• 65.

    דיקלה, יישר כוח! כ''כ כואב, כ''כ נכון...

    מיואשת מהמדינה, 30/05/07 22:24

    חזקי ואמצי
    וד''ש לרוחתי.

  • 64.

    אנחנו כולנו דואגים לכם ולאנשי שדרות (ל''ת)

    נועה, 30/05/07 20:36

  • 63.

    יישר כח על הכתבה

    מיכל, 30/05/07 11:33

    יישר כח דיקלה על הכתבה המרגשת-מי ייתן והקב''ה יחזק את ליבך ולב אנשי שדרות, וישמח אתכם בקרוב.
    כל מה שעושה הקב''ה הכל לטובה.

    ד''ש חם
    מיכל

  • 62.

    הילחמו אל תרימו ידיים!!

    כרמית, 30/05/07 10:32

    דקלה כל הכבוד
    יישר כח
    כרמית

  • 61.

    ליבי איתך. עמדתם בגבורה מול הטרור. אך עם מול אחים מגרשים צריך

    להיאבק! לצאת, 29/05/07 23:19

    בלתי אלים. אם רוצים לנצח, אז לפעמים אין ברירה וצריך להיות קצת פחות נחמדים. מותר להיות פעם ''הילד הרע'' של המשפחה. אנו לא הבנים החורגים של המשפחה הזאת. זכותנו להיאבק במגרשים בחריפות לא פחותה מהחריפות שמאפיינת את מאבקיהם של עובדי ההסתדרות ועובדי הנמלים. כשהם נאבקים על פרנסה, מותר להם להשבית את המדינה! אנו נאבקים על הבית, על האדמה, על חיים נורמליים, וגם על פרנסה.

  • 60.

    מדינת היהודים?? עלק...

    גימל גני טל, 29/05/07 16:39

    כרגיל כל מילה בסלע. פשוט לקרוא ולבכות,איך???איך אפשר להיות כ''כ אטומים? מדינה שזורקת את תושביה מבתיהם שבה נשרפים בתי כנסיות ובה מפקירים תושבים למות כך סתם...הזו המדינה שייחלנו לה???
    הלוואי והיינו מתבדים...אבל במדינה שבה כולם מושחתים ולא מענין אותם כלום...דם יהודי הופך להפקר...
    חזקי ואמצי אני איתך!!!

  • 59.

    שימו את זה בעמוד הראשי! לא לדתיים בלבד!! (ל''ת)

    מיכל, 29/05/07 16:22

  • 58.

    רק באהבה !

    עדין ולא חכם, 29/05/07 14:02

    אני דתי-לאומי, לא חכם, צנוע, עדין.
    ואני אומר לכם:
    ''בואו נחלק לעם הזה שוב עגבניות שרי, כדי שיאהב אותנו ויראה כמה אנחנו מטומטמים''

    רק באהבה ננצח! תחי מועצת יש''ע!
    תחי המפד''ל - המפלגה שהשתתפה בסיוע לגירוש!

  • 57.

    מה זה שייך למדור יהדות?

    שוב אותה שטות?, 29/05/07 07:35

    אני ממש לא שמאלני או משהו כזה אבל פשוט מטרידה אותי השאלה - מתי, לעזאזל, תפסיקו כבר לחבר בכוח ממש בין ''יהדות'' ובין שאלות פוליטיות שבמחלוקת? הרי זה פשוט זלזול באינטליגנציה של הגולשים.
    מספיק ודי!!!

    • צודק 100 אחוז! כולם צריכים לקרוא זאת ! לא רק אלה שנכנסים לכאן (ל''ת)

      י.פ, 29/05/07 22:40

  • 56.

    רוצים גם כתבות על המגרשים

    יונית, 28/05/07 23:18

    מה קרה להם במשך תקופה זו??

    • אל תדאגי, חביבה

      שחור כתום, 31/05/07 14:56

      יש דין ויש דיין.
      ''אם ענה תענה אותו,כי אם צעוק יצעק אלי,שמוע אשמע צעקתו...''
      כל המגרשים ייענשו.
      אם לא בעולם הזה-בעולם הבא.
      מי שירצה להימלט מהעונש-שיבוא למשפחה אשר גירש,וישאל אותם באיזה תנאי ימחלו לו.
      ''עבירות שבין אדם לחברו-אין יום הכיפורים מכפר''.

  • 55.

    כתבה לעניין!!יישר כח דיקלה

    יונית, 28/05/07 23:17

    דברים כדורבנות!!!

  • 54.

    סיפור עצוב איך השמאל שולט במדינה

    אפי, 28/05/07 21:19

    וכבר מקום המדינה הזנב השמאלני שלנו מקשקש בכלב ומחליט החלטות שגויות והרות אסון כמו אי השלטת רבונות בהר הבית,אוסלו,הגירוש מגוש קטיף ועוד

  • 53.

    משיח עכשיו!!! (ל''ת)

    הגיע זמן הגאולה, 28/05/07 16:10

  • 52.

    לעולם לא יגמר לנו הבכי הזה (ל''ת)

    מה עשית, שרון!, 28/05/07 12:04

  • 51.

    ההתנקות גרמה למלחמה בקיץ!!! (ל''ת)

    אמרנו לכם, 28/05/07 11:58

  • 50.

    רק באהבה

    יובל, 28/05/07 11:02

    ידידי הדתים והימניים , שימו לב כמה שנאה יש בלבכם המאמין, הכל מידי שמים ולכן מצווה עליך לפעול ולחשוב רק באמונה ובאהבה.
    ואין קשר בין עולם ההזיות שאתם חיים בו לעולם (ההזיות) שאני חיי בו, אבל בעוד שאני מבין את מגבלות השכל וההבנה האנושית ביחס ליקום ובכלל לתפיסת המציאות (ואני חילוני) הרי שאצלכם ה' יושב על הכתף ולוחש לכם באוזן.
    אולי ההתנתקות באה בכדי שתקיצו מחזיונות המשיחות שלכם? אולי? ואולי אתם צודקים בהכל? אולי, אבל את זה רק אלוקים יודע ולא אף אחד משליחו על פני הארץ, מוסלמים ויהודים.
    אז קצת תמימות, דרך ארץ ואהבה, בבקשה ומספיק עם השנאה והנאצות שלכם, כי זה ''חילול השם''
    תתעורר ידידי, תחייך, תאוהב את הבריאה ואת כל אשר בה ובבקשה קצת צניעות וקצת פחות שמות תואר לאלו שלא חושבים כמוך.

    • באהבת ישראל נביא את הגואל

      הדס, 28/05/07 12:18

      אבל האהבה הנוצרית שלך ושל חבריך בשמאל הסהרורי לגרועים שבאויבנו, מביאה עלינו אסון אחרי אסון.

      ''למה הם לא אוהבים אותנו'' אתם שואלים על הפלסטינים, וממציאים סיבות ''להכות על חטא''. אולי אם נפנה שטחים הם יאהבו אותנו סוף סוף? אם נהרוס התנחלויות? נהרוס למתנחלים את החיים? אולי אז הפלסטינים יאהבו אותנו סוף סוף... כך בשם ''אהבת האדם'' אתם מביאים עלינו אסון והרג, יותר מאלף ''קרבנות שלום'', אבל הפלסטינים לא יאהבו אותך אף פעם, תרד מזה, ''עשיו שונא ליעקב'', כך כתוב בתורה וכך זה יהיה עד בוא הגאולה.

      אולי במקום לרדוף מרדף שווא אחר אהבתם הכוזבת של רוצחינו, תחשוב איך אפשר להביא כאן שקט אמיתי. לא אהבה. שקט שנובע מכושר ההרתעה שלנו. השקט שדווקא שמירה על שלמות הארץ תביא. כושר ההרתעה שיגרום להם להיות בשקט ולא להתעסק איתנו.

      ותנסה קצת אהבת ישראל, יהודית, אמיתית, לשם שינוי, או גיוון.

      • לאחותי הדס

        יובל, 28/05/07 19:05

        כרגיל אצלכם את עסוקה להקשיב בעיקר לעצמך.
        אני דיברתי על אהבה, סובלנות וקבלה של דעת האחר ביננו היהודים ואת מטיפה לי על אהבה נוצרית וכו'.
        יאללה צאי מהחשיבה אסטריוטיפית שלך.
        אני מאמין ששלום עושים קודם בבית ואז החוץ כבר יסתדר.
        לכן אני מתרגל עצמי לסובלנות ואהבה עם אחיי ואחיותי מהימין, ואת הדס מוזמנת לתרגל איתנו בשמאל.
        שלך

  • 49.

    ההתנתקות מתפוצצת לנו בפנים! (ל''ת)

    יהודה, 28/05/07 10:58

  • 48.

    כל הכבוד - וזה כן קשור ליהדות ''לא תעמוד על דם רעך'' (ל''ת)

    ישי, 28/05/07 10:56

  • 47.

    שדרותים: תרחמו על הילדים. תתפנו בלי אלימות! (ל''ת)

    חיים, 28/05/07 10:46

    • כן תתפנו!!!

