• 44.

    תגידו, זה רק אני שדלוק על בקי גריפין?

    דימה, 25/05/07 03:26

    כל פעם שראיתי אותה בהפגנות נאלמה לי פעימה מהלב.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אנחנו חייבים לקחת אחריות למעשים שלנו

    רמי, 24/05/07 11:47

    קודם כל אנחנו סטודנטים, ובאנו ללמוד. אז התקבלה החלטה - וזה הזמן לחזור וללמוד.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    תכתבו לnrg ותמחו! חו''ל???באיזה סרט אתם חיים?? בושה.

    סטודנט עני, 24/05/07 11:21

    גועל נפש-הסתה שיקרית נגד הסטו'!
    אני עובדת בניקיון כדי לממן את הלימודים ואת שכר הדירה שלי-על איזה חו''ל אתם בדיוק מדברים?!
    אולי ל5% מהסטוד' יש אבא-אמא שישלחו אותם לטייל בקיץ-רובינו בקושי חיים מהיד לפה.על זה נאבקנו חודש וחצי-אם לא הייתם בכוכב ארץ בזמן הזה.תתביישו- ''עיתונאות''...

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    שימנע מעשרות אלפי סטודנטים לצאת לחופשת קיץ ארוכה בחו''ל.?

    יא יא, 24/05/07 09:42

    התבלבלתם-- למרצים יש תוכניות בחול!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    שושניין וברדה אתם שני עסקנים ! מעאכרים! - בזיון! תתפטרו!! (ל''ת)

    סטודנט, 24/05/07 08:43

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    למי יש כסף לחופשה לחו''ל, אם יהיה לנו כסף לנסיעות יהיה טוב (ל''ת)

    איה, 24/05/07 08:10

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ''דבר שימנע מהסטודנטים לצאת לחו''ל???''

    למה זה מגיע לנו, 24/05/07 06:15

    אולי התכוונתם לומר: דבר שימנע מהסטודנטים לעבוד בחודשי הקיץ, בכדי למממן את שכר הלימוד של השנה הבאה

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מה בדיוק חשבתם שיהיה?

    שרוני, 24/05/07 04:50

    אנשים אנחנו לא בתיכון, שכשמתבטל שיעור כולם חוגגים. לדעתי, מאוד יפה מצד הסגל האקדמי לוותר על החופשה המתוכננת שלהם כדי לא לפגוע בלימודים שלנו. כמי שמסיימת השנה תואר שני, אני מאושרת שלא הלכו נגדנו וחייבו אותנו בקורסים בשנה הבאה. נעבור גם את זה. שיהיה בהצלחה לכולם.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    איזה בזבוז זמן

    מתן, 24/05/07 04:16

    כל השביתה הזו לא קידמה כלום חוץ מהקריירות של שונשיין וחברים. לא מעניין אותי יותר האגודה

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מאיפה הקשקושים האלה?

    עומר, 24/05/07 03:57

    בבאר שבע הסמסטר היה אמור להסתיים (לא כולל בחינות) ב - 17 והוא הוארך ב 3 שבועות. תקופת המבחנים תסתיים ב - 6 לאוגוסט...

    יש לי הרגשה שהכתב\ת לא כל כך הבין על מה מדובר ועשה ימבה סלט

    ואגב - שונשיין & ברדה - יש לנו חשבון פתוח איתכם ונדע להתנקם במקום ובזמן הראוי.
    אתם לא תצאו נקיים מהביזיון הזה!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ההזדמנות האחרונה: 28.5 סעיף השכ''ל בחוק זכויות הסטודנטים.

    הסטודנט, 24/05/07 02:58

    יו''ר ההתאחדות (שונשיין) ויו''ר העברית (יקיר שגב) פועלים נגד הכללת סעיף השכ''ל המופחת בחוק זכויות הסטודנט.
    ההסכם מחק את הסעיף. זו עובדה ולא אכנס להסברים. האפשרויות:
    1. עיגון סעיף השכ''ל בחוק זכויות הסטודנט: הסעיף מוכלל בחוק עד 28.5 (יום כינוס הישיבה). נסו לשכנע את היו''ר מלכיאור וחברי וועדת חינוך ש''עובדים עליכם'' ושהגיוני שחוזרים לשביתה, שכן נתנגד לשוחט והעלאת המסקנות לממשלה (המלצות עוד שבועיים). אחרת כל הסטודנטים בארץ אבודים. השכ''ל יקפוץ ל-15000 ש''ח לתואר ראשון שנתי, ועד 30000 שכ''ל לתואר מתקדם (לשנה!)
    2. ביטול גזירות ראשי האוניברסיטאות: לימודים בימי שישי והארכת הסמסטר בחודש והכי חשוב: מבחנים סמוכים (כאילו יש מועד אחד בודד).
    אם יו''ר אגודת ת''א לא יפעל כל הסטודנטים בארץ אבודים.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    רק נדפקנו, עכשיו נטחן... (ל''ת)

