• 40.

    שטויות-מי שמע על זה בכלל???

    שירן, 02/06/08 14:04

    אני בחורה חרדית ועד לרגע זה(2/6 )לא שמעתי על כזה בי''ד. לא אני ולא אף אחד מהסובבים אותי. אנו ממשיכות להתלבש כרגיל ואף אחד לא יכפה עלינו את טעמו. את חוקי הצניעות לימדו אותנו בביה''ס וקשה לי להאמין שמישהו ישנה אותם. אפשר 'להמליץ' על 'אופנה' חדשה אך גם עלינו אי אפשר לכפות אותם...

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מאבק פשוט בין גברים ונשים

    דתיה שפויה, 28/05/07 15:19

    שוב מנסים הגברים להשתלט על רוחם של הנשים, עכשיו מצאו שיטה דרך הבגדים...
    לא יעזור לכם אנחנו תמיד נהיה חכמות, נאצלות וטובות יותר מכם. מעמד האשה השתנה ואין לכם יותר מה לעשות עם זה.
    אנו לא צריכות להלביש אתכם בשקים כדי לדעת שאתם שלנו, אנחנו גם לא חושבות שנציל את עם ישראל על ידי כיסוי החוליה האחרונה של הגב,
    החוקים הללו מומצאים רק על ידי אנשים חולים שבמקום לחדש הלכה ולראות היכן אפשר להתקדם , לוקחים אותנו אחרונה לימי הביניים.
    גברים יקרים, הנשים אינן שוב הרכוש שלכם שבו אתם עושים מה שמתחשק לכם יש לנו דעות מחשבות ורעיונות ואנו ממש אבל ממש לא מתכוונות לקבל את האישור על כל דבר שנעשה, נחשוב או נלבש מעתה והלאה, הבנתם??????
    אם לא, פשוט תקראו שוב עד שתבינו... יופי? עכשיו לכלים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מתנגדים! רק רוצים לכסות את האמת מה שהם! (ל''ת)

    דודו, 27/05/07 23:21

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    צריך בית דין לפיקוח על הפיות האידיוטיות (ל''ת)

    של רע בנים, 26/05/07 00:09

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    חבר'ה אין כאן שום חדש!

    אפרתה, 25/05/07 17:44

    כבר שנים שקיימת חוברת המדריכה נשים בדיוק כיצד להתלבש. וכן בספרי הלכה 'לנשים' יש שם פירוט רב בנושא.
    ההבדל הוא שעכשיו nrg כתבה על כך. וואו.
    וטוב גם שיש ועדה מיוחדת שתפקח על זה. אבל, היי, על 'משמרת הצניעות' כבר שמעתם? אז זה אותו הדבר.
    בקיצור, תרגעו. וכמו שנאמר ''איש באמונתו יחיה''

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    צמצום והתמקדות בפרטים שולי'ים

    יואל, 25/05/07 00:48

    התורה אינה אוסף של הלכות אלא רעיונות א-לוקיים שמקבלים צורה מעשית בחוקים ובהלכות אולם אסור להישאר ברובד הטכני.
    במקום להתמקד בפרטים טכנים תשקיעו בהבנת רעיון הצניעות ויישומו בשאר תחומי החיים, ההקפדה תבוא ממילא ובלי צורך בחיובים מטעם ה''בד''ץ לבגדים''

    הגב לתגובה זו

    • לאלוקות אין לנו קשר - אז נשארת הגשמיות

      לפחות משהו, 29/05/07 07:55

      יותר קל לעסוק בחיצוניות
      מאשר בפנימיות

      ורוב העוסקים אין להם כוח לעסוק בזה כלל

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    הוראות אלה נועדו למי שרוצה להשתייך לקהילת הליטאים. זו בחירה-לא חובה

    פלורליסטית, 24/05/07 11:09

    כל המגיבים כאן - אל תקחו את ההוראות ללב. הם לא נועדו לכם/ן. יש נשים שרוצות לדעת את ''דעת ההלכה'' של הרבנים הליטאים בנושא אורך החצאית, להן זה נועד.
    מה אכפת לכם? חיו ותנו לאחרים לחיות (גם אם זה בתוך חולצות חונקות וחצאיות מגוחחות).

