• 110.

    הבייתה.......

    חסוי, 10/05/07 19:52

    לכו הבייתה מיצינו את שרותכים

  • 109.

    מה קורה?

    אלי, 05/05/07 14:50

    רע מאוד!

  • 108.

    אם אני הייתי נואמת במקומך העם היה מריע - גם אתה (ל''ת)

    מפוטר, 05/05/07 07:19

  • 107.

    הסיבה האמיתית ל''אדישות העם''

    לויאלי, 05/05/07 00:31

    התקשורת הישראלית הוכיחה שוב את אפסותה. סיקור של השרה לבני, ארך קרוב לחצי שעה - בכל הערוצים ופרשנות של שעה נוספת. הסיקור של הפגנת העם (שהיתה כנראה ההפגנה הגדולה ביותר שאי-פעם נערכה בישראל וכללה בתוכה גם ימין וגם שמאל גם חילוניים וגם דתיים) ארכה אולי חמש דקות. איך לעזאזל, אפשר להעביר מחאה במדינה הזאת? איך ניתן להראות לקבוצת חדלי האישים הנמצאת בשלטון שהיא צריכה ללכת הביתה? אם התקשורת כולה, ללא יוצא מהכלל הצליחה לדחוק לקרן זוית את המחאה ולגמד אותה לכדי כלום? מי יסכים לצאת מכורסת הטלויזיה לרחובות כאשר מחאתו, עצומה וצודקת ככל שתהיה, נשארת בכיכר? אני הייתי שם - ניסיתי לצאת ממחאת טוקבקים למחאה אמיתית -(שעתיים נסיעה לכל כיוון) ואני בטוח שכל אותם אלה שהיו שם הם אלה ששירתו ומשרתים את המדינה, משלמים את מיסיהם ולמעשה מחזיקים את כל שאר הצופים הפאסיביים המפקירים את גורלם וגורל ילדיהם בידי אחרים. התובנה הכאילו מפוכחת שלהם, שלא ניתן לשנות כלום היא נבואה המגשימה את עצמה ורודנים אוהבים אותם מאוד.
    קבוצת האפסים המושחתים שבשלטון כרגע, היא קבוצה מאוסה של רודנים שקיבלו את השלטון בירושת אין ברירה, ומסרבים לקחת אחריות וללכת לכל הרוחות לפי בקשת העם.
    ולמארגני המאבק אני קורא להתחיל מיד בהחתמת העם על עצומה לפיזור הכנסת והממשלה, ולקיום בחירות.

    • הכי גדולה ? נסחפת מאוד (ל''ת)

      מפגין בדימוס, 05/05/07 13:36

  • 106.

    הטעות של אולמרט שהוא ניכנע לשמאל להימנע מלהפציץ ערים וכפרים בלבנון

    רני, 04/05/07 22:38

    כולם יודעים כי כדי להכניס חיילים לניקוי,תפיסת וכיבוש שטח, מקדימים בהפצצה ובהפגזה מסיבית,לצורך ריכוך וכדי שהצבא שניכנס לשטח לא יפגוש אש,או שהאש תהיה מינימלית. כך שהכוח הניכנס לשטח יבצע פעולות משלימות של השתלטות על השטח.
    אבל השמאלנים התנגדו לזאת ועל כך עם ישראל משלם.
    מדוע המטוסים,התותחים והטילים של ישראל לא יצאו לפגוע בערי ובכפרי חיזבאללה ולבנון, כתגובה לכול נפילת טיל בישראל?!.
    הרי כפי שחיל האויר מחק את הדחיה מביירות, הוא יכול היה למחוק כול עיר או כפר בלבנון.
    מדוע חטפנו ולא היגבנו מידה כנגד מידה?!.
    אני לא נגד עיקרון היציאה למלחמה. אני מלין על ההמנעות מהנ''ל בשל השמאל בישראל.
    השמאלנים גם ביצעו שטיפת מוח לעם ישראל כאילו אין יותר צורך בצבא בשל השלום.
    אז תפסיקו לגלגל עיניים לשמיים ולעבוד בעיניים על כולם.

  • 105.

    טפו על המדינה שאלו סופריה (ל''ת)

    זאב, 04/05/07 22:34

  • 104.

    אולמרט הישאר - נסראלה התפטר (ל''ת)

    יוסי, 04/05/07 18:52

  • 103.

    אולמרט הישאר - נסראלה התפטר (ל''ת)

    יוסי, 04/05/07 18:50

  • 102.

    הרס המדינה

    ronen, 04/05/07 17:28

    אתם הורסים את המדינה, היו פשלות, לא כולן של ראש ממשלה ושיטחון בני חודשיים

  • 101.

    נ.ב. - זה שמשוררים כותבים ספרים - זה לא אומר שהם גם טובים (ל''ת)

    בתור נואמים, 04/05/07 16:03

  • 100.

    יֵש יָמִים ותִפְאֶרֶת שָמֶיך רְמוּסָה בְּאָבָק ובְּדָּם.

    רחל, 04/05/07 15:30

    יֵש יָמִים – הָעוֹלָם מִסְּבִיבֶיך
    רַק סְמָלִים לא תֵדַע שַחֲרָם
    יֵש יָמִים ותִפְאֶרֶת שָמֶיך
    רְמוּסָה בְּאָבָק ובְּדָּם.


    יֵש יָמִים - יְמֵי עֶבֶד יָגֵעַ
    עֶבֶד דַּך, מְעוּנֶה הַכְּבָלִים.
    יֵש יָמִים לא גוֹאֵל וְלא רֵעַ.
    יֵש יָמִים כַּלֵילוֹת אֲפֵלִים.


    רחל

    כ' אייר, תרפ''ו

  • 99.

    ערב-רב של כלומניקים

    דורי, 04/05/07 15:25

    ערב רב של כלומניקים
    אשר מנהלים מדינתנו בצורה הרת-אסון, שלומיאלית-חובבנית-ילדותית
    ערב-רב של הולכי-בטל, מלחכי-פינכא, ג'ובניקים
    החושפים פרצוף אמיתי של ממשלה כושלת-מרושלת-נכשלת,
    ממשלה רהבתנית-ראוותנית, בלתי-ראוייה, לא-מציאותית.

    ערב רב של מאומניקים
    אשר דאגתם הבודדה-היחידה היתה, נותרה והִנָה
    לתועלתם, להישרדותם האישית, למצבם הכלכלי, לכיסאם
    ערב-רב של שומניקים
    המוליכים שולל ומשטים, איש-איש בדרכו, כהרגלו, בשיטתו,
    כל יום מחדש, בלי-טיפת-בושה וכלימה, בנו-בכולנו, בעם.

    ערב רב של טימטומניקים
    הניזונים מריק, מאוויר, משום-כלום, ממאום, מהבל-פה, מלל, אבל וסבל,
    ערב-רב של פיות-מפיקי-מרגליות, אנשי-מתק-שפתיים, פיטפוטניקים
    אשר שעון החול שלהם זה מזמן כבר אזול-גם-אזל
    פוליטיקאים המשליכים יהבם, סומכים על זכרון קצר, עמום, עלוב, נבוב,
    דל, חלול, מעורפל,
    של עם אדיש. רדום. שאנן. מקומם. נכשל. מנושל.
    עם שרוי בסכנת-חיים. חי בתקופה זו על זמן שאול. זמן אבוד. זמן מושאל.

  • 98.

    250000 איש אמרו את דברם ממשלת כישלון הביתה עבודה ש''ס ליברמן קדימה (ל''ת)

    המדינה בקריסה, 04/05/07 12:55

    • מְדִינָה מִקְרִית

      אלכס, 04/05/07 15:31

      מְדִינָה מִקְרִית
      שִקְרִית ... אַך עִבְרִית !
      אַקְרָאִית, עֲמָמִית, אֲרָעִית,
      מְדִינָה לְמַרְאִית.

      מְדִינָה עִיזִית,
      נִבְזִית, לוֹעֲזִית,
      אֲחוּזַת תְּזָזִית,
      יְלָדֶיה, אֲבָנֶיה, גָּזִית.

      עַם מְנוּוָן,
      מעֲרָכָיו מְרוּקָן
      אָדִיש, רָדוּם, שַאֲנָן,
      רְדוּף קוֹרְבָּן וחוּרְבָּן.

      חֶבְרָה אֲרוּרָה
      מְעוּרְעָרָה, רְעוּעָה,
      רָעָה וגְרוּעָה
      עֲמוֹרָה וגְמוּרָה.

      מְדִינָה הבְּנוּיָה על כַּרְעֵי תַּרְנְגוֹלֶת
      עַם השָרוּי (לנֶצַח?) בְּתוֹכְכֵי מְעַרְבּוֹלֶת -
      מֶמְשָלָה בְּלִי תּוֹרָה... בְּלִי קֶמָח... בְּלִי סוֹלֶת...
      סָפֵק, אִם לִבְסוֹף, תִּיוָותֵּר בְּקוֹשִי גוּלְגוֹלֶת.

      נ. ב.

      לא רק הממשלה הנוכחית. גם הממשלה הבאה.

    • אתמול בכיכר הומה אדם העם אמר את דברו בחירות עכשיו די לביזיון (ל''ת)

      ממשלת חידלון, 04/05/07 16:47

  • 97.

    לכל צועקי ה''בוז'' לשליו - כנסו.

    כרכשתא, 04/05/07 12:33

    נתתם אמון באיש שמאל והוא כרגיל לא אכזב.
    ניצל את רצונכם הטוב , את השאיפה ל''ביחד'' למען מטרה נכונה , בצורה צינית , יהירה ולא ישרה.

