• 99.

    פרץ-שמור על כבוד האומה היהודים-לא להכרעת הערבים מיהם מנהיגינו

    יעקב, 29/05/07 16:15

    ראו מה קורה במדינת ישראל 2007
    הערבים יכריעו מיהם ''ראשי'' המדינה
    ווי ווי ווי, לאן הגענו...
    לא יאומן כי יסופר
    איפה הפרצוף האפל של ברק?
    מעניין שהתשקורת לא נתנה את הדעת
    לנושא הלא הגיוני והעצוב הזה

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    המחזרים:אחד קרח ואחד גם מכאן(שומר- מקום- הפלולה)ומכאן(נאוה)

    תור החיזור., 29/05/07 16:14

    אל לך פרץ,יפהפיה שלי,ללכת שולל אחרי המפזרים הבטחות ללא כיסוי.הם את שפמך לכסות קרחתם יאבו,ולאחר מכן ישליכו הצידה.עיין:נאוה,ירושלים,חולות חלוצה,ועוד ועוד מוהר שלערבים,המחוזרים הנצחיים שלהם,הם יתנו.כי לערבים יש לבנטיניות מושכת ואקזוטית.שלא לדבר על החומוס של דמשק ולבנון.הוי הוי כמה געגועים לכם מרחבי קטאר ולוב.הכפייה.....

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    איילון טוב לביבי! (ל''ת)

    ברק טוב למדינה, 29/05/07 15:31

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    תור הסחטנות הגיע,לכל אחד יש מחיר. (ל''ת)

    כמה זה יעלה לנו, 29/05/07 15:29

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    עכשיו הם ישבו ויעסקו בדרך. והיכן הייתם עד עכשיו? (ל''ת)

    יעקוב, 29/05/07 15:26

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    עדיף רע''מ ולא ברק!!!! (ל''ת)

    עננה, 29/05/07 15:05

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    הזקנה מהמסדרון שואלת אם זה אותו אחד?

    תרח, 29/05/07 14:46

    אם כן--היא נותנת הוראה לרופאיה שינתקוה מהמכשירים....ומהעם הדביל הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    די, נו די כולנו חבורת הזבל (ל''ת)

    די כבר עם האגו, 29/05/07 14:36

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    בוחרי ה''עבודה'' מסכנים ומיואשים.

    אחות רחמניה, 29/05/07 14:33

    לבחור שוב את אהוד- הילד הדחוי שהפך לנרקיססט בעל כורחו? שנכשל
    כישלון חרוץ? שניזרק ע''י העם
    והפסיד בהפרש שלא ימחק עוד 1000 דורות?

    הגב לתגובה זו

    • מת עלייך--קצר ולעניין. (ל''ת)

      חי וקיים, 29/05/07 14:44

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    85--התגובה הכי אמיתית ונכונה. (ל''ת)

    יפתח, 29/05/07 14:18

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    עיזבו את פרץ!! תיראו מי נבחר??..

    כדורגלן, 29/05/07 14:15

    האפס שהעפנו לפני מס' שנים
    בבעיטת וולה מהמדרגות--
    חוזר שוב?????.

    הגב לתגובה זו

    • לא אתפלא אם ברק בקטע של סאדו מאזו. (ל''ת)

      אדון, 29/05/07 14:28

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    ברק מגיש לעם ישראל את הלחי השנייה.

    ++++++++++, 29/05/07 14:09

    הוא כבר חטף בעבר סטירה מצלצלת
    שהעיפה אותו לכל הרוחות...
    רק מזוכיסט ירצה לקבל עוד סטירה כזאת!!!

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    רק לא ברק. (ל''ת)

    מאיר ממרוקו, 29/05/07 14:06

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    צריך מאד להזהר מברק.

    רון, 29/05/07 13:55

    ברק 2 דקות לאחר שחוטמים איתו על הסכמים הוא מפסיק לראות ולשמוע את הצד השני.
    גם השרים שתמכו בו ירגישו שעשו טעות

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    2 גמדים פלצנים.כולה פנסיונרים של...

    שונא דרדסים, 29/05/07 13:50

    האיגוד הכי דביל ומטומטם במדינת ישראל.---הצבא!!! שמקבל מיליארדים
    רק מתרומות ואין לו לתת עגבניה ומים ללוחם בעת מלחמה!!!
    2 האפסים האלה שניהלו את
    האיגוד המכוער הזה ---עופו לנו מהעיניים!!!

    הגב לתגובה זו

    • חחחחח..צודק 100%!!! (ל''ת)

      הילית כץ, 29/05/07 14:07

      הגב לתגובה זו

    • נכון.החייל הכי פשוט שנהרג חשוב הרבה יותר

      בן שכול, 29/05/07 14:13

      מזוג ''הבטחוניסטים'' העלובים האלה
      שרודפים אחרי הכבוד על חשבון אלה שנהרגו-אם בגללם--אם למען הארץ הזאת.

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    ברק= בעעעע .... איילון=מי????? (ל''ת)

    סנונית, 29/05/07 13:45

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    שמעתם את מרציאנו ''נעסוק בדרך'' הוא התכוון נעסוק בדרך שבה

    מרציאנו צודק, 29/05/07 13:40

    נוכל למנות את אנשי שלומנו לתפקדי מפתח וכך נוכל להוציא מכרזים ממשלתיים שונים שיכניסו לנו מליונים.

    יופי של דרך.

    הוא גם התכוון לדרך של איך להרביץ למאבטחים לנשק פקידות לשתות לשכרה ולצאת זכאי מחוסר הוכחות או מעודף חברים במקומות הנכונים.

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק! מרציאנו ו''חברתי'' זה כמו פנינה רוזנבלום ופיסיקה קוואנטית (ל''ת)

      צמד מגעילים, 29/05/07 13:54

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    פרץ כלה מכוערת,טיפשה וכאילו חברתית (ל''ת)

    המחזר, 29/05/07 13:40

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    סטאלין הישראלי עוד יפתיע אותכם חכו ותראו (ל''ת)

    מבין, 29/05/07 13:37

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    יש לי בעיה, אף אחד מהם לא טריפה!!! טריפה לפחות זה טעים. (ל''ת)

    פרץ, 29/05/07 13:31

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    ברוך שפטרנו

    משה צור, 29/05/07 13:30

    ברוך שפטרנו מעונשו של זה. מר פרץ לך בבקשה הביתה. אם זה ניצחון הלוואי שכל חייך תיהיה לשון מוזניים. די לנו שרי ביטחון כמוך.

    הגב לתגובה זו

    • בר''ג לא למדו לכתוב? ''מאזניים'' לא ''מוזניים'' (ל''ת)

      עומר, 29/05/07 13:54

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    כן כן. אם זה גורם לו להרגיש טוב. העיקר שהודח!!! (ל''ת)

    אופיר, 29/05/07 13:26

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    ווויייי איך השתן עולה לו לראש עכשיו!! (ל''ת)

    אדגר, 29/05/07 13:22

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    פרץ עשית את הפאדיחה שלך.

    שי, 29/05/07 13:17

    הבטחת סדר יום חברתי ,קנו אותך עם תפקיד שר הביטחון שהלכת אליו בעיניים עצומות בידיעה שאינך מתאים לתפקיד.
    עכשיו אתה מבטיח שוב סדר יום חברתי.
    אז למה לעזאזל שנאמין לך?!

