• 42.

    מרי אזרחי - לא לתרום דם

    amir, 28/05/07 10:26

    אני מציע להכריז על שביתת תרומות דם עד שיפסק הבזיון.
    NRG אולי תפרסמו את שמו של מקבל ההחלטה לבזבז את כספי משלם המיסים על אויבינו

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    צריך להחל לתינוק זה החלמה מהירה

    פקק תנועה, 28/05/07 08:55

    ובריאות לאורך ימים .סביר להניח שהתינוק ובני מישפחתו יגמלו לישראל בצורה חייובית .

    הגב לתגובה זו

    • ואני ''מהחל'' לך החלמה מהירה בראש (ל''ת)

      באמת יש לך, 28/05/07 10:04

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    מספיק עם זה! הרי הוא יהיה מחבל בסוף! (ל''ת)

    ענת, 28/05/07 08:50

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    פתאום למדינה יש כסף כדי לטפל בילדי האויב? לחולי הסרטן נגמר הכסף?

    חולה סרטן לשעבר, 28/05/07 07:11

    אני חולה סרטן לשעבר.
    הטיפול שהייתי צריך לעבור לא כלול בסל הבריאות (בגלל שלמדינה אין כסף), ואם לא היו לי מעט חסכונות שאיפשרו לי לממן אותו, כנראה שהיום לא הייתי כותב את התגובה הזאת.
    מדינת ישראל זורקת לפח האשפה את בוניה, את מקימיה ואת אלה שנלחמו למענה (עברתי שתי פציעות - בששת הימים ובמלחמת ההתשה) ומלקקת את התחת לאוייב כדי למצוא חן בעיני הפריץ הגוי.
    שום דבר לא השתנה מאז ימי העיירה היהודית בגליציה.
    אותו ליקוק מגעיל ואותה התרפסות בפני הגוי, אותה שינאה עצמית ואותה התבטלות בפני כל העולם.
    אנחנו כמו אותו חזיר שפושט את פרסותיו קדימה כדי להראות לכל העולם שהוא מפריס פרסה, אבל מחביא את ראשו בקרקע כדי שאף אחד לא יראה שהוא אינו מעלה גירה.

    הגב לתגובה זו

    • תרגע תשובה לשאלתך מס 38 (ל''ת)

      --------------, 28/05/07 09:06

      הגב לתגובה זו

    • תרגע תשובה לשאלתך מס 38 (ל''ת)

      תרגע תשובה לשאל, 28/05/07 09:21

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    יבוא שפני ניסוי...???!?!?! (ל''ת)

    שפן מנוסה, 28/05/07 04:48

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    כל הכבוד , כך צריך לנהוג ת מ י ד ! (ל''ת)

    נועה, 28/05/07 04:12

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    העם הכי רחמן בעולם

    מירון, 28/05/07 03:02

    אין רחמנים כיהודים ואני גאה להיות יהודי

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אם תרומות הדם הולך לפלשתינאים - אסור לנו היהודים לתרום דם!!! הפסקת

    ג'ינג'י, 28/05/07 00:58

    תרומות דם!!!! ממילא זה לא הולך ליהודים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לא להחזיר את התינוק למשפחתו

    רמקול, 27/05/07 23:42

    לשלוח לאמוץ לאיזה משפחה בבלקן האיסלמי הרי מגן דויד מחויב להציל את התינוק אז להציל אותו ולא להחזיר אותו למקום מלא טרוריסטים
    ברברים.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אני כלכך גאה ביישות הציונית

    היישות הציונית, 27/05/07 23:35

    אם כל הצרות שלנו דברים כאלו הם עוצמתינו האדירה, כזאת שיש רק לציונים ''הרעים שמנסים להשתלט על העולם''. ארץץץץ ציווון ירושליייים לנצח נצחים.... אף אחד לא ינצח אותנו

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    תשתקו

    אביב, 27/05/07 23:32

    כל מי שפה מתבכיין על מי ישלם צריך לזכור עדיין שמדובר בפעוט. אם מישהו מכם היה באמת מוכן לתת לו למות בשביל השטויות שאתם מדברים, אז אין לכם לב בכלל.

