• 110.

    תפסיקו להאשים אחרים בואו נודה - כולנו חרא,

    דניאל, 09/05/07 00:01

    אם כל אחד היה מסתכל על החרא שלו ולא של חברו אוליי מישהו היה עוצר.

  • 109.

    תאונה כביש 44

    ש.ג., 08/05/07 14:55

    גועל נפש של אנשים נגעלתי כששמעתי על זה אז בטח אחרי שאני רואה את זה.

  • 108.

    ערוץ 10 שוב לא מדייק

    אלמון, 08/05/07 03:24

    אנשים שהיו שם אומרים שעצרו בצידי הדרך וניגשו וזה לקח זמן. עוד אמרו שנראה בברור שהמצב כזה שאין מה לעשות ויש להמתין לאמבולנס.
    עורכי החדשות של ערוץ 10 הציגו תמונה חלקית ונתנו לה פרשנות מעוותת אבל את שלהם השיגו- רייטינג.

  • 107.

    תמיד התגאתי שעל הישראלים במצבים כאלה

    תמיד אפשר לסמוך, 08/05/07 01:20

    אנחנו חסרי סבלנות, חמי מזג, צעקניים, גזעניים. תמיד חשבתי שלפחות אנחנו עם סגולה במובן הזה , שאם קורה משהו למישהו (אפילו זר) בסביבתנו, יהיו אלפי קופצים שירצו לעזור. גם בגלל הרוח היהודית, וגם בגלל ה''אני הייתי בצבא ביחידה קרבית''. האכזבות רק הולכות ומצטרבות. בכל מקום בו אני מסתכלת אני רואה רק אדישות שגובלת ברוע, שחיתות, קומבינות וקיצורי דרכים על חשבון המיעוט הישר.
    עצוב לי.

  • 106.

    התייחסות

    הדס, 07/05/07 20:46

    בושה!!!!!!!!!!

  • 105.

    היתי שם

    עד, 07/05/07 18:22

    חברה אני היתי בין אלה ''שנסעו מסביב ו לא אצרו'' ב תמונות לא רוים אבל אחרי המערבל עומד בן אדם ו אומר ל כולם לא לעצור ו להמשיך ו חוץ מזה המוח של האיש הזה מפוזר ב כל הכביש ולא היה טעם באזרה ראשונה
    אז שלא יבלבלו לכם את המוח

    • לפחות לשמור על כבודו (ל''ת)

      הרב, 07/05/07 20:06

    • משה ישאלי חי

      ~קרין~, 08/05/07 17:46

      נכון שלא היה מה לעשות ולמות הוא היה מת בכל זאת.. אבל לפחות להתקשר לאמבולנס להזעיק עזרה לתת קצת יחס לאדם הזה ששוכב שם כמו כלב.. זה לא סיבה מוצדקת לזה שכולם המשיכו לנסוע כאילו לא קרה כלום..

  • 104.

    זה אחד התוצאות של מקרה הירי בדרום. חקלאי שהגן על רכושו נתבע ...

    א, 07/05/07 10:43

    בעון הרג שודד שחדר לביתו. זה מוביל לכך שאנשים מפסיקים לחשוב כבני אדם ומתחילים לחשוב כעו''ד. האם איכנס לצומת ואיסייע לא יאשימו אותי בעבירת תנועה וכ''ו. בקיצור אם לא נחזור לנורמות ששלטו פה עד סוף שנות ה-70 הלך עלינו.

  • 103.

    מה אתם מצפים מתושבי מרכז הארץ-ת''א וסביבותיה?

    ליאת, 07/05/07 10:19

    אפשר לחשוב שזה מפליא. הגיע הזמן שנדע שתושבי מרכז הארץ משקפים את הממשלה ורשעותה. ארץ הנדל''נים והשחיתות.
    שדרות דפוקה מקסאמים ולאף אחד לא איכפת
    הצפון עוד ידפק מהחיזבאללה בסיבוב הבא
    רק הבורסה תזכה לשמירה.
    תפנימו - זו המדינה שלכם עכשיו

  • 102.

    מדינה שמפקירה תושביה, שבוייה, חולייה, ענייה, זה פשוט וזה נקרא

    Yo, 07/05/07 09:36

    מדינת סדום המנוהלת לפי משפט סדום בתפאורה של נהורות.
    אז תמשיכו לרדוף את הדתיים כאילו שמהם באים כל הצרות.
    אי אפשר לחיות בלי תורה, פשוט אי אפשר. וזהו רק קצה הקרחון. כי ''עייר פרא אדם יולד''.
    פשוט כואב למה הפכו את העם הזה, 59 שנה של שטיפת מוח אב על בנים שאין דין ואין דיין. אבל זה פשוט לא נכון, ומפחיד לחשוב איזה מכה נצטרך כדי לחזור להתנהג כמו בני אדם.

    • עם כל הכבוד, תיכנס...

      ענבל, 07/05/07 20:19

      עם כל הכבוד אדוני, אני לא רואה שום קשר לתורה. אני אתן לך דוגמא אישית, ממני-אני, ענבל, בת 13, גרה בת''א.אני תלמידה חרוצה, אני אחראית, אני ילדה טובה, יש לי כבוד לסובבים אותי.ועם זאת-אני גם הולכת עם חצאיות קצרות, אני לא שומרת שבת, כן, כמו לדעתי כולנו, אני גם לפעמים מקללת.יש מיליון דברים להגיד עליי לטובה או לרעה, אבל העובדה שאני לא מתפללת לא עושה אותי בן אדם רע!!אני לא גונבת, לא רוצחת, לא אונסת, לא עושה כל פשע, אפילו קטן.אני מאמינה בה' אמונה מלאה, למרות שאני לא מסכימה ב-100% עם מה שכתוב בתורה.למשל שכתוב על הומואים ולסביות-הם אנשים כמו כולם, הם לא עושים שום דבר רע וגם למדנו במדע על זה שזה דבר טבעי לגמרי והוא לא מבחירה.אז אל תגיד לי כל מיני דברים על תורה ושאר ירקות.זה לא קשור.בן אדם יכול להיות בן אדם טוב עם התורה ובלי התורה וגם לא טוב עם התורה או בלעדיה.בושה לקרוא דבר שכזה.

  • 101.

    בדיוק קראי מחקר

    דרור, 07/05/07 09:26

    על פרחי כמורה שהצהירו על אמונתם בעזרה לאדם במצוקה, והטיפו לחוק השומרוי הטוב, אבל כשאמרו להם שהם צריכים למהר, כול מי שמיהר דילג על האדם במצוקה.

    דבר נוסף, החוק מחייב בתאונה לעצור ולעזור לפעי היכולת, אז בהחלט מדובר בעבירה על החוק.

