• 63.

    ''גורמי ביטחון'' תתחילו לעבוד...

    תנו לצה''ל לנצח, 24/05/07 19:29

    ובלי תירוצים! תנו לצה''ל לעשות את העבודה...
    נמאס לשמוע את כל הבירבורים שלכם.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ''גורמי ביטחון'' שיתעסקו בביטחון

    גורם, 24/05/07 19:17

    ''גורמי ביטחון'' שיתעסקו בביטחון ויביאו תוצאות - על זה הם אמונים. הפעילות המדינית אינה מענינם!

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    ''גורמי ביטחון'' שיתעסקו בביטחון

    גורם, 24/05/07 19:15

    ''גורמי ביטחון'' שיתעסקו בביטחון ויביאו תוצאות - על זה הם אמונים. הפעילות המדינית אינה מענינם!

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ''גורמי ביטחון'' שיתעסקו בביטחון

    גורם, 24/05/07 19:15

    ''גורמי ביטחון'' שיתעסקו בביטחון ויביאו תוצאות - על זה הם אמונים. הפעילות המדינית אינה מענינם!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    נו אז נגיד שישראל ''תנצח''

    Avi Ecuador, 24/05/07 18:16

    אז יש משהו מזה ליהודים?
    יתפנו לפנות אותם אולי?
    יתפנו לבנות את מדינת הרשע סדום-עמלק-פלסטין שלא מאפשרים לשמאל היום.
    החמאס נס... לאידיוטים.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מה זה ''פעילות מדינית'' ?

    ד''ר ארוין, 24/05/07 17:32

    כבר שנים מבלבלים לנו את המוח עם הצורך ב''פעילות מדינית''

    אמנם אנחנו כמו התם שיצא מההגדה,
    אבל לא ילדים אנחנו,
    ולא חסרי נסיון בחיים.

    ובכן,
    לדבר עם האוייב ולא לשכוח גם להצטלם - זה ''פעילות מדינית'' ?

    לקבל מאות אלפי שקלים באוסלו - זה ''פעילות מדינית'' ?

    לתת להם רובים - זה ''פעילות מדינית'' ?

    לוותר על עוד ועוד חלקים מארצנו הקדושה - זה ''פעילות מדינית'' ?

    לגרש יהודים ולהרוס יישובים - זה ''פעילות מדינית'' ?

    לא לאפשר לצה''ל להשיג ניצחון בלבנון - זה ''פעילות מדינית'' ?

    אז מה היא המנטרה הזו שהשמאל משתמש בה תמיד כשישראל בדרך להשיג ניצחון על האוייב ?

    הגב לתגובה זו

    • אתה קולט מהר. על השמדה עצמית, שמעת? (ל''ת)

      יאיר, 24/05/07 18:26

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    כולה יורים על בתים ריקים!!!!

    עושים רק, 24/05/07 17:12

    או על בתים רקים או על''מרחבי שיגור'' שזה בעצם שטחים ריקים
    (מרחבים-שטח גדול וריק)

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    רק סיום הכיבוש הקולוניאליסטי- פאשיסטי יביא לסיום פעולות ההתנגדות

    דרור, 24/05/07 16:59

    הפלשתינאית הלגיטימית.

    הגב לתגובה זו

    • תגיד לא לסמים

      מיכאל, 24/05/07 17:14

      כך כדורי הרגעה ששכחת לקחת ותעזוב אותנו בשקט.

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    קשקשנים בלתי נלאים

    זזי, 24/05/07 16:58

    במקום לקשקש יש לפעול כך: תחילה יש לסכל בצורה ממוקדת את כל הנהגת החמאס, אח''כ יש להמשיך ולסכל בצורה לא ממוקדת גם אחרים. ולבסוף לסכל בצורה לגמרי אקראית את כל עזה, בדיוק כמו שהם עושים לנו. אנו כמובן יכולים תמיד לטעון שירינו אל מקורות הירי. אז מה, רק להם מותר להיות נבזים? השיטה שלהם הוכיחה את עצמה, עובדה ששדרות מתרוקנת, אז למה שלא נאמץ את מה שהוכח כיעיל? הבה נודה שהן יותר קריאטיבים מאתנו, אז בואו ננצל את השיטות שלהם להלחם בהם.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    להפוך את עזה למגרש חניה. (ל''ת)

