• 37.

    קובי אריאלי אתה 10!!!

    הרב בריח, 30/05/07 22:43

    אתה שייך ל-1% של הדוסים שמוציא שם טוב ל-99% האחרים :-) חבל שהזדקנת ב-3 שנים בחודש האחרון (הגיל קפץ פתאום מ-32 ל-35). שתהיה בריא ותמשיך להביא לנו קצת חיוכים...

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מדהים כמה שזה נכון. כל ההערצה לביבי היא בגלל שהתקשורת שונאת אותו (ל''ת)

    אלי, 30/05/07 03:54

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    קובי אתה נחמד לכולם זיקית ,בועש (ל''ת)

    המשקיף, 29/05/07 23:09

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    נו קובי אתה יודע את התשובה: יש שמאל וש ימין ויש ארי שביט (ל''ת)

    ארי עלה, 29/05/07 14:40

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הכי טוב להיות בשמאל

    רון, 28/05/07 13:23

    השמאל בעד צדק חברתי ובעד שלום.
    לכן השמאל עדיף.

    הגב לתגובה זו

    • זהו, קנית אותי. ;) (ל''ת)

      זזים ימינה, 29/05/07 13:51

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    אריאלי, אין לך אומץ לנקוט עמדה? מה שבטוח, אולי, יכול להיות (ל''ת)

    יתכן, לא יודע., 28/05/07 07:58

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    נתניהו

    אסטרולוג, 28/05/07 04:16

    בנימין נתניהו נולד ב: 21 באוקטובר 1949. ביבי הוא בן מזל מאזניים המושפע מאוד מן המזלות אריה [כוכב מאדים במזל אריה], קשת [כוכב נוגה במזל קשת] וגדי [כוכב צדק במזל גדי עם היבטים משמעותיים כלפי שאר הכוכבים].
    מאת: פורטל אלטרנטיב לי

    מפת הלידה שלו מציגה שלושה גרמי שמיים משמעותיים בגזרת מזל מאזניים: שמש, ירח וכוכב-חמה. תכונותיו של מזל מאזניים הן: הרמוניה ונטייה מולדת להשביע את רצון כל העולם ואשתו. אדם שכה מושפע ממזל מאזניים כפי שנתניהו מושפע ממנו, מרגיש צורך עז לפייס ולצאת בראש טוב עם כולם. גם החשיבה שלו היא מאוזנת
    [זוכרים ? הדדיות ? יתנו יקבלו – לא יתנו, לא יקבלו]. כלומר: גם בעניין זה חשוב לו מאוד להתבונן בכפות המאזניים ולהיווכח כי אף לא אחת מהן נוטה יותר מן האחרת לצד כזה או אחר.
    בבסיס אישיותו הוא אדם מקסים, תקשורתי ואוהב את הזולת. הדחף הראשוני שלו הוא להשיג הסכמה רחבה ככל האפשר, וזאת גם אם הנסיבות האובייקטיביות אינן מאפשרות זאת. הוא מוכן להשקיע את נשמתו במצבים הכי בעייתיים, ובלבד שכולם ייצאו מבסוטים. חשוב מאוד להבין נקודה זו משום שבמציאות קשה מאוד להשיג מצבים אשר על פיהם כולם יוצאים מרוצים, שהרי פה ושם עלול מישהו להיפגע, אך אנשים עם מפת לידה מעין זו ישאפו לבטל את חוסר ההסכמה .....


    עתה יש לבחון את השפעתו של מזל קשת על מפת הלידה של ביבי. ובכן, תכונותיו של מזל קשת הן: נאור, ליבראל, פתוח, משכיל, פילוסופי, רחב אופקים, רודף צדק, משכין שלום, אוהב חופש ועצמאות אישי. אדם בעל אישיות של ''קשת'' יידבק בעקרונותיו אך יהיה מוכן לעשות הכול על מנת שיריביו יוכלו להשמיע את קולם. יקשיב לעצות האחרים, אך יפעל כפי שתכנן מלכתחילה. האופי הקשתי נוטע בו מעין חשק ללכת עם – אך להרגיש בלי. כלומר: לחיות ולתפקד בתוך מסגרת מחייבת, אך להרגיש חופשי ומשוחרר לנהוג על פי רצונו.

    עכשיו נבחן את השפעתו של מזל גדי [כוכב צדק במזל גדי] על עיצוב אישיותו של ביבי. ובכן, תכונותיו של מזל גדי הן שאפתנות קרייריסטית שאינה יודעת גבולות, כושר ארגון, יכולת תכנון, סדר מופתי, משמעת עצמית, רצינות, חוש אחריות, התמדה, עקשנות, רכושנות, כוח רצון עז, תבונה ובעיקר דחף פנימי לטפס אל פסגת ההצלחה עקב בצד אגודל, אט אט, שום דבר לא בוער, עד שניצבים בראש הפירמידה. הסמל של מזל גדי הוא יעלי עין-גדי, אתם יודעים, אותם יצורים מופלאים הפוסעים בסבלנות אין קץ בין סלעים וטרשים... אל ראש הצוק.