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    החטא ועונשו

    יהודי, 23/05/07 07:20

    החלטתם לראות בחרדים שוללי זכויות נשים כ''שומרי גחלת היהדות''?
    תאכלו קש בבתי הדין הרבניים ויתייחסו לנשים שלכן באותה מידה.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    חילונים!!!

    שרון, 22/05/07 11:11

     חילונים הגידו את האמת, מה יותר מגרה אתכם בחורה חילוניה? או חרדית? הא? הא? בנינו...

    הגב לתגובה זו

    • האמת! דתיות ברובן שמנות, ואם פאה נראות כמו אבטיח עם שער (ל''ת)

      הסה''כ דוחות, 22/05/07 14:41

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    חילונים!!!

    שרון, 22/05/07 11:11

     חילונים הגידו את האמת, מה יותר מגרה אתכם בחורה חילוניה? או חרדית? הא? הא? בנינו...

    הגב לתגובה זו

    • האמת פרות לא מגרות אותי בכלל (ל''ת)

      אבל זה עיניין, 22/05/07 14:43

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    נעליים גוועלד קונים מהר?

    פייגלה, 22/05/07 09:59

    סוגיה לרבנים החשובים דבד''צ דבגדי רחוב ושאר לבושים הי''ו !

    במחילה מכבוד רבנותיכם שחלילה לא תבוא לידי פגם בת ישראל כשרה וצנועה שכמוני, אנא פרסמו ברבים על נעלי העקבים שדורכות על כל דבר שבדקושא ברגל גסה ואף הורסות את גב בנות ישראל , רחמנא ליצלן, והדברים ידועים.

    ורואים אנו בדור זה שעוד ועוד נשים מענטזות על עקבי עקבים ולעיתים לא עלינו , נשבר העקב ושוכבת האשה האומללה כפרוצה בראש חוצות ומחכה ליד ולתנא דמסייע בידה לקום מן הכביש ואוי לה לבושה!


    אנא פרסמו קול קורא , אסרו באיסור חמור על כל עקב אשר עולה מן הרצפה שלא תבאנה בנות ישראל הכשרות והצנועות לידי זנות וכבר ראינו במגילת איכה , ראה שם, על סיבות החורבן והמבין יבין ואין דבר הגורם לגמדה יותר שיקור הגרון מאשר עקב 10 ס''מ על מילימטר אחד!


    וכמה זרע שופכים לבטלה וכמה מחשבות זימה עולות לראשי בחורינו הטהורים כטלית ביו''כ, כאשר יראו עוולה כזו מסתובבת בראש חוצות ומקישה: טוק טוק . וכבר אמרו רבותינו בדבר החריזה המפורסם המיוחס לרבינו רון שובל : ''איך את מסובבת אותי '' ואכן רב החטא של סיבוב ראשי טובי בחורינו שנופלים שדודים מעקבים אלו ,וכל השומע תצילנה שתי אוזניו.

    וכמו כן יפרסמו קדושת הרבנים כי המהדרות תלכנה בגרביהן בלבד ברחובות העיר וכך ישמחו את בנות ישראל בנוסף לענין הגדול של הצניעות שיש כאן. כי עולות הנעליים... ולדשדש יחפים בכבישים...אממממ ... אין תענוג גדול מזה!

    בתודה וברכת יהוה עליכם
    רעלה קטנה

    הגב לתגובה זו

    • מ-ע-ו-ל-ה!!!! (ל''ת)

      (-:, 23/05/07 08:32

      הגב לתגובה זו

    • חזקקק ביותר (ל''ת)

      jeff, 24/05/07 19:10

      הגב לתגובה זו

    • זה מצחיק אבל אנא לא לכתוב את שם ה' CNPURA (ל''ת)

      מבקשת ממך, 25/05/07 14:19

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    מתייחסים לנשים כמו למפגרות.

