• 70.

    יותר פעילות פחות לדבר = הצלחה (ל''ת)

    moshe, 23/05/07 07:41

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אני מקווה שעיתונאי הBBC וסקאי ניוז יושארו שם לגורלם.

    שולינקה, 20/05/07 11:35

    בקרב חבריהם.
    גם גזעני הCNN לא יחסרו לאיש.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    כנראה שהלקח מלבנון לא נלמד

    amir, 20/05/07 10:50

    אתם ממשיכים להיות צבא דמיקולו.
    צריך להיות ברוטאליים כמו ששחטנו אותם בתש''ח ובסברה ושאתילה

    הגב לתגובה זו

    • אתה אידיוט - לא שחטנו אף אחד

      בנאדם, 20/05/07 14:25

      פשוט הגנו על עצמנו.
      במלחמת העצמאות (או אתה בטח תעדיף נכבה) הגנו על עצמנו ובזכות זה יש לנו מדינה.

      בסברה ושתילה ערבים נוצרים שחטו ערבים מוסלמים - זה לא ענייננו בכלל.

      אם היינו עושים ב- 48 מה שאתה אמרת היום לא היה לנו כזה כאב ראש- וזה שיש היום כאב ראש כזה זה בגלל שלא שחטנו ואיפשרנו חזרה של פורעים ותושבים ערבים שברחו לחזור לקראת סוף המלחמה ולאחריה.

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    אני לא מתבייש לומר:

    אופיר, 20/05/07 09:57

    כל הכבוד לצה''ל!!!!!!!
    תמשיכו ככה...
    אוהב אתכם.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    Yofi - Very Nice

    Eli, 20/05/07 07:10

    Tsahal - well done and keep up the good work. Kol Ha'Kavod

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    נראה שפרץ למד משהו(לומדים מטעויות) (ל''ת)

    אסף, 20/05/07 00:16

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    כל כתב זר שיבקש סליחה מישראל יקבל סיוע מישראל. (ל''ת)

    גליה, 19/05/07 20:59

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    יש לי סקופ!!!!

    שמואל הנביא, 19/05/07 20:50

    קחו את דוח וינוגרד,תימחקו את
    המילים ''לבנון'',רשמו במקומן ''עזה''
    והרי לפניכם הדוח הבא.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ''אל יתהלל חוגר... עדיף לבצע, לשתוק ולראות פירות. (ל''ת)

    pnina, 19/05/07 20:36

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    40זהפחות מלילה אחת למוסלמים

    יקי, 19/05/07 19:43

    צריך שיתחילו לספור מאות טרוריסטים הרוגים בעזה 40 זה בדיחה ברחובות רואים מאות עם נשק וכובעי גרב על הפנים . בעזה מסתובבים אלפי טרוריסטים עם נשק מחפשים טרף לרצח.צריך לספור כשיפסקו הקסאמים והפלסטינאים יגידו די אנחנו רוצים לחיות לא להרוג יהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ושוב פטפטת !! בצע , בצע, סוף פסוק, קפד ראשי חמאס וביתם (ל''ת)

    דוברוס, 19/05/07 19:33

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    לא לתת לאף עיתונאי זר לצאת משם דרך ישראל. (ל''ת)

    פיטר הונאם, 19/05/07 19:28

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    שליטה ההון לא רוצים בורסה יורדת ומוכרים את שדרות בזול (ל''ת)

    זה הסוד, 19/05/07 19:20

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מדינה שמעדיפה שאזרחיה ימותו וחיילים יחיו אין לה זכות קיום!!! (ל''ת)

    עוזב את הארץ, 19/05/07 19:18

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    המחבלים המסריחים האלה לא רוצים שיידעו שהם מפסידים (ל''ת)

    תום, 19/05/07 19:14

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    יש לפנות ולחזור לגבול 48 הפלסטינים הם מלח הארץ השמאל לקנדה (ל''ת)

    פרל, 19/05/07 19:11

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    שרידות הנוכל בסיוע האתנן לש'ס מונעת את ההתכוננות למלחמת הקיום הקרבה (ל''ת)

    ואתם תובלו, 19/05/07 18:56

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    פרץ - יישר כוח ! ביום אחד החמאס הושמד כמעט לחלוטין. (ל''ת)

    just me, 19/05/07 18:55

    הגב לתגובה זו

    • כוחותינו מתקדמים בכל החזיות

      קול הרעם, 19/05/07 19:00

      שתגמור לפנטז תחזור

      הגב לתגובה זו

    • ''בתוך כשעה: 10 קסאמים נורו לעבר הנגב'' (ל''ת)

      יותר טוב שתסתום, 19/05/07 22:23

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    כל עוד הם יירו קאסאם אחד צהל הוא כשלון (ל''ת)

    רק שמיכת חיסולי, 19/05/07 18:42

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    כך נראה המזרח התיכון החדש של שמעון פרס הרס (ל''ת)

    שבתאי פנסו, 19/05/07 18:39

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אומר לך כמה מחבלים נשארו

    קלוד, 19/05/07 18:38

    תספור את האוכלוסיה ברצועה ותגיע למספר הנכון

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מפליא אותי שהטייסים לא סירבו להפציץ ''חפים מפשע'' כמו שסירבו בלבנון (ל''ת)

    עדיין זוכר, 19/05/07 18:26

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    די להתרברב, חשוב כמה מחבלים נותרו ולא כמה מתו

    ב.ק., 19/05/07 18:08

    צה''ל לא למד כלום ממלחמת לבנון.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    צריך להפגיז אותם יום ולילה ולצאת, כמה נפגעים שיהיו, זה ההשיג שלנו ו

