• 79.

    רק ברק ! כי הוא הכי מצחיק. (ל''ת)

    ישראל אחת, 30/05/07 19:05

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    פרץ,לך הביתה כבר.אתה כבר סולקת בבושת פנים,מה אתה רוצה עוד?להרוס את

    שמעון,בת ים., 30/05/07 17:01

    מפלגת העבודה.
    קח איתך את חברי סיעת העבודה ללא עמי איילון,אבישי ברוורמן ודני יתום.
    נסתדר בלעדיכם ואפילו נצליח יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    בדיחה

    איציק, 30/05/07 13:13

    לא הבנתם פרץ מנהל מו''מ במי הוא לא יתמוך תמורת קבלת משרד האוצר הבנתם את זה

    הגב לתגובה זו

    • שוברים שיאים של דגנרציה (ל''ת)

      אין ספק, 30/05/07 14:03

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    עד כמה הוא אידיוט ניתן לראות מהחגיגות שערך לרגל...תבוסתו המחפירה. (ל''ת)

    יהושע לוי, 30/05/07 12:57

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    כל פעם שאני רואה את עמיר פרץ צורח בנאומיו אני נזכרת בדמותו של

    נורית. ק, 30/05/07 12:55

    אחמדינג'אד ולצריחותיו ההיסטריות.

    ואני לא רוצה לומר את מי עוד הוא מזכיר לי בצרחות ההיסטריות שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    הראשון שיודיע שלא ילך עם פרץ,יזכה בסיבוב השני. (ל''ת)

    אלי, 30/05/07 12:04

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    שברק ואיילון ירדו מהאגו,ילכו יחד וינקו את המפלגה מכל סחטנות פוליטית (ל''ת)

    איתן, 30/05/07 11:31

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    רק ברק יוכל

    ארי, 30/05/07 11:23

    שכחתם שאיילון = יוזמת ז'נבה= ביילין. האם זה מה שייתן למפלגת העבודה סיכוי בקרב הציבור.
    האם איילון לא ייסתבר כמצנע - גנרל שלוקח את הבחירות במפלגת העבודה רק כדי להפסיד בגדול לגוש השנאה.
    אפשר להתווכח על חלק מאי הצלחותיו של ברק אך אין ספק שהיו לו גם הצלחות רבות. לחבר את האינתיפדה השניה לברק זה שטות גמור כי ידוע שערפאת הנבלה תכננן אותה כבר בימי שלטון נתניהו.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-72

      ברני שוורץ, 30/05/07 11:38

      אם אתה צרכן של תחבורה ציבורית, יתכן ש''גוש השנאה'' הציל את חייך.
      אם אינך, אולי נצלו חייך בביקור בבית קפה, קניון או מקומות בילוי אחרים.
      אל תזלזל בנו.
      כל מה שאמרנו התגשם, לצערנו.

      הגב לתגובה זו

      • אתם והפלסטינים מחרחרי מלחמה

        אין סתירה, 30/05/07 12:23

        אתם חומדים את נוכחותנו בשטחים לא רק מסיבות בטחוניות

        חוצמזה- אם היינו עד היום בדרום לבנון ובכל יו''ש והרצועה(לפי המלצתכם ) אין לדעת אם היה טוב יותר, ההיפך.
        זה שיש בעיות בטחוניות בעקבות היציאה מלבנון ומהרצועה-לא אומר שהיה עדיף להישאר.
        אם היינו נשארים-היו בעיות בטחוניות מההישארות..

        הגב לתגובה זו

    • ומה עם ברק ברח? והבריחה מלבנון ? שכחת ? (ל''ת)

      א, 30/05/07 11:56

      הגב לתגובה זו

      • היה צריך לצאת. צורת היציאה נועדה לצמצם זינוב ביוצאים ופגיעה בהם.

        לא בידיים שלנו, 30/05/07 12:38

        לא עצם התחמשותם.
        לא על הכל אנחנו יכולים לשלוט.

        אחרי כמה שנות שקט החיזבאללה החליט שהוא ממשיך בתוקפנות-צריך להתמודד .
        זה הכל.

        השאיפה לחתור לגבולות מוסכמים (עלינו,על הבינלאומ',ועל המדינות השכנות-זו האסטרטגיה בגדול).
        כדי לאפשר שלום, בסופו של דבר.
        ועד אז להתמודד בטחונית ופוליטית כמיטב יכולתנו, עם כל מיני הכרעות פוליטיות שהן צומת מורכבת-לא הפשטנות הימנית.

        הגב לתגובה זו

      • עד היום אני חווה לו את התודה על שהוציא את הילדים שלי משם .תודה לברק (ל''ת)

        אמא, 30/05/07 14:21

        הגב לתגובה זו

        • יפה, ומה על האמהות ששכלו את בניהם כתוצאה מהבריחה המופקרת ?? (ל''ת)

          סבתה, 30/05/07 19:13

          הגב לתגובה זו

  • 71.

    האדמירל כבר זוחל לעבר שולחנו של פרץ!

    ישמעאל, 30/05/07 11:22

    התנגדותו הנחרצת שלאיילון לשבת בממשלה עם אולמרט בראשה,התפוצצה כבר אתמול כמו בועת סבון.עכשיו איילון משחר לפיתחו של פרץ,משל ,היה שליט כל יכול.אחלה אדמירל דמיקולו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    להפסיק את סחטנות פרץ , כל מי שיסגור

    מניעת סחטנות, 30/05/07 11:17

    דיל עם פרץ ,לא יבחר , זו הדרך היחידה בה חברי מפלגת העבודה שאיכפת להם ,ימנעו שמי שנכשל ,ישגשג , הכרזה ברורה של הבוחרים בהמוניהם תמנע הן מברק ,והן מאיילון כל משא ומתן עם פרץ , ןאז סוף סוף חברי המפלגה הזאת ירשמו משהו חיובי בהתנהלותם .

