• 46.

    זהו הסקטור היחידי--המפקיר את גמלאיו!

    מנהלת-בדימוס, 30/05/07 14:32

    כל הסכם שכר,עד היום,כלל את הגמלאים.רק הנהגה זו של המורים העזה להפקיר את פורשי המערכת לשכר-רעב,על שנים רבות של עבודה מסורה,עוד הרבה לפני רמת המורים ורמת החינוך של היום,אלא כשמקצוע זה היה ייעוד וכבוד לעוסקים בו!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מה קורה עם מורים ותיקים?

    דליה, 28/05/07 09:53

    איפה ההגנות על מורים מעל 15 שנות ותק? במה ישופרו תנאי השכר למורה עם 18 שנות ותק, תואר שני? האם מנהלים יוכלו לפטר מורים בעלי ותק כנ''ל? ומה אם לא נירצה לחתום על ההסכם ולהשאר בתנאים הנוכחים?

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    עצוב ביותר אם זה ההסכם שהושג

    מורה מודאגת, 17/05/07 21:09

    אני לא מבינה
    מה הואילו חכמים בתקנתם
    מה שינתם לטובה היכן מעמד המורה
    ישתנה אם זו ההצעה עדיין לא ברור
    לי היכן התןספת בדיוק והיכן גאוותינו על הסכם זה לעבוד 150% ולקבל 120% בחטיבה לא פלא למה רן ארז מהאירגון אינו מוכן להצטרף להסכם מביש כזה
    מ מ ש מ צ ע ר מ מ ש עצוב

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    לרפורמה יש להתקדם באיטיות

    רפאל, 17/05/07 11:15

    הטעות של הסתדרות המורים שהיא קישרה את הקפוח של המתמשך של המורים עם הרפורמה. צריך להעלות את השכר של המורים לפני שנגשים לדיון ברפורמה. רפורמה צריך לבנות באופן נסיוני כי היא דורשת שינויים ארכיטקטונים מרחיקי לכת במבנה הבית ספר, הכשרת מורים וכו'' צריך להתחיל בממדים קטנים כדי שבעוד 15 שנה הרפורמה תקיף את כל הארץ ומערכת החינוך תשתנה. כל פתרון אחר הוא שטחי יזיק למורים ולתלמידים וינציח את הקיים. קרוב לודאי שהמערכת תינזק, קשה לדמות כיצד תפעל בכלל.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ומה בקשר לגננות???? (ל''ת)

    עדי, 16/05/07 21:49

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אין גבוי למורים

    חוה, 16/05/07 20:45

    כמי שעובדדת 3 ימים ארוכים עד 15:30 מנהל לא מאפשר לי בחירה ביום למודים מקוצר למרות שזו אפשרות בהסתדרות המורים. כך גם לא תהיה אפשרות לעבוד פחות שעות מ36 ש''ש. לא רוצה תעברי בי''ס. אין למורים גבוי. תושבי המרכז תכינו את המיזרונים לאחר 8 ש''ש עבודה.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    הרצליה

    רפי, 16/05/07 20:03

    ההסתדרות מכר את המורות/מורים... יש להתארגן מחדש: ארגון חדש של מורים או אולי להצטרף לארגון המורים העל יסודיים, אפילו ששם מנהל איש חשוד?

    הגב לתגובה זו

    • את צודקת

      ד, 16/05/07 21:51

      העסקנים שוב מכרו אותנו

      הגב לתגובה זו

    • צודק

      יעל, 16/05/07 22:37

      אוי לנו המורים. אם עד היום נאלצנו לתפקד 6 שעות ביום כמורות, מחנכות, אמהות, פסיכולוגיות, פסיכיאטריות להורים, להכיל, להקשיב, לדבר בטלפון שעות, לצאת לטיולים, לעשות מסיבות, להפיק אירועים, להיות כתבניות, מזכירות והשד יודע מה עוד, מעתה נהפוך להיות שפחות של ההורים הילדים, וכמובן המנהלים. אין סיכוי שאני עובדת 7 - 8 שעות ביום עם ילדים. שיולי ווסרמן יקבלו אתהמשכ' ויבואו במקומי. אני אשב במשרד החינוך, או לחילופין במקום ווסרמן.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    למשרד החינוך יש שעות? מסופקני. (ל''ת)

