• 100.

    אתה

    דקל שי, 12/05/13 13:01

    אם אתה מדבר על הרב טל אתה ערב רב,
    זה לא מעניין שאתה דוקטור שזה שיבש לך
    את כל היראת שמים.לך תעשה דחוף חשבון נפש

    IP: 77.126.218.230 דווח על תגובה זו

  • 99.

    מדבר שקר תרחק

    עילום שם, 17/12/09 22:11

    אתה צודק מדבר שקר תרחק לכן הרב טל הוא לאאאאאא כמו שבתאי צבי מודרני.

    IP: 94.159.188.148 דווח על תגובה זו

  • 98.

    מדבר שקר תרחק

    עילום שם, 17/12/09 22:07

    אתה צודק מדבר שקר תרחק לכן הרב טל הוא לאאאאאא כמו שבתאי צבי מודרני.

    IP: 94.159.188.148 דווח על תגובה זו

  • 97.

    ד''ר אמנון.

    גידי, 03/07/08 15:00

    ת'אמת, כתיבתך מתלהמת ולא ממש ענינית. אני מכיר את הדברים מקרוב מאד, ועל אף שיש לי מחלוקת עם הקו שמציג הרב טל אני מעריך אותו על פריצת הדרך, ועל העצמאות הרוחנית שהוא מוביל. אנחנו בתור הציבור הדתי לאומי צריכים ללמוד ממנו. קיימת אצלנו צביעות מסויימת. אנחנו מחזיקים (ובעיקר אתה) בדעה של תפישת התורה והעולם הרוחני בתור משהו רחב וכנה שאמור לכלול ולגעת בכל תחומי החיים. אם זה כלכלה צבא מדע תעשייה וכו'. זו בעצם תורת הגאולה ותורת א''י. התפיסה הזו בעצם מוציאה אותנו מחשכת הגלות ומראה את האומץ שקיים בנו לחדש את תפישתינו לאור מהלכי ההיסוטריה שמתחדשים ע''י ריבונו של עולם. אני חושב שויכוח שמתנהל ברמה של :'' אתה נהיית חרדי, אתה מחוץ לדו שיח, אתה כבר לא במגרש שלנו'' זהו ויכוח שלא מתאים לבית מדרש ויותר לא למי שמכניס את עצמו בעולם תורני שמאמין בפתיחות ובדו שיח. אני חושב שהרב טל הוא האדם הפתוח ביותר שנמצא היום בין בתי המדרש בכלל. עצמאותו הרוחנית שלא כפופה לסיסמאות הופכת אותו לגדול תורה שבעצם בתפישתינו אנחנו רוצים להוציא. מי שמעיז לצאת כנגד מוסכמות לשאול שאלות כמובן מתוך שנים של עמל תורה ושימוש ת''ח ( הרב שמואל אוירבך, הרב גוטסמן, רב אברום), הוא יוביל אותנו לאמיתה של תורה ולכח אמיתי שיצמיח מדינה, צבא תעשייה וכו'. אם אתה מכיר יותר לעומק את מפעליו של הרב, תראה שהוא מקים בי''ס לפסיכולוגיה יהודית, בי''ס לקולנוע ועוד היד נטויה.

    IP: 147.237.248.2 דווח על תגובה זו

  • 96.

    התנתקות של החרדים ובהם הרב טל מעם ישראל???

    ענת, 02/04/08 17:43

    הרב טל עושה הכל בשביל להחזיר לעם ישראל את היהדות! הוא ולזה הוא מחנך! לא קראתי את כל הכתבה אולי יש בה דברים נכונים אבל להגיד על הרב טל שהוא מתנתק מהעם???

    IP: 85.250.243.34 דווח על תגובה זו

  • 95.

    הד''ר -חוצפן גס רוח

    רב נהיה לי, 20/05/07 07:04

    עוד אחר שחושב שמי שלא חושב בדיוק כמוהו מורד בקב''ה

    רחמנות!

    IP: 89.1.231.63 דווח על תגובה זו

  • 94.

    מבזה ת''ח (ל''ת)

    מיכאל, 18/05/07 10:30


    IP: 82.81.117.77 דווח על תגובה זו

  • 93.

    עסקים כרגיל

    תומך הרב טל, 17/05/07 10:19

    אנו אוהבים מאד את עמ''י. כל ישועת העולם תלויה בו. אין דבר חביב לקב''ה יותר מישראל. ואפילו התורה אהובה על הקב''ה רק אחרי עמ''י. אין רצון יותר גדול מהרצון שעמ''י יחזור לעצמו, לאביו שבשמים. בפנימיותו הוא כזה. כל הכאב העצום והנורא שאנו צריכים לכאוב - הוא כאבו של עמ''י, שמובילים אותו בצורה כ''כ נוראה. כ''כ מרחיקים אותו כשהוא כ''כ קרוב, בדור של גאולה, של פאתי משיח, ריבוי של תורה, ירושלים, וכו´, וכ''כ מצליחים להרחיק אותו, לטמא את נשמתו, כל הטומאות, הסרטים, הרחוב, האינטרנט, הקליפה הנוראה הזו שמצליחים על ידה לחצוץ בין עמ''י לאביו שבשמים. עמ''י נאנק תחת הקליפה הזו.

    הנהגת ראש הנחש הזו, עם החבירה של כוחות השילטון, ראש הנחש הזה - התחילה בגוש קטיף וצפון השומרון, אך ברור שזה רק ההתחלה. הם אומרים זאת במפורש - ''מפת הדרכים'', ''היוזמה הסעודית'', שום גושי התישבות, גם לא אריאל וגוש עציון.

    ובציבור הדתי?
    אחרי הגירוש היה חודש אירגון של בנ''ע עם סיסמת ''באהבה ננצח''. ננצח במה? במה שהפסדנו? או שלא הפסדנו? גם כשיקחו את יו''ש תמשיך לומר באהבה ננצח בקרב על הים...

    ממשיכים, אין שום הפקות לקחים, שום התעוררות, שום הבנה, מה קורה פה בדיוק. עמ''י מסתכל ורואה: עקרו את קטיף, אז מה, לא קרה כלום, הם ממשיכים, דנים נסלח או לא נסלח כשאף אחד לא ביקש אפילו סליחה. עמ''י מבין שלא קרה פה משהו נורא. קצת מצער, קצת לא סימפטי, אבל בסה''כ עבר יפה, די טוב, בפעם הבאה ''כל הצדדים יפיקו לקחים'' וימשיכו הלאה למבצע הבא. לא ראינו שקרה קרע בעם ושהחרבת לאנשים את כל עולמם ובעטת להם בכל הפרצוף הרוחני שלהם. סה''כ העבירו אנשים משם לכאן. אין דבר כזה שעכשיו עשרות אלפים לא מתגייסים יותר לצה''ל. יישבו במס''נ, עשרות ומאות נהרגים על חבלי הארץ הקדושים, אלפי פצועים לכל ימי חייהם, קרעת אותם, אבל אין שום מחיר.

    אם היית מפסיד לפחות ש-15 אחוז מהעם נקרעו לגמרי מהמדינה - זה עוד מחיר שהיה צריך לשקול. אולי זה דבר שלא יעשה כן בישראל. איך קרענו את העם? אבל אין שום דיבורים כאלו. השיח הכללי הוא בוודאי לא זה. אף אחד לא חושב שהוא קרע את העם ושזה היה נורא. צריך אולי להכין קראווילות קצת יותר מוקדם...


    IP: 85.130.130.192 דווח על תגובה זו

    • כל מילה בסלע (ל''ת)

      דברים נכונים, 20/05/07 07:00


      IP: 89.1.231.63 דווח על תגובה זו

  • 92.

    הרב טל צודק. צאו מהסרטים!

    שלמה, 17/05/07 10:15

    לפני שחלה הגזירה בפועל עמדתי בתפילה לפני ה´ וממש הרגשתי שאין לי כוח הטענה, כי מה אטען? הרי הקב''ה בא ללמד אותנו שיעור: ''סורו נא מעל אהלי האנשים הרשעים האלה'', אני לא יכול להופיע עליכם אם אתם לא נפרדים מהמלכות שקוראת תיגר כנגדי, בכל המובנים.

    ה' כמו קורא לנו ואומר: אני מראה לכם: איש ימין שבימין, שהיה אבי ההתיישבות, הולך לעשות לכם את הצעד הכי נורא שאף אחד לא הצליח. אף אחד לא לחץ עליו. האמריקאים לא רצו את התכנית הזו בכלל. עם כל האהבה שלכם - תיראו מה עושים לכם. המלכות הזו מובילה אתכם לעברי פי פחת. בועטים בכם, לפחות תאמרו באופן טבעי ופשוט שאתם לא ממשיכים ונותנים את הלחי השנייה.

    אבל במקום לקלוט את המסר - כל כך הרבה מאמרים על יום העצמאות, עוד יותר להתחזק בזה שהמדינה היא בלתי תלויה בדבר, ממש כמו הקב''ה, לא משנה מה היא תעשה - אנחנו אחריה. ממש קבלת עול מלכות, כמו עול מלכות שמים. מקבלים באהבה בכל מקרה, אבל מלכות שמנוגדת למלכות שמים. אז אומר הקב''ה - איך אתם רוצים שאעזור לכם?

    צריך להכיר בצורה ברורה שיש פה שני מלכויות שקוראות תיגר אחת על השניה. נאמני ה´ לא מוכנים להכיר בזה. תארו לעצמכם: שני מלכים נלחמים זה בזה, ונאמני המלך האחד לא מוכנים להכיר בזה שנלחמים בו. דנים מי יהיה בראש ואין איחוד. אין מילים להכיל את נוראות העניין הזה.


    IP: 85.130.130.192 דווח על תגובה זו

  • 91.

    אמנון לא קרא את הכתבה. לא כתוב שם לא להודות

    אחד העם, 17/05/07 10:09

    כתוב שם שחובה להודות לה' על כל הנפלאות, אבל לא ביום שמסמל את הכפירה בה', שהוא יום הקמת המלכות שנלחמת בה ' בכל כוחה.

    ובאמת הדברים פקחו את עייני. הבנתי פתאום כמה לא הגיוני מה שהציבור הדתי ממשיך לעשות.
    למה להגיד תודה לה´ דווקא ביום שהחילונים מתהוללים בחג שכולו גויי. מה קדוש ביום שבן-גוריון הרשע הכריז על המדינה? למה אי אפשר להודות לה´ על כל התהליך המופלא ועל אתחלתא דגאולה ביום אחר, בלי שכולם יסתכלו עלינו ויאמרו שאנחנו כמו אשה מוכה שחוזרת לבעלה, או שכולם יבינו שאנחנו מיישרים קו עם השילטון ומקבלים את ''עול מלכותו''?

    הרי תרצו או לא תרצו - כך כולם מסתכלים עלינו. מי שחוגג נתפס כמי שמאמין במדינה הזו, ומי שמפסיק לחגוג נתפס כמי שמבין שהמדינה הזו היא כבר רקובה. כולם מבינים כך לא מתוך טעות, אלא מתוך היגיון: אם אתה חוגג דווקא ביום הזה, כנראה שאתה מחזיק מהמדינה. אז למה, למען ה´ (תרתי משמע), לא להודות לה´ ביום אחר???

    IP: 85.130.130.192 דווח על תגובה זו

  • 90.

    הלכה הלכה הלכה הלכה ושוב הלכה

    יהודה, 16/05/07 11:39

    עובדה הילכתית:
    הרמב''ם שאין חולק עליו פוסק להלכה שאת הקיבוץ גלויות יעשה המשיח (כלשונו ע''י משיח בוודאי) בלבד!
    ולכן אין התחלתא דגאולה כי מדרשים הם לא סימוכין לקבוע מצב נתון לצורך זה יש הלכה!
    ע''כ אנו צריכים להודות לה' על הניסים אך זאת לא מציאות הילכתית של קיבוץ גלויות וגם לא התחלתו!

    IP: 96.224.30.143 דווח על תגובה זו

  • 89.

    פספוס

    מיכאל לוריא, 16/05/07 08:52

    רק נקודה קטנה וחשובה שכאן כולנו כנראה פספסנו - אמנם עם ישראל עברו דברים קשים במדינה (התנקתות, שחיתות וכו') אבל הנסים והחזרה לארצנו הקדושה עדיין נשארים לעלמי עד כמו שכתב הרב דרוקמן -

    ''כל שנה, מזה אלפי שנים, אנו חוגגים את חג הפסח על יציאת עם ישראל ממצרים. האם העובדה שעם ישראל חטא לאחר מכן בחטא העגל מנעה מאיתנו ולחגוג את חג הפסח?!

    את חג החנוכה אנו חוגגים על נסי ה' ונפלאותיו שזכינו להם על ידי ''חסידי עליון'' – החשמונאים. האם העובדה שמאוחר יותר הפכה המלכות לצדוקית, הביאה לכך שנפסיק לחגוג את חג החנוכה?!