      יהודיה, 28/05/07 15:25

      ואחרי
      אשקולנים תרחמו על ילדכם תתפנו בלי אלימות.
      ואחרי זה
      ירושלים תרחמו על ילדכם תתפנו בלי אלימות.
      ואחרי זה
      ת''א..
      ואחרי חיפה..
      רמת הגולן..

      ואופס..בלי לשים לב אין לנו ארץ..

  • 46.

    נסו להשמיע גם את קולות המגרשים

    רבקה יפה, 28/05/07 10:45

    מעניין אותי לקרוא ולשמוע את קולות אלו שהיו אוטומטים, שרק ביצעו פקודה, שעברו שטיפת מח
    מעניין אותי אם החיילים/ות האלה התפכחו
    האם התבגרו
    האם התחרטו
    האם מצפונם מציק
    האם בדיעבד שנתם נודדת לפעמים

  • 45.

    יש לכם אומץ

    רוני, 28/05/07 09:57

    כל הכבוד nrg על האומץ לפרסם כתבות מעולות כאלה, בניגוד לשאר התקשורת ''הממלכתית'' שדואגת לספר לנו סיפור אחד בלבד

  • 44.

    בקשה

    מיכל, 28/05/07 09:20

    כל הכבוד על היוזמה ועל הדברים.

    כבר שנתיים אני מחכה לערוץ התקשורת שיראיין את המפנים של אז. אלה שעברו ''סדנאות'' כיצד להיות מגרש נדיב ורגיש ע''י פסיכולוגים.
    כאלה שעברו את מסע שטיפת המוח בנוסח המדינות הכי פחות מתוקנות בעולם.
    אלה שבמקום חיילות צווחניות בשביס התמודדו בפועל עם משפחות שחרב עליהן עולמן.
    אלה שליוו תינוקות שלפני רגע שיחקו על הדשא.
    מה קרה לאנשים האלה?
    נותרו משקעים?

    האם המנגל והבריכה שהם זכו לה כחלק מההתרעננות (חבל שסם מילואימניקים לוחמים לא זוכים להטבות הללו) שטפו את אבק הגוש ואת דמעות המגורשים?

    אני מאחלת להם שזה לא יניח להם. שזה יחזור בחלומות. שזה לא ירפה לעולם.

    איפה אתם חיילים אמיצים? למה לא שומעים גם אתכם?

    • רעיון טוב מיכל. ננסה ליישם (ל''ת)

      עינת, 28/05/07 11:41

  • 43.

    0.5% לוחמים קרביים מת''א - ת''א חיה בזכות האיכרים מהפריפריה

    האמת, 28/05/07 08:47

    אין לישראל זכות קיום בלא יכולת להלחם על קיומה

    אין שלום כאן
    ולא יהיה גם עוד 100 שנה

  • 42.

    ''הקולות של מי ששילמו את המחיר''???נו,באמת...

    דוד, 28/05/07 07:42

    אנחנו,כאן בישראל השפויה,שילמנו כל השנים את מחיר הטירוף של ההתנחלויות.גם בכסף,מהמיסים שאנחנו משלמים על עבודתנו מבלי לדרוש פיצויים ו''מגיע לי'',וגם בדם,כאשר הלכנו לסדיר ולמילואים כדי שהם יוכלו להציק לערבים.
    ועוד יש להם את החוצפה לבוא אלינו בטענות...

    • ישראל המסוממת המכורה לתאוות כסף סמים וסקס

      הנוכלים מת''א, 28/05/07 08:45

      הם שנהנים מלעשוק המדינה שהקימו להם ההורים
      ועכשיו הם מממשים רווחים ובורחים לחו''ל

      שעובדים בכדי להרוויח לעצמם - להגביר הקיטוב - וליצור שכבה של 50% תושבים עניים

      הם חושבים שהם בונים משהו ... אתם רק הורסים כל חלקה טובה במדינה הזאתי!

    • תודה דוד

      יובל, 28/05/07 08:51

      זאת האמת המרה, אנחנו בשמאל היינו לאורך השנים הקורבנות האמיתים, במילואים בשטחים (נגד כל מה שהאמנו בו) אני אישית 15 שנה, במיסים, בגניבת תקציבי המדינה מכל משרד ממשלתי שהיו בו, מהזנחת מערכת החינוך והפקרת כל מה שהיה טוב וערכי במדינה הזאת לטובת תרבות של מרכז ליכוד וחלוקת ג'ובים.
      לא, אני לא צריך שיבקשו ממני סליחה, אבל קצת חשבון נפש וצניעות לא יזיקו.

    • חצוף מחוצף

      דוד מהדרום, 28/05/07 09:02

      אתה חצוף מחוצף אינך מתבייש טחו עיניך מראות. אכן כן אמרנו לכם, אל תתנו להם רובים ונתתם והם ירו בנו, אמרנו לכם אל תתנו להם שטחים ונתתם והם ממשיכים לירות בנו באמצעות קאסמים בדרום וקטיושות בצפון. תתבייש לך, כולנו משלמים מיסים וארנונה ואותם מתיישבים בכל נחלת ארץ אבותינו, היו מיגון חי לנו ולבנינו וטפנו ועוללנו ומה קורה היום, הדרך לפינוי אשקלון, אשדוד, נתיבות וכל הקיבוצים שתמכו בגירוש קצרה מתמיד. הגיע הזמן שתתעוררו מטורף ונבזה שכמותך וכמו חבר מריעך שמביאים אסונות על עם ישראל בזה אחר זה. עד מתי יישפך דם אחינו?

    • ועכשיו תושבי שדרות משלמים אבל זה לא באמת מעניין אותך

      הוא, 28/05/07 12:05

      ועכשיו תושבי שדרות משלמים אבל זה לא באמת מעניין אותך

    • ועכשיו תושבי שדרות משלמים אבל זה לא באמת מעניין אותך

      הוא, 28/05/07 12:06

      ועכשיו תושבי שדרות משלמים אבל זה לא באמת מעניין אותך

    • תתבייש! אל תתהדר בכתר השפיות! בגלל ה''שפיות'' שלכם קיבלנו מלחמות

      בצפון ובדרום, 29/05/07 22:57

      חיילים חטופים ונזקים אדירים. אנו הלכנו ליש''ע כדי ליישב את ארץ ישראל האהובה ולא כדי להציק לערבים. המציאות היא כמובן הפוכה. הערבים מציקים (והרבה יותר מזה) לנו, אך אצלך הכל הפוך. הצדיק רשע והרשע צדיק. ההתישבות ביש''ע היא הציונות והחלוציות של דורנו. מה רצית? לגרש יהודי מאדמתו, להרוס את ביתו, ואפילו לא לפצות אותו?! אתה פושע מוסרי! אנו הלכנו לישב את יש''ע בשליחות ממשלות ישראל, ואנו משלמים מיסים ומשרתים בצה''ל לא פחות מכם אלא יותר!

  • 41.

    לא נשכח ולא נסלח

    שריד, 28/05/07 07:05

    עד שאחרון מן הפושעים יובא לדין.

    • שלא יהיו לו פצעי לחץ

      חיתולי שיקמה, 28/05/07 13:47

      פעמיים (או שלוש פעמים) ביום מחליפים לו את החיתול , גם הופכים אותו מצד לצד ( נגד פצעי לחץ). בנו המסור סועד אותו בהמון אהבה( בינתיים דחו לו את הישיבה בכלא כדי שיוכל לטפל באבא)
      שמעתי שהרב עובדיה יוסף ''בירך'' אותו ''שייפול ולא יקום'' אחרי אזהרה ממני מזוז הסביר הרב שהוא מתנגד רק לדרך ולא לאיש... ובירך אותו '' שיאריך ימים'' אפשר לראות ששתי הברכות התקיימו בו.
      קול דמי אחיך צועקים אלי מן האדמה!

  • 40.

    לפני פינוי גוש קטיף לא היו קסאמים על שדרות?

    שפוי מלחמה, 28/05/07 03:42

    מה זו הדמגוגיה הזו?

    הפינוי המבורך של גוש קטיף לא העלה ולא הוריד בכהו זה לגבי שדרות. היו קסאמים קודם, ויש גם עכשיו.

    וזה שהיו ישובים ליד דיר אל בלאח וחאן יונס, ואפילו מצפון לעזה, לא הפריע לירות קסאמים מבית חנון.

    רק תארו לעמכם שנוסף לכל הצרות הצבא היה צריך היום גם לשמור על 7000 המטורפים שהתעקשו לגור בין דיר אל בלאח לים!

    • העקירה המתועבת יצרה מציאות של מלחמה קשה

      סוחרי מולדת, 28/05/07 08:43

      הסוחרים במולדת העדיפו למכור כמה נתחים מגוף אומת ישראל בתמורה לטובות הנאה אישיות

      וברגע שהגוף מתפורר כל האוייבים המרגישים חולשתנו מתגברים

      מסירת אדמות ישראל - פירושה חידלון רצון עם ישראל לחיות בארץ ישראל ובקיצור, שמדינת ישראל תחדל להתקיים - ואז עושים לה טובה ומשמידים אותה ...

      זה נקרא המתת חסד...

