• 53.

    אתה צודק, בן.

    דנידין, 04/05/07 00:28

    בן, אתה צודק כמו תמיד [כמעט] יש לך הצעה למחליף? זו לא חוכמה רק לבקר, צריך אלטרנטיבה שקולה ורצינית

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    יש לחקור גם את התנהלות דובר צה''ל במלחמה. ההפקרות המידע חגגה שם.

    נעמן, 02/05/07 14:33

    דוברת צה''ל בחרה לחלק מצלמות לחיילים. עוד לא נשמע בשום מקום שבמקום להלחם עוסקים בדימוי עצמי וחושבים על תערוכת הצילומים שלאחר המלחמה.
    בכלל כל ''הידבקותה'' של מירי רגב לרמטכ''ל הייתה מופרזת ומגוחכת.

    הגב לתגובה זו

    • עם זה אני מסכימה. התנהלות מירי רגב הייתה פשוט ביזיון ! (ל''ת)

      רפאלה, 02/05/07 15:00

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    וינוגרד גם מאשים את התקשורת בהרדמת הציבור ובהולכה בקונספט השגוי

    אור, 01/05/07 22:44

    שהונהג בישראל - קונספצית השלום המדומה שמוביל מיעוט השמאל בכפיית דעת על רובו של הציבור הישראלי.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מי שהתלהם ודחף לצאת למלחמה

    שלא יגלגל עיניי, 01/05/07 18:50

    כי יש גבול לחוצפה..

    ואולי לא,

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    צריך תיקון דחוף

    לירין גול, 01/05/07 16:58

    תירוץ קלוש שהפך לסיסמה נבובה ולבסוף למנטרה עם כל שוקת שבורה שנקרית בדרכינו.
    שום ''תיקון דחוף'' לא יועיל כאשר תהליכים שהבשילו אחרי שנים ארוכות של הזנחה פושעת ושחיתות עממית מתפוצצים לנו בפרצוף.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אי אפשר לסמוך היום על אף אחד

    מזרחן, 01/05/07 16:18

    קחו למשל את השופט וינוגרד: הוא היה אמור לכסת''ח את אולמרט ובמקום זה הוא כיסח אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ''ועדת חקירה'' לתקשורת ו

    נבט רחל, 01/05/07 16:07

    היכן האחריות של ''הרשות הרביעית'' כלב השמירה של הדמוקרטיה
    האם לדעתך אין צורך במדינת ישראל 2007 להקים''ועדת חקירה'' פנימית של התקשורת הישראלית אשר תבחן את התנהלותה בעשור האחרון כמגן על מדיניות מושחתת ומסואבת של ממשלות בישראל והפיכתם ל,אתרוגים'' בגלל הזדהותה עם דרכם הפוליטית, שנאתה למתנחליםם....
    האם התקשורת לא צריכה להכות על חטא??????????.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת. התקשורת יצרה את אולמרט, ואחראית להמצאתה. (ל''ת)

      C-cyclist, 01/05/07 16:31

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    אחוות עולי הגרדום.......תגובה

    אזרח פשוט מהשור, 01/05/07 15:33

    אני מאוד מקווה שהדו''ח יבצע זעזוע נדרש ויגרום לניעורה של המערכת הפוליטית וצבאית של המדינה.כמו''כ אני מקווה שהחברה תחזור לערכיה המקוריים והבסיסיים......כי לפנינו אתגרים קשים ביותר.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    כספית קצת חשבון נפש העלתם את קדימה והתוצאות?אתה עוד מעיז לפתוח א (ל''ת)

    אתהפה על נתניהו, 01/05/07 15:22

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    כל הממשלה כשלה כמו גם קונספציית השלום ההזוי אותה הובילה התקשורת

    חן מאוטנר, 01/05/07 15:20

    והמנהיגות הששת השנים האחרונות.
    על כל הממשלה ללכת.
    עם ישראל רוצה בחירות עם ישראל רוצה קונספצייה חדשה ומציאותית.
    בחירות עכשיו.
    כל דבר אחר נוגד את היושר הציבורי והאחריות הלאומית.

    הגב לתגובה זו

    • עם ישראל רוצה את בן ימין נתן יהו עכשיו!!!! (ל''ת)

      רן ציפלס, 01/05/07 17:07

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    מסכן בן כספית; מתברר שהפטריוטיזם שלו חלול.

    דן, 01/05/07 14:32

    כספית לא יודע את נפשו, החזבאללה מעצבן אותו. הוא, כמו אולמרט ושאר מתלהמי הימין החדש, סוסי המלחמה של דיו, מבקש לספר לנו שבעצם המלחמה השיגה את מטרתה. החזבאללה הורחק ואין לו טילים. נו טוב. קשקוש בגרוש. טילים יש כבר ועוד יהיו המון, הוא מסתובב בדרום חופשי וחשוב מכל, הוא הסיר מסוריה בעלת 3000 טילי סקאד מחופרים את אימת ישראל.
    במלחמה הבאה, כאשר הסקאדים יפלו, בן כספית יתחבא עמוק בחור שלו. עשרות אלפי הרוגים בגוש דן יהיו תוצאת מלחמת לבנון האווילית של אולמרט שהונע ע''י תקשורת מתלהמת ברוחו של דנקנר וסנשו פנשו כספית.
    קשה להודות שערבים ניצחו, אבל אין ברירה אמת היא אמת.