    כך גם בימנו, האם הבעיות שאנו גורמים צריכות להביא את הפסק ההודיה לקב''ה על הנסים הגדולים שהביא עלינו, על הפדות משעבוד שהעניק לנו, ועל ההצלה ממיתה לחיים שזכינו לה? שכל אלה באים לידי ביטוי בשמחה, בהלל ובהודאה של יום העצמאות!

    *מתוך חוברת של הרב חיים דרוקמן – ''זה היום עשה ה'!'' – הוצא שנה לאחר הגירוש של גוש קטיף

    ובכן יש להפנים - לזכור מה שהקב''ה נתן לנו במתנה של ממש ולהתחזק באהבת חינם ובדרך ארץ.... ואני אסיים בדבר תורה

    מאוצרינו הישן - שאלו את רבי מנחם מנדל מוורקי שבת שלפני פסח נקראת ''שבת הגדול'', שבת שלפני יום כיפור וחג סוכות נקראת ''שבת שובה''. מה שמה של שבת זו שלפני חג שבועות - זמן מתן תורותינו?
    והשיב מיד - ''שבת דרך ארץ'' משום שדרך ארץ קדמה לתורה........
    בליל חג שבועות לא השמיע רבי שלמה לייב מלנטשה דברי תורה כדרכו ומנהגו מאז ומעולם. אמר דרך ארץ קדמה לתורה וממידת דרך ארץ לשתוק......

    חג יום ירושלים שמח לכולנו
    שיבנה בית הקדש במהרה בימינו אמן!

    IP: 89.138.34.174 דווח על תגובה זו

  • 88.

    שמעתי סוד מאחורי הפרגוד -הרב טל סתם שוטה שבעולם (ל''ת)

    רבי ישמעאל, 15/05/07 17:27


    IP: 88.154.227.220 דווח על תגובה זו

  • 87.

    שפירא - אדם טיפש!

    טל, 15/05/07 16:29

    במה אתה מחובר לעם ישראל???
    במלבושים שלך???

    IP: 24.189.137.28 דווח על תגובה זו

  • 86.

    הכל סבבה אגוזים

    שוסיי הבלדי, 15/05/07 01:54

    הרב טל, ''הגאון עם האינטלקט המופלא'', ימשיך להנהיג את קהילתו בת 100 החסידים האדוקים, שמוזמנים גם לצום ביום העצמאות, לאכול ביצה עם אפר של דגל המדינה ולירוק 3 פעמים על הכנסת.

    הרב טאו המדהים, תגלית הדור והדרו, ימשיך לעמוד בראש ישיבה של 150 איש ולחשוב, יחד עם עדר החסידיםשוייטים שלו, שמבית המדרש שלו זורח האור לאנושות כולה ושהוא בעצם מנהיג את המדינה לקראת פני משיח.

    תמשיכו לחיות בסרטים הכשרים שלכם. זה דווקא משעשע.

    IP: 88.155.174.94 דווח על תגובה זו

    • שוסיי אתה מלך

      עבד נרצע, 15/05/07 07:38

      מלכי המלכים!

      IP: 85.130.160.31 דווח על תגובה זו

  • 85.

    תן לי את בני ברק וחכמיה

    רועי, 15/05/07 00:22

    זו גישת החרדים וגדולי הדור שלהם

    IP: 84.95.97.245 דווח על תגובה זו

  • 84.

    הוא צודק! נמאס מההקצנה הפאשיסטית

    נמאס מהמתחסדים, 14/05/07 19:03

    נמאס. הדת והציונות גם שלנו, דתיים לומדים עובדים, משרתים בצהל ושפוייפ. עופו כבר לאיראן צדקנים מגודלי זקן!

    IP: 192.118.0.2 דווח על תגובה זו

  • 83.

    הרב טל וחסידיו נטשו הגוש עבור מתנות משלטון הגירוש. לא נשכח לנצח !! (ל''ת)

    בנצי, 14/05/07 19:02


    IP: 88.154.227.220 דווח על תגובה זו

    • כמה כואב ככה נכון (ל''ת)

      מגורש, 15/05/07 16:07


      IP: 10.232.17.55 דווח על תגובה זו

  • 82.

    ל-60 שעיניו סומות ואינו מבין

    יצחק, 14/05/07 18:08

    כי הרב טל עשה מעשה רבי יוחנן בן זכאי ובנהלו את יבנה שלו שאינה רחוקה מיד בנימין.
    אני בטוח שהרב טל ידע לטהר את השרץ בק''ן טעמים ויותר

    IP: 213.8.164.121 דווח על תגובה זו

  • 81.

    לא שבתאי,לא צבי,לא יעל,לא שועל,אלא:כיפה אדומה שחזרה מבואסת מהארווי (ל''ת)

    כיפה סרוגה, 14/05/07 17:41


    IP: 83.130.202.96 דווח על תגובה זו

  • 80.

    בני עקיבא = חילונים עם כיפלה של חמש אגורות

    קהלני, 14/05/07 16:11

    שפירא ויתר הליצנים של בני עקיבא לא יבינו מהי תורה גם אם זו תיפול על ראשם ממגדלי עזריאלי.

    IP: 88.152.29.116 דווח על תגובה זו

    • בני תורה אמיתיים= לא מתגייסים וחיים ע''ח בני עקיבא העובדת (ל''ת)

      קורי, 14/05/07 19:01


      IP: 88.154.227.220 דווח על תגובה זו

    • ....

      יאיר, 07/06/09 18:21

      אומנם שפירא אמר דברים חוצפניים ועזי פנים ביותר אך עדיין כל הכבוד לבני עקיבא הם משתדלים לעשות עבודה טובה
      (נ.ב באמת אדם שהוא דתי חזק לא צריך ללכת לבני עקיבא)

      IP: 83.130.98.94 דווח על תגובה זו

  • 79.

    כולכם הזוים. (ל''ת)

    ציוני חילוני, 14/05/07 15:50


    IP: 84.228.96.196 דווח על תגובה זו

  • 78.

    לא שבתאי צבי המודרני ולא בטיח

    אברום, 14/05/07 14:59

    כדי להיות שבתאי צבי צריך כשרון, ואת זה אין לאף אחד מרבני הציונות הדתית. המאקסימום אנרגיה שהם מסוגלים לגייס זה כשהם מוציאים פסק דין מוות לראש הממשלה.

    IP: 80.178.124.29 דווח על תגובה זו

  • 77.

    הרב טל - תמיכה

    בוגר הסדר, 14/05/07 14:13

    לא מובן מדוע עלה הקצף על הרב, כאחד שאינו מצדד בדעותיו ונמצא מצידה השני של המפה הפוליטית, יש לעודד אנשים כמוהו שמטפחים מחשבה שונה מהעדר הציוני דתי, כאשר רוממות המדינה בגרונם, הם אינם מבינים שכבר מזמן הם אינם אדוני הארץ, והמדינה, שריה, ראשיה יועציה ופרסומאיה מתבוננים עליה באדישות משל היו כת אקזוטית מימי הביניים.
    בעיניי אמנון שפירא הוא דתי-לאומי לא מעודכן, ששכח שקרו פה כמה דברים
    מאז 67'.
    כה לחי, הרב טל, יהי רצון שתירבנה הדעות השונות, גם אם הן אינן משתייכות ל''כיפה הסרוגה''.

    IP: 88.155.3.192 דווח על תגובה זו

  • 76.

    ישר כוח אמנון הרצל יהיה גאה בך הנה סתכל תאהב:

    theodora, 14/05/07 13:41

    mms://il12.cast-tv.com/list_vod_shofar/Languages\english\Herzel-eng.wmv

    IP: 212.25.70.115 דווח על תגובה זו

  • 75.

    ויכוח של פרימיטיבים.

    משה, 14/05/07 13:29

    בשביל להיות בן אדם לא צריך אלוהים או משיח.
    הויכוחים שלכם הם ברמת אוהדי ביתר - כל עוד ביתר מנצחת יש אלוהים ואילו אצלכם כל עוד נותנים לכם לגזול יש אלוהים והמשיח בדרך ברגע שמפסיקים לכם את הגזל אין אלוהים ואין משיח. למרות היותכם ''משכילים'' רמתכם המוסרית מבישת קניבל מצוי.

    IP: 132.66.247.28 דווח על תגובה זו

    • יא, איזה חכם חכם אתה. איך לא חשבנו על זה קודם?

      בזכותך כבר לא, 14/05/07 13:36

      מזל שיש נאור שיאיר לנו דרך חדשה..

      IP: 80.178.120.200 דווח על תגובה זו

  • 74.

    יישר כוח, אמנון

    רפי, 14/05/07 13:27

    לכל אחד הזכות המלאה לשנות את דעותיו ולעזוב את בית גידולו האידאולוגי, כפי שעשה שמואל טל. הייתי מצפה ממי שמתהדר בתואר 'רב' שיהיה בעל יושרה ציבורית, יעמוד מאחורי דעותיו החדשות, ויבצע את המעבר לחברה החרדית בצורה גלויה. בלי משחקים. אם טל רוצה לצאת נגד המדינה שלא יעמיד פנים ושילבש מעיל שחור ושטריימל. מה קרה, שמואל טל, לא נוח לך עם מעיל שחור וארוך בחום הקייצי? תתחיל להתרגל

    IP: 62.219.163.84 דווח על תגובה זו

  • 73.

    שפירא מבקש שגם כשמפותתים לכם את הגוגולת תאמינו במדינה

    יהרג ואל יעבור, 14/05/07 12:14

    אז שפירא הזה ממש שבתאי צבי.

    IP: 82.237.54.147 דווח על תגובה זו

  • 72.

    פרנואיד ופרנואידים

    מיכל, 14/05/07 11:16

    יפה מאוד שאנשים שלא מבינים כותבים דברים. עם כל הכבוד זכותו של הרב טל ותלמידיו להחזיק בדעותיהם ויהיו אשר יהיו אם זה לכאורה ''מלחיץ'' מישהו הוא זה שצריך לברר עם עצמו מדוע. ויותר חשוב הרב טל לא חתם שום הסכם עם בשיא האידיוט המנכל של הישיבה דאג לישיבה ולעומד בראשה שיעברו ליד בנימין מתך אחריות. שונאת שכותבים שטויות ושקרים. חוץ מזה מי אתה לעזאזל אמנון שפירא?

    IP: 62.219.178.177 דווח על תגובה זו

    • למיכל- לפני שאת פותחת את הפה על אדם שאת לא מכירה- תחקרי לעומק

      ,תמהה, 14/05/07 14:11

      אולי אף תוסיפי מספר תובנות. וחוץ מזה- את סותרת את עצמך. את כותבת שזכותם של טל ותלמידיו להחזיק בדעותיהם, אבל את פוסלת את שפירא- שמחזיק בדעתו.
      אז מה דעתך בעיניין? או שמא היא מוטה לצד אחד בלבד. נאה דורש- אך קודם כל נאה מקיים.

      IP: 217.132.127.177 דווח על תגובה זו

      • פספסת משהו

        יצחק, 23/07/08 13:21

        צ''ל הרב טל. ירחם עליך ועלינו ה'.

        IP: 212.76.101.58 דווח על תגובה זו

    • רגע לא הבנתי

      לא, 14/05/07 14:16

      מצד אחד את אומרת שהרב טל לא חתם עם המנהלת אבל מצד שני אומרת שהמנכל של הישיבה חתם עם המנהלת
      אז או שהמנכל עושה דברים ב-ני-ג-ו-ד גמור לדעת הרב ואז מדוע הוא לא פוטר? מדוע השתמשו במה שקיבל והרי כל הנכסים ביד בנימין בחטא יסודם
      או שהרב טל ידע טוב מאוד מה קורה והורה למנכל לחתום וחתם אף הוא

      בקיצור: אפשר לעבוד על רב האנשים כל הזמן או על כל האנשים חלק מהזמן אבל אי אפשר פשוט אי אפשר לעבוד על כולם כל הזמן

      IP: 10.17.177.70 דווח על תגובה זו

  • 71.

    גאולה אינה לינארית

    מאמיו במה ?, 14/05/07 11:14

    הרב טל הוא טיפש.

    מי שחושב שהוא יכול לצפות מה האל רוצה

    מי שחושב שתהליך יש לו רק כוון אחד בלי נסיגות הוא פשוט אידיוט

    IP: 89.0.163.190 דווח על תגובה זו

  • 70.

    קיראו את 25 ותבינו

    פה ושם, 14/05/07 11:07

    הרב טל הוא פשוט היתגלמות הפסוק וישמן ישורון (מההטבות שקיבל) ויבעט (במדינה שהוא מחובר לעטיניה)

    יש לחזור ולשנן לנו לנוער שעליו ועל עדתו נאמר: לא מהם ולא מהמונם

    IP: 10.17.177.70 דווח על תגובה זו

  • 69.

    שאפו. סוף סוף הדתיים חדלים להתבטל בפני החרדים

    michael, 14/05/07 10:54

    כל הכבוד. הגיע הזמן שהציונות הדתית תחדל להתבטל ולהשתפן בפני הרבנות החרדית והפוליטיקאים החרדים שהורסים את היהדות וגורמים לחלוקת העם.
    חבל רק שחיכה עד שעזב את תפקידו הקודם..