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    פרץ כמו דוד לוי,,יתכן והם באים מאותו הכפר ??? מעניין מאד,,,,,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 30/05/07 10:59

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אילון נכבד,קום וצעק: בשום אופן לא עם פרץ, ואתה תנצח בטוח,, (ל''ת)

    לך על כל הקופה,, 30/05/07 10:57

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מטה ברק מכריז בפומבי שהוא לא יחזר,אבל יעשה זאת מאחורי הקלעים

    אייל, 30/05/07 10:55

    והחיזור המוסווה שלו נועד בכדי שכולנו נתרשם שיש לו כאילו כבוד עצמי , אבל בפועל לא תהיה לו ברירה , הוא יצטרך לחזר , כי פרץ לא ייתן לו את הלוקסוס של לא לחזר.

    הגב לתגובה זו

    • אז גם הוא לא יקבל קולות .ולכן כרגע רק ברק .לא רוצים עדר רוצים (ל''ת)

      הצבעה ענינית, 30/05/07 11:14

      הגב לתגובה זו

      • אין דבר כזה בפוליטיקה , הכל סחר ומכר וברק הוא חלק בלתי נפרד מזה (ל''ת)

        אייל, 30/05/07 12:06

        הגב לתגובה זו

        • אייל ועדיין אני יכולה לבחור במי שלא יסחור בקובינות אלה ענינית (ל''ת)

          זה לא סותר, 30/05/07 14:23

          הגב לתגובה זו

  • 66.

    פרס הוא זה שהביא לעבודה את הצרה פרץ שממנו הם לא היפטרו,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    גימלאי, 30/05/07 10:54

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    לכל המלעיזים. תרמנו למדינה המון. לא מגיע גם לנו לנוח לקבל פעם? (ל''ת)

    קיבוצניק מהצפון, 30/05/07 10:41

    הגב לתגובה זו

    • תרמתם הרבה הקמתם מדינה

      פקק תנועה, 30/05/07 11:12

      וזהו כפי שאמר פעם בראיון טלויזיוני מר יצחק בן אהרון שהם הקימו נדיה לשמה וזוהו ברגע שהקימו מדינה במיסגרת מסוימת .דברים אחרים כבר לא עניינו אותם כגון מה שקורה עים הרעיון של הקמת מדינה הפלשטנאית בתוך גבולות ישראל כרגע הקילקול הזה נימשך .ומיפלגתה ליכוד נימשכה בעל כורחה לתוך קילקול זה .

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    העצבעה הנמוכה מוכיחה שמיפלגה זו

    פק'ק תנועה, 30/05/07 10:40

    במילא לא תהיה מיפלגת שילטון .כך שלא צריךלידאוג יותר מידי

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    בוחרים יקרים- הכנסו

    אזרח, 30/05/07 10:37

    אכן ברק עם קבלני הקולות המפוקפקים שלו יכול אולי לנצח את איילון בבחירות מצומצמות, אולם בהתמודות ארצית עתידית מול המפלגות הגדולות האחרות הוא לא יספק את הסחורה. כשאין חשיבות מרכזית לקבלני קולות, העם זוכר מיהו ברק למרות שהוא שותק ורוצה שנשכח.
    אני לא יודע הרבה על איילון, אבל בהתחשב במועומדים עתידיים- אלמרט..., נתניהו..., אני בהחלט הייתי נותן לו הזדמנות. לברק לא!!!!

    תחשבו על זה.

    הגב לתגובה זו

    • יש לציין אזרח תומך איילון אבל אני חושבת רק ברק ואסור לו (ל''ת)

      להכנע לפרץ, 30/05/07 10:42

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    הצבעת ברק? קיבלת את המדיניות הכלכלית של ביבי

    יאיר, 30/05/07 10:34

    בזמן שביבי היה שר אוצר, ברק בשיחות עם מקורבים ושיחות סגורות אמר שהוא תומך במדיניות הכלכלית של ביבי, חלק מהמידע הז אפילו דלף לתקשורת.
    אם אהוד ברק יעמוד בראש מפלגת העבודה, איך מפלגת העבודה תוכל להציג אלטרנטיבה כלכלית לליכוד?

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אילון זה עוד ספין של ברק

    שין, 30/05/07 10:28

    הכל תחבולות אסטרטגיות .. תזהר ממנו .. אפילו לקח בת זוג שהיא יועצת אסטרטגית.. ולא במקרה.
    הקשרים שלו במדיה/ אנשי עסקים וכו הדוקים ומבוססים משלך ..
    הוא מפזר אסטרטגיה קטלנית.. הודעות מוטעות ומטעות כדי שיגיעו אליך וכך בתהליך קבלת החלטות תתבלבל.
    ראה את הדברים נכוחה, תפעל מתבונתך ולא כתגובה למהלכים ספינים הודעות עיתונות כאלה ואחרות. חייבים לנצח את ברק .

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    רק ברק יכול להקים גוש מרכז-שמאל חזק!

    האסטרטג, 30/05/07 10:28

    רק ברק יכול לגרום לאיחוד בין מפלגת העבודה לפלג המתון של פורשי קדימה. הדבר יגרום לכך שניצחונו של נתניהו יהיה בהפרש מינימלי בלבד, ויאלץ אותו לבחור בין הקמת ממשלת ימין קיצוני צרה שתקלע למשבר עם ארה''ב לבין ממשלת אחדות שיכולה לבצע מהלכים דרמטיים כמו התנתקות נוספת. יאללה ברק!!!!

    הגב לתגובה זו

    • ימין קיצוני?

      ברני שוורץ, 30/05/07 11:00

      משום מה באופן אוטומטי (אולי כבר יש פקודת מאקרו כזאת בWORD מתווספת המילה ''קיצוני'' למילה ''ימין'' ו''מתון/שפוי'' לשמאל.
      אולי האמת הפוכה (ע''ע אוסלו)!

      הגב לתגובה זו

      • נראה לך שאתה באמת מסוגל לדעת מה היתה היום תמונת המצב

        עם נוכחות, 30/05/07 12:43

        ביו''ש ובעזה??ואולי גם פלוס דרום לבנון??

