• 98.

    על מזוז לבדוק -העברת כספים למגזר הערבי

    ישמעאל, 06/05/07 19:16

    פרץ,שיושב בראש ועדה היקצה מאות מליוני שקלים למגזר הערבי בתואנות מטופשות.על מזוז לבדוק את ההקצבה בהקשר לשוחד בחירות !!

  • 97.

    בחירות , אליבא דפרץ , יביאו רע. אם הוא אומר - הוא יודע.

    פטדה, 06/05/07 09:29

    יש לו קבלות על הבנה וקוגניטיביות גבוהה.
    יושר ותבונה , כבר אמרנו ?

  • 96.

    לקחת תפקיד שגדול על מידותייך למען כיסא (ל''ת)

    לא מפחדים, 06/05/07 08:58

  • 95.

    ערב רב של כלומניקים

    דורי, 06/05/07 08:39

    ערב רב של כלומניקים
    אשר מנהלים מדינתנו בצורה הרת-אסון, שלומיאלית-חובבנית-ילדותית
    ערב-רב של הולכי-בטל, מלחכי-פינכא, ג'ובניקים
    החושפים פרצוף אמיתי של ממשלה כושלת-מרושלת-נכשלת,
    ממשלה רהבתנית-ראוותנית, בלתי-ראוייה, לא-מציאותית.

    ערב רב של מאומניקים
    אשר דאגתם הבודדה-היחידה היתה, נותרה והנה
    לתועלתם, להישרדותם האישית, למצבם הכלכלי, לכיסאם
    ערב-רב של שומניקים
    המוליכים שולל ומשטים, איש-איש בדרכו, כהרגלו, בשיטתו,
    כל יום מחדש, בלי-טיפת-בושה וכלימה, בנו-בכולנו, בעם.

    ערב רב של חלתורניקים-טימטומניקים
    הניזונים מריק, מאוויר, משום-כלום, ממאום, מהבל-פה, מלל, אבל וסבל,
    ערב-רב של פיות-מפיקי-מרגליות, אנשי-מתק-שפתיים, פיטפוטניקים
    אשר שעון החול שלהם, זה מזמן כבר, אזול-גם-אזל,
    פוליטיקאים נכלוליים המשליכים יהבם, סומכים על זכרון קצר, תועלתני, נהנתני, דל
    עמום, עמוס, עלוב, חלול, נבוב, רקוב, מנומנם, משועמם, מעורפל,
    של עם אשר לבירא עמיקתא, למרבה פליאתו-תמיהתו הרבה, צנח, נפול-נפל,
    אך רצון כן לשינוי חיוני-חיובי-אמיתי-מהותי-הכרחי כליל נעדר, משולל.
    עם אשר במחדלי-פישולי-כשלונות ''מנהיגיו'' קורס-נמס-מתמוסס-גוסס-מתבוסס,
    מוצא עצמו לפתע ''פתאום'' שבוי, לכוד, עקוד, נקטל, מחוסל.
    עם אדיש. מביש. מתיש. רדום. שאנן. נקלה. מתבזה. מקומם. מנוטרל.
    עם חדל-אישים. חסר-חוליות. נכשל. מרושל.
    חבול. חבוט. מרוט. מרוד. כואב. דואב. מכה על חטא. מנוון. מנוול.
    הולך מדחי אל דחי. מבכי אל בכי. סובל. מתאבל. מתפורר. מתייסר. אומלל.
    מתקוותיו-כיסופיו-כמיהותיו-ערגותיו מנושל.
    עם שרוי בסכנת-חיים מתמדת. מה עוד רוצה ותובעת ממנו מולדת ?
    (הן רק לאחרונה חגגנו לך עם קוקה-קולה, מנגל ופיצה, את יום ההולדת ?!)
    עם החי בתקופה זו על זמן שאול. זמן אבוד. זמן מושאל.

  • 94.

    בחירת מפלגות נכשלה - צריך לבחור את 5 המובילים כל אחד בנפרד

    העם יצביע, 06/05/07 08:25

    אחרת המדינה אבודה מתוצאת בחירת כיסאות. בלי חשיבה על טובת המדינה ואזרחיה. הזמניים משתנים והבחירה הקיימת כבר לא מתאימה למדינה.

    • לא חייבים להצביע אם אין בעבור מי ובעד מה !! (ל''ת)

      פרשננו, 06/05/07 09:00

      • שכל מי שחושב שהוא מתאים יציע מועמדות - ולפי הכישורים (ל''ת)

        יהיו בחירות, 06/05/07 09:48

  • 93.

    ושהמדינה והאזרחים יהפכו לשפני ניסיון - זה לטובת (ל''ת)

    המדינה או, 06/05/07 08:15

  • 92.

    אתה צודק בחירות מפחידות עם 90% התנגדות לך גם אני הייתי מבינה שבחירו (ל''ת)

    מפחידות, 06/05/07 05:43

  • 91.

    שיר לביבי : ביבי ביבי יה ביבי,,,בא נא בא נא יה חביביייי,,תמהר,,,,,, (ל''ת)

    יעלה ויבא ביבי,, 06/05/07 03:34

  • 90.

    !PEREZ, GO TO HELL

    me, 06/05/07 02:46

    we're already there thanks to you

    • I WILL IF YOU COME WITH ME ME (ל''ת)

      0,3%, 06/05/07 05:32

  • 89.

    ??WHAT THE FUCK DOES HE KNOW (ל''ת)

    me, 06/05/07 02:46

    • YOU'R RIGHT,,,HE KNOWS FUCKALL (ל''ת)

      CHARLIE, 06/05/07 03:30

  • 88.

    אדיוט

    ......., 06/05/07 02:23

    דפקת לנו את המדינה

  • 87.

    אסור ,,לומר אולמרט פרץ באותה נשימה

    0,3%, 06/05/07 02:19

    הוכח ששר הבטחון עמיר פרץ אין קשר לכשלון מלחמת לבנון2 אינו מושחת אדם ישר דרך,לעומת ראש הממשלה,,,,,,,,

    • ישר?? מההיסתדרות??? (ל''ת)

      נאיבי, 06/05/07 02:48

      • כן ישר מהשמים

        0,3%, 06/05/07 05:23

        אני לא תמים חבוב ,,, אני מחפש יושר ואמת

  • 86.

    בחירות מפחידות אותך? סימן שאתה אנטי-דמוקרטיה.