    הגב לתגובה זו

    • באיזו לבנון?

      דני האדום, 01/05/07 16:16

      באיזו לבנון 'החיזבאללה מסתובב בדרום חופשי'? לאיזו מציאות אתה מחובר בדיוק?

      הגב לתגובה זו

    • תגיד - אתה מאמאין לחיזבללה?

      בר, 01/05/07 16:55

      שליש אירגון מת!
      אין להם איפה לגור

      בלבנון הם ניסו לבצע מהפכה וכשלו
      כי השאר ידעו את האמת.

      שלא תבין לא נכון - אני בעד שאולמרט ופרץ ילכו.
      אבל לא הפסדנו. יעדים לא מיצאותיים
      אבל סוריה זה צבא רגיל!
      חיילים בסיסים - ניתן להשמיד
      סקדים זה לא קטוישה - כל משגר - הנו חד פעמי - יורה ומיד ניתן להשמידו
      ויחד איתו את הידע לשגר.
      חיילים סורים - עם כבוש (סונים) בלי רצון למות למען האל ובכלל הם חילונים
      אז לפני יציאות מפגרות והיסטריות
      אולמרט ילך לא כי הפסיד - אלא בגלל רצף החלטות גרועות!
      תשוה ל 73 ניצחנו אז. ועד היום מצריים חוגגת ניצחון! אז מה אם החיזללה אומר שניצח
      הוא מתחבא אנחנו לא!

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    בן כספית מהיכן יש לך את החוצפה לשקר???

    אריה שניפר, 01/05/07 14:31

    אין לך בושה עיתונאי חצר של אולמרט המושחת והפושע, אתה היום פתאום התגלה לך האור??

    היכן הייתה לפני יומים כאשר הגנת על המושחת יחד עם שאר עיתונאי החצר המושחתיםכמו לפיד, דנקנר , שמעון שיפר, ועוד עיתונאים מטעם אולמרט מושחתים ופושעים אשר הביאו עלינו את האסון הזה ששמו אולמרט ופרץ !!!

    אתם עם הספינים והשנאה למדינת ישראל הבאתם את הפושעים לשלטון !!!

    והיום פתאום התגלה לכם האור???

    שקרנים מושחתים אשר לא מוכנים לבקש סליחה על הפשעים שלכם!!!

    יחד עם אולמרט ופרץ הפושעים גם אתם צריכים לתת את הדין על המחדלים החמורים שאתם שותפים מרכזיים בהם אתם אשמים גם בכשלונות המלחמה בהתנהלות ההזויה שלכם ''עיתונאים קטנים ושקרנים גדולים שלנו''!!!

    הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות. (מילים כקורבנות ?) (ל''ת)

      אזרח, 01/05/07 17:05

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    הרוב הדומם

    איל, 01/05/07 14:14

    הרוב הדומם במדינת ישראל הוא איכותי , הוא תורם והרבה , הוא עוסק בעשיה ועל כן אין לו זמן לדבר , להוכיח מה דעתו האמיתית .
    הרוב הדומם אינו זקוק להחלפה , הוא זקוק למשהו ישר וטוב !
    ובקשר לתיקשורת , אולי ניתן להרחיב את מעגל העיתונאים ? אולי רצוי גם שם להאזין למגוון דעות, אין הכוונה לעיתונאי אחד המשמש כעלה תאנה , 8 עיתונאים בדעה דומה ואחד בעמוד הלפני אחרון של העיתון , כדי שניתן יהיה לומר הצגנו מגוון דעות .

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מאמר טוב אם סוף מרגש (ל''ת)

    לוחם חירות ישרא, 01/05/07 14:08

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    חחח מה קרה למאמרים המתלהמים של כספית המלחמה? (ל''ת)

    בשביל זה אין, 01/05/07 14:01

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    כתב פראבדה בעצם מודיע לנו שהשלטון מתחלף (ל''ת)

    יחי ברז'נייב, 01/05/07 13:44

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    גם אתה בעולי הגרדום כספיתון המשחק נגמר (ל''ת)

    סוף, 01/05/07 13:40

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    בן כספית ההיפוקראט

    רועי, 01/05/07 13:36

    כתב אישי של אולמרט וכתב מטעם מפנה לפתע עורף...

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    חבל שנתניהו הוא שיירש את אולמרט...

    האסטרטג, 01/05/07 13:33

    על גוש המרכז-שמאל להתנות את הצטרפותו אל ממשלת נתניהו - שתוקם לאחר הבחירות שיערכו בקרוב - בהתחייבות של נתניהו להמשך צימצום הנוכחות האזרחית של ישראל בשטחים ולאי הפלת ממשלת החמאס. רק אם נתניהו יעבור את המסלול הפוליטי ששרון עבר (מהימין הקיצוני אל המרכז), עם ישראל ייצא מורווח מן המבוי הסתום שנקלע אליו באשמת ממשלת אולמרט.

