• 41.

    רייכר ? האם אתה רומז שדי בעריפת ראשים בדרג הצבאי ? טובי קציננו עזבו

    מאיר, 23/05/07 11:45

    בגלל ראש ממשלה ושר ביטחון ורמטכ''ל כושלים , שניסו לזרוק את התיק על צה''ל.
    לא נעצור עתה , בשום אופן עד שהמושחתים והספינולוגים ילכו לבתיהם !!!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לפני תום עידן הועדות

    ציון, 21/05/07 01:37

    יש להכריז על סיום עידן הכתבלבים והספינולוגים. די לשומרי האתרוגים מפיצי הרקב!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לבין גוריון לא היה את ברק ושאר שופטי העליון כדי לסרס אותו ואת (ל''ת)

    ואת השלטון, 20/05/07 20:31

    הגב לתגובה זו

    • תשובת מיליון הדולר (ל''ת)

      צודק, 23/05/07 14:10

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    לא צריך וועדת חקירה כדי לדעת שנכשלנו בלבנון ושהאשמה היא ב :

    ת, 20/05/07 16:44

    1. חלוץ המעופף והיהיר שחי בעולם משלו ובטוח יותר מידי בעצמו ובחה''א.

    2. היהירות, הבורות, הפזיזות, וחוסר הכישרון של חברי הממשלה הבכירים, שחשבו שהם מצאו אחלה הזדמנות לשפר את מצבם הפוליטי וניהלו מלחמה כמו תעמולת בחירות.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    סוף עונת החקירות

    ראובן, 20/05/07 16:39

    אז מה יעשו אנשי התקשורת ?

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    החלטה טובה לא מצריכה פחד

    nimrod, 20/05/07 16:02

    רק אנשים שיודעים כי אינם ראויים לקבל החלטות נבהליםמפני וועדות.
    כשיש אומץ ומחשבה על טובת הכלל ולא על טובת מקורבים אין סיבה לוועדת חקירה.
    מי שהגיע למעמד פוליטי ומגלה כי הוא לא יודע מה הוא עושה שיטפתר ושלא יבזבז את הזמן שלנו על האגו שלו.
    הגיע הזמן לאנשים ראויים בפוליטיקה שיהינו כי הם משרתי העם ולא העלית של העם.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מי שמך כסמכות על מה בן גוריון היה עושה

    אדום שרוט, 20/05/07 15:32

    אתה מחליק לנו בעדינות הערכה אישית שלך על בו גוריון (שסותר את אופי האדם ואת הרקורד ההיסטורי שלו) ובונה על סמך זה דיון שלם.
    מבחינתי שחברי הממשלה יהיו פרנואידים וילכו עם טיטולים, רק שיתחילו לעשות כבר משהו. אם מה שמניע אותם זה הפחד לכסא שלהם, שיהיה!

    העצה המוגשת כאן מבטלת את אחד מיסודות הדמוקרטיה שלנו, בתקופה שההון-שלטון מתפרע, והשלטון נגוע בשחיתות.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אבל אם הנבחר מצפצף על הבוחר

    צ. השרוף, 20/05/07 15:16

    ובמשך 4 שנים הכלי החוקי היחיד שבידי הבוחר הוא וועדות חקירה ובדיקה??
    אחרת- יעשה המושל כראות עיניו, ולא בטוח שבעוד 4 שנים יהיה אפשר לתקן.
    צריך למצוא דרך ביניים.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אז במקום לעצור את הגנבים כאולמרט,,אתה דורש לעצור את השוטרים,,תתבייש (ל''ת)

    בצלאל, 20/05/07 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    רק עוד ועדת חקירה אחת

    נבון, 20/05/07 14:48

    אולי רייכר צודק.
    אבל רק רק עוד ועדת חקירה אחת.
    זו שתחקור למה הסכמי אוסלו הבטיחו לנו שלום ובמקום זאת הביאו מלחמה והרבה הרוגים.
    אחרי זה אולי אין צורך לחקור כל כך.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    איזה מזל שבן-גוריון לא גנב משל הכלל, ולא נחקר ע''י וועדה.