    IP: 87.69.57.73 דווח על תגובה זו

  • 68.

    התוצאה של שלילת החרדים את הציונות הייתה ''באבי יאר''

    שרית, 14/05/07 10:50

    יהודים הובלו למוות ללא יכולת להתגונן.
    תוך כ4 שבועות נרצחו 1.5 יהודים.
    ולגבי ה''עלייה בחומה'',
    אפנה אתכם לכתביו של הרא''ה...


    IP: 62.219.50.56 דווח על תגובה זו

    • קרא את תגובתי ב- 48 (ל''ת)

      שימו לב לעובדות, 14/05/07 12:37


      IP: 10.15.10.3 דווח על תגובה זו

  • 67.

    מוחה על ההשוואה!

    שבתאי צבי, 14/05/07 10:50

    אין אני רוצה להתייחס לתוכן דבריו של ד''ר שפירא,אלא להשוואה לשבתאי צבי.
    ראוי לכל מי שרוצה להבין מי היה האיש לקרוא את ספרו המאלף של גרשום שלום על שבתאי צבי.
    אני קורא די לרדידות!!!

    IP: 213.8.54.50 דווח על תגובה זו

  • 66.

    כמה גדולים דברי הגמרא: גדולה שנאה ששונאים עמי הארץ לתלמידי חכמים

    אבי, 14/05/07 10:45

    יותר משנאה ששונאים הגוים את ישראל.
    וחוץ מזה שפירא לא שווה התיחסות

    IP: 212.25.107.145 דווח על תגובה זו

  • 65.

    איך הרב טל יכול להצטרף למחנה החרדי'' שמכר אותו בנזיד עדשים??

    שרית, 14/05/07 10:44

    אם החרדים לא היו תומכים במממשלה תמורת כסף,לא היה הגרוש יוצא לפועל.

    ברור שהרב טל עבר שבר.
    מעשיו הם בגין התרסה נגד אלוקים,
    ונגד המדינה.

    ושאלה לי אליו ואל תלמידיו,
    מה הייתם עושים עם נפילת בית''ר,
    עם מסעי הצלב,
    עם השואה???

    אם גזרה היא,גזרה היא.
    אם חטא היא,
    אז לא רק היהדות החילונית בגדה בנו
    אלא גם אחינו החרדים.

    תחליטו




    IP: 62.219.50.56 דווח על תגובה זו

  • 64.

    אני רואה שאמנון שפירא

    שירה, 14/05/07 09:41

    מפסיק להיות פלורליסטי עד שזה מגיע לדעות שונות ממנו...
    אז מה? אז הרב טל נהפך לחרדי... מה רע בזה? מה עם פלורליזים? מה עם דמוקרטיה?

    זכותך להיות דתי, זכותו להיות חרדי...
    בשביל מה להתחיל בהאשמות אדיוטיות?

    אני חושבת שהוא פשוט בלחץ, כי הוא רואה שמה לעשות אבל הדתיים הלאומיים מתחזקים ולא כולם שייכים לקיבוץ הדתי כבר... ככה הם פני הדברים ובבקשה ממך קבל אותם...

    IP: 88.152.202.32 דווח על תגובה זו

  • 63.

    הדוברים במאמר שכחו שהמשיח לא יגיע כל

    נדב, 14/05/07 08:40

    עוד יש שנאת חינם בינינו.

    IP: 89.1.199.97 דווח על תגובה זו

  • 62.

    זכותו של הרב טל להצטרף למחנה החרדי אבל לא הצלחתי להבין את ההגיון

    תומר, 14/05/07 08:10

    שלו. הבנתי שהרב כועס על התמיכה החילונית בגירוש. לא הבנתי מדוע המסקנה המתבקשת מכך הוא מעבר למחנה החרדי - שתמך אף הוא בגירוש - ונטישת המחנה הדתי לאומי - שהתנגד. מישהוא יכול להסביר את זה?

    IP: 24.187.64.127 דווח על תגובה זו

    • תקרא את הספר ''בין אור לחושך'' של הרב וולפא

      הדסה, 15/05/07 14:15

      שם הכל מוסבר ביסודיות ולעומק. להשיג בכל בית חב''ד.

      ואגב, חב''ד התנגדה בתוקף להתנתקות.
      וחב''ד איננה ציונית. הרב טל בחברה טובה!

      IP: 84.228.211.59 דווח על תגובה זו

  • 61.

    היכן נמצאת האמונה

    מרים, 14/05/07 08:07

    דר שפירא, של נעליך מעל רגליך לפני שאתה משמיץ את הרב הטל בחוסר אמונה בקב''ה. נראה לך שזה רציני? הרי אם יש קדושה ואמונה בה' - הרי זה מי שיצא בקמפיין ''ה' הוא המלך'' ותלמידיו לא מורידים תפילין במהלך כל זמן לימודם.
    ברור שיש ב''תורת החיים'' הרבה יותר אמונה בקב''ה בכל רגע ורגע מאשר בקיבוץ טירת צבי.
    עם מה שאני כן מזדהה במאמרו של דר' שפירא, זה הצביעות של האתרא קדישא ושות' שהולכים לקדש עצמות חמור ובפינוי הקברים בגוש קטיף, לא נשמע קולם.

    IP: 147.236.238.144 דווח על תגובה זו

    • מה רצית שיעשו עם הקברים בגוש קטיף?

      יהודיה, 15/05/07 00:23

      שישאירו אותם שם כדי שיחללו אותם הערבים, כמו שחיללו בחברון את קבר האחים מתרפ''ט?

      IP: 89.0.204.100 דווח על תגובה זו

  • 60.

    כאשר כמעט כל אנשי גוש קטיף נאבקו בגירוש ונשארו בה במסירות נפש,

    בנימין, 14/05/07 05:39

    בדחותם איומים ופיתויים כספיים, חתמו אנשי ''תורת החיים'' עוד לפני הגירוש על הסכם עם בשיא לעבור ליד בנימין, ובתמורה קיבלו הטבות רבות. בכך החלישו את המאבק ופגעו בטהרתו.


    IP: 82.81.142.196 דווח על תגובה זו

  • 59.

    בני עקיבא צדיקים. בני רבי עקיבא משיחי שקר

    טוקבקיסט השקר, 14/05/07 05:30

    24 שנים רצוףלהיסתגר בבית מדרש בלי לומר שלום לאישתו, טפו.
    ואפילו דוקטורט אין לו.

    IP: 190.8.87.74 דווח על תגובה זו

    • אתה חסר הבנה ובור חבל שלא למדת

      שכרי, 14/05/07 10:17

      באותם הימים היו כל הרבנים יוצאים ללימודים של כמה שנים ולא רואים את משפחתם ישנם מקרים רבים במשנה ובתלמוד של רבנים כי כך היה נהוג ובור ועם הארץ כמוך לא למד זאת וגם רחל קיבלה על עצמה את המציאות הזאת ... ואידך זיל גמור טיפש

      IP: 88.154.15.24 דווח על תגובה זו

      • תגיד, איך אתה מתגלח בפינות?

        59 לנצח, 14/05/07 21:25

        אתה מרובע שווה צלעות, או שלא כמובן?

        IP: 190.8.95.131 דווח על תגובה זו

  • 58.

    הרב אלישיב ראה את הנולד

    יצחק, 14/05/07 04:33

    ואילו אתה אפילו לאחר מעשה לא מבין מה קרה. זה ההבדל ביניכם.

    IP: 84.228.174.105 דווח על תגובה זו

    • זהו פרצופם של החרדים והרב אליישיב

      נאוה, 14/05/07 10:29

      שווה להם הכסף יותר מאשר להתנגד לגרוש אנשים/ילדים מביתם/עבודתם/
      בית ספרם של אנשים שעמלו עשרות
      שנים כדי להגיע לאן שהגיעו -בהצלחה. והכל ב ג ל ל מסמר קטן -ששמו כסף ואתנן לרב אליישיב וישיבותיו.
      אני מקווה שהם לא נהנים ולא יהנו
      מהכסף הזה שהגיע להם במרמה.

      IP: 89.139.18.152 דווח על תגובה זו

      • טפשה (ל''ת)

        yoY, 14/05/07 13:30


        IP: 212.25.70.115 דווח על תגובה זו

    • קצר ולעניין. התגובה הכי אינטליגנטית פה. (ל''ת)

      יונה, 14/05/07 12:39


      IP: 212.25.107.145 דווח על תגובה זו

  • 57.

    הציונות הדתית תמיד קיבלה את עמדתו של הרב קוק

    אהוד, 14/05/07 02:14

    לפיו מדינת ישראל היא אתחלתא דגאולה, על אף פגמיה הרבים. כיצד שונה פגם הגירוש מיתר הפגמים, שדווקא בגינה משתנה האידאולוגיה?

    IP: 24.187.64.127 דווח על תגובה זו

    • עולם המדע קיבל אלפיים שנה את עמדתו של אריסטו

      אבי, 14/05/07 02:21

      בכל זאת, למזלנו, התקדמנו מזה באיזה שהוא שלב.
      הרב קוק פיתח את משנתו בתחילת המאה העשרים, כשהכופרים שהסתובבו סביבו היו ברנר, ברל, ביאליק.
      מאז היה לנו את כל הזמן שבעולם - כמעט מאה שנה - לראות, להבין, להיוכח, להשתכנע ולהפנים שטעה.

      IP: 71.14.74.0 דווח על תגובה זו

      • האם יש למישהו תשובה רצינית? (ל''ת)

        אהוד, 14/05/07 03:24


        IP: 24.187.64.127 דווח על תגובה זו

        • זו התשובה האמיתית

          אבי, 14/05/07 05:10

          פגם הגירוש לא שונה מהותית מיתר הפגמים, שהולכים ומצטברים כבר שנים רבות.
          הוא פשוט הקש ששבר את גב הגמל,
          ושפקח את העיניים עבור אנשים רבים, שעד אז העדיפו להאיחז באידאולוגיה שעבר עליה הכלח.

          IP: 71.14.74.0 דווח על תגובה זו

          • זה שכתוב ההסטוריה

            אהוד, 14/05/07 08:30

            לא היה תהליך של ''התפכחות'' עקב הצטברות של פגמים. ההתמרמרות שאנו עדים לה החלה בבת אחת עם הגירוש - והדרה קושיא לדוכתא: מה המיוחד בפגם הגירוש? במה היא נבדלת מכל הפגמים האחרים, שהציונות הדתית הבינה שהם חלק מתהליך הגאולה?

            IP: 24.187.64.127 דווח על תגובה זו

            • למה אליהו הנביא פרש מעם ישראל וביקש למות?

              אבי, 14/05/07 08:57

              ה' שאל אותו את זה. אחרי שברח מאימת המלכה איזבל אל המדבר והגיע להר סיני.
              תשובתו של אליהו היתה:
              ''קנא קנאתי לה' אלוהי צבאות,
              כי עזבו בריתך בני ישראל,
              את מזבחותיך הרסו,
              ואת נביאיך הרגו בחרב,
              ואיותר אני לבדי,
              ויבקשו את נפשי לקחתה''.
              זו רשימה של חטאים כבדים מאוד.
              אולם כל הדברים האלה, הנכונים והחמורים, לא זיעזעו את אליהו עד כדי שיפרוש מעם ישראל וילך אל המדבר - עד ש''ביקשו את נפשו לקחתה''.
              זה היה, מבחינתו, הקש ששבר את גב הגמל.
              תושבי גוש קטיף ושאר המתנחלים הצדיקים, כל הכבוד להם, הם לא יותר גדולים מאליהו הנביא, ולא יותר קנאים לה' מאליהו הנביא.
              גם הם העלימו עין שנים רבות, והאסימון נפל להם רק כשהצרה נגעה אל נפשם.

              IP: 71.14.74.0 דווח על תגובה זו

      • נו, באמת

        ענת, 14/05/07 04:12

        בגלל שברק, ביבי ואולמרט פחות מלבבים מברנר, ברל וביאליק שינית את טעמך למהלך ההיסטורי העצום של שיבת ציון? אלפי הישובים שהוקמו ומיליוני היהודים שעלו בטלו לנוכח הגירוש (המרושע) של אלפים והחרבת ישובים בודדים?

        IP: 24.187.64.127 דווח על תגובה זו

      • אבי, אתה צודק, העולם התפתח ורק אתה ושכמותך נשארתם בחשכת ימי הביניים (ל''ת)

        קופרניקוס, 14/05/07 06:31


        IP: 74.103.151.234 דווח על תגובה זו

    • הו איזו טעות. הראי''ה קוק לא אמר שמדינת ישראל היא אתחלתא דגאולה

      הדסה, 15/05/07 14:24

      תתחילו ללמוד את הרב קוק ביסודיות!

      הרב קוק כתב על מדינה אוטופית שהיא ''כסא ה' בעולם, שכל חפצה הוא שיהיה ה' אחד ושמו אחד''.

      האם זהו תיאור של מדינת ישראל העכשווית?!

      חבר'ה, מספיק עם הסילופים! אתם נושאים את שמו של הרב קוק לשווא!