    הגב לתגובה זו

    • מזל שנתניהו יהיה ראש הממשלה הבא

      האסטרולוג, 01/05/07 15:21

      בנימין נתניהו נולד ב: 21 באוקטובר 1949. ביבי הוא בן מזל מאזניים המושפע מאוד מן המזלות אריה [כוכב מאדים במזל אריה], קשת [כוכב נוגה במזל קשת] וגדי [כוכב צדק במזל גדי עם היבטים משמעותיים כלפי שאר הכוכבים].
      מאת: פורטל אלטרנטיב לי

      מפת הלידה שלו מציגה שלושה גרמי שמיים משמעותיים בגזרת מזל מאזניים: שמש, ירח וכוכב-חמה. תכונותיו של מזל מאזניים הן: הרמוניה ונטייה מולדת להשביע את רצון כל העולם ואשתו. אדם שכה מושפע ממזל מאזניים כפי שנתניהו מושפע ממנו, מרגיש צורך עז לפייס ולצאת בראש טוב עם כולם. גם החשיבה שלו היא מאוזנת
      [זוכרים ? הדדיות ? יתנו יקבלו – לא יתנו, לא יקבלו]. כלומר: גם בעניין זה חשוב לו מאוד להתבונן בכפות המאזניים ולהיווכח כי אף לא אחת מהן נוטה יותר מן האחרת לצד כזה או אחר.
      בבסיס אישיותו הוא אדם מקסים, תקשורתי ואוהב את הזולת. הדחף הראשוני שלו הוא להשיג הסכמה רחבה ככל האפשר, וזאת גם אם הנסיבות האובייקטיביות אינן מאפשרות זאת. הוא מוכן להשקיע את נשמתו במצבים הכי בעייתיים, ובלבד שכולם ייצאו מבסוטים. חשוב מאוד להבין נקודה זו משום שבמציאות קשה מאוד להשיג מצבים אשר על פיהם כולם יוצאים מרוצים, שהרי פה ושם עלול מישהו להיפגע, אך אנשים עם מפת לידה מעין זו ישאפו לבטל את חוסר ההסכמה .....


      עתה יש לבחון את השפעתו של מזל קשת על מפת הלידה של ביבי. ובכן, תכונותיו של מזל קשת הן: נאור, ליבראל, פתוח, משכיל, פילוסופי, רחב אופקים, רודף צדק, משכין שלום, אוהב חופש ועצמאות אישי. אדם בעל אישיות של ''קשת'' יידבק בעקרונותיו אך יהיה מוכן לעשות הכול על מנת שיריביו יוכלו להשמיע את קולם. יקשיב לעצות האחרים, אך יפעל כפי שתכנן מלכתחילה. האופי הקשתי נוטע בו מעין חשק ללכת עם – אך להרגיש בלי. כלומר: לחיות ולתפקד בתוך מסגרת מחייבת, אך להרגיש חופשי ומשוחרר לנהוג על פי רצונו.

      עכשיו נבחן את השפעתו של מזל גדי [כוכב צדק במזל גדי] על עיצוב אישיותו של ביבי. ובכן, תכונותיו של מזל גדי הן שאפתנות קרייריסטית שאינה יודעת גבולות, כושר ארגון, יכולת תכנון, סדר מופתי, משמעת עצמית, רצינות, חוש אחריות, התמדה, עקשנות, רכושנות, כוח רצון עז, תבונה ובעיקר דחף פנימי לטפס אל פסגת ההצלחה עקב בצד אגודל, אט אט, שום דבר לא בוער, עד שניצבים בראש הפירמידה. הסמל של מזל גדי הוא יעלי עין-גדי, אתם יודעים, אותם יצורים מופלאים הפוסעים בסבלנות אין קץ בין סלעים וטרשים... אל ראש הצוק.

      ולבסוף, הדובדבן שבקצפת, השפעתו של מזל אריה [כוכב מאדים במזל אריה]: תכונותיו של מזל אריה הן: מנהיגות, כישרון , כריזמה, סמכותיות והדר של מלכות. גאווה, כבוד ותהילה.

      באהבה.

