• 83.

    כל פעם שהממשלה תעיז לדבר על

    רועי, 27/05/07 10:34

    ויתורים והחזרת שטחים כאופציה אז זה יביא למלחמות ופיגועים כך לפי תורתנו תורת אמת. וכך קורה. פשוט מאוד עצם הדיבורים על זה (שלא לדבר על מסירת שטחים בפועל) גורמת לכך שמעודדים את הערבים ושנגזרים דינים קשים על עם ישראל. אולמרט ופרץ מזיקים למדינה על כל פליטת פה שלהם הם מביאים מזל רע...

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    שוב תוקפים אזורים פתוחים אחרי שהם נעלמו?

    החולות נכנעו?, 22/05/07 18:54

    השיחים והסלעים ממשיכים בלחימה?

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מה ההבדל?

    לא חשוב, 17/05/07 04:19

    כשחיזבאלה ירו קטיושות על הצפון אז '' הממשלה'' הרשתה לעצמה להחריב חצי מלבנון כי ''הגנו'' על עצמנו מטילים שנורו עלינו אז מהו ההבדל?כשמדובר על עזה. הרי הכוונות של הנבלות מצפון ומדרום הם אותו דבר.וזה חבל שלא מתייחסים בשיויון לאותם אזרחים של אותה מדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ארקאדי גאידמק

    דויד, 16/05/07 22:36

    היום הוא מביא אוטובוסים ומפנה את האנשים לבתי מלון.
    ביום ששי הוא יבוא למגן את בתישדרות מפני הטילים.
    ביום שראשון שאחריו הוא יקים על חשבונו יחידה של בוגרי יחידות מובחרות ויצא עמם לפעולה נגד משגרי הקסאמים בעזה. עם ממשלה כל כך משותקת כמו של אולמרט, לבני ופרץ כל זה בהחלט אפשרי

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    ממשלת השיתוק המוחי

    Avi Ecuador, 16/05/07 17:40

    שעם-הארץ מהשמאל תומך בה, ממשלת הטיטאניק שמחזיקה את צבא הכנה לפלסטין המסורס שיד שמאל מצאה לה להלחם ביד ימין במקום באויבים.
    ... להסתפח לארצות הברית כשמורת טבע דתית או ככוכב בדגל שלהם עם אזרחות אמריקאית לכל יהדות העולם, השמאל הדביל הזה לא יאפשר את קיומה של מדינת היהודים ובשביל מה ומי להלחם בכלל?
    בשביל אידיוטים בשלטון שיסבירו לנו איך מקימים את מדינת הרשע סדום-עמלק-פלסטין?
    בשביל המדינה הוירתואלית של השמאל?
    בשביל ישרפלסטין הזמנית בקו הירוק?
    ללכת על הסברה של כבשת הרש ומשפט המלך שלמה בארצות הברית ולהסביר להם את אי הטעם ההגיון והיכולת של קיומה של מדינת ישראל במתקונת של אידיוטים שמאלנים.
    בקשר לקאסמים; ידידי, לצערי זה נס גדול בהתחשב שהשמאל האידיוט הזה בשלטון, בלי הקאסמים... היום השמאל היה נטפל ליהודים ונלחם בהם בעזרת צבא הכנה לפלסטין שכנראה בזה הוא מתמחה.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    להציל את המדינה רק בלאסוף כסף עבור ש''ס (ל''ת)

    הקרן להנצחת, 16/05/07 17:22

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    הי!!! הלו אשכנזי! אתה רמטכ''ל או מחדל?!!! (ל''ת)

    צבא פדיחה, 16/05/07 17:19

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    ממשלה מופקרת ומפקירה.בושה וחרפה (ל''ת)

    אבוחצירא אילן, 16/05/07 16:16

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    החל פינוי שדרות תוך ימים מספר תעבור השליטה לידי ''הפלשתינים'' (ל''ת)

    יהודיה, 16/05/07 16:15

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    שלב שני של ההתנתקות (ל''ת)

    קלאודיה, 16/05/07 16:12

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    טוב מאד!! רק זה מה שיוביל את הממשלה לפעולה. (ל''ת)

    אלה, 16/05/07 15:24

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    מתי העם יבין שכל עוד יש בממשלה שרים

    צ, 16/05/07 15:22

    שמאלנים ובפרט ר''מ ושר בטחון פשוט אין שום סיכוי לבטחון כי אין שום התרעה ובמצב כזה כל השונאים שלנו צצים מכל החורים בלי פחד.
    כאשר ר''מ מכריז ברב טמטומו שהוא רוצה להגיד כן לכל דבר שארצות ערב יבקשו ממנו (מכריז מראש שהוא ימסור שטחים) ורודף אחרי האויב כדי שהאויב יסכים לקבל שטחים - אז אין פלא שיום אחרי יש קסאמים. פשוט כל משפט כזה מעודד אותם שדרכם עובדת!

