• 63.

    מלחמות היהודים

    עמיחי, 05/05/07 14:31

    צריך להבין מאיין נובעת התבטאות אומללה זו.
    באנגליה קיימת מושבת חצר סאטמרית שיש לה עיניין בהשארת יהדות תימן במקומם, מהסיבה שיהדות זו דתית ודבקה בתורה, ועליתה ארצה תגרום לעדה זו , ''להתבולל'' ולכן הם מזינים אותם במידע שיקרי ומטעה ועושים הכל למנוע עלייתם ארצה.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    קריאה לאחי התימנים !!!

    עוזי משולם, 05/05/07 13:30

    יאללה חוזרים לתימן . לא טוב פה . הסתבכנו , נחטפנו , לא סובלים אותנו , עלו כבר על זה שאנחנו יותר קמצנים מהפרסים , שתרומתנו לתרבות כמעט אפסית בספרות , בדרמה , באמנות הפלאסטית , שבן העדה עשה את המעשה הכי נורא בתולדות המדינה - יאללה , חוזרים הביתה .

    הגב לתגובה זו

    • ,,אומנות פלסטית??אדיוט.

      תימני אסלי, 05/05/07 14:00

      שירה,תרבות,בידור: שושנה דמארי,זוהר ארגוב,יגאל בשן,הראל סקעת,יזהר,חופני,סולימן כהן,צלילי הכרם,עופרה חזה,דנה אינטרנשונל,גדסי,בועז שרעבי,מוש בן ארי,גלית גיאת,גבי עמרני,אחינועם ניני,יונה שוש וגלי עטרי.ארנון צדוק וכל זה ''בשלוף''.
      עכשיו תתאר את התרבות הישראלית בלעדיהם,ואתה מדבר 'אומנות פלסטית'?.
      בור,של נעליך!

      הגב לתגובה זו

      • מה? יגאל בשן תימני? לא אשכנזי? (ל''ת)

        שרעבי, 05/05/07 15:52

        הגב לתגובה זו

        • אכן (ל''ת)

          1, 05/05/07 15:59

          הגב לתגובה זו

        • שמו בשארי או משהו דומה

          HEAVEN, 05/05/07 20:56

          והוא הפך זאת לבשן - כי בזמנו קיפחו הרבה תימנים והוא לא רצה שישפטו אותו על פי מוצאו
          הוא הסתיר את זה שהוא ממוצא תימני
          זה קומם אותי - אבל תכלס, יכול להיות שהוא צדק

          הגב לתגובה זו

  • 61.

    מה קורה אתכם.ציפיתם שיתבטא אחרת במדינה מוסלמית קיצונית? האם

    בשם בן גוריון, 05/05/07 12:59

    לא יבולע לו באם ישבח את ישראל?

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    חו''ל

    מארק, 05/05/07 12:56

    יהודי בחו''ל הוא חצי יהודי

    הגב לתגובה זו

    • ל 60

      קובי, 05/05/07 13:15

      בלעדינו בחול ישראל לא הייתה מתקיימת ולהיפך ! וכולנו יודעים זאת אז כדאי מאד שבישראל העיניינים יסתדרו על הצד הטוב ביותר אחרת כולנו נסבול.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    כולם יודעים שנחטפו תינוקות ספרדים ותימנים

    ניר, 05/05/07 12:09

    כולם יודעים ... אבל המדינה משתיקה את זה ...

    זו הפדיחה הכי גדולה של מדינת ישראל ..
    קיבלו כסף שוחד מכל מיני אנשים בעולם שהיו ערירים וללא ילדים העיקר ...

    יום יבוא וזה יצא החוצה ...

    ולא אני לא ממציא .. יודע את זה מקרוב.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    וזאת בניגוד לעבודתם בענפי ההייטק בתימן... (ל''ת)

    שרה, מזרחנית, 05/05/07 11:55

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מה הבושה שיהודי יעבוד בחקלאות???

    ב.ק., 05/05/07 11:33

    אתם מבינים? ישראלים יורדים לאמריקה כדי להיות נהגי מוניות, ויהודים מעדיפים להישאר בתימן והעיקר כדי לא לעבוד את אדמת ארץ הקודש.

    הגב לתגובה זו

    • ,ל,ב,ק ,,,להיות עם חופשי בארצנו ,,מכיר

      מבין, 06/05/07 10:35

      כשהתמנים היגיעו לארץ ציון ירושלים,,לקחו אותם כעדרים עדרים בכח לעבוד בפרדסים ואפילו היו קושרים אותם שלא יברחו, סוגרים להם את העיניים שלא ידעו איך לחזור,,סע לשעריים תשמע קצת סיפורים הכל אמת,,,לא הייתה בעיה לעסוק בחקלאות אם זה היה קצת יותר מכובד ואנושי ,האדם לא שוכח שלוקחים לו תינוק מהבית בטענה שיש לו הרבה ילדים ואומרים לו שהוא מת

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    גם אני תימני

    שמעון, 05/05/07 10:38

    אני תימני וגם קצת בולגרי וגם קצת יקה וגם קצת פולני וגם קצת רוסי.

    והילדים שלי חצי מרוקאים.

    ואני כותב באינטרנט ויש לי משפחה וילדים ופרנסה.

    הגב לתגובה זו

    • עירבובציה (ל''ת)

      co, 06/05/07 10:23

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    ישראלים אתם נופלים בפח הפוליטי

    קובי, 05/05/07 10:29

    ההדלים שנוצרו בישראל הם רק ממקור פוליטי על מנת ליצור רווח פוליטי.וכולם נופלים בפח שתמנו לנו הפוליטיקאים.
    למה בחו''ל יש רק ישראלים ?
    למה אין הבדל בין דתיים חילוניים מזרחים ואשכנזים ?
    תשובה: כי אין פוליטיקאים ישראלים כאן תודה לאלץ

    הגב לתגובה זו

    • ''ספרדים'' או ''ערבים בני דת משה'' אבל מזרחיים?