      הגב לתגובה זו

      • אהבתי מאוד

        galit, 01/05/07 16:09

        לא ידעתי שיש לו כזו מפה חזקה, בהחלט ראוי להנהגה

        הגב לתגובה זו

    • נהפוך הוא

      הראל, 01/05/07 17:00

      רק אם נתניהו ישאר ימין איתן ולא יתפתה לזגזג כדי לרצות את כולם, רק אם יעמוד על דעתו הלאומית כמצוות בוחריו ובשמם, רק אז נדע שעוד יש סיכוי, שלא כולם חושבים רק על עצמם, אלא באו להגשים אידאולוגיה.
      מעבר לכך, ישראל נמצאת במרחב אולטרה- מיליטנטי ולא יכולה להתנהג ככבש בתוך עדת זאבים, כעצתך.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    בן כספית

    משה, 01/05/07 13:33

    שכיר עט שמאלני, ששינה ב-180 מעלות, את תמיכתו הנלהבת באולמרט הכושל והמושחת. ידוע בשנאתו הפתולוגית לביבי.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    חלומות באספמיה

    המחתרת הסגולה, 01/05/07 13:27

    בן-כספית התחיל לחלום על אוטופיה חדשה עקב דו''ח חדש. הממשלה תיפול, הצבא יעבור רביזיה, העם ירגע ויחזור לערכים ישנים וטובים והרב אורי זוהר יחזור בשאלה ויפיק את מציצים 2בלחופשת הקיץ ליומיות.

    אם תיפול וכשתיפול הממשלה זה לא יהיה במפץ כי אם בתרגילים פוליטיים מסריחים חדשים אשר יבטיחו את המשך הביזיון והריקבון והשחיתות. לא יקום מחר מנהיג אמיתי מהעם, לא יקום נשיא מדינה בעל קומה, זהבה גלאון לא תפרוש, פרס יחפש כיסא וכולי. הצבא יקבל כמה שמות חדשים והתקשורת של שינקין תרוץ לצרף אותם למועדון השחיתות.
    בן-כספית, אתה שקרן.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    בן כספית החלטת לנטוש את החצר המזוהמת של אולמרט? (ל''ת)

    ירמיהו, 01/05/07 13:17

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לו היתה ועדת חקירה לעיתונאים

    הנאמן, 01/05/07 13:08

    היו מונעים מבן כספית כתיבה בחשד לרמאות.

    לא נולד עיתונאי סלפן , ומושחת כמו בן כספית.

    הגב לתגובה זו

    • אפשר לחשוב שעמנואל רוזן יותר טוב?? שני ליצני חצר עלובים.

      דנה, 01/05/07 14:19

      אם נפטר משניהם ביחד עם שממשלה הארורה הזאת אולי יהיה יותר טוב

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    איך אתה ישן בלילה ?

    מעין, 01/05/07 12:57

    פשוט מגעיל, איך כולם צריכים לשלם על מחדליהם, אבל העיתונאי יכול פשוט לעשות אחורה פנה ולישר קו עם הבון-טון החדש.
    וכשהבון-טון הוא שאחרים ישלמו על טעויותיהם - זה מגעיל במיוחד !
    איכס.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אם היו מקימים ועדה על התנהלות התקשורת...

    אחד שזוכר, 01/05/07 12:45

    והיו בודקים את מאמרי ההתלקקות של בן כספית וחברין, אז היינו זוכים (אולי) לקבל גם עיתונות נורמלית.

    הגב לתגובה זו

    • עצוב !!!! אבל כמה שאתה צודק!!!!!! (ל''ת)

      סמי, 01/05/07 14:16

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    על הממשלה ה...באה להתפטר !

    ע. מיכאלי, 01/05/07 12:41

    למה אנו מבזבזים זמן אנרגיה ומשאבים .אין לי ספק שבקרוב נקרא כולנו להתפטרות הממשלה ה..באה זו שתבוא אחרי אולמרט. כי ככה זה אצלנו מי שמגיע לראש הפירמידה פתאם מתגלה כחסר יכולת ואימפוטנט ולא משנה מאיזה מפלגה.
    כשאין מנהיגות כל ממשלה תקרא להתפטר יומיים אחרי השבעתה,ככה לפחות לא יספיקו לגרום נזקים !
    לכן אני קורא להתפטרות כל הממשלות שבדרך !!!!

    הגב לתגובה זו

    • אני מציע לך להיות יותר חכם,ממשלה מסוכנת כזאת לא היתה מעולם (ל''ת)

      מודאג, 01/05/07 13:46

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    צה''ל (לא הניהול-צה''ל!) התגלה כפחות מסוגל ואין מענה לטילים על העורף!

    למי שמעוניין, 01/05/07 12:33

    ועם זה צריך לנצח-אבל קודם להבין את זה

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    וועדת ווינוגרט טייחה את האמת. האשמים האמיתיים לא יקבלו את החשבון

    דוד מלכי, 01/05/07 12:03

    אין ספק שבהיותו של אולמרט הקפטן של האוניה שניזוקה, הוא צריך להתפטר. אבל האשמם האמיתיים הם כל מי שנהלו את המדינה ואת צה''ל במשך 10 השנים האחרונות שהעביו לולמרט ספינה חלודה. הם, לא אולמרט , רימו את העם. הם ולא אולמרט אחראים למצב הנורא שהתגלה לעיני כולנו כשפרצה המלחמה. והם בכלל לא נדרשים לשל מחיר.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    בן כספית מחרחר מלחמת לבנון השניה

    ניר, 01/05/07 11:31

    בן כספית יחד עם מרבית העיתונאים בישראל חירחרו וחגגו את מלחמת לבנון השניה מראשיתה

    אצלי הוא מחוק!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    זהבה גלאון צדקה וצודקת

    גולה, 01/05/07 11:07

    זהבה גלאון היתה היחידה שהעיזה לבקר את המלחמה כבר בימים הראשונים. הכותב הנכבד הצטרף למקהלת המעודדים חסרת האחריות שתמכה במלחמה והחמירה את האסון.

