• 64.

    שאלוהים ישמור על החיילים שלנו במיוחד על צחי שלי (ל''ת)

    גל, 18/05/07 09:57

  • 63.

    חיסל ממוקד

    ירון ממממ, 18/05/07 06:36

    צרכים לחסל את כל משגרי הרקטות לא לתת להם מנוחה לתת להם לסבול כמה שיותר ימח שמם

  • 62.

    במקום שצה''ל יציב תותחים שיפעיל שופלים

    Avi Ecuador, 18/05/07 02:34

    אפשר לעשות פרדסים בשטחים שמישרים. מאוד חשוב ארכיאולוגיה לדורות הבאים...

    • הכן בעתודה כוחות נוספים

      מוטי קליפורניה, 18/05/07 04:45

      וכן כוחות מיל' להחלפה.
      אולי אתם נמצאים בסרט אבל שם
      יש חילים שלא ישנים הרבה שעות.
      אל תטפס למקום גבוה שלא תוכל לעלות וגם לא לרדת ממנו.
      פנה כמה אזרחים שאתה יכול משדרות והישובים הגובלים ופעל במשנה זהירות.
      לא בוער שום דבר!
      -אין עוד מלבדו.

  • 61.

    אלעד 46

    Avi Ecuador, 18/05/07 02:10

    ירדן זו בעצם המדינה שלהם, בכל מקרה במלחמה הבאה עם סוריה שהלוואי שלא תיהיה עם שמאלמרט בשלטון, יש לספח שטחים ריקים מאדם כפיצוי על שנים של רוע ומלחמות שנכפו עלינו ובאותה הנשימה לשחרר שטחים לפלסטינים ולהסיע את כולם ברצון או לא למדינה החדשה שלהם, אולי ליד ירדן שיוכלו להתחבר עם אחיהם בירדן ולעזור למלך שם (חחח), כן, ולספח עוד שטחים משרידי הריסותיה של סוריה שאותם יוכלו להחזיר במשא ומתן תמורת פיצוי של 40000 מיליארד דולר שהסעודים והאיראנים יוכלו לתת להם, אם יש לכם עוד רעיונות אז בשמחה אני מוכן לקבל.
    וכולנו מכירים את המשפט ''בזמן קריב ואמרו אמן'' מהקדיש על סוריה, סליחה... וגם מכירים את המשפט,אם תרצו אין זו אגדה.

  • 60.

    Targetted killing

    Avnera, 18/05/07 01:28

    of anybody in the Hamas government. Starting with Henye. The British would have killed Hitler if they could as would the Germans try to kill Churchill. The world WOULD understand this - but for a few papers like the Guardian etc. Worth the try.

    • But preferred with much collateral damage. (ל''ת)

      get it, 18/05/07 03:50

  • 59.

    תשובה ל 46: נכון. וגם צריך להיות בריאים (ל''ת)

    שוש, 18/05/07 01:21

  • 58.

    רבין אמר שהליכוד מפחד משלום

    חיפאי, 18/05/07 01:20

    מה קרה למורשת רבין?
    מה קרה לאוסלו?
    מה קרה להתנתקות?

    וואלק אלה הערבים מבינים רק כאשר מזמברים לאים אימא שלהם את הצורה.

    תנו לאלפרון ורוזנשטיין לנהל את המדינה, ותראו איזה שקט יהיה פה.

    • אחד מהמשיחים של השמאל לתורת עגל הזהב ''שלום פלסטין''

      Avi Ecuador, 18/05/07 02:15

      כל כך עצוב ולצערי שהשמאל בדרכו עומד להפוך בקרוב את יגאל עמיר לקדוש גיבור.
      לפחות בהסטוריה שיכתבו בעתיד.

  • 57.

    אני שואל: למה???

    עודד, 18/05/07 01:07

    למה היה צריך את כל זה?

    לקחתם חקלאים ומחנכים והפכתם אותם למובטלים.
    לקחתם אנשים שנהנים מיגיע כפיהם והפכתם אותם למקבצי נדבות.
    לקחתם אנשים בריאים בנפשם והפכתם אותם לנפגעים נפשית.
    לקחתם ילדים שמחים והפכתם אותם לנושאי צלקות נפשיות וטראומות עד סוף החיים.
    לקחתם משפחות בריאות ומאושרות וגרמתם לסכסוכים בתוך המשפחה ולגירושין.
    לקחתם אנשים בריאים והפכתם אותם לחולי לב וסרטן.
    לקחתם נוער לומד ומשכיל והפכתם אותו לנושר ולבעייתי.
    לקחתם חבל ארץ יפהפה, יישובים פורחים, חקלאיים, חינוך , עשייה, וציונות והפכתם הכל לעיי חורבות השייכים לחמאס.

    למה????

    כדי שיירו עלינו עשרות קסאמים ביום, כפי שקרה אתמול?
    כדי ששדרות, אשקלון, ואולי בקרוב אשדוד יחטפו טילים כל יום?
    כדי שאזרחים וילדים (ולא חיילים שזה תפקידם) יחיו בפחד מתמיד?
    כדי שייחטפו לנו חיילים?
    כדי שיחפרו לנו מנהרות?
    כדי שיבריחו אמצעי לחימה?
    כדי שאירן ואל-קעידה יבנו שם את בסיסי הצבא שלהם?
    כדי שישבו שם יקראו ויפעלו להשמדתנו מן העולם?
    כדי שהילדים שם ימשיכו להיות מחונכים לכך שבפלשתין הגדולה אין מקום ליהודים?
    כדי שנאלץ בקרוב להכנס לשם שוב, ולהיפגע?
    כדי שייפגע לנו המודיעין?
    כדי שתיפגע ההרתעה?
    כדי לחזק את החמאס, ולגרום לו לנצח בבחירות?
    כדי שמעבר של טרור ממצרים לעזה, ומעזה לסיני ומשם שוב לישראל יהיה נגיש ופשוט?

    למה?????

  • 56.

    עד מתי?

    יעל הצפונית, 18/05/07 00:53

    שוב מושכים אותנו הפלשתינאים באף לתוך מלכודות הדם שלהם ואנחנו כמו אידיוטים נופלים בפח. לא ירחק היום ונתחיל לבכות חיילים. לא ירחק היום ונשאל מה הטעם. לא יעברו ימים רבים ונתחיל להפגין נגד האיוולת. הם קובעים את סדר היום שלנו ואנחנו משתפים פעולה רק כדי לרצות את דעת הקהל. ונפסיד כי לא נוכל להשמיד את תשתית הטרור. כי הם ימשיכו להעביר תחמושת ונשק דרך מעבר רפיח. ולא נוכל להמשיך להסתובב בעזה, כי חיילינו יהפכו לברווזי מטווח, כמו שכבר היו. ובמקום להבליג ולמגן את שדרות והקיבוצים ולחכות שיסיימו ביניהם את הריבים, ולנסות להידבר עם אבו מאזן, אנחנו מאחדים אותם בהתקפותינו המטומטמות ובסוף גם פוגעים באזרחים תמימים ובילדים. עד מתי נמשיך להיות כל כך טפשים?

  • 55.

    הצביעות של CNN

    דן, 18/05/07 00:50

    מי שמסתכל באתר של ה CNN מקבל את הרושם שישראל תקפה את עזה ובתגובה שדרות חטפה שלשה קסאמים. הוא מדבר על התקפת חיל האוויר לאחר התנגשויות בין הפתח לחמאס ובין כוחות ישראלים לפלסטינים. שום אזכור לכך שההתקפה הישראלית היא תגובה על הפגזות קשות של העיר שדרות.

    • cnn VS. fox

      ml, 18/05/07 06:38

      better CNN than Fox you should see what they reported
      not one word about attackes on Israel.

  • 54.

    הכל ב''זכות'' אוסלו וההתנקות (ל''ת)

    תודה רבין, 18/05/07 00:48

  • 53.