    ולבסוף, הדובדבן שבקצפת, השפעתו של מזל אריה [כוכב מאדים במזל אריה]: תכונותיו של מזל אריה הן: מנהיגות, כישרון , כריזמה, סמכותיות והדר של מלכות. גאווה, כבוד ותהילה.

    באהבה.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    די לעילגות הזאת

    א, 28/05/07 01:03

    מילא טוקבטיסקים כותבים ''סמול'' במקום ''שמאל'' (ובטוחים שזאת הברקה גאונית). אבל שזה יופיע בגוף של כתבה? גם שם צריך לקרוא עילגות ושגיאות כתיב? לא לעניין.

    הגב לתגובה זו

    • כן. זאת השפה העברית החדשה של העם. תתמודד

      העברית שפה של, 28/05/07 11:22

      רצית שאכתוב לך ''התמודד'' במקום ''תתמודד''?
      השפה העברית החדשה היא שפה של קופירייטינג וכותרות כמו מדורי הספורט: ''קדימה הולכת אחורה'' ''ברווזת אותי''(מרגול מחיית השפה העברית), ''מפלגת האבודה'', ''תשקורת''.
      זאת השפה. תתמודד. אנחנו ישראל החדשה והשפה החדשה.
      ה''סמול'' עם 19 מנדטים מתאים למצב הפאטתי של השמאל הפוסט ציוני בישראל. שמאל קטן=סמול.
      גם הימין לא שוס אבל לא המציאו סלוגן טוב. אפשר להשמיץ את הכתומים.

      הגב לתגובה זו

      • אם מפלגת העבודה ''פוסט ציונית'' הימין הוא אנטי ציוני

        אורן, 28/05/07 15:14

        אין צורך ללכלך, אנחנו כנראה יותר ציונים ממכם.

        הגב לתגובה זו

      • זו שפה חדשה זו?

        קשיש אתלטי, 30/05/07 22:47

        המציאו אותה נחמיה בן אברהם ושות' לפני יותר מ-50 שנה. אני עוד זוכר כותרות ב''חדשות הספורט'' ז''ל מהסוג הזה.

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    מספיק עם האשליות

    המבין, 27/05/07 22:56

    רק ימין ישמור על קודשי ישראל כמו גנין רמאללה יריחו כל הכבוד לימין השפוי

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    עוזי דיין דמות נערצת?

    אאא, 27/05/07 21:57

    בבחירות הוא לא יעבור את אחוז החסימה.
    גנרל סמולני לבן לא נערץ על אף אחד...למעט האוליגרכיה הסמולנית הלבנה.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    התקשורת היא סמולנית

    אאא, 27/05/07 21:56

    מערכת המשפט היא סמולנית והפרקליטות היא סמולנית.
    שרון לא היה מנהיג הימין,אלא ראש הליכוד.הוא מעולם לא היה ימני.מי שרוצה מצודה צלבנית מערב אירופאית בלב המזרח התיכון,איננו ימני ללא קשר לאיה מפלגה הוא שייך.
    השיוך של אדם למחנה כזה או אחר צריך להתבצע לפי דעותיו ומעשיו ולא לפי המפלגה בה הוא חבר.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הגדרה מחודשת של המפה הפוליטית

    שיוס מקסימוס, 27/05/07 21:05

    ישנם שני קריטריונים לפיהם נמדדת הדיעה הפוליטית והם מדיניות כלכלית ומדיניות בטחונית. המדיניות הכלכלית מכונה שמאל-ימין והמדיניות הבטחונית מכונה יוני-ניצי

    כך ניתן להראות כי ישנן מפלגות התומכות בהפרטה וניאו ליברליזם אך מצד שני מתנגדות לכיבוש (למשל מרץ), ומצד שני ישנן מפלגות הדוגלות במדיניות כלכלית חברתית אך תומכות בהמשך האלימות האיזורית (למשל ש''ס). לכן מעתה אמור - ימין ניצי, שמאל ניצי, ימין יוני ושמאל יוני.

    שרטוט כזה של המפה הפוליטית שם את הליכוד ואת מרץ באותו סל כלכלי, והשמאל היוני היחיד הוא חד''ש (היות ובל''ד הם ימין כלכלי וניציים בתפיסתם הבטחונית הם פשוט יחד עם האיחוד הלאומי)

    הגב לתגובה זו

    • תרגיל אינטלקטואלי מעניין (ל''ת)

      חן חן, 28/05/07 19:04

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    ואני דווקא....

    cinege, 27/05/07 19:32

    בדרך כלל עם אברמוביץ.
    לאומת זאת ממש אבל ממש לא אוהב כתומים.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    קובי שלום,

    דפנה, 27/05/07 18:52

    קוראת באופן קבוע ומעריכה מאוד את הגישה ואופי הכתיבה ברוב המקרים. הפעם אני חושבת ששגית. אני בחורה חילונית, סטודנטית לתקשורת, אשכנזיה תל אביבית רחמנא ליצלן. לפי מה שאתה כותב, כפועל יוצא מכל אלו, אני גם שמאלית ואין לי שמץ של אמונה או קירבה לדת. וזה רחוק מלהיות נכון. ההכללה הזו שבה נקטת לא רק שגויה, אלא גם פוגעת. חומר למחשבה, שבוע טוב.