    פעולות של הצלת חיים הן פעולות שמקדמות את השלום ואת ההסברה הישראלית (וזה לא הסיבה שאנחנו עושים את זה, אלא מהומניות ועליונות מוסרית שאויבנו לא יכולים להבין בגלל רשעותם). לדוגמא האישה הלבנונית שמדברת בשבח ישראל מספרת שאת היחס שהיא קיבלה בישראל למעשה גרם לה להבין מי הצדדים הטובים והרעים והיא
    http://www.youtube.com/watch?v=Cjt1XLRAdog

    אז תפסיקו עם הבכיינות המגעילה. זה כולה תינוק. מילא היה חמוש או משהו, אבל זה תינוק. איפה ההומוניות שלכם?
    זה לא עם ישראל שאני מכיר.

    הגב לתגובה זו

    • כדור הארץ לאסטרנאוט: אנשים מתים בישראל בגלל כסף לתרופות

      אנשים ששילמו פה, 28/05/07 02:05

      כדור הארץ קורא לך. אנשים בישראל מתים כי אין כסף לתרופות ומדא לא מוותר לישראלים על שקל אחד.
      כשמדא יוותר גם לישראלים על כסף לא נשאל מאיפה הכסף.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    המדינה היהודית מזניחה ומפקירה את אזרחיה בשדרות ומטפלת באוייב (ל''ת)

    האם אין גבול, 27/05/07 23:27

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לא להחזיר את התינוק לעזה עד ששליט לא יוחזר

    אין ברירה, 27/05/07 23:19

    כשמתעסקים עם חיות אדם דו-רגליות, אין ברירה אלא לרדת לרמה שלהם כי זו השפה היחידה שהם מבינים.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    רק חבל שלא מסביר את זה לעולם תתחילי לפעול ציפי ליבני תעשי את העבודה (ל''ת)

    דני, 27/05/07 23:18

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    עכשו ברור למה למנהיגים שלהם לא איכפת, כי ישראל שם לסייע לפלישתינאים (ל''ת)

    ג'ודי, 27/05/07 23:08

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    Waste of money

    Natan, 27/05/07 23:07

    This is a waste of money, There is enough Arab countries with hospitals to handle this kid!!!Let's not be too nice, the world does not give a damn and neither do the Arabs!!! Remembe: nice guys finish last

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אני שואל את עצמי:...

    אליהו שמש, 27/05/07 23:07

    באיזה גיל הם מתחילים לילמוד לזרוק אבנים?....

    בטח שההורים המודאגים שאלו את הרופא אם הילד יהיה בריא, אז הוא ענה: ''לאחר שיבריא, הוא יהיה חזק ויכל לזרוק אבנים! אל תדאגה!''

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    זה הקטן גדול יהיה ואצבע משולשת לנו יעשה (ל''ת)

    ממש מרגש, 27/05/07 22:56

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ומי משלם עבור הטיפול?

    רוני, 27/05/07 22:49

    לי ביקור במיון יעלה 600 שקלים ואם לא אשלם יעקלו את ביתי,מי משלם עבור האשפוז,מכספי משלמי המיסים.
    מדינה מתאבדת שרעה לתושביה היהודים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה ואני משלמים אלא מי ?

      סטודנט לרפואה, 28/05/07 00:16

      בעיתון המתחרה כתוב שחור על גבי לבן :''לעיתים בית החולים מגייס תרומות ''

      צר לי להגיד לכל המגיבים למינהם ועוד יותר יהיה צר לחשוב שאני בתור רופא לעתיד לא יכול לספק תרופה לחולה כי משרד הבריאות אינו יכול לרכוש אותה עבור חולה ששילם כל חייו מס בריאות וביטוח לאומי אבל לתשלום לניתוח עבור ילד פלסטיני שמעולם לא שילם מס בישראל ניתן למצוא מימון .

      ואין פה בכלל שאלה של הומניות , הומניות פעולת לשני הצדדים דבר ראשון ודבר שני הומניות באה אחרי שעיניי עירך טופלו .

