• 28.

    מכנה

    משותף, 08/05/07 23:58

    מי שהוא לא פוליטיקאי אבל מטיף לשינוי ההמנון הלאומי של מדינתי, לי אין שום סיבה טובה בעולם להרגיש שותפות גורל אים אותו איש.לכן אים אין שותפות גורל.אין תמיכה.
    מי שאומר שמגיע לחלקים בציבור .'מגיע להם' לי אין שום סיבה בעולם להרגיש איתו
    שותפות גורל.אין תמיכה.
    מי שקורא חדשות לבקרים ש דגל מדינת ישראל חייב לעבור שיפוץ.
    לי אין שום שותפות גורל .אין תמיכה.
    מי שגורם מידי יום לפירוק ערכים בסיסיים וקורא לי 'לא אחשלי'.
    לי אין שום שותפות גורל.ואין תמיכה.
    מי שמחזיק בדיעה שרק בכח ניתן להשיג השגים עבור חלקים בציבור.לי אין הרגשת שותפות גורל ואין תמיכה.
    לכן אני לא מגיע לכיכר.אים היו פוליטיקאים ישרי דרך אז כן היתי מגיע
    אבל להשתתף באורגיית ה'נגד'? סליחה אני לא שייך.ולכן לא הגעתי ואין לי שום שותפות גורל ואין תמיכה.
    מי שיתן את המכנה המשותף של
    שותפות גורל יקבל בחזרה 'יש תמיכה'

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ומה אם כן באו עשרות אנשים לככר?

    עזי, 06/05/07 16:46

    זהבי היקר!
    ומה אם כן באו עשרות אלפים לככר? מה יקרה עכשיו?

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ואם לא תגיע לגן עדן - סימן שסגרו את השער (ל''ת)

    ואל תתלונן, 04/05/07 14:50

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מגיע לסטודנטים ולעוטף עזה לא בגלל שאולי לא יגיעו

    בוא נשים את, 03/05/07 20:16

    לככר, אלא בגלל שהם לא באו לככר כשגרשו יהודים מבתיהם ברצועת עזה. היום לבוא לככר זה אחרי שהחלב כבר נשפך. את הקסאמים את הרוויחו במו תמיכתם בגירוש.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אין 100 אלף סטודנטים בארץ

    עייף, 03/05/07 20:10

    למה אתה לא בא ?

    הגב לתגובה זו

    • הוא היה אתמול! אני ראיתי אותו! (ל''ת)

      אז תפסיק לקשקש!, 04/05/07 15:30

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    ה==ל==לו=יה, נתן זהבי לראשות הממשלה.

    סקופידון, 03/05/07 19:28

    הלוואי.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מה יש לך נגד לקרדה? טעים מאוד ובכלל לא זול!

    אי דיוקים, 03/05/07 19:26

    וחוץ מזה אין עשרות אלפי ניצולי שואה מתחת לקו העוני. כל השאר פחות או יותר בסדר.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אולמרט לא אשם - זה הצבא בלבד !!

    דניאלי, 03/05/07 19:09

    עם כל הכבוד-אולמרט אינו אחראי לביצועי הצבא...
    ראש ממשלה צריך לתת לצבא, באמצעים מדיניים, את כל הזמן שנחוץ לו כדי לנצח (ואולמרט בהחלט נתן-למעלה מחודש ימים) ואולם מעבר לכך ראש ממשלה לא צריך להנחות את הצבא לגבי תוכניות צבאיות, לאיזה כפר לפלוש ומתי, באיזה שיח להשכיב מארב וכיצד לכבוש בדרום לבנון. לכן, ראש הממשלה אינו אשם במחדלי המלחמה ויש להאשים את הדרג הצבאי אש קיבל את כל הזמן שבעולם ובמקום לתקוף הינח את החיילים להסתתר בבתי לבנוניים ולא ליצור מגע עם האויב.