    הזדמנות טובה להכניס הנדסה מיל

    מוטי קליפורניה, 18/05/07 00:36

    וחרמש מאבטח ולשים תלתליות מצדה הפנימי של הגדר ובמרחק גדול ממנה עם מת'א ממעיד ביניהם ולסגור בצורה זו,אזורים ספציפים.
    -אין עוד מלבדו

  • 52.

    מדוע לא שומעים את פינוקיו(ביבי), כנראה הלך לחדד את האף (ל''ת)

    טורונטו, 18/05/07 00:33

  • 51.

    לא רוצים תמונות,רוצים תוצאות.מספיק עם הסיפורים, רוצים תוצאות (ל''ת)

    טורונטו, 18/05/07 00:17

  • 50.

    רק שאולמרט ופרץ לא יקשרו לצבא את הידיים כמו בלבנון (ל''ת)

    חי, 18/05/07 00:14

  • 49.

    להפסיק עם המשחקים...

    ארז, 17/05/07 23:50

    ולהתחיל להלחם באמת.
    אם רוצים להפסיק את הקסאמים, יש להשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותנו - כולל הכל.

  • 48.

    שחיילנו יחזרו בשלום הביתה בע''ה (ל''ת)

    שחר, 17/05/07 23:26

    • חחח, המוסלמים לא נותנים לצה''ל זמן להלחם ביהודים

      Avi Ecuador, 18/05/07 01:47

      היו עסוקים בטרנספר היום עם אולמרט ופרץ...

  • 47.

    חומת מגן 2 דחוף

    מילומאיניק קרבי, 17/05/07 23:03

    בתור מילומאיניק גאה ששירת בסדיר שלו בגדוד קרבי והשתתף בהתנתקות ובמלחמת לבנון השניה ושקיבל הצטיינות על כך שהציל חיילים משדה מוקשים אני אומר שחייבים להיכנס בהם עד הסוף ולא טיפולים קוסמיים,צריך חומת מגן 2 מיד!!!!!!!
    אני הראשון שרוצה להיות מוזמן בצו 8 אם אצטרך.

  • 46.

    צריך להשיג הסכם שלום עם הפלסטינים !

    just me, 17/05/07 22:51

    וכמה שיותר מהר.

    • אם לא היית כ''כ מבולבלת, היית זוכרת שיש כבר שלושה(!) הסכמים כאלה.

      DR.HISTORY, 17/05/07 23:04

      שהם לא קיימו ולו סעיף אחד מהם.

    • שהפלסטנים יתחילו להתאמץ להשיג שלום במקומי. אני לעומת זאת

      ישראל ישראלי, 17/05/07 23:19

      מוכן להתגייס ולתת למחבלים המנוולים בראש!

    • קודם כל תשיג עם עצמך! (ל''ת)

      מפוכח, 17/05/07 23:21

    • כן

      ארז, 17/05/07 23:37

      אבל קודם כל יש להבהיר להם מי חזק ומי חלש, ומהו המחיר הנוראי של פגיעה ביהודים.

    • תגיד אתה רציני? החמאס הודיע ההוא ידבר איתנו דרך הכוונת של הרובה!!!! (ל''ת)

      אין עם מי לדבר, 17/05/07 23:59

    • יש הסכמה

      הדסה, 18/05/07 00:03

      נכון!
      אבל, איך.? ועם מי בדיוק?

    • צריך לגרש את האויב הפלסיטיני לירדן

      אלעד, 18/05/07 00:03

      שם מקומם. היינו מוכנים להתפשר ולתת להם חלק מאדמתנו, הם לא מוכנים להתפשר ולכן נשאר רק להעיף אותם מכאן.

    • גם זה נכון (ל''ת)

      מוטי קליפורניה, 18/05/07 00:37

    • נכון, יש להוציא אותם מהר מפה, שילכו למדינות ערב

      Avi Ecuador, 18/05/07 01:39

      שיפצו אותם במקום היהודים שנרצחו וברחו משם

  • 45.

    לנתק את גיטו עזה מחשמל ומיים (ל''ת)

    לנתק, 17/05/07 22:49

    • להדק את הסגר. אין יוצא ואין בא. בלילה אפשר לחמוק דרך הגדרות (ל''ת)

      ולהשיג לחם, 17/05/07 23:38

  • 44.

    תפסיקו לדווח באמוק על כל תנועה. זה מבצע צבאי! לא למדתם לקח מלבנון ? (ל''ת)

    אתם חסרי אחריות, 17/05/07 22:44

    • מסכים אתך לכל מילה שנאמרה

      מוטי קליפורניה, 18/05/07 00:22

      אבל הם לא קולטים שרק בגמר מבצע מדווחים ולא לקראתו.

  • 43.

    בארצות מזרח התיכון, מבינים רק כח

    רפורמה, 17/05/07 22:43

    ככה זה אצלם בארץ, רק ככה מקנים שקט, צריך שמשהו יפחד, ואסור שאלה נהיה אנחנו, כי אז לא נהיה.
    אז בבקשה קצת מכות עם חגורה לא יפרעו.

    • הרוסים האלה, רק כח הם מבינים, נסגור אותם באסם ונבעיר אותו (ל''ת)

      אובטרשטורמפיהרר, 17/05/07 22:56

      • בשביל תושבי שדרות אתה באמת פיהרר אדולף

        קסאם, 17/05/07 23:22

        אתה פועל לטובת האויב בזמן מלחמה.
        אתה גיבור כזה רק מסיבה אחת - אנחנו לא החיות האלה שלטובתם אתה פועל ואנחנו לא רוצחים את הבוגדים שלנו.

    • יש מישהו שלא מבין כח? (ל''ת)

      קומפורטי, 18/05/07 01:22

  • 42.

    אל תאכזבו את צ'יקו , הוא מת למלחמה קטנה לרזומה שלו..... (ל''ת)

    דיקו, 17/05/07 22:34

  • 41.

    צאו לרחובות ועצרו את ההרג

    טל, 17/05/07 22:32

    לא הספיקו כל הקורבונות ממלחמות ישראל? לא הגיע הזמן לחפש דרכים אחרות לפטור קונפליקטים? דרך התוקפנות והאלימות לא תוביל אותנו לפתרון אמיתי. הרג אדם אחר לא תקנה לנו חיים שקטים יותר.

    • אני מציע תעופה יוגית. זה פחות הרסני מאוסלו

      יואב, 17/05/07 22:44

      תגידו, מה עדיף: אלפי אנשים קופצים באוויר או המוני מחבלים שהגיעו ישר ממחנות האימון בתוניס ועשרות אלפי רובים?

      • ואני מציע ריקודים חסידיים בחברון (ל''ת)

        רבי נחמן, 17/05/07 23:39

      • יואב?

        דוד, 17/05/07 23:54

        תרופות! הלו?
        עוד פעם שכחת?

    • לך תגן על האוייב בגופך

      ארז, 17/05/07 23:38

      או, מוטב, תהיה מגן אנושי לתושבי שדרות.

    • אומרים גם שגזר טרי אורגני

      yair1, 17/05/07 23:55

      עוזר מאד למנוע מלחמות.
      האם ראיתם פעם ארנבות שנלחמות ביניהן עד זב דם?

    • תסעי לעזה ותשכנעי את החמאס

      דני, 18/05/07 00:05

      הם בטח יסכימו איתך אחרי שיחגגו עם דמך על הידיים. את צריכה להבין שהבעיה היא בצד שלהם הרבה יותר מאשר בצד שלנו.

    • נכון! הרג אדם אחר

      סוף העולם שמאלה, 18/05/07 00:26

      לא תקנה לנו חיים שקטים יותר, אלא הרג המחבל ומשפחות המחבלים שמגדלים דורות של שינאה נגדנו כן יעשו לנו בעתיד חיים שקטים יותר.

      כפיש?

    • זו המלחמה של השמאל, הם המציאו אותה

      Avi Ecuador, 18/05/07 02:02

      בעצם הזמינו אותה.
      צריכים לקחת רק חיילים שמאלנים.

  • 40.

    לעצור מייד ולחזור לקו הירוק!