      ולכל המתלהמים למינהם על התגובה שלי נסו לדמיין אחד מקרוביכם חס וחלילה שאיננו זכאי לקבל תרופה אחרי ששילם כל החיים אחר כך תגיבו בבקשה .

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    מלחמה דה-לוקס

    ארז, 27/05/07 22:44

    מצד אחד הם תוקפים אותנו, פוגעים בנו, רוצחים בנו - ומצד שני, אנחנו מספקים להם את כל השירותים שעומדים לרשותנו, כאילו מדובר מדובר בשתי מדינות אירופאיות שלוות.
    כל עוד האוייב ימשיך להינות ממלחמה דה-לוקס שכזו, הטרור לעולם לא ייפסק.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    איפה ההסברה???????????

    קורן, 27/05/07 22:43

    אני רוצה לראות צוותי חדשות כמו חול ודיפלומטים כמו מים שיספרו איזה הומניים אנחנו ואיך אנחנו הצד הטוב שעוזר לחלשים בזמן שאם הם היו במקומנו הם היו הורגים את התינוק. איפה ההסברה? ציפי את כישלון....

    הגב לתגובה זו

    • לתשובה - קרא את תגובתי ל 12 (אם תפורסם) (ל''ת)

      צא ולמד, 27/05/07 23:08

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    האם בצעד נקבל את החייל שליט? (ל''ת)

    רפי, 27/05/07 22:42

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    בסדר

    לדרוש אותו יחס, 27/05/07 22:29

    אם יש למדא עודף כסף שיפסיקו לגבות מאיתנו מאות ש''ח על כל פעם שהם שולחים אמבולנס עם אנשים.אבל אם יש להם כסף שיסיקו לגבות מאיתנו מאות ש''ח לכל פעם
    מדא דורש הרבה מאוד כסף מהישראלים בארץ ואומר שאין לו כסף.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אני מבטל את כרטיס אדי (ל''ת)

    amir, 27/05/07 22:26

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מד''א דרשו ממני 800 שח על פינוי לבי''ח

    ישראלית רגילה, 27/05/07 22:21

    טוב לדעת שיש למדא כסף מיותר. בפעם הבאה יכולים לא לשלם להם. הם דורשים מאות ש''ח על כל פינוי לבי''ח.
    אם למדא יש כסף מיותר שיפסיקו לדרוש מאיתנו מאות ש''ח על כל פינוי לבי''ח.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כמה אנחנו יפי נפש!מחמם את הלב אחרי כל ההרוגים בשדרות

    טיפלו בחמאס, 27/05/07 22:17

    הלב מתחמם שמדא מטפל בפלשתינאים בעזה.
    חבל שעוד מעט מדא ילך יחד עם כל המדינה אבל למנהל שלו תמצא עבודה בעזה בסהר האדום.
    תזכירו לנו כשלא יהיו לכם מנות דם ונתרום ברצון.
    כבוד! איזה יפי נפש אנחנו!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אבל...

    נכון, 27/05/07 22:06

    מסכים שלא עלינו לטפל בו,והם יכולים להעבירו לארץ אחרת, אבל תזכרו זה תינוק!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    עד עכשיו שילמתי בשביל מה?

    אחד שהיה שמאלני, 27/05/07 22:05

    בשביל שיצילו את החלאות האלה? איזה חרא של מדינה

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כל הכבוד!זה שהם מאבדים אנושיות לא אומר שגם אנחנו צריכים

    מאיה, 27/05/07 22:04

    החמאס הוא אירגון בלתי אנושי בעליל
    אך לא כולם משתייכים שם לחמאס, בטח שלא התינוק הקטן הזה בן השבוע. נקווה שכשהוא יגדל הוריו יספרו לו שיהודים הצילו את חייו והוא יהפוך ליצור אנושי בניגוד לפעילי החמאס המחרידים

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אחלה סידור יש למנוולים הפלסטינים, הם יורים ואנחנו מרפאים אותם (ל''ת)