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    תושבי שדות תתפנו לירושלים ותפגינו, כנסו

    אחד העם, 16/05/07 15:19

    העם איתכם!
    אל תחששו, זאת זכותכם לדרוש הגנה מהמדינה.
    אוהב אתכם, בהצלחה.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    מצויין,סוף סוף אתם נכנסים לפעולה. (ל''ת)

    אזרח מודאג, 16/05/07 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    מתי תפנימו השלטון רוצה מלחמה זה עסק שהכלכלה תלויה בו.והם הבטיחו ש

    לא תיגמר..אז מה, 16/05/07 14:29

    הקפיטליזם הורג .. את העניים!

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    העיר במצב גרוע. ולא עושים עם זה כלום!

    תושבת העיר, 16/05/07 14:14

    כולם מדברים ומדברים..
    גם פעם שעברה שהיה ירי קאסמים אמרו שיפנו אותנו , ולא פינו .
    עכשיו נראה מי יפנה אותנו מהמצב הזה.
    גאידמק אולי עשה לנו טובה שנערכה שבוע . ואח''כ חזרו לשיגרה היום יומית של העיר הזו . וזה עזר במשהו?
    צריך למצוא פיתרון!
    מה עם הבגרויות שלנו? יש לי בגרויות השבוע מה איתם?תיגבורים?אין בית ספר..
    מה זה החיים האלה? מה יצא מאנשי שדרות?

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ממשלה כושלת ,עד מתי תחזיקו בכיסאות עד שתפנו את תל אביב? (ל''ת)

    אריה, 16/05/07 14:04

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מטומטמים. מזמן הייתי מתמקמת אצל אולמרט בירושלים. (ל''ת)

    למה חיכיתם???, 16/05/07 14:03

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    קסאמים

    סלומון, 16/05/07 13:59

    מדינת ישראל המילה אחת

    ''בושה''

    במדינת ישראל שאמרה להוות בית מוגן לתושביה התושבים הופכים לפליטים.
    בקרוב נצטרך לקבל אישור מהחמס או מהחיזבלה לקיים את זכות השיבה

    איך שגלגל מתהפך לו

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      מודאג, 16/05/07 15:50

      כן אתה צודק/ת בזה זה בושה.

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    פינוי גורר פינוי !!!

    אזרח, 16/05/07 13:57

    כמו שאמרו ה''כתומים'':

    פינוי הרצועה יגרור פינוי תושבים משדרות ומישובים אחרים שבמתחם ''עוטף עזה''.

    לאחר שאלה יפונו, נתחיל להתפנות מאשקלון ואח''כ, מי יודע .....

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    תגובה מידית

    ליאור, 16/05/07 13:55

    אין צורך בפינוי תושבי שדרות צריך לכבוש את עזה זה הזמן הכי נכון לא להחזיר שטחים הדם המוסלמי עכזר מכל ועם מדינת ישראל תבליג נפנה את אשקלון

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    זה תרגיל פוליטי מלוכלח כדי להפעיל לחץ לממשלה

    א, 16/05/07 13:54

    גם וגם. לנצל את היזדמנות כדי לגרש אטיופים.איזה אנשים...

    הגב לתגובה זו

    • שתרגיש כמונו

      יובל, 16/05/07 14:10

      אני מקווה שאתה תרגיש כמונו אתה חי בבועה

      הגב לתגובה זו

      • יובל אני גר שנים בירושלים (ל''ת)

        א, 16/05/07 19:25

        הגב לתגובה זו

  • 61.

    הרב עובדיה+פרץ+אולמרט=מדברים גאידימק עובד ומציל חיים !!!!!!!! (ל''ת)

    משה, 16/05/07 13:52

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    לפי שיטה זו כל ישובי עוטף עזה מתפנים בקרוב (ל''ת)

    חזית ועורף, 16/05/07 13:49

    הגב לתגובה זו

    • הממשלה הפושעת הזו מפקירה את כל עם ישראל. (ל''ת)

      המטיף, 16/05/07 13:57

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    לא ייפנו את שדרות כדי שבמרכז יוכלו לישון בשקט (ל''ת)

    עינת, 16/05/07 13:47

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    המחיר של ''ההתנתקות''

    י, 16/05/07 13:42

    המחיר של ההתנתקות יהיה מאוד גבוה - הרבה מעבר ליכולות של גידאמק.
    אם לא שמתם לב - מחיר ההתנתקות מוגש ''בתשלומים''.
    והמחיר הסופי יקבע רק כשעם ישראל יודה בטעות (בפשע שהוא עשה). וידאג לתיקון המצב, כמו החזרת ישובים והמתישבים למקומם.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא מחיר ההתנתקות, זה מחיר ההבלגה...

      נעמה, 16/05/07 14:09

      השלמה מוצלחת של ההתנתקות חייבה ''0'' פיגועים מרצועת עזה ותגובה חריפה ללא פשרה עד להשגת יעד זה.
      ברגע שישראל בחרה במדיניות של הבלגה והשלמה עם ירי ''ניסבל,'' של קסאמים היא הובילה במו ידיה למצב הבלתי ניסבל הזה.

      הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט

      ל-58, 16/05/07 14:12

      אפשר לשכן את המפונים ב''גרוזלם גולד,'' ב''נוף ירושלים'' ב''היאט'', הם כבר התנסו בארוח משפחות גוש קטיף לתקופה ממושכת כי כאמור ''לכל מתיישב יש פיתרון''. באדיבות מינהלת סל''ע

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    הסכם אולמרט חמס

    דוד, 16/05/07 13:41

    ראש הממשלה היגע לכזו חרפה
    שהוא מעוניין לשכוח ושהעם ישכחו את ועדת הבדיקה של מלחמת הלבנוון השניה
    הגיע להסכם עם החמס והפלגים שיתקיפו אותנו
    כמו ששרון פינה את הרצועה בגלל האי היוני
    אולמרט הולך בדרכו
    היתי מציע למוסד להאזין לשיחות הטלפון שלו ולא להשאיר אותו לבד עם אבו-מזאן

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מתי ישראל תקנה טילי קאסם ותירה עליהם טילים בחזרה ???

    יאנאקיס, 16/05/07 13:40

    הדרג המדיני מפחד לירות עליהם בחזרה. אז אולי שהדרג המדיני ילך הביתה ? אי אפשר לצאת למבצע צבאי כל שני וחמישי בהם יהרגו לנו חיילים. הם מבינים רק כח. יורים עלינו נשק סטטיסטי תירו עליהם בחזרה נשק סטטיסטי. רק ככה הם יפסיקו אחת ולתמיד

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    במקום שתושבי עזה יברחו לים

    שי, 16/05/07 13:40

    תושבים של עיר במדינה ריבונית צריכים לברוח מהעיר זה פשוט בדיחה מה שקורה במדינה הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    כל הכבוד לאלון דוידי!

    איילת, 16/05/07 13:39

    תודה שהגעת לשדרות כדי לעזור לנו.

    הגב לתגובה זו

    • בלי תעמולת בחירות!! (ל''ת)

      סר הביטחון, 16/05/07 14:20

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    כל מדינה אחרת היתה

    לא מבינה, 16/05/07 13:36

    ''מיישרת'' את המקום שמאיים על אזרחיה.

    וישראל ? ישראל הפסיקה מזמן מלהגן על תושביה.
    1. ישראל עומדת חסרת אונים אל מול גל ההתקפות על שדרות ויישובי שער הנגב.
    2. ישראל חסרת אונים אל מול גל ההסתה של ערביי ישראל כנגד המדינה היהודית-ישראלית.
    3. ההזדהות של ערביי ישראל שמגדירים את עצמם כפלשתינאים ומזדהים עם האוייב בחסות הדמוקרטיה הישראלית היא בלתי נסבלת ומעמידה את המשך הדו קיום איתם בסימן שאלה.

    בעלי,אמריקאי ציוני, מתחיל ל''שקשק'' לפני החזרה שלנו לארץ, לא בגלל המצב אלא בגלל חוסר האונים של המדינה ובגלל ההתנערות של הממשלה מהקסאמים, ממהסתה הערבית וממדיניות ה''אין מדיניות''
    איזה עתיד מחכה לנו ולילדנו?
    הלב כואב, אבל התחושה היא שאין על מי לסמוך.

    הגב לתגובה זו

    • זה מה יש. אנחנו חסרי אונים

      סמי, 16/05/07 14:14

      אני מציע לכם להשאר בלוס אנג'לס

      הגב לתגובה זו

      • סמי החצוף, תגובה כל כך נדושה ולא לענין (ל''ת)

        ומראה על טפשות, 17/05/07 08:50

        הגב לתגובה זו

  • 52.

    חמס

    זאב, 16/05/07 13:28

    החמס מצהירים .לא נפסיק את התקפת הקאסמים. זאת אומרת שזו הכרזת מילחמה. לפנות תושבים זה בדיוק כמו כניעה לאויב.. מחר חלילה וחס הם יתקיפו את אשקלון ומחרתיים את אשדוד. מר פרץ לאן תפנה את תושבי אשקלון ואשדוד

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לפי שיטת קדימה--לסגת משדרות למען התהליך המדיני ...

    ירון, 16/05/07 13:20

    קדימה ומנהיגיה שהגו את תוכנית הנסיגה מעזה בניגוד לכל חשיבה אסטרטגית והביאו עלינו את האסון הם הבעיה ולא הפתרון.הם טרם מודים באיוולת שלהם והם הם רוצים לפתור הבעיה...
    מה אמרו אולמרט , מופז, לבני , הנגבי לפני הנסיגה ? זוכרים ?

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    נו...אז מי לוחם יותר טוב?