    זקן פחדן שמפחד, 20/05/07 14:34

    נכון יעקב בן-יזרי. הוא וודאי מת לגנוב משל הכלל לדעתך, אבל היה פחדן ופחד מוועדה.

    תקופת הפחדנים נגמרה, אנחנו לא מפחדים, ואם נתפסים, גם אז לעולם לא מתפטרים.

    נכתוב תלונה שמזוז ירוץ איתה נגד המבקר לחקירה ע''ח המדינה.

    אנחנו כמו סלעים לא מתפטרים.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    גמילה מדעת

    מני, 20/05/07 13:18

    כנראה שהגמילה סטתה במיקוד אתה חייב לבצע ג-מילה חוזרת בתקווה שתתאפס,מעריך מאד את קצב דיבורך

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    רק אחרי שישיב עם ישראל את ריבונותו על ישראל ותפוטר הממשלה

    יעקב, 20/05/07 13:14

    ממשלת מחדל, שחיתות והפקרת האזרחים, שנואה על אזרחי המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הכנופייה הכתומה ברשת מנסה לסתום פה לכל מה/ומי (ל''ת)

    שלדעתה לא משרת, 20/05/07 12:48

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה כל כך חושש מהכנופייה הכתומה...

      אלון ה, 20/05/07 13:11

      ...אז אתה איזשהו סוג של פרנואיד שמאלני. רק תראה את ההיסטריה בטון דבריך.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    תודה לאל שיש מבקר ויש ועדות חקירה (ל''ת)

    תתפטרו, 20/05/07 11:56

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    גם רייכר החליף מקצוע

    ג.ר., 20/05/07 11:54

    מ''עתונאי'' מבדח הוא נהפך עכשיו לאתרוגן.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    רייכר-אתה תרח זקן-לך הביתה (ל''ת)

    דודו, 20/05/07 11:49

    הגב לתגובה זו

    • אני בטוחה שאתה ח''כ או קרוב משפחה

      פצצת אטום, 20/05/07 14:32

      של ח''כ.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    גם לא מבחינים אצלנו בין מחדל ובין החלטה סבירה שביצועה השתבש

    ובין מהלך, 20/05/07 11:45

    שהיה עשוי להביא לתוצאה מקווה בתנאי אי וודאות.

    בקיצור מבודדים פרמטר מסויים בתנאים מלאכותיים ומקישים ממנו על כל היתר.
    זה לא נכון לעשות כלפי העבר ולא כלפי העתיד..

    הוועדות גם מציגות אשלייה של התנהלות נוסחתית ''גואלת''

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מדהים כמה חברים מהתקשורת יש לאולמרט

    י, 20/05/07 11:45

    למדנו כבר לזהות אותם עקב שימושם המוגזם בטאוטולוגייה.


    הגב לתגובה זו

  • 22.

    רייכר צודק אבל לביבי ועדת מרעיו אצה הדרך בחזרה למנעמי השלטון (ל''ת)

    די לספינים!, 20/05/07 11:44

    הגב לתגובה זו

    • אתה מאוד מפוכח ''וחכם''

      יעקב החיפאי, 20/05/07 12:37

      מנין לך שלביבי אצה הדרך, אולי אתה בוחן כליות ולב. לפי הגיונך אתה לא שייך למרכז המפה. אז רצוי שתשתוק. אנחנו עוד מלקקים את הפצעים שאנשים בעלי דעות כמוך המיטו עלינו. ועוד מתימרים להמשיך לסבך אותנו.

      הגב לתגובה זו

      • לא לביבי ''אצה הדרך'', לעם ישראל אין זמן אנחנו בסכנה קיומית

        אריה, 20/05/07 13:16

        והממשלה שלנו אנטי דמוקרטית, פועלת לדיכוי מחאה באלימות משטרתית. אחר כך ישאלו ''איך הלכתם כצאן לטבח?'' ככה בדיוק, עם תקשורת מושחתת ושוטפת מוח ומנהיגים מושחתים.

