• 94.

    למה ארז משתמש בתמונבה של מרדכי אנילביץ' ושרנקה ומצנזר אותה?

    עפר ע''ש מורדת גטו וורשה, 13/04/13 14:00

    ועוד בשנה של "נשים גיבורות בשואה"?

    IP: 87.69.89.61 דווח על תגובה זו

  • 93.

    קראתי רזומה של אדם מדהים,איש עשיה ,חוכמה ויופי (ל''ת)

    דליה הגלילית, 08/03/13 18:10


    IP: 109.160.142.146 דווח על תגובה זו

  • 92.

    קראתי רזומה של אדם מדהים,איש עשיה ,חוכמה ויופי (ל''ת)

    דליה הגלילית, 08/03/13 18:09


    IP: 109.160.142.146 דווח על תגובה זו

  • 91.

    ארז אשל (ל''ת)

    אדיוט, 24/03/11 10:46


    IP: 192.117.141.1 דווח על תגובה זו

  • 90.

    לפני רש''ר על תורה ועבודה כתב

    הרמב''ם, 05/09/08 12:40

    ט [י] כל המשים על ליבו שיעסוק בתורה ולא יעשה מלאכה, ויתפרנס מן הצדקה--הרי זה חילל את השם, וביזה את התורה, וכיבה מאור הדת, וגרם רעה לעצמו, ונטל חייו מן העולם הבא: לפי שאסור ליהנות בדברי תורה, בעולם הזה.

    י אמרו חכמים, כל הנהנה מדברי תורה, נטל חייו מן העולם. ועוד ציוו ואמרו, לא תעשם עטרה להתגדל בהם, ולא קורדום לחפור בהם. ועוד ציוו ואמרו, אהוב את המלאכה, ושנוא את הרבנות. וכל תורה שאין עימה מלאכה, סופה בטילה; וסוף אדם זה, שיהא מלסטס את הברייות.

    יא מעלה גדולה היא למי שהוא מתפרנס ממעשה ידיו, ומידת חסידים הראשונים היא; ובזה זוכה לכל כבוד וטובה שבעולם הזה, ולעולם הבא: שנאמר ''יגיע כפיך, כי תאכל; אשריך, וטוב לך'' (תהילים קכח,ב)--''אשריך'' בעולם הזה, ''וטוב לך'' לעולם הבא שכולו טוב.

    IP: 77.126.191.251 דווח על תגובה זו

  • 89.

    גישה מאוזנת

    קולגה לשעבר, 03/05/08 23:56

    לכל המקטרגים בתגובות האחרונות. נכון, ארז הוא קצת קשקשן, נכון שהוא לפעמים קצת שרלטן, נכון שהוא אוהב פרסום אך כמי שעבד אתו בעבר אני חייב לציין שבסה''כ הוא עושה דברים חיוביים ואת זה אי אפשר לקחת ממנו גם אם זה נועד לקדם את עצמו למקומות אליהם הוא שואף להגיע בעתיד. בסה''כ המאזן לדעתי נוטה לחיובי. תירגעו.

    IP: 89.139.166.19 דווח על תגובה זו

  • 88.

    לכל המשמיצים- אתם לא מכירים את ארז!

    ג'ניה, 21/04/08 00:31

    כשמו כן הוא, בחור כארז!
    כדי לבקר ככה בנאדם צריך להכיר אותו טוב, ואני בספק אם כל האנשים הממהרים לקטול את ארז כאן אכן עומדים בקריטריון כזה (וצודק מי שכתב שלהיות תלמידים או לשמוע שיעורים זה לא להכיר!)
    קצת פחות צרות עין וצרות אופקים לא תהרוג אף אחד, אני בטוחה ויודעת שארז תרם רבות בתחומים רבים בלי רצון לתמורה, והוא אדם טוב וישר.

    IP: 85.250.208.68 דווח על תגובה זו

    • מטיל ספק באיש

      סתם אחד, 22/04/08 09:37

      ג'ניה, ומאיפה את מכירה אותו כל-כך טוב? מה דעתך על מישהו שפותח אתר בויקיפדיה על שמו וגם מתחזק ומעדכן אותו? צנוע? נכון?

      IP: 217.132.190.21 דווח על תגובה זו

      • היכרותי ארוכת השנים עם ארז

        ג'ניה, 23/04/08 01:06

        לאחר שנים רבות של עבודה משותפת בפרויקטים שונים ומגוונים בכל רחבי הארץ- אני מרשה לעצמי לומר שאני מכירה את ארז היכרות טובה ועמדתי על אופיו של אדם זה ברגעים יפים ורגעים קשים כאחד. אני חוזרת ואומרת שמדובר באדם גדול שתרם רבות למדינת ישראל ואזרחיה. ומה תרומתך מלבד השמצות, אדון ''סתם אחד''?
        ומניין אתה, אדון ''סתם אחד''? האם אתה מכיר את ארז? ומדוע הנך מתחבא מאחורי כינוי שכזה?

        IP: 85.250.231.167 דווח על תגובה זו

        • עדיין ספקן

          סתם אחד, 02/05/08 13:35

          ג'ניה יקרה, זה נחמד שאת מעריצה. יש כנראה עוד כמה. שווה לך לבדוק דווקא עם אנשים שעובדים עם ארז ובאמת מכירים אותו מקרוב. את עלולה/עשויה להיות מופתעת.

          IP: 89.139.166.19 דווח על תגובה זו

          • ספקן ישאר ספקן, לא חשוב מה

            ג'ניה, 04/05/08 05:51

            אני לא אופתע, כי אני וארז מכרים ותיקים.
            אני לא ''מעריצה''. שלא כמוך, אני לא נוטה להגזים בתיאורי אנשים, ובוודאי שלא ''להעריץ'' (או במקרה כמו שלך- לקטרג ברשע חסר-ליאות).
            ובתור מה אתה אומר שאני עשויה להיות מופתעת? בתור מכר כל כך ותיק של ארז?
            ומדוע אתה מסרב להזדהות? האם אתה באמת בא לקטרג ולקנטר וזהו?

            IP: 217.132.250.199 דווח על תגובה זו

  • 87.

    הזהרו מעטדים המתחזים לארזים

    מכיר מקרוב מאוד, 17/04/08 18:58

    מה שכתב 83, אמת לאמיתה, יישר כח ומזל שהתפכחת.

    IP: 217.132.190.21 דווח על תגובה זו

  • 86.

    תגובות 83-84 - אתם המקיימים פולחן. אבקש לספר לכולם מיהו ארז.

    אלון קרני, חבר, 10/04/08 21:01

    ארז הוא חברי הטוב מילדות.
    לא אחת לא הסכמתי עם דרכיו ועם פעולותיו, אך למדתי לתת לו ביקורת בונה בדיוק כשם שהוא נתן לי. ארז הוא בראש ובראשונה בן אדם. נראה שאתם- בטענות הזויות של ''פולחן אישיות עצמי'' מקיימים פולחן אחר, פגאני ומסוכן של לשון הרע והוצאת שם רע על אדם שאינכם מכירים כלל (היכרות רופפת של שנה דרך הרצאות מספר או להיות ''אמא של בוגר''- זו לא היכרות). אז לפני שאתם הולכים רכיל ומובלים באף על ידי יצר הרע והרושם הראשוני חסר הבסיס- אולי כדאי לשתוק מעט, להקשיב, להבין, לנסות להתקרב. ואם כל אלו לא הולכים- ניתן לתת ביקורת בונה ולא לבזות כך סתם במרחבי האינטרנט אדם שהוא, כאמור, בראש ובראשונה- בן אדם. ובעיניי- בן אדם טוב, איש אמת, רגיש ובעל כוחות נפש אדירים.
    אל תתנו ליצר שלכם להטעות אתכם שוב- אינני מגונן על ארז הגנה עיוורת, אלא רק משתדל למנוע הוצאת שם רע שכזאת לאדם טוב והגון.