    לזהבה גלאון היו כל הסיבות הטובות לחשוד בוועדה. אתה חכם לאחר מעשה, אבל עיתונאי פחדן.

    הגב לתגובה זו

    • זהבה גלאון היא בהמה צווחנית

      אלי, 01/05/07 13:28

      המלחמה היתה מוצדקת לחלוטין.

      הניהול שלה ודרך קבלת ההחלטות היתה כושלת לחלוטין.

      חלק מהאחריות לפריצת המלחמה הזו נופל על הגישה אותה מייצג השמאל (אבל נקטו בה גם ממשלות ''ימין'' כמו ממשלת שרון) שדוגלת ב''איפוק'' מול האוייב.

      ב''איפוק'' הזה פגע קשות ביכולת ההרתעה של מדינת ישראל מכיון שגרם לאויבינו לחשוב שהם יכולים לעשות הכל בלי לקבל תגובה.

      אגב, זו לא דעתי האישית אלא חלק ממסקנות ועדת וינוגרד.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    לשלול את תעודת העיתונאי מבן כספית

    מתקשורת האתרוגי, 01/05/07 10:22

    חלק מאותם גורמים: נחום ברנע ושמעון שיפר (ידיעות אחרונות); אילה חסון-נשר (ערוץ 1); אמנון אברמוביץ' ואודי סגל (ערוץ 2); אמנון דנקנר ובן כספית (מעריב). נזכיר כאן גם את הפרשן-עיתונאי יוסף (טומי) לפיד, ידידו האישי ולקקנו של אולמרט, שלא מפסיק אפילו יום אחד לנסות ולשטות בציבור הרחב, ובמסגרת זו אף מנצל לרעה את השידור הציבורי.


    נחום ברנע שוב התגייס לחילוץ אהוד אולמרט. הפעם, בניסיון כמעט נואש לטרפד העברת חומר הבדיקה בפרשת כרמיה, ממבקר המדינה - שסיים סוף-סוף הכריז עם סיום הבדיקה, לידי היועץ המשפטי לממשלה. ברנע, שקיבל ביום העצמאות את פרס ישראל לתקשורת, לא נמנע גם עתה ממתן שירותים מגונים לאולמרט, בניסיון למנוע מיצוי הדין עם מי שקיבל שוחד - הוא אולמרט.

    נקדים ונאמר: ברנע לא יצליח במשימתו. אנחנו כאן ב-Nfc עומדים על המשמר. המבקר, השופט (בדימ.) מיכה לינדנשטראוס, ישלים מלאכתו. היועמ''ש, מני מזוז, מסר כי הוא יורה חקירה משטרתית נגד אולמרט. הצדק ייעשה וגם ייראה.

    ברנע לא עובד לבד. עיתון ידיעות אחרונות, כארגון, גוייס למטרה זו. לא במקרה נעשה הפעם ניסיון הטירפוד בדרך של פרסום כותרת ראשית בעיתון יום השישי (27.04.07), ולצד הכותרת מאמרו של ברנע. ללמדך, מדובר במאמץ מיוחד, שגם ערב פרסום מסקנות ועדת וינוגרד, קיים צידוק (אישי וכלכלי...) לפרסמו כדי לשרת את אולמרט. ובעצם את ''הארגון''.

    ארנון מוזס, העומד בראש הקבוצה, הוא שמנצח על המערכה. ערב הבחירות לכנסת ה- 17 הוא טירפד פרסום כמה תחקירים על מעשיו הפליליים והמושחתים של אולמרט. לאחר מכן טירפד חשיפות על שר האוצר אברהם הירשזון. רק לאחר שהמשטרה נכנסה לפעולה, ונפתחה חקירה, נזכרו בידיעות אחרונות לדווח על המעילה בעמותת ני''לי (מה שלא מונע מהם לפרסם שוב ושוב כאילו הם חשפו את פרשת הירשזון...). מוזס גייס בנוסף את עיתונו כדי למנוע מיצוי הדין עם שר המשפטים לשעבר, ח''כ חיים רמון.

    מוזס לא עובד בחינם. כפי שדיווחנו כאן, הוא פעל מתוך מניע עסקי-כלכלי: לקבל את סיועם של אולמרט-רמון-הירשזון בהליכי חקיקה, שיאפשרו לידיעות אחרונות לרכוש מניות בערוץ המסחרי (ערוץ 2); ובמקביל - לאפשר לטלוויזיה בכבלים, שבה שותפה ידיעות אחרונות, לקבל היתרים נוספים על אלה שכבר ניתנו (טלפוניה, VOD ועוד). מוזס רוצה את אולמרט כראש ממשלה, והוא עושה כל מה שאפשר כדי לתחזק מצב זה.