        הגב לתגובה זו

        • ביבי משלם לפי שעה או לפי תגובה? (ל''ת)

          כיסיו עמוקים, 20/05/07 16:24

          הגב לתגובה זו

          • העם רוצה ממשלה אחרת, נתניהו המועמד המועדף כעת, ברור? לא משלם, לא

            עץ זית, 20/05/07 22:33

            לא מזמין, רק מעמיד את עצמו לבחירה.
            כיסיו של מי עמוקים? וידיו של מי נמצאות בכיסים עמוקים של אחרים??
            על זה נאמר - מי שיש לו חמאה על הראש, שלא יעמוד בשמש.

            הגב לתגובה זו

  • 21.

    רייכר מזמן כבר עברת את השיא, תפרוש כבר (ל''ת)

    אורן, 20/05/07 11:43

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    רעעכר אתה צודק - אל תשים לב למתלהמים נגדך אלו אנשי ביבי והכתומים (ל''ת)

    אזרח מפוכח, 20/05/07 11:36

    הגב לתגובה זו

    • מוכר (ל''ת)

      וידוע, 20/05/07 11:46

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    בן-גוריון רק התחזק בעקבות ועדת גרינבוים

    אסף, 20/05/07 11:20

    לכל הוועדות שהוקמו היו השפעות פוליטיות וחברתיות, אך לא היתה להן שום השפעה חיובית על תפקודו של צה''ל: הוא נעשה גרוע יותר ממלחמה למלחמה. ועדת גרינבוים הוקמה ביולי 1948 וראשיה האשימו את בן-גוריון בניהול לקוי של המלחמה למרות שאיש מהם לא הבין בנושאים צבאיים. הם המליצו להגביל את סמכויותיו הכמעט-דיקטטוריות בניהול המלחמה. הלקח העיקרי היה שראש המערכת המדינית, האב המייסד של מדינת ישראל ושל מערכת הביטחון, לא הבין את הוויית הצבא והמלחמה, ושמפקדי ההגנה וצה''ל היו בלתי מקצועיים. כשראש הממשלה הגיב בהתפטרות, המערכת הפוליטית הזדעזעה; הכל התחננו שבן-גוריון יחזור בו, שהרי כמנהיג פוליטי הוא היה משכמו ומעלה. המלצות הוועדה נגנזו.

    בדיעבד, ועדת גרינבוים דווקא חיזקה את בן-גוריון, שהעמיד עצמו כמנהיג שאין לו תחליף, ושאפילו תיקונים קטנים לא ניתן לכפות עליו. הליקויים בהתנהלות מלחמת העצמאות בכל הדרגים היו לפיכך לאבן יסוד של מערכת הביטחון הפגומה של מדינת ישראל. מכיוון שבן-גוריון כפה את גרסתו על ההיסטוריוגרפיה של מלחמת העצמאות, הוא בנה את צה''ל וכונן את תרבותה הביטחונית של ישראל על שני עיקרים: הפוליטיקאים אינם מבינים את הוויית הצבא והמלחמה, וגם אינם צריכים להבין - שהרי יש להם יועצים שמבינים; הקצינים אינם מקצועיים, וממילא אינם מבינים; והיועצים באים מבין קצינים אלה.

    על תת-תרבות זאת חיפתה מערכת משומנת של יצירת מיתוסים ושטיפת מוח, שטיפחה בציבור את האמונה שהביטחון נמצא בידיים מעולות, ואל לישראלים להתעניין בנושא זה, מעבר למידע שמספק להם הממסד באמצעות עיתונאים והיסטוריונים מגויסים. כך סיגלו הישראלים לעצמם תרבות של אדישות לנושאים צבאיים מקצועיים. ממילא ברור שישראלים שהתקדמו לצמרת המערכת הפוליטית, כאהוד אולמרט וכעמיר פרץ, אינם מבינים בנושאים צבאיים ואין מי שייעץ להם בנושאים אלה.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הבעיה היא עם רמתם הנמוכה של מקבלי ההחלטות קרי אולמרט ליבני פרץ (ל''ת)

    וינו, 20/05/07 11:04

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הכרזת המדינה

    שטויות, 20/05/07 11:03

    אכן הפסד גדול היה נגרם לו בן גוריון לא היה מכריז על הגרויסה מציאה הזו. נו באמת, הרי ברור לכולם שאנחנו עומדים בפני פינוי מרצון או שלא מרצון בתווך של שנים מעטות.אז אל תכתוב שטויות במיץ ועדות.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    בטוח שאולמרט שילם לך או הבטיח לך תפקיד... (ל''ת)

    מושחתים, 20/05/07 10:45

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    רייכר, מי שמך לבעל דיעה?