    גם לי קרה מקרה שראיתי מישהו נופל מאופנוע, למזלו לא קרה לו כלום, אבל אף רכב לא עצר. למזלו, עברתי שם ברגל.
    בכל מקרה, נהגים לא רואים אופנועים, לא משנה באיזה מצב הם.

  • 100.

    ועוד החוצפה לדבר על אמריקה

    me, 07/05/07 08:26

    לידיעתכם באמריקה אפילו עים חתול יהיה על הכביש כולם יעצרו.ואת זה ראיתי במו עיני...

  • 99.

    להעמיד המכוניות החולפות לדין!

    בושה וחרפה!, 07/05/07 08:21

    וליצור חוק כמו ''השומרני הטוב''.

  • 98.

    בעיקר מדובר כאן על ספין תקשורתי.

    ספין, 07/05/07 08:07

    אכן מספר נהגים לא עצרו להגיש עזרה. אבל התקשורת מחליטה שמדובר בדקות ארוכות עד שמישהו הגיע לעזור לו כאשר בסרטון רואים שמדובר בפחות משתי דקות.
    התקשורת גם בעצם הופכת את הציבור לאחראי למותו של רוכב האופונוע, למרות שיכול להיות ששום עזרה כבר לא היתה מועילה ואולי הוא אף מת מיד.
    חוץ מזה שוכחים, שתמיד התלוננו למה אנשים מתקהלים ומפריעים לעזרה מקצועית להגיע.

    • אל תמדוד את משך ההתעלמות בזמן! ספור כמה רכבים התעלמו ממנו!

      קינואה עצבנית, 07/05/07 08:47

      לי נראה שמדובר ב-100 רכבים שהגיעו מכל הכיוונים בצומת.

      אתה צריך להתבייש על עצם השימוש במילים ''ספין''.
      יש פה בנאדם שמת, אתה קולט?!
      זה לא עוד אחד מהמהלכים והתמרונים של יועצי ורועצי ראש הממשלה הדפוק אולמרט.

    • אחי, אתה מדבר שטויות

      מישהו שפוי, 07/05/07 08:52

      ספין או לא ספין גם אם זה פחות משתי דקות זה אומר שלפי קצב התנועה שם עשרות אנשים ראו אותו שוכב שם ולא עצרו לנסות להושיט עזרה. הם לא היו מפריעים לכוחות ההצלה כי אלה כלל לא הגיעו עדין.
      כולנו צריכים להתעורר מדבר כזה ולשאול את עצמנו אם אנחנו היינו עוצרים, אם התשובה היא לא, כדאי שנחשוב קצת לאן הלכה לאיבוד האנושיות שלנו והאם סדרי העדיפויות שלנו בחיים עדיין הגיוניים.
      התקשורת היום היא נוראה ולא עושה את תפקידה במקרים רבים (כמו לעבור בשתיקה על זה שאולמרט לא מתפטר- אם זה היה ביבי היו מכסחים אותו) אבל כאן זה לא קשור.

      • קרא את 45 ו 63 (ל''ת)

        קרא את 45 ו-63, 07/05/07 09:20

    • מי ששמע את גבי גזית היום מבין שצדקתי

      ספין, 07/05/07 12:33

      התראיין אחד מהנהגים שעבר שם, והסביר מה שהתמונות לא הראו.
      הוא ראה, במילים עדינות, שהאדם נפגע בראשו ואין אפשרות לעזור לו.
      מלבד זאת נהגים נעצרו בצד הדרך.
      (האנשים היו ממש בהלם ממצבו)
      לכן אכן יש מקום להאשים את התקשורת, ששכחה שתפקידה לעשות תחקיר מקיף, לפני שהיא מפרשת ארועים ומלהיטה את הציבור.
      יש דיווח חדשות, שאמור להיות נקי מהבעת עמדה. ויש פרשנות, שצריכה להתבסס על תחקיר מעמיק.
      רק אצלנו כל קריין מנסה להוביל אג'נדה חברתית מבלי לחקור את האמת.

  • 97.

    הרי לכם ההשלכות של ראש ממשלה ושר בליטחון שמצפצפים על העם!

    סיגל, נס ציונה, 07/05/07 07:59

    אהוד אולמרט,
    הדם של הישראלי שנהרג בצומת הוא על הידיים שלך. הידיים שלך, ורק שלך, מגואלות בדמו.
    כל אחד מהנהגים שחלף על פני הפצוע והתעלם ממנו, ראה לנגד עיניו איך ראש הממשלה העלוב חולף על פני אומה פצועה, מתעלם ממנה וממשיך לדהור ולדרוס את כל מה שעומד בדרכו.
    שום יועצים ושום מקורבים ושום יחצנים בשקל לא יצליחו להוריד את הדם שלו מהידיים שלך.

    אני מתביישת להיות אזרחית של מדינה שאתה הוא ראש הממשלה שלה.

    • 99) 100% צודקת!!! (ל''ת)

      אבי, 07/05/07 08:41

    • תיקון 97 צודקת 100% !!! (ל''ת)

      אבי, 07/05/07 08:48

      • מסכימה עם כל מילה של תגובה 97! תנחומים למשפחה.

        קינואה עצבנית, 07/05/07 09:04

        גם אני בושה ונכלמת להיות אזרחית במדינה שאפסים מאופסים כמו אולמרט עומדים בראשה.
        ואני גם מכה על חטא ומצטערת מאוד שלא הלכתי להפגנה בכיכר.

        אני שולחת תנחומים למשפחתו של ההרוג. צר לי שבזמן התאונה עברו בצומת הארור רק אנשים בזויים ונקלים שהם ''תואמי אולמרט''
        אני מקווה שתזכרו שבמדינת ישראל עדיין נותרו גם אנשים טובים.

  • 96.

    אין מילים

    יהודה, 07/05/07 07:58

    פשוט זוועה, כבר אין ערך לחיי אדם, אנשים פשוט אפטים, קל להאשים את האדם הקטן ברחוב אבל עם משמלה כזו, נשיא כזה ודוגמה למופת שמקבל כל ילד בארץ, פשוט חבל המורד הוא חלקלק מכאן ואילך ואין נביא בעיר, לא כל שכן משיח שיתבישש להראות פניו. חיי אדם הם ערך עליון ואם בישראל אינם נחשבים אלה, באמת כדאי לשקול מה הלאה, הבסיס הוא מוסרי לא מסחרי, אין מוסר אין תכלית

  • 95.

    ישנה אפשרות לקנוס את הנהגים שלא עצרו לעזור

    אבי, 07/05/07 07:48

    מופז זה המבחן שלך למען יראו ויראו וממש לא קשה לאתר אותם לפחות האוטובוס והמונית שחלפו

  • 94.

    ככה נראית המדינה, חוסר חינוך ותרבות (ל''ת)

    גליה, 07/05/07 07:42

  • 93.

    זה לא מה שהיה פעם...

