• 107.

    היכן יש עוד אנשים כמו האיש ההוא

    יעקב, 19/05/07 08:03

    למרות כל הרינונים והקטרוגים ישר כוח ,האפשרות היחדה שיש לממשלה זה לעשות כי מדיבורים עוד לא קרה כלום שום אדם לא קיבל חיפוי ראש מדיבורים אלה מעשיה ולא חשוב מה הסיבה לעשיה

  • 106.

    בסיבוב הבא גידמאק מקים צבא פרטי!!!! (ל''ת)

    טורונטו, 19/05/07 00:24

  • 105.

    מזל שגידמאק ירד לשדרות, אחרת הם לא הוא רואים אף נציג מהכנסת. (ל''ת)

    טורונטו, 19/05/07 00:24

  • 104.

    בשבוע הבא אני מגיש תלונה נגד גיאדמק בגין העלבת ראש הממשלה!11

    סוף הדרך, 18/05/07 23:23

    הסתה ופגיעה בבטחון המדינה!!
    קניית שילטון בכסף!
    קניית הציבור המתלהם בכסף!!
    תשלום שוחד בחירות עבור ביבי!!

  • 103.

    Just try

    Yossi, 18/05/07 23:20

    The government will fine you for every room that you will build so you will have no mony left . Y

  • 102.

    גידמאק,תקים מפעל למקלטים ניידים,שייוצרו במפעל ויפוזרו בכל הארץ

    ויוכלו להתנייד, 18/05/07 22:54

    למקומות הנחוצים.
    גם מייצר עבודה לעם ישראל,גם ממגן את ארץ ישראל,וגם ממציא שיטת ייצור חדשה של מקלטים ניידים שיכולים להתנייד בארץ למקומות המאויימים לפי הצורך.זה ממזער את כמות המקלטים שחייבים לבנות כדי למגן את כל הארץ.

  • 101.

    ארקדי צודק אולמרט חרא.

    ארכיאולוג, 18/05/07 21:55

    ופרץ מה זה הדבר הזה?

  • 100.

    האם מותר לי לחגוג מכסף תרומה - שהושג בפגיעה באלמנות ויתומים?

    כסף חשוד?, 18/05/07 21:54

    קיימת בעיה קשה עם ההתנדבות של גיידמק לשלם מיליוני שקלים לטובת העם.
    עד שלא נדע מה מקור הכסף לאשורו - אסור לנו להינות ממנו.
    הכסף יכול להיות גם מושג ממקורות אנטי ציוניים.
    ואו מפעילויות שלא היינו רוצים לחגוג על גבן.
    אני מציע לקבל את תרומותיו של גאידמק אך לחייב אותו להגיש דוח מה הם מקורות הכסף האמיתיים?. כך שכל אזרח ידע על מה הוא חוגג באמת.
    בנוסף ביהדות כתוב שצריך לעשות מצווה שלא על מנת לקבל תמורה.
    עלינו לקבל הבטחה מגאיידמק שאינו מתכוון לרוץ לכנסת או למשהו כזה.
    כי כבר זה סוג של שוחד בוחר.

    • אם יש לך בעיה? אז על תקח ותסתום את הפה המלוכלך. (ל''ת)

      טורונטו, 19/05/07 00:21

  • 99.

    קנה אותי ארקדי. (ל''ת)

    ויקי כנפו, 18/05/07 21:37

  • 98.

    ארקדי רק מראה לנו כמה שנבחרי הציבור שלנו מושחתים

    מדינת ארקדי, 18/05/07 21:08

    ושקרנים וחסרי יכולת ושצריך להעיף את כולם לאלף עזאזל.

  • 97.

    יהודי יקר ושי...ו הקנאים!

    אלי הרחובותי, 18/05/07 21:07

    יש הרבה אנשים במיוחד שמאלנים שלא מאושרים מהצלחת גאידמק, אך ורק משום שהוא לא...שמאלני! לו היה שמאלני שתורם לערבים, ביילין ולטיבי, היתה התשקורת מרימה אותו על כפיים ונותנת לו את פרס ישראל, (כמו לזולמית אלוני), לידיעת שמאלנינו, אנחנו אוהבים ומכבדים את גאידמק ואם זה לא מתאים לכם...לכו תשתו את המים של עזה.

  • 96.

    אלי מויאל תתעורר-גאידמק מנצל אותך !!!! (ל''ת)

    אזרח מודאג, 18/05/07 21:05

  • 95.

    אני חושב שגאיידמק קונה שלטון בכסף,אבל הממשלה שלנו ישנה

    ניצחת ארקדי, 18/05/07 21:04

    וכל מיגון לשדרות מבורך.

  • 94.

    אצלנו בכפר מהרהרים,,,

    הנרי ה-8, 18/05/07 21:03

    אצלנו בכפר מהרהרים בקול: האם הישוב היהודי בארץ ישראל חוזר למאה ה-19 לחיים על חשבון '' הנדיב''...?

  • 93.

    הוא חושב שאנחנו צחצחים מסכנים-לא!!!! (ל''ת)

    ציון אבו-ביתר, 18/05/07 20:56

  • 92.

    היום ראינו את גאידמק ה-ש-ח-צ-ן אנחנו .....

    יפרח שדרות, 18/05/07 20:42

    אנחנו לא ניהיה הפראירים שלו לנו יש כבוד עצמי !!! אנחנו יותר חזקים וחכמים ממנו!!!!

    • תשאלו את יוסי מזרחי מיהו השתלטן הזה!!! (ל''ת)

      משה ר, 18/05/07 20:49

  • 91.

    אנחנו נשלם ביוקר על ''טוב הלב'' שלו

    רוני, 18/05/07 20:15

    הבנאדם חולה פרסום ושום דבר שהוא עושה הוא לא עושה בגלל שהוא כזה טוב לב....

    • יותר טוב משרי אריסון היא חולת פרסום ולא נותנת שקל

      אשר, 18/05/07 20:44

      לפחות הוא עוזר אם היה לך כסף שלו היית משקיע כל כך הרבה על אנשים שאתה בכלל לא מכיר? הממ?

    • הוא חושב שאנחנו העבדים שלו-מויאל תתעורר!! (ל''ת)

      ציון קאשי שדרות, 18/05/07 20:52

  • 90.

    אני חושב שהגיע הזמן לחבר תפילה לשלום גידאמק,ולרוממו..

    בבר אפללו, 18/05/07 19:40

    מי יתן ואלוקים ידריך את צעדיך
    שלמען שלום ישראל יתן לך כוח וממון
    שתראה ברכה בעזרתך ושימחה בנדיבותך
    שכל הנטיבים ללבבות העם הזה יהיו נטיביך
    ושהקדוש ברוך הוא יזהה אותך כצדיק גמור ויגמול לך בהתאם.
    אמן כן יהיה רצון

    • כנסו כנסו....תכתוב..גם אני רוצה..אולמרט (ל''ת)

      ג'יזל בוזגלו, 18/05/07 19:48

  • 89.

    אין עליך ארקדי (ל''ת)

    צהוב שחור, 18/05/07 19:36

    • ומתחתיו.?? יש? (ל''ת)

      מוש, 18/05/07 19:42

  • 88.

    אצלנו בכפר תוהים...

    הנרי ה-8, 18/05/07 19:20

    אצלנו בכפר תוהים האם זה לא מתחיל להראות כתחרות חופשית ב''מי יעשה יותר למען שדרות היום...'' ?
    כרגע גאידמק מוביל אבל נראה שמשרד הבטחון מדביק את הפער...נודע לנו שמחר חברת שטראוס תכנס למרוץ , תפנה ותחלק חומוס וגבינות בזמן הנסיעה באוטובוס. החברה מתככנת להקים בעיר עשרות קיוסקים לחלוקת גלידה חינם.
    יצחק תשובה עומד להכנס למרוץ עם בנית 5 מגדלי יוקרה (ממוגנים כמובן...) עם מרכזי פקוד בקומות העליונות,במרכז העיר.
    היום שדרות מחר אשקלון...?

    • גם אנחנו תוהים למה אתם פה בכלל ? (ל''ת)

      נפוליאון, 18/05/07 19:35

    • הנרי ה-8 לפחות זאת תחרות חיובית שכולנו מרוויחים ממנה!

      עירקית יהודיה, 18/05/07 19:36

      גידאמק העיר כמה עשירים כנראה מקמצנותם ורק על זה מגיע לו את פרס השנה!
      הממשלה שלנו גונבת אותנו, מוכרת אותנו, מרמה, עושקת, מפלה ויוצרת גזענות (גם הנציגים שלכם בכנסת עושים זאת) כל כספי המדינה הולכים לחשבונות הבנק שלהם ושל ילדיהם

      פתאום בא גידאמק פותח את הלב והכיס בשעה הכי קשה ותורם! מציל חיים! ולא פוגע באף אחד!
      ומה עושים כל השאר - משמיצים ומגנים בגלל צרות עין מסריחה!
      כפויי טובה!

      • פתאום בא גידאמק..ראיתי את המחזה..פתאום בא גידאמק,..או שהיה סרט? (ל''ת)

        מושמוש, 18/05/07 19:52

  • 87.

    לפחות הוא לא קמצן כמו סטף ורטהיימר ושו''ת

    גאידמק נדיב, 18/05/07 19:14

    כל אלה שקיבלו מהמדינה כל מיני תמריצים והקלות מס ומענקים במליוני שקלים, והתרומות הבודדות שלהם רק בלהנציח את שמם בקרנות או אגפים בבתי חולים או אוניברסיטאות, והכי טוב במוזיאונים וכד'. חלילה להם מלתרום ישירות לאנשים פשוטים שנמצאים במצוקה. מה זה יתרום להנצחת השם שלהם?

  • 86.

    אולמרט חוצפן גדול פרץ טיפש קטן עכשיו הגיע לשכונה שחקן שהוא גם חוצפן (ל''ת)

    וגם טיפש!!!, 18/05/07 19:12

  • 85.