    הגב לתגובה זו

    • אל תעלבי - ראשית מדובר בהומור ובהכללות ושנית -

      ישי, 28/05/07 10:48

      זו בעצם הבעיה שהוא מעלה, שההגדרות הישנות שהיו כל כך פשוטות - כבר אינן נכונות כלל.

      כחילוני איש ימין - עלי להודות שאנחנו מיעוט (בקרב הימניים ובקרב החילוניים) - ותמיד היינו כאלה (האצ''ל והלח''י עולם לא זכו לפופולאריות גדולה).

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    גדול

    אלי, 27/05/07 18:11

    אריאלי אתה גדול, ענק!

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כוחו של אברמוביץ'

    רות, 27/05/07 17:54

    כל שכן שיכריז כי הוא שונא את אברמוביץ כמו אריאלי, יזכה בכל קולות הימין והדתיים ויהיה ראש ממשלת ישראל. בכל אופן ''סביר להניח''. שכני אברמוביץ' - אל תפספו את ההזדמנות לזכות בתהילה. ובכלל לא בריא לשאת ''עיניים כמהות'' וללחוש שמו של אף אחד ''בחרדת קודש'' .
    כן לביקורת , לא לשנאה עוורת.

    הגב לתגובה זו

    • זה היה בצחוק בצחוק בצחוק בצחוק בצחוק בצחוק בצחוק בצחוק בצחוק בצחוק

      הצוחק בצחוק צחק, 30/05/07 22:48

      לא ברור עדיין?

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    למר אריאלי, שלום

    ד, 27/05/07 16:59

    האם הכל מתחלק ל: מה את - ימנית או שמאלנית? את מי אנחנו אוהבים - את ביבי או את ברק?
    אם העו''ד בחר לבגוד בעיקרון החסינות בגלל המצפון, כי שנאה לראות איך משקרים במצח נחושה לאזרחים ולא יכלה לשאת זאת, זה הופך אותה לימנית או שמאלנית? והאם גם אתה חושב על מחלתו של שרון כעונש על החלטותיו המדיניות? נגזר על שרון שלא יוכל לשאת באחריות לפעולותיו (אגב - לדעתי היה צריך לפנות את עזה משזמן ואני מקווה כי פינוי לוויני חברון ובית לחם ושכם לא יאחר לבוא!) בגלל מחלה וזהו!
    נראה לי כי אתה חשוך ופרימיטיבי יותר ממה שאתה נראה!

    הגב לתגובה זו

    • שדרות וישובי ''עוטף עזה'', ההרוגים הי''ד

      במ, 27/05/07 18:06

      •אושרי עוז, בן 36 מהוד השרון – מאי 2007
      •שיראל פרידמן, משדרות בת, 32 - מאי 2007
      •יעקב יעקובוב, בן 43 ''עוף קור'' שדרות – נובמבר 2006
      •פהינה סלוצקר, משדרות בת 57 – נובמבר 2006
      •דנה גלקוביץ, בת 22 מקיבוץ ברור-חיל (נהרגה במושב נתיב העשרה) – יולי 2005
      •אלה אבוקסיס, בת 17 משדרות – ינואר 2005
      •דורית אינסו, בת שנתיים משדרות – ספטמבר 2004
      •יובל אבבה, בן ארבע משדרות – ספטמבר 2004
      •אפיק אוחיון (זהבי), בן שלוש משדרות – יוני 2004
      •מרדכי יוסיפוב, בן 50 משדרות – יוני 2004

      נזכור ולא נשכח

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר?

        ד, 27/05/07 18:51

        כואב על כל אחד שנהרג. אין מה לומר על זה. אך הפינוי היה צריך להיעשות. לא כפי שנעשה, הביצוע היה מחפיר ולא מוצלח. כמובן היה צריך להבטיח את שלום התושבים בתוך גבולות ישראל.
        מה אתה רוצה לומר? ''חבל שלא השארנו את המתנחלים בעזה. אולי היו מפוצצים אותם ולא אותנו''? זו חשיבה? אולי פעם נזכה להגנה שתוכל גם להגן, גם להגיע לשלום.

        הגב לתגובה זו

        • אסביר לך מה הקשר

          אבי, 27/05/07 20:46

          ראשית גירוש הוא גירוש הוא גירוש גם אם עוטפים אותו ב''רגישות ונחישות'' והצורה שאתה מכנה מחפירה היא הצורה הכי ''אנושית'' שבה אפשר לבצע את הפשע הזה. עד כאן באשר להערותיך על הגירוש.

