• 149.

    לסגור או לצמצם את חטיבת דו''צ.

    לוצי, 19/05/07 00:28

    היא רק מערערת את המעמד התקשורת של צה''ל, כי כשיש חטיבה ענקית שמכסה- כנראה שיש על מה לכסות.

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    מירי פרשת שנתיים מאוחר מדי! (ל''ת)

    נעמן, 19/05/07 00:27

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    go home you have done a lot of trouble (ל''ת)

    nina, 12/05/07 23:34

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    בשעה טובה הראו לה את הדרך החוצה (ל''ת)

    ברוך שפטרנו, 12/05/07 20:28

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    אבי בניהו, משכמו ומעלה!!בהצלחה אמיתית, אדם נהדר!!יישר כח. (ל''ת)

    or, 12/05/07 14:16

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    טוב מאוחר מאשר לעולם לא.... (ל''ת)

    מתי, 12/05/07 13:17

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    שִימוּעַ

    סמי, 12/05/07 12:08

    שִימוּעַ

    כשאתה קורא בעיתון ...שהפצ''ר יערוך לקָצִין שִימוּעַ...
    יודע הנך... שאתה נמצא (לפחות) במערב הפָרוּע !
    חַיֵי הַבָּנִים, עֲבוּר הקצִינִים, לא היו ואינם בחזקת שַעֲשוּעַ
    עָלֶה תְּאֵנָה... מִן הפצ''ר... פִּתְרוֹן בהחלט רק גָרוּעַ ! ! !

    כי כשאתה שומע, שהפצ''ר יזְמִין, קָצִין לשִימוּעַ
    יודע אתה שבצה''ל מכין לנו (ביסודיות) עוד טִאטוּא !
    מְרִיחָה וטִיוּחַ של עוד עניין ''סוֹדִי'', רָקוּב ונָגוּעַ
    כשלכל, כבר ברור, שהסוף גם לבטח, כְּבָר גָלוּי ויָדוּעַ !

    כששומע הנך, שהפצ''ר מְזַמֵן, קָצִין לשִימוּעַ
    קח בחשבון, כי אין זה מִיקְסָם שווא, חִזָּיוֹן רְפָאִים או תַּעְתּוּעַ
    יען כי הפצ''ר יְזַמֵן קָצִין לשִימוּעַ
    רק ואך אם ברצונו להשאיר (באמת ובתמים!) את העסק תָּקוּעַ
    ''טוב שֶהַכֶּלֶב ימשיך לָנוּם את שְנָתוֹ''
    ובלבד שהכל יישאר כה אָדִיש, כה רָדוּם, כה שאנן, כּה רָגוּע,
    קְרוֹב הקוֹרְבָּן לבדו יחוּש: שָסוּע... קָרוּעַ... פָּגוּעַ ...

    ומי שלו כבר לא ישחק המזל
    וזמנו, בעולם זה, תם חִיש מהר ואזל
    יען מת, ככה סתם, מוות בִּיש ואוּמְלָל
    מה גם שלא היה אִיש שלֶקָח הֵפִיק מִן המֶחְדָל
    אנא חייל... אנא...
    אל תשאל... אל תשאל...
    בצה''ל לא הפיקו לקח, לא למדו כלל מן המחדל !

    כלום העלה הפצ''ר בדעתו שאולי הוא עצמו הפושע ?? ?
    שכן, את האמת, אין ספק, (לפחות) הוא לבטח יודע !
    יודע... שומע... מטייח... מורח...
    בצה''ל לצדק מעולם לא היה טַעַם... לא רֵיחַ...

    בסרט הזה, כך דומה, כבר פעם היינו...
    עת כולנו יחדיו, בחדווה, בשמחה ובצוותא, את חיינו חיינו.

    חייל ! אזרח ! זכור !
    כשאתה שוֹמֵע שהפצ''ר עומד לערוך שִימוּעַ...
    דַע לך, כי הגעת אל טַבּוּרוֹ של המַעֲרָב הפָּרוּעַ ! ! !

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    למה כאשר מסתכלת אני בעיניים של חלוץ אני חושבת על מניות.... ?

    דפנה, 12/05/07 11:50

    למה כאשר אני מסתכלת בעיניים של חלוץ אני חושבת על מניות.... ?
    ומיד אחר-כך, חוזרת ונזכרת, בתוצאות אותה מלחמת-ברירה הרסנית-רשלנית-שלומיאלית, בסבל, באבל, בכעס, בזעם, בצרות, ביגון, בבכיות.
    איך נפלו כך בחורים ? איך הקריבו נפשם עלמים צעירים, פרחי-חמדה, שכיות.
    איך בעקבות מלחמת ברירה הרפתקנית-חובבנית-מקוממת-מרושלת-כושלת-נכשלת הצטרפו למעגל-שכול עוד ועוד משפחות ?
    איך הצטנפו-התכרבלו בתוכן אמהות, אבות, אחים, אחיות, בנים, בנות ? איך התכנסו אט-אט פנימה בריות כמו שבלולים אל תוך קונכיות ?

    אכן, גם הפעם לא תעזורנה, נהיות, תהיות, תמיהות, פליאות.
    אכן גם הפעם לא תיטולנה-תקחנה-תשאנה דמויות-פוליטיות
    ולו מעט טיפת אחריות על חיי-חיילינו, חיי בנינו, חיי-נערינו,
    בגין רצף אומלל, מר, נמהר, נמנע, מיותר, הרה-אסון
    אשר נגרם בעטיין של החלטות כושלות, אומללות, לקויות, שגויות.
    אכן, גם הפעם, ייתכן כי לא יהיה איש שילמד, מי אשר יפיק לקחים
    משרשרת נמנעת-מקוממת-נמהרת-מיותרת-פזיזה של טעויות.

    למה כאשר אנכי מתבוננת בעיניו של חלוץ אני חושבת על מניות.... ?
    כאילו שלא חסרות לנו כלל במדינתנו, באמת ובתמים, יותר צרות, מצוקות ובעיות ?
    או שמא נובעת אכזבתנו מכך שגבוהות מדי היו מ''מנהיגינו'' וממפקדינו הציפיות ?
    מתמיהות, מפליאות אותה מלחמה,
    בלית-כל-ברירה, גם אזכור אזכורה,
    כי היה מי שזמן ופנאי היה לו (איך וכיצד ייתכן הדבר ?), ערב פרוץ מלחמה,
    לחשוב ולעסוק בתיק-מניות.
    והיתה בקרית-שמונה המופגזת,
    אשה אחת אשר בעת מטחי הירי, את כל זמנה ועיתותיה הקדישה
    לחילוצן, רווחתן ולהצלתן של חיות.

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    ''מַעֲשֶה חָרִיג''

    דורון, 12/05/07 11:36

    ''מַעֲשֶה חָרִיג''

    כשדובר צה''ל טוען שהמַעֲשֶה הוא ''חָרִיג''
    אתה יוֹדֵעַ... שלְפָחוֹת עבוּרוֹ... הדִיבּוּר רק הָגִיג
    WISHFUL THINKING שאין עמו שֶמֶץ קוּרְטוֹב של אֱמֶת
    דוֹבֵר צה''ל... מוכן להוסיף... רק פֶּשַע על חֵטְא !

    דוֹבֵר צה''ל מוכן להוסיף רק פֶּשַע על חֵטְא
    כי יש בדבריו הרבה יותר מאשר בִּיזְיוֹן כְּבוֹד המֵת
    לא הִתְבַּגֵּר, לא השְכִּיל לעלות מכתה א' ל-ב'
    בִּזְכוּתוֹ נתן צה''ל לחִינָם לעַם גֵט !