      מזרח אוקראני, 05/05/07 11:17

      כשיוצאי מדינות הגוש המזרחי יהפכו למערבים אז אני אהיה מזרחי בינתיים הם רק אשכנזים ואני רק ספרדי או.... ''ערבי בן דת משה'' כפי שנתקראנו בתקופת בן גוריון ואין לי בעיה עם זה כי גנטית לפחות זה נכון, אבל אוקראינה מולדובה ופולין זה לא ממש פריס לונדון כמו שמכסיקו וגואטמלה זה אמריקה רק לא בדיוק ניו יורק או טורונטו

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    אולי יסביר לי מישהו מדוע

    ישראלי לשעבר, 05/05/07 10:26

    הישראלים קופצים ומגיבים בזעם כשמנהיג יהודי נתין של מדינה זרה מתנגד לבוא ולחיות בישראל.
    מדוע הכפיתיות הזאת בצורך לחיות בישראל?
    מדוע אין מקבלים יהודי בכל מקום כבעל זכות לבחור לעצמו את מקום מרכז חייו?

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    בישראל גם ה''אוכל'' וה''אמונה'' שונה שלא יבוא. (ל''ת)

    dafna57, 05/05/07 10:26

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    העגלונים היהודים מגליציה מפלים את אחיהם התימנים והמרוקאים

    א. שיקלגרובר, 05/05/07 10:11

    בגלל רגשי הנחיתות והתיסכול שלהם, על שמזרח אירופה ממנה הם באו, נחשבת לפח האשפה של יבשת אירופה.

    הגב לתגובה זו

    • זכות הראשונים

      משה, 05/05/07 12:21

      להזכירך מי היו בעיקר עולי העליה הראשונה, שניה,..., חמישית.
      תלמד להוקיר את מייסדי המולדת, ואת האנשים בשזכותם חייך שונים מחיי התימני האומלל

      הגב לתגובה זו

      • מייסדי המולדת ? תבדוק כמה אחוז מה''מייסדים'' משרתים היום בקרבי

        שמאלני ימני, 05/05/07 12:53

        עובדה היא שכיום הצבא הרבה יותר מזרחי ופריפריאלי מדור המייסדים.
        אולי תעריך ותוקיר אתה את מי שנותן כיום את נפשו למדינה ולא תיתלה בזכות ראשונים.
        החכמה היא ליצור המשכיות ולהתמיד במשימה .
        אבל , לצערנו כשאין ערכים מוצקים והתבססות אמיתית על סיבת קיומנו כעם יהודי מאוחד על פי תורת ישראל והתמערבות סוחפת (שנבעה בעיקר מהצורך של יהודי אשכנז להיטמעות בין הגויים ) , נעלמת לה המטרה ונשארת הציונות במערומיה.
        ככה לא ''מייסדים'' מדינה.
        אולי באמת הייתם צריכים להשאיר לנו לייסד אותה ולא לקפוץ כמו חמורים בראש.
        אולי היינו מצליחים ליצור קצת יותר שיוויון , איזון , חמלה , ויחס הרבה יותר הוגן לערבים שחיים בינינו.
        ההתנשאות שלכם על פני כל דבר שנראה לא מערבי נוצרה רק כתוצאה מרגשי הנחיתות שעימם ייסדתם את מדינת היהודים.

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    זה לא ''תימנים'' אלא רבנים מכל העדות שעושים הכל כדי שצאן מרעיתם יישאר

    רבנים לכו לעבוד, 05/05/07 10:08

    לנצח בור ועם הארץ. הרי כאשר אנשים לומדים מרחיבים דעת ובעיקר פוקחים עיניים הם מבינים שאין ה''רבנים'' עולים עליהם במאומה. נהפוך-הוא. אזרחים ישרים לפחות עובדים (בונים מפתחים מבדרים מרפאים מסיעים מלמדים ועוד) ואילו הרבנים משקיעים את כל מרצם בסוגיות הרות גורל כמו מהו האורך ה''נכון'' של השרוול...

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    ואלק אמרתי לכם שיש אפליות הסמולנים מפלים את המזרחים לרעה.

    מסעוד, 05/05/07 09:06

    ואלק כל בתי הסוהר מלאים במזרחים . ולנו המזרחים ישר מחפשים איך לתפור לנו תיק .
    ואת הסמולנים לא נוגעים בהם.
    תאמינו לי רק ביבי ירום הודו יציל אותנו מהסמולנים הרשעים האלה שעושים איפה ואיפה ודופקים את המזרחים.
    היידי ביבי ישתבח שמו.

    הגב לתגובה זו

    • למה אשכנזי? רוצה גם להיות מערבי, מה פה האפליה הזו? מה אוקראינה לא כ

      מזרח אוקראני, 05/05/07 09:51

      למה אשכנזי? רוצה גם להיות מערבי, מה פה האפליה הזו? מה אוקראינה לא כמו פריס לונדון? רק נוסעים בעגלות ולא תמיד יש אוכל בפחי הזבל,חוץ מזה אני מזרח אוקראיני מערבי אז למה האפליה?

      הגב לתגובה זו

      • מסעוד ''המקופח'' גם ביבי הוא אשכנזי. . ומה זה שייך לימין ושמאל?

        אזרח הארץ, 05/05/07 10:19

        תשמע מסעוד! בישוב שאני גר יש סניף של קופ''ח
        הרופאים שם הם אחד תימני והשני פרסי האחות המרפאה היא ממוצא כורדי והמזכירה ממוצא תימני.
        ועובדת הניקיון היא ממוצא רוסי .
        והישוב הזה רובם ילידי הארץ וותיקים וגרים שם מי כל העדות ואיש אינו חש באיזו שהיא אפליה עדתית.
        אז מסעוד תפסיק עם הקשקוש הזה מזרחים . אשכנזים. ימנים. או שמאלנים. תתמקם לבעייה האישית שלך ודאג לעצמך ואל תאשים את האחרים.

        הגב לתגובה זו

      • למזרח אוקראני המקופח.

        luplic, 05/05/07 12:28

        מה אוכל אותך חמודי?

        הגב לתגובה זו

    • ביבי טוב לעשירים.ואתה כנראה עשיר. (ל''ת)

      יעיש, 05/05/07 10:33

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    אם אבא שלו היה חי בא''י, היה מגיע לגיל 110

    pnina, 05/05/07 08:53

    מדוע תימנים בארץ מאריכים חיים? סימן שבל זאתלא רע להם כ''כ.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    במדינת היהודים יש אינטרנט ואפשר לכתוב את כל השטויות שיש פה למטה (ל''ת)

    מזל, 05/05/07 08:15

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    בבתי קברות צבאיים של תש''ח תבינו מי היו בשר התותחים של בן גוריון ומה (ל''ת)

    עגלון פולני, 05/05/07 08:06

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    בעיית הגירה

    אני, 05/05/07 08:01

    יש לי שתי תגובות עיקריות:
    א. המנהיג התימני חי במדינה ערבית, הוא חייב לומר את מה שאמר כדי להמשיך לחיות שם הוא וקהילתו אחרת יתעמרו בהם.