    דני, 16/05/07 13:16

    רבותיי הטקטיקה שנוקט החמאס מותאמת בדיוק לניתוח מצב נכון והכרחי.
    הם מזהים את החולשה (בלשון המעטה) של הממשלה ואת החולשה של צה''ל מעורר הרחמים ומכים ללא רחם ומביאים לנפילה של עיר בישראל. אף אחד לא ינצח במערכה הזו אך אפשר להגיד שמבחינה איכותית לוחמיהם טובים וחזקים משלנו ומזל שהטכנולוגיה לצידינו.

    הגב לתגובה זו

    • הפלסטינים כבר ניצחו במערכה הזו (ל''ת)

      סמי, 16/05/07 13:29

      הגב לתגובה זו

    • מסכים אנחנו מובסים בדרום כמו שהובסנו בצפון (ל''ת)

      just me, 16/05/07 13:48

      הגב לתגובה זו

    • זו מלחמה שבהחלט ניתן לנצח בה

      ארז, 16/05/07 15:14

      אם רק נפעיל את מלוא עוצמתו של צה''ל.
      אנחנו לא חלשים. אנחנו בוחרים להיות חלשים.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    הפלסטינים הביסו אותנו (ל''ת)

    סמי, 16/05/07 13:16

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    יישר כוח לגבי גזית-תוך זמן קצר הצליח לגייס אוטובוסים רבים לפינוי א (ל''ת)

    דני, 16/05/07 13:15

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ליברמן וסיעת בובות שלך - הביתה (ל''ת)

    בוריס, 16/05/07 13:14

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    כל הכבוד לגבי גזית שגייס בעלי אוטובוסים מתנדבים לפינוי (ל''ת)

    מתפנים עכשיו!!!, 16/05/07 13:09

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    תושבי אשקלון, להתחיל לארוז... (ל''ת)

    פקק תנועה, 16/05/07 13:08

    הגב לתגובה זו

    • גולית או דוד ?

      אפריים, 16/05/07 14:05

      ומה עם תושבי נתיבות ? קרית גת?
      אשדוד?

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    שיטת התגובה המתוזמנת

    פותר פתרונות, 16/05/07 13:00

    מעתה ואילך ינחית חיל האוויר פצצות עם מנגנון השהייה של 20 שעות.
    כל פצצה של 2 טונות שתונחת במרכז עזה תפוצץ ביניינים ברדיוס של עשרות מטרים לפחות.
    לתושבים יהיה מספיק זמן להתפנות מהאיזור.
    עבור כל קסאם תונחתנה 4 פצצות.

    ונמתין לתוצאות.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    כל זה הודות לימין ההזוי שהתעקש להחליש את הפתח עד שקיבלנו את החמאס.

    אני, 16/05/07 12:59

    ולפני זה התעקש להחליש את המלך חוסיין עד שקיבלנו את הפתח, ואני תוהה מה יביאו אחרי החמאס.
    הטיפשות בהתגלמותה.

    הגב לתגובה זו

    • נתינהו והימין הזהירו מחמסטין!!! לא נשאר על מה לוותר (ל''ת)

      משה, 16/05/07 13:54

      הגב לתגובה זו

      • לא להאמין באיזו מהירות זה קרה!האיש גאון!! (ל''ת)

        לא האמנתי לו, 16/05/07 14:14

        הגב לתגובה זו

    • זאת הודות לשמאל שייבא עשרות אלפי מחבלים

      שפוי אוסלו, 16/05/07 15:59

      לפני אוסלו זריקת בקת''ב במרכז העיר עזה הייתה אירוע חריג שקרה פעם בשבוע, היום מפגיזים ערים בישראל במטחי רקטות וזה עוד נחשב נורמלי, ותודה לשמאל שהביאנו עד הלום.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    אלו 250 מ' $ שנתן אולמרט לחמאס ולש''ס (ל''ת)

    פריות הביאושים, 16/05/07 12:59

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    בהשראת הממשלה: לברוח במקום להילחם על זכות הקיום. (ל''ת)

    דורית, 16/05/07 12:58

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אין אפשרות להכריע את החמאס וחייבים להכות בו מכה קשה, אבל זה לא יקרה

    עודד, 16/05/07 12:57

    לציבור יש ציפיות מופרזות ולא ריאליות, וממשלה שתפעל בתקיפות נגד החמאס תמצא עצמה מוקעת בוועדת החקירה הבאה...

