• 63.

    אמא של איתי אני גאה בך.

    אנונימית, 14/05/07 21:43

    קראתי את דברייך בעיתון והתרגשתי.
    אני יודעת שלא תיארת לעצמך שחינוך כל כך ציוני שהקנית לבנך יביא לבסוף לשילום של מחיר יקר כל כך. אני יודעת שאין לי את האומץ לקחת חלק כל כך פעיל במאבק, אבל רק שתדעי שאני גאה בך ובבנך כמובן. לו ירבו כמוהו. כי בזכותם החברה תיראה טוב יותר...

  • 62.

    אמא של שונשיין כל הכבוד לך (ל''ת)

    ניר, 13/05/07 22:35

  • 61.

    תלכו לבוררות...

    רונית, 13/05/07 19:30

    באין הסכמה ובאין פיתרון אין ברירה אלא ללכת לבוררות, יש כאן מספיק יהודים חכמים שיוכלו להוריד את כולם מהעץ הגבוה.
    הפיתרון הוא בוררות...

  • 60.

    שונשיין, תחזיר את המפתחות ולך הבייתה

    נחום, 13/05/07 19:18

    נכשלת ואתה מכשיל את כולנו, תחזיר את הציוד לאפסנאות ותחזור לאמאל'ה

  • 59.

    הג'ננה עלתה לשונשיין לראש... אמאל'ה

    חיים, 13/05/07 18:56

    אמאל'ה תגידי לשונשיין הקטן שירד מהעץ הגדול ויפסיק את השביתה המאוסה הזאת, ידעתי מיד שאת מורה...
    גם אנחנו היינו במלחמות ישראל ואנחנו לא מפריעים לעם ישראל לחיות, איפה נשמע כזה דבר לחסום כבישים ולהתפרע.
    את יודעת מה היה קורה למתפרעים כאלה במדינות מערביות אחרות ?

  • 58.

    בואו לא נדבר על ראשי הסטודנטים האלימים והאפסים ופשוט נחזור ללמוד (ל''ת)

    סטודנטית ת''א, 13/05/07 16:55

    • תחשבי קצת יותר רחב אולי? (ל''ת)

      אנונימי, 15/05/07 19:53

  • 57.

    הוא לא פרחח! הוא אפס אחד גדול!

    סטודנט כועס, 13/05/07 14:24

    הוא הורס לסטודנטים את הלימודים

    • ראשית, דבר בשם עצמך! ושנית הפוסל במומו פוסל, שלישית אתה לא המנהיג (ל''ת)

      וטוב שכך!, 13/05/07 15:23

  • 56.

    ציבור משלם הלמודים הללו

    פקק תנועה, 13/05/07 14:20

    צריך להפסיק לשלם את שכר הלימוד ולהיצטרף לשביתה זו .

    • נכון מאוד, לא מספיק העלאה בארנונה גם השנה? (ל''ת)

      ., 13/05/07 15:21

  • 55.

    כול הציבור שממן לימודים יחודיים אלו . תומך בכם עלו והצליחו. (ל''ת)

    פקק תנועה, 13/05/07 14:16

  • 54.

    העובדות: אולמרט מנסה אסטרטגיהת של הסחת דעת מהעיקר.

    הציון: לא מספיק, 13/05/07 12:55

    לסטודנטים: נצלו את הזמן ללמוד כיצד לכתוב עבודות.
    ההתמקדות שלכם בעיקר, כמו המאבק הצודק והשלכותיו על עתידם של רבים לא באה לידי ביטוי בטוקבקים.

  • 53.

    תרים טלפון לעצורי ההפגנה

    חיים, 13/05/07 12:50

    איתי האם צלצלת למפגינים שנעצרו בסוף השבוע שעבר , גם הם הוכו והושפלו התמונות שלהם לא בעתון כדאי שתתנצל 0546645518

  • 52.

    נכון אימא,הוא לא פרחח. הוא פושטק! (ל''ת)

    בני 123, 13/05/07 12:36

    • וההבדל? (ל''ת)

      עוד שנון כאילו., 13/05/07 12:49

  • 51.

    פרחח בן פרחח

    ''טורבו'', 13/05/07 12:31

    נשמעת בדיוק כמו הבן שלה - דמגוגית קשקשנית וחולת פירסום.
    שבי בשקט בבית ואל תתערבי בבקשה.
    זה שאני צריך לסבול את הבן שלך עם השטויות שלו ממש לא אומר שאני צריך לסבול אותך.
    איך הגענו למצב שכל אמא חושבת שזוהי זכותה לגרום לראש הממשלה להתנצל פומבית בכל כלי התקשורת?!?

    גם לאם וגם לבן, אותו סגנון דיבור אשר מדבר בשם הקולקטיב, ושם עצמו בצנטרום, כזה שנלחם נאבק וסופג למען כולם. הבן שלך א' לא היה ביחידה מובחרת גברת, מקסימום היה מהדק דפים מצטיין בשלישות.
    ואולי תחלקי איתנו גבירתי המורה, לאיזה משרה את רצה? אולי הבן עוד יתפור לך איזה ג'וב באיסתא..
    תתביישו. תודה.