        אתם מגוחכים

        הגב לתגובה זו

      • לברני שוורץ

        האסטרטג, 30/05/07 13:51

        כשאני משתמש בביטוי ''ימין קיצוני'' אני מתכוון לאילו התומכים בהגברת קצב בניית ההתנחלויות אשר מונעות אפשרות לחלוקת הארץ. לדעתי, הם מוכנים להקריב את צביונה היהודי של מדינת ישראל - ע''י הגדלת האיום הדמוגרפי - בעבור דבקות באידיאולוגיה קיצונית, גזענית וחסרת שחר.

        הגב לתגובה זו

  • 59.

    להלאים את הקיבוצים ולמכור עם כונס נכסים (ל''ת)

    עם טפש, 30/05/07 10:27

    הגב לתגובה זו

    • בלי הקיבוצים לא הייתה כאן מדינה

      אייל, 30/05/07 10:51

      ואני מסכים איתך בלב שלם - עם טיפש הוא זה שמוליד צאצאים שכמוך שיורקים על סמלי ההקמה שלו וההאחזות שלו בארץ הזו.

      הגב לתגובה זו

      • עדיף ב- ''אין מדינה'' מאשר משתפ''י המפגעים (ל''ת)

        לכו לבצור זיתים, 30/05/07 11:45

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    בחרתי אילון .כעת אבחר ברק. (ל''ת)

    אזרח, 30/05/07 10:13

    הגב לתגובה זו

    • כנ''ל. התחושה היא שברק יכול לנצח! (ל''ת)

      גיא, 30/05/07 10:20

      הגב לתגובה זו

    • בחרתי ברק כדי לבחור איילון (ל''ת)

      ''חייל'' של, 30/05/07 10:23

      הגב לתגובה זו

    • גם אני.אתמוך עכשיו ברק.לא רוצה הצבעת עדר אצביע ענינית .לא רק פרץ (ל''ת)

      חברתי., 30/05/07 10:44

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    מיליארדים עם ישראל שילם לאוכלי החינם בקיבוצים (ל''ת)

    המאפיה הלבנה, 30/05/07 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    כמה זה עלה לקנות קולות בקיבוצים ??? (ל''ת)

    עוד הסדר שוד, 30/05/07 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    פרץ מזיק למדינה.

    דנה, 30/05/07 10:06

    בושה שיש אנשים שתמכו בו.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אוכלי החינם בקיבוצים רוצים לשדוד אותנו עם הסדר חדש (ל''ת)

    לפעול למחיקת, 30/05/07 10:06

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    די לסקרים!!! הם לא שווים את הנייר

    אסף, 30/05/07 09:59

    הם כתובים.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    פרץ=סחטנות פוליטית=סאוב=לש''ס והחרדים

    איתן, 30/05/07 09:58

    לזנות הפוליטית אין גבול ובושה

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אני לא מתפקד עבודה..

    לא איש מפלגת, 30/05/07 09:58

    אבל היתה לי נטייה לבחור בבחירות הכלליות בעבודה עם עמי איילון בראשה...אבל,עכשיו כשעמי איילון לא לומד מטעויות העבר ,ומחזר אחרי חדל האישים החלקלק והפרו ערבי,עמיר פרץ ואספסופו,לא נראה לי שהוא ראוי לעמוד בראש המדינה.

    חבל.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מי שיחבור לפרץ יפסיד את תמיכתי,ועוד רבים (ל''ת)

    איתן, 30/05/07 09:55

    הגב לתגובה זו

    • זה כי אתה כנראה גזען (ל''ת)

      יוסי, 30/05/07 10:44

      הגב לתגובה זו

      • אתה הגזען שחושב ככה! מספר 3 לא יכול להיות שני לאף אחד

        איתן, 30/05/07 10:50

        אלא בסחטנות.לא קשור לדת גזע ומין

        הגב לתגובה זו

      • יוסי מי שלא תומך פרץ הוא גזען?לא!הוא מצביע ענינית ולא חמולתית תירוץ (ל''ת)

        הגזען קלוש, 30/05/07 11:17

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    מחפשים יושרה ולא דילים מלוכלכים

    אריה, 30/05/07 09:55

    מי שיחבור לפרץ מוכיח כי מטרתו היא אישית בלבד ולעזאזל עם השאר.
    הגיע הזמן שפוליטיקאים יבינו שגלגל השחיתות המוסרית - החל להתגלגל לאחור.
    מי שלא מזהה את המגמה הזו אצל האזרחים - טועה בגדול.
    העם יצביע עבור המועמד שיוכיח אינטגריטי ולא עבור המועמד בעל הדילים.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הקיבוצניקים המהווים 1% מהעם ממליכים. העבודה חזרה 50

    נו... שויין, 30/05/07 09:54

    חמישים שנה אחורה.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אילון-לא לפרץ!

    משה, 30/05/07 09:51

    עמי אילון, תמכתי בך בגלל שהאמנתי ביכולת שלך ואבישי להנהיג בתבונה ולקדם את ישראל.
    זה בדיוק ההיפך מפרץ שאין לו לא את הידע, לא את האינטיליגנציה ולא את היכולת לנהל אפילו את שולחנו (היית לוקח אותו לפקד על סטי''ל?).
    צריך להגיד את האמת, הוא תופעה מזויעה, כל סיפורי ''סדר יום חברתי'' שלו זה סיפורי סבתא שאפילו ציבור ''העניים'' לא קנה (בהיסתדרות הוא נילחם לטוהת קבוצות לחץ חזקות ושבעות). הוא מושחת ומשחית (השתמש בכספי ההיסתדרות) - תישאל את פיני קבלו.
    אז לא לעשות איתו ''דילים'' - כי זה רק יזיק לך וליזרוק אותו לפח של ההיסטוריה כעוד צמח פרא שגדל פה.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    בתור מצביע עבודה