    יניב, 17/05/07 22:28

    מה? שכחתם את נוסחת הפלא ''איפוק זה כוח''? זאת הנוסחה היחידה המתאימה למנטליות של המזרח התיכון (החדש). אז לחזור מייד ולהתאפק! ככל שנתאפק ולא ניגרר לאלימות מיותרת, כך נצטייר כחזקים יותר יותר איפוק = יותר כוח! לא מאמינים? תקראו בספר של יוסי ביילין! ויש לי הצעה אופרטיבית: באו נעמוד לאורך קו הגבול מהצד שלנו שלובי ידיים ונשיר עם רמקולים שירי שלום לכיוונם! או אולי: נעשה מדיטציה ונשדר אליהם אנרגיות חיוביות כאילו! נראה לכם?

    • מה פתאום?! להתפשט עד הפרת והחידקל ולספח מייד את כל השטחים! (ל''ת)

      ולהשמיד מייד, 17/05/07 22:34

    • שכחת את העיקר: לבקש סליחה מערבים שאנחנו בכלל נמצאים כאן.

      נעם, 17/05/07 22:36

      ולטוס מהר לאמריקה, או יותר טוב לאירופה, ולהסביר לכל שם הישראלים שנשארו בפלסטין הכבושה הם פרימיטיבים וברברים, ויש לרדוף אותם עד שאחרון הציונים ייעלם מאדמות פלסטין.

      • מה פתאום אנחנו מבקשים סליחה? הכל שלנו עד הפרת והחידקל

        חמורו של משיח, 17/05/07 22:46

        ומי שיעמוד בדרכנו יושמד מייד

    • או יותר טוב...

      דן, 17/05/07 22:43

      אפילו יותר טוב - להביא תושבי עזה מהפצצות של צה''ל ל...תל אביב!! באו נתחלק וכל אחד יארח אצלו איזה משפחה - שלוש...

      • אף פלסטינאי הגון לא יבא לחולון (ל''ת)

        חוב''ת, 17/05/07 22:57

      • יותר טוב לעשות ''הוקוס פוקוס'' ושכל הפלסטינאים ייעלמו פתאום (ל''ת)

        אוגי רלר, 17/05/07 23:40

  • 39.

    הכתומים צדקו. התנתקות באמת הייתה שילוב של פשע וטמטום, ותביא אסון. (ל''ת)

    דורון, 17/05/07 22:21

    • הכתומים לא צודקים בכלל

      אשר, 17/05/07 22:30

      הפלשתינים היו יורים את הרקטות בכל מיקרה מבחינתם גם שדרות זה שטח כבוש.ההינתקות היא חסרת משמעות מבחינתם זה רק 3% מפלשתין הכבושה כביכול.

      • ולכן בדיוק הם צודקים!

        עודד, 18/05/07 01:04

        אין הבדל בין שדרות לגוש קטיף אז או שנפנה את שדרות, או שטעינו בפינוי גוש קטיף!

    • דורון, מתערב אתך שלא עשית מילואים בעזה, נכון? (ל''ת)

      מילואימניק, 17/05/07 22:35

      • נראה לי שאני הולך לעשות שם גם הפעם. בניגוד לך, ''מילואימניק''. (ל''ת)

        דורון, 17/05/07 22:56

        • שמירה נעימה על הילדים שירקו עליך (ל''ת)

          לסגור גם את, 17/05/07 23:25

    • ההתנתקות רק מוכיחה כמה היא השתלמה.

      just me, 17/05/07 22:43

      הכלכלה במצב מצויין.

      • התכוונת להגיד ''למרות ההתנתקות''. ותגידי יפה תודה לביבי.

        ירון, 17/05/07 23:00

        שהצליח לשמור את כלכלת ישראל ממפגעיי שלטונו של שרון המושחת.

      • עוד מתחזה כמו לאבי , איזה יופי יש לי מעריצים (ל''ת)

        just me, 17/05/07 23:12

      • אח... איזו הצלחה...

        ארז, 17/05/07 23:39

        מהי עלות הנזקים לשדרות?
        ומה עלות פעולת צה''ל?
        אח, איזו הצלחה מסחררת...

    • מה קשור בני יהודה??? (ל''ת)

      תרנגול כתום, 17/05/07 23:22

  • 38.

    הרי התנתקנו מעזה. כדי לשפר את מצב הבטחון. או שסתם עבדו עליינו? (ל''ת)

    פראייר, 17/05/07 22:18

    • ב-94 היה ''עזה תחילה''. שלא עבד. ב-2005 מחרו את אותו לוקש עוד פעם.

      מיקי, 17/05/07 22:25

      וזה שוב לא עבד, הפעם בגדול.
      אבל העם מטומטם, יבלע את השקר שוב ושוב.

      • מה שנכון נכון, לחזור מייד לעזה ולספח אותה לישראל (ואת הפלישתים לחסל (ל''ת)

        שמשון הגיבור, 17/05/07 22:47

    • שרון, מלך ישראל. הוליך אותנו לאיפשה שאנחנו, (ל''ת)

      מאיר, 17/05/07 22:26

    • התנתקנו מעזה בשביל להפוך אותה לבית סוהר אחד גדול (ל''ת)

      הצליח לנו, 17/05/07 22:36

      • היתה לפלסטינים שתי אפשרויות

        דן, 17/05/07 23:14

        ללכת לכיוון השלום, לנצל את הרצון הטוב של העולם לפתח כלכלה טובה ואיכות חיים ואז הגדרות היו נופלות או ללכת לכיוון של טרור.
        אז מי שדורש להוריד את הגדרות מדבר על הזרמה חופשית של טילים וחומר נפץ

    • נו, ומצב הבטחון הכי טוב בזכות אולמרט. (ל''ת)

      just me, 17/05/07 22:45

      • מתחזה אפס!! אני רואה שלא רק אבי מקבל חיקויים (ל''ת)

        just me, 17/05/07 23:12

  • 37.

    יאללה לזרוק עליהם אטום!

    ככה נקצר את סבל, 17/05/07 22:16

    משיח כבר בא!

  • 36.

    לחסל את ראשי החמס,לייצר הרתעה=משוואה פשוטה:מי שקם עלינו מחוסל.

    משוואה פשוטה, 17/05/07 22:11

    להפסיק לרדוף אחרי הזוטרים,''אנשי השטח'',''מפקדי השטח''
    לחסל את בעלי הבית,את הראשים,ראשי הטרור,ראשי האירגונים,את כל הנהגת אירגון הטרור.
    מספיק אם המשחקים,במלחמה כמו במלחמה.
    ישראל צריכה להחזיר את ההרתעה שלה.

    • רק גרדומים ייעזרו לנו. לתלות את כולם בשורה (ל''ת)

      סרג'נט בריטי, 17/05/07 22:17

    • סיכול ממוקד של כל הנהגת החמס

      למען יראו, 17/05/07 23:05

      כיום הם מפחדים פחות מהתקפת צה''ל מאשר מהמלחמות הקטנות בינהם.

      לאיזה מצב הגענו?

      כאשר מנהיגי החמס יבינו שכאשר נורה קסם אחד על ישראל,הם אישית הם אלה שמחוסלים כתגובה,
      אז הם ידאגו לבד להלחם ביורי הקסם ולהניע אותם מלירות את הקסם.

      אבל זאת כבר אמורה להיות ההנהגה העתידית של החמס,מפני שכדי שהם יבינו את זה ויעשו לנו את העבודה,אנחנו צריכים לחסל את ההנהגה הנוכחית ואת זאת שתבוא אחריה עד שהם יפנימו ויבינו שכשהם תוקפים אותנו,אנחנו מחסלים ישר את כל הנהגת האירגון כתגובה.

