• 46.

    איזו עו''ד טובה (ל''ת)

    אמציה, 23/10/07 22:14

  • 45.

    נו, איפה הערות הגזעניות, כמו חיה שחורה? (ל''ת)

    בוגוסלבסקי., 20/05/07 00:48

  • 44.

    תירמו לבעלי החיים בעמותות

    ענבלוש, 18/05/07 15:56

    כמו ''ראשון אוהבת חיות'' שעומדת להסגר:
    www.stop.org.il

  • 43.

    לפחות אכל אותם. באמת כמו רובכם

    גלוריה, 18/05/07 10:52

    שאוכלים תרנגולות פרות וכו'.

  • 42.

    2 מסרים רלוונטיים.

    yoki, 18/05/07 02:32

    1.חבל שישנן תגובות בעלות תוכן ירוד ורדוד.
    2.ארץ ישראל היא לא פח-זבל של העולם!!!

  • 41.

    nrg- מתים מפחד מהתביעות-אם יגידו פה משהו על עו''הד ''האיטלגנטית''....

    nrg-סותמי פיות, 18/05/07 01:30

    אנא צנזרו!

  • 40.

    ''מדובר בניפוח זבוב לפיל'', אמרה עורכת הדין

    דה-דה, 17/05/07 23:23

    מה שמזכיר לי משום מה את החידה/בדיחה הידועה הבאה:

    שאלה: אם רואים משהו דרוס על הכביש, איך יודעים אם זהו בואש או עורך דין?

    תשובה: אם זה בואש אז יש סימני בלימה.

  • 39.

    דווקא בחור שקט. חבר ברופאים ללא גבולות. (ל''ת)

    לברנטי בריה, 17/05/07 20:25

  • 38.

    מציאות מטורפת

    קורזן, 17/05/07 19:06

    מעניין אבל כל תגובה שנייה פה זה ''אם הוא הרג חתולים או יהרוג בני אדם'' ו ''התעללות בחיות זה רע'' אז במקום לזיין את השכל אולי תעשו משהו ותאמצו חתול כל הגיבורים למינהם שיודעים רק לדבר וככה תקטינו את האוכלוסיה שלהם ברחוב לי אישית יש כלב וחתול אני לא מצדיק את המעשה שלו אבל במציאות שאנו חיים איך אתם לא מצפים שיקרו דברים כאלו למשל בשעה שהוא הרג את החתולים נעשה טבח עם בדארפור אבל מה למישהו איכפת למה כי הם מוסלמים? אז כל אחד במקום לזיין את השכל הרבה ולשפוט אנשים תסתכלו על עצמכם איך אתם משנים את המצב כי מה לעשות העולם מעוות אז איך לא יצאו אנשים מעוותים

  • 37.

    נאלצת להסכים עם השטן הזה בדבר אחד-אין הרבה הבדל בינו לבין העיריות ,

    שואה-אנחנו החיה, 17/05/07 16:05

    שואת בעה''ח..

  • 36.

    מי שנמאס לו-בואו נתארגן להפגנה מול ביה''מש-להחמרה רצינית בענישה -

    אניה, 17/05/07 15:59

    למתעללים מהסוג הזה.והמקרה הקשה כ''כ הזה-יכול למשוך גם תשומת לב תקשורתית לעניין ולבעיה הכוללת-של חוסר ההרתעה.(אגב לפי שמו-לדעתי הוא רוסי לא יהודי בכלל-למרות שגם יהודים היום-וכמו שרואים בחלק מהתגובות כאן-כבר הגיעו למצב שהם עושים דברים שאי אפשר לתאר..) אבל אני לא יוכל להגיע להפגין לבד.מי שרציני ומעוניין שיכתוב כאן-שיגיע.

    • בהחלט אהיה מעוניינת ! (ל''ת)

      הדס, 17/05/07 17:57

      • אני אפנה לתנו לחיות לחיות-לארגון ההפגנה

        אניה, 24/05/07 13:15

        תהיו בקשר על הארגון בנושא!
        נעשה זאת בתאום איתם-ובעזרת האירגון שלהם.

        בואו לא נרפה!

    • הבחלט מעוניינת גם!

      מ''ה, 17/05/07 22:04

      רעיון טוב

    • גם אני מעוניין ואני מביא איתי אוטובוס של אנשים!

      רעיון מעולה, 18/05/07 01:15

      ועוד מיניבוס של חתולים!
      ופרייווט עם 4 חזירי בר...

    • גם אני מעוניינת

      אוהבת חיות, 18/05/07 22:35

      אבל אם מארגנים הפגנה, אשמח אם היא תהיה בשעות אחר הצהריים, כמה שיותר מאוחר, כי אני עובדת עד 17:00.

  • 35.

    בשביל מה העלו אנשים כאלה לארץ?

