• 152.

    גאידמק צודק

    שמואל א, 18/05/07 17:49

    חבל שהוא לא פועל להפלת אולמרט המושחת

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    הצורה בה מתייחסים לאיש הזה מזכירה לי את הפירוש שנותן

    Yo, 18/05/07 00:29

    רש''י על ''ואנשי סדום רעים מאוד היו'', שם אומר ''מקצרים מי שהיה ארוךומאריכים מי שקצר'', וזה לא מבחינה פיזית. אתן רמז: אולמרט הוא ''קצר'', ואולי ''גאידמק'', הוא ארוך. והוא לא הארוך הראשון שקיצרו במדינה הזאת, נראה לי שגם את משה רבנו קיצרו, ומי יודע, יכול מאד להיות שמנסים כבר 59 שנים לקצר את הבורא, ולא מצליחים. אז מקצרים מה שאפשר. גאידמק למשל.

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    בשורה אחת עם הברונים רוטשילד ומונטיפיורי (ל''ת)

    הרצל, 17/05/07 21:39

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    רגש לאומי והזדהות יהודית

    י.נ., 17/05/07 19:21

    גאידמק מייצג גישה חדשה של הזדהות יהודית ודאגה כנה לעם ישראל יש ליתן לו את ההזדמנות להנהיג את המדינה לאחר שהמנהיגים הנוכחיים נכשלו כשלון טוטאלי. לא אלמן ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    נמאס לי כבר מתופעת גאידמק

    אופיר, 17/05/07 19:15

    הניצול הציני של תופעות כמו בשדרות... אף אחד לא מבין מה שקורה כאן?.. אתם באמת לא מבינים שאיכפת לו יותר מעצמו ומשאיפותיו?... איפה הוא היה במהלך כל השנים כמליונר עד שהגיע לכאן ''יום בהיר אחד''? למה לא שמענו ממנו מילה אחת במהלך כל חייו כמליונר על העם וצרכיו עד הרגע שבו החליט ''לעשות עליה''?... חבר'ה, נכון שהכסף תמיד עיוור את בני האדם, אבל, בכ''ז...תפקחו את העיניים...

    הגב לתגובה זו

    • אופיר אתה תמים וטיפש כאחד

      מוטי, 17/05/07 20:37

      יכול להיות שגאידמק עושה זאת לטובתו האישית ויכול להיות שלא.
      אבל... תראה לי פוליטקאי אחד שלא עושה זאת לטובתו האישית.
      גאידמק לפחות משלם מכיסו הפרטי , תראה לי פוליטיקאי שמוציא מכיסו הפרטי.
      אז גאידמק משחק את המשחק אבל לפחות עוזר כל השאר (פרץ ברק אולמרט וכו...) לא רק שלא עוזרים אלא הרבה יותר מזיקים

      הגב לתגובה זו

      • נו, טוב, בטח אוהד בית''ר... (ל''ת)

        אני, 17/05/07 21:04

        הגב לתגובה זו

  • 147.

    בן אדם זהב....תודה גאידמק

    יהודה, 17/05/07 18:26

    כולכם אנשים אטומי שכל...הבן אדם הזה עוזר(מה שהממשלה לא עושה) ואתם עוד מתלוננים.
    תתביישו שאתם מעזים לדבר ככה

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    המהפך החדש

    קוטין, 17/05/07 18:04

    גאידמק ,
    הגיע תורך לעשות פה סדר.
    כמו במהפך של 77 כך יהיה המהפך של 2007.
    יש להוציא את ההגה מידי חסרי האחריות המשחקים במדינה ובעם כאילו ברכושם הפרטי.

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    גאידמק, אתה קריקטורה וטו לא!!! (ל''ת)

    אדר, 17/05/07 15:21

    הגב לתגובה זו

    • תזחלי למקום ממנו באת (ל''ת)

      יאיר, 17/05/07 16:29

      הגב לתגובה זו

    • את לא מתבישת

      יאיר, 17/05/07 16:31

      צריך להחליף את כל ההנהגה וכן אותך

      הגב לתגובה זו

  • 144.

    מה קורה לאנשים במדינה הזאת

    יוסי, 17/05/07 15:10

    סוף סוף, עד שיש כאן מישהו שבא לעזור לאנשים שנמצאים תחת התקפות של קסמים מדי יום. כולם באים ומשמיצים... לא מעניין אותי מה המניעים שלו(בטוח לא שונים מהמניעים של כל אלו המובילים אותנו...) אבל הבנאדם הזה עוזר לכל האנשים האלו ,מה שלא עושה המדינה! אתם גיבורים גדולים כל הטוקבקיסטים, אבל נראה אתכם חיים שם בשדרות...מגדלים את הילדים שלכם שם תחת כל האיום הזה. הממשלה לא עושה כלום, שום דבר, מה שמעניין אותם זה המשכורות שלהם, המכוניות וכל ההטבות שיש להם מסביב. ועל מה הם מדברים? על זה שפינוי שדרות נותן לחמאס לנצח? הם לא מנצחים בזה שהם פוגעים בנו? שראש הממשלה יעבור לגור בשדרות ואז ישאיר את כל התושבים שם. נקווה שהעם הזה יתפקח. אני לא אומר שצריך לבחור בו(בגייאדמק), אבל גם לא צריך להשמיץ, כנראה שצריך להודות.

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    גיידאמק הגמד מאבד גובה חולה גדלות ותקשורת

    גיידאמק לך, 17/05/07 14:58

    אין עוד בארץ אייל ממון כמו המטורף הזה גיידאמק כל הזמן מסתובב סביב התקשורת בין הרגליים ומתראיין כמו איזה טווס מה הוא רוצה להשיג בתרומות שלו פרסומת אישית השיג שררה השיג עכשיו הוא רוצה גם את השלטון . את זה גיידאמק לא תקבל אולי אצל המסכנים שנתת להם שיפוד וארטיק ביום העצמאות ועוד כמה כאלה שתפסו עליך טרמפ לאוהלים ולבתי מלון. חאלאס מספיק רוצה לתרום תתרום אבל תסתום את הפה.

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    אולמרט מעדיף לבקריב את ילדי שדרות מאשר את אזרחי עזה

    דובב, 17/05/07 14:55

    כדי שלא יצטרך לאמר ''הפסדתי כמו טמבל את המערכה בדרום, הנסיגה היתה טעות נוראית''.

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    גידאמקיזם באשמת הממשלה !!

    מרירו, 17/05/07 14:41

    לו הממשלה היתה מושלת כפי שצריך זה לא היה קורה. אבל בממשלה יושבים חדלי אישים וטיפשים!! והוא גידמאק מנצל את זה בצורה טובה מבחינתו.
    לו הייתי ראיד סאלח הייתי נוהג כגידמאק ....

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    המציל הלאומי

    gigo, 17/05/07 14:26

    והוא אכן כזה הוא מציל אנשים בכל מקום שבו הממשלה נכשלת ואני בטוחה שכולם אסירי תודה לו על מעשיו אבל אנשים יקרים אי אפשר לחכות שבכל פעם שהממשלה נכשלת יבוא נדיב ויעזור במקומה זה לא נכון מבחנת האזרחים. אנחנו צריכים לדעת שהשלטון שלנו הוא בעל יכולת ולא חסר אונים.

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    בואו נשנה את שם המדינה מישראל לגאיידמק ומציא לגאיידמק המנון ודגל. (ל''ת)

    חלם זה כאן, 17/05/07 14:05

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    גאיידמק קונה שלטון בכסף. (ל''ת)

    מדאיג, 17/05/07 13:45

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    ואתה חלק מהקהילה ??

    אני, 17/05/07 13:42

    אולמרט לא שווה התייחסות. לכן לא אתייחס אליו בכלל.

    אבל גאידמק ... ההווו זה שווה.
    מה אתה מנסה לעשות ? מה אתה מנסה להוכיח ? אתה רוצה לקנות מקלט מדיני בכסף ? אתה רוצה לקנות שלטון בכסף ?

    א.ד. גורדון פינסקר בן גוריון ברל כצנלסון ורבים אחרים מתהפכים בקברם. הם רואים מה נהיה מהארץ שהם כבשו זרעו ובנו בשבילנו. נהיה ממנה חבורת ברברים חסרי דעת שרבים מכות על ארטיקים במסיבת על האש בחינם ובוחרים לראשות הערייה מיליארדר מפוקפק בגלל איזה אליפות של קבוצת כדורגל.

    עם ישראל ... עצרו רגע !! נסו לחשוב !! של מי הארץ הזאת ? של מי המדינה הזאת ? על איזה ערכים בנו אותה ? איזה עתיד אתם רוצים ?

    רק בבקשה עצרו רגע ונסו לחשוב !!

    הגב לתגובה זו

    • ל-137 הטענות שלך לא לענין כי...

      פוי פוי, 17/05/07 13:57

      המדינה הזו השתקמה מימי
      ספיר והמיליונר אייזנברג
      ועד היום ולא לא לשכוח את
      הברון רוטשילד על ידי מיליונרים
      הטענה שלך נגד גאיידמק
      בסך הכל גזענית

      הגב לתגובה זו

    • כל האנשים שהזכרת הם רוסים! (ל''ת)

      רוסי שאוהב את, 17/05/07 19:16

      הגב לתגובה זו

    • מילה אחת - צודק!!!!!!!! (ל''ת)

      אופיר, 17/05/07 19:17

      הגב לתגובה זו

  • 136.

    כל הכבוד לך גאידמק-כל מילה בסלע!

    ערן חזות, 17/05/07 13:40

    ותודה רבה לך גאידמק על כל מה שאתה עושה....
    תתעלם מהנבלות שתוקפים ומתנכלים לך-הם פשוט פוחדים ממך....

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    גאיידמק מריץ את נתניהו לראשות ממשלה.מתחיל בתקיפת אולמרט. (ל''ת)

    בשירות נתניהו, 17/05/07 13:38

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    הו הא מי זה בא ? שר האוצר הבא (ל''ת)

    נוסטרדאמוס, 17/05/07 13:23

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    גיאדמק ההזוי

    השפוי, 17/05/07 13:21

    גידאמק מספיק לנופף בכסף שלך. מספיק להתרעיין באנגלית עילגת.
    ולכל המגיבים. כל מה שאולמרט יעשה לא יהיה טוב,תמיד יהיו אנשים שיזכירו לו שהוא מושחת ,הוא וכל הממשלה . שכחתם את ממשלת ביבי וברק ?? מה קורא לכם ?. תיספרו עד 100 לפני שאתם מגיבים.אנחנו המדינה היחידה שבא השלטון מתחלף כל שנה וחצי בערך.