    דוֹבֵר צה''ל מכזב (לו ולנו) באופן טִבְעִי
    השֶקֶר פשוט הפך לו לאוֹפִי, לטֶבַע שֵנִי
    חשובים לו יותר התדמית, הדרגה, ה''אני''
    מִנְכסיו יָרַד לְגַמְרֵי, הָפַך לאֶבְיוֹן ועָנִי.

    ואילו אַתָּה, הקוֹרְבָּן, האֶזְרָח הקָטָן, אָנָּא הַסְכֵּת והַחְלֵט
    האִם שַאֲנָן מִן הצַד בדְבָרִים רַק תמְשִיך ותַּבֵּט ?
    אוֹ שֶמָא הגִיעָה גַם עֵת לשָנֵס אֶת מוֹתְנֶיך
    לְמַעַן לא יִבְכּוּ... מְאוּחָר מִדַּי... יְדִידיך עֲליך !

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    איפה תחוללי נזקים כעת מירי? אוי תסעי לחלוץ להארווארד ותופיעי שם? (ל''ת)

    ג'ונס, 12/05/07 09:06

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    פרישה נעימה, הרבה הצלחה, משימתך הבאה.....

    יעקב, 12/05/07 05:48

    לחפש אתר בנגב, רחוק מנפש אדם, בו נוכל לטמון את שיפעת מדמנת האנוש, שהישתלטה על מדור התגובות, ואולי בכך נזרז את ביאת המשיח, ונחסוך מעצמנו את עונשם של פרס, ברק או ביבי - ועד אז כל טוב, בואי תהיי קונסול ישראל במיאמי !!!! תנוחי מהמופרעים לכמה שנים .

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    להפריט את דובר צה''ל! יותר מקצועי, יותר זול (ל''ת)

    סוף הדרך, 12/05/07 04:09

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    בהצלחה למירי גרב (ל''ת)

    טורונטו, 12/05/07 02:42

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    לא צריך את דובר צה''ל, אשכנזי לא ידבר, יאסור על אחרים, ויתחילו לירות

    טורונטו, 12/05/07 02:40

    ע''מ לפגוע, ולא לשטחים רייקים.

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    אבי בניהו? אשכנזי השתגע?

    נדהם, 12/05/07 02:38

    עוד לא התאוששנו ממירי רגב, ורוצים להביא את בניהו?
    למה לא איש שטח אמיתי?

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    תרומתה הייתה אפסית,לא שמענו ממנה

    צח, 12/05/07 02:17

    שום דבר בעל משמעות בתקופת המלחמה האחרונה.
    הייתה מיותרת לחלוטין.שימשה כשמיכה לרמטכ''ל ותו לא.

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    ולא שנייה אחת מוקדם מדי....

    נחמן .ש., 11/05/07 21:57

    מירי רגב ביזיון..
    אולי עכשיו היא תעבור לבוסטון, ותוכל להכריז כל פעם שחלוץ ייכנס/יצא מהכיתה.

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    סוף סוף נפטרנו מהרולה הזאת.הופעה דוחה ביותר (ל''ת)

    מאיה, 11/05/07 21:54

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    תחשבו העלות שלה למשלם המיסים ב40השנים הקרובות למעלה מ10000000 (ל''ת)

    כסף מיותר ומבוז, 11/05/07 21:46

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    ביי!! סאלאמאת!!! קול טוב..

    אזרח תומך!, 11/05/07 21:23

    רוחה באלא רג'עא

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    כל הבעת פניה אומרת..

    אלי, 11/05/07 20:16

    כל הבעת פניה אומרת- תראו כמה אני יפה, וכל היתר לא חשוב.מדובר באגו מניאקית של הופעה חיצונית.

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    נו טוף,,,, שתלך, אני לא יעצור בעדה... (ל''ת)

    השליח, 11/05/07 19:45

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    איך אומרים בסינית מדוברת - good riddance (ל''ת)

    הביתה !!!!!!!!, 11/05/07 19:40

    הגב לתגובה זו

    • In english meduberet, it is good riddens (ל''ת)

      ty, 18/05/07 13:21

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    מירי האמנית - ותודה שביקשת ממני לכתוב עליך כתבה במלחמה

    לייד גלובס, 11/05/07 19:11

    מירי - אם הצלחת למצוא זמן לכתבת פרופיל מגאלומנית בליידי גלובס על עצמך בזמן שבנינו נהרגים במלחמה - אין מילים...את אמנית...

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    אשת השוק הולכת הביתה. איזה יופי עוד אחת בסדרת הפשלונרים. (ל''ת)

    אלקנה, 11/05/07 19:08

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    טוב שהלת או יותר נכון הולכת. כך או כך הבא יהיה מוצלח יותר ! (ל''ת)

    נעמה, 11/05/07 18:59

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    מירי - עשי לי ילד! (ל''ת)

    דני חלוץ, 11/05/07 18:58

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    תשוו אותה לדוברים בעבר. לאן הדרדרנו

    אחד שמכיר, 11/05/07 18:57

    אפשר להשוות את מירי רגב, אישה בעלת מרפקים והרבה רוח ויחסי ציבור וחנופה, לדוברי צה''ל קודמים ופשוט להשוות:
    עודד בן עמי
    רוני כיתרי
    עמוס גלעד
    רות ירון
    כולם אנשים ברמה גבוהה, משכילים ובעלי אישיות. כאלה הראויים למשרה כה בכירה. ההדרדרות לרמת מירי רגב רק מוכיחה לאן החברה וצה''ל הדרדרו.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים. מדובר בכשלון מקצועי מוחלט. (ל''ת)

      אזרח המדינה, 11/05/07 22:35

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    מירי רגב - מודל לחיקוי

    מעריץ, 11/05/07 18:51

    כל התגובות המתלהמות שנכתבו באתר הן של אנשים קטנים, שלא מבינים תקשורת מהי, או שלא יוצאי חטיבת דובר צה''ל שכשלו בתפקידם או שיושבים בביתם ממורמרים על שלא הצליחו להתברג באיזה אמצעי תקשורת ויש להם עוד חלומות לשחק בטלנובלות ובסרטים וכדי להחניף לכתבים הם מדליפים להם מידע פנימי. מירי רגב הובילה את חטיבת דובר צה''ל בצורה ראויה לשבח אל מול כל האתגרים. היא הדוברת הראשונה שהתנהלה באסרטיביות, במקצועיות והבנה תקשורתית שאין כדוגמתה. יכול להיות שהיא נהגה לעיתים בהתלהמות יתר מול קציני החטיבה, אבל ללא ספק הם הרוויחו את זה ביושר. אוסף של פחדנים, חסרי עמוד שדרה.יש פה הרבה אנשים שמדברים על זה שדובר צה''ל צריך לטפל בתקשורת הזרה אז הם טועים! מה לעשות שזה לא תפקיד של צה''ל!! יש משרד חוץ בשביל זה שמחזיק מאות דוברים בכל השפות האפשריות. הגיע הזמן שקצינים וקצינות בכיינים ובכייניות שלא מקודמים או שלא מקבלים את הטענות וההצעות שלהם - כדאי שהם יסיקו את המסקנות הנכונות לגבי מקצועיותם . הדוברת מבינה הרבה יותר מהם וכדאי שהם יפנימו את זה. מירי - את בהחלט מודל לחיקוי.

    הגב לתגובה זו

    • עוד אחד שכותב מטעם בדיוק כמו ה (ל''ת)

      חשדן, 11/05/07 20:00

      הגב לתגובה זו

  • 120.