    צביקה, 30/05/07 09:50

    בתור מצביע של מפלגת העבודה אני לא מתכוון להצביע בבחירות הבאות באם פרץ יהיה נוכח.
    הוא אחראי ישיר למלחמה העגומה בכך שהיה נוכח ניפקד ואחראי היום שלא לוקח אחריות
    אם ברק או איילון ישתפו אותו הרבה מצביעי עבודה יעברו את הקווים (ביבי ) רק בשביל לא להצביע פרץ

    צריכים איילון וברק להפגש (אם באמת חשובה להם ישראל) ולתאם עמדות לשתף פעולה ולנפנף ''את הבובת אדם הרעשנית והתזזיתית משדרות שנפלה עלינו כרעם ביום חשוך''

    NRG בבקשה תפרסמו את התגובה , אולי במקרה איילון וברק יקראו אותה. תודה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב-100 אחוז

      שמיל, 30/05/07 10:17

      אסור להצביע עבודה אם פרץ בשטח ולמעומד שיעשה דיל עם פרץ.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    מפלגת הערבים והקיבוצים אוכלי חינם מהסדר הקיבוצים

    2 מנדטים, 30/05/07 09:50

    ראשי מפלגת העבודה שרוממות הדמוקרטיה בפיהם, המשתבחים בפריימריז שלהם, ראוי שיקראו את ממצאי מחקרו של פרופ' אבי דגני ממכון גיאוקרטוגרפיה, שהשווה בין ההרכב הדמוגרפי של בעלי זכות הבחירה לכנסת, לבין בעלי זכות הבחירה לפריימריז של העבודה. הממצאים מדהימים: בעוד שבני הקיבוצים והמושבים מהווים רק 7% מכלל הבוחרים לכנסת, הרי שבקרב מתפקדי העבודה הם מהווים כ-22%. כלומר, משקלם בקרב מתפקדי העבודה גדול פי 3 ממשקלם באוכלוסיית המצביעים לכנסת.

    ייצוג כפול במפלגת העבודה יש גם לערביי ישראל 22%, בעוד שהם מהווים רק 11% מכלל בעלי זכות הבחירה לכנסת (ראוי לציין ששיעור הערבים באוכלוסיית ישראל כפול כ-20%, אך עם שיעור גבוה של ילדים שעדיין אינם בעלי זכות בחירה).

    ממחקרו של פרופ' דגני מתקבל הנתון המדהים ש-44% מבעלי זכות הבחירה בפריימריז של מפלגת העבודה הם ערבים וקיבוצניקים, בעוד שבקרב כלל בעלי זכות הבחירה לכנסת שיעורם מגיע ל-18% בלבד. התוצאה מהעיוות החמור הזה הוא שקבוצות האוכלוסייה הגדולות של ישראל סובלות מתת ייצוג במפלגת העבודה, כמו האוכלוסיות החלשות, העולים החדשים, תושבי הערים וכו'.

    זהו פרצופה האמיתי של מפלגת העבודה, המתיימרת לייצג את כלל הציבור הישראלי, אך הפכה במרוצת השנים למפלגה סקטוריאלית שכמעט מחצית מחבריה הם ערבים ובני קיבוצים.

    קלסתרה של החברה הישראלית מתעוות ביתר-שאת בראי העקום של מפלגת העבודה, כאשר מתוך 103,000 חבריה, צפוי שרק כ-60,000 מהם ישתתפו בפריימריז, כך שהמיעוט הזעום הזה, שמלכתחילה רחוק מלייצג את האלקטורט הישראלי, יהיו בעוונותינו אלה שייבחרו את שר הביטחון ואולי גם את המועמד לראשות הממשלה, וזאת בתקופה מהקשות ביותר לישראל, כשהפצצה האירנית מאיימת על קיומנו.

    זאת ועוד, ובבוא היום, כשאותם מתפקדים יבחרו את המועמדים שלהם לכנסת ישראל, הרי שבכנסת יכהנו ח''כים שייצגו אינטרסים של אחוז זעיר מאוכלוסיית ישראל.

    לכן שאיש לא יופתע אם בבחירות הקרובות יצביעו יותר ויותר ברגליים מאשר בקלפי, ואז נתגעגע חלילה לשיעור ההצבעה של 63% שהיה בבחירות האחרונות.

    והפתרון למצב הבלתי נסבל הזה איננו בשמים, אלא בשינוי שיטת הבחירות והממשל.

    הגב לתגובה זו

    • מי יתן והמפלגה הזו תמחק מהמפה .(תפילה עם שני ידיים אל על ודמעות בעי (ל''ת)

      יצחק, 30/05/07 10:37

      הגב לתגובה זו

      • אתה לא היית קיים ולא המדינה ללא מפלגת העבודה!

        א., 30/05/07 14:18

        מפלגת העבודה הקימה כול מה שזז כאן!
        תזכורת, הימין התנגד לתוכנית החלוקה, אם הוא היה שולט ב48 לא הייתה מדינה!
        אז, אתה לא חייב להצביע עבודה, אבל לרצות בהעלמותה?
        ולשוטים לא תהיה תקווה!!!

        הגב לתגובה זו

        • אמת לאמיתה ! (ל''ת)

          ריספקט, 30/05/07 14:54

          הגב לתגובה זו

  • 44.

    מפלגה העבודה

    יעקב, 30/05/07 09:49

    מפלגת העבודה כבר לא רלוונטית לא ציונית ולא תיהיה מפלגת שלטון . העבודה נחטפה עי' השמאל ולכן מצביעים ימנים או מהמרכז אינם יכולים לתמוך בה . הנסיגות שהיא תומכת בהן מביישים את שם המפלגה בעבר . מנהיגי העבר של המפלגה היו ציונים אמיתים ולא תבוסתנים כמו פרץ , אילון וברק ושאר הירקות הרקובים שנמצאים בה עכשיו . העבודה הובילה את הסכם אוסלו האיום שמדרדר מאז את המדינה ביטחונית . אני מאד מקווה שהאזרחים במדינה מבינים שדרך הנסיגות אינה מובילה אותנו לחוף מבטחים אלא ההפך מכך . לכן כל ההחיאה המלאכותית שהתקשורת נותנת לבחירות בעבודה לא תועיל לה . כל שנה ממליכים שם מלך חדש , הבטחה חדשה שמתגלת ככישלון קולוסאלי . אין צורך לחפש פתרונות שלום בכל מחיר , יש לשמר את הקיים ולהגן על המדינה ולהרחיב את ההתיישבות בכל מקום ולהראות לאויבנו שהארץ היא ארצנו ואנחנו לא זמנים כאן ולא נסוגים ממנה .