    • כל הכבוד לה, ואיפה יתר ההורים שמשלמים וקולם לא נשמע? (ל''ת)

      ?, 13/05/07 12:42

  • 50.

    שיר גדול!מתי הדיסק? וברצינות כל אמא שלא חינכה צאצאיה לענווה ובמקום (ל''ת)

    רודף פרסום, 13/05/07 12:09

  • 49.

    על שהלכו ברחובות וחסמו כבישים

    יאיר, 13/05/07 11:55

    להצכירך גברתי המלומדת על אנשים שחסמו כבישים מתנועת זו ארצנו נאסר לרוץ לכנסת בבחירות האחרונות והמאבק שלהם היה קצת יותר מהותי.
    כמו כן הם חטפו יותר מכות ואז תני לי לנחש לא כתבת מכתב לראש הממשלה.
    את לא פטגוגית אלא דמגוגית.
    וליסמניקים חזק ואמץ.

    • מה עם היסמניקים בגוש קטיף?

      דנה, 13/05/07 16:00

      את צודקת, בנך לא פרחח. יש להפגין נגד הממשלה ונגד השימוש ביס''מניקים. אך מה את עשית בגרוש מגוש קטיף ובגירוש מעמונה? גם ה לא פרחחים. הם משרתים בצבא ומשלמים מסים כמוך. מחנכים אותם לאהבת ארץ ישראל. אבל את היסמניקים ומפקדיהם זה לא מענין.

  • 48.

    ישר כח אמא של איתי

    מיכל, 13/05/07 11:42

    בושו והכלמו כל הטוקבקים פה הם מפלגתיים וחסרי כל הגיון בריא,
    איתי מנהיג את המאבק והוא בטח לא פרחח אם אתם לא מבינים זה לא מאבק פרטי ואישי שלו אלא של כל מדינת ישראל נגד ההפרטה של ההשכלה הגבוהה והפיכתה לתעשייה שמטרותיה רווחים !!!
    תקלטו את זה כבר

    • למיכל

      אמא הגיונית, 13/05/07 12:14

      את בוודאי אשה . ראי תגובה 38

  • 47.

    אם יקרה

    אמא, 13/05/07 11:18

    אני בטוחה שאת מעוניינת בטובת בנך ותעשי הכל להצלחתו . קחי בחשבון שזה לא תמיד יהיה לטובתו . ע''פי מקרים מהעבר נוצרו מתחים בין אמהות לילדיהן ה''מגוננים'' שהביאו עד כדי ניתוק היחסים ביניהם . לדוגמא יוסקה גרוף ואימו .

  • 46.

    לכל הבכיינים שחושבים על עצמם ועל הסמסטר האבוד שלהם. (ל''ת)

    פתטים!, 13/05/07 11:18

  • 45.

    רק שלא יקבל הצעה נדיבה מאולמרט וינטוש את המאבק. (ל''ת)

    ., 13/05/07 11:14

    • משלמים טוב בצוות התגובות של הליכוד נכון? (ל''ת)

      כ''כ ברור, 13/05/07 11:22

      • כן המחיר הוא 60 דקות לשעה (ל''ת)

        ליכודניק, 13/05/07 11:37

        • וואו איזה הומור שנון יש לכם שם - אתם גם עושים בר מצוות?

          לכוד ניק, 13/05/07 11:51

          או רק תגובות ברמה הנמוכה של ביביהו?

          • הפסקנו לעשות ברמצוות כי נגמרו הילדים לעוזי כהן (ל''ת)

            ליכודניק, 14/05/07 08:42

    • קיבל אבל לא מאולמרט (ל''ת)

      סטודנטית שיודעת, 13/05/07 12:17

  • 44.

    האמא צודקת הוא רק רוצה לעשות קריירה פוליטית (ל''ת)

    סטודנט, 13/05/07 10:53

  • 43.

    מה חבל שאולמרט ויועציו עסוקים בשליחת טוקבקים,במקום לנהל מדינה (ל''ת)

    :-(((, 13/05/07 10:49

    • מה חבל שביבי ויועציו עסוקים בשליחת טוקבקים,במקום לנהל אופוזיציה (ל''ת)

      :-(((, 13/05/07 11:04

  • 42.

    הוא לא פרחח, הוא פוליטיקאי שהכתיב לאמא מכתב (ל''ת)

    דן, 13/05/07 10:48

  • 41.

    רוב התגובות כאן הן מהיועצים של אולמארט (ל''ת)

    כ''כ שקופים, 13/05/07 10:40

    • רוב התגובות כאן הן מהיועצים של ביביהו (ל''ת)

      כ''כ שקופים, 13/05/07 11:04

      • מה למפלגת העבודה איין יועצים ? (ל''ת)

        בן גוריון, 13/05/07 12:44

  • 40.

    תגידי גברת שונשיין מי מממן את הבן שלך?

    הקרן החדשה, 13/05/07 10:40

    האם יש לו קשר עם הקרן החדשה לישראל זו שגם מימנה את ויקי כנפו וכיכר הלחם?
    אחרת איך את מסבירה את הדגלים הסובייטיים בהפגנות, דגלים שבקלות אפשר להפוך אותם לצלבי קרס. אמנם הרגו פחות יהודים, אבל הרגו לא פחות בני אדם.