    אורן, 06/05/07 01:59

    פרץ אולמרט וכל ממשלתם יכולים להמשיך לברבר עד מחר על הסכנות הטמונות בבחירות, הספינים אולי יצליחו לסובב כמה אידיוטים שמובלים כצאן לטבח.
    מצטער אני לא מוכן לסבול את השהות שלכם על הכיסאות החשובים האלו.
    אני לא יפסיק להפגין ולמחות בכל אמצעי עד שהאנשים הכושלים האלו יוחלפו במנהיגים ראויים.

  • 85.

    מה שעשו לפרץ זה רצח אופי

    דותן חממי, 06/05/07 01:34

    כל מי שראה אותו ראה כמה הוא שונה מהדמות שבנו לו בתקשורת - הוא אינטליגנטי, ערכי, נחרץ וחריף, מסוגל להתמודד בכבוד עם הכרישים הכי גדולים, וגם להציג הרבה מאוד קבלות על עשייה, שלא שמענו עליהם קודם. לדעתי הרבה מאוד אנשים בתקשורת, ובמיוחד ארץ נהדרת, חייבים לו התנצלות על מסע רצח אופי גזעני וחסר תקדים. אין שום קשר בין הדמות שאני ראיתי היום לבין החיקוי הנלעג שלה. פשוט בושה שמה שמכתיב את התודעה זה החיקוי והמשקפת.

    • גזענות לשמה!

      חייל, 06/05/07 07:33

      אם הוא היה בהיר יותר, עם שם משפחה אחר - כמו אולמרט, או הירשנזון למשל, סביר להניח שהיו מייחסים לו חטאים אליטיסתים יותר. כמו שחיטות, גניבה, או רחמנא ליצלן דברים שדורשים אינטליגנציה. אבל עם ח' ו - ע' כמו שלו, מאוד נוח להציג אותו כדביל, אנאלפבית וכו'...

      ארץ נהדרת וגזענית כל כך.

  • 84.

    פרץ מחפשים רס''ר

    אלי, 06/05/07 01:06

    עמיר פרץ, התפנתה משרת רס''ר בבסיס חיל האויר בדרום. אולי תצליח בתפקיד זה

  • 83.

    בחירות לא טובות ל*אבודה* (ל''ת)

    בגללך!!!, 05/05/07 23:19

  • 82.

    פרץ ואולמרט אתם ביחד ע,ש,ר,,, אולמרט אחד ואתה פרץ א,פ,..........ס ! (ל''ת)

    אמנון בן-יהודה, 05/05/07 23:18

    • מגיב נתניהו בתשלום (ל''ת)

      שקוף, 05/05/07 23:43

      • טל זילברשטיין אתה שקוף? עפ''י הטלויזיה אתה מאוד שמן (ל''ת)

        צייד יחצ''נים, 06/05/07 01:05

  • 81.

    עונת הקיץ הגיעה פרץ בסטה של אבטיחים תתאים לך , (ל''ת)

    אמנון בן-יהודה, 05/05/07 23:13

  • 80.

    מזוז יכול לעצור היום את מגיבי התשלום של אולמרט (ל''ת)

    הכל מתועד, 05/05/07 23:12

  • 79.

    אנחנו לא ראויים לפרץ

    לברד, 05/05/07 23:00

    איזה שר מושלם, לם לם.

  • 78.

    עת לפעול ביוזמות מקומיות מתה הדימוקרטיה הכנסת בגדה בעם (ל''ת)

    תמורת כסא, 05/05/07 22:57

  • 77.

    פרץ/אולמרט מהווים סיכון אסטרטגי חמור למדינת ישראל (ל''ת)

    עת לפעול, 05/05/07 22:46

    • מגיב נתניהו בתשלום (ל''ת)

      שקוף, 05/05/07 22:58

      • מומחה הונאה של אולמרט (ל''ת)

        יהודי פשוט, 05/05/07 23:13

  • 76.

    עם ליברמן וש''ס נבוא בחשבון בבחירות הקרבות

    יואל, 05/05/07 22:42

    כולנו חוזרים הביתה לליכוד

    • אתה באמת מתכוון להצביע בבחירות הקרובות?

      מזכיר המדינה, 06/05/07 09:05

      יש לך בעד מי להצביע ? ושוב יעבדו עלינו ויחלקו את המדינה להם ולמקורביהם ? פרייאר !!!

  • 75.

    בחירות עדיף על הפקרת שדרות ועצימת העיניים מהחאמאס (ל''ת)

    תמורת עסקים עם, 05/05/07 22:33

  • 74.

    שלאף נתן הוראה לליברמן לקבור את מדינת ישראל אסטרטגית יחד עם אולמרט (ל''ת)

    והוא מבצע, 05/05/07 22:29

  • 73.

    ישי סופר את המזומנים שקיבל כאתנן מאולמרט (ל''ת)

    מכספי השואה, 05/05/07 22:28

  • 72.

    צריך להקשיב לו!

    לא הצבעתי לפרץ, 05/05/07 22:26

    כשהוא נכנס לתפקידו הצבא לא היה מוכן למלחמה, הוא לא היה מאומן וחסר ציוד בסיסי. זה היה מצב שבו קיבל אותו פרץ וחודש וחצי לאחר מכן החלה מלחמה. לכל זה יש אישור רשמי בדוח.במצב כזה אי אפשר להאשים את שר הבטחון שנכנס אלא להאשים את אלה שקדמו לו!
    למרות שלא בחרתי בו אי אפשר להאשים אותו !

  • 71.

    שרידות אולמרט ופרץ מונעת את ההתכוננות למלחמת הקיום הקרבה סיכון (ל''ת)

    בטחוני חמור, 05/05/07 22:25

  • 70.

    מנהיג ההסתדרות הכוחני התגלה כאימפוטנט עם טנקים

    נח, 05/05/07 21:47

    כמה נזק שהוא הביא למדינה כשהפריע למשק לתפקד עם שביתות פרועות ומיותרות , וכמה הנזק הזה נראה קטן לעומת הנזק הנוכחי כשנתנו לו תפקיד ביצועי . המסקנה שלי שחוץ ממילים הוא לא יודע לייצר כלום . זה היה ''טוב'' בהסתדרות ועכשיו המלך מסתובב עירום . רק שלא יחזור לנו להסתדרות, הוא עוד עלול להוציא שם את כל האגרסיות והתסכולים מתקופת כהונתו כשר הביטחון . אולי כדאי שיפתח איזה מפעל בשדרות ?(רק שיקבל חומרי גלם בזמן מהנמל אם עיני לא ישבית אותו. .) בכל מקרה , הוא בחור טוב , עתידו לפניו והגיע הזמן ''שיעשה לביתו'' ויניח לנו .

  • 69.

    ש''ס - כמה כסף קיבלתם כדי לתמוך באולמרט הכושל? זמנכם יגיע. תתביישו (ל''ת)

    משה לוגסי, 05/05/07 21:45

  • 68.