    תוהה, 20/05/07 10:45

    למה כל עיתונאי חושב שהוא מבין משהו? מה מבין רייכר בענייני מדיניות וביטחון, בענייני כלכלה וכ''ו???

    הוא מבין בענייני עיתון ותו לא, כאלו הם עיתונאים לא מעטים-להוציא מומחים צבאיים וכ''ו שבחלק מהפעמים באמת מבינים בתחומים שעליהם הם כותבים.

    אבל כל זה לא חף מאג'נדה, ובתקשורת הישראלית שמאז ימי מפא''י מנוהלת כבאחרונת הדיקטטורת, כמעוז מוחלט של השמאל-הנשמר ככזה ע''י אין ספור חוקים ורשויות מטעם, האג'נדה היא שמאלנית ברורה.

    התקשורת לקחה אתכם לאוסלו, לבריחה מלבנון ולעקירה מגוש קטיף.

    התקשורת הביאה עלינו את אסון מלחמת לבנון השניה.

    ועוד רעות רבות תביא עלינו-אם תמשיכו רק לשמוע בקולה.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    רק רייכר יקבע מתי צריך ועדת חקירה-דמוקרטיה במייטבה

    בגדי המלך, 20/05/07 10:42

    ועדת סברה ושתילה צריך, ועדת וינוגרד לא.
    זה הסגנון בו מובילי אג'נדת אוסלו משפיעם על דעת הציבור.
    כמה עוד ימותו כדי שתצאו מהבועה.
    כמה עוד תקריבו על מולך האופציה המדינית.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    וינוגרד הפושע שקבע את הכשלון והשאיר את העם ללא מסקנות (ל''ת)

    לחיסול הנוכל, 20/05/07 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אתה צודק והמסקנה להעיף את הנוכל היום !!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    לא מחר, 20/05/07 10:39

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    רייכר איבד את עולמו בכתבה מוזמנת אחת (ל''ת)

    ברוך הבא, 20/05/07 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מר רייכר

    יעקב, 20/05/07 10:19

    פרס ישראל לעתונות ניתן כבר לאיש חצר אחר, למה לקלקל לך קרירה ארכות שנים של בקורת ראויה, בליקוק לממשלה שאיבדה את הקהל והצפון.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אם לא צריך ועדות חקירה, אז למה צריך ''כלבוטק'' או פינות לצרכן?

    אלון ה, 20/05/07 10:15

    גדעון רייכר, כל כך מצער שהרשת לעצמך לכתוב את המאמר שמריח ממנה המון צביעות והתחסדות.

    כבר כל כך הרבה דיברו על עניין של וינוגרד והתנהגותו המחפירה של אולמרט שאין מה להוסיף. אפשר רק לומר שוב פעם שבן גוריון היה מנהיג אמיתי. אולי הוא לא היה מושלם, אבל הוא פעל רבות למען קידום המדינה, ואילו אולמרט. מי זה אולמרט בסך הכל? איש שיש לו המון חברים שהם או מיליונרים או עיתונאים בכירים, וכל השאר זה סתם אנשים חוצפנים שמטרידים את מנוחתו. מי אלו שהופקרו בצפון במהלך המלחמה? מי אלו בשדרות? מי אלו ניצולי השואה? מי אלו הנכים? מי אלו הסטודנטים? סתם מטרידנים עלובים.
    אם מנהיגותו של אולמרט מסתכמת בכך שהוא שולח את חבריו העיתונאים הבכירים להטיף מוסר לציבור כיצד להתנהג בתקופתו, אז רבותיי - זה רע מאוד, אם לא מבחיל.