    סטודנט מאוכזב, 24/05/07 02:43

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לזה אתם קוראים ללכת לקראת הסטודנט??

    לילי, 24/05/07 02:31

    איך זה מראה על התחשבות?
    אם אני אלמד כל יום כולל שישי, יום לימודים מלא עד 22:00! או 24:00 !!בלילה, בלי הפסקות באמצע!! [ןמתי בדיוק אני אספיק לעבור מבנין בקצה אחד לשיעור הבא בקצה השני? ומה עם שירותים ואוכל- הדברים הבסיסיים ביותר!!]. איך בדיוק נחזור הביתה בחצות? ומתי בדיוק נישן?או שהשינה נהפכה למותרות שניתן לוותר עליה?!
    איך זה מהווה שמירה על הרמה האקדמאית? הרי בצורה כזאת לא השאירו זמן לקריאת מאמרים,הכנת עבודות וכו. מישהו שכח כאן שבאוניברסיטה חלק ניכר מהלימוד הוא עצמי, בשעות החופשיות- שלפי ההסדר החדש לא ממש קיימות[ ושוב- האם זמן השינה אמור להיות מופקע?].
    אין מצב שבצורה שכזו נצליח לעבור את תקופת המבחנים בשלום! ללא זמן ללימוד עצמי הציונים ייראו בהתאם!! הלך הממוצע...
    ואחרי כל זה, לא יהיה חופש כלל! וחשוב לי להדגיש- אני לא צריכה חופש כדי להשיג שיזוף או לנסוע לחו''ל. החופש הינו דבר הכרחי למנוחה נפשית אחרי לחץ המבחנים!! בלעדיו הסמסטר הבא יתחיל בצורה לחוצה וברגל שמאל!
    אחרי כל זה, מישהו מוכן להסביר לי איפה ההתחשבות??
    אולי זו התחשבות באוניברסיטה שתשמור על ''רמתה האקדמאית''. רק חבל שעל חשבונינו!
    [ונקודה למחשבה- אם ידפקו ממוצעי הציונים בסופו של דבר זה יגרום לפחות אנשים שיתקבלו לתארים מתקדמים. כיצד זה שומר על האינטרס הנ''ל בדיוק?].
    במצב הזה היה עדיף שיבטלו את הסמסטר!
    תודה רבה, באמת, מקרב לב,
    על כלום!

    הגב לתגובה זו

    • צודקת אחותי! אם ככה הם רוצים, אנחנו לא חוזרים!

      רונית, 24/05/07 02:42

      נשב בחוץ, ונכריח אותם להקשיב לנו.

      הגב לתגובה זו

    • אז מה את מציעה? (ל''ת)

      סטודנט, 24/05/07 15:58

      הגב לתגובה זו

      • שיהיו יצירתיים קצת. די עם החשיבה המרובעת על ''חומר''. שינסו להבין

        רונית, 25/05/07 03:23

        בעצמם מה חשוב יותר ומה פחות. יקדישו את הזמן ליותר, ואת הפחות נקרא בזמננו הפנוי.

        הגב לתגובה זו

      • היא אמרה - ביטול הסמסטר (ל''ת)

        אוגי, 25/05/07 17:08

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    תגידו לי, ור''ה, אתם השתגעתם?

    רונית, 24/05/07 01:59

    עוד לא למדתם שצריך להתייעץ?

    איזה אידיוט יכול לחשוב שאפשר ללמוד מ-8 בבוקר עד-10 בערב (חצות?!) בלי הפסקות, ולהפיק איזו תועלת אקדמית.

