• 119.

    להעביר הלאה בדחיפות לסטודנטים ומרצים בכל הארץ-

    שחר, 23/05/07 13:37

    פעילי כל האוניברסיטאות והמכללות התאחדו!
    פעילים מכל הארץ בוקר טוב ממטה המאבק בסמינר הקיבוצים וסטודנטים נוספים שנפגשו אמש לאחר מחטף ההתאחדות לאישור ההסכם בלי דיון של סטודנטים ובלי מועצות והצבעות סטודנטים בקמפוסים.

    הוחלט על ארגון מלמטה של מעגלי דיון ארציים על נוסח ההסכם בכל כיתה ובכל מדשאה ברחבי הארץ. כל הפעילים מוזמנים לעזור וליזום בקמפוס שלהם דיונים יחד עם המרצים על נוסח ההסכם (בנפרד מהשביתה).

    זה חשוב ביותר ואסור להפסיד זמן יקר.

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    חצות ? חצות ?

    טוני, 22/05/07 14:26

    איך נחזור הביתה ?
    אנשים ישנו על הכסאות ואני בטוח שגם המרצים ישנו.

    לא ניתן ללמוד כל כך הרבה שעות, ומה יהיה יום למחרת ? אנשים יגיעו במצב שינה ?

    הגב לתגובה זו

    • אני אישית אקח איתי שק שינה

      חוצפה, 22/05/07 16:14

      ואשן על הרצפה בחדר ההרצאות ונראה מי יזיז אותי משם
      אין לי איך לחזור הביתה בחצות
      אין לי איך לממן מונית ספיישל כל יום
      אין לי חדר במעונות
      ובקצב הזה גם לא יהיה לי מתי לעשות את המטלות שנותנים!!!

      הגב לתגובה זו

    • זה מחיר השביתה (ל''ת)

      למה ציפית?!, 23/05/07 01:30

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    הפגנה נגד ה''הענשה'' של הסטו' ושלילת זכויותיהם עקב המאבק להשכלה-

    ., 22/05/07 13:31

    בואו להפגנה נגד ה''הענשה'' של הסטודנטים ושלילת זכויותיהם שבהן נוקטים ור''ה-ע''מ להמנע מהתחשבות אקדמית בסטודנטים! ור''ה הרוויחו מיליארד ש''ח בעקבות הסכם ההתקפלות-וכעת מטילים עלנו לשלם את מלוא מחיר המאבק !

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    אני לא רוצה להגיד אמרתי לכם (ל''ת)

    אבל אמרתי לכם, 22/05/07 12:09

    הגב לתגובה זו

    • זה היה שקוף - אתה יודע- תמימות של כול מיני

      אני, 23/05/07 21:05

      סטודנטים שחשבו שלא ימכרו אותם תמורת קריירה פוליטית

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    בשביל זה שבתתנו 36 יום!?!?!?

    לא מאמין!, 22/05/07 10:07

    עבדו עלינו מיקו!

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    לכל מי ששואל ''בשביל זה שבתנו..?''

    סטודנט, 22/05/07 09:55

    השאלה הזאת היתה צריכה להשאל על ידך כל יום בחודש וחצי האחרונים?

    למה אני שובת? מה אני רוצה להשיג? מה אני יכול להשיג?

    בפועל רוב הסטודנטים הולכו שולל אחרי ססמאות ריקות מתוכן ותעמולה שהפיצו אותם אנשים שגם קיבלו את ההסכם ויחתמו עליו מול נציגי הממשלה.

    המאבק אינו ''מאבק חברתי'' וגם בחלקו הגדול אינו מוצדק.
    זה היה מאבק פוליטי שהתחיל והמשיך להיות מונהג בצורה לא דמוקרטית ע''י פוליטיקאים קטנים וחסרי נסיון (ע''ע ברדה ושונשיין). מהיום השני לשביתה ידעתי ואמרתי שהשביתה לא תסתיים בהישג גדול לסטודנטים.
    אין ספק שיש הרבה מה לתקן במדינתנו הקטנה. אבל לא ע''י אלימות ולא ע''י פגיעה בעצמנו- שכבה חלשה גם ככה (מתי נעבוד בקיץ?)

    אז מי שלא שאל את עצמו את השאלות במועדן שלא יתעורר עכשיו!

    הגיע הזמן להשתקם מנזקי השביתה המיותרת.

    בהצלחה!

    הגב לתגובה זו

    • יאללה נמאס כבר מהתגובה שלך - אותו דבר בכל כתבה

      יאללה, 22/05/07 11:17

      אנשים שפויים לא חוזרים על עצמם כמו תוכי.

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    כולם מושחתים, ומכרו אותכם בזול,

    אבי 101, 22/05/07 09:27

     תמשיכו במאבק, עד שתצאו בהישגים כמו שצריך.! ולא בהסכם ללא השגים.!

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    כפי שאמר פעם. עם ישראל נעשה ונישמע

    פקק תנועה, 22/05/07 09:05

    ובהתאם לכך נמשיך לישמוע ולעשות .

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    תעודת עניות ליו''ר ולמנהיגי המאבק (ל''ת)

    קנו אותכם בזול, 22/05/07 08:50

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    נפלתם לפח של פולטיקאים ממולחים.

    דוקטורנט, 22/05/07 08:49

    תנחומיי.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    אם את/ה בעד או אפילו נגד - את/ה חייבים להיכנס!!!

    רשף, 22/05/07 08:46

    בכתבה לא מוזכר כרגע שום סקר! המספרים הם בסך הכל חישוב של אחוזי המצביעים בנשיאות! זה אפילו לא מדגם מייצג! זה לא דמוקרטי, זה לא אמיתי, וזה לא אומר כלום על הרצון שלנו להמשיך לשבות או לא, ולהתנגד להסכם או לא...
    זה לא יכול להמשיך ככה - בואו נענה ליוזמה של 79, ונלך לסמינר הקיבוצים ב-10:00, גם אם אנחנו לא רוצים שביתה, ורוצים הסכם! לפחות שזה יהיה באמת אנחנו שנחליט ולא חבורה של פחדנים... אם ניתן לזה יד עכשיו, אלו יהיו ראשי המדינה מחר... בואו היום לסמינר הקיבוצים ב-10:00. לא משנה מאיזו אוניברסיטה או מכללה אתם - שם באמת שומעים את הסטודנטים, שם באמת מחליטים החלטות אמיצות שדבקים בהן ולא מוותרים עליהן, שם באמת רוצים חברה ומדינה שראוי לחיות בה!!! בואו! גם אם אתם לא יכולים ב-10:00 אז ב-11:00 - זה חשוב מאוד!!!
    וגם - בועז טופרובסקי יכול לשנות פה הכל - אבל הוא צריך לרצות, ובשביל זה אולי אנחנו צריכים לדחוף אותו...
    חבר'ה - מה שיש בתגובות זה הסקר! זה הרבה יותר מייצג... עברתי על כולם! יש פה רוב מוחלט וברור מה לא בסדר ומה כן בסדר ואיך צריך להמשיך - אל תהיו אדישים לעובדות!
    בואו - 10:00 סמינר הקיבוצים!