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מדינה על הפנים על הברכיים אנה נוליך את חרפתנו (ל''ת)

    משה בודק, 16/05/07 12:49

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    חוצפה שכזאת

    קובי, 16/05/07 12:48

    איפה אנחנו מה זה החוצפה הזאת שתושבי שדרות היקרים צריכים לברוח לירושלים אני קורא בזאת למדינת ישראל איפה הריבונות שלך הם חצו את כל הגבולות הערבים האלה

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ''המטה לבטחון שדרות''- ת'כלס גאידמק ממן את זה (ל''ת)

    ואין לי בעיה, 16/05/07 12:47

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    עוד משהו

    100% יהודי בדם, 16/05/07 12:44

    צריך להחזיר מבצע בהיקף של חומת מגן.... ולא להתחשב בעולם האנטישמי הזה

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    צריך לארגן מרי אזרחי

    100% יהודי בדם, 16/05/07 12:39

    ולהפיל את הממשלה המושחתת הזאתתתתתתתתתתתתתתתת

    הגב לתגובה זו

    • אני איתך! (ל''ת)

      just me, 16/05/07 13:15

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    די כבר פרץ! נמאסת! תפסיק לאיים תתחיל ליישם. ולא. לא ירי בשטח פתוח. (ל''ת)

    Q, 16/05/07 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    העולם כבר סגר את המחיר בעבור נפט ושקט יחסי

    חבל אבל זה, 16/05/07 12:37

    המחיר הוא ישראל.הרוסים והאמריקאים מדברים,האמריקאים והאיראנים מדברים,קונדי באה לירדן ולמצרים לסגור קצוות,צ'ייני נועד עם הצבועים בחצי האי ערב ורק עם ממשלת הליצנים התבוסתנית בירושלים אף אחד לא מדבר.
    אנחנו לבד מול העולם בזכות לבני פרץ ואולמרט ההזויים.

    הגב לתגובה זו

    • הם כן מדברים

      ארז, 16/05/07 13:40

      פרץ מדבר עם אולמרט.
      אולמרט מדבר עם משפחתו.
      העם מדבר אל הקיר...

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    בקצב הזה נפנה את כל המדנה (ל''ת)

    יאיר, 16/05/07 12:36

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מחזה בלתי נסבל:אירגון טרור קיקיוני וזניח כופה על מעצמה לפנות תושבים (ל''ת)

    @@@@, 16/05/07 12:36

    הגב לתגובה זו

    • מעצמה?

      צחי, 16/05/07 12:46

      אולי מעצמת שחיתות
      צריך לסגור את המדינה ולהזדכות על הציוד

      הגב לתגובה זו

      • ישראל היא אכן מעצמה צבאית לכול עניין ודבר.

        @@@@, 16/05/07 13:52

        עם יכולת גרעינית מוכחת, חיל אוויר בין הטובים בעולם, אם לא הטוב ביותר, ושלא לדבר על חיל הים וחיילות היבשה.
        אין שום קשר בין השחיתות הגואה ליכולתנו הצבאי.

        הגב לתגובה זו

    • מעצמת סמרטוט ושחיתות (ל''ת)

      אזרח, 16/05/07 12:50

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    ממשלת הקשקשנים ש'' ואלי ישי ליברמן העבודה קדימה נכשלתם תתפטרווווווו (ל''ת)

    ממשלת ביזיון, 16/05/07 12:35

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לפנות אותם לפחות שלא יפגעו- דחוף (ל''ת)

    אזרחית, 16/05/07 12:35

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    שלב הבאה :

    Jango, 16/05/07 12:32

    אתה לא צריך להיות נביא כדי להבין את השלב הבאה: פינוי אשקלון...

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    גירוש נוסח שדרות! זה מה שעשו לנו.

    נעמה, 16/05/07 12:31

    אמנם הבתים שלנו כבר לא שם, ובעצם, שום דבר חוץ מאוניברסיטה ללימוד מדעי הטרור-
    תשארו אמיצים אחים- כולנו אתכם.
    (אני רק שואלת לאן יפנו את אנשי ירושלים בשלב מסויים- הרי אי אפשר לקחת את כולם לתל אביב).
    תנו לעם ישראל לנצח! די כבר עם הירי הריק הזה לאזורים מתים בעזה! משגרי הטילים כבר מזמן לא שם- אם אתם מבליגים אז לפחות תראו שאתם כאלה... אתם יודעים כמה משלם המיסים משלם על כל הטסה של מטוס והפגזה מיותרת... שלא לדבר על המוראל של הטייסים שלנו.
    אבל זה לא משנה, העם הזה חזק והוא בסוף ינצח!
    יום ירושלים שמח לכולם

    הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות

      אפרים, 16/05/07 13:03

      מעניין שאין כמעט בנמצא עיתונאים/פרשנים אמיצים שיקומו ויאמרו שלצערינו אילו הם פירות ההיתנתקות אותה שיווקו לנו. הצבא לא היה מוכן למלחמת לבנון כי כל האנרגיות בשנים האחרונות הוקדשו למטרה הנעלה של גירוש יהודי גוש קטיף, מה שקירב את החמאס לשדרות ואשקלון.
      חבל שדווקא ביום ירושלים מנסים למכור לנו עוד ספינים של נסיגות בעיר הבירה וחלוקת ירושלים, כאילו אנו לא לומדים לקח כל יום מחדש.

      הגב לתגובה זו

      • הכל נכון, וחשוב לדעת מה האמת!