  • 39.

    הזמנה לאספת הורים

    רוה''מ, 13/05/07 10:35

    אמא של איתי,
    אני אשמח לפגוש אותך ביום שני בשעה שתיים עשרה בלילה (לא אוכל הלתפנות קודם כי יש לי מדינה על הראש) ואשמח לומר לך מה דעתי בעניין!
    בכבוד רב,
    ראש הממשלה

  • 38.

    עדות אשה שוטה וילד

    הרבנית, 13/05/07 10:34

    לא לחינם כתוב שעדות אישה שוטה וילד פסולה . כבר בתקופת המקרא הבינו כי שיקול הדעת שלנשים הוא בדרך כלל {לא תמיד} שיקול לא ראוי .

    • אולמרט רוצה להביא את כולנו לחשכת ימי הביניים (ל''ת)

      ואת ההוכחה, 13/05/07 10:48

    • מה השטויות האלה???? (ל''ת)

      מיה, 13/05/07 10:56

      • מיה היקרה

        פמיניסטית, 13/05/07 11:08

        את מגיבה כך בשל היותך אישה . אך כבר נכתב כי עדות אישה שוטה ו........

  • 37.

    גב' שונשיין, בנך צריך להתמודד גם עם כפויי הטובה מבין הטודנטים. (ל''ת)

    חיזקי ואימצי!, 13/05/07 10:26

  • 36.

    הוא גרוע מפרחח, הוא פוליטיקנצ'יק !

    פרייח מצוי, 13/05/07 10:20

    המורה שונשיין: הילד שלך אינו סתם פרחח, הוא פושטק עם דיפלומה!
    וכדי להוסיף חטא על פשע:הוא
    פוליטיקאי בראשית דרכו הבזוייה.
    תאמיני לכולנו:שילוב גרוע מזה אין!
    הוא דמגוג בגרוש,מעניין אותו גובה שכר הלימוד כמו שאותך מעניין אורך הצמות של הנזירים בוויטנאם.
    מורתי תחרטי טוב: במקום בו הלימודים עולים כסף---הם ברמה גבוהה יותר,היכן שהם בזול הם נראים כמו מוצרים זולים אחרים.

  • 35.

    לאמא של איתי

    jjjjk, 13/05/07 10:15

    הפרחח האמיתי הוא אולמרט המושחת שחי וחוגג על חשבוננינו כאילו אין מחר. כמה שהוא יעוף יותר מהר יהיה יותר טוב לכולם

    • אחוות אמהות

      אבות מודאגים, 13/05/07 10:28

      מספיק ודי כבר עם השתוללות האמהות . אתן לא פועלות בהיגיון אלא ע''פי תחושות בטן . עד היום הציבור שילם לא מעט על התערבותכן . כמו למשל עליתו של משה דיין ערב מלחמת ששת הימים . אמו של יוסקה גרופ . ארבע האמהות . נשים בשחור .קומנדו כרמלה מנשה והאמהות .

    • כמה כסף קיבלת מחבורת הפושעים המכונה ליכוד כדי להגיב? (ל''ת)

      זאב, 13/05/07 10:56

  • 34.

    גברת שונשיין היקרה! היי גאה!!!

    לילו 1, 13/05/07 10:04

    שלום רב
    רציתי לחזק את ידייך ואת ידיי בנך, במאבק הצודק של כולנו - כל עם ישראל, וכל מי שעתיד ההשכל הגבוהה חשוב וקרוב לבו. לצערנו, א''א להגיד את זה על ראשי האוניברסיטאות. הם רוצים מוסדות לעשירים בלבד. יותר משעתיד ההשכלה חשוב להם, הכיס שלהם חשוב להם.
    המאבק החשוב שמנהל בנך איננו רק לטובת הסטודנטים דהיום, כי אם למען העתיד של כולנו, ובשני מישורים:
    1. למען דור העתיד של הסטודנטים-בפוטנציה.
    2. למען היכולת של החלש להרים קול מחאה ולהשפיע, כמו שנהוג בדמוקרטיות. כך למשל, הפגנה כזו לא יהיה לה מקום במצרים. בישראל, ב''ה, כן.
    טוב לראות שמשהו מוציא סוף-סוף את הישראלים בכלל ואת הסטודטים בפרט מאדישותם הנינוחה.
    בברכת הצלחה לסטודנטים,

    מסטודנטית לשעבר (1993-2006).

  • 33.

    הוא פרחח בכך שהוא גוזל

    קרן, 13/05/07 10:02

    מאיתנו את הזמן היקר שלנו ומכריח אותנו לשבות
    הוא פרחח בזה שהוא עושה קרירה על חשבון הסטודנטים
    הוא פרחח ושיעזוב אותנו בשקט

    • אני מסכים עם כל מילה ומילה שלך קרן, טוב שיש עוד אנשים שפויים! (ל''ת)

      סטודנט עם הגיון, 13/05/07 10:18

    • הוא מכריח אותנו.....