    ובוא נעבור אליך, אדון רייכר, אם אתה אומר שלא צריך וועדות חקירה, אז למה צריך ''כלבוטק'' או כל מיני פינות לצרכן. אז הנה - אחרי 30 שנה של קריירה עיתונאית, אחרי שחשפת ותקפת שרשרת של בכירים בשל התנהלותם העושקת, אז הנה אתה מעניק להם בחום ובאהבה רבה את המתנה שהם הכי ייחלו לה - תירוץ לעשות מה שבא להם. מעכשיו, אם תבוא ותחשוף אדם שהתנהל באופן לא בסדר, אז אותו אדם ישיב לך בצורה מאוד פשוטה, אם אתה רואה שהתנהלותו של ראש הממשלה והממשלה היא בסדר גמור, אז מה רע בהתנהלות שלי? למה לי אסור את מה שמותר לראש הממשלה והממשלה עצמה?

    אז הנה, נפלמו על ימים שחבורה המורכבת מאנשים צינים ומכוערים שולטים על החיים שלנו, והדבר שהכי לא ייאמן זה שחבורת עיתונאים מגנה עליה בכזה להט מדהים. והנה, גדעון רייכר הצטרף לבחורה. כנראה שאין לו בעיה שראש הממשלה מנהל קרב אגו תמוה עם מבקר המדינה, אין לו בעיה עם לחברים בממשלה הזאת שחלקם חשודים בשחיתות. מכל הדברים שבעולם - הדבר שהכי מפריע לאדון רייכר זה וועדות חקירה. ממש מצער שאדון רייכר בוחר להוציא את עצמו כזה נלעג, ו - 30 שנות עבודה למען הציבור ככה ירדו להן לטימיון.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    רייכר....

    ניר מרמת ישי, 20/05/07 10:05

    חייבים להתפרנס ממשהו,אז כותבים...אהה?

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מצד איש ביקורת ציפיתי לביקורת!!

    ישמעאל, 20/05/07 09:54

    גדעון רייכר עושה לפרנסתו מביקורת המוטחת על שירות לקוי לציבור!איך זה שבמקום לתקוף את המושחתים והכישלונרים החל לתקוף את מבקריהם??ועדות חקירה קמו בישראל על כשלון של נותני שרותים במשק?פה מדובר בנפשנו!!אם לא נחקור ונסיק מסקנות,איך המערכת תתייעל??היית צריך לתקוף מזוית אחרת,די לכישלונרים!!כדי שלא תהיינה עוד וועדות חקירה.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מצד איש ביקורת ציפיתי לביקורת!!

    ישמעאל, 20/05/07 09:53

    גדעון רייכר עושה לפרנסתו מביקורת המוטחת על שירות לקוי לציבור!איך זה שבמקום לתקוף את המושחתים והכישלונרים החל לתקוף את מבקריהם??ועדות חקירה קמו בישראל על כשלון של נותני שרותים במשק?פה מדובר בנפשנו!!אם לא נחקור ונסיק מסקנות,איך המערכת תתייעל??היית צריך לתקוף מזוית אחרת,די לכישלונרים!!כדי שלא תהיינה עוד וועדות חקירה.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ולמה אי אפשר להנהיג ופשוט לעשות דברים נכון ? (ל''ת)

    זהר, 20/05/07 09:35

    הגב לתגובה זו

    • משום שקבלת החלטות כרוכה בסיכונים. תמיד. הדרך להמנע מסיכונים היא לא

      א, 20/05/07 14:55

      לקחת שום החלטה לעולם. כל מנהיג מאלץ להסתכן כאשר הוא מקבל החלטה משום שמבחן התוצאה הוא המבחן היחיד שהציבור בודק. ומשום שלא נביאים אנו לדעת איזו חלופה תוביל לתוצאה הטובה ביותר, הפתרון הוא שיתוק מוחלט. זה מה שקורה כאשר מפחדים. צודק רייכר.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    ריכר מצטרף לברנע, דנקנר וכספית שמחפים על מחדלי ופשעי אולמרט (ל''ת)

    סמי, 20/05/07 08:48

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מאמר מוזמן שנשלח בפקס מארגון הפשע של אולמרט (ל''ת)

    זאב, 20/05/07 08:48

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    גישה פחדנית ועקומה. השוואה בין בןיזרי לבן גוריון? סליחה?