    למה אולמרט נתקע לנו כמו עצם בגרון - שילך כבר ! (ל''ת)

    חיפאי, 18/05/07 19:11

    • ראית פעם עצם הולכת..? (ל''ת)

      מוש, 18/05/07 19:34

  • 84.

    גאידמק: שני מילים ''תודה'' ו ''תבורך'' (ל''ת)

    אזרח יהודי, 18/05/07 19:09

    • ועוד אחת..מלך מלכי השמיים..תבורך על האדמה ובשחקים.אמן ואמן (ל''ת)

      אליזבט, 18/05/07 19:35

  • 83.

    פשות תודה אחד גדולה !!!

    דוד לוי, 18/05/07 19:08

    מר ארקדי היקר אתה איש יקר וטוב לב ואני ומשפחתי נתמוך בך לאן שתלך ואנחנו חולים עליך

    • צריך לשלוח אותך

      שרת החינוך, 18/05/07 19:26

      דחוף ללמוד בחדר. אולי הנדבן יארגן לך משהו כזה?
      אי אפשר להשתמש במחשב בחופשיות כזאת ......

      • ואתה פשוט טיפש שמאונן מול המחשב (ל''ת)

        לטיפש, 18/05/07 19:34

  • 82.

    ארקדי, בוא תהיה ראש הממשלה הבא. אנחנו צריכים אותך (ל''ת)

    שי, 18/05/07 18:51

    • כל כך פשוט לכתוב אני..צריך אותך... אנחנו זה ארוך מדי.. (ל''ת)

      אתי, 18/05/07 18:58

  • 81.

    מה שעצוב הוא שגאדמק עושה מה שהמדינה

    שרון, 18/05/07 18:50

    רק כדי להוכיח שהיא לא פחות טובה. זה מאד עצוב לדעתי כי הפוליטיקאים מפחדים ממנו ופועלים לא מאהבת מרדכי קרי תושבי שדרות אלא משנאת המן קרי גאדמק.

    • אולמרט שומר את הכסף של המדינה בשביל לחלק לחברים המיליארדרים שלו (ל''ת)

      ככה זה, 18/05/07 19:00

  • 80.

    גאידמק המלך

    ruben, 18/05/07 18:46

    גאידמק המלך

    • מלך מגדל העמק..נשמע טוב.מגדל העמק ממלכה ראויה לכלומניק. (ל''ת)

      אורן..., 18/05/07 19:01

      • ארשה לי לברכך בברכת בשארה:''לך תזדיין'' (ל''ת)

        תושב, 18/05/07 19:36

        • ארקדי לא ישמח שברכת אותו בברכת בשארה.בדוק תחת המכונית .. (ל''ת)

          אורן..., 18/05/07 19:45

          • הברכה כוונה אלייך ''אורן'' (ל''ת)

            עזמי בשארה, 18/05/07 22:21

  • 79.

    למה לא להגיד את האמת,ארקדי הוא תופעה פסיכוטית של עם פסיכוטי

    אור..., 18/05/07 18:44

    ילד חסר אהבה שקונה אותה מאנשים חסרי בינה.
    הם נותנים לו אהבה והוא נותן להם כסף..
    פסיכוזה סימביוטית במיטבה.

    • לא חמוד, הפסיכוזה של העם שלנו הוא פרנויה וגאידמק הוא פשוט תוצר של (ל''ת)

      ממשלה מושחתת, 18/05/07 18:50

      • אני לא חמוד אני חמודה.. היא פרנויה הפסיכוזה היא פרנויה ולא הוא. (ל''ת)

        אור..., 18/05/07 19:00

        • מה המייל שלך ואסביר לך בפרטיות (ל''ת)

          ממשלה מושחתת, 18/05/07 19:15

  • 78.

    לאט לאט אבל מהר... בסוף תיהיה לנו אחלה ממשלה...

    נתנאל, 18/05/07 18:39

    זה התחיל מהקבוצת העם בית''ר ירושלים
    קניית תחנת רדיו
    אתר לנפגעים בצפון
    ועוד ועוד

    בסוף יהיה לנו אחלה ראש ממשלה.. השאלה היא אם נוכל להמשיך לבחור אחרי שהוא יהיה בממשלה...

    כי השחד יעור עיני חכמים ויסלף דברי צדיקם

    ומה צדיקים וחכמים קל וחומר העם...

  • 77.

    אשרי ההמאמין שננצח באמצעות התבצרות מאחורי גדרות וחדרים ממוגנים

    אבל ציון, 18/05/07 18:36

    יהודים מטומטמים: כדאי שתחזרו לגולה ולשטטל.
    אני מתנצל בפני 20 אלף החללים שמסרו את נפשם למען מדינה -שהטימטום, העליבות והשחיתות שולטים בה.

  • 76.

    אולי הפריץ יפעיל גם את הצבא הפרטי שלו למיגור הקסאם? (ל''ת)

    בא להקיא, 18/05/07 18:36

    • להקיא ממך - בן אדם מציל אלפי נפשות ואתה מתלונן?? תתבייש! (ל''ת)

      יהודי, 18/05/07 19:09

      • היית צריך לחתום יהודון, זה מתאים יותר ליהודים ניקלים כמוך. (ל''ת)

        בא להקיא, 18/05/07 19:28

      • זהו גם אני חושב תתבייש תתייבש ותתבייש פויה איך אתה מעז ..שוורצהחיה (ל''ת)

        ברגוע.., 18/05/07 19:33

  • 75.

    תושבי שדרות, אתם בכיינים עלובים...

    אדי בנדיט, 18/05/07 18:35

    פשוט בושה. עדת בכיינים ומוקיונים. תושבי הצפון להזכירכם קיבלו בראש קטיושות ולא שמענו מהם בכיות כמוכם. כולה יורים עליכם קפצונים. התמונות שמראות אתכם נדחקים בכוח לאוטובוסים שארגן קייזר סוזה מבחילה בעיני. איפה כבוד היהודי? קונים אתכם בגרושים - בעודף מהמכולת. קייזר סוזה לא רואה אתכם ממטר. הוא בז לכם. איך אתם לא מבינים את זה?

    • כמה מטומטם יכול אדם להיות? על זה אתה יכול לענות? צריך לחקור אותך (ל''ת)

      כתופעת טבע!!!, 18/05/07 18:51

    • בקרוב ייפלו קטיושות גם על תל-אביב

      יהודי, 18/05/07 19:01

      ואז כל השמאלנים כמוך יחזרו לאירופה

    • תרומתו של גידמק לשדרות

      נגר עזי, 18/05/07 19:08

      כתושב שכונת גילה שהיה תחת יריות בילתי פוסקות מכיון בית גאלה הייתי מציע לא להישתלח בתושבי שדרות כפי שמגיב מס 75 .. כשהסולידריות במדינה הגיע לשפל המדרגה והשילטון של אולמרט הפך למושחת וציני הדבר האחרון הוא להישתלח בתושבי שדרות.לגבי גידמק התרומה שלו חשובה על מנת לסיע נקודתית לתושבים דבר שממשלות ישראל לדורותיהם לא עשו.לגבי מקורות הכסף והאינטרס יכולים להמתין לכשגידמק יודיע שהוא רץ לפוליטיקה ואז נשאל על גבי אלפי אנשים שנהרגו באנגולה האים לגידמק יש חלק בכך או לא?

    • לך לגור בשדרות ת.75

      yg, 18/05/07 19:19

      תושבי שדרות צודקים הממשלה הזניחה אותם , במקום להאשים הממשלה המטומטמת שלנו אתה מאשים את הנדבן המבורך שמשקיע מהונו ומרצו כדי לעזור לחלשים ונזקקים .כמה כאלה אתה מכיר? אז סתום את הפה

  • 74.

    גאידמק!יש לי פתרון יותר זול עבורך:120 כרטיסי הלוך להונולולו, (ל''ת)

    נתחיל מחדש הכל, 18/05/07 18:33

  • 73.

    גאידמק הזה מעורר בחילה (ל''ת)

    טל, 18/05/07 18:29

    • למה ? גם פלטו עשה קצת ! (ל''ת)

      אזרח, 18/05/07 18:50

    • טל-גם התגובה כפוית הטובה שלך מעוררת בחילה (ל''ת)

      עירקית יהודיה, 18/05/07 19:37

  • 72.

    יש שנותנים ויש שעושקים

    רובי, 18/05/07 18:29

    גאידמק נותן. האחים עופר לוקחים ועושקים.

  • 71.

    לחברי הכנסת בנו חדרי כושר ומקלחות מהר יותר אם רוצים אפשר

    ש.לוין, 18/05/07 18:23



    החולרות יושבים בכנסת ודואגים רק לעצמם הציבור שילך לעזאזאל .מתי כבר בישראל יבין הציבור שצוחקים עליו כל פעם מחדש.

  • 70.

    גאידמק, איש של עשיה הראוי להערכה. המלעיזים כאן, נחים לבטח הרחק משם.

    אריק., 18/05/07 18:11

    אני מבטיח לכם, כי כל מותחי הביקורת כאן לא תרמו מעולם לתושבי שדרות הנתונים באימת הקאסמים. כך לאסוננו גם הממשלה. לא מעניינת הסיבה, חשובה העשייה.
    אני מצדיע לאיש ואם יש לו מטרה אישית, אז בהצלחה, מגיע לו.

    • רעננה? תזכיר לי איפה זה רעננה..אה נכון בדרך לעזה שמאלה מנטיבות..