    נ, 17/05/07 15:38

    הרבה זבל העלו לארץ, חלאות המין האנושי

    • גם משלנו לא חסר (ל''ת)

      גיא, 17/05/07 16:24

    • נראה שהבנאדם גדל בארץ

      אסטרו, 17/05/07 16:59

      לפי גילו

    • 35פשוט צודק חחחח (ל''ת)

      XXX, 17/05/07 22:23

    • הוא לא יהודי-השם שלו נוצרי מובהק..

      רוסיה, 18/05/07 02:35

      השם הפרטי הוא שם נוצרי (אפילו הסיומת-ללא דוברי רוסית-אומרת -סלאבי),ושם המשפחה משמעותו-שישו בירך אותי...

  • 34.

    500 חתולים תמימים...

    עדי, 17/05/07 15:31

    הבן אדם מטורף!!!
    הוא הרג 500 חתולים ואכל אותם?!?!
    אין פלא שהוא רצח גם בני אדם..
    לבן אדם כזה מגיע לשבת בכלא עד
    סוף חייו ולהירקב שם אם אפשר..!!!

    • למה את חושבת שהם כל כך תמימים?

      המגיב המגיב, 17/05/07 15:37

      כמה ציפורים טרפו?

      כמה עכברים אכלו?

      כמה ילדים שרטו?

      כמה שכנים השאירו ערים בלילה בתקופות הייחום?


      העיקר תמימים...

      • איזה מגניב אתה??

        נס 2007, 17/05/07 16:02

        אתה ממש קורע, שנון כזה ממש הבדחן של החבר'ה.
        הצלחת לכתוב בלי שגיאות כתיב מה שאומר שהגיל הכרונולוגי שלך הוא מעל 6, ושם כנראה גם נעצרה התפתחותך השכלית.

        • יפה.. (ל''ת)

          gal, 17/05/07 18:14

      • חזק! (ל''ת)

        שם, 20/06/07 00:43

  • 33.

    הצטרפו לעמותה לדילול חתולי רחוב

    יש לי חתול אז, 17/05/07 15:26

    ואני מתכוון בצורה חוקית ע''י אנשים שהוכשרו להמית חתולים בצורה הומנית ומבוקרת. עלפי חוק. וכל מי שחושב שהגנה טוטלאית על חתולים היא הדבר הנכון, לא מבין על מה הוא מדבר. אנשים קיצונים בכל תחום הם אנשים מסוכנים. תקשיבו גם לדעות אחרות ,חתולים תורמים לסביבה וגם פוגעים בה ואתם לא חיים פה לבד ויש כאלה שלא ממש אוהבים חתולים.לכן אני קורא לדילול של חתולים ויפה שעה קודם.

    • יש גם המון אנשים שלא אוהבים יהודים

      רננה, 17/05/07 16:56

      זה אומר שגם אותנו צריך לדלל?

    • לא מסכימה איתך. אתה אכזרי לפי דעתי !

      הדס, 17/05/07 17:58

      אין להמית אותם , יש לעקר ולסרס אותם באופן הומני , ולא לרצוח אותם על אי עוול בכפם רק כי הם מפריעים לך ''חמודי''!

    • ואיך תדלד את כמות העכברים והחולדות???

      HEAVEN, 17/05/07 19:24

      ללא רעל שהורג לנו את הכלבים, הילדים, האנשים ושאר בעלי-החיים

    • גם אתה רוצה לרצוח??

      מיכל, 17/05/07 22:07

      דילול חתולים בצורה הומנית=רצח!!!!
      איזה מוח מעוות יש לך !
      לחתולים יש זכות קיום בדיוק כמו לבני אדם וכמו לכל דבר בעולם הזה!!!

    • רק תראה איך אף אחד לא מסכים איתך!! (ל''ת)

      מיכל, 17/05/07 22:10

    • יש לך חתול ?! (ל''ת)

      אני מרחמת אליו!, 17/05/07 22:12

    • ולמה לא לדלל בני אדם?

      אוהבת חיות, 17/05/07 22:14

      הם גורמים לסביבה נזק העולה במאות ואלפי מונים על הנזק שגורמים החתולים. שלא לדבר על כך שבעולם שלנו יש יותר מדי בני אדם מכפי שהוא יכול להכיל. לכן זה יהיה יעיל מאוד לדלל אותם (בצורה הומנית ומבוקרת, בדיוק כפי שאתה מציע). אתה לא חושב שאני צודקת?הרי ההיגיון הוא אותו היגיון בדיוק.

    • צודק מאה אחוז, אני איתך!!!

      יעל, רחובות, 18/05/07 10:49

      ויש לי חתולה בבית.

    • אני הייתי מדללת אנשים כמוך

      חתולה סיאמית, 18/05/07 17:02

      חלאה רקובה.

  • 32.