    הגב לתגובה זו

    • מפחיד,עיתונאים שפוגעים בדמוקרטיה,רק בישראל כמובן

      מפחד, 01/05/07 10:44

      זוועה

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד על תגובה מנומקת שכזו דברים שנכתבו

      אזרח, 01/05/07 11:08

      פה במפורש על שחיתות התקשורת נשמעים כאן לראשונה ואולי גם מוזס מידיעות המשטרה צריכה לחקור? שוב כל הכבוד לך מגיב

      הגב לתגובה זו

    • כספית מכל המלל שלך לדעתך אולמרט צריך ללכת הביתה?

      אזרח, 01/05/07 11:12

      הגנתך על אולמרט ועוד חברים שלך שגם עשו כך מגיע לכם להגיע לבית המשפט על זה גיליתם אי יושר עיתונאי מוחלט בקיצור כספית אתה וחבריך מעלתם בעבודתכם

      הגב לתגובה זו

    • תיאוריה מעניינת

      בנת'ם, 01/05/07 12:07

      היה טוב יותר אם היית יכול לגבות את מילותך בעובדות. בכל אופן, תיאוריה מעניינת.

      הגב לתגובה זו

    • מילים בסלע (ל''ת)

      שוקי, 01/05/07 13:37

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    לפנות אץ עמלקי השמאל בתקשורת אל חבריהם בעזה לניסויי השלום וההתכנסות (ל''ת)

    אם יחזרו גוויות, 01/05/07 10:21

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    גם כספית צריך לחוש את הגיליוטינה (ל''ת)

    ממציא אולמרט, 01/05/07 10:20

    הגב לתגובה זו

    • גליוטינה עכשיו!

      אתרוגנים, 01/05/07 10:54

      ניפגש בכיכר

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אם לא נחסל את תקשורת הארוגים היא תחסל אותנו

    תחליטו, 01/05/07 10:20

    חלק מאותם גורמים: נחום ברנע ושמעון שיפר (ידיעות אחרונות); אילה חסון-נשר (ערוץ 1); אמנון אברמוביץ' ואודי סגל (ערוץ 2); אמנון דנקנר ובן כספית (מעריב). נזכיר כאן גם את הפרשן-עיתונאי יוסף (טומי) לפיד, ידידו האישי ולקקנו של אולמרט, שלא מפסיק אפילו יום אחד לנסות ולשטות בציבור הרחב, ובמסגרת זו אף מנצל לרעה את השידור הציבורי.


    נחום ברנע שוב התגייס לחילוץ אהוד אולמרט. הפעם, בניסיון כמעט נואש לטרפד העברת חומר הבדיקה בפרשת כרמיה, ממבקר המדינה - שסיים סוף-סוף הכריז עם סיום הבדיקה, לידי היועץ המשפטי לממשלה. ברנע, שקיבל ביום העצמאות את פרס ישראל לתקשורת, לא נמנע גם עתה ממתן שירותים מגונים לאולמרט, בניסיון למנוע מיצוי הדין עם מי שקיבל שוחד - הוא אולמרט.

    נקדים ונאמר: ברנע לא יצליח במשימתו. אנחנו כאן ב-Nfc עומדים על המשמר. המבקר, השופט (בדימ.) מיכה לינדנשטראוס, ישלים מלאכתו. היועמ''ש, מני מזוז, מסר כי הוא יורה חקירה משטרתית נגד אולמרט. הצדק ייעשה וגם ייראה.

    ברנע לא עובד לבד. עיתון ידיעות אחרונות, כארגון, גוייס למטרה זו. לא במקרה נעשה הפעם ניסיון הטירפוד בדרך של פרסום כותרת ראשית בעיתון יום השישי (27.04.07), ולצד הכותרת מאמרו של ברנע. ללמדך, מדובר במאמץ מיוחד, שגם ערב פרסום מסקנות ועדת וינוגרד, קיים צידוק (אישי וכלכלי...) לפרסמו כדי לשרת את אולמרט. ובעצם את ''הארגון''.

    ארנון מוזס, העומד בראש הקבוצה, הוא שמנצח על המערכה. ערב הבחירות לכנסת ה- 17 הוא טירפד פרסום כמה תחקירים על מעשיו הפליליים והמושחתים של אולמרט. לאחר מכן טירפד חשיפות על שר האוצר אברהם הירשזון. רק לאחר שהמשטרה נכנסה לפעולה, ונפתחה חקירה, נזכרו בידיעות אחרונות לדווח על המעילה בעמותת ני''לי (מה שלא מונע מהם לפרסם שוב ושוב כאילו הם חשפו את פרשת הירשזון...). מוזס גייס בנוסף את עיתונו כדי למנוע מיצוי הדין עם שר המשפטים לשעבר, ח''כ חיים רמון.