    פני הדור כפני הכלב. זה מה שמגיע לנו כנראה. (ל''ת)

    רמי, 11/05/07 18:09

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    בהצלחה מירי. (ל''ת)

    יהודי פשוט מ-תא, 11/05/07 17:53

    הגב לתגובה זו

    • מצטרף לברכות, אין ספק. אבל כדוברת היא כשלה. (ל''ת)

      גדעון, 11/05/07 18:09

      הגב לתגובה זו

      • כשלה במה? סתם ביקורת יש לכם. במה היא כשלה? (ל''ת)

        מורדי, 11/05/07 22:32

        הגב לתגובה זו

        • השמיצה את מפקדי האוגדות ןלכלכה בפני חלוץ... (ל''ת)

          עידו, 12/05/07 00:20

          הגב לתגובה זו

  • 118.

    תיקון: הדוברת של חלוץ. לא של צה''ל !!! (ל''ת)

    ההסתדרות החדשה, 11/05/07 17:42

    הגב לתגובה זו

    • משום שהייתה הדוברת של חלוץ הוא יצא כמו שיצא - חבול,שחצן,יהיר ומתנשא (ל''ת)

      אזרח, 11/05/07 18:48

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    אם תגדילו את התמונה תראו שכתוב מאחור ''הועדה לכללי אתיקה של התקשורת.

    אלון, 11/05/07 17:41

    הכל היה במלחמה הזו, רק לא אתיקה של התקשורת....
    הדוברת נכשלה בתפקידה היחיד.

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    מתי גריסרו החברה של חלוץ, תלך? (ל''ת)

    ליאורה, 11/05/07 17:39

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    אין לי ראש.....

    אסי דיין, 11/05/07 17:39

    אין לי ראש למילים ארוכות
    ואתה מין מילה ארוכה שכזאת
    צ'או ידידי וד''ש לחייך
    בתקווה שתבין את הפרחה

    השמש של פרג' קורעת את הים
    ואני מפליגה בתוך הכבכבים
    לאן שיקחו האורות-אני שם
    עם הלכה הליפסטיק ושאר דאוין

    כי בא לי לצחוק בא לי שטויות
    בא לי לרקוד ולא בא לי עלייך
    בא לי בימים, בא לי בלילות
    בא לי לצעוק-אני פרחה

    פנים שלא עושות חשבון
    וג'ינס בסטייל שכתוב בעיתון
    סילסול נצחי בשערות
    ופוסטרים במקום קירות

    רוצה לאהוב כמו בסרטים
    חתיך שיבוא באנגלית וצבעים
    come on baby המטוס מחכה
    ועוד חלום שלי ממריא לו ובוכה

    כי בא לי לצחוק בא לי שטויות
    בא לי לרקוד ולא בא לי עלייך
    בא לי בימים בא לי בלילות
    בא לי לצעוק אני פרחה

    פעם שיהיה לי זמן להיות גדולה
    פעם תיגמר המסיבה
    כי בסוף כל פרחה מסתתר שיכון קטן
    בעל לדוגמא-ואלף כיווני עשן

    כי בא לי לצחוק בא לי שטויות
    בא לי לרקוד ולא בא לי עלייך
    בא לי בימים בא לי בלילות
    בא לי לצעוק אני פרחה

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    ''דוברת'' שמייצגת את צה''ל הולכת עם שיער פזור. כל חיילת הייתה חוטפת רי

    לילה, 11/05/07 17:37

    ריתוק על כך. שתאסוף את השיער.
    בעצם מה זה כבר משנה...

    הגב לתגובה זו

    • אתה דביל ולא מבין כלום, שיער באורך שלה הוא תקני ומותר פזור (ל''ת)

      רסר משמעת, 13/05/07 11:01

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    מירי גרב נראת ילדה רעה. אמממממ , רעה...... (ל''ת)

    גוסטב, 11/05/07 17:35

    הגב לתגובה זו

    • בלי להיות ילדה רעה...היא היתה נעצרת בדרגת סרן

      תגובה ישירה, 12/05/07 14:05

      פשוט לא יתכן אחרת ... או שאצלנו אולי דווקא כן.

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    שילוב כתבים ביחידות תוך כדי פעילות גרם לסיכון גדול .

    יהושוע, 11/05/07 17:34

    של החיילים. וכל זאת בשם הרייטינג של דוברת צה''ל והערוצים המסחריים. הפתיחות שכל חייל/קצין פונה לתקשורת באופן בלתי מבוקר, שמה אותנו לבדיחה (''בינת ג'ביל בידינו) ונתנה לאוייב מידע מודיעיני ללא צורך להתאמץ(סד''כ, מיקום משאיות תחמושת ועוד). דו''צ נכשלו באופן נחרץ במלחמה, במקום להתנהל מול הכתבים הזרים באופן אחר, נתנו להם כל מה שרצו גם במחיר של חיי אדם.
    ואיפה הצנזורה הייתה??? ואיפה הדיון המעמיק של כלי התקשורת על התנהלותם - אלו טומנים את ראשם בחול ומסבים להוציא את הראש כדי לדון בנושא - כי הם היו בסדר, בשם חופש הדיבור וזכות הציבור לדעת, וזה בכלל לא משנה אם נהרגו או עלולים היו להרג כתוצאה מהתנהלותם המחפירה.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    אישה בהמתית ברמה של רחוב. טוב שהועוזבה (ל''ת)

    יהלום, 11/05/07 17:32

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    מירי רגב, אל תלכי את תחסרי לכולנו, היית המודעין הטוב ביותר עבורנו. (ל''ת)

    נסראללה, 11/05/07 17:31

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    מירי היא כוכב אחרי שתהיא תלך יבי נו כמה היא היתה חשובה (ל''ת)

    ירח זורח, 11/05/07 17:23

    הגב לתגובה זו

    • צודק, היא מטאור שיתרסק על כדור הארץ בקרוב ויגרום כאן נזק לפחות כמו

      יורו, 11/05/07 17:35

      שגרם בצה''ל.

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    קחו כבר את בניהו...תפנו מקום לאחרQ!!!! (ל''ת)

    גלגלצ, 11/05/07 17:21

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    אישה רעה ואגרסיבית.

    דן שומרון, 11/05/07 17:20

    מירי האמיתית,
    זאת שרואים אלה שמתחתיה, לא עיתונאים ומפקדים בכירים.
    היא אישה רעה אגרסבית ובהמתית.
    במשך שנתיים השליטה שלטון טרור בדוצ. היחידים ששורדים בחטיבה הם אלה שמלקקים, אין עידוד דעות, ואין דעות סותרות ולכן החטיבה הדרדרה קשות, האנשים היצירתיים ברחו, נשארו ארק הבוקים.

    הגב לתגובה זו

    • אחד לא רוצה להגיע ליחידה?

      אריאלה הנצחית, 11/05/07 18:51

      אפילו התפקיד הכי נחשק של רע''ן תקשורת פנוי כבר למעלה משנה בלי שאף אחד מבקש אותו. אפילו לא לקידום.