    אין פלא שהרגשתם מרומים וצעקתם לנוכל ''בוז'' מעומק לבכם.
    אבל יש גם ללמוד כמה לקחים מהאירוע :

    אין לתת אמון באיש שמאל .

    אין ''ביחד''. - זו אשליה.

    אין תקשורת הוגנת שכן את קריאות הבוז הצניעו , והגדירו את האיש הנכלולי הזה כ''הנואם הראשי'' .

    את משנתו הסדורה והשקרית יצטטו בכל עת - כדי לנכס את השתתפותכם הכנה כהשתייכות למחנה הרופס של דורשי ''סיום הכיבוש''.

    כל שיתוף פעולה עם השמאל - יציב אתכם לבסוף כ''סטטיסטים'' במחזה לא לכם.


    • כמה שאתה צודק, איזה ניצול ציני של השמאל ההזוי

      שרה.א, 04/05/07 13:46

      הייתי בתחושת אמביולניות. האם ללכת להפגנה צודקת :
      חוסר אמינות בממשלה הזו,במיוחד בעיית עירעור תחושת הביטחון.
      או לא ללכת, בגלל שידעתי שיש סיכוי לניצול המעמד כצד פוליטי שמאלני.

      הדילמה נבעה מכך ,ששמעתי ברדיו ,שאביב גפן אמור להופיע.
      לא הודיעו ששלו יופיע.

      עשיתי מאמץ רב להגיע להפגנה,
      כצפונית,כשהגעתי לכיכר וראיתי את בלוני הענק של מרץ,הבנתי כמוך ,
      שהתיקשורת תבליט את נוכחותו של שלו,וכמובן את דעותיו ,בו בעת תעלים
      את ייצוג הרוב שהיגיע ,לא ממחנה השמאל ,כמוני,אשר צעק בוז.

  • 96.

    אתמול בהפגנת הענק העם קיבל ציון 10 הכחולים הירוקים הכתומים (ל''ת)

    יש לי תקווה, 04/05/07 12:30

  • 95.

    כבאים למכור פשלונרים - לא מפשלים במילים (ל''ת)

    הבנת המשורר, 04/05/07 12:02

  • 94.

    חבל שפישלתה יותר מהפישלונים - לכן הם נשארים (ל''ת)

    בלי מחרוזת, 04/05/07 11:58

  • 93.

    הייתי בדרכי להפגנה , אך כששמעתי על שלו הצפוי לנאום....

    חיים, 04/05/07 11:21

    ...החלטתי לא לשמש סטטיסט בהופעה של ''מר''ץ - מחנה השלום- יח''ד - מחנה הרוב'' , או השד יודע מה.
    צדקתי.

    • חבל היית צועק לו בוז

      גניבת דעת, 04/05/07 11:38

      כמו רבים מהמפגינים בקהל.

      רבים מהמפגינים שהיו שם הרגישו כי רומו, (הרי הם באו להפגנה א-פוליטית) ואני אישית ראיתי אנשים רבים הולכים הביתה מיד בסוף הנאום המתלהם שלו.



      • מי היה שומע את הבוז שלי ? מי יזכור ?

        חיים, 04/05/07 12:24

        אין לי , לא היה ולא יהיה לי אמון בהגינותם של כלי התקשורת.
        את הנאום - יצטטו. את הבוז שלי ישכיחו.
        כמו הבלוף של ה 400,000 שמטופח כבר למעלה מ20 שנה.
        כולם יודעים שזה בלוף - וממשיכים...

  • 92.

    אין ספק שמאיר שלו לא מייצג את הישראלי המצוי

    מתעב פוליטרוקים, 04/05/07 11:18

    איזכורי ה''כיבוש'' שעלו מקיבתו ההומיה הזכירו לכולם מאיזה עדר הגיע ולאן הוא שייך.
    העלאת הגרה , הדמגוגיה הצינית ואי היכולת של האיש לדחות סיפוקים ולהסכים על מכנה משותף , אפילו טקטית , הציבה אותו בשולי המחנה .

    • בודאי שמאיר שלו לא מיצג את הישראלי הממוצע

      קומפורטי, 04/05/07 23:09

      הוא היה בסיירת גולני. כמה ישראלים היו בסיירת גולני?

  • 91.

    המפגינים,קראו בוז לשלו ,כשנאם בידבר פינוי מאחזים וכו' מה שמייצג

    שרה.א, 04/05/07 11:08

    את השמאל ההזוי.
    כאחת שנכחה בהפגנה.

  • 90.

    היו בחירות לפני שנה! מי שלא מכבד את החלטת הרוב לא מאמין בדמוקרטיה! (ל''ת)

    כלכלן, 04/05/07 10:26

    • האווירה הציבורית משמאל וימין ונוסח הדו''ח לא מאפשרים אי התפטרות

      מדובר בהסטרייה, 04/05/07 11:31

      כאילו , בין היתר, שבחירות כל שנה זה לא כשלון דמוקרטי אדיר בפני עצמו...וזה הכסף הקטן !
      הגדול--
      לא להסתכל לאמת בעיניים:
      * צה''ל התגלה כמסוגל לפחות ממה שחשבנו
      * לאוייב אפשרות לפגוע בעורף יותר ממה שחשבנו
      * נכנסים לסיבוב האשליות הבא

  • 89.

    פרץ ואולמרט ממשיכים לראות באותה משקפת אומללה.כי היחצינים והספינים (ל''ת)

    מוכרים לוקשים, 04/05/07 10:24

  • 88.

    חוכמת הרובוט...

    ישראל, 04/05/07 10:09

    אחד נכנס לבר ומזמין משקה .

    בבר הזה משמש רובוט כברמן ומשרת את הלקוחות.

    הרובוט מגיש לאיש קוקטייל מושלם ושואל את האיש: ''מה מנת המשכל שלך ?''

    האיש משיב: ''150'' ואז הרובוט מתחיל בשיחה אינטלקטואלית על התחממות כדור הארץ, תורת הקוונטים, פיזיקה גרעינית, והתפתחות המינים.

    הלקוח מאוד התרשם מהרובוט וחשב לעצמו שזה ממש מדהים.

    הוא מחליט להעמיד את הרובוט במבחן. הוא יוצא מהבר ונכנס חזרה למשקה נוסף. שוב, הרובוט מגיש לו את הקוקטייל המושלם ושואל אותו: ''מה מנת המשכל שלך ?'', האיש משיב ''בערך 100''. מייד מתחיל הרובוט לשוחח עמו על כדורגל, כדורסל , ...

    הלקוח, כעת ממש נדהם, עוזב את הבר אך מחליט לשוב למבחן נוסף....

    הרובוט שוב מגיש לו את המשקה ושואל אותו למנת המשכל שלו. האיש משיב ''אה... אני חושב אולי 50 ?''....

    ואז הרובוט אומר לו... ( ממש לאט ) .... ''אז מה, אח שלי.... שוב תצביע אולמרט ...?''


































    • נחמד ומשובב... (ל''ת)

      בית''ר, 04/05/07 11:19

    • גדול ! (ל''ת)

      אורי, 04/05/07 16:58

  • 87.

    ההפגנה היתה הצבעת אמון מלא בממשלה (ל''ת)

    שפתי הכהן, 04/05/07 09:29

  • 86.

    למיטב זכרוני שלטון בישראל מחליפים בבחירות

    קול בודד שפוי, 04/05/07 09:12

    ולא זכור לי שמר שלו קיבל זכויות מיוחדות בנושא ממישהו. כולכם כל כך רוצים בחירות כאילו מדינה אחרת משלמת עליהן. להזכירכם - עלות בחירות 2 מליארד ש''ח. ויש לי הרגשה שמי שלא יבחר גם ממנו לא תהיו מרוצים.

    • שלטון מחליפים אחרי דו''ח ומלחמה ומינוי שרים שאינם מתאימים למשרה ועוד (ל''ת)

      קול נוסף שפוי, 04/05/07 10:19

    • לא מוכרחים להמשיך בטעות.לפעמים מתחתנים וזה לא מוצלח מתגרשים.... (ל''ת)

      מתגרשיים, 04/05/07 12:08

  • 85.

    לקחי וינוגרד עפ''י אולמרט - עלינו להמשיך למחדל הבא (ל''ת)

    יו''ר החכמים, 04/05/07 09:09

  • 84.