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    בוגדים

    יאיר טלקר, 22/05/07 08:40

    אני לא מאמין שאחרי כול המאבק לא קיבלנו כלום חבל שלא שברתי שביתה מוקדם יותר

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    שונשיין-עוד 15 שנה בועדת חקירה כלשהיא! בועז המהמם-רוצים אותך!

    מאוכזבת, 22/05/07 08:34

    אין ספק שתיכנס לפוליטיקה בארצנו ולדעתי אתה תיפול ותגיע לועדת חקירה כמו כל יתר המנהיגים ה''גדולים'' שלנו. איך אתה מעז להגיד ''אולמרט תתפטר'' על במות ת''א וירושלים מול אלפי סטודנטים??? אתה בדיוק כמוהו- וגם אתה לא תצטער על הכישלון שלך ולכן אתה תפוטר על ידנו...
    בועז , אנחנו תומכים בך, התפקיד שלך!

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    שונשיין מה עשית? אחרי כישלון המאבק הזה אני לא אצטרף לשום מאבק בעתיד (ל''ת)

    אין אמון יותר, 22/05/07 08:19

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    מסקנות המאבק

    סטודנטית, 22/05/07 08:15

    חברי הסטודנטים ברחבי הארץ
    עכשיו כשהאמבק נגמר באופן העגום שנגמר זה הזמן להסיק מסקנות.
    אסור להיות שאננים, אסור לחכות לקיצונות ולמאבק הגדול, צריך להתחיל לתקן דברים בשטח.
    הדבר הנכון לעשות כרגע, הוא להעביר מכתבי ביקורית ליו''ר האגודה במוסד הלימודים שלכם. מכתב שיסכם את הפעילות ואת הסקת המסקנות.
    אל תשתמשו בפלטפורמה כדי לרדת לפסים אישיים, אל תכתבו שרשרת השמצות (אפילו אם נכונות) כנגד שונשיין, האגודה שלכם או כל עסקן אחר.
    מה שצריך לעשות בשלב זה הוא בראש ובראשונה לעגן בתקנון התאחדות הסטודנטים חוקים שיאפשרו ניהול תקין.
    חוק לגבי דרך ההצבעה (חסל סדר שינויים על פי מצב רוחו של היו''ר)
    חוק לגבי מי מצביע (חסל סדר השתתפות בהצבעה של מי שאינו שותף לביצוע בפועל, כמו מקרה המכללות הפרטיות שלא שבתו וכן הצביעו על המשך השביתה)
    חסל סדר קבלת החלטות ללא שקיפות הן בבית (אוניברסיטאות) והן בחוץ (ההתאחדות)
    הגיע הזמן שכשמוציאים אותנו למאבק, נדע גם על מי, עם מי, ושיש על מי לסמוך.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    תכוותי שלא הסגתם כ-ל-ו-ו-ם (ל''ת)

    פרחחים עלובים, 22/05/07 08:11

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    פראייר מי שמשלם שנה הבאה דמי אגודה

    תומר, 22/05/07 08:09

    אני חושב שצריך להחרים את כל האגודות בארץ. לא לשם - זו דרך מצויינת לחסוך 250 ש''ח מהשכר לימוד. אתם רואים בסוף הם כן הצליחו להוריד לי את השכר לימוד.

    אפסים....

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    שונשיין והחבירם - תתביישו , הסכם גרוע מאין כמוהו (ל''ת)

    סטודנט זועם, 22/05/07 08:08

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    הלוואי ושונשיין טועה

    סטודנטית, 22/05/07 08:04

    הלוואי והממשלה לא תקיים את ההסכם.

    מר שונשיין היקר
    '' אנחנו אמנם השגנו את ההסכם, אך הם אלה שנלחמו עבורו ואין לי מילים לתאר את מה שהם עשו, כי בזכותם, למעשה, אנחנו פה''
    אני מתביישת שהייתי אחת מאותם סטודנטים שאיכפת להם. אני מתביישת שיצאתי לרחובות, שעמדתי בשורות הראשונות גם כשנהיה אלים ולא נעים, שפעלתי גם בתוך מוסד הלימודים שלי למען השביתה
    וחבל, כל כך חבל לי שהפסדתי חודש לימודים ולא ארגנתי התנגדות לשביתה שלך. שביתה שבעיני מראש היתה מיותרת, אך לרגע, כשראיתי כמה כח סטודנטיאלי תומך בה, הרשתי לעצמי לקוות שאולי סוף סוף יקום מאבק סוציאלי אמיתי בארץ.

    חבל לי שאתה צעיר במפלגה שראשה כבר הנהיג מאבקים חברתיים, אבל לא טרחת לבקש עיצה, לא למדת מנסיונו איך מנהלים מאבק אפקטיבי, רק ישבת בבית וצחקת כל הדרך אל הבנק.
    כולי תקווה כי תכשל בדרכך הפוליטית, שכן אין בידך ולו הישג משמעותי אחד שנובע מתוך כוונות טובות. כולי תקווה שיזכרו לך במפלגה שעוד כיו''ר התאחדות הסטונטים פעלת לא בתום לב, בחוסר אידאולוגיה וגם מתוך חוסר כוונות אף על פי שבניגוד להרבה מאבקים פוליטיים במדינה לך היה גיבוי מלא של רבע מיליון בני אדם ועוד אנשים שתמכו ברעיונות המאבק ולכן יכולת בהחלט להביא הביתה הישגים.
    אני מקווה שהיום זו הפעם הלפני אחרונה שאנחנו שומעים עליך בתקשורת.
    לפני אחרונה, כי אני אשמח לשמוע שהתביעה נגד מכירת איסתא אכן הצליחה, ושאתה התפטרת או פוטרת מתפקידך הנוכחי.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    לא כדאי ללמוד בארץ

    בחול טוב יותר, 22/05/07 08:03

    קיימות באירופה אוניברסיטאות ברמה גבוהה מאוד, איכות הוראה גבוהה הרבה יותר מהמקובל בארץ, פחות בירוקרטיה מבאוניברסיטאות המסואבות של ישראל.
    וכן.. גם שכר לימוד נמוך יותר, וכמות גדולה יותר של מלגות, מענקים והלוואות לסטודנטים שזקוקים להם.

    הגב לתגובה זו

    • אם תגיד לי לאן לגשת כדי להשיג מלגות.

      אושרת, 22/05/07 12:45

      אני מאוד אשמח, אני מתחילה שנה הבאה ללמוד רפואה בסלובקיה, אחרי ששם המחיר לשנה הוא 40 אלף שקלים, והתוכנית שם באנגלית...
      המחיר ממש בשמיים....אבל זה מה שקורה שאי אפשר להתקבל במדינה הדפוקה הזו...פשוט בכייה לדורות

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    בפעם הבאה שונשיין וברדה המושחתים ישבתו לבד !!! (ל''ת)

    סטודנט, 22/05/07 07:57

    הגב לתגובה זו

    • הם לא זקוקים לעוד שביתה יש

      עדי ו, 23/05/07 21:12

      להם קריירה פוליטית

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    ועל זה היה כל הרעש? ...