      סטודנט, 13/05/07 10:49

      בגלל שאנחנו נותנים לו לערס הקטן הזה להכריח אותנו.
      אנחנו צריכים להצביע עם הרגליים ולנהל את עניינינו,כפי שאנו רואים לנכון!
      המאבק בעיקרו מוצדק מאוד,אבל אם הוא מתנהל כמו מהפיכה בולשביקית קטנה,על ידי אנשים שאינם ראויים לייצג אותנו,אזי המאבק מאבד את הלגיטימיות שלו!!!

      וגם אנחנו הסטודנטים אשמים!!
      אשמים בכך שאנו בוחרים מלכתחילה חומר אנושי כזה לייצג אותנו!!

      • שבו בשקט על הברזלים. מזל שאתם לא מנהלים המאבק. (ל''ת)

        חוסר תרבות., 13/05/07 11:16

  • 32.

    הפרד ומשול

    עבדיאל, 13/05/07 09:59

    מאבק הסטודנטים צודק מאין כמוהו, ובכך משוכנע הציבור.
    בצר לו פונה ראש הממשלה לשיטת ה''הפרד ומשול'' הידועה לשמצה. בכך הוא מנסה לסכסך בין התאחדות הסטודנטים לבין האגודות השונות, וכן להביא לאובדן הלגיטימיות של מנהיגי המאבק בעיני הסטודנטים.
    זוהי שיטה מסוכנת המאיימת לפגוע אנושות בזכות ההתאגדות שבלעדיה לא תיכון דמוקרטיה.
    אולמרט מוכן להקריב גם את הדמוקרטיה על מזבחו.
    אני מבקש מכל אזרח נאור לא להיכנע לתעמולה הזו...

  • 31.

    אמא יקרה

    כל הכבוד, 13/05/07 09:57

    תהיי גאה בבנך שמנהיג את אחד המאבקים הכי חשובים כאן
    יישר כוח
    רה''מ צריך להתבייש בעצמו על הדברים שאמר.

    וכל הכבוד לך לא פלא שבנך כזה מוצלח
    ''התפוח לא נופל רחוק מהעץ''

  • 30.

    איפה הפירגון אנשים?

    חלי, 13/05/07 09:54

    הבן אדם עושה ימים כלילות למען הצלחת המאבק. ואם הוא אינטרסנט נרקסיסט שמנסה לקדם את האינטרסים שלו - שיבושם לו. אם בדרך זה פועל למען הסטודנטים אז למה לא להצטרף?

    העולם בנוי ככה! כל אחד חותר למען האינטרסים שלו, אם במודע ואם לא במודע. כל שנותר לנו לעשות זה להפיק מכך את המירב תוך מינימום פגיעה באנשים שהאינטרסים שלהם לא עולים בקנה אחד עם שלנו.

    אני מאמינה שטיפוח ושיקום מצב ההשכלה הגבוהה בישראל הוא האינטרס של כל אדם בר דעת שחי פה.
    אנו נטולים משאבים (מלח זה נחמד אבל לא מספיק) ולכן המשאב העקרי שלנו הוא ההון האנושי. המוחות החריפים, הסטארט-אפים, המחקר וכו'. ללא זה אנחנו לא על המפה.

    אמא של שונשיין מגינה עליו ובצדק! הוא פוליטיקאי, אינטרסנט וכו' וכו' אבל הוא לא פרחח. הוא נלחם על דבר נכון ואקוטי במדינה כמו שלנו.

    תשתדלו לפרגן גם לאמא וגם לבן.

  • 29.

    שונשיין- יישר כוח

    אלון, 13/05/07 09:51

    אין לי כל קשר אליך, ואני מצטער על כך. אינני יודע אם יש לך שאיפות פוליטיות, אם לאו. אני מעריך מאוד את עמידתך האיתנה במאבק החשוב והצודק הזה, שהוא המאבק החברתי החשוב ביותר בשנים האחרונות.
    במדינה הזאת שכחנו, שתפקידו האמיתי של פוליטיקאי הוא לקדם ערכים נשגבים ולהילחם בעוולות חברתיות. זה בדיוק מה שאתה עושה! אם אתה אכן פוליטיקאי, כפי שמשמיציך טוענים, אזי מביא אתה כבוד גדול לפוליטיקה הישראלית.
    אל תישבר! ציבור הסטודנטים והאזרחים החושבים והאכפתיים בישראל מאחוריך!

  • 28.

    הפרחר היחידי שאני רואה פה

    לי, 13/05/07 09:50

    הוא אולמרט

  • 27.

    גברת שונשיין היקרה

    סטודנט עם הגיון, 13/05/07 09:41

    שלום רב,
    אני כותב אלייך תגובה זאת מתוך צורך עצום להעיר אנשים.

    חשוב לי שתביני בראשית דבריי כי בנך הוא פרחח לכל דבר, בתור מחנכת בישראל אינך יכולה להתעלם מהעובדה שהוא מוביל מאבק שתחליטו צודקת לחלוטין אך עם זאת הדרך בה הוא בחר איננה מתיישבת עם ההגיון.