      אורן.., 18/05/07 18:41

      יש עושים רבים במדינה הזאת רבים וטובים ציונים אמיתיים שיודעים עברית ולא מסתובבים בכל פינה כמו טווסים.
      ארקדי הוא אסון כי הוא נותן לאנשים הרגשה שכסף יפתור הכל שלמי שיש כסף יש כוח לקנות את מצוקות האנשים ולמכור להם חלומות שווא.
      הוא מסוכן כי הוא רוצה שאנשים יאמינו שהוא יכול לנהל את המדינה בגלל שיש לו כסף.
      שמעת פעם דעה כל שהיא מן האיש הזה?.הוא יודע איזו תפילה ? הוא מסוגל לדבר על משהו חוץ מכסף והקנטה כל אחד אחר..
      סתם עשיר שהשתן עלה לו למוח..
      ותאמין שיש אנשים שכסף לא עושה להם את זה והם רואים בארקדי ילד שלא זכה למספיק אהבה וכל כך רוצה שיואבו אותו הוא פטטי ומעורר רחמים.
      שזה אותו הדבר..

      • ראשית למד עיברית,גם קרוא ובעיקר כתוב. (ל''ת)

        אריק., 18/05/07 21:06

        • אה..אתה מי אלה שמתקנים שגיאות כתיב..הבנו.. (ל''ת)

          אור.., 18/05/07 21:21

  • 69.

    אני מבין שקשה לחריינים-שיש גידמאק...כי..

    שה-ושה שה, 18/05/07 17:59

    קשה להם לחריינים בממשלה
    שטסים לכל העולם על-חשבון המדינה
    שיש אחד גידאמק שעושה
    למען תושבי המדינה והספורט
    ולא חי על חשבון המדינה
    יבוא-יום-שהממשלה-הזו-תעוף-מהשילטון לרווחת העם

  • 68.

    לבנות קניונים תת קרקעיים שהם מקלטים משוכללים ומעליהם פרקים יפיפיים

    שנות האלפיים, 18/05/07 17:54

    כשהערביים יתקפו,הישראלים יצאו לקניות,והכלכלה תפרח.

    במקום להרים קניונים למעלה ולהרוס את הטבע,צריך להוריד קניונים למטה,לתוך האדמה ולייצר אותם גם כמקלטים,שמגינים על התושבים בעת הצורך ומשאירים מעליהם את הטבע פורח במדינה קטנה כמו שלנו שאין בה הרבה שטח.

    לרשת את כל הארץ במקלטים כאלה.

  • 67.

    חלומו של ביבי קורם עור וגידים,שלטון האוליגרכים העשירים הולך ומתהווה (ל''ת)

    אני, 18/05/07 17:54

  • 66.

    גאידמק=10 ,ממשלה=0,ערבים לערב

    יוסי, 18/05/07 17:50

    על הערבים להבין שמדינתם היא ערב.
    מדינו ערב לא מקבלים הפלשתינים כי זוהיא קבוצה של ערבים רעים מאוד.
    הם אנשים שהובאו לארץ עם תחילת המפעל הציוני כדי שיהוו לשון מאזניים לציונות.

    • הם לא מקבלים או רוצים לפתור לפלסטינים את הבעיה

      Avi Ecuador, 18/05/07 18:34

      מכיוון שהם כלי פז להשמדתה של מדינת ישראל ואם היו נותנים לשמאל ו''מנהיגנו'' לעשות להם את העבודה הם היו בדרך ''הנכונה''.

  • 65.

    Donating is very common in North AMerica

    Ami, 18/05/07 17:50

    Why shouldn't it be common in Israel. Obviuosly the government is impotent and can't help these citizens. Why would any body turn down a generous offer made by a milioner. In North America, people don't have any pride issues and donations are very appreciated. Only racist who hate to see a Russian get so much fame are against Gaidamak and for no reason. From Israel's perspective the person only did good dids and he should be thanked for that and not laughed at.

  • 64.

    אביגדור ליברמן שותף לפשע כנסו

    רן, 18/05/07 17:45

    בבחירות שיבואו בקרוב כולנו שוברים חזק ימינה ובוחרים רק בחזית יהודית-לאומית של איש הימין הכי אמין ברוך מרזל.

    אביגדור ליברמן וישראל ביתנו גילו את פרצופם האמיתי בכך שהצילו את הממשלה התבוסתנית הזאת שמפקירה את תושביי שדרות ואשקלון לחסדיהם של ארגוני-הטרור אשר יורים קסאמים יום יום.
    ליברמן שותף לפשע הזה.
    ליברמן מציל את ממשלתם התבוסתנית-בוגדנית של אהוד אולמרט וציפי לבני ולכן ליברמן הוא לא ימין אמיתי.

    אולמרט-לבני-פרץ-ליברמן-פרס=תבוסתנים לכלא!!!!!!!!!!!!!!!!!

    לכן נשארנו רק עם מפלגת חזית יהודית-לאומית של ברוך מרזל.
    את מרזל אף-אחד לא יקנה לא בכסף ולא בכיסא בממשלה מרזל פועל אך ורק מתוך אהבת ארץ-ישראל ועם-ישראל מרזל הוא יהודי חלוצי-ציוני הוא עצמו מתגורר בקרוואן עלוב בשכונת אברהם-אבינו שנמצאת בלב חברון זה מעיד שמרזל הוא ציוני אמיתי

    אנחנו צריכים מנהיג:אידיאל,נאמן לארץ-ישראל ולעם-ישראל,ציוני ,וכזה שלא מונע מאינטרסים פוליטיים וכזה הוא רק ברוך מרזל.

    צריכים לנתק לפלשתינאים בעזה את החשמל,מים,טלפון. כמו כן יש לחסל את כל הנהגת החמאס שזה אומר לחסל את:איסמעיל הנייה,מחמוד אה-זאהר,חאלד משעל,מוחמד דף.
    צריכים לכתוש אותם מהאוויר ורק אחר-כך להכניס כוחות רגליים.
    יש לכבוש את רצועת-עזה בחזרה ולהקים את היישובים שהוכחדו על ידי אריאל שרון וחבר מרעיו.

    מסכימים?

    • התגובה שלך חוזרת במספר כתבות מספר רב של פעמים

      Avi Ecuador, 18/05/07 17:55

      הלוואי שלי מעריב גם יאפשר לחזור בהעתקת תגובות כמו שהוא מאפשר לך.
      לגופו של עניין, אני עוד בבחירות הקודמות כתבתי שיש להצביע למרזל, אמרו חלק מהקוראים שהקול ילך לשווא והוא לא יבחר, אז ''נכון'' הוא לא נבחר ואלה שקולם לא הלך ''לשווא'' ושבחרו קדימה ושמאל הביאו ומביאים ויביאו לקורבנות שווא לעם ישראל.
      הבחירה במרזל היא מוצדקת וזאת לא בכדי שהוא יצליח אולי להיות ראש ממשלה אלא שהוא ישמיע את קול צעקת העם וידחוף ימינה במדינה שעם-הארץ ברובו עובד אלילים; שלום פלסטין.

    • i am not lefti but you are annyoing

      ornit, 18/05/07 23:10

      atop this radikal behaivour of yours

  • 63.

    יש מי שעושה לעצמו (קדימה&עבוד&הש''ס) וגידמאק למען העם (ל''ת)

    משה כהן, 18/05/07 17:41

  • 62.

    עוד אחד שבא לסמם את העם כרופא אליל

    Avi Ecuador, 18/05/07 17:37

    מספק לתושבים אופיום של שמחה זמנית
    במקום שצה''ל וממשלת האידיוטים יטפלו בסרטן.

    • לאבי אקוודור, קסאם על ביתך הוא פתרון צודק (ל''ת)

      שלט-רחוק, 18/05/07 17:46

      • נו, תוכל לרקוד על הגגות... (ל''ת)

        Avi Ecuador, 18/05/07 18:40

  • 61.

    לו האמריקאים היו טמבלים כמונו גיבורם היה אל קפונה כי תרם הרבה כסף

    @@@@, 18/05/07 17:34

    לצדקה, כפי שגאידמק תורם.
    אבל הם לא טמבלים וידעו שהכסף שקפונה תורם הוא כסף מלוכלך ושהוא רק מנסה להתייפיף כפי שגאידמק עושה כעת.

  • 60.

    נמאס ממנו

    סער, 18/05/07 17:33

    מספיק ,די,
    אתמול הוא קילל ראש ממשלה !נראה לכם הגיוני?

    • סער = צפון תל אביב

      ג'קי, 18/05/07 17:42

      או הרצלייה פיתוח או כפר שמריהו וכו'
      בטח בן של....
      אמן תגיע למצב של אלה בשדרות אני מכיר את הסלוגן שלכם עשירים ומסוממים-חוץ מגוש חרא סליחה דן לא מכירים כלום תזרוק צפונבון מחוץ לגוש דן הוא מתחיל לבכות כמו ילד נטוש.

      • ג'קי !!! לך לטיפול ברגשי הנחיתות העמוקים האלה. זה לא טוב לבריאות. (ל''ת)

        פסיכולוג, 18/05/07 18:38

    • הוא לא היחידי שקילל את ראש הממשלה (ל''ת)

      טורונטו, 18/05/07 18:00

    • בהחלט הגיוני לקלל את ראש הממשלה המקולל שמחריב את המדינה.

      גדי, 18/05/07 18:04

      היצור הזה מדרדר את המדינה אל התהום וכול יום שהוא בשילטון הוא סכנה מוחשית לקיומה של המדינה.

      כדי להמחיש זאת: מה אתם חושבים שהוא עשה בחודש האחרון בנושא אירן בנושא סוריה בנושא החיזבללה בנושא מדינת הטרור שמקים החמאס?

      אם תשובתם היא כלום - צדקתם.
      הוא התעסק רק בחיזוק הדבק שמדביק אותו לכיסא.

  • 59.

    אם נישאר מעט כבוד

    rg, 18/05/07 17:28

    אם נישאר מעט כבוד לממשלה הזו ולמדינה
    בכלל חיבים לכנס ישיבת חרום ולהחליט להחזיר כל אגורה שהוציא גידמאק לטובת
    התושבים בתוספת תודה ותעודת הוקרה
    אך מינגד שכל צעד כזה להבא יהיה מגובה
    דרך עמותה ממשלתית באם באמת אין ברירה
    ומדינת ישראל של שנות ה2000 זקוקה לנדבות

  • 58.