    מורה, 16/05/07 19:41

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מורים עבדו עליכם

    עופר, 16/05/07 19:38

    מורה בחטיבה מלמד 24 ש''ש
    אם ייצטרך להוסיף 12 שעות כדי להגיע למשרה של 36 שעות זו תוספת של 50% ולא 20%

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    חברת הסתדרות

    לילך ק', 16/05/07 19:32

    ''...יהנה המנהל מיכולת שהיתה עד כה מנועה ממנו, והיא פיטורי מורים בהליך מזורז,...''
    זאת אומרת , המרים לא צריכים יותר את הסתדרות!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מה משנים הפרטים העיקר הכותרת

    ממש לא מורה, 16/05/07 18:39

    תרגיל בחשבון למורה מתחיל:
    יעל מלמדת בחטיבת הביניים משרה מלאה המורכבת מ24 שעות שבועיות בכמה אחוזים יעלו שעות עבודתה אם שבוע העבודה יהפוך ל 36 שעות ?
    א. 50%
    ב. 20%

    אם קוראים לך יוסי ווסרמן כנראה ענית ב ואתה ראוי להיות מורה בישראל או כתב מטעם
    אם ענית א כנראה תמשיך לעבוד בעבודה נורמאלית

    אני מניח ש 26% תוספת לשכר יוצא בסביבות ה 150 שקל (לשנה) בחישוב גאוני לא פחות ומן הסתם על התלוש מופיע המשפט האלמותי ''הנטו בבנק לא יעלה על 15000 שקל''

    ומן הסתם רק אלוהים ופקיד מרושע במיוחד באוצר יודעים איך לעזאזל מחשבים את הזכאות לעליה בדרגה למורים (אני מניח שהתנאים לעליה לדרגה 8 מקבילים לתנאים להתמנות לשופט אלא אם אתה חבר\קרוב של ...)

    ומה עם הקביעות?
    ומה עם אפשרות הבחירה של כל מורה אם להצטרף להסכם החדש או לא?
    ומה יעשו לזה שיעיז לא להצטרף?
    ומה עם פיצוי שחיקה למי שיבחר לא להצטרף ? להזכירכם משנת 2000 המורים נושאים על כתפיהם הדלות את המשק (כי המשק במצב קשה) והם המגזר היחידי כמעט שלא קיבל עליה בשכר בזמן שחברי הכנסת העלו לעצמם פעמיים בשנה לפחות את השכר

    הגב לתגובה זו

    • ובכלל ה26% זה מה שמגיע על השחיקה בשנים שהשכר הוקפא (ל''ת)

      אכן כן, 17/05/07 10:00

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    יפה מאוד

    נעם, 16/05/07 18:38

    אני חושבת שזה ממש טוב שהמורים יצטרכו להשקיע יותר כמו לעבוד בקבוצות קטנות או לקיים שיחות אישיות עם התלמידים, וגם להעשיר את עצמו לכל משך תקופת עבודתו.

    חשוב מאוד [מאוד] לשים דגש על איכות המורים ועל כמה הם בני אדם - מעבר להיותם מורים.

    ואני אומרת את זה מנקודת מבט של תלמידה בכיתה ט', שממש חשוב לי קודם כל שהמורים יהיו בני אדם, ואח''כ שיהיו מורים טובים ואיכותיים, שבאמת יגיע להם השכר הגבוה הזה.

    הגב לתגובה זו

    • ל-35 רואים שחסר לך חינוך

      RAY, 16/05/07 19:14

      לפי תגובתך את ברמה של אלה שחתמו על ההסכם כי זה הסכם של מושחתים וחסרי רחמים בושה לך ולוסרמן

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    חייבים לעזוב ולברוח מהמערכת

    מרד!!!!!, 16/05/07 18:33

    נראה אז מה יהיה...שאולמרט ווסרמן
    ילכו ללמד.
    כמורים,צריך לארגן מרד פנימי!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ומי יפטר את המנהלים!כנסו!!!!