      המוכנות של ''ישראלים'' למסור אדמתם לאוייביהם - היא הסימן שהם רוצים לעזוב ולברוח
      כלומר העכברים שהם צאצאי אלו השקימו מדינת ישראל בורחים מהאונייה הטובעת ...

      הם מרמים עצם בכך שאוייביהם יסתפקו בכניעה חלקית

      יש רק 2 אפשרויות - מדינה שרוצה להתקיים
      או מדינה שנמחקת

      מסירת אדמות ישראל לאוייבים - זה מדינה שנמחקת

    • נו אז במה הועילו שמאלנית בתקנתם? או במילים

      רון, 28/05/07 09:34

      שאהבל כמוך יבין-בשביל מה התנתקתם?או ממה התנתקתם?

    • שפוי מלחמה?? ממש לא...

      מגורשת, 29/05/07 11:49

      אתה הבנאדם הכי מטומטם שפגשתי. הגירוש לא הועיל בכלום!! הוא הרס יותר מדי ולא תיקן דבר. אם היית גר בגן עדן לא היית מעז לצפפצף, אתה יודע רק לדבר שטויות. תסתכל בחוברת ''הם החליפו דיסק'' ותראה כמה טעויות נגרמו כתוצאה מכך. אני מאחלת לך שהקסאמים יגיעו עד לפתח ביתך, תחיה תחת טרור בלתי פוסק, תסבול בשביל כל המדינה, ואני אבוא, אצחק לך בפנים ואגיד: ''אמרנו לכם!!''

  • 39.

    קורע לב, לא ייאמן שזה קרה

    מוטי, 28/05/07 02:05

    מספיקה דקה אחת של סרטון כזה בכדי להציף דמעות של כאב וכעס.

    פשוט בלתי נתפס, איך? למה? בשביל מה? שמשהו פעם אחת ולתמיד יתיייחס ברצינות לעניין ויסביר.

  • 38.

    זה שיר הגעגועים של הציונות הדתית

    הגיע זמן הגאולה, 28/05/07 00:20

    למיתוס שגדלו עליו

    די לתמימות העיוורת
    הציונות איננה המיתוס שגדלנו עליו
    הציונות היא בעצם סיפור אחר לגמרי
    קליפה רוחנית
    שמעכבת את הגאולה
    מפני שהציונות מכרה לעם ישראל גאולת שקר
    שמבוססת על מרד בתורה, מרד בקב''ה
    ''כוחי ועוצם ידי''

    אחים יקרים
    גם אני גדלתי על המיתוס הזה
    בבני עקיבא
    הגיע הזמן לפקוח עיניים
    די לתמימות העיוורת

    איך אפשר להניף דגל ישראל לאחר ההתנתקות? איך אפשר להמשיך להגיד הלל ביום העצמאות לאחר ההתנתקות?

    הגבורה האמיתית היא לא לחשוק שפתיים ולהמשיך להיאחז במיתוס
    הגבורה האמיתית היא האומץ לפקוח עיניים

    אנחנו אנשים דתיים שחיים על פי תורת ישראל
    הגאולה שלה אנו מחכים אלפיים שנה
    הגאולה האמיתית והשלמה
    היא נצחון הקדושה
    היא התגלות מלכות ה' בעולם
    קיבוץ גלויות מארבע כנפות הארץ
    בניין הבית השלישי

    כל זה - יביא לנו אך ורק משיח צדקנו
    ''תקומת'' המדינה הכופרת איננה גאולה
    ''תקומת'' המדינה הנלחמת בקדושה
    איננה גאולה

    הגאולה היא נצחון הקדושה
    הגאולה היא התגלות מלכות ה' בעולם

    תעזרו לי
    תראו לי שאתם מבינים סוף סוף
    ה' עזר לי לפקוח עיניים
    תקשיבו
    צאו מהתקיעות הישנה
    תהיו אמיצים

    יש יהודי יקר, גאון וצדיק
    שישב וכתב ספר חשוב שמסביר את כל זה
    ''בין אור לחושך'' של הרב וולפא
    תקראו, בסבלנות, מהתחלה ועד הסוף
    בבקשה

    כל יהודי שפוקח עיניים
    מזרז את בוא הגאולה

    עם ישראל חי
    ארץ ישראל ארצנו הנצחית
    נחלת עולם לעם עולם
    ''ארץ אשר עיני ה' אלוקיך בה מראשית השנה עד אחרית השנה''
    ארץ הקדש הנצחית

    העובדה שהציונות החילונית השתלטה עליה, היא פרק מצער וזמני
    ארצו הקדושה של העם הנבחר
    תחזור להיות ארץ שחיים בה בקדושה

    בגאולה האמיתית והשלמה
    שלא קשורה למדינה ולא תגיע בזכותה
    הגאולה שיביא משיח צדקנו
    הנה הוא בא.

    • צודק (ל''ת)

      דרור, 28/05/07 09:52

  • 37.

    הם לא ברחו גם אחרי 1000 פצמרים!!! (ל''ת)

    אחי גיבורי, 27/05/07 23:37

  • 36.

    אני שואל רק: למה?

    עודד, 27/05/07 23:25

    למה היה צריך את כל זה?

    לקחתם חקלאים ומחנכים והפכתם אותם למובטלים.
    לקחתם אנשים שנהנים מיגיע כפיהם והפכתם אותם למקבצי נדבות.
    לקחתם אנשים בריאים בנפשם והפכתם אותם לנפגעים נפשית.
    לקחתם ילדים שמחים והפכתם אותם לנושאי צלקות נפשיות וטראומות עד סוף החיים.
    לקחתם משפחות בריאות ומאושרות וגרמתם לסכסוכים בתוך המשפחה ולגירושין.
    לקחתם אנשים בריאים והפכתם אותם לחולי לב וסרטן.
    לקחתם נוער לומד ומשכיל והפכתם אותו לנושר ולבעייתי.
    לקחתם חבל ארץ יפהפה, יישובים פורחים, חקלאיים, חינוך , עשייה, וציונות והפכתם הכל לעיי חורבות השייכים לחמאס.

    למה????

    כדי שיירו עלינו עשרות קסאמים ביום, כפי שקרה אתמול?
    כדי ששדרות, אשקלון, ואולי בקרוב אשדוד יחטפו טילים כל יום?
    כדי שאזרחים וילדים (ולא חיילים שזה תפקידם) יחיו בפחד מתמיד?
    כדי שייחטפו לנו חיילים?
    כדי שיחפרו לנו מנהרות?
    כדי שיבריחו אמצעי לחימה?
    כדי שאירן ואל-קעידה יבנו שם את בסיסי הצבא שלהם?
    כדי שישבו שם יקראו ויפעלו להשמדתנו מן העולם?
    כדי שהילדים שם ימשיכו להיות מחונכים לכך שבפלשתין הגדולה אין מקום ליהודים?
    כדי שנאלץ בקרוב להכנס לשם שוב, ולהיפגע?
    כדי שייפגע לנו המודיעין?
    כדי שתיפגע ההרתעה?
    כדי לחזק את החמאס, ולגרום לו לנצח בבחירות?
    כדי שמעבר של טרור ממצרים לעזה, ומעזה לסיני ומשם שוב לישראל יהיה נגיש ופשוט?

    למה?????

    • מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו

      עם ישראל חי, 28/05/07 01:51

      מפני שהשמאל הישראלי שבוי בקליפה
      מפני שהאג'נדה שלו פועלת לטובת הפלסטינים ונגד האינטרסים הקיומיים של עם ישראל

      מפני שאנחנו ממלכת כהנים וגוי קדוש
      ומי שמושל בנו עכשיו זו כנופיית כופרים שמרדה בקב''ה ובתורתו

      מפני שמדינת ישראל איננה אתחלתא דגאולה אלא חושך כפול ומכופל, השלב הכי מר של סוף הגלות

      מפני שהגאולה על סף דלתנו
      אבל לא המדינה היא הגאולה
      הגאולה היא נצחון הקדושה
      הגאולה היא התגלות מלכות ה' בעולם
      הגאולה תבוא בזכות תורה ומצוות ומעשים טובים
      וגם ישוב הארץ זו מצווה וגם הגנה עליה, כמובן, במסירות נפש
      אבל המדינה עצמה, אין בה שום קדושה
      ויחוס קדושה למדינה זו שגיאה קשה וחמורה כפי שהזהיר הרבי מליובאוויטש:

      (במכתב לרב יהודה פלדי)

      ''... לשלילת הטועים האומרים לגלות מר וחשוך ורווי קרבנות בני ישראל ה' יקום דמם - אתחלתא דגאולה. ה' יצילנו מהם ומהמונם, ויכפר שגגתם ברחמיו המרובים. ומכאן והלאה יאמרו לחושך - חושך, ועל ידי זה יזכו לראות ולומר לאור - אור.''


      חברים, צריך להבדיל בין אור לחושך!!!
      תקשיבו טוב טוב לרב טל
      הוא קלט את המסר
      הוא הבין את השיעור שבורא עולם לימד אותנו בתוך האסון הזה של ההתנתקות
      תקראו את הספר של היהודי היקר
      הגאון הצדיק הרב וולפא ''בין אור לחושך'' תהיו אמיצים, אל תיתקעו בתפיסות הישנות
      תפקחו עיניים!