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    תפנימו אולמרט ופרץ הם אוויר רוח ותו לא (ל''ת)

    בוסקילה, 17/05/07 13:19

    הגב לתגובה זו

    • תפנימו אולמרט ופרץ הם הכי טובים. (ל''ת)

      בוסקילה, 17/05/07 13:42

      הגב לתגובה זו

  • 131.

    כל קוץ במדבר ושממה הוא פרח

    אזרח, 17/05/07 12:34

    מ

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    ממשלת קדימה!!!!!!!!!! מהטובות בממשלות ישראל!!!!!! תתאוררו!!!!!!!!! (ל''ת)

    סוף הדרך, 17/05/07 12:16

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק

    x, 17/05/07 12:16

    הפוליטקאים גונבים ממכם כסםי ציבור שלנו, וארקדי נותן לכם כספים אשיים שלו.
    ומי זוכה לביקורת?

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    לא מבין כל הזמן חותכים את אולמרט פתאום מגנים עליו?

    ישראלים, 17/05/07 12:15

    אני לא מבין כל הזמן חותכים את אולמרט וכשגאיידמק עושה זאת אז פתאום חותכים אותו (את גאיידמק)?
    הוא צודק! אולמרט לא מעניין אותו תושבי שדרות,רק הג'וב מעניין אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    איש הזוי!

    יואב, 17/05/07 11:44

    גאידמק, עלה לארץ לפני כמה שנים, יודע עברית אבל מסרב לדבר בה מטעמי יחסי ציבור. משקיע כסף רק במקומות שנותנים לו פרסומת חינם ומתוך אינטרס אישי ברור ובחוצפתו מותח ביקורת על אולמרט אשר אפשר להגיד עליו הרבה דברים אבל פעילות ציבורית אפיינה אותו לאורך כל הקריירה. בטיפשתונו האיש המנותק וההזוי הזה עוד יכנס לכנסת וגרוע מכך!

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    גאידמק רק מנסה לצבור כח לעצמו, כדי להימלט מעונש בצרפת... (ל''ת)

    מפוכח, 17/05/07 11:42

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    מה קורה לח''כ ישרי דרך!! למה לא קמים לסכנה הזואת? הוא קנה את כולם?

    סוף הדרך הלשון, 17/05/07 11:40

    רק הלשון של רמון מקוממת אותכם?
    איפה איכות השילטון? גם אותם הוא קנה?
    אולמרט!! תן הוראה לבדוק את האוליגרך!!אולי ביכלל זה הכסף של פוטין?
    מוזר, מוזר, מוזר!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • טוב לדעת שלא רק אני חשבתי על הכיוון של פוטין... (ל''ת)

      אני, 17/05/07 19:18

      הגב לתגובה זו

  • 124.

    כולם מושחתים ממילא...

    ליטל, 17/05/07 11:21

    גם אני לא אוהבת את גיאדמק - בגלל העבר האפל שלו. אבל אני גם לא אוהבת את ראש הממשלה, השרים והנשיא - בגלל שחיתויות, גניבת כספים ועברות מין - אז מה ההבדל ביניהם??? אם כבר אני צריכה לבחור - אז אני מעדיפה את גיאדמק שמושחת כמו כולם - אבל מציל חיים של ישראלים שנמצאים בסכנת מוות!

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    אם אולמרט לא מוכן להעניק נצחון לטרור שיילך לגור בשדרות

    אבי, 17/05/07 11:13

    הכי נוח לדבר מתוך דירת המיליונים שלך בכרמיה בירושלים , וילדך בארה''ב , במקום לדבר לך תגור בשדרות, נראה אותך, אני בחרתי בך ואני מכה על חטא הייתי צריך לדעת שאם בתור ראש עיריית ירושלים ואח''כ שר התקשורת נכשלת אין סיבה שתצליח בתור ראש ממשלה.

    אני מתנצל בפני עם ישראל - זה לא יקרה שוב - מבטיח.

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    גורמים עויינים שולטים במדינת ישראל

    , 17/05/07 11:11

    לנוכח החשיפה המדהימה שגם טדי קולק היה בוגד אשר פעל מתוככי צמרת השלטון בישראל (היה מנהל לשכת ראש הממשלה, שליח המדינה בוושינגטון וראש עיר נצחי בירושלים, אשר מחליפו הוא, הממ... אולמרט) מתעוררת החובה הביטחונית והקיומית לטהר את כל מוסדות השלטון ומוקדי ההשפעה בישראל ממרגלים, סוכנים זרים ובוגדים.

    על-מנת שלא להחשיד חלילה כשרים לשווא, אין הכוונה לנקוב כאן בשמות, על אף הראיות והסימנים למכביר, לקיומם של מרגלים וסוכנים מטעם המודיעין הסעודי (האם מישהו שיתף פעם פעולה עם עדנאן חשוגי?), המודיעין הצרפתי (מישהו עקב אחרי מי שגזר קופונים פרטיים מהנדבן הידוע הברון דה רוטשילד?), המודיעין האירני (מישהו זוכר מי עבד עם מר גורבניפאר?), המודיעין הפלשתיני (מרטין, אתה שומע?), המודיעין המצרי (מישהו אמר גז טבעי ולא קיבל?), המודיעין הבריטי (היריעה קצרה מלהכיל, אז נסתפק בטדי קולק ויתר חבריו למיזם המודיעין הבריטי, רפ''י) וממילא האמריקני (סנוב, במכון הגיוס של הוסט פוינט כבר היית, או שאתה סתם מתפרנס על-ידי הקרן החדשה לישראל או כ''עמית'' במכוני המחקר והדמוקרטיה, לכאורה? ובכלל - האם יש מישהו שמסוגל לקבל החלטות במדינה שאין לו בעברו הליך מועמדות, בחינה, קבלה והכשרה באחד מהמוסדות ה''חצי אזרחיים'' של ארה''ב?).


    הבריטים מנועים מלחשוף את תיקי המודיעין של אנשים שעדיין בחיים ופעילים בחיים הציבוריים, ולכן. אבל מדוע מדינת ישראל אינה עושה מעשה המעביר מסר ברור לכל בוגד ומלשין ומשתף פעולה עם שלטון זר, וברור לכולם שיש כאלה מסביב, הן בפוליטיקה הן בתקשורת והן במערכות השלטון המשפטי ובכלל (ולא כולם של בריטניה וארה''ב או צרפת, אלא יש גם טביעות אצבע רוסיות, אירניות וסעודיות ומצריות).

    יש לאפשר מנגנון וידוי וחשיפה שלפיו כל משתף פעולה שיודה ועוזב, ירוחם. כי חשיפת השיטה בדחיפות ויעילות ומהימנות חשובה יותר מהצורך בנקמה.

    אבל גם מנגנון הרתע שלפיו כל מי שלא יודה יידע, כי הוא יירדף, גם ארבעים שנה אחרי מנוחתו בקבר.

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    לאולמרט וגאידמק אותם בוסים אותם רצונות (ל''ת)

    ואתם תשלמו כי, 17/05/07 11:10

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    לאן נעלמו הישראלים הפטריוטים שנותנים ל 2 הנוכלים להונות מדינה שלמה (ל''ת)

    אתם רדומים ?, 17/05/07 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    מי בונה את האלימות של אוהדי ביתר לקראת המהומות (ל''ת)

    הקרובות ???????, 17/05/07 11:06

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    ממשלה פושעת אמר וינוגרד (ל''ת)

    והעם שתק, 17/05/07 11:04

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    טוב שמישהו(גאיידמק) מגיב, שימו את עצמכם במקום תושבי שדרות

    איריס, 17/05/07 11:02

    אל תעשו פוליטיקה, תלכו לגור שם ואז תהיו צדקנים ומגינים על שלטון כושל

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    האם האנטישמים צודקים והכסף יענה את הכל במדינת היהדים (ל''ת)

    תחושה קשה מאוד, 17/05/07 11:02

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    סוכן רוסי שעובד על מדינה שלמה רק בישראל שהכסף עיוור את עיניה (ל''ת)

    עגל הזהב, 17/05/07 11:01

    הגב לתגובה זו

    • ואתה סוכן של אולמרט (ל''ת)

      בסי, 17/05/07 13:52

      הגב לתגובה זו

    • הנה עוד אחד שחושב כמוני...

      אני, 17/05/07 19:20

      אנשים עיוורים במדינה הזו...

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    לכל המשמיצים את אולמרט וקדימה!!! יש ממשלה מצויינת בישראל!!! גיאדמק

    סוף הדרך גיאדמק, 17/05/07 10:58

    הוא אינטרסנט, ובא בידיים לא נקיות!!
    כל מלקקי התחת לארקדי, אנשים קטנים!!
    אולמרט, במידה חלילה ויורשע בפלילים ילך!!! בתור ר''מה הוא אחד הטובים שיש!!!
    ליבני! אני לא רואה שאת עובדת!!!!
    איפה התמיכה הארופית בישראל נגד החמס, והקסמים!! אולי באמת צריך להחליף אותך? קדימה לעבודה!!!
    ביבי קיבל אישור מאילון על מצבו הבריאותי, ואני מסכים לכל מילה!!

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    THE KING OF ISRAEL (ל''ת)

    עידן, 17/05/07 10:57

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    לא עוזר???מזיק ופוגע הגדרה מוצלחת יותר!

    ישמעאל, 17/05/07 10:56

    כל זמן שהוא בראש הוא רק גורם נזקים!!

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    שניהם מאותה כנופייה לא שלוח מי הביא את גאידמק לביתר (ל''ת)

    אולמרט כמובן, 17/05/07 10:55

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    הכסף לא שלו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    של הבוסים, 17/05/07 10:53

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    גאידמק מדבר במונחים של 'יהודים' ולא של 'ישראלים'

    די נמאס, 17/05/07 10:52

    מראיונות עם גאידמק ניכר שהוא קצת אנכרוניסטי בגישתו - הוא מדבר על ''יהודים'' ולא על ''ישראלים''.
    יתכן שגישה זו, שנחשבת כיום גלותית משהו, היא הנכונה .
    ושלא תבינו לא נכון - עדיין צריך לנהוג בו ''כבדהו וחשדהו''

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    הממשלה הפושעת הולכת לקבל חיזוק עי עבריין המין רמון (ל''ת)

    ואתם תשתקו, 17/05/07 10:49

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    עשירים עבריינים ותת רמה.3 חברים טובים.