    עם שונה., 07/05/07 07:24

    אין לסמוך זה על זה...
    הבעיות במלחמה ,גם הן בגלל אנשים אדישים כאלה.
    למי איכפת מן הזולת??
    והפשע -עולה ועולה... חלוץ האדיש
    אולמרט ופרץ-הם חלק מן התמונה...

  • 92.

    מופז @ א-נ-ו...מ-ת-ק-נ-י-ם @ עובדה,,, (ל''ת)

    כישלונרים בע'מ, 07/05/07 07:17

  • 91.

    לא יאומן

    נפתלי, 07/05/07 07:05

    לפני שבועיים הייתי עד לתאונה לא קטלנית ביו רכב לרוכב אופנוע במקום מגורי שב IOWA CITY, IOWA
    תוך שניות חסמו שתי מכוניות את הכביש, ועוברים ושבים עצרו לנסות להגיש עזרה. לא יאוחר מדקה נוספת הגיע המשטרה, מכבי אש ואמבולנס.

    סביר להניח שבמקרה הזה לא היו מצליחים להציל את חייו של משה, אלא אם מי שעצר היה חובש או משהו דומה. אבל שאף אחד לא ינסה, זה פשוט לא יאומן. ועם ישראל הוא עם בחירה :-(

  • 90.

    סדום ועמורה, מדינה לא יהודית! (ל''ת)

    סדום ועמורה, 07/05/07 06:56

  • 89.

    אם זו צומת? אז שר התח' והמפכ''ל צנצנת (ל''ת)

    תיכנון מהת_ת, 07/05/07 06:55

  • 88.

    שילמדו לא לקנס בן הרכבים (ל''ת)

    אחמד, 07/05/07 06:47

  • 87.

    העם לומד ממנהיגיו

    לא רק העם אשם, 07/05/07 06:45

    כשקסאמים נוחתים בשדרות ופוצעים והורגים, שמעון פרס מגחך בחוסר איכפתיות מביתו שברמת-אביב ''קסאמים שמאסמים''.
    האם חוסר האיכפתיות של פרס אינה דומה לחוסר האיכפתיות שראינו מצד הנהגים בצומת?

  • 86.

    זה אמריקה וורסנו ניו יורק בתפארתה !! (ל''ת)

    אזרח, 07/05/07 06:36

  • 85.

    הפכנו להיות מדינה של אגואיסטים - כל אחד רק אני (ל''ת)

    רק אני, 07/05/07 06:25

  • 84.

    תגידו - הצלם הזה שתיעד במצלמה את האירוע - מדוע לא הגיש עזרה (ל''ת)

    מידית, 07/05/07 06:23

    • תגובה ל- 84

      ירושלים, 07/05/07 08:03

      זתלמד לקרוא.
      זה לא צלםשעמד וצילם ולא עשה כלום.
      אלה מצלמות הבקורת של בקרת תנועה.

    • תקרא עוד פעם-זאת מצלמה שמותקנת בצומת (ל''ת)

      מיכאל, 07/05/07 08:10

  • 83.

    תתביישו!!

    זוועה, 07/05/07 06:22

    פשוט לא יאומן!! הבן שוכב על הכביש, טיפת אנושיות, לפחות תזעיקו כוחות הצלה.. משהו!!! אבל כלום! אנשים נוסעים, כמו בהמות, אי אפשר לקרוא לכם אפילו אנשים.
    אני רוצה להגיד לכל ה''אנשים'' שעברו בצומת וראו את הבן אדם שוכב ולא עזרו לו שאתם פשוט חלאות, אני מקווה שאתם יושבים עכשיו וקוראים את התגובות האלה ומבינים שאתם חלאות!!! פשוט חלאות!!
    ראיתי חיות שנחלצות לעזרה לחיות אחרות!! אני מקווה שתחיו עם הבושה הזאת כל ימי חייכם כי זה מה שמגיע לכם!!!! הלב נשבר לראות אותו שוכב על הכביש! פשוט נשבר!
    ונשבר גם מהאנשים האלה שרק הולכים ומתרבים, חסרי כל רגש וחמלה, חסרי אנושיות!! פשוט תתביישו!!!

    • תגובה

      ציפי, 07/05/07 10:18

      כל כך נכון ומדוייק. הצלחת להעביר המסר בצורה הכי ברורה וכואבת.
      מסכימה עם כל מילה ומילה שנכתבה
      שילמדו אחרים.

  • 82.

    אם מישהו היה עוצר גם הוא היה נדרס (ל''ת)

    ברברסקי, 07/05/07 05:50

    • וגם בעד בעד הבא אחריו כמנהג במחוזותינו (ל''ת)

      מה שנכון, 07/05/07 07:10

  • 81.

    הקפיטל הרס לכם את החיים..

    הקפיטזבל, 07/05/07 03:55

    הפך את הללבות שלכם לאבנים.

    עגל הזהב אטם אותם.

  • 80.

    זה פשוט עצוב לראות את האדישות הזאת וזה ילך ויחמיר ככל הנראה

    לא אדישה, 07/05/07 02:49

    תמיד אומרים שבעם ישראל אתה לא לבד ואם רואים מישהו נופל ברחוב כולם באים אליו...
    הלו מה קרה לעם ישראל? האדישות שהוא נכנס אליה..לא יאומן איזה גועל..מכוניות עוברות לידו מסתכלות וממשיכות..זה פשוט עצוב לראות את האדישות הזאת.

  • 79.

    הלך עלינו..

    יער, 07/05/07 02:47

    ...רק לזעוק ...מה נהיה מאיתנו??לא רואים ממטר! מתחת לאף.!....שממה אנושית.
    אני מתביישת ומבוהלת.כל אחד לעצמו.....וזה נגמר במוות. ..אוי לנו.
    מקוננת.

  • 78.

    tov she lo shahahu lasim pirsomet - tiru kvar kama tsofim (ל''ת)

    shmul, 07/05/07 02:27

  • 77.

    יהודי זה תורה - תורה זה מוסר - אין תורה,אין מוסר.אין יהודים. (ל''ת)

    אחד העם, 07/05/07 02:25

    • אפשר לחשוב שמי שלא יהודי, אין לו מוסר. אתה פרימיטיבי גזען (ל''ת)

      וח, 07/05/07 11:08

  • 76.

    מה קרה לנו?

    י., 07/05/07 02:15

    לאן הגענו בני ישראל?מעולם לא קרא שמישהו ניזקק לעזרה ולא עזרנו.מה קרה לנו?כולם ממהרים להספיק לאכול , לעבודה ,או לפדות את המניה בבנק?בושה.נשמת האדם מפרפרת לה בצומת סואנת אין איש שיעצור את רכבו ויגיש עזרה.לאן הגענו?כבוד האדם נמחק מזכרוננו?השגעון לכסף ולרדוף אחרי החומר יותר חשוב מהנשמה?בני ישראל תראו שוב את הזוועה ותחשבו האם אנחנו רוצים לראות תמונות המביישות אותי שאני חי במדינה שבה נשמת האדם כקליפת השום.