    רועי, 22/05/07 08:47

    הן צריכות שמישהו אחר יקבע להן מה ללבוש?
    האם הן מטומטמות?
    הרי ההנחה היא שאדם בוחר להיות דתי, ולכן צריך לסמוך עליו שידע לנהוג כדתי, וגם אם לא - זו לא זכותו?
    צריך משטרת בגדים?
    מה שווה אם אישה תנהג לפי הדת כי היא מפחדת ממשטרת הבגדים ולא כי היא מאמינה בלב שלם?

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הגיע זמן משיח אדוננו לעולם צניעות תפילין לגויים ברררר...... (ל''ת)

    וולפא, 22/05/07 08:01

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הייתי הלילה בפאב בתל אביב

    יוסי ישראל, 22/05/07 04:01

    ורוב הצעירות החילוניות,לבושות ממש כמו זונות,באמת שלא הייתי
    רוצה לראות את אימי,או אחותי,או גיסתי,או הבת שלי,לבושות בצורה כזו.
    אני מודה לה שנתן לנו קצת מסורת.

    הגב לתגובה זו

    • חתיכת צבוע

      צדיק, 22/05/07 13:25

      מה אתה עשית בפאב?

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    חבורה של חולי מין וחולי נפש

    איזה אורך של, 22/05/07 01:34

    ואם הוא ארוך מידי צריך לאוספו בקוקו או לקשור אותו???

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מתי ''משמרות המהפכה'' מתחילים לעבוד? (ל''ת)

    אלעד, 21/05/07 23:17

    הגב לתגובה זו

    • בקרוב!! איראן זה פה!! אחרי הצעת החוק

      ג, 22/05/07 15:34

      של המפלגה הדיקטטורית ש''ס

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    רבנים, תתעוררו!!!!!!!!!!!!!!

    חרדי, 21/05/07 17:20

    מעכשיו הליטאיות יאריכו את החצאיות? יורידו את פאות הקסטם בלונד? יעבו את הגרביונים?
    אתם לא קולטים שהצניעות הזו היא חיצונית והיא לא ממש מעניינת את אף אחד??? אולי תתרכזו בהקניית ערכים אמיתיים? ולא בחיצוניות מדומה של חלונות ראווה? בבניית הנוער המקולקל שממלא את הרחובות מקום להתרכז באוטובוסים נפרדים?
    אולי מישהו שם יתחיל להבין שהציבור נמצא בקפיצת בנג'י רוחנית???
    שיש התעלמות מחפירה מהמצב האמיתי???

    הגב לתגובה זו

    • צודק לגמרי! (ל''ת)

      ירוקש, 22/05/07 18:35

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    כל הזמן הם עסוקים ביצר הרע ובמחשבות זימה... (ל''ת)

    נורמלי, 21/05/07 17:04

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ואיך יתלבשו האברכים בצאתם לעבודה ולצבא ?? (ל''ת)

    מוישה יענקל, 21/05/07 17:02

    הגב לתגובה זו

    • נצטרך להפסיק את ההתנפלות של החרדים לצבא ולעבודה (ל''ת)

      משיח עכשו, 21/05/07 22:23

      הגב לתגובה זו

      • משיח עכשיו - אתה לא מובן. קח את התרופות וחזור לאשפוז (ל''ת)

        רבקה'לה, 22/05/07 00:00

        הגב לתגובה זו

        • אבל הוא מת וקבור (ל''ת)

          ומעלה תולעה, 22/05/07 14:45

          הגב לתגובה זו

  • 21.

    שלח אותם לאירן

    טיראן, 21/05/07 16:39

    אנחנו לא רוצים אותם כאן

    הגב לתגובה זו

    • אני כן רוצה אתם כאן - ומי שרוצה לחיות כמו בארה''ב שיסע לשם (ל''ת)

      אם כבר, 29/05/07 07:45

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    לא מכובד לעומת בושה וחרפה.