    פופוליזם ב10ש'ח, 17/05/07 10:48

    נו באמת
    פופוליזם לעניים ודפרים.
    אתם קונים תביקורת בגרוש של מליארדר עבריין ומשועמם ?
    שילך לביבי ביבי אוהב תסגנון הזה.
    בריונות של ליכודניקים דפארים.
    היינו בסרט ככ הרבה פעמים כבר.
    רק כמה עצוב לראות כמה נגררים שיכוניסטים ותת רמה יש לחארות כאלה בעם. ועוד ''מעריצים'' אותם.
    ת ת ר מ ה . פשוט.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    הוא צודק אולמרט מתנהג כנטע זר מתנשא אטום ושחיי בפלנטה אחרת

    כספר גואוסט, 17/05/07 10:48

    איך הוא נתפס אומר שהוא אף פעם אינו מתכוון לדברים שאומר לעם מעל כל במה
    אבל אומר אותם להשרות אווירה רגועה

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    מוכר החלומות

    איתמר, 17/05/07 10:47

    איש הכסף הבלתי נגמר שמעוניין לחדור לפוליטיקה בלי שזה דורש ממנו להיות בעל עמדה משמעותית באופן כלשהו. ''חילוקי דעות בינו לבין ראש הממשלה'', אפשר לחשוב שמדובר בשר החוץ, פשוט עבד כי ימלוך. מדובר באיש שקנה את עולמו באמצעות כסף ש''הרוויח'' בדרכים לא דרכים, וגם כעת נוהג כמי שמבין הכי טוב את הרוח הגלותית הישראלית החדשה: כסף הוא המענה לכל דבר, בכל עת ובכל מצב, גם כאשר אין לך מה לומר על שום-דבר.
    למי שלא נמאס לו שמוכרים אותו באופן הזול ביותר, שימשיך להגיב תגובות בוגרות במיוחד כגון ''ארקדי המלך'' ו''ארקדי, אנחנו אוהבים אותך'' וכו'. למי שמבין שהחיים מורכבים קצת יותר משיפודים בחמשה שקלים ביום העצמאות לא צריך לומר עד כמה התופעה הזאת מסוכנת מכל הבחינות. החשש הגדול הוא שאלה שמבינים זאת מועטים יותר מן העדר האומלל שרץ אחרי הגאידמק בבהילות, כמו אחרי החלילן מהמלין, בלי כל ביקורת עצמית. מחליא

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    נצחנו של הטרור ,מביא למחשבה גלותית

    בר כוכבה, 17/05/07 10:46

    ראש ממשלה שרים לא נכבדים
    האם בטחון אישי של ילדים זקנים זה לקסוס

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    ראש עיריית שדרות צריך להודיע לממשלה (לא בטררם) מתי השעה לפנות (ל''ת)

    הוא וצוותיו, 17/05/07 10:42

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    תעזור לימ''חים של צה''ל!! (ל''ת)

    ירון, 17/05/07 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    מוזר למה גאידמקשם את כספו בשדרות אין עשן בלי אש ראו הוזהרתם (ל''ת)

    קושי, 17/05/07 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    גאידמק המלך!!!!! (ל''ת)

    אני, 17/05/07 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    אם צהל היה נלחם אז היה שווה להשאר בשדרות אבל צהל ברח וחייבים לסגת (ל''ת)

    החאמאס נצח, 17/05/07 10:39

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    אלי ישי לימד את העם שעבור אתנן אפשר לעשות הכל (ל''ת)

    והעם מבצע, 17/05/07 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    יש לחוקק יום גאידמק לכבודו (ל''ת)

    שלמה, 17/05/07 10:33

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    ארקדי 100% ,אולמרט% 3

    דוד לוי, 17/05/07 10:32

    בושה למדינה שמפקירה אותנו למולך,אני אישית אעבוד בשביל ארקדי ואני יעשה כל מה שיגיד לנו

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    אצלנו בכפר ממשיכים להרהר...

    הנרי ה-8, 17/05/07 10:29

    אצלנו בכפר ממשיכים להרהר: היום פינוי לבאר שבע, מחר פינוי לקנדה...?

    הגב לתגובה זו

    • אם תמשיך להיות אזרח נאמן שכזה למדינה...

      אני, 17/05/07 19:22

      אל תתפלא שאתה תהיה הראשון שתעוף לשם

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    שימו שלט למכירה על איזה בנק ותראו איך שאולמרט יתחיל לפעול ! (ל''ת)

    אמנון בן-יהודה, 17/05/07 10:23

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    עיריית שדרות היתה צריכה להיות עם היד על הדופק

    ולהחליט מתי, 17/05/07 10:23

    בעזרה ממשלתית כמובן

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    98% מהציבור רוצים להפטר מאולמרט וממשלת הצללים שלו אבל הם נדבקו

    הגועל משפריץ, 17/05/07 10:18

    ע''י שיחוד שיטתי של הח''כ ...

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    אולמרט-קדימה

    .מזהיר, 17/05/07 10:16

    אדון אולמרט אל תשכח לרגע שחלק מתושבי שדרות תמכו לצערם ב- קדימה שאין בליבי ספק שהיא תמחק בבחירות הבאות שהן מאוד קרובות.
    ראש ממשלת ישראל העלובה איך הגעת להיות ראש ממשלה? דרך הליכוד נכון ושם הגעת בפריימריס למקום ה-32 הרי שבמזל נבחרת לכנסת נכון! ואז היית פודל של שרון
    שאפילו אינך מבקר אותו עכשיו נכון!
    אגב איפה הילדים שלך ? !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    אל תתבלבל !!!

    הודעה לארקדי, 17/05/07 10:14

    ארקדי ואנשיו !!! שימו טוב לב !!!!!
    אל תתבלבלו!!!!
    גם אלה שמתלהבים מכם יודעים מצויין מה הסיבות למעשיכם ה''פילנטרופיים''. אז אל תתבלבלו אם לא תזכו בהמשך כשתנסו להמשיך ולהשתלט על מוסדות השילטון בתמיכה שאתם מצפים לה.
    כולם יודעים מה אתם מחפשים, ולמרות שכל ארקדי תורן חושב שהוא הגיע למדינה שבה הילידים לא מבינים כלום ורק מי שהגיע מהמעצמה התרבותית ????? רוסיה, יודע משהו.
    ארקדים שימו לב טוב!!! לא קונים אותנו בכסף ואנחנו לא מקבלים עצות בגרוש מאנשים כמוכם שהגיעו לכאן לפני דקה וחצי.
    ותעשה טובה ארקדון :!!! אל תלמד אותנו על מצבי לחץ ומצבים קיצוניים.
    תתרכז ברכישת קבוצות כדורגל ואל תנסה לקנות את כולנו.
    ספסיבה!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    שואה.................

    תושבת שדרות, 17/05/07 10:11

    אתמול הבנתי מה זו שואה
    אתמול כשחיפשתי פתרון לבן שלי הבנתי את האמהות בתק' השואה שנתנו את ילדיהם על-מנת להציל את חייהם גם אם זה אומר לא לראות אותם יותר.מדינת ישראל מחוייבת כלפי אזרחיה וזה אומר שאין צורך לקבל לגיטימציה עולמית על-מנת לפעול! הבא להורגך השקם להורגו

    הגב לתגובה זו

    • תחזיקי מעמד, תושבת יקרה

      חלי, 17/05/07 11:07

      האם נערכים להוציא את הילדים משדרות? אין בזה שום ''פחיתות כבוד''. גם בריטים פינו את הילדים מלונדון במלחמת העולם השניה ואף אחד לא יאשים אותם בבריחה. אני מוכנה לקלוט ילדים אצללי בבית, שיזכו לקצת שקט.

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    גאידמק פשוט ממשיך להפתיע לטובה

    גאידמק האחד, 17/05/07 10:09

    ושמישהו יקום ויגיד משהו . הוא תורם מכיסו הפרטי מיליונים והמדניה והממשלה משמיצים אותו פעם אחרי פעם .הממשלה מפקירה את תושבי שדרות כמו שהפקירו אותו בחיפה בזמן המלחמה.
    עלה והצלח גאידמק אנו זקוקים לך בממשלה.
    וגם אם אומרים שיש נגדו דברים פלילים אז זה בסדר כי נגד רוב חברי הכנסת שלנו יש אישומים כאלו או אחרים אז גאידמק בתור חיפאית אני מודה לך ומצדיעה לך מה שלעולם לא הייתי עושה לשום חבר כנסת שהיה או יהיה למדנית ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    ארקדי

    ס, 17/05/07 10:04

    תגיד לי מר ארקדי מתי המימשלה ידעה לצאת מימצבים כאלה שעכיו יצאו יודעים לדבר ולקבל משכורות וטובות הונאה

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    האניגמה הגידמקאית

    יוסף, 17/05/07 10:04

    לא מכירים אותו. ההיסטוריה האישית שלו לוטה בערפל. שומעים עליו דברים שליליים לפחות מצרפת ומאנגולה, מטרותיו אינן ברורות, ועשייתו הציבורית מוגדרת כמהלכים פופוליסטיים. אבל: הוא מאתר בעיות מהר ופועל מהר. לא יסודי ולאורך זמן אבל מהר מספיק כדי להיקלט בתפיסת ההמונים כמושיע. גיידמק משמש הוכחה ניצחת לאזלת היד של השלטון ולחולשת הדעת של העם שהוא מנהיג. היינו חזקים פעם כאשר כל אחד מאיתנו היה חזק להתמודד עם מציאות החיים ולא מסרנו את עצמתנו האישית בידי אחרים. ממשלה חזקה היא פועל יוצא של עם חזק ואצלנו פסקה העוצמה. ממשלה אמורה לארגן היטב אנשים בעלי יכלת ולחנך את הדורות הבאים ליכלת אישית/ ציבורית. ואיפא אנחנו?
    תסתכלו במראה ששמה גיידמק ותראו את עליבותנו ועליבות שילטוננו.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    רוצים לדעת מי זה גאידמק באמת??

    קיקי, 17/05/07 10:04

    1. גוגל.
    2.קולו של משיח.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    סה''כ גיאדמק מנסה לעושת שטיפת מוח לעדר - והוא מצליח (ל''ת)

    עם המוחות, 17/05/07 10:03

    הגב לתגובה זו

    • סה''כ גדאימק מנסה להציל חיים שממשלת אולמרט החליטה שהם בשר תותחים

      יוסלה, 17/05/07 13:57

      ואם אולמרט לא מפחד על חייו שיעבור עם כל משפחתו לבית לא ממוגן בשדרות

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    אולמרט מעדיף להקריב את ילדי שדרות למען כבודו

    ערבה בוכיה, 17/05/07 09:59

    איש קטן ועלוב שדואג רק לאינטרסים שלו.
    שיוריד את הכובע בפני גאידמק
    וישחרר את הכסא

    הגב לתגובה זו

    • ילדי אולמרט מוגנים בפריס ונחו-יורק! (ל''ת)

      ארקדי צודק, 17/05/07 10:42

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    גיאדמק לא אתה ולא האוליגרכים שמשתלטים על המדינה

    מגיעים לקצה, 17/05/07 09:58

    אולמרט.