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    רק עמיר פרץ קורא להפסד ניצחון,גם בבחירות שקיבל 19 מנדטים (ל''ת)

    חיים, 29/05/07 13:16

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    נעסוק בדרך??? אולי בתפקיד שהוא יקבל! (ל''ת)

    SS, 29/05/07 13:14

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    לך לישון רמאי היכן 1000 דולר היכן תוספת יוקר לשכירים היכן??רמאי (ל''ת)

    משה, 29/05/07 13:11

    הגב לתגובה זו

    • לידיעתך, שכר המינימום עלה ב-500 ש''ח

      עומר, 29/05/07 13:23

      בשנה האחרונה בזכות עמיר פרץ. מ-3,200 ש''ח ל-3,700 ש''ח.

      בשנה הקרובה תחול עלייה נוספת.
      אולי תתנצל בפני עמיר פרץ?

      הגב לתגובה זו

      • שכחת לציין ש זה כמעט כבר 1000 $

        מרגיש את ההבדל?, 29/05/07 13:43

        לא?
        האמת לא ציפיתי מהאידיות בלי בגרות להבין את זה

        הגב לתגובה זו

        • חח.. אתה מדבר על בגרות? תראה את שגיאות הכתיב שלך

          עומר, 29/05/07 13:57

          מדהים שהאנלפביתים הכי גדולים הם אלה שלועגים לעמיר פרץ

          הגב לתגובה זו

      • חחח עוד דמגוג (ל''ת)

        אריק, 29/05/07 13:48

        הגב לתגובה זו

      • 500 שקל זה לא 500 דולר, דביל

        ז, 29/05/07 14:01

        השכר עלה ב255 ש''ח בדיוק, שזה בחישוב מהיר כ60 דולר, יאללה סע סע.

        הגב לתגובה זו

        • כשמך, כך אתה. השכר עלה ב-500 ש''ח

          עומר, 29/05/07 14:25

          בדוק שוב ותתנצל.

          הגב לתגובה זו

          • ואתה תתנצל לפני הרוגי מלחמת לבנון 2 (ל''ת)

            דולפין מרושע, 29/05/07 16:14

            הגב לתגובה זו

            • אהוד ברק צריך להתנצל על ההרוגים בלבנון

              עומר, 29/05/07 16:37

              הוא זה שיצר את המצב הבלתי אפשרי בגבול הצפון, ועכשיו הוא עוד עלול לחזור למשרד הביטחון.

              הגב לתגובה זו

  • 72.

    חסר ערכים וחסר מוסר-רק אגו (ל''ת)

    ש.לוי, 29/05/07 13:09

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    כשכל הפירות רקובים,

    נטלי, 29/05/07 13:02

    בוחרים את הפרי הכי פחות רקוב.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    חחחח פעם ראשונה שמחזרים אחרי חי-זר . (ל''ת)

    אבו יסמין, 29/05/07 12:59

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    רק ביבי לשלטון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ציפי לבני, 29/05/07 12:56

    הגב לתגובה זו

    • ביבי חייב לחכות. הלכתי לעשות פיפי (ל''ת)

      Benjamin Nitai, 29/05/07 13:14

      הגב לתגובה זו

      • זאת בדיוק הרמה של הביקורת ששמאל מסוגל לייצר (ל''ת)

        דולפין מרושע, 29/05/07 16:16

        הגב לתגובה זו

        • תשמע,אתם,תומכי נתניהו,ממש הוגי דעות בעלי ביקורת בונה

          אייל, 29/05/07 21:17

          אנחנו משתדלים ולא מצליחים להעלות את הרמה שלנו לרמת האינטלקטואל המאוד גבוהה שלכם.
          וזה מאוד קשה.

          הגב לתגובה זו

    • יעסוק עושק העם במכירת רהיטים - את זה הוא יודע לעשות (ל''ת)

      יעקב, 29/05/07 13:19

      הגב לתגובה זו

    • המכנה המשותף לכל מתמודדי העבודה,הוא שכולם ראויים לשלטון יותר מביבי

      אייל, 29/05/07 13:29

      ולא , נתון עובדתי זה , עדיין לא אומר שהם מציאות גדולות ולא הופך אותם למנהיגים דגולים.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    מקווה שאיילון לא יחבור לפרץ. זה רק יזיק לו... (ל''ת)

    מתפקד עבודה, 29/05/07 12:55

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    פרץ כלשון מאזניים

    קישקשתא, 29/05/07 12:55

    זה אסון.
    הדבר היחיד שהאפס הזה יודע לעשות זה אינטריגות, וחבלה.
    הוא ידע לסחוט את תפקיד שר האוצר שהוא מתאים לו בדיוק כפי שהוא מתאים לבטחון.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    לכל שונאי ברק שעברו שטיפת מוח

    יהודי שגם חושב, 29/05/07 12:51

    יש לי כמה שאלות אליכם.
    1. היה צריך להשאר בלבנון ?
    2. אם היה צריך לצאת מה הדרך הטובה ביותר ? (לעמוד ולקפל את הדגל בטקס מול החיזבאללה לא נראה לי היה הולך טוב...)
    3. מי אחראי להפקרת הגבול הצפוני ?
    4. האם יש משהו יותר מעוטר מאהוד ברק ? שסיכן את חיי כלכך הרבה פעמים בשבילכם רק כדי שעכשיו תקללו אותו..... אתם לא חייבים להסכים. אבל לפחות תתנו כבוד לאיש גיבור ישראל שהציל מאות יהודים.

    הגב לתגובה זו

    • מה מעניין אותנו מעוטר? הוא עשה מספיק כסף והביא עלינו אסון

      גם איילון, 29/05/07 13:00

      ברק ברח מלבנון ובגד באנשי צדל.
      אחרי הבריחה שלו והבגידה בצדל אף אחד לא יעשה שגיאה ויעזור לבוגדים ונצלנים שעוזבים אותו כשהם בורחים.
      ברק היה מוכן לתת הכל לעראפת והסכים לאוסלו.
      ברק לא הגיב לפרובוקציות וכוח ההרתעה נעלם וברק הביא עלינו פצצות בשכונת גילה ואינתיפדה.
      הוא עשה קומבינות עם ש''ס.

      איילון תומך ביוזמת ג'נבה, איילון שמאל קיצוני שיתן הכל לפלשטינים וטירון בטחוני ופוליטי.

      הגב לתגובה זו

      • ''ברק ברח מלבנון''

        פרה קדושה, 29/05/07 18:01

        מה היה עדיף להשאר שם ?
        ואיך היה עדיף לצאת ? כאשר אנחנו מודיעים מראש לחיזבאללה ונותנים להם זמן לירות עלינו בדרך החוצה ?

        תחשבו קצת

        הגב לתגובה זו

    • יש הרבה שסיכנו נפשם עבור הארץ....

      קלמן, 29/05/07 13:13

      גם גאנדי ז''ל.--היית בוחר בו?
      יש שסיכנו נפשם ונהרגו.
      הוא קיבל מנדט בעבר ונתגלה כאפס מאופס מכל הבחינות.

      הגב לתגובה זו

      • לא הייתי צביע לו

        יהודי שגם חושב, 29/05/07 17:59

        אבל מעולם לא קיללתי אותו.
        הוא גיבור ישראל.
        לא יזיק לכם מהימין ללמוד קצת לכבד אנשים שעשו יותר ממכם ויותר ממני גם למדינה הזאת.

        הגב לתגובה זו

    • ברק... ברק.... רגע! זה לא זה שהיה רה''מ איזה חודש וחצי פעם? (ל''ת)

      זיכרון קצר, 29/05/07 14:00

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    כמרוקאית מותר לי לבחור גם פולני ולא לפי העדר (ל''ת)

    מצביעה ענינית, 29/05/07 12:51

    הגב לתגובה זו

    • קוראים לזה דמוקרטיה ,,מיידלה (ל''ת)

      מרוקאי, 29/05/07 13:27

      הגב לתגובה זו

      • אני אוהב שמרוקנים בוחרים פולני.אבל יותר אני אוהב מרוקניות (ל''ת)

        פולנסקי, 29/05/07 14:07

        הגב לתגובה זו

  • 64.