    מוזס לא עובד בחינם. כפי שדיווחנו כאן, הוא פעל מתוך מניע עסקי-כלכלי: לקבל את סיועם של אולמרט-רמון-הירשזון בהליכי חקיקה, שיאפשרו לידיעות אחרונות לרכוש מניות בערוץ המסחרי (ערוץ 2); ובמקביל - לאפשר לטלוויזיה בכבלים, שבה שותפה ידיעות אחרונות, לקבל היתרים נוספים על אלה שכבר ניתנו (טלפוניה, VOD ועוד). מוזס רוצה את אולמרט כראש ממשלה, והוא עושה כל מה שאפשר כדי לתחזק מצב זה.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    כספית צריך ללכת עם האתרוד הרקוב שלו (ל''ת)

    מייד, 01/05/07 10:19

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    גם התקשורת השמאלנית שמחלישה את העם לא יוצאת נקייה!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    איתן, 01/05/07 10:17

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    בן, ןמי יתחקר את התקשורת שבשך 34 שנה מחלישה את העם? (ל''ת)

    אורי, 01/05/07 09:55

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ''הנבחרת הלאומית'' היחידה...כנסו:

    שלמה שרף, 01/05/07 09:47

    זוהי הנבחרת היחידה היום שיכולה להציל את מדינת ישראל מהתרסקות ודאית ומאוסף השרלטנים שהשתלטו עליה...זוהי הנבחרת היחידה היום שלכשתיבחר תיקח לא רק את ה'שילטון' אלא גם את ה'שליטה' (וזאת בניגוד למצב עד היום שבו גם אם השמאל לא היה ב'שלטון' - תמיד היתה לו את ה'שליטה'!). קיראו והציעו מועמדים נוספים:

    ראש הממשלה - משה פייגלין: לפי דעתי, מנהיג ברמה בן-גוריונית. חכם, עמוק אבל יחד עם זאת אמיץ, מעשי וישר. האיש היחידי שמציעה היום אלטרנטיבה אמיתית בכל תחומי החיים לשלטון ולנגזרות אוסלו ששלטו במרחב הפוליטי הישראלי ב 13-15 השנים האחרונות. (שאגב, גם ביבי וליברמן שותפים לה).

    נשיא המדינה - פרופ' ישראל רוברט אומן: חתן פרס נובל לכלכלה 2005 ומגדולי המתמטיקאים בתחום תורת המשחקים. בנוסף, אורח חייו ומשפחתו משמשים דוגמא ואות למופת (וזאת בניגוד לראש הממשלה, שהוא ומשפחתו מסמלים אנטי-תיזה מושלם לחלום הציוני)

    שר הביטחון - תא''ל מיל. אפי איתם: צריך שם איזה גולנצ'יק למעלה שיחזיר למערכת הביטחון את הפשטות ובהירות המחשבה וזאת במקום 'המשתבללים' ו''המנצחים בנקודות'' למיניהם וסוגיהם.

    שר האוצר - בנימין נתניהו: הציל את כלכלת ישראל אבל במובן המדיני חייב להיות 'מוכוון' מלמעלה ע''י ראש ממשלה חזק ממנו (אני אישית לא סומך על ביבי בתחום המדיני!)

    שר החוץ (כמו כן, אחראי על ההסברה) - ערן שטרנברג: דובר גוש קטיף לשעבר. צעיר, ישר וכריזמתי אשר יגרום להסברה 'תוקפנית' ולא רק 'מתנצלת' על עצם קיומינו כאן. לערן הבנה מעולה וניסיון רב בתחום המדיה.

    שר החינוך - רמטכ''ל במיל. משה (בוגי) יעלון: ישר, ערכי וכריזמטי. כל מילה מיותרת לגבי יכולת מנהיגות והובלה של מערכות גדולות.

    שר הרווחה - אלוף מיל. דורון אלמוג: ''אלוף בצבא - אלוף בחיים!''. איש בעל לב ענק ויכולת ביצוע מרשימה אשר יוכל להוביל בהצלחה את מערכת הרווחה בישראל ולשמש אוזן ופה לאותם אלו שלעולם אין להם את הכוח הכלכלי והפיזי לצעוק.

    שר המשטרה - אביגדור ליברמן: ברמה המדינית מסתתר באיש ''אריאל שרון קטן'' (שקרן ומושחת אשר ירוץ על אג'נדה ימנית אבל מיד לאחר בחירתו יבצע מדיניות שמאלנית; אין אני מאמין למילה שיוצאת מפיו בתחום המדיני) אבל...כמו ביבי, יכול להיות איש ביצוע מעולה אם קיימת 'השגחה' ו'פיקוח' מלמעלה של ראש ממשלה חזק וערכי ממנו (...פייגלין).

    שר הבריאות או ההתיישבות - פרופ' אריה אלדד: איש ישר והגון אשר פיו וליבו שווים. יכול לבצע היטב כל אחד מן התפקידים המוצעים.

    שר המדע והטכנולוגיה - ד''ר בנימין זאב בגין: כל מילה מיותרת. איש בעל יושר אישי ואורח חיים משכמם ומעלה. איש אשכולות אשר נמצא בחזית העולמית של חקר רעידות האדמה. גאולוג ובנו של ראש הממשלה המנוח מנחם בגין ז''ל. הוא הבחירה האישית שלי להובלת משרד חשוב זה.