    סמי, 21/05/07 16:39

    כפיית נורמת לבוש מחמירה על נשים חרדיות אינה מכבדת את הרבנים.

    אבל הצד השני של המתרס גרוע פי אלף. הצעירות החילוניות נראות אשכרה זונות. זבל, זה לא מילה.

    הגב לתגובה זו

    • תכבד אדם לפי מה שהוא, לא לפי מה שאתה חושב על לבושו (ל''ת)

      תתביש לך, 21/05/07 23:17

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    לרבנים אין מה לעשות רמת המוסר התנהגות ''מאוד גבוה''אדם לאדם לא מה

    חן, 21/05/07 16:29

    מה שהוא מיוחד. הסבא מקלם הרב שמחה זיסל ברויידע אמר שאדם צריך לראות את מעלתו של ה אדם ועל עצמו החיסרות.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    בושה חוסר צניעות שרבנים ידונו בנושא כזה

    מזועזעת, 21/05/07 16:17

    למה להתערב לאישה בדבר כ''כ נשי?????
    זה חוסר צניעות בכלל שגבר ועוד רבנים ידונו בנושא כזה.
    האישה זה לא חפץ או כלי שהם יכולים להחליט בשבילה.

    פשוט בושה!!

    אני שייכת למגזר הדתי לאומי ואני גרה בבני ברק וכ''כ כואב לי בשביל הנשים האלו שכל עולמם ומעשיהן מוכתב ע''י גברים שבקושי הוציאו את הראש מהספר ומנותקים מהמציאות.
    אם הם לא מסוגלים לשלוט על מעשי הגברים שלהם הם מצמצמים ומתערבים בחיי הנשים??

    אני באמת מרחמת עליהן ובאמת עצובה בשבילן.
    שנת 2007 - אני תוהה כמה אחורה עוד אפשר ללכת

    הגב לתגובה זו

    • תודה וברכה

      אביגייל, 21/05/07 17:40

      אני שייכת למגזר החילוני, מוקירה מאוד את תגובתך השפוייה, מה שנדיר, לצערי, במחוזותנו...החזרת לי שמץ תקווה ואמונה..

      הגב לתגובה זו

      • אמונה? אצל חילונית? (ל''ת)

        אשכרה, 21/05/07 23:04

        הגב לתגובה זו

        • אכן - אמונה

          אביגייל, 21/05/07 23:55

          אמונה שלמה ומלאה בבורא עולם, שרוצה אותי מגיעה אליו מתוך בחירה ואהבה ולא בכפייה. הוא גם לא בודק לי את אורך ורוחב החצאית, כי אם את עומק ההתכוונות שלי אליו.

          הגב לתגובה זו

    • צודקת בהחלט

      שלומית, 24/05/07 16:40

      כאשר גברים דנים בבגדי נשים ובכיסוי גופן של נשים יש לזה היבט פורנוגרפי.
      אני חושבת שזה לא צנוע שגברים יגידו לנשים איך להתלבש

      הגב לתגובה זו

    • זה ציווי מהתורה לעסוק בזה - תשאלי ה' למה זה חשוב לו (ל''ת)

      קישקוש, 29/05/07 07:47

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    אין שכל הרבה דאגות

    חיים, 21/05/07 16:10

    כשה.... עומד השכל מבלבל בביצים וגם נמצא שם

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה שאתם כל הזמן רק מבלבלים את הביצים והזה לא (ל''ת)

      עומד לכם יותר, 22/05/07 01:41

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    להיות גזעניםנ זה יותר חמור שמעתם על

    חני, 21/05/07 15:23

    בין אדם לחבירו בצניעות אתם ספץ האשכנזים אבל בין אדם לחבירו אתם אפס אתם מפלים בין ספרדים לאשכנזים מה אתם אלוהים? ומי הביא את הפאות לפה? אתם האשכנזים כל החוסר צניעות ממכם זה מה שמעניין אתכם הלבוש אבל הבפנים מושחת לגמרי