    לא יעלה על הדעת התנהגות פורעת חוק, אלימות נגד שוטרים שנשלחים בשם הדמוקרטיה, נטילת חלק בהפגנות עם אופי פוליטי נגד רה''מ, חסימת כבישים ללא אישור ועוד...

    מה יותר מייצג פרחחות אל לא כל המוצג לעיל???

    בנך בחר בעיתוי הכי לא סביר ליציאה למאבק המדובר, איך יעלה על הדעת לצאת למאבק רגע לפני פרסום דוח וינוגרד, את חושבת שזה מעניין יותר מבעית הסטודנטים, אני אחסוך ממך, זה בהחלט מעניין, לכן אף אחד בממשלה לא ממש מתייחס למאבק, כוחני ופרוע שיהיה, זה לא מעניין, בטח לא את התקשורת.

    בתור אמא שדואגת לבנה אני מציע לך לפנות לכמה עסקנים פוליטיים ולבקש כמה גרושים כדי שבנך יוכל להשיג את מבוקשו, את הפרסום, התהילה והחיכוך עם פוליטיקאים. הוא רוצה להגיע לפוליטיקה כמו קודמתו בתפקיד הגברת גילה גמליאל? אין בעיה, רק שלא יעשה את זה על חשבון הסטודנטים, תדאגי לו אמא!

    זה הזמן להתעורר חברי הסטודנטים, אתם כלי בידי מי שמנסה לנצל את מעמדו וזמן הדוחק על מנת שיוכל להשיג רווח אישי, ישנן דרכים נוספות ויעילות יותר יותר להשגת המטרות המשותפות שלנו, בטח לא ע''י הנעה של איזה פרחח אחד....

    הסמסטר הולך לנו לאיבוד!

    • תגיד, סטודנט עם שגיאות כתיב זה לא בושה?

      אריאל, 13/05/07 09:51

      למה לסטודנטים של היום יש שגיאות כתיב, דבר שבעיני לא מתקבל על הדעת.

    • אתה לא סטודנט, כי אם שתול של ראשי האוניברסיטאות (ל''ת)

      לא בוחלים, 13/05/07 09:53

    • צודקת. אמא יקרה, בנך פוגע בכולנו ומחריב לנו את הסימסטר. הוא חסר אחר

      חוזרים ללמוד, 13/05/07 10:06

      חסר אחריות, לא רואה שהוא מחזיק אותנו כבני ערובה. אין לו תמיכה יותר.

      אנחנו יושבים בבית ורואים איך עמלנו הופך לאבק ואוויר, כל מה שהשקענו בו השנה, בגלל הטירוף של הבן שלך ושל אנשים שאינם יודעים כיצד לרדת מהעץ הגבוה שעליו טיפסו בשכרון כוח מופרע.

      די עם השביתה הזו. מספיק. פגענו בנו די. אני אתבע את בנך היקר על הפגיעה. אישית. התביעה בדרך.
      סטודנטים יקרים, בואו נתאחד כולנו ונעיף את שונשין וברדה, שהפריזו בענק. בסך הכל נעזור להם להשתחרר מטירוף ההפנינגים הזה שתקף אותם ושפוגע בעמל ועבודה של שנה שלמה. אפשר היה לנהל מאבק כזה תוך כדי לימודים בלי לפגוע כך. אבל לא, שונשיין מפחד שיקראו לו ''שפן'' כמה עסקנים עלובים. בגלל זה הוא פוגע בכולנו.
      אני חשה שחזית השביתה נסדקת. רוב האנשים כבר צוברים מתח וכעס ושנאה, ומרגישים שהחריבו להם את השנה הזו. בושה וחרפה.
      אני קוראת להפסיק עם שלטון הפחד ולחזור לכיתות. לא ייתכן שניהיה בני ערובה לאג'נדה יפה שאיננה ברת יישום. ההסכם שיולי תמיר הציעה הגיוני. יש עוד שנתיים לישום מסקנות הוועדה. תפעלו עד אז, מחוץ לשעות הלימודים. הצילו את השנה הזו, הצילו אותנו.
      אני קוראת לכל סטודנט לתבוע אישית את שונשיין וברדה, ולחזור ללימודים. הגזמתם.
      יש לי כבר עצומה של מאתיים איש שמסכימים איתי

  • 26.

    הוא בחור איכותי עם אומץ מתאים להנהיג! (ל''ת)

    נדב, 13/05/07 09:38

    • הוא הוכיח כושר מנהיגות, עכשיו נותר נושא מימוש המטרה.... (ל''ת)

      ., 13/05/07 11:17

  • 25.

    יותר גרוע מפרחח - פוליטקאי בתחילת דרכו

    חנון מהטכניון, 13/05/07 09:24

    ובכלל למה הכתבה הזאת על אמא שלו בכלל
    יש דברים יותר מעניינים בנושא כמו
    המתח הגובר בן האונברסטאות לשונשיין מאז שבוע שעבר

    • אנא דייק בדבריך

      נא לא, 13/05/07 09:47

      המתח הגובר הוא בין התאחדות הסטודנטים לבין: א. הטכניון שניסה לברוח מהמאבק כבר מזמן ב. ראש אגודת הסטודנטים של האויברסיטה העברית אשר מנסה לחבל במאבק כבר זמן רב.