    הגב לתגובה זו

    • ברוע אטימות שחיתות וחוסר מצפון - אולמרט מוביל בכל אלה בענק (ל''ת)

      באמת, 17/05/07 10:40

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    גאידמק פשוט חצוף

    יעקב, 17/05/07 09:57

    האיש שיש לו הרבה כסף מרשה לעצמו לתקוף את כולם. שיעשה את כל מעשי הצדקה שלו בשקט ולא ינסה לגרוף רווחים פוליטיים.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    איזה תרוצים עלובים לפוליטיקאים

    צנחן, 17/05/07 09:57

    נראה את רוה''מ מעביר את ביתו לשדרות את צרת החוץ מתלוננת באו''ם ושובתת רעב ואת שר הבטחון העלוב מקדם שני אגדים ארטילרים
    ונותן התראה לתושבי אחת השכונות למשל בית חנון או סג'עייה להתפנות ואז מחריבים אותה בהתקפה מוחצת
    מבלי להיכנס בכלל.
    אז הלקח והשיעור יילמד מהר מאוד
    ולא הטפות המוסר מבית מדרשם של עלובי הנפש הללו.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    גיאדמק מנסה לבצע מוניפולציות על הממשלה

    דרך העדר, 17/05/07 09:57

    למה הוא חותר בדיוק.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    גאידמק

    עופר כהן, 17/05/07 09:53

    מי שחושב שפינוי שדרות כולל ראש הממשלה שזה מה שהחמאס בדיוק רוצה אז אני מציעה שהם ילכו לשם ביחד עם ילדיהם ויהיו גיבורים בעצמם ולא גיבורים על חשבון תושבי שדרות

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    עדיף ילדים הרוגים מילדים מפונים נכון אולמרט? (ל''ת)

    ארציאלי הבן, 17/05/07 09:51

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    עצה לגאידמק-לבקר בפתח בית של פרץ בשדרות (ל''ת)

    Zach, 17/05/07 09:48

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    תודה על התרומה -

    חיפאי, 17/05/07 09:47

    אולם אנו צריכים לזכור שאין זכות זו מקנה לו יכולת פוליטית.
    הוא רוצה כוח כדי לעשות דברים טובים לו - על חשבוננו (האזרחים).
    האיש הוא כלכלן - משקיע באנשים (עוזר ודואג להם כשהמדינה לא מצליחה) - ומקוה כך להכנס לתודעה של האנשים ולפוליטיקה. מגיע לו תודה רבה - וזהו . עד כאן.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    סתם, הרהור.

    נטלי, 17/05/07 09:47

    אולמרט טען שהתמונה של האוטובוסים המפנים מציקה לו כיוון שהיא מסמלת עבורו סוג-של-ניצחון של החמאס. כלומר, הוא התעכב עם שליחת האוטובוסים בגלל תירוץ אידיוטי של גאווה? הוא ניסה להוכיח שהם לא פוחדים מקסאמים ושהם חזקים מול האיום וישארו בבתיהם למרות המוות הזה שמרחף מעל ראשיהם? מה, הוא אידיוט? קודם שיעבור לגור שם ואז שידבר על תמונות שהחמאס עשוי להחשיב כניצחון עלינו. משהו בסדר עדיפויות שלו דפוק אם הוא חושב שסיכון חי אדם עדיף על ''הרמת ידיים''. אולי הגאאוה שלו היא גם זו שהביאה ליותר מדי הרוגים במלחמת לבנון השנייה. המלחמה יכלה להסתיים מוקדם יותר אם מנהיגנו לא היו מנסים להוכיח לכולם עד כמה אנחנו עדיין חזקים וכמה המון חיילים שמוכנים למות למען המדינה עוד נשארו לנו במלאי. שוב סיכון חי אדם מול גאווה טיפשית, והגאווה ניצחה.

    כולכם דנים בגאידמק, כן או לא, טוב או רע, תמים או אינטרסנט, אבל מה עם אולמרט והממשלה עצמה? כולם חוטאים בחטא הגאווה שמעוור אותם. זה לא בסדר, צריך לעשות משהו עם זה, וגאידמק הוא לא הפיתרון.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    חבל שביבי לא יודע להתבטא כמו גאידמק.

    איתי, 17/05/07 09:45

    שמעתי אותו בגל''צ הבוקר. הוא נשמע כמו איזה הסטוריון ששום דבר לא בוער לו. עשה טובה שאמר על אולמרט משהו שלילי. זה האיש שרוצה (וכנראה גם אמור) להיות ראש הממשלה.

    מה לעשות...

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    צודק אולמרט,

    מתי, 17/05/07 09:45

    גאידמק הוא תופעה לא בריאה לדמוקרטיה שלנו. מפחיד עד כמה הוא זוכה לאהדה. מה זה אומר עלינו?

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מעניין לדעת איזה תיק בממשלה הבטיח ביבי לגאידמק,בתור ''גמול לפועלו'' (ל''ת)

    @@@@, 17/05/07 09:45

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    ויוה לה פופוליזם !! (או במילים אחרות: תיזהרו!)

    דני, 17/05/07 09:42

    שאלה: מדוע גיידמק לא הציע פינוי למלונות לתושבי גוש קטיף?!
    תשובה: כי הם לא רצו להתפנות.
    מסקנה'' גיידמק נותן לתושבי שדרות את מה שהם רוצים עכשיו, מבלי להתחשב בתוצאות של אחר-כך.
    במילה אחרת: פופוליזם.
    תיזהרו: גם הוגו צ'אבז (ונצואלה) נוהג כך, גם חואן פרון (ארגנטינה) נהג כך.
    דרך אגב: גם שר האוצר יורם ארידור נהג כך לפני 25 שנה, בשיטה שהוא קרא לה ''כלכלה נכונה'', עד משבר מניות הבנקים. את המחיר שילמו כולם, גם העניים.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    תגובה

    אדם, 17/05/07 09:42

    לו היתי יכול, גם אני היתי עזר לכל התושבי שדרות, שיעזבו את הגהנום הזה, אני מברך את גאידמק על רוחב לבו, אני בטוח שהעם כולו מזדאה איתו ומאחל לו ארבה בריאות, ושיוכל תמיד לעזור לנזקקים, שבתוך עמינו.
    אני מסכים עם כל מילה שגאידמק אומר על אולמרט, צודק אתה,מר גאידמק, בעיני אתה צריך להיות האיש שהנהל את המדינה, ואם אני יוכל לעזור,אני ישמח.
    אדם בת-ימי

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    הדרום בוער ורק גאידמק חשוב ?? לפחות תרשמו בתחתית הכתבה שזו פרסומת (ל''ת)

    טוקבקיסט, 17/05/07 09:39

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ומה אתם עושים עבור שדרות?

    מרים, 17/05/07 09:37

    במקום לאמר תודה למי שכן עושה משהו עבור תושבי שדרות יש המדברים בשפה כפוית טובה עליו? תחושת המוגנות שהוא נותן גדולה באלף מונים ממה שהממשלה שלנו עושה. יש עוד הרבה מה לעשות אך במקום לקטר על מה שהוא עושה מה אתה- שקורא את שורות אילו עושה לטובת תושבי שדרות????

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אין מלך בישראל !

    יהודה, 17/05/07 09:36

    יש לנו ראש ממשלה פקיד אפור ונדל''ניסט.בכנסת ובממשלה אין עוד אידאולוגיה,אין שליחות ואין ציונות.כל אדם עושה לביתו כמה שיותר וכמה שיותר מהר.
    כל הזבל בכנסת ישראל.שעריית י-ם תתחיל כבר לפנות את הזבל כי הסירחון בכל הארץ והעולם.ואין לי כבוד למי שאין לו כבוד אלי ולעם ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אני לא אוהב את גאידמק אבל הוא צודק ב 100 אחוז

    דניאל, 17/05/07 09:33

    אנשי שדרות כמו מטווח
    ומנהיגי המדינה יושבים וחוגגים.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    ''לחם, שעשועים!!!'' (ל''ת)

    XגאידמקX, 17/05/07 09:33

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    תמשיכו לקבץ נדבות ונגמור כמו אנגולה. (ל''ת)

    טוקבקיסט, 17/05/07 09:31

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    כנסו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!דחוף

    דוד בן גוריון, 17/05/07 09:31

    עכשיו התגלתה תגובתם ההירואית במשך שנים רבות שקיבלו על הראש 7000 קסאמים ושתקו באין פוצה פה ומצפצף.מלח הארץ.ככה זה שיש אידאולוגיה ...והכלומניק הזה שעכשיו בבית לוינשטיין אחראי על מעשה הנוולה!!! מה הוא הבטיח לנו בתמורה להתנתקות?-1.חיזוק הגבול הדרומי 2.חיזוק ''הגורמים המתונים'' ברשות ומה קיבלנו?חמא''ס שמפציץ את גבול ישראל.!!!

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הצעה עיסקית לגאידמק, אולי יותר זול להציע 100$ לכל קאסם

    דדה סיבוני, 17/05/07 09:31

    תמנה בעזה נציג גאידמק שיקנה ב-100$ כל קאסם.
    כך תמנע ירי ועקירת 50000 תושבים ותושובבות למרכז הארץ
    ארקאדי תחשוב על זה
    זה יתרום לשקט בישראל
    ותעסוקה בעזה
    ולגאידמק מקום בממשלת ישראל ופלשתין ואולי כך יביא ארקאדי הגאידמאקי
    שלום על פלישראל (פלישתין/ישראל)

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ''יש לנו עורף חזק''- כן, בתל אביב (ל''ת)

    שדרות=חזית, 17/05/07 09:30

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    למה לשם לפרסומות אם אפשר לעשות פרובוקציות ??

    פצקרשת, 17/05/07 09:30

    זה רעיון אדיר.

    אם חברה מסויימת רוצה לבנות לעצמה מוניטין, אז למה להוציא מיליונים על פירסומות בכלי התקשורת? למה לשכור יחצ''נים?