    כבר אין גבול לטירוף

    גלוריה, 17/05/07 14:22

    הוא עוד מגדל שני חתולי מחמד.
    חולה נפש חסר תקנה-אין לי מילים. להרחיקו מהחברה כמה שיותר מהר ולכל החיים. מי שמתחיל בבע''ח ימשיך הלאה לבני אדם. לא סתם נאמר שטיבו של אדם נמדד ביחסו לחלש ולבע''ח בפרט. אוהבי בע''ח לא יגיעו למצב כזה!

  • 31.

    מתי אנשים יבינו שאכזריות היא אכזריות?

    פופה, 17/05/07 14:16

    זה מתחיל בחתול וזה ממשיך לבני אדם. הוא הרי לא הרג את החתולים כדי לאכול- כי לשם מה שמר את הפרוות? לאכול מאוחר יותר? ולמה התעלל בגופת הרוסי-גם אותו רצה לאכול? אם הוא עוד יראה אור יום הוא סכנה לחתולים ולאנשים כאחד!

  • 30.

    מי שמתעלל בבעלי חיים

    יתעלל בבני אדם, 17/05/07 14:03

    במדינה לא מבינים שאהבת בעלי חיים עשויה למנוע פשעים ואלימות.

    אם אדם סובלני ואוהב לבעלי חיים, על אחת כמה וכמה שיהיה אוהב וסובלני לבני אדם.

    המדינה חייבת לעודד טיפול בבעלי חיים, ולא לרמוס את מאכילי חתולי הרחוב!

  • 29.

    הוא פסיכופאט שרצח והתעלל בבני אדם

    ג'ודי, 17/05/07 13:50

    החתולים זה היה משהו צדדי שלדעתו אינו פשע לכן גם היה מוכן להודות במעשה.

    • את בסדר?

      רננה, 17/05/07 16:55

      מדובר כאן על פאקינג 500 חתולים, ושני האנשים הם רק הקצה של ההתעללות, כשהוא כבר פגע לשם ההנאה בלבד ולא היה אכפת לו במי!
      זה רק מחזק את העובדה שמי שמתעלל בבעלי חיים, מחר ירצח בני אדם.

      • צודקת ב-100%

        איה, 24/02/09 13:19

        רצח של כל דבר לשם ההנאה בלבד, מחתולים ועד בני אדם, זה פשע שצריך להירקב בשבלו בכלא לכל החיים!!!!!!
        הבנאדם (הייתי מעדיפה לקרוא לו מפלצת) הזה וכל האנשים (מפלצות) שמסכימים איתו צריכים להתבייש בזה שהם קיימים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 28.

    רצח 500 חתולים=''מדובר בניפוח זבוב לפיל''

    לפי עו''ד עורקבי, 17/05/07 13:06

    איפה לשכת עורכי הדין?

  • 27.

    הוא לא רוצח! להפסיק עם המניפולציות!

    אביחי, 17/05/07 12:48

    אדם שהרג חתולים ע''מ לאכול אותם, הוא לא רוצח!, ולעניות דעתי, לא מגיע לו עונש כלל.
    חתול רחוב אינה חיה מוגנת, כך שלפי החוק מותר לכל אחד לאכול.
    כמו שלי מותר לאכול עכבישים ולטאות, מותר לו לאכול חתולים

    רק הריגת בני אדם, ובכוונה, נקראת רצח.
    נא לדייק.

    • זה מה שאמרו בגרמניה על רוצחי יהודים! (ל''ת)

      עצוב שאתה קיים, 17/05/07 13:04

      • נראה כאילו יש לך ניסיון-כמי שמזדהה עם הפסיכופט הזה- אני אדאג -

        יערה, 17/05/07 15:51

        שרשויות החוק יעקבו אחרי כתובת האינטרנט שלך,זאת הבטחה.

    • תתבייש !אני מקווה שאתה לא מחנך את הילדים

      נוסטרדמוס, 17/05/07 13:12

      שלך לרצח!! חתולים. מה הם פשעו?
      אתה פשוט עלוב,פתטי ודוחה, אני מקווה שאתה לא רוצח חתולים...

    • גם תרנגולות פרות ודגים חפים מפשע! (ל''ת)

      טבעונות עכשיו, 17/05/07 13:47

      • ומה עם הפירות ירקות?

        שם, 20/06/07 00:47

        זה שאת לא יכולה לתקשר איתם לא אומר שאין להם רגשות. כמה ירקות רצחת, פושעת!

    • מה זה חשוב איך קוראים לזה?

      Nיכל, 17/05/07 13:49

      רצח או הריגה או התעללות? מדובר באלימות מיותרת שגורמת סבל לאחר. זה לא מספיק לך? הלוואי ויתעללו בך או במי שקרוב אליך באותה הצורה ונראה אותך מדבר אחרי זה.

      • תודה על האיחולים. נח לך לעבור לפסים אישיים, כיון שאין לך תשובה.

        אביחי, 17/05/07 15:28

        האם אתה לא אוכל תרנגולים?
        האם אתה אוכל פרות?
        האם אתה אוכל דגים?

        אני מאחל לך, שיהיה לך רק טוב, ותאכל הרבה בשר עופות ודגים.