    חייבים להודות במספר אמיתות

    cyrano, 04/05/07 08:41

    1) היציאה למלחמה הייתה הכרחית ומתבקשת , ובכל מקרה, אם הייתה זאת חטיפת החיילים אשר נתנה לה לגיטימאציה שעליה לא יוכלו לטפס הסמולים המקומיים דוגמאת מאיר שלו, טוב שכך היה , כי סמול הרסני זה, בלי הלגיטימאציה הסזאת היה קורע את סמולמרט לגזרים בכל מקרה ובלי קשר לתוצאות המלחמה;
    היציאה למלחמה הייתה הכרחית וחיונית , כי רק כך אפשר היה להרחיק את הסכנה המיידית שנוצרה בגבול הצפון עקב התחמשותם והתבצרותם המדהימה של החיזבאללה במרוצת 6 השנים מאז אהוד ברי עם הזנב בין הרגליים כמו מוקיון עלוב והשאיר את הגבול פרוץ לחסדי נאסראלה;
    כל יום שהיה עובר עד ליציאה למלחמה הכרחית זאת, היה מסב לנו אבדות נוספות ביום שהדבר היה קורה, ולכן בעניין הזה סמולמרט עשה רק את המתבקש וההכרחי;
    לא ייתכן ולא סביר שלא נוכל גם בעתיד לצאת למחמה ההכרחית והצודקת והמתבקשת רק בגלל שהסמול התבוסתני רוקד על דם הקורבנות ומרפה את ידינו, כי אם לא נגן על עצמינו ולא נשקוד על כוח ההרתעה וניתן לאויבים המקיפים אותנו מכל הצדדים להתחזק ולהתחמש, נחטוף עשרות מונים בים שבו הם יכפו עלינו את היציאה למלחמה.
    הבעיה האמיתית, הייתה למען האמת השמות שעשה בנו סמול תבוסתני ובוגדני זה שהשאיר אותנו במרוצת השנים חשופים בצריח מול החיזבאללה בצפון ומיול החמס ברצועה ובגדה, ואשר כל דאגתו לעליית הבורסה ולרטוריקה העלובה של ''ידינו מושטת לשלום'';
    וזה פשוט דפוק ; כי למה הדבר דומה ? ל-2 מתאגרפים, כאשר האחד רומר לשני, אתה נכנע או שאני מכסח לך את הצורה, והמתאגרף השני , רק אומר שהוא לא מעוניין להתאגרף, וכל פעם שהוא רק מתקרב למתאגרף הראשון חוטף סנוקרת.
    אז כל עוד נמשיך ברטוריקה ודמאגוגיה חסרת אחדיאולוגיה לקיומינו הבסיסי בתוך מדינתינו , ויהיה המחיר אשר יהיה, ולסגידה לבורסה ולשלום המדומה של פרס וחבורת הסמולים שלו, שממילא אם יקרה הרע ביותר, יעזבו את המדינה לאמריקה, ובכן כל זמן שנמשיך לבנות את עצמינו עד אורך האף שלנו ולא נהיה מוכנים לראות מה מעבר לכך, נלך ונתקרב לסוף המדינה היהודית אשר כל כך ייחלנו לה, כי יהודים אנחנו ופשוט לא אוהבים אותנו בשום מקום בעולם...
    אז זה המצב: צריך לשקוד על המודיעין ולא להכנבס כמו ברווזים למטווח כפי שהכנסנו במלחמה הזאת, צריך למקלט את כל העורף שלא יהי חשוף לטילים ולקטיושות, צריך להגביר את האימונים של החיילים וגם של חיילי המילואים כי המלחמה הבאה בפתח, צריך להפסיק להתבכיין וחפש רק כסף כי עגל הזהב של הבורסה לא יעזור לנו בכלום ביום הנתן האות וברעום הפגז הראשון, וצריך להפסיק עם גישת החאפניניקיות וההתבכיינות, וההתפנקות והסגידה לכסף ולשררה שפשעה בקרב עמינו- בקצרה חייבים להתבגר, כי קרוב יום הדין באם נרצה ובאם לא נרצה

  • 83.

    '' זינקתם כטירונים למערכה ''

    אילן, 04/05/07 08:40

    הקונספציה של שלו, שאגב נשמע לא כל כך רגוע, היא מטעה ומוטעית.
    אולמרט הגיב לחטיפה בסדר גמור והלך לפי כמה תכניות מגירה שהצבא
    הראה לו והיו מוכנות מראש בדיוק לארוע כזה. בנוסף לכך
    היתה לו תמיכה מהעם שגם רצה מלחמה.
    אחרי כן נוצרה בעיה עם חלוץ ופרץ.
    חלוץ הסתיר דברים מאולמרט שזה בגדר פשע,
    וחלוץ גם ניסה לשכנע את פרץ לבצע מהלכים
    לפני שבכלל ניגש עם כך לאולמרט.
    כך נוצר מצב של בלבול והתפרש כהססנות
    חלוץ למשל עשה טעויות איומות כל הזמן מהיום
    הראשון שקבע ניצחנו ! עד לפיטור אלוף פיקוד הצפון דבר שלא עושים באמצע מלחמה.
    האינפורמציה שהיתה צריכה לזרום לאולמרט פשוט לא הגיעה אליו או הגיעה מאוחר ולכן נוצר מצב בשטח
    שחיילים קיבלו פקודות שלא אפיינו את המצב בשטח
    או שלא הגיעו פקודות בכלל, כמו למשל חיילים בתוך השטח דיווחו שכמה מאות מטרים מהם
    משגרים רקטות לכוון הארץ ושום פקודה להסתער
    או לחסל לא הגיעה והרי בודאי אולמרט היה נותן
    הוראה להסתער ולחסל את המשגרים אבל המידע
    לא הגיע אליו כמו שצריך וזו לא אשמתו בכלל, ההפך.
    מעניין שדווקא חבריו לשמאל הם אויביו
    הגדולים כעת ומענין שהרבה ימנים למשל כמוני
    תומכים לפתע באולמרט לפחות באופן זמני
    כי אין ברירה וזה כבר נושא אחר,
    אבל רק לסיכום
    המפגינים היום לא שונים בכלל מאולמרט הם יומים
    אחרי פרסום הדוח כבר השתתפו בהפגנה מלחמתית נגד אולמרט
    אז הם גם מזנקים כטירונים למערכה אחרת היו מפעילים את השכל.

  • 82.

    המחדל של וינוגרד- לא לקח בחשבון את חלולי השלטון (ל''ת)

    מסעודה, 04/05/07 08:39

  • 81.

    תמיד יש בהפגנות......................

    איציק, 04/05/07 08:31

    מי שמפריע ומתפרע, הפעם זה שלו, ופעם גרינצוויג , מדוע אני משווה ??? להגיד 40 שנה לכיבוש ולא לשחרור, ולדבר על מאחזים בהפגנה למען הפלת ממשלת זדון, זה דומה למה שעשה אמיל בהפגנת שלום עכשיו,

    • מאיר שלו ניכס את השתתפותי למחנה השמאל.

      לילך, 04/05/07 12:35

      אותי לא ''יחטפו'' עוד כדי לשרת את דורשי רעתי.
      המסקנה - יש להוציא את השמאל מחוץ למחנה .
      את המאבקים הצודקים - ננהל בלי עזרתם.
      שילכו לכל הרוחות.

  • 80.

    קיבלתי אימייל מאוד יפה היום תקראו

    פירחה, 04/05/07 08:28

    מעשה בחמישה בלונים / סיפור ילדים למבוגרים.



    אחרי הבחירות, קיבל עם ישראל מתנה.


    שמחה וששון,


    כל שר בממשלה – בלון.





    בראשות הממשלה- בלון כישלון.


    לאוצר- בלון הירשזון


    למשפטים- בלון רמון


    בלון עם שפם - לביטחון


    ולבית הנשיא...


    בלון פרסי.




    שר המשפטים שמח.


    ניפח וניפח את הבלון,


    ניפח ניפח ודחף לשון.


    ופתאום בום-טראח! מה קרה?


    הבלון התפוצץ הבלון נקרע.


    אל תצטער עם ישראל


    יביאו לך בלון אחר.



    פגשו האזרחים את בלון-הירשזון.


    ניפח הירשזון את הבלון, ניפח וניפח באג''ח וממון.


    ופתאום.... בום טראח! מה קרה?


    הבלון התפוצץ הבלון נקרע.


    אל תצטער אזרח טיפשון


    זה סופו של כל בלון.



    התנפח מעצמו הבלון-שפם


    התנפח ומילא עצמו אויר חם.


    התיישב על כיסא בלי להבין מאומה


    כשפתאום על הגבול פרצה מלחמה


    ולפתע... בום טראח! מה קרה?


    הבלון התפוצץ הבלון נקרע.


    עם ישראל אל תצטער,


    עדיף במקומו כל אחד אחר.




    אז בפעם הבאה שתפגשו בבלון


    אל תמהרו אותו לנפח


    שלא יתפוצץ גם לכם בפרצוף


    ותמותו מבושה וגם מהריח,


    ובכלל, במחילה, אזרחים יקרים


    אולי מספיק לשחק בבלונים?

  • 79.

    מילים כדורבנות

    יעל, 04/05/07 08:27

    מאיר שלו - יצאת גבר...
    הנאום שכתוב פה לא מובא כלשונו, כפי שנאמר בכיכר, וחסרות פה עוד כמה וכמה שורות שנונות ועוקצניות. הנאום הזה היה לכל-כך נכון, עד שזה כאב! מילים כדורבנות.

  • 78.

    אלה אנשי הרוח, מספרי המעשיות, מחובקים עי אויבי ישראל. יזכרו לדראון (ל''ת)

    הפשפשים, 04/05/07 08:20

  • 77.

    אולמרט

    דוד ישראלי, 04/05/07 08:15

    לא שכחנו את עמדתו של אולמרט
    לגבי חולי הסרטן........
    וכי מה שווים חייהם של חיילים צעירים
    הממלאים פקודת יום קרב......
    אולמרט אין בך רגישות, אין בך חמלה,
    אין בך רחמים......
    מנהיג אמיתי צריך מעט מן התכונות שהזכרתי, כמו כן נחישות ורוח רצון
    להצליח בתפקיד.......
    אתה לא כזה......... תתפטר!!!

    • ''האירועים בצפון הם זיכרון רחוק'' אולמרט בנאום 1.4.2007 (ל''ת)

      אזרח, 04/05/07 21:39

  • 76.

    מאיר שליו השמאל נכשל -אז לך הביתה! (ל''ת)

    אייל, 04/05/07 08:14

  • 75.

    הוא הסגיר את עצמו שהוא ממרץ - לפי הפליטה של הכיבוש (ל''ת)

    גם כן משורר, 04/05/07 07:55

    • לא נזקקנו להוכחות על טיבו של האיש ועל יושרתו.

      יושקו, 04/05/07 11:19

      נמוך.

  • 74.