    תירוצים קלושים של אנשים חלשים לטעון שוב את הטיעון המגוחך על גזענות (ל''ת)

    מותר לי לבחור, 29/05/07 12:49

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    כש''סולם הערכים'' הופך לסולם לטפס על כסא-שר כל מפלגה הופכת פלוגה קטנה

    הצבע חד''ש לשלום, 29/05/07 12:46

    נראה שזה סולם הערכים של חלולי כל המפלגות הציוניות... פרט לאופיר פינס וזהבה גלאון.

    הגב לתגובה זו

    • אחרי שהתאכזבתי מכל המבטיחים הציוניים אני אצביע לחד''ש (ל''ת)

      או למרצ-גלאון, 29/05/07 13:22

      הגב לתגובה זו

      • אהבל , אתה מגיב לעצמך ? (ל''ת)

        נראה שקוף מאוד, 29/05/07 13:48

        הגב לתגובה זו

  • 62.

    התגובות כאן מבוססות על יצר גזעני ממוקד

    מבין, 29/05/07 12:42

    אבל המציאות היא שונה,בינתיים פרץ ממלא את תפקידו כשר הביטחון מצוין ,החזיר את החמסניקים למחילות שלהם איפה שהם אמורים להיות, לדעתי הוא עושה עבודה טובה בפוליטקה הישראלית מתוך מעשים ולא דיבורים

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מפלגה שמניהגיה פוסלת את הערכיות היא פסולה-פסולה-פסולה!

    אופיר פז-פינס, 29/05/07 12:38

    כשכל סולם הערכים נועד רק לטיפוס לכסא,
    מפלגה תהיה רק פלוגה...

    הגב לתגובה זו

    • רציתי לכתוב-מפלגה שמנהיגיה פוסלים ערכיות היא פסולה-פסולה-פסולה! (ל''ת)

      אופיר פז-פינס, 29/05/07 13:18

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    איזו מדינה של טיפשים

    עמית, 29/05/07 12:33

    חבל על הזמן לכל מי שחושב להישאר בישראל
    אנחנו בדרך למטה

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    רק הכסא מענין את פרץ הכושל (ל''ת)

    ד.מני, 29/05/07 12:32

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מתפקדי מפלגת העבודה הם עדר?אין להם דיעה משלהם??

    ישמעאל, 29/05/07 12:29

    אפשר לחשוב שאלה שהצביעו לפרץ,הם רובוטים חסרי דיעה ובלחיצת כפתור שלו הםכאיש אחד , עושים כדברו!בושה וחרפה רק לחשוב על כך!מה הוא חושב לעצמו האפס החברתי?

    הגב לתגובה זו

    • כנ''ל אלה שהצביעו ברק ואיילון (ל''ת)

      הכל קומבינות, 29/05/07 17:39

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    עבודה בעיניים. מה מתרגשים מהבחירות של מפלגת העבר הזאת ? (ל''ת)

    רומיאו, 29/05/07 12:27

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ברק ואיילון אל תדברו עם פרץ

    אדום שרוט, 29/05/07 12:26

    מספיק עם הקומבינות והקואליציות הסחטניות.
    לכו ראש בראש ומי שינצח יקח את הקופה. שום הסכמי-הסתדרות מגעילים עם האפס הזה

    הגב לתגובה זו

    • אתה באמת שרוט (ל''ת)

      עומר, 29/05/07 12:32

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    אינני שייך למפלגת העבודה אבל...

    לא מתפקד עבודה, 29/05/07 12:18

    כמי שמביט מן הצד,אני רואה איך כול הזדמנות לבחור אנשים ראויים לשלטון בישראל,מתפספסת.
    וזה קורה בכול המפלגות.
    איך אחרי טעות נוראית שבה בוחרים חדל אישים כמו פרץ,חוזרים על אותה טעות ובוחרים אינטרסנט נרקסיסט כמו ברק?

    התשובה היא:
    הבעיה הם לא המנהיגים,הם סימפטום,השתקפות ראי של אוכלוסיית מדינת ישראל,ככה אנחנו נראים,ואלה אנחנו...........חבל.

    הגב לתגובה זו

    • אני מצדיע לך... סופסוף אני לא לבד.

      ליאו, 29/05/07 12:38

      הוצאת לי את המילים מהפה.... ממש מילה במילה.

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    זו נבלה וזו טרפה!!!! (ל''ת)

    chaim, 29/05/07 12:15

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    עמי אילון ינצח וירסק את ביבי נתיהו (ל''ת)

    עדי ויצמן, 29/05/07 11:58

    הגב לתגובה זו

    • לעדי

      ג'קי, 29/05/07 12:18

      אמן תיפול על ביתך קטיושה אולי זה יעזור ואולי לא העיקר שכבר תיפול עלייך כי את לא קשורה למציאות או שאת ערבייה חח

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    רק-ברק! אילון שווה שמאל הזוי....

    גרי, 29/05/07 11:54

    הפתעה גדולה נרשמה אתמול .פרץ קבל 22% לי בכל אופן לא ברור איך יש לו עדיין תומכים?להערכתי ברק צפוי לנצח מהטעם הפשוט המתמודדים לא יוכלו לשמור על האמימות שאפפה אותם .או אז יתברר לצבור המתפקדים שעמי איילון בחרת בעצם קבלת ''מרץ'' ואף שמאלה מכך.ברק לעומתו למרות שבעבר הביא על עצמו נכור אצל חלק מהבוחרים .בשעת המבחן יבינו שלא נתן לבחור במועמד אם אורינטציה כו שמאלנית, כאיילון.בוחרי פרץ ברובם מעדות המזרח ולהם כידוע ארץ ישראל והימין חשובים לכן לדעתי הם ילכו יותר לכוון ברק.

    הגב לתגובה זו

    • בוחרי פרץ תומכים בעמי איילון

      עומר, 29/05/07 11:59

      עוד גזען: ''בוחרי פרץ ברובם מעדות המזרח ולהם כידוע ארץ ישראל והימין חשובים לכן לדעתי הם ילכו יותר לכוון ברק''.

      מפלגת העבודה הפכה למוקד של גזענות ואטימות אשכנזית.

      לידיעתך, בוחרי פרץ מעדיפים את איילון ולא את אהוד ברק.

      הגב לתגובה זו

      • עומר ההזוי

        ג'קי, 29/05/07 12:16

        עדות המזרח לא בוחרים מערך.
        מי שבוחר זה החמולה של פרץ והעלוקות שניזונו ממנו ועוד כמה מזרחיים מושפעים דוגמאת אשכמרוקו הידועים שמתחפשים לאשכנזים
        לא גילית לאף אחד את אמריקה בזה שאמרת שמפלגת העבודה גזענית ..

        הגב לתגובה זו

        • עדות המזרח יכולים להצביע מערך

          עומר, 29/05/07 12:20

          ברגע שהגזענות האשכנזית תיעלם מהמפלגה האומללה הזאת.

          הגב לתגובה זו

          • עומר היקר

            אילן, 29/05/07 13:08

            לא זכור לי מתי אי פעם עמד בראש הליכוד או הימין בכלל מישהו מעדות המזרח . לעומת זאת עמיר פרץ ופואד בן אליעזר הגיעו לראשות העבודה . אני כבר לא מדבר על כל האחרים במפלגת העבודה - איתן כבל , שלום שמחון ועוד שהם שרים מטעם העבודה . מדוע אצל הליכוד לא הצליח אף מזרחי להגיע לראשות המפלגה ??