    יזם נדל''ן, 24/05/07 16:37

    הגב לתגובה זו

    • ומי בדיוק יחנה שם? אבל בעקרון אתה צודק (ל''ת)

      איש הערבה, 24/05/07 20:59

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    AIN PITARON LAKASAMIM ''ALEK''

    yakov, 24/05/07 15:49

    BULLSHITTTTTTTTTTTTT
    YESH PITARON.....NOT EVEN WEEK OF SIKULIM AIN KASAMIM LIKE IT USE TO BE.
    BULLSHITTTTTTTTT LIERSSSSS POLITICIANS

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    צריך רק תותחים מטוסים ופצצות תבערה ואורניום מדולל (ל''ת)

    ארז, 24/05/07 15:42

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    צריך גם פעילות מדינית עם..................

    איציק, 24/05/07 15:28

    דחפורים או מטוסים , להורדת בתים שמחבלי החמס יורים מתוכם, להודיע לתושבים מי שלא יעזוב את ביתו תוך 13 שעות מתחייב בנפשו,!! זו פעילות מדינית שאנו צריכים !!!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    צהל יכל לחסל אם היה רוצה

    אילן, 24/05/07 14:58

    לא הסיכולים הורידו אותם למחתרת
    פרץ ידע שברגע שיצהיר על חידוש
    החיסולים הם ירדו למחתרת.
    זה מראה שישראל לא הפיקה שום מסקנות
    מהמלחמה בלבנון שם חילקו פליירים מהאויר
    לפני כל הפצצה ואחר כך מתפלאים שנסראללה
    לא חיכה לפצצה של עשרים טון בשכונה.
    הצהרת פרץ היא פשוט פלייר מעופף בשביל מה?

    הגב לתגובה זו

    • ''תחזיקו אותי''.זאת ההתנהגות הטיפוסית של הערס הפחדן.

      הוא מפחד לחסל, 24/05/07 15:10

      אז הוא מודיע להם שהוא הולך לחסל אותם,ואז הם בורחים והוא לא צריך לחסל אותם.
      איזה סוג של אנשים הגיעו הנהגת מדינת היהודים.
      פלא שהמצב הבטחוני ניראה כמו שהוא ניראה.
      פעם בכלל לא היו מדברים עם טרוריסטים.
      והיה שקט.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    למה לא מגלים חמאסניקים מהגדה לעזה, זה מותר לפי החוק הבילאומי. (ל''ת)

    כה אמר, 24/05/07 14:19

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אני מציע לא להסחף

    מוטי קליפורניה, 24/05/07 14:03

    אתם עוד יכולים לתת הרגשה מוטעית בצבור כאילו החמאס חוסל.
    והרי אנו יודעים שזו שטות מדרגה ראשונה לטעון ששבעים וששה אחוזים מהאוכלוסיה הפלשתינאית בעזה חוסלה.
    ואם אינך מאמין למשמע אוזניך אז תעשה משאל עם בעזה וברפיח:
    76 אחוזים חמאס
    19 אחוזים ג'יהאד אסלאמי
    -ועכשיו תן חיוך

    הגב לתגובה זו

    • from a Lebanese Christian

      Moris, 25/05/07 00:53

      I will not shed a tear if they all be dead

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    איזו הפתעה! הכוח עובד...הי, אנשי-שלום מסוממים, אם הכוח לא היה יעיל

    זיגי אמסלם, 24/05/07 13:55

    לפתרון סיכסוכים, ידידיכם המחבלים לא היו משתמשים בו...חשבתם על זה פעם?

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    די לספינים המפגרים, תנו ל''כלי טיס של חיל האויר'' לעבוד!!! (ל''ת)

    יום יום, 24/05/07 13:52

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    כשמודיעים שצריך גם שיחות מאבדים את יעילות הסיכולים .זה מבשר לחמאס

    אליה וקוץ בה, 24/05/07 13:50

    כי הסיכולים זמניים ומי שבאמת יורד למחתרת אחרי מספר חיסולים היא ישראל.לערבים יש סבלנות גם לחודש רצוף חיסולים ללא הפסקה.הם בנויים אחרת.צריך להגדיל את כמות החיסולים ולהרחיב את רמות הנפגעים מהם.כשלא נחשוש-הם יפחדו.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    למה זה תורם שהם יורדים למחתרת!?