    מאיר שלו מי אתה שמדבר בשם העם

    מאיר, 04/05/07 07:54

    שלום לכולם ובוקר טוב
    1.לפי דעתי כל אזרח צריך לעשות חשבון נפש עם עצמו.
    2....5 שנים ישבנו ושתקנו ראינו שחוטפים חיילים ולא אמרנו מילה.
    3.ראנו את המחבלים על הגדר עם הדגלים ולא עשינו כלום.
    4.הממשלה והצבא לא אשמים אנחנו אשמים במשך 5 שנים לא נתנו להם לפעול אני רוצה לראות מה הייה קורה עם הייה קצין אחד או חבר כנסת מציעה להיכנס ללבנון מה היו עושים לו . כמובן התקשורת ואזרחי המדינה.

  • 73.

    יש! הקומבינה של השמאלנים לא הצליחה.

    סקופידון, 04/05/07 07:52

    רוב העם נגד אולמרט ונגד השמאלנים מחרחרי המלחמות ומעודדי הטרור.

  • 72.

    רוחות חדשות לא נשבו שם. האש לא בערה בעצמות...

    דני איכילוב, 04/05/07 07:45

    100,000, 150,000, 200,000 ? זה פחות מעניין אותי. אבל לצערי זו היתה עצרת אנמית. התחושה היתה שמי שבא עשה זאת כי הרגיש שלא נעים לו לא להגיע, שזה נכון תיאורטית שאולמרט צריך ללכת, אבל האש לא בערה בעצמות אתמול. אולי גם העובדה שאין היום אלטרנטיבה של ממש תרמה לכך. כנראה ששבענו מהבטחות ומגיבורים תורנים שמתגלים כטירונים.

  • 71.

    מאוד מפתיע

    יעל, 04/05/07 07:39

    ואני חשבתי שהודיעו שלא יתנו לפוליטיקאים לנאום. המארגנים נשמעו כאנשים רציניים אי אפשר היה להביא איזה סופר מכובד? פובלציסט מוכשר או מישהו שיוכל לדבר מנהמת ליבם של רוב העם? חבל המלחמה הזאת היתה של כולנו. הכשל היה בניהולה ובהכנות שקדמו לאירוע כזה שהיה למעשה צפוי. לא בעצם ההחלטה להגיב על החטיפה. מאיר שלו בסוף בסוף אתה פוליטיקאי קטן שמוציא שם רע להגינות ציבורית.

  • 70.

    טוב להיות משוגע...

    אריה, 04/05/07 07:32

    במזרח התיכון צריך להיות לפעמים משוגע.צריך לעשות מה שהאויב בטוח שלא תעשה.טוב שנמצאה ממשלה ''חלשה'' שסוף סוף עשתה מה שה''גיבורים החכמים'' ברק, ביבי ושרון לא עשו חוץ מאיומי סרק שרק הוכיחו שאנחנו ''קורי עכביש''. אבל צריך היה לנהל את המלחמה אחרת. כתושב כרמיאל שהיה כל המלחמה בעיר שספגה כ-150 קטיושות אני מרגיש היום הרבה יותר בטוח. החיזבאללה וסוריה יחשבו היום מיליון פעמים לפני שירו אפילו טיל אחד על ישראל.

  • 69.

    בושה וחרפה לרמת התגובות

    צפורה, 04/05/07 07:30

    הענין כל כך רציני, ואתם מגיבים ''כאילו'' להצחיק.
    תתביישו לכם.

  • 68.

    רב התגובות כאן חסרות טעם (ל''ת)

    ולא בשיקול דעת, 04/05/07 07:28

  • 67.

    האיש הזה שליו הוא אדם שאינני יודע כיצד לכנותו

    דורון, 04/05/07 07:25

    שהרי כל מה שאומר עליו מיד יצנזרו אותי. אבל להבא כאשר האיש הזה יהיה מצוות לנאום באיזושהי הפגנה, על אנשי הימין להחרימה! האיש פשוט השתמש בכם חברי בימין כדי לנגח אתכם. אני שידעתי מה הולך לקרות שם לא הגעתי להפגנה למרות שרוב הדברים שנאמרו שם על הממשלה המושחתת הזאת שיקפו נאמנה את דעתי עליה.

  • 66.

    אני מסכים איתו, חוץ ממה שאמר על המאחזים!!!

    רועי, 04/05/07 07:04

    ביתר ירושלים אלופה

  • 65.

    רק שלא תהיה מלחמת כבוד הבאה (ל''ת)

    סיליה, 04/05/07 06:59

  • 64.

    מי היה ומי לא היה שם...

    YZ, 04/05/07 06:49

    היו שם מפגינים נגד ועדת שוחט,
    והיו שם מפגינים נגד ההינתקות שהיתה,
    והיו שם מפגינים נגד ההינתקות שלא תהיה,
    והיו שם מפגינים נגד כוונת הממשלה לפינוי התנחלויות לא חוקיות,
    והיו שם מפגינים נגד השקעות בהתנחלויות,
    והיו שם מפגינים נגד הממשלה הזו בגלל שהיא לא ימנית מספיק,
    והיו שם מפגינים נגד הממשלה בגלל שהיא לא שמלאנית מספיק,
    והיו שם מפגינים נגד... כל דבר...
    והיו שם גם קצת מפגינים שדרשו את התפטרות הממשלה בגלל דו''ח וינוגרד,

    ורק תושבי הצפון שסבלו את המלחמה, ראו את ההפגנה בטלויזיה בבית ...

  • 63.

    והוא עדיין מסרב להתפטר..

    דינה, 04/05/07 06:46

    קולטים?

  • 62.

    שלו הרי עושה בדיוק את מה שהוא מאשים את אולמרט בו

    Avi Ecuador, 04/05/07 06:44

    יש הרבה מה לבקר. אולרמט לא בדק חלופות. אולמרט התחיל במבצע ולא הבין להיכן יתגלגל....

    שלו, אתה השתגעת? אם נדרדר לביבי (ואפילו למספר חודשים) - אנה תוליך את הבושה? לא עדיף לבדוק חלופות לנאום שלך? לא כדאי לחשוב להיכן זה יתגלג?

  • 61.

    יציאה למלחמה ברצועת עזה היא הכרחית כי יורים עלינו קאסמים

    שי, 04/05/07 06:39

    ולכל תושבי המרכז שמתנגדים תארו לכם שהייתם יושבים הרבה במקלטים 6 שנים. ביום העצמאות מעל 10 קאסמים פוגעים בעירכם ואתם במקלטים !!! כמעט כל חגיגה מתבטלת מירי קאסמים. הילדים שלכם משתנים כל ערב מרוב פחד שקאסם יפגע בבית וזה כבר 6 שנים !!! ירידה במוטבציה אצל הילדים, חוסר חשק לחיות. כל יום שאתם הולכים לישון אתם פוחדים שקאסם יפגע בבית שלכם המבצר שלכם. אז מספיק להגיד שחבל שחיילים יצאו למבצע ויפגעו. תפקיד הצבא זה להגן עלינו ולא אנחנו השכפ''ץ של המדינה. מספיק !!! צה''ל תפקידו להגן עלינו. החיילים צריכים להסתכן ולהגן על אזרחים ולא תינקות וילדים בשדרות צריכים להגן על צה''ל שמבליג כבר חצי שנה בצורה מחפירה !!!

    • צודק. אנחנו איתכם, חבל שהממשלה לא. (ל''ת)

      מישהי, השרון, 04/05/07 08:24

  • 60.

    טוב שלא באתי להפגנה. הייתי בא אלמלא ה''סופר'' הזה לא היה מדבר שם (ל''ת)

    Nושון, 04/05/07 06:27

  • 59.

    מאיר שלו - שמאלני קיצוני מהחבר'ה ממרץ (ל''ת)

    זה בטוח, 04/05/07 05:52

  • 58.

    לא יכול ערב אחד בלי פוליטיקה, מה

    אבי, 04/05/07 03:58

    וחבל

  • 57.

    מאיר תשאר שלן

    ארי, 04/05/07 03:44

    עוד כמה כמוך ועבדנו

  • 56.

    ''אתם מקדישים יותר זמן, מחשבה ותכנון לעתידכם הפוליטי, ממה שהקדשתם לי

    עגלון פולני, 04/05/07 03:22

    ''אתם מקדישים יותר זמן, מחשבה ותכנון לעתידכם הפוליטי, ממה שהקדשתם ליציאה למלחמה''.

  • 55.

    שלו טעה בגדול

    מבקר סיפרותי, 04/05/07 02:41

    למרות שאישית אני מסכים עם כל מילה שאמר, הוא לא היה צריך להפוך הפגנת מחאה על מחדלי המלחמה להפגנה פוליטית של השמאל. לא כל דבר שנכון צריך תמיד לפלוט. הוא לא חכם כמו שהוא חושב. מקסימום הוא מתחכם.

  • 54.

    הוא צודק במהות - אבל נאום חלש מאוד וילדותי (ל''ת)

    מאכזב, 04/05/07 02:21

  • 53.

    לכל המגיבים שכועסים על שלו בגלל שדיבר על פוליטיקה:

    אדם, 04/05/07 02:07

    הפגנה שקוראת לפיטורי ראש ממשלה היא כן פוליטית, תתעוררו.

    • כן, אבל לא רק של צד אחד (במיוחד כשמדובר בהפלת ממשלת שמאל) (ל''ת)

      בוז עמוק, 04/05/07 08:10

  • 52.

    מושתל של אולמרט - הפרד ומשול (ל''ת)

    יוסי, 04/05/07 02:03

  • 51.

    מאיר- חבל!