    הסורים בפתח

    זרים, 05/05/07 21:44

    מדוע כולם מתעלמים מהמתיחות בגבול עם סוריה?

  • 67.

    פרץ שר בטחון לא משמעותי אז איך התפטרותו תהיה משמעותית? (ל''ת)

    אודי, 05/05/07 21:43

  • 66.

    ש''ס אשמים. אני רוצה לראות שינסו לשכנע אותנו להצביע עבורם. אעיף אותם

    אברהם, 05/05/07 21:43

    הם באים אלינו לשכונה לפני הבחירות לשכנע כי הם פועלים לטובת עם ישראל.....חחחחה
    הם פועלים למען כיסם וכספם. לא מעניין אותם כלום.
    היכן הם עכשיו? מדוע הם לא פורשים מממשלת הזדון שניהלה מלחמה כושלת עם ראש ממשלה מושחת בראשה?
    ש''ס - גמרתם אצלי את הקריירה. אצלי ואצל רבים מהמצביעים שלכם. אינטרסנטים חסרי בושה.

    • אברהם היקר, תצביע נא עבורנו וגם תתרום לנו.

      ש''ס, 05/05/07 22:24

      תרומה אפשר במזומן או תשלומים ללא ריבית.

  • 65.

    שמישהו יציל אותנו מהמסטולים האלו (ל''ת)

    משה, 05/05/07 21:41

  • 64.

    נשיא לבנון: חיזבאללה לא יפורק מנשקו

    עוד מסמר, 05/05/07 21:37

    אמיל לחוד אמר בראיון לתחנת טלוויזיה קובנית כי ''נשקה של ההתנגדות לא יפורק כל עוד אנחנו במצב של מלחמה עם ישראל''. לחוד טען לניצחון במלחמת לבנון השנייה והזכיר את מסקנות דו''ח ועדת וינוגרד השבוע: ''ישראל מודה בעצמה בתבוסתה ובאה חשבון עם הבכירים בה''

  • 63.

    ''יציבות שלטונית'' - שם חדש לדיקטטורה?

    שמאלן שהחלים, 05/05/07 21:35

    כל אלו שמדברים על ''יציבות שלטונית'' מתכוונים בעצם לשלטון נגד רצון העם. זו פגיעה קשה בדמוקרטיה. השופט וינוגרד קבע כי הכח הוא של הציבור והציבור אומר את דברו.
    שאלה לי אליכם אבירי החופש וזכויות הפרט בשם ''השמאל הנאור'' (שמזמן לצערי לא הראה בישראל את פרצופו ואנו האזרחים קוראים לו שיופיע): העובדה שרצון הרוב ייעשה ו''ביבי'' יעלה מפחידה אתכם יותר מאשר אובדן החופש והבחירה החופשית? החופש הוא ענין חמקמק, אם לא שומרים עליו מכל משמר הוא נגוז ומאד קשה ולוקח שנים רבות וקשות להשיבו. תשאלו את הקובנים, תשאלו בסין. וינוגרד מדבר על אובדן ערכי האחריות המשותפת בשם ציניות פוליטית של ''תפוס ככל יכולתך''. זה מה שהביא להתפוררות. מה עם אמת? מה עם צדק?
    אם חפצים רוב העם בישראל בנתניהו כראש ממשלה בתקופה זו, מן הראוי שדרישתם תיעשה.
    ומה אם אתם טועים ודרך ''השלום המדומה'' שאתם מובילים ומנסים לכפות אינה הדרך הבטוחה לישראל ברגע הרה גורל ורב סכנות זה? כפי שדרכו של אולמרט שעזרתם להעלות לשלטון התבררה ככושלת ומלאת שחיתות? הניחו לנבחר רוב העם לבצע את שיקומה של ישראל ממכת ארבה הבוזזים שניחתה עליה, ואחר כך, לכשיושלם השיקום ההכרחי (כן, אויבינו מודיעים שהם מוכנים לסיבוב נוסף, רחב היקף מזה שהיה) נתפנה להתווכח על דמותה האידיאולוגית-ערכית של החברה. שכן בכדי לקיים דיון שכזה יש הכרח קודם לכן להתקיים.
    והרי יותר גרוע מהמלחמה והשחיתות שמביאים אולמרט וקדימה למציאות שלנו אין. לכן אני שמאלן שהחלים מה''ביביפוביה'', ולא אכפת לי מי יבחר העם להעלות עכשיו, יותר מהכל חשובה לי דמוקרטיה, כי בדיקטטורה לא שווה בכלל לחיות.

    • אמת ויציב (ל''ת)

      נשר, 05/05/07 21:48

  • 62.

    לךהביתה וקח איתך את אולמרט וליברמן+הרב עובדיה

    טוק אחד, 05/05/07 21:31

    ולמי ששכח אז בתי-הקברות
    מלאים במנהיגים שלא היה
    להם תחליף

    • מגיב אולמרט בתשלום (ל''ת)

      שקוף, 05/05/07 21:42

  • 61.

    פרץ גורר את מפלגת העבודה,בדרך הנלוזה של הדבקות לכסא. (ל''ת)

    פרץ תתפטר, 05/05/07 21:29

  • 60.

    אדלריזם במלוא הקיטור, יחצנות במקום מנהיגות

    אני, 05/05/07 21:29

    ספינים עליך שמשון.

    להזכירך - וינוגרד קבע שאתם אפסים.

    • מגיב נתניהו בתשלום (ל''ת)

      שקוף, 05/05/07 21:32

      • נתניהו לא צריך מגיבים בתשלום, תסתכל על הסקרים, אייל ארד

        אורן, 05/05/07 21:37

        רק אולמרט צריך לשלם למגיבים.
        תסתכל על עם שלם בכיכר.

      • לשקוף מקדימה

        אפי, 05/05/07 21:39

        חבל על כל יום אתה בקרוב מובטל קדימה. לך לחפש עבודה ויפה שעה אחת קודם

  • 59.

    עמיר, אתה איש מקסים כן ואמיתי אחלה ראיון ובהצלחה בבחירות !! (ל''ת)

    רק לא ביבי, 05/05/07 21:25

    • לא יעזרו הספינים ותירוצים הקלושים .אפילו יחמוביץ אמרה הביתה (ל''ת)

      והיא אינה חשודה, 05/05/07 21:39

    • חלי שלי אמרה לפרץ הביתה..הדו''ח אומר הביתה כשלון כשלת נכשל (ל''ת)

      נכשלת, 05/05/07 21:40

    • רק לא פרץ ..................... (ל''ת)

      רק לא פרץ, 05/05/07 21:49

  • 58.