    לצאת כדי שלא נפ, 19/05/07 17:58

    גע.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    כל הכבוד פרץ באמת כל הכבוד אתה עומד בלחצים כמו ברזל ושוב כל הכבוד!! (ל''ת)

    דני, 19/05/07 17:57

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אשכנזי+צהל=משמעת כח והתמדה-!!!! (ל''ת)

    משה ר, 19/05/07 17:55

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    הפתרון הוא רק כיבוש ציר פילדלפי וייבוש ביצת הטרור העזתית

    יאהוד, 19/05/07 17:30

    כל עוד ממשיך לזרום אמלח דרך ציר פילדלפי כל הפעולות האלה חסרות תכלית, הרי הפלסטינים משריצים כל שבוע 2000 חמאסניקים, ומייבאים כל יום מאות ק''ג של אמל''ח מכל הסוגים, זה שנהרוג בשבוע 40 מחבלים לא יפתור את בעיית הטרור.

    הגב לתגובה זו

    • זו תגובה 27 רק במילים אחרות צודק (ל''ת)

      999, 19/05/07 18:43

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    לכל אלה שקוטלים את פרץ

    אילן, 19/05/07 17:29

    אתם דופקים רק את עצמכם עכשיו.
    הוא שר הבטחון והוא האדם שמריץ כרגע את המלחמה בחמאס.
    במקום לחזק לו עכשיו את הידים אתם
    עושים את ההפך וזו טעות.
    חכו שהלחימה תסתיים ואז תיקפצו,
    כרגע צריכים לתת לו תמיכה וגם לאולמרט, אין מה לעשות.
    תנו לאנשים לעבוד זה מה יש!

    הגב לתגובה זו

    • צה''ל מצליח למרות פרץ ולא בגללו...

      דפנא, 19/05/07 17:45

      כל רגע שהוא שר בכלל ושר ביטחון בפרט אנחנו לא יכולים להיות רגועים!

      הגב לתגובה זו

      • דפנה כל הכבוד (ל''ת)

        נכון אמרת, 19/05/07 18:44

        הגב לתגובה זו

    • אדם שיוצא למלחמה בלי שום מושג.בלי לבדוק האם יש מוכנות הוא המחדל (ל''ת)

      שלנו במלחמה, 19/05/07 18:37

      הגב לתגובה זו

    • לא נצחנו במלחמה האחרונה ואל תתבלבל .הייתה מלחמה יזומה ושר הבטחון (ל''ת)

      הוא כשלון נכשל, 19/05/07 18:38

      הגב לתגובה זו

    • מי שאשם זה מופז שלא עשה דבר

      יולי, 19/05/07 21:58

      בתקופה של מופז ישבנו בחיבוק ידיים ונחטפו 3 חיילים ולא עשינו דבר
      חיזבאללה קרוב גבול עשה מה שבא לו
      מאגרי נשק טילים ועוד
      ומופז ישב על הכיסא 7 שנים וגם אהוד ברק ברח מלבנון וזה התוצאה
      פרץ לא אשם בכלום פרץ עשה מעשה אמיץ להפסיק חיזבאללה וחמאס
      ולגמור אותם

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    יישר כוח לצה''ל ולאשכנזי -- להמשיך..להמשיך כך ולא להפסיק !!!! (ל''ת)

    אליהו בן דיין, 19/05/07 17:27

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אמהות בוכיות בשדרות במקום בעזה (ל''ת)

    ארור אולמרט, 19/05/07 17:10

    הגב לתגובה זו

    • trur t,v! , תפנח את התשובה לבד! (ל''ת)

      41, 20/05/07 00:25

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    נלחמים בעזה כמו בלבנון - הרבה רהב ודיבורים ומעט מעשים (ל''ת)

    יש לכבוש חזרה, 19/05/07 17:05

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    למה כל כך מעט

    יוסף הגלילי, 19/05/07 16:54

    אם יודעים על קיום הלוויות למה לא פועלים שם. כל באי הלוויה הם אנשי חמאס או תומכי חמאס.
    צריך לתקוף בהלוויות כדי שמתיהם יקברו כפחדנים באי כבוד.

    הגב לתגובה זו

    • לפי אמנת האג, לא ניתן להרוג יותר מ-40 ביום

      Avi Ecuador, 19/05/07 17:26

      כי יטילו סנקציות על ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    ממשיכים לטחון מים