      גם לשיטת הרב קוק, מדינה הלוחמת נגד תורת ה' וארצו, אין לה קשר לגאולה!

      הרב קוק הזהיר מפני שלטון החילונים בארץ ישראל: ''היד הרמה המחומשת בהפקרות ודרכי גויים, באין זכר לקדושת ישראל באמת, המחפה את חרסיה בסיגים של לאומיות מזויפת, בגרגרים של היסטוריה ושל חיבת השפה, המלבישה את החיים צורה ישראלית מבחוץ, במקום אשר הפנים כולו הוא אינו יהודי, העומד להיות נהפך למשחית ולמפלצת, ולסוף גם לשנאת ישראל וארץ ישראל, כאשר כבר נוכחנו ע''פ הניסיון, אם היד הטמאה הזו תתגבר, אז אין די באר גודל האסון'' (אגרת קמ''ד)

      כפי שהתחלנו כולנו לראות בהרס גוש קטיף ופוגרום עמונה...

      חבר'ה, פקחו עיניים!

      IP: 84.228.211.59 דווח על תגובה זו

      • מסכים איתך בכל מילה.

        איציק, 23/07/08 13:23

        אשרייך ואשרי חלקך!
        ה' הוא המלך.

        IP: 212.76.101.58 דווח על תגובה זו

  • 56.

    אתר מדהים : מי צודק - ה''סרוגים'' או ה''שחורים'' ?...

    אחד העם, 14/05/07 02:10

    להלן הקישור :

    http://www.yoel-ab.com/

    IP: 80.178.43.218 דווח על תגובה זו

    • לאחר עיון בספר ובאתר הגעתי למסקנה-

      דתי ציוני, 14/05/07 03:06

      שאילו הייתי חרדי הייתי מתבייש בך ובשכמותך. כל הוויתך היא שנאה לציונות הדתית, לשם כך אתה מוכן להפיץ שקרים ולבדות סיפורים שלא היו ולא נבראו. החרדים שבסיפורך הם אנשים ניקלים שמתנהגים בצורה מגוכחת ואני מאמין שלא כך היה במציאות.
      האם יש לך בכלל המלצות שמישהו מגדולי ישראל החרדים?

      IP: 82.81.90.250 דווח על תגובה זו

      • אכן אתר מדהים!

        דוד, 14/05/07 03:20

        קשה להאמין איזה שנאה מובעת שם לציונות הדתית ולרבניה. לבעלי קיבה חזקה...

        IP: 24.187.64.127 דווח על תגובה זו

      • תשובה לדתי-ציוני : היית מאמין שגם אני ''סרוג'' כמוך?....

        אחד העם, 14/05/07 06:23

        אתה לא חייב להאמין לי, אבל אני חובש כיפה סרוגה עד עצם היום הזה-לצערי,פשוט כי נולדתי במשפחה כזאת. אבל מאז ש''עמדתי על דעתי'' (לפני מספר שנים) - אני מבין שבעצם ה''ציונות-הדתית'' - היא היא למעשה השבתאות של דורנו....
        כמה מטומטם וחצוף יכול להיות ה''ד'ר'' שפירא הזה....לא להאמין....
        מעיז לפעור את הלוע שלו על גדולי ישראל ... מיהו בכלל..?

        ולגופם של דברים : האם ניסית להתמודד בראש פתוח ובכנות אפילו עם טיעון אחד מתוך הטיעונים הרבים המופיעים באתר ? הרי לכל טיעון שם יש הוכחות לוגיות או ציטוטים מדויקים המוכיחים הכל ''שחור על גבי מסך...''
        כולל הטענות הכי חריפות....
        אני מודה - קשה למי שנולד בעולם ה''סרוגים'' לעכל בהתחלה את הדברים , אבל ככל שמעמיקים - מגלים למרבה החלחלה שהכל אמת....

        יום טוב.

        IP: 80.178.43.218 דווח על תגובה זו

        • מתאים לשכנוע חרדים ושאר עמי ארצות

          עם הארץ, 14/05/07 07:58

          שיטות חרדיות קלאסיות של שקרים עם דמגוגיה
          את מי שיש טיפה שכל בקודקודו זה מקסימום משעשע

          IP: 132.69.226.217 דווח על תגובה זו

        • אתר טיפשי

          יהודי, 14/05/07 17:27

          הגר''י קאפח (ציוני דתי\לאומי) זלה''ה כבר אמר על אנשים כמוך וכמו ''יואל'' שאין אתם אלא מחיכוכי הקליפות. אנשי דמים ומרמה, מחרחרי ריב ומדון.

          IP: 62.219.21.49 דווח על תגובה זו

    • השימוש באינטרנעט

      הרבי ג'ו, 14/05/07 10:40

      ברור לכל כי אין מטרה נעלה יותר מהחזרה בתשובה של המזרוחניקים הכופרים והתועים. אך נשאלת השאלה - מה דין שימוש באינטרנעט למטרה זו?

      הרי שימוש ברשת האינטרנעט הוא איסור דאורייתא, כמו שנאמר בתהילים ''טמנו גאים פח לי וחבלים פרשו רשת ליד מעגל מוקשים שתו לי''. ושאלו תלמידי חכמים, האם אין זו מצווה הבאה בעבירה?

      ומכאן ניתן לראות את מסירות נפשם של אחינו החרדים על דבר ה' - לא זו בלבד שהם מסייעים לאחיהם הכופרים לשוב בתשובה שלימה אל אבינו שבשמיים, אף הם מסכנים עצמן, ובכך הלכה למעשה ממיתים עצמם באוהלה של תורה. האם ניתן להשוות קצין בצבא הכופרים שמסכן את חייו, לבחור ישיבה שהקים אתר באינטרנעט בשביל להחזיר בתשובה את הציויינים, ובכך מסכן לא את חייו, כי אם את נפשו?

      וראה ראיה בדבר פרשת הכסף אשר אמרו לשקול אחינו החרדים היושבים באותו הבית המתקרא ''כנסת'' (ואויה לאותה בושה). הרי שאת 290 מליון השקלים לא רצינו בשבילנו. הכל היה למטרת החזרה בתשובה שלימה של המזרוחניקים. הרי אותו מהלך התנתקות שביצעה המדינה כנגדם, שיכנע רבים מעמי הארץ להתייהד, ולהיות כמונו. איכה היינו יכולים להחריש, ולא לתת למהלך כזה מבורך להתקיים? הרי היינו חייבים לקבל את הכסף. לא שמחנו מכך, אבל המטרה אכן היתה ראויה. איננו שמחים לקבל כסף ציוני (שעליו מוטבעים דיוקנות של מנהיגי המדינה הציונית, רחמנא ליצלן), אך הפעם הקרבנו נפשנו, כדי להשיב את אחינו.

      והוא הדין בפשרת האינטרנעט. ראוי להשתמש בכל אמצעי, פסול כשלעצמו, על מנת להשיב את אחינו - אינטרנעט, שוחד וכן כל אמצעי אחר.

      ואם תאמר איך השארנו את אחינו תושבי גוש קטיף עניים ודלים, בעוד אנחנו קיבלנו כסף מהמדינה, יימח שמה? הרי שאומר לך שזהו פירוש יצר הרע של הד''לים, שמפרשים שעני הוא זה שאין לו כסף. והרי שעני, הוא זה שאין לו רוח בקרבו, ועל כן נקראים המזרוחניקים - ד''לים. על כן נוהגים המזרוחניקים לתת כסף לצדקה. ולא כן הוא הפירוש. וזוהי הצדקה ברמה הנמוכה. אבל אנו - שדואגים לנפשם - אנו נותני הצדקה האמיתיים. ולו זו בלבד, שאנו נותנים צדקה, אנו אף מוסרים נפשנו על כך, ביצירת אתר באינרנעט, ובקבלת כסף ציוני מהמדינה הכופרת.

      כמובן שאת הפעילות הזו יש לממן, ועל כן אנו נוהגים מדי פעם לדפוק על דלתותיהם של אנשים בעלי ממון. וכמובן, בגלל שאנו מוסרים נפשנו על החזרת הציונים בתשובה, אין לבני-תורה אמיתיים כמונו זמן לעבוד, על כן אנו נאלצים, בעל כורחונו לפנות אל בתי הד''לים, כדי לקבל כסף. על כן תושבי הקראווילות בניצן וביד בנימין נקראים מדי פעם לתרום את חלקם, ואין זו תרומה, כי בסופו של דבר הם המרוויחים האמיתיים, שחוזרים בתשובה, ואנו רק השליחים, שדואגים להם.

      IP: 147.234.2.2 דווח על תגובה זו

      • יפהפה

        יצחק, 14/05/07 12:29

        כל הכבוד על ההשקעה, הרבי ג'ו כפרה

        IP: 62.90.28.164 דווח על תגובה זו

    • התשובה שלי אליך היא ''באבי יאר''

      שרית, 14/05/07 10:46

      ואם נמשיך בדרככם נקבל ''באבי יאר '' שני.

      תחשוב,מה היה קורה אילו הקימו את בני ברק ב1920 ?????

      כל ישראל הייתה נראית אחרת,
      שלא לדבר כמה היו ניצלים!!!

      IP: 62.219.50.56 דווח על תגובה זו

  • 55.

    תודה אמנון

    ירמיהו, 14/05/07 02:07

    אולי נסחפת מעט בלשונך, אבל הפנית את תשומת הלב לענין חשוב.

    IP: 24.187.64.127 דווח על תגובה זו

  • 54.

    רב אלישיב פסק על סיגריות שהם חמץ רק בגלל שלא נתנו לו מספיק כסף

    דולפין מרושע, 14/05/07 01:43

    חברה חרדית מושחת באותה צורה כמו החילונית.
    צודק פרופסור המכובד
    הבעיה שכבר מאוחר ואין תיקון.
    בקרוב אלוהים יביא עלינו חורבן
    ושחרדים וחילונים לא יגלגלו את עיניהם
    כולם אשמים בזה...

    IP: 89.1.167.159 דווח על תגובה זו

  • 53.

    בשביל זה הוא ''רב'', ואתה ''דר''. (ל''ת)

    YO, 14/05/07 01:40


    IP: 62.219.238.231 דווח על תגובה זו

    • ועוד דוקטור למדעי הרוח...גם כן דוקטור

      דוקטור למדעים, 14/05/07 12:35

      בטח גם מבר אילן, לא?

      IP: 10.15.10.3 דווח על תגובה זו

      • יש רברבין ויש דרדרין, ושהאחרון יסגור את הדלת. האנטישמיות לא

        yo, 14/05/07 13:35

        מתה היא מתחלפת ורק הקריקטורות נשארות דומות על היהודי צמא בצע. עם פיאות וקפוטה. קצת מזכיר את אבותינו הקדושים. אבל לזה של הכתבה לא היו דומים.

        IP: 212.25.70.115 דווח על תגובה זו

      • אתה ''דוקטור'' כמו שאני קונדוליסה רייס. בטח לומד מכונאות איפשהו. (ל''ת)

        סטודנטית, 14/05/07 13:38


        IP: 80.178.120.200 דווח על תגובה זו

        • יש לי Ph.D בכימיה מהאוניברסיטה העברית

          דוקטור למדעים, 14/05/07 14:48

          ואני גם נזהרת בכבוד תלמידי חכמים.
          דוקטורון ברברן כמו שפירא לא מגיע לקרסוליו של הרב טל, שלא לדבר על הרב אלישיב. מי הוא שיפתח את הפה על אנשים כאלה?
          אבל מה? שפירא אפילו לא יודע כמה שהוא לא יודע. או כמו שאמר שרלוק הולמס: ''הבינוניות אינה רואה למעלה ממנה''.

          IP: 10.15.10.3 דווח על תגובה זו

          • את ההוכחה שדוקטורט במדעי הטבע אינו ערובה לחכמה

            ד''ר, 15/05/07 12:41

            ההשכלה האקדמית לא הפכה אותך לביקורתית ולפתוחת ראש יותר. מי שלומד מדעי הטבע אכן יכול להישאר פנאט נבער המפחד למתוח ביקורת על רבנים כשצריך, למרות שהוא יודע לספור חלקיקים ולהכין טבלאות חומרים.

            חלק מחשיבה ביקורתית אקדמית (הבאה אכן מתחום הפילוסופיה ''מלכת המדעים'') הוא לבחון מחדש ולבקר גם את מי שמשמשים כרבנים וידענותם בתורה גדולה.

            גשי למעבדה, אולי תמצאי שם כמה אמיתות על אופן התנהלות הטבע, אך לא על התנהלות בני האדם

            IP: 89.1.40.83 דווח על תגובה זו

            • מי שיש לו מה לומר, עונה לעניין.

              יהודי, 15/05/07 15:20

              מי שאין לו מה לומר, תוקף בשוליים.
              וזה, אגב, מה שעשה אמנון שפירא. תוקפני, בוטה, ללא דרך ארץ.
              אף אחד לא נמנע מביקורת עניינית. גם על הרב אלישיב, אם צריך. אך לא זה מה שעשה שפירא. רק התוקפנות שלו מעוררת אנטגוניזם.

