• 41.

    עוד תגובה לאלעד

    גבי, 22/05/07 14:35

    אלעד היקר,אינני כתום ואפילו תמכתי בהתנתקות,אבל חוששני שאתה אינך מבין היכן אתה חי.מבחינת הפליסטינים והם אומרים את זה השקם והערב,אין לנו מקום פה ואנחנו נטע זר.לכן,כל ההצעות להתפייס איתם אינן שוות כלום.אנחנו רצינו שלום והחזרנו להם שטחים ומה קיבלנו? פיגועים.כל ההסכמים עמם לא מכובדים על ידם.ראה איך הם הורגים אחד את השני.אנחנו יצאנו מהרצועה עד הס''מ האחרון.נגמר שם ה''כיבוש''.הם יכלו לבנות שם חיים טובים יותר לבני עמם.מה הם עשו במקום זאת? המשיכו עם הקסאמים.
    אז אני מצטער,אין לרחם עליהם.הם מביאים זאת על עצמם.לכן גם שאר העולם מגיב כך.הוא מבין שהם הביאו זאת על עצמם.ולשאר המגיבים,את הקסאמים לא יעצרו ביום אחד ולא משנה איזו ממשלה תהיה פה.אבל,יכולים לעצור אותם על ידי פעולה ממושכת,רציפה ועיקשת במשך
    זמן.בדיוק כמו שעצרו את טרור המתאבדים.לא ביום אחד.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    די לחיסולים הלא חוקיים

    אלעד, 21/05/07 19:42

    אי אפשר להשתיק את הקולות השפויים בחברה, החיסולים הם הוצאה להורג ללא משפט וזה דבר לא חוקי. לא משנה איך הופכים את זה וכמה המטרה אשמה (או לא) זה עדיין לא חוקי ואין הצדקה מוסרית לפעול כך.
    אי אפשר להמשיך ולעצום עיניים לנוכח הפשעים המבוצעים פה, דווקא אנחנו צריכים לצאת נגד דברים כאלו.
    חיסולים = פשעי מלחמה, לא משנה איך הופכים את זה.
    תפנימו את זה כתומים יקרים.

    הגב לתגובה זו

    • הייתי מחסל גם אותך ,לא חוקי ובלי שמחה אבל מאד מוסרי

      אלכס, 21/05/07 20:42

      להיות פושע מלחמה בעינך מאד מחמיא לי.

      הגב לתגובה זו

      • ת. גם אני מודה ב''אשמה''

        פושע מלחמה, 22/05/07 14:19

        יותר קל להוציא את העם מן הגלות מאשר להוציא את הגלות מן העם.

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    לאלעד מיורשלים כנסו

    100% ציוני בדם, 21/05/07 19:12

    אתה מצדיק את הלחימה של בן לאדן???
    אתה שומע מה שאתה אומר?מספיק עצם זה שאתה תומך במאבק שלו

    אני מרחם ילחך ועל הסובבים אותך מקווה שזה לא מדבר ושיש תרופה

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לאלעד מירושלים

    איתם, 21/05/07 17:31

    שמתי לב שהשקעת בטקבוק כאן. טוב נו, אז תחשוב על כמה דברים:
    א. ''צינורות המתכת'' הללו מייצרים הרוגים, פצועים, פגיעה ברכוש, שיבוש מהלך חיים, טראומות לילדים, פגיעה כלכלית אנושה. תפיסתך המתנשאת אכן מראה שטרור שאתה לא חווה, הוא בעיניך סה''כ ''צינורות מתכת''.
    ב. כפי שוודאי למדת בשיעורי היסטוריה, האלימות הערבית החלה הרבה לפני קום סבסטיה. טרור ערבי היה אפילו לפני השואה, וגם אחריה, עד היום. המון המון זמן לפני המתנחל הראשון. תעשה אחד ועוד אחד ותבין.
    ג. בהקשר ל-''אדוני הארץ''. נראה לי שאתה רואה עצמך אדון הארץ לא פחות, שכן גם בשטחים שאינם התנחלויות בוצעו גירושים ונישול ערבים מאדמתם. פשוט נוח לך להטיל רפש שאינו על בגדיך.
    ד. לגבי ''דרך השלום'': היא אכן התחילה בנוסחאות שאתה מאמין בהם ב-93, ומאז המצב רק השתפר לכיוון השלום. אני גם הייתי מציע לפנות לדרך השלום, ואני מציע לשלוח אותך כנציג ישראל לשיחות עם חאלד משעל. שלח לו ד''ש לפני שתחזור בקופסא. הוה אומר: גם אם נורא תרצה, חמאס לא רוצה אותך, לא מכיר בך, ורוצה להשמיד אותך. טעותך היא שאתה רוצה להאמין שהם משהו שהם פשוט לא.
    ה. ל''להתנקש בנערים אשר מייצגים את שאיפתו לחירות ולהגדרה עצמית''- את אותם נערים חביבים ומתוקים אנא הזמן לביתך לארוחת שבת, ואל תשכח להזמין מראש גם את זק''א.
    ו. הצדקתך את המאבק הפלסטיני קצת, רק קצת, מטשטשת בעיניך את הדרך שלהם לעשות זאת. אתה רק לא שם לב לזה. זה פשוט צועק מתוך דבריך. הצדקת הרעים (כמו בן לאדן) אינה רחוקה כל כך מהצדקת הרוע. וכאן אתה כבר מגיע ממש לרמות סירחון. סליחה על הסיומת, פשוט הייתי חייב