        אביחי.

        • ואני מאחלת לך

          רננה, 17/05/07 16:59

          שתפסיק לרצוח בעלי חיים (כןכן, קוראים לזה רצח!) לשם ההנאה הפרטית שלך, כי לאף אחד לא מגיע לעבור כזאת שואה.

    • הם דווקא כן חיה מוגנת

      אלדד, 17/05/07 13:55

      תקרא את פסיקת בג''צ האחרונה בנושא חתולי רחוב!

      • OK, סליחה.

        אביחי, 17/05/07 15:26

        אני כתבתי את התגובה לעיל.
        לא ידעתי שחתול רחוב הינה חיה מוגנת.

        דעתי עדיין לא השתנת בקשר למילה רצח.
        יש להעמידו לדין על הפרת החוק בעניין הריגת חיה מוגנת, לא יותר.

        במידה ורצח בני אדם, זה סיפור שונה לחלוטין.

    • הוא כן רוצח!!

      עדי, 17/05/07 15:35

      הריגה בכוונה של בני אדם זה רצח.. והריגה בכוונה של בעלי חיים זה גם רצח!!
      פשוט כשהורגים בן אדם עושים מזה בלגן ענק אבל כשהורגים-בכוונה!! מיליוני תרנגולות\פרות\דגים ובכללי חיות ביום לאף אחד לא אכפת..
      זה ההבדל היחידי בין רצח חיות לרצח של בני אדם..!!

    • אביחי צודק!! אכילת בשר חיות אינו רצח

      סטודנטית, 17/05/07 19:32

      לכל מתייפיפי הנפש כאן... לכו לטבע האמיתי, לא זה שאתם יצרתי עם ביות חיות כמו כלבים / חתולים וכו', וראו כיצד בעלי-חיים אוכלים אלו את אלו על מנת לשרוד.

      זוהי שרשרת המזון!

      ואנחנו בראש הפירמידה הזאת. אין שום דבר נוראי ובלתי מוסרי באכילת בשר חיות, כל עוד הן נשחטות ללא סבל!

      מכאן, אגב, הגיעו חוקי הכשרות וכל אוהב חיות הומאני - כמוני! - לאו דווקא בעל קשר חזק לדת היהודית, מוטב לו שיאכל אך ורק בשר שנשחט בשחיטה כשרה.

      • בושה לעם הסטודנטים שאת חלק ממנו

        חתולה סיאמית, 18/05/07 17:04

        סטודנטית?

        את חלאה רקובה ומכוערת!

        • הרי ברור וידוע שכל הסטודנטים צמחונים....

          סטודנטית, 19/05/07 20:38

          ואבוי לסטודנטים שאחת לא צמחונית כמו כולם נמנית ביניהם?... :-)

          התגובה שלך ממחישה את מה שחשבתי תמיד. מרוב חמלה לחיות פסה מכם החמלה לבני-אדם.

          אני, שאוהבת ומטפלת בחיות, אך גם לא נמנעת לאכול את חלקן, לעולם לא הייתי מגיבה בשפה נמוכה ונוראית שכזו כלפי אדם אחר.

          תחשבי על זה.

    • חתולים וכלבים הם חיות עיליות

      אבי דביר, 18/05/07 14:08

      אינטליגנטיות ובעלות רגשות,
      אין כאן מה לדבר על השוואה לחולדות, וכו'

  • 26.

    די, אני לא יכולה כבר עם הכתבות על התעללות בחתולים!!!

    רחלי, 17/05/07 12:28

    זו כבר כתבה רביעית השבוע שאני קוראת על חולי נפש ומפלצות שהחליטו שאם היקום התאכזר אלינו כשהביא לנו כאלה אנשים אז הם יתאכזרו אל העולם בחזרה.
    מה יש לאנשים האלה שהם מסוגלים להתאכזר ליצור בלתי מזיק (אם כבר אז מועיל - הם הורגים הרבה מזיקים)
    ותמים כמו חתולים??
    אני לא מסוגלת להבין את זה!

    • רחלי- מזדהה עם כל מילה שלך

      אוהת חיות, 17/05/07 22:19

      גם לי כבר אין כוח לזוועות האלו. הלוואי ובאחד הימים הקרובים תפרוץ איזו מגיפה עולמית שתשמיד בני אדם בלבד ובא לציון גואל. (או יותר נכון - בא לבעלי החיים גואל. הם גם יישארו בחיים כי לא יהיה מי שירצח אותם, וגם יאכלו את בני האדם שמתו במקום שבני האדם יאכלו אותם).

      • אתה רציני?!!! חיות חשובות מבני אדם???

        לא, 19/05/07 20:39

        כמה מעוות הראש שלכם, בחיי!!!

  • 25.

    מתי כבר יבינו שמי שמתעלל בחיות בסוף גם ירצח אנשים?????? (ל''ת)

    תקלטו כבר!!!!!!, 17/05/07 12:28

  • 24.