              IP: 10.15.10.3 דווח על תגובה זו

  • 52.

    אתם חולי נפש. חלשים ואומללים מול החיים. כמו כל כתות העולם. (ל''ת)

    חילוני שפוי, 14/05/07 00:38


    IP: 69.110.138.223 דווח על תגובה זו

  • 51.

    לא זכור לי ששבתאי צבי חי על חשבון המדינה והעז לחרפה ולגדפה (ל''ת)

    בוז בוז בוז בוז, 14/05/07 00:28


    IP: 88.154.227.220 דווח על תגובה זו

  • 50.

    ל- 38 והדומים לו

    יצחק, 14/05/07 00:00

    גדולי העדה החרדית שהתנגדו לציונים, לציונות, שראו במאמץ להקמת מדינת ישראל משום עברה על אחת או יותר משלושת השבועות הם הם האחראים למותם בשואה של מיליוני יהודים שנמנעו מלעלות לארץ בה ציונים מחללים את השבת.
    אולי גדולי הדור החרדים אינם משיחי שקר אולם בכל מקרה הם צריכים לחגור שק ואפר, לבדוק בציציותיהם ולבקש סליחה מאותם גדולי הדור בזמנו החל מהרב קוק, ובעל המשך חכמה, הרב ציון חי עוזיאל, ועוד ועוד.
    אבל במקום שבעלי תשובה עומדים אין צדיקים גמורים יכולים לעמוד ולכן אינם מבקשים תשובה שכן אז חסידיהם לא יוכלו לעמוד לידם וימצאו הם לבדם.

    IP: 213.8.164.121 דווח על תגובה זו

  • 49.

    תלמד את הספר ''בין אור לחושך'' של הרב וולפא

    אהרן, 14/05/07 00:00

    זה יעזור לך לפקוח עיניים.

    IP: 84.228.89.52 דווח על תגובה זו

  • 48.

    רשעים גם על פתחו של גהנום אינם חוזרים

    בו הרב, 13/05/07 23:57

    אמנון שפירא חי עדיין בתקופה של הקומוניזם הדתי הוא רואה את כל הדגלים אשר נפלו כאילו עדיין יש להם תקומה אמנון לך ותראה כמה שומרי שבת נשארו מבני עקיבא היכן מאות האלפים אשר היו תחת כנפיים אלו להיכן נעלמו ואם יש מזל לשארי הפליטה שלכם להם אתה קורא שבתאים? בוש והיכלם של נעליך מעל רגלך בטרם תהין לחוות דעה על ההולכים בדרכי ה'' ללא כחל ושרק

    IP: 88.155.216.99 דווח על תגובה זו

    • טול קורה מבין עינך

      יצחק, 14/05/07 09:29

      המנהיגות היהודית החרדית לא הצליחה לעמוד כנגד הממדים האדירים של עזיבת הדת שתפסו תאוצה במחצית השניה של המאה ה-19 ובתחילת המאה העשרים.
      המנהיגות החרדית היהודית התנגדה ברובה לציונות ומתוך כך גם לעליה לארץ.
      המנהיגות החרדית היהודית אחראית למותם של מאות אלפי יהודים.
      אילולי הציונות ומדינת ישראל לא היה באפשרותם של החרדים על זרמיהם השונים אותה ''שארית פליטה'' להתקיים אלא אולי במקרה הטוב כמעוט נחות ונרדף ולפרק זמן מוגבל.
      בראיה לאחור ניתן לראות שסוף כל גלות היה גזרות, גרוש ולעיתים השמדה -כולל בארצות האיסלם
      בראה הי

      IP: 213.8.164.121 דווח על תגובה זו

      • למה החרדים אחראים למותם של מאות אלפי יהודים?

        שימו לב לעובדות, 14/05/07 12:34

        הרי גם היהודים בארץ היו כמעט נידונים לכליון...רומל עמד בשערי ארץ ישראל.
        תעזבו כבר את הטיעון על ארץ ישראל שהצילה את היהודים. דווקא אלה שהיגרו לארה''ב ואוסטרליה היו הבטוחים ביותר.

        IP: 10.15.10.3 דווח על תגובה זו

        • מגוחך- הרי גם לשם הם לא הגרו !!!

          שרית, 14/05/07 18:09

          1.השאלה הייתה להיכן יכולת להגר.
          עצם העובדה שהם לא עשו דבר על מנת למנוע את החוסר אונים הוא הבעייה.
          2.בגלל האנטישמיות אוסטרליה כבר מ1937 סרבה לקבל יהודים
          3.בארה''ב היו חוקים נגד הגירה.
          4.בגלל סכנת ההתבוללות בהחלט היה לחץ להשאר במזרח ארופה ,למרות סכנת ההשמדה וגזרות חמלינצקי
          5.ובאחרונה, כתבת שנגיד וישראל לא הייתה ניצלת,
          אז בא נגיד שבניו זילנד היו תקנות נגד היהודים או שבארה''ב היה עולה נשיא אנטישמי שהיה מצר את יכלתם להתקיים בכבוד ,מעביר חוקים נגד היוהדים כמו שהיו חוקים נגד השחורים באותה תקופה...
          חמוד,
          אל תתעסק עם האף של לקאופטרה..

          IP: 62.219.50.56 דווח על תגובה זו

          • לפני שאת כותבת לי ''מגוחך'' תלמדי קצת הסטוריה!

            שימי לב לעובדות, 15/05/07 00:20

            1. גם לארץ ישראל אי אפשר היה לעלות בשנת 37. משפחתי בארץ ניסתה נואשות להעלות קרובי משפחה, ולא הצליחה. מעט מאד יהודים קבלו סרטיפיקטים, ולא הרבה הצליחו להגיע באופן בלתי ליגלי.

            2. היה לחץ להשאר במזרח אירופה? מתי, בשנות השלושים של המאה העשרים? ומה הקשר ל''גזרות חמלניצקי''? את יודעת מתי זה היה? ב- 1648-1649! שלוש מאות שנה לפני הזמן המדובר!

            3. חוץ מזה, אני לא ''חמוד''. אני אשה משכילה, בעלת תואר דוקטור, מרצה במכללה. אם יש לך מה לומר תאמרי זאת בכבוד. בלי ביטויים כמו ''האף של קליאופטרה''. זה לא מוסיף כבוד. תודה על שהתייחסת להערותי, אם כי עלי לציין בכל זאת, שרמת הידע ההיסטורי שהפגנת היא נמוכה, אפילו נמוכה מאד.

            IP: 89.0.204.100 דווח על תגובה זו

  • 47.

    מר שפירא, האם קראת לסירוב פקודה ?? אם לא, שתוק !!

    יואב, 13/05/07 23:49

    אם לא קראת לסירוב פקודה, מוטב שתסכור את פיך.

    ניתן אולי לחלוק על הרב טל, ואף אני חולק עליו, אבל מי שהתנגד לסירוב פקודה הוא אדם לא מוסרי שמוטב שלא ידבר.

    IP: 132.64.33.132 דווח על תגובה זו

  • 46.

    אמנון צודק - גם הפעם - חבר של הרב טל

    מומו, 13/05/07 23:35

    אני מכיר היטב את הרב ש' טל והוא תמיד ישב על הגדר בין השקפות ה'שחוירים ' לבין השקפות ה'בית אבא' שלו ואחיו נחום , הוא מעולם לא היה ממש סרוג של נוער בני עקיבא , היה מתלבט בין חינוך ציוני דתי אותו ינק מהוריו החשובים לבין קשריו והערצתו את גדולי ה'שחוירים' כדוגמת ר' חיים גריינמן שליט''א שקירבו כבר לפני 30 שנה לכנפי השכינה - חבל על מי שהולך אחריו בעיינים עצומות - מצטער אך לא מאוכזב כי תמיד ידעתי את אשר בנפשו של הרב ש' טל , למרות הערכתי להתמדתו ותמימותו אני חולק עליו לחלוטין בעניין השקפות , שבהן ב''ה אמנון שפירא שומר על החותם הנאמן של בני עקיבא בגדלות

    IP: 82.81.173.76 דווח על תגובה זו

    • לחלוק זה בסדר. אבל בכבוד . (ל''ת)

      T, 14/05/07 00:19


      IP: 85.130.129.139 דווח על תגובה זו

  • 45.

    הפעם אמנון צודק

    צחי, 13/05/07 22:49

    אף פעם לא הסכמתי איתך אבל הפעם אני עומד מאחוריך ב''ה שזכינו למדינתנו ומי ייתן ונצליח להפיח בה רוח חדשה

    IP: 89.1.67.58 דווח על תגובה זו

  • 44.

    שפירא - אתה דוגמא קלאסית לאבדן הדרך המזרוחניקי (ל''ת)

    ה' ירחם, 13/05/07 22:36


    IP: 84.228.89.52 דווח על תגובה זו

  • 43.

    צירוף לא נדיר

    יצחק, 13/05/07 22:19

    של בורות, טפשות וחוצפה. שבתאי צבי היה גם נמוך, קרח, ועם חצ'קון בתחת. האם כל מי שהוא כזה הוא שבתאי? כנראה שדוקטורט איננו ערובה לידע היסטורי או לחכמה. מעניין שכאשר אומר רב דברים הנוגדים את דעתו של שפירא הוא מקבל מחזור.

    IP: 217.132.78.24 דווח על תגובה זו

    • יצחק, אתה תותח באנטומיה, אבל בור ונבער בהיסטוריה

      המשכיל, 14/05/07 06:35

      והרב טל הוא לא יותר מעוד חרדי חשוך ונבער

      IP: 74.103.151.234 דווח על תגובה זו

  • 42.

    מזעזע. הציונות הדתית שבנתה את עצמה על שלילת החרדים

    אריאל, 13/05/07 22:17

    לא מסוגלת לעכל
    שאולי בעניין הכי עיקרי
    הם פשוט צדקו.


    שבתאי צבי?! וואאווו, שפירא, נסחפת לגמרי!!!

    IP: 84.228.89.52 דווח על תגובה זו

    • היהדות הצינית לא בנתה את עצמה על שלילת החרדים אלא על בניין א''י

      שרית, 14/05/07 10:48

      פשוט בורות המזעזעת

      קרא נא את כתבי הרא''ה לפני שתפתח את הפה...

      IP: 62.219.50.56 דווח על תגובה זו

  • 41.

    אדוני הדוקטור

    נעמה, 13/05/07 21:25

    אנחנו מציעים לדבר על גדולי תורה ואנשים של מפעל חיים כמו הרב טל בקצת פחות גאווה ושיפוט, אולי אם אנשים כמוך היו מדברים ועושים את מה שצרים לדבר ולעשות, ולא רק להתלכלך, מצבנו היה הרבה יותר טוב.

    IP: 89.138.66.8 דווח על תגובה זו

  • 40.

    הרב טל אומר לציונות הדתית את האמת (ל''ת)

    יהודים, תתעוררו, 13/05/07 21:22


    IP: 84.228.89.52 דווח על תגובה זו

    • יהודים התעוררו והשמרו לכם מפנאטים חרדים וחשוכים (ל''ת)

      מאור הגולה, 14/05/07 06:36


      IP: 74.103.151.234 דווח על תגובה זו

  • 39.

    זה שטל ותלמידיו לא עוברים ללבוש שחור, זה מה שהופך אותם למשיחי שקר

    אהרן, 13/05/07 21:20

    שפירא, אתה לא נורמלי. באמת. אי אפשר אפילו להתחיל לענות לטיעון כזה. דמגוגיה צרופה. כנראה שאתה מאויים עד לשד עצמותיך מן האמת שחשף הרב טל.

    IP: 84.228.89.52 דווח על תגובה זו

    • הרב טל נביא שקר (ל''ת)

      נביא אמת, 14/05/07 06:36


      IP: 74.103.151.234 דווח על תגובה זו

  • 38.

    כתוב שלפני הגאולה ''האמת תהיה נעדרת'' ודברי שפירא הם סמל להיעדר האמת

    המומים, 13/05/07 21:18

    להאשים את הרב טל במשיחיות שקר?!

    ''בעת ההיא יתבררו ויתלבנו ויצרפו רבים''. הרב טל פקח עיניים מהבלוף של הציונות, ואומר את מה שאומרים כל גדולי הדור החרדים.

    האם כל גדולי הדור החרדים הם משיחי שקר?!

    מדינת ישראל איננה אתחלתא דגאולה, כל רעיון האתחלתא דגאולה הוא הוא משיחיות השקר. לעיון מעמיק - ספרו של הרב וולפא ''בין אור לחושך''.

    שפירא, אכזבת בגדול.

    IP: 84.228.89.52 דווח על תגובה זו

    • מה תגיד על רבנים בגלות שבעקשותם הביא חרבן על קהילות בשואה????

      דולפין מרושע, 14/05/07 01:41

      עקשותם לא לעזוב את השטטל גרמה למיליונים לבעור באושביץ.
      את הכתם זה לא יינקה!

      גם חילונים וגם חרדים יש להם בדיוק אותו חלק בשואה שמתקרבת אלינו.
      אותה שנאה כלפי מי שחושב אחרת...