    ב. כמה שתכחישו לישראל מאז ומתמיד היתה בעיה בקליטת עליה.
    החל מניצולי השואה שעלו לישראל, עברו 6 מדורי גהינום שם ואת השביעי בארץ כי הצברים החסונים והשזופים היה להם קשה לקבל ולהבין את הניצולים ומה שהם עברו.
    עליות מכל מקום החל מארצות אירופה אמריקה וכלה בארצות אפריקה אסיה, היו עליות קשות במעברות התגוררו גם אשכנזים וגם מזרחים וכולם עברו את אותן השנים הקשות שעברו גם על המדינה, שמעולם לא היתה ערוכה לקלוט כמויות גדולות של עולים.
    נכון להיום אם תראו את העלייה מרוסיה ואת העליה מאתיופיה, שתי עליות של אוכלוסיות שונות לחלוטין העליה מרוסיה ברובה הנה של אנשים בעלי השכלה ומקצוע שלא תמיד מצליחים למצוא עבודה בתחומם ולעומת זאת העליה מאתיופיה שגם הם באו עם ידע מקצועי וגם הם לא מצליחים להשתלב בשוק העבודה הישראלי.
    מחקרים סוציולוגיים קוראים לדור הזה דור המדבר, אחריו דור הילדים יהיו דור המורדים גם בהורים וגם בארץ הקולטת ויזכרו תמיד כמה אצלהם היה טוב יותר, רק הדור הבא, בעוד 20 שנה יתחיל להקלט במדינה וירגיש שייך אליה ולא לארץ המוצא.

    אז די עם גזענות של אשכנזים ומזרחים, ודי עם ההתנשאות שלכם.
    כולנו יהודים וכולנו עושים צבא ולכולנו יש את אותו סיכוי למות באיזו מלחמה (או בתאונת דרכים) וכולנו חיים בביצה הזאת שקוראים לה ישראל ומקטרים כל הזמן.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    חבל שההורים שלי לא נשארו במרוקו

    חלי, 05/05/07 08:01

    כל המגיבים מה אתם יודעים?זה מה שלימדו אותכם לשנוא לשנוא ולשנוא ?הקשבתם פעם לשני מה יש לו לאמר בלי להגיב מיד ?יש פה טענות צודקות ואלו כבר עובדות. מדוע קשה לכם להודות בטעויות שלכם ? במקום לטפל בעצמכם כי הרי ברור לכולם שגזענותכם נובעת מחולי נפש בגלל מה שעברתם בשואה קומו ותטפלו בעצמכם .זהו נגמר דור התמימים שעליהם יכולתם לעשות כל העולה על רוחכם היום אנו לא ניתן ואתם תשארו עם הבעיות והמחלות שלכם במקום לשנוא תאהבו זה גם מרפא את הנפש .כדאי לכם

    הגב לתגובה זו

    • תבקשי ,תוכלי לקבל דרכון מרוקאי.

      רמות, 05/05/07 12:28

      לעצם העניין , כל אחד סבל בתורו.
      גם האשכנזים והמזרחים בירושלים ,לפני 120 שנה סבלו ,כי היו במיעוט , לעומת הספרדים שהיו הרוב בעיר.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    אידיוט!

    תימני גאה, 05/05/07 07:53

    שישאר שם ושלא יבקר פה. נמאס מהאשמות הקיפוח. מי שעשה 10 ילדים, לא יכול היה לחיות ברווחה. אז שלא יבלבל את המוח.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הסאטמרים מטמטמים להם את השכל !!! (ל''ת)

    אבי, 05/05/07 07:26

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    take care of yourself from the Arabs, say anything to keep on livin (ל''ת)

    aviva, 05/05/07 06:28

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אין לו עודף שכל

    Skipper, 05/05/07 05:44

    לו היה חוקר, היה מוצא שגיבור ישראל קהלני הוא ממוצא תימני, הזמרת בהא הידיעה של כולנו שושנה דמארי היא תימניה, גדול שדרני הרדיו שלנו משה חובב תימני וכך גם אחותו ראומה אלדר.
    אלפים של עורכי דין מנהלים מפקדים יוצאי תימן בארץ הזאת, אחת הקהילות היפות והמגוונות ביותר שתרמו ותורמות בכל תחום ובכל נושא.
    אז שיפסיק לבלבל לנו את המוח עם אינטילגנציה ירודה, ודלות מחשבתית, ואם נוח לו להישאר שם, שישאר.

    הגב לתגובה זו

    • יגאל עמיר וזה בלי הכללות על יהדות נפלאה זו (ל''ת)

      לצערי, 05/05/07 06:45

      הגב לתגובה זו

      • נו באמת!!!

        אני, 05/05/07 07:51

        עכשיו תגיד שהמטורף רצח רק בגלל שהוא תימני.

        הגב לתגובה זו

    • הזמרת בהא הידיעה אתה בטח מתכווין לזו שהמצבה שלה הוקמה בתרומות .

      שמאלני ימני, 05/05/07 12:58

      אם היו קוראים לה שושנה פרומוביץ' היא היתה נקברת בטקס ממלכתי ומדינת ישראל היתה דואגת לה למצבה מכובדה ביותר.
      אין ספק שיש פה אפליה .
      עדיין.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    To Miki # 26

    A Gentelman, 05/05/07 05:23

    Now I believe my girlfriend(she is Yemen) that told me that there is discrimination , You just prove it, You barley see Yemen people on warfare they are VERY hard working people. Whom do you think you are? you are a piece of shit,

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    במדינת היהודים, ניצולי שואה רעבים

    מישהו, 05/05/07 04:50

    ובנוסף, שודדים את כספם.

    אז למה בדיוק עולים חדשים צרכים לצפות?

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    יהדות תימן אם היו מעודדים חלק מהם

    Avi Ecuador, 05/05/07 04:19

    להיות מורים לעברית מועדפים היו פותרים למדינת ישראל את שגיאות הכתיב שמלמדים אותנו המורים האשכנזים.
    הם מבטאים נכון את השפה ומי שלפחות שומע אותם באופן קבוע מדברים עברית לא יטעה בכתיב נכון.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לכל המשמיצים: האמת כואבת... רואים. (ל''ת)

    משה, 05/05/07 02:10

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    תגובות מפגרות...