    IP: 89.139.78.33 דווח על תגובה זו

    • תגובה לכתב ההגנה

      חבר לשעבר, 11/04/08 23:07

      לחבר מילדות.יצא לי להיות תקופה בסביבתו של ארז, חשבתי שאנחנו חברים, בהדרגה הסתבר לי שהוא חבר רק של עצמו. כל מה שארז עושה הוא בניית ''רזומה'' שתכליתו להגיע לכנסת. אני לא אצביע עבורו כי הוא עוד אחד מאותם ברברנים שכנראה יודע מה להגיד אך מה שחשוב לו באמת זה ארז אשל עצמו, אגב, שמעת כמה פעמים הוא אומר 'אני' בהרצאות שלו, זה אומר משהו? צודקת האמא של הבוגר במה שאמרה על הקשר בין ארז אשל ורן ארז, הם כנראה דומים.

      IP: 217.132.190.21 דווח על תגובה זו

  • 85.

    שומר נפשו ירחק

    אמא של בוגר, 16/03/08 16:10

    בהמשך לתגובה 83, אני מסכימה לחלוטין, בני היה במכינת עין פרת, למשך זמן מה הוא היה תחת שטיפת המוח של ארז אשל שהוא חולה גדלות ועסוק בפולחן אישיות באופן אובססיבי, לקח זמן לבני להשתחרר מהשפעתו ולהבין שמותרת חשיבה עצמאית. גם ההליכה של ארז אשל עם רן ארז מעידה ש''הלך הזרזיר אצל העורב'' ולכן רצוי להזהר.

    IP: 217.132.196.166 דווח על תגובה זו

  • 84.

    83, אם היית בוגר מכינה אמיתי לא היית מדבר סרה בצורה כזאת.

    א', 06/02/08 20:15

    אני שואל בתור בוגר מכינת ''עין פרת''- מה עברת בשנה שלך במכינה?
    האם אתה שמח שזכית ללמוד מספר עמודים של אפלטון? האם אתה שמח על שחיית בקבוצה? ומה עם להיות אדם? אה, את זה שכחת...
    נראה שדבר אחד לא השתרש, והוא הדבר הכי חשוב- להיות אדם. יש דרך להעביר ביקורת, חריפה ככל שתהיה. וזה לא מה שאתה עושה. אתה משתלח. בחוסר בושה אתה מגדף ומנאץ ללא אבחנה, מוציא שם רע ומדבר לשון הרע וסרה באדם מישראל. דע לך, כי לאנשים כמוך אסור להאמין. מוציאי שם רע הם הם העסוקים בפולחן אישיות. מה אתה מנסה להוכיח? אני מתקשה להאמין שכבר בגילי הצעיר אני נאלץ לומר למישהו כמוך את המילה- תתבייש! יש לך על מה. אני מאחל לך שתתקן את דרכך הגורמת לך לדבר סרה בצורה כל כך חסרת טעם ומבזה.

    IP: 217.132.40.90 דווח על תגובה זו

    • תגובה לתגובה

      בוגר עין פרת, 12/02/08 22:50

      משום מה נראה לי כי התגובה היא של ארז אשל עצמו, זה הסגנון שלו. או אולי אחד מחסידיו שהשטיפת מוח עבדה עליו וגם הוא כבר מדבר כמו ארז ואז כבר קשה להבדיל. זה מה שקרה לרבים מבוגרי המכינה. זהירות.

      IP: 85.250.15.184 דווח על תגובה זו

  • 83.

    אני כבוגר המכינה מכיר אותו מקרוב

    בוגר עין פרת, 02/02/08 15:46

    הזהרו בעטדים המתחזים לארזים, האיש חולה פרסום ועסוק בפולחן אישיות באופן אובססיבי, צריך להזהר מכאלה. אגב, כמו שהבנתי אין לו באמת חברים, כל מי שהכיר אותו מספיק זמן, ניתק קשר.

    IP: 89.138.108.82 דווח על תגובה זו

    • חברים יש רק באגד

      מולדת, 08/10/09 10:29

      תתפלא אבל יש לו לפחות חברה אחת , בשבילה ותחשוב למה הוא היה מוכן לבצע בילוש מקומי בגליל העליון. יש כאלה שאנשי צבא בכל אופן עושים ... סליחה להם משהו ומאידך אולי הוא חובב יונים

      IP: 79.181.123.43 דווח על תגובה זו

  • 82.

    קשקשן בלתי נלאה

    מיכל, 23/01/08 15:00

    שמעתי אותו ברדיו היום. הבן אדם טוחן את המח בלי לעצור לשניה. מסוכן למדינת ישראל.

    IP: 77.125.80.136 דווח על תגובה זו

  • 81.

    בירור חזון המדרשה

    משה{בדוי}, 09/09/07 13:18

    ארז שלומות, הרקורד שלך מדהים ישר כוח. דווקא משום כך לא מובן כיצד יונית ממולדת משתמשת בשמך כדי להצדיק מידע ופרטים משמיצים אודות גבר ממטולה , בו יש לה עניין אישי כלשהו.על כך נאמר''.,במושב לצים לא תשב'' והדין אודות הליכת רכיל ידוע. אם השתמשו בשמך לשווא , צר לי מראש. אך זאת לידיעתך. אם ברצונך להתייחס לכך אתה מוזמן לשלוח מייל תשובה לכתובת הנ''ל. תודה מראש . סליחה מראש . יום הכיפורים בפתח....

    IP: 79.180.44.202 דווח על תגובה זו

    • אמור לי מי חברך ואומר מי אתה

      ציפי, 22/09/08 10:03

      מה אתה כל כך מתפלא.בגלל צביעות ושנאת חינם חרב בית המקדש.

      IP: 79.183.160.134 דווח על תגובה זו

  • 80.

    מענין מה הוא היה אומר על התופעה של אברום בורג

    יריב, 10/06/07 00:41

    האם האיש מוגדר בשפתו בוגד או כל דבר אחר?

    IP: 88.153.112.224 דווח על תגובה זו

  • 79.

    תגובה של אבא

    דניאל אשל, 03/06/07 16:58

    כל הכבוד בני - תמשיך כך
    אבא אוהב

    IP: 207.232.62.50 דווח על תגובה זו

    • דדי, אתה מתוק...... (ל''ת)

      מספר 3, 03/06/07 17:40


      IP: 195.160.240.11 דווח על תגובה זו

    • אשריכם שזכיתם בן מיוחד, קצין מעולה ואזרח למופת (ל''ת)

      בהערכה מבינו, 04/06/07 23:47


      IP: 80.230.222.126 דווח על תגובה זו

    • I told you so

      Avraham, 07/06/07 12:01

      Danny - I told you over 10 years ago that he was wasting his time with ''Dor Shalem''. Glad to see he has come around to see the light. Eventually he'll also see that mass market kiruv rechokim is just a trend and will lead to nothing productive. But at least he connected himself to good people such as Prof. Ben-Shlomo

      IP: 212.117.128.94 דווח על תגובה זו

  • 78.

    פיטורי מורים

    חן, 31/05/07 22:06

    מעניין כמה נמוך יכולה מפלגת העבודה לרדת בדרישתה אחר ה''שוויון'' במקום להעלות את רמת החינוך ולהיות אור לגויים. היא עושה פשע על פשע ומובילה את העם הזה למחדל איום ולשואה חינוכית שלא נשמעה כמוה. התנהגותה של השרה שווה בערך להתנהגותו של אהוד ברק ראש הממשלה לשעבר שהוציא את צה''ל מלבנון בבריחה. גם השרה במקום להעלות את רמת הלימודים במגזר הערבי מורידה את רמת הלימודים של כולם. האם הפכנו לארץ החלמאים והטפשות?
    בא לבכות מרוב בורות ולאן הדברים מובילים.
    מפלגת העבודה הייתה פעם מעוז לידע וקידמה והיום היא המעוז לבורות ולכסילות.

    IP: 88.153.37.188 דווח על תגובה זו

  • 77.

    אנשים יקרים, כנסו זה חשוב.

    איתי רימר, 31/05/07 15:31

    חברים יקרים, רק חבל שאני לא יכול להכריח את כולכם להגיע ל3 ימים למכינה, רק 3 ימים, זה כל מה שידרש כדי שתעמדו על טעותכם המרה.
    אני לא יודע איפה להתחיל, אז הכי בקצרה שאפשר: פשוט ניתן להסתכל על כל יוצא מכינה קדם צבאית (בפרט מכינת עין-פרת), וניתן לראות כיצד השפיע הדבר על חייו של כל אדם הזוכה להיות תלמידו של ארז.