      למדינה אין שום קשר לגאולה.
      לישוב הארץ כן, להגנה עליה כן, אבל בשום פנים ואופן לא למדינה כגוף!!!

      תפסיקו כבר עם התפילות לשלום המדינה, עם הדגל (שהיה על מדיהם של המגרשים), עם ההלל ביום העצמאות..
      תפסיקו עם יום העצמאות.

      תבינו שהציונות היא קליפה, היא גאולת שקר שלא קשורה לגאולה האמיתית והשלמה,שאמנם קרובה מאד, אבל לא בזכות המדינה אלא למרות המדינה.

      תיכנסו לאתר ''שופר'' תצפו בסרט ''הרצל והציונות'' תקלטו דברים שלא למדו אתכם בבית הספר. די לתמימות העיוורת!

      באהבת ישראל נביא את הגואל
      באהבת ישראל נפקח עיניים
      שלנו ושל אחינו, הטועים והמטעים.

    • צודק מיליון אחוז! כל מילה אמת! והתשובה! גחמה מטורפת של רועה דיקטטור (ל''ת)

      שרוב העדר פעה, 29/05/07 23:02

  • 35.

    את גאוותינו

    בני, 27/05/07 22:43

    הנחמה היחידה שיכולה להיות לנו זה אתם הכתומים נוער נפלא אנשים מיוחדים שנגרם לכם עוול משווע ואסון למדינה ואין אומץ להודות בטעות.
    אבל אתם עוד תשובו לשם ובכמות יותר גדולה ממה שעזבתם.
    גאה בכם ומקנא בעוצמתכם

  • 34.

    הי יקירה

    רוני, 27/05/07 22:32

    הסרט קורע לב כפי שהגירוש הנורא היה, לצערנו הרב. ברור לכל, שהערבים לא רוצים רק חלק מסויים מארצנו הקטנטונת, אלא לגרש אותנו מכל הארץ ולהשמידנו בכלל. גם אני הייתי מוכנה לעזוב את ביתי למען שקט, ביטחון ושלום בטוח. דיקלה, אני חושבת שהדרך בה עזבת את ביתך היתה אמיצה מאד ומלאת כוח, דווקא בגלל ה''כאילו'' שקט ו''ויתור'' כדברייך. עשית כל שיכולת וכשהבנת יחד עם חברייך לישוב שאין יותר מה לעשות, הרכנת ראש בכאב רב והלכת. זה מראה לדעתי דווקא על העוצמה הרבה שיש לך ולחברייך הנפלאים, שאוהבים כל כך את ארץ ישראל ועוד יותר את יושביה היהודים שבה, גם אם הם פוגעים בכם כל כך.
    אוהבת המון ומחבקת בצער. רוני.

  • 33.

    צדקתם, איך אפשר לתקן ? (ל''ת)

    נורל, 27/05/07 22:02

  • 32.

    כתבה מדהימה

    חסוי, 27/05/07 21:57

    אין סםק כי את צודקת- העליתי דמעות כאשר ראיתי את המצגת המדהימה והמרגשת הזאת. כואב הלב שמקום כל כך יפה, משקע, מטופח- נהרס בגלל שטות כל כך מפגרת של אנשים סנובים שלא חשבו מלבד על עצמם. של אנשים שחשבו שהם מבינים- כשזה בא על חשבון אחרים. וכעת עוון הקסאמים בא על חשבון אחרים- הקורבנות הבאים. אסור לשתוק לערבים!!! בחיים אסור לסמוך עליהם@!!!! אי אפשר לעשות שלום, ולא הסכם ולא שום דבר עם עם לא אמין, שקרן, ובעיקר- ר ו צ ח - כמו העם הפלשתינאי - הרעים שבהם, יימח שמם. אני מסכימה עם כל מילה שכתבת ומצטערת על האובדן הגדול שנאלצתם לספוג בגלל שטות של אנשים שלא הבינו נכון את המצב. הלוואי שאותם אנשים שטעו, ייסתכלו כעת על המצב בצורה אחרת, ויבינו- שזו המדינה שלנו- שלנו- ואנחנו ל א נוותר עליה. לנו היא נתנה מאז ומעולם. ואף עם חבלן ורצחני לא ייקח אותה ממנו.
    תהיי חזקה, עוד נשוב ונבנה את גוש קטיף בעזרת ה'.
    תושבי שדרות, תהיו חזקים!!!! כולנו איתכם!! ואם יהיה צורך- אנחנו נבוא להפגין, ונעשה בעזרת ה' את כל מאמצנו כדי שלא יחזרו על עצמן טעויות. עם ישראל חי!!!!

  • 31.

    הכל נכון חוץ מהכיבוש

    יובל, 27/05/07 21:47

    הכיבוש הוא בסיס כל רע, גם לפני הפינוי היה טרור (למי ששכח) לא פחות מעכשיו, יתכן שעדין שנים רבות של מלחמה עומדות לפנינו אבל באו נעשה זאת מעמדה מוסרית צודקת ללא כיבוש המשחית כל חלקה טובה בחברתנו האטומה והנאטמת.
    אני מזדהה עם הכאב שלך דיקלה אבל האינטרס הלאומי קודם והיציאה מעזה איתה ועודנה הכרחית, כמו גם היציאה העתידית מיהודה ושומרון.
    באהבה מהשמאל.

    • איך אדם יכול לכבוש מה ששייך לו, מטומטם

      ירון, 28/05/07 08:12

      צא ולמד בנו של לבן הרשע, אולי תשכיל ותדע ואז אולי תבין שא''י היא שלנו!
      אנו העם היחיד המחזיק במסמך אלוקי המעיד על בעלותו על ארץ ישראל.
      אין עוד אף עם אחר בעולם שיש בידו הוכחה כלשהיא לגבי בעלות על שטחי מדינתו.
      צעקות הכיבוש של השמאל השנוא מעמידות אותו במצב מאוד מעניין. מחד הרי למרות הכל בבוא הזדמנות הערבים יטבחו בו ולא יעזרו לו צעקותיו כי תמך בהם נגד אחיו (לשעבר), ומנגד הפריש עצמו ממחנה עם ישראל.

      • רק באהבה

        יובל, 28/05/07 08:42

        ירון ידידי הדתי, שים לב כמה שנאה יש בלבך המאמין, הכל מידי שמים ולכן מצווה עליך לפעול ולחשוב רק באמונה ובאהבה.
        ואין קשר בין עולם ההזיות שאתה חיי בו לעולם (ההזיות) שאני חיי בו, אבל בעוד שאני מבין את מגבלות השכל וההבנה האנושית ביחס ליקום ובכלל לתפיסת המציאות (ואני חילוני) הרי שאצלך ה' יושב על הכתף ולוחש לך באוזן.
        תתעורר ידידי, תחייך, תאוהב את הבריאה ואת כל אשר בה ובבקשה קצת צניעות וקצת פחות שמות תואר לאלו שלא חושבים כמוך.

        • מזכיר את הנוצרים, איך בשם דת האהבה והחסד ביצעו את הגרועים שבפשעים

          ה' ירחם, 28/05/07 11:22


      • תגובה לירון

        דניאל, 31/05/07 22:58

        תשמע ידידי, לא קראתי את המאמר אלא רק הכותרת, ודילגתי לתגובות. אני לא יודע אם אתה אדם דתי או לא, אך תגובתך הממש לא שייכת ודוחה- ממש לא מתאימה לשום אדם, ובטח לא לאדם ''דתי'' אם זה מה שאתה. התרשמתי הרבה יותר לטובה מיובל מאשר ממך-שממך למדתי איך לא צריך להגיב! ברור שצריך לקיים התורה והמצוות! אין בכך ספק ואני מקוה באמת בטוב ובחברות שיובל יזכה להכיר את התורה ומתיקותה מקרוב, יחד עם כל עם ישראל, איתי ואיתך ירון!

    • היכן הכיבוש?!

      יהודיה, 28/05/07 15:22

      ממי אנחנו לוקחים משהו?
      מאברהם אבינו?
      מיצחק יעקב?
      יש משהו ששייך לך.
      אתה רשאי לעשות בו מה שאתה רוצה ואיך שאתה רוצה.
      זוהי הלכה למשה מסיני!
      כיבוש זוהי מצווה.
      לכבוש כל חבל ארץ שה' נתן לנו.
      לא להפקיר ולא אבן אחת.
      ומי שחי באדמות האלה ולא מתנהג כמו שאנחנו רוצים להשליך אותו לים.
      או שילך למדינת טרור אחרת לא חסר.

      היציאה (העקירה!) מעזה הכרחית למי?
      לערבים?
      בטח הכרחית שיהיה להם עוד מקום כדי שיוכלו להרוג את הילדים שלך.
      (מהילדים שלי לא אכפת לך אז אולי משלך אכפת)
      תרצה או לא תרצה
      הערבים מפרשים את העקירות את הגירושים את היציאות לדברייך
      ככניעה כפחד כלית ברירה
      אחרי שהם ראו שאנחנו מפחדים פתחו עלינו במלחמה מהצד השני.
      אין סוף לטרור.
      גם אם תיתן להם את ירושלים זה לא מספיק להם הם רוצים גם את ת''א ואת חיפה ואת רמת הגולן.
      ואת האמת?
      אם המדינה היתה בידיים שלך לא היית מהסס מלתת להם הכל ואותנו היית שולח לאוגנדה.