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      אלעד, 21/05/07 18:54

      ובכן, אגיב לגופו של עניין:
      א. כל אותם דברים (הרוגים, פצועים, פגיעה ברכוש, שיבוש מהלך חיים, טראומות לילדים, פגיעה כלכלית אנושה) מתרחשים בצד השני בצורה חמורה הרבה יותר היות ושם יש שימוש בתחמושת תקנית שיוצרת אפקט גדול הרבה יותר.
      ב. ''הטרור הערבי'' כפי שאתה קורא לו (או המרד הערבי) החל גם כן כחלק מרעיון של הגדרה עצמית בשנת 1936 בנסיון להתנער מן הקולוניאליזם הבריטי, לצערם הרב הם לא הצליחו לעשות כן.
      ג. אין ספק שאתה צודק וכי את הנעשה אין להשיב, מה שכן אפשר לעשות זה להכיר באותם גירושים ונישולים, בין אם על ידי החזרה לנחלה ובין אם על ידי פיצויים. שם המשחק הוא הכרה ותו לא.
      ד. אשמח להיפגש עם חאלד משעל היות והוא מייצג את הארגון ששולט בפועל ברשות הפלסטינית, אין בי חשש באשר לראשי היות ואני מבין כי הצד השני אנושי גם כן.
      ה. לא נראה לי שאזמין את אותם נערים לביתי היות ואינם בין החיים, הם הוצאו להורג ללא משפט על ידי צבא כיבוש.
      ו. צריך להבין כי אין אפשרות להימנע מהכרה במאבק הפלסטיני, גם כאשר אנחנו פעלנו נגד הבריטים בוצעו מעשים רעים, נחטפו חיילים בריטים והוצאו להורג, אין לנו זכות לנכס לעצמנו את המוסר היות ואנחנו לא פועלים על פיו.
      באשר למאבק של בין לאדן, אני מצדיק במאה אחוז את המאבק שלו בארה''ב אשר מנסה לחסל את דרך החיים שעל פיה הוא פועל ולכן לא נותר לו אלא לבצע את אותם מעשים. כפי שכבר כתבתי, אינני מצדיק את האמצעים שבהם הוא משתמש אלא את המאבק שלו להגנה על ''חלקת האלוהים'' שלו. הלוואי שגם אנחנו היינו יכולים לפעול על מנת למנוע את השעבוד שלנו לכלכלה האמריקאית ולקפיטליזם העולמי אשר מנצל אותנו וממרר את חיינו, הלוואי.

      הגב לתגובה זו

      • כן, הפלסטינים היו צריכים לנצח אידיוט כמוך

        Avi Ecuador, 21/05/07 19:21

        בכדי לבנות לכם מדינה.
        תפסיק כבר להתפלסף, בא להקיא ממך ויש לי רק את המסך בשביל לעשות זאת מכיוון שאם היית ליידי הייתי עושה זאת עליך בהנאה.

        הגב לתגובה זו

        • אלימות לא תעזור

          אלעד, 21/05/07 19:45

          אבי,
          אני מאמין שאם הייתי לידך היית אפילו חושש להעלות על בדל שפתיך את אותם הדברים שאתה כותב פה. חוץ מזה לא בא לי לנסוע עד אקוודור, טוב לי בארץ.

          הגב לתגובה זו

    • חבל על הכברת המלים אליו

      קובי הקאובוי, 21/05/07 18:55

      היצור הנתעב והבזוי הזה, בהנחה
      שזה אכן אדם אחד ולא צוות של
      כמה אנרכיסטים מ''סלון מזל'' בת''א,
      לא ראוי שיתייחסו אליו בכלל.
      הוא בבחינת טינופת מצחינה שמצדיקה את המאבק של בן לאדן.

      הבוז לו ולשכמותו.

      הגב לתגובה זו

      • תודהעל המחמאה

        אלעד, 21/05/07 19:43

        מחמיא לי שאתה חושב שאני צוות, תודה. אבל הבוז הוא לך ולחבריך התומכים בפשעי מלחמה נבזיים.

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    סוף סוף מתחילים לנצח ולגבות מחיר על הקסמים!!! (ל''ת)

    דודי, 21/05/07 16:00

    הגב לתגובה זו

    • עוד טיפש, מה אתה מנצח?!

      Avi Ecuador, 21/05/07 18:00

      שלא נותנים לצה''ל להלחם ביהודים ולעשות להם את מדינת עגל הזהב שלום-פלסטין-סדום-עמלק?
      שמפריעים ל''מנהיגנו'' לעשות ניקוי אתני ''בפלסטין''?
      שלא נותנים לרחם המוסלמית הקו הירוק ''לעבוד'' בנחת על אידיוטים ולהיות עזה חדשה בעכו יפו הגליל... כשמפלסטין שנקיה אתנית מיהודים שעשו להם שמאלנים מעודדים אותם?
      שלא עושים לך עדיין הפגנות של מיליון (כמו חיזבאללה בלבנון) ערביי ישראל בכיכר רבין.
      תפסיק! הם צריכים ללכת ממערבית לירדן לארצותיהם כולל שטחי הקו הירוק אם ישראל רוצה להיות מדינה שנותנת מקלט למיעוט אתני יהודים שמאויים ונישים מסיונות הכחדה מחודשים להשמדתו מהמזרח התיכון.
      אין לישראל ברירה ולהם יש הרבה ברירות והרבה מדינות שבם יוכלו להחליף את היהודים שברחו נרצחו וקופחו שם.

      הגב לתגובה זו

      • היי אבי,אומר,''דברי חכמים בנחת נכתבים'' וחכם אתה לא !! חג -שמח. (ל''ת)

        דודי, 21/05/07 21:23

        הגב לתגובה זו

    • עוד טיפש, מה אתה מנצח?!