        נעמה, 16/05/07 13:35

        מה שכן, כל עוד נמשיך: להגיב, לעשות ולהבנות בכיוון של צמיחה ועבודה חיובית בארץ- אני מקווה שיסיעו לנו מן השמים.
        צריך להאמין בעצמנו.

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    לאן יפנו את תושבי אשקלון אשדוד ? (ל''ת)

    שאלה רצינית מאד, 16/05/07 12:28

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הכי פשוט לפנות את הכנסת האמיצה לשדרות (ל''ת)

    מוטי, 16/05/07 12:28

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    זה הפינוי התנחלויות הנוסף שציפה לבני דברה עליו? איזו זריזות! (ל''ת)

    תומר, 16/05/07 12:27

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    סוף סוף

    שי, 16/05/07 12:26

    האנשים האלו נשארו בשדרות כבני ערובה של שני הצדדים. סוף סוף גילו כלפיהם מעט חמלה. חבל שלא פינו כך את תושבי צפת וקריית שמונה במלחמה האחרונה

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לאחר שניתן לחמאס מדינה פלשתינית

    מיצי ליבני, 16/05/07 12:26

    וישראל תיסוג לגבולות אושוויץ וכל שאר המדינה הקטנטונת תתפנה מחמת הקטיושות, מרגמות, ירי הטנקים והמטוסים של מדינת הפלשתינים הנמצאים מרחק יריה ממדינת ישאל,תצטרך להתפנות - מוזמנים כל אזרחי ישראל להתנחל אצלי בבית!

    קחו את ההזמנה הזאת כהזמנה אישית ממני.

    מיצי מיאו

    הגב לתגובה זו

    • ומי יכבה את האור? (ל''ת)

      א.ב., 16/05/07 12:52

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    טוב מאוד לפנות לבסיסי צה'ל

    מוטי קליפורניה, 16/05/07 12:26

    בבסיסים יש הכל דיור מזון חדרי הדרכה וכו.
    ואת החילים עם כלים כבדים ממוגנים להכניס במקומם.
    סוף סוף

    הגב לתגובה זו

    • אתה חי בכוכב אחר ולא בכדור הארץ. (ל''ת)

      א.ד., 16/05/07 12:59

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    חובה לקרוא...

    אסטרטג...., 16/05/07 12:25

    יבוא יום... ונראה איך מפנים את אזרחי ישראל מארץ ישראל, כשם שמפנים את שדרות....
    כל עוד אין מדניות של עין תחת עין, קרי, הפגזת עזה בטילים- בתוך אוכלוסיה- זה העתיד להיות-פינוי אזרחים מארץ ישראל.
    וכל עוד- ישראל מדינה גרורה של ארה''ב-אין חיים בארץ.
    התגובה חייבת להיות- עין תחת עין. ללא תגובה הולמת- אין לערבים מה להפסיד.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מיסכנים אן אף אחד שמסוגל לשמור על ביטחונם האישי

    פקק תנועה, 16/05/07 12:23

    הפלשטינאים לא רוצים בשלום .הם רוצים ליפתור.בעיות באלימות בדיוק כמו החיזבאללה והסורים .הם חושבים שכך הם יסיגו את מטרותיהם .הם מפחדים שאים לא יסיגו בשיחות שלום נורמליות את מטרותיהם. הלא צודקות .הם צרכים להשיג זאת בכוח ובאלימות .גישתם זו מראה .שאנו צודקים בצידקת דרכנו וזכיותנו כאן באזור .

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    איזה טירוף והפקרות והעולם שותק (ל''ת)

    דן, 16/05/07 12:23

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כל הכבוד לפלסטינאים

    דוד, 16/05/07 12:23

    כל מה שהם מבטיחים הם מקימים
    הבטיחו שנפנה את הרצועה -פינינו
    הבטיחו שימררו לנו את החיים -הצליחו
    הבטיחו שנפנה את אשקלון ושדרות-הפינוי מתחיל
    הם אמרו שאת סיני יקחו במוח ואת תל-אביב בכח הם עוד יעמדו באבטחתם
    ממעוררו ובמיוחד שרון תתעורר מתרדמתך

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    למה אין אנשי רשויות לתמיכה (ל''ת)

    באוכלוסיה, 16/05/07 12:22

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לפנות את כל המדינה! (ל''ת)

    בטחוניסט, 16/05/07 12:20

    הגב לתגובה זו

    • אני שמעתי תאוריה כזאת,די מעניינת!

      ביטחוניסת ב, 16/05/07 13:58

      להודות בכשלונה של הציונות באו''ם,להכריז על הפסקת אלימות מיידית וטוטאלית מכל הצדדים.
      להכריז על פינוי מרצון של כל תושבי המדינה היהודים.תוך10 שנים.
      המרת נכסי המדינה ונכסים פרטיים לנכסים דומים למדינות שקולטות אותנו כפליטים,כאשר כל מדינה(הקולטת)תקבל את חלקה היחסי בהתאם לכמות הפליטים שתקלוט.
      הפיקוח על העברת הנכסים בשום אופן לא ימסר לידי ממשלת ישראל הזמנית!
      וזאת בתנאי שלעולם לא תאחז ידינו חרב!
      ולא נאמר יותר לעולם בשנה הבאה בירושלים הבנויה!
      וכל זאת כי היהודים בגדו בה!
      מצטער על התוכן.