    נדב אנסבכר, 04/05/07 01:54

    מאיר,
    נשאת דברים יפים וחריפים כאחד בעצרת.
    הרענו לך, אני ואחי חובשי כיפה ''כתומים'', לידי בחור בלי כיפה, מאחורי בחור שמאלני, מימני ימני...
    היה קסם בכיכר- מכל קצוות הקשת התכנסנו למטה מאגדת ומאחדת.
    אני לא זוכר אף הפגנה כזו.
    אבל אז הקסם התפוגג לרגע:
    ''בשמירה על מאחזים לא חוקיים'', ''מה קרה לישראל אחרי 40 שנה של כיבוש''- למה?
    יכול להיות שאתה אפילו צודק בחלק מהדברים, אבל חכה רגע, הסתכל סביב למה להרוס כרגע את ה''ביחד'' שיש.
    לא שמעת, אבל צעקו לך ''בוז'' לאותן הקריאות- לא חבל? היה כמעט עצרת מושלמת.
    חוצמזה, דיברת על הכיפאק!

  • 50.

    מאיר שלו - אתה מפוטר (ל''ת)

    עם ישראל, 04/05/07 00:50

  • 49.

    תיקון טעות:

    ישראלי, 04/05/07 00:43

    מעבר למה שכתבו כן הקודמים, יש לך טעות גם לגבי המחסומים, מר שלו: המחסומים נועדו למנוע הכנסת טרור ומטענים אל עבר תחומי הקו הירוק (ובעצם: היחידים שלא באמת מועילים להם המחסומים הם המתנחלים...) אז אין קשר בין המחסומים לבין מה שאתה קורא ''כיבוש''...

  • 48.

    אולמרט לך הביתה - לא אוהבים אותך! (ל''ת)

    אל תשכח את פרץ, 04/05/07 00:39

  • 47.

    איפה הוא ואיפה גרוסמן

    דני, 04/05/07 00:34

    כל כך הופתעתי כששמעתי את הנאום החלש שלו. אני מתחיל לחשוב שאולי לא הוא כתב את הספרים המופלאים רומן רוסי ויונה ונער

  • 46.

    לכל העדר שהיה בכיכר - כנסו וקראו

    אבי, 04/05/07 00:27

    לכל עדר האנשים הצבועים שהיו בכיכר: היכן הייתם בתחילת המלחמה? או לפחות ב-3 השבועות הראשונים? הרי כולכם הדבקתם סטיקרים ''אנחנו ננצח!''. כולכם, אבל כולכם, תמכתם באולמרט. אולמרט נתן גב מלא לצבא, כי הוא, כמוכם, חשב שצה''ל ינצח, ומהר. אלא שהצבא לא סיפק את הסחורה. מזל שלא נכנסו עם כוח קרקעי על ההתחלה, אחרת היו נהרגים פי אלף. ומזל שהיתה מלחמה נגד חיזבאללה, כי אם זה היה עכשיו נגד סוריה, היינו באמת מפסידים עם הצבא הזה! אז טוב שגילינו את כל הפאשלות ''בזכות'' המלחמה הזו.

    • כמה משלמים לך ספינולוג ? (ל''ת)

      טל ספינרשטיין, 04/05/07 11:53

  • 45.

    הפגנה מיותרת ומשמימה !!

    ע. מיכאלי, 04/05/07 00:15

    אני מקוה שעכשיו ברור לכם שתם עידן ההפגנות !
    בכלל איזה הפגנה בארץ הזו הזיזה מילימטר משהו ?
    היה משעמם פרווה לא בשר לא חלב.
    ברור גם שלא היו הככר יותר מ-50000 איש ושלא יעבדו עליכם !!!

  • 44.

    נסראלה רוצה שאולמרט ילך , אז אני בעד שישאר (ל''ת)

    איציק, 04/05/07 00:10

  • 43.

    למאיר שלו- לא רצית הפגנה פוליטית אבל הייתה לך פליטה פו

    ליאת, 03/05/07 23:59

    הייתה לך פליטה פוליטית ולא במקום. לא לעיניין!

  • 42.

    מאיר- למה להתנהג כמו ילד קטן?

    שירה, 03/05/07 23:58

    הרי ברור שדרשו ממך לא להכניס את נטיותך השמאלניות אל העצרת- זה מעליב ופוגע ואישית לי זה גרם להרגיש לא רצויה בהפגנה שבה לשנינו היתה מטרה משתופת. חבל. מה גם שאתה טועה לגמרי בגישתך, ידידי היקר....
    אולי יום אחד תבין שהדרך היחידה לשמור על עצמנו היא לשמור על ארץ ישראל שלמה וחזקה.

  • 41.

    40 שנה כיבוש ואלימות = אלימות (ל''ת)

    אזרח, 03/05/07 23:57

  • 40.

    זה הכל?

    המחתרת הסגולה, 03/05/07 23:52

    בזה מסתכמת יכולתו של מר שלו?
    זה היה נאום?
    היכן השנינות של סופר והוגה דיעות?
    עוד נאומון -- אפילו לא פופוליסטי -- שישכח מחר. חבל. אין אנרגיות.

  • 39.

    הגישה השמאלית שלו מזמינה פגיעה ביהודים

    Avi Ecuador, 03/05/07 23:45

    זה לא שמירה על מאחזים, מי שהיו צרכים לשמור שלא יפגעו ביהודים במאחזים או באוטובוסים או במסעדות הם הפלסטינים ולא הבין השוטה שגישתו הביאה אותנו עד הלום ושבאותה מחלת איידס של עם שהוא מהווה לעמנו גם אולמרט חולה רק שהוא בשלטון היום.
    כן, והוא יכל להישאר ולהסביר על הכישלון של הממשלה ולא להיכנס למתנחלים ולמאחזים בכדי לפחות לנסות לשמור על אחדות במטרת ההפגנה, גם אני לא הייתי מסביר יותר ואולי אפילו לא מגיב.
    דרך אגב, נסראללה לישראל עם המנטליות הקטסטרופית של השמאל היום הוא נס, בלעדיו השמאל היה עסוק ו''מצליח'' במלחמה נגד יהודים ומשריש בעם-הארץ את תורת האידיוטיות של שלו ודומיו.
    הייתם שומעים היום את הסופר בתשבוחות לפרץ ולאולמרט.
    צבועים...
    עוד ח' שנואם ומלמד מוסר את עם-הארץ ומסביר לנו שאנו כובשים בשעה שכל עמי ערב החמדנים ושהרשעות בהם ניסו להשמידנו ויהודים ברחו בשן ועיין ממדינותיהם אלה ששרדו.
    שיסביר לערבים שהם הכובשים ושיקחו את הערבים שלהם אליהם במקום היהודים שברחו משם.

  • 38.

    שלו לא משתלב

    העבד, 03/05/07 23:43

    התעורר שלו אתה לא בספר..לא בסיפור תזכר.. חוטפים לנו חיילים,יורים עלינו טילים,בזים לנו,מאיימים עלינו,לפי סיפורי שלו זה גשם ורעמים ברקים וברד החטופים משחקים במחבואים ממש חסמבה.שלו תתעורר, אתה לא בסיפורי נהלל או סיפורי צרויה והאופנוע, אתה בסיפור האמיתי וזה גדול עליך.אתה נחשב גדול המשכנעים בהבל פיו אל תנצל את כישוריך למכור לנו סיפור שמתבשל בראשך הקודח.אגב מהסיפור הזה מוביל רק ימינה, שאל את המפגיני שעמדו בצד וחייכו כשהשמאל סולל להם את הדרך.

  • 37.

    אני לא מתפטר..... (ל''ת)

    אהוד, 03/05/07 23:37

  • 36.

    הכירו את המשרת החדש של ביבי: מאיר שלו! קבלו אותו!

    אם סופרים כאלה, 03/05/07 23:34

    איזה שפוט! בטח אם בסוף הביבי יתפוס את השלטון - מייד מאיר שלו ימונה לשר (להרס) התרבות.

    • אתה אמיתי? (ל''ת)

      המשתומם, 04/05/07 03:10

    • טיפש:אתה לא יודע שצדיקים מלאכתם נעשית ע'י אחרים? (ל''ת)

      פק-הוף, 04/05/07 06:45

    • טמבלון. קח קורס בעברית אצל שלו.

      יושקו, 04/05/07 12:40

      עברית הוא יודע , גם אם אינו הגון...
      תתאימו איש לרעהו.

  • 35.

    אידיוט '' 40 שנות כיבוש...''

    דני, 03/05/07 23:32

    איזה אידיוט, קשה להאמין

    • תאמין, בארץ הם רוב, קוראים לזה שמאל (ל''ת)

      Avi Ecuador, 04/05/07 02:41

      • בארץ הם מיעוט שכופה עצמו על הרוב.קוראים להם שמאל קיצוני(הופס סליחה) (ל''ת)

        פעילי ''שלום'', 04/05/07 09:11

    • אני לא קונה את הספרים שלו יותר !

      המעניש, 04/05/07 04:34

      ולא לא בגלל שאני איש שלא מוכן לקבל את דעותיו של האחר . נהפוך הוא אני מוכן לשמוע דעותיו של האחר כשהן נאמרות במקום ובזמן המתאים לא מעל בימה שמשמשת מזבח קודש אל מול אוייבנו המנסים למוטט את יסודותיה של הארץ .

      יכול היה לעשות \ להביע את דעותיו במקום אחר ובהזדמנות אחרת .

    • גם אני לא הבנתי למה התכוון המשורר באמירתו (ל''ת)

      מילים באויר, 04/05/07 05:49

    • בטח רצה להגיד חודשים (ל''ת)

      מיכאל, 04/05/07 07:23

    • אז איך אתה רוצה לקרוא ל-40 השנים מאז 1967? זה מה שזה. כיבוש.