    הנדריקס, 05/05/07 02:07

    ותמונה מדהימה!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מה עלה לו לראש-הסחוג התימני או הגפילטי פיש של הסדמרים? (ל''ת)

    Zach, 05/05/07 02:00

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    באין אלערב אחסן לאכ

    יחא התימני, 05/05/07 01:59

    אהבל,ברגע הראשון שהשיעים ישתגעו ראשיכם ייתלו על מקלות ובמיוחד כשהלאומיות משתוללת עדיף לסבול בין ''ערב רב'' בישראל מאשר ליד רוצחים פוטנציאלים

    הגב לתגובה זו

    • לפחות שם הממשלה מגנה על היהודים ונלחמת בשיעים.

      שמאלני ימני, 05/05/07 13:07

      לפחות שם מפנים את כל היהודים שסמוכים לאזורי הקרבות ולא מפקירים אותם כבשר תותחים כמו בשדרות.
      תחשוב על זה...

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    זה מפחד השלטונות בתימן

    אלי, 05/05/07 01:50

    לא לשכוח שתימן עדיין בין שונאי ישראל הגדולים ביותר והקיצוניים ביותר היהודים בתימן הינם בני ערובה של השלטונות כמו במדינות ערביות אחרות הרב המסכן אינו יכול לאמר דברים אוהדים יותר מפחד שיבולע לו ולקהילתו
    לא אני לא תימני

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    יותר טוב תשאר שם ותחיה כמו בימי הביניים

    חח, 05/05/07 01:39

    יש פה מספיק חנויות פלאפל

    הגב לתגובה זו

    • לפחות הם חיים ולא שאהידים לאומיים כמו השמאל ''שלנו''

      Avi Ecuador, 05/05/07 04:27

      שמאבד עם לדעת ומחפש בכל העולם את עצמו בכל מיני טיולים למינהם כשבסוף אפילו לא מוצא את עצמו בישראל או ישרפלסטין.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    באד אכסן

    יוסי, 05/05/07 00:56

    תישאר שם יש לנו יותר מידי תמניים בעצם קח לך קצת מכאן בקשההההההההההה

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    התגובות כאן ממחישות את ההבדל בין המנטליות האשכנזית-מערבית, לבין זו

    אשכנזי, 05/05/07 00:44

    המזרחית-ערבית. כמו הערבים, הם מתבכיינים כל הזמן, שעה שהם רוצים שיכבדו אותם. חברים, כבוד ובכיינות לא הולכים יחד. אתם חייבים לבחור!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אתם התבכינתם בארופה .פה פרקתם זעמכם . (ל''ת)

      קובי, 05/05/07 02:59

      הגב לתגובה זו

    • מתבכיינים?

      יעקב, 05/05/07 08:07

      לך תתבייש לך בפינה אדם גזעני חסר שכל- מקווה שאתה אחד ויחיד ואין עוד גזענים כמוך במדינה שלנו.
      מנטליות? להתבכיין?
      אני לא ראיתי ולא שמעתי שום התבכיינות.
      קראתי בכתבה קביעת עובדה, לא נראה לו, שישאר שם, אבל אין כאן שום התבכיינות.

      הגב לתגובה זו

    • מזרח אירופה...הבדל קטן,אבל לתסכולך מרחק גדול מפריס ולונדון,תסביך של

      עגלון פולני, 05/05/07 08:10

      מזרח אירופה...הבדל קטן,אבל לתסכולך מרחק גדול מפריס ולונדון,תסביך של מדינות הגוש המזרחי-

      אוקראינים,פולנים,רוסים להפוך מערבים, נכון גם מקסיקו וגואטמלה זה אמריקה...
      אם קשה לך עם התרבות הערבית למה באת למזרח התיכון? תחזור למזרח אירופה ותמשיך להיות עגלון

      הגב לתגובה זו

    • מערבי פתאום נהיית? המזרח אירופים אובססים בלהיות מערביים כמו שמקסיקנ

      עגלון פולני, 05/05/07 08:47

      מערבי פתאום נהיית? המזרח אירופים אובססים בלהיות מערביים כמו שמקסיקנים ודרום אמריקאים אובססים בלהיות אמריקאים ומערבים,אז אירופאי רק לא בדיוק פריס ולונדון...
      מענין שלגרוזינים דוקא אין תסביך כזה...למרות היותם אירופים כמו הפולנים הרוסים והאוקראינים,

      הגב לתגובה זו

    • הבעיה של כולכם כאן בתגובות היא

      טל, 05/05/07 10:25

      גזענות, ברגע שתפסיקו לקטלג בני אדם לפי ארץ מוצאם (לעולם לא יקרה כנראה ) אז הויכוח הזה יהפוך ללא רלוונטי.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    ווהו מה נעשה אולי תיקח בחזרה את כולם ממש לא מצטער

    עמיר, 05/05/07 00:42

    כך גם אלו שעלו בשנות ה-50 ממש לא נצטער

    הגב לתגובה זו

    • כן, גם הפלסטינים לא יצטערו שייקחו אותך

      Avi Ecuador, 05/05/07 04:21

      בעצם גם אני לא...

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    שיבדקו את היתנהגות, המנהיגים.

    pini, 05/05/07 00:33

    בארצנו ,של אותם ימי העליה מתימן,
    ויבדקו את הטיפול בעולי תימן של אז.
    ויראו כמה שהרב מתימן צודק.
    אגב לא רק לעולים מתימן היתנהגו בניצול ומזנחה. , גם לעליה המרוקאית. ולעליה מאתיופיה. להבדיל אלף הבדלות. איך קיבלו את העליה מרוסיה של שנות ה - 80 - . חסר היה השטיח האדום, ופעמוני הצהלה. הטיפול היה טיפול מצויין.
    עד שמטפלים עם לב, חשו בהבדל בטיפול בין האתיופים והרוסים.
    וכעסו מאד. זה הממסד, שהיה אז.
    רק שחיתות, רק קומבינות וניצול החלש. מה הפלא שהרב כועס?