          באשר לקשר בין מתקפת הקסמים לכמיה לגירוש יהודי גוש קטיף ולקשר בין מניעת הקסאמים לחזרה מלאה לגוש קטיף. במשך השנים ממשלות ישראל לא בדיוק הגיבו על ירי על גוש קטיף ואפילו נשמעו האשמות מרובות כלפי תושבי גוש קטיף כאשר חיילים נהרגו למשל בעזה (זאת למרות שקצת קשה להסביר מה אשם תושב נווה דקלים הנמצאת עשרות קלומטרים מעזה במה שקורה בעזה). הייתה גם מגמה ברורה של הקלה מוחלטת של התנועה מדרום הרצועה לצפונה תוך הערמת קשיים עד כדי הגבלת שעות התנועה בצירי הרוחב. כבישי האורך שמשו את הערבים לתנועה מרפיח (גבול מצרים על כל האמל''ח שעבר בו) וצירי הרוחב שימשו יהודים כדי להגיע לישובים. כל הזמן חיפשו מינימום חיכוך עם הערבים. רק במקרים חריגים מאוד פתאום הם מחלקים את הרצועה לשלושה חלקים ומקשים על המעברים מדרום לצפון ובאורך פלא ממש התמעט האמל''ח בעזה ואיתו גם התקפות המחבלים. אבל תוך מספר שעות עד ימים היו פותחים את המעברים והאמל''ח היה חוזר לזרום. הגירוש מגוש קטיף פתח לחלוטין את המעבר מדרום הרצועה לעיר עזה שבצפונה וכן הפך את האחיזה בציר פילדלפי שהוא המחסום הראשון בפני שטף האמל''ח לבלתי אפשרית מאחר ועיקר ישובי גוש קטיף בדרום הרצועה היו העורף של הציר הזה. מכאן ניתן להסביר איך חזרה לגוש קטיף תוטך אבטחת תנועה תמידית לישובים היא המפתח לחיסול ירי הקסמים. ראשית צריך לחזור לציר פילדלפי כדי ליצור את החסימה על הגבול כמובן שלשם כך יש להקים מחדש את החלק הדרומי של ישובי גוש קטיף כעורף לציר העורף הזה יכול גם לשמש כחסימה מצפון לרפיח. אבטחת הציר מכיסופים לגוש כל הזמן תוך הפעלת לחץ עך הציר מדרום לצפון היא חסימה נוספת של אפשרויות הברחת האמל''ח. נצרים וציער קרני נצרים הם חסימה נוספת באמצע הרצועה וישובי צפון הרצועה מרחיקים את הקו הצפוני ביותר של המחבלים שלושה ק''מ דרומה (כיום ההבדל בין ירי על אשקלון להיותה מחוץ לטווח). מערך כזה שיבטיח תנועה מתמדת על הצירים ולחץ מתמיד על צירי האורך של הרצועה (מה שפעם עשו רק כאשר ביתרו את הרצועה במקרים מיוחדים) הם המתכון לחיסול ירי הקסמים.

          תשאל בטח למה צריך את האזרחים שם והתשובה היא שהמצאות תשתית אזרחית נגישה בשטח פותרת הרבה מאוד בעיות לוגיסטיות ולמשל במבצע חומת מגן בו היו לא מעט בעיות אספקה יכלו הישובים שבהם שהו החיילים לספק מענה מיידי לאספקה וכן מקומות שאליהם אפשר להביא את האספקה בקלות יחסית. חוץ מזה גם בעיתות שיגרה יישוב במקום כזה הוא מקום טוב למנוחה שזה לא פחות חשוב.

          הגב לתגובה זו

  • 20.

    חזק ביותר

    שלמה, 27/05/07 16:39

    אני מודה שנתתי לי הבנה לבעיה הפסיכולוגית הכי מורכבת שהיטרידה אותי באהבת החרדים לביבי ואומר זאת כך כל מי שהתקשורת שונאת אנחנו אוהבים

    הגב לתגובה זו

    • לפני ההבנות הפסיכולוגיות למד לאיית.

      בקש מאריאלי, 27/05/07 17:42

      כדאי לטפל בעילגות לפני שמנסים הבנות פסיכולוגיות מעמיקות.

      הגב לתגובה זו

      • לא חייבים. אתה מתעסק בדקדוקי עניות (ל''ת)

        י, 27/05/07 23:53

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    ש''ס בבגדי המלך החילוני החדשים?הכתומים שולחים את הקסאמים. ידענו

    כמה כייף להכנס, 27/05/07 14:25

    כל חרדי ושסניק שנכנס בכתומים מראה שהוא מהשמאל החדש התל אביבי.
    מזה השטויות האלה של קובי אריאלי?
    יופי, נחמה, יופי.
    יופי, קובי, יופי.