      אבל בתור מדינה עם צבא יש לה כוח שתשלוט בהם שתשחק איתם שתיתן להם לרצות לברוח מפה.
      זה הסוף הזמני שיכול להיות.
      כשהם יבינו מי האחראי פה.
      ולא רק ליש''ע אלא גם לי-ם ת''א וחיפה.

      כששואלים אותך אני או אתה
      אני מקווה שהמוסר שלך יגיד אתה.
      כי אתה לפניי.
      אבל כשהערבים אומרים לך אנחנו או אתם אז אתה אומר אתם
      קחו ערבים יקרים שלי ניתן לכם הכל
      נותנים לך כאפה אתה נותן את הלחי השניה.
      אתה צודק זה מוסרי
      מוסר נוצרי עגום ומעוות.

      תלמד רק פעם אחת מה היהדות אומרת לגבי מוסר אמיתי ונכון
      וראה כמה אמת יש בה.

      ולשאלה ששאלתי אותך
      אנחנו או הם?
      אתה יכול לעבור ללבנון
      כי זה אנחנו.
      ורק אנחנו.
      הילדים שלי שלך ושלה.
      זה הארץ שלנו.

      באהבה מהציונות הדתית.

      • אחותי היהודיה

        יובל, 28/05/07 19:23

        ראשית תודה על התגובה הארוכה,
        אבל לצערי אין לך מושג מה אני חושב ומה אני מוכן או עשיתי בשביל המדינה שלנו, לשאלתך ''אנחנו או הם?''
        זה מביך סוג כזה של חשיבה פשטנית.
        אני אומר לך ''גם אנחנו וגם הם''
        אני לא פצפיסט ולא מגיש את הלחי השניה, אני לא מחזיק במוסר ''נוצרי'' אני מחזיק במוסר יהודי שנמסר לי מהורי שנמסר להם מהוריהם שלהם(שהיו ממקימי הארץ, ומהחלוצים של העליה השניה והשלישית) שנחלצו מחיי העירות היהודיות המנוונות במזרח אירופה לפני 100 שנה, הם באו לכן להקים ולקומם את העם היהודי, רובם באו מבתים דתים אבל דתיים ממש לא היו הרבה אז.
        אז למה את שולחת אותי ללבנון?
        אני מוכן לסכן את חיי (ןכבר עשיתי זאת כמה פעמים בעבר) בשביל הבית שלי במדינה הזאת.
        אבל אני חושב שרק פשרה (זה נכון שכרגע אין עם מי, אבל אולי בעתיד) תשמר לנו את הבית שלנו, כי בכוח לא נחזיק פה מעמד יותר מכמה דורות.
        תמיד אבל תמיד יבוא משהוא יותר חזק או יפתח נשק להשמדה המונית, לכן רק שלום יאפשר את קיומה של המדינה המדהימה שלנו.
        בברכה יובל

    • ולפני ''הכיבוש''

      זיוה, 29/05/07 15:18

      לא היה טרור? לא רצחו בנו? אני יודעת שאת האהבה הריקנית והחלולה לא ניתן לשנות כל עוד אין אמונה באל . כשתתחבר לאהבה האמיתית תבין ותפקח את עניך לראשונה ו...כן זה לא יהיה מאוחר מידי כי השם שומר עלינו למרות הכל גם אם לעיננו הסומאות זה לא נראה. בסופו של דבר ובכל דרך לא נבחר נגיע לאמת כי ככה זה אמור להיות- ותאמין!
      חיים טובים ומשמעותיים לך, חביבי!

  • 30.

    נחזור לגוש קטיף... נחזור לשדרות (ל''ת)

    להפיל את הממשלה, 27/05/07 21:43

  • 29.

    גוש קטיף היה מקום מדהים. מיוחד. רוחני. הייתי שם

    כאב לב גדול, 27/05/07 21:42

    המון אנשים מקסימים חיו שם
    היתה שם אנרגיה מיוחדת, חיובית

    מי יתן ותזכו לבנותו מחדש בקרוב ממש!

  • 28.

    עם נבל ולא חכם

    משה חכים, 27/05/07 21:39

    מילא עשיתם מעשה נבלה וגרשתם אנשים מביתם והפכתם אותם לפליטים אבל בשביל מה? בשביל לקבל מבול של קאסמים על שדרות?

    לכל אלו שסופרים קורבנות. גם בלבנון ספרנו כל שנה עוד 12 חילים ש''חסכנו'' עד המלחמה שבה שילמנו את כל המחיר עם ריבית דריבית.

  • 27.

    הגירוש לא היה מוסרי לכתחילה, בלא קשר למלחמה שיצר

    יואב, 27/05/07 21:38

    גירוש יהודי חבל קטיף היה מעשה לא מוסרי. מעבר לחוסר המוסריות שיש בגירוש אנשים לא אלימים מבתיהם (הדבר שונה באוכלוסיה התומכת בטרור), ארץ ישראל שייכת לעם ישראל, וגירוש יהודים מארץ ישראל הוא דבר בלתי מוסרי בעליל.

    אדם יכול לוותר על ביתו מרצונו, אך גירוש אנשים אחרים הוא פשע מלחמה. כזה היה פשע הגירוש, בלי קשר לתוצאותיו הנוראיות. פשע הגירוש היה ונותר פשע גם אילולא הפכו חייהם של תושבי שדרות לגהינם, והיה נותר פשע גם אילולא נהרגו 160 חיילים לשווא במלחמה שכדברי רא''ל יעלון נגרמה בעקבות הגירוש.

    לא נסלח על פשע הגירוש. נלמד את ילדינו ואת נכדינו, לדור-דור, על החיילים בשחור הבאים לגרש. נלמד על שטיפת המוח הנוראה.

    לא נשכח. לא נסלח.

  • 26.

    מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו: הציונות בתוכנית השמדה עצמית

    לפקוח עיניים!, 27/05/07 21:32

    במדים השחורים, המיוחדים, המוזרים שלבשו החיילים והשוטרים שביצעו את ההתנתקות
    היה סמל מדינת ישראל על הכובע
    ודגל מדינת ישראל על החזה.

    ככה הם באו לחסל את ישובי גוש קטיף.

    מי שמבין שהעולם מתנהל בהשגחה פרטית, ששום דבר אינו מקרי, שהקב''ה רומז לנו דרך המציאות כל הזמן דברים שצריך להבין אותם:

    מדינת ישראל הציונית, החילונית
    עסוקה בתהליך של השמדה עצמית

    הסמל והדגל של המדינה על ראשם וליבם של המגרשים

    דקלה יקרה: תקשיבי טוב טוב לרב טל מ''תורת חיים'': המדינה איננה בשום פנים ואופן מה שהציונות הדתית רצתה לראות בה.
    היא איננה ''אתחלתא דגאולה''. היא השלב האחרון והמר ביותר של הגלות.

    הגאולה אמנם קרובה מאד. אבל לא בזכות המדינה, אלא למרות המדינה.

    הגאולה היא נצחון הקדושה. הגאולה היא התגלות מלכות ה' בעולם.

    הציונות החילונית הכופרת, שנולדה מתוך מרד בתורה, מרד במלכות שמים, הצבא הישראלי שהתהלל ב''כוחי ועוצם ידי'' לא יכול לסמל את נצחון הקדושה... זו הקליפה בהתגלמותה.

    דקלה, זה הזמן לפקוח עיניים. די לתמימות העיוורת. אפילו השיר שמלווה את הקליפ, צריך להיות רקאווים (שיר אשכבה) לציונות ההיא שגדלתם עליה.

    אנחנו יהודים, בניו האהובים של מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא. אלפיים שנה התפללנו לגאולה. לא מדינת ישראל היתה הגאולה הנכספת. מה שקם מתוך מרד בתורה יכול להיות רק גאולת שקר.

    הרבי מליובאוויטש הבטיח שאנחנו הדור האחרון לגלות והדור הראשון לגאולה. הגאולה על סף הדלת, כפי שאמר הרבי לרב מרדכי אליהו כשביקר אצלו. צריך שכל יהודי פשוט יסחוב אותה לתוך החדר...

    אבל כל זה לא בזכות המדינה אלא למרות המדינה. כפי שכתב הרבי לרב יהודה פלדי ז''ל:
    ''... לשלילת הטועים האומרים לגלות מר וחשוך ורווי קרבנות בני ישראל ה' יקום דמם - אתחלתא דגאולה. ה' יצילנו מהם ומהמונם, ויכפר שגגתם ברחמיו המרובים. ומכאן והלאה יאמרו לחושך - חושך, ועל ידי זה יזכו לראות ולומר לאור - אור.''