    עץ פרי ולא אטד, 20/05/07 07:42

    לא קפצת מעל הקורקבן מר רייכר עם ההשוואה העלובה הזו?
    בן יזרי, מול בן גוריון, נפלתי ברצפה מרוב צחוק....
    כתבה לא חכמה לא רצינית.
    מס שפתיים שנדרש הכותב להעלות כאתנן למישהו, למי?
    הרי יצנזרו את הדברים האלה...כרגיל, אבל זו האמת!
    רייכר, ממך אפשר לצפות למשהו יותר חכם.
    בן גוריון היה עץ פרי ואילו בן יזרי וחבריו והראש בייחוד הם אטדים.
    וזה ההבדל!!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הכתבה הלא נכונה

    טל, 20/05/07 06:10

    הפיסקה הראשונה אינה מובילה למסקנה שדי לחקור, אלא להיפך: חסרי הכשרון והמוסר, אינם חפצים או יכולים לבצע את תפקידם בצורה הטובה ביותר. הם אינם חפצים להציל חיים. אי לכך, ועדת חקירה המרחפת מעליהם נותנת להם את המוטיבציה הראויה.
    הכתבה האמתית הייתה צריכה להאיץ בבן ייזרי להתפטר, מכיוון שלא שלום האזרחים בראש מעייניו, אלא שלומו האישי.
    הכותב מנסה לבטל את וינוגרד ומוסד מבקר המדינה, בצורה קצת יותר חכמה מאולמרט, אבל פסולה באותה מידה.

    הגב לתגובה זו

    • ההיסטוריה מלמדת שוועדת החקירה

      אביחי, 20/05/07 09:39

      לא תרמו דבר למדינה.
      בצם, הדבר היחיד שהן עשו זה להפיל מנהיגים.
      אז אוקיי, אפשר למצוא בזה תרומה כלשהי. למרות שעקרונית לא צריך וועדת חקירה כדי להפיל מנהיג.
      למשל, תנועת המחאה והאוירה הציבורית לאחר מלחמת יום כיפור די היה בה כדי להפיל את שלטון המערך.
      עובדה שגם אחרי שוועדת אגרנט ניקתה את הדרג המדיני הציבור בחר להדיח אותם.
      אז פרט להדחת דדו (שככל הניראה דווקא כן פעל כשורה), זעירא וושות' מה עוד תרמה הוועדה הזו למדינת ישראל? כלום.
      אגב, ניתו לראות שכיום הקצינים מודחים הרבה לפני הוועדה אז גם באספקט זה אין צורך בה עוד.

      ומה היה בוועדת כהן?
      שרון הודח? נו בערך. ובכל מקרה קיבלנו אותו כראש ממשלה.
      הרמטכ''ל הודח? נו בערך. וויתרו לו כי הוא היה על סף פרישה.
      הממשלה נפלה? לא.
      אז מה הוועדה עשתה חוץ מהרבה רעש? כלום.
      בסך הכל תרמה לאווירה הציבורית שגעשה גם בלעדיה.

      עוד דוגמא? וועדת אור.
      כל האנשים בהם עסקה הוועדה כבר לא היו בתפקידים.
      לא ברק ולא בן עמי. לא אליק רון ולא קצינים רבים אחרים.
      והמסקנות יושמו? אשרי המאמין.

      היסטורית, וועדות חקירה ממלכתיות בישראל הן מנוף פוליטי.
      להחלצות מצרה או כדי למנף אותה.
      המסקנות שלהן יכולות להיות מעולות אבל הן מעולם ולעולם לא ייושמו.
      משתי סיבות: הציבור א מעוניין בהן וכך גם ההנהגה.
      כולם רוצים רק את השורה התחתונה והיא עריפת ראשים.
      אף אחד לא מתעניין במה שכתוב.
      לכן וועדות אלה לא רלוונטית ובסופו של דבר רק מזיקות.

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד (ל''ת)

      nimrod, 20/05/07 16:04

      הגב לתגובה זו