    מה אכפת מהחתולים.. הוא הרג אנשים יא בהמות (ל''ת)

    יקי, 17/05/07 12:25

    • יא חסר הבנה בסיסית... כנס!!!!

      אחת שמבינה, 17/05/07 12:52

      מה שאנשים פה מנסים להגיד, זה שמי שמתחיל בתור מתעלל בבע''ח - סופו שירצח גם בני-אדם, ולכן יש להעניש בחומרה! מה לא ברור לך???
      וחוץ מזה שלרצוח ולהתעלל ב-500 חתולים זה גרוע בפני עצמו!!! מה הם עשו לו רע שהוא ככה עשה להם??? למה מגיע להם למות בדרך כזאת??
      מי שעושה כזה דבר לחתול יש לו לב מקרח, מוח מעוות ובעיות בנפש!!!
      אין טעם לתת לו מאסר עולם בכלל, אנחנו לא צריכים אנשים כאלו במדינה - עונש מוות ובהקדם!!!!

    • סוף סוף מגיב נורמלי איך שמים במישור אחד רצח אנשים עם חתולים (ל''ת)

      י.נ טכניון, 17/05/07 14:17

    • בני אדם וחיות הם כן שווים!!!

      צמחונית, 17/05/07 15:43

      הוא רצח בני אדם נכון??
      ואיך אתה קורא ללקח חתול פשט את פרוותו ועורו ואכל את הבשר שלו?? תן לי מילה אחת לזה.. אולי..אמממ.. הרג אותו??!!!! תגיד מה אתה חושב שלבעלי החיים אין את הזכות הבסיסית לחיות??!!
      לבני האדם ולחיות יש רגשות והם מרגישים כאב ובוכים וצוחקים ושמחים אנחנו בדיוק כמו החיות רק שאנחנו לא מבינים את החיות והן מבינות אותנו.. ההבדל היחידי..!!

    • חיים זה חיים (ל''ת)

      HEAVEN, 17/05/07 19:21

  • 23.

    משהכי עצוב בסיפור שבסוף ישחררו אותו

    גבי, 17/05/07 12:17

    ככה זה במדינת ההפקרות שכרגע מונהגת ע''י ממשלה שכל מה שמעניין אותה זה כסף אינטרסים תקציבים , הכסא והכבוד.

  • 22.

    חייבים לסנן את אלו הבאים לכאן במסגרת חוק השבות המטופש והחלמאי (ל''ת)

    ארי איתן, 17/05/07 12:06

    • מה הקשר? (ל''ת)

      רוסי, 17/05/07 15:59

  • 21.

    למתחסדים איכפת מהחתולים, לא מהרוסים המסכנים שנרצחו

    הקומץ, 17/05/07 12:03

    מוסר של סדום

    • הרי כאן המשפט המנצח הוא: מי שמסוגל להרוג בעל חיים,יכול להרוג גם בן (ל''ת)

      גיל, 17/05/07 12:21

    • המפלצת התחילה לטבוח חתולים

      HEAVEN, 17/05/07 19:20

      ואז עבר לבני אדם
      מזעזע
      לא מגיע לו לחיות - אם הוא מזלזל בחיים

  • 20.

    כשהורגים תרנגולות לאף אחד לא אכפת,

    סטודנט, 17/05/07 11:59

    כי הן לא חמודות כמו חתולים?

    צביעות משהו...

    • זה ממש לא העניין

      זולל תרנגולים, 17/05/07 12:25

      הן פשוט טעימות יותר:)

    • תרנגולת זה טעים יאממממיייי

      סטודנטית, 17/05/07 12:30

      תרנגולת זה טעים יאממממיייי

    • צודק

      דג, 17/05/07 12:45

      רק פרות צריך לאכול

      לתרנגולות אין בכלל ערך תזונתי



      חוסו על התרנגולות!!![
      טבחו את הפרות הלועסות על חשבוננו


    • אכפת עד מאד, קורע לי את הלב :((

      סיגל, 17/05/07 14:15

      כל פעם שאני קוראת מה הולך בתעשית הבשר , וזה לא משנה עד כמה בעל חיים חמוד או לא ,הוא בעל חיים!!! ניתנו לו חיים בדיוק כמו לבני האדם רק מה ,האנושות מתעלמת ,למה?! כי החזק ישרוד, זה העיקרון הבסיסי עליו ''עומד'' העולם,זה הטבע של בעלי החיים ואנחנו לא שונים בשום דבר מבעלי חיים בג'ונגל,הצורך ההישרדותי מניע אותנו בדיוק באותו אופן!! ואני רוצה להתייחס לכל התגובות כמו לדוג' סטודנטית שהגיבה ל-20 ולכל הדומים לה, חבל שהתפתחות השכל תלויה באדם עצמו,יש כאלה שפשוט השאירו אותו עם הרבה אבק ולא מנסים להתנער ממנו,,:(

    • צודק

      מיכל, 17/05/07 22:08

      צריך להיות אכפת מכל חיה שמתה בגלל האדם !!!