    את מבינה? צריך לשמוח כי הגאולה קרובה. אבל גם צריך, דחוף, להבדיל בין אור לחושך. ומדינת ישראל הכופרת היא חושך כפול ומכופל שמעכב את הגאולה האמיתית והשלמה!

    לכן הרבי אמר לא לחגוג את יום העצמאות, לא לומר הלל וכו'.

    באהבת ישראל נביא את הגואל. אבל לא בתפילות לשלום המדינה. צריך להפסיק את התפילות הללו.

    נתפלל לשלום עם ישראל, לשלום כל יהודי באשר הוא, אבל לא למדינה כגוף. הציונות היא משיחיות השקר הגדולה והאמיתית.

    יהי רצון שנפקח עיניים בקרוב ממש
    ושכל מפוני הגוש יזכו לשוב ולבנותו מחדש, בקרוב ממש
    ומשיח צדקנו יתגלה ויגאל אותנו בחסד וברחמים, תיכף ומייד ממש.

    • חכם שכמוך.

      יהודיה, 28/05/07 15:11

      הרב טל וכל האלה
      לא מתקרבים לאצבע של הרב קוק.

      וידועה אמירת הרב קוק לגבי מדינת ישראל (למרות שלא היה חי)
      גם ידועה אמירת בנו של הרב קוק למרות הגירוש הראשון מימית.

      ואדם שאומר שגאולה היא מראה את קיום מלכות ה' בעולם
      ואינו רואה בקיבוץ גלויות ובקיומי הנבואות כחלק ממלכות ה' בעולם הוא שוגה וכופר בעצמו.

      וכמו שאמר הנביא ירמיהו
      ''ועתה לכן כה אמר ה' אלוקי ישראל...הנני מקבצכם מכל הארצות אשר הדחתים שם באפי ובחמתי ובקצף גדול והשבתים אל המקום הזה (!!) והיו לי לעם..''
      זוהי ההתחלת הגאולה.
      יסוד כסא ה' בעולם!

      אבינו מלכנו ברך את מדינת ישראל ראשית צמיחת גאולתנו!

      בגלל המצב העגום שיש בה צריך לברך אותה לא פעם בשבת אלא כל תפילה שחרית מנחה וערבית.
      לצעוק אתזה!
      שה' יברך את המדינה שהתחילה את הגאולה ושבסופו של דבר תביא לגאולה השלמה לא''י השלמה למשיח בן דוד לבית מקדש ולסנהדרין ולמלך אמיתי שכל מהותו יהיה לצעוק שה' אחד ושמו אחד.

      פתח עינייך עיוור פן יהיה מאוחר מידי.

      • סילוף של דברי הרב קוק

        לפקוח עיניים!, 28/05/07 16:30

        בספר המצויין של הרב וולפא, ''בין אור לחושך'' מובא לימוד מעמיק של דברי הרב וולפא. בכל שנותי בבני עקיבא, באולפנא, במדרשות, לא זכיתי לבירור מעמיק כזה של דבריו.

        ובכן, ציטוט נבחר:
        אין ספק שאם היה הרב קוק מעלה על דעתו שאכן זו תהיה צורתה של ה''מדינה'' היה שולל זאת על הסף. שהרי כך כתב ב''אורות ישראל''(ו,ז):''מדינת ישראל יסוד כסא ה' בעולם שכל חפצה הוא שיהיה ה' אחד ושמו אחד''.
        הרב קוק כותב כאן על מדינה אוטופית, ש''כל חפצה הוא שיהיה ה' אחד ושמו אחד''. גם לשיטתו מדינה הלוחמת נגד אחדות ה' ונגד תורתו עמו וארצו, בודאי איננה כסא ה' בעולם, ובמילא אין לה קשר עם הגאולה.

        מי שמפרש אחרת מגלה פנים ועושה את תורת הרב קוק ללעג ולקלס.
        וכבר בשנת תרס''ח הזהיר מפני שלטון החילונים בארץ ישראל:''היד הרמה המחומשת בהפקרות ודרכי הגויים, באין זכר לקדושת ישראל באמת, המחפה את חרסיה בסיגים של לאומיות מזויפת, בגרגרים של היסטוריה ושל חיבת השפה, המלבישה את החיים צורה ישראלית מבחוץ, במקום אשר הפנים כולו הוא אינו יהודי, העומד להיות נהפך למשחית ולמפלצת, ולסוף גם לשנאת ישראל וארץ ישראל כאשר כבר נוכחנו ע''פ הניסיון אם היד הטמאה הזו תגבר אז אין די באר גודל האסון''(אגרת קמד)

        את המפלצתיות ראינו בעמונה, בהתנתקות, בהפקרת שדרות, ומי יודע מה עוד מחכה לנו, ה' ירחם.

        פקחו עיניים, חברים. כאן זה רק טוקבק, מי שרוצה להבין לעומק, שילמד את ספרו של הרב וולפא ''בין אור לחושך''.

        ולגבי ה''תפילה לשלום המדינה'': לגבי השאלה מאין היה לשרון את הכח לבצע את הפשע, הוא כותב:''אנחנו ציבור בני תורה מיישבי הארץ במסירות נפש, ברכנו אותו מעומק ליבנו בכל שבת לפני ספר תורה פתוח. עם כוחות כאלו שהוא יונק מצד הקדושה, אין פלא שהוא דוהר הלאה בלי מעצורים ומדרדר... את כל עם ישראל לתהום''

        לתפילה יש כח. נתפלל על עם ישראל, על כל יהודי באשר הוא, נתפלל על הגאולה, על השלום, על בריאות ועל ישועות, אבל נפסיק להתפלל על ה''מדינה'' כמנגנון שכרגע נשלט על ידי כנופיית כופרים, מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו, שמפקירים חיי יהודים.

        הרבי מליובאוויטש כתב שייחוס קדושה למדינה, לטעון שהיא אתחלתא דגאולה - בגלל זה נופלים קרבנות בארץ הקודש!
        ולב מי לא יחרד לשמע מילים אלו?!

        העיצה היחידה לעצור את הסחף בחורבן ארץ ישראל ונפילת בניה, היא על ידי ניתוק צנורות היניקה של הממשלה ממקורות הקדושה.

        האמונה המסולפת של צבור שומרי תורה בגאולה ע''י רשעים המחטיאים את הרבים היא הנותנת כח ועוז לממשלה לבצע את פשעיה. דבר זה חייב להיפסק. עלינו ללמוד את דרך האמונה האמיתית, שרק משיח צדקנו שהוא הביטוי ל''כסא מלכות ה' בעולם'' רק הוא הגואל האמיתי ואין בלתו, וכל השאר שקרים המעכבים את הגאולה האמיתית.


        חברים, אני יודעת שזה מזעזע, אבל הגיע הזמן לפקוח עיניים. הציונות הדתית הלכה בתמימות עיוורת. מה עוד צריך לקרות חס ושלום כדי שנפקח עיניים????

  • 25.

    לכל המתכחשים שהכל מההתנתקות-חובה!

    פיכח, 27/05/07 21:19

    אני מבין שאתם ממשיכים להתכחש ולהתכחש ולא שמים על דברים נכונים של ביבי ובוגי למשל, אך מה תאמרו על דבריהם של כל המתמודדים לראשות העבודה (כן - העבודה ) משאלון שהיה להם בידיעות של סופהשבוע האחרון? למי שלא קרא הנה תקצירי הציטוטים:
    שאלה שנשאלו בידיעות: האם נסיגות חד צדדיות מיהודה ושומרון, ופינוי יישובים, עדיין רלוונטיים?

    פרץ: ''הקונספציה המוטעית של צעדים חד-צדדיים נחשפה מולנו בשיא כישלונה בחודשים האחרונים. ראינו מה קרה בצפון, ואנחנו רואים מה קורה ברצועת עזה.
    אילון: ''המדיניות החד-צדדית הוכחה ככושלת – הן בלבנון והן בעזה.
    פינס: ''נסיגות חד-צדדיות היו תמיד ברירת מחדל. היום, יותר מתמיד, אנו צריכים להכיר בבעייתיות שבנסיגות אלה
    יתום: ''אסור לבצע נסיגות חד-צדדיות ביהודה ובשומרון.
    ''ואילו ברק בחר בדרך שליוותה את כל הקמפיין שלו - שתיקה ''... המנהיג הנערץ שלכם ממשיך לברוח ולברוח... (ואולמרט-ליבני ממשיכים לחלום על התכנסות...)
    אז אחרי כל הנ''ל אני חושב שכל מילה מיותרת.
    נא להמשיך להתכחש למציאות ולחיות באשליות...זה הרי הכי נח ככה.

  • 24.

    1 ושכמותו ריקבון של החברה בישראל!

    בועז, 27/05/07 21:13

    רקבון שהוליד את אוסלו ושאר צרות...
    אך צריך לזכור שעם ישראל עם חזק שיתאושש יתרפא וכמו בניתוח יוציא מתוכו את הרקב ובמקומו תבוא צמיחה

    • ומי אמר שאנו ראויים לארץ ישראל?

      ציונות, 27/05/07 21:23

      אם בחוקותי תלכו....!. . .!
      שכחת?

  • 23.