    יגאל כהן מתחזה בתג' 49,50 ועוד (ל''ת)

    שקוף, 18/05/07 17:28

  • 57.

    אם נישאר מעט כבוד

    rg, 18/05/07 17:27

    אם נישאר מעט כבוד לממשלה הזו ולמדינה
    בכלל חיבים לכנס ישיבת חרום ולהחליט להחזיר כל אגורה שהוציא גידמאק לטובת
    התושבים בתוספת תודה ותעודת הוקרה
    אך מינגד שכל צעד כזה להבא יהיה מגובה
    דרך עמותה ממשלתית באם באמת אין ברירה
    ומדינת ישראל של שנות ה2000 זקוקה לנדבות

  • 56.

    איפו שאר המילירדרים שיתרמו קצת .כסף לא לקחים לקבר גידמק תודה רבה (ל''ת)

    יהודי, 18/05/07 17:27

  • 55.

    אם נישאר מעט כבוד

    rg, 18/05/07 17:27

    אם נישאר מעט כבוד לממשלה הזו ולמדינה
    בכלל חיבים לכנס ישיבת חרום ולהחליט להחזיר כל אגורה שהוציא גידמאק לטובת
    התושבים בתוספת תודה ותעודת הוקרה
    אך מינגד שכל צעד כזה להבא יהיה מגובה
    דרך עמותה ממשלתית באם באמת אין ברירה
    ומדינת ישראל של שנות ה2000 זקוקה לנדבות

  • 54.

    היות ואולמרט לא עושה כלום מומלץ שגאיידמק יפציץ גם את עזה.... (ל''ת)

    סרג'נט פפר, 18/05/07 17:26

  • 53.

    אני מתנדב להקים סניפי ''צדק חברתי'' בכל הארץ (ל''ת)

    כי רק כך, 18/05/07 17:26

  • 52.

    ירושלים של זהב

    אחד, 18/05/07 17:26

    שאלה: כמה פעמים מוזכרת ירושלים בקוראן?
    תשובה: אף לא פעם אחת, אפס פעמים!

    יתרה מכך, יוצא לא פעם שמוסלמים שמתפללים לכיוון מכה מפנים את עכוזם לכיוון אל אקצה.

    בעוד הקוראן לא כ''כ מכיר בקדושת ירושלים הקוראן דווקא מספר שאל`לה נתן את ארץ ישראל ליהודים והוא יחזיר אותם לשם באחרית הימים!

    בקוראן יש פרשה שלמה המדברת על בני ישראל, בפרק 17 בפסוק 104 ניתן לראות שמוחמד מדבר לא פחות ולא יותר על שיבת ציון באומרו :

    ''ונאמר לבני ישראל שבו בביטחה בארץ וכאשר תתגשם ההבטחה אנחנו נביאכם בהמון אדם ונאספכם מן האומות''.

    כתבי הקודש היהודים והאיסלמים מלמדים שאלוהים דרך משה, עבדו הנבחר, החליט להוציא מעבדות לחירות את זרע יעקב ולהוריש עבורם את ארץ כנען, הארץ המובטחת.

    מוסלמי שטוען שריבונות יהודית בישראל היא תוצאה של פוליטיקה בת זמננו, חוטא למקורות שלו וכופר בהתגלות האלוהית כפי שהוא מתוארת בקוראן.

    את נקודת המבט של הקוראן אפשר ללמוד מהציטוט הבא :

    ``ובאמור משה לעמו: ``עמי, זיכרו את הטוב אשר עשה אתכם אלוהים בהקימו בקרבכם נביאים, וישם אתכם מלכים, ויתן לכם את אשר לא נתן לעם מן האדם; עמי, בואו אל הארץ הקדושה אשר ציווה אלוהים לכם ולא תיסוגו אחור פן תאבדו [לעד]``
    נחזור לירושלים:

    מהי הסיבה שירושלים נחשבת בכלל למקום קדוש עבור האסלאם?

    לירושלים מיוחסת עלייתו של מוחמד השמיימה, סיפור זה מתועד בח`דית, ספר חיצוני לאסלאם, בתיארוך היסטורי,העלייה של מוחמד השמיים מתבצעת בתקופה בה למוסלמים אין שום דריסת רגל וריבונות בירושלים, באותה עת שלטו שם הביזנטים.

    עוד עך הזיקה הקלושה בין ירושלים לאסלאם ניתן ללמוד מהעובדה שבכתבים איסלמיים מהתקופה הסמוכה לכיבוש האיסלמי של ירושלים, מופיע השם ''איליה'', קיצור לשם הלטיני של העיר איליה קפיטולינה.

    בכתבים ערביים מימי הביניים רווח השם: ''בית אל-מקדס'' שהוא כנראה גלגול של בית המקדש בעברית, וזהו שם הנהוג כיום בפרסית.

    עד היום התואר ''ירושלמי'' בערבית ספרותית הוא ''מקדיסי''

  • 51.

    אם נישאר מעט כבוד

    rg, 18/05/07 17:26

    אם נישאר מעט כבוד לממשלה הזו ולמדינה
    בכלל חיבים לכנס ישיבת חרום ולהחליט להחזיר כל אגורה שהוציא גידמאק לטובת
    התושבים בתוספת תודה ותעודת הוקרה
    אך מינגד שכל צעד כזה להבא יהיה מגובה
    דרך עמותה ממשלתית באם באמת אין ברירה
    ומדינת ישראל של שנות ה2000 זקוקה לנדבות

  • 50.

    ביבי רוקד על הדם..ארקדי רוקד על הפחד והחרדה.. (ל''ת)

    אורן..., 18/05/07 17:20

  • 49.

    ארקדי הוא מניפולטור ציני שעושה קודם כל למען ארקדי...והוא מצליח..

    יובל..., 18/05/07 17:19

    צריך היה לראות את ההתרפסות של יאיר לפיד כדי להבין לאיזה שפל הגענו..אדם שמנצל בציניות מצוקות אנושיות לקדם את עצמו..ביבי רוקד על הדם וגידאמק רוקד על הפחד והחרדה..

    • ל-3600 משפחות בשדרות ייבנו חדרי בטחון, איפוא המניפולציה בדיוק?? (ל''ת)

      מוטי, 18/05/07 18:24

      • הוא יבנה ואחר כך פשוט יעוף לו לשמיים כמו סופרמן בלי לבקש דבר.. (ל''ת)

        יובל..., 18/05/07 18:56

        • יש לך פטנט איך להחיות מתים? בינתיים הוא ינסה להציל חיים. (ל''ת)

          מוטי, 18/05/07 19:06

          • שגם יצליח .אנחנו נודה לו בקלפי.. (ל''ת)

            יובל..., 18/05/07 19:28

            • יובל===פגוע ראש כנראה חחח (ל''ת)

              ג'קי, 18/05/07 19:50

  • 48.

    @ גיידמק הפתרון @ לחיבור הון-שלטון @ (ל''ת)

    לדבקים בכסא, 18/05/07 17:16

  • 47.

    גאדימק לאור היום, אולמרט כגנב בלילה בשדרות (ל''ת)

    מוטי, 18/05/07 17:15

  • 46.

    אולמרט ''איש מת מהלך''

    ג'קי, 18/05/07 17:05

    הבן אדם הביא תוך שנתיים לפשיטת רגל של מדינת ישראל בכל הנושאים החשובים ךמדינה להתקיים.
    הבן אדם חסר בושה הוא מעדיף לקחת מפלגה לטמיון את הממשלה לעשות לבדיחה את הכנסת לבית העבריינים.
    כמו שאבא שלי אמר ''אם זה היה בתקופתי ישראל היתה בוערת והממשלה היתה נופלת תוך יום''
    הבעיה היא שצעיריי ישראל עסוקים בסמים במסיבות ורץ אחריי תרבות הMTV כמו אחר עגל הזהב מה הפלא שהאויבים שלנו העסוקים 24 שעות ביממה באימונים ולמידה של חולשותינו בסוף גובר עלינו בשדה הקרב ולוקח את ''מיטב'' לוחמינו כפירות בשלים לשבי.
    סופ''ש נעים שיהיה לפחות.

    • זה לא אולמרט זו המדינה מת הלכת (ל''ת)

      אזי אזי, 18/05/07 17:19

  • 45.

    למה האריסון לא עוזרת

    אילן, 18/05/07 17:03

    יש בארץ כמה קליברים
    ורק הוא תמיד עוזר .

    • שרי פטרה 800 עובדים/עבדים! לא מספיק??? (ל''ת)

      אזרח מנוצל, 18/05/07 17:21

  • 44.

    תודה רבה,איש נדיב כל-כך. (ל''ת)

    אסתר.בולקה., 18/05/07 17:03

    • בלי אשליות בבקשה. החשבון עוד יגיע. (ל''ת)

      רואה למרחוק, 18/05/07 17:53

  • 43.

    הוא עוסק רק ביחסי ציבור. מלבין כספים. בושה לנו.

    ערן, 18/05/07 17:01

    קונה אותנו בכסף והרי יהודים ובפרט ישראלים הכי אוהבים כסף ומתנות.

    • אתה יהודי שלילי

      ארז, 18/05/07 17:27

      תפרגן לאיש היקר,לימדו אותנו שנים בבית הספר על רוטשילד,מונטיפיורי ועוד יהודים עשירים שסייעו מכספם לעם היהודי,מה שונה מר גאידמק מהחבורה המכובדת? רק בגלל שהוא אולי רוסי?
      נימאס לשמוע שקיים אינטרס מאחורי הסיוע,שמשפחות העושר בישראל ילמדו ויסייעו לעם היהודי,ובנתיים רק מר גדמיאק חושף את רוחב ליבו וטוב ליבו.ואני בכלל הייתי קורא על שמו את שדרות ל''יד-גאידמק''

      • ארז אתה יהודי חיובי ואני מסכימה עם כל מילה שלך! (ל''ת)

        גידאמק מלך!, 18/05/07 19:27

  • 42.