    אולמרט תשאר!

    אברהם, 05/05/07 21:25

    אתה תתקן את הטעון תיקון. כל אחד אחר ישכח מהדו''ח 5 דקות אחרי שיבחר.

    • בקרוב הקסאמים יגיעו גם לאשדוד (ל''ת)

      לחזק גגות, 05/05/07 21:47

  • 57.

    חלוקה ברורה

    אלי סתוי, 05/05/07 21:24

    אני מחלק את אוכלוסית מדינת ישראל
    לשני חלקים ברורים
    1 קבוצת האוכלוסיה שלא מסוגלת להבין את משמעות הנכס שנקרא
    שר הבטחון עמיר פרץ
    2 ולעומתם קבוצת אנשים כמוני שתעשה כל מאמץ שהמנהיג הראוי הזה יגיע למקומו הראוי כראש ממשלת ישראל והמוצלח שבינהם

  • 56.

    פרץ גם הישארותך בממשלת שלטון לא טוב לישראל

    יניב רינגוולד, 05/05/07 21:24

    פרץ אולמרט וקדימה הם נבחרי ציבור שאינם רצויים בציבור
    בחירות עכשיו

    • מגיב אולמרט בתשלום (ל''ת)

      שקוף, 05/05/07 21:41

  • 55.

    אתה מתכוון שבבחירות יהיו תוצאות לא טובות לך, תוצאות מעולות לישראל

    אסי גיל, 05/05/07 21:23

    צבועים. דיקטטורים. כשלא נראה לכם מה שהציבור רוצה, אתם כופים עליו את דעתכם בכח?
    זהו פרצופו האמיתי של השמאל.
    נחשפתם.
    אין ביניכם ובין צדק או מוסר דבר. על כך נאמר ''דברי חלקלקות בלשונם'' - על החופש ועל זכויות הפרט של ''הפלסטינים'' אתם נאבקים, בעמכם שלכם אתם מנסים לרדות.
    הגיע זמן החלמה!

  • 54.

    צריך להקשיב לו!

    דוד, 05/05/07 21:20

    תקראו את הדו''ח שמראה בפירוש שהוא היחידי שחשב בהיגיון, אבל מול חלוץ ואולמרט לא היה לו שום סיכוי!
    הם צריכים ללכת הביתה!

  • 53.

    שמחתי לשמוע את וינוגרד. אשמח אם אולמרט ופרץ יתפטרו.-נסראלה ,לבנון (ל''ת)

    נסראלה, 05/05/07 21:18

  • 52.

    אולמרט

    יואב, 05/05/07 21:15

    מדוע אולמרט צריך ללכת?

    על הכשלון במלחמה האחרונה, ועל התירוץ העלוב שכולם תמכו בו בשעתו. ואם צלחה המלחמה, והחיזבאללה ניגף והובס והחטופים הוחזרו בשלום; האם גם אז הייתה אומר כי אין לך מונופול על ההצלחה וכי גם לביבי שתמך בך יש חלק בה?
    על שמינה חסר ניסיון לשר הבטחון תוך ידיעה ברורה שגם לו עצמו וגם לרמטכל אין את הניסיון הנדרש,
    ועל שמינה מקורב מושחת וחדל אישים לתפקיד שר האוצר. והרי בדיוק על כך אמר קהלת:''מעות לא יוכל לתקון וחסרון לא יוכל להמנות''.
    על מנת לאפשר תיקון מהיר ויסודי של כשלי המלחמה, שאולמרט- הכישלונר הראשי וודאי שלא יכול לתקנם.
    על מנת לאפשר לו זמן ומשאבים כדי להגן על עצמו ממבול פרשיות השחיתות ששמו כרוך בהן.

    אך מדוע אולמרט ישאר בתפקידו?

    כיון שלועדת ווינוגרד אין את הסמכות המישפטית להדיחו.
    כיון שלחברי הכנסת חשוב יותר לשמור על הכסא מלשמור על טובת המדינה. וכל אחד מהם יודע שהפלת אולמרט תביא לבחירות חדשות ולסיום כהונת מרביתם. וגם אולמרט יודע זאת היטב...
    כיון שכראש ממשלה הרבה יותר קשה לחקרו, והרבה יותר קל לו להתגונן.
    והעיקר- השרדותו הפוליטית חשובה לו לאין ערוך מטובת מדינת ישראל.

    • אולמרט למרות הכל (ל''ת)

      למה, 05/05/07 21:23

      • אולמרט הביתה! (ל''ת)

        זין בעין, 05/05/07 21:40

      • למרות הכל ובגלל הכל אולמרט התפוטר (ל''ת)

        אפי, 05/05/07 21:41

      • מצויין! שימשיך לרסק את קידמה (ל''ת)

        עליזה, 05/05/07 21:51

  • 51.

    פרץ לך הביתה וקח איתך את אולדרק (ל''ת)

    שועלי, 05/05/07 21:15

  • 50.

    אולמרט ופרץ פוגעים ביכולת ההרתעה ...

    הצופה, 05/05/07 21:12

    פרץ שהוא מצטייר אצל אויבנו בטלביזיה של החיזבלה כמטומטם שמסתכל דרך משקפת עם עדשות מכוסות ובכך הוא אינו תורם להגברת כושר הרתעה ודחיית עימות קרוב אלא הפך מכך לכן יש להחליפו מיד וגם את אולמרט.

  • 49.

    ישראל: בחירות לא יביאו תוצאות טובות לפרץ (ל''ת)

    clue, 05/05/07 21:09

    • למה מי ?

      ד''ר ארוין, 05/05/07 21:37

      אומרים שאזרחי ישראל שוכחים מהר
      זה לא נכון !

      עובדה,
      בגין עם וייצמן - סיני וימית ז''ל
      שרון ומופז - עשרות יישובים בגוש קטיף ז''ל ואלפי משפחות של פליטים ישראלים
      רבין ופרס - אלפי נפגעים של הסכם אוסלו האומלל
      ברק ו... - הנסיגה מלבנון, התחלת מלחמת לבנון השנייה

      את מי תביאו לנו עכשיו :
      את ברק ויעלון ?
      את ביבי וליבני ?
      את בוז'י ורמון ?

      אולי, לשם שינוי, נקדים רפואה למכה
      אולי, לשם שינוי, נחשוב על משהו רציני

      ללא עבר פוליטי
      ללא דרגות אלוף
      סתם יהודי
      וגם ציוני
      שיודע מה טוב ליהודים

      שוה לנסות

  • 48.

    קראתי התגובות, שכחנו כבר את אלדד רגב ואת אהוד גולדוואסר ?