    אלון ה, 22/05/07 07:39

    על זה אני הפסדתי 40 ימים של לימודים? בגלל זה המוסדות של ההשכלה הגבוהה שותקו מעל לכל עבר, בשביל סתם לחתום הסכם עם ממשלה שאף אחד לא מאמין לה, חוץ מאיזה 2-3 אחוז? לא ייאמן לאיזו איוולת הגענו. האיוולת הגדולה היתה בכלל בפתיחת השביתה הזאת.
    מעניין איפה אדון עבדיאל מחיפה, זה שתקף אותי על הדברים שאמרתי על המאבק העלוב הזה ובנוסף הוא גם שיבח את שונשיין וברדה על המאבק שלהם, אני הזהרתי אותו מפניהם, אבל הוא התעקש שזה לא המאבק שאני חושב שזה, אלא משהו אחר שממש מעבר. אז הנה, רואים עד כמה שזה לא היה.

    אז מה שניתן לומר לסיכום על המאבק. שהיו שני אנשים: איתי ברדה ואיתי שונשיין, שפמפמו לנו את השמות שלהם לאורך כל מהלך המאבק והשביתה, שהם פשוט לא ידעו איך להנהיג, היה להם המון כסף והמון כח, אבל הם ניצלו אותו אך ורק למטרה אחת - בשביל לקבל פרסום, על האחד ידוע שהוא כוכב גדול במדורי הרכילות ואילו השני סיפר במו פיו ששאיפותיו העתידיות זה לרוץ לראשות עיריית ראשון לציון ולפרוש בגיל 35. אז זה המאבק שלהם, שבו הם אספו כמה אלפי סטודנטים ונתנו להם להשתולל בלי רסן, רק מה - נאבק אחד רוצה לפרק את ועדת שוחט, לנאבק אחר יש שאיפות אידיאליסטיות בנוגע להשכלה הגבוהה, לנאבק נוסף יש כוונות חברתיות, עוד נאבק בכלל רוצה שהממשלה תתפטר, ושכל אחד מושך לכיוון אחר, אז ככה נראה המאבק. אז כל אלו שנאבקו הוציאו את עצמם כאלה מטומטמים. הזהירו אותם שהם עומדים להיות מולכים שולל, אבל הם לא רצו להקשיב לאזהרות, אז בבקשה - שיאכלו אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    היו''רים לא יותר טובים מאולמרט וחבריו

    שחר,רופין, 22/05/07 07:28

    מכרתם אותנו אפסים

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    *^*סוף לשביתה - לא למאבק!!!!*^* (ל''ת)

    משמרות, 22/05/07 07:16

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    בזיון,מפלה,כישלון-אין מילה מספיק טובה לתאר את הנפילה....

    סמינר הקיבוצים, 22/05/07 07:16

    ''בזיון'' זו מילה קטנה כדי להגדיר מה שקרה כאן-באו שניים כמו שונשיין וברדה, עשו הרבה טראראם, צעקו ברמקולים במשך ההפגנות דברים שלאו דווקא היו קשורים לשביתה ולמלחמה של הסטודנטים-ומשכו אחריהם המון נלהב-עד למפלה הגדולה! החתימה על ההסכם, הושגה באילוצים ובמרמה!היא אינה מייצגת את הכלל ועובדה היא שיש עדיין כותרות רבות נזעמות על החתימה הקלוקלת ועל שונשיין וברדה שהפקירו את הסטודנטים ואת ההשכלה כולה!הצעה:בואו לועידות בסמינר הקיבוצים-שם יהיו אנשים שיודעים לדבר,יודעים מה הם רוצים ועל מה הם נלחמים ''ומכניסים'' את שונשיין וברדה ל''כיס הקטן''! גם טופרובסקי מת''א צודק!כולנו נגררנו אחר מיעוט של שני אידיוטים שהובילו אותנו למפלה הגדולה-הכניעה!

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    מילא היו מוכרים אותנו אבל לשקר במצח נחושה?

    עמרי, 22/05/07 07:11

    אבל גם לשקר?

    התגובה האמיתית של שונשיין הייתה לא שאנחנו התחלנו את המאבק ובזכותנו הוא עוד כאן אלא -
    וזה ציטוט

    ''הברברים האלא שבחוץ הם מבחן המנהיגות שלנו. צריך להשתיק אותם מבפנים!''

    מזכיר לכם כמה אירועים מההיסטוריה? ק.ג.ב? סטלין?
    אני יכול לחשוב על עוד כמה.

    ההסכם הבזוי הזה... שונשיין מכר אותנו בפעם ה5 מאז תחילת השביתה. כל פעם משנה דעתו. אני מתבייש להיות סטודנט בישראל היום.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    שיכפילו להם את שכר הלימוד (ל''ת)

    היצע וביקוש, 22/05/07 07:06

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    בואו נגיד תביעה לבית המשפט

    ט, 22/05/07 07:06

    תביעה אשר תמנע חזרה ללימודים וסיום השביתה , זה הכל עינין של עו''ד טוב

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    שיא האסקפיזם והזלזול

    שימיב, 22/05/07 07:05

    אחרי מלחמה כואבת בלבנון ובשעה ששדרות מופגזת, לא מהססים הסטודנטים הגברתנים, ללכת בעקבות המורים לכופף את ידיה של הממשלה הכי חלשה והכי לא לגיטימית.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    החפיפניקיות ניצחה כרגיל

    סטודנטית, 22/05/07 07:03

    במדינת החפיף עוד הסכם חפיף ומרוח הצליח. בושה וחרפה
    אם כבר התחילו צריך היה ללכת עד הסוף ....................

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    במלחמות אין מנצחים, יש מפסידים יותר ויש מפסידים פחות... (ל''ת)

    אני, 22/05/07 06:47

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    בואו נארגן תביעה נגד יו''ר (ל''ת)

    ט, 22/05/07 06:41

    הגב לתגובה זו

    • !!!!!!-תביעה משפטית-!!!!!! (ל''ת)

      פ, 22/05/07 07:08

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    במילה אחת: ב-ז-יון.