    מנהל-יפוטר?, 16/05/07 18:24

    מה בנוגע למנהלים שאינם ראויים ואשר מנהלים מורות ראויות,למשל? מי יפטר אותם?
    כיצד ישפוט מנהל מי מורה טובה ומי לא האם על פי מידת ההתחנפות אליו?האם על-פי מידת הקירבה החברתית אליו/אליה?
    הרי ידוע שמי שקרוב לצלחת זוכה גם לכך אסור לנו להסכים.
    אפשר פשוט לעבור אירגון.

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה איתך

      חוה, 16/05/07 20:39

      כמי שמצויה במערכת שנים רבות ורואה יום יום את ההתחנפות זוהי נקודה שהמורים חייבים למחות עליה . אנחנו עוד ניבכה. זו שלא מוכנה להשפיל את כבודה ולהתחנף במשך שנים למנהלת שלה.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    זה לא מספיק ולא איני מורה

    בת-שבע, 16/05/07 18:19

    הפכו את המורים לעבדים יש לתת יותר!!!!

    הגב לתגובה זו

    • כן ירבו כמותך. (ל''ת)

      תודה על ההזדהות, 16/05/07 23:34

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    בושה מכרו את המורים בזול ובגדול !!! (ל''ת)

    רמי, 16/05/07 17:49

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מורות מכרו אתכם בנזיד עדשים

    מורה ומחנכת, 16/05/07 17:19

    התנתקו מארגון המנהלים והקימו ארגון מורות. מכרו אתכן בזול.
    טיפשות לא לשתוק.

    הגב לתגובה זו

    • לא רק שאוצר לא יצטרך להגדיל את

      חשבון פשוט, 16/05/07 17:36

      תקציב החינוך אלא שהוא עוד יחסוך כסף. התכוננו לפיטורים המוניים, הקימו מיד ארגון מורים ללא מנהלים, אין יותר שום אינטרס משותף בין מורה מהשורה למנהלים ולמפקחים.
      איזו סופרוומן תוכל לעבוד 26 שעות בשבוע מול 40 תלמידים וזאת עוד לפני ''השעות הפרטניות'' שבמהרה יהפכו למשהו אחר ? וכל זה עוד לפני העבודה בבית מבחנים, מערכים, ישיבות, שיחות עם הורים ועוד.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    שכר מורים

    אחמד, 16/05/07 16:47

    ראשית מה שהוסג אינו מספיק בייחוד אם פורסים את התוספת ל 6
    שנים ותוך השנים האלה הרבה דברים יישתנו ולא לטובת המורים
    שנית הסעיף המדבר על סמכויות המנהלים זה אסון אסון אסון אסון
    ובייחוד במגזר הערבי אוי ואבוי אמ ייתנו למנהל סמכות פיטור מורים או מתן קביעות למורים, הרי כלנו במגזר יודעים ש 99% מהמנהלים נבחרו בדילים מסריחים ובעסקות פוליטיות מבלי להתחשב ברמה המקצועית והחינוכית של המנהלים ולא יספרו לנו סיפורים כי הם יישקרו בגדול
    יעכשיו לתת למנהלים האינטרסנטיים להחליט בענינים כל כך חשובים כמו פיטןרים וקביעות זה אסון זה קטסטרופה לפי איזה קריטריונים הם יעבדו בטח ממניעים אישיים פוליטיים משפחתיים מניעים לא עניניים בכלל
    הייתי מבקש מכבוד מזכיר הסתדרות המורים לשקול בכובד ראש את הסעיף האסוני הזה

    הגב לתגובה זו

    • המצב אינו שונה גם במגזר היהודי. (ל''ת)

      מבקר תגובות, 16/05/07 17:37

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    מכרו את המורים ובזול!!!