    אפשר פשוט לשלם על כמה אוטובוסים משדרות, ומייד החברה תקבל חשיפה בכל העמודים הראשיים נונסטופ.

    אדיר ,לא? חסכון של מאות אלפים...

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    גאידמק נשאב לחלל שמותירה ההנהגה (ל''ת)

    יונתן, 17/05/07 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    עדיף שגאימק ישתוק.גם אל קפונה תרם באמריקה המון כספים לצדקה. (ל''ת)

    @@@@, 17/05/07 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    לכל המתלוננים-גאידמק היחידי שעזר לכם לכם ואתם מתלוננים ???

    דני, 17/05/07 09:25

    לא יכול להבין את זה .

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    גאידאמק הגזמת

    רמי, 17/05/07 09:22

    אולמרט הוא ראש ממשלת ישראל וכדאי שמר גאידאמק יבין זאת.
    זה נפלא לעזור, זה רע להפוך עזרה לפוליטיקה.
    לאזרחי ישראל אין ענין בעזרה מהסוג הזה.
    נ.ב.
    אולמרט וכל אנשי הצבור לא פחות יהודים מגאידאמק

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הפחדן הלאומי=אולמרט

    omerbe, 17/05/07 09:22

    פחדן קטן ועלוב לפני שאתה מסתייג מבריחתם של תושבי שדרות מהתופת,תעשה משהו למען בטחונם.
    רצוי גם שתזדהה איתם ותעבור לגור שם,לא חוכמה לדבר מהבונקר.
    תראה את השותף המטומטם שלך מהביטחון(פרץ) איך הוא נמלט מהקסאם.
    ואת כל הטרור הזה משליטים כנופיה עלובה מהחמאס,על המדינה ''הכי חזקה במזרח התיכון''.
    בהצלחה לגידמאק.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    גאידמק צריך להיות הנשיא. אנשים לא רוצים נשיא מהפוליטיקה, גאידמק הוא

    תרומתו לעם אדיר, 17/05/07 09:19

    המועמד הכי טוב.

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש תן כבוד לאנשיא המכהן !

      שימעון אבויה, 17/05/07 09:37

      אין כמו מושון הקצבון
      שתרם רבות לפיתוח מעמד האישה,

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    יש תוכנית ממשלתית לפינוי כשיידרש !! עיריית שדרות היתה צריכה לאתר (ל''ת)

    את הטיימינג !!, 17/05/07 09:19

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    גיאדמק רוצה לממן מיגון ותומכי אולמרט מבקרים.

    אולמרט לך הביתה, 17/05/07 09:19

    אני לא מאמין לטמטום שמפגינים תומכי אולמרט.

    אין אדם זולת גיאדמק שתורם מכספו האישי למען מטרה נעלה כזו.

    בושה שאנשים בשדרות מתחבאים תחת מכוניות כי אולמרט וקודמיו לא מוכנים לתת מכספי המדינה למען מיגון אזרחי ישראל המוכים.

    אין מקלטים אין מיגון אנחנן כמו ברווזים במטווח.

    ווינוגרד מה עם מחדלי הממשלה בנושא הקאסמים.

    גיאדמק צדיק בדורו. נתינת כספו למסכנים מוכיחה שהאדם ליבו טוב.


    הגב לתגובה זו

  • 50.

    שיפנו אותם ויקימו בסיס צבאי בשדרות (ל''ת)

    ארז, 17/05/07 09:17

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    כל הכבוד למר גאידמאק שאלוהים

    פצצת אטום, 17/05/07 09:12

    יביא למדינתנו עוד כאלה ויציל את מדינתנו הקטנה, ממשלתנו הרי קיבלה שיתוק אז אזרחים טובים עוזרים.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    גיידמאק עדיף על אולמרט על כל מקרה. (ל''ת)

    אוונטי פופלו, 17/05/07 09:11

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה איתך: בכל מקרה עדיף גאידמק על אולמרט הגאוותן (ל''ת)

      ערבה בוכיה, 17/05/07 10:02

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    אולמרט, לפני שתטיף מוסר לגאידמק

    מנדט בתוקף., 17/05/07 09:11

    על הוצאת תושבי שדרות מהעיר
    המופגזת, קודם תטיף מוסר לעצמך
    והחזר את שני בנייך לארץ.
    במחשבה שניה מוטב שהם ישארו שם
    ושאתה תצטרף אליהם.

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט תעבור לגור בשדרות ואז תדבר

      אחד מהעם, 17/05/07 10:44

      חבורה שובבה כנופיה עלובה של החמאס משגעת מדינה שלמה

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    זכותו של גאיידמק לפתוח פיהו על רה'מ כמו שכל סטודנט,או ''כתום'' כאן (ל''ת)

    אשר, 17/05/07 09:11

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ומה עם שאר העשירים מה הם עושים?

    מגל, 17/05/07 09:09

    אז יש כאן גידאמק שעוזר לאנשים מה זה משנה למה הוא עוזר ויש עוד הרבה עשירים שלא עושים כלום ורואים את מצוקת העניים והדלים בשדרות ואוטמים ליבם

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    בזמן שאולמרט מכנס ועדות

    סטודנט בשדרות, 17/05/07 09:09

    ודיונים על המצב ועושה נו נו נו עם האצבע לעבר הפרטנר שלו ושל מיצי ליבני בעזה,
    ובזמן שאולמרט עד היום סירב להכין את רוב המקלטים בשדרות שאינם ראויים למגורי אדם,
    ובזמן שאולמרט ומיצי ליבני עסוקים במכירת המדינה לאויבנו והבטחת נסיגות נוספות (שהוכיחו כמה הם מקדמים את השלום) ומסרבים לממן מרחבים מוגנים עבור רוב תושבי שדרות
    והעיקר שהמצב הכלכלי בישראל הוא הכי טוב והבורסה ממשיכה לחגוג כי הממשלה לא דואגת לאינטרסים החיוניים קרובי וארוכי טווח של המדינה:
    גאידימק לא מחכה ומיד עושה מה שהממשלה היתה צריכה מזמן לעשות.
    אני בוחר את גאידימק לראשות הממשלה!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הדג מסריח מהראש

    רותה, 17/05/07 09:08

    צריך להבין ,אם לא היה מקום פנוי לעשיה, גיא לא היה יכול להדחף, אבל כשכל מה שחשוב להנהגה זה :הפוליטיקה הקטנה וחשבון הבנק ,הרי הרוב נחקרים על גנבה כזו או אחרת .אז.....יש מי שיש לו הרבה ונותן והעם הקטן והסובל העייף לוקח ככה הכל ילך פייפן הריקבון בהנהגה ,לא בגיאדמק!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    גאידמק ברח מצרפת, ברח מאנגולה וישראל היא ארץ מקלטו.

    אחד שאיכפת לו., 17/05/07 09:04

    ומסתבר שישראל היא גם ארץ-מקלט לפושעים עתירי הון רבים, שעשו את הונם בעיסקאות מפוקפקות, כגון מכירת נשק!

    הגב לתגובה זו

    • כפוי טובה !!!

      מוטקה, 17/05/07 09:13

      לך תגור אתה בשדרות ואל תתפנה , בעזרת השם יפגעו בך ובאנשים כמוך ואת כל השאר נציל!!!
      אין שכל אין דאגות, אם ראש הממשלה שלנו לא יכול לעזור אז צריך להגיד תודה למי שכן מוכן וזה ממש לא משנה מאיפה יש לו או ממה הוא עשה את הכסף !!!

      הגב לתגובה זו

      • למוטקה: גאידמק עשה הון ממכירת נשק

        אחד שאיכפת לו., 17/05/07 09:43

        ששימש להגברת המלחמות בעולם וניצול כורי יהלומים מרודים ומסכנים באנגולה, ובכך ניצל ושדד את משאביה של מדינה זו. אם לא איכפת לך כל זאת, הרי אתה אדם אטום, רדוד ושפל, חסר ערכים אנושיים אלמנטריים, מוסר וצדק!

        הגב לתגובה זו

        • תגובה ממוטקה

          מוטקה, 17/05/07 12:39

          יאלה כבר יא יפה נפש , מה לעשות מעטים האנשים שעשו כסף גדול ולא רמסו תחתם כמה מסכנים ( לצערנו ) אבל לא אני ובטח לא אתה נוכל לשנות את העולם אז תתעורר ואם יש מי שנותן ממה שלקח אז מי אנחנו שנסרב !!! מה עדיף? אחד כמו אולמרט שמסובב אותנו על האצבע או כל מיליונר אחר?

          הגב לתגובה זו

    • אשם עד שתוכח חפותו? (ל''ת)

      ואני שואל.., 17/05/07 09:14

      הגב לתגובה זו

    • מנסה להטיל דופי

      אתה דוגמא, 17/05/07 09:17

      במי שמוכן לעזור,נניח נקבל את טענתך אין בה כדי להחליש או לפסול את מעשיו הטובים של גאידמק. אבל אנחנו לא מוכנים לקבל את טענותיך כל כך מהר

      הגב לתגובה זו

      • כי אתם מוגבלים שיכלית - הוא חותר לשילטון בכלל (ל''ת)

        דרכם ובכספו, 17/05/07 09:56

        הגב לתגובה זו

      • אני דוגמא - של יושר במדינה (ל''ת)

        די להפקרות, 17/05/07 10:02

        הגב לתגובה זו

    • צודק צודק צודק (ל''ת)

      מניעים של, 17/05/07 09:21

      הגב לתגובה זו

      • מה צודק צודק פה? (ל''ת)

        איתי, 17/05/07 09:45

        הגב לתגובה זו

    • סוף סוף מפרסמים אמת. העם מתנהג כיצאנית בשביל חופן דולרים. (ל''ת)

      עיר מקלט, 17/05/07 09:22

      הגב לתגובה זו

    • אבל זה עדיין לא עוזר להבין מה המניעים שלו.

      נטלי, 17/05/07 09:35

      היה עדיף לו בהרבה לשבת בשקט בעיר כלשהי ולשמור על אש קטנה. ככה גם התיקים שנפתחו נגדו היו נסגרים מתישהו מחוסר עניין לציבור וחוסר ראיות. אבל למה הוא חייב להתבלט ככה? מה זה נותן לו?

      אני מתחילה לחשוב שהוא סתם יהודי שרוצה לעזור לעם שלו.

      הגב לתגובה זו

    • צודק!!!!