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    אחרי שמירי תלך הביתה יחלו המריבות האמיתיות בדו''צ (ל''ת)

    פושטק, 11/05/07 17:18

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    96 ו-97 צודקים מירי הלב של הנייה והנשמה של נסראללה (ל''ת)

    תושב, 11/05/07 17:09

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    אבי בנייהו לא ראוי גבי אשכנזי ראה הוזהרת

    צח, 11/05/07 17:09

    בדרך כלל ממנים אדם לתפקיד קירום אחרי שהצליח בתפקידו הקודם,לדעתי אבי בנייהו גרם נזק לגלי צהל ובכלל לא השפיע ואף גרם נזק ,אלה שבקבע ואזרחים עובדי צהל לא יכולים להגיד לו את זה בפנים אבל אני שנמצא לקראת שחרור לא מוכן לשרת בקבע תחת פיקודו אפילו אם ישלמו לי 1000 דולר ליום,גבי אשכנזי אני מעריץ אותך ומאחל לך לא לעשות טעות פטאלית של מינוי אדם לא ראוי לתפקיד כה חשוב,יש הרבה טובים ויעילים ממנו=ראה הוזהרת אל תגיד שלא אמרתי

    הגב לתגובה זו

    • אני בהלם. אז מה אכלנו אותה? (ל''ת)

      אריאלה, 11/05/07 17:18

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    מירי רגב. לכי תנצחי במקום אחר והם עוד יתגעגעו אלייך (ל''ת)

    הדון האחרון, 11/05/07 17:06

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    הכדור הוא עגול והעולם קטן. מירי רגב עוד תשיב לכל אחד ואחד מאלו שניס

    סביבון, 11/05/07 17:03

    שניסו להכשיל אותה. התוצאות מדברות בעד עצמן...

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    בואו נפגש כאן עוד שנה ונראה מה הדובר הבא יעשה (ל''ת)

    סקרן ממז''י, 11/05/07 17:02

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    היא היחידה שהתייחסה לפריפריה כמשהו אמיתי ...

    מש''קית, 11/05/07 17:00

    עד שהיא הגיעה בית סוקולוב היה מקום אליטיסטי שמשומן רק בילדים של....כשהיא הגיעה פתאום יש מקום לילדים מנהריה, קרית מלאכי, קרית גת, ירוחם ועוד. אף אחד לא יוכל לעצור את המהפכה שהיא החלה. המש''קים שהיא הביאה יהפכו מחר לקצינים והם ימשיכו את המהפכה...מירי אני אוהבת אותך ומודה לך על כל התרומה האדירה. על הלב הרחב . למדתי ממך המון. הלוואי ותצליחי בחוץ כמו שהצלחת במאורת הנחשים שנקראת :חטיבת דובר צה''ל

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    יש לה לב זהב!!! (ל''ת)

    תושב שדרות, 11/05/07 16:58

    הגב לתגובה זו

    • מסכימים עם כל מילה. היא ראויה ליותר (ל''ת)

      אכ''א, 11/05/07 17:05

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    רגה הצילה לא מעט קצינים מציפורני עיתונאים רעבים.

    תחקירן, 11/05/07 16:58

    ההדלפות ו הכישלונות באו רק ממקום אחד. בטח לא מהכיוון שלה...אלא מהכיוון של אלו שאוהבים לזרוק את הבוץ. לא זוכר דובר אחד שמהללים אותו. דובר תמיד שק חבטות. וכשמדובר בצה:ל זה עוד יותר ממשי. נראה את בניהו מתפקד במרץ...

    הגב לתגובה זו

    • ל-98 אתה נשמע יותר פלצן מאשר תחקירן (ל''ת)

      מח' התגובות, 11/05/07 17:11

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    אחרי בירור עם אנשי גל''צ עדיפה מירי על בניהו..אל תלכי (ל''ת)

    מש''קית, 11/05/07 16:55

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    למרות המשמעת הקשה מירי היא נשמה גדולה (ל''ת)

    ניצן, 11/05/07 16:55

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    יחלפו ימים ועוד יודו למירי רגב על העבודה מסביב לשעון (ל''ת)

    רני, 11/05/07 16:54

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    ולסיכום : ברוך שפטרנו (ל''ת)

    שתהייה ברוכה, 11/05/07 16:52

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    מזדהה לגמרי עם 84 (ל''ת)

    הנייה, 11/05/07 16:44

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    מכירה ויודעת שהיא הכי טובה!! לא יעזור לכם (ל''ת)

    אורית, 11/05/07 16:43

    הגב לתגובה זו

    • מירי. יקירתי תתעלמי מהרעים. כולם יודעים מי את נשמה (ל''ת)

      רונית, 11/05/07 17:19

      הגב לתגובה זו

    • איך... איך... איך.... זות'י מירי, רגב מירי, לא ביצעה עד עתה יחדיו

      אזרחית, 11/05/07 18:36

      כישלונריה-פשלונריה, חאראקירי ?

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    תמונה פי אלף טובה מהליצנית הזו אחרי חלוץ. (ל''ת)

    אקסיומה, 11/05/07 16:42

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    את אבי בניהו צועד אחרי גבי אשכנזי...נכון תמונה יפה? (ל''ת)

    דמיינו, 11/05/07 16:33

    הגב לתגובה זו

    • עם מדים או על אזרחי? גבי אוהב ספורטיביים כמוהו (ל''ת)

      תופר, 11/05/07 17:20

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    כל אנשי גל''צ מתים שאבי בניהו יילך אז הם מטקבקים נגד מירי (ל''ת)

    מש''ק, 11/05/07 16:32

    הגב לתגובה זו

    • נשמע מענין. אבי כיסח את גל''צ יבוא לכסח גם אותכם (ל''ת)

      טווס, 11/05/07 17:20

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    תתביישו. נתנה את נשמתה לצה''ל. (ל''ת)

    שמואל, 11/05/07 16:32

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    הכתבים כבר מתגעגעים אליה!! (ל''ת)

    קצינה, 11/05/07 16:30

    הגב לתגובה זו

    • בוודאי. לא כל כך מהר מקבלים דיוור ישיר מדוברת צהל. (ל''ת)

      יוסע, 11/05/07 16:41

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    אני לא מבין, יש כל כך הרבה אנשיחם מתאימים לתפקיד, מדוע בוחרים תמיד

    חמי, 11/05/07 16:25

    את הבלתי מתאימים ביותר. לכך בר דעת ובכל סקר אם היה נעשה היה ברור שהדוברת הזו לא מתאימה לא מבחינת השכלה ולא משום בחינה אחרת לתפקיד חשוב כזה. משהו משובש במדינה שלנו.
    וצר לי לשמוע שאשכנזי עכשיו שוב עושה מינוי פוליטי לתפקיד.

    הגב לתגובה זו

    • בחרו בה כי היא ליקקה לחוץ כמו שרק שועל, חתול בר יודע לעשות. (ל''ת)

      יודע דבר, 11/05/07 16:40

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    דוברת ההתנתקות העלובה לכי ואל תחזרי.

    עומר, 11/05/07 16:16

     

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    תודה מירי על ה-''שירות המצויין שעשית לנו'' (ל''ת)

    נסראללה, 11/05/07 16:14

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    ההיסטוריה תשפוט את מירי רגב כמי שגרמה לנזק הכי גדול לצה''ל

    דניאל בנטולילה, 11/05/07 16:13

    ההיסטוריה תשפוט את מירי רגב כמי שגרמה לנזק הכי גדול לצה''ל בכל תולדותיו
    אוי למדינה שאוייביה צופים באל''מ מטיח ביקורת חריפה כלפי המפקד שלו לפני פקודיו ולעיני המצלמה
    ומה התירוץ של הקצינה הכל כך חובבנית הזאת : ''היה לנו הסכם עם הבמאית נורית קידר שלא תשדר אף קטע ללא אישור שלנו'' (הציטוט לא מדוייק אבל זו רוח הדברים בראיון לגל''צ)

    ממתי צה''ל עושה הסכמים וחוזים עם אמצעי תקשורת?