      Avi Ecuador, 21/05/07 18:10

      שלא נותנים לצה''ל להלחם ביהודים ולעשות להם את מדינת עגל הזהב שלום-פלסטין-סדום-עמלק?
      שמפריעים ל''מנהיגנו'' לעשות ניקוי אתני ''בפלסטין'' ליהודים?
      שלא נותנים לרחם המוסלמית בקו הירוק ''לעבוד'' בנחת על אידיוטים ולהיות עזה חדשה בעכו יפו הגליל... כשמפלסטין שנקיה אתנית מיהודים שעשו להם שמאלנים מעודדים אותם?
      שלא עושים לך עדיין הפגנות של מיליון (כמו חיזבאללה בלבנון) ערביי ישראל בכיכר רבין?
      תפסיק! הם צריכים ללכת ממערבית לירדן לארצותיהם כולל שטחי הקו הירוק אם ישראל רוצה להיות מדינה שנותנת מקלט למיעוט אתני של יהודים שמאויים ונעשים מסיונות הכחדה מחודשים להשמדתו מהמזרח התיכון.
      אין לישראל ברירה ולהם יש הרבה ברירות והרבה מדינות שבם יוכלו להחליף את היהודים שברחו נרצחו וקופחו שם.

      הגב לתגובה זו

      • אין לך זכות לקרוא לו טיפש

        שימי, 21/05/07 18:22

        ומה עם התושבים שלנו שחוטפים קסאמים .?
        לא מגיע לתושבים שלנו לחיות בשקט ?
        אם לא היה טרור, מישהו היה מפריע להם להכנס לכאן ?
        אתה טיפש ולא סתם טיפש.

        הגב לתגובה זו

      • סליחה. לא הבנתי אותך נכון.

        שימי, 21/05/07 18:26

        אני מתנצל.
        בפעם הבאה , אני אקרא הכול לפני שאגיב.

        הגב לתגובה זו

        • שתהיה בריא

          Avi Ecuador, 21/05/07 19:32

          לפעמים והיום בכתבה אחרת יש מתחזים בשמי שמתחזים לשמאלנים כך שאם אתה קורא משהו שמאלני תדע מראש שלא אני כתבתי, את התגובות כאן עד שעה זו כולן שלי.
          כל טוב.

          הגב לתגובה זו

  • 36.

    לא מספיק עדיין לא מספיק טוב (ל''ת)

    א, 21/05/07 15:55

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    תאונת דכים קשה

    Avi Ecuador, 21/05/07 15:47

    למה לא שולחים מגן דוד אדום?

    הגב לתגובה זו

    • די להתלהמות

      אלעד, 21/05/07 16:04

      די להתלהמות הימנים בעקבות ירי צינורות המתכת אל עבר שדרות. הם מדרדרים את המדינה למלחמה שבה אנחנו לא יכולים לנצח, מלחמה שבה ייהרגו חיילים לחינם.
      צריך להראות למתלהמים מן הימין ההזוי, שרק מעוניינים לחזור ולכבוש את השטחים שמהם יצאנו בחוכמה, שיש אפשרות לשלום אם רק יסתמו את פיהם ולא יידרשו תוצאות מיידיות.

      הגב לתגובה זו

      • אלעד-שוב שכחת לקחת את הכדורים?? (ל''ת)

        אבנר, 21/05/07 16:23

        הגב לתגובה זו

      • פלוצים מעם-הארץ שלא לומדים

        Avi Ecuador, 21/05/07 17:25

        השרישו את האידיוטיות.
        אני שולח לך עותק לנער אותך ושתקיא את עצמך ודומיך:
        מדע דת ושמאל