    IP: 89.138.136.228 דווח על תגובה זו

  • 76.

    האם ניתן לקבל פרטים כיצד מגעים למדרשה ומה היא בכללי

    טליה, 31/05/07 01:10

    מה לומדים בה
    מי מלמד
    בטכלס מידע
    מענין

    IP: 88.155.61.64 דווח על תגובה זו

    • הנה כתובת האתר

      תלמידה במדרשה, 31/05/07 07:21

      www.bogrim.org

      IP: 217.132.166.245 דווח על תגובה זו

  • 75.

    ארז יישר כח זו דרכנו

    שלוש, 30/05/07 23:13

    ארז
    אתה ראוי להערכה על הפתיחות שאתה מגלה ומאפשר לאחרים להיות שותפים בה גם אם לא בכל דברך אני מסכים הרוח והדרך הם קודם אור לעם היושב בציון ואח''כ גם אור לגויים

    בהערכה רבה
    חיים שלוש
    (9255)

    IP: 82.81.29.17 דווח על תגובה זו

  • 74.

    נו .. טוב ..

    מאי, 30/05/07 21:45

    זה סביר כי זה אתר דתי .. אז מה אפשר לכתוב...

    IP: 82.81.19.46 דווח על תגובה זו

    • מה חסר לך שלא קיבלת (ל''ת)

      נונו מה טוב, 31/05/07 02:16


      IP: 88.155.61.64 דווח על תגובה זו

  • 73.

    מעטים עושים כמוהו למען המדינה

    סיגל, 30/05/07 19:06

    את התרומה האדירה של ארז למדינה כבר ניתן לראות והיא תבלוט אף יותר כשנראה את פועלם של תלמידיו. הוא עוזר לגדל דור של חברה צעירים אינטיליגנטים, חושבים ואוהבי המדינה. אין לכך שום קשר לדעות פוליטיות - ארז הוא הראשון שפועל על מנת לגשר בין שמאלנים לחילונים ובין דתיים לחילונייםץ יישר כח

    IP: 83.130.44.190 דווח על תגובה זו

  • 72.

    שתוק קצת. בחייך. תן מנוחה ממך. (ל''ת)

    סיג לחוכמה שתיק, 30/05/07 17:19


    IP: 212.179.61.97 דווח על תגובה זו

  • 71.

    נוער הגבעות זה הלקמוס. לא צריך יותר.

    מי שתומך בהם-, 30/05/07 12:51

    אמביציית מדינת יהודה היתה צריכה להדליק נורה אדומה גם בקרב כל הימין הפוליטי באשר הוא

    IP: 88.152.102.45 דווח על תגובה זו

  • 70.

    הרשים אותי מאוד!!

    עדי, 30/05/07 11:59

    כל הכבוד, באמת.

    IP: 89.0.141.215 דווח על תגובה זו

  • 69.

    רב-א-תלתין

    שתי אצבעות, 30/05/07 10:45

    זה שמו של הכפר בדרום לבנון. תקנו טעות.

    IP: 194.90.125.208 דווח על תגובה זו

    • שווה שתראינו אתו על המלחמה - היתה שם גבורה

      חיל מהפלוגה, 30/05/07 11:53

      הפלוגה שלנו נלחמה במשך 11 ימים, לא היה מקום אליו לא הגענו
      שווה לכם להיתיחס ללחימה שם

      IP: 88.154.194.118 דווח על תגובה זו

  • 68.

    ''לשנוא חרדים ולהשאר נאור'' שכחת אולי שאתה צאצא של משפחה חרדית מיוחסת

    ארז אשל, 30/05/07 04:44

    תתבייש, מעניין מה סבותיך זצ''ל מנהיגי הציבור החרדי היו אומרים עליך!!

    IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

    • לא הבנת את דבריו!! (ל''ת)

      דודי, 30/05/07 10:38


      IP: 212.199.225.39 דווח על תגובה זו

      • כמו כל החרדים, ישר אתה מתלהם. (ל''ת)

        ניר, 30/05/07 11:31


        IP: 212.150.245.249 דווח על תגובה זו

      • הוא מבקר את המחלה הישראלית של שינאת החרדים שהיא על גבול האנטישמיות

        יאיר, 30/05/07 11:55

        כולם שונאים חרדים
        חילונים
        דתיים
        דתיים לאומיים
        ופולטקאים
        וכולכם חושבים את עצמכם לאוהבי אדם

        IP: 88.154.194.118 דווח על תגובה זו

    • לפני שאתה צועק תקרא מה הוא אמר

      שונא טיפשטים, 30/05/07 11:09

      אם היית מבין מה אמר אשל, היית מבין שהוא מבקר את זה שמותר היום לנאורים לכאורה לשנוא חרדים בציבור בישראל. הוא גם כתב שיהיו אנשים כמוך שלא יבינו את האירוניה כיצד אתה יכול לשנוא מישהו ולהיות נאור.

      IP: 82.81.154.96 דווח על תגובה זו

    • חמודי ! ממש לא הבנת אותו

      אלון, 31/05/07 10:13

      בתרגום לעברית: לצערו המצב במדינה הוא שאסור לשנוא שום מגזר כי אז אתה נחשב לגזען ואז אתה לא נאור , חוץ מהמגזר החרדי שמותר לשנוא אותם. וזה כמובן למורת רוחו.

      IP: 194.90.64.1 דווח על תגובה זו

  • 67.

    ארז, אתה איש טוב ונבון

    תמר, 30/05/07 03:53

    שהלב שלו נמצא במקום הנכון.
    העם איתך.
    המשך כך, משוך איתך ואחריך עוד רבים, ואז אולי יש לנו סיכוי לעליה והתעצמות.

    IP: 82.81.212.54 דווח על תגובה זו

  • 66.

    בקשר לרבי, ההסתכלות נכונה, הרבי מאבות האומה היהודית (ל''ת)

    מענדי, 30/05/07 02:13


    IP: 69.114.217.222 דווח על תגובה זו

  • 65.

    יישר כח לארז. חסרים לנו כמוך חזק ואמץ (ל''ת)

    שלמה, 30/05/07 00:55


    IP: 85.250.74.26 דווח על תגובה זו

  • 64.

    ארז אשל - תחזיר את העורלה!!!

    אב, 30/05/07 00:46

    ממילא רוב הדיבורים שלך הם של גוי.

    IP: 84.110.191.229 דווח על תגובה זו

  • 63.

    שליפות עם ארז אשל

    דניאל, 29/05/07 23:59

    תותח...חזק ואמץ

    IP: 84.108.42.165 דווח על תגובה זו

  • 62.

    מה??? להתעלם משחיתות של ראש הממשלה ?

    ד''ש, 29/05/07 23:02

    לא מיצינו את ה''אתרוגיזם'' הזה? הבנאדם הזה משוחת מהיסוד .
    אני מזדהה עם כל מילה שנאמרת ועוקבת אחריך עוד מימי הסרט ''להיות קצין'' אבל איך אפשר עם כל שאיפות הנצח האלו לתיקון עולם להתעלם משחיתות???

    הלוואי ותענה!