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הבדלנו מן התועים - לא טועים! (ל''ת)

    מגיבה, 21/05/07 14:56

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    משהו כאן לא מסתדר! איך זה ש

    יהודיה, 21/05/07 14:44

    מחייבים לכסות את הצוואר כל כך- עצמות קטנות וכל העסק, אבל למטה כל עוד הברך מכוסה כשיושבים זה מספיק?!? או שזה רק כדי שהחרדיות לא ידמו לדתיות-לאומיות, רחמנא לצלן....?...
    ועוד משהו, לדעתי זה לא טוב שהרבנים לא מבהירים איזה מה''איסורים'' האלה הם באמת מעיקר הדין ואילו הם החמרות...

    הגב לתגובה זו

    • מסכים (ל''ת)

      מסכימון, 21/05/07 15:47

      הגב לתגובה זו

    • שנון

      Moshe, 21/05/07 22:07

      כרגיל את נפלאה בניתוח הדברים.
      מאוד שנון וחכם.חג שמח
      משה.גרמניה

      הגב לתגובה זו

    • למטה זה הכי חשוב

      לא לכסות!, 21/05/07 23:05

      משם יוצאים הילדים (10-20 בע''ה).

      הגב לתגובה זו

    • למשה

      יהודיה, 22/05/07 02:03

      צודה על המחמאה אבל אתה מבלבל אותי עם מישהי אחרת כנראה באותו כינוי, כי זה פעם ראשונה שאני משתמשת בו...

      הגב לתגובה זו

      • ליהודיה

        Moshe, 22/05/07 07:49

        כנראה שמי שמשתמש בכינוי זה.היא חכמה.בכל זאת.יפה אמרת.

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    שלח אותם לאירן

    טיראן, 21/05/07 14:35

    אנחנו לא רוצים אותם כאן

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    שלח אותם לאירן

    טיראן, 21/05/07 14:35

    אנחנו לא רוצים אותם כאן

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מי המציא אותכם ?????

    אביגייל, 21/05/07 14:35

    באיזשהו מקום שמעתי - אין כפייה ברוחניות. מצד שני - מה לדת ורוחניות ???

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כל הבית דין החדש הזה מורכב מסוטים שמתחככים בנשים בסופר מרקט

    הרב זכריהו גרוס, 21/05/07 13:46

    ומשחקים לילדים במקווה.
    כל זה נועד לחפות על מעשיהם ואני אומר את זה מידיעה.

    הגב לתגובה זו

    • סתם מפיץ שנאה ללא עובדות (ל''ת)

      חתיכת כלומניק, 21/05/07 14:24

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    חנק

    יוצאת בשאלה, 21/05/07 13:14

    אחת הסיבות המרכזיות ליציאה בשאלה של בנות, אני יכולה להעיד מהמקרה הספציפי שלי, היא החנק האיום על גוף האשה ועל נשמתה. אשה לא יכולה לחשוף את גופה, ואם זה היה נגמר כאן זה עדיין לגיטימי ואפילו יפה. אני מבינה את היופי בזה. אבל זה לא נגמר כאן. האשה מדוכאת בכל תחומי החיים. אין לה קול, במובן הפשוט של המילה: ''קול באשה ערווה''. ''אל תרבה שיחה עם האשה''. אסור אפילו לדבר איתה, היא מושתקת לחלוטין. כך משדרים לה במוסדות החינוך, בבית, ברחוב. החנק הזה איום. הדת הופכת לאיום על העצמיות ועל החיים. החרדים והדתיים זקוקים למבט עמוק פנימה. אלא שזה לעולם לא יקרה, כי ההסתכלות שלהם חיצונית לחלוטין.