    אתם, שיושבים בישיבות החשובות, ונושאים דברי ברכה בכל כנס - מתי בפעם האחרונה עמדתם בכיתה?
    אם אתם רוצים שהרמה האקדמית לא תיפגע, צריכים להפגין מקוריות! לחשוב קצת!
    אם אתם מי שעומד בראש האוניברסיטאות, אין פלא שההשכלה הגבוהה במשבר.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אי אפשר מבחנים עד ראש השנה - צריך את הסטודנטים למלחמה בקיץ (ל''ת)

    יוסי, 24/05/07 01:40

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    נראה לי שהצמד עבדו רק לעצמם וזרקו זין לסטודנטים בושה וחרבה שחתמו (ל''ת)

    צפוני, 24/05/07 01:35

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מילה אחת ויחידה רק יכולים להגיד שזה שיא הבזיון של הצמד שונשין וברדה (ל''ת)

    סטודנט, 24/05/07 01:33

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    שונשיין צריך להתפטר! אני יותר לא אשתתף במאבק שהוא עומד בראשו! (ל''ת)

    ההסכם כישלון!!!, 24/05/07 01:11

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כחו את האחריות עליכם

    סטודנטית, 24/05/07 00:54

    אני הייתי נגד השביתה(לא נגד המטרה) בגלל ההשלכות שלה! קחו אחריות ! אתם הלכתם בעניים אחרי המאבק הזה ולא בדקתם את הדרך שלו ומי מוביל אותו! שביתה זה נראה דרך טובה אבל מי אמר לכם שהגיוני לשבות ככה! לי זה דפק את העבודה של הקיץ!
    עכשיו צריך שביתה כי יש מלחמה בדרום והממשלה לא עושה יותר מידי

    הגב לתגובה זו

    • קודם תלמדי עברית!!!

      סטודנט, 24/05/07 02:25

      ''כחו את האחריות עליכם''
      זה אפילו לא מילה קשה בעברית
      ''קחו'' ''קחו'' ''קחו''
      ואני חשבתי שצריך בגרות מלאה, כולל לשון, כדי להתקבל לאוניברסיטה..
      אבל ככה זה במכללות הפרטיות, מקבלים את כולם, רק צריך $$$

      הגב לתגובה זו

      • אפשר לחשוב שכבודו בוגר הארווארד או סטנפורד

        Jehova, 24/05/07 03:11

        זה אפילו לא מילה קשה בעברית
        ''זו'' ''זו'' ''זו''

        אני חשבתי שצריך בגרות מלאה, כולל לשון, כדי להתקבל לאוניברסיטה..
        אבל ככה זה בבאר- 7 , מקבלים כל גמל וכל עז, רק צריך לדעת לכתוב שטויות באינטרנט.

        הגב לתגובה זו

    • האחריות עליך באותה מידה. המדינה הזאת גם שלך, לא? (ל''ת)

      רונית, 24/05/07 02:44

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    ראוי לחזור לשביתה (ל''ת)

    המינגווי, 24/05/07 00:28

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    יש להקים התאחדות בלי מכללות, רק אוניברסיטאות!!!!

    יניב, 24/05/07 00:19

    לאוניברסיטאות ולמכללות המתוקצבות יש אינטרסים וצרכים שונים, לא ייתכן שסטודנט שנה ז' (לתואר ראשון, עדיין) ממכללה פרטית
    שלא תיאלץ ללמוד אל תוך הקיץ שכן היא בקושי שבתה, יחליט בשביל כולנו.

    סנשיין לומד במכללה למנהל שכמו רבות מחברותיה המכללות הפרטיות שבתה לתקופה קצרה בלבד(אם בכלל).

    סנשיין הביא למכללות הפרטיות (שוב, אלו שבקושי שבתו) הבטחה ל-47 מיליון שקל.

    המכללות הפרטיות (שבקושי שבתו) הן אלו שעזרו לסנשיין הפוליטיקאי בגרוש להעביר את
    ההסכם הבזיוני.


    מי ישלם את המחיר(ולא יקבל 47 מיליון) אתם שואלים? כמובן, אלו ששבתו- הסטודנטים מהאוניברסיטאות ומהמכללות המתוקצבות.


    סנשיין קידם את האינטרסים של עצמו ושל חבריו המבוססים (שלומדים במכללות הפרטיות)...כל זה על הגב שלנו!


    הגיע הזמן לעזוב את ההתאחדות בידי המכללות הפרטיות ולהקים התאחדות נפרדת עבור האוניברסיטאות והמכללות המתוקצבות.

    הגב לתגובה זו

    • אחי, צודק לגמרי!

