• 63.

    בשישי בערב- רק מרגול!

    בג''צ, 07/05/07 23:54

    השופטת

  • 62.

    הרזומה של אהרל'ה ברנע לוקח את כולם

    יוסי, 06/05/07 15:58

    יותר פאסון יותר מקצועיות דרוקר ילד

    • מה פתאום?? חיים יבין הוא המרענן מכולם (ל''ת)

      יוסקה, 06/05/07 23:54

  • 61.

    שלח תותח דרוקר מתלמד (ל''ת)

    יוני, 06/05/07 14:23

  • 60.

    הגזמתם

    יאיר, 06/05/07 10:22

    הגזמתם בתיאור ''תוכנית החדשות הטובה בארץ'' . התוכנית ברברנית בשלב הפיילוט. אי אפשר לשרוד תוכנית שלמה את שני הברברנים האלה.

    • הם התכוונו למהדורת השבת הטובה בארץ (ל''ת)

      ., 06/05/07 14:09

  • 59.

    חולה על שלח לא אוהבת את דרוקר (ל''ת)

    דליה, 06/05/07 09:26

  • 58.

    ללא ספק השילוב ביניהם הוא הטוב ביותר!!! חדשות 10 (ל''ת)

    אלגריני עומרי, 05/05/07 22:51

  • 57.

    צפיתי אתמול ומאוד נהנתי המשיכו כך (ל''ת)

    שרגא, 05/05/07 19:22

    • גם אני (ל''ת)

      מורב, 06/05/07 14:10

      • מצטער כתבת הפרופיל של לבני לא תאמה למציאות (ל''ת)

        ירח, 06/05/07 15:49

        • שטויות לבני היה מדוייק (ל''ת)

          אבנר ליכוד, 08/05/07 00:31

  • 56.

    המהדורה הטובה בארץ

    עובדה, 05/05/07 13:57

    איכותיתי קצבית ונאותה.
    מה שיפה זה שכל אחד לוקח את הצד שלו בפרשנות- וזה בהחלט לגיטימי. טוב שהמנחים משמשים כדעת הקהל הרוויה בפרשנויות ודעות שונות ומוסיפים נופך מקצועי.

  • 55.

    כן אבל כל המדינה חולת ספורט

    בופר תרח, 05/05/07 12:57

    אז מה שווה הכדורסל?

    • התכוונת חולת כדורגל (ל''ת)

      שלמה, 05/05/07 13:03

  • 54.

    הכדורסל שולט לא רק בספורט (ל''ת)

    שלח תותח, 05/05/07 12:20

    • אז למה כולם בכדורגל??? (ל''ת)

      קריית 8, 06/05/07 15:50

  • 53.

    זבל של תוכנית -- שני מגישים מסכנים שצריכים להיות בשטח ולא באולפן... (ל''ת)

    דניאל, 05/05/07 09:38

  • 52.

    תענוג

    נטע, 05/05/07 08:13

    תענוג לצפות במהדורת החדשות של שלח ודרוקר.
    גם הכתבות נעשות בצורה מקצועית.
    כל הכבוד!

    • תענוג גדול (ל''ת)

      מאוד, 05/05/07 23:10

  • 51.

    אני חייב לציין שהבחור עם המשקפיים נותן תחזיות גרועות פוליטית

    אדר, 05/05/07 05:22

    אני אפילו לא חושב שיש מקום לשמור את שמו בזכרוני. הוא ממש פרשן גרוע אך תקשורתן דמגוגי מוצלח ביותר

  • 50.

    גילוי לא נאות - הבושה העיתונאית לאן?

    משה, 05/05/07 04:41

    האם מר יהודאי, שהעיסוק בתקשורת הוא כנראה לחם חוקו, באמת חושב שהסוגריים המצחיקים האלה (שלמען הגילוי הנאות נאמר למי שאולי לא יודע, כי הוא פרשן nrg ומעריב) הוציאו אותו ידי חובה?