    לאדון הנכבד מר גאידמק יש לי שתי מילים

    MOOCH, 18/05/07 17:00

    ססי חוי !!!

  • 41.

    סר מונטיפיורי של שנות ה-2000

    יואל משה סלומון, 18/05/07 16:58

    וכל הכבוד לארקדי, וכל הכבוד לארקדי.

    • איזה בושה. איזו השוואה עלובה. קונה את כולנו בכסף. (ל''ת)

      רן, 18/05/07 17:13

      • עוד אחד שמבין

        ארז, 18/05/07 17:32

        על מה אתה מבסס את עמדתך?
        מה ההבדל בין מונטיפיורי לאיש הנכבד גאידמק?
        רק בגלל שהוא רוסי?
        מבלי לבדוק עובדתית ,אני יכול להבטיח לך שמר מונטיפיורי עשה את כספו הרב בצורה לא הכי סטרילית בעולם,והמבין יבין,כל החוכמה,שאילו אחד מבני העם היהודי נקלע לצרה ואיום על נפשו רק בגלל שהוא יהודי,אזי החזק חייב לעזור לו,ולא כמו משפחת אריסון וכו'' בעייני הם יהודים עלובים וחארות !!

      • רן הוא לפחות קונה אתנו בצדקה והממשלה מוכרת אותנו במרמה (ל''ת)

        גידאמק מלך!, 18/05/07 19:28

  • 40.

    גאיידמק חושף את ערוותו של אולמרט ברבים.

    צדק צדק תרדוף, 18/05/07 16:55

    אם הייתי במקום אולמרט, הייתי מתבייש לצאת מהבית בבוקר.

    כמה אחוזי תמיכה יש לו עכשיו, 0%?

  • 39.

    אולי היוזמה הפרטית הזאת שברור שיש

    אצבע חומה, 18/05/07 16:46

    לה מוטיב שהוא מעבר ל''עזרה לבני עמנו'' יזרז את הממשלה להוציא את האצבע מהתחת ולעשות מעשה. הרי עמיר פרץ, שר הבליטחון של ישראל בא משדרות. איך הוא נותן לחוסר המעש הזה לעבור בשתיקה אחרי שכבר בינואר אשרו תוכניות? איזה חוסר אונים משווע.

    • פרץ עסוק בבחירות שלו ואחותו. מה את רוצה ממנו? (ל''ת)

      אין מילים, 18/05/07 17:52

  • 38.

    לא אוהב אותו אבל מסיר בפניו את הכובע

    אלי, 18/05/07 16:46

    ואני כמו פסיכי עוד הצבעתי קדימה...
    אריק אריק, מי ייתן לנו תמורתך. אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל אני הולך להצביע בבחירות הבאות לביבי, ועל זה לא אסלח לעולם לאולמרט...

    • אם בברירות מחדל עסקינן ברק עדיף על ביבי

      ברק עדיף, 18/05/07 16:56

      ביבי הוכיח שהוא לא רק שקרן, הוא גם לחיץ. אין לו שום תוכנית מדינית. למה אנשים רוצים אותו בראשות הממשלה? ברק אמנם שחצן ומרוחק אבל בניגוד לביבי יש לא רקורד עם תפקידי מנהיגות, רקע בטחוני ומשנה מדינית.
      מה יש לביבי להציע חוץ ממילים? אני באמת מעוניין לדעת מה אנשים חושבים ולא סתם להשמיץ.

      • אין כמו ביבי-חכם אמיתי.ולא שחצן כברק.

        ביבי-יצילנו., 18/05/07 17:06

        רק ביבי-יעשה סדר בבלגן....
        הוא מיושב,חכם,מנוסה, מכיר את הנפשות הפועלות.
        רק ביבי-יצילנו על אפכם וחמתכם.

        • מנוסה? מכיר את הנפשות הפועלות?

          ביבי מיושב?, 18/05/07 17:50

          מתי ביבי נעשה מיושב? הוא מאבד את העשתונות ויורה לכל הכיוונים ברגע שתוקפים אותו. אתה זוכר את העימותים שלו? הוא אכן חכם - על זה אין ויכוח.
          מנוסה? במה הוא מנוסה? בלהנהיג מדינה? הוא לא! בלנהל מלחמה? הוא לא. בלהשיג פתרונות מדיניים (או אחרים)? לא! במה בדיוק הוא מנוסה? בהסברה הוא מנוסה אז שהיה שר החוץ. הוא טוב בכלכלה אז שיהיה שר האוצר.
          הוא לא מכיר את הנפשות הפועלות יותר טוב מכל מתמודד אחר, באירופה לא סובלים אותו ובאמריקה לא מאמינים לו ולא רוצים אותו. זה שביבי מכיר את הנפשות הפועלות זה טוב. זה שהן מכירות אותו זה בעוכריו.

    • אז למה אתה לא אוהב אותו?!

      אורי, 18/05/07 17:00

      כי אתה מושפע משטיפת המח שעושים לנו, שכל רוסי עשיר הוא ''אוליגרך'', שהוא בטח פושע...

    • אתה לא ''אוהב'' אותו רק בגלל שהוא רוסי

      נדי, 18/05/07 17:52

      אתה לא ''אוהב'' אותו רק בגלל שהוא רוסי (נדמה לי שהוא לא מפסיד מאהבה שלך הרבה ,דרך אגב...)
      אני לא חושב שהכסף שלו יותר ''מסריכים'' מאחרים!

  • 37.

    לגדימאק יש רצון ספק אם יש לו יכולת--

    דוד החפש, 18/05/07 16:42

    לפני זמן מה דווח כי למגן את כל שדרות יעלה כ900 מליון ש''ח, לגדיאמק ע''פ הפרסומים בתקשורת וכן לפי הדיוחים למס הכנסה יש כמיליארד דולר שהם כ4 מיליארד שקלים, יש לציין שחלק גדול מאותו כסף מושקע בנכסים שאינם נזילים מידית כגון חברות, נדל''ן וכו' לכן מסופקני אם כל שדרות תמוגן לעניות דעתי רק חלקים ממנה ימוגנו.

  • 36.

    אין ווקום, מזלנו שבמקום שאין ממשלה נכנס גורם שמסוגל לפעול מהר ..!! (ל''ת)

    גורג, 18/05/07 16:37

  • 35.

    לבנייה צריך רישיון!! אישור וועדת בניין ערים!! רק זה שנה. (ל''ת)

    קיקמק בלוף! אפס, 18/05/07 16:35

  • 34.

    מה הייתם אומרים אם ברק היה שם 60 מיליון למיגון שדרות,ורץ לפריימריז? (ל''ת)

    סתם שואל.., 18/05/07 16:34

    • ברק בחיים לא יחשוב על שדרות אפילו אם זה היה גורם לבחירתו-כנ''ל שאר ה (ל''ת)

      י.נ טכניון, 18/05/07 16:40

      • לא אמרתי שהוא יחשוב שאלתי מה היית אומר אם היה כן עושה את זה.. (ל''ת)

        סתם שואל, 18/05/07 17:12

        • מה הקשר?! גאידמק עדיין לא אישיות פוליטית ולא בטוח שהוא יהיה. כנס-

          אוהב את גאידמק, 18/05/07 18:04

          גם אם הוא ירוץ לפוליטיקה אף אחד לא התחייב להצביע לו.

          אנשים מערכים את גאידמק בגלל שבנגוד לשאר עשירי ישראל (שעושים את הכסף על חשבוננו) הוא דואג לתרום.

          מה זה בכלל משנה מה כוונותיו?!

          הכסף שלו הציל חיים!!!!!!!!!!!!

          • עשירי הארץ האחרים עושים זאת בצינעה..לבייב דנקנר פרופר ואחרים.

            סתם שואל, 18/05/07 18:33

            לא חסרו ולא חסרים עשירים שתורמים לקהילה בצינעה ובשקט כי האדג'נדה שלהם לא פוליטית.
            אתה תמים
            גידאמק מכין את הקרקע לפעילות פוליטית הוא קונה קולות בכספו..אף אחד אחר לא עשה את זה בצורה כל כך בוטה ומזלזלת.
            מנצל מצוקות להאדיר את שמו זה מה שהוא עושה.
            למה אתה חושב שהוא רץ לראשות עיירית ירושלים? זה לא פוליטי?
            הוא קונה שלטון..אשכרה קונה..!

    • אבל הוא לא, והוא לא רץ לראשות ראש הממשלה, מה שעצוב זה שהמדינה במשך

      שי, 18/05/07 16:50

      שנים לא עושה דבר, וביום אחד בא גאידמק ואומר תוך 4 חודשים הכל ממוגן. כל כל פשוט שאתה לא יודע אם לצחוק או לבכות.
      זה עוד הוכחה שהממשלה הזאתי כושלת.

      • אה אתה מאמין שהוא לא רץ לפוליטיקה?!הוא לא קונה קולות?? (ל''ת)

        סתם שואל, 18/05/07 17:10

        • נכון. רץ. יבורך. הלוואי עלינו הרבה מסעי בחירות כאלה. (ל''ת)

          סתם עונה, 18/05/07 20:02

    • ההבדל הקטן - ברק היה עושה זאת על חשבון משלם המיסים. גאידמק לא !!!! (ל''ת)

      עם מטומטם, 18/05/07 16:53

      • ממשלה לא בוחרת השקעות מצטלמות טוב עם הרבה הד תקשורתי.אתם תמימים.

        סתם שואל, 18/05/07 17:15

        ארקדי משקיע איפה שכדאי לו איפה שהוא בטוח שיראו אותו..הוא לא עושה את זה בשביל שדרות,גם אם שדרות נהנת מזה .הוא עושה את זה למען ארקדי..כשיחשוב שבמקום אחר ירוויח יותר אהדה הוא יעזוב את שדרות לגורלה..

        • אבל הוא לא בורח ולא מפסיק גם כשאין דיווידנדים

          עוץ, 18/05/07 20:01

          ופרט לגלוי ידו רב במתן בסתר.