    מבקר תגובות, 05/05/07 21:08

    הם נמקים בלבנון ואנחנו מקשקשים על שרץ פרץ פרס ? וכי שכחנו שאין לנו שר אוצר ? שהגנב הגדול מחזיק בתיק האוצר בנגוד לעמדת היועץ המשפטי ? ואגב למה לא שומעים את המושחת המשפטי ?

  • 47.

    שר בטחון פרץ פחות דבורים תתפתר הביתה

    ראובן, 05/05/07 21:08

    התוכן בקצור פחות דבורים לחזור להסתתרות לדאוג לועדים שלנמלים וחברת החשמל ליותר כסף תתפתר

  • 46.

    נסראלה תמך בוינוגרד.ורוצה בפיטורי אולמרט-פרץ -אל תתפטרו (ל''ת)

    שושי, 05/05/07 21:07

  • 45.

    ואולמרט הביא תוצאות טובות לישראל?

    המאמן- הביתה, 05/05/07 21:05

     

  • 44.

    אנשי הימין: למרות ההתנגדות להתכנסות אסור לכם לגרום לפיטורי אולמרט

    אבי, 05/05/07 21:05

    פרץ עכשיו בכך אתם מחזקים את המורל בחיזבלה.נסראלה מלא שבחים לוינוגרד. זה לא בחינם. הוא מבין שפיטורי אולמרט פרץ יזיקו לנו ויועילו לו . אל תתנו לו את זה כעת

  • 43.

    ראיון הזוי של שר שצריך לשלחו להסתכלות (ל''ת)

    ארנון, 05/05/07 21:01

  • 42.

    גם החמאס והחיזבאללה רוצים שאולמרט ופרץ ימשיכו .... (ל''ת)

    מיקי, 05/05/07 21:00

  • 41.

    נסראלה התפטר,אולמרט-פרץ השארו! (ל''ת)

    יוסי, 05/05/07 20:59

  • 40.

    וינוגרד רצה להראות שהוא לא שפוט של אולמרט-מסקנותיו מעודדות את נסראל

    זיו, 05/05/07 20:58

    אל תתפטרו!

  • 39.

    התפטרות פרץ תחזק את המוטיבטציה בחיזבלה -פרץ אל תתפטר עכשיו. (ל''ת)

    רועי, 05/05/07 20:56

  • 38.

    ברק,לא שכחנו איך הפקרת את ''יוסף מדחת'' בקבר יוסף...

    אור, 05/05/07 20:55

    יוסף מדחץ דימם למוות בגלל ההססנות והפחדנות שלך והרמטכ''ל לשעבר מופז.הכישלון הזה צורב וכואב לכל מי שיה נוכח בכישלון ובחידלון המהדהד הזה.פעם ראשונה היתה הפקרת לוחמים בצורה כל כך ברורה ומודעת עד שפגעה בתודעה הישראלית שאין מפקירים פצוע בשטח .בושה וחרפה על התנהגותך זו .אתה חייב הסבר למה שקרה ולמה לא פעלת כמו שלוחם מס 1 צריך לפעול .

  • 37.

    אני באופן אישי לא בעד פרץ.אבל התפטרותו תחזק את המוטיבטציה בחיזבלה. (ל''ת)

    פרץ הישאר, 05/05/07 20:53

    • אתה לא מבין

      משה, 05/05/07 21:02

      החיזבאללה כבר נמצא בשיא המוטיבציה שלו.כל עוד פרץ הוא שר הביטחון אם שמחים וצוהלים...מה יותר טוב להם מאשר טירון שמוביל את כוחות האוייב?? ועוד טירון שהם כבר ניצחו בעבר....
      להיפך...אם יתפטר שר הביטחון כמו שהוא צריך לעשות...ויבוא שר ביטחון אחר המוטיבציה של החיזבאללה תרד....במיוחד אם זה יהיה שר ביטחון עם רקורד.

    • תראהאיך נסראלה משבח את וינוגרד.הוא מעונין שאולמרט יתפטר וגם פרץ

      דוד, 05/05/07 21:16

      זה מחזק את המורל של אנשיו ואת יכולתם לפגוע בנו

  • 36.

    בחירות

    מנשה, 05/05/07 20:53

    אני רואה שעצם העלאת הנושא, בחירות, מעבירה את הקואליציה הזאת על דעתם. הפחד מפני בחירת ביבי לראש הממשלה מפחידה אותם ממש.

  • 35.

    פרץ לראשות הממשלה

    א, 05/05/07 20:50

    הוא הכי טוב שיש היום לראשות הממשלה! כל השאר מושחתים, הוא היחיד שאין נגדו חקירה!

  • 34.

    ביבי-בעיה למדינה,הרס משפחות-לא אמין (ל''ת)

    אזרח, 05/05/07 20:44

    • ביבי הבעיה? לא קדימה, לא קונספצית ''השלום'' של השמאל?? אותכם לוינוגרד (ל''ת)

      איתי, 05/05/07 21:31

    • אתה הבעיה של המדינה שמכירה בשקרנים כמקי סעד

      באבא גלר, 06/05/07 00:40

      גם אם אתה לוקה במחלת השקר עד
      כי אתה משקר לעצמך, אסור שליקוי
      זה שלך ושל חולים כמוך יוכר כנכות.

      אתה תועמלן מבית היוצר למסכנות
      תוצר ממאיר של עמיר פרץ ושות'

      אין לך ברירה אלא להודות שמצב
      המשק כיום טוב בהרבה מאשר
      המשק שקיבל נתניהו.

      האבטלה ירדה מכ11% ל7.5%

      ההכנסות ממסים עלו.

      על רווחי הון אזרחי ישראל משלמים מס
      והבורסה משגשגשגת יותר מאשר
      בעידן ממשלות השמאל כשלא שולם
      מס על רווחים בבורסה.

      נסללים כבישים, מחלפים, מנהרות
      ורכבות בהיקף שלא היה כדוגמתו.

      עכשיו, עסקן קטן המתפרנס מתעמולה,
      תשאל את אלה ששטפו לך את המוח:
      1. מתי הוכנו התוכניות לפרוייקטים
      המתבצעים עכשיו ?
      2.. מהיכן יש פתאום למדינה כסף
      לממן את כל המתבצע וגם לשלם
      לך ולשכמותך כדי שתרגיש ותוכל
      לטעון, ובצדק, שהמצב כיום יותר
      טוב מבעבר?

      אתה לא אשם אם אין לך שכל.