    עליו לחזור לבית ספר לעיתונאות ולעשות שיעורי בית בסיסיים באתיקה. גם אם הוא מעריץ את ה''אולארואנד פלייר'', האצילות מחייבת לא להתפייט כך על עמית למקצוע, באותו הפורמט בו שניכם כותבים לאותו ציבור.

    וזה שהוא ציין את הקירבה רק קובר את הבושה עמוק יותר, ולא מטהר את השרץ. גילוי נאות אמיתי יהיה ציון קרבתו של אדם שזוכה לביקורת כסחנית. בושה, יהודאי. לא יודע, לא יהודי.

    • משה, מה אתה ער בשעה כזאת?? (ל''ת)

      חמימו, 06/05/07 23:51

  • 49.

    כן, ראיתי היום איך הם ממליכים את לבני

    קרלוס גררו, 05/05/07 00:42

    לאחר הכתבה על לבני עופר שלח אמר שלבני לא רצינית בגלל העובדה שהיא נשארת בממשלה מיד דרוקר תיקן אותו ויצא להגנתה. זה מראה על הצד הברור של דרוקר כי הוא מפחד מביבי.

    • לבני אצל שלח ודרוקר ישר לראשות הממשלה (ל''ת)

      חיים, 06/05/07 15:53

  • 48.

    אופיר פינס הדליף לדרוקר מישיבות הקבינט במהלך המלחמה מה שלא הפריע

    נועם גרנות, 05/05/07 00:40

    לדרוקר לגלגל הערב עיניים ולהעלות את סוגיית ההדלפות מדיוני הקבינט במהלך המלחמה וחוסר היכולת של ראש הממשלה לשתף אנשים רבים מחשש להדלפות.
    שלח הוא בכיר פרשני הבדיעבד בישראל.

    • מאיפה אתה יודע? (ל''ת)

      למה סתם?, 05/05/07 12:57

  • 47.

    למנכ''ל הבא של חדשות 2- יש הרבה עבודה

    גבי רינת, 05/05/07 00:40

    למרות שעדיין לא ברור מי זה.
    הלקויים הקשים: להעלות את הרמה- עממית ורדודה. להחליף ולרענן מגישים. ולהחזיר את האמון של הציבור המשכיל יותר.

    • ומי יהיה המנכ''ל הבא..?

      נו........., 05/05/07 15:08

      הימור שלי- אבי וייס יישאר בסוף בתפקיד גם באופן רשמי!

    • לגבי

      איתי, 06/05/07 17:22

      לחדשות 2 יש גם קהל רב של אנשים משכילים, אפילו גדול משל חדשות 10. יש לא פשוט גם קהל פחות משכיל ויותר עממי מה שאין לחדשות 10 כלל. מה לעשות, מדובר בערוצים מסחריים שצריכים לפנות לכמה שיותר ולא לנישה מסויימת.

  • 46.

    עכשיו שנגמרה ארץ נהדרת זאת שעת הפריצה שלהם (ל''ת)

    הזדמנות, 05/05/07 00:31

  • 45.

    ראיתי הערב והיה מצויין

    יגאל, 05/05/07 00:29

    התחקיר על לבני בעיקר

  • 44.

    המהדורה טובה אבל גברית מדי (ל''ת)

    הרבה טוסטסטרון, 04/05/07 21:09

    • זה מוריד מערך ומעדכניות התוכנית שאין אף ייצוג נשי (ל''ת)

      מסכימה, 06/05/07 12:33

  • 43.

    גם שלח כפרשן צבאי יסכים היום- שעדיף שר בטחון עם רקע צבאי

    יורם מאור, 04/05/07 19:15

    תשאלו את וינוגרד- זה כתוב בדו''ח

    • ולאיזה משרד פרץ כן טוב- הרווחה?

      יאיר, 05/05/07 00:29

      הכיע הזמן להתפטר

  • 42.