    אם כבר אז למה לא להכניס את אילנה דיין לצלם את כל ארסנל הנשק הגרעיני שלנו , איפה הוא ממוקם ומי האנשים שמפעילים אותו , רק מה , באותיות קטנות נחתים אותה שלא תוכל לשדר את זה, אז למה מלכתחילה להכניס בכלל תקשורת,
    איזה הגיון משובש, איזו שלומיאליות, איזו חובבנות

    ממתי התקשורת צריכה להסתובב בין הרגלים של מפקדי גדודים חטיבות ואוגדות בחפ''ק-ים ממש במהלך מלחמה , למה כי האמריקאים עושים את זה , אז טוב גם לנו ?

    מירי רגב לא מבינה שסופה של כל קלטת להגיע בסופו של יום לערוצים המסחריים ולא ניתן לעצור זאת לא ע''י חוזים ולא הסכמים ולא תביעות משפטיות

    הגב לתגובה זו

    • זו בדיוק התגלמות התת אלוף..סליחה התת רמה (ל''ת)

      בת טולילה, 11/05/07 16:38

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    התת רמה הזו הייתה צריכה ללכת מזמן. אבל טוב מאוחר מאשר לעולם לא .... (ל''ת)

    עמיקם, 11/05/07 16:09

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    חלוץ טרם התפטר היה חייב להדיח אותה מצהל (ל''ת)

    יערה, 11/05/07 15:56

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    הורידה את צה''ל לנורמות של רייטינג, ריאליטי טי וי, צהוב

    המצליף, 11/05/07 15:56

    הדוברת הגרועה ביותר בתולדות צה''ל גרמה לנזקים לבטחון המדינה באותה חומרה של אלו שמרדכי וענונו גרם
    האישה הזו צריכה לשבת בכלא

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    גם את זה שבחר אותה הייתי מפטרת - על העונש שהעניק לנו (ל''ת)

    במלחמה, 11/05/07 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    ביזיון לצה''ל שאלו דובריו. (ל''ת)

    גד, 11/05/07 15:17

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    תגידו, לא חבל להשחית זמן ומלים על הבדיחה המהלכת הזו? (ל''ת)

    הלן, 11/05/07 15:16

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    הדוברת מירי הייתה צריכה ללכת מזמן.

    שיף, 11/05/07 15:08

    דווקא בין שלל ועדות ותחקירי המלחמה הכושלת, זועק בחסרונו התחקיר שלא היה על כשלון ההסברה של יחידת דובר צה''ל. כעת כשסוף סוף עושה הרמטכ''ל את הדבר הנכון ומתפטר, חשוב שלא ישכח לקחת איתו את דוברת צה''ל.

    אחד הכישלונות הבולטים והחריפים ביותר במלחמת לבנון השנייה, הייתה התנהלות צה''ל ומשרד החוץ בשדה הקרב התקשורתי. התגובות היו מאוחרות, אם בכלל היו תגובות לקצב האירועים המסחרר - הן היו בלתי אמינות בדרך כלל ודבק בהן ניחוח של כסת''ח שיטתי ומשומן. כבר בימים הראשונים של המלחמה כשנשמעו קריאות בתקשורת לדוברות צה''ל להתעורר מהתרדמת ולסגל בדחיפות דפוסי עבודה מודרניים, נאבקו בכירי היחידה בשליחים במקום לשנס מותנים ולתקן את הפגמים. תוצאת החידלון בתפקוד יחידת דובר צה''ל באה לביטוי באובדן אמון הציבור, שפנה לקבלת אינפורמציה אמיתית ומהימנה לרשתות הזרות, לעיתונות הזרה ובמיוחד ל אתרי החדשות המובילים כמו Y-NET, הארץ וכד'.

    הגב לתגובה זו

    • אכן לא בוצע תחקיר אמיתי על התקשורת הצבאית במלחמה

      מטכ''ל, 11/05/07 18:58

      ממקורות אמינים ביותר - גם ועדת גלרט הייתה פארסה ונוהלה מאחורי הקלעים ע''י מירי. תחקיר לא היה כאן...בדיחה כן.

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    הפעם לשם שינוי שימנו איש משכיל, שולט בשפות. זה כל כך חשוב. אין לנו

    יורם, 11/05/07 15:04

    מושג עד כמה.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אני היחידה שחושבת שהיא הקרינה לחץ ? היא עשתה לנו שירות רע . (ל''ת)

    בושה, 11/05/07 15:03

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    דוברת צה''ל הייתה חסרת אישיות .

    מיכל, 11/05/07 15:02

    לעיתים במלחמה היה נראה שהדרגות שעל כתפיה הינם בשביל הבידור ותו לא
    טוב שהלכה.

    הגב לתגובה זו

    • כי אתם לא מכירים אותה. היא מלאך (ל''ת)

      מהמשרד, 11/05/07 17:22

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    היא תמיד נראתה כמו תלמידה בטקס סיום

    שולדי, 11/05/07 15:01

    האישה הזו חיה בעולם משלה .
    תמיד מלאה בעליצות , מחייכת
    ומה לא בכל מסיבות העיתונאים
    בזמן המלחמה .יכול להיות
    שהיא לא ידעה שבמלחמה חיילים
    ואזרחים נהרגים ???
    שלא לדבר על אינטלגנציה נמוכה שלא
    איפשרה לה לחבר 3 משפטים
    בלי להתבלבל אפילו בעברית .

    הגב לתגובה זו

    • אתה רשאי לומר שמירי יפיפיה לעומת רות ירון או בניהו (ל''ת)

      חק, 11/05/07 17:22

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    חבל שרותי ירון כבר לא הדוברת .

    אלידע, 11/05/07 14:59

    רות ירון היא אישה חכמה, שמבינה עניין, לא מתלהמת, ולא פחות טוב- מבינה את החשיבות שבשקיפות והפתיחות. רות יודעת אנגלית רהוטה, כנ''ל גם צרפתית ועל אף שלא מדברת בשפת רחוב, היא לא מביכה את מוסד הדוברות. מירי , אני חושב, לא התאימה לנהל את הדברים.

    הגב לתגובה זו

    • רות ירון??? אתה ממש לא מבין כלום

      קצין ביחידה, 13/05/07 12:24

      רות ירון הייתה קטסטרופה מהלכת!!! האישה הכי רעה לא מפרגנת ודוברת מאוד לא טובה.
      כדאי שלפחות תבין על מה אתה מדבר לפני שאתה משמיץ את מירי שיש לה המגרעות שלה אבל באופן כללי היא יותר מראויה ובהחלט דוברת טובה. תשאל את כל הקצינים שהיא מנעה פרסומים רעים עליהם.

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    מירי רגב בדיחה !!!!!!!!!!!!!!!

    ברק, 11/05/07 14:56

    כתבה מוזמנת מטופשת של טוכס לייקר.מירי רגב היא כשלון !!!!!! . בושה לצהל שזו הדוברת שלו . רמת ביטוי עלובה ביותר.!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    תת - רמה. בשתי מילים הכנסו

    מוני, 11/05/07 14:55

    התגוננות, חוסר חשיבה, חוסר תכנון, ניסיון להיות דובר של עצמה לפני דובר של צה''ל, אי הבנה מינימאלית של מהלכים צבאיים, אהבה עצמית,שנאת כל השאר, התלקקות למפקדים ושחור לפקודים - אלו רק חלק מהסגנון הקלוקל של מירי רגב. קצינה גרועה, לא מקצועית ויותר מכל - לא בן אדם. להגיד סיבוני הביתה זה גזענות - אבל לומר מירי רגב שלום ולא להתראות - זו האמת.