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה-יותר הושקע בעולים אטיופים (ל''ת)

      Zach, 05/05/07 01:58

      הגב לתגובה זו

      • גם אתה טועה

        Avi Ecuador, 05/05/07 04:23

        השמאל השקיע, משקיע וישקיע יותר בבנית סדום-עמלק מדינה ל''פלסטינים''.

        הגב לתגובה זו

        • היו מנהיגים ימנים שיצרו אתרים ארכיאולוגים חדשים (ל''ת)

          Zach, 05/05/07 06:41

          הגב לתגובה זו

  • 27.

    עכשיו שוב יקומו ויצעקו אפלייההההההההההההה

    לא אשכנזיה, 05/05/07 00:31

    מי שקצת למד סוציולוגיה ועיניין אותו לדעת משהו על המעברות אז הנה תיזכורת:
    הגיעו מדינות שונות יהודים שרצו ''לבנות'' ו''להבנות'' בה... אמה מה הגיעו למעברות הן שילדי אדם מאירופה והן משפחות ברוכות- מרובות ילדים מצפון אפריקה, עירק, תימן וכו'. לא נגיד שישבו ושיחקו שש-בש כל היום כשאמרו להם לבוא לקטיף או לכל מטלה אחרת, כמו שאר מאכלסי המעברה (כן..האשכנזים)...כי אז יצעקו גזענות, לא נגיד שישבו והתבטלו בשמש ורוב הזונות והנרקומנים דאז טופחו מהם כי שוב יצעקו אוי לסטיגמות. בעוד לאלה היו שני פיות וחצי להאכיל, את רוב משאביהם השקיעו בספר והפכו משאב למשאב, אלה היו צריכים להאכיל 20פיות ולא היה ספר ובקושי היה אוכל, כן...גם לא כל כך ששו לעבוד . אפלייה???? תירוץ עלוב שבלי בושה משתמשים בו עד היום כאילו שזה הועיל במשהו...הרי גם שניים שלושה דורות אחריי ,עדיין מסתתרים מאחורי התירוץ הזה כדי להתמך במדינה!!! צאאאאאאאאוווווו מזהההההההההההה

    הגב לתגובה זו

    • אז כדאי שתמשיכי ללמוד עוד הרבה

      אבי, 05/05/07 07:35

      התימנים מאז ומתמיד היו אנשי עבודה - יעידו על כך דיברי בן-גוריון '' עובדים טוב כמו ערבים אבל יהודים'' (גיזעני משהו לא?) בתימן לכל אדם היה משלח יד בו היה עובד בין אם הוא אדם פשוט או רב.

      תלמדי קצת על הההסעות מחדרה לזכרון יעקב בכדי לעבוד בפרדסים - ומי שלא נלקח לעבודה ( כן כמו בסרטים שאת רואה בארה''ב בימי העבדות - מעמידים אותם בשורה ומתחילים לברור) הולך הביתה - ב ר ג ל .

      תלמדי על גזירת הפיאות (מזכיר לך מדינה אחרת?)

      בתקומה של מדינה חדשה מעשרות לאומים שונים, יש בדרך תקלות - במיוחד אם נלווה לכך מחסור חמור במשאבים. אבל אין צורך להטמין את הראש בחול ולהגיד שלא היתה כאן גזענות.

      אבל בעצם אין צורך שתלמדי, את המסקנות שלך כבר גיבשת.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    אין דבר. נסתדר בלעדיכם. נקווה רק

    מיקי, 05/05/07 00:21

    שהמוסלמים לא יטרפו אותכם.
    בכל מקרה אני מעדיף שיבואו לישראל כמה שיותר יהודים משכילים, ממדינות נאורות, שיוכלו להשתלב מיד ולתרום, במקום מקרי סעד.

    הגב לתגובה זו

    • אתה אדם רע וחסר לב,תתבייש לך (ל''ת)

      טל, 05/05/07 11:35

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    הרבנים הם האסון הגדול ביותר של העם היהודי בורים רודפי כבוד ובצע (ל''ת)

    חילונית, 05/05/07 00:17

    הגב לתגובה זו

    • הדת היא בכלל האסון הגדול ביותר של האנושות!!!! (ל''ת)

      קרל מרקס, 05/05/07 02:34

      הגב לתגובה זו

      • אין קיום

        מציאותי, 05/05/07 17:00

        אין קיום לאנושות ללא האמונה, האמונה מניעה את האדם והאדם מניע את העולם. הדת היא זאת שהמציאה את המושג אמונה

        הגב לתגובה זו

    • השמאלנים בלל לא יהודים כך שאין לכם זכות להעביר ביקורת (ל''ת)

      יהודי שמח, 05/05/07 03:21

      הגב לתגובה זו

      • רבנים בשואה הצילו חייהם ושלחו המונים מאמינים ויישרי דרך אל מותם (ל''ת)

        תילמד הסטוריה, 05/05/07 10:01

        הגב לתגובה זו

      • קצת הגזמת. זה שאתה כנראה

        שמוליק, 05/05/07 12:21

        חובש כיפה, לא אומר שאתה יהודי טוב יותר משמאלני שאוכל חזיר. כל החשיבות של היהודי זה מה שהוא מרגיש בפנים בליבו ולא הסממנים החיצוניים.

        הגב לתגובה זו

    • אנשים כמוך הם הצרה של העם היהודי (ל''ת)

      100% ציוני בדם, 05/05/07 11:00

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    ואני כבר הייתי בטוח

    המיואש, 05/05/07 00:10

    שיש מחליף הולם לאהוד אולמרט

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    בתימן הוא ''מלך'' של אלף נפשות ומה הוא יהיה כאן?? שום דבר

    דפנה, 05/05/07 00:01

    בתימן הוא מרגיש כמו מלך שלא צריך לעבוד אז עדיף לו להיות ראש לשועלים מאשר זנב לאריות

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    וואאייי.. ביום ראשון הבורסה מתמוטטת (ל''ת)

    משה, 04/05/07 23:53

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    חבל.. הפסד של צעד תימני

    יאצק, 04/05/07 23:45

    בילדותי גרתי בשכנות במעברה יחד עם תימנים. לא היתה אפליה ולא בטיח. לימדו אותי צעד תימני ועד היום אני מרגיש שאני חייב לעליה מתימן.. חבל

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ''זה אבק אדם'' - כך אמר לוי אשכול כשביקר במעברה של עולי תימן ומרוקו (ל''ת)

    והיחס הזה, 04/05/07 23:40

    הגב לתגובה זו

    • אתה מדבר שטויות (ל''ת)

      amir, 05/05/07 01:02

      הגב לתגובה זו

      • מגיב 20 צודק. אשכול אמר את זה. תחפש בגוגל ותראה (ל''ת)

        מישהו, 05/05/07 08:15

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    לפי היחס שהרוסים והגרוזינים מקבלים מהמרוקאים, הוא צודק!!! (ל''ת)

    גרגורי בוטשוילי, 04/05/07 23:33

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    משנאייך ומחריביך ממך יצאו (ל''ת)

    א.פ, 04/05/07 23:26

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    טוב מאוד. שרק לא ישנה את דעתו. יש פה כבר יותר מדי ש''סניקים (ל''ת)

    הרב בריח, 04/05/07 23:21

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לא פלא.. כאן יש לנו את אולמרט בר און וכאלה..