      ואז הם כמנהיגי האירגון ידאגו שיהיה שקט רק בגלל שהם ירצו להשאר בחיים.
      מנהיג טרור זה אדם אגואיסט שכל מטרת חייב היא רצח של אנשים,אבל על חייו של עצמו ומשפחתו הוא מפחד.את השפוטים שלו הוא שולח למות כמו גיבור,אבל על עצמו וילדיו הוא מפחד.ושם אנחנו צריכים לפגוע וע''י זה לשלוט בפחדן,כשהוא יפחד על עצמו הוא יהיה ממושמע.

  • 35.

    מה שצריך זה

    אחד על אחד, 17/05/07 22:07

    להוריד בתים ולחרוש להוריד ולחרוש תרתי משמע עד להכנעתם של הנבלות... ולעזאזל תגובת העולם

    • אני מציע להצהיר מלחמה על העולם כולו. ממילא לא אוהבים אותנו (ל''ת)

      שמשון הגיבור, 17/05/07 22:18

      • אולי תעבור לגור בשדרות? (ל''ת)

        דלילה, 17/05/07 22:33

        • אני בפרינציפ לא גר על יד בתי סוהר, לא יכול לראות ילדים רעבים (ל''ת)

          פלישתון, 17/05/07 22:49

  • 34.

    לטפל בהם כמו שאסד וסדאם (ופואד)

    חייפ, 17/05/07 22:05

    אה.. !!

    קדימה!!

    ל ה י כ נ ס ב ה ם !!

    • נכון, ניסיתי את זה בקוסובו ועבד נהדר (ל''ת)

      מילושביץ, 17/05/07 22:19

      • מילושביץ, אתה צודק, מקיסמום א' ילך לכלא. (ל''ת)

        חיים, 17/05/07 22:26

      • לאסד וחוסיין זה עבד מצויין

        ארז, 17/05/07 23:40

        אז מה ההבדל?

  • 33.

    זה לא מספיק! צריך 3 חטיבות! מייד!

    גנרל ד, 17/05/07 21:59

    עוד לא הצלחנו להפנים את לקחי מלחמת יום הכיפורים?! צריך מיידית 3 חטיבות: יש דרומיות שמסוגלות לפעול ובמקביל למשוך מהמרכז! להוסיף חי''ר ולגייס מילואים היום! עכשיו! צריך להכות לפני שלא תהייה לנו מדינה! די כבר! מספיק לשון שם במשהב''ט - תגידו לעמיר את האמת! נו קדימה! יש רמטכ''ל אמיתי!

    • אודרוב, להשמיד להרוג ולאבד (ל''ת)

      דגנרל, 17/05/07 22:09

  • 32.

    חוזרים על לבנון

    Avi Ecuador, 17/05/07 21:58

    עוד וויטנם במקום לעשות תוכנית לחלוקת עזה ל 10 איזורים, כל פיגוע אולטימטום לפינוי איזור, הפצצה ויישור, תוך שבועיים מגיעים לים...

    • ואם תרצו אין זו אגדה

      Avi Ecuador, 17/05/07 22:09

      ואם לא מחר ואם לא מחר אז מחרותיים...

      • לא הבנתם שרק כוח הם מבינים...

        חייל מאוכזב, 18/05/07 05:39

        רק תגובה חריפה תתן רגיעה... כמו מלחמת ששת הימים שנתנה לנו 6 שנים של שקט. זאת המציאות.
        לא ניתן למצוא עתיד משותף עם ''עם'' שמתחנך על גידול ילדים להרג והרס.
        ועל 72 בתולות שמחכות בגן עדן אם תתפוצץ על אמהות וילדים באוטובוס במרכז תל אביב!

    • פרס נובל להמונטיריות לאבי מאקודור

      וילהלם השביעי, 17/05/07 22:10

      לחילופין בית הדין בהאג על השמדת עם

      • קודם צריך שיהיה עם כדי להשמיד אותו הפלסטינים זה לא עם זה אוסף

        just me, 17/05/07 22:24

        חמולות כפי שבוודאי אתה רואה.

        עוד סמלן יפה נפש מכיוו שאתה טיפש אני אזכיר לך שישראל וארצות הברית לא מכירות בהאג ככה שאפשר לחסל אותם חופשי.

        • בא'נה בן אדם, אתה גדול, מקבלים אותך מיידית לגסטפו (ל''ת)

          גולו, 17/05/07 22:50

          • אווו לגסטפו!! אני תכף בוכה... (ל''ת)

            just me, 17/05/07 23:14

          • אתה שונא את כל היהודים או רק תושבי שדרות?

            קסאם, 17/05/07 23:32

            מעניין איך אתם הומניסטים חוגגים נפילות קסאמים בשדרות?

          • תרגע , אותך הערבים היו מקבלים לתאי הגזים בשמחה

            Avi Ecuador, 18/05/07 01:09

            כן, היו מנצחים אותך היו בונים לאחות ואמא שלך מדינה...

      • רק להשכלה כללית

        ארז, 17/05/07 23:41

        ירי על אוכלוסייה אזרחית הוא פשע מלחמה.
        שימוש בתשתיות אזרחיות למטרות צבאיות הוא פשע מלחמה.
        שימוש במגינים אנושיים הוא פשע מלחמה.
        נראה שבית הדין בהאג יהיה עסוק הרבה-הרבה זמן עם חבריך הפלסטינאים...

      • תן להם לנצח אותך

        Avi Ecuador, 18/05/07 01:11

        וספר לנו על המשפחה שלך...

      • כן, ושכחתי חומה ומגדל (ל''ת)

        Avi Ecuador, 18/05/07 01:12

      • חחח, פרס נובל לשלום אולי

        Avi Ecuador, 18/05/07 01:15

        ליהודים זה היה מביא פחות הרוגים משהביא פרס וגם לערבים בחשבון סופי, הם הולכים לשואה שלא יעשו להם יהודים.
        הנוצרים לצערי מתמחים בפתרונות סופיים, בדוק!

      • אספר לך על וילהם השביעי

        Avi Ecuador, 18/05/07 01:43

        סליחה, על ווימר:
        https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/863/478.html
        2. רפובליקת וויימר
        Avi Ecuador, 01/02/05 15:10
        בבואי לכתוב דברים אלה לנגד עיני עומדות שתי אמירות ותיקות ונכונות:

        ''הדרך לגיהינום רצופה כוונות טובות'', ו''מי שאינו לומד משגיאות עושה אותן שנית''.

        הלקח שלא נלמד הוא לקח ''רפובליקת וויימר''. יש להניח שרוב הקוראים אפילו אינם יודעים מה זה. בשבילם אזכיר, בקצרה, מה הייתה רפובליקה זו.

        ''רפובליקת וויימר'' הוקמה בגרמניה אחרי הפסד ''מלחמת העולם הראשונה'', גירוש הקיסר, וההשפלה של הסכמי ורסאי. כוונת מקימי רפובליקה זו אשר ניהלה את גרמניה עד עלות היטלר לשלטון, בתקופה הקשה של השפל הכלכלי העולמי, היו נאצלות. הורי המנוחים גדלו על בירכיה. רובם של העלייה החמישית לארץ (''עליית היקים'') שאבו את מורשתם מרפובליקה זו. אנשי עלייה זו גם תרמו רבות לעיצוב התרבות והמדע של ארצנו.

        ''רפובליקת וויימר'' הוקמה בגרמניה אחרי הפסד ''מלחמת העולם הראשונה'', גירוש הקיסר, וההשפלה של הסכמי ורסאי. כוונת מקימי רפובליקה זו אשר ניהלה את גרמניה עד עלות היטלר לשלטון, בתקופה הקשה של השפל הכלכלי העולמי, היו נאצלות.

        מרוב סדר, שלטון החוק, עליונות המשפט, וכדומה, קרסה רפובליקה זו בפני מטורף כריזמטי, היטלר, אשר השתמש בכל הדברים הנאורים שרפובליקה זו דגלה בהם, כדי לקעקע אותה.

        איך הצליח מטורף כריזמטי זה לעשות זאת? הוא כופף את החוקים הנאורים, השתלט על השיח הציבורי (שנקרא היום תקשורת) בעזרת מנגנון ה''פרופגנדה של גבלס''. בסוף הצליח לשגע את כל העם הגרמני והובילו למעשים נוראים, לא רק כלפי אחרים, אלא גם להרס עצמי.