    מורה עצובה, 16/05/07 16:23

    ההסכם הזה הוא בושה. מורים יהיו יותר שעות בבית הספר ויקבלו תוספת עלובה לשכרם. מורה שעובד מעל 10 שנים יקבל אולי 800 או 900 ש''ח תוספת לשכרו. כלומר בערך 7000 ש''ח. האם המחיר הזה שווה את השהיה הרבה בבית הספר? ממש לא!!! האם המורה לא יצטרך לעבוד בבית? ממש לא!!!
    זו פשוט רמאות אחת גדולה. אני צופה שרבים יעזבו ורבים אחרים ימנעו מלהכנס למערכת כל כך קשה בשכר עלוב כל כך. כל מי שבעד ההסכם הזה מוזמן לבוא ולהיות מורה. נראה לי שלא תהיה לכם בעיה למצוא עבודה. השאלה היא כמה זמן תחזיקו מעמד במערכת הזו

    הגב לתגובה זו

    • הכל היה למען שיפור הקפיטליזם ומעמד המנהל

      מורה ומחנכת, 16/05/07 17:21

      המורה העובדת בכיתה גורלה יהיה כמו עובדת כוח אדם פיליפינית.לזה הגיע מקצוע ההוראה.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    גמלאים התעוררו זמן לתגובה הגיע (ל''ת)

    ר, 16/05/07 16:08

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לא מגיע להם 30% מגיע להם 80% (ל''ת)

    איחמד טיבי, 16/05/07 16:04

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הבטיחו ששעות ההשקעה בבית יוכנסו לשכר

    גננת מאוכזבת, 16/05/07 15:54

    די לניצול.
    די לזלזל בנו.
    די לדרוש שעות התנדבות!
    רוצה לעבוד ככל עובד במקום העבודה.
    ושישלמו לי שכר על ההשקעה.
    אחרי 36 שעות עבודה אני לא מתכוונת להשקיע בבית עוד 2-3 שעות ביום.
    ומצידי שיפטרו אותי אחרי 30 שנות עבודה.

    הגב לתגובה זו

    • להרים טלפון לוסרמן ולשטוף אותו. (ל''ת)

      מורה ומחנכת, 16/05/07 17:23

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    אז עכשיו מנהלי בתי''ס רגילים יסכימו לשלב ילדי חינוך מיוחד אצלם??

    אם לילד, 16/05/07 15:03

    מקווה שזה יתן להם תמריץ לא להתנער מהחלשים בחברה ולשלבם בכבוד.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    וסרמן מכר את המורים

    ראד, 16/05/07 14:28

    כל התוספת מסתכמת באלף ש''ח נטו
    במקביל המורים יהיו עבדים למנהלים

    הגב לתגובה זו

    • תוספת של 1000 ש''ח ? זו הורדת שכר ! (ל''ת)

      מבקר תגובות, 16/05/07 17:39

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    מה עם שאר עובדי המדינה שמקבלים כלום כסף? (ל''ת)

    שושנה, 16/05/07 14:12

    הגב לתגובה זו

    • לשושנה היקרה

      גלי ולריולה, 16/05/07 21:09

      אין לי מושג היכן את עובדת במסגרת תפקידך כעובדת מדינה. זה בכלל לא העניין אם תקראי את ההסכם בעיון רב תביני שלא חשוב היכן את עובדת לא היית מסכימה שירמו אותך ויונו אותך בצורה כזו. לכל מגזר המלחמה שלו - את שלנו המורים כנראה הפסדנו...כמה חבל

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    יפה אבל לא מספיק. (ל''ת)

    דפנה, 16/05/07 14:00

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    וסרמן נטש את הגמלאים

    רחלה, 16/05/07 13:51

    מכרת את הגמלאים!!!

    הגב לתגובה זו

    • את כל המורים ! רק עסקני המורים ימשיכו

      מבקר תגובות, 16/05/07 17:42

      להשתכר 20000-45000 ש''ח לחודש. להקים ארגון מורים חדש זה הזמן !!!

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    העלאה בהחלט לא מספיקה

    KSP, 16/05/07 13:41

    א. שכר המורים חייב להיות גבוה ב 20% לפחות מעל השכר הממוצע במשק.
    ב. יש לבצע הפלייה מתקנת למורים גברים כדי להכניס כמה שיותר מורים גברים למערכת.
    ג. לדאוג לתשתית מתאימה למורים שמאריכים את יום העבודה שלהם.