      רונית, 24/05/07 02:46

      סנשיין - אהבתי. אני קוראת לו שומשיין.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    כ-י-ש-ל-ו-נ-ר-י-ם! לכו הביתה! שושו וברד

    שוש, 24/05/07 00:11

    צמד לא יוצלחים שכמוכם.

    אין לכם יותר את המנדט שלנו. נגמר. לכו הביתה. אתם מפוטרים!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    שני פרחחים זרקו

    ד. המודאגת מאוד, 23/05/07 23:56

    אבן לבאר ו 250000 אלף סט' בשיתוף אלפי מרצים ( וור''ה אחת שרק הולכת נגד הסט') לא יוציאו את האבן המסכנה מן הבאר. לו לפחות היו השניים מתייחסים לפניות של סט' מודאגים בנוגע לכל מה שהולך לקרות עכשיו, אבל גם את זה הם לא עושים.
    מי יממן לי את הלימודים בשנה הבאה?
    ברדה ושונשיין?.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אתה מדבר שטויות איפה שמעת את זה?

    איתי, 23/05/07 23:55

    הלוואי שאתה צודק אבל לדעתי אתה מדבר מהרהורי ליבך .

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    האם זה נכון שממשיכים בשביתה באת'א

    נועם, 23/05/07 23:51

    שמעתי שתל אביב הודיע על המשך שביתה

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    בכל שנה בסתיו....השביתה תתחדש

    ב.ק., 23/05/07 23:42

    מדובר בהסכם ביזיון שנועד להציל את הסמסטר. אני מקווה שבתסיו הקרוב יהיה ראש ממשלה אחר, שר חינוך אחר ומנהיגות אחרת לסטודנטים לקראת המאבק הקרוב.

    הגב לתגובה זו

    • נוער תשחקו במקום אחר

      נפתלי, 24/05/07 01:15

      אין שום הצדקה לשביתה הזאת

      הגב לתגובה זו

      • לנופר

        אני, 24/05/07 08:03

        הילדה הקטנה היא את.רוב הסט' עובדים כדי לפרנס את עצמם ולממן את לימודיהם. לא ניתן , בהתראה קצרה, להחליט שאתה לא מגיע לעבודה ובכל לפגוע בעובדים נוספים שצריכים להיערך לכך ( שחלק מהם הם גם סט' שנוחתות עליהם גזירות מהחוגים שלהם). הילדה הקטנה היא את שחושבת שסט' עשויים מקשה אחת והם כמו עדר שהולך אחרי הרועה
        שלו.אני עובדת ולומדת ואם אומר לממונים עלי שאינני באה יפטרו אותי לאלתר.
        בצב שבו השוק נמצא ובלחץ יווצר בלימודים, לא אוכל למצוא עבודה חדשה, ללמוד אותה,להתאקלם בה ובכך גם לממן את לימודיי. לי כן חשובים הלימודים, אבל לי שונשיין ןברדה ( שמרוויחים הרבה מאוד ) לא יממנו את הלימודים ותודות לעובדה שאני ''לא גרה ברחוב '', אני ממש לא זכאית למלגה וגם מכסת ''המשרות'' של פר''ח מוגבלת ולא כל מי שחפץ בכך זוכה להשתלב בפרוייקט.
        קחי בחשבון שיש סט' שהם בעלי משפחות וצריכים לפרנס גם ילדים- מי ידאג להם ומי יביא אוכל הביתה?.
        את צריכה להתבגר ולבין לפני שבפעם הבאהתכתבי דברים מעין אלה. אותי לא מעניינת הפוזה ואני גם לא שייכת לחוג יוקרתי. אני תמיד נוכחת בכל השיעורים ולא מבלה על חשבונם על הדשא או בקניות.
        אני חורקת שיניים כדי להצליח , אולם, בתנאים שכאלה לא ניתן להצליח ואני צופה קריסה כללית - גם פיזית של סט' רבים וגם מהותית יותר של כל המערכת.

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    את''א עומדים להכריז על המשך שביתה

    מישהו, 23/05/07 23:39

    ולצאת נגד ההתאחדות המושחתת.