      טל, 17/05/07 09:36

      לספר מהר לכול תושב סדרות!!!
      ונבקש תרומות ממיליארדרים צדיקים:
      סבן,אריסון,נחמה ,תשובה -יש חדרים פנוים בלאס וגס

      הגב לתגובה זו

    • אחד שאכפת לו יותר

      אורי, 17/05/07 10:06

      אני בתור יהודי חייב הרבה פחות הסברים לעולם לקהילה הבינלאומית מאחרים.
      העולם התעלל בהיהודים בכל עת שרצה ועדיין עושה זאת.
      מר גאדימק אולי לא תלית שכולה תכלת אך זה מידגמד לעומת הסעד והעזרה הלאומית שהוא מעניק לתושבי המדינה.
      אני מאמין במשפט שעניי עירך קודמים- לפיכך כשאני מביט בתושבי הצפון דה אז ותושבי שדרות היום והתרומה הרבה שלו כלפיהם,
      מעניין לי את הסבתא בעוון מה הוא מבוקש וע''י מי??? הבנת את זה אדון חלשלוש?? כן ארץ ישראל היא מקלט ליהודים (ראינו כיצד אירופה המבקשת טיפלה בנו בעבר).
      בכל מקרה התכלית אותה ממלא גאידמק בשעה זו עולה אלפי מונים על בליל הטענות שפרשת כאן.

      הגב לתגובה זו

    • עסקאות מפוקפקות?

      בן הארץ, 17/05/07 10:15

      לפני העסקאות המפוקפקות של גאידמק (שאינני יודע כיצד תסתיים החקירה בצרפת.) היה כדאי שתלמד משהו על עסקאות הנשק המפוקפקות של מדינת ישראל ברחבי הגלובוס. וכדאי שתלמד גם על השוחד והשלמונים שעוברים מיד ליד בין נציגי הארצות שם (אנשי שלטון) לבין נציגי ארצנו כאן (קצינים משוחררים בכירים ואנשי שלטון).
      ידיהם של אולמרט פרץ ודומיהם מלאו דמים ומעשיהם חמס. גאידמק שה תמים לעומתם!

      הגב לתגובה זו

    • ואולמרט חסיד אומות עולם ממש :) טהור וזך (ל''ת)

      נוסטרדאמוס, 17/05/07 10:34

      הגב לתגובה זו

    • מזה משנה אם לא גיאדמק

      אתה טומטום, 17/05/07 10:48

      אז סוחר נשק אחר היה מוכר חוץ מזה גם ארהב היא סוחרת הנשק הכי גדולה בעולם ועדין אף אחד לא יצא נגדה אז תפסיק לקטר ולדבר שטויות כאילו שהמדינה שלך לא סוחרת בנשק

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    הכהן: גידמאק צדיק נסתר (ל''ת)

    יצחק הכהן, 17/05/07 09:04

    הגב לתגובה זו

    • ואתה מטומטם ניראה!!!

      שאני תוקף אותך, 17/05/07 21:56

      סוף הדרך

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    אולמרט עדיין ראש ממשלה???????

    לא להאמין, 17/05/07 09:02

    מישהו מחכה שהוא יתפטר? איך פותרים בעייה של ראש ממשלה שלא מתאים לתפקיד. ראש ממשלה מושחת שכשל בכל החלטותיו? הוא מפחיד אותי. יש לי סיוטים ממנו.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    הגידמאק הזה עוד ימכור לנו את המדינה. (ל''ת)

    א, 17/05/07 09:01

    הגב לתגובה זו

    • כן כן. לא השחיתויות של השרים ושל קדימה ושל העבודה, אלא גאידמק

      תיכוניסט, 17/05/07 09:16

      הבן אדם היחיד שפועל למען העם.
      הבן אדם היחיד במדינה שאם לא הוא, אף אחד לא היה פועל.
      דווקא כשהוא מחליט לעשות מעשה, פתאום הממשלה נזכרת בשביל מה היא קיימת.
      גאידמק הוא סם ההתעוררות של הממשלה.

      הגב לתגובה זו

    • למה? למי? כסף זה הדבר האחרון שהוא צריך. (ל''ת)

      נטלי, 17/05/07 09:36

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    הלוואי והיו עוד מיליונרים כמו מר גדינמאק.

    פנינה ש, 17/05/07 09:01

    שהיו תורמים מכספם העצום, לטובת התושבים, שכה סובלים מחוסר טיפולם של נבחרינו, היושבים בצמרת.
    אתם שבימים כתיקנם, דואגים לטובתכם האישית, קונים חברות, נדל''ן ומנהלים עסקים חובקי עולם.
    טוב הייתם עושים אם הייתם שותפים לתרומתו האדירה של האדם היחיד,
    שתורם מכל הלב.

    הגב לתגובה זו

    • תראי את זה כהשקעה

      אלעד, 17/05/07 09:13

      פנינה היקרה,
      אני מציע לך לאמץ את נקודת המבט של ארקדי, הוא מסתכל על הגרושים האלו שהוא זורק כהשקעה לטווח ארוך. הוא יודע שעכשיו הוא יזרוק כמה שקלים על כל מיני קשיי יום בתקווה שזה יעזור לו בבחירות הבאות. כאשר הא ישלוט פה (בין אם על ידי בובה ובין אם הוא בעצמו) הוא יעשה לנו בדיוק מה שהוא עשה באנגולה, הוא יפרק את המרקם החברתי וימצוץ עד תום את לשד עצמותינו. כשזה יקרה אני אפנה את האצבע המאשימה אליך ואל חברייך הבורים אשר מאמצים את הפושע הבינ''ל הזה.
      גאידמק סע הביתה, קח רכבת קח אווירון.

      הגב לתגובה זו

      • צודק בכל מילה! (ל''ת)

        מאיר, 17/05/07 09:30

        הגב לתגובה זו

      • אלף לילה ולילה

        צנחן, 17/05/07 10:09

        המצאת סיפור יפה אפילו נבואי משהו ואתה מקדם אותו יפה ברשת למה שלא תכתוב ספר שבו דמיונך הקודח בתוספת מספר בדותות יסייעו לך למכור ולהיות עשיר???

        תגובתך לא מכילה אפילו מילה אחת של אמת או חיבור למציאות.
        עיוות העבר וניבוי העתיד מעידים עליך יותר מאשר על גאידמק.

        הגב לתגובה זו

    • הלוואי שיהיו פחות עיתונאים שיסקרו כל שקל שהוא מוציא מהכיס.

      פצקרשת, 17/05/07 09:27

      בשביל חשיפה יחצנ''ית כזו ע''י פירסומות ברדיו ובטלויזיה הוא היה מוציא הרבה יותר ממה שהוא מוציא על תושבי שדרות.
      הוא דמגוג מסוכן.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    תושבי שדרות לא מעניינים את אולמרט

    dorin, 17/05/07 08:59

    עבודה היא שהוא ביקר בעיר רק פעם אחת. הוא לא רוצה לפנות אותם הוא רוצה להשאיר אותם בשדרות כדי להראות לעולם עד כמה אנו חסרי אונים. איפה הימים שהעולם היה רואה אותנו כמדינה חזקה ששומרת על חיי תושביה ולא מפקירה את תושביה כמו במלחמת לבנו ה-2 ובשדרות.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    שייתר עשירי ישראל יקחו דוגמא - הם רק עושקים הציבור ומשעבדים אותו

    ''האליטה'' :-), 17/05/07 08:57

    יתר עשירי ישראל מסתפקים בלשלם שוחד לפוליטיקאים ולקבל כל מה שהם רוצים (כל נכסי ישראל בחינם ואפשרות לעשוק עד עפר הציבור בישראל)

    לכן שלא יגידו שיש לגאידמק אינטרסים -- יתר העשירים בישראל מממשים האינטרסים שלהם בשוחד ישיר לחברי הכנסת !!!!!

    המגעיל בעשירי ישראל שהם מרגישים מעל הציבור, שהוא כעבדים שלהם.
    ופשוט צוחקים ממנו ועל טיפשותו ואין האונים שלו מולם

    וחוג ההון שלטון בישראל מרחף מעל כלל הציבור ומזמן לא מתעניין בשלומו!

    כן ''אליטה'' יקרים
    האריסון
    ורטהימר
    סבן
    עופר
    צ'רנוי
    וכל השאר


    שלאחרונה תורמים רק לעצמם (פעם גם להם הייתה רוח יהודית של לרומם הקהילה)

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק 100 אחוז

      קובי, 17/05/07 09:20

      דבריך כאילו נלקחו מפי.
      אותם ''עשירים '' קיבלו במתנה במסגרת הפרטות חברות ממשלתיות בגרושים והתעשרו. הם לא תורמים לקהילה 10 אחוז ממה שגאידמק תורם.

      הגב לתגובה זו

      • למה נראה לכם?

        דותן, 17/05/07 10:09

        הם תורמים יפה מאוד- אבל בשקט.

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    נאה דורש, נאה מקיים.

    אחת, 17/05/07 08:53

    אולי שראש הממשלה ובני ביתו יעברו לגור בשדרות לאות סולידריות? כמו שעשה יוסי שריד בזמנו.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    גאידמאק נוכל !למה?

    לא עיוור, 17/05/07 08:53

    שלחת 7 אוטובוסים? כדי שכל העיר תאכל אחד את השני? אתה בסך הכל אינטרסנט ופוליטיקאי בגרוש.

    והממשלה ?זה היה מצחיק אם לא היה עצוב.

    הגב לתגובה זו

    • כמה אתה עיוור!!! כמה אתה מטומטם!!!!

      ירון, 17/05/07 09:00

      כמה מתאים לתושב אופקים, שלא מפסיקים לבכות על מר גורלם ומבקשים עזרה מכל אחד רק לא מעצמם.
      אולי תבקשו מהפלשתינים שירו גם עליכם, ואז גאידמק יעזור גם לכם....

      הגב לתגובה זו

    • חצוף

      רונה, 17/05/07 09:02

      או שאתה לא משדרות ואדיש לכאב של הזולת או שאתה טוקבקיסת של ראש הממשלה

      הגב לתגובה זו

    • תודה לגיידמאק

      אזרח מהמרכז, 17/05/07 09:12

      אינני מכיר את גיידמאק. אך אפילו אם יש לו מניעים אישיים, התוצאה של מעשיו היא, הרחקת נשים וילדים ממקום הסכנה. על כך מגיעה לו תודה.

      אכן, תפקיד ההגנה על בטחון התושבים חל על הממשלה, אבל יש לנו ממשלה שמפחדת מהצל של עצמה ועוד יותר מפחדת מוועדת חקירה. היא משותקת גם משום ששר הבטחון לא מבין בביטחון ולראש הממשלה קשה, כנראה, להחליט נוכח כל החקירות.