  • 19.

    ח-ו-ל-ה נ-פ-ש, שיירקב בכלא עד מותו אמן! (ל''ת)

    שירי, 17/05/07 11:54

  • 18.

    המשטרה לא מטפלת כשמתלוננים על מתעללים (ל''ת)

    לילך, 17/05/07 11:46

  • 17.

    ועוד לחשוב שהדבר הזה

    אמא, 17/05/07 11:45

    הסתובב בין אנשים,בקלות הוא יכל לעשות את זה גם לילדים שהוא שנא.
    מטורף!!!!!!!
    מי שמתעלל בחיות בסוף יגיע לאלימות נגד בני-אדם.

  • 16.

    אשמח להזמין אותו לשכונה שלי

    זואולוג, 17/05/07 11:41

    האם ידעתם שהחתולים הם הגורם מספר אחת בשנים האחרונות לחיסול ציפורי בר, דו-חיים וזוחלים בישראל?
    פחות חתולים = שמירת טבע

    • תיזהר שלא תגיע למעצר- אדוני!!!!! (ל''ת)

      ניק, 17/05/07 11:53

    • האכזריות האנושית...לא יאומן לאיזו מידה היא מגיעה... (ל''ת)

      דנה, 17/05/07 12:02

    • פחות אנשים כמוך אדון זאולוג

      בתיה, 17/05/07 12:12

      פחות אלימות בישראל!
      אתה יכול לשנוא אבל לא להרוג ולהתעלל.תחיה ותן לחיות.
      ולמנוול שרצח אנשים וחיות,אלוהים יבוא איתך בחשבון בקרוב.

    • עם כל הכבוד, אפשר לסרס אותם. אבל למה צריך

      אני, 17/05/07 12:17

      להתעלל בהם? מי שמתעלל בבע''ח חסרי ישע הוא חולה נפש. נקודה. ומי שמצדד באנשים שמתעללים בבע''ח גם הוא עצמו חולה נפש. לא צריך להיות גאון גדול או פסיכיאטר כדי להבין זאת.

    • אתה מעדיף עכברים וחולדות בחצר?

      HEAVEN, 17/05/07 19:17

      תפעיל את הראש הקטנטן שלך - זואולוג בטוח שאתה לא

    • זאולוג בתחת שלי

      גרי, 18/05/07 17:06

      לך תחפור מחילה או משהו.

  • 15.

    איפה המשטרה? איך לא שמו לב שהוא רוצח

    נ, 17/05/07 11:40

    רוצח חתולים ואנשים ומסתובב חופשי.
    מדינת עולם שלישי

    • הוא רצח בני אדם.הוא לא רצח חתולים הוא צד אותם כדי לאכלם,זו דרך הטבע (ל''ת)

      בטבע לא מגדלים, 18/05/07 13:21

  • 14.

    לעולם לא לשחררו מהכלא! הפסיכופט לעולם לא יחזיר את חובו לחברה

    מזועזע, 17/05/07 11:38

    אני הייתי גוזר עליו עונש דומה לזה של קורבנותיו

    • חייבים לעשות פה עונש מוות למקרים כאלו!!!!

      אלינור, 17/05/07 12:55

      מה הטעם לתת למפלצת כזה לחיות?! הרי ברור שהוא לעולםםםם לא יהיה אדם שפוי ובסדר..
      מאסר עולם = 25 שנה במדינת ישראל, ואם יצא לחופשי עוד 25 ימשיך לרצוח!!! אתם לא מבינים???!?! לאדם כזה לא יעזור כלוםםםם, הכלא לא יחנך אותו, אלא יעשה אותו גרוע יותר!!!!

  • 13.

    איך הדבר הזה לא בכותרת הראשית?! (ל''ת)

    רוסי שיכור, 17/05/07 11:34

  • 12.

    איך פסיכופת כזה מסתובב חופשי?

    קרנפי, 17/05/07 11:31

    איך הוא נפל בין הכסאות?
    לא איתרו את הטירוף שלו בבית הספר?
    לא שמו עליו עין כקרימינל חולה נפש בתיכון?
    לא המליצו לאשפז אותו בצבא?
    לא הומלץ לו לקבל טיפול פסיכיאטרי ע''י המשפחה או החברים?
    כמה עוד רוצחים סדרתיים כאלה מסתובבים בינינו?

  • 11.

    חייבים להענישו גם על רצח החתולים (ל''ת)

    מאסר עולם, 17/05/07 11:27

  • 10.

    מעניין איזה הורים גידלו חולירע כזה? הרי מדובר בזבל ללא תקנה. (ל''ת)

    דורית, 17/05/07 11:26

  • 9.

    מחליא ביותר (ל''ת)

    עדי, 17/05/07 11:25

    • מחליא זו עוד מילה עדינה בשבילו (ל''ת)

      נערת הצדק, 17/05/07 11:39

  • 8.