    Melina Perez, 22/05/07 06:30

    אין מילים לתאר את תחושת הגועל שהתעוררה בי בבוקר הזוי זה.
    על מה לעזאזל שבתנו?! פשוט בושה אם זה ההסכם.
    אם עוד אפשר, שונשיין וברדה, חזרו בכם מעמדתכם והוכיחו שאתם כן קשובים לסטודנטים שעל הנהגתם אתם אחראים. תקשיבו לציבור שלכם ולא ללשון החלקות של אולמרט.
    בושה, בושה, בושה.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    www.studentfight.co.il סטודנטים יקרים זה האתר למתנגדים להסכם

    אף אחד לא יעשה, 22/05/07 06:17

    קדימה זה הזמן לפעול, כנסו לאתר, בו מפרטים הצעדים להמשך המאבק הצודק!
    לא ניתן לחבורת דיקטטורים, שפועלים מתוך אינטרסים פוליטיים מובהקים, להחליט לרוב התומך במאבק!
    קדימה השרביט בידיים שלנו הם מייצגים רק את עצמם ואין לליצנים האלו מנדט, קדימה לא נהיה רוב דומם!
    נצביע ברגליים ונשפיע, מדובר בעתיד ובמאבק חברתי ראוי!!!!!!!!!!!!!1

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    פשוט בזיון !!! לחברי האגודה תקראו

    שמוליק, 22/05/07 05:59

    אני רק מקווה שתעברו על כל ההודעות שנרשמו פה ותראו איזה תגובות נגד ההסכם נגדכם יש... נלחמו ישנו באוהלים חטפנו מכות הפסדנו לימודים והכל למה??? לדברים בעל פה שאין להם בסיס... למה נלחמנו בכלל בשביל 4 אלף שקל של שנה הבאה ??? ומה עם עוד 4 שנים ? מה עם האחים והילדים שלנו איך הם ילמדו???

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    דפקנו סמסטר לחינם - פעם הבאה אני שובר שביתה (ל''ת)

    נמאס, 22/05/07 05:20

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    ביזיון!!!! מכרתם אותנו!!! (ל''ת)

    שי, 22/05/07 04:46

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    אם אני מס' 82 אז שונשיין חייב להתפטר

    ברדה, 22/05/07 04:39

    זאת דעתי על התנהלות המאבק, והמבין מבין

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    תקראו בבקשה

    סטודנט, 22/05/07 04:14

    1.על הגוף (אגודות)שנגד ההסכם לפרוש מההתאחדות המושחתת ולהקים אחרת עם הפקת לקחים מההתנהלות הכושלת.
    2. ההצבעה צריכה להיות דמוקרטית יחסית כך שמוסד שיש לו25000 סטודנטים צריך לקבל מנדטים או משקל יותר ממוסד שיש לו2500 .
    3.מוסדות ואגודות שלא שבתו הם לא השתתפו במאבק ולכן אין להם זכות להצביע.
    4.יושבי ראש האגודות ונציגי הסמסטר ונשיאות ההתאחדות הם נציגי סטודנטים ולא דיקטטורים שמחליטים איך שבא להם ועל סמך סקרים מפוקפקים ומעוגלים .בכל החלטה חשובה צריך לחזור לסטודנטים .
    5.אין דבר כזה ''השביתה מיצתה את עצמה''
    השביתה מממצה את עצמה רק כשנכנעים או כשמקבלים את מה שרוצים.
    6. מי שלא יודע לקבל החלטה ונמנע להצביע לא מגיע לו להיות נציג של ציבור ולא מתאים לו לכן חייב להתפטר ולפנות את מקומו למי שראוי יותר.
    7. יש להודיע שההסכם אינו מקובל על רוב הסטודנטים ולכן לא תקף.
    להודיע על הדחת שונשיין מהתאחדות הסטודנטים ועל ביטול ההסכם.
    להודיע לממשלה שלא חוזרים ללמוד עד לביטול ועדת שוחט ויישום ועדת וינוגרד
    למנוע שבירת השביתה בכל האוניברסיטאות והמכללות בארץ.
    ולהמשיך עד קבלת כל התנאים.

    שונשיין לא יכול להביא את סוף השביתה עם הסכם כזה.
    הוא יכול להביא רק את הסוף של התפקיד שלו בהתאחדות

    הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות! (ל''ת)

      Melina Perez, 22/05/07 06:45

      הגב לתגובה זו

    • מסכימה בהחלט!!!!! (ל''ת)

      סטודנטית, 22/05/07 08:20

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    לימודים עד חצות?!?!?!?!

    אחת, 22/05/07 04:02

    ומי יסיע אותנו הביתה אחרי זה?! שונשיין???....
    לא לכולנו יש מכוניות במגרש חניה!! רובינו תלויים בתחבורה ציבורית!!!!

    שונשיין, הרסת לנו את החיים, תתפטר ותפטור אותנו מעונשך

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    מחר ב10 בסמינר הקיבוצים

    סטודנט, 22/05/07 03:50

    מטה מאבק ארצי מכל המכללות והאוניברסיטאות מוקם מחר.ניפגש מחר לישיבה בעשר בבוקר. לא ניתן ליו''רים למכור אותנו בזול לפקידי האוצר

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    קשקשנים

    oz, 22/05/07 03:42

    אתם שלא נקטתם עמדה בבעיות הבוערות באמת במדינה ורק כאשר עמדתם להיות מוכים בכיסכם נזעקתם ועליתם על בריקדות וירטואליות. בעוד כמה שנים, כשתהיו בעלי דיפלומות ואנשי מימסד תצחקו על מאבקכם זה ולא תבינו למה הסטודנטים של הדור הבא שובתים. כי כך הוא מעגל החיים. חוץ מזה על רכישת השכלה, כמו על כל מוצר, צריך לשלם.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    בקיצור, פעם הבאה שמישהו מציע לשבות

    לשבור לו תעצמות, 22/05/07 03:40

    שישבות חודש וחצי לבד, בבית.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    נו שויינ..שיין (ל''ת)

    פרייארים, 22/05/07 03:37

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    ראשי האוניברסיטאות חיים בסרט אם נראה להם שאני הולכת

    סגלית זוטרה, 22/05/07 03:34

    להאריך את השעה האקדמית שאני מלמדת ל60 דקות. שיאריכו לי תמשכורת.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    פשוט ביזיון. ההשבתה והמאבק היו לחינם. (ל''ת)

    ערן, 22/05/07 03:33

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    סטודנטים, היו''רים שלכם בגדו בכם. קחו את היוזמה לידיכם והמשיכו במאבק (ל''ת)

    מאי 1968, 22/05/07 03:11

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    ביזיון. (ל''ת)

    בושה, 22/05/07 02:57

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    למי שעוד לא הפנים - השביתה לא נגמרה!!

    שלשלאות על, 22/05/07 02:56

    הסטודנטים, לא היו''רים, לוקחים עכשיו את המאבק לידיים.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    גם כך הדיפלומה לא שווה דבר

    המחתרת הסגולה, 22/05/07 02:45

    מי שרוצה להצליח היום במדינת ישראל לא זקוק לשום דיפלומה אקדמית. לרוב המקצועות הנלמדים--ובהם גם היוקרתיים ביותר--אין כמעט ביקוש בשוק העבודה. לכו ללמוד מחשבים במכללות או עסקים בדרך הישנה.

