• 119.

    AIDS IS A FIERCE KILLER. YOU SPREAD IT INTO THE HETERO POPULATION. (ל''ת)

    IT IS REAL, 17/06/07 07:06

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    חרדים! האם מישהו מתערב לכם מה אתם עושים במחשכי הלילה עם בנות זוגכם

    הומו, 31/05/07 14:41

    הצנועות והטהורות ?שמענו כבר על מקרים שונים ומשונים עליכם אז לא כדאי לכם להתחיל איתנו !תנו לנו לחיות איך שאנחנו רוצים ותתעסקו עם נשותיכם כאוות נפשכם.

    הגב לתגובה זו

    • מדבריך ניכר שאתה חולה.הייתי ממליץ לך ללכת לאישפוז דחוף!כנס!

      מני, 03/06/07 11:24

      האם אני ''החרדי''אכפת לי מה אתה עושה במיטה שלך?אני רק לו מבין למה אתה רוצה להביא את המיטה שלך לרחוב?

      הגב לתגובה זו

    • זה שאני עושה בביתי

      צבי, 03/06/07 20:56

      זה שאני עושה בביתי עם זוגתי זה לא צריך לעניין אף אחד אבל לא כל סוג של סטיה אתם צריכים לצאת עם זה לרחוב זה שאתם מתים לצאת עם זה החוצא לרחוב זה רק מראה שאתם גם מבינים שיש בזה משהו שונה משונה. וחוצמזה אם אתם לא מחבדים אותנו למה שנכבד אותכם גם בדברים שהמדינה קבע מי שלא מחבד אותי איני גם מחבדו

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    מי היה מאמין!!!

    תושב מודאג, 31/05/07 13:52

    מי היה מאמין שקומץ אנשים יוכל לחולל כאלו מהומות ועוד בחסות החוק.... בעיר שכל תושביה מתנגדים למצעד... למה לעשות את זה דווקא בירושלים!!! למי זה הפריע בת''א, איזה חרדי הפגין אז?! ואחרי זה יאמרו שיש כפייה דתית!!!

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    בושה שאנחנו לא מצטרפים לחרדים בזה

    נעמה, 30/05/07 11:59

    קומו והצטרפו להפגנות, יש גבול לכל דבר!

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    אני רוצה לראות אותם בת''א!!חיים לא יצאו מכאן!!!! (ל''ת)

    ת''א החילונית, 29/05/07 23:47

    הגב לתגובה זו

    • חילונים מטומטמים!''עד מתי רשעים''?

      מני, 03/06/07 11:16

      עד לשפל המדרגה אתם יורדים!האם אנחנו לא אחים?

      הגב לתגובה זו

    • אין לי ענין

      צבי, 03/06/07 21:00

      אין לנו עניין להפגין בתל אביב אבל אל תפגעי בנו בירשלים

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    דמוקרטיה ותבונה

    מסתייג, 29/05/07 20:16

    א. איתמר בן גביר מלין על פרובוקטורים. היתולי משהו...
    ב. היתרון היחיד (אולי) שיש בפולמוס הזה מצוי בהכרה המתחזקת והולכת בצורך לשיעורי אזרחות בקהילה החרדית מגיל גן. הרב אלדד לא מודע לעובדה שמדינות דמוקרטיות רבות אמנם יאפשרו ''רמיסת התורה'', כל עוד זו נעשית במסגרת חופש הביטוי וללא פגיעה גופנית בזולת. די לדמגוגיה הזולה!
    מנגד,, ראוי לשקול בתבונה את אופן השימוש בחירות הביטוי, המחייב תזמון נכון ורגישות לקונטקסט. המופע שקדם לאחרון לא היה נקי מפרובוקציות חזותיות שלעניות דעתי רק פוגעות במסר. קל וחומר בעיר טעונה כירושלים. עם זאת, מהרגע בו מתקבלת החלטה, אסור לתת לאלימות להפר את החוק. מבחינה זו מומלץ לחרדים (ולרשויות האכיפה) להיות רגישים גם כן לקונטסקט של מדינת חוק דמוקרטית ולהיותם מיעוט לא שווה חובות. הרגיעו נא ושימרו על פרופיל נמוך.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    הדמוקרטיה - של מר''צ נתנה לכל הסוטים לצאת מכל המקומות (ל''ת)

    צריך לשים, 29/05/07 18:50

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    פעולה תקיפה נגד האלימים

    רון, 29/05/07 14:23

    חרדים היזהרו:יש גז מדמיע.יש כדורי
    גומי.יש אלות.אלימות תטופל בלי כפפות משי.

    הגב לתגובה זו

    • מי האלים? (ל''ת)

      מני, 03/06/07 11:27

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    יש לי משיכה לכבשים,אם ישנם עוד כאלה אני

    אני, 29/05/07 12:29

    קורה להם להצתרף אליי,אולי בשנה הבאה בירושליים,נזמבר כבשים בחוצות העיר

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    תגובה ל-109

    איתי, 29/05/07 08:44

    שלום לך מילה טובה מחיפה...לפני שתגיב אפילו בדעתך ולא בקולך על דברי קח נשימה עמוקה ותנקה ראשך מדעות קדומות...לא 100 ולא 200 אלא 2000 שנה היינו פזורים בגלובוס כולו. מה מנע מכולם להפוך לחלק מהמקום בו ישבו? ללא התורה לאחר 2000 שנה לא היית יודע שאתה יהודי ובטח שלא היית פה היום אז קצת כבוד למה שבזכותו אתה קיים בכלל כיהודי

    הגב לתגובה זו

    • נשמתי עמוק ו...

      מילה טובה, 30/05/07 09:42

      הגעתי למסקנה שאין לך טיעון הגיוני להעלות כדי לסתור את דבריי, אז אתה מנסה לנגן לי על נימים רגשיים שאולי יעוררו בי איזושהי אשמה, משל בתביעה שלי לקבל את זכויותיי הטבעיות אני בוגד באיזושהי מסורת ארוכת שנים. ועל כן:
      לא אכנס אתך להתפלפלות לגבי חשיבותה של היהדות במדינת היהודים (אנו דווקא עשויים להסכים על דבר או שניים), וגם לא אתחיל להתגונן ולספר לך על הקרבה שלי לדת ועל המקום שהיא תופסת בחיי. במקום זה אומר לך שהתורה אינה צידוק לאלימות ולרדיפה, וכי חשובה ככל שתהיה- עדיין יש כמה דברים בסיסיים שיותר חשובים ממנה (למרות ש''ואהבת לרעך כמוך'' ו''לא תעמוד על דם רעך'' שאובים ממנה בכלל). אני יהודי ואני הומו, ואם היינו חים עכשיו לפני 60 שנה- גם אני וגם אתה היינו נפגשים באותו צד של מכונת הירייה או תא הגזים, איש איש מסיבותיו הוא.

      אחזור ואומר- זה שכמה אנשים החליטו שהפגנה של הומואים ולסביות מטנפת להם את הנוף- לא אומר שההפגנה אינה לגיטימית. והיא בטח לא מצדיקה את לילות הבדולח שהחרדים מתכננים בירושלים.

      ועוד דבר- לופליאנסקי וחבר מרעיו לימדו אותנו שיעור חשוב על אלימות- שהשטח לא בוער אם לא מבעירים אותו (ע''ע 4 מצעדים שהתנהלו בעיר ללא כל הפרעה, כשההתנגדות להם לבשה צורה לגיטימית של הפגנות ומחאות שקטות).

      נתראה במצעד,
      אביעד, חיפה.

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    לכל המיתממים שדורשים מההומואים ''להתחשב''

    מילה טובה, 29/05/07 08:10

    אתם מניחים סימטריה שלא קיימת. אין כאן מצב של שני ציבורים שאחד מהם קם יום בהיר אחד והחליט להפר את שלוותו של האחר. יש כאן מיעוט מדוכא ומופלה שנלחם על זכויותיו ולצורך כך מפגין באופן סולידי בעיר הבירה- כנהוג במדינות דמוקרטיות, ולעומתו יש ציבור אלים ודורסני שלא רק שנהנה מזכויות יתר ומבקש לאיים על אותו ציבור- הוא עוד מעז במקביל לתבוע את עלבונו.

    לכן- חדשה לי אליך: אני מפגין על כל מה שאתה מקבל במדינה הזו כמובן מאליו, ואין לי כל עניין לפגוע ברגשותיו של אף אחד. נוכחותי בירושלים- אינה תועבה, גם אם אתה החלטת שכך הדבר.

    שבוע טוב,
    אביעד, חיפה

    הגב לתגובה זו

    • תגיד לי דבר אחד

      עלי בבה, 29/05/07 12:06

      איך אתה עוד יכול לצעוד אחרי שקיבלת מאחורה?
      מה יש לך שמה ג'ורה?

      הגב לתגובה זו

    • לפי דבריך. יש עוד מיעוטים?כנס!

      מני, 03/06/07 11:34

      תענה לי בכנות!האם רק ההומואים(סוטים)הם המיעוט?מה עם האנסים?ומה עם המפגרים?ומה עם הרוצחים?ומה עם הפידופילים?האם גם להם יש זכות להפגנה?כי זאת הדמוקרטיה שלך!אבל לו שלי!תודה על הקשבתך!

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    בנתיים בכל הפגנה של חרדים יש תוצאות כי הם מאוחדים

    אבי, 29/05/07 07:44

    נקווה שגם הפעם הם יצליחו אפו שהמדינה ומערכת שילטון החוק טעו

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    תקשיבו : מחר יצאו מתוך האינטרנט כל הפדופילים ויבקשו הכרה

    יטענו שהם נולדו, 29/05/07 06:23

    וגם ירצו מצעדים בת''א ובירושלים. אז מה אתם רוצים שאת כל הסטיות נהפוך לנורמה.

    הגב לתגובה זו

    • פדופיליה היא עבירה על החוק, הומוסקסואליות היא לא

      ארז, 29/05/07 11:59

      פדופיליה היא עבירת מין שיש בה קורבן.

      ביחסי מין הומוסקסואליים אין שוב אלמנט של עבירה.

      לכן ההשוואה לא במקומה.

      הגב לתגובה זו

      • פעם גם היתה עברה על החוק (ל''ת)

        נעמת לי, 29/05/07 12:05

        הגב לתגובה זו

        • אתם רואים סוטים כל דבר אתם

          די כבר! סוטים, 29/05/07 12:45

          מקשרים למין לתאווה. כל אחד שאוהב את חבר שלו אהבת נפש אפילו יותר מנשים חייב להיות קשור לסקס לסטיה .סוטים! אתם פשוט אנשי סדום ועמורה.

          הגב לתגובה זו

        • יש הרבה חוקים שהיו פעם, וכיום אינם רלוונטים עוד

          ארז, 29/05/07 15:10

          תשאלו את הכושים בארה''ב, למשל....

          הגב לתגובה זו

          • זה שמאחורי מתכוון - שסטיה היא סטיה מהנורמה (ל''ת)

            ולא צריך בשביל, 29/05/07 18:34

            הגב לתגובה זו

          • זה היה מאבק על צבע וגזע - אין קשר (ל''ת)

            לסטיות, 29/05/07 18:47

            הגב לתגובה זו

      • דין פרוטה כדין מאה (ל''ת)

        אמרו חכמינו, 29/05/07 12:09

        הגב לתגובה זו

    • תיראה את תגובתי ב118

      מני, 03/06/07 11:45

      בידיוק זה מה שאמרתי לא.

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    כמו שלא נכון לערוך מצעד יום העצמאות באום אל פאחם (ל''ת)

    באותה מידה אסור, 29/05/07 06:21

    הגב לתגובה זו

    • אום אל פחם היא לא בירתנו

      מילה טובה, 30/05/07 00:13

      אין בה את מוסדות השלטון ואין לנו עניין בה.

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    בת''א נביע מחאה וזהו, בירושלים - לא יהיה!!! (ל''ת)

    אמנון, 29/05/07 05:42

    הגב לתגובה זו

    • אתה גר באשקלון - תעביר את המחאה הביתה - למה (ל''ת)

      בת''א, 29/05/07 08:51

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    מתעב את ההומוהים,שילכו לעזה

    חילוני, 29/05/07 05:15

    זה הפך להיות כאילו אנחנו החילונים
    בעד התופעה החולה,שעדיף שתשאר
    בצנעה.
    מחר יעשו לנו תהלוכה של כל בן שרוצה להתחתן עם אימו,או בת עם
    אביה ,או בעד פדופיליה.
    מה השתגעתם, רוצים להרוס אותנו
    הומוהים זה סטיה.
    הומו זה איכס

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    מצעד התועבה בירושלים

    דוד בר דרור, 29/05/07 03:52

    לצערי הרב כנרא לא היה די והותר צריך שהחמס ישמור על ירןשלים ח''ו כנראה אז יבינו מקבלי החלטות למנוע הביזיון

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    חלאס

    צופה מהצד, 29/05/07 01:19

    אתם יודעים כמה עבירות מתבצעות כל יום ואין פוצה פה ומצפצף,חניות לא כשרות,בתי בושת,חילולי שבת,ואני מדבר רק על המרחב הציבורי,אבל לרב אלדד רמיסת היהדות מתבטאת בחבר'ה שסכ''ה רוצים ללכת בצעדה שקטה.מה יש לכם??