      אם אין לך שכל אתה לא יכול להיות
      אשם שאינך מבדיל בין הגון למושחת

      אתה צריך להיות חסר בינה ומושחת
      כדי לטעון ולחשוב שאת הפרוייקטים
      המתבצעים בתחום התשתיות
      תיכננו אולמרט, הירשזון ופרץ
      בשנה הנוכחית שהם בגללך בשלטון.

      אחד כמוך ודאי גם לא יתבייש לטעון
      שאת כל הכסף שיש עכשיו למדינה,
      הביאו אולמרט, הירשזון, ליברמן
      אלי ישי ועמיר פרץ מהבית...ותרמו
      מכיסם הפרטי לאוצר המדינה, ביז'יל
      העובדים, ולהציל את קרנות הפנסיה
      ולייצר מקומות עבודה.
      זה השקר שאתה מספר לעצמך
      וזו התעמולה השקרית שאתה מפיץ.

      רק טפילים המתפרנסים מעסקנות
      חוברים לקמפיין של הפצת תעמולת שקר ועל כן חיוני שבממשלה הבאה
      שר העבודה יגיש הצעה לחוק
      שתבטל את ההכרה בשנאת נתניהו
      כמקצוע.

      כשהבטלנים שונאי נתניהו יהפכו למובטלים חסרי מקצוע יבוא לציון גואל

  • 33.

    כצה עוד תירוצים יש לחראות האלה בשביל להחזיק את הכיסא חזק!!! (ל''ת)

    ג'ינג'י, 05/05/07 20:42

  • 32.

    אולמרט למרות הכל (כנסו!)

    אבנר, 05/05/07 20:42

    הוא היחידי שמחוייב לתקן ויבנה את צה''ל מחדש.

    • אבנר מכפר חב''ד או אברהם מאשדוד?

      מי אני, 05/05/07 21:49

      תחליט כבר איך קוראים לך ואיפה אתה גר

  • 31.

    מי שמגרש יהודים מביתם הוא סר הבטחון. לך הבייתה. (ל''ת)

    תושב עפרה שליד, 05/05/07 20:42

  • 30.

    פרץ זה תאונת עבודה

    ארי, 05/05/07 20:40

    תאונות קורות והכי חשוב לתקן אותם. ברק בבטחון יחד עם אולמרט בראשות הממשלה זה שילוב מוצלח ומנצח.

    • אולמרט ברק ? תאונה יותר גדולח !!! (ל''ת)

      מבקר תגבות, 05/05/07 20:57

  • 29.

    אולמרט ישרוד 20 שנה על הכסא

    צביקה, 05/05/07 20:38

    הוא עשה את כל הטעויות בהתחלה. עכשיו הוא משפר ועוד 3 שנים הוא ינצח בבחירות בגדול.

    • אולמרט ישרוד

      ברנרד, 05/05/07 22:19

      20 שנה בכלא! זה המקום היחידי שאולמרט יוכל לשרוד.

  • 28.

    גם כל ההחלטות שלך אתמול, היום או מחר הם בכלל

    לא משמעותיות, 05/05/07 20:38

    לך הביתה מפגר!

    • פרץ אולמרט, אלדד רגב אהוד גולדוואסר עדיין בשבי !! (ל''ת)

      מבקר תגובות, 05/05/07 20:55

  • 27.

    יש סרט הטוב הרע והמכוער שבו קלינט איסטווד אומר...

    מוטי, 05/05/07 20:37

    אם אתה רוצה לירות -תירה על תדבר.
    גם אתה פרץ -אם אתה רוצה להתפטר , תתפטר אבל תפסיק לבלבל לנו את המוח

  • 26.

    פרץ יקבל תיק חברתי מורחב

    שמריהו, 05/05/07 20:37

    בתמורה הוא יתמוך באהוד ברק שינצח בפריימריס ויקבל את הבטחון.

  • 25.

    עם יד על הלב אולמרט הכי מתאים (ל''ת)

    1, 05/05/07 20:36

    • אתה מתכוון עם אקדח לרקה (ל''ת)

      משה, 05/05/07 21:06

  • 24.

    אבל הפעם הוא צודק

    לא מעריצה גדולה, 05/05/07 20:36

    מדוע צריך למשרד רגיש כל כך מחליף לשבועיים,
    כל החלפה כזו מטלטלת את המשרד
    כי הרי כל אחד מאיתנו יודע מה קורה שמגיע מנהל חדש
    ובטח למשרד ממשלתי...
    כל הקריאות להתפטרות טיפשיות וחשרות תוכן
    החיזבללה מתחזק - הרי עכשיו ברור שהם ניצחו במלחמה
    ואנחנו...
    נקבל בדיוק את אותם אנשים שעכשיו בממשלה. כי אף אחד לא חושב להקים/להצביע למפלגה חדשה.
    רק יחליפו מקומות ויעשו שוב בלאגן

  • 23.

    פרץ לך הבייתה כבר פשוט תסתלק מהחיים שלנו (ל''ת)

    מיכל, 05/05/07 20:29

    • פרץ חייב להשאר!

      תל אביבי, 05/05/07 20:43

      הוא היחיד שעוד חושב שם בהגיון.

      • חושב בהיגיון?!?!?!?!

        משה, 05/05/07 21:06

        חה חה חה חה חה בדיחה טובה.
        פרץ אמר שחוסר הניסיון שלו זה בעצם יתרון....
        ואללה....אני רוצה לראות אותך הולך לעבודה נורמלית כל שהיא מתכנת מחשבים,מנתח רפואי..מנהל משרד...כל דבר......אני רוצה לראות שיקבלו אותך ללא נסיון.......קל וחומר ללא הכשרה (כמו עמיר פרץ)

  • 22.

    הפחד מהעם וביבי אכל אותכם סמרטוטים (ל''ת)

    פחדנים, 05/05/07 20:28

    • מגיב נתניהו בתשלום (ל''ת)

      שקוף, 05/05/07 20:35

      • מגיב אולמרט בתשלום (ל''ת)

        עוד יותר שקוף, 05/05/07 21:39

      • יש מגיבי העם ויש מגיבים בתשלום של קדימה תסתכל בסקרים

        ביל, 05/05/07 21:40

        נתניהו לא צריך מגיבים בתשלום. העם אוהב ודורש את נתניהו עכשיו.

    • ביבי לא מפחיד אף אחד אולי את עצמו...

      אלון, 05/05/07 20:41

      אף טאחד לא מתייחס אליו.

  • 21.

    ערב רב של כלומניקים

    דורי, 05/05/07 20:25

    ערב רב של כלומניקים
    אשר מנהלים מדינתנו בצורה הרת-אסון, שלומיאלית-חובבנית-ילדותית
    ערב-רב של הולכי-בטל, מלחכי-פינכא, ג'ובניקים
    החושפים פרצוף אמיתי של ממשלה כושלת-מרושלת-נכשלת,
    ממשלה רהבתנית-ראוותנית, בלתי-ראוייה, לא-מציאותית.