        מה הוא אחד ההבדלים העיקריים בין מדע לדת ללא להכנס להבדלים נוספים ?
        המדע בוחן כל תיאוריה לפי הצלחתה, עמידתה במבחן והאפשרות להוכיח אותה או להוכיח שתיאוריה מסוימת שגויה בעזרת הוכחות שונות או תיאוריה שונה שמוכיחה טוב יותר את עצמה.
        התיאוריה תמשיך להיות נכונה ואולי בשימוש כל עוד שלא תימצא תיאוריה חדשה שתוכיח שהקודמת היא לא נכונה, שגויה או ראויה לתיקון ולשיפור.
        הדת לעומת זאת היא תיאוריה של אמונה של בני אדם שנלקחת, נלמדת ומובנת כאמת מוחלטת שאי אפשר ואסור לערער עליה וכל המאמינים בה מנסים למצוא הצדקות, הוכחות ופירושים לאמת המוחלטת שנקבעה מראש ואסור לפקפק בה או להעמידה במבחן קריטי כזה שיוכל לערער את צידקתה או בטעויות שקיימות בה אולי.
        עכשיו רבותי, מה שהיום השמאל שלכאורה מקדש את המדע ומחפש צדק עושה לעצמו ולעמנו? הוא הפך את עצמו בעצם לכת דתית חרדית פנטית חדשה שהשלום בשבילו הוא דת ויוצר מסביבו תורה חדשה שלא ניתן לערער עליה, אמונתו בשלום עם הפלסטינים כאשר עובדות ונתונים של היום יום לא משכנעים אותו או בעלי משקל בכדי לשנות את דעותיו ולהתפכח אלא רק למציאת הסברים ישנים או חדשים לעצמו ולחברה שהוא שוכן בה לתמיכה בתורתו.
        לא רצח, לא הצהרות של המן ועוד צוררי ישראל, לא ראיית החינוך שלהם ולמה הוא הביא, לא ראיית תפיסת עולמם של הרוצחים שהופכים לשאהידים עם בתולות על חשבוננו, לא השינאה שלהם, לא החברה בעלת התשתית של אנרכיה, עושק ואי צדק, לא מאות הרוגים אצלנו או התשלום שלנו שהוא היה כתשלום על כל איזה חוב שהיה אולי יכול להיות לנו כלפיהם, לא אוסלו שנתן להם את כל מה שישראל לא יכלה לתת ולא זה שהם היו בשלטון וערפאת שמסמל את חברת הרוע הוריד אותם והעלה את הימין.
        שום דבר לא יוכיח להם שהשלום לא הגיוני עם חיות בצורת אדם אלה ושהשלום לא יכול להיות בימנו.
        הדת כמובן מסכימה להוכחות שמאשרים אותה כאשר השיטה היא נעשה ונשמע ולא נשמע ונעשה ותראו מה שיטה זו עשתה לשמאל בעמנו שאימץ את השקפת העולם הזו ועושה עבודה זרה ובונה את עגל הזהב ולא רוצה לשמוע.
        טוב, אם מדובר כבר שהשמאל שלנו יש לו אמונה אז אולי תקחו משהו ממורשת ישראל ותלמדו על משה רבנו שהיה במדבר עם דור עבדים שיצאנו ממצריים ושדור זה היה חייב לנדוד 40 שנה בכדי שנמות ונצמח דור חדש, ותחילו זאת על הפלסטינים אולי, 40 שנה ללא שיחות ושחברת החיות תנצל שנים אלה להצמחת דור של בני אדם שיאפשר לדבר איתם ולהאמין בשהם אומרים אולי.
        אם המדובר היה בשלום עם האמריקאים אולי היה שווה לעצום עיין אבל החברה שאתם עשיתם ממנה את עגל הזהב שלכם עוד תשמיד אותנו ואתם החלק שעגל הזהב מפחד ממנו יותר מכול.
        את הדתיים בעמנו הם ידעו איך לנהל ולדכות אבל אותכם, עם הפה ותפיסת העולם (גם אותי), יש להם שיטה אחרת וזה לאו דווקא בפה אלא ''מוחמד בל סאיף''.
        ידידי מהשמאל הגיע הזמן שתחליטו ותפעלו ביושר עם עצמכם ואל תעשו לכם דת חדשה, עבודה זרה והקמת עגל הזהב.
        אם אתם מאמינים בכל זאת בעגל הזהב הפלסטיני תנו לו לפחות להקים את עצמו לבד ללא עזרתנו וללא תשלום הדם שהוא גובה מאיתנו ואל תשלחו את עם ישראל להקריב את בניו במשימה שנקראת היום לוחמה במחבלים אבל למעשה היא עבודה זרה; עגל הזהב.
        ואם הם לא יכולים לבד להקים את מדינת עגל הזהב בכוחות עצמם ופוגעים בנו אז נאלץ להפיץ אותם לכל הרוחות מכאן, טרנספר בשלבים על כל פיגוע; לעמנו יחסך הרבה דם והדורות הבאים יודו לכם ומה אכפת לכם שלדתיים יהיה חג פורים חדש כולנו נוכל לחגוג.

        הגב לתגובה זו

        • cut and paste

          ofer, 21/05/07 22:04

          dog, have a bone too

          הגב לתגובה זו

      • דרך אגב, העותק ששלחתי הוא שלי וכתבתי אותו לפני שנים (ל''ת)

        Avi Ecuador, 21/05/07 17:47

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    מנסים לפתור להם היום את הבעיה של האנרכיה

    Avi Ecuador, 21/05/07 15:45

    והרשע שהם היו צריכים לפתור לעצמם.
    ''מסכנים'' לא נותנים זמן ולא מאפשרים לממשלתנו שאם לא היו מפריעים לה רשעים היום היו שולחים את צה''ל להלחם ולעשות ניקוי אתני ליהודים ''בפלסטין''.
    בעצם לא הבינו שבזה צה''ל מתמחה היום ואפילו היה רמטכ''ל חלוץ שמונה על ידי עומרי לכך.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כל הכבוד לשב''כ,ולטייס המסוק !!

    אזרח מודה, 21/05/07 15:44

    וכמובן לכל הכוחות המסייעים בהורדות !!
    יישר כוח !

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    כל הכבוד עבודה טובה

    אזרח, 21/05/07 15:38

    כל הכבוד עבודה טובה צריך להמשיך את החיסולים ההתקפות כל זמן שאין לנו שקט שלווה ושלום אף אחד לא ישן בשקט התמדה ללא דיבורים.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לא עומדת בצער הפלסטינים. (ל''ת)

    זהבה גלאון, 21/05/07 15:33

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    החמאס בלחץ

    אריה.נ, 21/05/07 15:22

    לפי תגובותיהם ההיסטריות של ראשי החמאס בעקבות החיסולים רואים בברור שהם בלחץ . העניינים לא מתפתחים כפי שהם ציפו (כניסת כוחות קרקעית) והם מוכים בצורה מדוייקת מן האוויר.
    יש להמשיך בדרך זו ולא להרפות גם לאחר שיופסק ירי הקסאמים על ידם.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ''כלי טייס'', ''מסוק'' -רק מל''טים!!!

    כל הכבוד!, 21/05/07 15:04

    רק המטוסים ללא טייסים הם אלה שעושים את ההבדל.

    הם הביאו את הפסקת האש האחרונה, והם אלה שיביאו את ההודנא הבאה.