  • 24.

    בנך לא אשם

    מחנך ומורה, 13/05/07 09:19

    מי שאשם בהתנהגות בנך זו את שכך חינכת אותו .

  • 23.

    הבן שלך לא רק פרחח הוא גם לא חכם כל כך (ל''ת)

    אורי, 13/05/07 09:19

  • 22.

    באיזה יחידה מובחרת שירת השונשיין הזה? (ל''ת)

    מוטי, 13/05/07 09:19

  • 21.

    כשאנשי גוש קטיף חסמו כבישים

    יואב, 13/05/07 09:19

    שלחו מולם את היס''ם?

    • כן!כן!כן!רק שאז לא סיקרו את זה כל כך,כי התקשורת רצתה להשתיק ת'עניין

      ועוד איך!, 13/05/07 09:55

      אגב, יש סרטים המתעדים את אלימות היס''ם בהפגנות נגד העקירה. חפש באינטרנט ותיווכח בעיניך.
      ועוד אגב, חלק מן השוטרים הושעו בעקבות הצילומים הללו.

    • כן (ל''ת)

      אלמונני, 13/05/07 10:06

  • 20.

    יש להעלות את שכר הלימוד

    דני, 13/05/07 09:16

    גם 15,000 ש''ח זה שכר לימוד נמוך ולא ריאלי, יש להעלות הרבה יותר ולתת לסטודנטים הלוואה לעשר שנים אחרי הלימודים.

    • אתה לוקח אותי לעבוד בסוף הלימודים?

      פיטר, 13/05/07 09:45

      אתה תשלם לי מספיק כדי שאני אוכל להחזיר את ההלוואה וגם לחיות ?

      אם לא, אז תשב בשקט.

      • פיטר, אני חייב לך משהו ?????

        אופירון, 13/05/07 09:53

        לך תלמד, תסיים ואז תלך לעבוד, איכפת לי מהפנאי שלך?
        אני לא רוצה לממן את הלימודים שלך אם זוהי תגובתך!
        אני רוצה שתלך ללמוד ולאחר מכן תשאף למצוינות, כך אוכל להרוויח גם מסבסוד שכר הלימוד שלך.
        כדי להרוויח טוב ולחיות גם יש צורך בעבודה קשה ומקצוענית ולא חפארית כפי שמתשמע מדבריך.
        בגלל אנשים כמוך אנחנו נראים כפי שאנחנו נראים!

  • 19.

    את צריכה להתגאות בבנך הפרחח האמיתי יושב במשרד ראש הממשלה (ל''ת)

    משה, 13/05/07 09:14

  • 18.

    לא פרחח רק חבל שמתנהג ככזה! (ל''ת)

    א, 13/05/07 09:08

  • 17.

    בואו נתבגר

    אב תמהה, 13/05/07 09:07

    אולי מספיק עם התופעה שאמהות ''של'' מנהלות לנו את החיים . בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה של התערבות הורים ובעיקר אמהות בכל התחומים . זה התחיל מההתערבות בצ''הל וחודר לכל תחום . למה אתן זקוקות להתערבות ? האם לא חינכתם את ילדיכם לעצמאות ? האם אתן מגוננות על ילדיכם כי נכשלתן בהכנתם לחיים?

    • מה ההבדל בין רוטויילר לאמא ישראלית?

      רון הכחול, 13/05/07 09:29

      הרוטויילר מתי שהוא ישחרר את הילד וייתן לו ללכת.

  • 16.

    משוחתים - לכו הביתה

    עדנה, 13/05/07 09:07

    לא רק שהוא פרחח, הוא גורם לסטודנטים חפים מפשע לסכן את חייהם ולהתעמת עם שוטרים.
    הוא מנהיג מהלך שהוא בכלל לא מהווה חלק ישיר בו. הוא לומד במכללה והמהלך של העלת שכר הלימוד כלל לא נוגע אליו.
    אם רוצים להשיג מטרה נעלה, לא צריך לסכן את מיטב מלח הארץ בגלל פוליטרוקים שכאלה.
    אני מתביישת בכך שאתה מנהיג התאחדות הסטודנטים.
    די כבר, אם אתה רוצה להגיע לשלטון ולפוליטיקה, זו לא הדרך. אתה כנראה שוכח שיש כאן אנשים שתכננו לעצמם את החיים ולא מוכנים לדחות את התוכניות שלהם בשביל אף אחד, למה שסטודנטים בשנת הלמודים האחרונה שלהם יעכבו את היציאה שלהם לאפיקים חדשים רק כי לך ולברדה מדגדג

    • מה את מבלבלת במוח ?

      טומי, 13/05/07 09:43

      עליית שכר בלימוד פוגעת גם במי שלומד במכללות.

    • מטומטמת, לכי לישון. זה גם המאבק שלך.אם לא היום- אז כשיהיו לך ילדים

      !!!, 13/05/07 09:57

      כל הכבוד לסטודנטים, ואני כבר מזמן לא סטודנטית.