        היו בגרמניה של אז, לא מעט אנשים שפויים, ולא רק יהודים, אשר ראו את הנולד, וברחו, כאשר ראו שהעם הגרמני נסחף אחרי השיגעון של היטלר, וידם קצרה מלהושיע. הרי הכל היה חוקי, הכל היה בהתאם למסורת של משמעת, הכל לפי המסורת הקיסרית ולפי העיקרון שהמנהיג תמיד יודע יותר טוב מנתיניו.

        הלקח הוא שמנהיג כריזמטי אשר יודע יותר טוב מאחרים הוא מסוכן. האמצעים החוקיים והסדר הקיים לא תמיד מצליחים להעמידו על מקומו. מנהיג כזה יכול לשגע עם שלם, בעיקר אם הוא מבטיח לו ''גן עדן עלי אדמות''. ''גן עדן'' כזה אצל היטלר היה הקמת ''הרייך בן אלף שנים''. אצל אחרים זה היה ''שלום בימינו'' ( צ'מברלין האנגלי בהסכמי הכניעה במינכן ) ובימינו זה תנועות ה''שלום עכשיו בכל מחיר'', הקיימות לא רק אצלנו.

        הלקח הנוסף הוא שיש מקרים שהדמוקרטיה, כאשר מנהיג כוחני משתלט עליה באמצעות אמונותיה הנאיביות, אוכלת את בניה.

        הלקח הוא שמנהיג כריזמטי אשר יודע יותר טוב מאחרים הוא מסוכן. האמצעים החוקיים והסדר הקיים לא תמיד מצליחים להעמידו על מקומו. מנהיג כזה יכול לשגע עם שלם, בעיקר אם הוא מבטיח לו ''גן עדן עלי אדמות''

        האם זה לא מזכיר לכם את המנהיג האומר ''אני החלטתי ואני אבצע'' באשר ''אני יודע יותר טוב מה טוב לכם''. זאת כאשר לפחות חצי העם ומירב תומכיו אינם איתו.

        אני במקומכם הייתי מודאג מאד.

        אז מי שלא למד לקח מ''רפובליקת וויימאר'' כנראה יצטרך לעבור את מה שקרה לרפובליקה זו בעצמו.

  • 31.

    חיפה והצפון להיכנס לכוננות ספיגה דחוף!! (ל''ת)

    ש.א, 17/05/07 21:54

  • 30.

    יאללה לזרוק עליהם אטום!

    ככה נקצר את סבל, 17/05/07 21:53

    משיח כבר בא!

  • 29.

    כל הכבוד !האתר הזה הוא היחידי שכותב''מחבלים'' ולא פלסטינים! (ל''ת)

    שלום אבו שפם, 17/05/07 21:42

    • נכון, הם סתם ''ג'וקים מסוממים'', יאללה לרסס אותם בפליט (ל''ת)

      רפול, 17/05/07 21:54

      • לא צריך פליט נשאר DDT משנות החמישים (ל''ת)

        בן גוריון, 17/05/07 22:20

    • וגם המצנזר מכווווווולם (ל''ת)

      עובדה, 17/05/07 21:56

  • 28.

    מה שיפיל את אולמרט זה ההתנתקות שמתפוצצת לו בענים לא לבנון

    ליאור ב''ש, 17/05/07 21:40

    הצבא מתאפק אבל אני מאמין שכמה גנרלים יניחו את הדרגות על השולחן

    שהרי זה ברור שהיושב ראש שלנו קשור לקונספציה שברגע שתיפול הוא עם כל המחדלים שלו יתגלו לאומה ערומים כד זווכה

    איך אמר המצביא?? לו היטלר לא שיקר לי.....
    אןלמרט זה שעבדו עליך ''הפאטנרים''כולם יודעים . אבל זה שאתה עובד כל ילדי וזקני ישראל משאירם חשופים כאילו מאומה לא קורה יתפוצץ לך בפנים ויותר מהר ממה שחשבת.

    על הטילים במלחמת להנון העם התאפק כי חשב שאתה בשליטה .עתה כולם יודעים שחוץ מלשלוט על כסאך אתה טוב רק לכניעה!!

    • הצחקת אותי ! (ל''ת)

      אולמרט, 17/05/07 21:51

    • מה שיפיל את אולמרט זה עם מטוטמם וסרבן שלום (ל''ת)

      שתי מדינות, 17/05/07 21:55

      • מאיזה ארגון אתה, פעיל שלום? מחמאס או מג'יחאד איסלאמי? (ל''ת)

        מרק, 17/05/07 22:09

        • אני פרוסי גאה. מומחה לגז ולהשמדת עם (ל''ת)

          אדולף, 17/05/07 22:20

          • אני מניח שהתכוונת אוסטרי אבל בשבילך גם פרוסי זה הישג (ל''ת)

            מרק, 17/05/07 22:43

          • אתה לא אדולף אתה בת יענה (ל''ת)

            אהרון, 17/05/07 22:50

      • מזל שאתה חכם! עם מי שלום יא טמבל? עם מי? (ל''ת)

        just me, 17/05/07 22:12

        • עם מי שמוכן לקבל מדינה בגבולות 67 (ל''ת)

          וייצמן, 17/05/07 22:25

          • אז עם מי?

            ארז, 17/05/07 23:43

            האוייב לא מוכן לגבולות 67. האוייב רוצה את כל ארץ ישראל המערבית.
            מוכן לתת לו?

      • נכון, סרבן שלום

        ארז, 17/05/07 23:42

        מסרבים לשלום הדמים של השמאל.
        מסרבים למסור שטחים תמורת חתיכת נייר.
        מסרבים למסור את עצמנו לידי האוייב.

        סרבנים.

  • 27.

    ''מרחיבים השליטה''-סיפורים נוסח מארון אראס. אין שום ''כניסה'',

    כבשה יוצאת חוצץ, 17/05/07 21:39

    הכל ספינים מבית המדרש של אולמרט את קדימה. המטרה הפעם - להשקיט את דעת הקהל תוך הפצת סיפורי בדים.
    יש פתרון צבאי לבעיה ושלא יספרו סיפורים. הפתרון כרוך בגיוס מילואים וכיבוש מיידי של כל צפון רצועת עזה וכל אזור הגבול עם מצרים. יש פתרון, אבל לא רוצים אותו כי בכך תחשף סופית ערוותם של פושעי קדימה המושחתים. אז יושבים על התחת השמן, מגלגלים עינים ומספרים סיפורים.
    בסוף לא תהיה ברירה. שוב. ''יכנסו'' , אך שוב, זה יהיה מאוחר מדי, שוב-מעט מדי ונשלם בדם יקר. שוב.
    ממשלת אולמרט צריכה ללכת הביתה אתמול (!) וכל פושעי הגירוש - ללכת לכלא !

    • יש פתרון צבאי, תוטל מייד פצצת אוטם על עזה (ל''ת)

      שלום או דם, 17/05/07 21:55

  • 26.

    רק ש''ס אלי ישי בחזית והשאר מתחבאים בחוריהם (ל''ת)

    מועלם, 17/05/07 21:35

  • 25.

    להוריד את השאלטר יותר קל!

    שי, 17/05/07 21:30

    למה לסכן חיילים פשוט תסגרו להם את החשמל שם על כל קאסם שנורה!

    • וגם לסגור את המים. שימותו בצמא (ל''ת)

      די לדיכוי, 17/05/07 21:56

      • מצידי שישתו גם מים עזה

        שי, 17/05/07 22:10

        מה שחשוב לי הוא שקט לאזרחי ישראל!

        • שי, תעשה שלום-תקבל שקט, תסרב לשלום-תקבל טיל (ל''ת)

          אי אפשר להחזיק, 17/05/07 22:21

          • מי סרבן השלום לדעתך? (ל''ת)

            יעקוב, 17/05/07 22:36

            • יצאנו מרצועת עזה מה הסיבה לקאסמים?