    הגב לתגובה זו

    • דניאלי, אתה באמת מאמין שבעקבות התגובה שלך אני ישנה את דעתי?

      סקופידון, 03/05/07 19:48

      למרות שאני מכבד את זכותך הלגיטימית להביע את דעתך. אבל אתה לא חושב שדווקא ביום שבו רובו המכריע של העם מאוחד בדעה שאולמרט צריך ללכת הביתה, הדעה שלך היא דעת מיעוט, ויותר מזה, היא חסרת ערך, לא?

      הגב לתגובה זו

    • אולמרט אשם בריבוע

      גכ, 03/05/07 20:13

      הוא אחראי לקיצוץ בתקציב הבטחון, שלא היו מספיק אימונים.
      הוא אשם שלא גיסו את המילואים מוקדם יותר ולא ביצעו פעולה קרקעית מוקדם יותר.
      בכלל הוא אשם בהכל כי רה''מ והוא נשוא באחריות.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    לכל המתלהמים והעצבנים

    לא עשיר, 03/05/07 18:59

    הידעתם ש 10% מאזרחי המדינה (''העשירים השנואים'') מכניסים קרוב ל 90% מהכנסות המדינה?

    אתם אנשים קטני מוח שנותנים לדמגוגים בגרוש לשטוף לכם את המוח. בלי ''העשירים'' המדינה הזאת היתה מתפרקת בתוך שבוע.

    המצב אצל אלה שאין להם הוא גרוע. אבל יש להבין, מאז ומעולם זה היה כך ותמיד זה יהיה כך. השאלה היא לא למה להם יש ולי אין, אלא מי באמת צריך סיוע מהכלל (המדינה), איך מאתרים אותו, ואיך דואגים שכל הרמאים לא יפריעו. כאלה לא חסר במדינת הקמבינות.

    ''ונציגי הקפיטליזם החזירי ישלמו מס דאווין...'' - עכשיו ברור איזה אג'נדה מייצג כותב המאמר, וזה בסדר. אבל דמגוגיה זה דבר מסוכן.

    גם עצבנות כרונית זה דבר מסוכן.

    פעם היה לי ואיבדתי את הכל. עדיין אני חושב שזאת האמת. אני לא מקנא באלה שיש להם (והכרתי אותם מקרוב מאד) אלא מתאמץ לשוב למשחק ולחשוב בצורה חיובית ומועילה.

    הלוואי שיום אחד אוכל לשוב ולשלם כל חודש 30,000 ש''ח דמי מיסים כמו בעבר. זה יהיה היום המאושר בחיי. טוב, אחרי הולדת ילדיי כמובן :-)

    הגב לתגובה זו

    • על מי אתה מנסה לעבוד

      עודד ב, 03/05/07 19:39

      לא תמיד אני תמים דעות עם זהבי אבל, דווקא בנקודה הזו הוא צודק. העשירים משלמים יחסית להכנסותיהם העצומות מעט מאוד. בכלל מהיכן הקרצת את המספרים שלך.
      בשנת 20060(לפי מנהל הכנסות המדינה) שלמו השכירים 30% מכלל ההכנסות במיסים. והעצמאים והחברות, ששם יש את רוב ההכנסות 24%

      הגב לתגובה זו

      • עובדות ומספרים

        לא מתלהם, 03/05/07 22:33

        ראשית לא דובר על שכירים ועצמאיים. בורות זו לא הוכחה מתמטית.

        ישנם שכירים עשירים וישנם (הרבה מאד) עצמאים קשי-יום.

        שנית, מספרים בטוקבק זו לא הוכחה. לפי הסטטיסטיקה שיש בידי, אנשי הירח מהווים 17% מכלל אוכלוסית מערכת השמש (לא כולל 32% מכחולי העור).

        הפסיקו להקשיב לטוחני המוחות סביבכם, והתחילו לחשוב בעצמכם. קיטורי ''אני מקופח ומגיע לי'' לא יביאו אף אחד לשום מקום. מצידי אנשים יכולים להיות עשירים ללא גבול. החיים קצרים מדי מכדי לקטר כל היום. השאלה היא מה אני יכול לעשות, ואיך אעשה את זה הכי טוב שאני יכול.