      יויו, 04/05/07 10:25

      מצד שני, אתה יכול לספח את השטחים לישראל באופן מלא, ולהעניק לפלסטינאים זכות הצבעה לכנסת. אז סוף-סוף תוכל להפסיק לקרוא לזה ''כיבוש'', אבל מהר מאוד גם תפסיק להיות כ''כ מרוצה מעצמך.

  • 34.

    הוא אולי סופר מוכשר...אבל הוא איש קטן

    ט.ב, 03/05/07 23:28

    בשעה גורלית זאת הוא לא יכל לשים שיקולים פוליטיים בצד....מזכיר התנהגות של כמה אנשים בשלטון שאותם הוא מבקר.

  • 33.

    נאום צודק... חוץ מהמילה ''כיבוש''.

    Melina Perez, 03/05/07 23:25

    הוא אמר את כל מה שרוב האנשים בארץ, שמתוסכלים מההנהגה ודרך התנהלותה, מרגישים. קנה את לב הקהל במילותיו (הצודקות). ואז הגיעה המילה ''כיבוש''.
    חבל, מר שלו. תזכור שעם ישראל, יש לו נטייה להמליך ובשניה אח''כ לדרוש את ראשו של אותו מלך. חבל שסתם התבזית במילה הכל כך לא נאותה באירוע כל כך חשוב לאיחוד כל קצוות העם. הרי ידוע שכאשר יש אויב משותף, גם היריבים המרים ביותר עובדים ביחד.

  • 32.

    אם נסראלה רוצה שאולמרט יתפטר -אני בעד שישאר . הרי נסראלה לא טיפש

    שושי, 03/05/07 23:24

    ויודע יפה לדאוג לעצמו

    • ואולי דווקה הוא רוצה שישאר-ומציג את זה כך (ל''ת)

      מיכאל, 04/05/07 07:24

  • 31.

    אםנסראלה רוצה שאולמרט יתפטר -אני בעד שישאר . הרי נסראלה לא טיפש

    שושי, 03/05/07 23:24

    ויודע יפה לדאוג לעצמו

    • שושי , תני לי לנחש - את גם מאמינה לפרס. נכון ? (ל''ת)

      ליטל, 04/05/07 12:41

  • 30.

    טוב שלא הלכתי להקשיב לשמוק

    אריק הלמן, 03/05/07 23:22

    הפרטה היא מהלך כלכלי חיוני. אחוז ניכר מההרוגים במלחמת השמאל הזאת היו תושבי התנחלויות. אם ה''מוקאוואמה'' נגד אולמרט לובשת את פרצופו המתחסד של שמאלן שליו - אני בחוץ.

  • 29.

    הייתי, אפשר היה קצת לחמול על השמאל

    אורי, 03/05/07 23:22

    שגם לו ברור כבר, שאחיזתו בחלום מתבררת לא מעשית.
    אבל קשה להם, ולא נעים למאמיני השלום לעשות את הקפיצה הלוגית- שרדיפת השלום שלהם היא התנתקות מאחריות לדברים שאפשר להשפיע בהם כאן, בקהילה, ומעודדת את האחיזה הערבית בג'יהאד לשחרור הארץ מאיתנו.

    • אתה ודומיך: 95% בטוקבקים. 5%בקלפי (ל''ת)

      סטטיסטיקה, 04/05/07 02:38

      • צודק! רק תגיד לי ממה הם מפרנסים אם כל היום בטוקבקים (ל''ת)

        תוהה, 04/05/07 12:36

  • 28.

    נסראלה מהלל את וינגרד. רוצה שאולמרט יתפטר.- אולמרט תישאר!! (ל''ת)

    מומי, 03/05/07 23:22

  • 27.

    וכן- גם אני צעקתי לו ''בווווווווווווז'' !

    מתאוששת, 03/05/07 23:21

    בהתחלה עם המאחזים הייתי בהלם. לקח לי זמן להתעשת וכשהוא התחיל עם ה''כיבוש'' צעקתי לו ''בווווווווווז'' - כי מגיע לו!
    זו אמורה להיות עצרת מחאה על פוליטיקאים ששכחו מה תפקידו של מנהיג אמיתי, ולא עצרת פוליטית!
    זו אמורה להיות עצרת מאחדת ולא מפלגת.
    כולם (מכל המגזרים/גילאים/עמדות פוליטיות) היו שם ומאוד נהניתי (פרט למעידה של שלו).

    היום, אחרי העצרת, אני אומרת תודה לאולמרט. באמת תודה. בזכותו נזכרתי שיש לי עם נפלא, ואפילו שלא תמיד כולנו חושבים אותו הדבר- עדיין יש לכולנו המון מן המשותף.
    הפלורליזם אמור להוסיף לנו, ולצערי הפוליטיקאים והתקשורת משתמשים בפלורליזם כדי לפלג בינינו.

    אל תשכחו: יש לנו הרבה יותר מן המשותף , מאשר מן השונה.

    סופ''ש נעים לכולם.

    • אז את נגד אבל בעד?

      מה?, 04/05/07 02:52

      כלומר, נגד המלחמה אבל בעד הכיבוש?
      או נגד אולמרט אבל נגד המאחזים?
      או נגד ההפרטה אבל בעד העם?
      או בעצם נגד אולמרט ובעד הכיבוש ונגד מאיר ובעד אולמרט?
      כאילו, היית בהפגנה וצעקת בוז למפגינים?

      הזוי..

  • 26.

    נסראלה כל כך שיבח את וינגרד. כל כך רוצה שאולמרט יתפטר.הוא ודאי יודע

    זאבי, 03/05/07 23:20

    אולמרט אל תתפטר

  • 25.

    מבוז לאומרט זה הפך בוז למאירקה מנהלל (ל''ת)

    זיהום, 03/05/07 23:19

  • 24.

    האם לילד הזה יחחל וינוגרד? לבשל את העם במיץ שלו? (ל''ת)

    הרצברג, 03/05/07 23:17

  • 23.

    נסראלה שיבח את וינוגרד ומשתוקק שאולמרט ילך.אולמרט תחזיק מעמד

    אולמרט תחזיק חז, 03/05/07 23:16

    בשבילנו . - נסראלה לא טיפש והוא מבין שזה רק יועיל לו. ואנחנו-. למה אנחנו עוזרים לו ?

  • 22.

    נסראלה מרוצה מההפגנה.הוא שיבח את וינוגרד ומחכה שאולמרט ילך

    אולמרט תחזיק חז, 03/05/07 23:13

    נסראלה לא טיפש והוא מבין שזה ישחק לטובתו. למה אנחנו עוזרים לו ?

  • 21.

    שלו, למה לערב דעות פוליטיות בנאום שכזה . איכזבת ! (ל''ת)

    אורי, 03/05/07 23:12

  • 20.

    כל הכבוד למאיר שלו! (ל''ת)

    ארז, 03/05/07 23:11

  • 19.

    שלו לא פותר שום בעיה במדינה. רק מבקר (ל''ת)

    ר, 03/05/07 23:09

    • מאיר שלו היה בסדיר בסירת גולני. קצת כבוד. (ל''ת)

      העץ הבוכה, 04/05/07 03:11

  • 18.

    עוד שמאלן קשקשן. הנאום שלו היה ממש עלוב. (ל''ת)

    רוי, 03/05/07 23:06

  • 17.

    חוצפה שמאלנית!!! הכנסת פוליטיקה זולה להפגנה לא פוליטית !!!

    יואב, 03/05/07 23:00

    אם כבר, אז אוסלו היה הגורם שהביא 1500 הרוגים, והגירוש הוא שגרם למלחמה בלבנון.

    תתבייש שהעזת לדבר כך בהפגנה אזרחית ולא פוליטית!!

  • 16.

    מאיר, שלום לך! דברים שחשוב לי להגיד לך

    למדא, 03/05/07 23:00

    בדיוק בגלל הצער שגרמו דבריך חשבתי שלא ראוי ולא לכבודם של הכתומים להגיע להפגנה היום.
    מפגן של דמוקרטיה שלא נראה כמותו היה לפני שנתיים באותה ככר עצמה בה עמדת היום. כרבע מיליון אנשים עמדו שם, סחוטים מהפגנות רצופות ורבות, מנסיונות כואבים לשנות את רוע הגזירה שניחתה עליהם בלי הגיון ובלי הכנה או ארגון סבירים, מידי ממשלת שרון, שאתה וחבריך העדפתם לגבות, למרות שחיתותה, למרות חוסר המוסריות בה נקבעו גורלות ונחרצו חיים של אנשים. כשהיה לכם נח ונכון, עמדתם לצידה של השחיתות, הרקבון, חוסר המוסריות, חוסר הנאורות. לא הייתם אז יפי נפש, כפי שאינכם כיום יפי נפש כלפי מגורשי הגוש שנזרקו ככלבים. וגם לא כלפי פולארד היושב בכלא ונזרק גם הוא לכלבים על ידי מדינת ישראל. אדם נאור, יפה נפש - האם יוכל לבחור על מי להכיל את יפות נפשו וממי להתעלם כליל?
    הכתומים אמרו את שלהם. לא נרוץ אחרי התקשורת ונהנה ממנה כאשר נח לנו. למדנו על בשרנו את עוקצה. לא נצרוך גם את דבשה ולא נלך שולל אחריו. מבחינתנו - הקרע נקרע. נקרע בבשרנו. שקטים ומבינים הלכנו יחדיו במורדות הצעדה לחומש, בלב הלילה ובלב כפרים ערביים לאחר שהצבא לא איפשר הכנסת כלי רכב לאיסוף הצועדים. מאיר שלו, אנא! מאנשים כמוך תוכל לבוא הישועה. רק פקח עיניך. אנא, אל תאכזב! היה הוגן, היה הגון. אמור אמת. לפחות עם עצמך.