    הגב לתגובה זו

    • אח שלי, יש לי רעיון חבל על הזמן (ל''ת)

      מאכר, 22/05/07 03:39

      הגב לתגובה זו

    • נכון יותר טוב להיות עסקן מושחת ופרזיט בליכוד ושס

      נעמה, 22/05/07 06:47

      הם הרי המציאו את אי ההשכלה כמותג מוביל לציונות

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    שונשיין - אנחנו ועדת וינוגרד של המאבק הזה

    סטודנט, 22/05/07 02:45

    ואנחנו קובעים שכשלת בהנהגה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מאבק צודק כשלון צורם

    עומר, 22/05/07 02:41

    שבתנו כל הזמן הזה והיינו מוכנים להקריב את הסמסטר בשביל הבזיון הזה..
    תתפטרו צמד לוזרים, אם זה תלוי בהצבעה של הסטודנטים של היום, 200 אלף קולות איבדתם ואני מקוה שלא תיבחרו לייצג שום סקטור במדינה כי רימיתם אותנו
    די לשחיתות

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הכוח בידינו !

    אורן, 22/05/07 02:35

    לא ניתן לעסקנים הקטנים למכור אותנו!

    ביום חמישי ממשיכים במאבק וחוסמים את האוניברסיטאות !

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ביזיון

    ביזיון, 22/05/07 02:33

    ביזיון

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מכרו אותנו, אנחנו צריכים לבטל את החברות באגודות! (ל''ת)

    דין, א. חיפה, 22/05/07 02:30

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אני ראשון ואין לי אפילו מה להגיד (ל''ת)

    אני, 22/05/07 02:24

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    השביתה הייץה לחינם

    סטודנט זועם, 22/05/07 02:24

    כנראה שמנהיגי סוג אולמרט מובילים גם את הסטודנטים וחבל. כישלונרים הביתה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אפסים

    סטודנט בתל אביב, 22/05/07 02:22

    פעם אחרונה שאני לוקח חלק במאבק מטומטם שהרס לי סתם את הסימסטר ללא תוצאות..

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    חשוב מאוד, כנסו.....

    סטודנט, 22/05/07 02:12

    1.על הגוף (אגודות)שנגד ההסכם לפרוש מההתאחדות המושחתת ולהקים אחרת עם הפקת לקחים מההתנהלות הכושלת.
    2. ההצבעה צריכה להיות דמוקרטית יחסית כך שמוסד שיש לו25000 סטודנטים צריך לקבל מנדטים או משקל יותר ממוסד שיש לו2500 .
    3.מוסדות ואגודות שלא שבתו הם לא השתתפו במאבק ולכן אין להם זכות להצביע.
    4.יושבי ראש האגודות ונציגי הסמסטר ונשיאות ההתאחדות הם נציגי סטודנטים ולא דיקטטורים שמחליטים לבד איך שבא להם ועל סמך סקרים מפוקפקים ומעוגלים .בכל החלטה חשובה צריך לחזור לסטודנטים .
    5.אין דבר כזה ''השביתה מציתה את עצמה''
    השבית מממצה את עצמה רק כשנכנעים או כשמקבלים את מה שרוצים.
    6. מי שלא יודע לקבל החלטה ונמנע להצביע לא מגיע לו להיות נציג של ציבור ולא מתאים לו לכן חייב להתפטר ולפנות את מקומו למי שראוי יותר.
    7. יש להודיע שההסכם אינו מקובל על רוב הסטודנטים ולכן לא תקף.
    להודיע על הדחת שונשיין מהתאחדות הסטודנטים ועל ביטול ההסכם.
    להודיע לממשלה שלא חוזרים ללמוד עד לביטול ועדת שוחט ויישום ועדת וינוגרד
    למנוע שבירת השביתה בכל האוניברסיטאות והמכללות בארץ.
    ולהמשיך עד קבלת כל התנאים.

    שונשיין לא יכול להביא את סוף השביתה עם הסכם כזה.
    הוא יכול להביא רק את הסוף של התפקיד שלו בהתאחדות

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    עלובי נפש,מה הישגתם???

    סטודנט מתוסכל, 22/05/07 02:11

    בושה

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    בושה על מה שבתנו חודש שלם, על כלוםםםם

    דניאל, 22/05/07 02:07

    תתביישו

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מזל טוב! סוף סוף, הגיע הזמן באמת! (ל''ת)

    ניר, 22/05/07 02:07

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ולסיכום : נכשלנו.

    סטודנט, 22/05/07 02:04

    אולמרט ניצח. אין פה אפילו צל של ספק. נכשלנו.
    שונשיין, הגיע הזמן להתפטר. גם אתה ברדה.
    לילה טוב חברים. היה נסיון ממש טוב אבל נכשלנו.
    ניפגש במילואים.....

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    שונשיין תתפטר!!טופרובסקי לראשות ההתאחדות!!! (ל''ת)

    בזיון של הסכם, 22/05/07 02:03

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    יו''רים התביישו! הפרטתם הלילה את ההשכלה הגבוהה בישראל. (ל''ת)

    רועי, 22/05/07 02:02

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    החינוך בישראל הופרט הלילה, לילה טוב. (ל''ת)

    א., 22/05/07 02:00

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    בזיון..בושה.. (ל''ת)

    טכניוני, 22/05/07 01:59

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    רוצה ללמוד בשקט

    סטודנט בספיר, 22/05/07 01:57

    אותי לא מעניין גובה שכר הלימוד או פוליטיקה. אני רוצה לא למות מקסאם באמצע שיעור

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    הצעות מעניינות ודרכי פעולה

    בעל דיעה, 22/05/07 01:56

    1.על הגוף (אגודות)שנגד ההסכם לפרוש מההתאחדות המושחתת ולהקים אחרת עם הפקת לקחים מההתנהלות הכושלת.
    2. ההצבעה צריכה להיות דמוקרטית יחסית כך שמוסד שיש לו25000 סטודנטים צריך לקבל מנדטים או משקל יותר ממוסד שיש לו2500 .
    3.מוסדות ואגודות שלא שבתו הם לא השתתפו במאבק ולכן אין להם זכות להצביע.
    4.יושבי ראש האגודות ונציגי הסמסטר ונשיאות ההתאחדות הם נציגי סטודנטים ולא דיקטטורים שמחליטים לבד איך שבא להם ועל סמך סקרים מפוקפקים ומעוגלים .בכל החלטה חשובה צריך לחזור לסטודנטים .
    5.אין דבר כזה ''השביתה מציתה את עצמה''
    השבית מממצה את עצמה רק כשנכנעים או כשמקבלים את מה שרוצים.
    6. מי שלא יודע לקבל החלטה ונמנע להצביע לא מגיע לו להיות נציג של ציבור ולא מתאים לו לכן חייב להתפטר ולפנות את מקומו למי שראוי יותר.
    7. יש להודיע שההסכם אינו מקובל על רוב הסטודנטים ולכן לא תקף.
    להודיע על הדחת שונשיין מהתאחדות הסטודנטים ועל ביטול ההסכם.
    להודיע לממשלה שלא חוזרים ללמוד עד לביטול ועדת שוחט ויישום ועדת וינוגרד
    למנוע שבירת השביתה בכל האוניברסיטאות והמכללות בארץ.
    ולהמשיך עד קבלת כל התנאים.