    ערב רב של מאומניקים
    אשר דאגתם הבודדה-היחידה היתה, נותרה והנה
    לתועלתם, להישרדותם האישית, למצבם הכלכלי, לכיסאם
    ערב-רב של שומניקים
    המוליכים שולל ומשטים, איש-איש בדרכו, כהרגלו, בשיטתו,
    כל יום מחדש, בלי-טיפת-בושה וכלימה, בנו-בכולנו, בעם.

    ערב רב של טימטומניקים
    הניזונים מריק, מאוויר, משום-כלום, ממאום, מהבל-פה, מלל, אבל וסבל,
    ערב-רב של פיות-מפיקי-מרגליות, אנשי-מתק-שפתיים, פיטפוטניקים
    אשר שעון החול שלהם, זה מזמן כבר, אזול-גם-אזל,
    פוליטיקאים נכלוליים המשליכים יהבם, סומכים על זכרון קצר, תועלתני, נהנתני, דל
    עמום, עמוס, עלוב, חלול, נבוב, רקוב, מנומנם, משועמם, מעורפל,
    של עם אשר לבירא עמיקתא, למרבה פליאתו-תמיהתו הרבה, צנח, נפול-נפל,
    אך רצון כן לשינוי חיוני-חיובי-אמיתי-מהותי-הכרחי כליל נעדר, משולל.
    עם אשר במחדלי-פישולי-כשלונות ''מנהיגיו'' קורס-נמס-מתמוסס-גוסס-מתבוסס,
    מוצא עצמו לפתע ''פתאום'' שבוי, לכוד, נקטל, מחוסל.
    עם אדיש. מביש. מתיש. רדום. שאנן. נקלה. מתבזה. מקומם.
    עם חדל-אישים. נכשל. מרושל.
    חבול. חבוט. מרוט. מרוד. כואב. דואב. מכה על חטא. מנוון. מנוול.
    הולך מדחי אל דחי. מבכי אל בכי. סובל. מתייסר. מתפורר. אומלל.
    מתקוותיו-כיסופיו-כמיהותיו-ערגותיו מנושל.
    עם שרוי בסכנת-חיים מתמדת. מה עוד רוצה ותובעת ממנו מולדת ?
    (הן רק לאחרונה חגגנו לך עם קוקה-קולה, מנגל ופיצה, את יום ההולדת ?!)
    עם החי בתקופה זו על זמן שאול. זמן אבוד. זמן מושאל.

    • מילים כדורבנות - אני מוריד בפניך את הכובע!!

      בנימין, 05/05/07 21:05

      ניסוח מבריק של כל מה שמתחולל פה...!!!!
      וזה עצוב !!

  • 20.

    פרץ היה היחיד שחשב בהגיון

    דניאל מפתח תקוה, 05/05/07 20:22

    בדו''ח נכתב שחור על גבי לבן שפרץ היה היחידי שחשב בהיגיון, אבל מול חלוץ ואולמרט לא היה לו שום סיכוי.

    בזכות ההחלטות שמנע מחלוץ ואלמרט לממש לא נכנסנו למלחמה כוללת עם סוריה.

    • לגמרי צודק (ל''ת)

      אחד שחושב, 05/05/07 20:30

    • פרץ היה סטטיסט - הוא לא הפשיע בכלום על המהלכים

      יוסי, 05/05/07 20:34

      כך גם קבעה הוועדה. אז מספיק עם הסיפורים.

      • אם לשר הבטחון לה יתה השפעה על החלטה בענייני מלחמה - חייב להתפטר!

        מ., 05/05/07 20:58

        הרי לשם כך הוא נמצא בממשלה, ואם לא מתייחסים אז למה צריך אותו (חוץ מהמקורבים שהוא צריך להם ג'ובים)??

    • בדיוק!!!! (ל''ת)

      דניאל, 05/05/07 20:34

    • תקרא את הדו''ח היטב. פרץ הוא כישלון. (ל''ת)

      לך הבייתה פרץ., 05/05/07 20:43

    • טוקבקים של פרץ, נו באמת (ל''ת)

      העם, 05/05/07 20:52

    • עד שהדו''ח אמר פרץ היה סכנה למדינת ישראל . (ל''ת)

      הביתה פרץ, 05/05/07 21:33

  • 19.

    עמיר פרץ אינו אשם בכשלי המלחמה!!!

    אורן, 05/05/07 20:21

    אי אפשר להאשים תינוק על טעויות שעשה.
    פרץ לא מבין מה קורה סביבו, אין לו את היכולת לשפוט מה טוב ומה לא.

    הוא פשוט נורא רוצה את התפקיד, הרי הוא יירשם בספרי ההיסטוריה, אי אפשר להאשים טיפש בדברים שעשה.

    מי שאשם זה אנשים שהצביעו עבורו, ואותו אחד ששם אותו בתפקיד הזה.
    פרץ הוא בדיחה גרועה, כמו האנשים שהולכים אחריו.
    כנראה שבמפלגת העבודה ניסו לקחת קולות מאנשים מטומטמים, וכאלה יש הרבה כאלה בארץ.

    • פרץ כן אשם בכשלי המלחמה. (ל''ת)

      יעקב, 05/05/07 20:44

    • לא יוצאים למלחמה יזומה בלי להתכונן ולשאול שאלות (ל''ת)

      אדם בגדול, 05/05/07 21:34

  • 18.

    פרץ ממשיך לקרוא את הדו''בעינים עצומות או עם משקפת סגורה (ל''ת)

    נכשל..........., 05/05/07 20:20

  • 17.

    הועדה אמרה נכשל......ולכן עליך ללכת אתה מינת ה ואתה חייב לקבל את הת (ל''ת)

    תיק הרווחה, 05/05/07 20:19

  • 16.

    דו''ח וועדת וינוגרד אמר במפורש''פרץ הכשיל את מדינת ישראל .אסור היה לו (ל''ת)

    לקחת את הבטחון, 05/05/07 20:18

    • פרץ חוטף הכי מעט ביקורת בדו''ח

      חייל, 05/05/07 20:37

      ובמקביל גם נכתב המון בשבחו. ההאשמות נגדו מטופשות לחלוטין, המחדלים היו מחדלים מצטברים וטוב עשה חלוץ שהניח דרגותיו כי האשמה העיקרית רובצת לפתחו של חלוץ ושל שר הביטחון הקודם.