    • לא עונים לעניין.אם ברק מכספו שלו היה משקיע ורץ לפריימריז? (ל''ת)

      שוב שואל, 18/05/07 17:09

    • אני הייתי שואל את ברק אם הוא היה מפקיר עוד חייל למות בשטח ? (ל''ת)

      רפי, 18/05/07 18:53

  • 33.

    זה כל כך מופרך שאני לא יודע

    רועי, 18/05/07 16:32

    אם לצחוק או לבכות! זה מסוג הדברים שאתה שומע שקורה במדינות אחרות, ולא מאמין שיכול לקרות אצלך במדינה. מתי כבר יעצרו את סוחר הנשק המסוכן וההזוי הזה?

    • מה אתה מדבר שטויות

      יוסי, 18/05/07 16:42

      הלוואי וינחת לך קאסם על הבית ואז תבין שאם הממשלה לא עושה כלום, ובא בן אדם פרטי ועושה המון, צריך להודות לו. לא איכפת לנו מה האינטרסים שלו. כן ירבו כמותו.

      • האיש הזה מנצל אנשים במצב קשה כדי לגרוף רווחים פוליטיים

        אתה מדבר, 18/05/07 16:58

        ולקבל אחר-כך הזדמנות להתמודד במגרש הפוליטי בלי שיש לאיש כל תפיסת עולם בתחום כלשהו. אולי לתושבים של שדרות זה עוזר עכשיו, אבל מבחינה לאומית, הישענות על קנה רצוץ של אוליגרך כזה או אחר, היא פיגוע נגד הדומקרטיה, שלטון החוק והסולידריות החברתית שהם התשתית לחברה צודקת ומתקדמת. ארקדי מוביל אותנו לתהום, חבל שרוב האנשים אינם רואים זאת

        • כי בטח קדימה ואולמרט זה אידיאולוגיה מזוקקת שעליה כדי להישען. (ל''ת)

          תחשוב קצת, 18/05/07 18:08

        • ואם כן, אז מה?

          רואים, רואים, 18/05/07 19:59

          ונניח שאתה צודק, והאיש בונה קריירה פוליטית באמצעות פילנטרופיה. אז מה?

          ונניח שעברו שחור משחור (בניגוד לאולמרט, החביב עליך כנראה יותר ממנו), ועכשיו הוא ממרק אותו ביסורי פורגטוריום של מגיבים פסיכים כמוך. אז מה?

          הוא עושה, הוא עוזר, הוא מציל, הוא מושיע. אנשים נושאים את שמו באהבה, אור ניצת בעיניהם לשמע שמו. תקווה. אמונה. אחווה.

          אתה וכמוך לא שווים את הציפורן שלו.

    • לא, זה לא שמי, זה רק כדי ללעוג לך, טמבל קטן

      יורי, 18/05/07 19:53

      לא יעצרו. הוא לא סוחר נשק. הוא לא הזוי.

      מאיפה אתה לוקח את החוצפה?

  • 32.

    כל הכבוד גאידמק

    אני עצבני, 18/05/07 16:29

    כל הכבוד לגאידמק הוא מבצע מה שממשלה לא מסוגלת לעשות הרי יש כסף אבל שורפים אותו על משכורות גבוהות מכוניות יוקרה ומה לא

  • 31.

    נוחי דנקנר שרי האריסון קחו דוגמא מאיש זה (ל''ת)

    הם טובעים בכסף, 18/05/07 16:29

    • כמה שאתה צודק!. (ל''ת)

      יעקב, 18/05/07 17:09

  • 30.

    בושה וחרפה למדינה (ל''ת)

    כל הכבוד, 18/05/07 16:26

  • 29.

    מה זה הקנאה בגאידמק כנסו כנסו

    מני, 18/05/07 16:25

    איפה כל העשירים שצריך אותם למה רק גאידמק עוזר ושאר העשירים נשארים בבית שלהם ולא נותנים תמיכה כל הכבוד לך ארקדי ושירבו אנשים כמותך

  • 28.

    גאיידמק

    יאן, 18/05/07 16:21

    אדם ניפלא פילנטרופ אמיתי איפה נעלמו כל המיליארדרים הישראלים משום מה האדמה אולי בלעה אותם

  • 27.

    כל הכבוד לגיידמאק

    Joe Anaaref, 18/05/07 16:21

    לא משנה למה. הבחור תורם יותר מכולנו גם יחד למען מטרה נעלה.
    הממשלה הגמדית של מדינת תל אביב מגיעה לשדרות רק בשביל פוטו - אופ.
    אולי צריך את גיידמאק כראש ממשלה?
    1) הוא כבר עשיר כך שיהיה קשה לקנות אותו דרך הנחה על דירה.
    2) הוא כבר עשיר אז יהיה קשה לקנות אותו דרך ייעוץ לרכישת אי יווני.
    3) הוא עשיר מספיק ומכיר מראות כדי לדעת שלא כל מי שיש לו כסף שווה משהו.
    4) הוא לא מספיק אטום כדי לראות בסבלם של תושבי שדרות ולהפנות מבט.

    יכול להיות שהוא פוטנציאלית - ראש הממשלה הבא.

  • 26.

    הידד גאידמק אם תתמודד לראש ממשלה אבחר בך

    מיכל, 18/05/07 16:20

    הידד גאידמק אם תתמודד לראש ממשלה אבחר בך

    • אתה מתכוון... הייל גאידמק!

      CHAOS, 18/05/07 16:29

      הוא חותר לא לאט לאט... מתחת לכל רבדי החברה הרקובה שלנו, ומטרתו ברורה. חבל שאצל רובנו מה שפועל זה האמוציות ולא השכל וההיגיון...
      ככה יעלה דיקטטור בישראל. (וזה לא שאני נגד משטר רודנות בישראל.. אבל למה אחד כמוהו דווקא?!)

      • אתה לא קצת מגזים בלשון המלוכלכת שלך?

        Joe Anaaref, 18/05/07 16:44

        לא משנה מה המניעים שלו, מיסטר כאוס, הוא זה שהולך לממן משהו שלא אתה ולא אני חושבים שמיותר ושלא אתה ולא אני טרחנו לספק.
        גם ממשלת הגמדים שלנו לא עשתה כלום בעניין בשבע (7!!!) השנים האחרונות.
        מול כל האפס הזה הוא שם יד לכיס שלו - לא שלך, ומוציא הון שממשלת תל אביב לא חושבת להוציא גם אם כל תושבי שדרות ימותו פעמיים.
        אולי צרגע עם ההייל והשטויות הנבובות שלך?

        • נראה לי שהחברה הרקובה שלנו זה אנשים כמוך- אכולי קנאה ושנאה. (ל''ת)

          ירון, 18/05/07 18:11

      • קשרקשן, תרמת פעם שקל למישהו?

        שמוליק, 18/05/07 16:47

        האיש משקיע מליארדים אבל ההזוי שעומד בראש המדינה תוקף אותו...

        נו, לפחות יש לו מקום של כבוד בכותל המזרח עם מבקר המדינה והשופט וינוגרד ושאר נקיי הכפיים וישרי הדרך.

      • צודק! אם כבר דיקטטור אז עדיף את ברוך מרזל!

        ציון, 18/05/07 16:54

        למרות שארכדי יותר טוב לאזרחי המדינה מכל 120 המושחתים שמבזים את תפקידם ורק מבזבזים את כספי משלם המיסים!

      • ברור שהמילים מוגזמות.. זה הקטע של טוקבקים, עובדה שהגבתם!

        CHAOS, 18/05/07 18:50

        אני בהחלט מפרגן על התרומה האדירה של האיש האדיר הזה... אבל קשה לי להאמין שבן אדם יתרום כל כך הרבה כסף ויעשה כל כך הרבה דברים למען מדינה אחת קטנה, מבלי לשאוף לאיזו מטרה, שהיא כנראה נשגבת מבינתכם. (הוא הרי סך-הכול בן אנוש!)

        ואל תחרטטו לי על הצלת חיי אדם... כאילו שלמישהו פה מזיז כשהוא שומע, לדוגמא, על עוד הרוג בתאונת דרכים..

      • לפי הניק שלך

        טלסקופ, 18/05/07 19:51

        אתה שייך לקבוצה מאוד מסויימת, מאוד חכמה בעיני עצמה, מאוד מנותקת מן המציאות, מאוד חולת נפש.

        אתה ושכמותך, גידופיכם הנבערים ןהמטומטמים הם ההמלצה הטובה ביותר שיש לאיש הזה.

    • מאוד בוגר ואחראי לבחור באדם בעל עבר מפוקפק ושאינו יודע עברית לר''מ.

      @@@@, 18/05/07 16:40

      עוד כמה חכמים כמוך וכדאי להתחיל לארוז מזוודות.

      • יותר טוב מאנסים,גנבים,נוכלים, רמאים וזונות (ל''ת)

        טורונטו, 18/05/07 18:04

      • אל תחכה, תתחיל, ואם צריך עזרה באריזה - יש מי שיעזור.

        עוץ, 18/05/07 19:49

        לך, לך כבר וקח איתך את החברים שלך.

  • 25.

    גיידמאק בכספו שלו..מסיר את המסיכה מעצמנו ומראה לנו איך אנחנו נראים. (ל''ת)

    דודי, 18/05/07 16:17

  • 24.

    יש דברים שאפילו לבעל ממון רב אסור לעשות

    אבי, 18/05/07 16:16

    נחמד מאוד שיש אדם שיש לו מספיק כסף כדי לעשות דברים שהממשלה חייבת לעשות אבל מילת המפתח היא ''הממשלה חייבת לעשות''. דברים אלה כגון מיגון אזרחים צריכים לבוא אך ורק מתקציב המדינה או לכל הפםחות ממפעל הפיס שגם הוא מוציא למעשה כספי ציבור.