    שונשיין לא יכול להביא את סוף השביתה עם הסכם כזה.
    הוא יכול להביא רק את הסוף של התפקיד שלו בהתאחדות

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    טוב, לפחות זה (ל''ת)

    מייק, 22/05/07 01:55

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    זה לא נגמר!

    סטודנטית, 22/05/07 01:53

    לא להשבר!
    מחר ב-10 בבוקר בסמינר הקיבוצים, המאבק עובר לידיים שלנו!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מה השגתם? אז שכר הלימוד לא יעלה שנה אחת (תשס''ח) ומה נעשה אחר כך? (ל''ת)

    סטודנטית מודאגת, 22/05/07 01:52

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    שונשיין מכר אותנו בשביל אג'נדה פוליטית

    יוסי, 22/05/07 01:51

    הסכם חסר כל תוכן ממשי. הרי בעוד שנה יבינו כמה דפקת את כל הסטודנטים העתידיים ללמוד. מדהים שאף אחד במדינה הזאת לא חושב קדימה מעבר לקדנציה שלו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    זה היה צפוי

    איתמר, 22/05/07 01:48

    היה ברור כבר מההתחלה שהשביתה הזו תסתיים בביזיון. היו''רים מכרו את ההשכלה הגבוהה בעבור נזיד עדשים. וכן, בשורה התחתונה זה כן נראה שכל השביתה הזו סבה סביב שכר הלימוד ולא יעזרו כל הטוקבקים על השביתה שתציל את עתיד ההשכלה בארץ.
    דפקתם לעצמכם סימסטר ולהבא אולי תדעו לבחור מנהיגים לעמוד בראשכם ולא פוליטיקאים קטנים שבטח קיבלו הבטחות להכנס לכנסת הבאה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק וזה כל כך חבל.. (ל''ת)

      הרוזן ממונטה ק., 22/05/07 04:32

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    חשוב מאוד

    סטודנט, 22/05/07 01:47

    1.על הגוף (אגודות)שנגד ההסכם לפרוש מההתאחדות המושחתת ולהקים אחרת עם הפקת לקחים מההתנהלות הכושלת.
    2. ההצבעה צריכה להיות דמוקרטית יחסית כך שמוסד שיש לו25000 סטודנטים צריך לקבל מנדטים או משקל יותר ממוסד שיש לו2500 .
    3.מוסדות ואגודות שלא שבתו הם לא השתתפו במאבק ולכן אין להם זכות להצביע.
    4.יושבי ראש האגודות ונציגי הסמסטר ונשיאות ההתאחדות הם נציגי סטודנטים ולא דיקטטורים שמחליטים איך שבא להם ועל סמך סקרים מפוקפקים ומעוגלים .בכל החלטה חשובה צריך לחזור לסטודנטים .
    5.אין דבר כזה ''השביתה מיצתה את עצמה''
    השביתה מממצה את עצמה רק כשנכנעים או כשמקבלים את מה שרוצים.
    6. מי שלא יודע לקבל החלטה ונמנע להצביע לא מגיע לו להיות נציג של ציבור ולא מתאים לו לכן חייב להתפטר ולפנות את מקומו למי שראוי יותר.
    7. יש להודיע שההסכם אינו מקובל על רוב הסטודנטים ולכן לא תקף.
    להודיע על הדחת שונשיין מהתאחדות הסטודנטים ועל ביטול ההסכם.
    להודיע לממשלה שלא חוזרים ללמוד עד לביטול ועדת שוחט ויישום ועדת וינוגרד
    למנוע שבירת השביתה בכל האוניברסיטאות והמכללות בארץ.
    ולהמשיך עד קבלת כל התנאים.

    שונשיין לא יכול להביא את סוף השביתה עם הסכם כזה.
    הוא יכול להביא רק את הסוף של התפקיד שלו בהתאחדות

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ההבדל הוא שבפעם הבאה שתהיה שביתה... אני כבר לא אהיה חלק מהשטח!!!

    טל, 22/05/07 01:44

    מכרתם אותנו בזול!! ואני אחרי מושחתים לא הולך, כמו כולם במדינה הזו, ראש קטן ואחרי המבול...

    תתביישו לכם, הרסתם את פרי עבודתם של עשרות אלפי סטודנטים בשביל בצע...

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אחרי 37 ימים, השפלתם אותנו.

    המינגווי, 22/05/07 01:44

    אני מתבייש לחזור לאוניברסיטה, כאשר יעדי המאבק לא הושגו. אני מתבייש על כך שכיתתי רגליי בהפגנות, שנסעתי לכנסת ושהקשבתי לאיש שהתיימר לייצג אותי. שונשיין, כל הכבוד, הצלחת להשפיל את הסטודנטים ואותי ביניהם.

    לא נשכח ולא נסלח.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לפחות ניתן להיות גאים באגודה שלנו

    סטודנט, 22/05/07 01:40

    אני סטודנט פשוט מן המניין, הייתי היום בישיבת המועצה של אגודת הסטודנטים של חיפה, שהובילה את המאבק באופן נחרץ.
    המועצה שלנו ברוב מוחלט הצביעה נגד ההסכם, והמשך קיום המאבק.
    אני גאה באגודת הסטודנטים שלי וכל הכבוד על שהלכו עד הסוף.
    אני לא יודע מה יקרה, אך אני סמוך ובטוח שאם יהיו בעיות עם הממשלה, אנו נדע להגיב, והפעם הרבה יותר סטודנטים יתמכו במאבק בשטח.
    לצערי אני באופן אישי הייתי נוכח רק בשליש מההפגנות, בשל מחויבויות קודמות.
    אך הבנתי, מאבק לא ניתן לנהל דרך הטוק באקים באינטרנט, צריך לצאת לרחובות.
    בהצלחה לכולנו!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לחזור ביום א' ולתת לאנשים

    אני, 22/05/07 01:36

    שהות להתארגן. רבים נסעו לחופשת שבועות אצל המשפחה או לנופש שנקבע מראש. החזירו אותנו ביום א'.
    גם כך הולך להיגבות מאיתנו מחיר ''דמים'' ( תרתי משמע ) יקר.
    כי לעבוד בקיץ הזה לא נוכל כמו שצריך ע''מ לממן את הלימודים בשנה''ל הבאה.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    סחטיין ליולי תמיר שהלכה לקראתם שלא כשרים בעבר (ל''ת)

    יעל, 22/05/07 01:35

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    I'm completely shocked and disappointed

    A STUDENT, 22/05/07 01:35

    What happened to your principles?!?! WHY THE HELL did we listen to you, shonshine, in the first place?! you have just ruined our entire semester! thanks a lot for a whole bunch of nothing. WE HAVE TO CONTINUE FIGHTING!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    שונשיין=נאה דורש שאינו מקיים. הציבור דורש- תתפטר!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    שלומית, 22/05/07 01:35

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    שונשיין וברדה אינכם מייצגים אותי

    סטודנטית מאחווה, 22/05/07 01:34

    תתביישו לכם,אני דורשת את פיטורכם המיידי
    אתם פשוט מגעילים אותי

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ובשבוע הבא יתחילו לגייס אותנו למילואים

    גולנצ'יק (מיל.), 22/05/07 01:33

    לקראת המבצע הצפוי בעזה.