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      נ, 29/05/07 04:37

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    לאחר משא ומתן?

    מירב דולב, 29/05/07 01:11

    המצעד הקודם לא התקיים לאחר מאבק עיקש ולא בגלל בית חנון או ''משא ומתן'' שלא היה...

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    יכול להיות שמה שאתם אומרים נכון

    איזה שנאה, 29/05/07 00:59

    אני מסכים שלצעוד בי-ם זה סתם פרובוקציהאבל להגיד חבלנים יאללה, אנשים תרגיעו

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    עשיתם לי חשק, עכשו כבר ממש ממש בא לי (ל''ת)

    דיק, 29/05/07 00:39

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    מחיר הוזלין עומד לעלות בקרוב (ל''ת)

    ר.קטום, 28/05/07 23:06

    הגב לתגובה זו

    • וזלין פוגע בקונדום, צריך להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים (ל''ת)

      דן, 29/05/07 12:55

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    למי שלא מבין ירושלים מתנקת מישראל והופכת לחלק מאירן-הצילו את בירתנו (ל''ת)

    אזרח, 28/05/07 22:18

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא מבין, גאון, שירושלים זה לא שנזליזה, והעם היהודי הוא לא בדיחה

      Yo, 28/05/07 23:24

      ירושלים היא בירתה של העם היהודי כולו. מי רוצה את הקליפות האלו? אף יהודי, חרדי או לו

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    חרדים נבערים, בושה ליהדות, ויותר מכל צבועים! (ל''ת)

    אורי, 28/05/07 22:15

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    מדוע דווקא בירושלים

    מלי, 28/05/07 21:58

    שיצעדו בסדום

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    האמת ממש מגעיל לראות שני גברים מתנשקים (ל''ת)

    קובי, 28/05/07 21:46

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    בזכות המחאה הרבה חרדים יצאו מן הארון (ל''ת)

    הומו חרדי, 28/05/07 20:49

    הגב לתגובה זו

    • נכון נכון אתה באמת הומו חרדי

      בני, 28/05/07 21:50

      תן לי לנחש שאתה סתם הומו

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    המצעד בי-ם באמת מיותר, דווקא אנחנו צריכים להיות קשובים לרחשי הזולת.

    איש הקהילה הגאה, 28/05/07 20:18

    אנו מבקשים סובלנות ופתיחות מאחרים אך לא מוכנים לרגע לעצור ולחשוב על הפגיעה שאנו גורמים לאחרים, זו באמת צביעות ופרובוקציה מיותרת. נשאיר להם את ירושלים ונצעד בת''א, בלי לעשות בעיות לחצי מהמדינה, ובמקום שם אנו מתקבלים בחום.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    די די די לכפייה די די די לכפייה.....

    ג'ון סמית, 28/05/07 19:49

    די לכפיה החילונית המושחתת וההרסנית
    די ללגיטימציה לסוטים מדרך המלך
    למיעוט שולי ובוהמי שכופה את עצמו על הרוב השפוי .
    את כהנא הוציאו מחוץ לחוק ואותם הכניסו לתוך הארון של הקונצנזוס
    די לצביעות די לחופשיות -תנו להם דרור במקום אחר -אל תאפשרו פגיעה בקודשי הקודשים של שלושת הדתות רק בגלל שלהם קשת בשלל צבעים.
    די די די
    בעצב רב
    חילוני גאה (ולא במובן השני של המילה)

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    חבלנים התעוררו ! (ל''ת)

    חרד, 28/05/07 19:26

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    מצעד הגאווה

    אליהו, 28/05/07 19:22

    החרדים צריחים לעשות בלגן הרבה יותר גרוע מפעם שעברה שישאיר טראומה גם להומוים הלסביות וגם לשוטרים עד כדי כך שבפעם הבאה אפילו המשטרה תפחד שיהיה מצעד גאווה

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    אירן זה כאן. (ל''ת)

    דורי, 28/05/07 19:11

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אנשים אל דאגה, במדינה שלנו ''מאן דאלים גבר'' כולנו יודעים מי ינצח!

    מבין באלימות, 28/05/07 18:47

    מי מאיתנו לא עמד בתור לקופת חולים, לביטוח לאומי , לבנק, או סתם למשרד ממשלתי מחורבן, מי מאיתנו לא התבקש לשלם אגרה? מי מאיתנו התבקש להתאזר בסבלנות לא פעם?
    ואז בדיוק כשעמדנו בתור, כששילמנו אגרה, כשמשכנו כסף מהאשנב , כשהתאזרנו בסבלנות, בדיוק אז, נכנס בסערה הצעקן התורן,
    ערס, או סתם אחד שתפס את הקריזה של החיים,
    פה הכללים דיי ברורים, בואו ניתן לו כל מה שהוא רוצה, אחרת לא ניצא מזה, אחרת לא נוכל להמשיך לעבוד,
    במדינה שלנו אם אתם רוצים להשיג משהו, תהיו אלימים! זה עובד וזה בדוק, אומרת ג' יפית, אני אומר זה עובד וזה סופר בדוק,
    החרדים ישברו חנויות , יחסמו צמתיים, יעשו פרוגרומים ואז תראו איך המצעד של כל הסוטים מתבטל,
    כך זה עובד במדינה, בתי המשפט חזקים רק אם אתה חלש, אם אתה חזק בית המשפט הופך להיות חלש,
    את רוזנשטיין היו צריכים להסגיר לחול , בתי המשפט בארץ לא יכלו להתמודד איתו,
    עבריינים כבדים משוחררים השקם והערב מבתי המעצר, כי בתי המשפט לא יכולים להתמודד איתם,
    אך הוצאה לפועל חוגגת על אנשים ששכחו לשלם דוח חנייה, כל זה למה?
    כי בנאדם ששכח לשלם דוח חנייה , בטוח לא אלים , ולא יוכל לצעוק , ולא יוכל לתת למעקל חרב סמוראית על הראש,
    ראיתם מה הולך ברהט ובישובים בדוואים, כל בדווי מעמיד ווילה על אדמות מדינה, אין פוצה פה !
    אצלנו האזרח הקטן יבנה מחסן אחרי הבית , יום אחרי זמורה אצלו בגינה,
    אבל אם אתה עבריין מסוכן??
    יחשבו פעמיים אם שווה להביא כוחות יסמ כדי לפרק לך מחסן של 10 מטר רבוע!
    מסכנה:
    רבותיי, תהיו אלימים תרוויחו יותר! כך זה עובד תאמינו לי!
    ושלא יספרו לכם סיפםורים על מדינת חוק, פה זאת מדינת
    ''מאן דאלים גבר''!

    הגב לתגובה זו

    • האלימים האמיתיים בממשלה, בתי משפט והמדיה. והם מסוכנים הרבה יותר (ל''ת)

      Yo, 28/05/07 23:29

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    לחסום פעילותם בת''א תחילה

    משה, 28/05/07 18:38

    בכדי שהערומים האלה יפסיקו להתגרות באזרחי המדינה,מומלץ מאוד להמשיך בפעילות רציפה כול הזמן בתל אביב,ולא להמתין לכוונות
    עתידיות של הקבוצה הדחויה הזאת

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    מחקר מעניין

    סתם לידיעתכם, 28/05/07 18:30

    במחקר מצאו שדווקא האנשים שהצהירו שהם שונאים הומואיםיותר התגרו מסרט פורנו של גברים מגברים שהצהירו שאין להם בעיה עם הומואים (המחקר נערך בקרב גברים שרואים עצמם כסטרייטים)

    הגב לתגובה זו

    • סתם ככה לידיעתנו - אתם מנסים לרמוז לנו

      שכל הגברים, 28/05/07 18:59

      סתם ככה או ככה.

      הגב לתגובה זו

    • גם להם אסור לצעוד .סוטים הם. (ל''ת)

      קובי, 28/05/07 19:10

      הגב לתגובה זו

    • באמת?! איפה קישור, ציטוט, מראה מקום?! או שזה ''מחקר'' שהמצאת על המקום (ל''ת)

      פחח., 28/05/07 19:32

      הגב לתגובה זו

    • ראיתי את המחקר בטלוויזיה

      *-*, 29/05/07 00:48

      לא זוכר אם בנשיונל ג'יאוגרפיק או דיסקברי

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    לא כל הציבור החרדי קשור, אלו רק הקיצונים!

    ., 28/05/07 18:29

    הפעם הם בודאי למדו את הלקח ולא ייסחפו אחרי הקיצונים שלהם (ושל אחרים). אל תדאגו, מה שהיה הוא לא מה שיהיה, אלו הם סתם הדלפות מכוונות לתקשורת ע''מ לייצר ברברת סביב זה.

    מה שבאמת יקרה זה מחאה קטנה של ציבור קטן וקיצוני. המיינסטרים החרדי לא יחזור על הטעות ואין מה לפחד כלל.

    הגב לתגובה זו

    • לא התכוונו לרפורמים כשאמרנו חרדים! (ל''ת)

      ''וכל עמי הארץ, 28/05/07 19:37

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    ''כי הגאוה מדה מגונה ונמאסת אצל האלהים אפילו במלך...''

    הרמב''ן, 28/05/07 18:29

    רמב''ן דברים פרק יז

    הגב לתגובה זו

    • Gaava is small change next to toeva (ל''ת)

      Sdom, 29/05/07 00:14

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    לכל המגיבים

    יוסי, 28/05/07 18:26

    במחנות ההשמדה צעדו אלה לצד אלו יהודים והומואים אל מותם.
    אלו בשל דתם ואלו בשל נטיתם המינית.
    גלו סולידריות ולו בשל העבר העגום המשותף.

    הגב לתגובה זו

    • עבר עגום משותף אינו סיבה להכרעה ערכית לכאן או לכאן (ל''ת)

      @, 28/05/07 22:07

      הגב לתגובה זו

    • מה זה ''יהודים והומוהים''? צעדו? אלו קדושים ואלו קליפות וכל אחד ו

      Yo, 28/05/07 23:32

      חשבונו

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    הגיע הזמן להשבית את תל אביב שבת אחר שבת! עד לעצירת המפגן (ל''ת)

    דוסלי, 28/05/07 18:16

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    חלוני גמור אבל סתם שאלה?

    SY, 28/05/07 18:09

    במה אתם כל כך גאים?
    בזה שאתם מתנהגים שלא כדרך הטבע?
    אין לי שום דבר נגד הומואים או לסביות להיפך חלקם אנשים מאוד נחמדים אבל למה אני צריך לראות ברחוב תצוגה של כל מיני אנשים לבושים למחצה ומציגים את העדפות המיניות שלהם בפרהסייה?
    אנשים כאלה פשוט חולים וצריך לרפא אותם.

    הגב לתגובה זו

    • ל-80: הומופוביה היא הפרעה נפשית שיש לטפל בה בהקדם!

      נגד הומופוביה., 28/05/07 18:33

      לך לטיפול , הומופוב חולני ובדוק גם האם ההומופוביות שלך איננה נובעת מהומוסקסואליות לאטנטית, הגורמת לך להגיב, כפי שהגבת.לאחר הטיפול - הצטרף למצעד הגאווה ולתמיכה בקהילה הלהט''בית!

      הגב לתגובה זו

      • הומופיליה היא מחלה עוד יותר מסוכנת. (ל''ת)

        דולפין מרושע, 28/05/07 19:01

        הגב לתגובה זו

      • כן, כמובן הומופוביה היא הפרעה נפשית, הומוסקסואליות זה מין בדרך הטבע (ל''ת)

        והסטרייטים הם, 28/05/07 19:45

        הגב לתגובה זו

    • ואתה הוא החולה

      אתה, 28/05/07 18:47

      אם יש לך בעיה לראות את ה''תצוגה'' המגוחכת כפי שתארת, זה רק אומר שאתה מפחד! מפחד מהנטיות שיש לך בעצמך!
      ואם אין לך בעיה עם הומואים ולסביות (כן בטח) אז לא הייתה לך בעיה עם הרצון שלהם לקיים מצעד! מי שיש לו בעיה- הוא פחדן! זה הכל!