    • זווית אחרת של הדברים

      לימור, 04/05/07 02:16

      יפה אמרת.לא חשבתי על זה ,אך כל מילה נכונה . הקבלה ברורה וכואבת

  • 15.

    מגלומן!!! נמאסת!!! (ל''ת)

    אביגיל, 03/05/07 22:59

  • 14.

    וסגר חשבונות עם כולם-הסופר הממחזר (ל''ת)

    ליצן קיבל במה, 03/05/07 22:59

  • 13.

    הייתי שם-ואין דרך חזרה- הממשלה כולה הביתה!!! (ל''ת)

    אז ככה, 03/05/07 22:57

  • 12.

    שלו, איכזבת, חבל.

    דני, 03/05/07 22:45

    חבל שלא הצלחת להתעלות מעל האינטרס החברתי-פוליטי שלך ולבטא, ולו לכמה דקות, את הלכי הרוח של כלל ציבור המוחים בכיכר. ציבור המורכב מאנשי שמאל וכתומים שהסכימו לוותר על המפריד כדי לומר להנהגה שהיא אינה רצויה.
    חבל.

    • מצטרף למחאה נגד גניבת הדעת של שלו

      דן, 03/05/07 23:09

      הסניגוריה היחידה שאני יכול ללמד על ניצול הבמה החצוף הזה - שלו ידע שהוא בחיים לא יאסוף מאה וחמישים אלף איש בכיכר כדי להשמיע את דעות הנישה הנ''ל; לזה הוא היה אוסף אולי כמה מאות. אז הוא ניצל את הזדמנות הפז, וגנב את דעת כולנו.

      • גם אני חושבת כמוך..

        nr, 04/05/07 05:16

        בחיים שלו לא עמד מול 150 אלף איש... וממש התרגש ה סופר המיובש הזה.

        הוא לא מכין שהוא ממליך את ביבי ..

        וביבי כבר נכשל...
        אז מה עשינו?

    • מצטרף למחאה נגד גניבת הדעת של שלו

      דן, 03/05/07 23:09

      הסניגוריה היחידה שאני יכול ללמד על ניצול הבמה החצוף הזה - שלו ידע שהוא בחיים לא יאסוף מאה וחמישים אלף איש בכיכר כדי להשמיע את דעות הנישה הנ''ל; לזה הוא היה אוסף אולי כמה מאות. אז הוא ניצל את הזדמנות הפז, וגנב את דעת כולנו.

  • 11.

    להזכירך מאיר

    יוסי הררי, 03/05/07 22:34

    להזכירך, אדון מאיר שלו, כי אתה וחבריך הם שגרמתם לצבא לההפך לחברת שמירה של התנחלויות ויישובים כשהבאתם עלינו את אסון אוסלו.

    אתה ודאי זוכר את היחסים בין המתנחלים ושאר הישראלים לערביי השטחים בשנות ה-70 וה-80.

    אתה ודאי זוכר איך האוטובוס מעפולה לירושלים היה עוצר למנוחה בשכם,

    איך אמהות יהודיות מהישוב היהודי בחברון היו הולכות לקניות עם ילדיהן בקסבה של חברון בלי פחד ובלי חיילים,

    איך המתנחלים היו מבקרים בבתיהם של שכניהם הערבים ברמאללה ועושים שם את הקניות לשבת,

    איך על ההתנחלויות בגוש קטיף היו שומרים שני מילואימניקים ומשחקים שש-בש בגופיה בש.ג.,

    וגם כשהתחילה האינתיפאדה, היתה זו אינתיפאדה של מקלות ואבנים. לא היו אז רובים (היה מספר זעום), לא היו מטענים, לא היו קסאמים.

    אתה וחבריך אשמים בכך.
    עכשיו אתם, יחד עם הממשלה הנוכחית וכל השמאל הקיצוני צריכים ללכת הביתה ולפטור את מדינת ישראל מהחזיונות ההרסניים שלכם!

    • קצר תמציתי וצודק!

      אביב ניו-יורק, 03/05/07 22:56

      יוסי כל הכבוד!

      • כן, בלי אוסלו בטוח היינו מתחבקים עכשיו עם הפלסטינים. מה אתם מעשנים?

        דיקי, 03/05/07 23:31

        הכי אני אוהב את התגובות האלו, של מי שבאמת ובתמים חושבים שבלי הסכמי אוסלו הייתי עכשיו ביחסים טובים ובאהבה עם כל הערבים מסביב. היה פה שלום, גן עדן - אם רק לא היה אוסלו! תגידו, כמה זמן אתם חושבים הפלסטינאים היו מוכנים לחיות בלי זכות הצבעה? בלי זכות להגדרה לאומית? בלי שום זכות פרט לשרת את היהודים? כמה זמן הם היו ממשיכים עם מקלות ואבנים?

        תעוררו. מי שמביא עלינו את הצרות זה לא רק הערבים המטומטמים, זה גם היהודים המטומטמים. להם יש חמאס - וגם לנו יש חמאס. זה בדיוק מי שבגלל שהוא לא מוכן להכיר בפתרון האפשרי היחידי, שתי מדינות לשני עמים, ממשיכים להקיז פה דם.

        • תשובה לדיקי תל אביב

          שיר, 04/05/07 05:40

          יפה נפש כמו חבריך השמאלנים
          שמאלנית לשעבר

      • כל מילה בסלע (ל''ת)

        ירון, 04/05/07 00:08

    • צודק! השמאל הורס את המדינה (ל''ת)

      ר, 03/05/07 23:07

    • קשקשן שכמוך

      והמגיב יגיב, 03/05/07 23:10

      כל מה שתיארת נגמר ב 1987 באינתיפאדה הראשונה

    • מאיפה מצצת את הידע הרב?

      טארק, 03/05/07 23:28

      לא אוסלו הוא שגרם לצהל להיות חברת שמירה כדבריך .
      המתנחבלים הביאו לנו את האינתיפדה הראשונה זכורים לי מאז האבטחות והליווים שצהל נאלץ לספק לנשות המתנחבלים.התישבתם בהתנחלויות דמי עם אוכלוסיות של משפחה ומטה חשבתם שאתם מביאים ישועה לעם הזה הייתם עול וגרמתם לחיילים לא לרצות לשרת אותכם במילואים.

      • לא המתנחלים הביאו את האינתיפאדה

        חייל באנתיפאדה, 06/05/07 10:05

        אלא גם אז, כמו היום, היתה זו תוצאה של כניעה למחבלים ולטרור.

        ''הערכות במנהל האזרחי גרסו, כי רבים ממשוחררי עסקת ג'יבריל הקימו תאים מקומיים של התארגנויות עממיות, שהיוו ציר מרכזי באינתיפדה זו'' (he.wikipedia.com)

        מי שבורח מהטרור, הטרור רודף אחריו.
        מי שרודף אחרי הטרור הטרור בורח ממנו.

    • הינך מייצג נאמנה את הדמגוגיה המטופשת של הימין.דמגוגיה של הסתה. (ל''ת)

      @@@@, 04/05/07 00:27

    • Absolutely 100% correct (ל''ת)

      tel aviv, 04/05/07 01:09

    • צודק מאה אחוז (ל''ת)

      אראל, 04/05/07 02:05

    • קשה להאמין שבאמת יש אנשים שחושבים שבלי אוסלו היה כאן שלום

      יואב, 04/05/07 10:21

      מה, אם לא היה אוסלו לא היו להם שאיפות לאומיות? האינתיפאדה התחילה הרבה לפני אוסלו, והיתה ממשיכה ומסלימה גם בלעדיו (וסביר להניח שיותר מהר...). צריך להיות באמת תמים בשביל לחשוב שאם לא היו עושים פה מאמץ אמיתי להגיע לשום עם הפלסטינים, היה כאן טוב יותר. כמה זמן אתם בכלל חושבים שנוכל להישאר בשטחים? ומה נעשה עם כל הערבים שחיים ומתרבים שם?

      אין קץ לתמימות ולאשליה העצמית.

    • יש לי חלום..

      חלום חלמתי, 06/05/07 09:58

      והוא לחזור לימי השקט של האינתיפאדה הראשונה,
      ימים שבהם רדפנו אחרי ילדים עם אבנים,
      שבהם לא היינו מפחדים להכנס ליישובים ערביים פן יעופו לנו טנקי מרכבה באויר,
      ימים שבהם הכלכלה הפלסטינאית היתה במצב הרבה טוב יותר מהיום,
      ימים בהם היתה תקוה שנוכל לחיות כאן בשקט יחסי עוד כמה שנים,

      ואז הגיע אוסלו.

  • 10.

    דקה 4:50 שריקות בוז צורמות מהקהל. מאיר שליו הרוויח אותם ביושר. (ל''ת)

    כאן הכיבוש מדבר, 03/05/07 22:31

    • צודק 100% גם אני הייתי שם וצעקתי בוז!!! (ל''ת)

      אורי, 03/05/07 23:01

  • 9.