    א, 24/05/07 13:39

    הרי ברגע שצה''ל יפסיק להפגיז (והוא יפסיק להפגיז כי זאת ממשלה פחדנית) הם יצצו כפטריות לאחר הגשם וימשיכו לצעוד עם הרובים שלהם ולירות באוויר כמו שלוחים וימשיכו לזרוק קסאמים.
    הפתרון היחידי הוא לשטח את עזה עד היסוד שידעו אחת ולתמיד מי אנחנו.
    אבל זה לא יקרה לצערי למה יש לנו אנשי עסקים בממשלה לא גנרלים.
    איפה אתה ביבי???????

    הגב לתגובה זו

    • למה? כי במקום 30 טילים, יש ''רק'' 9, ביום. הידד!!!!!!! (ל''ת)

      פטפטנים עלובים, 24/05/07 15:30

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    ממשלת ישראל! בבקשה לא להפסיק! בבקשה/בבקשה/בבקשה/בבקשה/בבקשה/בבקשה (ל''ת)

    בבקשה/בבקשה/בבק, 24/05/07 13:39

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    זה מריח לא טוב!!!!!!!

    NY, 24/05/07 13:38

    ההצהרות של צה''ל, שכבר מסבירות את הניצחון, מריחות כבר כמו הניצחון בנקודות של מלחמת לבנון. למה לצאת בהצהרות? יש להמשיך לעבוד, ולא לעבוד על העם בישראל.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת בהחלט

      מומו, 24/05/07 13:45

       עוד לא הופסקו הקסמים וכבר הם מרוצים מעצמם יש לזכור כי שדרות ריקה ולא עזה

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    אנשי כהנא עוד לא אמרו את מילתם האחרונה..

    לילי הכושית, 24/05/07 13:35

    יחי עם ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מבחינה מוסרית, יש לינקוט כלפי האויב באותה אמת-מידה שהוא נוקט כלפינו

    ישעיהו לייבוביץ, 24/05/07 13:30

    בלי הנחות

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אי אפשר להלחם בטרור עי פגיעה בטרוריסטים.צריך להכאיב לאוכלסיה

    אבי, 24/05/07 13:28

    אם כאן בורחים הרי ששם יברחו הרבה הרבה יותר
    זאת דרך שתביא בסוף רגיעה לכולם

    הגב לתגובה זו

    • ''פעולה קרקעית ללא נפגעים: נתקו להם כבר את החשמל, קיביני מט'' התקבלה, (ל''ת)

      ללא חיל או מטוס, 24/05/07 15:25

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    פעולה מדינית -גרוש מסיבי של משפחות מחבלים.

    רק זה, 24/05/07 13:22

    אסור לתת להם מתנות.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אולי נקנה חילים מפלסטיק מסין לא יעלו לנו כסף ואוכל והחמס לא יוכל ל

    zobret, 24/05/07 13:16

    אולי נקנה חילים מפלסטיק מסין לא יעלו לנו כסף ואוכל והחמס לא יוכל להרוג לנו חילים גם כך אנחנו לא משתמשים בחילים להגן עלינו!!רעיון לא?

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    חדל ברברת ברשת, במקום לציין בסיפוק - תנו לעבוד! (ל''ת)

    שאפו למל''טיסטים, 24/05/07 13:15

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    שיירדו לקבר ולא יעלו לעולמים!! (ל''ת)

    ילנה, 24/05/07 13:12

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    תחליפו את תמונת המסוק במל''ט הרמס 450S זיק (ל''ת)

    שעושים ת'עבודה, 24/05/07 13:12

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אז יש או אין פתרון לטרור ?!