      הגב לתגובה זו

      • PLEASE CALL ME AIDSOPHOBE. YOOU KILLED ALREADY TENS OF MILLIONS. (ל''ת)

        A VERYrealFEAR, 17/06/07 07:04

        הגב לתגובה זו

    • תגובה מהממת (ל''ת)

      , 29/05/07 01:34

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    אל תשכחו מי התחיל את המאומה הלסבים שרצו לעבור ליד כל בית כנסת וכנסי

    ndf, 28/05/07 17:57

    המלחמות לא התחילו מהציבור החרדי מי שהתחיל את ההתגרויות היו ההאומוים שרצו להפגיןם ליד כל מבנה דת בבירה על כך שהדתות לא מכירות בהם
    כתוצאה מכך החרדים הרסו להם את המצעד סוף מעשה במחשבה תחילה עכשיו שילכו לחפש מי ינענע אותם כי בי-ם זה נגמר לטובת החרדים

    זה גברים עם עקרונות וביצים לא כמו ההאבלים מהקהילה של ה(בית) הפתוח/ה

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    מה כ''כ גאוה בלרוץ עם תחתונים בחוצות העיר??? חח מסכנים! (ל''ת)

    דב שרמן, 28/05/07 17:53

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    לכל הגאים.....

    היכן ההגיון????, 28/05/07 17:43

    למה אתם חייבים לצעוד ולהראות ולהתגאות במה שאתם??? תחייו את החיים שלכם אם אתם נהנים מזה סבבה לכם תהנו , אבל למה כל הטטרם הזה? זה פשוט נהייה ענין של עקרון, של כבוד מי יותר חזק נכון ? תבינו שאתם פוגעים ברגשות של אנשים אחרים ולא רק לחרדים כי מדובר פה בירושלים עיר הקודש,
    בתל אביב יש לכם אפשרות ואתם יודעים שגם יבואו יותר אנשים כי זו תל אביב אבל לא אתם חייבים לעשות דווקא פשוט קטנוניות!!!
    אולי תסעו לשדרות ותעשו את המצעד שלכם שם אולי גם יראו אתכם בחדשות.
    תבינו כבר זה לא מעניין אף אחד !!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אתה יודע מה?

      הנה ההגיון, 28/05/07 17:56

      אוקיי, נלך עם הרעיון שלך.
      אז בבקשה, לא רוצים תחבורה ציבורית בשישי-שבת? לא רוצים מקומות פתוחים בשישי-שבת? בירושלים! שבת''א החיים יתנהלו כמו בכל יום! אם לכל מקום יש את החוקיות שלו (כמו לא לקיים מצעד לגיטימי בירושלים) אז בבקשה- לא לבטל תחבורה ציבורית בת''א בשבת.האנשים בת''א (ובעוד הרבה ערים אחרות) יהנו מאוד מכך.

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    חרדים חרדים אבל קיבלו שכל.

    ג'ודי, 28/05/07 17:34

    מפגינים איפה שצריך.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מ-ז-ע-ז-ע-י-ם

    תגובות מזעזעות, 28/05/07 17:12

    לא, לא ההומואים-לבסביות-טארנס מזעזעים, אתם החרדים מזעזעים. וכל המגיבים פה ''חילוני אבל תומך בחרדים'' וכו'.
    אחד כאן כתב ''אין לי דבר נגד הומואים...אבל זה מגעיל אותי המשכב זכר הזה כמו בהמות''.
    נראה לי שאתה לא ככ סגור על עצמך.
    אני חושבת שאנשים כאן שמגיבים בשנאה כלפי הרצון לחגוג את החופש או כלפי הנטיה המינית של אנשים, אינם אלא הומופובים, קנאים, וצרי אופקים לחלוטין אחרת איזה סיבה יש לכם לשנוא אנשים אחרים?
    חרדים יקרים, בישיבות שלכם כל יום מתרחשים מעשי אונס של רבי בתלימדיו או וואט אבר. אתם מגעילים (ולא, הדתיים לא כלולים בזה, רק החרדים). במקום להפגין נגד חגיגה של אנשים נורמליים, לכו תעשו צבא יא אוכלי חינם!

    הגב לתגובה זו

    • שיצעדו בתל אביב !!!!!!! (ל''ת)

      צולע, 28/05/07 17:44

      הגב לתגובה זו

      • כשת''א תהיה הבירה , הם יצעדו שם! (ל''ת)

        דן, 28/05/07 22:46

        הגב לתגובה זו

        • ירושלים אינה סדום! (ל''ת)

          דני, 28/05/07 23:24

          הגב לתגובה זו

    • מה לעשות שאנשים מבינים מה נוגד

      למזעזעת, 28/05/07 18:23

      את הטבע מה נורמלי ומה לא .למה שלא יעשו את המצעד בים המלח המקום שרגישו הכי נוח אנשי סדום ועמורה יור אנדרסטנד.חגיגה של אנשים נורמליים?לפסיכיאטר הם צריכים לצעוד.ולא ניראה לי שאת יודעת איך ניראת ישיבה כדאי שתדעי מה הולך שהם .פיק אפ סביר לניח שאת יודעת.

      הגב לתגובה זו

      • חולה נפש

        אתה חולה, 28/05/07 18:44

        הם לא צריכים ללכת לפסיכיאטר אלא אתה. יש לך בעיה של שנאת חינם. ואני לא צריכה לדעת איך נראית ישיבה כדי לדעת מה הולך שם, הרי הסיפורים שככ מנסים להסתיר לפעמים דולפים, וזה בטח רק מעט מרבים. הומופוב! מי ששונא הומואים הוא אחד שמפחד להיות כזה בעצמו! תבינו כבר! כנראה שתבינו את זה ממש מאוחר. אין אנשים ששונאים סתם ! אין!

        הגב לתגובה זו

        • אני לא יודע על איזה סיפורים'' שככ''

          אני בריא, 28/05/07 19:49

          את מתכונת ,לא מכיר את המילה הזאת .אני לא שונא הומואים אני חושב שהם צריכים עזרה ,וכמובן שאני מפחד להיות אחד כזה ראית מישהוא שרוצה להיות חולה.ומי שיבין מאוחר זה אנשים כמוך.

          הגב לתגובה זו

          • אם לא עומד לך מגברים אין לך סיבה

            דן, 28/05/07 21:52

            לפחד!!!!!!!!!!!!

            אבל עם כל פעם שאתה מסתכל על גוף של גבר אתה מרגיש משהו ,אפילו לשבריר שנייה ,אז אולי תשקול את הנטיות שלך שוב-וזה בסדר להיות מבולבל!!!!!!

            אל תאבק בעצמך ,זה לא מחלה

            זו נורמה מאז ומתמיד ולנצח !!!!

            זה לא יעלם ושום רופא לא ''ירפא '' אותך

            כמו ששם רופא לא יכול לשנות סטרייט!!!!!

            הגב לתגובה זו

            • זה נורמה? זה חולני איך אתה

              עדין בריא, 28/05/07 23:09

              או את (המזעזעת)יכולים לחשוב שזה נורמלי .עם אתה הומו אני יכול להבין את נוסח התגובה כי כל עניין הוא תאווה סטיה מגעילה.אני מאחל לך באמת בריאות הנפש .ובקשר לסטרייט לא צריך ואסור לשנות את הנורמלי .

              הגב לתגובה זו

          • ל''בריא''

            אורן, 29/05/07 07:52

            זו לא סתם מחלה, זו מחלה מדבקת. והיא גם עוברת דרך האינטרנט.. אופס, הדבקתי אותך

            הגב לתגובה זו

            • מה רצית להיות שנון?מצחיק?

              לאורן ''הבריא'', 29/05/07 10:40

              אתה לא זה ולא זה.משנכון שהצלחתם להביא מחלה מדבקת אחת לעולם.

              הגב לתגובה זו

  • 74.

    אין לי בעיה עם המצעד אבל למה בירושלי

    לימור, 28/05/07 17:02

    למה בירושלים? יש עוד מקומות
    תראו דוגמא לסבלנות ואהבה כלפי בני אדם ותעבירו אותו למקום אחר

    הגב לתגובה זו

    • כי פה אני חי!!! (ל''ת)

      גדי, 28/05/07 17:32

      הגב לתגובה זו

      • ואני חי בתל אביב אז אני אתחיל לסגור פה את הכביש בשבת! (ל''ת)

        הגיוני, 28/05/07 18:13

        הגב לתגובה זו

    • מכיוון שירושלים בניגוד לת''א

      דן, 28/05/07 20:40

      היא בירת ישראל -משמע היא מיצגת

      את כל אזרחי המדינה לטוב ולרע!!

      רעיון:

      שתי בירות-בירה דתית רוחנית, ובירה
      אזרחית ,טכנולוגית,וחברתית!!

      יש מדינות בעולם עם שתי בירות!!!

      זה לא תלוש מהמציאות!!

      אם תרצו אין זו אגדה!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    אחרי שאסור עליהם לצעוד

    מביט מהצד, 28/05/07 17:01

    נאסור עליהם להכנס לחנויות ולנסוע בתחבורה ציבורית,
    נשרוף ספרים שלהם או כאלה שקשורים בהם,
    נסמן אותם שחס וחלילה לא יבואו איתנו במגע,
    צריך לחשוב על לרכז אותם ואח''כ לגרשם מעבר לים.

    יש לנו עוד המון מה לעשות בכדי שנשמור על מדינתנו נקיה וטהורה.

    הגב לתגובה זו

    • למען האמת, הם חייבי מיתה על פי תורה! אתה מוזמן להתנצר! (ל''ת)

      יהודי או לא?, 28/05/07 18:14

      הגב לתגובה זו

      • ואוו - אם כל מי שעובר על איסורי התורה להתנצר

        מנשה, 28/05/07 20:43

        לא נראה לי שישארו פה יותר מידי יהודים.

        הגב לתגובה זו

      • אז תסקול את עצמך.ואחרי זה את האחרים (ל''ת)

        yo, 28/05/07 23:33

        הגב לתגובה זו

  • 72.

    נימאס לנו מהומואים (ל''ת)

    יא סוטים וחולימ, 28/05/07 16:55

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    לגברת לסבית מגיבה מספר 55

    שרוליק - יהודי, 28/05/07 16:48

    שימי לב באיזו שפה את משמיצה את הדתיים היהודים שמי לב באיזו עיר את רוצה לקיים את המצעד ??? חשבת למה את פה ? אלמלא היהדות לא היית פה ! חוץ מזה מה זאת אומרת החגים שלכם ? זה החגים של כולנו, ולגבי עניין הצבא אני מסכים איתך . כולם צריכים לתרום למדינה !

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    מדובר במצעת תועבה לא גאווה, לא לקיים בירושלים

    הילה, 28/05/07 16:47

    מדובר במצעת תועבה לא גאווה, לא לקיים בירושלים

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    לכל אלו ששולחים אותם אלינו ,תרגיעו !!!

    למה לכאן !, 28/05/07 16:45

    אין לי שום כוונה או רצון שהילדים שלי שהם בני עשרה יהיו חס וחלילה חשופים לגועל הזה !
    צעירים שעדיין לא גיבשו זהות מינית יכולים בנקל להתפתות לכיוון הלא רצוי.
    מבחינתי בן הומו זהו סוף העולם ואסון נורא בשבילי בשביל אשתי ושאר המשפחה !
    ואל תקשקשו לי על כך שזה נורמלי ושאר הזיבולים הידועים !
    תנסו להבין שאלוהים או הטבע יצרו את האישה ,היצירה הנהדרת עם כל המשתמע מכך !!
    כל טוב ובאיחולי החלמה ...

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    ''עצרה המשטרה חמישה צעירים חובשי כיפות, כשברשותם אקדח ובו כדור בקנה''

    יפתח, 28/05/07 16:44

    מתוך הכרות אישית עם הפרשה, לצעירים שנעצרו לא היה שום קשר ושום כוונת זדון בקשר למצעד. מדובר בצירוף מקרים מצער. אלא מה, לתקשורת החילונית נוח להציג את האייטם כנגד חובשי הכיפות ולהציגם כאלימים וכרוצחים וזאת ללא תחקיר ובירור ראוי לשמו.תתביישו לכם! מסיתים את הציבור ומפחידים אותו מהדתיים!

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    בשורה לדתיים ולחרדים ההומופובים המתועבים:

    נגד כל דת!!!, 28/05/07 16:43

    אלוהים מת ונקבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    וכך גם הרבי מניו-יורק שהחב''דניקים מתעקשים להכתירו כ''מלך המשיח''!
    ואין טעם להוציא אותם כל פעם, מחדש, מקברם!
    אפשר, איפוא, להסיר את הבגדים השחורים, הקפוטות, הפיאות והציציות מימי הביניים האפלים והקודרים, שאבד עליהם הכלח, להתפשט גם מן הדעות הקדומות, הכפייה הדתית הנפשעת, מן הלאומנות ומן הגזענות ולהתחיל חיים חדשים כבני-אדם חילונים גמורים, נאורים בני-זמננו ויבוא שלום!