    Avi Ecuador, 19/05/07 16:52

    לא הבינו בחלם את המשמעות של החמאס והמחבלים.
    היו יכולים להביא את ישראל לעתיד שונה אם ישראל היתה חושבת בצורה שונה שיש לה עתיד וחזון לעמה.
    מה משיגים בהשמדת הקצפת של הרשע והשגת רשע שמסתיר את רשעותו ויודע בצורה יותר מתוחכמם להשמיד את ישראל? רשע שיצמיח קצף חדש שידע להשתמש בשמאל של עם-הארץ, במנהיגנו ובצה''ל שיעשו להם את העבודה בהמשך וילחמו ביהודים.
    מה ההגיון בזה תסבירו לי שגם אחד כמוני יוכל להבין מה עושה ממשלתנו השמאל וצה''ל לכל הרוחות.
    הרי אפשר היה להסביר לעם ובעולם שמחובתם של חברת הרשע לא לפגוע ביהודים ואם הם פוגעים פשוט זה בארחריותם (כמו שהם מכריזים שזו מלחמת העצמאות של כ ו ל ם) הם יועברו לאיזורים אחרים שנשחרר בשבילם, קרוב לוודאי בסוריה בלי הרבה הכרזות ועם קצת מניפולציה אולי.
    מה ההגיון בשמירה על מחבלים שטופסים?
    לתת את כולם בחזרה, עם או בלי דם על הידיים, לשפוט אותם בישראל ושאת העונש ירצו איפה שהמנהיגים שלהם חיים בינתיים היום.
    להזהיר שאם ישחררו אותם ישראל משעה כל שיחות איתם ל 40 שנה ומתחילה בתוכנית חליפית שהיא חלוקת השטחים יהודה שומרון ועזה ל 20 חלקים וטרנספר על כל פיגוע לפי תוכנית אב. לעבוד עם שכל והסברה שלא אנו צריכים לבנות אותם ולא מחובתנו לרצות אותם ואת העולם אלא להפך וזאת לאחר כל כך הרבה נסיונות מצידם להשמידנו ומצידנו לתת להם פרסים ומדינה על רשע.
    ידידי, צה''ל בדרכו בונה אותם בזה שהוא פותר להם בעיות של אנרכיה ורשע שהם היו צריכים לפתור לעצמם, מנסים להיות כמו הצבא האמריקאי שיעזור לפלגים שונים של רשע כמו הפת''ח, המשימה מיועדת לכישלון חרוץ מתחילתה... בקשר לקאסמים וחיזבאללה וחמאס... הם נס גדול לישראל בהתאם לדרך המחשבה של השמאל ומנהיגנו, מזל גדול לעמנו שלא נתנו לשמאל זמן ''לטפל'' ביהודים.
    ידידי, בלי קשר לכתבה, מופיעים היום מתחזים או מתחזה שמביע דעות שמאלניות בשמי בזכות אולמרט או בכלל שבא להכפיש, איתכם הסליחה.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ייבוש בצת הטירור והקאסאמים בשדרות

    יהודי פשוט, 19/05/07 16:48

    ביצת הטירור מורכבת ממבצעים, מפעילים, מתכננים, אידאולוגים, ואוכלוסיה מסייעת שמקרבה באים כל המרכיבים.

    הכנעת הטירור מחייבת טיפול משולב בכל האלמנטים כאשר המטרה הראשית היא לגרום לאוכלוסיה עצמה למנוע טירור בגלל תג המחיר שהיא תשלם.

    לכן כדי שכל פלסטיני לא יישן בלילה וילך לבדוק במסגד מי הולך להיות שהיד מול היהודים הוא צריך מוטיבציה.

    רק כאשר מי ממרכיבי הטירור יידע שכל הסביבה שלו תשלם, המשפחה, הכפר, והשכונה, הם לא יישנו בלילה וייפעלו למניעת פיגועים ביהודים.

    הכירורגיה האידיוטית שלכם רק גורמת לאלפי קורבנות פלסטינים וישראלים לחינם.

    טוב מאה פלסטינים היום מעשרות אלפים פלסטינים ויהודים מחר.

    אסור לתת לפלסטינים לנהל מולנו מלחמה דלוקס, רוצים שלום כן, רוצים מלחמה הם יקבלו בשיטות שלהם.

    לכל החכמולוגים עם דעת העולם
    1. העולם לא ככ אכפת לו
    2. העולם מסתכל עלינו איך אנחנו מגיבים, אם אנחנו בפאניקה מתנפלים עלינו אם לא הם מתיישרים
    3. משרד החוץ עולה לנו 1.28 מיליארד שקל עם אפס תוצאות וצרת חוץ מתבוסה עכשיו, עם עשירית מהסכום ומשרד יחסי ציבור טוב אפשר לעשות ניסים ונפלאות.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ניצחון?? על מי??

    יפה, 19/05/07 16:48

    אתם קוראים לזה נצחון על אספסוף כמו החאמס?? בטח פרץ הכתיב לכם את זה. בנתיים הקסאם לא נפסק אז איזה נצחון יש כאן הרגתם 40 400 מה זה משנה הפלשטינאיות ממליטות כל שנה אחד לפעמים שנים כל זמן הפוריות שלהן אז מה זה 40 או 400 אצלהם. אפשר לדבר על הישג כלשהו אם ניקתם את כל האורוה בלי להתחשב מכיוון ברגע שחלילה קסאם כזה יפגע בגנון ביה''ס או מקום הומה אדם עם הרבה חללים חלילה וחס הם ייצאו לרחובות לחגוג.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ממשיכים לטחון מים

    Avi Ecuador, 19/05/07 16:44

    לא הבינו בחלם את המשמעות של החמאס והמחבלים.
    היו יכולים להביא את ישראל לעתיד שונה אם ישראל היתה חושבת בצורה שונה שיש לה עתיד וחזון לעמה.
    מה משיגים בהשמדת הקצפת של הרשע והשגת רשע שמסתיר את רשעותו ויודע בצורה יותר מתוחכמם תהשמיד את ישראל? רשע שיצמיח קצף חדש שידע להשתמש בשמאל של עם-הארץ, במנהיגנו ובצה''ל שיעשו להם את העבודה בהמשך וילחמו ביהודים?
    מה ההגיון בזה תסבירו לי שגם אחד כמוני יוכל להבין מה עושה ממשלתנו השמאל וצה''ל לכל הרוחות.
    הרי אפשר היה להסביר לעם ובעולם שמחובתם של חברת הרשע לא לפגוע ביהודים ואם הם פוגעים פשוט זה בארחריותם (כמו שהם מכריזים שזו מלחמת העצמאות של כ ו ל ם) הם יועברו לאיזורים אחרים שנשחרר בשבילם, קרוב לוודאי בסוריה בלי הרבה הכרזות ועם קצת מניפולציה אולי.
    מה ההגיון בשמירה על מחבלים שטופסים?
    לתת את כולם בחזרה, עם או בלי דם על הידיים, לשפוט אותם בישראל ושאת העונש ירצו איפה שהמנהיגים שלהם חיים בינתיים היום.
    להזהיר שאם ישחררו אותם ישראל משעה כל שיחות איתם ל 40 שנה ומתחילה בתוכנית חליפית שהיא חלוקת השטחים יהודה שומרון ועזה ל 20 חלקים וטרנספר על כל פיגוע לפי תוכנית אב. לעבוד עם שכל והסברה שלא אנו צריכים לבנות אותם ולא מחובתנו לרצות אותם ואת העולם אלא להפך וזאת לאחר כל כך הרבה נסיונות מצידם להשמידנו ומצידנו לתת להם פרסים ומדינה על רשע.
    ידידי, צה''ל בדרכו בונה אותם בזה שהוא פותר להם בעיות של אנרכיה ורשע שהם היו צריכים לפתור לעצמם, מנסים להיות כמו הצבא האמריקאי שיעזור לפלגים שונים של רשע כמו הפת''ח, המשימה מיועדת לכישלון חרוץ מתחילתה... בקשר לקאסמים וחיזבאללה וחמאס... הם נס גדול לישראל בהתאם לדרך המחשבה של השמאל ומנהיגנו, מזל גדול לעמנו שלא נתנו לשמאל זמן ''לטפל'' ביהודים.
    ידידי, בלי קשר לכתבה, מופיעים היום מתחזים או מתחזה שמביע דעות שמאלניות בשמי בזכות אולמרט או בכלל שבא להכפיש, איתכם הסליחה.