              שי, 17/05/07 22:58

              החמאס ממש דורש שצה''ל יכנס לשטחים ויתחיל מלחמה שתעשה רק טוב לעם הפלסטיני, כי שוב ישראל תראה כמדינה של רוצחים צמאי דם.

              נראה לי יותר ''הומני'' פשוט לסגור את השאלטר של החשמל ולגרום לאזרחים להפעיל לחץ על החמאס להפסיק את ירי את הקאסם. תגיד לי אתה מה עדיף להכנס לעזה ולגרום להרג עשרות אנשים בשני הצדדים או שבוע של אי נוחות? נראה לי שהפיתרון הזה עדיף לשני הצדדים, אבל אם יש לך דרך לשכנע את החמאס ששלום עדיף ושפשוט יפסיקו את ירי הקאסמים על אזרחים חפים מפשע...

            • כל זמן שלא יהיה שלום יהיו טילים מאלף ואחת סיבות (ל''ת)

              שטוח משוחרר, 17/05/07 23:27

            • מדינת ישראל מסרבת לחזור לגבולות 67 ומסרבת לשלום

              קו ירוק, 17/05/07 23:29

              אין ברירה, שתי מדינות לשני עמים.
              אבל איך אפשר לתת להם מדינה אם 400 אלף מתנחלים ביתרו את יו''ש למאות קנטונים זערוריים

          • עשינו שלום

            ארז, 17/05/07 23:43

            עשינו שלום,ב-1993. כמה יהודים שילמו בחייהם את מחיר השלום שלכם?

          • חכם לומד על טעויות של אחרים, טיפש על טעויות של עצמו

            קסאם, 17/05/07 23:44

            אידיוט לא לומד כלום.
            שלום עם חמאס שווה כמו שלום עם היטלר של צמברליין.

  • 24.

    אמר פרץ

    פרדי, 17/05/07 21:27

    אמר פרץ. ''אבל ברגע שהחמאס החליט להסיט את האש אלינו, לא נוכל לעבור על כך לסדר היום, ולכן אנחנו מתחילים להגיב על פי תוכנית פעולה שלנו''.
    ואם מר פרץ מכיר בכך שזה החמאס שאחראי לכך (ולא פרט זה או אחר), איך זה שהתגובה מופנית רק לשולחי הרקטות, ומפעיליהם הישירים? מה עם הנהגת החמאס?

    • אמר פרדי היורד ממקום משכנו הבטוח בארה''ב (ל''ת)

      די לדיכוי, 17/05/07 22:12

  • 23.

    כמה חבל?! חמאס ופת''ח עשו לנו את העבודה (ל''ת)

    שפוי, 17/05/07 21:24

    • הדם של פתח וחמאס יטביע גם אותנו (ל''ת)

      לא שפוי, 17/05/07 22:12

  • 22.

    מדוע שמעון פרס אינו נוסע לעזה להשיג הפסקת אש ?

    ישי, 17/05/07 21:24

    הרי הוא יקיר הפלשטינים והשלום !!

    • כי 400 אלף מתנחלים לא נותנים (ל''ת)

      המתחרדל, 17/05/07 21:57

    • תגובה ל 22,

      יוסי, 17/05/07 22:13

      בהחלט הכתב צודק, שששמעון פרס כעת לשומעים שעושה בקשר שיגור ה קסמים, הרי שהוא לא גר בשדרות, אבל אני מוסיף, איפה הממשלה, הכנסת, שתפקידם להגן על אזרחי המדינה, אין אף מדינה בעולם שלא היה מגיב לירי הרקטות. זה מראה על חולשה, והמחבלים מקבלים מצב, שהדרך פנויה להרג אזרחי ישראל.

  • 21.

    זה לא יעזור , רק יחמיר, צריך לעשות הפסקת אש כוללת, גם בגדה! (ל''ת)

    גיל, 17/05/07 21:24

  • 20.

    ממתי לישראל יש זכות להגן על עצמה?שאלו את ליבני היא נותנת עוד שטחים (ל''ת)

    חית, 17/05/07 21:22

    • ממתי לפלסטינאים יש זכות קיום? לרסס בגז מייד (ל''ת)

      אדיוט צמא דם, 17/05/07 21:57

      • באיזה שנה בדיוק קם ''עם פלסטיני'' ומה עשדו הירדנים בארץ ומי הובס ב67 (ל''ת)

        יודע, 17/05/07 22:46

        • יש לי פטנט, עוצמים עיניים והמתכנים ''פלסטינאים'' נעלמים מיד (ל''ת)

          גולדה מאיר, 17/05/07 23:43

  • 19.

    סוף סוף ירד לאולמרט האסימון

    אברהם, 17/05/07 21:15

    מבצע צבאי הוא כורח המציאות
    לכבוש את רצועת עזה כולה ולהחיל עליה את ריבונות ישראל מייד!!

    • עדיף לזרוק עליהם אטום (ל''ת)

      א. מגרמניה, 17/05/07 21:58

  • 18.

    לעצור מייד את המבצע המיותר הזה!! רק ביטול הכבוש יביא להפסקת הטילים!

    נעמן, 17/05/07 21:14

    מבצע מיותר לחלוטין
    חמאס הצהיר מזמן על נכונותו להסדר עם ישראל בגבולות 1967
    יש לעמור את המבצע ולשאת ולתת על החזרת השטחים הכבושים ביהודה שומרון ומזרח ירושלים
    די לכיבוש!!!
    עיצרו את הטנקים עכשיו!!

    • הדבר האחרון שניתן לומר עליך זה שאתה שפוי (ל''ת)

      אלמוני, 17/05/07 21:40

      • ומה הדבר לפני האחרון? (ל''ת)

        נעמן, 17/05/07 21:52

        • זקוק לאשפוז? (ל''ת)

          בי''ח פסיכיאטרי, 17/05/07 22:00

        • יוסוף V, מה עם נועומי מפורטוגל וחנן מפריז, ואבא לחייל...

          Avi Ecuador, 18/05/07 03:49

          לא הכנסת הרבה תולעים היום.

      • אלמוני ידידי, אתה גאון. רק באלימות נפתור את בעייות המזרח התיכון (ל''ת)

        א. דולף, 17/05/07 21:59

        • להגיד אידיוט עליך זה להעליב אידיוטים (ל''ת)

          קסאם, 17/05/07 22:28

          • צודק, להמשיך לשלוט, לדכא ולספח דה פאקטו את יו''ש (ל''ת)

            עיניו בראשו, 17/05/07 23:31

          • האדיוטים מכריזים בזאת על סיפוח מיידי של עזה ויו''ש (ל''ת)

            סופח גזים, 17/05/07 23:44

    • גם אני אומר שחמאס הוא ארגון שלום (ל''ת)

      נפוליאן, 17/05/07 22:11

    • לשפוי

      לא שפוי, 17/05/07 22:15

      ראשית כל תפנה את ביתך לפני שנפנה את ירושלים. שנית או שאתה נאיבי או שאתה טיפש. כמדומני שאתה גם טיפש וגם נאיבי. בא נאמר שנחזור לגבולות 67 האם אתה חושב שהם יסתפקו בזאת?? מה בנוגע לחוק השיבה ? מטרתם היא חיסול טוטלי של מדינת ישראל.. פתח את עינך ותריח את הקפה.. תתעורר

    • הצלחת להימלט בעור שינייך מ-4 אחים גברתנים לבושים בלבן וחמושים

      בזריקה נעימה, 17/05/07 23:18

      לא לעולם חוסן.

    • החמאס מסכים למדינה...

      ארז, 17/05/07 23:44

      בגבולות 1922 - כלומר, ארץ ישראל המערבית כולה, עם מעמד של ד'ימים ליהודים.
      מתאים לך?

  • 17.

    לפחות משהו אחד טוב יצא מההתנתקות...