    יצק, 04/05/07 22:40

    כל אדם סביר הרואה מי מנהל היום את הבסטה אולמרטים כאלה.. ושיועצים להם בר אונים כאלה..
    היה אומר לעצמו שהמצב מאז להיום עוד החמיר..
    אז נכון שאנחנו שהקמנו את המדינה עבור המושחתים האלה יכולים לעזוב חזרה, אבל מדינה לעם היהודי חייבת להיות !
    אנחנו צריכים לדאוג שהמושחתים יעזבו.. ומהר

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מה שנכון נכון הוא צודק

    ניר, 04/05/07 22:35

    למה לבוא לישראל
    בתימן הוא אולי יהודי אבל כנראה שלא רע לו שם ,
    בישראל היו זורקים או לשכונת קראוונים בלי עבודה ובלי המקצוע שלו ואולי הוא היה עובד בניקיון בישראל .

    שם לא רע לו ואפליה כנראה שאין .

    הגב לתגובה זו

    • איזה צחוקים אתכם..

      הילה, 04/05/07 23:48

      מעניין מה היה קורה אילו היה זה יהודי רוסי שחי במוסקווה שאומר את הדברים הללו, מיד כל עדות המזרח היו מתנפלים עליו מכל הכיוונים, מקללים ומלכלכים, אבל כשמדובר ברב תימני, זה בסדר, זה מובן. למה? כל העולים שבאו התקבלו במדינה עם מגש כסף של פירות העונה, חלב ודבש? כולם סבלו בצורה זו או אחרת.
      הצביעות של האנשים במדינה הזו עולה על הגזענות שלהם, שזה כשלעצמו קשה ביותר. כולם קוראים לכולם גזענים, וכולם צודקים. תאכלו את זה... לחיי העם הזה.

      הגב לתגובה זו

      • ישראל זו המדינה הכי גזענית בעולם....

        ניר, 05/05/07 12:05

        חוץ מגזענות ..כלום

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    צודק צודק צודק (ל''ת)

    ורק לא ביבי, 04/05/07 22:33

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ראו מה גרמה הכתבה!!

    יהושפט, 04/05/07 22:32

    הגיע העת לשים את האצבע על המוגלה שלנו וללחוץ. והמוגלה שלנו איננה רק בהפליה שהפלינו (''אנחנו'' = כולנו) כל מיני מיעוטים ועדות. המוגלה שלנו היא גם באטימות שלנו למצבו העדין של רב של קהילה יהודית בארץ אויב (אם כי הפתרון שלו אף הוא לוקה בלשון הרע ובהכללה שמרשיעה רק את עצמו). ואנו זבים מוגלה גם בתקשורת שלנו ש''מדווחת'' על עובדות באופן חלקי שמעורר אותנו לתגובות מטופשות כמו התגובות של הקוראים כאן. הרי הרב המכובד הזה אינו טוען אפילו עשירית ממה שטענו נביאינו. ואף אחד מהם לא קרא לעזוב את הארץ. הוא תינוק שנשבה ואינו יכול לפעול אחרת. והיושב בגלות דעתו נסתרת עליו.

    הגב לתגובה זו

    • אתה יותר מדי מתוחכם

      יהודי אמיתי, 04/05/07 23:42

      לפי זה ר' אמנון ממגנצא ז''ל היה צריך להמיר את דתו ואתה הייתה סולח לו.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    צודק צודק צודק עופריקו ניו יורק צודק (ל''ת)

    Shai Canaan, 04/05/07 22:28

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    צודק עד שהיהודים בארץ לא ישחררו

    החתום למטה, 04/05/07 22:26

    את כל שטחיההמדינה מהפורעים הערבים, שמחזיקים את מזרח ירושלים, חלקים מיהודה שומרון עזה, ירדן, סוריה, ערב הסעודית, אין לו מה לבוא

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אהווא אהווא

    צודק, 04/05/07 22:17

     

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ארץ אוכלת מנהיגיה-אולמרט,פרץ,ביבי...

    ולדימיר, 04/05/07 22:15

    לחיות בארץ ''ספוגה'' גזענות
    פולנים מול רומנים''גנבים''-לא פשוט
    על תימנים,אתיופים,צפון אפריקאים
    גזענות תהומית,ניצול,טפשות פעמיים.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אז הוא אמר

    יקי, 04/05/07 22:09

    אומנם הוא עכשיו רב הקהילה והוא טועה .צריך להסביר לו כדי שדעותיו האישיות יהיו רק שלו ושהקהילה גם אם היו בעיות ואיפה לא היו בעיות קליטה כן תחשוב בחלקה על עליה לארץ.כי רק כאן יש להם עתיד להם ולילדיהם. איפה שליחי העליה החרוצים.

    הגב לתגובה זו

    • אם השמאל ומדיניותו ''יצליחו''

      Avi Ecuador, 05/05/07 06:20

      אין להם עתיד בארץ ישראל, בכל אופן לא כמדינת היהודים ליהודים וזה לא רק ליהודים תימנים אלא ליהודים בכלל.
      ארץ ישראל תהיה מדינת גלות יותר גרוע ויותר מסוכנת ליהודים מכל מדינת גלות מערבית אחרת.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    העיתון הירדני ''א-דוסתור'' מדווח... נו מה, מאמינים לכל מלה שלהם...

    עם אקדח לראש?, 04/05/07 22:09

    העיתון הירדני ''א-דוסתור'' מדווח... נו מה, מאמינים לכל מלה שלהם...