    למס' 1 שחי בסרט

    מיה, 27/05/07 21:04

    שלא תדע לעולם מזה , אתה לא תוכל לעמוד בזה . עודה שעכשו הראש שלך תמון באדמה כדי שלא תפגע. להעיף אדם מביתו, מעבודתו, וממפעל חייו ולתת את זה למחבליםלאיובים? זה לא שווה שום הון שבעולם!

  • 22.

    דיקלה אל תאשימו את עצמכם

    שבעת הגמדים, 27/05/07 20:56

    מהמרחק הזה קל להגיד שהיה צריך לפעול אחרת. הייתם אזרחים טובים שמוצאים את עצמם במצב שהם צריכים פתאום לפעול נגד המערכות שמסמלים את המדינה שלהם מצב לא פשוט.
    נכון שצריך הרבה לדבר על מה שקרה, אבל להאשים את עצמכם לא יהיה טוב עכשו בשביל אף אחד. היו לאנשי גוש קטיף את הסיבות שלהם לפעול באיפוק. דברים שבגיל שלך כשהאדרנלין עוד רותח בגוף , הגאווה מאוד גדולה ואין שיקולים של משפחה שתלויה בך , קשה לפעמים לראות.
    הייתי איתכם בשעותיכם הקשות והכי קשה לי לראות ילדות מקסימות כמוך וכמו הבנות שהיו שם נופלות להאשמות עצמיות.

  • 21.

    ההתנתקות הביאה קץ לחלום המשיחי

    דיפני, 27/05/07 20:52

    אין בינה לבין הקאסמים ולא כלום. דווקא בימים קשים אלא צריך להתאחד ולא להסית אח באחיו. לצערי, מתנחלי רצועת עזה ממשיכים בדרכם הנלוזה של הסתה , שנאה ומלחמת אחים.

    • נראה שידרכו על קצות הדשא של ביתך.

      ומי מדבר כלל על, 27/05/07 21:25

      האגואיזם החילוני הנוטף דבש מורעל

    • החלום המשיחי הוא של מי שחושב שניתן לכרות שלום עם הערבים. (ל''ת)

      ליליפוט, 27/05/07 22:45

  • 20.

    למה ביהדות

    אזרח, 27/05/07 20:50

    מדוע נושא שהוא לכאורה פוליטי מופיע ביהדות האם יהדות היא הבמה היחידה לדעות ימניות במדינה הזאת ולמה כך. כתבה זו צריכה להיות בדעות כי ב''יהדות'' יש גם ''שמאלנים'' ויש גם ''ימנים'' שיש להם ''דעה''

  • 19.

    קיטש נמלץ ושמלץ

    תת רמה, 27/05/07 20:32

    משאיר טעם רע בפה.
    למרות התנגדותי למהלך ההינתקות/גירוש, הכתיבה והקליפ מתחת לכל ביקורת.

  • 18.

    צודקת במאה אחוז . אני חוזר בי. באמת! (ל''ת)

    נעמן, 27/05/07 20:27

    • אני לא מאמין! נעמן-אתה מתחרט???? (ל''ת)

      חיים, 28/05/07 10:51

  • 17.

    כל הכבוד למערכת NRG

    יפית, 27/05/07 20:24

    על הרעיון ועל האומץ

  • 16.

    פשע ללא תכלית-לא נסלח

    חני, 27/05/07 20:20

    החמאס עלה לשלטון -אחרי ההתנתקות.
    ההברחות עלו מדרגה*10 -אחרי ההתנתקות.
    טווח הקאסמים השתפר-אחרי ההתנתקות.
    האבטלה בעזה גדלה-אחרי ההתנתקות.
    הערבים לא בנו מדינה משגשגת-אחרי ההתנתקות.
    הפלשתינים לא הבינו מסר של פיוס-אחרי ההתנתקות.

    • צודקת (ל''ת)

      פקחו עיניים!, 27/05/07 21:39

  • 15.

    למה זה ביהדות? אז מה אם היא דתיה? (ל''ת)

    למה שלא כולם, 27/05/07 20:18

  • 14.

    ל-1...

    דקלה אני איתך.., 27/05/07 19:57

    מז'תומרת מי רוצה לחיות פה..אנחנו יהודים זאת הארץ שלנו!!!!!שלנווו!!!!!ואף אחד יהודי ושאינו יהודי,לא יוציא אותנו מפה.כי כאן זהו מקומנו...!!!הסרט מצמרר..צריך לשלוח לאולמרט באיימיל..

  • 13.

    הכתומים גם מינו את עצמם למנהלי הפעולות הצבאיות (ל''ת)

    וואלה יופי, 27/05/07 19:56

  • 12.

    מס' 1, אתה חתיכת גועל נפש! (ל''ת)

    בעז, 27/05/07 19:55

  • 11.

    מסכנה ומצחיקה.

    הגיוני, 27/05/07 19:54

    הרי התיישבותה בגוש קטיף הגבירה את דיכוי הפלשתינאים. ועורר אותם עוד ועוד לשלח קאסמים על שדרות המוכה. שתבקש היא סליחה מתושבי שדרות.. שגרמה להארכת הכיבוש ויצירת מצב של דיכוי מתמשך. הפלשתינאים אלימים , נכון. לכן לנו הכוח והחוכמה לפתןר את המצב. מתנחלת ... תתנצלי את.

    • להזכירך! גם לפני 68 וגם לפני 48 הפלסטינים חשו מדוכים,

      ימי, 27/05/07 22:05

      ''גם אוויל מחריש לחכם ייחשב''

      • לנו הכוח להביא שלום, ונהייו אלימים כמוהם (ל''ת)

        הגיוני, 28/05/07 08:22

    • אולי תעזוב את הארץ, נוכחותך פה יוצר מצב של דיכוי מתמשך נגד הפלסטינ (ל''ת)

      ימי, 27/05/07 22:08

    • ובאותה הדרך

      איילת, 28/05/07 09:26

      תרבות השפע ומגוון המוצרים הקיימים ברשתות השיווק מנקרים את עיניהם של אלו שאין להם, ואז מתוך תחושת דיכוי ומצוקה הם יוצאים לגנוב, כי גם הם רוצים. מסכנים, תביני אותם...

      וגם אותו אחד שחברה שלו עזבה אותו לטובת אחר, הוא חש מושפל ומדוכא, ולכן זה הרי מובן שהוא ייקח אקדח ויחסל את החברה או את בחיר ליבה החדש. לא?

      מי שמבצע פשע הוא פושע. נקודה.

      ''דיכוי'' ו''כיבוש'' הם לא סיבה לרצח. נקודה.

      ואת הבעיות של הפלסטינאים אני לא צריכה לפתור להם. (השליטה בעזה בידיים שלהם כבר למעלה מעשור. ''עזה ויריחו תחילה'', מצלצל לך מוכר?)

      לא תמיד הילד הטוב צריך להתקפל ולוותר בגלל איומיו של הבריון השכונתי.

  • 10.

    לדקלה

    צופה מהצד, 27/05/07 19:52

    אני מאוד מזדהה עם הכאב שלך,אבל את צריכה להבין שאין קשר בין ההתנתקות לבין הקאסם,גם לפני הפינוי הם ירו וכמה שיותר,אז בואי לא נכרוך את שני הדברים יחד.ומספיק עם היהירות שנוטפת מכל שורה אמרנו ידענו מכסה על פשעיו וכו'.קצת צניעות לא הזיקה לאף אחד.

    • יש קשר ישיר

      רחל, 27/05/07 20:57

      אנחנו מראים להם שאנחנו חלשים הם זורכים אלינו עוד קסמים.

    • צופה מהצד - למד ממספר 2.

      דוד, 27/05/07 21:06

      האם ההתנתקות עזרה למישהו??הבטיחו הרים וגבעות תמורת גירוש אלפי יהודים והריסת בתיהם - האם משהו מזה קוים??
      ואם אתה לא מסוגל לראות את ההרס שההתנתקות גרמה - אז לא נותר לי אלא להתפלל שמי שפוקח עיני עוורים יפקח גם את עיניך - ולך נאחל רפואה שלמה.

    • קודם כל אתה ממש לא מדייק, ושנית זו רק תחילת הנזק של ההתנתקות,

      ימי, 27/05/07 22:03

      בזכות ההתנתקות המחבלים יתחמשו עם נשק שלא תדע מצרות, להיכנס לשם על מנת להפסיק את הירי זה סיפור מסובך ומסוכן שלא נודע כמותו בעבר, אז חכה בסבלנות הנזק הביטחוני העיקרי שנגרם כתוצאה מההתנתקות עוד לפנינו, שלא לדבר על מצבם העגום של תושבי גוש קטיף לשעבר, אבל אומר לך את האמת?! אני מבין את הקושי שלך להודות בטעות, אתה לא היחיד שלא מוכן להכות על חטא, לפחות יש רבים וטובים שהיום כבר מוכנים להוריד את הכובע בפני תושבי גוש קטיף,

    • לדעתי את/ה טועה.