    הגב לתגובה זו

    • אתה מוזמן לחזור לאירופה ולהסביר לכולם שאתה לא יהודי! (ל''ת)

      תנסה!, 28/05/07 19:42

      הגב לתגובה זו

      • כמו שבארץ יש גזענים והומנים

        דן, 28/05/07 20:50

        כך גם בארופה -יש טמבלים ויש מתקדמים,
        להכליל על כל ארופה
        זה טיפשי!

        הגב לתגובה זו

    • נאור=סקס ברחוב,נאור=הגדרה מינית המוסקסואלית, נאור=כפיית הנטיות שלי

      נאור=מילה גסה!, 28/05/07 19:51

      על הציבור, נאור=שנאת השחורים, נאור=רדיפת תענוגות, נאור=ריקנות מתוכן מנטלי, נאור=התבהמות בראש חוצות, נאור=דיכוי הפלורליזם, נאור=אמונה בדרך אחת, נאור=אנרכיזם, נאור=מושחת, נאור=סוטה מין.

      הגב לתגובה זו

      • מההההההההההההההה????????

        דן, 28/05/07 20:56

        זה כל היופי בנאורות-אתה הולך אחרי צו ליבך ולא אחרי מסורת מיושנת וחסרת כל הגיון לתקופות היותר מתקדמות-

        נכון עם כל זה יש גם צד רע

        אבל זה החיים זה המין האנושי-אין מה לעשות-ועדיף אנשים עם מחשבה עצמאית ולא כבשים -שגם אם הם יובלו לטבח הם ימשיכן ללכת אחרי העדר כי ככה הם חונכו!!!

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    בשביל מה ללבות אש בירושלים? למה לעשות דווקא?

    נעמה, 28/05/07 16:42

    אני תומכת בחרדים ובשאר אחיי היהודים שזה מפריע להם. בתור ירושלמית מפריע לי מאוד. אין לי שום דבר נגד הומואים, אפילו להיפך, אבל מי שעושה דברים ''להכעיס'' ועוד בעיר הקודש [שאגב, לא רק ליהודים דתיים זה מפריע אלא גם לדתות האחרות] זה גועל נפש לדעתי.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    כל הכבוד לחרדים!! רק הם ימנעו את הפרובוקציה השמאלנית המקבלת את חסות

    דרור, 28/05/07 16:39

    הבג''ץ השמאלני.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אם לא היו חרדים-ההומואים היו ממציאים אותם (ל''ת)

    אצבעוני, 28/05/07 16:39

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    חרדים פרימיטביים

    מוני, 28/05/07 16:38

    החרדים - עובדי אלילים מטורפים שחיים בעולם חשוך ומסריח חושבים שהם יוכלו לכפות את דעותיהם על כולנו!
    הפעם לשמחתי המצעד כן יתקיים והומואים רבים מכל רחבי הארץ יתנשקו וירקדו בלי חולצות ברחבי ירושלים!
    אני סטרייט, אבל אני שונא את עובדי האלילים (החרדים) האלה ואני מקווה שהם יתפוצצו מרוב עצבים!
    כן!! הם עובדי אלילים!! הולכים לבתי הפולחן (בית כנסת עלק) ומתפללים כמו מטומטמים לספר שזו אגדה פיקטיבית ודמיונית שנכתבה לפני כמה אלפי שנים ע''י כמה סטלנים...
    אם זו לא עבודת אלילים אז מה כן?!
    יהווה לא קיים, לא יהווה יצר את האדם אלא האדם יצר את יהווה !!
    אה אופס....אסור להגיד את המילה ''יהווה''...
    חחחחח, עובדי אלילים אטומים וחשוכים חסרי השכלה פרימיטביים טיפשים!

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך 100% אני בדיוק כמוך (ל''ת)

      ק., 28/05/07 16:46

      הגב לתגובה זו

    • מסכן בטח סבלת הרבה בילדותך! רחמנות! נאבך! (ל''ת)

      חחח רואים שאתה, 28/05/07 17:27

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    מה מקדונלדס עשו להם?

    יואב, 28/05/07 16:36

    כחילוני שלא ממש מעניין אותו מה יקרה עם המצעד,אם יחסמו כבישים אני אשנא את כולם עוד יותר.
    אני לא אומר לאף אחד איך לחיות

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    כחילוני אני בעד החרדים

    ohad, 28/05/07 16:30

    העיר הכי דתית בעולם אם דתות מושא לקנאה ברמה גלובלית יש קוי אופי לעיר הזאת אשר לא הולכים בד ובד עם רעיונות הקהילה ההומו לסבית . במקום להתנהג כמו צעירים עכשנים ומרדנים , תנו כבוד למסורת ואל תנסו להתחכם תוך כדי הסתמכות על חוקים דמוקרטים כאלו ואחרים ,,, תתעוררו כבר , אבוי לכם !!!!! אין לי בעיה איתכם וכמה מחברי הם הומואים בעצמם אבל - אתם הולכים על חבל דק מאוד מאוד , סעו לרחוב שנקין בת''א- תחגגו שם !

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכים אתך!

      יהודי, 28/05/07 16:45

      ולדעתי המצעד הזה רק גורם נזק לקהילה ההומו-לסבית.הם רוצים להשיג סובלנות והכרה בעזרת המצעד.
      אולם הם רק יוצרים שנאה.

      אין לי כל שנאה כלפיהם, ואני מכבד את זכויותהים החוקיות. אולם כשאני רק קורא על כך שהם רוצים לעשות את המצעד בעיר הכי חשובה לעם היהודי, כל הסובלנות שלי נעלמת.

      ואני סבור שחילוניים ומסורתיים רבים מרגישים בצורה דומה.

      הגב לתגובה זו

    • עד שבסופו של דבר גם שם הם לא יוכלו לצעוד

      י, 28/05/07 16:51

      ומי הבא בתור שיצטרך להתחבא מזעם הדת??

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    אולי שגאידמק יארגן לכם פסטיבל בסן-פרנסיסקו (ל''ת)

    תבקשו ממנו, 28/05/07 16:30

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מצעד גאוה? - או מצעד של סוטים?

    ג'ן, 28/05/07 16:28

    מה שמדהים הוא שנושא הומו לסבי שהיה במשך כל ההסטוריה נושא ברור של סטיה הפך בעידן הזה לדבר שמקובל.
    אין לי אישית דבר נגד אף אחד אך
    אין כל צורך ללכת לצעוד במצעד שאמור להביע סטיות של סוטים.
    מצעד גאוה ? ועוד בירושלים ?

    גאוה על סטיה מעוותת
    איתה הם נולדו אמנם, אולם זו סטיה שאפשר גם להתגבר עליה לו רצו.
    ההומואים חושבים שיש כאן על מה
    להתגאות - הייתי מציעה להם להכנס
    חזרה לארון .
    ואין כאן כל קשר לדת (כי אינני) רק להגדרה של בן אדם ולא בהמה!!!

    הגב לתגובה זו

    • היום זה טרנד להיות הומו - אני אין - זאת גאוה

      אתה יודע מה זה, 28/05/07 16:40

      ארון שיש בו כל כך הרבה בגדים עם ריח נפטלין.

      הגב לתגובה זו

    • להאמין במשהו שלא קיים - מצב נורמלי או סטיה? (ל''ת)

      ק., 28/05/07 16:47

      הגב לתגובה זו

    • צודקת ב- 200% (ל''ת)

      תצעדו בשדרות, 28/05/07 17:17

      הגב לתגובה זו

    • זה היה דווקא מקובל מאוד לפני הופעת הנצרות

      ביוון העתיקה, 28/05/07 17:58

      ביוון העתיקה לדוגמא ובתרבויות רבות אחרות. הדתות המונותאיסטיות הפכו את זה לסטייה. תנו לאנשים לעשות מה שהם רוצים ושמרו את תאוריות ימי הביניים למדינות שסביבנו.

      הגב לתגובה זו

      • ומה שקרה ליוון העתיקה שנעלמה

        שי, 28/05/07 23:29

        יקרה גם לאנשי סדום ועמורה.

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    כל הכבוד לחרדים

    קובי, 28/05/07 16:23

    כך אנשים נלחמים על כבודם ומטרתם .לא כמונו החילונים שנותנים לקסח אותנו מכל הצדדים .שותקים וממשיכים הלאה כאילו לא קרה כלום .אולמרט מכריז על פרס כנשיא .הוא יעשה הכל .מזכיר את שבס מונצואלה .פרס הלוזר שהוא האדריכל להתמותטות מדינת ישראל .קצב הואשם באונס וזה עבר לרומן .העם שותק .זה שגרם להדרדרות בלבנון ולמלחמת לבנון השניה אהוד ברק ברח .מסתובב בקלפיות של מפלגת העבודה עם אמירות שחצניות והעם שותק הוא עוד מסוגל להיות שוב ראש ממשלה כי אנחנו נכנסנו לשאננות שמושחתים מנצלים אותנו איש נדלן אידיבידיאול ותו לא .יש לנו הרבה מה ללמוד כניראה מהחרדים .אני מאחל להם הצלחה והלואי ויצליחו פעם אחת ולתמיד להעיף את הסוטים האלה מירושלים .

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    לכל השמאלנים והצועדים

    מוסקבה, 28/05/07 16:22

    תראו מה קורה ברוסיה בנוגע למצעד, ואיזה אלימות יש שם כלפי משתתפים במצעד גאווה. ואתם עוד מתלוננים, שם באמת יש שנאה כלפי הומויים ואין שום התחשבות בזכויותיהם.

    לדעתי המצעד הזה מהווה כפיה שמאלנית על המדינה. תפנימו שישראל זה לא הולנד ולא ספרד. זו לא דמוקרטיה ליברלית. דמוקרטיה ליברלית היא איום על קיומה של המדינה.

    ויש לי שאלה כנה לכל אותם התומכים במצעד, למה אתם לא מהגרים למדינה אחרת ? הרי ישנן מדינות מדינות ליברליות כמו הולנד וספרד שבהן נישואיים חד מיניים נחשבים לחוקיים. ושבהן יש סובלנות רבה יותר כלפי גאים.

    הגב לתגובה זו

    • אז בגלל זה אתה גר ברוסיה? (ל''ת)

      יואב, 28/05/07 16:43

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    איזה כיף

    איזה כיף, 28/05/07 16:21

    לראות את הפלורליזם, הדמוקרטיה הנאורות ותרבות הדיון של הישראלים

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    דתיים ודתיות כנסו בבקשה

    לסבית, 28/05/07 16:20

    1.אתם עושים צבא? לא!
    2.אתם עובדים? לא!
    3.אתם חיים על חשבונינו החילוניים?כן!
    4.אנחנו מפריעים לכם לחגוג את חגיכם?לא!
    5.אנחנו החילוניים מפריעים לכם בהילולי שמחת התורה כשאתם רוקדים ברחובות? לא!
    6.אנחנו מתערבים כשאתם סוגרים כבישים בגלל שבת? לא!
    אז דתיים יקרים,אם אנחנו החילוניים לא היינו קיימים,אתם לא הייתם שורדים במדינת ישראל והערבים היו גומרים אתכם ומדינת ישראל לא הייתה יותר מדינה של יהודים!!! אני לא מבינה איך יש לכם את הזכות להוציא מילה מהפה!!!

    הגב לתגובה זו

    • תשובות לאכולת השנאה

      כ, 28/05/07 16:41

      1.עושים צבא? כן! (כל הדתיים חובשי הכיפות, למשל)
      2. עובדים? כן! (חרדים כגון לבייב, למשל שמפרנס כאן הרבה חילונים, כל חובשי הכיפות וגם נשות של חרדים שמפרנסות את משפחותיהם וזה לא על חשבון החילונים שחלק מבעליהם לא עובדים!)
      3. הקיבוצניקים חיים על חשבון המדינה מחקו להם מילארדים של חובות על חשבון משלם המיסים והדתיים מקבלים מגמילות חסדים ותרומות פרטיות ולא מוחקים להם חובות אפילו לא נותנים להם להיכנס לחובות.
      4 + 5 אנחנו לא עושים הילולה בטיילת בת''א מול העיניים שלכם אלא בהר מירון מקסימום וחילונים לא גרים שם.
      6. אם מישהו סוגר כביש זה כביש שיש בו רק דתיים.
      7. טיפשה יקרה, אם לא היו יהודים שומרי מצוות בעולם, העם היהודי היה נכחד מזמן וכל אויבינו היו קמים עלינו ומנצחים אותנו כבר מזמן מזמן אך רק הקב''ה מצילנו מידם בכל דור ודור!
      8. אם כל החילונים היו שומרים מצוות כבר מזמן היה שלום והערבים היו עוזבים אותנו בשקט מרב פחד.
      9. באיזה זכות את ''שוכחת'' את כל הדתיים שמשרתים בצבא ונהרגו במלחמת לבנון, בעוד צפוניים הומואים ''פציפיסטים'' התחמקו משירות צבאי??? או מקסימום הורידו פרופיל כדי להיות ג'ובניקים?
      10. נא לא לשכוח שחרדיות שלא מתגייסות עושות שירות לאומי בבתי חולים וכו'. ודתיות לאומיות מתגייסות.