    הגב לתגובה זו

    • חנק

      סתם אחת, 22/05/07 00:01

      דבר ראשון זה לא מדוייק מה שאת אומרת, אולי באמת שמים הרבה על חיצוניות בסמינרים וכו' ואולי לקחו את זה קצת קיצוני!
      אבל זה לא דרכה של תורה וכל הציטטות שהבאת כאן הם גם לא מדויקות!
      ''אל תרבה שיחה עם האישה'' כמו שכתבת כאן זה לא פשוטו כמשמעו!

      אז מי שיש שכל בקודקודו חראה את הדברים אחרת, ויבין שדרך התורה האמיתית ולא מה שמתארים לילדות קטנות בסמינר...........
      היא דרך אמיתית!

      הגב לתגובה זו

      • התכוונת כנראה לאמר שמי ששטוף במוחו

        רואה את הדברים, 22/05/07 14:49

        ומי ששפוי במוחו רואה את אותם הדברים כפי שהם!

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    בגלל פריצות באים אסונות

    משה, 21/05/07 12:43

    כל הכבוד לחרדים. כך צריכה להראות בת ישראל, ולא להדמות לגויות ולרוסיות שהביאו מחבר העמים.

    הגב לתגובה זו

    • יותר אסונות באים מקיצוניות וסתימות (ל''ת)

      של אנשים כמוך, 21/05/07 14:13

      הגב לתגובה זו

    • ומה אם דיינים לא מתאמים שפוסקים לא נכון

      מן, 21/05/07 16:36

      מה זה מביא עלינו אסונות

      הגב לתגובה זו

    • אלוהים המציא את הפריצות

      manipulon, 21/05/07 20:35

      הוא גם מאד אוהב סקס והוא מאד מיני וחושני ואוהב ואלים ואכזר ונדיב ומכיל ומחבק ובועט.
      כמו כולנו...

      הגב לתגובה זו

    • ובגלל דיכאון באים אסונות (ל''ת)

      גדולות עוד יותר, 22/05/07 02:06

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    איראן זה כאן!!! (ל''ת)

    בני ברק, 21/05/07 12:39

    הגב לתגובה זו

    • צודק !! (ל''ת)

      בני סלע, 21/05/07 14:25

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    ואו - ראיתם איך החצאית מבליטה לה את הברכיים ! (ל''ת)

    מזיל ריר, 21/05/07 12:34

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    צניעות והחמרות

    הרבנית הראשית, 21/05/07 12:26

    רבותי :
    אני מציעה בכל הרצינות לחייב את בנות ישראל הצנועות והכשרות ללבוש כסיות/כפפות במשך כל השנה.
    יד אשה עלולה להסיט דעתו של גבר ולהביא אותו לחטא חס ושלום.
    במחשבה שניה, אולי גם לכסות את הפנים במטפחת חצי שקופה.
    ואולי גם לייבא את הרעלה המוסלמית שטיפחה אופנה מגוונת במשך השנים האחרונות.
    באירן יש דוגמאות נפלאות לכך...

    הגב לתגובה זו

    • רואים שזה מזוייף. אין בבני ברק

      אישיהודי, 21/05/07 13:36

      רבנות ראשית, גם רבנות אין ממש

      הגב לתגובה זו

      • וואוו! אתה ממש עילוי! איזה הגיון ברזל! זה מדאורייתא או מדרבנן? (ל''ת)

        מעריץ אלמוני, 21/05/07 23:06

        הגב לתגובה זו

        • זה הכל מדרבנן, איך לא הבחנת? (ל''ת)

          הסימנים, בורות, 22/05/07 02:03

          הגב לתגובה זו

  • 4.