    הגב לתגובה זו

    • מאיפה אתם מכירים אותה? היא תותחית על (ל''ת)

      אלמוג, 11/05/07 17:22

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    מירי רגב. לא מכירים אבל אני בהחלט מעריך. מאוד!!! תמיד היית אמיתית

    נתי, 11/05/07 14:47

    וישרה. אנשים לא יודעים איך לאכול אותך...הלוואי ותצליחי

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מירי. כולם יודעים את האמת. אם לא היית באה מקרית גת לא היה כואב להם (ל''ת)

    אורוגון, 11/05/07 14:44

    הגב לתגובה זו

    • קשקשן. אתה שם את זה במקום האתני כאשר מדובר בכישלון מקצועי.מה הקשר ה

      דוד, 11/05/07 16:35

      היא פשוט נפל

      הגב לתגובה זו

      • כישלון? לך תקרא מה אמרה השופטת דורנר (ל''ת)

        סטודנטית, 11/05/07 16:56

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    הקנאה שורפת יערות ולבבות. מירי תותחית לא יעזור (ל''ת)

    דודי, 11/05/07 14:43

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    כשלון חרוץ-חלוץ של מערכת הדוברות. (ל''ת)

    אילון, 11/05/07 14:41

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מי שלא רצה את מירי רגב כדוברת צה''ל, יקבל אותה כשרת החוץ (ל''ת)

    ציפי לבני כן, 11/05/07 14:26

    הגב לתגובה זו

    • כן, ופנינה רוזנבלום שרת ביטחון. (ל''ת)

      אלכס, 11/05/07 14:43

      הגב לתגובה זו

    • דנה אינטרנשיונל תהיה השרה לעניני בריאות וניתוחים מיוחדים (ל''ת)

      קותי, 11/05/07 15:18

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    דוברת צה''ל משקפת את הרמה של הפיקוד הבכיר

    המזכיר, 11/05/07 14:25

    דוברת צה''ל תמיד הזכירה לי את אותם פרחחים שנעמדים מאחורי מרואיינים לטלוויזיה , עם הסלולרי
    ביד הם מדווחים לחברים שכרגע
    רואים אותם בטלויזיה , מלאים נחת
    מחייכים ונהנים מהמצב - גם אם מדובר בזירת פיגוע חבלני .
    ככה היא נראתה במלחמה האחרונה .
    חוץ מלהתרגש מהעובדה שהיא מול מצלמות ,ולהכריז מי יהיה הדובר הבא לאראיתי ממנה איזה פסיק
    ראוי לציון.
    חלק בלתי נפרד מהבושה הצהל''ית
    שניחתה עלינו .

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה במקום . (ל''ת)

      מדוייק, 12/05/07 14:14

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    היא עוד תשוב.... (ל''ת)

    מבינה, 11/05/07 14:12

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    היא לא פורשת היא הודחה. לא פורשים אחרי פחות משנתיים בתפקיד. (ל''ת)

    דרור, 11/05/07 14:12

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    כל מילה נוספת אודות דוברת צה''ל תהיה מיותרת. עלבון לאינטליגנציה (ל''ת)

    דוד, 11/05/07 14:10

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ראיתם איך הגן הכתב הצבאי של ידיעות על שמה הטוב?????

    זיו קולמן, 11/05/07 14:10

    ככה זה כשיד רוחצת יד. בשביל זה לא צריך דובר צה''ל . יש מספיק מדליפים ללא שכר למה לשלם למישהו משרה מלאה שיטפטף???????

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    פרישתה - שנה מאוחר מדי

    ציקי, 11/05/07 14:08

    דובר צה''ל נכשל בניהול האסטרטגיה התקשורתית במלחמת לבנון

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מירי הביתה !!!

    מירי הביתה !!!, 11/05/07 14:06

    היא לא דוברת!!!
    היא קריינית רצף לאלופים שלא מבינה כלום בתקשורת ו/או בתחום הצהל''י

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    שילוב כתבים ביחידות תוך כדי פעילות גרם לסיכון גדול .

    יהושוע, 11/05/07 14:03

    של החיילים. וכל זאת בשם הרייטינג של דוברת צה''ל והערוצים המסחריים. הפתיחות שכל חייל/קצין פונה לתקשורת באופן בלתי מבוקר, שמה אותנו לבדיחה (''בינת ג'ביל בידינו) ונתנה לאוייב מידע מודיעיני ללא צורך להתאמץ(סד''כ, מיקום משאיות תחמושת ועוד). דו''צ נכשלו באופן נחרץ במלחמה, במקום להתנהל מול הכתבים הזרים באופן אחר, נתנו להם כל מה שרצו גם במחיר של חיי אדם.
    ואיפה הצנזורה הייתה??? ואיפה הדיון המעמיק של כלי התקשורת על התנהלותם - אלו טומנים את ראשם בחול ומסבים להוציא את הראש כדי לדון בנושא - כי הם היו בסדר, בשם חופש הדיבור וזכות הציבור לדעת, וזה בכלל לא משנה אם נהרגו או עלולים היו להרג כתוצאה מהתנהלותם המחפירה.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מי מכיר אותך טוב מאיתנו. יאללה הביתה בשמחה רבה.ואל תחזרי לציבוריות (ל''ת)

    יהודית, 11/05/07 14:03

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    התקשורת הפתוחה המיטה אסון עלינו במלחמה,הפסידה לנו את המלחמה

    בבקשה לפרסם, 11/05/07 14:02

    שירתה את שונאינו, דיווחה ופירטה להם על כל צעד ושעל ומיקום וכמות וציוד חיילינו, ועל כך לא ייסלח לתקשורת לעולם...צילמה את כל מיקום עד למצב של כתובת מדוייקת אזרחית לנפילות של הקטיושות, זה היה שלוח רסן מעשה זוועה של כתבים חסרי נסיון וצמאי פרסום,כואב לי על החיילים והאזרחים ששלמו בחייהם בעבור זה. אלפי שיחות בצענו לעצור את הטירוף התקשורתי, ולא הצלחנו..

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מלחמה זה לא תוכנית ראיליטי (ל''ת)

    ענת, 11/05/07 14:00

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    התלהבה מהמלחמה כאילו היא בכוכב נולד ... (ל''ת)

    איריס, 11/05/07 13:59

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    הדוברת כשלה.

    עוזי, 11/05/07 13:58

    צודקים כל אלו שדברו בגנותה, ודי בכך. זהו כשלון הממנה- הרמטכל. אם היה דובר/ת טוביותר הכל היה נראה אחרת. שתלך מהר הביתה ותחפש עיסוק אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    דוברת צה''ל הודחה ולא פרשה נא לדייק. (ל''ת)

    לשכת א., 11/05/07 13:57

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    דוברות צה''ל שברה שיאים במלחמה הזו, ולא לטובה.