  • 75.

    לא להאמין

    ירון, 07/05/07 02:14

    פשוט מפחיד לחשוב על זה אפילו

  • 74.

    יש לי חדשות בשבילכם-באמריקה זה לא היה קורה! (ל''ת)

    גרה באמריקה, 07/05/07 02:05

    • קשקשנית , חבל על כל מילת הסבר , (ל''ת)

      יוצא ארה''ב וחי, 07/05/07 03:31

    • צודקת

      עוד אחת שגרה פה, 07/05/07 04:33

      תמיד אומרים לנו ''היורדים'' שבאמריקה אנשים יכולים למות באמצע הכביש ואף אחד לא ישים לב ומה אתם קוראים לזה???? אז באמריקה זה לא היה קורה!!! ואיזה מדינה הפכה ליהיות ישראל???

  • 73.

    אם היה לידו שטר של ₪20 , מישהו בטוח היה עוצר. לוקח את הכסף - ונוסע

    תראו לאן הגענו, 07/05/07 01:53

     

    • גם בטורונטו זה לא היה קורה. (ל''ת)

      טורונטו, 07/05/07 04:47

  • 72.

    לא מאמינה

    perch, 07/05/07 01:38

    אדם בריא בנפשו אינו יכול לתפוס זאת.

  • 71.

    אחד הסרטים המזעזעים שראיתי- לא להאמין איזה אנשים - פשוט מצמרר

    ירון, 07/05/07 01:30

    אבל כל אחד בסוף יקבל את עונשו באותו מטבע!

  • 70.

    אני לא מבין משהו

    ע, 07/05/07 01:03

    לפי הזמנים שמופיעים למטה מדובר בסה''כ על דקה אחת, שזה לכל הדעות זמן סביר...

  • 69.

    מזעזע!! פשוט מזעזע!! (ל''ת)

    רוני, 07/05/07 01:02

  • 68.

    ראו חוק חובת הגשת סיוע: ''חוק לא תעמוד על דם רעך - התשנ''ח 1998'' (ל''ת)

    Q, 07/05/07 01:01

  • 67.

    כ''כ מיותר, מה הוא חיפש להידחף בין 2 משאיות ...

    יובל, 07/05/07 00:57

    מילא אלה היו 2 מכוניות, אבל בין 2משאיות ? שהנהגים שלהם יושבים 2 מטר מעל הכביש ולא רואים מימין ומשמאל.
    הוא חשב שיש מצב לעקיפה ? רצה לחסוך עוד חצי דקה ?

    פשוט בזבוז. יהי זכרו ברוך.

    • ל-67

      צדוק, 07/05/07 06:42

      אתה ממש פיקח ומבריק

    • מי אמר שהוא נכנס בין 2 משאיות

      אדם, 07/05/07 09:07

      אולי משאית הגרר עקפה אותו בנתיב שלו.
      בתור רוכב אופנוע, הרבה פעמים ,עקפו אותי מכוניות וגם משאיות בנתיב שלי.

  • 66.

    אין ערכים אין מנהיגות דם יהודי הפקר

    דן, 07/05/07 00:45

    מוסר ירוד שמחלחל מלמעלה

  • 65.

    נורא.

    לחשוב שגם אני, 07/05/07 00:45

    כשאני חושב על עצמי במקום נהג הטוסטוס ההרוג, אני מזדעזע.
    אבל כשאני חושב על עצמי נוהג שם ורואה אותו מוטל כך, ומתוך אדישותי, אטימותי, בהימצאותי במירוץ החיים המטורף, מתוך שנתי העמוקה, במעמקי החלום המסוייט שבו אני נמצא, אני פשוט ממשיך לנסוע, עוקף את הבנאדם ונותן לו למות שם, אפשרות מאוד ריאלית מבחינת סגנון החיים המואץ שלי ושל הרבה אנשים אחרים שאני מכיר, כשאני חושב על עצמי כעל מפקיר, כעל נוטש, כעל רובוט של החיים, אני מזדעזע הרבה יותר.
    אין ספק שהתמונות האלו הן תמרור אזהרה עצום בשבילי.

  • 64.

    קבלתם שינוי..תהנו

    יהודי מאמין בה'', 07/05/07 00:43

    התנתקתם בעקבות ההתנתקות, סופית מכל אח יהודי

  • 63.

    אי דיוק

    אי דיוק, 07/05/07 00:40

    האופנוען שעצר הוא לא הראשון שעצר הוא פשוט הראשון שעצר בתוך הפריים של המצלמה.
    לקראת סוף הסרט רואים אנשים מגיעים מצד ימין של הפריים לעזור הם כנראה פשוט עצרו את הרכב בצד והגיעו.
    ובטח לקח להם חצי דקה להעמיד את האוטו ולהגיע

  • 62.

    מספיק להשתחל בין מכוניות

    טל, 07/05/07 00:39

    הרע עדוע כי בארץ רוכבי הקטנועים חושבים כי מותר להם הכל.

    אתם צריכים לסוע באמצע הנציב כמו באירופה. כל העקיפות הללו רק מובילות לתאונות כאלו.

    למה לעקוף באמצע צומת? זו עבירת תנועה ברורה. מה אשמים נהגי המשאית והגרר? הם נסעו בנתיב שלהם בבירור.

    • המכוניות צופרות לך אם אה נוסע באמצע הכביש

      דורון, 07/05/07 03:44

      אין פה תרבות נהיגה וכל בעלי ה 4 גלגלים מזלזלים בזכום של אופנועים והולכי רגל להשתמש בדרך בבטחה

  • 61.

    לפרסם את שמות המתעלמים בעיתון!

    מיקי, 07/05/07 00:37

    ותפסיקו כבר לנסוע על אופנועים!!!! זו סכנת נפשות, כל תאונה קטנה שכל אחד מאיתנו עבר ברכב בחיים, כל תאונה קטנה זה מוות בטוח!

  • 60.

    הפכנו לעם מגעיל!!

    צייד עמלקים, 07/05/07 00:37

    אבל אל תדאגו! זה עוד יבוא לנו בהפוכה מבורא עולם, ובקרוב מאוד שמלחמת גוג ומגוג תתחיל אתם תבינו על מה אני מדבר!! הייתי מוחק 70% מהעם שלנו!!

  • 59.

    לאן הגענו

    אזרח, 07/05/07 00:34

    האם נעשנו אטומים ???
    יותר חשוב להגיע לעבודה בזמן ?
    איך לא עוצרים לסייע במקרה כזה
    פשוט מעורר חלחלה

  • 58.

    פשוט עצוב! על כולנו לעצור ולחשוב מה קורה לנו! (ל''ת)

    אסף, 07/05/07 00:31

  • 57.