    IP: 217.157.175.203 דווח על תגובה זו

    • לגבי השחיתות בה מואשם ראש הממשלה, ומצד שני תפיסת החסינות

      תשובה מארז אשל, 30/05/07 12:13

      אחת מבעיות היסוד במדינת ישראל הינה חוסר היציבות הפוליטית ''אלמלא מוראה של מלכות איש את רעהו חיים...'' . המציאות בה בכול שנה שנתיים מתחלפת ממשלה. מחלישה את מדינת ישראל ביחסי החוץ שלה כאשר מדינות ערב סביבינו מפרשים זאת כדעיכתה של מדינה , דבר המעניק להם אומץ ורעיונות של אפשרות של פגיעה עתידית במדינה.
      שנית - החקירות המנהלות כנגד ראשי המדינה ובמיוחד כנגד ראש הממשלה הינם חקירות שחלקן מגמתיות ומובלות על ידי גופים המבקשים לצבור עוצמה פוליטית משלהם על מנת לקדם סדר יום ואינטרסים שלהם.
      בטבע המדינה המאבק על כוח ועוצמה פוליטית מתקים כול הזמן. השאלה מי ישלוט האם בית משפט עליון המאופין בנפוטיזם קיצוני, ופועל כגילדה. או על ידי תיקשורת שמונעת ברובה על ידי בעלי הון או עורכים בעלי השקפה פוליטית שבחלקה הינה מיקרו נהליסטית.
      אנו בחרנו בממשלה שלנו
      אנחנו מאמינים בדמוקרטיה
      ראוי לתת למנהיג פוליטי למלא את ימי שלטונו - המדינה חזקה יותר ממנהיג כזה או אחר.
      והיה ומנהיג מתגלה כחדל אישים
      או כמקבל החלטות גרוע על העם להיתאחד בבחירות הבאות ולבחור מנהיג טוב יותר.
      יש סבה אחת להפיל ממשלה והיא כאשר מנהיג פועל כנגד המדינה וכנגד האומה
      על שחיתות שקדמה לתקופת שילטונו יש להבליג לאורך תקופת שלטונו (שממלא הינה קצרה יחסית)
      על טעויות בקבלת החלטות אפילו במלחמה אם הם אינם ביטוי לאובדן אשתונות ושליטה - יש להבליג. יש לשמר יציבות
      מותר למנהיג לטעות
      אך מנהיג שיבקש למכור את המדינה בעבור שרוכי נעלים - מנהיג כזה ראוי להפיל את שלטונו
      האם אולמרט הוא כזה?
      לעניות דעתי אולמרט רוצה להיות לפחות גדול כמו בן גוריון
      הוא משתדל - זה אחד הדברים החשובים כעת.

      IP: 88.154.194.118 דווח על תגובה זו

      • אני לא מבינה האם אתה בעד אולמרט או נגד

        אפרת, 30/05/07 14:34

        אך זה שאתה יכול גם לבקר את אולמרט, כך זה נשמע מדבריך, או מתוך כתיבתך ובצד השני אתה לא רוצה שממשלתו והוא בראשה יפלו?

        IP: 80.230.2.187 דווח על תגובה זו

      • דבריך אמיתיים וכנים אך אי אפשר להתעלם ממציאות

        ד''ש, 30/05/07 22:08

        אם היה מדובר באריק שרון אזי אני נוטה להסכים, אך לא בעבור שרןך נעליים.

        לי נדמה כי אולמרט בתככנות רכב על תהילתו של שרון ולא תמיד נראה כי טובת המדינה היא זו שעומדת לנגד עיניו.

        מי יודע אולי מ''שלא לשמה'' יבא ''לשמה'' .

        הרצון התמידי לשמר על יציבות נכון ביסודו אך השאלה האם האדם שעומד בראשות הממשלה ובמשרד הבטחון מוכנים להתמודד עם המצב הנוכחי? למה אחרי כישלון אחד הם עדיין אחראיים על בטחון של המדינה?


        האם לא נכונה האמירה - ''לכל גבול יש גם גבול''?
        תודה על התגובה,
        ד''ש

        IP: 217.157.175.203 דווח על תגובה זו

  • 61.

    איך אפשר לא להבדיל בין דתי לחילוני?

    צפונית, 29/05/07 22:29

    ''דתי'' ו''חילוני'' אינם נבדלים רק במספר המצוות שהם שומרים.
    אדם דתי מאמין בקיום בורא עולם ובתורה מן השמים. אדם חילוני כופר בתורה מן השמים, ולרוב גם בקיום בורא עולם.
    אנשים ''מסורתיים'' מאמינים בבורא עולם, אך ''עושים לעצמם הנחה'' בחלקים מסוימים של המצוות- הכל לפי דרגת המסורת. (כן, יש כאן אבסורד מסוים. במובן זה הדתיים והחילוניים עקביים יותר.) בקיצור: ישנם גבולות, אולי לא תמיד ברורים, אבל הם קיימים. אין גרדיינט רציף בסקאלה שבין דתי לחילוני. זוהי גישה מתרפסת שנועדה לשדר לחילונים ש''אנחנו לא בהכרח יותר בסדר ממכם''. קרא את מאמרו של אורי אריאל היום בנושא.

    IP: 89.1.208.239 דווח על תגובה זו

    • אני מסכימה איתך (ל''ת)

      אחות של הצפונית, 30/05/07 00:32


      IP: 192.115.103.129 דווח על תגובה זו

  • 60.

    תכלית המצוות לעבוד את השם (ל''ת)

    יהודה בן ישראל, 29/05/07 21:07


    IP: 77.124.14.157 דווח על תגובה זו

    • עזוב

      דוד, 21/01/12 15:59

      ברור שהוא חושב שדעותיו של שליבוביץ כוזבות; נראה שלא קרא מאמר אחד שלו מימיו...

      IP: 93.172.134.140 דווח על תגובה זו

  • 59.

    יהודה גרינפלד ה''יד ( הרוגי מלכות)!!! (ל''ת)

    ח.חגי, 29/05/07 20:22


    IP: 212.25.77.118 דווח על תגובה זו

  • 58.

    ירעם לא ידעתי שאתה מחפש פוליטיקאים (ל''ת)

    חגי, 29/05/07 20:15


    IP: 217.132.61.110 דווח על תגובה זו

  • 57.

    לבנון השניה

    משה, 29/05/07 19:52

    הייתה לי הזכות להילחם נגדו כתף אל שכם איתו ב''מלחמה'' הזאת נקווה שיצא שוב בקרוב כדי לשיים את המשימה.

    IP: 88.153.40.177 דווח על תגובה זו

  • 56.

    ועל אשל נאמר : 'איסתרא בלגינא קיש קיש קריא'.....

    רני, 29/05/07 19:51

    הוא מלמד מנהיגות? הוא רחוק מזה כמזרח ממערב... כולו רוח וצלצולים. יש לו רק מניירות של מנהיג, אך הוא נטול כישורים. גם לעצם היותו חבר של טל זילברשטיין מעיד עליו רבות...

    IP: 77.124.19.77 דווח על תגובה זו

  • 55.

    דוגמה אישית

    דני, 29/05/07 19:49

    מי שלא ראה את ארז עם שלושת ילדיו ואשתו רוקדים בשדרות עם 300 מתנדבים מ''לב אחד'' לעידוד התושבים, לא יכול להבין מה זו תופעת ארז אשל!!


    IP: 62.219.251.10 דווח על תגובה זו

    • התושבים בשדרות לא צריכים שירקדו להם!

      מלי, 29/05/07 22:50

      אנחנו בקרית שמונה היינו במצב דומה לזה של תושבי שדרות. לא פעם ולא פעמיים. ואני יכולה לומר ולא רק בשם עצמי: לא יעזור לנו שירקדו לנו ברחובות.
      רוצים לעזור? ארגנו למשפחות נופש. הוציאו את הילדים לטיולים או לשבתות ארוח. ספקו סיוע חומרי לנזקקים. הזמינו את תושבי שדרות להתארח אצלכם (כן! אצלכם בבית!).
      זה מצטלם יפה לרקוד ברחובות. אבל תושבי שדרות לא צריכים גם את הריקודים. רק הרוקדים זקוקים להם.

      IP: 89.1.208.239 דווח על תגובה זו

  • 54.

    את מי זה מעניין בכלל

    לאה סימן טוב, 29/05/07 19:40

    גם לפני קריאת הכתבה
    וגם לאחריה אני מרגישה שלא למדתי
    כלום על ארז אשל
    מי אתה ארז אשל?
    מה אתה רוצה?
    ואת מי זה אמור לעניין?

    אמנם ''ואהבת לרעך כמוך'' זהו כלל גדול בתורה, אך צריך להישאר ערים כדי לקיימו.


    IP: 84.228.21.178 דווח על תגובה זו

  • 53.

    מאמר מצוין רק תיקון קטן.....בקשר לאלוהים

    יניב, 29/05/07 19:37

    ''איו חילים אתאיסטים בשוחות הקרב'' אתה מיתכוון לאלה שנישארו בחיים.

    IP: 84.228.67.193 דווח על תגובה זו

  • 52.