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק עליך המאמר (ל''ת)

      מדהים, 27/05/07 16:22

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אין לבלבל כתומים עם דקויות

    הם אוהבים את, 27/05/07 13:49

    בשחור/לבן...
    והם יודעים בדיוק את מי לשבץ בלבן או בשחור לפי מידת כתומיותו בכל שנייה נתונה.
    מדובר במיטת כתום (על משקל מיטת סדום).

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    תת רמה

    1, 27/05/07 12:59

    מי הביא אותו גם לכאן?
    האובר דויינג של האנשים האלה מוריד את הרמה.

    הגב לתגובה זו

    • ה IQ של תגובות כאלה גם כן מוריד את הרמה (ל''ת)

      פסיכופתולוג, 30/05/07 22:49

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    הסבר פשוט

    שם, 27/05/07 12:54

    הימין הדתי מחק מתודעתו ומאמונתו את כל התורה, כולל עשר הדברות וכולל כל השאר, והשאיר רק מצווה אחת: יישוב ארץ ישראל.
    בהתאם לכך, נבחן כל פוליטיקאי אך ורק לפי פרמטר זה.
    לדוגמה, בבחירות 1996 לא הייתה שום בעיה לרבני חב''ד להורות על הצבעה לביבי נתניהו, שהודה זמן קצר לפני כן בעצמו כי נאף עם אשת איש ובעצם עבר על אחד הלאווים המפורשים בתורה.
    כך גם נמחק הדיבר ''לא תרצח'' כאשר מדובר ביהודי (עמיר, גולדשטיין) הרוצח ערבים או שמאלנים, וכה הלאה.
    בנוגע לשרון ואולמרט, הרי מרגע שהעזו לפקפק באמונת הייחוד (דהיינו, צמצומה של כל תורת ישראל למצווה אחת המבטלת את כל השאר), פתאום התחילה להפריע לדתיים ''השחיתות'' שלהם, בדיוק אותה שחיתות שבזכותה הוקמו ההתנחלויות והמאחזים בכחש וכזב, ושבזכותה השתלטו מרכז הליכוד ועסקני ש''ס על חצי מדינה, שבאמצעותה הוליך שרון שולל את בגין המלחמת לבנון 1, וכה הלאה.
    לפיכך, אין כל תועלת בשאלתו של קובי. מבחינת היהדות המשיחית, כל מי שבעד המשך משטר הכיבוש וההתנחלויות הוא בן ברית נאמן (ויהיה זה נוצרי פונדמנטליסטי שמתפלל שנישרף בגיהנום, או ניאו נאצי צרפתי כמו לה פן), וכל מי שנגד - בוגד, ולא משנה מה הוא עשה ''בשביל מדינה'' עד היום.

    הגב לתגובה זו

    • הסבר עוד יותר פשוט

      מכסחת האתרוגים, 27/05/07 15:17

      השמאל החילוני מחק מתודעתו ומאמונתו את כל תורת הדמוקרטיה, כולל חובת מנהיגים להשאר נאמנים למצע הבחירות שלהם, כולל החובה לאפשר חופש הפגנה גם למי שדעתו שונה משלך (ר' כפר מיימון), כולל החובה לשאול את דעת הציבור לפני שחותמים על הסכמים, או מפנים שטחים והשאיר רק מצווה דתית וקנאית אחת: למסור שטחים מארץ ישראל ולגרש יהודים. בהתאם לכך נבחן כל פוליטיקאי אך ורק לפי פרמטר זה.
      לדוגמה: בהתנתקות לא היתה לתקשורת השמאלנית כל בעיה לאתרג (מלשון אתרוג) את שרון אפילו שדיווחים מלאים ואובייקטיביים הם הסבה שהתקשורת אמורה להיות כלב השמירה של הדמוקרטיה.
      כך גם לא היתה להם בעיה עם הסכמי אוסלו ועם ההתנתקות אפילו שלא שרון ולא רבין מעולם לא ידעו את הציבור לגבי תוכניתם ובמקרה של שרון מדובר ממש בהונאת ציבור.
      בנוגע לשרון, הרי שמרגע שהחל בגירוש יהודים (קרוב לודאי שלא מתוך שינוי בעמדות אידיאולוגיות, אלא מתוך אסופת אינטרסים צרים והוא אף מעולם לא טען שהוא פועל מתוך אידיאולוגיה), פתאום הפסיקה להפריע לשמאלנים השחיתות שלו ופתאום הפסיקו להפריע להם הכחש והכזב שלו כשהבטיח פעמיים שיכבד את משאלי הליכוד ואח''כ התעלם מהם ופתאום התחילו ליטעון שמותר לו לעשות הכל כי הוא ראש הממשלה מבלי שיפריע להם שגם למעמד הזה הוא הגיע תוך שימוש בשחיתות המפורסמת שלו. מה שעד לאותו רגע גרם להם ליצעוק בלי הפסקה שהוא לא צריך להיות ראש ממשלה.
      לפיכך אין כל תועלת בלנסות להתחקות אחר הגיון בשמאל.
      כל מי שמוסר שטחים ומחזק את שלטון האימים של החמאס הוא בן ברית נאמן וכל מי שמתנגד לכך הוא בוגד ולא משנה כמה הוא גנב ולקח מהמדינה עד היום.