    הודעה תבוא בהמשך

    הגב לתגובה זו

    • מאיפה קשקשת את השטות הזו

      משה, 24/05/07 02:26

      בועז אמר בפירוש שהוא מקבל את ההחלטה

      אני מקווה שאתה צודק אבל זה נשמע לי מגוחך

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    נראה לכם מטומטמים שאני אלמד עד חצות לא

    מעיין, 23/05/07 23:25

    אצא להפסקות , ואבוא ביום שישי לא ולא לא רצחתי אף אחד וזה ממש לא מתאים לי ונראה לי שלמרצים זה גם לא מתאים איפה אתם חיים?
    מי החליט את ההחלטות הדפוקות הללו?
    איזה חוסר התחשבות בסטודנטים ואתם אמרתם שתתחשבו אחלה התחשבות.
    אגב לא יותר פשוט להוריד חומר של שבועיים הפסד.
    יותר חכם לא?

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל 17

      נופר, 24/05/07 01:14

      את ממש חכמה, מה את לומדת ? את מבינה למה בציבור לא התיחסו לשביתה שלכם ? היום כווווולם סטודנטים ולא חשוב להם הלימוד אלא הפוזה.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    דבר לא ישנה את הטעם המר בפה שנותר

    רוני, 23/05/07 23:21

    איך מכרו את הסטודנטים כנזיד עדשים.

    יזכר לגרעון עולם. אל תשכחו לעולם את שמות האנשים שהובילו לכשלון. אנחנו עוד נתראה בעתיד ונחזיר להם כפל כפליים.

    הגב לתגובה זו

    • בתור סטודנט אתה אמור לדעת

      תעכל חביבי, 24/05/07 00:42

      שאומרים ''לדראון עולם''

      ולא כפי שניסית להתבטא.

      הגב לתגובה זו

      • אין מצב שאני מעכלת את המציאות הזאת. חכה ותראה מה זאת מהפכה.

        רונית, 24/05/07 02:48

        ודוקא ''גרעון'' מתאים פה מאד.

        הגב לתגובה זו

    • הטעם הרע שנשאר הוא בגלל

      ראובן, 24/05/07 01:11

      שמלכתחילה לא היתה שום הצדקה לשביתה.
      אתם עדה של מפונקים שחיפשתם אקשין , שיחקתם בהפגנות בלי סיבה אמיתית . השביתה היא אמצעי ואצלכם היא היתה למטרה. זאת הסיבה שלא שידרתם אמינות.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    שונשין אמר שניצחנו? חחחח, נכשלנו. איזה נזק לסמסטר ולסטודנטים

    מרצה בכיר, 23/05/07 23:14

    אם שונשיין מדבר על הצלחות כאלה, כנראה שהוא עצמו לא מבין מהי הצלחה.

    שונשיין יקירי - אתה הכשלון הכי גדול במאבק הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כ''כ הרבה חארטה..

    עמית, 23/05/07 23:13

    לימודים בלי הפסקות?
    בלטי אפשרי טכנית כי בהרבה קמפוסים המרחק בין האולמות הוא יותר מ10 דקות הליכה.

    לוח המבחנים יחל רק באמצע אוגוסט?
    אם יאריכו את הסמסטר (נגיד) אפילו בחודש, הוא יסתיים לקראת סוף יולי אין סיבה להתחיל את המבחנים רק באמצע אוגוסט.

    לימודים עד חצות?
    אני רוצה לראות מי יִלמד/יֶלמד עד חצות..

    למה סתם לזרוע בהלה בקרב הסטודנטים?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ומתי אני אמורה לעבוד בכדי לממן את שכ''ל לשנה הבאה????? (ל''ת)

    סטודנטית מודאגת, 23/05/07 23:11

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    שני פרחחים הובילו מאבק שלם לכשלון בלתי יתואר

    חבר, 23/05/07 23:11

    רק אלוהים יחזיר להם טובה כתחת טובה.

    תנו לאלוהים לעשות את שלו. הגלגל מסתובב וכל אחד מקבל את המגיע לו, גם המושחתים איתי ברדה ואיתי שונשיין.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הבמחנים ימנעו חופשת סטודנטים ארוכה בחול?

    דוד1, 23/05/07 23:05

    שאני יבין
    המשפט:
    ''לוח המבחנים יחל רק באמצע אוגוסט וייגרר עד לערב ראש השנה הבאה - דבר שימנע מעשרות אלפי סטודנטים לצאת לחופשת קיץ ארוכה בחו''ל. ''

    ואני חשבתי שהדבר ימנע מהסטודנטים לעבוד כדי לממן את שכר הלימוד, שכל השביתה - טענה, שאין לסטודנטים כסף לשלמו ?!!!