    ליאן, 11/05/07 13:54

    אין בעולם התקשורת (אפילו בישראל) דבר רדוד ועלוב יותר מאשר ''דובר צה''ל'' כיום!
    עצם הכנסת המצלמות אין בו משום גדולה או הוכחת שיקול-דעת או מיומנות. השאלה היא מה מצלמים, איך מצלמים, כיצד מציגים ולמי. בשעה שגורמי התעמולה הערבים בכלל ושל החיזבאללה בפרט השקיעו תכנון מראש, מחשבה, יוזמה ושאר-רוח, הרי שאצלינו סתם שלחו צלמים ללא כל תכנון וללא שכל. התוצאה היא שבכל העולם יש כלפינו כיום שנאה שלא היתה כמוה מעולם! כולם בטוחים שאנחנו רוצחי ילדים קטנים (את גופותיהם היטיבו הערבים להראות בכל העולם) ואילו אצלינו לא קרה כלום. 4000 הטילים שנפלו עלינו והחריבו את ערי הצפון בעצם נפלו מהשמיים. את תוצאותיהם של הטילים הללו איש לא ראה. אפילו תושבי ישראל, שלא לדבר על העולם הגדול. את עשרות האזרחים כולל ילדים ונשים שנהרגו לא ראינו, את אלפי הפצועים לא ראינו ואפילו את הבתים ההרוסים עד היסוד לא ראה איש. אז מה בעצם עשתה ה''דוברת''??? הסכימה לצרף צלמים ליחידות שונות??? בשביל זה צריך מומחיות בתקשורת???

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    היתה דוברת?! מישהו היה בעל הבית? או היתה הפקרות?! (ל''ת)

    הביתה, 11/05/07 13:50

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    בשביל זה צריך דוברות?

    עמי, 11/05/07 13:50

    דובר צהל, כמו משרד החוץ, נכשלו בהסברה במלחמה. אם שקיפות הוא הערך העליון (והיחיד) מדוע בכלל צריך דובר צה''ל עם דרגת תא''ל, מכונית ונהג ומאות עובדים ביחידה? מספיק סגן שיתאם הגעת עתונאים ליחידות.
    דו''צ נכשלה כי קיצצה ב-2/3 את כח האדם המוקדש לתקשורת חוץ והתמקדה ביחצון הרמטכ''ל והיא עצמה. בכל מדינה מתוקנת היו מפטרים את דו''צ שמדבר על תכניותיו הפוליטיות של הרמטכ''ל ושלו עצמו. רק אצלנו הכל הפקר.
    תפקיד דו''צ לא לדאוג לשקיפות (שלגופו של עניין חשובה ומבורכת) אלא לדאוג לתדמית צה''ל ומדינת ישראל גם באופן יזום, ובכך נכשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מירי רגב עברה לייצור שופרות?

    ליאור היועץ, 11/05/07 13:47

    גברת נכבדה - נכשלת!
    בגדול!
    הקמת יחידת ספינים שנכשלה
    המת יחידת משברים שלא קיבלה הזדמנות לעבוד
    הפעלת יחידות צילום שנכשלו
    הפעלת מערך דוברים שנכשל
    תסיקי מסקנות ותלכי.
    היה לנו מספיק ממך ואני יודע על מה אני מדבר.
    בתקופה קצרה הבנתי מי את

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הגולם קם על יוצרו אוי לנו מדובר צהל שכזה -הכנסו

    מ.נ, 11/05/07 13:44

    דודמא קלאסית לוועדה
    האדם הלא נכון , בזמן הלא נכון , בתפקיד
    הלא נכון, עם השיקולים הלא נכונים,
    וההופעה הלא נכונה שלא להתבטא במילים חריפות, הגם שהם נכונות והולמות ....
    אחד הכשלונות הגדולים במלחמה
    זו דובר צהל
    וכל יום נוסף שהיא בתפקיד הוא הרבה יותר מדי.
    יאללה מירי לכי הביתה
    וברוך שפטרנו מעונשה של זו !

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    פתיחות תקשורתית = הקרבה של חיי חיילים (ל''ת)

    לטובת רייטינג, 11/05/07 13:35

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הפתיחות התקשורתית של רגב שרתה בעיקר את האויב.

    פיני, 11/05/07 13:30

    תקשורת בלתי מאומנת ואמינה הבליחה ידיעות וצילומים בזמן אמת ישירות למודיעין האויב והם נצלו אותה קשות, לא פעם חיכו לכוחותינו במארבים חוליות עם תולר''ים וגרמו אבידות לא מעטות, צילומים עדכניים על נפילות של קטיושות בעורף ''כיוונו'' אותם אל המטרות שהם חפצו לפגוע, הפטפטת של השדרים סיפרה להם במדויק היכן כמה וממה מורכבים כוחות בהערכות, אתה ודאי זוכר מר שתיל את האסון בכפר גלעדי-פתיחות עוינת, והשידורים המצולמים מחניוני השריון על הגבול-זהו יקירי טמטום ולא פתיחות, ובנוסף לשדר בחדשות כל שעה רק על אבידות צה''ל ועל הסיבות לכך, דבר לא נאמר אבידות האויב, על השלל שנתפס-דובר צה''ל פשוט לא ביצע את עבודתו הבסיסית בעת מלחמה אל מול מכשיר התקשורת האדיר שעומד לרשותו, איש מהעם לא היה מעוניין לדעת כאן ועכשיו על הפעילות אפשר למסור זאת מבלי לפגוע בצנזורה ובסינון.
    צה''ל מעולם לא היה מגמתי הוא אינו עוסק בפוליטיקה-תפקידו להגן על המדינה והוא עושה זאת היטב. הבעיה היא בדוברת כושלת שהרסה את התדמית של צבא הגנה לישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    דו''צ חייב להיות דומה לנחמן שי.

    אורי, 11/05/07 13:28

    עדין זכור לטוב תפקודו של נחמן שי בשנת 91 ופרופיל כזה צריך להיות סטנדרטי לדו''צ. כל מי שאינו דובר ברהיטות לפחות 3 שפות וההוויה הצבאית אינה מוכרת לו רצוי שילך למצוא עבודת דברור ויח''צ אצל רני רהב או דומיו.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    בניהו איש של פרץ שממהר למנות אותו עד הפריימריז... (ל''ת)

    בושה, 11/05/07 13:20

    הגב לתגובה זו

    • בניהו? מסכן אשכנזי. לאן הדרדר (ל''ת)

      צ', 11/05/07 14:08

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    עוד אחת שעזרה לחלוץ להפקיר את מפקדי האוגדות לתקשורת (ל''ת)

    לא נסלח, 11/05/07 13:19

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מירי אל תלכי! צוות ''ארץ נהדרת''.

    ערוץ 2222, 11/05/07 13:17

    אוהבים אותך. את ענקית. דמות כזו לא הייתה לנו מאז עוזי כהן. את חייבת להמשיך. מה נעשה בלעדייך? נשאר רק עם רוחמה אברהם... אפילו פנינה הלכה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    נכשלנו מבחינה תקשורתית במלחמה

    מאיה, 11/05/07 13:13

    חוץ מפטפטת מתוחה ומאולצת לא ראינו שום בשורה מהדוברת.לפעמים ולמעשה בדרך כלל עדיף היה שתעבור לדום פחות מתוח .חבל על כל מילה לגביה והיה לי רושם שגם המראיינים בערוצים השונים הביטו בה בהשתאות מתביישת.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    התנהלות מוסד הדוברות בזמן המלחמה היה כשלון חרוץ.

    אילן, 11/05/07 13:10

    בזמן מלחמה פעולות הצבא חייבות להיות סמויות כדי להשיג יתרון על האויב. דוברת צה''ל נכשלה בקונספציה ובחוסר הבנה בסיסי של תפקידה(היא היתה קריקטורה מבישה). חוסר היכולת של הצנזור לנטרל את התקשורת בזמן היחיד בו יכל לעשות כך,קרי מלחמה, גרם לתקשורת חסרת האינטיליגנציה להכתיב את מהלכי המלחמה ומשום כך חלקה בכישלון הוא אדיר!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ב-2007 צה''ל זקוק לדובר רהוט, שולט בשפות ובעיקר איש תקשורת. כל אלו

    נחמה, 11/05/07 12:58

    נעדרו לצערנו מהדוברת היוצאת.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הנאם פנינה רוזנבלום ורוחמה אברהם יזכו לחברה חדשה בכנסת הירודה שלנו (ל''ת)

    שאילתה, 11/05/07 12:57

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    האמת שבמלחמה הזדעזעתי - לא ידעתי שככה מדברת (ל''ת)

    דוברת צה''ל, 11/05/07 12:40

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    חבל, היא דווקא עזרה לנו במלחמה והעבירה לנו את כל המודיעין הדרוש להפ

    נסראללה, 11/05/07 12:32

    להפצצות בעומק ישראל

    נסראללה....