      הגב לתגובה זו

      • למכסחת האתרוגים

        במ, 27/05/07 17:10

        כולי תיקווה כי זה מ''שם אזור מגורים'' יקרא את תגובתך, ישבתי וכתבתי תגובה לנ''ל, למס. 16, כאשר עידכנו תגובות והופיעה תגובתך. יישר כח, תגובה בסיגנונו של הנ''ל תוך מלל מנוגד. ולגופו של עניין, כל מהלכיו של שרון היו אך ורק להסיט את השיח הציבורי ממעשיו הפליליים, הוא ובניו, רצון רוב העם, וודאי כי הרוב בעם ישראל התנגד לגירוש, לא נכלל במערכת שיקוליו של האסטרטג מס' 1 של צה''ל בזמנו.
        בקשר למאמרו של אריאלי, מבחינתי, עדיף כי לא היה מפורסם כאן. שיטחי, ופופוליסטי, שהרי, עפ''י אריאלי, אנו רובוטים חד מימדיים בחשיבתנו ומיותר לאמר כי לא היא, ממש לא.

        הגב לתגובה זו

      • מכסחת יקרה, לא קראתי את תגובתך, ובכל זאת תודה

        בנצי האדום, 27/05/07 17:11

        על שאת כותבת שמאל ב-שׂ

        הגב לתגובה זו

      • והשמאל הדתי,מה יהא עליו?

        מאתרג המכסחים, 27/05/07 20:38

        מה אנחנו ''מחקנו מתודעתנו ואמונתנו''?

        ולתגובתך גופא:

        1.''כל פוליטיקאי נבחן רק לפי הפרמטר הזה''
        שטויות.אהוד ברק,אותו אחד שכמעט ומחק את רוב ההתנחלויות, נופנף מהבמה בעיקר תודות לשמאל,שהתאכזב מערפאת והפלסטינים (זה אותו שמאל שמכה על חטא בעניין ההתנתקות התנתקות,ועתיד לתמוך גם בנסיגות הבאות.ניפגש בסיבוב,כמו שאומרים).

        2.''איתרוג'',''איתרגנו'',''אתרוגיכם'' וכו'
        שמישהו יסביר לי פעם אחת ולתמיד,אם התקשורת כל כך איתרגה את שרון,מהיכן המידע על שחיתויותיו? לא מהתקשורת?
        ועוד דבר אחד: נסי פעם אחת לנבור בארכיון של מעריב או ידיעות בתקופת הזמן שמיד אחרי הכרזתו על ההתנתקות.איתרוג לא היה שם.
        מה שמפריע לך,בפשטות,זה שהנסיון להכשיל את המהלך באמצעות חקירת שחיתויות מהעבר לא צלח.ואין סיבה שיצלח גם כאשר ביבי יתנתק להנאתו.

        3.''התקשורת השמאלנית'',''דיווחים אובייקטיבים'' וכו'.

        עשי לי טובה.בימי הטרום-התנתקות לא יכולת להדליק טלוויזיה או רדיו בלי לראות שם את עמרוסי,אלדד,אלון או מי מטעמכם.זר שהיה מגיע לכאן ורואה את אחוז החשיפה לה זכיתם היה מקבל את הרושם ש-90 אחוז מהעם מתנגד למהלך.

        4.''קרוב לודאי שלא מתוך שינוי בעמדות אידאולוגיות''.

        ברור.אלא מתוך כורח מציאות.אותו כורח שליחידים שלא מבינים אותו יש 10 מנדטים בכנסת.אותו כורח שאותו הבינו לא רק שרון,אלא גם חלקים נכבדים מהליכוד.גם הנוכחי.

        5.''כל מי שמתנגד לכך הוא בוגד''

        אני לא חושב שאת בוגדת.בינתיים הצעקות בסגנון הזה עפות רק מכיוון אחד.

        הגב לתגובה זו

        • יפה מאוד! בזכות מגיבים כמוך אני עדיין טורח לקרוא טוקבקים (ל''ת)

          מעריץ אלמוני, 30/05/07 22:52

          הגב לתגובה זו

      • ולגופו של ענין?

        הסבר בבקשה, 28/05/07 01:39

        פרשת את משנת התנגדותך לשמאל, אבל לא התיחסת לדבריו של ''שם''.

        הגב לתגובה זו

      • לא תמיד חייבים ללכת לפי המצע.