    ראש הממשלה נהג נכון כשיצא למלחמה, די להבלגה

    דוד, 03/05/07 22:30

    הגיע הזמן אחרי 224 קאסמים בשדרות להפסיק את ההבלגה. ראש הממשלה אמר בהתקפה האחרונה של החיזבללה לפני המלחמה (נדמה לי במאי 2006) שעוד פעם החיזבללה תוקף וישראל לא תשתוק ותבליג. הוא קיוים את דברו. 12 פעמים החיזבללה תקף את צה''ל לפני המלחמה (בין הנסיגה מאי 2000 עד יולי 2006) והצבא הבליג אבל הצבא היה אמור להיות מוכן. בתיק דבקא כבר חודשים לפני המלחמה היו כתבתות שצפוי מלחמה בקרוב עם החיזבללה, למה הצבא לא היה ערוך. למה אחרי שחטפו את שליט ותיק דבקא הזהיר מחטיפה בצפון הצבא לא נערך לתגובה מידית במצב של חטיפה. אלוף פיקוד הצפון פישל. תבינו היה חטיפה לפני כן והיו המון התראות והצבא לא היה ערוך וגם היו המון הזהרות מפני מתקפה גדולה של החיזבללה. אני זוכר שכמה חודשים לפני כן קראתי המון כתבות על אפשרות מלחמה עם החיזבללה וקטישות וכבר ספרתי לחברים שיש אפשרות מלחמה עם החיזבללה והם הרימו גבה. זה היה כל כך צפוי והצבא לא התכונן למרות שהמודעין ידע טוב מאוד שהחיזבללה מסוגל להגיע עד 120 ק'':מ מגבול הצפון. גם מפקדי הצבא אשמים לא פחות על השאננות.

    • אתה צודק מאוד ועל כך אין ויכוח. הבעיה היא הניהול של המלחמה

      אתה צודק, 03/05/07 22:53

      ולא היציאה.
      צריך להבדיל בין שני הדברים.

      בין יציאה לניהול.

      • פשוט צהל לא מה שהיה,יש להכיר בעובדה.

        צדק לכל., 03/05/07 23:57

        פשוט צהל לא מה שהיה,יש להכיר בעובדה.טוב שהרמ''טכל היה איש חיל האוויר כך שלפחות תגובתנו באוויר היתה יעילה ואולי חסכה דם נוסף.
        הבדיקה הייתה אמורה להיות מי לא הכין צבא,מי קיצץ בתקציב הביטחון ובאימוני המילואים,מי יודע לאיזה אשמים היו מגיעים.

    • צודק! השמאך צריך לשלם על ההזנחה! (ל''ת)

      ר, 03/05/07 23:08

    • המלחמה צודקת , הניהול כושל . (ל''ת)

      אורי, 03/05/07 23:14

  • 8.

    למה מי אתה?.שתגיד לראש הממשלה מה לעשו-אתה לא נציגי (ל''ת)

    חנווני, 03/05/07 22:30

  • 7.

    דווקא אהבתי את הקריאה להתפטר. (ל''ת)

    רצון, 03/05/07 22:29

  • 6.

    חבל שהכנסת פוליטיקה לנאום ודיברת על כיבוש

    עודד, 03/05/07 22:28

    הכיבוש גורם לכל האסונות? אולי התבוסתנות? אולי נסיגות?
    מוטב היה לולא הכנסת את העניין הזה לנאום במקום בו היו אנשים מכל הקשת הפוליטית. זה היה חסר טקט, וגרם לניכור של אנשים שהבטיחו להם עצרת נקייה מפוליטיקה. לא אתי מצדך.

    • שלו למען ביבי

      חכם בלילה, 03/05/07 23:44

      התעורר שלו אתה לא בספר..לא בסיפור תזכר.. חוטפים לנו חיילים,יורים עלינו טילים,בזים לנו,מאיימים עלינו,לפי סיפורי שלו זה גשם ורעמים ברקים וברד החטופים משחקים במחבואים ממש חסמבה.שלו תתעורר, אתה לא בסיפורי נהלל או סיפורי צרויה והאופנוע, אתה בסיפור האמיתי וזה גדול עליך.אתה נחשב גדול המשכנעים בהבל פיו אל תנצל את כישוריך למכור לנו סיפור שמתבשל בראשך הקודח.אגב מהסיפור הזה מוביל רק ימינה, שאל את המפגיני שעמדו בצד וחייכו כשהשמאל סולל להם את הדרך.

    • צודק

      מוני, 04/05/07 00:53

      ממש לא היה במקום.

    • מאיר לא נהגת בחוכמה שבאת ונאמת

      nr, 04/05/07 05:25

      חבל..
      תמשיך לכתוב ספרים ..
      אולי בזה אתה טוב..

      אתה לא מבין מה קרה בארץ הזאת בזמן שנעלמת..

      יש לך ראש ממשלה רודף שלום ואתה רוצה לסלקו?

      איפה ההגיון שלך?

      מי השד שגרם לך להסכים ולהופיע...
      אפילו גרוסמן יושב בשקט...

  • 5.

    40 שנה של כיבוש ???

    אלי.ד, 03/05/07 22:26

    תתעורר מאיר
    אם לא נכבוש את אוייבנו כמו שצריך, הם יכבשו אותנו,
    מתי תבינו, אין שלום איתם לא היה ולא יהיה.
    על איזה הידברות ונכונות אתה מדבר,
    רד מהירח,
    צריך ממשלה חזקה ועם חזק רק כך נצליח לשרוד

    • אתה בטח אפסנאי (ל''ת)

      פרץ, 03/05/07 23:29

    • read # 11

      wonderful answe, 04/05/07 00:45

      להזכירך, אדון מאיר שלו, כי אתה וחבריך הם שגרמתם לצבא לההפך לחברת שמירה של התנחלויות ויישובים כשהבאתם עלינו את אסון אוסלו.

      אתה ודאי זוכר את היחסים בין המתנחלים ושאר הישראלים לערביי השטחים בשנות ה-70 וה-80.

      אתה ודאי זוכר איך האוטובוס מעפולה לירושלים היה עוצר למנוחה בשכם,

      איך אמהות יהודיות מהישוב היהודי בחברון היו הולכות לקניות עם ילדיהן בקסבה של חברון בלי פחד ובלי חיילים,

      איך המתנחלים היו מבקרים בבתיהם של שכניהם הערבים ברמאללה ועושים שם את הקניות לשבת,

      איך על ההתנחלויות בגוש קטיף היו שומרים שני מילואימניקים ומשחקים שש-בש בגופיה בש.ג.,

      וגם כשהתחילה האינתיפאדה, היתה זו אינתיפאדה של מקלות ואבנים. לא היו אז רובים (היה מספר זעום), לא היו מטענים, לא היו קסאמים.

      אתה וחבריך אשמים בכך.
      עכשיו אתם, יחד עם הממשלה הנוכחית וכל השמאל הקיצוני צריכים ללכת הביתה ולפטור את מדינת ישראל מהחזיונות ההרסניים שלכם!

  • 4.

    הסופר זכה לקריאות בוז מהעם. מקווה שילמד להבא לא לכפות את רצונו על

    שמוליק, 03/05/07 22:25

    עם שלם.
    גיבור על יהודים הסופר הזה.

    • אני אכפה את רצוני על מי שבא לי, שמעת? (ל''ת)

      מאיר שלו, 03/05/07 22:39

    • דווקא הייתי בככר ושמעתי רק תשואות. אבל מנהריה כנראה שומעים טוב יותר

      דודי, 03/05/07 23:25

      אני גם באמת עושה מילואים ומסכן את חיי בשמירה על המאחזים המיותרים והמסוכנים האלו - למה יש לי תחושה שאתה, אי שם בנהריה, לא עושה מילואים? פשוט נתקלתי בזה לא מעט: הרבה יותר קל ככה, לשלוח אנשים אחרים למות בשבילך.

  • 3.

    אולמרט תתפטר וקח איתך את פרץ ופרס (ל''ת)

    מפגין מהבית, 03/05/07 22:23

    • הצחקת אותי ! (ל''ת)

      אולמרט, 03/05/07 22:37

  • 2.

    שלו, דיברת גם לענין, אבל... חבל שניצלת את

    איתן, 03/05/07 22:21

    הבמה שניתנה לך, לשימוש לא ראוי.

    הגיעו להפגנה אנשים עם דעות שונות, שהתאחדו סביב מטרה אחת. למה להדגיש את המפריד, שמחליש את עוצמת המחאה שלנו, שכאשר היא באה מימין ומשמאל, מבטאת יותר את המכנה המשותף של הדמוס שלנו?
    חבל.

  • 1.

    מאיר שלו תודה על תרומה קטנה לביבי, (ל''ת)

    תודה, 03/05/07 22:18

    • תרומה קטנה?תרומה גדולה! (ל''ת)

      מסיפורי שלו, 03/05/07 23:49

      • שליו.נזכור אותך אם בגלל בעצרת ביבי יחזור לשלטון. (ל''ת)

        בנ-ימין., 04/05/07 12:39

    • זו תרומה לעם ישראל- עם ישראל רוצה את ביבי

      ארז רוס, 04/05/07 03:04

      ואם אני מבין נכון בדמוקרטיה זכותו וחובתו של העם לקבוע מי יעבוד בשבילו.
      העם כבר ניסה המון מנהלים כולם כשלו חוץ מנתניהו. אז העם רוצה עכשיו שנתניהו ינהל את ענייניו.
      השמאל וקדימה רוצים דיקטטורה נוסח פוטין.

      • ארז תיקון קל.עם ישראל רוצה את מה שאומר ביבי,לא את מה שעושה=הפוך (ל''ת)

        באופן אקטיבי, 04/05/07 12:30

    • לשלו.

      צ, 04/05/07 08:37

      בוא נראה אותך מדבר כשביבי יהיה ראש ממשלה.

      נראה איך תדבר אז.

      ואני יגיד לך שאז אתה בכלל תתבייש איך הובלתה את אותו ביבי הנוכל לכס ראש הממשלה.