    יחד אם זאת לעיתים כמו שגידמאק טוען הממשלה לא עושה את תפקידה וצריך מישהו אחר שיעשה את תפקידה אבל כאן צריך המעשה להיות מותנה בדרישת החזר הוצאות מלא מהממשלה ובהעדפת הפעולות הזולות יותר לכן על פינוי תושבי שדרות צריך גיידמאק לדרוש החזר מלא ואת המיגון עליו להשאיר לממשלה.

    • ובינתיים עד שהממשלה תעשה הם ימותו מחרדה (ל''ת)

      און, 18/05/07 16:29

    • מילת המפתח היא לא''הממשלה חייבת לעשות'' אלא איך ממשלה כזאת מנהיגה ... (ל''ת)

      דודי, 18/05/07 16:32

    • אתה מוכן לגור בשדרות ולחכות שאולמרט יעשה?

      Surfers Logic, 18/05/07 17:17

      אם גאידמק או כל גורם אחר עושה
      את מה שהממשלה צריכה לעשות
      אם אין ספק שזה התפקיד של הממשלה, מי מפריע לממשלה לבצע את תפקידה?
      מי מונע מהממשלה להחזיר למי שמגיע
      את הכסף שהוא השקיע במקומה?

      עד עכשיו לא שמענו מאולפרץ שום הסבר מניח את הדעת מדוע הוציאו
      אתמול את תושבי שדרות על מזוודות
      לרחובות להמתין לאוטובוסים שבכלל
      לא הוזמנו?

      עד עכשיו לא קיבלנו הסבר הגיוני
      מדוע צריכים תושבי הנגב המערבי
      להיהרג, להיפצע ולברוח כדי שולמרט
      ופרץ יטריחו את עצמם לשדרות
      להבטיח הבטחות שאינם מקיימים?

      מה אתה רוצה מגאידמק?
      אם אתה כאזרח ישראלי משוכנע
      שהממשלה חייבת לספק המיגון
      על חשבוננו ובזמן ולפני הזמן
      שהיעדר המיגון עולה בחיי אדם,
      במה אתה מועיל לתושבי שדרות
      והסביבה אם תשכנע את גאידמק
      לא לעשות את מה שהממשלה
      חייבת ולא עושה ?

      אם אתה אזרח ישראלי שחושב
      כי חובת האזרחים ללחוץ ולהניע את
      הממשלה לבצע את תפקידיה,
      תפנה את דבריך לכתובת המתאימה.

      האם גאידמק מפריע לממשלה לבצע
      את תפקידה?
      מדוע לא נזעקת לפני שגאידמק
      יזם את המבצע למיגון התושבים?

      גם אני מתוסכל ומתבייש עם הממשלה
      הזו, גם אני הייתי מעדיף שגיידמאק
      יצבור רייטינג וישקיע את כספו בתחומים שאין להם השפעה ונגיעה
      להתנהלותנו כמדינה וכחברה
      האמורה לקיים אורחות שלטון
      מתוקנות וחפות מקשרי הון ושלטון,
      גם אני הייתי מעדיף שגיידמאק
      ישקיע בפיתוח תרופות נגד סרטן,
      באיסוף האבק לפני שהוא מגיע אלינו
      ומלכלך לנו את המכוניות, גם אני
      חושב שזו חובתה של המדינה
      לתת תשובה ופתרון מיידי שבעזה לא
      תהיה אפשרות לייצר ולשגר קסאם.

      כוווולם יודעים ואפילו מתחשבים
      בעקבות הביורוקרטיה, זו לא סיבה
      ואינה ראויה לשמש תירוץ להמשך
      המחדל, חוסר האונים והחשיבה
      המעוותת של הממשלה המכהנת
      וכל תומכיה.

      חבל, אבל כנראה שבסופו של דבר
      גם חיסול הקסאמים וחינוך הפלסתינים
      להבין כמה לא משתלם לשגר קסאמים
      לעבר ישראל, גם זה כנראה יבוצע
      חזק, מהר ויעיל על ידי גאידמק,
      והממשלה תהיה עסוקה בספינים
      להסביר מה הנזק שמישהו עושה נכון
      את מה שהיא אינה מסוגלת.

      גם אתה צריך להיות מעוניין שהממשלה הזו והכנסת הזו שמאפשרת את המשך המחדל, ילכו הביתה.

      אתה ואני הריבון ואולמרט מצליח לעקר את סמכותנו - ומי שיוריד אותו
      ויחזיר לנו את המנדט שפרץ ואולמרט גנבו, זה כנראה גאיידאמק.

      אם תטיל על גאיידמאק להחזיר את שליט, שליט יהיה בבית.

      למה? כי הוא פועל עם כסף ומוח
      שכשצריך זה גם כוח

      והממשלה עם יותר כסף ובלי מוח
      היא כישלון שתוצאתו שלנו אין כוח.

      הסתייגותך וחששותיך לגיטמיים
      אבל אתה שוכח את העיקר
      אילו הממשלה הייתה מבצעת את
      תפקידיה, לא הייתה לך סיבה לחשוש
      ממחליפיה, כך שבעצם גם תופעות
      הלואי למעורבות היתירה של גאידאמאק בהווייתנו, שמהן אתה חושש, אם אלה יתאמתו, כל ועדה
      עם טיפה וינו בגרד הנכון תקבע
      שגם לנזק הזה אחראים פרץ ואולמרט
      בלבד!

      • גאידמק

        עילי, 18/05/07 18:57

        אני מסכים עם דבריך.
        היושבים בממשלה צריכים להתבייש בואקום שייצרו בכך שלא דאגו למיגון הולם לתושבי עוטף עזה.
        גאידמק, וסיבותיו עימו, הוא לפחות איש של עשייה.
        יש עוד הרבה בעלי ממון במדינה שלנו, גם כאלה הגרים בצפון. לא שמענו שהם תרמו משהו לרווחת התושבים וצרכיהם. אז כל המלעיזים על גאידמק, שינסו לרגע להיכנס לנעליהם של התושבים האומללים שחיים תחת אש כבר כ''כ הרבה שנים לפני שהם מגדפים את גאידמק.

  • 23.

    האירוניה בהתגלמותה

    איתמר, 18/05/07 16:14

    סוחר הנשק המפוקפק הזה עומד בשער ומכריע מי מבחינתו ''חלק מהקהילה'' (מהי אותה קהילה, מר גאידמק?). איש משוכיח שבשביל להתמודד על ראשות עיר הבירה לא צריך תפיסת עולם, עולם ערכים או דרך כלשהי, כסף יש? זה מספיק.
    כל זה רק מוכיח מה שתמיד טענתי, שהכסף בחברה הרקובה שלנו כנראה מסנוור אותנו בלי שבכלל נבחין בכך. כל התגובות מעין ''ארקדי המלך'', ''כמה יפה שהוא תורם'' וכו' מוכיחות עד כמה תרבות הרייטינג הרדודה חדרה לנו מתחת לעצמות, ובמקום לראות במצב המגוחך הזה תסמונת לכך שבמדינת ישראל אין מלך, ואיש הישר בעיניו יעשה, מכתירים את סוחר הנשק הנלעג הזה למלך, ופוגעים ביסוד החשוב ביותר בכל חברה - הסולידריות.

    • אתה נחש מבית האליטות מזן שלמה ארצי ושיינקין (ל''ת)

      מי פוגע בחלשים?, 18/05/07 16:25

      • תגובה מטופשת. אני בסך-הכל מראה לך את המציאות כפי שהיא

        איתמר, 18/05/07 16:39

        ואויל לא נעים לך לקבל אותה, אז אתה מקטלג אותי, בלי לדעת מי אני. קשה לך אולי לקבל את זה, אבל העובדה שאנשים רבים (ונראה שגם אתה) חיים בשלווה עם העובדה שאוליגרך מחוצף, שהיה שותף למרחץ דמים באפריקה מנהל את המדינה במקום ממשלה, זהו סופה של חברה. אם להאמין שכסף לא קונה הכל, ושהמציאות יותר מורכבת משיפודים בחמישה שקלים ביום העצמאות של חשבון הברון, זהו אליטיזם, אני אליטיסט בהחלט. אני חושב שאתה סתם סוג של עדר חסר ביקורת עצמית, זה לא יותר טוב, תאמין לי

        • לא אירוניה, טרגדיה

          פיקסל, 18/05/07 17:49

          נכון שהממשלה צריכה היתה כבר למצוא פתרון לבעיית שדרות וטוב לדעת שיש פתרון על הנייר.
          מנגד, גיידמק עוד לא הקים דבר ולא קיים שום תהליך שבאמת סייע לחברה שלנו פרט לזוטות פופוליסטיות ופתרונות פלא זמניים.
          מסופקני אם המפעל המדובר אכן יקרום עור וגידים. לעניות דעתי האיש אינו קשוב לשום צורך מהותי של החברה וההתעטפות באצטלה של ''אחריות חברתית'' משמשת כחותמת הכשר על נקניקייה לאדם גווע. הצרכים המהותיים בעם ישראל הם פרימיטיביים וצודקים. תחושת הסולידריות שציינת, איתמר היא אכן לחם חוקו של העם. פעם את המקום הזה של ידיעת השבט את עצמו מילאו שיחות סביב מדורה, שירי עם, שירה וספרות, אמנות בכלל וגם שיחה קולחת על עניינים ברומו של עולם שהיום נחשבת לסוג של מעשה מגונה יכולה לתת לאדם את התחושה המבורכת שהנה, זה מקומו וכך הוא תורם ונתמך. בהעדר הידיעה הזו אנשים מוצאים צֶלֵם ומאצילים עליו את כל אותן תכונות שהיו מוצאים בהתבוננות פנימה, לו רק התבוננו.
          גאיידמק הוא תופעה חולפת, אך בהתחשב באמוציות שהוא מעורר ובלהיטות של הנוהים אחריו כנראה שיעברו עלינו כמה שנים קשות.
          ישחקו נא הנערים לפנינו.

        • אתה צודק בהכל, אבל מה להצביע קדימה היה הרבה יותר גרוע. (ל''ת)

          ירון, 18/05/07 18:13

        • נ.ב- מי קבע שהכתירו אותו למלך בסה''כ אנשים מודים לו על התרומות שלו.