    דוב הקוטב, 27/05/07 21:53

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    למה לא מפרסמים את זה בחו''ל

    tmm, 27/05/07 21:33

    ההסברה הקלוקלת של ישראל. עד מתי לה?
    בתקשורת בחו''ל מראים רק ישראלים אכזריים.
    ההסברה הפלסטינית עובדת מצויין והישראלית
    על הפנים

    הגב לתגובה זו

    • זה לא מתפרסם בחו''ל כי הם שונאים ישראלים

      קרא ותדע, 27/05/07 23:07

      CNN ו BBC הם אנטי ישראלים להחריד, מנסחים גם את הכתבות שלהם בלשון הסתה נגדנו.
      העיתונות בעולם ניזונה מסוכנויות ידיעות כמו אסושיאטד פרס. קרא מי כותב שם את הכתבות - כולם עם שמות ערביים.
      זהו קטע אבוד לנו מראש.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אוףףף ידיעה מקוממת.... (ל''ת)

    למה??????, 27/05/07 21:26

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לאחר הטיפול יש להעבירו לחודש התאוששות בעיר שדרות (ל''ת)

    אחות טיפול נמרץ, 27/05/07 21:20

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לא איכפת לי שהוא זקוק לטיפול

    100% ציוני בדם, 27/05/07 21:15

    לא איכפת לי מה יקרה לו תחזירו אותו לשטחים שהם יתנו לו טיפול רפואי לא איכפת לי מה יקרה לו

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    שולמן ישראלי ישלם את החשבון הזה

    שולמן, 27/05/07 21:12

    תינוקות ערביים מטופלים במקום יהודים במדינת היהודים.
    ההומניות של העם הזה גובלת בטמטום עמוק עמוק ששורשו בצורה בה חיינו בגולה. חייבים להשיל תרבות של עור אשר יבש...

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    זוכרים את שלהבת פס בת החודשיים? (ל''ת)

    דרור, 27/05/07 20:57

    הגב לתגובה זו

    • לא נשכח השם ינקום דמה (ל''ת)

      100% ציוני בדם, 27/05/07 21:16

      הגב לתגובה זו

    • זוכר... ולעולם לא אשכח! (ל''ת)

      יגאל, 27/05/07 21:19

      הגב לתגובה זו

    • כן, זוכרים.וכדאי שתדייק אם אתה רוצה שיתייחסו אליך ברצינות

      נס 2007, 27/05/07 21:44

      היא היתה בת 10 חודשים ולא חודשיים.הרצח שלה היה מעשה נתעב שמי שביצע אותו הוא חלאה שצריכה להתלות מהרגליים.
      מה הקשר לילד בן החודשיים מעזה?הוא ירה בה ובאביה?הוא תכנן את הרצח?הוא רקד על הגגות אחרי שזה קרה?
      בקיצור אתה דמגוג קטן ולא דייקן!

      הגב לתגובה זו

      • אתה כנראה כבר שכחת

        ארז, 27/05/07 22:42

        הם רוצחים את התינוקות והילדים שלנו - מדוע שאנחנו נטפל בתינוקות שלהם?

        הגב לתגובה זו

    • האם הצלת התינוק פוגמת בזכרה?

      מילה טובה, 27/05/07 22:19

      האם ערלות לב כלפי תינוקות אחרים היא דרך ראויה בעיניך להנצחתה?

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    הפלשתינאים לא מעריכים את זה בכלל.

    נמאס, 27/05/07 20:47

    מעולם לא קיבלנו כלום על כך. לפחות שחיזירו את גלעד שליט עבור כל הטפולים ההומניטאריים.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מהכיס שלי ושלך ..וכסף לתרופות אין..פחחח (ל''ת)

    סמולנים הומנים, 27/05/07 20:44

    הגב לתגובה זו

    • צודק אין כסף לתרופות...

      נס 2007, 27/05/07 21:38

      כי שופכים את כולו על התנחלויות חסרות תועלת והצדקה!!!