    א ו ל י, 24/05/07 13:07

    מה שבטוח זה שלאולמרט המושחת

    יש ועוד איך יש פתרון ,,, ל כ ל א !!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    2 הערות

    אאא, 24/05/07 13:07

    1) הסיכולים לא עובדים.זה מנוסה כבר 10 שנים ונכשל כישלון חרוץ.
    2) מהלך מדיני? אנחנו מנסים מאז 1993 מהלכים מדיניים.במקום להמשיך בטיפשות הזאת יש להעמיד לדין את אלה שתמכו במהלכים המדיניים הכושלים מאז 1993 ולהשליכם לכלא או לגרשם מישראל.

    הגב לתגובה זו

    • לפחות ועדת חכירה ממלכתית על אוסלו אחד (ל''ת)

      לא לטייח, 24/05/07 13:15

      הגב לתגובה זו

      • לחכור את אוסלו יעלה לך הרבה

        פיני ובניו, 24/05/07 13:28

        אבל אני יכול לסדר משהו.
        לכמה זמן אתה צריך את זה?

        הגב לתגובה זו

    • הערות להערות

      המחתרת הסגולה, 24/05/07 13:19

      1. הסיכולים עובדים ועבדו יופי.
      2. נכון. מדויק. וחבל שזה אף פעם לא יקרה.

      הגב לתגובה זו

    • מה קרה? אף מילה על האשכנזים הרעים, הצלבנים והקוזרים? (ל''ת)

      חיים, 24/05/07 14:12

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    צהל נהיה אמנסטי לעניים וזה עולה לנו 43 מיליארד לשנה (ל''ת)

    בשביל ברבורים, 24/05/07 13:01

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ברכת הרב אבוחצירה

    ארז, 24/05/07 12:55

    יום נפלא לנו

    שבוע טוב

    תקרא עד הסוף זאת לא כמו כול הודעת שרשרת זאת אמיתית...! הרב אבוחצירא אמר שהוא
    חלם חלום שהתגלה בו איש חשוב והוא אמר שהוא רוצה שכול עם ישראל ידע את זה שהוא
    התגלה לראשונה לאחר 2000 שנה [

    עוד 3 שעות מהרגע שתקרא הודעה זו תקבל טלפון שיעשה לך את השבוע. אם תשלח זאת
    ל20 אנשים בחצי שעה הקרובה תקבל את הטלפון המשמח.
    זה אמיתי-בדוק! ( אין לך מה להפסיד )

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לא זכור לי שבמלחמות ישראל שניצחנו הן היו משולבות עם פעילות מדינית

    זאת המצאה חדשה, 24/05/07 12:49

    שגורמת להפסדים במלחמות החדשות.
    7 שנים רצופות אנחנו כבר נילחמים בכמה אירגוני טרור ועוד לא הכרענו את המלחמה הזאת שמשולבות בה פעילויות מדיניות.

    במלחמה נילחמים מכים את האוייב אנושות,מנצחים,גורמים לאוייב להיכנע,ואז מגיעים להפסקת אש.

    הגורם הביטחוני הזה חייב להיות מפוטר.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    במקום להתרברב המשיכו בסיכול יומי מתמשך... (ל''ת)

    פאשיסטיני רצוענ, 24/05/07 12:48

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    חבל שבצה''ל קנו את המנטרה המטופשת שאי אפשר להביא ל 0 קסאם..

    אורן..., 24/05/07 12:42

    מה זה אומר למעשה.?
    זה אומר שאנחנו נשתדל אבל מותר לנו לא להצליח..
    זאת הרוח החדשה שעליה מדברים בצה''ל? השאיפה לניצחון..?
    אפילו אם נגיד (ואני לא אומר) שזה נכון..זה יכול להיות נייר עבודה?
    זאת יכולה להיות רוח פקודת היום?
    כיסוי תחת קוראים לזה ..ברור שאנחנו לא יכולים להצליח..
    ברור שלא הצלחנו ..אמרנו את זה בתחילת המערכה..
    תקבעו יעד ותנסו לעמוד בו ..ואל תגידו ברור שאי אפשר..