    הגב לתגובה זו

    • שטויות. רק עין תחת עין בתוספות. זאת שפתם ורק זה פרקטי (ל''ת)

      השאר חלומות, 19/05/07 19:35

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    משוואה פשוטה-מאז שצה''ל פועל= ירידה חדה הקסמים! אז מי לא תומך???? (ל''ת)

    דודי, 19/05/07 16:32

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מצויין!! כך מחזירים כושר הרתעה!!! מול עיניהם הבוחנות של סוריה,אירן (ל''ת)

    דודי, 19/05/07 16:26

    הגב לתגובה זו

    • אוסיף,כחלק מאימוני צה''ל למלחמה הבאה יש להתאמן אימונים חיים בחמאס... (ל''ת)

      דודי, 19/05/07 16:44

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    זה נשמע כמו הכותרות מלבנון!!

    ישמעאל, 19/05/07 16:14

    בבוקר נספרו כ-20 אנשי חמאס שנהרגו.וראה זה פלא , בלי שום פעילות נוספת אנו מקבלים דווח על 40 הרוגים.זה הסימן לנצחון או הצלחה??ומה עם הקסאמים שממשיכים להיות מומטרים על שדרות ??

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    כל עוד ממשלת הנייה לא חוסלה, לא עשינו כלום (ל''ת)

    לחסל את הטרור, 19/05/07 16:13

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אל תסכנו חיילים ישראלים כדי לחלץ עיתונאים

    מילואימניק, 19/05/07 16:08

    מי שנימצא בעזה נימצא שם בניגוד להמלצות של ישראל ומטעם תאגיד עיתונאי כלשהו. חייל ישראלי לא צריך להסתכן כדי לחלץ עיתונאי כזה, משלם המיסים הישראלי לא צריך לצאת בהוצאות של מיבצע חילוץ כזה.

    הגב לתגובה זו

    • מדחת יוסוף לא היה עיתונאי

      יוסף הצדיק, 19/05/07 20:46

      כך שיש לך מה לדאוג

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    לחסל גם את אנשיו של אבו מאזן. למה רק חמאסניקים?

    רון, 19/05/07 16:03

    אבו מאזן הרבה יותר מסוכן לישראל.

    מול הסכנה שבחמאס אנחנו מאוחדים, מול אבו מאזן לא. וזו הסכנה הגדולה באמת.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    די לטבוח בפלסטינים יהודים רעים! (ל''ת)

    שמאלן בדם, 19/05/07 16:03

    הגב לתגובה זו

    • תשב בשקט ותשתה את הקפה שלך

      ססס, 19/05/07 17:00

      בגללך המצב כזה גרוע, אם לא היו הרבה שמאלנים עזה מזמן הייתה בוערת.

      הגב לתגובה זו

      • אבל אני אוהב רק תה ! (ל''ת)

        שמאלן בדם, 19/05/07 17:54

        הגב לתגובה זו

        • שמאלנים לא שותים תה. רק קפה אספרסו (ל''ת)

          אתה מזוייף, 19/05/07 19:02

          הגב לתגובה זו

  • 27.

    חומת מגן 2 אתמול

    999, 19/05/07 16:03

    אל תגידו מחר פן יהיה מאוחר לא יעזור שום דבר אין עם מי לדבר וכל יום שעובר כך יהיה מסובך יותר לכן לנקות את השטח ולסגור להם את צינור החמצן שהוא ציר פילדלפי גם אם צריך להוריד מבנים במרחק של 2 ק''מ מהציר . לאחר מכן לשמור על הציר בלבד. זה הפיתרון ואין שום דבר אחר אז קדימה לעבודה.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מה הקטע עם המספר?יורים קסאמים?מה חשוב כמה הרגתם?ואם היה 80 היה משנה (ל''ת)

    יובל..., 19/05/07 16:02

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    תודה לצהל (ל''ת)

    דני, 19/05/07 16:01

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    לפי רוח החוק הבינ''ל המספר צריך להיות גבוה פי 100

    ש, 19/05/07 15:56

    הרי כמעט כל פלסתינאצי חמוש עונה להגדרה של טרוריסט ופושע מלחמה, לפי החוק הבינ''ל - אי לכך עשרות אלפי זוהמות מודברות זו תגובה סבירה מצד ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    פרץ, את הפתק שלי תקבל בבחירות בעבודה !

    just me, 19/05/07 15:56

    ואני גם בטוח שתזכה בהם.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא הזמן לבדיחות גרועות (ל''ת)

      א.ב, 19/05/07 17:35

      הגב לתגובה זו

    • ואת הפתק שלי לא תקבל בבחירות הקרובות שאני מצפה להם בכליון (ל''ת)

      תיק הרווחה, 19/05/07 18:39

      הגב לתגובה זו

    • על אחד כמוך בונים הפולטקאים את הרדידות והבנוניות והעליבות (ל''ת)

      מגיע לנו, 19/05/07 18:42

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    בלי יחסי ציבור בבקשה,זה לא הפתרון ! צריך להיכנס לשם (ל''ת)

    יונתן, 19/05/07 15:51

    הגב לתגובה זו

    • אין מה לעשות שם !!