      הגב לתגובה זו

      • מה שנכון נכון ! בתשובה ל-כ, (ל''ת)

        חילוני מצוי, 28/05/07 17:16

        הגב לתגובה זו

        • מילים בסלע!! (ל''ת)

          משה חילוני, 28/05/07 19:06

          הגב לתגובה זו

      • חזק ביותר! (ל''ת)

        א, 28/05/07 17:17

        הגב לתגובה זו

      • לסבית: שיהיה לך ברור: את חיה על חשבוני....

        אהרן פרידמן, 28/05/07 17:36

        כ-40 אלף ש''ח מסים זהו הסכום שאני משלם מדי חודש בחודשו עבורך.
        שתקי.

        הגב לתגובה זו

        • ומה עם 400 אלף שלא משלמים!!!! (ל''ת)

          איו גבול לחוצפה, 28/05/07 22:39

          הגב לתגובה זו

          • אף אחד לא חי מהאויר ואת הקיצבאות שלהם מזמן כבר קיצצו!!! (ל''ת)

            דמגוגית בגרוש, 29/05/07 09:41

            הגב לתגובה זו

      • צודק .מה גם שאנשים כמו הלסבית הזאת

        נופית, 28/05/07 18:37

        שוכחים שהם חיים בארץ ישראל בזכות התורה הקדושה.אחרת מה הם עושים פה ?

        הגב לתגובה זו

    • ירושלים היא בירת הדת היהודית .ולא הלסבית (ל''ת)

      קובי, 28/05/07 16:42

      הגב לתגובה זו

    • אם אתם לא הייתם חילונים אולי לא היו בכלל מלחמות עם הערבים? (ל''ת)

      מאיפה ההתנשאות, 28/05/07 16:47

      הגב לתגובה זו

    • תבקשי מהם דמי חסות לסבית .......... (ל''ת)

      קובי, 28/05/07 16:48

      הגב לתגובה זו

    • מותק את לא מייצגת את החילונים. את מייצגת את הלסביות (ל''ת)

      עורך דין, 28/05/07 17:27

      הגב לתגובה זו

    • ידיידי לא חיים לא על חשבונך ולא על השמירה שלך

      משה, 28/05/07 18:10

      תירגע ואם אתה חושב שלעשות קופסאות שימורים בצריפין זה לשמור אז לבריאות לך ואם אתה חושב שאנחנו לא משלמים מיסים או חיים על חשבונך לבריאות לך
      ואם אתה חושב שחלק מהמגזר יכול לעשות שרות לאומי במדא או במשמר אזרחי או בשאר ארגונים במוקם צבא ואנחנו לא יכולים לתרום זאת ע''י חברא קדישא זק''א הצלה ועוד עשרות ומאות ארגוני חסד בציבור החרדי אז באמת אולי תתחיל להתפכח כל אחד בתרומתו הוא
      ולגבי המצעד ספציפי קודם כל יש גוזמא לעשות את זה בי-ם החרדים הם לא היחדים שמפגינים אפילו המוסלמים והנוצרים יצאו נגד ואגב לא לחינם פשוט איזה ליצן שמנהל תנועה שמתוקצבת גם על ידי המיסים שאני משלם החליט שוא יעבור להפגין ליד כל מבנה דת על כך שלא מכירים בהם
      אז שיאכל את התבשיל שבישל לעצמו ויאלץ לשבת להיטחן בבית ולא ברחוב כמו כלב או חתול

      הגב לתגובה זו

    • מי אמר לך בכלל שאת החרדים מענין מדינה?

      ידייתי, 28/05/07 18:12

      הם הרי חיו שנים ללא מדינה וסבלו צרות ורדיפות ונשארו יהודים אז מה את קופצת שבגלל איזה ג'ובניקית היהדות מחזיקה
      תירגעי
      היהדות נשארה רק בגלל הדת ולא בגלל המדינה או השמירה או הסטייה שלך

      הגב לתגובה זו

      • יש הרבה אמת בדבריך

        Avi Ecuador, 29/05/07 02:06

        הם גם ישרדו אם קרוב לוודאי השמאל יביא לחידלונה של מדינת ישראל או מדינת היהודים.

        הגב לתגובה זו

    • את בטוחה שאנחנו חיות באותה מדינה????

      דינדוש, 29/05/07 10:33

      דתיים לא עושים צבא??? את וחברייך כנראה לא עושים צבא אחרת היית יודעת שדתיים עושים ועוד איך צבא ואפילו הרשי לחדש לך, הקימו יחידת נח''ל מיוחדת לחרדים!!!

      דתיים לא עובדים, ביקרת פעם בבימ''ש?בי''ח? חברת הייטק? אולי הבורסה ליהלומים? או בבנק אולי???? לא ראית על הראש של מי מהגברים איזה כיפה סרוגה? אולי שחורה? (את הנשים קצת יותר קשה לתייג, איתך הסליחה...) בפאבים אנחנו לא נוהגים לעבוד וגם בבתי קפה בד''כ לא... אבל אם היית שייכת לחלק היצרני של מדינת ישראל, היית יודעת שהדתיים עובדים וגם אצלם הכסף לא צונח מהשמים...

      לא אני ולא אף אחד מחברי חי על חשבונך, נראה לי יותר נכון לומר שאת חיה על חשבוני... ולפי איך שבני ברק נראית אפילו החרדים לא נראה לי חיים על חשבונך...

      חגיכם??? את החגים שלנו (היהודים), אנחנו נוהגים לחגוג בבית ולא ברחוב (אני לא זוכרת שהגעתי אי פעם לתל אביב בשביל לחגוג איזשהו חג), גם אני לא מפריעה לך לחגוג את הסילבסטר או למוסלמים לחגוג את הרמאדן וגם אם יש איזשהו חג ללסביות, אני מבטיחה לא להפריע לך לחגוג אותו כל עוד תחגגי כמוני בבית או במועדון סגור...

      אני לא כ''כ בקיאה ברחובות הסגורים בשבת, אני מניחה שהם באיזור בני ברק... לא ממש נראה לי שהחילונים יתנו לסגור בשבת כביש ברחוב ש10% מתושביו הם דתיים...

      אז לסבית יקרה, כדאי שתפנימי, תל אביב זו לא כל מדינת ישראל, יש עוד כמה ערים בישראל ואפילו אחת יותר גדולה... וההומאים והלסביות הם לא כל אוכלוסית ישראל, יש עוד כמה מגזרים שתורמים, אולי אפילו יותר.... את יכולה לישון בשקט, היינו מסתדרים מצויין גם בלעדייך (אגב, גם לפני קום המדינה ולפני תנועת ההשכלה גרו בישראל יהודים, אבל לא נבלבל אותך עם היסטוריה...)

      ולסיום, מגוחך שמי שטענתו היא בדבר זכויות לא שוות, מנסה לקחת מאחרים את הזכות הבסיסית ''זכות הדיבור''... החוסר סובלנות שלכם והדווקא הילדותי שלכם, רק גורמים לאנשים כמוני, שלא היה להם דבר נגדכם, להסכים בשתיקה עם הצד השני.


      הגב לתגובה זו

  • 54.

    יוהדים נוצרים ומוסלמים צרכים לאחד כוחות נגד הפאשיזם של אנשים חולים (ל''ת)

    גדי, 28/05/07 16:18

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מה כל כך גאווה בלרוץ בחוצות העיר בתחתונים ? (ל''ת)

    מריאה, 28/05/07 16:17

    הגב לתגובה זו

    • אהבתי תתגובה! אתה תותח! (ל''ת)

      אהבתי!, 28/05/07 17:34

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    טוב מאוד, מישהו צריך לנער את המדינה הזו. (ל''ת)

    רן, 28/05/07 16:15

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אם זה עיקרון- אז שיצעדו במזרח ירושלים נראה אותם. אין שם הומואים? (ל''ת)

    את''ע, 28/05/07 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    קהילה הומו-לסבית - די מספיק עם הפסטיבלים גם בירושלים וגם (ל''ת)

    בת''א, 28/05/07 16:01

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    שיצעדו במזרח ירושלים בלבד!!! (ל''ת)

    ללא אבטחה, 28/05/07 15:58

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    רגע ושהחרדים רוצים לצנזר לחילונים את האינטרנט זה בסדר? (ל''ת)

    השואל, 28/05/07 15:52

    הגב לתגובה זו

    • למה לא לצנזר אתרים שילדים מנוצלים שם לרעה ? תסביר לי מה הקשר לדת ! (ל''ת)

      מיכאל, 28/05/07 16:16

      הגב לתגובה זו

      • תראה לי אתרים שילדים מנוצלים שמה לרעה?

        העונה, 28/05/07 16:33

        רואים את הבורות שלך , באתרים למבוגרים אין שמה תמונות של ילדים

        הגב לתגובה זו

        • הלוואי

          העובה2, 28/05/07 17:12

          מסתבר שיש לא מעט אתרים כאלו

          הגב לתגובה זו

  • 47.

    תגובה

    לא סוטה, 28/05/07 15:51

    סוטים הסיטו עצמכם מהפרובקציות

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    זו כפיה של סטיה במסווה של ''נאורות'' - די לכפיה של ההומואים (ל''ת)

    החרדים צודקים, 28/05/07 15:49

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    כחרדי אני מזהיר: הקיצונים עלולים להשליט שלטון אייטולות

    מנחם, 28/05/07 15:48

    למרות הסתייגותי האישית והאמונית מיחסים של גייז וכו',

    אני פונה אליכם מקרב ולב עמוק,

    אל תתפשרו, כי בנפשנו הדבר.

    רוב החרדים אינם חפצים בהשלטת שלטון אייטולות במדינה!!!!!

    כל אחד שיעשה מה שבא לו, גם אם זה לא טוב מבחינת השקפת העולם של פרט זה או אחר!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    החרדים אינם מבינים כלל מהי דמוקרטיה ונושאים שמה לשווא כשנוח להם

    המתמיד, 28/05/07 15:36

    להזכירכם שבמפלגות החרדיות אין אפילו אפשרות לנשים להיות חברות כנסת. אירן זה מקום נאור ופתוח ליד מאה שערים

    הגב לתגובה זו

    • וגם ההומו-לסבים לא מבינים גדולים...

      ארז, 28/05/07 15:39

      בנושא הדמוקרטיה, כי אחרת הם לא היו מתעקשים על פרובוקציה.
      דמוקרטיה היא לכבד את האחר - לכבד את זכותם של החרדים לא לקבל אתכם.

      הגב לתגובה זו

      • אז אתה אומר בהפוך על הפוך

        גלעד, 28/05/07 15:49

        שזכותם של החרדים לא לכבד את דעתם ורק הם צריכים לכבד את דעותיכם?

        הגב לתגובה זו

        • הלווו !!!

          א.ב. לא יהושוע, 28/05/07 17:05

          שכחתם שמדינת ישראל היא גם מדינה יהודית ולא רק דמוקרטית!!
          לכן עליכם לכבד את מסורת המדינה ובמיוחד את דתה!

          תפסיקו לחפור כל היום רק על הדמוקרטיה.

          הגב לתגובה זו

      • גם שלום עכשיו וגם המתנחלים ''פוגעים ברגשות'' שנמנע מהם להפגין?

        C-cyclist, 28/05/07 15:51

        בדמוקרטיה מותר לכל אחד להפגין.

        מי שמנסה לסתום פיות בשם ''רגשות'' אינו דמקורטי.

        הגב לתגובה זו

      • ומי מכריח את החרדים לקבל אותם?

        אסף, 28/05/07 16:00

        הם לא צועדים באזור מגורים חרדי. זכותם הדמוקרטית לצעוד בעיר הבירה שלהם.

        הנוכחות שלנו בישראל מפריעה לפלסטינאים. האם לדעתך אנחנו צריכים לכבד אותם בכך שנואיל להתפנות מכאן? איזה קשקוש זה?