    תופעה ידועה בפסיכולוגיה

    אני, 07/05/07 00:31

    תקראו קצת ותבינו שזאת תופעה שכיחה.

    • המכונה אפקט הצופה מן הצד (ל''ת)

      פסיכולוגית, 07/05/07 09:09

  • 56.

    איבדנו את הבושה!

    רחמן, 07/05/07 00:26

    לסדום דמינו וללא ערכים נהיינו.
    עם קשי עורף הפוקר עול ואכזר.
    מי שמרחם על אכזרים סופו שיתאכזרו עליו.
    למה? אנחנו שואלים.
    איזה עם אנחנו?
    העם לא אשם, המנהיגים שסירס מהעם את יהדותו אשם. לכן אנו פה עם מטומטם ונרדף.
    איבדנו את הנשמה.
    לראות ולבכות.

  • 55.

    מה קרה, כבר לא סקרנים?

    Melina Perez, 07/05/07 00:25

    משתתפת בצער המשפחה.

  • 54.

    לא יאומן...נמחץ הלב (ל''ת)

    איציק, 07/05/07 00:15

  • 53.

    זה מה שקורה שנוטשים את הדת וסוגדים לתרבות אמריקאית (ל''ת)

    אמיר, 07/05/07 00:06

    • אין שכל אין דאגות

      מזועזעת, 07/05/07 04:36

      אידיוט מה הקשר בכלל???
      במקום להשמיץ נסה לתקן ותתחיל להסתכל במראה

    • איזו דת? כל דת או רק הדת ''הטהורה'' שלך? לגויים אין מוסר? (ל''ת)

      פוץ, 07/05/07 11:09

  • 52.

    ביבי הביא את אמיריקה (ל''ת)

    אבי, 07/05/07 00:06

  • 51.

    להעמיד את כל המתעלמים לדין! להוקיר את המסייעים שכמעט נדרסו בעצמם!

    ההמום מכוכב צדק, 07/05/07 00:03

    יש לחוקק חוק שנקרא ''לא תעמוד על דם רעך'' ולהעניש בחומרה את כל המתעלמים שאפילו כמעט דרסו את מי שכן היה בן-אדם וניסה להציל.

    ''כל המציל נפש מישראל כאילו הציל עולם מלא''
    וכל המתעלם מנפש בישראל עדיף שלא היה מגיע לעולם!

  • 50.

    עדיף כבר לחיות באמריקה ישראל נהרסה

    אשר, 07/05/07 00:03

    כל המדינה הזאת נהרסה בגלל העליות בגלל הערבים
    כבר עדיף לחיות במקום אחר
    לישראל כבר אין פלוסים עברו הימים האלה

    • israel

      henshi, 07/05/07 02:34

      i am no noer in israel

      • לתושב מיאמי

        ישראלי, 07/05/07 04:01

        אני חי במיאמי משנת 1966 למרות שאני פה ליבי בארץ ותמיד יהיה בארץ טוב או רע

  • 49.

    זה מזעזע אני לא יכולה להאמין שזה קרה כאן. (ל''ת)

    דור, 07/05/07 00:03

  • 48.

    אם באזור היה מתנדב של ארגון ''הצלה'' יתכן והיה אפשרות להציל את חייו,

    צריך לחזק את, 07/05/07 00:01

     כידוע כל שניה גורלית, הארגון מבוסס על מתנדבים שמפוזרים בין חלקי הערים השונות, וכך ברגע של קריאה, מקבלים אותה כל המתנדבים, ומי שקרוב למקום מגיע. שהרי עד שמגיע האמבולנס מסוף העולם חולפים להם דקות יקרות, שהם בעצם חיים.

  • 47.

    מערבל?!

    נורית אדומה, 07/05/07 00:00

    האם נתפש נהג המערבל?
    מעניין אם יש לו קשר למקרה

  • 46.

    איפה הערבות ההדדית שכ''כ אפיינה יהודים כל הדורות?! בבקשה תכנסו...

    על ''עגלה ערופה'', 06/05/07 23:53

    אנחנו לא עוצרים לטרמפים, עסוקים כל הזמן בעונג הבא, הפערים גדלים, החברה נהנתנית ועכשיו זה...

    מה לעזאזל קרה לנו?!

    אולי הניתוק מהערכים ומהמושגים היהודיים (אני לא מדבר על שמירת מצוות) שהחזיקו אותנו בחיים כל הדורות ועזרו לנו להצליח בכל מקום, אולי זה מה שקרה?
    אולי העובדה שרוב הקוראים לא שמעו על המושגים ''לא תעמוד על דם רעיך'' ו''כל ישראל ערבים זה לזה'' אולי יש לזה קשר?
    כמה מיכם מקירים את מצוות ''עגלה ערופה'' שמטילה אחריות על יישוב שאדם מת נמצא בתחום שיפוטו (אפילו בשדותיו...) וראשי אותו יישוב צריכים לבקש מחילה מהמת על שלא תאגו לבטחונו ועליהם לדאוג לקבורתו ולפרנסת משפחתו...

    איפה אנחנו ואיפה כל זה?

    ואולי על חוסר הסולידריות בחברה הישראלית צריך להקים גם וועדת חקירה? כי העתיד שלנו תלוי בזה הרבה יותר מבעתידו של אולמרט זה או אחר...

    בבקשה תחשבו על זה, כי זה הרבה יותר חשוב ממריבות ציפי-אהוד-עמיר

  • 45.

    לא אדישות, ולא בטיח.

    אביחי, 06/05/07 23:53

    האנשים עצרו מיד לאחר הצומות ובאו לעזור.
    הסרט הזה פשוט ערוך.
    אני הייתי שם, ובאו הרבה אנשים לעזור, אמנם לא עצרו באמצע הכביש (כי לא ידעו שהמצב קשה), אבל בהחלט באו לעזור.
    חבל שהעתונות מעבירה ביקורת, במקום לפרגן.

  • 44.

    אין ספק - התבהמות לשמה

    חיים, 06/05/07 23:52

    אני בוש ונכלם בעם הזה, שום מילה אחרת לא תוכל להוסיף או לתאר את מה שאני מרגיש כרגע!!!!!!!!!!

  • 43.

    אני בשוק!! איך יכולתם??? (ל''ת)

    מיכל, 06/05/07 23:49

  • 42.

    בושה וחרפה לנו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    קמי, 06/05/07 23:49

  • 41.

    זה לא מפתיע, זו בדיוק ההתנהגות של תושבי המרכז בזמן המלחמה

    אלי, 06/05/07 23:47

    היו היום אלף פצועים בקרבות, בואו נלך לשתות בירה באיזה פאב.
    נהרסו היום כמה בניינים בצפון, בואו נלך להופעת סטנד אפ.