    העולם מצחיק, אז צוחקים :-)

    הסטודנט

    הגב לתגובה זו

    • שיטוסו צ'רטר!

      אורן, 24/05/07 00:23

      אם אין כסף למחלקה ראשונה, מי אמר שמבטלים את הטיול?

      הגב לתגובה זו

    • קודם תלמד עברית : אני אבין ולא יבין (ל''ת)

      דליק, 24/05/07 01:07

      הגב לתגובה זו

    • רוב הסטודנטים נוסעים לחו''ל...

      אסף, 24/05/07 05:06

      בכדי לעבוד, לא למטרת חופשה!!

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    איזו בושה ואיזה בזיון. מכרו אותנו כנזיד עדשים

    אורי, 23/05/07 23:05

    שונשיין וברדה עשו הכל כדי להעביר הסכם סוג ז' רק כדי לזכות בכסא פוליטי אצל אולמרט המושחת.

    מושחתים!!!!

    הגב לתגובה זו

    • בנזיד כדשים - צריך עוד ללמוד (ל''ת)

      בנאדם, 23/05/07 23:53

      הגב לתגובה זו

      • גם לך לא יזיק ללמוד הקלדה עיוורת... (ל''ת)

        אסף, 24/05/07 04:04

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    זה מגוחך

    סטודנטית, 23/05/07 22:57

    בקיזוז ההארכה יוצא שהפסדנו שבועיים של לימודים, ורק שבוע בחוגים בהם ההארכה תמשך 4 שבועות.

    לוגיסטית אני לא רואה איך יסדרו את המערכת כך שסטודנטים באמת יוכלו לקחת חלק בהרצאות הנוספות מבלי להפסיד אחרות.

    יש קמפוסים (למשל גבעת רם בירושלים) בהם התחבורה הציבורית למרבית המקומות בעיר מסתיימת ב-20.00 ולא, מרבית הסטודנטים אינם בעליהם הגאים של רכב פרטי.

    לוח המבחנים המקורי היה אמור להתחיל בסוף יוני. אז עכשיו הוא מתחיל באמצע אוגוסט? יותר הגיוני שזה יהיה מאמצע יולי.

    המון דיסאינפורמציה בכתבה אחת.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    # תואר הכשלון של השנה 2007 מוענק לשונשיין וברדה #

    איתי, 23/05/07 22:53

    את התואר הם השיגו ביושר רב.

    הנה 3 דברים שלמדתי משביתת הסטודנטים:

    1. לעולם אל תאמין לצמד ליצנים שלומדים במכללות - הם לא מספיק פקחים לנהל מאבק כמו סטודנטים מאוניברסיטאות. להפך, המאבק שלהם נראה כמו הלימודים שלהם. מפוזר, יקר, לא ממוקד ובעיקר היצמדות לתפל ולא לעיקר. ככה מלמדים היום במכללות כנראה אם שני הליצנים לומדים בהם. יחי הרמה הגבוהה של ההשכלה.

    2. אל תאמין לתקשורת - היא אף פעם לא מדווחת אמת. רק את האמת שלה. כמה פעמים היא חשבה שהשביתה נגמרת והיא נמשכה? כמה פעמים היא דיווחה על הסכם ולא היה הסכם. נמאס כבר מהמניפולציות של התקשורת.

    3. לעולם אל תיקח יותר חלק במאבק סטודנטים במדינת ישראל - נציגי הסטודנטים תמיד ידפקו אותך בסוף. הם ישאירו אותך מדמם ופצוע עם סמסטר שהלך פייפן וכעת תשבור לבד את הראש כיצד להשלים את כל החומר ולעמוד בלחץ הבחינות. חייך, דפקו אותך! חברים שלך. תגיד להם תודה.

    הגב לתגובה זו

    • הלו תרגיע!

      עוזי, 23/05/07 23:03

      אין לך מושג מה הולך במכללות ואין לזה שום קשר לשני הליצנים שהזכרת.
      אולי יותר קל להתקבל למכללות מלאוניברסיטאות הדרישות האקדמיות הן גבוהות לפחות כמו האוניברסיטאות.להיפך בהרבה תחומים המכללות עולות על האוניברסיטאות למשל:השרות לסטודנט,מרצים מהשטח ולא מהמעבדה ועוד.
      אל תזלזל במה שאתה לא מכיר

      הגב לתגובה זו

      • חחח. בגלל המכללות העלובות שלא שבתו העבירו הסכם דפוק

        יאיר, 23/05/07 23:10

        אתם האשמים העיקרים בכשלון המאבק.