          ירון, 18/05/07 18:18

          הרי כולם יודעים שאם הוא רץ מחר לבחירות הוא בקושי עובר את % החסימה.

          אז לא צריך להכנס ללחץ ולהתלהם כרגע טוב לעם ישראל שיש אדם כמו גאידמק שעוזר לחלשים.

          ברגע שהוא יכנס לפוליטיקה אז תתחיל הבעיה.

        • שוב פעם ההתנשאות הזאת

          טלסקופ, 18/05/07 19:47

          מטומטם קטן, מי אמר לך שהתגובה שלך נבונה? מי אמר לך שחשוב למישהו לקרוא מה דעתך על תגובות לתגובתך? מי אתה שתשפוט, מי אתה שתקבע למה ומדוע עושה האיש את מעשיו? הוא ''קונה'' שלטון בכסף? הוא ''משחד'' מישהו? באיזו זכות, פרט לזכות, פרט לזכותו של קורא עתוני שמאל אויל ועילג אתה קובע שהוא ''שותף למרחץ דמים''? שפטת אותו? באיזו סמכות? יש בידך ראיות? היכן? מי שמך לקרוא לו ''אוליגרך'' ועוד ''מחוצף''?

          אתה מחליא ושכמותך מחליאים. הכוונות הטובות שלך ושל הכנופייה השותפה לדעותיך הביאו אותנו לגיהנום הזה. אני מעדיף את המקום אליו הוא לוקח את המופגזים, החרדים, אחי בני האדם, ולא איכפת לי מה כוונותיו.

    • נכון שהכסף לא קובע אלא מה שעושים איתו אז תלמד ממנו (ל''ת)

      י.נ טכניון, 18/05/07 16:42

  • 22.

    ארקדי שר הרווחה בממשלת ביבי. אני כבר רץ להצביע. (ל''ת)

    חמורבי, 18/05/07 16:13

  • 21.

    חלם

    אלי, 18/05/07 16:13

    מסופר על חכמי חלם, שבנו גשר והגשר לא נבנה כמו שצריך, ואנשים היו עוברים ונופלים ממנו.
    מה עשו? בנו בית חולים מתחת לגשר...
    במקום לתקן אותו.

    אם גאידמק רוצה לתרום שישקיע את כספו בהגנה אקטיבית. דהיינו, לפי צה''ל יש מערכות למנוע קסאמים ,אך אין תקציב.
    רק מה, אף אחד לא ייתן לו לתרום את כספו , למרות שאין תקציב.
    חלם. פשוט חלם.

    • לצה''ל יש 43 מיליארד ש''ח תקציב

      איציק, 18/05/07 18:23

      לא מספיק?

      • אבל שמאלמרט ושרץ מחזיקים את צה''ל בביצים. (ל''ת)

        שי, 18/05/07 19:35

  • 20.

    אני חושב שהסיפור הזה עם גאידמק - מתחיל לעלות על העצבים !!!! (ל''ת)

    דניאל ויכמן, 18/05/07 16:12

    • מעניין מאיפה יש לאולמרט הגנב כסף לממן תגובות כאלה (ל''ת)

      זבי, 18/05/07 19:32

  • 19.

    מאז סמי וסוסו לא היה צמד אינפנטילי כמו הצמד גאידמק-ביבי (ל''ת)

    @@@@, 18/05/07 16:12

  • 18.

    אולי אפשר לאחסן אותם באחת מהדירות של אולמרט... (ל''ת)

    מתנחל, 18/05/07 16:12

  • 17.

    מדינה למכירה!!!

    ראובן, 18/05/07 16:11

    אינני זוכר שראיתי כל פורסם על -''מדינה במכירה'', אך למעשה, האיש הזה שמסתתר מאחורי ססמאות מצפון ומוסר, קונה בכל הזדמנות עוד חלקה בדעת הקהל הישראלית. הוא בולט איפה ששורר כאוס וסבל, שם הוא מקים את החמ''ל שלו ומשם הוא יכול להשפיע הכי טוב על כולנו. בהיעדר שלטון יציב וערכי, אנשים כמו ''גאידמק'', הם המושיעים ומגני העם, בעזרת כספם הם קונים את המדינה. תושבי שדרות המופגזים, זקוקים לפתרון, זכאים לחיים שקטים ללא פחד מקאסמים, גאידמק אינו יכול לספק פתרון קבע, הוא רק יכול לתת ''פלסטר'' זמני (זמני מאוד), להרגעת הרוחות.
    ממשלתישראל!!! - אורו, אורו מתרדמתכם.

  • 16.

    אדם נפלא הממלא ווקום שיצרו ההון וגנבי השלטון (ל''ת)

    רן ת''א, 18/05/07 16:11

  • 15.

    חכה,חכה,רק וינוגדר יתפוש אותך לא מתייעץ ומיד קופץ לבצע.

    הרשלי מאסטרופול, 18/05/07 16:08

    הסוף שלך מוינוגרד.

  • 14.

    שוב פעם ארקדי מציל

    הראל, 18/05/07 16:07

    כל הכבוד

  • 13.

    תושבי שדרות כנסו

    אורי, 18/05/07 16:07

    אתם עומדים בפני מבחן חשוב: מאוד יכול להיות שגורמי ממשלה עויינים ינסו לטרפד את היוזמה של הצדיק הזה, אל תתנו להם.
    תחסמו בגופכם כל גורם שימנע או ינסה למנוע מהקבלנים לבצע השיפוץ.
    הגנו על זה שבא להגן עליכם.

  • 12.

    ארקדי מצדיעים לך ושייחנקו כל המקטרגים נגדך!! (ל''ת)

    מנשה, 18/05/07 16:05

  • 11.

    כמה מזוודות של הירשזון ודירה 1 של אולמרט יכלו לפתור את בעית המיגון

    כל הכבוד, 18/05/07 16:03

    אם הם לא היו גונבים (לכאורה) היה אפשר למגן ממזמן

  • 10.

    גאידמק - נציג הסעודים בישראל

    לא מדובשך, 18/05/07 16:03

    גאידמק לא מפסיד על שום פעולת צדקה שעושה בישראל. את הכל מקבל חזרה בעיסקאות סיבוביות מגורמים שונים מחוץ לישראל.
    מטרתו כרגע להגיע להשפעה ולשליטה בתיקשורת ובעם ישראל.

    לכן צריך להיזהר ממנו.

    • אידיוט קנוי שכמותך

      עוץ, 18/05/07 19:29

      כמה אתנן קיבלת מכלומרט ואדלר? בוז לשכמותך!

  • 9.

    כמה מזוודות של הירשזון ודירה 1 של אולמרט יכלו לפתור את בעית המיגון

    כל הכבוד, 18/05/07 16:02

    אם הם לא היו גונבים (לכאורה) היה אפשר למגן ממזמן

  • 8.

    ארקדי בקשה הקם צבא פרטי שידביר את החמאס

    ניר, 18/05/07 16:02

    ארקדי הקם צבא מיוצאי רוסיה עם נסיון קרבי מוכח מצצניה ואפגניסטו ללא יפיי נפש הקסמים יעלמו תוך ימים

  • 7.

    גיידאמק הוא כמו הברון רוטשילד תורם למדינה (ל''ת)

    חיפה, 18/05/07 16:02

  • 6.

    מלך!!!!! (ל''ת)

    שלומי, 18/05/07 16:00

  • 5.

    סוף סוף יהודי עם ביצים ! (ל''ת)

    יוסי, 18/05/07 16:00

  • 4.

    בסוף אני יהיה אוהד ביתר....

    סיסקו, 18/05/07 15:59

    גידאמק הזה פשוט בחור מדהים ואם כל האהבה שלי למכבי חיפה אני פשוט רוצה גם בהצלחת ביתר מהסיבה הפשוטה שהיא שייכת לארקדי וארקדי הוא אדם מדהים ונדיר....

  • 3.

    מפחיד אותי הכוונות האמיתיות של הבן אדם (ל''ת)

    מישהו, 18/05/07 15:59

    • תגידו לו ת-ו-ד-ה ותפסיקו לדבר שטויות!

      נעמה, 18/05/07 16:18

      הכסף שלו לא יותר מלוכלכים מאחרים! אם בן אדם עוזר לאזרחים- תגידו לו ת-ו-ד-ה ותפסיקו לדבר שטויות!

  • 2.

    הפצצת החמאס-טעות. מדובר בפעולה מיותרת וטפשית. די לכיבוש!!!!!!!

    נעמן, 18/05/07 15:57

    רק סיום הכיבוש יביא לסיום הטרור הפלסטיני.
    פרוק ההתנחלויות בשטחים הפלסטינים הכבושים יביא לשלום ופיוס אמיתי בין שני העמים.
    במקום להפציץ - לסגת !!!
    די לכיבוש!!!

    • אתה ב-א-מ-ת מאמין משאתה אומר?

      מופתאת, 18/05/07 16:20

      אם כן - חבל מאוד

      • זה נעמן-שפוי, לא להתייחס. (ל''ת)

        ירון, 18/05/07 16:50

    • נו יוסוף V, אתה ממשיך באותם שטויות תחת שמות אחרים

      Avi Ecuador, 18/05/07 17:42

      לא מתקבל הטמטום שלך בכל שם.
      יודעים שאתה שונא ישראל.
      לך תגיב בעיתונים ערבים, הם בנויים מנחשים כמוך.

    • לא יודע לאן ללכת??

      חפיאית, 18/05/07 17:45

      לך לעזה שלך ושטוק!!!

    • לך לעזאזל כלב בן כלב עוד היום טיל על הראש (ל''ת)

      אנשים זבל, 18/05/07 18:42

  • 1.

    אם זה נכון...גם אני מראשוני המתנגדים נכנע לו.כל הכבוד.ובוז למדינה (ל''ת)

    דודי, 18/05/07 15:55