      הגב לתגובה זו

      • נשמע לא רע בכלל !אני רוצה לקנדה ומיד !!! (ל''ת)

        תושב שדרות, 16/05/07 15:19

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    מענין, לא שומעים ממר ליברמן שבגד בבוחריו? (ל''ת)

    א.ד., 16/05/07 12:20

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מה הרב עובדיה יוסף מתכוון לעשות חוץ מאשר לדבר? לעזוב את הממשלה?

    א.ד., 16/05/07 12:19

    עוד טיפוס שיודע רק לדבר ולא יותר מזה: המפלגה שלו עדיין מלקקת לאולמרט. לו לרב היה באמת איכפת מילדי שדרות, היה מורה לש''ס לפרוש מהממשלה על מנת שזו תעלם כבר.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    תסעו לכנסת לא למלונות יא מפגרים! (ל''ת)

    just me, 16/05/07 12:16

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    יותר פשוט לפנות בית אחד. בית ראש הממשלה

    אחד, 16/05/07 12:15

    כל עוד האיש הנלעג והבזוי הזה ושב במשרד ראש הממשלה, שום דבר לא יזוז.
    מאז תום המלחמה השלומיאלית בלבנון, אולמרט עסוק בדבר אחד בלבד - לשרוד. לכך הוא מקדיש את כל זמנו. כמעט. שאר הזמן מוקדש למריבות ילדותיות עם עמיר פרץ, להתקוטטויות מטומטמות עם ציפי לבני, ובכלל - להגברת ריב ומדון בכל אשר יילך.

    הגב לתגובה זו

    • לאיזה מכל הבתים שלו אתה מתכוון? (ל''ת)

      כריש נדל''ן, 16/05/07 13:11

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    התנתקות 2 (ל''ת)

    ותודה לך אריק, 16/05/07 12:14

    הגב לתגובה זו

    • זה שונה

      שי, 16/05/07 12:35

      בהתנתקות פינו אנשים נגד רצונם, ופה מאפשרים למי שרוצה לעזוב באופן מסודר ולזמן מוגבל

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    זה מהלך נכון כי אין פיתרון אחר

    אני, 16/05/07 12:13

    צריך להשלים עם זה, שצ.ה.ל לא יכול לתת פיתרון לבעיה.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ביזיון - מפנים תושבים בישראל של 2007. כנסו..

    ביזבז, 16/05/07 12:12

    הולכים להשקיע מאות מיליוני שקלים במיגון, פינוי ואמצעי הגנה כאשר הפתרון האמיתי הוא להתחיל להפיל בנייינים בעזה. אמרו את זה קודם, ההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה.
    צריך להתחיל לשטח שכונות בעזה מצפון לדרום. שהם יברחו ולא אנחנו.
    פשוט בושה, ממשלת חדלי אישים!!

    הגב לתגובה זו

    • אי אפשר לפוצץ בתים עם אזרחים

      אני, 16/05/07 12:27

      כי אז כול העולם יהיה נגדנו
      וישפטו אותנו בבית הדין הבינלאומי בהאג על פשעי מלחמה.
      חוץ מזה, יש לנו טייסים ''מוסריים'' פלצנים.

      הגב לתגובה זו

      • עובדה שאפשר (ל''ת)

        איל, 16/05/07 13:04

        הגב לתגובה זו

      • אפשר ולאף אחד לא אכפת זה יהיה

        י, 27/05/07 10:30

        בחדשות יומיים ואז העולם ישכח יותר מענין אותם רכילות על מדונה, עם כל הכבוד בטחון המדינה מעל שיקולים כאלה. זה כמו שתגיד שבתקופת השואה יכלנו למנוע זאת אך לא רצינו שיהיו נגדנו אם נתקיף זה ממש לא שיקול.

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    בושה וחרפה למדינה

    אני, 16/05/07 12:10

    בושה למדינה שלא יכולה להגן על תושביה ועושה מעשים שהאויב חיכה להם במקום להכות אותם אז מפנים את תושבי ישראל מבתיהם במקום לשבש להם את החיים הם משבשים לנו תתעוררוווווו לפני שלא יהיה את מי לפנות ולאן לפנות.