    לפי החוק על 500 חתולים מצטבר זה 1500 שנה בכלא

    דוד, 17/05/07 11:23

    על כך הריגה של בעל חיים בכוונה לא בשביל לאכול אותו אלא סתם מתוך רצון להרוג וגם להתעלל החוק גוזר 3 שנים. מצטבר על 500 חתולים זה 1500 שנה בכלא. היה מקרה שמישהו על הרג של קרוב ל- 10 צפרדעים חטף כמה חודשים בכלא פה בישראל. ברצינות !!!

  • 7.

    טוב שפרסמתם

    גימל, 17/05/07 11:22

    אולי אם יותר אנשים יפנימו שאלימות מתחילה בבעלי חיים ועוברת לבני אדם, תהיה התיחסות רצינית יותר להתעללות בבעלי חיים.

  • 6.

    אני דווקא אוהב לאכול תרנגולות

    אלי, 17/05/07 11:21

    אבל את העבודה השחורה של הרצח אני נותן לאחר כי אני לא אוהב לראות דם.
    אני גם לא אוכל אותם בצורת תרנגולת אלא בצורת שניצל (וגם את זה עושה מישהו אחר...)

    • רחוק מהעין רחוק מהלב?

      הבן אדם פסיכופט, 17/05/07 11:52

      עצם העובדה שאדם משלם לרוצח שכיר על מנת שיירצח לא הופכת אותו לחף מפשע, לא כן?

      תחשוב על אותן תרנגולות שנרצחות ע''י אנשים שעובדים במקומות למינהם, אותם אתה מממן כאשר אתה קונה גופות של חיות למען אכילה.

      בשר זה רצח.

      • אנו חיות וטבעי שנאכל חיות.אתה, שאר עם גרנולה (ל''ת)

        576, 17/05/07 13:40

  • 5.

    חניבעל לקטר, הגירסה הישראלית

    יוני, 17/05/07 11:21

    מפחיד !!
    יש לשים אנשים כמוהו בצינוק עד סוף ימיהם.

  • 4.

    על רצח האנשים... גזר דין מוות

    גלעד, 17/05/07 11:17

    ועל החתולים... בעינויים

  • 3.

    חולה נפש, שיירקב עד קץ ימיו האומללים.

    מישהי, 17/05/07 11:17

    מה שמוכיח - מי שרוצח חתולים או כלבים - יירצח גם בני אדם. ובגלל זה כל מי שנתפס מתעלל בבעלי חיים צריך להזרק לכלא להרבה זמן - אולי זה מה שימנע ממנו לעבור לרצוח אנשים.

  • 2.

    סליחה, כמה שניצלים אני אוכל בשנה ?

    דורון, 17/05/07 11:15

    בשבילי לא פושטים חיות ועופות ?
    אז מה הקטע ?

    • מתעללים בהם לא פחות אתה צודק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      הדני, 17/05/07 11:34

      מתי תבינו שאנו לא צריכם לאכול חיותתתתת!!!!!
      יש הכול בטבע עם יהודי נחמד שלי!!!!
      אני מקווה שתתחיל היתעוררות
      קדימה לצמחונות

      • לא נעים להודות אבל

        צמחונית, 17/05/07 12:28

        יש משהו במה שהוא אומר....לכל המתחסדים מביניכם שיותר נח להם להסתכל על השניצל כאובייקט ולא כעל תרנגולת!!

        • יש מדרג בין חיות עיליות לחיות נחותות

          אבי דביר, 18/05/07 14:12

          אי-אפשר להשוות ג'וק לחתול,
          ואי אפשר להשוות חתול לאדם (דרך אגב, ישנם גם אנשים שמבחינת רוע וטיפשות אינם עולים על כלב שוטה, אבל הם לא הרוב)
          במדינת ישראל בכל אופן, נקבעו כללים - חתולים וכלבים הם חיות מוגנות, ניתן להמית אותם רק בנסיבות מסויימות (וע''י וטרינר) ובטח שחל איסור לאכלם.

      • הדני אתה אידיוט גמור!

        מיקו, 17/05/07 13:17

        מתי כבר תבינו שבני אדם זקוקים לבשר כמו חיות טורפות אחרות!!!

        בבשר יש חומרים חיוניים לגוף הנמצאים רק בו ובלעדיהם לא ניתן להתקיים אלה רק ע''י לקיחת גלולות ויטמינים שונות שאין אני מתכוון לקחת כל יום!.

        • מיקו, לפי ההיגיון שלך הייתי צריכה כבר למות מזמן, לא?