  • 15.

    מכתב התנצלות

    אב לסטודנט, 13/05/07 08:58

    לרות היקרה . אני דורש ממך ומבנך מכתב התנצלות שבו תביעו חרטה על מעשי בנך ועל התמיכה שלך במעשיו . אנחנו הציבור הישראלי נפגענו קשות מהאופן שבו התנהל המאבק . אוי אותה מדינה שאזרחיה לעתיד נוהגים בדרך לא דמוקרטית תוך כדי הפרות חוק התגרות ואלימות כלפי אנשי החוק . אני תקווה שימצאו את הדין עם אותם פורעי חוק גם במידה ותיק פלילי יפריע להם בהמשך הקרירה . אולי זה יהיה תיקון לחוסר החינוך והתרבות שחלק מהורי הסטודנטים העניקו לילדיהם .

    • ל-15 אני תומך ב100% במכתב ההיתנצלות!!!

      סוף הדרך, 13/05/07 09:38

      אלימות זו לא דמוקרטיה!

    • כמה תגובות מגוייסות, לא ייאמן! (ל''ת)

      לילו 1, 13/05/07 09:57

  • 14.

    אמאל'ה, אולי גם תקנחי לילד את האף?

    ורד, 13/05/07 08:53

    גברתי המורה הנכבדה, את והילד שלך הייתם צריכים לקחת בחשבון שלכל מעשה ישנן השלכות וזה לא משנה אם המאבק הוא צודק או לא, בפרט לאור הצורה שבה הוא מתנהל. עצם העובדה שבאקט פולני מגונן להחריד בחרת לפנות לרוה''מ תוך פרסום הדברים בראש חוצות מעידה על כך שמדובר בילד של אמא, על כל המשתמע מכך. תגידי לי בבקשה כשהוא היה בטירונות רצת אחרי המפקדים והתרעת בהם שיתנהגו אליו יפה?
    את באמת חושבת שבמכתב הזה את מסייעת לו באיזשהו אופן? אז מה אם קראו לו פרחח, הוא ילד גדול וידע להתמודד עם זה לבד.






    במחשבה שניה אולי לא..

  • 13.

    הוא פרחח

    רמי, 13/05/07 08:51

    התנהגות מנהיגי השביתה מבישה

    • נכון

      סטודנט, 13/05/07 09:22

      גם אני סטודנט, משלם במיטב כספי עבור הלימודים - ולא חוסם כבישים ומרביץ לשוטרים.

      צריך לכבד את החוק, לפעול במסגרת החוק. גם כשלא מאוד מרוצים ממשהו.

      • שרלטן

        עבדיאל, 13/05/07 09:44

        אין ויכוח על הצורך לכבד את החוק.
        ניר שלא היית באף הפגנה, משום שהרוב המכריע של הסטודנטים אינו מפר את החוק, ואף על פי כן הייתה התנהגות ברוטאלית ואלימה של היס''מ, אשר אין לה מקום במדינת חוק. התנהלותה האלימה של המשטרה נחקרה ובוקרה קשות גם בועדת הפנים של הכנסת, אף על פי שהיא נשלטת בידי הממשלה.

    • צודק! חסרי אחריות, פוגעים בכולנו! (ל''ת)

      סטודנט זועם, 13/05/07 10:06

  • 12.

    זה חשוב מי זה שונשטיין או שזה חשוב

    רון, 13/05/07 08:46

    מאבקם הצודק של הסטודנטים?

    שיהיה פרחח מצידי. אף אחד לא סופר אותו גם ככה.

  • 11.

    פרחח יהיר ושחצן

    סטודנט ריאליסט, 13/05/07 08:46

    כן גבירתי . אולי לא נעים לשמוע את דעתם של אנשים אחרים אך מי שמעמיד עצמו במרכז מאבק או תנועה צריך גם לדעת לקבל ביקורת . בנך מנצל את תמימותם של חבריו בכדי לצבור הון פוליטי ומשתמש בהם כקרש קפיצה לעסקנות מפלגתית כפי שעשו רבים לפניו והיום הם חברי כנסת . בנך יודע היטב כי יש סימפטיה בציבור למעשיו וכמו כן הוא יודע שהקרב חסר סיכוי .

  • 10.

    מי שפרחח זה אולמרט וחבר מרעיו (ל''ת)

    דוד, 13/05/07 08:38

  • 9.

    רק בהפיכה צבאית שלאחריה בחירות ניתן להעיף את כלומרט (ל''ת)

    רק אשכנזי יכול, 13/05/07 08:36

    • תודה! סוף סוף קול ההיגיון!

      מנהיגה, 13/05/07 09:16

      מהפכה צבאית! היום!

  • 8.

    אמאלה' את תחזירי לסטודנטים את הסימסטר האבוד??

    ממי, 13/05/07 08:35

    אולמרט הוא אולמרט, אבל רבים חושבים שהמאבק מנוהל כדי לסלול מסלול פוליטי למנהליו.
    זה יותר מדי שקוף.

  • 7.