    עפר שלח אדם חכם ואינטיליגנט אבל טעה בקונספציה

    רפי, 04/05/07 18:23

    תמיד כיף להאזין ולקרוא מה שעפר אומר וכותב הוא ללא ספק אחד האנשים החכמים בתקשורת הישראלית אבל בשבתו כפרשן צבאי עפר שלח טעה.
    עפר שלח שב ולעג לתפיסה של הישראלים שצריך שר בטחון עם רקע צבאי הוא כתב פעמים רבות בטורים שלו ששר בטחון אזרחי(כדוגמת עמיר פרץ וציפי לבני)עדיף מאדם עם רקע צבאי והוא גיחך על הישראלים שחושבים שצריך שר בטחון שיהיה לו רקע צבאי.
    לצערי הרב המלחמה האחרונה הוכיחה שטוב שיהיה שר בטחון עם רקע צבאי וגם מדו''ח ועדת וינוגרד עולה בבירור שעדיף שר בטחון עם רקע צבאי

  • 41.

    אם איזה תוכנה אפשר לראות מי מחובר לרשת בטימבוקטו?

    גייטס, 04/05/07 17:17

    יש באמת דבר כזה?

  • 40.

    שני להגנים משעממים, שמדברים את עצמם לדעת

    אהרון, 04/05/07 17:00

    ואם רק תעשו מבחן קטן ותבדקו מה הם אמרו נניח לפני חודש ותשוו אותו למציאות תגלו את הבלוף, כי הרי אף אחד לא זוכר אחרי דקה מה הם ליהגו, אבל העיקר שהפריחו כמה יונים לאוויר, ועשו פוזה של יודעי הכל, והשורה התחתונה: אפס. אבל מי זוכר. חוץ מזה תחשבו על גאון הדור עופר שלח, שאין לו אח ודוגמא בשום כלי תקשורת בעולם: אדם שמעיז להציג את עצמו ולהופיע גם כמומחה לכדורסל ולספורט בכלל, גם מומחה צבאי - פרשן לכל העניינים הבטחוניים - צבאיים בארץ, גם מומחה לקולנוע שמעז להוציא ספרים, שכחתי מבקר מסעדות? שחמט? ספרים? סליחה, זה כבר מישהו אחר. כנראה.

    • הבלוף

      ויניגרד, 04/05/07 17:49

      כולם מומחים ויודעים הכל. כולם פרשנים ובטוחים בדבריהם. כולם יכולים להחזיק בכל כך הרבה כובעים-ספורט ביטחון פוליטיקה צבא?

      • תותחים אחד אחד

        טנק, 05/05/07 00:30

        +צבי יחזקאלי- חבורת קליברים

  • 39.

    אני גם מת להיות הנשיא הבא (ל''ת)

    לוזון, 04/05/07 16:45

  • 38.

    מילים כדורבנות: ערוץ 10- החדשות של ישראל!!! (ל''ת)

    ניוז קורפ, 04/05/07 14:58

    • אולי תזכרו שכולם למוד מחדשות-2 (ל''ת)

      עפרה, 05/05/07 00:38

      • מיקי, יעקב ודני רופ זה לא כולם ובטח לא העיקר! (ל''ת)

        צופה אדוק, 05/05/07 08:54

  • 37.

    אשכרה את אהרל'ה רואים בעיקר בגלל קיציס והחברים (ל''ת)

    ירון חשבל, 04/05/07 14:34

  • 36.

    קשה לי להאמין שאנשים חושבים צופים ב2

    יואל, 04/05/07 14:32

    אין מה להשוות בין החדשות של ערוץ 10 חערוץ 2. לדעתי 10 ובמיוחד המהדורה של ליל שבת מנצחים בגדול.

    • אז ערוץ -10 זה עיתון הארץ של הטלוויזיה..?

      ימני לא קצוני, 04/05/07 14:39

      עברתי ל-10

  • 35.

    הם גדולים!!!! (ל''ת)

    רוני, 04/05/07 13:57

    • אכן (ל''ת)

      כן, 05/05/07 00:30

  • 34.