    כל הכבוד.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    חיסול בעזה

    אייל, 21/05/07 14:59

    אם היו מתחילים לפתח לפני חמש שנים את המערכת נגד הקאסמים, היינו מנטרלים אותם

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    על צהל להמשיך את הפעילות ביום בלילה ובכל שעה

    ש.לוין, 21/05/07 14:52

    לא לתת להם להרים ראש לפגוע בהם בכל מקום ושעה בכל רגע לא צפוי בהתקהלויות שלהם, במחסני התחמושת שלהם ברכבים שלהם בהלויות שלהם בבתים שלהם עד שיתחננו להפסקה מוחלטת של האש.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    קסאמים על שדרות תוצאת ההתנתקות המטופשת

    אני יודע, 21/05/07 14:43

    כדאי לומר בקול- ההתנתקות אשמה והעומדים בקדימה שעשו אותה אחראיים

    הגב לתגובה זו

    • ההתנתקות- הדבר הטוב ביותר שקרה פה.

      אלעד, 21/05/07 15:12

      ידידי היקר,
      זה לא ההתנתקות שהביאה לירי של צינורות מתכת על שדרות אל ההתנחלות שקדמה לה. אם אתה וחבריך לא הייתם פורקי עול שרואים בעצמכם אדוני הארץ ומקבלים את העובדה שחי פה עם נוסף שלא בהכרח מאמין בדברים שבהם אתה מאמין אולי היינו מצליחים להימנע מהמצב המביך שאליו נקלענו. בכל מקרה, צינורות המתכת שנורים על שדרות הם פירות הבאושים של ההתנחלות המיותרת ולא של ההתנתקות שהשיבה את הכוח לשלטון החוק ולרוב השפוי.

      הגב לתגובה זו

      • ההתנתקות היא פשע נגד האנושות

        ש, 21/05/07 15:20

        ההתנתקות גרמה במישרין להקמת מדינת טרור לצידנו.
        אם אתה וחבריך השמאלנים הייתם מקבלים את העובדה שה''עם'' החי לצידנו הוא זוהמה נאצית - לא היינו נותנים פרס לטרור.
        צינורות המתכת שנורים על שדרות הם פירות הבאושים של הבגידה של השמאל.

        הגב לתגובה זו

        • אכן טיעון משכנע

          אלעד, 21/05/07 15:29

          ידידי,
          הטיעון שאותו הצגת כל כך ברור וכל כך משכנע עד כי שיניתי את דעותי, אם הייתי יודע בעבר שהעם החי לצידנו הוא ''זוהמה נאצית'', אולי לא הייתי אומר את הדברים שאמרתי, אכן טיעון מנצח.
          נראה לי שהזוהמה היחידה היא הזוהמה הכתומה ששטפה את הארץ והחלה בפשעי סבסטיה.

          הגב לתגובה זו

          • נשמע אותו שיט רק מהצד השני (ל''ת)

            -----, 21/05/07 15:56

            הגב לתגובה זו

      • נכון

        ארז, 21/05/07 15:45

        הרי ידוע שלפני ה''כיבוש'' וה''התנחלויות'', לא היה טרור, לא היתה אלימות, לא היו מלחמות...
        היה פה גן עדן עלי אדמות...

        הגב לתגובה זו

    • דברי שטות כאילו לפני הפנוי היה שלום. די עם הדמגוגיה (ל''ת)

      ש.ז, 21/05/07 15:13

      הגב לתגובה זו

    • תודת להתנתקות

      גלעד, 21/05/07 15:21

      הפלשתינים הורגים אחד את השני, אתה אמור להיות מבסוט מזה ...

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    תמיכה בפעילות צהל ללא רווח פוליטי

    אזרח 1, 21/05/07 14:42

    אנא מגיבים, אל תזהו את פעילות צהל עם מדיניות ''של הימין'' או ''של השמאל''. צהל זקוק לתמיכה כללית בפעילותו להגנה על אזרחי המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • זו שעת המבחן הגדולה של הרמטכ''ל-צה''ל ללא פוליטיקה..............

      אזרחית 2, 21/05/07 15:29

      ממילא הפוליטיקאים שלנו הזויים וחיים בארץ ''לא לא''. רק צה''ל בראשות גבי אשכנזי יוכלו להכריע את הטרוריסטים ולהביא קצת מרגוע לעם ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    המשיכו כך, אל תתייחסו לצ'יקו תמיר שרוצה מלחמה לרזומה האישי שלו !!! (ל''ת)

    עמי, 21/05/07 14:35

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לא להרפות!לעשות זאת לעיתים תכופות יותר! (ל''ת)

    אייל, 21/05/07 14:33

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    צה''ל גובה מחיר גבוה על פשעי המלחמה של החמאס בשדרות

    פשוט נהדר, 21/05/07 14:31

    צה''ל גובה מחיר גבוה על פשעי המלחמה של החמאס בשדרות.
    האנייה מגלה- דמם של ילדי שדרות
    אינו זול

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    להיות זהירים ועירנים ,,חטיפת חיילים בדרך (ל''ת)

    מבין, 21/05/07 14:26

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הלכו עוד 4 פרטנרים לשלום... (ל''ת)

    מירה, 21/05/07 14:25

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ממש מיותר

    אלעד, 21/05/07 14:24

    כל החיסולים האלו, לא רק שהם לא חוקיים אלא גם מיותרים לחלוטין וזאת מכיוון שהם מעודדים אלימות ונקמה. צריך לבחור בדרך השלום ובדרך המדינית ולנטוש את דרך האלימות והחיסולים.
    מתי יבינו המתלהמים שזו לא הדרך הנכונה?

    הגב לתגובה זו

    • אתה תמים או מטומטם.