    הגב לתגובה זו

    • אל תשכח את הקיץ

      דוד, 22/05/07 14:28

      כנראה ששוב יהיה ברדק רק יותר גדול

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    לא קיבלנו כלום- שבתנו 40 יום סתם!!!! (ל''ת)

    ראמז - בראודה, 22/05/07 01:31

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    הסכם ביזיון

    דנה, 22/05/07 01:31

    לבי נמלא צער על הסטודנטים שמכרו את נפשם עבור פיצה עבשה. חבל כי לראשונה היה פוטנציאל למהלך של שינוי אמיתי. אין דבר, כעת נחזור כולנו ללבוש כיסאות עץ מיובשי השכלה, לשתות מנקטר האדישות ולהחמיץ עד הדור הבא..

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    שונשיין פוליטיקאי עלוב מכר את הסטודנטים

    עודד, 22/05/07 01:30

    המיליונרים של המכללה למנהל (בה לומד שונשיין) ורייכמן יקבלו סיבסוד, בעוד ששאר הסטודנטים ישלמו בעוד פחות משנתיים 40% יותר!!!!!!!! משם יגיעו מליארד השקלים - מכספי הסטודנטים שיעבדו יותר כדי לשלם יותר שכ''ל!!1

    השכלה יקרה=פחות סטודנטים=אין תרבות+יותר אלימות+פחות היי טק+כלכלה כושלת=המון טיפש שיבחר במנהיגים טיפשים.

    אולי אולמרט בונה על זה שהעם ישאר מטומטם ויבחר בו שוב. הוא לא מבין שהמון ללא השכלה פשוט ימליך פה את גאידמק.

    ''היו''רים'' המושחתים מכרו אותנו הסטודנטים.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    שונשיין אפס גדול

    אבי, 22/05/07 01:28

    יאפס הרסת לנו את הסמסטר וחתמת על הסכם בזיוני!!!
    הוכחת שהכל למען רזומה טוב ופוליטקה בגרוש יאפס

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    זה לא הסוף!

    שני, 22/05/07 01:28

    זאת התחלה של מאבק בלי שני מושחתים קטנים מעלינו. זה לא ייאמן שהשחיתות הגיעה לדרך הנמוך. מה הם בכלל? וכבר הם מנופחים בשקרים, מוכרים את הסטודנטים ומוכרים את עצמם.
    פשוט ביזיון לראות אותם - את כל יושבי הראש ולא רק את שונשיין וברדה, את כולם. חבל שאתם לא יכולים לראות ולשמוע אותם.
    זהו עוד יום עצוב למדינה שלנו.
    הגיע הזמן להאבק עם המרצים ולא להרים ידיים

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    שונשיין-השטח כבר לא איתך!!!תתפטר!! (ל''ת)

    לא מאמינים לך, 22/05/07 01:28

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    שונשיין תתפטר! הוכחת חד וחלק שאתה אפס! (ל''ת)

    שירן, 22/05/07 01:27

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    שיא הבושה ושיא ההשפלה. נכשלתם (ל''ת)

    אני, 22/05/07 01:27

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מאבק מכובד שנגמר בזמן (ל''ת)

    חזקו ואמצו, 22/05/07 01:26

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    חברים

    שי, 22/05/07 01:26

    37 יום,אחלה מאבק
    עד השביתה הבאה חברים!
    בהצלחה לכולם בדרך להצלת הסמסטר
    עכשיו הגיע הזמן להיאבק אם המרצים,עבודות להגשה,ומבחנים

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    שונשיין וברדה- הקריירה הפוליטית שלכם אבודה- מגיע לכם יא כישלונות (ל''ת)

    סטודנט, 22/05/07 01:25

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    שונשיין כל הכבוד לך שהצלחת לעבוד עלינו וזה בזיון שחתמתם על החוזה

    צפוני, 22/05/07 01:24

    החתימה על החוזה זאת נקראת שיא הבזיון איפה הבקשות שהיינו מדבר עליהם ומה קיבלנו כלום לפי דעתי מתחילת הדרך לא הינו צרכחם לעשות שביתות והפגנות אם חתמתם על החוזה ההוא אני כסטודנט אם הייתי יודע שאתה הולך לעבוד עלינו לא הייתי מגיע להפגנות כדי לקבל מקות מהיסם.
    עוד דבר כול היור''ם של האגודות החליטו שתהייה שביתה והפגנות ובהתחלה היינו יד אחת מה קרה פתאום לכל אחד מהיור''ם יש החלטה אחרת או שכולם חותמים או שלא אם חלק חתם וחלק לא זה אומר שיש מהשו לא בסדר בחוזה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    שונשיין- מגיע לך ליפול ככה- אנו שמחים בכישלונך!! (ל''ת)

    סטודנט, 22/05/07 01:22

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ביזיון!!!

    גדי, 22/05/07 01:21

    מכרתם אותנו בזול!! שונשיין, ברדה וטופורובסקי תתפטרו!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מצאתם לכם כותרת ראשית?

    שדרות בוערת, 22/05/07 01:20

    אתם כמו ערוץ 1. אתרוגנים עלובים.

    הגב לתגובה זו

    • אין מילים. אתה פשוט אידיוט. (ל''ת)

      לא אידיוט, 22/05/07 02:50

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אוף אוף - ידעתי שנפסיד

    סטודט, 22/05/07 01:16

    לא יודעים במדינה הזאת לנצח ,
    לא להתעקש ולנהל משא ומתן,
    מה לעשות שאנחנו אוהבים קומבינות.
    מישהו באמת חושב , ששינינו כאן משהו , תחזית : בכל החלטה שתתקבל , שכר הלימוד יעלה בצורה מתונה משנת הלימוד תשס''ט.
    חבל .

    שונשין אמרת שלעולם לא תסלח לאולמרט , אני לעולם לא יסלח - לך.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    שונשיין אנחנו לא הבובות שלך מתי שבא לך משתמש בנו (ל''ת)

    לך הביתה מהר !!, 22/05/07 01:15

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    שונשיין, לא נסלח לך

    את''איסטית, 22/05/07 01:14

    מה שאתה אומר בעצם זה, ש 40 יום שבתנו, הפגנו, חסמנו כבישים, הלכנו מכות עם שוטרים, התפרצנו לועדת שוחט, וכל זה בשביל ההסכם הביזיוני שלך.
    בעצם מה שאתה אומר זה ''אם הממשלה תדפוק אותנו נשבות שוב''

    לך תהיה אופטימי בבית, מכרת אותנו עבור נזיד עדשים. אני מקווה שאתה מרוצה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    שונשיין-מפגר אבל אופטימי (ל''ת)

    סטודנטית, 22/05/07 01:14

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הפסדנו.

    הסטודנטים, 22/05/07 01:13

    הכל נגמר.
    מעל חודש ימי שביתה ירדו לטמיון.
    הפסדנו.