      הגב לתגובה זו

      • אם יש כסף שמדא יפסיק לסחוט ים כסף מכל מטופל

        מדא סוחט הרבה, 27/05/07 22:43

        ישראלי שצריך את השירותים שלו.
        מדא שולח מכתבי דרישה לכסף עם איומים משפטיים ולא משנה לו אם לישראלי יש כסף לשלם אבל לערבים הוא הומני.
        אל תבלבל את המוח עם התנחלויות. אנחנו גרים בתוך הקו הירוק וקיצצנו באוכל כדי לשלם למדא.

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    מצא את ההבדלים

    בעז, 27/05/07 20:44

    זה ההבדל בינינו לבינם וטוב שכך!!!
    תינוק בן שבוע באמת אינו אשם במצב.
    אנו לא ננהל מלחמה דרך ילדים ותינוקות!!!
    כל הכבוד וההערכה למד''א ולצוות הרופאים שמטפל בו!!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב200%. בני אדם מטפלים בתינוק, חיות שולחות ילדים להתפוצץ (ל''ת)

      C-cyclist, 27/05/07 21:59

      הגב לתגובה זו

      • אתה תדבר אחרת כשלא יממנו לך תרופה

        סטודנט לרפואה, 28/05/07 00:25

        בתור סטודנט אני יכול להגיד לך שהרבה תרופות אינן כלולות בסל הבריאות הישראלי בעיקר למחלות נדירות .

        האם אדם שחולה במחלה נדירה לא זכאי לקבל טיפול לאחר ששילם כל חייו ביטוח לאומי וביטוח בריאות ?

        אתה צודק חלאות שולחות ילדים להתפוצץ ואנו נמדדים ברמת ההומניטריות שלנו אבל הומניטריות פועלת בשני הצדדים - דו כיווני ועניי עירך קודמים - משמע קודם כל בוא נדאג למי ששילם - זה נהוג בכל העולם מי שמשלם מקבל , אחר כך אם נשאר ניתן למי שצריך שהוא לא מתושבי ישראל .

        מה שכרגע עושים זה דואגים למי שלא צריך או יותר נכון צריך אבל קודמים לו אחרים שמגיע להם יותר .

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    אני מפסיק לתרום דם 800 ש''ח על פינוי ישראלי באמבולנס וחינם לפלסטיני (ל''ת)

    או מינוס, 27/05/07 20:42

    הגב לתגובה זו

    • טימטומך נדיר יותר.

      נס 2007, 27/05/07 21:37

      את מי אתה חושב שאתה מעניש עם האיום האינפנטילי שלך?

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    חבל שעוזרים לאוייב (ל''ת)

    דרור, 27/05/07 20:36

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    עוד שלוש שנים יזרוק אבנים על חיילינו (ל''ת)

    עם כל הכאב, 27/05/07 20:34

    הגב לתגובה זו

    • נכון!!!!!!!!!

      כרמית, 27/05/07 20:53

      זה בדיוק מה שחשבתי.
      עוד כמה שנים הוא ילמד, (אם אכן יצליח הניתוח), לשנוא את ישראל, ולא רחוק הזמן שהוא יהיה חלק ממחבלי החמאס שעוד יזרקו קסאמים.
      המדינה, מה שלא יהיה, תמיד תנסה לרצות את האויב והיא לא לומדת לקח. היא מרחמת על אכזרים.
      ערבי הוא ערבי הוא ערבי הם לא משתנים לעולם!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • איזה קטע, לפני ששים שנה אמרו

        נס 2007, 27/05/07 21:36

        ''יהודי הוא יהודי הוא יהודי, הם לא משתנים לעולם''.אני מקווה שאת מרגישה בנוח בחברת האנשים שאמרו את זה אז, כי את לא שונה מהם במאום.

        הגב לתגובה זו

        • מי אמר שיהודי לא משתנה?

          מיכאל, 27/05/07 22:56

          ומה אתה מבלבל את השכל?
          התינוק הזה יקבל חינוך לרצוח יהודים כי זה מה שהולך שם ברשות הערבית שהקמנו. אין פה שנאת עמים אלא פוט שנאת אויב. וזו אינה גזענות. האנגלים לא שנאו את הגרמנים בגלל גזענות אלא בגלל שהם רצחו אנגלים, וכך גם כל אדם נורמלי שונא את אויביו.

          הגב לתגובה זו