            הגב לתגובה זו

            • לי אכפת ממפלגת העבודה. אני לא תומך ליכוד (ל''ת)

              עומר, 29/05/07 13:27

              הגב לתגובה זו

      • אפשר לחשוב כמה מזרחיים מצביעים כבר עבור העבודה??

        תגובה, 29/05/07 12:27

        רובם מצביעים למפלגות הימין ואף למפלגות הדתיות.
        ותירגע עם הגזענות, קצת נסחפת!

        הגב לתגובה זו

      • לעומר תגובה

        גרי, 29/05/07 12:27

        עומר ידידי אין לי ולא היתה לי שום כוונה כשם שאתה הבנת .אני לא בא לפגוע בעדות המזרח נהפוך הוא אני מוכיר את עדות המזרח מאחר וידוע לי שהם אוהבי ארץ ישראל ודעתי כדעתם. לכן גם לא יחברו לאיילון אשר דעותיו ידועות כשמאל ודעתם לא כדעתו .אשמח אם תתקן אותי ותאמר את דעתך מהוא חתך הקולות שבחר בפרץ?ובאשר לגזענות אם במרכז שלו אומרת ''מתפקדת'' שיש חונטה אשכנזית שרוצה להפיל את פרץ זאת ידידי גזענות,אגב אני גם בחרתי פרץ רק שלצערי האיש פשוט נכשל כשם שאולמרט נכשל.וזה כל העניין .

        הגב לתגובה זו

        • שלום גרי, מרבית ''יוצאי עדות המזרח''

          עומר, 29/05/07 12:43

          אינם תומכי ארץ ישראל השלמה. הם הצביעו ליכוד שנים רבות בעיקר בגלל היחס המתנשא והגזעני של המערך כלפיהם.

          המתנה הכי גדולה של הימין והליכוד היא הגזענות האשכנזית. זה מה שהורס את מפלגת העבודה וזה מה שהרס את עמיר פרץ.

          הגב לתגובה זו

          • כל עוד אני רואה ''ברוורמן'' ''יחימוביץ'' בעבודה אני לא אצביע

            מזרחי גאה, 29/05/07 13:15

            לא אצביע לעבודה כל עוד יושבים למעלה בעבודה אשכנזים כמו ''ברוורמן'', ''יחימוביץ'', ''איילון אשכנזי, פינס אשכנזי, יולי תמיר אשכנזיה, הרצוג אשכנזי, ברק אשכנזי, איילון אשכנזיץ
            עד שלא יוציאו את האשכנזים מהעבודה אני לא אצביע לעבודה.

            הגב לתגובה זו

    • ומי רצה לתת את כל מזרח ירושלים ו90 אחוז מהשטח לערפאת?

      יאיר, 29/05/07 12:23

      אז מה ההבדל בין ברק לאיילון?
      העיקר לצטט סיסמאות נבובות של ברק ש''נמאס לנו מהשמאל'' ו''איילון זה שמאל''.
      אז מה בדיוק אתה ברק? חבר באיחוד הלאומי?

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    שטיות

    הירשזון, 29/05/07 11:54

    עמיר פרץ תבחר באולמרט ביחד אתם צמד

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    איילון אמר שיצא מהממלשה ופרץ רוצה לקבל את תיק האוצר

    רני בפריז, 29/05/07 11:53

    לכן הוא יתמוך בברק ....נחש הפרץ הזה תאמינו לי כל מדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

    • כשיוכח שטעית, תתנצל? (ל''ת)

      עומר, 29/05/07 12:20

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    מפלגת העבודה צללה לתהומות

    שי מרכז, 29/05/07 11:49

    אין גבול לגסות הרוח . ברק הוביל את צהל למצנ אבסורדי נכון הוא התחפש לאישה בבירות .אני מאמין שהאיש לקח קרדיט של אחרים .האיש שחצן חסר רגשות , לך תעשה עוד כסף ועזוב אותנו לבנות מחדש מה שהרסת.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מתי הכשלון הזה יודיע על התפטרותו ממשרד הבטחון? הוא הרי הפסיד כבר. (ל''ת)

    פרץ מחליט?, 29/05/07 11:45

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    פרץ,טול קורה, אם היית עץ, אמירך היה נושק למידשאתך. (ל''ת)

    שימי, 29/05/07 11:41

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    העבד פרץ צריך להחליט מי יהיה האדון שלו... (ל''ת)

    ענת וינדיש, 29/05/07 11:39

    הגב לתגובה זו

    • מי יהיה האדון שילקק לו וישתחווה לו!! (ל''ת)

      נעמה, 29/05/07 13:44

      הגב לתגובה זו

    • ברק ''אדון''??? אפילו לא גברת... (ל''ת)

      זהבית גונן, 29/05/07 13:55

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    פרץ עמוד בפרץ נגד ברק כפי שעשית עד עכשיו (ל''ת)

    אוהד פרץ, 29/05/07 11:31

    הגב לתגובה זו

    • צר לי לאכזב אותך,אבל הוא יתמוך במי שיקנה אותו

      אייל, 29/05/07 11:41

      וככל הנראה שזה יהיה ברק , מפני שהוא טוב יותר בסחר , מכר וקומבינות מאשר איילון.

      הגב לתגובה זו

      • ואם תטעה, תבקש סליחה?

        עומר, 29/05/07 11:55

        תתנצל בפני עמיר פרץ?

        הגב לתגובה זו

        • 99.9% שהוא לא יטעה ואין לו על מה להתנצל

          מישהו, 29/05/07 12:07

          כנראה שאתה תמים מדי אם אתה חושב שאין בפוליטיקה קומבינות ועסקאות מאחורי הגב. תמיד יש ותמיד יהיו, לטוב ולרע. אין מה לעשות, זהו חלק מכללי המשחק הפוליטיים הדמוקרטיים אבל יש לדאוג שההסכמים ההלו לא יפעו בציבור ובאינטרסים שלו ולא יהיו סכנה למשטר. חובתנו לפקח ולקבל מידע על כל התחמנויות כדי להיות ערים וערניים לגבי הצבעתנו.
          נניח שהוא טועה, עדיין אין לו שום סיבה להתנצל, מי שצריך להתנצל זה פרץ לא הבוחרים שלו. הוא סטה מדרכו, לא מי שבחר בו. הסחר מכר בפוליטיקה ימשיך להיות לצערנו כדי ליצור קואליציות במפלגות השונות.
          הלוואי והכל היה נקי וצח , נקווה לפוליטיקה נקייה ואמינה יותר.

          נ.ב. עוד אחד הולך הבייתה, נשאר עכשיו רק עוד אחד, אולמרט תתפטר!!

          הגב לתגובה זו

          • במידה ופרץ לא יילך עם ברק הוא לא סטה מדרכו

            עומר, 29/05/07 12:23

            וכל משמיציו ייאלצו להתנצל

            הגב לתגובה זו

            • הוא סטר מדרכו כשלקח את תיק הבטחון על חשבון האוצר

              אייל, 29/05/07 13:23

              ואני מקווה בשבילנו שלא תנקוט באמצעים תקיפים בכדי לגרום לנו בכוח להתנצל על הדעות שלנו.

              הגב לתגובה זו

            • אם אתה מחשיב את עצמך כאדם ישר - תיאלץ להתנצל

              עומר, 29/05/07 13:47

              אם היושר אינו נר לרגליך, תמשיך להשמיץ את עמיר פרץ

              הגב לתגובה זו

        • להתנצל על מה ? על פרשנות לקויה ?