    ארז אשל מקיים יחסים אמביוולטיים עם המציאות

    חגי - דור שלם98, 29/05/07 19:00

    הכרתי את ארז בתקופת דור שלם, ואף שיתפתי עימו פעולה. הוא ללא ספק אדם בעל כריזמה מרשימה, ויכולת לסחוף אנשים.

    מאידך, הוא מקיים יחסים בלתי ברורים עם המציאות ומסוגל לומר דבר והיפוכו בתוך שיחה בת עשר דקות. הרבה אנשים חשבו שהוא משקר במצח נחושה, אבל לדעתי הוא פשוט לא מחובר למציאות.

    לפחות, בניגוד למנהיגי הסטודנטים כיום הייתה לו היושרה להתפטר מיד לאחר שביתת הסטודנטים.

    IP: 132.64.33.211 דווח על תגובה זו

  • 51.

    קצת צניעות

    נדב, 29/05/07 18:51

    קצת צניעות לא תזיק לאשל ודומיו. הוא עוד לא יצר ולא עשה שום דבר אמיתי. הכל בועות אוויר.
    ראש המכינה אינו יודע שגילשמש איננו תרבות המערב.
    ראש המכינה מנסה להציג פני אדם אינטלקטואל ומתון, אך למעשה הוא חשוך וקיצוני כמו מרבית ראשי הישיבות והמכינות הדתיות.

    IP: 132.64.40.242 דווח על תגובה זו

    • גם לך לא תגיק צניעות....

      בוגרת מכינה, 29/05/07 20:16

      ארז אשל הוא איש חינוך, אף אחד לא יכול לקחת את זה ממנו. אנשי חינוך שואפים לגדל מוחות גדולים. אני מזמינה אותך למכינות הקד''צ (שאגב הן לא דתיות, הן מעורבות או חילוניות) כך שתוכל לראות מה ארז ודומיו יודעים לעשות.
      דמותו של ארז שנוייה במחלוקת בקרב בוגרי המכינות, זאת בשל היותו אדם עם אמירות חינוכיות, ואמיתות פנימיות שכנגדן החניכים במכינה מגשים את זהותם והופכים לקדר של נוער בעל איכויות של איכפתיות ומנהיגות.
      אני מחזירה אליך את אמירתך דרך פרפרזה על אמירה תלמודית, ושואלת אותך מדוע יש נאה דורש ואין נאה מקיים??????? הצניעות אותה אתה דורש מארז, דרוש אותה גם מעצמך.
      יש פה בהחלט אדם עם אמירה קיצונית וחשוכה. אני לא בטוחה בכלל שזה ארז.

      IP: 89.0.125.220 דווח על תגובה זו

      • לבוגרת המכינה

        נדב, 29/05/07 20:48

        אני לא התראאינתי לעיתון ולכן אינני צריך להוכיח או לתרץ את עצמי.
        מאידך, אם מה שיש למחנך הגדול לומר זה שחבל שהרבי לא נקבר בחברון ושהוא מעריץ או אוהב את נוער הגבעות, דומני שזה מעיד על ''אמירותיו החינוכיות''.

        IP: 132.64.40.242 דווח על תגובה זו

  • 50.

    הוא משוגע? הוא גאון? רומנטי?

    רוצה ללמוד, 29/05/07 15:53

    אני למדתי מארז אשל ומיכה גודמן ביחד עם הצוות המגוון והמדהים של המדרשה. דני סגל, מיכה שלוי יובל כאהן. אכן שילבנו גוף שכל ונפש. זו הייתה התקופה המשמעותית בחיי. כדי להיכנס לאתר של המדרשה www.bogrim.org

    IP: 85.250.49.101 דווח על תגובה זו

    • איזה מדרשה? זה לא מכינה קדם צבאית? (ל''ת)

      שירה, 29/05/07 16:04


      IP: 85.250.49.101 דווח על תגובה זו

      • יש גם תכניות לבוגרים

        רוצה ללמוד, 29/05/07 16:47

        לבוגרי צבא ולסטודנטים. אני הייתי בתכנית לבוגרי צבא. מקום מדהים. מומלץ ביותר.

        IP: 85.250.49.101 דווח על תגובה זו

  • 49.

    נינט

    שמוליק, 29/05/07 15:46

    את נינט אני מכיר, אבל את כוכב נולד האחרון לא ראיתי בכלל, אז כשראיתי בעיתון את העולים לגמר, אז לא היה לי מושג מי הם.

    בכלל, רק את כוכב נולד ה-1 ראיתי ואת השאר לא.

    אז לא רק הדתיים לא מזהים את הכוכבים החדשים.

    IP: 89.139.129.51 דווח על תגובה זו

  • 48.

    קשה לי עם מה שנכתב

    סתם איש, 29/05/07 15:43

    ויחד עם זאת חסרים דמויות כאלו בחברה הישראלית. האם אדם בגילי
    (28) יכול ללמוד באופן חלקי במדרשה הזאת?

    IP: 85.250.49.101 דווח על תגובה זו

    • יש להם תכנית לבוגרי צבא וסטודנטים

      תלמיד של ארז, 29/05/07 16:07

      תיכנס לאתר של המדרשה www.bogrim.org

      IP: 85.250.49.101 דווח על תגובה זו

  • 47.

    אהבתי. תודה. (ל''ת)

    אור, 29/05/07 15:42


    IP: 89.139.129.51 דווח על תגובה זו

  • 46.

    הפרוייקט החינוכי שלו מעניין אותי

    עידו, 29/05/07 15:41

    איך מגיעים למקום הזה שבו לומדים את השילוב הייחודי הזה. נשמע מיוחד. גוף שכל ונפש. פילוסופיה ויהדות.

    IP: 85.250.49.101 דווח על תגובה זו

  • 45.

    עוד לאומן כתום (ל''ת)

    כתחליף מבולבל, 29/05/07 15:29


    IP: 88.155.188.186 דווח על תגובה זו

    • ואתה עוד לאומן כחול. (ל''ת)

      אבי, 30/05/07 16:15


      IP: 88.155.41.182 דווח על תגובה זו

  • 44.

    ארז-כל הכבוד, אין ספק שאביך שיח' צדיק

    אני ראשון, 29/05/07 15:18

    נאחל לו כולנו עד 120 לפחות
    שנים של בריאות ואושר ונחת גדולה

    IP: 195.160.240.11 דווח על תגובה זו

  • 43.

    ארז אשל אנחנו אוהבים אותך!

    אחת שמבינה, 29/05/07 15:00

    תבוא לבקר
    הנמרים מהדרום

    IP: 84.229.1.47 דווח על תגובה זו

    • למה מזמינים רק אותו?

      ליד הקסטל...., 29/05/07 19:15

      גם אילון שואל
      ובכלל אתם יודעים איפה אנחנו גרים

      IP: 195.160.240.11 דווח על תגובה זו

      • מחפשת את וירצו באזור

        דאו, 30/05/07 00:09

        אם ידע לו מה איתה שיזמין אותה

        IP: 88.154.194.118 דווח על תגובה זו

        • לוטרא, לוטרא אייךְ

          שונרא, 30/05/07 11:58

          לוטראאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          IP: 195.160.240.11 דווח על תגובה זו

  • 42.

    לא לא לא תנצחו אותו - עקבו אחר התהליך, ותבינו לאן הוא חותר

    אהוד, 29/05/07 14:47

    הוא יודע מה הוא עושה שלב שלב
    ועם השליפות שלו נצתרך לחיות, הוא יבקש מאיתנו שהם יהו גם השליפות שלנו.
    שינוח קצת ירגע
    יבלה
    לא כול החיים זה אידאלים ולשנות עולם ובמחנים צריך לחיות

    IP: 85.250.49.101 דווח על תגובה זו

  • 41.

    יישר כח על הדברים (ל''ת)

    סטודנט, 29/05/07 14:40


    IP: 212.150.188.226 דווח על תגובה זו

  • 40.

    איש מדהים. גדול

    סטודנט, ירושלים, 29/05/07 14:29

    כיף לקרוא סוף סוף מישהו שאמור את האמת שלו ולא מתבייש. יישר כח.

    IP: 212.150.188.226 דווח על תגובה זו

  • 39.