      נ., 27/05/07 23:18

      יש קשר ברור ומובהק בין עליית כוחו של חמאס ויכולת החימוש שלו לבין ההנתקות. תכנית ההנתקות שידרה באופן ברור התקפלות בפני הטרור וחיזקה את כוח החמאס.
      ויכולת החימוש שלהם, כתוצאה מההברחות ממצריים עלתה בעשרת מונים מאז הנסיגה מציר פילדלפי.

    • הצתעה לצופה: תעבור לחודשיים לשדרות ואח''כ נדבר. מסכים? (ל''ת)

      חיים, 28/05/07 10:50

  • 9.

    אם לא הייתה התנתקות המצב היה הרבה יותר גרוע

    מוטי, 27/05/07 19:50

    מאז ההתנתקות עברו כמעט שנתיים ונהרגו (כל הרוג הוא עולם שלם וכואב לכולנו) 4 אזרחים מקסאמים ושלושה חיילים (אם זכרוני לא מטעה אותי) בעוטף עזה.

    האם את זוכרת כמה נהרגו (חיילים ואזרחים בעוטף ובתוך עזה) בכמעט שנתיים שלפני ההתנתקות?

    את זוכרת את ששת האזרחים שנהרגו בבעוטף עזה מקסאמים ךפני ההתנתקות?

    את זוכרת את חייילנו מחפשים חלקי גופות חבריהם בחול?

    את זוכרת אם וכל ילדיה שנהרגו בפיגוע הנורא ההוא?

    בהנחה שהמצב שם היה נעשה גרוע מיום ליום (כפי שאכן קרה עד ההתנתקות), תתארי לך כמה חיים (ואולי גם שלך או מי מיקיריך) נחסכו בזכות ההתנתקות.

    אני מזדהה עם קריאתך לתושבי שדרות אך להאשים בכל את ההתנתקות ואת ''גרושך'' מביתך זה קצת התעלמות מהמציאות.

    • עפר לפיך

      יעל, 27/05/07 20:35

      כמה שקרים?
      אתה לא מבין שבגלל הרוח המפסידנית שלך ושל חבריך מהשמאל אתם מביאים חורבן על עם ישראל?
      דמגוג זול שכמוך,אתה יודע את האמת אבל תעשה הכל כדי לא להגיד ''טעיתי''.קשה לך להודות נכון?
      ב''ה האמת יוצאת לאור.

      • גם ב''ה שלך לא מכסה על האמת

        מוטי, 27/05/07 21:36

        כמה שקרים?
        אולי תנסי לספור שקר אחד במקום לקשקש ססמאות נבובות ללא שום אמת מאחוריהן ולהעזר בעז''ה?
        אם יש לך בעייה עם העובדות, את מוזמנת לסתור אותן.
        אם לא, עדיף שלא תגיבי תגובה מביכה כמו שהגבת.

        • איזהו חכם?

          עינת, 28/05/07 09:18

          הרואה את הנולד!

          עד עכשיו אולי זה מספר ההרוגים, אבל בתוך עזה מוקמת תשתית טרור שתהיה מסוגלת להרוג פי כמה וכמה.

          בוא נפגש אחרי ''מלחמת עזה'' (והרי ברור שהיא תגיע, תשאל כל גורם מודיעיני יודע עניין), ואז נעשה ספירת מלאי מחדש, בסדר?

          הגיע הזמן להפסיק להסתכל רק על כאן ועכשיו ולנפנף בו כאילו מדובר בהצלחה מסחררת. בוא רק ננסה, עד כמה שזה בידינו, לראות עוד שניים שלושה צעדים הלאה.

          ואז אולי, ב''ה, נתחיל סוף-סוף לנצח.

          • ''הכיבוש'' אולי משחית, אבל השמאל הורג! זו עובדה! (ל''ת)

            חיים, 28/05/07 10:49

    • אתה תמים.

      שמרית, 27/05/07 21:11

      תגיד, אתה באמתמאמין במה שכתבתה?

    • את המיספור הזה ספרנו בלבנון

      ניסים, 27/05/07 22:52

      שש שנים רק 5-6 חיילים
      ואח''כ קיבלנו את כל הזובור
      לצערי זה מה שנקבל בעזה
      בגלל עיוורון וקוצר ראיה של אנשים כמוך

    • אידיוט, כנס.

      עמיחי, 27/05/07 23:26

      מה עם כל הרוגי מלחמת לבנון, הם לא קשורים לנסיגה???

    • כמה רוע, כמה טמטום, כמה חדלות אישים...

      ירון, 28/05/07 08:20

      אפס אפסותו של אדם. מי שמך לחוות דעה וניתן להבחין מכתיבתך שהרבה במוח אין לך.
      לאחרים שחושבים כמןך אבל לא גילו את טמטומם ברבים רק אומר כי בימים אלה נבנית בעזה מדינת חמאס במרחק ק''מ ספורים מאשקלון, אשדוד, מדינה המובלת ע''י אנשי ריב ומדון ששמה לה למטרה לחסל את מדינת ישראל (וגם אותך מוטי הדביל). כל נסיון של השמאל המטורף ותומכיו לא יצליח לשנות את המשוואה. צריך להגיד את האמת באומץ (מה שכנראה חסר בצד השמאלי יחד עם עוד כמה ערכים) - אין ולא יהיה פרטנר לשלום בצד הערבי!!! האפשרות היחידה שלנו לשמור על חיינו הינה באם נעמוד מאוחדים וחזקים ועל כל מכה ניתן 1000 מכות חזרה

  • 8.

    לא נשכח ולא נסלח לכל הפושעים

    אבוחצירא אילן, 27/05/07 19:44

    לא אחבק אף אחד מפושעי הגירוש
    גם לא ארקוד איתם
    רק אכעס עליהם ולא אסלח לעולם

  • 7.

    למגיב מס' 1

    מגורשת, 27/05/07 19:39

    כדאי שתדע ושידעו כל אלה החושבים כמוך. אני -ורבים כמותי - איננו עובדים מאז הגירוש. חלקנו אפילו לא קבלו דמי אבטלה והיום הם ''אוכלים'' את מעט הפיצויים שקבלו. למגרשים שהבטיחו עוד לפני הגירוש שנקבל אנחנו עדיין מחכים וכשנקבל אותם -אם בכלל- כבר לא יישאר לנו כסף כדי לבנות את בתינו. כנ''ל לגבי חממות חדשות.

  • 6.

    דקלה, חזקי ואמצי!!! (ל''ת)

    ליאורה, 27/05/07 19:08

  • 5.

    משתתפים בצערך, אבל...

    שר ההיסטוריה, 27/05/07 18:49

    בשדרות היום ימים של 40 קסאמים לפני ההתנתקות.
    אז אולי אין כל כך קשר?
    (ולגבי בוגי - גם אצלו היתה חטיפה בגבול הצפון..וגם זה היה לפני ההתנתקות)

    • הקסאמים לא התחיצלו בהתנתקות אלא באוסלו (ל''ת)

      כתום, 27/05/07 22:36

  • 4.

    ל1 ..שאלה

    גיל, 27/05/07 18:48

    מי רוצה לחיות במזרח התיכון?
    6 מליון יהודים ומיליארד וחצי ערבים...

    אה יא האדיוט...?

  • 3.

    רבונו של עולם נוקם את נקמתכם ..ובעזרת השם כולם ינוקו (ל''ת)

    יגאל, 27/05/07 18:46

  • 2.

    סליחה, שגיתי.

    השוגה, 27/05/07 18:14

    תמכתי בגירוש (לא בדרך אלא בתוצאה הסופית בלבד). חשבתי שבעצם יציאתנו משם, יחסכו חיי אדם. שגיתי שהאמנתי שהם יפסיקו להתקיף משם לאחר שנצא, כדי שנצא גם מהגדה. שגיתי כאשר חשבתי שבכל זאת יש שם בני אדם כמונו, שרוצים לחיות בשלום. טעיתי.

    • יפה שאתה מודה

      אריה, 27/05/07 21:01

      אבל צריך גם לתקן. אנא קבל על עצמך להתריע; בפני חבריך, באתרי אינטרנט, במכתבים לעיתון. בכל דרך אפשרית על מנת ששגיאה כזו לא תחזור עוד.

    • גם אני מודה שטעיתי

      שוגה אחר, 27/05/07 21:54

      הצבעתי קדימה, תמכתי בפינוי, שניהן היו טעויות שעליהן אני לא אחזור.

  • 1.

    לא קיבלת פיצויים הולמים?באמריקה לא אספו מליוני דולרים בשבילך?

    לא מבין, 27/05/07 17:59

    הייתי שם וכל היהודים אספו כסף למפוני גוש קטיף,
    חוץ מזה המדינה לא שילמה לכם?.

    מי רוצה לחיות בעזה?
    6000 יהודים ומליון וחצי ערבים...

    • 6000 יהודים בשדרות ומליון וחצי ערבים... (ל''ת)

      יהודי, 27/05/07 18:19

    • בא נפנה את מדינת ישראל...למען השלום

      חני, 27/05/07 19:50

      מי רוצה לחיות במזרח התיכון?
      6000000 יהודים וכמה מייליארד ערבים.
      הכסף שאספתם לא הגיע למגורשים אלא הלך לידיים זרות....