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    פרץ חייב להתפטר

    julia, 30/05/07 09:48

    ''הדגל החברתי'' היחיד שמעניין אותו זה הכיסא שלו. הוא גרם יותר מדי נזק.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    דליה איציק לשלטון ! זה מה שמגיע לנו... (ל''ת)

    מרדכי יצחק, 30/05/07 09:38

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    עזות המצח של פרץ גדול הפוליטיקאים הכולשים מרקיעה שחקים (ל''ת)

    משה בודק, 30/05/07 09:31

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מפלגה ש 30 אחוז ערבים ועוד נחשבת ציונית. די לשקר ולכזב (ל''ת)

    ישראלי, 30/05/07 09:26

    הגב לתגובה זו

    • 30% ערבים?

      ברני שוורץ, 30/05/07 10:06

      יש בינינו יהודים פוסט-ציונים גרועים יותר מערבים, אז מה נפסול אותם עקב כך?
      בדמוקרטיה, כל אחד יכול להשתייך לאיזו מפלגה שירצה ולהצביע לפי כל שיקול, כולל התסרוקת של המועמד/ת.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    הבטחות חברתיות ''על הקרח'' בשיטת פרץ (ל''ת)

    ניסינו ראינו, 30/05/07 09:25

    הגב לתגובה זו

    • בבטון, לא על הקרח

      נדב, 30/05/07 10:02

      הובטח ששכר המינימום יעלה ל-4,500 ש''ח - הוא התחיל לעלות, עלה כבר ב-11% ועד סוף 2008 יגיע ליעד.

      חוק חברות כוח אדם- נכנס לתוקף.

      חוק פנסיה - בעבודה

      סל הבריאות - הוגדל.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    בלי קשר לקרב הזה, נראה לי שעם ברק כשר ביטחון נישן יותר טוב בלילה (ל''ת)

    אריק, 30/05/07 09:25

    הגב לתגובה זו

    • ברק יישן טוב,זה בטוח.גם נילי.(אבל אולי שרון יתעורר,מהפגזים שנחטוף (ל''ת)

      byk, 30/05/07 10:06

      הגב לתגובה זו

      • כמה טיפש אפשר להיות ..מה זה עניניך חייו האישים .וטוב שאתה לא חלק מת (ל''ת)

        מתומכי ברק, 30/05/07 11:18

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    כל מועמד שיבחר יבוא על 4 לאולמרט וזה סופי (ל''ת)

    יגאל כהן, 30/05/07 09:24

    הגב לתגובה זו

    • צודק וללא שמץ של ספק כי אין אלטרנטיבה (ל''ת)

      תצפיתן, 30/05/07 09:45

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    מה השטיות של סיבוב שני???...

    יעקב ק, 30/05/07 09:20

    מי הימציא את השטות של סיבוב שני,מה זה כדורגל???לבטל שטות זו

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    רק במיפלגה מושחתת כל כך יכולת להבחר.(לברק) (ל''ת)

    thomas braitbar, 30/05/07 09:16

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ------------לא מצליח להבין------

    שלומי, 30/05/07 09:16

    ביום הבחירות בבוקר נתנו לפרץ ברדיו 7% והוא קיבל 22% -

    יותר מ300% שגיאה!

    גם אם הייתי צריך לזרוק מספר הייתי יכול להגיע לתוצאה מדוייקת יותר.

    אז למה מתעקשים לעשות סקרים שאין להם שום משמעות.

    הגב לתגובה זו

    • טמבל - האם 7% היא שגיאה של 100%?

      איש פשוט, 30/05/07 10:05

      ן- 14% החא שגיאה של 200%,
      ו- 21% היא שגיאה של 300%?

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    פרץ - יותר נאחס מאשר נכס

    פעיל בעבודה, 30/05/07 09:15

    הגיע הזמן להחזיר את פרץ המגלומן לגודלו הטבעי - המיקרוסקופי.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    כבר ראינו מה שווים הסקרים שלכם.

    רועי שינדלר, 30/05/07 09:05

    רק לפני שבוע פרסמתם שעמיר פרץ מקבל אחוזים בודדים ולמען האמת אף סקר לא הצליח לעמוד את כוחו של עמיר פרץ בקלפי (כאשר הסקר הכי טוב העניק לו 19% הוא זכה בקלפי לכ23%)
    אולי עדיף היה שתפסיקו עם הרדיפה משולחת הרסן הזו שמטרתה היא אחת! לפגוע בשמו הטוב של פרץ!

    המחנה החברתי מאוחד היום יותר מתמיד ויצביע בדיוק מה שתורה הנהגת המפלגה.