    באהבת חינם עתידין להגאל

    ורד, 29/05/07 13:47

    יש עוד הרבה מה ללמוד, להסיק ולהבין,
    ישראל, ארץ אחת, בית לאומי, אין לנו ארץ אחרת, בחוץ הכל פיקציה!
    ואהבת לרעך כמוך, בלי קשר לחצאית כיפה או ציצית, כי בגלות יש סתם יודן.
    עלינו ללמוד ללכת באמת, בטוב ולהגדיל, ללמוד ולקיים.
    והווה לומד מכל אדם!

    IP: 84.150.228.129 דווח על תגובה זו

  • 38.

    עד היום ממש לא הבנתי

    חילוני חרד, 29/05/07 13:41

    כל תלמידי הישיבות, מאות, אלפים, רבבות...לומדים, לומדים, לומדים, לומדים וכו ומה יוצא מזה בסוף ?
    איזו תרומה לאנושות יצאה מכל הלומדים האלה?
    עזבו אנושות...איזו תרומה לארץ ישראל יצאה מהם ?
    עזבו ארץ ישראל ... איזו תרומה ליהדות יצאה משם ?
    לא נראה לכם קצת מוזר שכל כך הרבה אינטיליגנציה מתבזבזת על כלום ???

    IP: 77.124.24.125 דווח על תגובה זו

    • שאלה לא אינטליגנטית המדברת על אינטילגנציה...

      אסופית, 29/05/07 15:06

      איזו תרומה ליהדות?
      היהדות עצמה יצאה משם..
      הספרים והפרשנויות והמדרש והפילוסופיה וההלכה שיצרו ולמדו כל התלמידים הללו במשך כל השנים - זו היהדות. זה מה שפיתח ושימר והגדיר את היהדות. בלי זה, סביר להניח שאבות אבותיך היו מתבוללים מזמן והיהדות כולו היה נכחדת מזמן.

      השאלה הזאת כמוהה כשאלה:
      במה שווים כל מדעי הרוח? הפילוסופיה, המתמטיקה, המוסיקה, הספרות - כל השנים אנשים לומדים ולומדים את המקצועות הללו.
      לא מוזר שכל כך הרבה אינטילגנציה מתבזבזת על כלום..?

      IP: 192.115.90.165 דווח על תגובה זו

      • חביבתי האסופית

        חילוני חרד, 29/05/07 16:30

        אפרופו אינטיליגנציה, היכולת שלך כאן להפוך מחשבה למשהו שכולנו יכולים לקרוא היא ביטוי ללימודים של אנשים שלא באו מהישיבות. לכן, לא את יכולה לקרוא לכך ביזבוז. אנשים שלא משתמשים באינטרנט יוכלו לטעון טענה שכזו. וזו זכותם כמובן.

        ולעניין הקשר בין בני הישיבות והגחלת היהודית, אין עוררין שיש חשיבות עצומה בלימוד היהדות אך ראי זה פלא בעבר היו כל כך מעט תלמידי ישיבות (בכלל מושג די מודרני מהמאה ה- 19 אם אינני טועה) והיהדות נשמרה. אז נכון לאחר השואה פחת בצורה ניכרת מספר העוסקים במלאכה ובן גוריון דאג מאד ובשל כך הסכים לישיבות ולמשתמע מכך אבל האם את באמת חושבת שאלמלא אלפי התלמידים שלכאורה נמצאים בישיבות היהדות הייתה נכחדת ?
        ונניח הם נמצאים שם ומשננים יומם וליל , לא נראה הגיוני שיצאו משם כמה תובנות מועילות לעם ולאומה ?

        בקיצור את רק מוכיחה את טענתי , מאות מוחות מבריקים מבוזבזים לריק.

        IP: 84.229.96.26 דווח על תגובה זו

        • לימוד התורה הוא הוא התועלת הגדולה לעם היהודי

          אם 16, 29/05/07 17:56

          זה שאתה לא מבין את התועלת,לא נורא.
          עברנו את פרעה גם אתה תעבור.
          הסיבה היחידה שאתה יושב פה היא שאביך-סבך-סבי סבך היה דתי.הוכח מחקרית שצאציאהם של המשכילים ,אבדו מזמן לעם היהודי והעם היהודי במתכונתו היום הוא מי ששניים שלושה ארבעה דורות אחורה היה שומר מצוות.
          בדורנו,דור שיבת ציון השתנתה המגמה בארץ ישראל.אבל בחו''ל ניתן לקבוע בוודאות שמי שאיננו דתי תוך דור שניים כבר איננו יהודי בכלל.
          אנחנו הגניוס של העם היהודי ועם המשפחות הגדולות במגזר הדתי והחרדי ,אנחנו תוך דור שניים גם הרוב בארץ ישראל.
          אז קצת צניעות ממי שיהיה הרבה הרבה אחריך.

          IP: 80.178.178.94 דווח על תגובה זו

        • על הקשר בין הישיבות והגחלת

          אסופית, 29/05/07 18:09

          קודם כל - לא ברור לי מהיכן לקחת את הטענה ש''ישיבה'' הינו מושג מודרני. אין לי מושג מתי החלו לקרוא לזה כך, אבל בפועל היו ישיבות עוד מזמן האמוראים, כמו הישיבות גדולות בסורא, פומבדיתא ובנהרדעא.

          ולטענה עצמה -
          לא היו מעט מאוד תלמידים לאורך ההיסטוריה. זה התחיל מזמן התנאים והאמוראים והמשיך לאורך השנים (עם עליות ומורדות כמובן, בהתאם לצרות שתכפו עלינו), עד שהגיע למספר גדול מאוד של ישיבות ולומדים, בעיקר באירופה. אכן כמות הלומדים לא היתה גדולה כמו היום, אבל בהחלט היתה גדולה.

          לדעתי , רציפות הלומדים הזו, ופיתוח תוכן הלימוד, לא רק שאפשרו את המשך קיומו של העם היהודי טכנית, אלא גם נתנו לו סיבה להמשיך להתקיים.
          לולאי לימוד התורה לאורך ההיסטוריה, העם היהודי לא היה יכול להישען על דבר, הוא היה הופך ריק ממהות ומתוכן. הרי ברור שלאומה, כל אומה שהיא, לא מספיקים אנשי מעשה, אלא גם אנשי רוח.

          נראה לי שטענתך באה , קודם כל, מחוסר אמון בכך שלימוד התורה, גדול או קטן, מביא איזו שהיא תועלת.
          מאחר וזה נראה לך לא באמת עקרוני לעם ולמדינה, אתה רואה זאת כמוח מבריק שמתבזבז.

          מבחינתי, לימוד התורה נותן לנו את הזכות על הארץ, ואת הטעם להיותנו אומה. בעיני הוא חשוב לא פחות מכל עשיה אחרת, ולפעמים יותר.

          למרות זאת, אני חושבת שהיתר גורף של ''תורתו אומנותו'' לכל חרדי הינו פסול לחלוטין, וראוי לתת אותו רק לאלה שלומדים ברצינות.

          IP: 192.115.90.165 דווח על תגובה זו

  • 37.

    לא מבין

    צופה מהצד, 29/05/07 13:15

    רואים שהבנאדם איכותי ומאוד ריאלי,אז אולי תסביר לי איך בדיוק נבצע את המשפט הזה=
    ''מדינה דמוקרטית בעבר הירדן.''
    לא מתאים לך

    IP: 89.0.146.254 דווח על תגובה זו

  • 36.

    גוף שכל ונפש

    קורא זהיר, 29/05/07 13:06

    האם אתם באמת מצליחים לשלב את שלושת המימדים האלה? איך אפשר לשמוע עוד על הצלחתם?

    IP: 89.139.31.22 דווח על תגובה זו

  • 35.

    למדנו אצל ארז במעיין ברוך

    חמישה תלמידים, 29/05/07 13:05

    הוא שינה את חיינו. מעיין ברוך צריכה אותו.

    IP: 89.139.31.22 דווח על תגובה זו

  • 34.

    הייתי תלמיד שלו שנה וחצי

    תלמיד, 29/05/07 13:04

    למדתי גם במדרשה הצעירה וגם במדרשה הגבוהה (שנה ב'). היה מדהים. שינה את חיי. ארז הוא חלוץ בתחום החינוך. מעניין אותי רק מה זה המינד ספיניניג הזה.