        אין לכם זכות הצבעה בהתאחדות. לא שבתתם? אתם ציבור סטודנטים סוג ג'. לא ראוים אפילו להתיחסות. לא תרמתם למאבק, לא הזתתם אצבע ועוד נותנים לכם להצביע בהתאחדות?

        שערוריה שעוד לא היתה כדוגמתה.

        לא פלא שונשיין וברדה לומדים במכללה. זו הרמה של הסטודנטים במכללות. אפסים!!!!

        הגב לתגובה זו

      • אם אתה לומד ביולוגיה מולקולרית עדיף שהמרצה יהיה מהמעבדה (ל''ת)

        בנאדם, 23/05/07 23:56

        הגב לתגובה זו

        • אבל אם אתה לומד נהל עסקים או משפטים

          עוזי, 24/05/07 15:55

          עדיף שהוא יהיה מהשטח

          הגב לתגובה זו

      • רמת המכללות שלוש דרגות מתחת לאוניברסיטה (ל''ת)

        דפנה, 24/05/07 01:06

        הגב לתגובה זו

    • מלים כדורבנות. כל הכבוד!!!!!!! (ל''ת)

      מיכלי, 23/05/07 23:12

      הגב לתגובה זו

    • צודק מליון אחוז. שושו עשה הכל כדי להעביר את ההסכם

      בשם העם, 23/05/07 23:16

      הוא הביא מאבטחים שימנעו מאתנו להתקרב.

      רק מי שיש לו משהו להסתיר עושה דבר כזה.

      אין מלים לתאר את הבזיון של השביתה הזו ואת העלבון ששונשיין הביא על כולנו הסטודנטים.

      הגב לתגובה זו

      • יש שמועה ששונשיין מתחבא עכשיו בבית

        אני, 23/05/07 23:28

        מפחד לצאת אחרי הבושות שהביא על הסטודנטים.

        איזה עלוב

        הגב לתגובה זו

    • צודק המיליון אחוז! (ל''ת)

      סטודנטית, 23/05/07 23:23

      הגב לתגובה זו

    • לפחות הם סוף סוף יסיימו תואר...

      יאנה, 23/05/07 23:23

      כמה שנים הם לומדים? 7 שנים במכללה?

      הגב לתגובה זו

    • ואת כל זה למדת רק מהשביתה הזו? לא מקודמותיה? (ל''ת)

      עדי, 25/05/07 17:15

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    סטודנטים בוכים שזה קשור בכיסם .מספיק לילל .!!!! (ל''ת)

    כרמיאלי, 23/05/07 22:50

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אגודה זבלה

    עידן, 23/05/07 22:49

    לא השגנו כלום
    אתם חבורת פחדנים מתקפלים לצרכים פוליטיים אישיים

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    זה מה שמספרים לכם

    מידע מהימן, 23/05/07 22:40

    בפועל תהיה תוספת של שבועיים, לא ילמדו בימי שישי ויום הלימודים יסתיים כרגיל בשעה 20:00 עם שעה אקדמית של 45 דקות.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    שמישהו יסביר לי בבקשה

    אני, 23/05/07 22:38

    מדוע לוח המבחנים יתחיל באוגוסט אם הסימסטר ייגמר בסוף יוני עם הארכה?

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    המשיכו בשביתה!!!

    סטודנטית מת''א, 23/05/07 22:37

    אסור להפסיק לשבות!!!!
    ההסכם אינו מחייב כי נחתם בדרך לא דמוקרטית ובזויה!!
    אסור להתעלים ממה שהשגנו עד עכשיו , אסור לאבד את המומנטום!
    צריכים להודיע כי ההסכם אינו קביל , לפטר את המושחתים ולהמשיך בשביתה עד להשגת הסכם ראוי.
    אנחנו מאבדים את העתיד

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    פשוט בושה לא הרווחנו כלום מהמאבק המטופש הזה !!! (ל''ת)

    א', 23/05/07 22:35

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אני בספק שמישהו יסכים ללמד עד חצות

    מילה, 23/05/07 22:30

    זה מגוחך

    הגב לתגובה זו