    הגב לתגובה זו

    • אין לא שם טוב - הוא עמיר פרץ (ל''ת)

      רועי על תהיה תמ, 30/05/07 09:13

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    הנה התרחיש שלי. קראו

    כ''כ צפוי. ====, 30/05/07 09:03

    פרץ התפנה לספסר עם האידיאולוגיה החברתית שלו.
    אפשרות א'-אם יבטיחו לו ולא יקיימו הוא יהיה חופשי להתקיף (לא חשוב שהוא נהג אותו דבר, מי יזכור?)
    אפשרות ב'-פרץ יקבל את משרד האוצר, הוא יבין שאי אפשר לבצע את המצע החברתי שלו (לדעתי הוא יודע זאת מזמן אך מה איכפת לו לעשות מזה הון פוליטי?) אם הוא לא יודע זה יתחיל כל הממסד הכלכלי לשקשק ולנפק נבואות שחורות, הויברציות יורגשו בכל העולם, פרץ יבהל. אז איך יוצאים מהסיפור? פרץ מומחה . להמונים הוא יזרוק עצם או ושתים, ימשיך בנאומי פאתוס בעד עניי העולם. בחדרי חדרים יעבוד עם העשירים כי קשה, אמנם, אתם, אך עוד יותר קשה בלעדיהם. כך ירקוד בקלילות בשתי החתונות. מי ירגיש? חסידיו בודאי שלא.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מה שיפה זה שבעבודה לוקחים את עצמם בכזאת רצינות. מפלגה זניחה

    קינואה עצבנית, 30/05/07 08:57

    כאילו - אם במפלגתו של ההוא מ''נוער נוער נוער'' יתקיימו בחירות ליו''ר, הרי זה יהיה הליך שולי וחסר חשיבות כי הוא עומד בראש מפלגה שולית וחסרת חשיבות.
    כנ''ל בדיוק לגבי מפלגת העבודה בעיניים.
    הם יתרסקו וייעלמו מהשטח, ולא משנה בכלל איזה אפס מבין השניים יעמוד בראשה ובמי המוקיון (שלא מצחיק) פרץ יתמוך.
    פחחחחח...

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    חבר'ה! אני יודע מה זה הסקר- כנסו!כנסו!

    הירש, 30/05/07 08:56

    תומכי ברק שכרו את הסקר הזה כדי להפיל את עמי איילון בפח ולגרום לו לוותר על תמיכת פרץ! הדבר ברור כשמש! עמי! אל תהיה תמים! אל תיפול בפח!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    למדינת ישראל דרושים:

    מדור דרושים, 30/05/07 08:56

    1) שר ביטחון במשרה מלאה.
    תנאי סף:
    - השכלה אקדמאית, תואר שני במדעי המדינה.
    - ניסיון צבאי / בטחוני של 10 שנים לפחות.
    - שליטה בשפה האנגלית.
    - הופעה ייצוגית.
    - הכרת מכשירים אופטיים פשוטים,
    כגון משקפת.
    - על דמותו בתכנית ''ארץ נהדרת''
    להיות פחות מוצלחת מאשר במציאות.

    2) שר אוצר במשרה מלאה.
    תנאי סף:
    - השכלה אקדמאית, תואר שני במינהל עסקים / כלכלה וכו'
    - ניסיון של 10 שנים לפחות בניהול מערכות פיננסיות, רצוי ברמה בינלאומית.
    - שליטה בשפה האנגלית.
    - הופעה ייצוגית.
    - הבנה טובה של עקרונות התקשורת
    (יכולת לשלוח SMS והפעלת מגפון לא ילקחו בחשבון).
    - על דמותו בתכנית ''ארץ נהדרת''
    להיות פחות מוצלחת מאשר במציאות.

    מצטערים, מודעה זו אינה מיועדת לאמיר פרץ !!!

    הגב לתגובה זו

    • אי וו וו וונט די די דיס גו'ב (ל''ת)

      עמיר פרץ, 30/05/07 10:40

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    פרץ לאוצר!! הרס את הבטחון, אזי שיהרוס גם את הכלכלה! תנו לו... (ל''ת)

    כלכלן, 30/05/07 08:54

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אנחנו לא עדר

    יהושע מימון, 30/05/07 08:53

    כפעיל בכיר במחנה עמיר פרץ אני מבקש לקבוע כי אנשיו אינם מטבע עובר לסוחר שניתן לסחור בהם.לכל אחד דעה אישית ואותה יביע ולפיה יצביע בסבוב השני.
    אישית אני נוטה לתמוך באיילון.

    הגב לתגובה זו

    • נתמוך במי שיבטיח הבטחות חברתיות

      נדב, 30/05/07 08:57

      וזה מה שפרץ צריך להשיג במו''מ.
      בזה אני סומך עליו.

      הגב לתגובה זו

      • נו, אז איפה הוא היה עד עכשיו? (ל''ת)

        גרישקה, 30/05/07 09:32

        הגב לתגובה זו

      • אתה מתכוונן הנאות חברתיות לו ולמקוביו

        שמעון אמסלם, 30/05/07 10:00

        אנחנו יודעים בדיוק מה מניע את עמיר פרץ.

        פרץ בחוץ...!!!

        הגב לתגובה זו

    • אלק לא עדר

      שי, 30/05/07 09:14

      אם לא הייתם עדר לא הייתם מצביעים, או פעילים עבור עמיר פרץ בפריימריס . הבן אדם נכשל כישלון חרוץ בתפקידו , מכר את האידואולוגיה החברתית שלו תמורת כסא שר הבטחון, ואתם עדיין תומכים בו. עדר או לא עדר??!!

      הגב לתגובה זו

    • חביבי ת'סתכל במראה, מי שהצביע פרץ (ל''ת)

      הוא ללא ספק, 30/05/07 14:05

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    ביטול סיבוב II ?

    ברני שוורץ, 30/05/07 08:50

    אולי לבטל גם את הסיבוב הראשון?
    אולי לבטל את מפלגת העבודה?
    ממילא כלכלית היא כמו הליכוד/קדימה ןמדינית כמו מר''צ, על כן עדיף להצביע למקור ולא לחיקוי.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הבדיחה, סליחה הפדיחה, נעשית גדולה יותר ויותר. (ל''ת)

    הוי, אין רגע דל, 30/05/07 08:46

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    טובת המדינה חשובה מהדילים שסוגר פרץ !

    נאוה ציון, 30/05/07 08:44

    לא מעניין אותי על מי הוא ממליץ, יש לי הגיון משלי וכושר שיפוט ואני אבחר את מי שאמצא לנכון.