      דויד, 19/05/07 16:00

      צריך להמשיך בדיוק כמו שעושים עכשיו. התקפות מרחוק ע''י חיל האוויר. שיפחדו לצאת להשתין. אנייודע שזה לא יעצור את הקסאם, אבל אני בטוח שגם אם ניכנס לא נעצור את הקסאם, ראה מקרים קודמים.

      אני זוכר את התקופות שנכנסו לעזה ואחרי לחץ בין לאומי יצאנו משם בריצה, והחמאס הראה זאת כאילו הוא ניצח.

      לכן, הכי טוב כרגע זה להוריד אותם מאוויר במינימום נפגעים ומינימום לחץ בין לאומי, במסולו זה הם ישברו מהר.

      אני מקווה שברגע שהם יבקשו הפסקת אש, לא יקפצו אצלנו על היוזמה שלהם, כבר אכלנו הרבה הפסקות אש מהם.

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק (ל''ת)

        לגמרי, 19/05/07 16:31

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    חשבתי...

    דוד לריאה, 19/05/07 15:50

    שהנשק שלנו נקנה רק להצגה כדברי נוי ולא להגנה עלי ועל אחי. מי האדיוט
    שרק עכשיו נתן את ההוראה המצומקת לכעצמה, לפגוע רק
    בחמושים?
    למה הם מכוונים?
    לענות אך ורק באותו מטבע!!!
    כולם אוייבים שלנו. אם לא, שיוכיחו את ההיפך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    צהל שלי עצה

    אלרן, 19/05/07 15:46

    שימו את הכתבים בתור שחפץ אנושי ימח שמם וזיכרם שונאי ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    צהל לעולם לא לעזוב

    דן גיזען, 19/05/07 15:44

    את עזה לעולם תיתקעו יתד שם לנצח מוות לערבים מוות לערבים בכול מקום בעולם נחסל את האויב הרשע הזה

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    40 לוחמי חמס=''מכה נואשת''!? שוב פעם כותרות מטומטמות...מספיק לשקש!!! (ל''ת)

    בלי שום היגיון, 19/05/07 15:43

    הגב לתגובה זו

    • שב בשקט מה אתה מבין בכלל?!

      תום, 19/05/07 19:17

      ואם לנו היו מתים 40 חיילים חס וחלילה.. מה היית אומר מה נואשת או לא?!
      ה שאנחנו מסוגלים להרוג הרבה יותר לא אומר שמספר כזה גדול לא נחשב מכה קטלנית.

      הגב לתגובה זו

      • טום, מה אתה רוצה מהבנאדם? תלמד להבין את הכתוב!! (ל''ת)

        שב בשקט לא, 20/05/07 00:31

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    אל תתהללו!

    נחמן, 19/05/07 15:42

    גם בלבנון אמר אדון פרץ אחרי ארבעה ימים שניצחנו

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    משתתף בצער שונאי ישראל והשמאל מחר נבוא לנחם. (ל''ת)

    ., 19/05/07 15:40

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    LO HARAGNU

    dany, 19/05/07 15:36

    CHUSLU 40 KLAVIM

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    עברין המין רמון סחט את השופטת כוחן עבור האי קלון

    אם טפש ופחדן, 19/05/07 15:34

    חשיפה: ביניש בחנה מידע
    בחשד להטיית משפט רמון


    המידע הועבר באופן אנונימי לפי אותו מידע, עורך דין המיודד עם השופטת חיותה כוחן ועם זוגתו של רמון, התרוצץ ביניהם וקיים שיחות במטרה להשיג גזר דין בלי קלון לרמון ביניש מאשרת: התלונה נבחנה



    מאת: יואב יצחק | | www.Nfc.co.il פרשת רמון פורומים Nfc






    ביניש, מסרבת למסור התוצאות


    --------------------------------------------------------------------------------





    רמון וזוגתו, בבית המשפט





    השופטת כוחן, ''ידידת המשפחה''




    רשימות קודמות

    ביניש מסכנת טוהרו של ההיכל
    חשיפה: הון-שלטון-עיתון בפגישת אולמרט-עופר-גינת
    קבלני החילוץ של אולמרט
    חתן הכזבים מְסַפְסֵר בדם החללים
    מי ישפוט את כתבי ופרשני החצר




    חשיפה: נבדק חשד לשחיתות במשפטו של רמון. נשיאת בית המשפט העליון, דורית ביניש, בחנה באחרונה מידע שהובא לידיעתה, המעלה חשד לפיו ערב הכרעת הדין במשפטו של השר לשעבר, חיים רמון, נעשו, לכאורה, מהלכים בלתי חוקיים לתיאום גזר הדין, לרבות סוגיית הקלון, בין השופטת חיותה כוחן, ששימשה אב בית הדין במשפט, לבין רמון. בשלב זה לא ברור האם מדובר במידע מוצק או במידע מרושע נטול יסוד. מה שברור הוא: ביניש בחנה מידע מטריד זה.