    איתם, 17/05/07 21:09

    מאז ההתנתקות, כבר היו 87 הפסקות אש. (לא שלי, של חגי סגל)

    • די להתנתקויות, סיפוח מיידי של כל השטחים וטיהור אתני (ל''ת)

      מילושוביץ, 17/05/07 22:00

      • אני לא אתפלא אם אחרי דולפינריום אתה רקדת על הגג (ל''ת)

        קסאם, 17/05/07 22:45

        • אני לא רוקד על הגג, אני רוקד בחברון עם החברה הטובים (ל''ת)

          הרקדן האוטמטי, 17/05/07 23:32

  • 16.

    צריך להפציץ ולהפגיז את עזה

    אזרח, 17/05/07 21:05

    צריך להפציץ ולהפגיז את עזה וסביבתה.לא להכנס עם שריון או רגלים לא לעזור לחמס להישטלת על עזה תן להם את עוצמת האש והדיוק של צ''הל.לסגור אותם מיכל הבחינות ולשבש להם את התשתית של הטרור להמנע מכניסה לאזור לפגוע בהם הרחוק ולמנוע נפגעים בין חילינו.תןל הם את העונג להרוג אחד את השני.אזרח פ''ת

    • על כל טיל, מייד לכלא 100 פלסטינאים במסגד ולשרוף אותם (ל''ת)

      עבד טוב בשבילנו, 17/05/07 22:02

  • 15.

    לפנות את שדרות!!!

    יריב גלבוע, 17/05/07 21:05

    מה יש להם לחפש שם? בגללם מתים הרבה חיילים וימותו עוד הרבה! שיעברו למרכז, הם סתם רוצים מגורים בזול לכן הם הלכו לשדרות.

  • 14.

    מי מגיש בג''צ נגד העיתונאים חסרי האחריות המסכנים חיי חיילים ?

    מלואמניק ממלחמת, 17/05/07 21:03

    לא למדתם כלום מהמלחמה ??

    אם תיפול שערה מראש חייל בגלל הדיווחים חסרי האחריות שלכם יהיה להעמיד אתכם לדין.

    יאפים חוצפנים !

    • אני מגיש! מה זה צריך להיות מדווחים איפה הטנקים בושה!@ (ל''ת)

      just me, 17/05/07 22:26

  • 13.

    להפציץ ולהפגיז את עזה וסביבתה.

    אזרח, 17/05/07 20:59

    צריך להפציץ ולהפגיז את עזה וסביבתה.לא להכנס עם שריון או רגלים לא לעזור לחמס להישטלת על עזה תן להם את עוצמת האש והדיוק של צ''הל.לסגור אותם מיכל הבחינות ולשבש להם את התשתית של הטרור להמנע מכניסה לאזור לפגוע בהם הרחוק ולמנוע נפגעים בין חילינו.תןל הם את העונג להרוג אחד את השני.

    • ואני אומר , רק גז חרדל. מנסיון (ל''ת)

      שטופהאוזה, 17/05/07 22:14

      • הא הא איזה מצחיק אתה לי אין בעיה להרוג את כולם אני רוצה לחיות נקודה (ל''ת)

        just me, 17/05/07 22:27

        • נכון, דרוש לנו ''מרחב מחייה'' מן הים הגדול ועד לפרת

          גיאוגרף, 17/05/07 22:40

          ואת הנייטיבס נשמיד ונאבד שלא יפריעו

          • רק מן הים עד הירדן

            ארז, 17/05/07 23:45

            ואת כל הכובשים הערבים נסלק מכאן.

  • 12.

    לא לדחות את הכניסה הקרקעית בגלל חשש כתוצאה מדו''ח וינוגרד.

    אלי, 17/05/07 20:58

    אסור לממשלה לתת למחבלים זמן להתכונן לכניסה של צהל לרצועה, שכולם יודעים שעוד מעט תבוא. חבל על הזמן.

    • בליץ קריג מייד. טנקים נועו (ל''ת)

      גנראל האוזן, 17/05/07 22:28

  • 11.

    לא ייאמן איך התקשורת לא למדה כלום מהמלחמה בלבנון, ומפרסמת מידע צבאי

    זו עיתונאות או, 17/05/07 20:58

    בושה וחרפה.

    כל היום מתבכיינים על כל פסיק בדו''ח וינוגרד, בזמן שאת הלקחים שלהם הם לא מיישמים.

    שוב פעם מסכנים את הכוחות בשטח בשביל ידיעות מטופשות.

    הפעם אם חיילים יפגעו אתם תהיו אשמים לא פחות מהמחבלים.

  • 10.

    חיי האזרחים הפקר!!!! שמישהו יעשה משהו כבר!!!!!! (ל''ת)

    מצב עגום, 17/05/07 20:50

    • נכון, צריך להרעיב ולדכא את מליון האסירים בכלא שנקרא עזה

      חכם מה הוא אומר, 17/05/07 21:31

      רק אלימות תפתור את הבעייה באיזור

      • שב בשקט סמולן יפה נפש (ל''ת)

        just me, 17/05/07 22:27

        • אין לך משהו מתוחכם יותר להגיד, לא נמאס לך להיות גרופמן?

          just you, 17/05/07 22:42

          סמולן, סמולן, סמולן, זה כל מה שאתה יודע לחזור עליו תוכי חיפאי?

          • קודם כל צריכים לחסל סוכני חמאס שפועלים בתוך מדינת ישראל

            קסאם, 17/05/07 23:02

            פלשתינים הורגים את הבוגדים ואצלנו בוגדים יושבים בכנסת ופועלים בגלוי נגד המדינה ונגד צבא וזה לא פלא שאנחנו מפסידים במלחמה נגד איסלמו-פשיזם.

          • אני לפחות לא מבזה את השואה וצועק נאצי נאצי נאצי כמו מפגר (ל''ת)

            just me, 17/05/07 23:16

    • מי זה מישהו? פניות ללא שם של המישהו, לא ייענו ! (ל''ת)

      מחלקת פניות, 17/05/07 21:44

  • 9.

    ההתנתקות מתפוצצת לנו בפנים. (ל''ת)

    יואב, 17/05/07 20:46

    • ההתנתקות תרמה, תורמת ותתרום לעתיד מדינת ישראל. (ל''ת)

      Avi Ecuador, 17/05/07 20:52

      • נו, אידיוט שמרגיש חכם ורוצה להרגיז, יוסוף לא נמאס לך להתחזות? (ל''ת)

        Avi Ecuador, 17/05/07 22:07

        • ואני אומר לכם, אצלנו באקודור חיסלו את כל האינדינים ומאז שקט (ל''ת)

          Avi Ecuador, 17/05/07 22:31

          • לאבי אקוודור

            ישראלי, 18/05/07 01:05

            אבי אני גר במיאמי 41 שנה.. ביקרתי בקיטו מספר פעמים מדינה יפיפיה

    • כן אה? לפני ההתנתקות היה כאן גן עדן?

      אלעד, 17/05/07 21:02

      אני בעד כיבוש השטחים כולם וגירוש הערבים כולם לירדן. עם זאת אני גם מציאותי, לא ההתנתקות המציאה את הטרור ולפני כן חטפנו לא פחות טילים.

      • אז למה גירשנו לכל הרוחות אלפי אזרחים לקרב הטילים לאשקלון?...?? (ל''ת)

        לי, 17/05/07 21:43

        • כדי שלא אצטרך לעשות מילואים ולשמור עליהם (ל''ת)

          וגם שלא יירקו, 17/05/07 22:29

          • שקרן. החברה בגוש תרמו למדינה המון

            אורן, 17/05/07 22:43

            הם נמצאים ביחידות הקרביות ביותר ושומרים עליך כדי שלא יגיעו אליך טילים לבית הקפה בת''א.

            • כמה מאות מתיישבים, כמה אלפי חיילים ומליון אנשים צמאים ורעבים (ל''ת)

              שפינוזה, 17/05/07 23:35

          • אז עכשיו תעשה מילואים...

            ארז, 17/05/07 23:46

            ותשמור עליהם, כשהאוייב קרוב יותר לבית שלך.
            יותר טוב?