      • נו אז לא יוצאים למלחמה יזומה בלי נסיון והכנות ושאלות (ל''ת)

        חיילת...., 05/05/07 21:36

  • 15.

    הכוננות של סוריה היא בעקבות המלחמה הכושלת שלך .כושר ההרתעה ניזוק בג (ל''ת)

    בגדול בגללך, 05/05/07 20:17

  • 14.

    תסתכלו עליו ותראו אותנו

    אודי, 05/05/07 20:15

    פני הדור כפני מנהיגיו. אוי לאותה בושה, אוי לאותה כלימה !

  • 13.

    פרץ העלה את שכר המינימום!!!

    איתמר טרובק, 05/05/07 20:12

    לא לשכוח!! ב-28 לחודש מעלים את פרץ!!

    • אז זה פרץ שמוריד את שער הדולאר

      פרציצ, 05/05/07 20:23

      שמעתי שפרץ גם אחראי לתעשיית ההייטק ולמכירת ישקר לווארן באפט.

      גאון הפרץ הזה! איך זה שביל גייטס לא שוכר אותו???

  • 12.

    פרץ-תן להם להתייבש ותישאר! (ל''ת)

    עד שהעם יילמד, 05/05/07 20:10

  • 11.

    פרץ הסירחון מרעיל את הסביב תתפטר לאלתר (ל''ת)

    רפי, 05/05/07 20:09

  • 10.

    איזה מלך! רק מעריך אותו מיום ליום. (ל''ת)

    משה, 05/05/07 20:09

  • 9.

    תקנו אותי אם אני טועה אבל פרץ והשמאל תמכו במדיניות האיפוק וההבלגה

    יוסי, 05/05/07 20:09

    ולכן אין להם זכות לבקר את שאול מופז.
    פרץ ותומכיו גם לא יכולים לתקוף את אהוד ברק בגלל שהם תמכו גם בו ובנסיגה שלו.

    • בזה אתה צודק!!!!

      משה, 05/05/07 21:07

      ללא ספק....אנחנו היום הכין שאנחנו נמצאים תודות לשמאל הישראלי העיוור

  • 8.

    עמיר פרץ

    ואאיל, 05/05/07 20:07

    עמיר פרץ במידה ואתה רוצה להצליח עוד ועוד, תפטר מתפקידך הנוכחי כשר ביטחון וקבל תיק חברתי מכיוון והצלחת במישור החברתי

  • 7.

    אמיר=בתי-הקברות מלאים באנשים שלא היה להם תחליף (ל''ת)

    טיק, 05/05/07 20:05

    • צודק....רק מי זה אמיר? (ל''ת)

      משה, 05/05/07 21:08

  • 6.

    פרץ, הזמן מאד דוחק

    מישהו, 05/05/07 20:01

    זה מאד מאד משנה שבועיים יותר או שבועיים פחות. אתה אינך מבין דבר בביטחון ומול האיומים שיש על מדינת ישראל זה מאד חשוב שתפנה את התפקיד למישהו מקצועי הכי טוב שיכול לנהל את המשרד.

    לאור החשיבות של התפקיד כדאי מאד שהבא אחריך לא יהיה בהכרח מינוי פוליטי אלא המינוי המקצועי הכי טוב שיכול להיות. יש מספיק אנשים מנוסים שמבינים בביטחון במדינה הזאת.

  • 5.

    תקשיבו לו!

    דנה, 05/05/07 19:58

    פרץ הוא היחיד שהיה בסדר בכל המלחמה הזו, אפילו הדו''ח מעלה כלפיו הכי מעט ביקורת וגם מדבר הרבה בשבחו. אם אולמרט וחלוץ היו מקשיבים לו יותר, מצבנו לא היה כל כך גרוע.

    וגם להזכירכם, פרץ הוא זה שמנע הסתבכות עם סוריה והעלה את שכר המינימום.

    • כל מילה אמת

      לירון, 05/05/07 20:06

      מה שועדת וינוגרד כתבה בעמודים הפנימיים מוכיחים את כל זה.

    • שקר וכזב: עפ''י דוח הוועדה פרץ היה סטטיסט !

      יוסי, 05/05/07 20:07

      שר ביטחון לא יכול להיות ניצב בטח שלא במלחמה ולכן הוא כשל.

      • תקרא את הדוח ותדבר

        לירון, 05/05/07 20:31

        רואים שלא קראת. פרץ פסל תכניות מטופשות של חלוץ להפציץ תחנות כוח בלבנון ביום הראשון ללחימה

    • ..תקראי היטב כנראה שאת קוראת את הדו''ח עם משקפת סגורה (ל''ת)

      מגוחך, 05/05/07 21:37

  • 4.

    פרץ חושב שישראל זה הוא

    השפוי מן ההר, 05/05/07 19:57

    כמו לואי ה14 שאמר האומה זה אני , אז אם תוצאות הבחירות יהיו גרועות לפרץ [דבר שהוא ברור כשמש ] אז אלו באופן אוטומאטי יהיו גרועים לעם ישראל , אז מר פרץ יש לי חדשות בשבילך ,יותר גרוע ממך לא יהיה במשרד הביטחון , ואם אתה הייתה שר ביטחון אז גם התוכי שלי יכול להיות שר ביטחון , ומקומך מר פרץ הוא במפעל העופות בשדרות ,רק אל תשכח לקחת איתך את מאג''אדלה , כי הוא מתאים לך ואתה מתאים לו ,הוא אייקון תרבות בדיוק כמו שאתה אייקון ביטחון .

  • 3.

    פא תט (ל''ת)

    מאי אללוף, 05/05/07 19:55

  • 2.

    אם זה באמת לא משנה, אז בבקשה פרץ, תתפטר כבר היום

    ז, 05/05/07 19:54

    פליז?

  • 1.

    יותר גרוע מזה כבר לא יכול להיות (ל''ת)

    ק, 05/05/07 19:47

    • פרץ, התפטרותך משמעותית מאוד!

      אלי הרחובותי, 05/05/07 20:58

      אני מבין שהכסא יותר חשוב לך מהאינטרסים של המדינה, אבל לנו ההתפטרות שלך היא משמעותית מאוד ,משום שאתה לא מתאים לתפקיד שר הבטחון ומעולם לא התאמת! עצה ידידותית נוספת, אל תחזור לשדרות, יש שם הרבה אזרחים זועמים על ירי הקאסמים הבלתי פוסק עליהם ועל ''האיפוק'' של המכשלה על חשבונם!

      • החלף את היועצים, הם דואגים רק לעצמם

        שפיץ, 05/05/07 21:12

        אולי עם יועצים אחרים ועמוד שידרה הקיטוב החברתי והעוני היו פחות קשים