      הגב לתגובה זו

    • משהו

      כל אחד, 17/05/07 09:18

      בשביל בנאדם אחד הוא עושה המון
      והמון זו לא מילה

      הגב לתגובה זו

    • אם הממשלה העצובה הזאת היתה עושה משהו לא היינו צריכים את גאידמק.

      איתי, 17/05/07 09:47

      אבל היא לא.

      וגאידמק לא נוכל. לשלוח אוטובוס עולה 2000 ש''ח. אתה שלחת אוטובוסים או שאין לך 2000 שקל?!

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    פינוי- נסיגה

    יוסי, 17/05/07 08:53

    לא משנה בעזרת מי נסוגים
    שר הבטחון אתמול הצהיר הצהרות שוא- שקר וללא כל גיבוי לדבריו
    לכן אין פלא ששכניו בורחים
    מי בעזרת גאידמק
    ומי בעזרת הממשלה - ראש העיר טען שבמגרתו תכנית יציאה - נסיגה
    השלב הבא נסיגה מכרמיה וחבל שלא נעשתה קודם לכן

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    שגאידמק יגיד תודה למדינה שמאחרת אותו ומגינה עליו מפני מאסר באירופה. (ל''ת)

    שיהיה בשקט, 17/05/07 08:52

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אולמרט, די! לך כבר הביתה! לא רוצים אותך

    דורון, 17/05/07 08:50

    אתה רק נזק למדינה.
    חבל שאיזה מטורף יגמור אותך

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    המכה האמיתית היא ההנהגה

    פז, 17/05/07 08:50

    לא משנה טוב או רע עזרתו של גיא...בשורה התחתונה לא היה שום שיפור או אפילו למרעית עין עשיה כלשהיא למיגון שדרות בימים קשים שהם עוברים לא היתה תמיכה מאף אחד מהממשלה אפילו לא מוראלית פשוט החצר האחורית והמטרידה של המדינה ההנהגה היום לא קיימת פועלת אך ורק לשימור הכסא ועושה לביתם בלבד צריך לצאת לרחובות עד שכלם ילכו הביתה ואני לא משדרות אני מהרצליה וכואב ומעצבן ההתנחלות של השרים על המדינה היקרה שלנו בואו נקים כל צעקה.....

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ג.א.י.ד.מ.ק הסעים

    א., 17/05/07 08:47

    איני יודע מי הוא.
    דבר אחד ברור: הוא מדבר לענין והוא פועל לענין.
    ולא ניתן לומר זאת על א.אהוד ופ.ארמנד.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כמה כתבות אוהדות על גאידמק בעמוד הראשי...האם הוא מממן אתכם ?

    קנו אתכם ?, 17/05/07 08:46

    איך זה ייתכן שבעמוד אחד יהיו 2 כתבות אוהדות על גאידמק ?

    מה? הוא הסיפור היחידי והמרכזי במדינה שלנו כרגע ?

    האם מערכת העיתון שלכם ממומנת על ידי האוליגרך ?

    הגב לתגובה זו

    • הוא העשיר היחיד במדינה שעוזר לכלל העם בשעות מצוקה (ל''ת)

      כל הכבוד לו, 17/05/07 09:02

      הגב לתגובה זו

      • הוא העשיר היחידי שכל שקל שהוא מוציא מלווה בגדודי עיתונאים. אתה תמים (ל''ת)

        פצקרשת, 17/05/07 09:24

        הגב לתגובה זו

      • הוא העשיר היחידי שכל שקל שהוא מוציא מלווה בגדודי עיתונאים. (ל''ת)

        קנו אתכם?, 17/05/07 09:34

        הגב לתגובה זו

    • כפוי טובה. (ל''ת)

      טל, 17/05/07 09:16

      הגב לתגובה זו

    • לא צריך מימון שלו, רק טיפשות הממשלה (ל''ת)

      Zach, 17/05/07 09:49

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    אולמרט ראש ממשלה זו תעודת עניות לציבור בישראל!

    ציבור טיפש?, 17/05/07 08:44

    כנראה לציבור טיפש
    מגיע מנהיג נוכל ואידיוט

    ציבור ראוי שפוי וחכם לא היה מביא על עצמו דבר כזה...

    אגב גידמק צודק בלי קשר לאינטרס אישי שלו

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אולמרט לוקח כסף כשגיידמק נותן כסף

    גנרל ד, 17/05/07 08:44

    זה בערך המצב. אולמרט מחפש לקחת בכל מקום אפשרי. גיידמק נותן היכן שהוא יכול. הקיבוצים רואים את שדרות ושותקים. אני זוכר כילד איך סיפרו מהי רבה הקרבתם כיישובי הגבול וכמה חשוב לתמוך בהם. אז תמכנו וויתרנו להם על חובות של מליארדים ומה קיבלנו? בתי אבות וחבורת שמאלנים שמקפצת מהודו לתאילנד ובסוף יורדת לאוסטרליה... היום ההיבט ההיסטורי הוא שנדרשות בחירות ומוקדם ככל האפשר כדי לתת לעם להביע דעתו לגבות את הממשלה לביצוע המהלכים הנכונים בשבאספקט ההיסטורי ידאגו לשמר לנו את המדינה היהודית היחידה בתבל.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    בשביל גאידמק לממן סיפור כזה זה כמו שמישהו אחר יתרום 5 שקלים.

    שלא יעשה רוח, 17/05/07 08:42

    שלא יעשה רוח, ולא יטיף לנו ולמדינה שלנו מוסר.

    הגב לתגובה זו

    • אני בספק אם אתה תורם למען ...

      יודע דבר, 17/05/07 08:47

      אגודה מסויימת 5 שקלים שבאים אליך.

      הגב לתגובה זו

      • אני בספק אם אתה באמת בספק (ל''ת)

        שלא יעשה רוח, 17/05/07 09:21

        הגב לתגובה זו

        • זה כל העניין.בניגוד לכולנו,הוא לא עושה רוח אלא עושה מעשים. (ל''ת)

          נעשה ונשמע, 17/05/07 09:45

          הגב לתגובה זו

        • ואני לא בספק. תתרום. (ל''ת)

          איתי, 17/05/07 09:48

          הגב לתגובה זו

    • תגובה די חמורית (ל''ת)

      צנחן, 17/05/07 10:13

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    גידמק צודק אולמרט (וה''אליטה'' הישראלית) שכחו מה זה קהילה יהודית! (ל''ת)

    צודק מאד, 17/05/07 08:41

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    חוצפן!!!

    רוני, 17/05/07 08:41

    מי אתה שתחלק ציונים לראש הממשלה? ולמה אתה חושב שרק בגלל שאתה שופך פה את הכסף המלוכלך שלך אתה יכול להתערב ברגל גסה כזו בעניינים שלנו?

    לצערי הרב, האהדה שאתה זוכה לה פה מעידה עלינו לא פחות מאשר עליך.

    הגב לתגובה זו

    • ל- 23

      גיא, 17/05/07 08:48

      הוא עוד אזרח כמו 97 אחוז מהעם שמחלק ציון נכשל לממשלה הכושלת הזו

      הגב לתגובה זו

    • שפוט של אולמרט

      איכפת לו, 17/05/07 08:49

      ההשתלחות חסרת השפיות שלך מעידה על אופייך שאינו נופל מאופיו הקלוקל של אולמרט וחבר מרעיו , תתבייש לך

      הגב לתגובה זו

    • אתה צדיק גדול - אז אולי אתה תעזור?????. (ל''ת)

      דפנה, 17/05/07 08:55

      הגב לתגובה זו

      • חיפאי

        אריה, 17/05/07 09:20

        אני לא מתיימר להיות צדיק גדול אבל
        לא יפה נפש כמוך וחברך....
        על מה אתם רוטנים שיהודי עוזר ליהודי... האם התל אביביות שלכם כל כך מעוורת אתכם ואינכם מבדילים
        בין טוב לרע !כמה אטימות ואדישות יש בכם! נראה לי שאתם חיים במדינה
        שונה מאשר אנחנו חיים-מדינת ת''א

        הגב לתגובה זו

    • דעה של חיפאי

      אריה, 17/05/07 09:00

      אדון נכבד מי אתה שתקרא לגידמק
      חוצפן.אתה חוצפן מה אתה יודע על
      הפגזות! בתור חיפאי שספג טילים
      במלחמה אני מוקיר את גידמק אם
      הוא נותן אפילו דולר אז צריך להגיד תודה! אתה היית תורם שקל! מובן
      שלא!! ואולי אתה נציג של אחד
      מהפוליטיקאים שכל מה שמעניין אותם
      הוא לקחת כסף ולא לתת למי שזקוק!

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    לא משנה מה יגידו-היחיד שעוזר גדימאק

    יוני, 17/05/07 08:40

    כל הכבוד לו. בלי ציניות זה הבן אדם הנדבן הראשון שמוכן לעזור ללא דיחוי לאנשים שבשל אוזלת ידם של ממשלתם כורעים תחת הנטל האדיר הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    באומרו את זה, גאידמק צודק! אולמרט הוא חתיכת אגואיסט! (ל''ת)

    ארכימדס, 17/05/07 08:38

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    גיאדמק נותן מכספו והפוליטיקאים מכספנו.

    גנבים כולם, 17/05/07 08:37

    השלטון גונב את כספנו וגייאדמק מחלק את כספו.

    אני מעדיף גידמאק.

    גיאדמאק ראש הממשלה הבא.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ראש הממשלה דואג לעצמו עובדה..

    שי, 17/05/07 08:34

    לאחר יותר מ30 שנה בפוליטיקה היום הוא מליונר כבד.

    אשתו ציירת חובבת מוכרת פתאום כל ציור באלפי דולארים לאינטרסנטים.

    השרות הציבורי אצל אולמארט הפך אמצעי לשיפור שידרוג והתעשרות.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הבעיה העיקרית: תושבי שדרות בכיינים

    שאול יליד 1956, 17/05/07 08:31

    ואל תטיפו לי שקשה לגור תחת מטחי קטיושות !

    הגב לתגובה זו

    • סלח לי אבל אין מדינה שיורים עליה פושעים והיא מבליגה. (ל''ת)

      אתה לא רלוונטי, 17/05/07 08:43

      הגב לתגובה זו

    • שצהל לא עושה כלום כי בוש לא מרשה זה קשה !!! (ל''ת)

      יוסי, 17/05/07 08:45

      הגב לתגובה זו

      • בוש אשם ולא אולמרט. וינוגרד נא לתקן הדוח (ל''ת)

        מקורב לאולמט, 17/05/07 08:50

        הגב לתגובה זו

    • קריית שמונה מעולם לא הייתה בפגזה קבועה שנים (ל''ת)

      לא נכון, 17/05/07 08:46

      הגב לתגובה זו

    • קשה לגור תחת מתקפת טיליםן כשאתה יודע שלממשלה שלך לא איכפת ממך בכלל!