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    יוסי פלד, שר הבטחון אחרי הבחירת, ינהיג מדיניות בטחון אחרת! בטחונית

    חסר ביטחון, 24/05/07 12:39

    ולא חברתית! שר בטחון יעסוק בביטחון ושר רווחה יעסוק ברווחה!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    על מרצ והבג''ץ לעצור את החיסול הממוקד ללא משפט! זה לא חוקי ולא מוסרי (ל''ת)

    רחל - מרצ, 24/05/07 12:36

    הגב לתגובה זו

    • לכי לישון על האף

      דור, 24/05/07 12:44

      להם מותר לירות קאסמים ללא בג''ץ
      מעניין מאוד...
      בואי לשדרות אני מזמין אותך ל48 שעות ללא שינה ופחד ונראה אותך מדברת שוב...
      קל לדבר למי שגר באזור אחר משדרות...
      צריך להכנס בהם הכל הכוח ללא רחמים כולל אלו שבלבנון וסוריה ...
      משעל וחבריו...

      הגב לתגובה זו

    • למפגרת עם המצפון המעוות: לכי לעזה עם מרצ ובג''ץ גם יחד! (ל''ת)

      נפגע טרור, 24/05/07 12:52

      הגב לתגובה זו

      • לא יפה לדבר ככה אל ילדה נאיבית, בת 12 (ל''ת)

        כשתגדלי, תביני, 24/05/07 15:23

        הגב לתגובה זו

    • אני מבין...

      ארז, 24/05/07 12:56

      שירי טילים על אוכלוסיה אזרחית במטרה להרוג הוא חוקי ומוסרי בעינייך - כל עוד מדובר ביהודים...

      הגב לתגובה זו

    • זה מתאים למרץ

      ב. כהן, 24/05/07 12:56

      חוץ מהטירוף שיש בהערה הזאת, יש גם שיבוש דעת של הכותבת.

      הגב לתגובה זו

    • על בג''ץ לעודד חיסול ממוקד של שמאלנים ! זה חוקי ומוסרי ! (ל''ת)

      דן - ימני !, 24/05/07 12:57

      הגב לתגובה זו

    • וגם לעצור אותך על עזרה לאויב בזמן מלחמה

      zobret, 24/05/07 13:02

      וגם לעצור אותך על עזרה לאויב בזמן מלחמה

      הגב לתגובה זו

    • שלחו להם הזמנה בדואר ולא הגיעו למשפט

      דוקא, 24/05/07 13:03

      מה לעשות.

      הגב לתגובה זו

    • מדיניות החיסולים תחסל את המדינה (ל''ת)

      אחמד - בל''ד, 24/05/07 13:03

      הגב לתגובה זו

    • לרחל היקרה השמאלנית והמבולבלת...

      משה, 24/05/07 13:14

      מלחמה, זה סך הכל המון סיכולים ממוקדים ללא משפט של חיילי האויב.

      כדי להוציא אותך קצת מהבלבול, לאזרחי מדינה דמוקרטית מגיע משפט הוגן. אין שום מחוייבות כלפי מדינות זרות ומדינות אויב על אחת כמה וכמה לשפוט מישהו. אם מדינה או ישות אחרת פותחת באלימות כלפי מדינה אחרת, למדינה המותקפת זכות מלא להגן על עצמה בכל דרך שהיא וכללי הדמוקרטיה אינם חלים במקרה כזה. הערבים הם האויבים שלנו. הם תקפו אותנו. הממשלה והצבא חייבים לתקוף בחזרה ולהרוג כמה שאפשר כדי להכאיב להם מספיק שיפסיקו להרוג בנו כדי שילדי ישראל יוכלו להסתובב חופשי בלי לפחד מאויבים מרצחים.

      אל תקשיבי למורייך השמאלנים. הדרך שלהם הוא הדרך של מוות. אילו היינו שומעים להם, היינו עורכים משפטים לכל האויבים עד שסוף סוף הם היו נכנסים לבית המשפט והורגים גם אותך וגם השופטים. הדרך שלנו הוא הדרך של חיים, של נצחון הטוב על הרע, הצדיק על הרשע. של אלו שרוצים עולם של שלום על אלו שרוצים עולם של רצח ושנאה.

      פילוסופיה המובילה בהכרח לנצחון של הרוצחים על התמימים היא פילוסופיה של רשע ושל מוות. תמיכה בפילוסופיה כזאת היא תמיכה ברצח ומוות. יש להלחם נגד כוחות הרשע ולהשמיד אותם כדי שיוכלו אלו האוהבים שלום לחיות בביטחה.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    הממשלה הזהירה אותם

    שב''כ, 24/05/07 12:33

    מעל לכל במה אפשרית שהם מעמדים לחיסול. אז למה שלא יסתתרו?