        הגב לתגובה זו

      • כן ארז- ההבדל היחידי הוא

        תמר, 28/05/07 16:04

        שמה שפוגע בהם זה העובדה שאנחנו- כקבוצת מיעוט שדורשת זכויות רוצים להפגין בעיר הבירה שלנו.
        אם נסגור את זה שעיר הבירה של ישראל היא תל אביב וירושליים תהיה בני ברק 2 אז באמת שלא נרצה לצעוד שם. והם גם לא מתכוונים להפסיק במצעד הגאווה תקרא טוב טוב '' לחסום את סניפי ''מקדונלד'ס'' הבלתי-כשרים, להפגין מול קניונים
        הפתוחים בשבת'' זו הדרך אליה הם רוצים להוביל אותנו והם רואים שבאלימות הם בהחלט משיגים את זה כי אחרי הכל המשטרה לא מי יודע מה ניסתה לעצור את ההתפרעויות שלהם שנה שעברה אלא להיפך ניסתה לבטל את המצעד- הדבר דומה לאישה מוכה שנכנסת למעצר בתירוץ שכך שומרים עליה מבעלה, זה לא נשמע לך מעוות?
        כל קבוצת מיעוט סוללת את דרכה לשיוויון זכויות ע''י הפגנות ומצעד הגאווה לפני המסיבה הוא הפגנה ואנחנו זכאים להפגין בעיר הבירה שלנו וכך גם נעשה!

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    אני חילוני ואני נגד המצעד !!!!

    ירון, 28/05/07 15:33

    אין במצעד שום מטרה בונה ואמיתית .המצעד מיותר לחלוטין .
    מהווה מפעל יחצני של בודדים כפי שנאמר : מטבע בסיר ריק עושה רעש גדול.

    הגב לתגובה זו

    • גם אני חילוני וגם אני מתנגד לפרובוקציות. (ל''ת)

      אלי, 28/05/07 16:16

      הגב לתגובה זו

    • תן לי לנחש ירון

      הכי גאה שיש, 28/05/07 16:25

      אתה סטרייט.
      אולי זו הסיבה שאתה לא רואה שום צורך במצעד...
      על פניו הומואים ולסביות קיבלו כבר הכל נכון? ומה זה ה כל מבחינתך? לא מרביצים להם כבר ברחוב????אז זהו חוץ מזה שגם זה לא נכון עדיין, זה לא נחשב ל''שווי זכויות'' וכל עוד יש את המהומות האלה סביב בסה''כ הפגנה בצורת מצעד גאווה יש צורך במצעדים האלה- מי היה מאמין שבתחילת שנות ה90 היו התנגדויות למצעד הגאווה בת''א שנערכו במקום סגור בגן העצמאות- והיום זה המסיבה הכי שווה בעיר. מה שמוכיח שהשנה ושנה הבאה ובשנה שאחריה נצטרך עוד להאבק אבל בסופו של דבר בעזרת השם גם המצעד הזה יהיה עובדה מוגמרת.
      ושנה שעברה נתפסו חרדים מחזיקים אקדח עם כדור בקנה?? זה נראה לך נורמאלי?

      הגב לתגובה זו

      • אני חילוני ואני חושב שאתה צריכים טיפול דחוף (ל''ת)

        איציק, 28/05/07 16:47

        הגב לתגובה זו

      • מה אתם רוצים בעצם

        יונה בן אמיתי, 28/05/07 17:48

        אנחנו לו מעונינים להתערב לכם בחדר המיטות, גם אם חטאיכם כואבים לנו. אבל מצד שני - למה צריך להוציא את חדר המיטות לרחוב הראשי? מה הבעיה שלכם עם שוויון זכויות? מישהו בשנים האחרונות פיטר עובד בגלל נטיותיו? מישהו נכנס לביתכם ושרף אותו? .האם ''שוויון זכויות'' מתבטא במצעד הגאווה? אז זה שנמנעות מכם כמה הטבות מיוחדות אשר הממחוקק כיוון לאוכלוסיות המקימות משפחה נורמלית, מתוך כוונה לעודד משפחות נורמליות (ואל תשכנעו אותי שאנחנו השונים ואתם הנורמלים) - הרי זה מוצדק בהחלט. כשם שיש הטבות מיוחדות לחיילים משוחררים, והנחות ופטורים לנכים וכו' - כך יש גם קיצבאות ילדים, ודמי לידה, ושיכון לזוגות צעירים. מה היה נגרע מכבודכםף אילו נטיותיכם המיניות היו נשארות ענינכם הפרטי, ממש כמו שה''סטרייטים'' אינם עושים מצעדי ''בושה'' (אם אתם זה ''גאווה''). ולענין ירושלים: אין כל ספק שזו פרובוקציה. אני בטוח שגם במכה יש הומואים (הרי אין שם נשים בכלל), שלא לדבר על הוותיקן. כן, יש גם בישיבות ובמאה שערים. האם הייתם מעיזים לערוך הפגנה כזו במכה או בקרית הוותיקן? ממכה הייתם יוצאים קצוצי ראש או משהו אחר, ומן הוותיקן - חבוטים וחבולים. אז תעזבו בבקשה גם את ירושלים. ירושלים אינה הבירה של כולם, היא בירת העם היהודי. ויש לה זכות לדרוש כי מסורת העם היהודי תישמר בה. למען הגילוי הנאות - אני דתי ''חזק''; ובמקום עבודתי יש ''גאים'' ו''גאות'' מוצהרים ומוצהרות. זה לא מונע ממני לכבדם כאנשים, לעזור להם בשעת הצורך וכו'. אני הזמנתי אותם לנישואי בתי, אך כאשר אחד מהם עמד לחגוג את ''נישואיו'' עם בן זוגו - היה ברור גם לו וגם לי כי ''עד כאן''. זה לא אומר שלא אכבד את אותו בן זוג כמי שהוא חברו הטוב של חבר לעבודה, אבל בהחלט לא ארצה לשמוע על השקפותיו המיניות, וגם הוא לא ירצה להשמיע לי אותן. ובאמת באמת, אני גם מרחם עליו ועל דרכו המעוותת, מתוך הנחה שהדבר אינו מתוך בחירה אלא מתוך ''כח עליון''. אז תהיהו בריאים, עד מאה ועשרים, ותעשו מה שאתם רותים בתוך הבית. הילדים שלנו לא צריכים לקבל דווקא את השיעור הזה בדמוקרטיה.

        הגב לתגובה זו

      • התנחלתם לנו על כל חוף גורדון - התנחלתם בת''א

        באתם אלינו, 28/05/07 18:14

        ובמושבים שאתם גרים לא נעים ליד ההורים. ואנחנו שותקים. ולמה מגיע לנו פסטיבלים של גאווה גם בתור עונש. די תתאפסו

        הגב לתגובה זו

        • וגם שני גנים הרסתם לנו - את גן העצמאות ואת גן החשמל (ל''ת)

          אז על תקפצו, 28/05/07 19:04

          הגב לתגובה זו

  • 42.

    אני אבא של החילוניים אך הדתיים צודקים

    אליקו הנורמלי, 28/05/07 15:29

    מה זאת החוצפה הזאת של ההומואים?
    למה לעשות דווקא?
    הרי 90% מהאוכלוסיה נגד המצעד ובוודאי נגד הגועל הזה של משכבי זכר {כמו בהמות}.
    ותפסיקו לבלבל את המוח עם הנושא של הומו פוביות !

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    גאווה

    מרים, 28/05/07 15:28

    אני לא מבינה ממה הם מתגאים אולי מזה שהם סוטים ושבגלל אנשים חולים כאלה נופלים עלינו כ''כ הרבה אסונות

    הגב לתגובה זו

    • אז יופי ששאלת אולי עכשיו תביני

      א, 28/05/07 16:27

      גאווה זה ההפך מבושה פשוט מאוד אז גמרנו להתבייש ולנסות להדחיק ולהעלים את מה שאנחנו ובעוד 3 שבועות נהיה בירושליים גאים ונראה לכולם אנחנו פה!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • אז זהו שלא! (ל''ת)

        מרים, 28/05/07 16:49

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    די לפאשיזם

    ראם, 28/05/07 15:24

    זכותם של קבוצת אנשים במדינה דמוקרטית לנהל מפגן זה או אחר, בתחומי המדינה ככלל, ובבירתה בפרט.
    אני אמנם הטרו סקסואל בנטיותי, אבל אני מתכוון לצעוד בירושלים חרף האיומים כדי להביע עמדה.
    חיי החושך שמנסים לכפות החרדים והשונאים למיניהם לא מקובלים עלי. שנאת הומוסקסואלים אולי היתה מקובלת לפני אי אילו שנים, אבל נאורות היא לא מילה גסה - ואם יש אי שם עוד אדם שרואה בה ערך, שיבוא גם הוא למצעד.
    המטרה הזאת נעלה יותר משכר הלימוד, ויותר מהרבה דברים אחרים על סדר היום.
    מעבר למאבק על זכויותיהם הבסיסיות ביותר של אזרחים (אזרחים מהסוג שמשרת בצבא ומהווה חלק פרודוקטיבי מהחברה שלנו), מדובר על מאבק עקרוני: חוקי התורה או הקפריזות של רב זה או אחר לא יכולים להיות ערך עליון במדינה מתוקנת, ובטח שלא יכולים להיות הילה לאפליה על רקע מגוחך שכזה.

    הגב לתגובה זו

    • אולי תצעד לארון בחזרה ונסגור אותו ויהיה לנו (ל''ת)

      שקט, 28/05/07 15:33

      הגב לתגובה זו

    • זכותם המלאה - בתל אביב

      ארז, 28/05/07 15:41

      אף אחד לא ימנע מהם לקיים את המצעד שלהם על הטיילת בתל אביב (מקום הרבה יותר מתאים למצעד, מהרבה סיבות).
      אבל הם רוצים את הפרובוקציה, את הדווקא.
      זה לא דמוקרטי, וזה פסול.

      הגב לתגובה זו

      • אולי מישהו מכל אלה שטוענים

        ראם, 28/05/07 15:55

        שזה לא דמוקרטי, יכול להסביר לי למה זה לא דמוקרטי?
        אולי אני לא מבין מה זה דמוקרטיה...

        הגב לתגובה זו

      • גם בת''א לא רוצים את הפסטיבלים שלהם - למה אתה דוחף

        אותם אלינו, 28/05/07 16:00

        מהדמוקרטיה הזאת.

        הגב לתגובה זו

      • די כבר עם זה!

        לסבית עצבנית, 28/05/07 16:30

        מצעד הגאווה בירושליים לא נעשה כדווקא לאף אחד ולא כדי לעורר פרובוקציה זה נערך בירושלים כי זאת עיר הבירה שלנו!
        ובואו נסגור על הדרך עוד משהו- אין עירום ונצנצים במצעד הגאווה הירושלמי זהו מצעד גאווה צנוע.
        בסה''כ כמה אנשים הומואים לסביות בי וטראנס(השם ישמור) שצועדים עם שלטים וכמה דגלים כאלה יפים צבעוניים. בסדר? הבנו?

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    מצעד הגאווה

    ציקו, 28/05/07 15:23

    לא ברור לי למה החרדים מפגינים בלבד. המון חילונים (כולל אני) מתנגדים למצעד הגאווה. לא שיש לי משהו נגד הומואים או לסביות, אבל את אף אחד זה לא מענין.
    רוצים להיות כך , תהיו- אבל לא הייתי קורא לזה גאוה. גאוה על מה ?
    מחר יהיה מצעד של אוהבי מין עם חיות , למה לא ? מחרתיים מצעד גאווה של הורים שהולכים ערומים לפני בניהם.....
    מערכות יחסים של אנשים זה לא מענין את הציבור. אני אישית נגעל מהומואים
    . רוצים להיות כך - תהיו אבל בפרטיות שלכם כמו שאני בפרטיות שלי במערכת שלי עם חברתי.

    הגב לתגובה זו

    • כן אבל כשאתה וחברתך שתחיה

      ב, 28/05/07 16:34

      תרצו למסד את היחסים ולקבל זכויות שונות כל משרדי המדינה יכירו בכם כזוג נשוי- אני ובת זוגי לא זכאיות לכך וכל עוד זה המצב יש לנו סיבה לצעוד.
      והמצעד הזה לא זהה למצעד של פדופילים או אוהבי חיות מדובר על שני בוגרים שנמצאים במערכת יחסים מרצונם החופשי ובגלל שזה לא מוצא חן בעיניך'' כי אתה נגעל מזה'' אני לא זכאית לחיות לפי האמת שלי?

      הגב לתגובה זו

      • השאלה היא האם המדינה צריכה לממן אותך

        נו באמת, 28/05/07 17:23

        והאם למדינה בכלל יש זכות להפלות שני אנשים שמקיימים יחסי מין על פני אנשים שלא?

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    כל הכבוד לרדים,אתם מייצגים גם את רוב החילונים

    חילוני, 28/05/07 15:23

    אין להומואים מה לחפש בירושלים,שילכו לתל אביב..