          אייל, 29/05/07 13:20

          מי שצריך להתנצל ולא רק בפני , זהו עמיר פרץ עצמו , בפני בוחריו שבחרו בו להנהיג סדר יום חברתי ובשכרון כוחו הוא בגד בהם ולקח את תיק הבטחון.

          הוא גם צריך להתנצל בפני המשפחות השכולות על חוסר האחריות בלכהן בתפקיד כל כך רגיש ואחראי , מבלי שיש לו רקע מקצועי שבגללו לא ידע איך להתמודד עם המלחמה שהתלקחה בלבנון.

          ואגב , אם אטעה , אז תתקן אותי (ולא , לא אדרוש ממך התנצלות אם אצדק)

          הגב לתגובה זו

  • 44.

    פרץ אל תלך עם ברק. לא אצביע לעולם עבודה אם תעשה זאת (ל''ת)

    אוהד פרץ, 29/05/07 11:30

    הגב לתגובה זו

    • אינני מצביעת העבודה, אבל בכל מקרה עדיף ברק השחצן על פרץ הכשלן. (ל''ת)

      דורית, 29/05/07 11:46

      הגב לתגובה זו

      • ברק לא כשל? שמעת על האינתיפאדה?

        עומר, 29/05/07 12:10

        שמעת על התחזקות החיזבאללה בעקבות הבריחה מלבנון? שמעת על אירועי אוקטובר 2000 במגזר הערבי?

        יש לך זכרון מאוד קצר, גבירתי...

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    רק לא ברק. פליייז. ''פליייז'' זה ''בקשה'' באנגלית, רק יותר ארוך- להדגשה (ל''ת)

    וול סטריט, 29/05/07 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    למחנה ה''חברתי''

    אלמוני, 29/05/07 11:29

    פרץ הבטיח חברתיות וקפץ על הבטחון. עכשו הוא מחפש מי יתן לו את האוצר {כאילו שהאוצר של אמא שלהם ולאולמרט אין מה להגיד בנושא}. מיו''ר הוא הפך ללשון המאזניים ואנשיו אומרים שהוא לא נכשל.ראינו את ה''מחנה החברתי'' במפלגה בת 3 המנדטים של פרץ.ברק לפחות לא עזב את המפלגה כדי להקים גוף מתחרה.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    על ברק ואיילון להתנער מפרץ !!!

    אמיר הביתה, 29/05/07 11:27

    צריך להקיא את אמיר פרץ הכשלון מהפוליטיקה הישראלית. יש לבודד אותו ולהקיא אותו מתנועת העבודה.

    הגב לתגובה זו

    • ברק הוא ''הצלחה עצומה''. רה''מ הגרוע בתולדות ישראל (ל''ת)

      עומר, 29/05/07 12:23

      הגב לתגובה זו

      • לא נכון. אולמרט הרבה יותר גרוע. אהוד+אהוד=אפס בריבוע (ל''ת)

        קינואה, 29/05/07 12:52

        הגב לתגובה זו

    • על ברק ואיילון לנעור --לא להתנער

      מן פאוור, 29/05/07 14:01

      2 אתונות .אפסים מאופסים
      קרים ומנוכרים.
      בלי הצבא הם היו עכשיו
      מחלקים ארות צהריים בקיבוץ...

      הגב לתגובה זו

      • חחחחחחחחחחח...גדול (ל''ת)

        קיבוצניק, 29/05/07 14:39

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    הצבעת ברק? קיבלת פרץ!

    יאיר, 29/05/07 11:27

    בוחרי ברק - האם אתם רוצים לתת לפרץ הזדמנות להרוס את תיק האוצר כמו שהוא הרס את תיק הבטחון?
    האם לא רציתם לזרוק את פרץ מעמדת השפעה מכרעת במפלגתכם?
    ברגע שהצבעתם לאהוד ברק - אדם שתאוות השלטון שלו נטולת כל רסן, בדיוק כמו אצל יריבכם המר, בנימין נתניהו, נתתם לפרץ תנאי פתיחה מעולים למו''מ עם אהוד ברק.
    ברק יעשה הכל, אבל הכל, כדי שפרץ יתמוך בו, על חשבון כולנו.
    האם אחרי שדיל הזהב ייסגר בין השניים, המצפון שלכם יציק לכם מספיק כדי למנוע את התממשות ''דיל המאה'' בין השניים, או שבשבילכם - לעזאזל הכל, לעזאזל המדינה, לעזאזל וינוגרד, העיקר אהוד ברק בראש?

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    הצעה מעניינת לברק ןאיילון

    אמיר, 29/05/07 11:25

    תודיעו שניכם בפומבי שלא מעניין אותכם הקולות של פרץ ותסכימו בינכם שהמפסיד יהייה מספר שניים של השני
    ככה לא יהיו סחיטות של פרץ ובכלל - כל אחד מכם עדיף כמספר 2 על פרץ!!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב 1000% (ל''ת)

      דב, 29/05/07 11:33

      הגב לתגובה זו

      • שוהם

        אלי, 29/05/07 12:03

        הנה קמו להם האשכנזים והרימו ראש.
        נכון שפרץ פישל אמה מה.?לא יתנו סיכוי נוסף כפי שמקבל ברק על איילון אין מה לומר חוץ מאשר שלא היה לו מקום במפלגה ערבית הלך להיתמודד בעבודה.האיש פשוט שמאל קיצוני.ברק כבר הוכיח מספר פעמים את אפסיותו ובכל זאת עדיין מלא חוצפה.פרץ פישל והוא מבין את זה.ויפיק לקחים.

        הגב לתגובה זו

    • walla - true (ל''ת)

      Gilad, 29/05/07 11:34

      הגב לתגובה זו

    • אמן ואמן (ל''ת)

      ועוד פעם, 29/05/07 13:49

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    פרץ - למרבה המחיר

    מפא''יניק, 29/05/07 11:24

    מר פרץ,
    אם תעשה דיל עם ברק אתה יורד לזנות פוליטית. אני מעולם לא אתמוך בך יותר. את האג'נדה החברתית זנחת. טעות יושים פעם אחת. אם תחבור לאיש ממגדיל אקירוב כדבריך אתה מבחינתי מחוק.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    המרוקקיס פרץ שטרית וסילבן שלום. בגדו בחלשים (ל''ת)

    ויקטוריה, 29/05/07 11:22

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אני אצביע עבור מי ש-ל-א נגרר אחרי קומבינות פרץ והארגזים (ל''ת)

    מצביע עבודה, 29/05/07 11:21

    הגב לתגובה זו

    • גזענות לשמה! אהוד ברק קיבל אתמול

      עומר, 29/05/07 11:51

      אלפי ארגזים ואנוסים מהמגזר הערבי, הדרוזי וההסתדרותי.

      כשאשכנזי מקבל ארגזים זה בסדר?
      איזה צביעות! איזה גזענות!

      הגב לתגובה זו

      • מה אתה קופץ?

        אזרח, 29/05/07 12:10

        יומו של ברק יגיע. זה לא בסדר, שום שחיתות אינה בסדר. תספיק לקפוץ על ''גזענות'' על כל דבר קטן שקורה פה. תאמין לי ברק עוד יקבל את שלו, אף אחד לא יברח משחיתות וכולם ישלמו על כך מחיר כבד(לצערנו גם העם) !