      IP: 89.1.167.159 דווח על תגובה זו

      • כמה שטויות!!!

        567, 14/05/07 12:42

        כמה פעמים אפשר לחזור על אותה שטות??? בשטטל היו מיליונים?? בארץ ישראל היה יותר בטוח? הרי הגרמנים הגיעו עד שערי הארץ ואם לא היו מסתבכים בחזית הרוסית היו מחסלים את הגטו הישראלי ביום אחד, אז מניין הבטחון שהמלצה לצאת מאירופה היתה עוזרת למיליונים?? וכל אלה שלא שמעו לרבנים,כן ניצלו??
        מישהו יכול היה להאמין שיקרה מה שקרה? ובכלל האם נתנו ליהודים לצאת?והיה לאן?
        ואם אתה כ''כ חכם, יותר מכל הרבנים, למה אתה לא בורח עכשיו מכאן, כאשר הסכנות והאיומים על שלומינו כאן, יותר חמורים מאשר בכל מקום אחר בעולם???

        IP: 132.64.73.254 דווח על תגובה זו

  • 37.

    הפוסל במומו פוסל - אמנון שפירא הוא השבתאי

    אבי, 13/05/07 21:11

    כך ראה והגדיר זאת כבר לפני שנים רבות פרופ' ישעיהו ליבוביץ המנוח. אין לי את ספריו פה לצטט מהם במדויק, אך הוא טען - בצדק - כלפי הרבנים מהזרם הממלכתי שהלאום הפך להם לדת, הצבא לתורה והממלכתיות לקדושה, והם ''מוכנים להעלים עין מכל חטאיה של המדינה הציונית, ובלבד שתהא זו מנצחת וכובשת''. הוא כל הזמן זכר והזכיר שזהו מדינה ''של מחללי שבת, כופרים בעיקר, אוכלי טרפות ובועלי נידות''.
    על כן הוא גם תמיד הדגיש שאת הזרם החרדי הוא מכבד, גם אם אינו מסכים עמם.
    חשוב לומר שליבוביץ' המנוח אמר את כל הדברים האלה עוד לפני שלושים שנה ויותר, כאשר המדינה היתה הרבה יותר יהודית בצביונה ממה שהיא היום. מה היה אומר היום, כאשר היא הופכת יותר ויותר אנטי-יהודית בעליל?
    לפי ליבוביץ', גם ההתפכחות של השבתאים הממלכתיים בוא תבוא, אבל היא תבוא לא בעקבות חטאים דתיים או מוסריים כלשהם - היא תבוא ברגע שיתברר כי המדינה אינה מסוגלת עוד לספק לזרם זה את הסחורה שהוא מבקש, קרי נצחונות צבאיים וגדולה מדינית.

    IP: 71.14.74.0 דווח על תגובה זו

    • איך אתה מעז להתלות בפרופ' ליבוביץ, בור ונבער שכמתוך (ל''ת)

      פנאט דתי, 14/05/07 06:28


      IP: 74.103.151.234 דווח על תגובה זו

      • אני מבין שמעולם לא קראת מילה אחת מכתביו

        אבי, 14/05/07 07:59

        אם היית קורא, היה ברור לך שזוהי עמדתו.

        IP: 71.14.74.0 דווח על תגובה זו

        • קראתי והבנתי שאתה ושכמותך יודונאצים (ל''ת)

          קישקשתא, 14/05/07 09:24


          IP: 74.103.151.234 דווח על תגובה זו

          • אני שמח שמילה אחת קראת

            אבי, 14/05/07 18:13

            אבל חבל מאוד שיכולת הההבנה שלך מוגבלת למילה אחת. ישעיהו ליבוביץ' עליו השלום כתב הרבה מילים, אני מציע שתמשיך ותקרא. נראה, אולי תבין משהו.

            IP: 71.14.74.0 דווח על תגובה זו

  • 36.

    הרב טל הוא צדיק בסדום. הרב אמיץ הלב היחיד בציונות הדתית

    הדס, 13/05/07 21:10

    רבים חושבים כמותו ולא מעיזים להודות על האמת ולחצות את הקוים.

    אמנון שפירא, חזור בך מייד מדברי ההבל הללו. אתה מטורף.

    IP: 84.228.89.52 דווח על תגובה זו

    • הדס- לרבים התכוונת 2? (ל''ת)

      נו באמת, 14/05/07 14:19


      IP: 217.132.127.177 דווח על תגובה זו

  • 35.

    הרב טאו

    יוסף בלאו, 13/05/07 20:54

    חדשיים לפני הגרוש מגוש קטיף שמעתי, יחד עם קבוצה של ציוים דתיים מחו''ל, שיחה מהרב טאו בנוי דקלים. הוא דבר על שאול ודוד [שמאול א פרק יט] אבל הרעיון היה שכיון שהישיבה שלו לומדים תורה על בנין הארץ והמקדש זה בלתי אפשרי שיצליחו חיל' צה''ל להוציאם מנוי דקלים.
    כמדומני שאפשר ללמוד ממה שקרא אבל קשה להגיד שפשר הדבר הוא שצריכים לההצטרף לחרדים.

    IP: 66.65.55.146 דווח על תגובה זו

  • 34.

    גם הממלכתיים לא בדיוק מספקים את

    הסחורה, 13/05/07 20:47

    הם גרועים בהרבה, האלו-הים שלהם הוא הציות המוחלט לחזק והליכה עם הזרם, התירוץ שלהם הוא שהם משפיעים מבפנים-אבל ממתי תנועה אידיאולוגית משפיעה ע''י קבלה מוחלטת של הנורמות, וגרוע מכך, ההחלטות ותפיסת העולם, של האחר שאותו היא אמורה לתקן?


    IP: 10.249.40.166 דווח על תגובה זו

  • 33.

    הרב טל לא נשמע לשום גדול מעליו כולל השלחן ערוך! (ל''ת)

    נפגעת הרב טל, 13/05/07 20:42


    IP: 85.130.130.137 דווח על תגובה זו

  • 32.

    חשוב שהישיבות התיכוניות יסבירו לתלמידיהן שזו ישיבה חרדית לכל דבר (ל''ת)

    מגורשת גוש קטיף, 13/05/07 20:36


    IP: 85.130.130.137 דווח על תגובה זו

  • 31.

    רשות הדיבור לישיבת 'תורת החיים': כנסו כנסו!!!

    יחיאל, 13/05/07 20:31

    נחשו איך קוראים אצלנו בישיבה לתלמידי הרב טל הכי הכי קרובים אליו ולביצוע דקדקני של דעותיו המתהפכות בהלכה:
    ''טליבאנים''...
    שזה משחק מילים ותובנות על הכיפות הגדולות והשער המגודל בפיאות - יחד עם הקיצוניות הפאנאטית, ועם הראש המלא אינטלקט והשכל שנדפק.

    IP: 88.155.210.197 דווח על תגובה זו

    • מי בדיוק קורא להם ככה

      יד בנימינית, 13/05/07 23:32

      אני גרה ביד בנימין ועוד לא שמעתי שקוראים להם ככה

      ה' הוא המלך

      IP: 81.5.7.20 דווח על תגובה זו

      • לידך הם שותקים... (ל''ת)

        בנימינאי, 14/05/07 16:16


        IP: 87.68.62.154 דווח על תגובה זו

  • 30.

    אמנון שפירא

    ירון, 13/05/07 20:11

    אמנון שייך לגלות, כולם זוכרים את התנגדותך להכניס רבנים לקיבוצים.
    אתה פשוט נגד כל דבר שיהדות נודפת ממנו

    IP: 88.155.133.31 דווח על תגובה זו

  • 29.

    לא לתת לתלמידים שבוע ישיבה אצלו

    חן, 13/05/07 19:56

    מעניין למה הישיבות התיכוניות של בני עקיבא , נותנות לתלמידים שלו לשכנע שמיניסטים, לבוא ללמוד אצל הרב טל.

    זה מסיון, לא לשרת בצהל, אפילו במסגרת ישיבת הסדר.

    בניו לא שרתו בצבא, ואת מבנה הישיבה הוא קבלו ממפעל הפיס.

    רק לקחת הוא יודע

    IP: 89.0.158.211 דווח על תגובה זו

    • קבלו ממפעל הפיס?

      ט, 13/05/07 20:28

      למה לא לקחו ממפעל הפיס!?

      IP: 217.132.11.3 דווח על תגובה זו

      • קבלו מהמנהלת ה...

        אחת מיד בנימין, 13/05/07 23:30

        ומי שלא יודע שלא ידבר
        כי לישיבה של הרב טל היה מבנה בגוש אז מי שלקח שיחזיר

        IP: 81.5.7.20 דווח על תגובה זו

        • הכל היה שייך למועצה

          שפוי, 14/05/07 07:35

          לא היה לישיבה שום נכס.
          הכל הם קבלו מהמועצה, בזכות הרב קמינצקי שהביא את הרב טל לנווה דקלים.


          IP: 89.0.158.211 דווח על תגובה זו

          • הישיבה קיבלה רשות שימוש במבנה הישן של האולפנה

            דורית, 14/05/07 17:02

            אבל בשביל להבטיח שהתלמידים לא ישתמשו באלימות בזמן הפינוי, קנו אותם בכסף, והרבה, במבנים ובמכרזים תפורים,
            חילול השם מתמשך

            IP: 217.132.50.164 דווח על תגובה זו

  • 28.

    זו אינה שבתאות אלא גלות צרופה

    אריה קליין, 13/05/07 19:52

    בביטול המציאות הגדולה של תקומת עם ישראל, עובדה שכל היסטוריון חילוני יתקשה להסבירה בשל יד ה' הגלויה שמתגלה בה, ומעתיקה אותה מהמישור הראלי, חובר הרב טל, לדאבון לב, אל מקטיני המציאות, החרדים מחד והפוסט-ציונים מאידך, שהמציאות משבשת את התפיסה אותה הם מציגים. במקום לשאול את השאלות הגדולות הראויות להשאל: כיצד לתקן את מציאות של חסדי ה' שמשתבשת כיום בעוונותינו. ואין אוון גדול מלהתכחש לחסדי שמים כאשר זוכים להם. לבטל את התודה מעיקרה זו תוספת שגגה ולא תיקונה.

    IP: 88.153.125.200 דווח על תגובה זו

  • 27.

    כמו בבורדל הם מתמקחים ומשנקבע מחיר ההולם החרדים פוסקים ומפסקים

    החרדים פוסקים, 13/05/07 19:40

    כהלכה.אצבעות הח''כים החרדים הם להשכרה תמורת כל המרבה במחיר ואת שאר ההתנחלויות הם יורידו תמורת תקציבים בלי פיקפוקים ובלי יסורי מצפון.

    IP: 89.138.200.82 דווח על תגובה זו

  • 26.

    הקב''ה רצה לפנות את גוש קטיף אז הוא משח את אריק לתפקיד ולא הוא

    ברצונו נעשה הכל, 13/05/07 19:36

    או ממשלתו הם הכתובת לתיסכולים,לעוינות,לשנאה ולכעסים של המתנגדים כולל כת השבתאים המשיחיים משטינים ובראש הבער(לא ידע זאת) וולפרע אשר עומד בראש מסע הסתה כלפי שלוחי הקב''ה אשר ברצונו ביצעו את ההתנתקות.

    IP: 89.138.200.82 דווח על תגובה זו

    • איזה בלבולי מוח (ל''ת)

      @, 13/05/07 21:41


      IP: 85.130.129.139 דווח על תגובה זו

  • 25.

    הנה כמה עובדות על אותו האיש

    יש אומרים, 13/05/07 19:32

    1. בגוש היה מגדולי נביאי השקר והבעל שטענו היו לא תהיה אך חתם בערמה עם מנהלת הגרוש וקיבל הטבות מלא הגיעו לו ולקהלו על פי חוק. הטבות שחלקם ידוע (קראווילות מוכנות ראשונות, בית מדרש מוכן וכעת מכרז תפור לבנייה ביד בנימין ועוד היד נתויה)
    2. לאחר שאכל מפריה ושבע מטובה (של המדינה) יורק הוא לבאר שממנו שתה (ושותה! לא שמעתי שהוא החליט לא לקבל הקצבות מהמדינה שאותה הוא כל כך מתעב!)
    ובכך מאמץ אותו האיש את דרכם של החרדים מימים ימימה
    והאם על זה ושכזה לא אמרו חז''ל:
    לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב אלא מפני שהוא מינו

    IP: 10.17.97.180 דווח על תגובה זו

    • שטויות ושקרים (ל''ת)

      נ., 13/05/07 21:41


      IP: 85.130.129.139 דווח על תגובה זו

      • אמת לאמיתה (ל''ת)

        ננ., 14/05/07 06:38


        IP: 74.103.151.234 דווח על תגובה זו

  • 24.

    החרבת גוש קטיף הינה מהלך מדיני רצוי

    דיפני, 13/05/07 19:05

    ואין לה שום קשר עם ''רצון האלוהים''. ולשפירא אומר , כל מי שתולה את קיומינו פה על מהלך אלוהי של ''ראשית צמיחת גאולתנו'' , אל יתפלא אם חלק ממנו (כמו הרב טל) מתאכזב ''ממהלך הגאולה''. במקום לעסוק בניסתרות האל יש לפעול בשכל ובחוכמה ולחזור לציונות המדינית של הרצל ולציונות התרבותית של אחד העם.