    הגב לתגובה זו

    • חכה חכה

      ג, 28/05/07 16:37

      חילוני טיפש.
      עד שזה יפגע במה שחשוב לך, שזה בטח משחקי הכדורגל בשבת או משהו כזה. אל תסתכל על התמונה הצרה תראה את התהליך שהם מנסים להעביר את כל המדינה. היום הם פוגעים בי כי לא נוח להם עם צורת החיים שאני בחרתי בה בביתי (להזכירכם- אף אחד לא עושה סקס ברחובות גם לא במצעד)

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    טדי קולק קרא בזמנו ליהודים לא לאכול בחוץ בימי צום הרמארן,כדי לכבד. (ל''ת)

    ואנו חסרי כבוד, 28/05/07 15:23

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הקהילה ההומו-לסבית, מה בדיוק אתם רוצים?

    חילונית., 28/05/07 15:23

    לא מובן למה אתם חייבים לצעוד דווקא ב*בירה*? מצעד בירושלים יתן לכם יותר אישור/תוקף? הרי תל-אביב היא בירת ההוויה החילונית הישראלית ומעמדה כמייצגת את מדינת ישראל שווה לזה של ירושלים, לא רק בארץ, גם בעולם, דרך-אגב. אז למה דווקא בירושלים? זה אקט פוליטי? אם כן, אז תפגינו מול הכנסת ותניחו לחרדים.

    התלוננתם שלא גילו סובלנות כלפיכם, למה אתם לא מגלים סובלנות כלפי האוכלוסיה החרדית בי-ם? זה צורם אפילו לחילוניים - לידיעתכם.

    הגב לתגובה זו

    • כמה מראשיהם רוצים קצת PR ותשומת לב.

      הסיבה האמיתית, 28/05/07 16:17

      אלה שיש להם ''נטייה'' זה או אחרת לא צריכים שום מצעד, כי אף חרדי לא נכנס להם לורידים ולא בודק מה שהם עושים בבית.
      יש פה מאבק כח מצד אליטה ''הנאורה'' ואמביציות של כמה אנשים מ''בית פתוח''.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    פשרה: להעביר את המצעד לאום-אל פאחם

    עופר, 28/05/07 15:20

    נראה אותם צועדים שם.
    שבירת הסטטוס קוו באלימות וברמיסה לא תעבוד.
    הדתיים/חרדים צודקים.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    איזה טימטום מצד מיעוט שנוא למדי (החרדי) להפגין נגד

    ליליאן, 28/05/07 15:17

    מיעוט אחר ודעותיו!...
    דווקא החרדים, כמיעוט מאד לא אהוד, היו צריכים לעודד דמוקרטיה, פלורליזם בסיגנונות חיים ובדעות וקבלת האחר- אבל הי, לכן אנחנו בעצם שונאים אותם, כי הם חושבים את עצמם נציגי אלוהים חיים וכי הם אטומים לאחרים לחלוטין!

    הגב לתגובה זו

    • המיעוט הזה תוך 20 שנה יהיה רוב (ל''ת)

      דוסנילנד, 28/05/07 15:28

      הגב לתגובה זו

    • דווקא סוטי מין הם מיוט שבמיועט וטוב שכך! (ל''ת)

      לחרדים - צל''ש!, 28/05/07 16:19

      הגב לתגובה זו

    • תתחילי להתרגל לרעיון:

      דני, 28/05/07 16:59

      לפי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה *כבר היום* 51% מתלמידי כיתה א' במגזר היהודי הם דתיים או חרדים. הבנת? למה? כי אצל התל-אביבים הממוצע הוא ילד וחצי וחתול, בעוד שאצלם הוא 8 ילידים למשפחה. עכשיו קחי את הנתון הזה ותחשבי לבד מה יהיה בעוד 10 ובעוד 20 שנה.....

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    פרובקטיביות מיותרת כל המצעד הזה (ל''ת)

    חילוני -ליברל, 28/05/07 15:17

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    גאווה גדולה להחצין את חדר המיטות?זה לא מוסרי ונגד תקנת רוב הציבור.

    התנהגותכם מבישת, 28/05/07 15:17

    לדעתי התנהגותכם ברחובות היא בושה ולא גאווה.

    ואילו אתכם כבני אדם, יהיה אורח חייכם המיני אשר יהיה, אני בהחלט מכבד.

    (כנ''ל דעתי לגבי התנהגות סטרייטים לא הולמת)

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    איזה זכויות עןד אתם רוצים שאתם מפגינים - אתם מתנשקים

    נשיקות צרפתיות, 28/05/07 15:15

    לאן אתם עוד רוצים להגיע. לכו כבר לסן- פרנסיסקו.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הצביעות החרדית במיטבה

    טלידור, 28/05/07 15:14

    מה קורה לכל מאות המקרים שצפו ועלו על מעשי סדום שעשו רבנים, מורים, ''מלמדים'' ומדריכים בבתי ספר ופנימיות דתיות וחרדיות.
    תפנימו זאת ידידי החרדים - האוכלוסייה שלכן מכילה את אותו אחוז של הומוסקסואלים ולסביות כמו המגזר החילוני רק שמרב פחד הם נאלציםלבצעה את מעשיהם בהסתר ולעיתים בכפייה.

    הגב לתגובה זו

    •  (ל''ת)

      פראייר שאתה, 28/05/07 17:42

      הגב לתגובה זו

    • פתי (ל''ת)

      פראייר שאתה, 28/05/07 17:42

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    נקווה שהבית הפתוח יכין תוכניות נגד

    יובל כהן, 28/05/07 15:13

    כמו שצריך.

    מספיק עם לתקוע את אלוהים בכל מקום ולטעון שפגיעה באחרים בשם האלוהים זה בסדר!

    זו בירת ישראל! וכל מי שרוצה יצעד בה!
    גם אם זה נוגד את האמונות של כל שאר אזרחי מדינת ישראל!
    ככה זה דמוקרטיה!

    הגב לתגובה זו

    • אז מה הבעיה עם מצעד בתל אביב?

      ארז, 28/05/07 15:43

      איך מצעד על הטיילת בתל אביב פוגע בזכויותיהם של ההומואים?

      הגב לתגובה זו

      • הבעיה שגם לת''א נמאס שנדבקתם אליה (ל''ת)

        לכו לשדרות, 28/05/07 17:25

        הגב לתגובה זו

    • בדמוקרטיה - הרוב קובע ולא המיעוט (ל''ת)

      ציצרון, 28/05/07 16:20

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    לחלק את ירושלים!

    הומו גאה, 28/05/07 15:13

    רבותיי החרדים, ושונאינו היקרים, אתם מוזמנים לבוא לראות את המצעד צועד על אפכם וחמתכם, ואת ירושלים נחצית לשניים. אתם יודעים וגם אנחנו שבשנה הבאה יערך מצעד ראשי הישיבות הפדופילים בכותל, אז למה לנסות ולעצור אנשים תממימים כמונו?

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כל הכבוד לחרדים. הם צודקים. (ל''ת)

    כתום, 28/05/07 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אני מציע את עזה כמקום לקיים את מצעד הגאוה.

    דוד, 28/05/07 15:12

    אם המצעד יעבור שם בשלום, זה אומר שהעולם מבין, שהקהילה ההומו-לסבית היא הקהילה הנורמטיבית, ועלינו יהיה ליישר קו עימם.

    הגב לתגובה זו

    • אני מציה את עזה ופלשת ליישוב חרדים

      טלידור, 28/05/07 16:25

      שילכו בעקבות שימשון וילכו לעזה

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    לא חרבה ירושלים אלא על שנאת חינם

    יעקב, 28/05/07 15:12

    וחוסר סובלנות, הפעם למרות שאני חילוני אני מתנגד למצעד הדווקא המיותר הזה שיכול להתקיים עם הרבה יותר גאווה ושכל ישר גם בתל אביב. ההתעקשות מצד המארגנים תמוהה ומיותרת. נקווה שיתעשתו.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    על מה יש להם להתגאות, המצחיק שהם לא מבינים את מצבם ! (ל''ת)

    מ, 28/05/07 15:10

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    כשיש פריצות אנדרלמוסיה באה לעולם

    משה, 28/05/07 15:09

    והורגת טובים ורעים, די לפריצות

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אם החרדים מאיימים זה מסוכן משום שהם עומדים אחרי המילה שלהם (ל''ת)

    יהודי, 28/05/07 15:08

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אני חילוני ואני מצטרף לחרדים... (ל''ת)

    אסף, 28/05/07 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    טרוריסטים. לא שונים מהחמאס.

    דניאלה, 28/05/07 15:03

    ואם זה היה תלוי בהם הם היו הורגים את הצועדים, בדיוק כמו שאחד מהם כבר ניסה לעשות לפני שנים.
    והחוצפה עוברת כל גבול. הפגנות בשכונות חילוניות? האם המצעד אמור לצעוד באזורים חרדים?
    ואחר כך עוד לטעון ''הם רוצים מלחמה''? כמה חוצפנים, אגואיסטים ואלימים הם יכולים להיות?
    הם לא שונים מאנשי מסעי הצלב, או מכל טרוריסט מצוי, ואני מקווה שיתייחסו אליהם באותה צורה.

    הגב לתגובה זו

    • מי שרוצה מלחמה...

      ארז, 28/05/07 15:44

      הם דווקא ההומואים, שמתעקשים על פרובוקציה.
      אף אחד לא היה יוצא להפגין נגד מצעד גאווה בתל אביב.
      אבל כשעושים את זה בירושלים יש אקשן, יש מכות, אפשר לעשות כאילו אתם מדוכאים ומופלים ונרדפים...

      מצעד - בתל אביב.

      הגב לתגובה זו

      • ירושלים היא בירת ישראל.

        גלית, 30/05/07 08:59

        הדמוקרטית.
        החופשית.
        כמו שהפגנות נגד מלחמת וויאטנם נערכו מול הבית הלבן ולא בניו יורק, כי הפגנות צריכות לבוא בבירה, במקום בו מוסדות המדינה הרשמיים, כך למצעד הגאווה מותר, כמו כל הפגנה מסודרת וברשיון, לצעוד בעיר הבירה שלהם, שהיא של ההומואים בדיוק כמו שהיא של החרדים.
        והיות וזה לא עובר בשום אזור של חרדים או של ערבים, אין לחרדים בכלל סיבה לשים לב שזה שם, מה גם שזה לא מצעד כמו בתל אביב עם בגדים קצרים או הופעות פרובוקטיביות אלא מצעד סולידי של חבורת אנשים שצועדים עם שלטים. זה הכל.

        הגב לתגובה זו

    • כל הדתיים רוצחים? כל הדתיים גנבים?

      אההה, 28/05/07 15:58

      הבית הפתוח לא אמור בעצמו לקבל את השונה והאחר???? למה דווקא???????..
      רב האוכלוסיה הירושלים דתייה ( הן ערבית נוצרית או יהודית ) וזה פוגע!!!!!! אז למה דווקא ולמה שינאה
      1 ניסה לדקור במצעד לפני שנתיים- זה לא אומר שכולם רוצחים!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • ובגלל זה כל חילוני שחשובה לו המדינה

      ה, 28/05/07 16:42

      חייב להגיע ולצעוד

      הגב לתגובה זו

    • אם תצאי להם מהווריד הם לא יפגעו בך

      חילוני, 28/05/07 16:55

      מדהים לראות את אבירי חופש הביטוי והפולחן יפי הנפש ולוחמי זכויות האדם רומסים ברגל גסה את אמונותיהם ורגשותיהם של האחרים בשם ''הדמוקרטיה''

      הרי אף חרדי לא מונע מכם לחיות את חייכם בת''א כאוות נפשכם, למה להתגרות? חסר שינאה ומלחמות? זה מה שיתן לכם לגיטימציה חברתית?

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אין ספק שהומו-לסביות זו סטיה מהנורמה הטבעית - אנושית !!

    בעל ''רעיונות''.., 28/05/07 15:02

    אז בואו נארגן עוד מצעדים...
    של האנסים , של הרוצחים , של הגנבים, של מעלימי מס ושאר מושחתים...
    הרי זה ''טבעי''... אין מה לעשות ... תכונות שנולדים איתן... וגם נהנים לעשות את זה...
    אוי שכחתי... ומה עם פדופילים...
    קלפנים , מהמרים כפייתיים, מבלים בקזינו...

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לעצור את מנהיגי הקהילה הפרובוקטיביים והגאים... (ל''ת)

    שיסתלקו מי-ם, 28/05/07 15:00

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מדובר בפרובקציה נגד הדתיים

    תל אביבי, 28/05/07 15:00

    חד משמעית וזה ממש מיותר

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    על מה הגאווה כאן?