    הגב לתגובה זו

    • זה באמת בושה וחרפה

      אני, 16/05/07 12:23

      אבל אין פיתרון אחר
      לצ.ה.ל אין פיתרון

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אלי ישי וש''ס שותפים למחדלי ממשלת הכישלונרים איפה הדאגה לחלשים בושה (ל''ת)

    כיסא=מדינה, 16/05/07 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ותודה לשרון ואולמרט על ההתנתקות הנפלאה שתרמה לביטחון ישראל (ל''ת)

    אלעד, 16/05/07 12:07

    הגב לתגובה זו

    • הם ייזכרו בהיסטוריה לדראון עולם (ל''ת)

      הסטוריון, 16/05/07 13:08

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    חחחח, ירי על שטחים פתוחים

    נתן, 16/05/07 12:05

    זה כל כך עצוב שזה כבר נהיה מצחיק.

    העיקר טוענים שצה''ל מימש את מסקנות הכישלון במלחמה האחרונה. כנראה שזה לא כך. מדוע הצבא בכלל מציע לבזבז כספים יקרים על ''שטחים פתוחים'' (שבמקרה הטוב, הכוונה היא על וואדיות חול)?

    מסכנים תושבי שדרות, באמת.

    וכל זה כי לא מוכנים להודות בטעות של ההתנתקות.......

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    שרון תתעורר ותראה את תוצאות ההינתקות שעשית (ל''ת)

    ימ''ש לנצח, 16/05/07 12:03

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    סוף סוף ! הם מהווים נטל על החברה

    חזי, 16/05/07 12:02

    שנים אני גורס שיש לפנות את שדרות.
    זו התנחלות לכל דבר ועניין, אנשי ימין מתיישבים אל מול העוני והעזובה של רצועת עזה, למה!? זה מנקר עיניים וגורר פעולות קנאה וטרור.
    העיקשות שלם להאחז במקום בכל מחיר פשות פתטית, היא מצריכה משאבים רבים וחיי אדם משני הצדדים.

    פינוי שדרות יביא לשקט ולעידוד הכלכלה בישראל.
    לא ניתן לאנשי ימין לקבוע לרוב השפוי.

    הגב לתגובה זו

    • שפוי?

      אתי, 16/05/07 12:22

      האמת שאתה לא שווה תגובה אבל אני מבינה שאתה לא שפוי אז תקח את הכדור ותלך לישון חמודי טוב?

      הגב לתגובה זו

      • אתם לא רואים שזה כתוב בציניות. (ל''ת)

        ירון, 16/05/07 12:43

        הגב לתגובה זו

      • אתי ונעמה,לא הבנתן שהוא אירוני?חבל!! (ל''ת)

        אירוניה, 16/05/07 13:18

        הגב לתגובה זו

        • די התלבטתי... אני ממש אשמח אם כן.

          נעמה, 16/05/07 13:37

          כל כך חשוב לשמור על המוראל שלנו- וזה היה נראה לי קיצוני. לצערנו (ומבלי לקטרג על עם ישראל) יש אנשים (מעטים) כאלה...כולם צריכים לחזק אחד את השני, אם זה את היושבים בתל אביב, ביו''ש או בגולן- כולנו יחד! רק ככה נצליח.
          תודה על ההבהרה, זו הקלה של ממש.
          יום ירושלים שמח.

          הגב לתגובה זו

    • מעניין איפה אתה גר... די פתאטי אם זה בארץ

      נעמה, 16/05/07 12:33

      הרי כמו שלא תתחיל לכרות לעצמך את כל האיברים אם הם יראו סימני אמונה וחזון- ככה לא היית רוצה להרוס ישובים שמחזקים את הערכים היהודיים שלנו כאן במדינת ישראל... לא?! או שבאמת אולי לא... רחמים.

      הגב לתגובה זו

    • למספר 2

      בק, 16/05/07 12:38

      אני מקווה שאמרת את הדברים בציניות או בהומור (לא מוצלח).
      אך אם התכוונת ברצינות אז אני אומרת שאנשים שאין להם ידע בסיסי עדיף שישתקו ולא יראו את זה לכולם .
      שדרות היא עיר- לא התנחלות, עיר כמו תל אביב , ירושלים, חיפה וכו...

      הגב לתגובה זו

    • חזי, כל הכבוד, כל מילה פשוט זהב טהור (ל''ת)

      פקק תנועה, 16/05/07 13:27

      הגב לתגובה זו

    • שלא להזכיר את המיליונים שנשפכו על ההחנחלות ההזויה הזאת (ל''ת)

      לא דתי, 16/05/07 13:44

      הגב לתגובה זו

    • צודק אני איתך כל הדרך עד פרוץ השלום ובוא המזה''ת החדש (ל''ת)

      חרדי אדוק, 16/05/07 16:01

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    פתרון מצויין! קודם גוש קטיף, עכשיו שדרות, בסוף כולכם תחזרו לפולין ! (ל''ת)

    אחמד, 16/05/07 11:59

    הגב לתגובה זו

    • בקרוב במרכז, יאללה התכנסות! (ל''ת)

      פעיל קדימה, 16/05/07 12:48

      הגב לתגובה זו

    • ובינתיים מיצי ליבני דנה בתנאי הכניעה בירדן (ל''ת)

      אכן יום ירושלים, 16/05/07 12:50

      הגב לתגובה זו