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    רק שניה, אתמול הוא הבטיח ''רעידת אדמה'', לא? כמו בחמאס... (ל''ת)

    להתעלם ממנו!, 29/05/07 11:21

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מפלגה של אפסים

    ליאור, 29/05/07 11:20

    עוזי,בורג ושאר מיני אפסים ,לחשוד שאתם עם זכרון קצר זו שגיאה אז כניראה שאתם באמת זן נחות של פוליטיקאים, רק לפני 6 שנים הוריד מועמדכם אותכם יגונה ומדינה שלמה שאולה,
    אם בושה הייתה עבירה פללית בניין מפלגת העבודה היה מועבר לכלא שאטה שם מקומכם.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הנה הקומבינות מתחילות. תתן לי את זה ותקבל קולות (ל''ת)

    נו שויין, 29/05/07 11:20

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    פרץ שר בטחון אפשר פרופסורה לבני סלע (ל''ת)

    אזולאי משה, 29/05/07 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הייתי רוצה לראות את איילון וברק משתפים פעולה (ל''ת)

    אפשר לבקש, 29/05/07 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    שיעזרו לאנלפבית הזה לשים פתק!! (ל''ת)

    שירה, 29/05/07 11:18

    הגב לתגובה זו

    • כן, בוודאי. רק אשכנזים יודעים לקרוא ולכתוב (ל''ת)

      עומר, 29/05/07 11:56

      הגב לתגובה זו

      • עומר תרגיע

        ד''ר פרויד, 29/05/07 13:43

        לא חיבים לצעוק גזענות מול כל ביקורת על פרץ
        הבן אדם קיבל את הצ'אנס שלו לפני שנתיים כשנבחר ליו''ר העבודה (מפלגה אשכנזית וגזענית, לדבריך) ופישל בגדול. עכשיו שמים אותו בצד ואין שום סיבה להמשיך לתת לו להוביל רק כדי שאדיוטים כמוך לא יצווחו ''גיזענות''

        הגב לתגובה זו

        • ד''ר יקר. כשנמתחת ביקורת לא עניינית

          עומר, 29/05/07 14:02

          כמו המשפט ''שיעזרו לאנלפבית הזה לשים פתק'', הפרשנות היחידה שלה היא גזענות. מדובר במשפט שנובע מסטראוטיפ של היהודי המזרחי - ''אנלפבית'', ''באסטיונר בשוק'', ושאר הכינויים להם זוכה עמיר פרץ, שמקורם בגזענות טהורה!

          הגב לתגובה זו

  • 29.

    יתמוך בברק כדי לשרוד כשר בכיר אצל אולמרט (ל''ת)

    יעקב, 29/05/07 11:17

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    בעבר הבטיח ברק לשמעון פרס איזה תפקיד שירצה ואחכ זרק אותו לכלבים

    אבי, 29/05/07 11:11

    ובכלל ממתי נסיון גרוע נחשב כנסיון.
    האם מי שעשה עשר תאונות דרכים עדיף על נהג חדש.
    אין עוד תקופה שחורה יותר מתקופת ברק

    הגב לתגובה זו

    • שמישהו יסביר מה רע בברק?

      מהמרכז, 29/05/07 12:11

      דווקא יש כמה תקופות יותר רעות...ואחת מהן היא התקופה של ביבי...
      כולם צועקים שברק היה ראש ממשלה גרוע... ואני מבקש שתסביר בדיוק למה. אני לא אומר שהוא לא עשה טעויות, אבל ברק הוציא אותנו מהבוץ העמוק שנקרא לבנון שחיילים היו צריכים להכנס לשם והם לא היו בטוחים אם הם יוכלו לצאת שלמים. ברק נתן תנופה למדינה בעוד פרמטרים כגון חינוך [שכר הסטודנטים היה נמוך מהיום], בטחון וכלכלה. יכול להיות שברק לא נראה כזה נחמד, ולפעמים מעורר תחושות רעות בקרב הציבור, אבל נמאס לנו להיות מדינה שנותנת צ'אנסים כל הזמן לאנשים חדשים, אין לנו זמן יותר לזה. ברק ואני חושב שכאן אין עוררין הוא בן אדם מוכשר וחכם, על דרכי ההתנהגות שלו יש ספק בקרב האוכלוסייה. אבל ברגע מלחמה אני בטוח שאני מעדיף שינהל אותה רב אלוף אהוד ברק מאשר ביבי או איילון שאין לו כל ניסיון.
      אז במקום לצעוק סיסמאות נגד ברק, תחשבו שניה על עתיד המדינה, ואז תחליטו.

      הגב לתגובה זו

      • הקטסטרופה הגדולה

        המסביר, 29/05/07 13:06

        מדהים מדהים, ברק היה ראש הממשלה הגרוע ביותר שידעה מדינת ישראל. בכל מדינה אחרת הוא היה נזרק לפח האשפה הפוליטי. בין רשימת מחדליו:

        - היציאה מלבנון יציאה שלכאורה חסכה חיי אדם אולםלדעת כל מקצוען שהוא הביאה עלינו את האיתפאדה השניה כן ברק השיט את ספינת ישראל בכיוון שנתן רוח גביחת לטרור.
        - ברק אפשר את התעצמות החיזבאללה, אדריכל מדיניות ההכלה, וויתר למעשה על ריבונות ישראלית לאורך הגבול עם לבנון וזאת כדי שלא לחשוף את הכשלון שבבריחה מלבנון.
        - האם אתה זוכר את צאלים ? ''ברק ברח'' כיצד שכחת ?
        - ברק ייזם שיחות שלום בלתי מבוססות עם עראפת הצליח להבטיח את ירושלים כנגד כלום,
        - ברק היה סגן מפקד הגיס בלבנון שהסתבן בסולטן יעקב מזלו שיאנוש המפקד נטל עליו אחריות בלעדית - בצאלים ברק לעומת זאת הסיר מעליו כל אחריות.
        - ברק כרמטכ''ל הבטיח צבא קטן וחכם - הוא הראשון שבעטיו קבלנו עכשיו צבא גדול ומטומטם

        בבדיקה אמיתית יסתבר כי מאז היותו מפקד סיירת מטכ''ל מפואר הוא סוחב איתו שק של בחזיונות וכשלונות שכבד מנשא.

        הגב לתגובה זו

      • הטיעונים שלך מגוחכים

        אבי, 29/05/07 13:10

        תקופת ביבי היתה רגועה מבחינת טרור.הטרור הרצחני בא בעקבות קמפ דיויד של ברק .ברק לא התמודד עם הטרור ויצר תחושה לערבים שמול ברק בילין ובן עמי אפשר לעשות הכל בלי גבולות ובלי חשבון.רק שרון הצליח להוריד את הלהבותבלבנון נסוג ברק ללא הסכם ותוך הפקרת הגבול הצפוני וביזוי המדינה.
        ברק החליט שעשרה חילים בשנה הם מחיר כבד בשביל עם ולכן בא עלינו האסון שבא בקיץ.
        ברק הוציא לפני הבחירות חוברת של איך יוצאים לכלכלה טובה וכששאלו אותו אחכ אמר אין לי עץ פיסטוקים
        בכלל נסיון רע הוא לא נסיון ואין להתהדר בו.האם היית נוסע עם נהג שכל שבוע עושה תאונת דרכים

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    ברוורמן-אל תשכח שבזכות פרץ אתה בכנסת, קיים את הבטחותיך !

    מיוחס, 29/05/07 11:08

    הדרישה היא לתת לעמיר פרץ את תיק הרווחה, להעיף את בוז'י הרצוג ,פואד ושמחון, למנות את יחימוביץ לסגנית ראש הממשלה ולכבוש טוטאלית את המפלגה.