    IP: 89.139.31.22 דווח על תגובה זו

  • 33.

    ארז הוא רוח חיה ביישובנו

    שכן מכפר אדומים, 29/05/07 13:02

    אני שמח שהוא נכנס עכשיו לאינטרנט כדי לעורר את הגולשים מתרדמתם הדוגמתית

    IP: 89.139.31.22 דווח על תגובה זו

    • רוח טיפשות וגסות רוח

      השכן של השכן, 29/05/07 14:09

      איש קטן עם אוסף פראזות שלא מתחברות לשלם, מייצג בעיקר את עצמו, וחבל ששמו של כפר אדומים יכרך בשמו.

      IP: 217.132.157.250 דווח על תגובה זו

      • הגזמת!!!! (ל''ת)

        שכן, 29/05/07 15:49


        IP: unknown דווח על תגובה זו

  • 32.

    נהננו מאוד למרות

    רני ודודו, 29/05/07 13:01

    שקצת עיצבן אותנו. ארז הוא אדם גדול. שמענו ממנו הרצאות מאלפות בעבר וסוף סוף אפשר לשמוע ממנו דברים מעניינים באינטרנט. תמיד ידעתי שהוא נוטה ימינה אבל הוא מהימנים שיש להם אהבת אדם - כל אדם שאין להרבה מהשמאלנים.

    IP: 89.139.31.22 דווח על תגובה זו

    • אהבת אדם?!? והחרדים מה-עז?? (ל''ת)

      6, 29/05/07 15:19


      IP: 89.0.186.195 דווח על תגובה זו

  • 31.

    רהוט, לא טריויאלי ומעניין

    ניקולאי, 29/05/07 12:59

    הייתי מאוד רוצה לפגוש את ארז אשל ואת המדרשה הזאת שבה לומדים את כל הדברים האלה

    IP: 89.139.31.22 דווח על תגובה זו

  • 30.

    סוף סוף שליפות אמיתיות

    שמשון, 29/05/07 12:57

    ארז אומר אמת, אבל הוא לא רק אומר אמת הוא גם מתמסר לאמת. כיף לשמוע שליפות מאדם שעומד מאחוריהם גם במעשה (למרות שאני לא תמיד מסכים עם הכל)

    IP: 89.139.31.22 דווח על תגובה זו

  • 29.

    עץ של חוכמה אבל פירותיו סקטוריאלים אם לא לומר פאשיסטיתים (ל''ת)

    אורן..., 29/05/07 12:52


    IP: 80.178.219.251 דווח על תגובה זו

  • 28.

    אין ספק שיש לו אומץ, ראוי להקשיב לו

    טל, 29/05/07 12:50

    אהוד ברק ניצח אתמול
    האם הוא יחזור עם מליונים לא ברורים
    מי קנה אותו

    IP: 82.81.79.133 דווח על תגובה זו

  • 27.

    אפשר לשנוא את מכבי

    מכביסט, 29/05/07 12:49

    ועדין להחשב נאור
    אני מקווה שזה נאמר
    בלוול ספורטיבי הומוריסטי
    שקודם יברר האם רונלדיניו ואטו נולדו
    בבארצלונה

    IP: 10.236.5.91 דווח על תגובה זו

  • 26.

    איזה יופי....

    שלומית הראל, 29/05/07 12:45

    ארז אשל הוא טיפוס הזוי, שבטוח כי הוא המשיח החדש שיושיע את ישראל.
    יציב ועקבי כמו בובת נחום תקום. אתמול הוא חשב שברק יושיע את ישראל, היום הוא חושב שהוא מסוכן. מעניין מה הוא יחשוב מחר.

    IP: 62.219.164.198 דווח על תגובה זו

  • 25.

    האיש הזה תחת הכותרת יהדות ....מבהיל ומפחיד

    חיים, 29/05/07 12:28

    ההתיחסות של אשל לאינטרנט כ''מסוכן'' מגלה את הפחדים הכמוסים שלו , ושל כל קיצוני דתי אחר , לא חשוב אם הוא מהחמאס או קתולי.
    היהדות התפתחה בהשפעת הפילוסופיה היוונית. לפניה , היינו עובדי אלילים . מידע מסוג זה ודומה לו ,מפחידים כל פנאט דתי באשר הוא .עם מידע שכזה , קשה לשטוף את המוח לאנשים צעירים כמו נוער הגבעות . כשהם יגלו שרוב חוקי התורה נלקחו מחוקי חמורבי ,בגלות בבל , יחרב עולמם של אנשים כמו אשל . חסרי סקרנות ,הדיוטות שמשננים קובץ של ספרים ותו לא .
    אין קשר בין זה ליהדות . היהודים מצליחים בכל תחום בגלל אותה סקרנות שהכירו אבותינו בפילוסופיה היוונית . אשל , אורבך ודומיהם , לא יחזירו את היהדות לימי החושך , של קידוש אבנים ,קברי צדיקים,זה נגמר עם ההתיוונות המבורכת של היהדות .

    IP: 62.143.25.147 דווח על תגובה זו

  • 24.

    אני ''אתרוג''

    אהוד אולמר, 29/05/07 12:25

    גם אני סבור שלא צריך לחקור לגבי כלום....

    IP: 195.160.240.11 דווח על תגובה זו

  • 23.

    מכבי מלחמה

    צהוב בנשמה, 29/05/07 12:24

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/HP_3.html

    IP: 195.160.240.11 דווח על תגובה זו

  • 22.

    אשל- מפקד גרוע ואדם גרוע (ל''ת)

    ג'נגו, 29/05/07 12:24


    IP: 217.18.242.241 דווח על תגובה זו

  • 21.

    בהצלחה אחי (ל''ת)

    מבשרת ירושלים, 29/05/07 12:23


    IP: 195.160.240.11 דווח על תגובה זו

  • 20.

    וזה האיש שיש לו תלמידים?

    ???????????, 29/05/07 12:23

    הוא מקבל את אריסטו ולא חבר של הרמב''ם?
    כשהוא מדבר על מקובלים גדולים הוא לא מזכיר אפילו את רבי יוסף קארו שהיה בעצם הגדול מכולם?
    כ''כ פאתטי כי במכבי ת''א
    יש היום יותר ישראלים מאשר כמעט בכל קבוצה ישראלית אחרת.
    אבל מה לקשקש לא עולה כסף.

    IP: 84.229.217.14 דווח על תגובה זו

  • 19.

    ארז לראשות הממשלה

    דוד הכי טוב, 29/05/07 12:22

    הכי טוב גם וגם

    IP: 195.160.240.11 דווח על תגובה זו

  • 18.

    מכבי לנצח נצחים, אמן ואמן (ל''ת)

    פיני גרשון, 29/05/07 12:21


    IP: 195.160.240.11 דווח על תגובה זו

  • 17.

    אשל והסכנה הקיומית

    קול שפוי, 29/05/07 12:11

    חלקים ניכרים מציבור המתנחלים קרעו את עצמם מעם ישראל. ההודאה של ארז אשל שמתישהו יסרב פקודה,צריכה לגרום לצהל ליפשוט ממנו את דרגתויו ולשחררו מידית מצהל. המתנחלים , על דעת עצמם ,החליטו לגרום לעימות בכל מחיר ,תוך כדי התישבות פרובוקטיבית ובלתי חוקית.הם הכניסו עצמם ,( ורוצים גם אותנו )לפינה קיצונית בסגנון מצדה .הם לא למדו דבר וחצי דבר מאותם קיצונים של אז ,שהביאו על העם היהודי ,גולה בת אלפיים שנים !
    אני בוגר הפנימיה הצבאית בחיפה, מכיוון שכבר בשנות ה70 ,היה ברור שהפנימיה לא צריכה להתקיים,( זו בת''א נסגרה ) היה לי ברור שהמוסד שהוקם ע''י דרוקמן בגוש עציון ,ושאר הקדצי''ם ,שהוקמו כפטריות אחר הגשם , מטרתם אחת , להקים גייס חמישי בצהל, שכמו אשל יסרב פקודה , ע''פי גחמותיהם של רבנים קיצוניים ו מסוכנים . יש לקוות שהשב''כ פותח על כל אלה עיין ערנית.