        תנו לעצבנים להתעצבן. הם נהנים ומתפרנסים מזה, אבל זה לא מחייב אתכם. עוד מעט והכל נגמר. הזמן קצר והמלאכה מרובה. עזבו את השטויות והתחילו לחיות. בבקשה.

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    המלחמה - ניצחון גדול !!!!

    אסי, 03/05/07 18:51

    נאסרללה בבונקר - זה ניצחון!
    נאסראללה מתחרט על אירועי החטיפה שהובילו למלחמה -זה ניצחון!
    חיזבאללה שאינו יושב על הגבול ויורק על סיורים של צה''ל-זה ניצחון!
    אבל כרגיל אנחנו אלופי העולם בהלכאה עצמית, ובעזרת ביבי, שאצה לו הדרך לשלטון אנחנו מציגים את עצמנו (!!) כמובסים ובכך יוצרים תאבון מלחמתי לסוריה ולשאר מדינות ערב. לכן אני טוען שכל התעמולה של הימין בדבר הפסדנו במלחמה גובלת בבגידה ותגרום למלחמות נוספות.
    אולמרט תישאר ואל תיכנע ללחץ של הימין ומתנגדי ההתנתקות.

    הגב לתגובה זו

    • תגיד אתה עוור? חרש? נסראללה מתחרט? על מה?

      ממממממ, 03/05/07 20:19

      הוא מתחמש עכשו בנשק הרבה יותר חדיש והוא יהיה על הגבול ברגע שירצה לעבור אותו. בינתיים הוא מתחמש רחוק מן העין.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אני מתביישת, מתביישת, מתביישת שאיני יכולה לבוא (ל''ת)

    מית נמש, 03/05/07 18:45

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הכי הכי גרועים בעיני הם מי שזוממים ירידה מהארץ ולא באים

    מית נמש, 03/05/07 18:44

    לאורך ההיסטוריה היו עמים שהצליחו לשנות שלטון על ידי מהפיכות והפגנות
    חייבים מדינת חוק, חוקה, סובלנית לכל אזרחיה!! מגיע לנו יותר!!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ועוזי לא פוליטיקאי?!

    אא, 03/05/07 18:39

    רק בגלל שהוא לא נבחר בבחירות האחרונות זה לא אומר שהוא לא פוליטיקאי שמנסה לקדם את האג'נדה הפרטית שלו.
    ושלא נדבר על מועצת יש''ע וכל הגופים האחרים שמעורבים שם.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    נתן, אני סטודנט...

    אלון ה, 03/05/07 18:01

    ...ואין מה לעשות - מגיע לי שיעלו את שכר הלימוד באלף אחוזים. אין לי עם מי להגיע, ואני אישית דיברתי עם חבר שלי שהוא חבר באגודה של המכללה בה אני לומר וביקשתי ממנו שיחזור אלי אם מארגנים נסיעה להפגנה היום, והוא לא חזר אלי והוא גם הרעיף עלי שלל תירוצים למה הסטודנטים לא יכולים להשתתף במאבק מהסוג של להפיל את הממשלה ושאי אפשר להיאבק נגד כל העולם והסטודנט בסוף לא יוכל לקיים את עצמו. אז בקיצור, אין לי עם מי לבוא. אני כל כך תומך בזה, ואני מתפלל שהדבר הזה יצליח.

    הגב לתגובה זו

    • אילו הייתי במקומך הייתי הולכת ברגל. יצטרפו אליך כמה חברים בוודאי (ל''ת)

      מית נמש, 03/05/07 18:42

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    צודק ואני מגיע עוד מעט לכיכר! (ל''ת)

    נכון מאד, 03/05/07 17:51

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    כיין המשתבח....