    חדשות בלי קשקשת

    צופית רון, 04/05/07 13:47

    מה רק 7% כל אדם ששואלים ,''ראיתי ערוץ 10 .שלח ודרוקר מעולים.

    • שלח ודרוקר מעולים

      ישראלה, 05/05/07 00:31

      אני מה-7% שרואים

  • 33.

    מדהים שהרוב עדיין צופים ביובש של ערוץ 2 (ל''ת)

    אנטי, 04/05/07 13:43

  • 32.

    זה ההבדל בין פרשן כדורסל לכדורגל (ל''ת)

    מיים רביבו, 04/05/07 13:38

  • 31.

    כן כולם יודעים ערוץ 10- הוא ערוץ החדשות של ישראל

    ניוז קורפ, 04/05/07 13:37

    שלח דרוקר הם רק עוד לבנה בחומה האיכותית הזאת

  • 30.

    שלח פשוט תותח- יתרון אדיר לערוץ -10

    סחתיין עליך, 04/05/07 13:36

    כיף לשמוע אותו- בקיע מדוייק מנפיק תובנות וממנף רעינות- הוכחה ברורה לניסיון עבודה ואינטיליגנציה- כמו שכתוב- אול אראונד פלייר! ישר לדראפט הקרוב

  • 29.

    מסכים לכל מילה - הם שמים את כולם בכיס הקטן

    רונן, 04/05/07 13:33

    ובכלל, עופר שלח פרשן מעולה הן פוליטי צבאי וכדורסל!!!!!

  • 28.

    צודק ,הם אנשים שחיים את השטח לא ברברנים (ל''ת)

    אבי, 04/05/07 13:24

  • 27.

    ניסיתי אבל משהו חסר. אולי זוית נשית רגועה יותר (ל''ת)

    מתלבטת, 04/05/07 13:04

  • 26.

    צופה רק בערוץ 10 !!!!!!!!!!!

    רק ערוץ 10, 04/05/07 12:58

    כל מהדורות האקטואליה והחדשות פשוט נהדרות המגישים והכתבים סופר מקצועיים ומקרינים ידע, אמינות ולשון נכונה ורהוטה. תענוג!!!!!!!!!

  • 25.

    צופה אבל - בשישי צריך יותר כתבות שטח מושקעות ופחות ברברת באולפן

    טיפ לשיפור, 04/05/07 12:57

    נכון שכתבות שטח עולות קצת יותר כסף ( צלם , סאונדמן , עריכה , דלק נסיעות) מאשר לדבר באולפן ,אבל יש יותר מידי פרשנים וברברת באולפן שזה ממש קשה בשישי בערב .

  • 24.

    מה קרה שיהודאי התחיל לפרגן? (ל''ת)

    מרדכי אבירי, 04/05/07 12:52

  • 23.

    מה אתה אומר ????

    צבי, 04/05/07 12:48

    רביב פועל עפ''י רייטינג ומייצר סנסציות מדומות

    איפה תעשיית השחיתות של אולמרט ????

    ועוד ועוד .......

  • 22.

    כל הטיפשים נא לצפות בערוץ 2

    ד''ר פישר, 04/05/07 12:39

    שלח דרוקר רק לאינטיליגנטים

  • 21.

    למה רק -7% מהצופים יודעים מזה?

    שרגא, 04/05/07 12:34

    תתחילו לצפות ב- 10! ערוץ אנטליקטואלי וחכם.

  • 20.

    בדר''כ מי שמתעסק בכדורסל מצליח (ל''ת)

    הענף מס' 1, 04/05/07 12:24

  • 19.

    תענוג של מהדורת יום שישי

    בנג'י, 04/05/07 12:22

    קולחת, נשכנית, קצבית, אינטליגנטית. מדהים שרוב האנשים עדיין רואים את היובש של ערוץ 2.

  • 18.

    הזוג הזה הוא אומנם זוג נחמד. אבל כאן זה מתחיל ונגמר.