    IP: 84.229.46.200 דווח על תגובה זו

    • ''מהלך מדיני רצוי'' ?! מה ''רצוי'' בזה ? מה יצא לנו מכך ?

      לא קיים חורבן, 13/05/07 21:04

      האם תוצאת ה''מהלך'' מראה על הישגים כלשהם ?! אתה יכול למנות אותם ?!

      IP: 89.0.248.73 דווח על תגובה זו

    • =הגירוש היה מהלך כ''כ טוב עד שהקבינט מפחד להכניס את צה''ל לעזה.

      קבלנו לבנון, 13/05/07 22:32

      כן כן, כל הציונים המדיניים, הריאלים כמו הרצל, ושאינם משיחיים, בדיוק כמו בן גוריון, הם בדיוק אלה שבגלל תבוסתנותם וחוסר אמונתם נאלצנו לשלם את מחיר הדם היקר בלבנון, בעקבות בריחת אהוד ברק, ומי יודע עוד כמה מבנינו יהרגו בעקבות הכניסה הבלתי נמנעת בקרוב לעזה. וחוץ מזה, משהו בשביל ההגינות: האם זה לגיטימי להשתמש ברבים מבני הציונות הדתית כחיילים מצטיינים שמקריבים את נפשם בשדה הקרב, ובזירה המדינית לזלזל בהם ובדעותיהם בלי להקשיב להם בכלל, בעוד שגם הם אח''כ יצטרכו לשלם את מחיר הטעויות והתבוסתנות?

      IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

    • בגלל זה לא יודעים היהודים החדשים בין ימינם לשמאלם

      חכם בלילה, 13/05/07 22:47

      אין מדינת יהודים זו מדינת כל אזרחיה

      IP: 88.154.240.28 דווח על תגובה זו

    • כרגיל שמאל מבלבל

      דוד, 13/05/07 23:00

      הציונות המדינית של הרצל עומדת בסתירה לרעיונותיו של אחד העם. אין ספק שהרב טל רואה את הציונות של הרצל ומתאכזב. ומתעלם במכוון מהציונות של אחד העם... שכן היא עומדת בסתירה לכל מה שקורה כיום בארץ..

      IP: 88.153.125.200 דווח על תגובה זו

  • 23.

    שנאה לעם במסווה של שנאה למדינה

    היה גם אתה, 13/05/07 19:02

    השלטון הנוכחי לא כפה את עצמו על העם הוא נבחר על ידו ומשקף את מצבו. עם ישראל ברבו מנותק מתורה וממצווה והדבר בא לידי ביטוי בשלטון.
    הבוז למדינה הוא בעצם סלידה מהעם ואין לך חטא גדול מזה. לעומת זאת רבש''ע בחר להשיב את ישראל לארצו דווקא על ידי הרחוקים מתורתו והם גם הנושאים היום בנטל הכלכלי והבטחוני של קיום העם בארצו . מדינת ישראל קמה ונוצרה בניסי ניסים בקיבוץ גלןויות מופלא על כן כל המורד במדינה הוא המורד במלך.

    IP: 88.154.56.98 דווח על תגובה זו

    • הלא משנאיך ה' אשנא

      אבי, 13/05/07 21:21

      ובתקוממיך אתקוטט,
      תכלית שנאה שנאתים, לאויבים היו לי.
      על החתום: דוד המלך.

      IP: 71.14.74.0 דווח על תגובה זו

      • הקב''ה שונא למי ששונא אתבניו (ל''ת)

        הגאוןן, 13/05/07 23:18


        IP: 82.81.164.18 דווח על תגובה זו

        • אז הקב''ה שונא את דוד המלך? (ל''ת)

          אבי, 13/05/07 23:42


          IP: 71.14.74.0 דווח על תגובה זו

  • 22.

    עוד ''ציוני דתי ריאלי'', עד מתי צד''ר יקבלו במה?

    שחר, 13/05/07 18:59

    ציונות דתית ריאלית שוב מכה...

    IP: 84.108.199.231 דווח על תגובה זו

    • עוד מטיל רפש......

      יוראי, 13/05/07 19:59

      אם היית מכיר את שפירא ומאמריו הנחרצים נגד ההתנתקות לא היית אומר מה שאתה אומר.
      מוציא שם רע זה לא מצוה בתורה שלך?

      IP: 132.64.38.168 דווח על תגובה זו

    • אתה לא באמת מכיר את אמנון שפירא, נכון?

      דובי, 13/05/07 23:17

      הוא מניצי המפד''ל, וכל קשר בינו לבין צד''ר מקרי לחלוטין.

      IP: 80.178.18.27 דווח על תגובה זו

  • 21.

    כשאתה עם הארץ אתה אומר: מי יתן לי תלמיד חכם ואשכנו כחמור (ל''ת)

    לאמנון שפירא, 13/05/07 18:52


    IP: 89.0.204.100 דווח על תגובה זו

  • 20.

    על זה נאמר...

    יאיר, 13/05/07 18:44

    ''והוי זהיר בגחלתן שלא תכווה, שנשיכתן נשיכת שועל ועקיצתן עקיצת עקרב ולחישתן לחישת שרף, וכל דבריהם כגחלי אש.''

    אינני תלמידו של הרב טל ואת ישיבתו עזבתי לאחר כחודש של לימודים. אגב, זו לא אותה הישיבה שהכיר הציבור בזמן הגירוש. הישיבה של לפני 7-8 שנים הייתה שונה מאוד.

    דבר אחד אני רואה לעצמי חובה להזכיר לכל הצדיקים המגיבים וגם לד''ר שפירא - אינכם מכירים באמת את הרב טל - צדיק אמיתי וגאון עצום בתורה ולא פחות מכך - אדם אמיץ שרק האמת לנגד עיניו ולא מפחד להודות בטעויותיו.
    מתי בפעם האחרונה, ד''ר שפירא, עשית אתה בחינה מחודשת של עמדתך ביחס למדינה?

    כמו כן, לקשקשן מס' 6 - נכון שהרב טל למד אצל הרב אויערבך אבל הוא למד בהרבה מקומות אחרים ובעיקר - בעצמו. ואת זה אגב אני יודע מהבן שלו כך שאני מעז לומר שאני יודע על מה אני מדבר. בניגוד אליך כנראה.

    IP: 132.64.102.227 דווח על תגובה זו

    • יישר כח יאיר. מילים כדרבנות. (ל''ת)

      אהרן, 13/05/07 21:51


      IP: 84.228.89.52 דווח על תגובה זו

    • הרב טל - חרדי פרימיטיבי חשוך ונבער (ל''ת)

      קש וגבבה, 14/05/07 06:41


      IP: 74.103.151.234 דווח על תגובה זו

  • 19.

    טל - יצור מבולבל והזוי

    אספתניק, 13/05/07 18:44

    ההשוואה שעורך ד''ר שפירא בין טל לבין שבתאי צבי (ואם האחרון אינו מוכתר כרב הרי שהראשון על אחת כמה וכמה) גורמת עוול לשבתאי צבי ומעניק לטל כבוד שאינו מגיע לו.
    מי שמכיר אותו (ואני מכיר) יודע שמדובר בבחור הזוי, שחי בעולמות מעורפלים, ולוקה בשיהוש מוחלט של ההערכה העצמית ושל מקומו ומעמדו חלק מהבעיה ניתן לייחס לפער העצום, הבלתי נתפס כמעט, שבין הכמות העצומה של האינטלקט שהעניק לו רבש''ע לבין ההיעדר המוחלט של תבונה ושל אינטיליגנציה רגשית, אות שלל ממנו רבש''ע.
    ניגוד בעייתי זה מעמיד אותו במצב בו אינו מבין כלל את התקלה שבהתנהלותו ואת הניתוק המוחלט שלו מהעולם דנן.
    הנסיון להשוות בינו לבין שבתאי צבי הינו מהלך בעל פוטנציאל הרסני, שכן הוא עלול לסבור שלדעותיו ומהלכיו יש משקל בדומה לזה שהיה באותה עת לשבתאי צבי, וברור שלא מיניה אף לא מקצתיה.
    מוטב יהיה לכל אם פשוט יתעלמו ממנו, דשבר שיביא לגך שהוא והנוהים אחריו יתפסו את המקום הראוי להם בפינה אפילה וחשוכה בין המחנה החרד''לי - אשר ראוי כי יקיא אותם מקרבו, לבין המחנה החרדי - שלא ימצאם לעולם כראויים לבוא בשעריו.

    IP: 192.116.227.90 דווח על תגובה זו

  • 18.

    אולי שפירא ודרכו הם השבתאי צבי של דורינו? (ל''ת)

    חשבתם על זה?, 13/05/07 18:44


    IP: 84.228.75.192 דווח על תגובה זו

    • בדיוק. הציונות הדתית היא משיחיות השקר הגרועה ביותר

      אסתר, 13/05/07 21:48

      עם התפילה לשלום המדינה... שאמנם יהודים אמרו בתמימות, ולא הבינו שם נותנים לקליפה לינוק מהקדושה!

      לייחס קדושה למדינת ישראל החילונית והכופרת, זו משיחיות השקר ההזויה ביותר!

      ברוך השם, פוקח עיני עוורים, שנתן לרב טל להיות צדיק בסדום ולהגיד את האמת!

      והוא לא היחיד! רק לא כולם אמיצים כמותו לצאת עם זה בפומבי!

      IP: 84.228.89.52 דווח על תגובה זו

  • 17.

    הרב טל משמש פה לרבים מהציבור הד''ל

    בתשבע, 13/05/07 18:44

    רבים וטובים כבר התפקחו והם לא מניפים דגל ביום העצמאות ולא אומרים תפילה לשלום המדינה לא רק תלמידי הרב טל אלא כל מי שעיניו בראשו רואה שאין פה על מה לחגוג
    ב. התלמידים של הרב טל לא מתחזים לדתיים לאומיים כמו שפירא יש להם פאות וזקנים וכיפות בגודל של יראי שמים ובכלל זה נשמע כמו איזו עלילה שפלה שלא רוצה לחשוב מאיפה מקורה

    IP: 82.166.60.177 דווח על תגובה זו

    • אם היית בתקופת השופטים לא היית חוגגת את יציאת מצרים

      היה גם אתה, 13/05/07 19:21

      אם היית בדור המדבר ודאי לא ההיית עושה את פסח.
      אם היית בימי ירבעם, אחאב מנשה ודאי היית אוכלת חמץ בפסח.
      אם היית בבית שני ודאי היית בורחת למדבר ומצטרפת לאחת הכיתות.
      רק אדם רע עין יכול לכתוב שאין על מה לחגוג, רק מי שכופר ברבש''ע יכול להיות כל כך כפוי טובה,
      רק עיוור יכול לייחס את קיבוץ הגלויות שלא היה כמוהו בהיסטוריה לבן גוריון.
      רק מי שמורד במלך יכול לבוז לבית, עם כל עוצמתו ודלותו וסיבוכיו, שרבש''ע נתן לנו. (בעזרת הציוינים החילונים הפושעים).

      IP: 88.154.56.98 דווח על תגובה זו

    • את צודקת מאד. הרב טל היחיד שהבין את המסר

      אהרן, 13/05/07 21:14

      של ההתנתקות. הקב''ה רוצה לעזור לנו להתפכח מאשליית הציונות.

      הרב טל צדיק בסדום. הרבה רבנים בציונות הדתית חושבים כמותו ולא מעיזים לחצות את הקוים!

      הרב טל אומר מה שכל גדולי הדור החרדים אומרים - שהציונות היא שקר. זה הופך אותו למשיח שקר???????

      אמנון שפירא, השתגעת לגמרי!

      IP: 84.228.89.52 דווח על תגובה זו

    • בדיוק הרמה שלך: ''פאות וכיפות בגודל של יראי שמיים'' ככה אתם מודדים את

      דולפין מרושע, 14/05/07 01:28

      יראת שמיים...
      מידת סדום.

      IP: 89.1.167.159 דווח על תגובה זו

    • הרב טל חורץ לשון ומורד במלכות (ל''ת)

      פולסה דינורא, 14/05/07 06:44


      IP: 74.103.151.234 דווח על תגובה זו

  • 16.

    מחלחל עד לאיזה רמה הגענו שכך מדברים על גדולי ישראל הרב אלישיב

    a, 13/05/07 18:35

    והרב קניבסקי.
    עד כדי כך ירדת להדיותה תחתונה??????

    תגדל! ותכיר בכך שאולי אולי יש בעיה בהסתכלות שלך כל השנים. יתכן ויש צדק בדבריו של הרב טל

    IP: 84.228.75.192 דווח על תגובה זו

    • בדיוק. לשפירא אין אומץ להתפכח!!!

      אסתר, 13/05/07 21:46

      נאחז בקרנות המזבח הציוני ההרוס.