    הבעייה - יש הרבה מאוד מורים, כך שכל שינוי קטן בשכר המורה, הוא שינוי גדול בתקציב. הסיכוי היחיד שיאפשר רפורמה חברתית כזאת - מינויו של נתניהו למשרד האוצר.
    KSP

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כל הכבוד - רק שיתממש (ל''ת)

    מיקי, 16/05/07 13:41

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אולמרט ''גוויה פולטית'' מקבל על עצמו מרות של גבוהים ומזלזל בסטודנטים (ל''ת)

    לך לנדל''ן....., 16/05/07 13:39

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    יקבלו פחות לשעת עבודה!

    י, 16/05/07 13:32

    עדו עליהם בעיניים וגם שמו מקלות בגלגלים לעמיתיהם חברי ארגון המורים.
    וסרמן, עוד לא מאוחר!!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    כמה יקבלו החזירים על החופש הגדול?

    שאלה, 16/05/07 13:17

    גם אני רוצה לשבת חודשיים בבית עם הילדים - גם לקבל משכורת וגם לחסוך את העלויות של בייביסיטר .

    הגב לתגובה זו

    • יקבלו את שכר שמגיע להם על שסבלו כל השנה חזירים כמוך (ל''ת)

      מיכל, 16/05/07 13:32

      הגב לתגובה זו

    • אנשים כמוך הם חזירים-כנס/י ותחכים/מי

      אזרחית, 16/05/07 13:34

      בזמן שאת/ה בעבודה מ-8 עד 5 המורים קורעים את התחת בלחנך וללמד את הילדים שלך, ונשארים לבדוק עבודות ומבחנים של הילדים שלך, נשארים ערים עד שעות קטנות של הלילה.. ומה את/ה חושב/ת שבחופש הגדול הם לא עושים כלום?? לפני שאת/מ מגנה תחשבי/תחשוב תשאל/י ותנס/י גם להתחשב...

      הגב לתגובה זו

    • גס רוח טיפש ונבער

      מורה בפנסיה, 16/05/07 13:36

      א. אין כל דמיון בין הקשיים שמתמודד איתם מורה בכיתה לעומס העבודה של פקיד, פועל תעשיה, נהג, או טייס.
      מי שלא לימד אפילו לא יכול להעלות בדעתו במה מדובר.

      ב. כאשר התלמידים בחופשה המורים (הטובים שבהם, ורק כאלה אנחנו רוצים - מה שנשיג רק עם השכר יעלה עוד יותר) עסוקים בלימודים, השתלמויות והכנה להוראה טובה יותר.

      הגב לתגובה זו

      • בניגוד לבעלי מקצוע אחרים העובדים 8 עד 16

        מורה ומחנכת, 16/05/07 17:37

        16 , המורים עובדים כ-20 שעות ביממה בהכנת חומר הלימוד בדיקת מבחנים עבודות ימי הורים חגיגות מרכזי למידה השתלמויות ישיבות שיחות עם תלמידים והורים טיולים ביקורי בית קישוטים לחגים השונים בכיתה ובפרוזדור הכנה לפרויקטים עישון נרגילה חינוך מיני אלימות מילולית ופיסיתהידברות שלום ומלחמה דתיים חילוניים שורשים בגרות לחץ חברתי סמים התנדבות לקהילה התאבדות אנורקסיה מאה מושגים ציונות יהדות עדות ישראל. וכל זה ןעוד ללא תמורה

        הגב לתגובה זו

    • תודה על הכינוי

      מורה, 16/05/07 13:38

      אני בחופש הגדול ממש לא יושבת בבית. יש ה מ ו ן השתלמויות שמחייבים אותנו ללכת, קורסי קיץ חחמד, ימי סיכום, ימי הערכות וכו'
      וזה אחרי שנה לא פשוטה עם ילדינו ה''חמודים'' והמנומסים

      הגב לתגובה זו

    • מספר 15 חזיר

      מוריה, 16/05/07 13:46

      איך אפשר להתבטא בצורה הזאת?
      חבל שקימם אנשים כאלה במדינה שאינם מעריכים את עבודת הזולת.