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ל''ישראלים''

    תמני, 04/05/07 22:08

    לא רוצה להגיב למגיבים.אבל אם יש למישהוא תגובה חכמה שיסביר לי שלא היית אפליה ולא רק לתמנים,אני ישמח לשמוע.בבקשה ,לא ללכלך את הפה רק תשובה לעניין.תודה

    הגב לתגובה זו

    • מדינות הגירה

      דורון, 04/05/07 22:22

      ישראל (נכון שפחות) כמו כל מדינות ההגירה מנצלת וחשה ניכור כלפי המהגרים החדשים.
      תופעה זו מוכרת בעולם והיא אינה רק לתימנים או הרוסים בישראל, היא להיספאנים בארה''ב, לאפריקאים והאסיאתים בארופה.
      כל מהגק יודע שזאת מנת חלקו בתחילה ובוחר באופן מודע להגר.
      ומי שלא מתאים לו כמו הרב יחיא בן-יעיש נשאר.
      אין לייחס להתבטאות הזאת מעבר לדעתן של אותו אדם.
      שאל דור שני שלישי ומעלה לעולי תימן מי מוכן לחזור לשם, כאן התשובה האמיתית.

      הגב לתגובה זו

      • אני לא מכירה אשכנזים שחיו במעברות

        heaven, 04/05/07 23:12

        תקרא קצת יותר על ההסטוריה הישראלית בכנות ואובייקטיביות ואז תענה לי
        למה שמו את התימנים במעברות ואת האשכנזים שעלו באותה תקופה לא?????

        הגב לתגובה זו

        • את טועה ומטעה.

          אביעד, 04/05/07 23:36

          כמו שאת מציעה... אני מציע לך. לימדי היסטוריה.

          סבי וסבתי, ניצולי שואה שהגיעו ארצה ב 1950 שוכנו במשך שלוש שנים במעברה.


          אז ... בכנות ובאובייקטיביות.. בדקת את העובדות לפני שהטחת האשמות?

          הגב לתגובה זו

          • ואתה צודק!

            סמסון סמסונוב, 04/05/07 23:53

            סבתא וסבא שלי הגיעו ארצה מפולין ב-1956.
            ישר שלחו אותנו למעברה.
            יודעת מה - גם ריססו אותנו ב-DDT. ועל זה סבתא שלי אומרת: טוב מאד, כי באוניה היו לכולם כינים.

            די כבר להתבכיינות. תעשו משהו לקדם את עצמכם במקום להאשים את כל העולם כל הזמן.

            הגב לתגובה זו

        • טעות

          שולמית רן, 04/05/07 23:49

          אני דוקא מכירה לא מעט אשכנזים ששכנו אותם במעברות לא בעיה לסלף את המציאות בהתאם להנחה.

          הגב לתגובה זו

        • נעים מאד שמי אבי ואני פולני שחי במעברה

          אבי, 05/05/07 00:18

          עלינו לארץ מפולין ושיכנו אותנו במעברת גיל עמל.
          היינו יחד עם תימנים רומנים עירקים ומכל עדות ישראל.
          חיינו בעוני אבל עם חינוך ומנטליות שחייבים ללמוד ולעבוד קשה. וכך יצאנו אני ואחיי לתרבות טובה.
          למדנו השכלנו וברוך השם הסתדרנו בחיים.
          לא הרגשנו דפוקים ואין בנו מרירות, למרות שאבי עליו השלום היה צריך להביא פתק מהמפלגה ה''נכונה'' כדי לקבל יום עבודה בפרדס או בסלילת כביש.
          אז די לבכיינות בכי הוא לא כלי ובוודאי שבכיינות אסור לה להפוך למיקצוע!!!

          הגב לתגובה זו

          • אבי -6

            עין, 05/05/07 01:57

            אתה צריך להרצות בבתי ספר. כן ירבו כמוכם.
            לפחות תגובה לעניין ...בלי שגיאות כתיב מזעזעות.
            ...איזה דור גדל כאן .

            הגב לתגובה זו

        • סבא וסבתא שלי עלו מרומניה ב1950

          ניר, 05/05/07 00:54

          עם אבי שהיה בן 3 - ישר למעברה בבת-ים.
          אז נכון שרומנים זה לא בדיוק ''אשכנזים'' :-)

          הגב לתגובה זו

        • האמת היא

          איש לבן, 05/05/07 01:27

          שכל מקום שמזרחיים חיים בו מהר מאוד נראה כמו מעברה או יער קופים.

          הגב לתגובה זו

        • Tguva le'Heaven

          Yoav Peled, 05/05/07 06:16

          Little dummy, 250,000 Jweish refugees from Europe, ALL Ashkenazim, came to Israel in 1949-1950, and all were placed in Ma'abarot, tents, huts. My relatives from Poland was placed the, Dummy, and my parents took them from there and placed them with us, Ashkenazim from Poland who came to Palestine in the 1930s and still lived in one room, no electricity, no indoor shower or bathroom - 7 people in one room. Go study history, Idiot racist!

          הגב לתגובה זו

        • אני כן

          אלע האשכנזי, 05/05/07 06:39

          ההורים שלי הועברו למעברות, ואני יחד איתם. ויחד איתנו היו עוד משפחות של אשכנזים שגרו במעברות. יתרה מזו, גם האנחנו קיבלנו טיפול נגד הגזזת, ולא הרגשנו שום השפלה, כי אז הרגשנו שזה לטובתנו.
          5 שני גרנו במעברות, אבל יצאנו מזה. אגיד אמת כואבת. לא היה מדובר על הפליה, אלא על התאמה שונה לתנאי חברה שהתפתחה לכוון תרבות מערבית. במשפחה שלנו לא היו 2-3 נשים לאבא אחד, וים של ילדים, היה השכלה כל שהיא להורים, לכן הלם הקליטה היה קטן יותר. ההורים שלי לא נאלצו לעבור מתקופת האבן לחברה מודרנית.

          הגב לתגובה זו

        • בת כמה את שלא מכירה הסטוריה ?

          שמוליק, 05/05/07 12:12

          כל היהודים שעלו לארץ לאחר השואה מאירופה חיו במעברות, בתנאים קשים מאוד שלא היו רגילים אליהם באירופה, ארבעה חמישה בחדר בצריף ללא מים זורמים, ללא שרותים ומקלחות, עם תינוקות בני יומם. מי שהיה מספיק חכם, החל לעבוד והצליח לברוח ממעברות אלו ומי שהמתין שיסדרו לו עבודה, בוכה עד היום לאפליה.