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לפרק את צה''ל-ממילא לא מישתמשים בו ! (ל''ת)

    יונתן, 24/05/07 12:33

    הגב לתגובה זו

    • י-ו-נ-ת-ן- זהו עכשיו באמת אי אפשר להשתמש בך.. (ל''ת)

      בריג'יט, 24/05/07 12:44

      הגב לתגובה זו

    • נכון, כך לא יפגעו חיילים!... והאזרחים יהו כצאן לטבח! (ל''ת)

      ניצול שואה, 24/05/07 12:50

      הגב לתגובה זו

      • ''פעולה קרקעית ללא נפגעים: נתקו להם כבר את החשמל, קיביני מט'' התקבלה, (ל''ת)

        זבנג וגמרנו, 24/05/07 15:24

        הגב לתגובה זו

    • רעיון גדול-אולי נקנה חילים מפלסטיק מסין לא יעלו לנו כסף ואוכל והחמ

      zobret, 24/05/07 13:15

      אולי נקנה חילים מפלסטיק מסין לא יעלו לנו כסף ואוכל והחמס לא יוכל להרוג לנו חילים גם כך אנחנו לא משתמשים בחילים להגן עלינו!!רעיון לא?

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    ושוב פעם מצפוננו מציק לנו שהיכנו

    ינוקא, 24/05/07 12:32

    באויבנו ולכן מוסיפים ''אבל.....'' ולכן אין ברירה אלא לקום ולומר שתוך כמה שנים ספורות ישראל תזחל על 4ותתן לחמאס את שדרות

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    החיסולים ממש עובדים עלינו בעיניים!!

    ישמעאל, 24/05/07 12:30

    על מי עובדים החיסולים??בינתיים מי שמתחסל זה שדרות שמתפנה לתל אביב!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט,הכול עבודה בעיניים,יעני אנחנו עושים. (ל''ת)

      אמיר ברד, 24/05/07 12:46

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    להמשיך בכל הכוח - שיזכרו טוב את המכה !!!

    אל''י, 24/05/07 12:30

    לא לעצור להמשיך עוד 3 חודשים , אם הם לא ישלמו מחיר כבד הסיבוב הבא קרוב ואז בטוח זה יגיע לאשקלון ונתיבות !!!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    רק אחרי שהחמס ישבר ויבוא על הברכיים לבקש הפסקת אש,רק אז צריכה לבוא

    פעולה מדינית, 24/05/07 12:29

    צריכה להיות גרוש מאורגן של כל חברי החמס לתוניס.
    בדיוק כמו שגרשו את כל הפת''ח וערפאת מלבנון.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אסור להסכים ש''לא ניתן להגיע ל-0 קאסאמים''

    משה, 24/05/07 12:26

    חייבים ליצור מדיניות שכל קאסם, אבל כל אחד, הינו פגיעה משמעותית ויש למנוע אותו.
    לא ניתן לחיות במדינה עם ''רמה סבירה'', של קאסמים.
    הרמה הסבירה היחידה היא אפס -- א פ ס, ZERO.
    כל ירי קאסם הוא כישלון מערכת הביטחון -- לא כל כישלון הוא אסון, אבל בשום פנים ואופן לא להשלים איתו.
    אם הקודקודים ייצרו אוירת הסכמה - דרגי הבניים בשטח לא יפעלו מספיק

    הגב לתגובה זו

    • צודק לחלוטין!

      יש1, 24/05/07 13:02

      ברגע שאנחנו מסכימים לקבל כמות קסאמים מסוימת, אנחנו מהמרים בחיי אזרחינו.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    אם ראשי החמאס מרגישים נרדפים איך מרגישים תושבי שדרות?