      • לפני הגירוש היה הרבה יותר טוב.

        יואב, 17/05/07 22:13

        והרצועה לא הייתה מלאה בכמות אדירה כל כך של כלי נשק שבקרוב יתפוצצו לנו על הראש.

      • אנחנו הבאנו את הטרור מתוניס.שכחנו כבר אה? (ל''ת)

        החיים שכיחים, 17/05/07 22:14

      • מאז הגירוש...

        ארז, 17/05/07 23:47

        כלומר, פחות משנתיים, נורו יותר טילי קסאם מאשר בחמש שנות האינתיפדה שקדמו לכך.
        מבין את ההבדל?

      • אז אם כך המשוואה פשוטה-

        אפרת, 18/05/07 01:23

        אם גם לפני ההתנתקות, לדבריך, ספגנו אותה כמות טילים, וגם כעת אותה כמות טילים- מה זה אומר?
        שווה= ההתנתקות לא הרתיעה או ''הרגיעה'' את חיית הטרף.. לכן כדי להציל את עצמנו צריך לפגוע בהם יותר... לא סתם נאמר ''מי שמתאכזר אל רחמנים סופו מרחם על רחמנים''.
        ותקן אותי אם אני טועה- אבל אם ילד יהודי נפגע- ישר חולפת בראש המחשבה שאנו אשמים...ומזועזעים יותר כאשר ילד ערבי נפגע... זו התוצאה משטיפת מוח תקשורתית.
        צריך לתקן את זה. ולא להתבלבל- אויב הוא אויב וצריך לצייר אותו בתקשורת כאויב... ולא לומר לטוב שהוא רע ולרע שהוא טוב. כל תינוק למד להבחין בין טוב לרע.
        צריך למגר את המחרטות ברגע ש

    • מה מתפוצץ, סגרת מליון אנשים בכלא ואתה מצפה מהם לשקט? (ל''ת)

      טיפש, 17/05/07 21:30

      • רגע, רגע, אני רוצה להבין.

        תסביר את עצמך, 17/05/07 21:45

        מה רצית שיזרקו את כל היהודים מעזה וירשו לערבים להתנחל בתחומי מדינת ישראל ?

        • שתי מדינות לשני עמים, זה מה אני רוצה

          מסביר את עצמי, 17/05/07 23:34

          נסיגה לקו הירוק

      • נתנו להם מדינה

        ארז, 17/05/07 23:47

        גם זה לא טוב?

  • 8.

    הממשלה משותקת

    תושב שדרות, 17/05/07 20:46

    נמאס לנו

    • בגלל משיחיסטים הזויים שהחליטו לקרב את המשיח (ל''ת)

      חרדל, 17/05/07 21:32

    • תושבי שדרות העם איתכם.

      אפרת, 18/05/07 01:14

      כרגע אתם בסכנה מיידית. אתמול זה היה תושבי הצפון ושלשום זה היה גוש קטיף. ככה זה במדינה המוקפת אויב מכל עבריה.. ומנהיגיה מרגישים בהוואי ומרשים לעצמם לא לחשוב ולעשות שטויות במקום לוותר על הכיסא לטובת מישהו שיועיל עם....
      תחזיקו מעמד ושאלוקים ישמור עליכם.
      ובתקווה שהפעם הצבא יגיב ולא יפקיר אתכם כמו שהפקירו אותנו בגוש קטיף 4 שנים מטורפות

  • 7.

    לא יותר פשוט להתנתק משדרות? (ל''ת)

    יעקב, 17/05/07 20:44

    • צריך להתנתק משכמתוך

      גדי, 17/05/07 21:04

      מאנשים מרירים/שחצנים אוהבי כסף ופיצויים, תרשום כתובת - נשלח לך עוד פיצוי. עלובי נפש כמוך הם הצרה האמיתית, הערבים תוקפים - אתם ממהרים להאשים יהודים, אתם לא יותר טובים מהשמאלנים הקיצוניים ביותר.

      • עלוב נפש. למה שלא תודה שההתנתקות המריצה אותם לתקוף? (ל''ת)

        ישראל, 17/05/07 22:07

        • אה, זה לא בגלל שסגרנו אותם בכלא אחד גדול ? (ל''ת)

          אוי כמה שאני, 17/05/07 22:32

        • בטח שההתנתקות המריצה אותם, כפויי טובה שכאלה, יושבים על סיר הבשר

          עלוב נפש, 17/05/07 22:44

          ויורים טילים במקום לרקוד במסעדות

      • גדי צודק, להדק את הסגר על עזה מייד , להפגיז, להרוג ולהשמיד (ל''ת)

        לא צריך שלום, 17/05/07 22:16

      • האמת כואבת, נכון?

        ארז, 17/05/07 23:49

        מי שהביא את המחבלים מטוניס ללב הארץ, הוא האשם. הדם על ידיו.

    • לא יותר פשוט לעשות שלום, ולתת להם קיום מכובד? (ל''ת)

      די לדיכוי, 17/05/07 21:32

      • עשינו שלום

        ארז, 17/05/07 23:48

        עשינו שלום, ב-1993, והעולם השקיע מיליארדים ברש''פ.
        זה שהם בחרו להשקיע את כל המיליארדים באמל''ח ולפתוח במלחמה נגד ישראל זו הבעיה שלהם - והם צריכים לשלם עליה, וביוקר.

      • למה אתה חושב שאנחנו צריכים ''לתת להם|?

        דיינו, 18/05/07 00:23

        כי הם לא יכולים לדאוג לעצמם? כי הם מפגרים? כי הם צריכים אפוטרופוס? כי ביום שעזבנו את הרצועה הם התחילו להשתולל ולהרוג אחד את השני? גזען שכמוך שחושב שהפלסטינים לא יכולים להסתדר בעצמם, שחושב שהם מפגרים ואנחנו צריכים ''לתת להם קיום מכובד''. אני לא זוכרת כשהפליטים היהודים הגיעו הנה - את הערבים נותנים להם קיום מכובד.

  • 6.

    צריך להיות משטר צביאי ברצועה לראת פינוי אוכ' עזה לסיני.

    נתן, 17/05/07 20:42

    טרנספר יביא שלום. הזיות השמאל יביאו קסאמים.

    • מחנות ריכוז, זה הפיתרון הזמני, אח''כ ''הפיתרו הסופי'' (ל''ת)

      ניצול שואה, 17/05/07 21:33

      • נכון שדולפינריום ומלון פארק מצאו הן בעיניך? (ל''ת)

        ניצול קו 37, 17/05/07 22:53

      • נכון מאוד

        ארז, 17/05/07 23:50

        זה או אנחנו או הם.
        אני מעדיף שזה יהיה אנחנו- מדוע אתה מעדיף אותם?

  • 5.

    יאללה בלאגניםםםםםם (ל''ת)

    100% יהודי בדם, 17/05/07 20:38

  • 4.

    כל הכבוד לאלי ישי

    Esculapio, 17/05/07 20:23

    לא שומע מאחרים שיוצאים לשטח.

  • 3.

    Do not publish any indication relating to the place where the rocke (ל''ת)

    Dan, 17/05/07 20:21

  • 2.

    כבוד השר!!! מה קורה לכם אנשים!!!!!

    יה - לי, 17/05/07 20:18

    עם כל הכבוד לשר התמ''ת את מי זה מעניין שהוא ביקר במפעל ??!! הוא בן אדם רגיל כמו כל בן אדם ובוודאי לא יותר בן אדם מהאנשים בשדרות!!!!
    שהם כל יום סובלים מהקאסמים ובקושי מזכירים את זה... אז זה ש''כבוד'' השר ביקר שם לא עושה את זה מעניין.... עובדי המפעל מעניינים יותר גם להם יש משפחות והם כל יום סובלים!!!!!!!!!

  • 1.

    תלמד מאולמרט הוא לעולם לא מופיע במקום מסוכן (ל''ת)

    אולמרט בבונקר, 17/05/07 20:11