          הגב לתגובה זו

        • ואללה - חידשתם לי

          heaven, 05/05/07 20:42

          לא טענתי זאת בגלל שמשפחתי היתה במעברה - היא לא
          טענתי זאת בגלל זה מה שלימדו אותי בבית הספר - זה מה שהמורה להיסטוריה ואזרחות לימדו
          יש לי קרובי משפחה אשכנזים וניצולי השואה
          יש לי מלא חברים ממוצא אשכנזי: פולנים, רומנים, רוסים, דרום-אמריקאים...
          מכירה אותם ואת הוריהם שעלו לארץ - ו''במקרה '' אף אחד מהם/ן לא שוכן במעברות
          אז אני מתנצלת אם פגעתי במשהו - אבל עדיין קשה לי להאמין שלא הייתה אפלייה בכלל
          מה עם ילדי התימנים החטופים?

          הגב לתגובה זו

      • תשובה לא מתלהמת ולעניין (ל''ת)

        Avi Ecuador, 05/05/07 06:34

        הגב לתגובה זו

    • ל 6 תמני ישראל

      נח, 04/05/07 22:47

      לא היית אפליה ,היית מדיניות!!!!
      להביא לישראל אנשים עם קצת רקע יהודי,ואם אפשר עם מאט השכלה כללית.שישמשו עבדים ,ועובדים בשכר נמוך,לקבוצת אנשים מסוימת,מהסוג של לדוגמא ממלא מקום ראש הממשלה.

      הגב לתגובה זו

    • חחחחח תרגישו מה זה

      בדואי, 05/05/07 00:57

      תראו איך אתם תלחמו אחד בשני אם לא יהיו ערבים חחחחחחחחחחח כולי שמח בחייי מדינה של גזעניים טפשים !!!!!

      הגב לתגובה זו

      • אז תעוף מפה שנוכל לריב (ל''ת)

        Zach, 05/05/07 02:01

        הגב לתגובה זו

      • תרגע, אצל יהודים שנלחמים אחד בשני זה נגמר בדרך כלל בדיבורים

        Avi Ecuador, 05/05/07 06:16

        אצלכם הערבים אם לא היו יהודים הייתם אוכלים אחד את השני וראה עיראק פלסטינים ועוד וואחש כמוכם שכבר עושים זאת היום.
        תגידו תודה שיש לכם יהודים ואידיוטים שמאלנים, כל עם אחר מזמן היה פוטר אותנו ממכם.

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    בור ? תסתכל על הישראלים , הם בורים לחלוטין . איפה אתה חי? (ל''ת)

    דני, 04/05/07 21:53

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    תשאר שם. בור ועם הארץ. קודם תבוא ותראה, ורק אח''כ תקטר.

    משה, 04/05/07 21:46

    טיפש מטופש. אתה מוזמן להשאר עם אלו שרוצים להורגך.

    הגב לתגובה זו

    • שם הוא לפחות מקבל כבוד

      הדר, 04/05/07 23:26

      האפליה כאן לא נפסקת וזה שאתה חי כאן זה לא עושה אותך פטריוט גדול. קשה לך לקבל דעות של אחרים. תמנים שעלו להתיישב בא''י בקום המדינה קיבלו יחס מזלזל והתיחסו עליהם כמו עבדים שחורים. אתה בטח נממה עם המשפחות שביצעו בפועל אקט זה . אני מציע לך לשתוק לחשוב לבדוק ואח''כ להגיב. גם כיום ב2007 אני חש אפליה כלפי למרות שלו הכרת אותי לא היית מוצא שום סממן תימני חוץ מצבע עורי. כואב לי לשמוע את תגובתו לגבי ביקור בארץ אך בכל מקום בעולם שבו היו יהודים נשאר אותו הקומץ שמוכן להשאר במולדתו. אנחנו צריכים להתבייש כשהוא אומר זאת.

      הגב לתגובה זו

      • ואללה לא היו חייבים לבוא

        רני, 05/05/07 00:09

        היו יכולים להישאר בתימן, אני בטוח שהיו מבטיחים להם אריכות ימים.
        תבדוק מה היה מספרם של תושבי מדינת ישראל, תבדוק מה היה מספרם של העולים שנקלטו בשנות החמישים. תראה לי עוד מפעל כזה בהסטוריה ואז תתחיל לבכות לי על אפליה.

        הגב לתגובה זו

      • ממש מסכנים.

        שמוליק, 05/05/07 12:07

        אינני יודע בן כמה אתה אך רוב העולים בשנות החמישים המוקדמות ''זכו'' לאפליה זו גם אם היו ''לבנים'' שהגיעו מארצות אירופה. מי שהצליח בכוחות עצמו להתגבר על אפליה זו ולכלכל את משפחתו הצליח ומי שהמתין שאחרים יעשו זאת במקומו, עד היום בוכה על אפליה. למזלי הורי הצליחו בעזרת ידיהם להתכלכל גם אם היה קשה ולא המתינו לחסדים.

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    תזכורת: ארץ ישראל שייכת ליהודים, לא לישראלים!!!

    עופריקו, 04/05/07 21:46

    ומכיוון שהישראלים אפילו לא מכירים (בתכלס) בזכויות היהודים על האדמה... באים על צרות ומשונות!

    עצוב וכואב

    הגב לתגובה זו

    • צודק השייכות היא ליהודים ! (ל''ת)

      שמעון, 04/05/07 22:45

      הגב לתגובה זו

    • אתה כ''כ צודק וזה כ''כ עצוב (ל''ת)

      בן אדם, 04/05/07 22:54

      הגב לתגובה זו

    • שטויות במיץ - הארץ מובטחת לבני *ישראל*

      יוסי, 04/05/07 23:55

      עד מגילת אסתר אין שום יהודים בתמונה.
      קרא קצת תנ''ך, עופריקו. אני בטוח שגם בניו-יורק תוכל למצוא עותק.

      הגב לתגובה זו

    • ומה עם יהודיי ניו יורק????חחחחחחחחח (ל''ת)

      לימוריקו, ישראל, 05/05/07 00:58

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    באמת יותר טוב שלא תבוא (ל''ת)

    יעל, 04/05/07 21:35

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    גת עושה אותך כזה קטן. (ל''ת)

    קרית גת, 04/05/07 21:34

    הגב לתגובה זו