    מ, 24/05/07 12:26

    גורמי הבטחון הקשקשנים לא למדו כלום ממלחמת לבנון השניה.
    עדיף שיעשו את עבודתם ויפסיקו לברבר.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    === ממתי הצבא קובע מדיניות ??? ===

    יואב, 24/05/07 12:19

    שיעשו את עבודתם וישתקו. הם נכשלים, ומנסים לפצות על כך ולהסביר ב''צורך'' ב''פעולה מדינית''.

    שיפעלו כבר, וישתקו.

    הגב לתגובה זו

    • הצבא לא נכשל-המדינאים מבלבלים אותם (ל''ת)

      יונתן, 24/05/07 12:29

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    טיפול נכון אשכנזי לידעך.

    מיכה שום, 24/05/07 12:17

    פשוט לא להודיע כלום מה שצריך זה 30 צלפים במשמרות עם כושר על צמרות עיצים וגבעות חולשות .כול מי אבל כול מי שנושא על גבו נשק יורים לפצוע קשה בלבד לא חיללה להרוג לא נותנים לוקסוס כזה מה יותר קל מאשר לכבור ,כן לטפל להאכיל ולראות זה קשה 10 מונים.אין בעיה לדעתי לפגוע כול יום 35 ממזרים.ללא מזלטים ללא טנקים ומטוסים .כן אם נסמוך על איזנקוט המתכנן שלנו נגיע רחוק אין למטכל מעט מעוף.לצערי נשארו רק הבררה שם.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לא מדברים עם טרוריסטים

    שפוי אוסלו, 24/05/07 12:02

    מהלך מדיני עושים עם מדינות, לא עם חבורת איגודי בנדיטים רצחניים.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מספיק עם הברברת

    משה, 24/05/07 12:02

    ''עם פרסום ההודעה, הבחינו בצה''ל כי ראשי החמאס ירדו למחתרת'' . למה לתת הודעה מראש?

    הגב לתגובה זו

    • ככה זה,כשלא ממש עושים משהו,משחררים כאלה הודעות (ל''ת)

      יונתן, 24/05/07 12:31

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מספיק להתרברב

    קוקוס, 24/05/07 12:00

    יש לי הרגשה שממש כמו הנאום של אולמרט על נסראללה בבונקר (מי יושב בבונקר ומי מדבר - שאל אולמרט) אנחנו עוד נאכל הרבה כובעים ונשב בעצמנו בתוך בונקר והכל בזכות גאונים מדיניים כמו אולמרט, לבני, פרס ושות' וגאונים צבאיים כמו מר פרץ הניכבד שמה שמעניין אותו כרגע הוא הבחירות הפנימיות במפלגת העבודה.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    פטפטת של קצינים

    יאיר, 24/05/07 11:59

    הקצין הבכיר אמור לעשות את עבודתו ולחסל כמה שיותר מנהיגי טרור.
    נושא הפעילות המדינית איננו נמצא בתחום סמכותו ואסור לו לדבר על ''הצורך'' בשילובו.
    קצינים שמברברים על מדיניות, כושלים ומפסידים בשדה הקרב.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הירי יימשך...

    ארז, 24/05/07 11:59

    עד שהסיכולים יגיעו לדרגים הבכירים ביותר.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ברור שהחיסולים עובדים! אבל למה לא קודם?

    חיים, 24/05/07 11:58

    היה אפשר לחסוך את ההרוגה והפצועים בשדרות כבר לפני חודשים, אם לא שנים.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אסור להפסיק עד שישלמו ב 1000 הרוגים לפחות. שיחשבו בעתיד אם כדאי (ל''ת)

    לירות על ערים, 24/05/07 11:57

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ''גורמי הבטחון'' הם שמאלנים שמכניסים דעותיהם הפוליות לצבא

    יעקב שפירא, 24/05/07 11:55

    א. אפשר להפסיק לחלוטין את הקסאמים. צריך רק לקבל החלטה כזו - ואין החלטה כזו.
    ב. אמירה מסוג ''צריך פעולה מדינית'' הינה שמאלנית טיפוסית. לא צריך שום פעולה מדינית. פעולה מדינית רק תגביר את הטרור, כשם שהסכמי אוסלו, הבריחה מלבנון, והגירוש האתני מעזה - רק הגבירו את הטרור ולא הפחיתו אותו. מה שצריך באמת, זה להוציא את המיעוט השמאלני ששולט בנו באמצעים כוחניים מן השלטון, ולתת לעם (שהוא באמת ברובו ימני) לשלוט. ואז - לכבוש מחדש את עזה, ולהשיב היישובים למקומם. כל השאר - זה סתם הזיות.