    אמירה, 04/05/07 12:08

    אני לא מוצאת זוג טוב יותר ממיקי ויעקב, לונדון וקירשנאום והזוג החדש מערוץ 2 גיא מרוז ואורלי משהו.
    אילו כרגע הזוגות המנצחים לדעתי. אני לא אוהבת את רביב כמגיש, ושלח בכלל עם המראה הארס הלא מצודד. מה גם שרביב פרשן פוליטי הרבה יותר טוב.
    בקיצור אין על מה לדבר, הזוג הזה הוא אומנם זוג נחמד. אבל כאן זה מתחיל ונגמר.

  • 17.

    מהדורה מעולה- צופה קבוע מכל מקום

    אורן, 04/05/07 12:02

    המשיכו כך ואל תתקלקלו,

  • 16.

    מה עם גילוי נאות? שלח לא התחיל לעבוד במעריב השבוע??? (ל''ת)

    אתגר, 04/05/07 11:32

    • אם תקרא הכל תראה שישנו גילוי נאות (ל''ת)

      למה לקפוץ סתם?, 04/05/07 12:43

    • יש לך בעיה בהבנת הנקרא????

      אודי, 04/05/07 12:54

      לא ראית שיש גילוי נאות ממש בהתחלה?

    • היה גילוי נאות כבר בתחילת הכתבה (ל''ת)

      אולי תקרא קודם?, 04/05/07 13:03

  • 15.

    שלח גאון מהלך (ל''ת)

    עופק, 04/05/07 11:19

  • 14.

    דרוקר-שלח לשלטון

    החקלאי הגלילי, 04/05/07 11:10

    לא הינו צריכים את הכתב שלכם גלעד יהודאי, שבאמת הוא בסדר, עלמנת לראות בשלח-דרוקר את ''המלכים, של החדשות. מיד כאשר הופיעו כצוות על המרקע המסך ''נקרע'' מאינטלגנציה, דבור רהוט, עברית טובה, תיאום, ובעיקר אין ברברת!.
    אנחנו בוחרים בכם ל-ש ל ט ו ן!!!.

  • 13.

    אם מדברים על שילוב נכון אז...

    דקל, 04/05/07 11:09

    תנסו לשלב מגישים של תוכניות אקטואליה למשהו דומה לתוכנית המילה האחרונה בגל''צ- הבדלי השקפה בכמה שיותר נושאים ולא תאומים סיאמים כמו שלח ודרוקר.

    • הבדלי השקפה ב''המילה האחרונה''? הם כבר מזמן נעלמו.

      סאפי, 04/05/07 11:20

      כל הכאילו שמאלנים נעשו שמאלנים לשעבר. במקרה הטוב נשארה רק סחבקיה, וכולם מסכימים עם כולם.

      במקרה הרע, אורבך, שאמור להיות על תקן הלאומני, ממתן קצת תא ההתלהמות הלאומנית של השמאלנים לשעבר (ובמיוחד עירית לינור).

    • המלה האחרונה זה כבר מזמן קול אחד

      אורנה, 04/05/07 19:20

      כולם התיישרו לפי הסמן הימני של אורבך, במיוחד האופורטוניסטית עירית לינור.

  • 12.

    קולח, ידעני וממצה.

    איתן נוה, 04/05/07 10:20

    קולח, ידעני, וממצה.

    אין תכניות רבות המסוגלות להתחרות בהן בכל אחד מהמאפיינים הנ''ל. לא כל שכן בשילוב בין השלושה!

    במשפט אחד:
    תכניתם טובה מערוץ 2 באותו יחס בו טוב האחרון מערוץ 1.

    שאו ברכה,
    איתן נוה

  • 11.

    הכל נכון- אבל בדיוק ההפך

    סתם בנ'דם, 04/05/07 10:08

    לא רק שלא שהם לא מוצלחים, הם מזכירים לי בדיוק את כל מה שהם יוצאים נגדו.