    IP: 62.143.25.147 דווח על תגובה זו

  • 16.

    סתם אפס מאופס שנכשל במאבק הסטודנטים (ל''ת)

    ככ, 29/05/07 12:11


    IP: 192.115.252.2 דווח על תגובה זו

  • 15.

    עוד דתילוני אפור ולא מעניין

    המבקר, 29/05/07 12:10

    תביאו אולי דתיים אמיתיים ומעניינים? אנחנו נרדמים מול המסך.

    IP: 88.153.202.35 דווח על תגובה זו

    • מצטער- אין כאלה (ל''ת)

      גבר גבר, 29/05/07 13:10


      IP: 195.200.205.30 דווח על תגובה זו

  • 14.

    איך אדם כמוהו רץ עם תנועת ''דור שלום''? יותר מתאים לו מועצת יש''ע

    רפיק, 29/05/07 12:08

    ארז אשל רימה את הבוחרים בבחירות לאגודת הסטודנטים כשרץ בתנועת מרכז-שמאל.

    הוא רימה אותם פעם נוספת אחרי שביתה של חודשיים שבסופה קיבלנו פיצות משרה נתניהו וזה היה ההישג היחיד

    IP: 192.91.60.11 דווח על תגובה זו

    • להל''ן גדולתו

      תלמידה לשעבר, 29/05/07 20:39

      רק ימני אמיתי, שמבין את השוני המהותי בין שני העמים יכול להביא שלום
      ולמרות הבעיות שיש לי עם ארז, יש לי גם אמון בו

      IP: 80.178.14.62 דווח על תגובה זו

  • 13.

    העיקר שנאה לחרדים..

    דוד, 29/05/07 12:03

    ו-''כל תורה שאין עימה מלאכה סופה בטלה''- אבל איפה התורה שלך??
    כשדיברת על גמרא כתבת ששאבא שלך לומד.. מה איתך??
    החרדים טובים ממך בהרבה..

    IP: 89.0.186.195 דווח על תגובה זו

    • אתה האיש שלא הבין

      זה שכן, 05/06/07 18:30

      נו. עצוב מאוד. כפי שארז חזה - יש גם כאלה שלא הבינו את האירוניה

      IP: 59.8.215.45 דווח על תגובה זו

  • 12.

    מה הוא עשה ב''דור שלום'' ? מה לו ולטל זילברשטיין ?? (ל''ת)

    איש חכם., 29/05/07 12:01


    IP: 147.234.2.2 דווח על תגובה זו

  • 11.

    אוי לנו שזהו מחנך בישראל

    ליאור, 29/05/07 12:00

    עצוב שאשל הוא מחנך ומובילם של מאבקים חברתיים בישראל, בהיותו דגם של חשיבה מיליטנטית-כוחנית ולא דיאלוגית ופלורליסטית.
    עצוב גם ש NRG יהדות משתמש בשטות ובילדותיות של הנונהג הדתי לכתוב אחרי כל הזכרת שנה את המילה ''למניינם''. פשוט חבל שבכל יום שעובר המדור הזה הופך יותר ויותר לרמקול של חרדל''ות במקום למצע לדיוני עומק משלל זויות בנוגע ליהדות כתרבות וכדת.

    IP: 84.94.14.24 דווח על תגובה זו

    • אה, זה כן המניין שלך? אתה סופר לפי שנות הולדת יש''ו? (ל''ת)

      ./, 29/05/07 15:16


      IP: 89.0.186.195 דווח על תגובה זו

  • 10.

    שמע ארז,עברו 15 שנה,נהדר לראות איך התחזקת מאז עורב נח''ל.ד''ש (ל''ת)

    יניב טרם, 29/05/07 11:57


    IP: 77.124.8.225 דווח על תגובה זו

  • 9.

    לא בשר לא חבל..היה מעורב בהפגנות הסטודנטים אז...התקרב לשמאל

    רונן, 29/05/07 11:51

    חטא לימין..ועושה רושם שחזר לימין..
    דמות שהכרתי דרך הסרט לפני כ20 שנה על קורס קצינים..
    כבר אז התבלט..לצערי הוא צפוי מידי בעל רצון לרצות את הפריץ..קרי השמאל והחילונים..
    מאחל לו בהצלחה..לא היתי סומך עליו כמנהיג.

    IP: 89.138.165.167 דווח על תגובה זו

  • 8.

    ארז אשל פשיסט (ל''ת)

    עדי, 29/05/07 11:49


    IP: 212.199.91.194 דווח על תגובה זו

    • ארז הוא

      מישהו משכיר, 08/05/11 15:15

      איש גדול בישראל, מוביל דעה אמיתי ואיש כנה הרוצה את טובתו של העם שלנו

      IP: 217.132.2.74 דווח על תגובה זו

  • 7.

    אהבתי (ל''ת)

    נדב, 29/05/07 11:46


    IP: 62.90.5.195 דווח על תגובה זו

  • 6.

    מעניין.... רק חבל שאתה (ואשתך) לא טורחים להבין מי זאת נינט טייב (ל''ת)

    אני, 29/05/07 11:46


    IP: 84.109.13.167 דווח על תגובה זו

  • 5.

    מיכה גודמן לשלטון!!! (ל''ת)

    תם עידן, 29/05/07 11:35


    IP: 212.199.225.39 דווח על תגובה זו

  • 4.

    לחיות בארץ ולא לדעת איך נראית נינט זו בורות

    דתי, 29/05/07 11:26

    זו בדיוק אותה בורות שהמגזר הדתי/חרדי יוצא נגדה ומתפלא מדוע היא קיימת אצל החילוניים בעניני דת.

    IP: 192.117.148.66 דווח על תגובה זו

    • בורות? אני בעצמי לא צופה בכוכב נולד וכשראיתי בעיתון את 3 העולים לגמ

      חילוני, 29/05/07 15:44

      לגמר בכוכב נולד האחרון, אז לא זיהיתי אף אחד מהם והייתי צריך לקרוא את הכתוב למטה כדי לדעת מי הם.

      IP: 89.139.129.51 דווח על תגובה זו

  • 3.

    כיף לקרא - דעות לא שגרתיות וחוצות מגזרים (ל''ת)

    מושיקון, 29/05/07 11:26


    IP: 132.64.165.73 דווח על תגובה זו

  • 2.

    בוקר טוב!!!

    לימור, 29/05/07 11:17

    ארז הוא הוכחה חיה לכך שלא כל חובש כיפה הוא בעל דיעות ימניות קיצוניות ניתן למצוא גישור בין הימין לשמאל ולהביא לאיחוד העם. חברים וחברות- תתחילו להקשיב אחד לשני.. כולנו אזרחים של אותה מדינה ואם דת לא מלכדת אותנו- אז החיים זה לצד זו תחת אותה מדינה כן.

    IP: 80.74.114.194 דווח על תגובה זו

  • 1.

    ארז אשל - חסרים לנו משוגעים כמוהו

    ישי, 29/05/07 11:00

    אומץ, חכמה ואמונה (משוגעת וחסרת היגיון) שניתן לשנות

    IP: 147.237.73.201 דווח על תגובה זו

    • ארז אשל - הלוואי ויהיו רבים כמותך.

      ערן אחיך, 31/05/07 12:51

      לידיעתכם:
      ארז הוא אחד האנשים המצויינים שיש לנו במדינה. כל כולו, זמנו ומרצו מוקדשים לאהבת עם ישראל וארץ ישראל.
      להבדיל מכל האופורטוניסטים, העסקנים ורודפי השררה שבקרבנו, הוא באמת ובתמים משקיע בחינוך ובערכים, וויתר על הצעות רבות, בפוליטיקה ובעסקים, על מנת שלא לזנוח את הנושאים בהם הוא מאמין ואותם הוא מקדם.

      יבוא יום, והוא לא רחוק, בו נראה אותו כולנו בתפקיד מפתח בהנהגה. אני מחכה לכך בכיליון עיניים. עם ישראל ומדינת ישראל ירוויחו מכך.

      גילוי נאות: ארז הוא חברי הקרוב והאהוב מזה 20 שנה.

      IP: 194.8.49.225 דווח על תגובה זו