    לכתבה המלאה

    http://www.nfc.co.il/Archive/003-D-22201-00.html?tag=15-33-22

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר בין הדבר הזה ונושא הכתבה ?

      שמוליק, 19/05/07 16:27

      אני מניח שרצית להוכיח שאתה קורא כתבות של יואב יצחק, זה יפה, אך כל קשר בין הכתבה על רמון והכתבה על הפגיעה בחמאס היא מיקרית בלבד. בקשר לרמון נראה לי שהכותב/ת מאוד איטרסנט, כבר אמרו וכתבו שמה שעשה רמון בא בעידוד גמור של ''הנפגעת'' והיא אשמה לא פחות ממנו כך שנראה שהעונש שנגזר עליו היה חמור דיו.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    החמאס מגלה-דם ילדי שדרות אינו זול

    עמירה ההס, 19/05/07 15:32

    החמאס מגלה-דם ילדי שדרות אינו זול - החמאס משלם.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה אתם עושים צוחק רק 40 התפוקה מתחת לכל ביקורת ? (ל''ת)

    רפי, 19/05/07 15:31

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אין כמו צה''ל בפעילות נגד טרור-חמאס רק הפסיד מתוקפנותו כלפי אזרחים

    גדעון לוי, 19/05/07 15:30

    אין כמו צה''ל בפעילות נגד טרור-חמאס רק הפסיד מתוקפנותו כלפי אזרחים

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    היעד שממשלת ישראל חייבת להציב לעצמה הוא ''0'' פיגועי טרור מעזה...

    אדי, 19/05/07 15:20

    כל עוד לא הושג יעד זה אין להפסיק את הפעולות ההתקפיות.
    צריך לזכור שהסכמים שנחתמים עם אבו מאזן על הפסקת פעולות טרור לא שווים את הנייר שלהם.
    כדי למנוע לחץ בין לאומי נגדנו צריך להמנע במידת האפשר מפגיעה באזרחים חפים מפשע.
    הכנסה של כוחות קרקע בהיקף רחב יגרום באופן בלתי נמנע לפגיעה קשה באזרחים.
    הדרך היעילה ביותר היא סיכול ממוקד מהאוויר והגדרת אזורי הריגה שכל אדם שיכנס אליהם יפגע בתור איש אירגון טרור...

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כל הכבוד לאולמרט !

    just me, 19/05/07 15:19

    בניגוד לאחרים האמנתי בך, וידעתי שיבוא היום ותוכיח מי המנהיג האמיתי שלנו.

    הגב לתגובה זו

    • בדיחה גרועה, כמוך. (ל''ת)

      בשביל זה שבתנו?, 19/05/07 15:29

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    הרוצח המרוקאי לביה''ד בהאג פושע מלחמה (ל''ת)

    שפוי, 19/05/07 15:15

    הגב לתגובה זו

    • עד אשר המרוקאי ילך להאג, הוא ישתה קפה האג , רק שלא תיפול לו בידיים (ל''ת)

      טורונטו, 19/05/07 15:31

      הגב לתגובה זו

    • אתה דוקא לא כל כך שפוי, לך לרופא (ל''ת)

      פרוזק, 19/05/07 15:31

      הגב לתגובה זו

    • אם כל הכבוד (ולא בטוח שיש כזה)

      t, 19/05/07 15:38

      אתה רק פוגע בשמה של מר''צ.
      אני בטוח שגם רוב אנשי מר''צ לא היו מסכימים אתך.

      הגב לתגובה זו

    • בקשר לשפוי הדעות חלוקות, לגבי היותך גזען יש תמימות דעים. (ל''ת)