    הוא לא פירחח!! מי שחוסם כבישים הוא פירחח!! השכלה עולה כסף, המדינה ח

    סוף הדרך לשלוח, 13/05/07 08:34

    חייבת לדאוג מיידית לנפגעי הלם!!!
    אולמרט!! נפגעי הלם יעלו למדינה מאות מליונים, ולהרבה שנים!!
    אתה חייב לשלוח פסיכולוגים דחוף!! המחיר לא חשוב!

  • 6.

    הלוואי וכל הפרחחים היו כמוה

    חיפאי, 13/05/07 08:32

    ואז לא יהיו לנו פרחחים, חוץ מזה למה להתייחס למה שאולמרט אומר הוא כל כך במצוקה שהוא לא חושב מה אומר. לא צריך להתייחס להמשיך הלאה

  • 5.

    אולמרט לא יתפטר, ולא יתנצל, ואת עם שאר תומכי ביבי תלכו לכל הרוחות. (ל''ת)

    קדימה אולמרט, 13/05/07 08:31

    • כמה כסף קיבלת מחבורת הפושעים המכונה קדימה כדי להגיב? (ל''ת)

      זאב, 13/05/07 08:36

      • כנראה שלא כמו שחבורת הפרחחים מהליכוד מקבלים (ל''ת)

        על ראש הגנב, 13/05/07 10:53

  • 4.

    הכח עלה לו לראש

    רועי, 13/05/07 08:30

    אולי הוא נבחר בבחירות דמוקרטיות
    (כמו אולמרט)

    אך לצערי ולצער מספר רב של סטודנטים הוא מוביל אותנו למערכה לא מתוכננת.
    (שוב - כמו אולמרט)

    החזון שלא ניתן להגשים
    (..ציינתי כבר כמו מי???)


    והכישלון הצורב בדרך, ואנחנו כן אנחנו הסטודטים יפגעו . . .
    כן גם כאן כמו אולמרט בנך לא יתפתר ויתנשא מעל כולנו בשביל מה...

    אולי את יודעת מה המטרות אבל לנו ציבור הסטודנטים אין מושג!!!

    דימיון מושלם לאולמרט! אז אולי גם אולמאט פרחח?

  • 3.

    הבן שלך פרחח גדול,גברת (ל''ת)

    ב.מני, 13/05/07 08:29

  • 2.

    עדיף להיות פרחח מאשר מושחת עד היסוד

    יאיר, 13/05/07 08:27

    אולמרט - שונשיין לפחות אינו מושחת.
    אני נגד חסימת כבישים, אבל עד שלא תחוקקו חוק לפיו חסימת כבישים היא עבירה בטחונית שמסכנת חיי אדם, כנראה אין מה לעשות.
    בכל מקרה, שונשיין עדיף עליך. הוא עושה למען הסטודנטים, ואתה - למען מי אתה עושה?
    אנחנו יודעים למה אהוד ברק קרא לך ''פטריוט וציוני'' - זה לא היה כי הוא באמת חושב שאתה כזה.

    • יש חוק שאוסר חסימת כבישים (ל''ת)

      bigsky, 13/05/07 08:33

  • 1.

    הוא כן פרחח! רוצים לחזור ללמוד! (ל''ת)

    just me, 13/05/07 08:20

    • גם אני רוצה לחזור ללמוד....אבל כמו בנאדם

      משה, 13/05/07 08:39

      מתי כן תזעק???
      15000 כנראה שלא מדגדג לך...לי כן
      אני מסיים עכשיו תואר שני במדעי המחשב 6 שנים לקח לי 3 תואר ראשון ועוד 3 תואר שני.
      במהלך כל השנים עבדתי מכיוון שאין מי שישלם לי את הלימודים..
      אני לא יודע אם אתה עובד או לא...אבל מנסיון...זה פשוט מטורף..אתה סהרורי ביום כיוון שאתה עובד משמרות לילה.
      מאחר בהגשת עבודות, לא מרוכז,תמיד דואג איך תסגור את החודש (ואני עוד לא שילמתי שכר דירה).
      הציונים שלי לא גרועים...אבל אני גם לא מצטיין,לקח לי שלוש שנים לסיים תואר שני...אבל בלי תיזה מכיוון שלא מוכנים לקבל אנשים שעובדים.
      כל עם שכ''ל של 10000 ...אני לא יודע מה יקרה אם יעלו אותו ל-15000
      אני סמוך ובטוח שהייתי יכול להגיע להישגים גבוהים יותר אילו השקעתי רק בלימודים ולא הייתי צריך לדאוג לשכ''ל.
      אחת השכרים לצמצם את הפערים באכלוסיה היא לאפשר השכלה גבוהה לכולם....
      כנראה שלך זה לא מזיז.
      מנקודת המבט שלי...אתה הוא הפרחח

    • אנחנו לא תומכים יותר במאבק. זהו, חוזרים ללמוד (ל''ת)

      סטודנטים זועמים, 13/05/07 10:07

    • אוליי האמא תאמץ שיטה שנוסתה:פיצוי עי פיצה לסטודנט-בנ/ה (ל''ת)

      בנ-ימין., 13/05/07 12:14