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מירי רגב הייתה עסוקה בלייחצן את חלוץ ולא בלתת גיבוי לקצינים !!!! (ל''ת)

    משה, 11/05/07 12:31

    הגב לתגובה זו

    • מי אתה? עוד קצין שכשל וחשב שרק התקשורת אשמה? (ל''ת)

      צעיר, 11/05/07 17:02

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    טוב זה היה צפוי. הרמטכ''ל רמז לה שאין לה סיכוי להשאר אחרי הפאשלות . (ל''ת)

    אלי, 11/05/07 12:28

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אשכנזי רמטכ''ל רציני. אני סומך עליו שיבחר הפעם במינוי ראוי לתפקיד !! (ל''ת)

    רון, 11/05/07 12:26

    הגב לתגובה זו

    • רציני... צה''ל צועד אחורה לימי הפלמ''ח: נכבוש עם טור שריון

      בני ע., 11/05/07 13:09

      את דמשק

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    נקווה שהדובר הבא לא יכניס את התקשורת לקרביים של החיילים ויגרום נזק

    לוין, 11/05/07 12:25

    כבד לצה''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הפעם צריך לחשוב טוב טוב לפני שממנים דובר חדש ולא לחזור על טעות כזו

    יואב צור, 11/05/07 12:24

    שנית.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אשכנזי, מנה אדם משכיל לשם שינוי לתפקיד דובר צה''ל !! (ל''ת)

    גדעון, 11/05/07 12:21

    הגב לתגובה זו

    • הפוטש של אשכנזי: למנות את אבי בניהו בקדנציה של פרץ... (ל''ת)

      רון, 11/05/07 13:58

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    תדברו ישירות לעם - תוכיחו את עצמכם - לא צריך דוברים (ל''ת)

    קיבלתם פה, 11/05/07 12:20

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מה קרה ? יש לה עוד זמן לפרישה ? האם היא נזרקה החוצה ? (ל''ת)

    גדי, 11/05/07 12:19

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ההחלטה השפויה הראשונה של הרמטכ''ל אשכנזי. טוב שהראה לה את הדלת החוצה (ל''ת)

    שמעון, 11/05/07 12:15

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ברוך שפטרנו מעונשה של זו !!!! (ל''ת)

    חלוץ, 11/05/07 12:13

    הגב לתגובה זו

    • מירי רגב עוד תחזור ובגדול. חכו ותראו... (ל''ת)

      רוממה, 11/05/07 14:09

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    שתלך ולא תחזור !!!!!!! (ל''ת)

    רמי, 11/05/07 12:11

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    תיפקדה גרוע בזמן המלחמה (ל''ת)

    א.ג., 11/05/07 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    בניהו הוא איש מדהים, רגיש, חכם ומנוסה

    צחי, 11/05/07 11:39

    אין שום מקום למפקד שלא מבין כלום בתקשורת

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מירי שלנו היא ממש מדהימה.

    מנדל המכבי, 11/05/07 10:54

    זאת מירי שסידרה לנו מסיבת עתונאים בעת המלחמה ביום ששי בערב בפריים טיים ללא שר הביטחון.זאת מירי שהיתה ברקע כל פעם שחלוץ נראה בפומבי.זאת מירי שאני לא סובל מבלי להסביר לעצמי למה.זאת מירי ההגדה מתקופת גירוש היהודים מחבל קטיף.זאת מירי שלא היה בנמצא מישהו בצבא שיכול היה להחביא אותה מפנינו.מירי שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הכי מתאים: רוני דניאל!

    מציע מחליף, 11/05/07 10:35

    השופר הנצחי של צה''ל, מיליטנט מארץ המיליטנטים ובכלל די מאוס.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אנגלית ברמה גבוהה

    רינת, 11/05/07 10:27

    יש למנות דובר צה''ל עם רמת אנגלית גבוהה לפחות אקדמית

    הגב לתגובה זו

    • נכון, ולא דוברת כושלת כמו רגב (ל''ת)

      יעקב, 11/05/07 12:12

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    בינת ג'ביל בשליטתנו - שלום ולא להתראות ! (ל''ת)

    ג. הירש, 11/05/07 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אין צורך בדובר צמוד.

    בני, 11/05/07 10:19

    רמטכ''ל שהולך צמוד עם יחצן חושב רק על מהלכי הסיקור ולא על מהלכי המלחמה .

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הבעיה שאף אחד לא ממש מאמין לדובר צה''ל

    נסראללה, 11/05/07 10:00

    להאמין לדובר צה''ל, לשב''כ או לפוליטיקאים זה ממש אותו דבר = שקר.

    מי היה מאמין אבל ''קול הרעם מקהיר'' יותר אמין.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ההזדמנות להיפטר מהתפקיד המיותר הזה ולחלק את המשכורת לכמה משפחות! (ל''ת)

    הגיע הזמן לבדוק, 11/05/07 09:52

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ברוך שפטרנו. הורידה את רמת האמון בצה''ל לשפל חסר תקדים. (ל''ת)

    הירו נקמורה, 11/05/07 09:51

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    כשלת בתפקידך!!! לכי הביתה!!! (ל''ת)

    איש מילואים, 11/05/07 09:39

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ומה היא הולכת לעשות?

    מודאגת, 11/05/07 09:36

    להכנס חס-וחלילה לפוליטיקה.
    עוד אחת שחושבת שהיא שווה משהו בעיני העם?
    קחי את הפנסיה ותשבי בבית.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    המתלהמת הולכת הביתה

    אמיר, 11/05/07 09:35

    יותר נזק מתועלת הבאת לעם ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    השבח לאל (ל''ת)

    אזרח המדינה, 11/05/07 09:33

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    עוד אחת ממבצעות ההתנתקות נעלמת מחיינו. (ל''ת)

    המטיף, 11/05/07 09:14

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בזבוז כסף על אנשי קבע מיותרים!!!!! (ל''ת)

    אלק ביטחון, 11/05/07 09:12

    הגב לתגובה זו

    • התגובה שלי הייתה מכוונת למגיב מספר 7 (ל''ת)

      הוד, 11/05/07 12:42

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    רק בישראל פורשים בגיל 42 ומקבלים פנסיה עד 120מערכת בטחון מפונקת (ל''ת)

    דשנה ובטלנית!!!, 11/05/07 08:58

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    שלא ניפגש- באטומה ובדוברות החלושה באף מקום (ל''ת)

    כה, 11/05/07 08:58

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    פתיחות מיותרת

    חייל, 11/05/07 08:47

    בעת מלחמת לבנון השניה נהגה בפתיחות מיותרת לתקשורת, שלא לומר גרמה נזק

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    לא ציינתם למה היא עוזבת (ל''ת)

    הלו, 11/05/07 08:45

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אם היא לא היתה פורשת - היו ממזמן צריכים (ל''ת)

    להפריש אותה, 11/05/07 08:37

    הגב לתגובה זו