    אדישות, ניכור, ריצה חזירית אחרי הכסף, התמקדות בעצמי ורק אני, כל אחד בבועה של עצמו והאחרים יכולים למות, רק שיעשו זאת בשקט ולא יפריעו.
    אנשים בצפון נהרגים, נפצעים נכנסים להלם ואתם בשלכם, מגלגלים עיניים לשמיים וממשיכים.

    הנהג שנהרג היום בתאונה נהרג מאותו תסמין, כל עוד זה לא נוגע לי זה לא חשוב גם אם הוא מפרפר למוות מטר ממני. אני ואפסי עוד, למה שאצא מהמזגן בשביל חיים של אחר? אני מכיר אותו? למה אלכלך את הידיים בדם שלו? אני עובד צוורון לבן...

    עם מגעיל , ראיתי את זה במלחמה.

    • אתה צודק, כמו בעת המלחמה, ת''א עיר הפריצות והחטאים (ל''ת)

      טורונטו, 07/05/07 04:50

  • 40.

    this is disgusting, th behavior o eople i this country is amazing

    primitives, 06/05/07 23:46

    we have succeeded in copying amrican mentality and taking it to the extreme.

  • 39.

    נהיינו ככל הגויים,אנא אנו באים??

    יהודי אבל, 06/05/07 23:46

    רציתם מדינה ככל העמים וככל הגויים..זה מה שקיבלתם..

  • 38.

    רק לדוסים יש לב ורגש יהודי. (ל''ת)

    דודי טוביאס, 06/05/07 23:44

  • 37.

    להיות יהודי וישראלי

    יואב, 06/05/07 23:43

    זה נכות של 100 אחוז וזאת ההוכחה
    לכן אני מיתבייש להיות יהודי וישראלי

  • 36.

    לפתוח בחקירה פלילת נגד הנהגים. (ל''ת)

    לפרסם את השמות, 06/05/07 23:43

  • 35.

    אחי בני ישראל !!! יהודים אנחנו!!!

    חיים קויפמן, 06/05/07 23:40

    אנא אנא רק שלא נאבד את האופי היהודי.

    רחמנים בני רחמנים.

  • 34.

    חיות אדם,בושה וחרפה,ביזיון למין האנושי

    שרון, 06/05/07 23:39

    אפילו בעל חיים היה עוצר לראות מה קרה.....
    הלב מתכווץ מכאב לראות את זה.

    פשוט בזיון לאנושות.....אין משהו אחר לומר.

  • 33.

    איך הם ישנים בלילה? (ל''ת)

    עודד, 06/05/07 23:39

  • 32.

    אירועים כאלו מצדיקים גזירת חורבן, אולמרט מתאים לנו!!!

    קורא בכאב, 06/05/07 23:38

    על אירועים כאלו, המשקפים את מצבה של החברה הישראלית מגיע דין חורבן טוטאלי, יציאה לגלות ל-2000 שנה נוספות. לא פחות.

    המנהיגות של העם הזה (אם אפשר לקרוא לה כך) ראוי לו והוא ראוי לה.

    לסדום היינו לעמורה דמינו.

  • 31.

    *****שקרנים, למה אתם מנפחים? 60 שניות זה לא ''דקות ארוכות''. תספרו.** (ל''ת)

    יוסי, 06/05/07 23:36

  • 30.

    הוא שכב דקה ו-20 שניות בדיוק

    עם זבל, 06/05/07 23:32

    תסתכלו על שעון המצלמה. וזה המון זמן בשביל פצוע

  • 29.

    זו המראה הכי גדולה שקיבלנו על מצבה של (ל''ת)

    החברה הישראלית, 06/05/07 23:32

  • 28.

    כמו בלינץ בראמללה!

    אסף ב., 06/05/07 23:29

    המשטרה חייבת להוציא מהתיעוד הזה את כל מספרי הרכב של המכוניות הפושעות/המתעלמות ולהעמיד לדין את הנהגים העבריינים!!!

  • 27.

    גועל נפש של אנשים

    רוני, 06/05/07 23:27

    אדם מרוח על הכביש ואף אחד לא עוצר לסייע ולפחות לעצור את התנועה שלא ידרס בשנית.
    מדינה ואנשים אגואיסטים שלא יאמן.

  • 26.

    כך ניראת החברה הישראלית הדג מסריח מהראש!

    ש.לוין, 06/05/07 23:26

    את הדוגמה להתעלם לחלוטין נותן הראש ממשלה ההזוי הזה. החברה הישראלית התבהמה בצורה נוראית , זו כבר לא חברה . אדם לאדם זאב וכל דאלים גבר.

  • 25.

    35 מכוניות ואופנועים

    מוטי, 06/05/07 23:24

    עברו כשהבחור שכב כמו כלב על הכביש אף אחד לא חשב לעצור
    מאחל לכולכם שתמותו כמו כלבים לבד ושאף אחד לא יעזור לכם
    אמן

  • 24.

    גם הדיברה הזו הופרה - בעצם אין לנו עילה לעשרת הדברות - ולא לה'

    איש, 06/05/07 23:23

    אני חושב שאת כל עשרת הדיברות כבר לא קיימנו שנים.
    אז מה העילה שלנו לקיום כאן ?
    אהההה... הביטחון , ביטחון , בשם הביטחון נהיה בהמות ונחיה כמו מפגרים נכון ?

  • 23.

    מה אתם רוצים - אזרחים לוקחים דוגמא מהמנהיגים שלהם.

    אזרח, 06/05/07 23:20

    לגרום להרג והרס של אזרחים, ולצפצף כל הדרך אל הבנק. העיקר מקום העבודה. לא אחריות לא מוסר , בקיצור , זו האינפנטיליות הישראלית .

  • 22.

    לחוקק מיד חוק ולאכוף אותו

    קלוד, 06/05/07 23:20

    בבלגיה קיים חוק ואדם יכול להיות מובא לדין על אי הושטת עזרה לאדם הנמצא בסכנה. צילצול לכוחות ההצלה כמוהו כהגשת עזרה. כך אפשר היה להביא לדין את כל הנהגים שעברו ליד הפצוע ולא הביאו לכך שתושט לו עזרה מיידית

    • לידיעתך יש כזה חוק בארץ

      ליאור, 07/05/07 02:00

      החוק נקרא לא תעמוד על דם רעך
      והוא מחייב אדם להושיט עזרה למי שנמצא בסכנה, אלא אם הדבר יסכן גם אותו.
      ניתן גם להזעיק עזרה במקום.
      הבעיה היא שהעונש על הפרת החוק הוא קנס בלבד (ולא גדול), כך שלא הייתי תולה בחוק תקוות גדולות.

  • 21.

    משה חי ישראלי ז''ל - כמה סימלי

    בנימיני, 06/05/07 23:20

    עם ישראל חי ז''ל

    אנחנו חברה מתה בגוף מנוון ורקוב.