    אבישי, אל תשכח.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אאיך אתם מפרסמים תגובות עם בוטות כמו 3, 6 ו-14? אין לכם סינון??! (ל''ת)

    למערכת האתר, 29/05/07 11:00

    הגב לתגובה זו

    • בוטה? פרץ אפס מאופס, מוקיון מושחת, טפיל, בור שראוי להיות באסטיונר?

      קינואה, 29/05/07 12:48

      זה בוטה?
      בכלל לא.
      זה נכון.

      הגב לתגובה זו

      • ברור, אשכנזים לא עובדים בשוק

        עומר, 29/05/07 13:51

        אשכנזים מעדיפים להישאר בבית ולחיות על חשבון ההורים והסבתא ולא לעבוד בעבודה פיזית.

        פעם במפלגת העבודה הטיפו לעבודת כפיים, היום זה נחשב שם לעבודה נחותה.

        הגב לתגובה זו

        • אתה יכול לחזור עם הבוס העדתי שלך למפלגת עם אחד

          שמעון אמסלם, 29/05/07 15:39

          הלא עמיר פרץ וחבורתו מחפשים כל העת את העדיות, מחפשים קיפוח מתחת לכל מילה אך ורק כדי להצדיק את כשלונם האישי, את רגשי הנחיתות האישית שלהם אישית ולא של יוצאי צפון אפריקה.
          עדיףשתפרשו ממפלגת ה''אשכנזים'' הזו מוקדם ככל האפשר ושניה אחת קודם.

          הגב לתגובה זו

  • 25.

    יעשו שני המתמודדים טובה לעם ישראל

    קובי, 29/05/07 10:59

    ולא ישחרו לפתחו של פרץ.

    אחרי שהרס את הבטחון, אתם רוצים שיהרוס את הכלכלה?

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    סקר מספר-4 כנסו

    ג'קי, 29/05/07 10:59

    1.הפלולה עושה קאמבק.
    2.מפלגת רבוטה לא רלוונטית.
    3.אבו שפם עוד יחזור.
    4.שילכו לאלף @#$% כל מפלגת העבודה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ברק זרוק את הטפיל הזה מכל המדרגות ! שהרי הוכח כוחו! ברק ינצח כל דבר (ל''ת)

    אמנון בן-יהודה, 29/05/07 10:58

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לאמיר פרץ: עצה (בחינם...)

    היועץ, 29/05/07 10:56

    אדוני, אני מציע לך לחזור לשדרות ולקבל משרת שרת במתנ''ס המקומי.

    כך תוכל לטפל בנושאים חברתיים ולזה אתה בהחלט מתאים !
    הוכחתה שאינך מסוגל ליותר מזה.

    שר ביטחון ?
    שר אוצר ?
    ראש ממשלה ?

    למה, מה עשינו, במה פשענו ??

    הגב לתגובה זו

    • Uwp

      Jtjmj, 29/05/07 12:46

      Jgjm

      הגב לתגובה זו

    • לכמה נעליים וגרביים ייעצת ???

      גילה, 29/05/07 13:27

      אתה ו-2 הגרביים המסריחות שלך-
      ברח והגמד הקרח--תובסו תבוסת
      המאה מול כל מתמודד של הליכוד.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אם פרץ יחבור לברק אז הוא גמר את הקרירה !! (ל''ת)

    גואטה, 29/05/07 10:56

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    איילון יעשה טעות אם יחבור פומבית לפרץ. כך הוא בטוח יפסיד... (ל''ת)

    מתפקד עבודה, 29/05/07 10:53

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הסקרים גם לא הראו 22% לפרץ.

    משועשעת, 29/05/07 10:52

    פרץ יכול לתמוך באילון מבלי לחבור אליו.

    הגב לתגובה זו

    • ההצבעה לפרץ ובמיוחד בשדרות מלמדת

      משועשע, 29/05/07 11:10

      הרבה על דפוס הצבעה חסר מחשבה בסיסית. התנהגות של עדר כבשים ולא של אנשים חושבים.
      דוגמאות:
      רוב מוחץ לפרץ בשדרות תחת הקסאמים.!!!
      רוב מוחץ לברק במגזר הערבי (כבוד למגזר לאחר אוקטובר 2000!!)
      רוב מוחץ לברק במושבים (קומבינת שמחון)
      ועוד.
      שלא לדבר על הזכרון הקצר לתקופת ברק...
      כבשים אמרנו כבר?

      הגב לתגובה זו

      • לא כבשים. קומבינות, הבטחות, שנאה לאשכנזים הצבועים של העבודה (ל''ת)

        אתה תמים, 29/05/07 12:53

        הגב לתגובה זו

      • בוא לא נשכח שמדובר רק בכמה עשרות או מאות אנשים בעלי אינטרסים. (ל''ת)

        קומבינה, 29/05/07 17:36

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    איך נפלת איש גדול ...

    צבי, 29/05/07 10:51

    אני רואה אותך חבר ...בעוד שנה ולא יותר דופק שטיחים בשדרות.ואז השכנה ממול תבוא אליך ותגיד פרץ!!! מה קרה? מה אתה עושה כאן בבית. ואתה תענה לה ....נה נה....נה.... אני דופק מה לעשות. להזכיר לך המגפון נמצא בתוך שק מעל הארון בחדר של הילדים.

    הגב לתגובה זו

    • גזענות ברמה של גנון (ל''ת)

      עומר, 29/05/07 11:53

      הגב לתגובה זו

    • צבי--הוא יענה לך את האמת....

      דורית, 29/05/07 13:30

      נה נה נה אני דופק את אשתך.
      צבי היקר הגזעני והאימפוטנט
      כשאתה תכתוב פה תגובות
      אישתך תרד על 4
      בצריף בשדרות ובדירת פאר באקירוב.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    אם פרץ יחבור לברק רק בגלל שהובטח לברוורמן תיק כלכלי בכיר,

    מיכל כהן, 29/05/07 10:49

    הוא יעשה את אותה הטעות שעשה שחבר לאולמרט תמורת תיק הבטחון. אם פרץ רוצה באמת לשמור על סדר יום חברתי, עליו לחבור לאילון.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הליצן עוד יצחק על כולנו במשרת שר חדשה....בושה לעם הדפוק שלנו! (ל''ת)

    דולפין מרושע, 29/05/07 10:48

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    חחח... כתבה מגמתית

    עומר, 29/05/07 10:48

    פרץ השיג אתמול הישג מדהים. למרות המסע התקשורתי חסר התקדים שהתנהל נגדו, כמעט רבע ממצביעי העבודה הצביעו עמיר פרץ.

    איפה כל הפרשנים והסוקרים שחזו שפרץ יקבל שבעה אחוזים? אם הסוקרים היו עושים עבודה נאמנה, פרץ היה עולה אתמול לסיבוב השני.