    חג שמח לעם ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    תגובת שונשיין - תגובה של לוזר

    לוזרררר, 22/05/07 01:12

    לך הביתה!

    נמאס מהגחמות הפוליטיות שלך. הרסת את החינוך.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מכרתם אותנו בזול

    יוסי, 22/05/07 01:11

    עלובים שכמוכם.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מכרו אותנו

    מאוכזב, 22/05/07 01:10

    חטפנו מכות ונעצרנו בשביל ההסכם העלוב הזה
    שונשיין צריך להתפטר
    לא נשכח ולא נסלח

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    שונשיין מכרת אותנו

    גל, 22/05/07 01:10

    אחרי שהשגת שער בכל עיתון אפשרי החלטת לחתום על הסכם.
    מכרת אותנו בזול.
    אני מציע לאסור עליך כניסה לאוניברסיטת תל אביב, רודף בצע!

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    שונשיין

    סטודנט, 22/05/07 01:09

    שונשיין ביזיון!!!
    לפזר את כל האגודות!!!
    מכרו אותנו בזול

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מכרו אותנו בזול

    מכללת אריאל, 22/05/07 01:09

    שבתנו למען מטרה חשובה, יצאנו דפוקים, עשו מאיתנו צחוק...בזבזנו 36 יום מהסמסטר על כלום...משהו מסריח שם

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    שונשיין = סמרטוט היית וסמרטוט נשארת :-(

    חלי, 22/05/07 01:08

    אין לי מה להוסיף.

    ככה יש לנהוג בסמרטוטים.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    שונשיין תתבייש, הרסת את המאבק, ביזית את כל הסטודנטים ששבתו!

    סטודנט, 22/05/07 01:07

    ההסכם הזה לא שווה כלום, אין בו שום הישג וזה רק עניין של זמן עד שייצאו שוב למאבק, אבל אז שונשיין כבר יהיה עמוק בפוליטיקה אז לא יהיה איכפת לו

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    שונשיין, אתה מוכן להסביר לנו

    סטודנט, 22/05/07 01:06

    למה שבתנו 36 ימים ?

    ההסכם הזה, כפי שהוא, ללא כל הבהרות, לא שווה שבוע שביתה.

    הדבר היחיד שהשגת בהסכם הזה הוא שבשנה הבאה שכר הלימוד לא יעלה, בדיוק מה שהוצע לך לפני השביתה.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ## שונשיין וברדה - תתפטרו לאלתר! צמד כ י ש ל ו נ ר י ם !! ##

    איתי, 22/05/07 01:06

    אני קורא מכאן לצמד הפרחחים, השושו והברד של המאבק, להתפטר לאלתר הערב מהתאחדות הסטודנטים.

    אתם שהובלתם אותנו למאבק צודק מכרתם אותנו לממשלת השחיתות של אולמרט עם הסכם מבזה.

    איננו יודעים מה הציע לכם אולמרט בתמורה להעברת ההסכם המבזה והמעליב, אך כנראה שגם אתכם אפשר לקנות פוליטיקאים קטנים.

    חכו, זה יתנקם בכם בחזרה. ציבור הסטודנטים לא ישכח לכם את המאבק הכושל שניהלתם, כיצד ברחתם מאיתנו וכיצד ניהלתם ביד רמה דיונים והצבעות לא חוקיות על מנת שרק דעתכם תשמע.

    שחיתות גם בהתאחדות הסטודנטים. אני מתבייש להיות חלק במאבק שלכם ומתבייש עוד יותר שאי פעם בחרו בכם להיות נציגים. אינכם ראויים עוד לכיסא עליו אתם יושבים.

    התפטרו לאלתר או שנפטר אתכם!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    בושה וחרפה, מכרו אותנו בזול, אבל תיזהרו! זה לא הסוף~ממשיכים בשביתה (ל''ת)

    סטודנט בטכניון, 22/05/07 01:04

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ביזיון ביזיון ביזיון

    סטודנט, 22/05/07 01:03

    בשביל זה שבתנו חודש?

    שונשיין - לך תעשה את הקריירה שלך על חשבון מישהו אחר

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לפרוש מההתאחדות! כל הכבוד לאונ' חיפה!

    חיפאי גאה, 22/05/07 01:03

    סטודנטים יקרים, היום נפל דבר...
    הסטודנטים שיצאו ונלחמו למען עתידם נשארו חסרי עתיד. שונשיין וחבריו בגדו בדרך והצטאפו לתמיכה בהסכם מעורפל שאינו עומד בשום מבחן משפטי. עלינו להתבייש שאלה נציגינו ועל ראשי האגודות באוניברסיטאות לעשות חושבים באם לפרוש מההתאחדות אשר חבריה שתמכו בהסכם לא נפגעו כלל מהשביתה ושבו ללימודים כעבור שבוע שבועיים מתחילת השביתה ואלה שלא חזרו מבין המכללות כבר הובטח להם שלא תהיה הארכת סמסטר. כרגיל, מי שמוכן להקריב סופו שיוקרב בעצמו וכך הוקרבנו ידידיי, הובלנו כצאן לטבח על ידי חבורת לא יוצלחים מפיצי סיסמאות כשונשיין וחבריו. מדוע נזכרו לעשות סקר רק לקראת ההצבעה היום? האם בעבר התמיכה במאבק היתה גדולה יותר או שמטרת הסקר נועדה לזרוע תחושה בקרב הציבור שהרוח נושבת לכיוון חתימת הסכם על אף שנשאלו רק כ-450 סטודנטים מתוך 220 אלף!
    בושה לנו שאלה מנהיגינו, היום אני מתבייש להיות סטודנט ואני בטוח שבעתיד אחשוב רק על טובתי שלי קודם לפני שאקריב עצמי לטובת מאבק שמונהג בידי מושחתים שקיבלו מינוי כדירקטורים בחברת איסתא רק לפני שבועיים.
    כל הכבוד לנציגי האוניברסיטאות שהתנגדו להסכם וזאת לאחר דיונים ממושכים ודמוקרטיים בעוד שבמקומות אחרים לא היה כך הדבר והיו''רים הובלו אחרי שכנועי שונשיין וברדה.

    הגב לתגובה זו

    • איך אתה מתיחס לסקר המוטה?

      סטודנטית, 22/05/07 08:07

      כל אחד שהיה נשאל האם הוא מוכן לשבות במחיר ביטול סמסטר היה עונה שלא.
      כבר קרו דברים בארץ, ושביתות ארוכות יותר לא גררו ביטול סמסטר
      הסקר הזה היה אמצעי למנוע ביקורת גדולה מידי על האגודות.
      אני שמחה שלפחות באתר הארץ הוסיפו את השורה הצינית לגביו כדי שאנשים יבינו כמה שהוא לא באמת רציני.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    חוצפה!!! שונשיין-לא נשכח ולא נסלח!!! (ל''ת)

    נמכרנו בזול!!!!, 22/05/07 01:03

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כישלון מהדהד כזה................ (ל''ת)

    סטודנט, 22/05/07 01:00

    הגב לתגובה זו