        ע''ש, 28/05/07 12:22

        כאשר משתנים התנאים, רשאית (ולפעמים אף חייבת) הממשלה לשנות את דרכה.
        כך, איש שמאל יכול לתמוך במלחמה, ואיש ימין יכול לפתוח בשיחות שלום ולהחזיר שטחים (בגין הוא דוגמה בולטת).

        הגב לתגובה זו

    • אהבתי

      מיכאל, 27/05/07 16:47

      יתוח פשוט מעניין ונוקב

      הגב לתגובה זו

    • ניתוח מאלף

      שלמה, 27/05/07 19:56

      כל הכבוד

      הגב לתגובה זו

    • להסבר פשוט(ממש ה''הסבר פשוט''..)

      למה.., 27/05/07 20:03

      טוב שאתה יודע..חושב שיודע...

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    איחס

    יוני, 27/05/07 12:12

    אריאלי הוא בחור שנון ומצחיק בדרך כלל אולם זוהי כתבה די מגעילה. יש אומנם אוטומציה מסוימת בנטיה ימינה של מרבית הציבור הדתי, אולם אריאלי מייחס להם אפס יכולת מחשבה לגופו של עניין. זה שהוא דוס בעצמו לא הופך את הזילות ללגיטימית.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    יסולק אברמוביץ מדוכן האתרוגים ויוחזר לשלוותה (ל''ת)

    דוכן החמוצים, 27/05/07 12:10

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אברמוביץ מעשן סיגריות בטרוף ומסריח מסגריות. (ל''ת)

    פקידה ערוץ 10, 27/05/07 12:09

    הגב לתגובה זו

    • אומרים שהוא גם לא מחליף גרביים אף פעם (ל''ת)

      אפילו בקייץ, 30/05/07 22:54

      הגב לתגובה זו

      • והוא גם מחטט מלא באף (ל''ת)

        רונרון, 31/05/07 12:13

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    עכשיו הבנתי. קובי אריאלי הוא השמאל שצריך להרגיז את הימין?

    מה רצה המשורר, 27/05/07 12:08

    מה רצה המשורר להביע בגבב המילים הזה? שאנחנו חושבים על מה שאומרים לנו כי יודעים שיש לכל אחד אג'נדה מטומטמת משלו?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    צריך לזכור משהו על אמנון אברמוביץ

    קובי, 27/05/07 12:02

    עם כל התיעוב שאנו חשים כלפי שומר האתרוגים, צריך לזכור שאמנון אברמוביץ נשרף בטנק במלחמת יוהכ''פ ולא נחתך בגילוח מול הראי בפנימיה בישיבת חברון....

    הגב לתגובה זו

    • האיש מילא את חובתו נאמנה

      בני, 27/05/07 12:22

      וכמו רבים אחרים נפגע קשות בעת מילוי תפקידו. הדבר אינו מקנה לו חסינות מפני בקורת מעתה ועד עולם.
      האיש טעה וההגינות מחייבת כי יודה בטעותו. אלא שאברמוביץ כל כך מלא מעצמו עד כי אין בו הענווה הנדרשת להודאה בטעות. פה קבור הכלב.

      הגב לתגובה זו

      • לבעלי הדעות שלך יש 10 מנדטים בכנסת

        מנהל חשבונות, 30/05/07 22:56

        כלומר, במדינת ישראל 110 מתוך 120 (91.6%) טועים, וכל החוכמה נכנסה ב-8.4% שלכם. ממש פלא.

        הגב לתגובה זו

    • ובגלל אברמוביץ.............

      רועי, 27/05/07 19:47

      נשרפו מאות אנשים - ''קורבנות השלום'' באוטובוסים ברחבי הארץ ב 14 שנים האחרונות.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    כיתוב שגוי לתמונה

    יואב, 27/05/07 11:37

    הכיתוב לתמונה של הצלמת מירי צחי צ''ל ''גירוש יהודי גוש קטיף'' ולא כפי שנכתב.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אברמוביץ הוא סמל כל השקר והשחיתות בארץ ישראל,איש עלוב,,מסכנציק,,,,, (ל''ת)

    צער בעלי חיים,,, 27/05/07 11:32

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    חחח נחמד. (ל''ת)

    משעשע, 27/05/07 11:26

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מה?! מה זו הגבבה המילולית הזו?!

    מדהים, איזו, 27/05/07 11:12

    אין כבר גבול? כל דבר שעולה לך בראש במהלך ישיבתך בשרותים אתה רץ לפרסם? אין איזו מערכת בקרה וסינון? הקטע שלך, מר אריאלי, אמנם כתוב בעברית- אבל לא ניתן להבין ממנו מילה. מה הקשר לליאורה גלט-ברקוביץ', אמנון אברמוביץ', ביבי, השכן של אברמוביץ'? מה?! מה זה אמור להיות? לא אמרת כלום בקטע הזה. סתם,סתם גיבוב של מילים חסרות תוכן וחסרות כל קשר ביניהן. כדאי שבפעם הבאה תחשוב קצת לפני שאתה כותב. ובאופן כללי, תפסיקו לשים תמונות של אריאלי עם מדי צבא. זה ממש לא מאפיין אותו, עוד יחשבו שהוא עשה צבא כמו שצריך (הוא לא). שימו תמונה שלו עם כיפה שחורה, חולצה לבנה עומד ליד עינב גלילי בגופפיית פאייטים. זה כבר מאפיין אותו.