      אילנה, 21/05/07 14:57

      אין לי הסבר אחר לדריך.
      אתה מאלה שנותנים לך סטירה ומגיש את הלחי השניה.

      הגב לתגובה זו

      • נראה לי שאני תמים כי אני לא המטומטם פה

        אלעד, 21/05/07 15:22

        ההסבר לדבריי נעוץ ב-40 שנות כיבוש וניצול, אי אפשר לשעבד עם אחר וכאשר הוא מעוניין להתנער מעול הניצול והכיבוש המעיק עליו, להתנקש בנערים אשר מייצגים את שאיפתו לחירות ולהגדרה עצמית.
        צריך רק לזכור שאי אפשר לנצח עם שמעוניין לזכות בזכותו לחירות, פשוט אי אפשר.ככל שנבין את זה מהר יותר כך יוכל המצב במדינה הזו להשתפר.

        הגב לתגובה זו

        • חמודי, שחכת פרט קטן ,ברק נתן להם כמעט כל שרצו והם נתנו בתמורה ....

          ש.ז, 21/05/07 15:48

          אינטיפדה אז אל תבלבל את המח עם הדמגוגיה שלך.
          גם ב 48 הם קיבלו מדינה ולא הסתפקו בכך
          אני מציע שתלמד קצת הסטוריה לפני שאתה מגבש דעה מופרכת .

          הגב לתגובה זו

        • אלעד תפסיק לבלבל את המוח !

          אליקו המציאותי, 21/05/07 15:48

          תשים לב איך הם הורגים אחד את השני בטירוף !
          אין שום סיכוי קלוש בעולם לדרך אחרת עם אנשים פאנטיים שכאלו
          או שאתה צעיר מדי או תמים מדי.
          חייל קרבי בטוח שלא היית נכון?

          הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      רועי, 21/05/07 15:00

      אני חושב שאתה צודק. צריך לדעתי להפריך יונים לבנות על כל קאסם שנופל, אולי כדאי אפילו לנופף בסרטים לבנים וורודים, זה גם יעזור.

      לא אני יודע מה יכול לעזור מול אנשים שיורים בינוקות , כשהם ישנים בלול, צריך לעשות ציורים בחול.

      אה... אני יודע.....אולי תחפש פרטנר שווצרי שי......... ב........ת


      הגב לתגובה זו

      • להפריח, ידידי, להפריח. (ל''ת)

        אלעד, 21/05/07 15:25

        הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד , ועכשיו נשאר רק לשכנע את אחמדאניג'ד ואוסמה. (ל''ת)

      ש.ז, 21/05/07 15:11

      הגב לתגובה זו

      • הם רק תגובה למהלך גדול יותר

        אלעד, 21/05/07 15:37

        אוסאמה ודינג'אד הם רק תגובה למהלך עולמי גדול יותר שממנו אנחנו לא צריכים לפחד. הם לא שונאים אותנו כי אנחנו יהודים אלא מכיוון שאנחנו שלוחה של ארה''ב, אותה ארה''ב שמנסה כבר 60 שנה להשתלט עליהן ועל המשאבים שבהן במטרה לשעבד את אזרחי אותן מדינות לקפיטליזם העולמי (בדיוק כמו שעשתה לנו). המאבק של אוסמה ודינג'אד ראוי להערכה ולהערצה מכיוון שהוא מאבק על זכותם להתקיים מבלי להיות חלק מן הקפיטליזם העולמי.

        הגב לתגובה זו

        • בשביל לא להיות חלק...

          ארז, 21/05/07 15:47

          מהגלובליזציה, לא צריכים נשק גרעיני.
          את המשאבים שמשקיעה אירן בפיתוח נשק להשמדה המונית היא יכלה להשקיע ברווחת עמה, בפיתוח המדינה ובעוד כמה דברים, שבעיניך ובעיני אחמדינג'אד נראים קצת שוליים.
          למרות הזיותיך ואשליותיך, העולם לא יהיה מקום נחמד אם נחזור לגבולות אושוויץ - אלא אם כן גם אתה ממשתתפי כנס ''העולם ללא ישראל'' שנערך בטהרן...

          הגב לתגובה זו

        • מאבקו של בן לאדן ראוי להערכה

          קובי הקאובוי, 21/05/07 15:57

          ולהערצה ?!?
          אתה מטומטם או סתם הזוי נבזה ???

          מאבק שבו 19 איש חוטפים 4 מטוסים
          אזרחיים ומרסקים אותם אל תוך
          מבנים הוא מאבק שראוי להערכה
          ולהערצה ?

          אני מאוד מקווה שהשב''כ מנסה לאתר
          את הכתובת ממנה נשלחה תגובתך,
          חתיכת חלאת המין האנושי.

          הגב לתגובה זו

          • אל חשש

            אלעד, 21/05/07 16:10

            יהיה זה כבוד בשבילי אם ידפוק סוכן שב''כ על דלתי, גם את אלו שהתנגדו למשטר הנאצי אספו כל מיני סוכנים של משטרות חשאיות מפוקפקות. שים לב שלא הצדקתי את פעולותיו של אוסמה אלא את המאבק, האם אתה יכול להבין את ההבדל בין השניים?
            חוץ מזה, לא כל מי שמביע דעה שונה מדעתך הוא חלאת המין האנושי.
            מתי תבין שאתה רק פיון במשחק גדול הרבה יותר שאת רובו אתה כלל לא רואה ומבין.

            הגב לתגובה זו

    • איפה אנחנו חיים?