      הגב לתגובה זו

    • תלמידים כמוך

      יפה, 16/05/07 16:01

      שכר המורים צריך לעלות בהרבה בגלל תלמידים כמוך שהיו צריכים ללמד.

      הגב לתגובה זו

      • התפוח לא נופל רחוק מהעץ

        צילה, 16/05/07 17:15

        כמו שאתה מתבטא ,אם הייתי הבן שלך הייתי תובע פיצויים מביטוח לאומישם הגימלא''פיצויים לילדים שגדלו בבית פגוע''

        הגב לתגובה זו

    • הורים לרשות הפלשתינאית

      אבו מאזן, 16/05/07 17:17

      וואלה קראתי את התגובה שלך ואהבתי אותה ,אני מחפש הורים כמוך ללמד בעזה ,יה כרה איבן כרה

      הגב לתגובה זו

    • ספארי רמת גן

      דני, 16/05/07 17:21

      ל15 מטפל הכלבים שלנו פוטר ,לאור הבנתך בחיות אתה מוזמן לעבוד אצלנו ,יש לך אבחנה לא רעה

      הגב לתגובה זו

    • גן החיות התנכי

      דוד, 16/05/07 17:22

      להוי ידוע לך כי החזיר הוא חיה האסורה לגידול בארץ אשר על כן הינך מתבקש להגיע לתחנת המשטרה על מנת לדווח אם ראית חזירים אם לא הינך מוזמן לד''ר טיכו רופא עיניים וחיות לטיפול

      הגב לתגובה זו

    • חופש גדול

      גד, 16/05/07 17:24

      אתה מבין למה אנחנו צריכים חודשיים??אחרי הבן שלך צריך שנת שבתון באירופה בכדי להתאושש שנה שנה שלמה

      הגב לתגובה זו

    • דוברמן

      דובי, 16/05/07 17:27

      שלום שמי דובי דוברמן כוכב טלויזיה בעבר ,אני מוכן לשמור על ידליך בחופשת הקיץ,כי אני מרגיש קירבה גדולה מאוד לאנשים מבני משפחתי

      הגב לתגובה זו

    • על מה את מדברת?

      על מה את מדברת?, 16/05/07 18:27

      תנסי,את,לחנך,ילדים כמו שיש לך ולאחרים כמותך ...תברחי מהר מאוד!!!!

      הגב לתגובה זו

    • החזירים

      לריולה גלי, 16/05/07 21:12

      החזירים הם אלה ששומרים לך בייבי סיטר 6 ימים בשבוע על הילדים כדי שלך יהיה שקט במקום עבודתך...אם בכלל את עובדת...לפי תגובתך הבורה והאדיוטית לא עבדת יום אחד בחייך!!! אתם לא מחזיקים יום אחד מעמד בחופשה ומתלוננים מתי תוכלו להחזיר אותם לידינו ולהפטר מהם...לא היית מחזיקה שעה בכיתה...את מוזמנת לנסות החזירים מאוד נהנים עם החזרזירונים הקטנים שלך...התביישי לך!!!

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    משמח אבל מה עם שכר הרופאים בבתה''ח?

    אמיר, 16/05/07 13:17

    רופא 10 שנים ומקבל על משרה מלאה 6000 ש''ח, וכל מילה אמת!

    הגב לתגובה זו

    • אולי הבסיס

      צחי, 16/05/07 14:38

      בפועל רופאים מרויחים פי כמה וכמה

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    עבדים הייתם ונשארתם

    מורה, 16/05/07 13:11

    בוכים על שמתעללים בכם, מורים יקרים? תחשבו למה!!! הניצול לא חלף, אלא הוחלף. תראו לי עוד מקום עבודה בו תעבדו, כן, תעבדו, 45. לא כולל ישיבות ציונים, ימי הורים, שיחות עם הורים (מי יבוא אליכם לפגישה בשעה 3 אחהצ?) בשביל שכר של 5.500? פייר, לא פלא שדורסים אתכם!!!!!!!!!! ומפילים עליכם לטפל באלימות, להסביר על סמים, ועוד .
    עבדים היינו???????? עבדים נשארנו!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    יפה. אולי המורה של ילדתי תיכנס לכיתה רגועה יותר על הבוקר..