    בוקר טוב איראן (ל''ת)

    דרור, 21/05/07 12:22

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    LOVE LOVE LOVE LOVE

    אוהב אוהב אוהב, 21/05/07 11:55

    אוהב אתכם ומצפה לקדושת עם ישראל ולכבוד האישה באשר היא אישה
    אנא פרסמו את הרכב הועדה
    אני בטוח שהרבה ישנו דעתם הלא חיובית מהסיפור אם יפורסם שנשים יושבות במנגנון המעצב את קו הלבוש הצנוע והמכובד של מורשת עם ישאל
    וכן גם של עמים אחרים
    צניעות האישה באירן היא ללא ספק
    לעיתים מוגזמת אבל הרעיון הוא
    ממומש ביהדות בצורה יותר מתונה
    גם כשתהא מדינת הלכה מה תהא הנורמה אישה עם לבושי אישה השומרים את כבודה פנימה כן אישה היא דבר יפה + אוביקט מיני (גם גבר)
    את היופי הטבעי לא מסתירים אלא מצפינים את היופי הטבעי של האברים
    המינים מתוך שיופי ואנרגיות אלו כולן שייכות למסגרת מקודשת=מובדלת מהכלל היא מסגרת הנשואין.
    אהה כאן תקפוץ לי איזה אחת שאין לה שום קשר לכבוד האישה היא רק
    תצעק ברש כל חוצות שהיהדות שובניסטית חה חה חה
    אבל את כן את אם הצורך למכור את
    אישיותך דרך תשדורת של גופך ואבריך הלא מונעים ממיתה שואה על מעמד וכבוד האישה באשר היא אדם
    ולא אוביקט מהלך שנעים לו לזרום וכו איפא הצד האיטלקטואלי שלך אני מכיר מלא לא שומרות מצוות
    (בנתיים) שמבינות והן כן צנועות
    ולצערי דתיות שצרכות שיפור
    אנא אל תכעסו תורידו את הרעיון פנימה לנפשכן מתי שאתן רוצות
    זירו שיש קשר בל ינתק בן כל הנשים
    באשר הן נשים
    ויש לחזק את מעמדן האישה.
    (המשפריצים אקונומיקה מטורפים וזה לא קשור אם מישהיא רוצה או לא לחזור בתשובה)

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    קצת מוגזם - לא????

    דנה, 21/05/07 11:26

    מה נהיה איתכם!
    לא מספיק מכתיבים את אופן הלבוש והחוקים למיניהם שמתלווים לכך אך גם מענישים בחומרה (באמצעות מעשים זדוניים כגון: שפיכת אקונומיקה על הבגדים - מישהי שלא אספה את שערה או שכחה לכפתר את הכפתור העליון בחולצתה - זהו מעמידים אותה לדין?)
    גם אם אדם (במיוחד אישה) ירצה לחזור אי פעם בתשובה, לא יעשה זאת בגלל ההחמרה והחוקים הנוקשים של העולם החרדי.
    בכל אופן אני לעולם לא!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • נשמה אתה לא צריכה להיות חרדית

      ריקוש, 22/05/07 18:40

      אם את רוצה לחזור בתשובה את יכולה להצטרף לציבור הדתי לאומי..

      הגב לתגובה זו

    • זה לא לחזור בשום תשובה זה לחזור לבורות ופרימיטיביות של קדם

      אין להם תשובות, 22/05/07 21:31

      וריטוריקה מטופשת חסרת כל תועלת!

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אין איש כזה דולצ'ה גבנה - מדובר בשני מעצבים (ל''ת)

    טעות מביכה, 21/05/07 11:24

    הגב לתגובה זו

    • אני חילונית לשעבר. צודקים לגמרי. תלמדו ותבינו. (ל''ת)

      חשוב להבין, 21/05/07 16:17

      הגב לתגובה זו

      • היית פוסטמה ונשארת פוסאמה (ל''ת)

        מה זה אומר???, 22/05/07 15:13

        הגב לתגובה זו

      • היית פוסטמה ונשארת פוסטמה! (ל''ת)

        מה זה אומר???, 22/05/07 15:15

        הגב לתגובה זו

    • מעצבים עלק, יותר נכון גונבי דוגמאות (ל''ת)

      מהמאה ה-19, 23/05/07 10:13

      הגב לתגובה זו