    אל תאמינו למה שנכתב בכתבה, פרץ יילך עם עמי איילון, הוא לא סומך על ברק ועל הנסיגות החד-צדדיות שלו. הוא יודע שברק הוא אסון לעם ישראל. ומה שמעניין את עמיר פרץ זה עם ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לך כבר הביתה, אפס מאופס, השילוב המוחץ של מוקיון ומושחת (ל''ת)

    עליכ ''יכריע''..., 29/05/07 10:41

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    פרץ הוא בדיחה רעה. כל דבר מתייעץ ותראו מה יוצא מזה (ל''ת)

    אברהם, 29/05/07 10:41

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    האיש חסר עקרונות - יתמוך במי שיבטיח לו הכי הרבה (ל''ת)

    קובי, 29/05/07 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    פרץ יתמוך במי שיבטיח לו תיק יותר בכיר

    אייל, 29/05/07 10:38

    הוא לא כל כך אידאליסט , כידוע לכולנו.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    רק חבירה!!ברק ואיילון יחד

    רמי, 29/05/07 10:36

    ולהתעלם למחוק את חרפת פרץ מכולנו!!!! ככה ננצח את ביבי ונרכיב ממשלה!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • ל -10 רמי מחיפה. אין סיכוי לא חבירה

      אפי, 29/05/07 10:45

      לא איחוד ולא בטיח רק ביבי סוף.
      איך אנשים מסוגלים לטפח פשלונרים זה פשוט מדהים

      הגב לתגובה זו

    • ברק לבדד ישכון וגם בממשלה הקודמת לא שיתף פעולה עם איש (ל''ת)

      יבין, 29/05/07 11:05

      הגב לתגובה זו

    • למנוע את חרפת הסחיטה של פרץ ולאחד את המפלגה למנוע סיבוב שני בהסכם.

      אוהד, 29/05/07 11:15

      רמי מחיפה, הוצאת לי את המילים...

      על המועמדים לנהל משא ומתן מיידי למניעת הסיבוב השני.

      הסכמה בין ברק לאיילון על מנגנון ניהול משותף של המפלגה יכול לגרש הרבה רוחות ואויר רע מהמפלגה ולהעצים אותה עד כדי ניצחון מוחץ בבחירות הקרובות לכנסת.

      איילון וברק ביחד זה שילוב מנצח בגדול.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    !!!!! אהוד ופרץ יובילו את המדינה !!!!

    יובל בן בסט, 29/05/07 10:35

    בטחון וחברה - מפלגת העבודה מאז ומעולם

    הגב לתגובה זו

    • אתה צוחק ... נכון ?

      קובי, 29/05/07 10:43

      הדרך שבה ברח ברק מלבנון טרם רבות שהתחזקותו של נצראללה. ופרץ סתם בן אשם ואימפוטנט.

      הגב לתגובה זו

    • ל-9 יובל המובל לאן יובילו ? לאבדון ? (ל''ת)

      אפי, 29/05/07 10:47

      הגב לתגובה זו

      • ביטחון מדיני וחברה סוציאיליסטית

        יובל בן בסט, 29/05/07 11:02

        מכיר מישהו יותר טוב במערכת הפוליטית שמבין בזה?

        הגב לתגובה זו

        • אהוד ברק היה כשלון בתחום הבטחוני. והסוציאליזם המזוייף של פרץ מת

          יאיר, 29/05/07 12:22

          מה אהוד ברק עשה בשביל הבטחון?
          חיסל את אינתיפדת אל אקצה כשפרצה?
          ניהל את היציאה מלבנון בצורה מסודרת?
          מה?
          כשאינתיפידת אל אקצה התחילה, אהוד ברק שיגר אולטימטום לערפאת, ולא עמד בדיבוריו אחרי שערפאת לא התייחס אליו!
          ולגבי הבריחה מלבנון ? ברק לא עשה דבר וחצי דבר בשביל אנשי צד''ל שהגיעו לארץ, עד כדי כך שרבים העדיפו להסתכן ולהשפט על ידי אנשי החיזבאללה ולחזור לארץ. היה אפשר לנהל את הנסיגה בצורה מסודרת!
          ופרץ - אתם באמת רוצים לתת לו את תיק האוצר אחרי שהוא הרס את תיק הבטחון? חוץ מנושאי רווחה הוא לא ראוי להתעסק עם אף נושא !

          הגב לתגובה זו

          • ברק - מר ביטחון יותר מכל אחד אחר (ל''ת)

            גידי, 29/05/07 12:32

            הגב לתגובה זו

        • אני מקווה שזה לא בדיחה

          תתעורר, 29/05/07 12:23

          כי אם כן, היא ממש לא מצחיקה והיא תבוא על חשבוננו!

          אולמרט הבייתה!

          הגב לתגובה זו

    • אם הם ילכו ביחד - אני מצביע למערך (ל''ת)

      איציק, 29/05/07 10:53

      הגב לתגובה זו

    • האם אתה יובל המבולבל? (ל''ת)

      תתעשת!, 29/05/07 11:30

      הגב לתגובה זו

      • התעשתתי מי מבין יותר בביטחון ובחברה

        יובל בן בסט, 29/05/07 11:45

        מי אם לא מישהו שגדל בעיירת פיתוח. הרגישות שלו לחברה הרבה יותר גבוה מכל אחד.
        ומי יודע יותר ביטחון ממי שהיה רמטכ''ל וראש ממשלה.
        גם אם נעשו טעויות ונעשו. בעיני אלה 2 אנשים שיעשו את המהפך

        הגב לתגובה זו

    • רק לא ברק האיש מחליא אותנו (ל''ת)

      אריה, 29/05/07 11:33

      הגב לתגובה זו

    • אוי, יובל יובל, בטח ראית זאת במשקפת של פרץ. (ל''ת)

      שימי, 29/05/07 11:48

      הגב לתגובה זו

      • לא היא דווקא הייתה סגורה (ל''ת)

        יובל בן בסט, 29/05/07 11:59

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    פרץ דווקא חברתי מאוד בח.חשמל בנמלים ובמקורות (ל''ת)

    מג'דלה והמגזר, 29/05/07 10:34

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    עסקן קטן וציני שהיה מוכר את אמא שלו בשביל כסא (ל''ת)

    גבי, 29/05/07 10:32

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בכוחו של המחדל פרץ להכריע רק בשרותים (ל''ת)

    וטרינר הספארי, 29/05/07 10:31

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אמיר פרץ...

    שוקי ודורית, 29/05/07 10:31

    הכי חתיך מבין כווווולם!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • נכון. במיוחד כשמביטים עליו מבעד למשקפת סגורה. פחחחחח... (ל''ת)

      קינואה, 29/05/07 12:51

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    הצלחתו של פרץ היא בושה למפלגת העבודה

    KSP, 29/05/07 10:30

    הצלחתו של פרץ היא בושה למפלגת העבודה, ומערערת את מעמדה של הדמוקרטיה.
    המשטר הדמוקרטי עדיף על כל משטר אחר למרות חולשותיו, אבל לפעמים, תוצאות של הליך דמוקראטי מעלות תמיהות.
    למעלה מ 22% הצביעו לפרץ?????
    KSP

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    פרץ יכול לשקול רק לפ''י הק''ג בבסטה בשוק (ל''ת)

    מוגבלותו השכלית, 29/05/07 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    עדיפויות של פרץ

    paf, 29/05/07 10:28

    במקום לעסוק 24 שעות ביממה בבעיות הבטחון-אנשים נהרגים ובתים נהרסים בעיר שלו, הוא ממשיך לעסוק בקומבינות- יש להעמידו לדין על הפקרת האזרחים

    הגב לתגובה זו

    • בוקר טוב אליהו! יש להעמידו לדין וגם את האפס שמינה אותו לתפקיד.

      קינואה, 29/05/07 12:50

      שניהם פושעים עם דם על הידיים.
      וגם האפס השלישי שלומד עכשיו בהארווארד על חשבוננו.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מאמינים לך!!??חארטה ברטה!!כבר שקלת מזמן!!

    ישמעאל, 29/05/07 10:24

    אלא אם כן ברק יבטיח לך איזה תיק{יעני משמעותי}בתחום החברתי!!

    הגב לתגובה זו

    • זה נבלה וזה טריפה...והסיבוב הבא בין שניהן... (ל''ת)

      מיקי לוף, 29/05/07 12:43

      הגב לתגובה זו