      יוני, 17/05/07 08:46

      אני בטו שאם הם היו רואים שעושים משהו בעניין שלהם היו מוכנים לספוג הרבה יותר, אבל למה שמישהו יהיה בשר תותחים רק בשביל שליבני תיכנס לרשימת המשפיעים בעולם?

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    פינוי שדרות - תוצאת ההתנתקות

    ממשלה מחריבה, 17/05/07 08:30

    אולמרט מבין (או אולי עדיין לא מבין) שתמונת פינוי שרדות בידי גאידמק היא סמל לכשלון אולמרט.

    שרון ואולמרט הביאו לחורבן גוש קטיף

    חורבן גוש קטיף הביא את לבנון השנייה.
    חורבן גוש קטיף הביא להרס שדרות.
    חורבן גוש קטיף יביא לחורבן המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • הצרה היא שאם יעשו משהו בעניים שדרות זו הודאה בטעות ההתנתקות

      יוני, 17/05/07 08:45

      כמו שאם ברק היה מטפל בחיזבללה ב-2000 זו היתה הודאה בטעות הברחיה מלבנון.
      וינוגרד - אתה מוכן כבר עכשיו להתחיל לחקור את מחדל שדרות, לפני שתחנת הכוח באשקלון עפה לשמיים?

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אין חללים ריקים מדינה אינה עושה יעשו אחרים בעלי אינטרסים ברור (ל''ת)

    ולא נעשה כלום, 17/05/07 08:29

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    גאיידמק כל הכבוד!!! בושה ראש הממשלה

    sivantol, 17/05/07 08:28

    רה''מ גועל נפש!!! אתה נחות מהעם!!!
    לא מתחשב אנחנו בגולה רואים מה עובר על תושבי שדרות זה ממש מחפיר ליבנו איתכם תושבים יקרים מגיע לכם קצת שקט ובמקום שממשלת ישראל המושחתת תעזור קצת במעשים הם רק יודעים לדבר ''דיבורים כמו חול ואין מה לאכול'' תרתי משמע!
    אז תתבישו ממשלת ישראל מה אתם עושים בשביל התושבים?! כלום!
    אז עד שמישהו עושה משהו תסתמו את הפה שלכם ואולי תתחילו להעריך או אולי חלילה לעזור?!
    גועל של ממשלה פשוט בושה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לא לצאת משדרות אבל 2 הבנים בחו''ל.

    גידי, 17/05/07 08:27

    גיברת אשת שר הביטחון, לה יש מרחב מוגן בבית כמובן.
    ובכלל, מה תפקידה הרשמי שהיא יוצאת לעשות עבודת שטח למען בעלה?
    עבודת שטח לא במובן מעשי חלילה אלא בדיבורים יחצניים.
    אוטוט פריימריס, אז הכל מותר.
    והתקשורת - עומדת לשירות היחצני ללא כל פילטר.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לאן נגיע אדון וינוגרד כאשר מחדל רודפף כשל ומחדל?!!! (ל''ת)

    מבחן פסיכומטרי, 17/05/07 08:23

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה קורה עם החקירה של גאידמק? איך נהיה שקט סטואי (ל''ת)

    מישהו שיסביר לי, 17/05/07 08:22

    הגב לתגובה זו

    • כי הוא נחוץ לעם יותר מראש הממשלה

      ש.ג, 17/05/07 09:15

      ויתר השרים.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אי אוי אי אוי גאידעמק

    טרפוני, 17/05/07 08:20

    הבן אדם הזה משבש את השלטון שלנו שבמושחתיתו מביא עלינו תופעות הרות אסון וגאידעמק הוא חלק מזה.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    בעזרת ההון - גיאדמק מתכונן למחוק את השילטון (ל''ת)

    עצרו את, 17/05/07 08:20

    הגב לתגובה זו

    • הלוווו, כאילו - השלטון כבר מחוק כזה...

      אלון ה, 17/05/07 08:35

      נראה לי שבקרוב יהיה אפשר להכריז שהמדינה פשטה את הרגל, עם המנהיגים האפסיים שלה.

      הגב לתגובה זו

      • והאוליגרך שאתה תומך בו רוצה להשתלט על המדינה (ל''ת)

        אבל כספו, 17/05/07 08:41

        הגב לתגובה זו

        • אתה מונע ע''י דיעות קדומות.

          טל, 17/05/07 09:18

          בגלל שהוא רוסי ישר שמת לו תוית של גנגסטר-מאפיונר.

          הגב לתגובה זו

        • אני לא תומך בגאידמק

          אלון ה, 17/05/07 09:38

          בעיני התופעה הזאת של גאידמק היא ממש מעוררת סלידה, אבל רק תראה במו עיניך - הבנאדם הזה עושה את מה שהממשלה היתה אמורה לעשות מזמן.

          אז מי אני שאלין על הזריזות של גאידמק מול השלומיאליות המחרידה של הממשלה.

          הגב לתגובה זו

    • זה בסדר לבוש יש יותר כסף

      יוסי, 17/05/07 08:47

      אני לא רואה את גידמק מצליח לגרום לשינוי שארצות הברית לא רוצה.

      הגב לתגובה זו

    • כל אדם עדיף על אומרט. (ל''ת)

      יהודי, 17/05/07 08:57

      הגב לתגובה זו

    • אם זה ימחק את השלטון של היום - הללויה... (ל''ת)

      מפגינים בכיכר, 17/05/07 09:49

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    יפה מאוד גיא (ל''ת)

    שחר, 17/05/07 08:19

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    גאידמק מנסה לעבוד על דעת הקהל - כנגד אולמרט (ל''ת)

    מסוכן למדינה, 17/05/07 08:17

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הדאגה של אולמרט =בורסה עולה ודולר יורד

    שמוליק מפתח, 17/05/07 08:15

    את אולמרט לא מעניין שדרות .
    מעניין אותו שהכלכלה תזרום הבורסה תיפרח ,הדולר ירד ,שהמסעדות יהיו מלאות ,שהברנז'ה תרגיש טוב ותעשה עסקים בת''א,שבוש יהיה מרוצה,ושהעיתונות לא תפנה לו עורף.בקיצור לא מנהיג...לא מנהיג...

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    גאידמק דוחף את האף שלו יותר מידי - במקום לא לו (ל''ת)

    כמו הרוסים, 17/05/07 08:15

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    גאידמק נוחת על אולמרט כמו קאסם בשדרות (ל''ת)

    מגיע לאולמרט, 17/05/07 08:14

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    בכפיפות גב והקומת ההנהגה תופס המורם-בע''מ (ת.משמע) (ל''ת)

    אכן נעו אמות, 17/05/07 08:13

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    גאידמק,אולמרט לא מפרגן,מילים גדולות כה לחי (ל''ת)

    צודק וצדיק, 17/05/07 08:11

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אבוי למדינה שבה גאיידמק נחשב

    רוני, 17/05/07 08:09

    לאדם חשוב...

    הגב לתגובה זו

    • העם והעיתונות מתנהגים כמו יצאנית. עוצמים עיניים בשביל קצת כסף. (ל''ת)

      ימכרו הכל בשביל, 17/05/07 08:22

      הגב לתגובה זו

    • רוני תתבייש לך!!! אין לך טיפת

      sivantol, 17/05/07 08:33

      טאקט בנאדם?! נראה אותך חי תחת הפגזות היית מזמר עכשיו בסינית רק כדי לצאת
      מה כואב לך? שיש מישהו אחד במדינה המושחתת הזאת שלא מדבר כמו רה''מ הדפוק שלנו
      אלא אשכרה עושה מעשים טובים!!!
      היית מת וגם כל הממשלה הארורה להגיע לרבע של גאידמק!!!

      הגב לתגובה זו

      • תשב בבלגיה ואל תבלבל את המוח (ל''ת)

        בני, 17/05/07 10:08

        הגב לתגובה זו

    • גאידמק כן אדם חשוב

      יוני, 17/05/07 08:42

      הוא מוציא כסף מהכיס הפרטי שלו ועושה דברים שהממשלה האימפוטנטית שלנו לא עושה. בשלב זה כבר לא אכפת לי מה השאיפות שלו ואם הוא רוצה לקנות את השלטון בכסף מפוקפק - מה, אולמרט המושחת יותר טוב?

      הגב לתגובה זו

    • רצית לומר - אבוי למדינה שכך מתנהג השלטון בה (ל''ת)

      אזרח מודאג, 17/05/07 09:39

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    בהעדר ציפור שיר(רה''מ) גם העורב(גיידמק) ייחשב לזמיר (ל''ת)

    ודי לחכמים, 17/05/07 08:06

    הגב לתגובה זו

    • גאידמק עורב? גאידמק זה מלאך שירד אלינו מהשמיים.

      יוסי, 17/05/07 08:12

      איזה אנטי אתם.
      אתם יודעים מה? תמשיכו לשנוא אותו, מרוב שלם נותנים לכם כלום אתם כבר מתחילים לחשוד באלה שכן נותנים לכם.

      הגב לתגובה זו

      • נאיבי....

        ראשון, 17/05/07 09:22

        אל תהיה כ''כ תמים.
        גאידמק לא עושה את זה בשביל תושבי שדרות הוא עושה את זה בשביל עצמו.

        הגב לתגובה זו

        • בשביל עצמו, אולם עוזר לנזקקים לו (ל''ת)

          בועז, 17/05/07 09:44

          הגב לתגובה זו

        • איש פרטי/עשיר ממלא חלל שיצרו ממשלות2001-07שרון/ביבי/לפיד/אולמרט/פרץ (ל''ת)

          BBאלטרנ-טיבי?!, 17/05/07 09:54

          הגב לתגובה זו

        • דרך אגב איך אתה יודע??? (ל''ת)

          צנחן, 17/05/07 10:18

          הגב לתגובה זו

    • ועדיף עורב על התנין (ל''ת)

      יוסי, 17/05/07 08:49

      הגב לתגובה זו

    • לא כ''א(גם לא עשירים מאד)מתיחצ''נ ומקבל כותרות כגאיידמק מתקשורת(+ביבי (ל''ת)

      צבר-ישראלי., 17/05/07 09:49

      הגב לתגובה זו