      דוב הקוטב, 19/05/07 17:51

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    ממשלה פושעת

    ואתם שותקים, 19/05/07 15:14

    להלן מספר דוגמאות איך המדינה בצורה ישירה או עקיפה תורמת להמשך הטרור ולחיזוק האויב האכזר שקיבל הכרה מאז הסכמי אוסלו.
    * מדינת ישראל מספקת נשק ותחמושת לפלסטינאים ע''י סוחרי נשק ישראלים שמתעשרים על גב המשפחות השכולות,אורי גינוסר חברו של פרס עובד באופן רציף עם הפלסטינאים ומוכר להם נשק .
    כשממשלת ישראל רוצה לספק בגלוי נשק לפת''ח(שאינו קיים למעשה כגוף אחד) זה אינו אומר שלא ספקה קודם בסתר. אותו נשק מופנה נגדנו ועובר לחמאס.
    * מדינת ישראל מספקת לפלסטינאים מים וחשמל.
    בעזרת המים והחשמל הם מייצרים טילים,מטעני נפץ וחומרי חבלה,הם מפעילים את המחרטות שלהם בעזרת החשמל ומקררים את הלהבים בעזרת המים.
    * ישראל מספקת להם מזון ותרופות,תרופות שמצילות את גדולי המחבלים שפוגעים בטובי בנינו חיילי צה''ל.
    * ישראל פותחת להם את המעברים,למה?,מדוע?,הבטחתם לנו התנתקות,הבטחתם שהם ידאגו לעצמם,הבטחתם שמדינות ערב ידאגו להם.
    שבחממות גוש קטיף יגדלו פלפל וחסה במקום להשקיע את הכסף באמצעי לחימה.
    הריסות גוש קטיף לא שוקמו על ידם אלא משמשות כבסיס אימונים ללוחמה מבית לבית וכמקום לשיגור רקטות.
    * ישראל קונה מהפלסטינאים גז והכסף עובר לידיים טרוריסטיות דרך המיליארדרים חבריהם של ליברמן, ואולמרט, מרטין שלאף ומוחמד ראשיד הכורדי.
    * ישראל מטפלת במחבלים בבתי חולים ישראלים ללא תמורה,נראה אתכם יהודים יקרים מקבלים טיפול במיון בחינם?לא תשלמו למיון יעקלו לכם את הבית.
    * ישראל מעבירה לפלסטינאים כספים כביכול כספי גביה אך אין לכם מושג כמה כספים חייבים הפלסטינאים לספקים בישראל והמדינה מפקירה אותם,במקום לקזז את החובות מכספי הגביה שישראל מבצעת בקושי ובסיכון רב של הגובים. !
    זה משנה עם הכספים מועברים ישירות לחמאס, פת''ח , תנועת חללי אל אקצה והג'יהאד הרי יש אצלם ברדק וכולם נלחמים נגדנו,''יד מלטפת ויד מחסלת''.
    הם אמני משיכת החבל משני קצותיו.
    * ישראל נפגשת עם מחבלים פלסטינאים בגלוי בשעה שגלעד שליט יושב בשבי,שרי ממשלת ישראל ונבחריה נפגשים בגלוי עם רבי מרצחים מהרש''פ ועושים איתם עסקים איך אפשר להיפגש עם מנהיגי מדינת אויב שלא מפסיקה לרגע להסית כנגדנו בכל אמצעי שידור ולפגוע בחיילינו ואזרחינו?
    * נבחרי המערך צריכים את קולות הערבים בישראל לכן נראה לכם שילחמו בשיא הכוח כנגד הפלסטינאים? כמובן שלא.
    הרי המערך חלק מקואליציית אולמרט,שר הביטחון עמיר פרץ אוכל כל יום כנאפה בכפרי המשולש שיבחרו בו בפריימריס לראשות מפלגת העבודה,אדם כזה יכול להיות שר הביטחון,אדם כזה יכול לספק בטחון לעמו ולתושבי עירו שבחרו בו ברוב קולות?
    * שמעון פרס חתן פרס נובל לשלום מקבל תקציבים ממדינות אירופה למרכז שלו ''לשלום'',האם אדם כזה יכול להלחם בפלסטינאים? כמובן שלו.
    * התקשורת הישראלית והזרה מדווחת לאויב על המצאות כוחות ומפזרת פאניקה בציבור בהצגת הדברים בצורה שמחזקת את הצד הטרוריסטי,הרי רק במלחמת לבנון השנייה ראינו כמה התקשורת לא אחראית..
    * כתבים ממדינות אויב משדרים מתוככי ישראל,ידעתם שהטלוויזיה האיראנית משדרת מתוך מדינת ישראל? ידעתם שכתבים של אל ערביה ואל ג'זירה משדרים מתוככי ירושלים ותל אביב?

    הגב לתגובה זו

    • מדיניות נבונה מול טקבקיסטים היסטריים שמדברים שטויות...

      אדי, 19/05/07 15:33

      האלטרנטיבה לכך שישראל תספק לעזה חשמל דלק ומצרכים היא לחץ עולמי שיאפשר אספקה בדרך הים ללא כל פיקוח, והיא תכלול אמצעי לחימה מתקדמים ובכמויות רבות יותר ממה שהם מבריחים כיום.
      מדינות גדולות ועצמאיות יותר מישראל מגלות את מגבלות הכוח, ונאלצות להתחשב בדעת קהל בין לאומית שפגיעתה יכולה להיות קשה יותר מפיגועי החמאס.

      הגב לתגובה זו

      • אם אנחנו לא נספק להם...

        ארז, 19/05/07 16:29

        אף אחד לא יספק להם - כולל אחיהם הערבים.
        מספיק עם השטויות על ''לחץ בינלאומי''. הלחץ הזה קיים כל עוד אנחנו נותנים לו תוקף ומתקפלים בפניו. אם נעמוד מולו פעם אחת, ולא נתקפל, הלחץ ייעלם.
        ממה אתה בדיוק מפחד?

        הגב לתגובה זו

        • האיראנים מספקים טילים לחיזבאללה כדי לקדם את האינטרסים שלהם...

          אדי, 19/05/07 17:07

          1. האינטרס של איראן להבעיר את עזה מספיק כדי לספק להם אמצעי לחימה.
          2. אתה יודע מה יעשה חרם צרכנים אירופי לכלכלת ישראל?

          הדרך שבה עקרות הבית באירופה קובעות מי הטובים ומי הרעים היא פשטנית ומנותקת במידה רבה מהאמת, אבל הנזק שהן עלולות לגרום לנו מאלץ אותנו להשתתף במערכה על דעת הקהל.

          הגב לתגובה זו

          • חרם כלכלי אולי אפילו יתרום

            כחול לבן קצת, 19/05/07 22:49

            אולי קצת יקטין את ההבטלה? אולי קצת יותר עשירים ישראלים ישקיעו בארץ? אהה?
            אבל זה הרבה אוליים.

            הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-7 - ממשלה פושעת

      גינוסר, 19/05/07 17:13

      חוץ מדמגוגיה זולה אין כלום בדבריך.

      יוסי גינוסר נפטר ממחלה לפני 3 שנים ובתגובתך הוא ממשיך כנראה לסחור עם הפלשתינאים מהקבר.

      יוסי גינוסר היה אב שכול לחייל שנהרג בעזה. אז דווקא הוא ???

      דחיל רבאק, לפני שמטומטם כמוך כותב, תלמד את העובדות. אידיוטים כמוך הביאו רק אסונות לעם ישראל ולרוח ישראל.