      ארקיה.נ, 21/05/07 15:17

      לפי תגובתך אפשר לחשוב שאנו חיים בשוייץ ומולנו אויב הומאני.
      מתי תבין שאנו חיים במזרח התיכון מוקפים בטרוריסטים שאינםן מוכנים לחיות לצידנו אלא במקומנו.

      הגב לתגובה זו

    • ממש חובה

      ש, 21/05/07 15:21

      כל החיסולים האלה, לא רק שהם חוקיים - הם מחוייבים ע''פ החוק וזאת משום שפלסתינאצי מת לא יכול לרצוח יהודים יותר.
      צריך לבחור בדרך השלום ובדרך המדינית - כלומר להגיד שלום לפלשתינאצים ולהעיף אותם מפה, כי לעולם הם לא ינטשו את דרך האלימות והרצח, אחרי שחינכו אותם לזה מגן הילדים בחסות פשע אוסלו.

      מתי יבינו השמאלנים שהם דפוקים בשכל ?

      הגב לתגובה זו

    • החיסולים חוקיים

      ארז, 21/05/07 15:49

      מה שאינו חוקי הוא פגיעה סיטונית באזרחים בכוונה - ועל הפשע הזה יש להעמיד לדין בהאג את כל ראשי ארגוני המחבלים, ואת שותפיהם-תומכיהם הישראלים (כן, גם אתה), באשמת פשעי מלחמה ופשעים נגד האנושות.

      חיסולם של פושעי מלחמה הוא חוקי - ואף נדרש, לפי החוק הבינלאומי.

      הגב לתגובה זו

    • תקשיב אלעד, אני גם במחנה השמאל

      דן, 21/05/07 15:50

      ואני בעד להיפטר מהשטחים הארורים האלה (כן, כולל מזרח ירושלים והגולן). אבל (וזה אבל גדול) - ברגע שפינית את השטח והטרור (מלחמת השחרור) שלהם לא מפסיק, אתה גם-כן מפסיק להיות נחמד ומתחיל להיות ברברי כמו שהיה המלך חוסיין ב-1970 (כלפי הפלסטינים) וכמו שהיה אסד ב-1982 (כלפי המורדים נגדו). לדכא ביד קשה כל נסיון טרור - ושאני אומר יד קשה, אני אומר אמצעים בלתי-הומניים!!! אין מים, אין חשמל, אין עבודה בישראל, אין הכנסת מזון, תרופות וכיו''ב. התשת הטרוריסטים ע''י הפגזות 24 שעות ביממה - מהים, האויר והיבשה. אף אחד לא נכנס לרצועה, אף אחד לא יוצא. גם במצבים מאד רגישים! ההיסטוריה הוכיחה שזו הדרך היחידה לדכא טרור!

      הגב לתגובה זו

    • האם אתה עולה חדש מנסיכות ליכטנשטיין..

      מוטי, 21/05/07 15:55

      מה אתה לא יודע מה קורה פה?. עם מי אפשר לעשות שלום, עם חיות האדם הקוראים לעצמם פלסטינאים?
      פעם הייתי נאבי כמוך והאמנתי בשלום. אין דבר תתבגר ותבין.

      הגב לתגובה זו

    • אלעד-מילה אחת:תתבגר! (ל''ת)

      דני, 21/05/07 17:43

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    כל הכבוד לצה''ל

    יואל, 21/05/07 14:20

    אמנם באיחור אבל זו הדרך, ואסור יהיה להפסיק עד שאמצעי השיגור יופחתו בצורה ניכרת מאד

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אשמח לקרוא את יהדיעה מהסוג הזה כל שעתיים, לא פעם ביום. (ל''ת)

    ג'קי, 21/05/07 14:18

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    להיות זהירים ועירנים ,,חטיפת חיילים בדרך (ל''ת)

    מבין, 21/05/07 14:17

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    תגובה נאותה לירי הקסמים ,לא להתיחס לפרשנים ''יפי הנפש'' !!!.

    ש.ז, 21/05/07 14:16

    וכל העתונאים כדוגמת עמנואל רוזן שתקפו את צהל אתמול ללא בושה כאילו לא נורו מאות קסמים עד ששברנו הבלגה הם צבועים ומתחסדים שתוקעים מקלות בגלגלי התגובה של צהל.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לא כמו לבנון... הפעם עד ההכרעה הברורה...נראה אותכם..!! (ל''ת)

    מוש, 21/05/07 14:09

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אני ''משתתף'' בצערם של אנשי השמאל הקיצוני.

    צ______________, 21/05/07 13:58

    ואני לא ציני

    הגב לתגובה זו

    • השמאל הקיצוני הוא האויב של המדינה

      יעקב, 21/05/07 14:49

      בגלל השמאל המדינה שלנו במצב שבו היא היום הערבים יודעים בגללם שמספיק לירות קאסמים נעשה נסיגה חד צדדית וכן הלאה עד לחיסול מדינת ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    כל הכבוד (ל''ת)

    חיים, 21/05/07 13:58

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    סוף סוף,למה חיכו עד עכשיו? (ל''ת)

    שהחינו, 21/05/07 13:57

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    האם אני חולם?

    אלי הרחובותי, 21/05/07 13:56

    הימנים ''הלא נאורים'' תמיד טענו שהפתרון לסכסוך, הוא להלחם ולהרוג באוייב עד להכרעתו הסופית! לא הדרך של השמאלנים עם המנטרה הקבועה, ''נסיגה'', ''התנתקות'',
    ''הבלגה'', ''דו קיום'', ''מידתיות'' ועוד, לפי הפעילות האחרונה נראה לי ,שכולם מסכימים שהימנים צדקו לאורך כל הדרך!