    משה היה שובר עלינו שוב את לוחות הברית.

  • 20.

    פני העם כפני המנהיגים - ותמיד חשבנו שרק בחו''ל זה כך. זה לא. (ל''ת)

    דני, 06/05/07 23:19

  • 19.

    הגענו גם לזה - אמרנו שהמוסר נעלם מהארץ הזו.

    איש, 06/05/07 23:19

    אם לראשי המדינה נעלם המוסר , זה מחלחל גם לאזרחים.

  • 18.

    ראיתי את זה בחדשות 10 ואני מזועזעת קשות!

    נ, 06/05/07 23:17

    לא יתכן! עם ישראל! לא יתכן שמישהו יפגע בתאונת דרכים או מכל סיבה אחרת ויהיה מולכם אם זה על הכביש או לא, ואתם לא תעשו משהו בנידון! איזו אדישות! איזו חוסר אכפתיות! מה אם זה היה הבן שלכם? אח שלכם? אבא שלכם וכו'?! הייתם רוצים שככה יתייחסו אליכם?! גועל נפש! פשוט חוצפה!
    אני מזועזעת קשות!!!!!!!!!!!!!!!!
    עם ישראל, עם סגולה, כן בטח!
    לא פלא שהמנהיגים שלנו כאלה אם לעם לא אכפת אחד מהשני למה שלמנהיגים (גם כן עאלק) יהיה אכפת?!!!

    ובלי קשר אבל עם - ליום מעשים טובים שחל מחרתיים ביום שלישי כבר נרשמתם?! בטח שלא. בטח רק אני אהיה שם.

  • 17.

    איזה גועל נפש!!!!!!

    סיון, 06/05/07 23:15

    ממש זוועה, בושה להיות חלק מהמדינה הזו.. אולי חייו היו נצלים, ניראה קצת יותר חשוב מלהגיע בזמן לעבודה. עם רודף בצע, ללא ערכים ללא מוסר. ממש גועל נפש.
    להוציא את מספרי הרכב שנקלטו במצלמה ולהעמיד לדין בעבירה ''לא תעמוד על דם רעך'' אולי אם כמה אנשים ''יבלו'' בכלא הם ילמדו מוסר!!

    תנחומי למשפחה.

    • חייו לא היו ניצלים

      שחר, 07/05/07 01:27

      אני תושב אזור וראיתי אותו לפני שפינו אותו..וגם אם היה חדר ניתוח באמצע הצומת חייו לא היו ניצלים ולא אתאר את הזוועה..
      בלי שום קשר זה גועל נפש שאנשים לא ניסו לעזור, פשוט בושה.

  • 16.

    פשוט סמלי שחלק משמו של ההרוג - ''ישראלי''

    יונתן, 06/05/07 23:12

    ישראל 2007:

    לא מכבדת את חייליה המתים. (ארקדי צריך לממן אתר הנצחה?)

    לא מכבדת את חייליה החיים.
    (רק פראייר עושה פה מילואים היום)

    לא מכבדת את החולים.
    (חולי סרטן מתים כי הם לא חולים במחלה הנכונה שנמצאת בסל התרופות)

    לא מכבדת את הזקנים שבנו אותה.
    (תנסו לחיות מדמי פנסיה.. נראה אתכם מצליחים)

    לא מכבדת את ניצולי השואה.
    (ניצול שואה בגרמניה חי יותר טוב מאשר בישראל)

    אני יכול להמשיך ואני בטוח שלכולכם יש דוגמאות משלכם, אבל בשביל מה? ה''ישראלי'' לא נדרס היום, הוא מת כבר מזמן.

    ושהאחרון יכבה את האור.


    • יונתן... לאן שאתה הולך-

      Melina Perez, 07/05/07 01:12

      קח אותי איתך!!!

      אם הרצל היה חי, הוא היה מת מבושה שככה נראה החזון שלו.

    • לא צריך לכבה את האור , כשנלך מכאן חברת החשמל הגנבים ישארו כאן.

      Athlon64, 07/05/07 02:02

      הם לא יכולים לעזוב בשום מצב ,

      באיזה מקום הם יוכלו עוד להנות משחיטות כזו ?

  • 15.

    יש חוק נגד זה וצריך להעמיד אותם לדין! (ל''ת)

    אנשים מבחילים, 06/05/07 23:10

  • 14.

    מביאים לי סרט מאוגנדה או סודן ואומרים שזה בישראל

    טורונטו, 06/05/07 23:09

    תחליפו בבקשה את הסרט במכונה ותשימו את יהורם גאון או דודו טופז. מספיק עם סרטי הורדה מהאינטרנט של אוגנדה. בשביל מה משלמים את האגרה? כל פעם שישכבו על הכביש אתם תראו לנו?

    • אחי קח כדור ולך לישון

      lior, 07/05/07 01:24

      עדיף קופסא שלמה
      אם אין בטורורונטו
      תזמין מאוגנדה

  • 13.

    מה הפלא

    דניאל, 06/05/07 23:02

    עם חינוך מפגר ואטום כמו של המדינה והמנהיגים הנהורים מה הפלא.
    חייה ותן לחיות ואם אתה כבר מת אתה לא שווה כלום
    איבדנו כל צלם אנוש.
    זהו תוצאת החינוך שקיבלנו לחנך את בנינו.
    רק חינוך טהור עם ערך למידות טובות ותורה יעזור לנו.

  • 12.

    בושה וחרפה שיש אנשים כאלה במדינה שלנו

    אבי(רוכב קטנוע), 06/05/07 22:53

    פשוט נדהמתי לראות את האדישות של האנשים . פשוט בושה וחרפה.
    אין מילים

    • וגם..

      שוםכלום, 06/05/07 23:01

      אם זה היה האבא שלהם, גם היו מתעלמים?

  • 11.

    מדינה של חזירים (ל''ת)

    דני, 06/05/07 22:51

  • 10.

    אי אפשר להאמין!! צריך להעמיד לדין על ''לא תעמוד על דם רעך''~ (ל''ת)

    גועל נפש, 06/05/07 22:51

    • צריך להעמיד לדין על ''מה ששנוא עליך, אל תעשה לחברך''

      הצדיק מסדום, 07/05/07 00:15

      כאשר באו לשאול את הלל הזקן, מהי כל התורה על רגל אחת, ענה - ''מה ששנוא עליך, אל תעשה לחברך''.
      עם כל הצער והכאב על אובדן חיי אדם ועל אי עזרה לזולת, אולי נתעמק ונבדוק למה זה קורה? בכביש?
      מעולם (ואני נוהג כבר ארבעים שנה), אבל מעולם, לא ראיתי שבעוצרי ברמזור או בפניה, רוכב קטנוע/אופנוע, עומד מאחרי (או לפני), ממש כמו כל רכב אחר בכביש.
      לעולם, אבל לעולם, רכב דו-גלגלי, יזגזג כדי להגיע לראש התור/הטור.