    הגב לתגובה זו

    • זו בעיקר בעיית ההבנה שלך. כל המגיבים האחרים אולי לא מסכימים (ל''ת)

      אבל מבינים, 30/05/07 22:57

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    כתיבתך דלה ורעועה

    עיתונאי, 27/05/07 11:05

    וטיעונייך גרועים אף יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מאמר לא אמוני בעליל. אנחנו בעד מה שטוב ליהודים!

    יואב, 27/05/07 10:59

    רק מי שמגדיר את עצמו באופן אוטומטי, ולא מנסה לחשוב בעצמו, היה מגיע להגדרה שלילית לפי אברמוביץ. אני יודע שהמאמר ציני, אבל קשה להבין מדוע הוא צץ, כיוון שברור מאד מה טוב ליהודים ומה לא.

    חזרה לגוש קטיף, למשל, טובה ליהודים. מבצע סרק אלים ברצועה שכל מטרתו ''לגבות מחיר'', כלומר: להרוג כמה שיותר מחבלים בלי להשיג דבר (המחבלים לוקחים בחשבון אבדות תמורת פגיעה בצה''ל) רע ליהודים.

    נסיגה רעה ליהודים. בניה טובה ליהודים. מלחמת סרק אלימה ומיותרת (ע''ע מלחמת לבנון - מלחמת ההתכנסות) רעה ליהודים. מלחמה בה האוייב משלם מחיר בדמות שטחים שהוא מאבד (וזה אחד הדברים היחידים שהאוייב אכן אינו מעוניין לאבד) - טובה ליהודים.

    כל צעד בדרך למדינה בעלת ערכים נוצריים - רע ליהודים. כל צעד בדרך למדינה בעלת חרות אמיתית, מדינה יהודית ללא כפיה דתית - טוב ליהודים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      דפנה, 27/05/07 18:46

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    נכון מאד.אוהבים אותך קובי. (ל''ת)

    איציק, 27/05/07 10:59

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    תוחזר יעל משאלי לאלתר!

    מוישי, 27/05/07 10:46

    לפחות היה על מה להתווכח. מה זה הקשקשת ברשת הזאת?

    הגב לתגובה זו

    • מצביע בעד! (ל''ת)

      רונאל, 27/05/07 11:23

      הגב לתגובה זו

    • ברור. גם אני בעד.

      שלומי, 27/05/07 11:47

      עדיף פולמוס רציני על קש וגבבה.

      הגב לתגובה זו

    • לא! לא! לא!

      חיותה, 27/05/07 12:10

      עדיף שתשב לכתוב את הספר הבא.
      ספרים מדהימים היא כותבת, שלא תבזבז את הזמן על שטויות.

      הגב לתגובה זו

      • אבל....

        מיכל, 27/05/07 12:44

        את הספרים היא כתבה במקביל לכתיבה שבועית... זה לא סותר.
        אין ספק שהיא חסרה כאן באתר.

        הגב לתגובה זו

    • תוחזר יעל משאלי ויושאר קובי אריאלי,ויגנב אורי אורבך

      יונתן, 27/05/07 20:44

      מ-Ynet

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אנחנו..עם מטומטם אבל מבין שכל מנהיגיו מכל הצדדים דואגים רק לעצמם

    עם שרואה שישראל, 27/05/07 10:41

    אנחנו...עם מטומטם שלא יודע מה לעשות כי הוא רואה שמנהיגיו מושחתים או טפשים וכולם דואגים רק לעצמם.
    עם שרואה שאנחנו בדרך לסיים את הפיאסקו שנקרא מדינת ישראל.
    ישראל לא תגיע לחגוג את שנת העצמאות ה70.
    השמאל והימין אחראים ביחד לקטסטרופה.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    צודק, צודק, צודק

    אורי א., 27/05/07 10:39

    אני מברך על התבונה שקובי מפגין, ומברך אתכם על הבמה

    הגב לתגובה זו

    • טועה, טועה, טועה (ל''ת)

      אחת שתוהה, 27/05/07 11:13

      הגב לתגובה זו

    • זה נכון באותה המידה לגבי הגברת ברקוביץ

      משה, 27/05/07 11:37

      היא ומר אברמוביץ מתכוונים לאותו דבר, היא פשוט טעתה וזה יכול לקרות גם למר אברמוביץ.
      לכן אסור לסמוך עליהם באופן עיור צריך לבדוק.

      הגב לתגובה זו