    הגב לתגובה זו

    • לא, אתה רק מדמיין

      אלעד, 21/05/07 14:22

      צר לי לאכזב אותך אבל הימין ההזוי החי במדינה טועה לכל אורך הדרך. זאת מכיוון שמהלך זה של חיסול כמה נערים פלסטינים, שכל מה שרצו זה לממש את זכותם להגדרה עצמית, יעלה לנו ביוקר ובהרוגים נוספים. לא משנה מה שתגיד, כאשר הורגים אנשים מכל אחד מן הצדדים זה לא יכול להביא לפתרון, אלא רק להחריף את הסכסוך.
      כולי תקווה שתחייה לראות את השלום מגיע לאזורנו, שלום שיושג בדרך מדינית, עם ויתורים משני הצדדים ולא בדרך האלימה שאתה וחבריך מן החמאס מנסים לכפות עלינו.

      הגב לתגובה זו

      • מספיק עם הסיסמאות

        ארז, 21/05/07 15:52

        מספיק עם הסיסמאות על ''הגדרה עצמית''.
        הפלסטינים לא רצו הגדרה עצמית כשזו ניתנה להם ב-1947.
        הפלסטינים לא רצו הגדרה עצמית כשהיו תחת כיבוש ערבי במשך 19 שנה.
        הפלסטינים לא רצו הגדרה עצמית כשזו ניתנה להם (שוב) באוסלו.
        הפלסטינים לא רצו הגדרה עצמית כשזו ניתנה להם (שוב!) בקמפ דייוויד.

        הפלסטינים לא רוצים הגדרה עצמית.
        הם לא רוצים מדינה.
        הם לא רוצים דו קיום.
        הם רוצים לראות אותי ואותך בים.

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    סיכול

    טל, 21/05/07 13:54

    כל הכבוד לצה''ל יישר כוח.
    תמשיחו כך בכל הכוח

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אי מקווה שיגמר אחרת

    NY, 21/05/07 13:51

    גם מלחמת לבמנון התחילה בדיוק כך. ההתחלה נראתה מבטיחה אולם ההנהגה איבדה את הצפון ככל שנמשכו הימים מחוסר הגדרת יעדים והיא עמידה ביעדים שעליהם כן הוחלט.
    לטפל בבעיה בשתי צורות:
    חיל האויר יפעל בתוך עזה, בכל מקום כל הזמן.
    כוחות רגליים מיוחדים קטנים יפעלו בצורה של טרור, חיסולים, ופגיעה בחוליות השיגור.
    פעילות זו תיצור לחץ אדיר על ההנהגה הפלסטינאית שתרד למחתרת, תברח ותפגע.
    רק מתוך פעולה נחושה, ביד ברזל ללא שום רחמים, ניתן יהיה להכניע את החמאס ולהחזיר את הפלסטינאים לתהליך של שלום. אולם הדור הנוכחי מורעל ע''י ההסתה הפרועה הפלסטינאית והדמוניזציה של יהודים באשר הם, ולכן יתכן שלא בימינו יגיע השלום!!!

    הגב לתגובה זו

    • השלום לא יגיע לא בדור הזה וגם לא

      גידי, 21/05/07 14:41

      בעוד 2 דורות. ההסתה של הפלסטינים תמיד היייתה ותמיד תהייה, כי הם תמיד ירצו לחסל אותנו, תקלטו כבר. הם לא רוצים שלום, הם מבינים רק כוח. תראה למה גרם אוסלו.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    כל הכבוד לצה''ל! אין רחמים על מי שמפציץ את ילדי ישראל!

    עמית, 21/05/07 13:50

    נראה מי יישבר ראשון!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לתת להם בראש וחזק (ל''ת)

    עמית, 21/05/07 13:49

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כל הכבוד לצה''ל

    אני, 21/05/07 13:46

    תמשיכו ככה חזקו ואמצו.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כן ירבו ! ! ! !

    אחד שנמאס לו, 21/05/07 13:46

    זו הדרך שבא יש לפעול.
    מספיק עם הדיבורים וקדימה למעשים.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    די למכבסת המילים: מחבלים לא פעילים! (ל''ת)

    שאול א., 21/05/07 13:42

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    זו צריכה להיות מלחמת התשה שתימשך הרבה זמן

    פקק תנועה, 21/05/07 13:40

    וצריך גם להיערך למלחמת הסברה ברחבי העולם .ליפני שיגידו לנו להפסיק והירי של הקסאמים ימשך על ישראל .

    הגב לתגובה זו

    • ממש לא

      ש, 21/05/07 15:23

      שום מלחמת התשה, חודשיים שלושה של חיסולים מסיביים ואם לא עוזר אז הפצצות שטיח, בדיוק כפי שמחייב החוק הבינ''ל והמקומי.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    לא נערך דיון מעמיק...

    ארז, 21/05/07 15:03

    כי אתם לא הייתם מעוניינים בו.
    לא רציתם לשמוע דעה אחרת. אתם קבעתם, וזהו.
    לא משנה שאנחנו התנגדנו. לא משנה שהמטכ''ל התנגד (!). לא משנה שהעובדות בשטח היו נגדכם. אתם החלטתם, ובצורה פלורליסטית ונאורה נמנעתם בעקביות מכל סממן של משהו שאפילו יזכיר דמוקרטיה.

    לו היה נערך דיון, הייתם מגלים שרוב העם - שלא לומר המציאות והמצב בשטח - נגדכם, סותרים את הקביעות האקסיומיות שלכם.
    אבל אז לא הייתם נהנים כ''כ לגרש יהודים מבתיהם...

    הגב לתגובה זו