    יהודי גאה, 28/05/07 14:57

    על מה יש להתגאות שיש לבן אדם סטיות מיניות?! איך הפכו סוטים אלו לכוחניים הכופים את קבלת הסטיות שלהם על הציבור כולו. תחזרו למאערות ולארונות שלכם ותעשו את מעשי התועבה שלכם בחדרי חדרים. אנחנו לא צריכים לדעת מזה ובודאי לא לראות את היצורים האלה צועדים ברחובות העיר הקודש של 3 הדתות!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    החרדים מוזמנים לבוא להפגין בתל אביב

    זה אבי עצבני, 28/05/07 14:55

    אנו נקבל את פניהם באותה קבלת פנים שהם מקבלים את ההומואים.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    פרובוקציית הגאווה

    י, 28/05/07 14:55

    ההומואים יודעים שהם פוגעים בקדושת העיר. הם למעשה רוצים לבצע אונס בציבור החרדי אשר יאלץ אותו לחיות בעיר טמעה.
    כל הדיבורים על דמוקרטייה , זכויות ו ''עיר הבירה של כולם'' הם קישקושים שאפילו הם לא מאמינים בהם.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    זה איסור חמור לפי היהדות

    מבין את הדתיים, 28/05/07 14:51

     

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אתם, אנשי הקהילה ההומו-לסבית, סתם נודניקים שמחפשים כותרות

    חני, 28/05/07 14:50

    מספיק, כבר, אנשים. נמאס לקרוא על השטויות שלכם. מספיק המצב כאן לא משהו. תצאו לנו מהווריד עם המצעד המטופש שלכם. אם כבר בחרתם בדרך הזו תפסיקו להשוויץ בה בכל העולם. נמאסתם, אתם ממאיסים את עצמכם על הציבור.

    הגב לתגובה זו

    • זה מיותר בשבילך?

      ח, 28/05/07 16:46

      ומה תגידי לילד בן 14 שמגלה שמשהו אצלו לא כמו אצל החברים שלו והוא בטוח שהוא היחיד בעולם שכזה ואז הוא ינסה להתאבד? גם אז זה מיותר בשבילך?

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    ויאללה! ויאללה! ויאללה ב-ל-א-ג-ן!!!!

    נעה סוטת, 28/05/07 14:47

    ההומאים מחפשים בכוח את הפרובוקציות...
    הם הרי ידעו מצויין מה יקרה כשהם שוב יעלו את הרעיון הכל כך אידיוטי לצעוד בירושלים אחרי המקומות שהעניין הזה הלך אליהם בשנים האחרונות...

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    למחוק את החולי-נפש! לארון מיד!!!! (ל''ת)

    במבה, 28/05/07 14:46

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לשמאל אין סובלנות לרגשות דת של יהודים

    די לכיבוש, 28/05/07 14:45

    אגב, יש חוק במדינת ישראל האוסר פגיעה ברגשות דת! אבל היחידה שהפעילו עליה את החוק מאז ומעולם זו טטיאנה סוסקינד. שלטון הצחוק!

    הגב לתגובה זו

    • מצווה לפגוע בדת הברברית שלך (ל''ת)

      שמאלני, 28/05/07 14:56

      הגב לתגובה זו

      • אם אתה אנטי יהודי?עבור לגור לעזה.שמאלני אנטישמי. (ל''ת)

        שמואל, 28/05/07 15:26

        הגב לתגובה זו

    • ולדתיים יש סובלנות לפגיעה ברגשות ההומואים?

      בוקר טוב איראן, 28/05/07 14:56

      מה? רק לחרדים יש ''רגשות''?

      הגב לתגובה זו

      • תסביר לי, בבקשה...

        ארז, 28/05/07 15:47

        איך מצעד גאווה בתל אביב מהווה פגיעה ברגשותיהם של ההומואים?

        הגב לתגובה זו

      • מה אבד לך בירושלים?

        חילוני, 28/05/07 15:58

        כל אחד בעירו ויהיה שקט, אפשר לחשוב שחסרים בלאגנים שם.
        למה חייבים לדרוך על אותה בלאטה? בשביל להתגרות?
        ירושליים לא קדושה לכם ודווקא תעשו במקום אחר.

        אני אגב חילוני ובדרך כלל נגד הכפייה של החרדים אבל לא בגלל שהם חרדים אלא בגלל שאני נגד כפייה מכל סוג.

        חיה ותן לחיות

        הגב לתגובה זו

      • מחר אנשי כך ירצו לצעוד בסחנין. תסכים? (ל''ת)

        ?????, 28/05/07 16:21

        הגב לתגובה זו

        • כן (ל''ת)

          שליימה, 28/05/07 23:13

          הגב לתגובה זו

      • HOMO AIDS IS A WEAPON OF MASS DESTRUCTION (ל''ת)

        NOT A PHOBIA, 17/06/07 07:01

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    מה עם קצת מוסר?. דיי לפריצות!!! (ל''ת)

    חילוני, 28/05/07 14:45

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מצעד, לא פרובוקציה

    ארז, 28/05/07 14:44

    אם אתם רוצים מצעד, לחגוג את השונות שלכם, למה שלא תעשו את זה בתל אביב, על הטיילת?
    אלפים רבים יחגגו אתכם, בלי הפגנות, בלי מכות, בלי בלגן.

    אבל אתם רוצים פרובוקציה. אתם רוצים לדחוף את הסטייה שלכם בפרצוף של מי שלא מקבל אתכם, להכריח אותם לקבל אתכם.
    זו פרובוקציה. זה לעשות דווקא.
    וזה פסול.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    יצאתם שיירות מהארונות - די עם החינגות והפסטיבלים (ל''ת)

    הדתיים צודקים, 28/05/07 14:39

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לאור המצב הביטחוני הקשה

    פקק תנועה, 28/05/07 14:38

    אסור לערוך מיצעדים המוניים מסוג זה .כדאי לבטל מיצעד זה

    הגב לתגובה זו

    • לאור המצב הבטחוני

      מילואימניק, 28/05/07 14:56

      החרדים צריכים להתגייס לצבא ולא לגעת אחד בשני במקווה.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מצעד הבהמות יצעד בגן החיות ספארי (ל''ת)

    משה, 28/05/07 14:36

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אתם עושים נס..א

    אלעד, 28/05/07 14:32

    אני כחילוני גמור,עומד להצתרף להפגנות החרדים נגד אי סובלנות של אלה שאומרים שאינם שונים אך מתנהגים בפרובוקציה ומותחים את הסבלנות גם של כל מי שבאמת היה לו גם סובלנות (כמוניי) עכשיו כבר אין. כדאי שיחזרו לארון וכמה שיותר עמוק יותר טוב...
    אף פעם לא חשבתי שאצתרף להפגנה עם חרדים והנה אני עומד לעשות זאת .רק נקווה שאותם ''גאים'' אומללים לא יוציאו ממני גם איזה שהו צד אלים שלי ...שעד עכשיו די ידעתי לשלוט גם בו.

    הגב לתגובה זו

    • אם אינך יכול לשלוט על האלימות שבך, מקומך בכלא

      ארז, 28/05/07 14:46

      במדינה דמוקרטית מותר למחות ולהפגין (במסגרת החוק).

      אין שום חוק שמתיר לאף אחד להשתמש באלימות. האלימות של החרדים כלפי ההומואים לא שונה מהאלימות של הפלסטינים כלפי יהודים.

      הגב לתגובה זו

    • עוד תגובה של דביל מצוי

      ארז, 28/05/07 14:46

      גם הומואים יודעים להיות אלימים - תאמין לי !!!
      שלא יעבדו עליך....

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    הצועדים הם הסיבה ששונאים אותנו בעולם

    רס''ן במיל, 28/05/07 14:31

    המוסלמים הקיצוניים והנאו-נאצים תמיד מציגים את היהודים בתור המפיצים של הסטיה העולמית והגורמים להדרדרות המוסר העולמי. הסוטים מספקים להם סיבה למסיבה.

    הגב לתגובה זו

    • לא לא הצועדים הם הסיבה ששונאים אותנו

      ט, 28/05/07 16:52

      אלא הפרימיטיביות החשוכה שמקורה במשפט ''העם הנבחר'' די תבינו אתם לא יותר טובים מהאחר קבלו כל אחד כמו שהוא תפסיקו להחליט בשביל העולם מה טוב ולהכריח את כולם לחיות לפי הטוב שלכם

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    לא מקובל עליי לא החרדים ולא הקהילה ההומו לסבית!

    just me, 28/05/07 14:28

    חרדים- מה עם שדרות יא צבועים? נגד זה לא מפגינים? מה עם להצטרף לצה''ל מה עם להגן על המדינה? לא אכפת לכם מכלום חוץ ממה שנוגע לכם תתביישו

    הומואים- אתם רואים הומואים עושים מצעדים בוותיקן? מה נסגר איתכם? אתם הומואים ? יופי כול הכבוד למה צריך מצעד בשביל זה? זה לא מעניין אף אחד שהוא לא הומו...תחיו תהנו תעשו מה בראש שלכם אבל למה מצעד בי-ם? סתם כדי להרגיז?

    הגב לתגובה זו

    • כבר היה מצעד גאווה ברומא... והשמיים לא נפלו (ל''ת)

      ארז, 28/05/07 14:45

      הגב לתגובה זו

      • מה זה כל שנה העונש הזה - בת''א ההומאים מתנשקים

        חופשי ברחוב, 28/05/07 15:06

        אתם מעוותים לילדים את התפיסה האנושית.

        הגב לתגובה זו

        • לך תגור באיראן.. שם לא תראה הומואים מתנשקים ברחוב (ל''ת)

          ארז, 28/05/07 16:49

          הגב לתגובה זו

          • אני גר בת''א שנים רבות - עד שהגעתם עם הארון ביחד (ל''ת)

            התחלתם להתנחל, 28/05/07 17:27

            הגב לתגובה זו

        • איחססס

          ., 28/05/07 16:55

          הומואים מתנשקים ברחוב?
          וסטרייטים לא?
          לך מותר לאהוב את חברה שלך ולי אסור להגיד לבן זוג שלי שלום לפני שאנחנו נפרדים לשבועיים כשהוא נוסע למילואים ואני מלווה אותו לאוטובוס?

          הגב לתגובה זו

    • רחוב קינג ג'ורג' בירושליים זה לא הוותיקן

      תתעורר, 28/05/07 14:46

      עם כל הכבוד. המצעד לא יהיה במאה שערים אלא ברחובות הראשיים. אירן זה לא כאן!

      הגב לתגובה זו

      • איראן זה כן כאן. אתה במזה''ת ולא באירופה. תפנים

        בארשבעי, 28/05/07 14:56

        ורבע מיליון תל אביבים לא יחליטו בשביל כולם

        הגב לתגובה זו

        • הם יכתיבו ועוד איך ואתה תישאר בבאר שבע בתוך הארון שלך עם בא לך... (ל''ת)

          גאה, 28/05/07 15:28

          הגב לתגובה זו

          • לא תכתיבו כלום. תמשיך לחלום שאתה איש העולם הגדול (ל''ת)

            בארשבעי, 28/05/07 15:40

            הגב לתגובה זו

      • מה הבעיה עם מצעד בתל אביב?

        ארז, 28/05/07 15:49

        נכון ששם אין פרובוקציה, אבל חבל שזו הסיבה לקיום המצעד.

        הגב לתגובה זו

      • חוץ מזה שגם בותיקן היה כבר (ל''ת)

        ., 28/05/07 16:53

        הגב לתגובה זו

    • לכל אזרח הזכות לצעוד בבירתו - רוצה מצעד בת''א? הפוך אותה לבירת ישראל (ל''ת)

      רועי, 28/05/07 14:59

      הגב לתגובה זו

      • למה אתה מכליל את עצמך בהגדרת ''ישראלי'' שבירתו י-ם? (ל''ת)

        debilium, 28/05/07 23:35

        הגב לתגובה זו

    • אולי גם נבטל הפגנות של נוצרים תומכי ישראל או נשים בשחור

      C-cyclist, 28/05/07 15:57

      גם אלו קבוצות שיש מי שמתנגד להן.

      בדמוקרטיה לכולם יש זכות להפגין, ולאיש אין זכות למנוע את זה בשם ''רגשותיו''.

      כפי שלאוהד ביתר אין זכות להשתיק אוהד מכבי או הפועל - כך אין לחרדים זכות יתר לפסוק מי יפגין ומי לא.

      לעומת זאת יש עניין של סדר ציבורי ופגיעה פיזית. המשטרה צריכה לטפל במי שזורק אבנים, שורף פחים וצמיגים, או במי שמביא נשק להפגנות, יהיה חרדי או ערבי.

      הגב לתגובה זו

      • שטויות

        לא מבינה, 28/05/07 17:00

        בדמוקרטיה אולי יש זכות להפגין אבל אין!! זכות לפגוע ברגשות השני להכעיס, כמו שאין זכות להרע לשני בצורה אחרת

        הגב לתגובה זו