    אימא, 16/05/07 13:05

    והמורה להתעמלות לא תצרח כל כך על התלמידים הקטנים שלה... שרוב הזמן מבועתים ממנה.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מישהו מאמין שזה ייושם ? המורים יעבדו הרבה יותר

    עין בוכיה, 16/05/07 12:58

    שעות בתת תנאים, כי בתי הספר לא בנויים לכל זה, וישלמו להם קדחת.

    שאר התוספות למשכורת תהיינה תלויות באורכן של לשונות המורים בישבני המנהלים.
    האווירה בבית הספר תהפוך להרסנית.

    אבל למה אפשר לצפות מהפיגורות המחליטות כאן??
    זיקה לחינוך? הצחקתם אותנו!!

    הגב לתגובה זו

    • להקים ארגון מורות מנוהל על ידי מורות (ל''ת)

      מורה ומחנכת, 16/05/07 17:39

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    5500 ש''ח נקרא מהפכה? (ל''ת)

    גדי, 16/05/07 12:56

    הגב לתגובה זו

    • אני מורה בתיכון, עם ב''א, 16 שנות ותק, 116% בגרות, מכינה לבגרות

      מיכל, 16/05/07 20:22

      אני מרוויחה 6000 ש''ח לחודש - אז מה זה שיתחילו מ5,500 מהשנה הראשונה? מה עם כל שנות הפנסיה שאקבל את ה2000 ש''ח כל השנים?

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    ומה עם הגימלאים? (ל''ת)

    jd, 16/05/07 12:56

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    נשמע טוב מכדי להיות אמיתי, כולי תקווה שיתממש (ל''ת)

    אלה, 16/05/07 12:53

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    רמת המורים

    ליאם, 16/05/07 12:47

    ומה קיבלנו בתמורה מורות ברמה אפס עם שכר יותר גבוה.

    הגב לתגובה זו

    • שכר גבוה יביא בהמשך כ''א איכותי להוראה

      ב.ק., 16/05/07 13:19

      ואני לא מאשים אותך בחוסר ההבנה. כנראה אתה תוצר אופייני של החינוך ברמה ירודה שקיים במדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    סחתיין אליהו!!! עוד הצלחה של הממונה על השכר!!!

    סעדיה התימני, 16/05/07 12:44

    שמחים מאד מאד

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    סחתיין אליהו!!! עוד הצלחה של הממונה על השכר!!!

    סעדיה התימני, 16/05/07 12:44

    שמחים מאד מאד

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מצוין!

    גיא, 16/05/07 12:39

    סוף סוף המורים יקבלו מה שמגיע להם, וגם ישתיקו את הטענות שהם לא עובדים על ידי הגדלת העבודה.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    בכמה יעלה שכר הותיקים?

    יאיר, 16/05/07 12:38

    האם הכוונה להוסיף לנו שעות ללא תוספת שכר???

    הגב לתגובה זו

    • נכון,מה איתנו?

      אנו ניזרק לכלבי, 16/05/07 18:30

      אנו נזרק לכלבים......

      צריכים לקבל פיצויים מוגדלים ומורחבים על שנות ניצול.

      הגב לתגובה זו

      • אמן שהתוספת לא תישחק תוך שנה ע''י האוצר האכזרי (ל''ת)

        בעד עתיד לילדים, 30/05/07 16:03

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    ביזיון

    המשיח, 16/05/07 12:37

    שוב מבית מידקשו של אולמרט

    הגב לתגובה זו

    • אמן שהתוספת לא תישחק תוך שנה ע''י האוצר האכזרי (ל''ת)

      בעד עתיד לילדים, 30/05/07 16:02

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    בשביל לממן שכר לימוד

    פקק תנועה, 16/05/07 12:32

    שעלול לעלותב .50%י.יש לעלות בהתאם את משכורתם של אלו שממנים לימודים אלו .

    הגב לתגובה זו

    • נראה אם האוצר יכבד ההחלטה.כל הכבוד לווסרמן וצוות הנהלתו. (ל''ת)

      אזרח בעד חינוך., 16/05/07 15:29

      הגב לתגובה זו