          אוהבת חיות, 17/05/07 22:27

          ובכל זאת, תתפלא, אני חיה ובריאה למרות שאני טבעונית (לא אוכלת גם ביצים ומוצרי חלב) כבר שלוש שנים. איזו עוד הוכחה צריך שבני אדם בהחלט יכולים להתקיים יפה מאוד גם ללא בשר? אני טבעונית כבר שלוש שנים, אבל יש בני אדם שחיים כך גם עשרות רבות של שנים והם בריאים לגמרי למרות שהם לא אוכלים את הבשר עם כל ''החומרים החיוניים''. ואפרופו חומרים חיוניים - האם במילה חומרים חיוניים אתה מתכוון להורמונים ולאנטיביוטיקה שנותנים לפרות לתרנגולות? כי זה בדיוק מה שאתה מכניס לגוף שלך.

          • ''אוהבת חיות'' קשה לי להאמין שאת בריאה

            מיקו, 17/05/07 23:00

            כי לפחות מבחינה נפשית את לא ניראת בריאה.

            זו זכותי המלאה לאכול מה שאני רוצה ואני לא שואל אף אחד.

            • למה אני לא בריאה נפשית?

              אוהבת חיות, 18/05/07 22:48

              כי אני אומרת משהו שאתה לא מסכים איתו? לפי זה, נראה שאתה הוא זה שלא בריא נפשית. חוץ מזה, אם כל מה שיש לך להגיד הוא שאני לא בריאה נפשית, זאת אומרת שאין לך תשובה עניינית על הטענות שלי, כלומר אני צודקת.

              עקרונית נכון, זכותך לאכול מה שאתה רוצה, אבל זה נכון רק כל עוד אתה לא פוגע באחרים (אחרים לצורך זה הם בעלי חיים). אם אתה שותף לרצח של בעלי חיים, אז זו לא זכותך לאכול מה שאתה רוצה.

        • אני צמחוני 25 שנה ואני בריא יותר מכל חברי

          כיף להיות, 18/05/07 12:11

          אני בן 50, אני צמחוני יותר מ 25 שנה (לא אוכל בשר וביצים) ואני בריא יותר מכל חברי. בני גילי כבר חטפו התקף לב אחד או שניים, שערם כבר אפור ועל פניהם קמטים לרוב.
          לי אין שום מחלה, שערי חזק ובריא, וכל מי שרואה אותי לא מאמין שזהו גילי.

          האם עדיין אפשר לטעון בבטחון מלא שבשר הוא חיוני לבריאות האדם?
          נדמה לי שרואים שאפשר לחיות יפה ובריא גם בלי בשר.

    • אתה אידיוט!

      שוקי, 17/05/07 11:53

      וצבוע.
      ייתכן מאוד שאלה שמתעללים בחיות לוקחים לגיטימציה מאנשים כמוך ואומרים לעצמם ''אני עושה כמו שעושים לעוף- ולעוף זה בסדר''.

      ואחד ההבדלים הוא- שחתול היא חיה ביתית, חמודה ופרוותית שמסוגלת לתקשר עם בני אדם ושבני אדם יכולים להבחין במצבי הרוח שלה. בקיצור חיה עם אישיות שבני האדם יכולים להבחין בה.
      עם רוב החיות למאכל- זה לא ככה.

      • כל יונק יכול לתקשר עם האדם

        רוני המושבניק, 17/05/07 12:04

        פרה, סוס, דולפין, חתול, כלב.
        ולמרות זאת, אנחנו יכולים לאכול את כולם.
        גם עופות מתקשרים עם בני האדם - אפילו תרנגולת המוכתמת מגיל אפס, תראה באדם את הוריה.

        חומר למחשבה.

      • שוקי- אתה בעצמך צבוע

        הקומץ, 17/05/07 12:07

        בתור אחד שגידל פרות וכבשים אני מודיע לך שגם הם מתקשרות עם בני אדם וחלק מהם יש אישיות לא פחות מחתול. אני גם מאד מרחם על דגים חיים שעושים מהם סושי.

        ההבדל הוא שבשר החתול כנראה פחות פופולרי במאה השנים האחרונות.

        אגב, לא שמענו ממך מילה על בני האדם שהפסיכופת רצח - למה? כי הם רוסים שיכורים?

    • סליחה אדוני אבל מגדלים אותם לצורך הזה

      רחלי, 17/05/07 12:33

      ובטח שלא מתעללים בהם סתם בשביל הכיף!
      נכון שיש מדינות בעולם שבהן אוכלים חתולים וכלבים ואי אפשר לשפוט אותם כי מי קבע שחתול אכיל פחות מתרגולת או פרה?
      אבל חתולים וכלבים במדינת ישראל הם חיות מחמד ולא מגדלים אותם בהמוניהם למאכל ומשתדלים כמה שיותר למנוע מהם סבל מיותר כששוחטים אותם (למרות שזה נשמע מאוד קשה לביצוע...)
      לא יכול להיות שבנאדם יחליט על דעת עצמו שהוא אוכל חתולים! זה לא תאילנד פה!!

  • 1.

    רצח חתולים(N) (N) (N) (N) (ל''ת)

    אלף תשע מאות, 17/05/07 11:09