      התורה וגדולי ישראל היו כאן הרבה לפני הציונות, ויהיו לעולם ועד אחריה!!!

      IP: 84.228.89.52 דווח על תגובה זו

      • יחד עם ''מזבח ציוני'' הרוס יבוא קוזק ויעשה לך פוגרום - אז תזכרי כמה

        דולפין מרושע, 14/05/07 01:27

        היה טוב עם ציונים

        אחרי שקוזק גם יאנוס אותך - בעל ילך לשאול את הרב העם את מותרת או אסורה לו.

        מחשבות גלותיות של יהודונים, ככה זה...
        רבנים בעקשותם הביאו אנשים למשרפות אישביץ

        IP: 89.1.167.159 דווח על תגובה זו

  • 15.

    שפירא גר בישוב דתי ולא בבית שאן

    קודם שיתרום, 13/05/07 18:03

    שפירא מכיר את הציבור החילוני מלפני 50 שנה
    והוא ללא ספק נהנה משתי העולמות הדתי שמספק לו חממה והחילוני שרואה בו ''דתי- אבל בסדר''
    נמאס מהבלוף החילוני נמאס מהחנופה לחילונים רוצים אמת רוצים תורה רוצים פאנטיות
    לא רוצים קבוץ פשרן לא רוצים בורגנים דתיים שמגדירים מתי ה' רלוונטי ומתי לא
    רוצים אמת- ואם האמת בצד החרדי נלך לשם!!!
    אגב, ד''ר שפירא שבוחר לגור בגטו הדתי והוא יודע היטב למה - לתשומת ליבך שיבת ציון בדורנו גרועה פי מליון מזו של תקופת עזרא, הקורבן של עשרות אלפי חילים הרוגים -על הר הרצל שמעת פעם?- אמהות שכולות וסכסוך עם מליוני מוסלמים זה פרי הציונות שלך!!
    זעקי ארץ אהובה!!!

    IP: 89.1.142.27 דווח על תגובה זו

    • רבש''ע כמה בורות חילקת לעמך ישראל?

      בכי ונהי, 14/05/07 06:47

      משומד להכעיס

      IP: 74.103.151.234 דווח על תגובה זו

    • כתבת קשקושים בלי רמה

      אמנון לא הרב של, 14/05/07 14:01

      לא אתיחס להאשמות האישיות כלפיו, רק אומר שהוא מנסה לתרום את המקסימום לפיהבנתו.
      אבל אין עשרות אלפי חיילים הרוגים - בכל 120 שנות הציונות יש 25000 יהודים שנהרגו בעימותים ובקרבות עם המחבלים.
      בגולה ביום אחד בשואה היו יותר....
      לפני השואה בשלושים השנה בין המלחמות נהרגו באירופה פי 4 יותר יהודים.
      ולא נמשיך לחמלניצקי עם 100000 ועוד ועוד
      לא מעריץ את אמנון, אבל הוא כותב מדם ליבו.
      ובימי עזרא היו נשואים לנשים נכריות (הרבה יותר מהיום) מכל מיני עמים מהסביבה. המצב הבטחוני היה גרוע פי אלף, כמו במלחמת השחרור בערך.
      מוזמנים ללמוד ספרי עזרא ונחמיה.
      ספרי הסטוריה

      IP: 212.25.125.1 דווח על תגובה זו

  • 14.

    שטויות במיץ!

    אלון, 13/05/07 18:03

    איך אפשר להשוות את הרב טל לאריאל שרון?
    הוא בוחר בדרך מסיומת,למה לא לנסות קודם להבין על מה בעצם הוא מדבר, לפני שקובעים שהוא שבתאי צבי?
    לפי דעתי זו טיפשות וקטנות

    IP: 80.230.78.164 דווח על תגובה זו

    • יהודים - הרבי הוא מלך המשיח. זו אמת. (ל''ת)

      הנה בא המלך, 14/05/07 10:18


      IP: 84.229.171.79 דווח על תגובה זו

  • 13.

    סוף סוף

    המבין, 13/05/07 17:48

    מישהו מעיז לומר בקול את רחשי הלב של מרבית הציבור הציוני דתי (ולא חרדי לאומי או דתי לאומי).
    העובדה שארץ ישראל יקרה לנו לא אומרת שנדור בכפיפה אחת עם כל המשוגעים זבי החוטם שאומרים שהארץ יקרה להם אך בפועל אינם פועלים להצלחת המדינה ובניינה.
    צאו ממחנינו הטהור והאמיץ!

    IP: 212.199.57.36 דווח על תגובה זו

  • 12.

    ניכרים דברי אמת. עת להיות פוליטקלי קורקט, ועת לדבר ברחל בתך הקטנה. (ל''ת)

    דוס מצוי, 13/05/07 17:44


    IP: 88.155.5.247 דווח על תגובה זו

  • 11.

    מה שנכון נכון - שיכעס על החרדים לפחות כמו על המדינה

    יורם, 13/05/07 17:43

    כנראה שהוא רוצה לשכוח שהחרדים הם שהחזיקו את ממשלת שרון תמורת אתנן...

    IP: 89.138.187.202 דווח על תגובה זו

  • 10.

    האם אהרון גרנות הציג את הרב נכון?

    חנן, 13/05/07 17:39

    הכתבה של אהרון גרנות מציגה את הרב לנגנטל (טל) כאילו כל גדולי הדור קשורים אליו.
    כשישמעו את כל דעותיו ויותר מכך שהוא הסמכות ואין מי שיחדש או ילמד אותו מיד ילחמו בו. כעת הוא עושה את מלחמתם בנוער המבולבל ולמה להפריע

    IP: 88.153.6.44 דווח על תגובה זו

  • 9.

    כל מילה בסלע

    יוראי, 13/05/07 17:30

    יישר כח לד''ר שפירא.
    יש בעיה גדולה במאבק מול הקיצוניים, כאשר לא משתמשים נגדם בנשק הקיצוניות.
    כאשר הנוער רואה צד אחד אומר שהצד השני ''טמא,כופר,בוגד'' ומולם המתונים מגמגמים (כי לא דרכם להשתמש בלשון כזאת), אז הנוער נמשך אל המגדפים, פשוט בגלל שלמראית עין הם נראים בטוחים בעצמם.
    לכן טוב שקם אדם ומחזיר להם באותה מטבע.
    רבונו של עולם לא אוהב אותכם יותר בגלל שאתם מפנצ'רים גלגלים של ג'יפים, מגדפים חיילי צה''ל ומבזים את המדינה.אתם בעצמכם מורדים במלך.

    IP: 192.118.35.31 דווח על תגובה זו

  • 8.

    הרב טל עם הציונות היא מינות אין זה אומר (ל''ת)

    שהחרדים אמת, 13/05/07 17:28


    IP: 87.69.239.112 דווח על תגובה זו

  • 7.

    אשכנזים, מה נסגר איתכם??

    ההמום, 13/05/07 17:26

    די כבר כל היום הלחמים חרדים וחילונים וכיפות סרוגות ומה לא..
    לא נמאס לכם???

    הרב טל דרך אגב,איש ישר וצדיק מגדולי הדור ממש...

    IP: 217.132.253.149 דווח על תגובה זו

  • 6.

    קצת חריף, אך מה לעשות צודק!!

    אמת מארץ, 13/05/07 17:20

    אמנון שפירא לא נס ליחו. רק חבל שלא חשף זאת מאז קמה הישיבה. הרב טל מאז ומעולם היה יותר חרדי מציוני. את עיקר תורתו קיבל מהרב שמואל אויארבך בנו הקנאי של הרב שלמה זלמן אוירבאך, שבישבתו למד שנים רבות

    IP: 85.250.200.185 דווח על תגובה זו

  • 5.

    אם יש דבר אחד שהדתיים שונ אים יותר מהחילוניים...

    שם, 13/05/07 17:09

    זה אחד את השני.
    תודה לאל...

    IP: 84.108.228.223 דווח על תגובה זו

  • 4.

    הטונים צורמים והעיקר מתפספס

    דבורה, 13/05/07 16:58

    אני מסכימה מאד עם חלק מהדברים שאומר אמנון שפירא, אבל הטונים כל כך צורמים. זו דוגמא בוטה לאיך לא להתבטא. אלא אם כן ממש אתה לא רוצה לשכנע.

    IP: 128.139.104.248 דווח על תגובה זו

    • ניסחת מצויין את הבעיה (ל''ת)

      יעקב, 13/05/07 17:25


      IP: 62.90.123.5 דווח על תגובה זו

  • 3.

    צודק במאה אחוז! כבר שנים שהרב חרדי! (ל''ת)

    סתם אחד, 13/05/07 16:57


    IP: 85.250.234.3 דווח על תגובה זו

  • 2.

    הרב טל, הפרזת. חזור בך!אל תשפיע לרעה על המעריכים אותך.

    מגורשת מגושקטיף, 13/05/07 16:51

     

    IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

  • 1.

    אמנון שפירא, כרגיל; ויפתח..פי האתון (ל''ת)

    דוד, 13/05/07 16:44


    IP: 217.132.202.190 דווח על תגובה זו

    • לא, אתה ממש פה מפיק מרגליות (ל''ת)

      ניר, 13/05/07 17:51


      IP: 89.139.34.181 דווח על תגובה זו

      • נו באמת, מי סופר את אמנון שפירא

        נדב, 13/05/07 18:35

        אולי בחוגי ה''דתי-לייט'' יש לו איזשהו פתחון פה,
        מנגד, בחוגים של בני תורה דת''ל (שלא לומר חרדים) יש לו תדמית של נודניק מקובע וסדרתי.

        IP: 217.132.202.190 דווח על תגובה זו

        • אני

          דובי, 13/05/07 23:21

          ועוד רבים כמוני, שהחרד''לים דחקו לשולי המחנה. אל תשכחו שאת הציונות הדתית לא הקימו החרד''לניקים, ובוודאי שאין להם בלעדיות עליה.

          אה. וקצת צניעות לא תזיק לכם. הלוואי שהיתה לכם את ההשכלה של ד''ר אמנון שפירא.

          IP: 80.178.18.27 דווח על תגובה זו

          • תקשיבו טוב רבותי החרד''לים

            לא חרד''לי, 14/05/07 09:50

            אנחנו - ''הסרוגים'' הרגילים, יושבי הערים, אנחנו רוב הציבור הדתי לאומי. העובדה שאנחנו מסכימים לכל השטויות שלכם (כמו הרס החינוך הממ''ד והקמת בתי''ס פרטיים רק כדי שתהיו מרוצים, הפרדת בני''ע וכד') זה כדי לשמור על אחדות המחנה. אבל עד כאן - מי שמכם לחלק ציונים ולקבוע מי דתי ומי לא? אנחנו לא פחות טובים מכם. ולבוא ולאמר ''ד''ר אמנון שפירא הוא בעינינו דתי לייט ולכן אנו פטורים מהצורך להתייחס לדבריו'' - זוהי חוצפה ''לשמה''. אז תקשיבו טוב - לדעות אלו יש תמיכה לא מבוטלת. חלק גדול מהציבור הדת''ל מקיא ומוקיע את אלו המצטרפים לחרדים כנגד המדינה. זו המדינה שלנו ולא ''ננטוש'' אותה, גם אם מה שקורה בה לא תואם את השקפותינו ורצונותינו. ותכניסו את זה טוב לראש אנחנו לא סתם דתיים-לייט נודניקים - אנחנו הרוב !

            IP: 88.154.146.49 דווח על תגובה זו

            • למה לצעוק?

              גידי, 03/07/08 13:51

              אחי! הטענה שלך שבגלל שאתם הרוב אתם לא דתיים לייט היא לא ממש ענינית כי אין קשר בין השניים. חוצמיזה כתיבה מתלהמת וכעוסה אף פעם לא מוציאה אותך צודק יותר.

              IP: 147.237.248.2 דווח על תגובה זו

          • רבותי החרד''לים תקשיבו טוב

            דת''ל עצבני, 14/05/07 09:51

            אנחנו - ''הסרוגים'' הרגילים, יושבי הערים אנחנו רוב הציבור הדתי לאומי. העובדה שאנחנו מסכימים לכל השטויות שלכם (כמו הרס החינוך הממ''ד והקמת בתי''ס פרטיים רק כדי שתהיו מרוצים, הפרדת בני''ע וכד') זה כדי לשמור על אחדות המחנה. אבל עד כאן - מי שמכם לחלק ציונים ולקבוע מי דתי ומי לא? אנחנו לא פחות טובים מכם. ולבוא ולאמר ''ד''ר אמנון שפירא הוא בעינינו דתי לייט ולכן אנו פטורים מהצורך להתייחס לדבריו'' - זוהי חוצפה ''לשמה''. אז תקשיבו טוב - לדעות אלו יש תמיכה לא מבוטלת. חלק גדול מהציבור הדת''ל מקיא ומוקיע את אלו המצטרפים לחרדים כנגד המדינה. זו המדינה שלנו ולא ''ננטוש'' אותה, גם אם מה שקורה בה לא תואם את השקפותינו ורצונותינו.

            IP: 88.154.146.49 דווח על תגובה זו