    כששומעים אותם נדמה שבכלל לא אכפת להם מהעובדות ומהסיפור עצמו, אלא אך ורק מהדם הרע שהם יכולים לשאוב מהסיפור.

    אם אשה תמות ברחוב מתאונת דרכים, הדבר היחיד שהם ידברו עליו זה למה לא מפטרים את מפכ''ל המשטרה?

    אם ישראל נמצאת במלחמה הדבר היחיד שהם ידברו עליו זה למה השר הזה אמר לשר ההוא שכואב לו הראש, ומה המשמעות של כאבי ראש לשר בישראל. והכי חשוב למה השר לא מתפטר?

    מה שמעניין אותם זה עצם הקיום שלהם. הקיום שלהם תלוי בריטינג, ולכן כדי להיות קיימים הם חייבים..פשוט חייבים להביא דם או יותר נכון להמציא דם.

    אני זוכר את עופר שלח באמצע המלחמה ''מארח'' קצינים וחיילים שמשתתפים במלחמה ליד הגבול ובמקביל מארח כל מיני אזרחים , גנרלים לשעבר, שמסבירים לאותם החיילים למה הם על הפנים...איזה ציניות ואיזה רוע.

    לא ראיתי את התרומה הגדולה (או הקטנה) שלהם למדינה. אין ספק כי הכי קל להביא סיפורים שהם בכיכול פיקנטיים, ולהפוך אותם לעיקר הסיפור.זה הכי קל.

    אי אפשר לשכוח איך במלחמה הם, יחד עם הכתבים האחרים מערוץ 10, פשוט דיווחו מתי הצבא הולך להכנס, מאיפה, ועוד פרטים שפשוט לא יאומן שהם סיפרו עליהם.

    אז לפני שהם מסבירים לכל העולם כמה הוא גרוע (חוץ מהם, כמובן)
    ולפני שהם מסבירים לכולם שהם צריכים להתפטר, אני מציע שהם יאמצו את הגישה הנכונה בעיקר כלפי עצמם, ויניחו לנו.




    • לא נראה לי שאתה סתם בנ'דם שאכפת לו

      יניב, 04/05/07 12:40

      איכפת לך- אתה בעל אינטרס?

  • 10.

    אין עליהם!!!

    רועי, 04/05/07 10:00

    השילוב שלהם הוא גאוני. ממש מושלם. כל הטיפשים נא לצפות בערוץ 2 כי המהדורה של שלח ודרוקר מיועדת לאנשים היותר אינטליגנטים שביננו.

  • 9.

    המהדורה הטובה ביותר ב-TV (ל''ת)

    א.א., 04/05/07 09:48

  • 8.

    היו מקבלים 10 לולא ההתעסקות המטופשת בספורט

    המבקרת1, 04/05/07 09:38

    זה בסדר ששלח אוהב כדורגל אבל למה להכריח את צופי הערוץ ביום שישי בערב במהדורה המרכזית להתעסק בכדורגל - בגלל ששלח אוהב את זה?? הגזמתם !!!!!!!!!

  • 7.

    דרוקר את שלח

    רעיה גניאל, 04/05/07 09:24

    סוף סוף קבלה מערכת החדשות של
    ערוץ 10 כמה מילות שבח שהגיעו לה
    כבר מזמן.הוסיפו עוד כמה שמות-צבי יחזקאלי,אלון בן-דוד,ואסף זוהר והנה
    לכם המערכת הטובה ביותר-זריזה,לא מנופחת וקולחת.

  • 6.

    שמאלנים מידי (בעיקר שלח שהפך לתועמלן של פרץ)

    אזרח-1, 04/05/07 09:16

    גם 2% זה יותר מידי

    • באמת חבל שיש להם שכל בראש... (ל''ת)

      חגי, 04/05/07 10:46

  • 5.

    אין על אהרלה בערוץ 2 !!! (ל''ת)

    יעל, 04/05/07 09:14

    • יש- אהרלה בבורגנים !

      נילי, 04/05/07 12:38

      ישראל- אהרלה חזר...

  • 4.