    הגב לתגובה זו

    • טובת המדינה

      ברני שוורץ, 30/05/07 09:01

      טובת המדינה הפסיקה להיות מטרה של מפלגת העבודה לפני שלושים שנה בשבעה עשר במאי אלף תשע מאות שבעים ושבע.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    פרצ לוזר מבחיל . ליצן טיפש . (ל''ת)

    אבי רק אהוד, 30/05/07 08:31

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אני לא יודע במי לתמוח

    תומך פרץ, 30/05/07 08:31

    מצד אחד עמי זה כמו עמיר, ז'תומרת שהם די דומים.
    מצד שני ברק זה דומה לפרץ עם האות האמצעית (השלישית למי שלא הבין).
    מצד שלישי גם לעמי יש משהו שחור על העיניים כמו לעמיר. הוא לא חושב שהגיע הזמן שהוא יוריד את המכסים השחורים של המשקפי שמש שלו? למה עליו לא צוחקים?
    נראה לי שבסוף חצי יצביעו לעמי, חצי לברק והשאר לא יבואו להצביע.

    הגב לתגובה זו

    • לא חשוב במי, העיקר שטיטמוח. !?@$%^ (ל''ת)

      עברית רבותי...., 30/05/07 08:42

      הגב לתגובה זו

    • נהניתי. (ל''ת)

      אחלה, 30/05/07 08:48

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    שור לא יכתיב

    אלי, 30/05/07 08:26

    מזכיר התנועה הקיבוצית אינו יכול לקבוע כיצד יצביעו חברי הקיבוצים בסיבוב השני. מוטב לו לשור (ולוולה) לא להתיממר שהוא יקבע. כבר מזמן השפעתו על חברי התנועה מצומצמת.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מפלגת העבודב-אתם חיים בסרט,זה לא מעניין אף אחד!! (ל''ת)

    byk, 30/05/07 08:26

    הגב לתגובה זו

    • עובדה שאתה מגיב יה רמד (ל''ת)

      רוי, 30/05/07 08:53

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    ברק ואיילון יצטרכו לעמוד בפרץ (ל''ת)

    דן, 30/05/07 08:26

    הגב לתגובה זו

    • טווווווב! (ל''ת)

      אחלה, 30/05/07 08:49

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    לחברים העבודה

    אחד, 30/05/07 08:25

    פרץ הוא האסון שלנו והוא חושב שיש לו עוד כח להשפיע חיביים להעיף את הקומבינטור המסוכן הזה פרץ

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    רק בארץ שלנו אחד שנכשל עוד יכול לתרום (ל''ת)

    יוסי, 30/05/07 08:24

    הגב לתגובה זו

    • אתה מדבר על ביבי נכון? (ל''ת)

      הרצל עמר, 30/05/07 08:38

      הגב לתגובה זו

      • הרצל, שהעובדות לא יבלבלו אותך, העיקר השנאה והעיוורון.... (ל''ת)

        למה?, 30/05/07 09:03

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    גורמים בתנועה הקיבוצית?איזה בדיחה. (ל''ת)

    רק איילון, 30/05/07 08:24

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אם כבר ביבי אז רק ברק ינצח אותו. כבר היינו שם. (ל''ת)

    חמורבי, 30/05/07 08:23

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ההשפעה של האידיוט משדרות, על מי יבחר, גדולה מאד! מפלגה עלובה! (ל''ת)

    ABC, 30/05/07 08:23

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק כך (ל''ת)

      מסכים איתך, 30/05/07 09:07

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    הצבעתי עבור פרץ בהתמודדות מול פרס למרות שאיכזב כמזכל ההסתדרות

    הוא פשוט=0 ש..., 30/05/07 08:19

    יצא לפנסיה יש לו 3 פנסיות כ-80000שקל לחודש לעצמו דאג היטב הוא לא מיסכן הוא פשוט לא יוצלח שחשב נפוליון!!!

    הגב לתגובה זו

    • קשקשן

      נדב, 30/05/07 08:27

      בכל תקופתו של פרץ כיו''ר ההסתדרות, הוא קיבל משכורת של 1 ש''ח לשנה, והתקיים ממשכורתו כחבר כנסת. ככה שפנסיה אין לו.

      גם היום, ההכנסה היחידה של פרץ היא משכורת של שר.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    גועל נפש! כולם פסולים ובזויים: פרץ, מחזריו וכל הפוליטיקאים. איכס!!

    קינואה עצבנית, 30/05/07 08:18

    אני קוראת את הכותרות ומרגישה שהמדינה בורחת לנו.
    תחושה של גועל נפש, מיאוס, בחילה.

    בקרוב מאוד כל מיצי הגועל יעלו למעלה והעם יתחיל להקיא בגלל הבחילה שכל העסקנים המסריחים האלה גורמים לנו.

    ואז יהיה פה שיטפון של קיא וסחי שיסחוף איתו לגיהינום את כל מי שהרס והורס את המדינה הזאת.

    את מי הוא יסחוף?
    את מי שיושבים בכנסת, במשרדי ממשלה, במטות המפלגות, במשרדי הפירסום ואת כל אנשי התקשורת שמטפחים את כל האפסים האלו.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    על פרץ לפרוש ולהקים מפלגה שתסחף את הרוב (ל''ת)

    מפא''י ההיסטורית, 30/05/07 08:16

    הגב לתגובה זו

    • כמו ''עם אחד'' - לא רלוונטי

      יובל בן בסט, 30/05/07 08:29

      גם פרץ יודע שרק במפלגה גדולה ניתן לעשות מהפך

      הגב לתגובה זו

    • את צודקת ממש נכון (ל''ת)

      NBB, 30/05/07 08:32

      הגב לתגובה זו

    • זוכר פעם היית מפלגה עם אחד.כאשר פרץ פרש מהמפלגה.אבל האגו או האגו (ל''ת)

      זוכרת, 30/05/07 13:44

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    קללת פרץ?