    הגב לתגובה זו

    • איך בדיוק להוציא את המיעוט השמאלני?

      ההוזה, 24/05/07 12:42

      להעמיד על הקיר ולהוציא להורג ?

      סתם לגרש מחוץ לגבולות הארץ?

      ואז פשוט לכבוש, בהתחלה נגיד את עזה, אחר כך את קהיר וטהרן ובסוף את לונדון, ככה בשם זכותנו ההיסטורית ומתוקף היותנו הנבחר בעמים?

      תגיד, שפם קטן ומטופח יש לך?

      הגב לתגובה זו

      • להעמיד על הקיר ולהוציא להורג!!!!!!!!!

        אבי, 24/05/07 13:47

        כן!כן!כן!כן!כן!כן!כן!כן!כן!כן!כן!כן!כן!כן!כן!

        הגב לתגובה זו

        • ועכשיו תכתוב 100 פעמים...

          חדר מורים, 24/05/07 14:41

          אני ילד מפגר.

          הגב לתגובה זו

  • 6.

    סיכולים ?? מפציצים ערמת כסף ?. במקום להוריד לנחש את הראש (ל''ת)

    נו באמת, 24/05/07 11:54

    הגב לתגובה זו

    • ''פעולה קרקעית ללא נפגעים: נתקו להם כבר את החשמל, קיביני מט'' התקבלה, (ל''ת)

      לא להסתכן, 24/05/07 15:20

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    קצין צריך לחשוב איך נלחמים

    רב אלוף, 24/05/07 11:53

    ולא להציע פתרונות מדינים בשביל זה יש ממשלה
    כל עוד לא יבינו הקצנים שהם חיילים
    לעולם נפסיד במלחמה
    ראה מלחמת לבנון השניה

    הגב לתגובה זו

    • גורמי הבטחון הם לא קצינים..

      א, 24/05/07 12:10

      מדובר בסגן שר הבטחון.

      הגב לתגובה זו

    • חיילים צריכים להיות חיילים

      ארז, 24/05/07 12:18

      הם צריכים להילחם - ולנצח.
      הפוליטיקאים לא צריכים להתערב בהחלטות שלהם, ולא להכפיף אותם לכללים שלהם כפופים הפוליטיקאים.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מציע לקציני צהל לעבור השתלמות אצל צבא לבנון (ל''ת)

    ב, 24/05/07 11:49

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק (ל''ת)

      אברהים, 24/05/07 12:23

      הגב לתגובה זו

      • ואני מציע לך לעבור לגור בגדה (ל''ת)

        zobret, 24/05/07 13:05

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    אפרים סנה צריך להתמנות לשר הבטחון (ל''ת)

    דודו, 24/05/07 11:48

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כמה אפשר ?

    גורם לא בטחוני, 24/05/07 11:48

    כןל אחד שמסתכל על מה שקרא
    רואה את שדרות נכתשת וננטשת
    זאת המסקנה הכללית
    זה בדיוק מה שקרא במלחמת לבנון
    לא משנה כמה חיזבלציקים חיסלנו
    ואיזה פעולות קומנדו נפלאות בצענו
    במשך חודש לא עצרנו אותם
    ומי שלא מבין את זה שיחליף מיקצוע

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    בכירי החמאס ישלמו על פשעי המלחמה שלהם בשדרות

    גדעון לוי, 24/05/07 11:44

    בכירי החמאס ישלמו על פשעי המלחמה שלהם בשדרות.

    הגב לתגובה זו

    • להתוות מקל וגזר(שמקל=מקל וגזר=גזר באמת+תזמון טוב)40שנה מוכיחות זאת (ל''ת)

      לא לחפש נוחיות, 24/05/07 12:06

      הגב לתגובה זו

    • גדעון הגזמת באמת..אמנסטי לא מגיעים עד לחמאס. (ל''ת)

      אמיר ברד, 24/05/07 12:47

      הגב לתגובה זו