    מהדורת השישי הטובה בטלוויזיה.חולה עליכם. (ל''ת)

    נילי, 04/05/07 09:11

  • 3.

    כל אחד מהם לחוד זה בסדר, ביחד זה הרבה מדי אגו (ל''ת)

    א.ג., 04/05/07 09:00

    • אין שם אגו ! (ל''ת)

      !, 04/05/07 12:37

  • 2.

    לגלעד יהודאי

    יוני, 04/05/07 03:24

    אתה בסך הכל עוד ברנז'איסט (אנו הרי במדור הברנז'ה) שאינו מבין שמהדורת חדשות טובה זוהי מהדורה שמדברת אל מגזרים רבים באוכלוסיה ולא רק לברנז'ה התל אביבית. מהדורת חדשות 2 יותר טובה בדיוק בגלל הסיבה הזו. צופים בה גם אנשים משכילים יותר וגם פחות.

    • אתה אומר שצריך להיות חכם כדי להבין את התכנית שלהם? מה זה אומר עליך? (ל''ת)

      יויו, 04/05/07 10:47

      • תגובה למגיב

        יוני, 04/05/07 11:42

        כנראה שאתה זה שלא חכם במיוחד לפי התגובה שלך. בו אני אסביר לך כמו שמסבירים לילד מפגר: ערוץ 10 הוא לא ערוץ ייעודי (כמו ערוץ 8 שפונה לפלח אוכלוסיה מסוים), אלא ערוץ מסחרי שצריך לפנות לכל פלחי האוכלוסיה. זה לא אומר שחדשות 2 פונים למכנה המשותף הנמוך ביותר, אלא למכנה המשותף הרחב ביותר (כך לדוגמא את ארץ נהדרת). לעומת זאת חדשות 10, פונים ''רק'' לפלח אוכלוסיה ברנז'איסטי ועל כן הרייטינג שלהם הוא כפי שהוא- כמו ערוץ 8.

        • יוני מה זה השטויות האלה?

          איש חדשות, 04/05/07 12:37

          כי חבל אתה נשמע אינטיליגנט- אז מה הקשקושים האלה? מאיפה אתה מביא את זה שחדשות 10 פונים 'רק' לפלח אוכלוסיה ברנז'איסטי ועל כן הרייטינג שלהם הוא כפי שהוא- כמו ערוץ 8? שטויות!

          • לאיש החדשות

            יוני, 04/05/07 23:48

            תבדוק מי הם עיקר הצופים של חדשות 10. כמובן שהם לא בדיוק כמו ערוץ 8, זאת היתה דוגמא קיצונית על מנת להמחיש מה הטעות שחדשות 10עושים. אפשר לעשות חדשות אינטלגנטיות שפונות גם לקהל יעד עממי יותר וזה מה שעושה חדשות 2.

            • יוני תקשיב

              איש חדשות, 05/05/07 00:34

              בוא למד מאיש מקצוע- חדשות אינטלגנטיות פונות לאנשים כאלה. לקהל היעד העממי יש את חדשות- 2 - עכשיו בחר לך צד!

  • 1.

    7% ? הצחקתם אותי

    יצחק, 04/05/07 03:11

    7%? נו באמת כדי להגיע למספר הזה השתמשו בבית הורד בתרגיל הכי ישן בספר: על מנת להעלות את נתוני הצפייה החליטו ב-
    10 להפריד בין 2 חלקיה המבזק והתוכנית. בין שניהם יש רולר קצר כך שרשמית, בוועדת המדרוג, מדובר ב-2 תוכניות שונות אך הצופה אינו חש בכך. כך לא נספרת במסגרת ''שישי'' החטוטרת של הצפייה הנמוכה שלפני 20:00
    אגב מי שהמציאו את השיטה היו אנשי קשת

    • יצחק מה אתה ער בשעות כאלה?

      לילה טוב, 04/05/07 18:55

      לך לישון ורק מהסיפור של הרולר- זאת האיכות לא הכמות.