    אופיר, 30/05/07 08:10

    האם זהו עונשו של מי שהרהיב בליבו להיות שר הצבא של העם מבלי שיהיה לו שמץ של מושג מה לעשות ועוד הודיע לכולנו מעל כל במה ש''לו יש יתרון'' מבלי להגיד לנו מהו אותו יתרון?
    מתי יבוא תורו של המושחת שעומד בראשות הממשלה?

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    בלי קובינות..זה יזיק.פרץ לא יתן לאף אחד לעבוד הוא מגיע עם עדר . (ל''ת)

    חשבו היטב, 30/05/07 08:07

    הגב לתגובה זו

    • הנה מתחילים האיומים.. (ל''ת)

      השבאב, 30/05/07 08:42

      הגב לתגובה זו

      • זאת המציאות..הרי אתם אמרתם שכולם יצביעו כמו עדר לא אני .לכן המציאות (ל''ת)

        לצערי כזאת, 30/05/07 13:46

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    משהו משובש פה.פרץ מתנהג כאילו זכה בבחירות הוא לא שר בטחון נכשל לא י (ל''ת)

    יו''ר העבודה, 30/05/07 08:06

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא אלך עם קובינות של עדר.אצביע ענינית (ל''ת)

    רק ענינית, 30/05/07 08:05

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    עידן ''האנדר-דוג מגיע לי ומזרחי'' מקופח חלפו מהעולם (ל''ת)

    מנהל בסטה, 30/05/07 08:04

    הגב לתגובה זו

    • לדעתי הם רק היתחילו (ל''ת)

      @ן@, 30/05/07 08:33

      הגב לתגובה זו

    • למה, נגמרו העניים? נגמרה תיקרת הזכוכית? (ל''ת)

      אקירוב, 30/05/07 08:44

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    גם אני לא לוקח 22% שלא רואים במשקפת (ל''ת)

    מוטי, 30/05/07 08:04

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    האמת הצרופה - פרץ המאיס עצמו על העם עד לכדי בחילה (ל''ת)

    אלפסי, 30/05/07 08:01

    הגב לתגובה זו

    • לפחות תחליף את השם שלך,,,,,,,,

      מבין, 30/05/07 08:22

      עם שם כזה תגיד אתה עיוור,לא רואה איפה אתה חי

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    ???? אהוד ברק מנהיג ????

    יובל בן בסט, 30/05/07 07:59

    כן
    אהוד ברק היחידי שיכול לתת פייט לביבי נתניהו על הנושא המדיני בטחוני
    רוץ ברק העם איתך

    הגב לתגובה זו

    • ואיפה המנהיגות החברתית? רק פרץ (ל''ת)

      טלי, 30/05/07 08:13

      הגב לתגובה זו

      • חברה סבבה ומה עם ביטחון???? (ל''ת)

        תומר, 30/05/07 10:14

        הגב לתגובה זו

    • כן, אהוד ברק מנהיג את עצמו למגדלי אקירוב (ל''ת)

      סוציאליסט, 30/05/07 08:46

      הגב לתגובה זו

      • שמעתי שבמגדל התצפית מלמעלה טובה (ל''ת)

        דודי, 30/05/07 10:05

        הגב לתגובה זו

      • ומה רצית שמנהיג יגור באוהל ?סתם טיפשות (ל''ת)

        איתן, 30/05/07 10:52

        הגב לתגובה זו

    • עמי איילון - ינצח בסיבוב השני

      רונן, 30/05/07 08:57

      הסלידה מברק כל כך גדולה- אפילו לסילבן שלום הוא מפסיד.
      עמי - היחיד שיתן קרב לנתניהנו וגם נתניהו יודע את זה.
      לנו יש נסיון מר עם נתניהו- לעומת עמי איילון הנקי ששירת רת המדינה כל ימיו
      ברק יחזור במהרה לעסקים בצפון ת''א עם עופר גלזר ושאר מושחתים.

      הגב לתגובה זו

      • הציבור מחפש אדם ביטחוני

        יובל בן בסט, 30/05/07 09:58

        מבחינה אסטרטגית, אהוד ברק היחידי שיקח קולות מהימין.

        הגב לתגובה זו

        • ומפקד חיל הים לשעבר, מפקדת שייטת 13, וראש השבכ זה לא אדם בטחוני?

          יאיר, 30/05/07 10:32

          ברק עשה שגיאות קשות בתחום הבטחוני.
          הדבר היחיד שהוא עשה טוב, וגם את זה הוא הרס זה הנסיגה מלבנון.
          ההרס שלו של הנסיגה בא בגורמים הבאים:
          א.הפקרת אנשי צד''ל - אמנם קלטו אותם לארץ אבל בצורה כל כך מחפירה שחלק גדול מהם העדיף לחזור ללבנון ולהשפט על ידי החיזבאללה מאשר להשאר כאן
          ב. אי טיפול בהתגרויות החיזבאללה - בהתגרות הראשונה של חיזבאללה היה צריך לפגוע בהם בצורה קשה, כמו שהוא הבטיח

          עמי איילון אמנם לא היה שר בטחון, אבל לפחות הוא לא ביצע גם את השגיאות הקשות שאהוד ברק ביצע.

          ודרך אגב - איך אדם שמשבח את המדיניות הכלכלית של נתניהו (וזה לא סוד שברק שיבח את המדיניות של ביבי בתקופה שהוא היה שר אוצר) יכול לעמוד בראש מפלגה שאמורה להציג אלטרנטיבה כלכלית לרעיונות הכלכליים של ביבי? איך תעיזו אחרי זה להגיד שאתם מפלגה חברתית?

          הגב לתגובה זו

          • זוכרים בבחירות 84 ''כן'' ולא'' עמי איילון (ל''ת)

            אליק בום, 30/05/07 10:40

            הגב לתגובה זו

          • ואיפה הניסיון שלו? (ל''ת)

            סימה, 30/05/07 11:13

            הגב לתגובה זו

  • 1.

    מסקנה: קץ לסחטנות!!! פרץ הוא נזק בכל מקרה (ל''ת)

    הרצברג, 30/05/07 07:57

    הגב לתגובה זו