      הערתי כבר לרוכבים אלה והתגובות היו בין ''יאללה, יאללה, סע כבר'' לבין כמעט שליפת סכין (אמיתי).

      אגב, ראוי שאכן נלמד מאמריקה, כיצד רוכבי דו-גלגלי נוסעים שם. תענוג. ציות מלא לחוק.

      אז כמו שאמרו בצבא - ''תן יחס, תקבל יחס''. ולכן אני חוזר לראשית דברי. ''מה ששנוא עליך, אל תעשה לחברך''.

      מבחינתי (ודעתי לא התשנתה כמלוא הנימה) הרוכבים על דו-גלגליים בכבישי ישראל, הם פושעים ומסכנים חיי-אדם וראוי היה להעמידם לדין, כמעט כמו על ''לא תעמוד אל דם רעך''.

      אגב, מעניין שפתאום נוח לאנשים להתייחס לכתוב בתורה.

      מה עם שמור את יום השבת לקדשו?

      יאללה, תתחילו לפוך אש וגפרית. כיאה לגוברין יהודאין בימים אלה.

      הוכיחו את צידקת טענתי.

  • 9.

    אלוהים ישמור!!! אני משתתף בצערה הכבד של המשפחה

    עדי, 06/05/07 22:50

    רע לי ואני פשוט מקבל בחילה.

  • 8.

    להעמיד את המתעלמים לדין!!!

    דניאלל, 06/05/07 22:49

    למה הפכנו להיות !!! חיות!

    בגרמניה אירע אונס באמצע הרחוב ואיש מהעוברים והשבים לא עצר ולא התעניין .. פשוט נתנו לזה להתרחש .. לאחר מכן קמה צעקה וכל הולך רגל באותו רחוב שיכל לסייע הועמד לדין !

    בושה וחרפה.

  • 7.

    והדביל שצילם את זה לא יכל לעזור?? (ל''ת)

    תחשבו על זה, 06/05/07 22:47

    • אתה אדיוט

      ק, 06/05/07 22:55

      אמרו בהתחלה שזו מצלמת אבטחה על אחד הבניינים.

    • אלה היו מצלמות תנועה.

      ידע.., 06/05/07 22:58

      אבל אולי מי שישב מאחורי המסך יכל להזעיק עזרה...

    • זו מצלמה קבועה שמצלמת את הצומת, וגם, לפעמים צלם מצלם ולא יכול לסייע (ל''ת)

      לא במקרה הזה, 06/05/07 23:00

    • תגובה ל 7 הגאון!!

      דודו, 06/05/07 23:50

      יה מפגר , מה ציפית שהעמוד של מע''צ (זה שצילם ) ירוץ לעזרה???

      העמוד זה שמצלם, והמצלמה שייכת למע''צ ואין מי שמצלם.

      תודה.

    • עכשיו נשאלת השאלה מי כאן הדביל (ל''ת)

      יניב, 07/05/07 00:23

    • לך לבדיקת שמיעה.

      לא חכם, 07/05/07 01:23

      בכתבה מודגיש הכתב שזו מצלמה המוצבת דרך קבע במקום ולא על-ידי איש. זו מצלמת אבטחה.
      ולאירוע: מדינה של מפגרים. מצער.

  • 6.

    איזה עם מסריח אנחנו (ל''ת)

    עם, 06/05/07 22:47

    • זהו זה! עיצרו את המדינה! אני רוצה לרדת!!!! (ל''ת)

      אבי דגן, 07/05/07 00:49

  • 5.

    לסדום היינו לעמורה דמינו. (ל''ת)

    דליה גרוס, 06/05/07 22:46

  • 4.

    לא עוזרים בגלל המשטרה

    דני, 06/05/07 22:42

    ניסיתם פעם לתת עדות במשטרה???
    השוטרים מתנהגים אתך כאילו אתה האשם אתה העבריין מטרטרים אותך...ומוציאים לך את הנשמה
    אז כל אחד ששכל בראשו מתנער ובצדק..הגיע הזמן שיחוקקו חוק נגד התעללות השוטרים בעדים..אפילו עד כדי ששוטר יבוא אליך כן אליך על מנת לקבל עדות..או אז אולי ורק אולי אנשים לא יפחדו לעזור...ועד אז.? נו כרגיל העל הכובע הוא בעל הכוח...

    • מה הקשר ,דביל???

      דני,כדור הארץ, 06/05/07 23:21

      איך שירבבת את מרמורך על השוטרים בתור תגובה\תירוץ לעובדה שלא עזרו לגבר חסר ישע ששרוע על הכביש??????

      • ובוא נגיד שהשוטרים באמת מתנהגים ככה, אתה מעדיף שבן אדם ימות רק

        אייל, 07/05/07 02:56

        בשביל שלך לא יהיה נעים בחקירה?

    • התירוצים העלובים האלה לא מסתירים את ערוות העם והמדינה! אכן נבל העם. (ל''ת)

      ואם זה היה בנך?, 06/05/07 23:57

    • לא מצדיק המעשה אבל נכון

      אזרחית, 07/05/07 02:37

      אם אתה עד לתאונה העתיד שלך הוא טירטורים, תיזוזים וכמובן הוצאות רבות ואל תמרחו אותי עם החזר הוצאות אני באתי מת''א להעיד בצפת והחזירו לי חצי ממה ששילמתי על הנסיעה. שילוב גרוע של משטרה ובתי המשפט... אבל שוב למרות הכל אין זה מצדיק את חוסר הסיוע!

  • 3.

    תודה לאולמרט על הדוגמא האישית המצויינת לאזרחים

    איש לנפשו, 06/05/07 22:42

    כל אחד לשמור על התחת שלו!

  • 2.

    רציתם אמריקה? קיבלתם. (ל''ת)

    דן, 06/05/07 22:41

    • פעם בארץ זה היה אחרת

      אילן, 06/05/07 22:49

      אמריקה כאן.

      • עצוב (ל''ת)

        עומר, 07/05/07 00:05

      • אמריקה כבר יותר טוב פה הכל הפך לזבל

        אשר, 07/05/07 00:05

        לפחות שם אפשר לחיות בכבוד

    • אבל אפילו באמריקה זה לא כך . זה יותר גרוע כאן. (ל''ת)

      איש, 06/05/07 23:24

    • מה אתה מדבר?? אפילו פה אין דבר כזה אתם לא קולטים....

      גיל מיאמי, 07/05/07 00:43

      אבל אתם הולכים ונהיים ערבים משנה לשנה.

  • 1.

    פשוט טירוף...

    nestol420, 06/05/07 22:39

    אנשים משוקצים... מילא לא לעצור אבל להתקשר לאמבולנס דחוף!

    • ומי התקשר לאמבולנס? (ל''ת)

      ?, 07/05/07 00:20