    דני, 03/05/07 17:49

    ענק זהבי . ענק ! אהבתי את הכתיבה
    . זו פעם הראשונה בהיסטורייה יסכים עם שלם, אומה שלמה להסכים כולו למשהו. למאמר שלך !

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    היום נדע אם יש לנו זכות לדמוקרטיה! (ל''ת)

    עד כאן, 03/05/07 17:43

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    נתן תראה בגדול אתה צודק

    נ, 03/05/07 17:43

    הבעיה שחלקינו עובדים עד מאוחר ועד שנגיע ממקום מגרינו רחוק מת''א, ועד שנמצא חניה ועד שנגיע לכיכר הכל כבר יגמר.
    ואתה צודק כולם חייבים לבוא אבל לא כולם יכולים. תאמין לי שכולם רוצים.
    על ממשלת אולמרט המושחתת וחדלת האישים ללכת הביתה.
    ה-י-ו-ם!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כל כך צודק.....

    עד כאן, 03/05/07 17:40

    ואם אכן הככר לא תתמלא עד אפס מקום,אז אין לנו זכות קיום כעם!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    התמימות הפוליטית שלך מקסימה. באמת. (ל''ת)

    עינת, 03/05/07 16:59

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    כפרה זהבי זו לא הפגנה סוציאליסטית אני וחברי שוחרי הקפיטליזם החזרי

    יאיר, 03/05/07 16:42

    ואנחנו באים להפגין כי איננו יכולים לשאת יותר בכישלונותיה של ממשלתנו בכל מה שקשור לשחיתות ולמלחמה האחרונה ...

    אני מציע לך לשם שינוי תשאיר את הדעות הסוציאליסטיות/קומוניסטיות בבית גם ככה הן לא קבילות בציבור ראה את מצב הפתיחה של נתניהו בקלפי 38 מנדטים אני יודע קשה לעקל...

    הגב לתגובה זו

    • בוא לעקל (ל''ת)

      חטף פתח, 03/05/07 18:58

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    אין מה להוסיף, אני איתך (ל''ת)

    אדום שרוט, 03/05/07 16:36

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא ביבי ולא נעליים

    יוסי, 03/05/07 16:33

    הממשלה לא תיפול, כי יש לאנשי קדימה והעבודה וליברמן והגימלאים יותר מידי מה להפסיד.
    הכי סביר זה שאולמרט ילך לבד.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אתה חייב לדעת כמה עובדות.

    לא עשירה, 03/05/07 16:30

    בעקרון אתה צודק. חייבים להגיע לכיכר היום ולהפגין ולתבוע מאולמרט להתפטר. הסטודנטים ברובם אחרי שרות צבאי כידוע לך ו-3 שנים הם לא יכולים לחסוך כסף ללימודים. ההורים הם אלה שמממנים את שכה''ל. בזמן הלימודים הם עובדים בעבודות מזדמנות ששכרן נמוך. זה המצב אצל רוב הסטודנטים והוא קשה. לעשירים אין בעיה, הם יכולים ללמוד, לא לעבוד, לבלות ולקנות הכל. מקווה שאתה מבין שהמלחמה שלהם היא המלחמה של כולם. להפסיק לחלוב את העניים. להתראות בכיכר . תחי הדמוקרטיה.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    צטערת

    desert bum, 03/05/07 16:10

    מתטער נתן אבל כבר ברחתי......הייתי בזמנו בהפגנת השלום ההיסטורית......ובשבעה של רבין.......היום אני אלך לחוף במקסיקו.......

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    צריך להיזהר

    תל אביבי, 03/05/07 16:08

    אם כן יבואו, ויקבלו את מבוקשם, כולנו נקבל את ביבי.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    זהבי היקר, איך נדע אם מגיעים פוליטיקאים או לא?הרי כבר נהיה שם (ל''ת)

    יוסי, 03/05/07 15:56

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אין עליך (ל''ת)

    חיפאית, 03/05/07 15:46

    הגב לתגובה זו