      הגב לתגובה זו

      • תהיה בטוח שיש מחליף לגינוסר

        א.ב, 19/05/07 17:30

        על הכנסה כה נאה לא יוותרו כל כך מהר בשמאל הנאור.
        זה שהוא אב שכול, לא נתן לא רשות למכור נשק לטרוריסטים, שלא לדבר על היותו היועץ האישי של ערפאת ומנהל חשבנותיו האישי.
        יהודים לא ירדו יותר נמוך מזה מאז השואה.

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    אתמול בלילה זה היה 20 מחבלים הרוגים

    כמו עם החיזבללה, 19/05/07 15:13

    סיפורי אלף לילה ולילה של דבור צה''ל

    הגב לתגובה זו

    • זה גם בטוח לא המספר שחמאס מוסר

      א, 19/05/07 15:40

      בדוק את האמצע....

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    למחוק את עזה מהמפה, עכשיו !

    שלום עכשיו, 19/05/07 15:13

    לכבוש את עזה עכשיו\
    לסלק את הפלשטינים עכשיו\
    להחזיר את עזה לידים יהודיותצ עכשיטו
    שלום עכשיו

    הגב לתגובה זו

    • לפי החוק, לא ניתן לכבוש את עזה

      just me, 19/05/07 15:44

      כי יש בה תושבים.

      הגב לתגובה זו

      • ספר את זה לסורים

        ארז, 19/05/07 16:30

        שכבשו חלקים מרמת הגולן ב-1973, למרות שהיו בה תושבים.

        הגב לתגובה זו

      • איזה חוק? (ל''ת)

        שדגשד, 19/05/07 16:32

        הגב לתגובה זו

      • אז צריך לרוקן אותה מתושבים ראשית. (ל''ת)

        מושון, 19/05/07 17:32

        הגב לתגובה זו

    • יפה מאד אני אוהבת אנשים כלה!!

      רות, 19/05/07 17:32

      אם בא לך תתקשר....0523345443

      הגב לתגובה זו

      • בת כמה את? (ל''ת)

        מישהו נחמד, 19/05/07 18:30

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    ,הרגנו'' מילה קשה!! אסור להשתמש במילים אלו!!

    סוף הדרך, 19/05/07 15:11

    זה בדיוק החינוך האלים שאנחנו נותנים לילדים!! ,הרגנו'', ''חיסלנו'' מה בדיוק זה מוסיף, המידע הזה? למה זה תורם המידע הזה?
    השאלות לא מופנות למטומטמים, ומטומטמים מתבקשים לא להגיב!! תודה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט,צריך להיות רשום פגענו בחוליות,לא הרגנו. (ל''ת)

      אמיר ברד, 19/05/07 15:20

      הגב לתגובה זו

      • הבה נתפשר על ''העברנו לעולם אחר''. (ל''ת)

        מיכאל, 19/05/07 16:06

        הגב לתגובה זו

    • יכלו להגיד גם ''הדברנו'' במקום הרגנו

      אשר, 19/05/07 15:28

      כמו הדברת מזיקים ''הדברנו''

      הגב לתגובה זו

    • התפארות מילולית ב''הרגנו'' מעצבנת

      לא למדו, 19/05/07 15:33

      לא מבדילים בצה''ל בין מסרים לתקשורת ודווחים צבאיים???

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה מציע, שלא נהרוג מפגעים?שלא נגלה שהרגנו? או שלחנו אותם לעולם

      אדי, 19/05/07 15:36

      טוב יותר?

      הגב לתגובה זו

    • הפוליטיקלי קורקט מת.אף מחבל זבלון לא יחזור לחיים גם אם ישתמשו במילה

      גרגא פיטיץ', 19/05/07 15:59

      סיכלנו או פגענו וטוב שכך.
      ואם זה מה שירים את המוראל של היהודים מה טוב.

      הגב לתגובה זו

    • ''הרגנו'' באמת מילה קשה

      בנאדם, 19/05/07 16:01

      וכדי לא לתת לילדינו חינוך אלים (שחס ושלום לא יחשבו להגן על עצמם) כדאי לך ללמד את ילדיך מילה דומה ''נהרגנו''.
      המילה ''נהרגנו'' מצביעה רק על אלימות שבוצעה כלפינו כך שאין סכנה שהילדים שלך יהפכו אלימים.

      לצערי בעולם שלנו ובמצב הנוכחי יש לעיתים צורך להשתמש באלימות.

      הגב לתגובה זו

    • תגיד את ה לערים שאומרים ''טבחנו'' ו''השמדנו''

      תום, 19/05/07 19:23

      סתם הם עיקר אומרים את ה בלשון עתיד ''נטבח'' ''נשמיד''
      כי הם רק טובים דיבורים זה הדר היחידי שמעלה להם את המורל המסכן שלהם.
      אנחנו לעומת זאת עומדים בהטחות ומשמידים אותם לאט לאט.

      הגב לתגובה זו

    • מה בדבר שלחנו אותם לפגישה עם 72 בתולות? (ל''ת)

      נשמע הומאני, 19/05/07 19:31

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    יופי צה''ל תכסחו את האיסלמו-פשיסט האלו

    אשר, 19/05/07 15:06

    צריכים לכסח את האיסלמו-פשיסטים של החמ''אס והג'יאהד האיסלמי בפלשתין לפני שהמטורללים בראש האלו יהרגו את כולנו אחד-אחד.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    לפרסם שמות!!!

    המגיב, 19/05/07 15:06

    לפרסם שמות כל הרוג חמאס שידוע לנו עליו. להישתלט אלקטרונית על רשת הטלויזיה והרדיו של החמאס ולדווח על כל הרוג כזה שם.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    לא לעזור לכתבים שונאי ישראל שייצאו דרך מצריים (ל''ת)

    פריירים, 19/05/07 15:01

    הגב לתגובה זו