    מנכ''ל משרד ראש-הממשלה או שר המשפטים - מיכאל פואה: מיכאל הוא מנכ''ל חטיבת ''מנהיגות יהודית'' שבליכוד. איש אירגון מעולה, עובד היטב עם פייגלין אשר יש לו את הכישרון לבצע היטב תפקידי אירגון או, לחילופין, את האנרגיה ל'התנגש' אם ''האליטה המשפטית'' על מנת להביא לשינוי אירגוני-ערכי ולפלוראליזם מחשבתי (וזאת בניגוד לשיבוטים '''של שודד הים המשפטי, אהרון ברק'' שנמצאים כיום במערכת זו...)

    עוד הצעות?

    הכותב הוא איש חילוני, קיבוצניק בעברו!

    הגב לתגובה זו

    • אפי היה גבעתי ולא גולני

      נו באמת, 01/05/07 10:10

      והשטות שכתבת מהווה הבהרה מדוע היה חובה לבצע התנתקות.
      את הוזה, חולם בהקיץ, פנטזיונר, מטורף, בודה. תתעורר לפני שיהיה מאוחר.

      הגב לתגובה זו

      • לא כל כך חכם...

        מעין, 01/05/07 12:54

        בשעה טובה הבנתי סוף סוף בשביל מה התנתקנו.
        רגע, אבל אם הדברים נכתבים בכל זאת, אז אולי...ההתנתקות לא הואילה ? יתכן ?
        חומש תחילה !!!

        הגב לתגובה זו

    • שלמה שרף לא היה קיבוצניק, הוא גדל בכפר סבא (ל''ת)

      כג, 01/05/07 10:25

      הגב לתגובה זו

    • ...You may say I'm a dreamer

      שרון, 01/05/07 10:59

      ...Dream, dream dream dream

      הגב לתגובה זו

    • למה להסתפק בפייגלין? תמנה ישר את היטלר (ל''ת)

      בני, 01/05/07 11:10

      הגב לתגובה זו

    • כמה נמוך אתה יורד

      נגעל, 01/05/07 14:17

      להתחזות לקיבוצניק חילוני ועוד לחשוב שזה מה שיעזור. תבין, אצל קיבוצניקים חילונים, לא עושים מה שעושים אצלכם: קובעים משהו וכולם מיישרים קו לפיו. אנחנו, הקיבוצניקים החילונים, ברובנו, חושבים לבד. התכבד וקח את המועמד שלך לירוק על מישהו - ערבים, הומואים, לסביות ושאר מיעוטים- רק שזה יהיה רחוק מאוד מפה.

      הגב לתגובה זו

    • גש לטיפול. דחוף. (ל''ת)

      אסי דיין, 01/05/07 14:25

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    חבל''ז של מאמר, רק חבל שזו חכמה שלאחר מעשה...

    דינדוש, 01/05/07 09:42

    איפה היית אתה וחבריך העיתונאים בזמן הבחירות??? הרי כל בר דעת היה יכול לנבא כישלון למפלגה ''ירוקה'' ששחיתויות נקשרות לראשיה על ימין ועל שמאל... הרי את נימת ההתלהבות שלכם מניצחון קדימה בסקרים לא יכולתם להסתיר, ''המפץ הגדול'' ושאר כינוי חיבה זוכר???
    קדימה כמו כולכם היתה לא ''כן'' ולא ''לא'', לא מלחמה ולא שלום, מישמש של אנשים בלי הגדרה ברורה ובלי דעה מוצקה, מתאימה בדיוק למצב הרוח הלאומי שאפשר היה לסכם אותו במשפט אחד ''תעזוב אותי באמ'שך''.

    אבל מה שהכי עצוב הוא, שאת מסקנות הדו''ח לא ממש הפנמתם, אחרת היינו שומעים אזהרות כלפי האפשרות ולו הקלושה ביותר, של האפשרות שלבני, שאין לה שום נסיון ושתרומתה מסתכמת במה שלא עשתה יותר ממה שכן עשתה, תהפוך חלילה להיות ראש ממשלה...

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    בן כספית הוא פופוליסט- צריך לבדוק את התנהלותו (ל''ת)

    בשנים האחרונות, 01/05/07 09:41

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    כספית הוא אולמרט

    מני, 01/05/07 09:41

    לא נשכח מה חשבת לפני יומיים
    אולי תעזוב יחד עם אולמרט?

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    פרחי חן חיילי צה''ל

    עמיחי, 01/05/07 09:25

    הפתיח של הועדה כמו גם הסיום של מר כספית הן חלק מהבעיה.
    המחדל הגדול ביותר של המלחמה הוא שכמיליון וחצי תושבי הצפון היו בני ערובה ואף אחד לא התרגש מן העובדה הזו. עם כל הצער וכל הכאב חיילים שנופלים זהו מחיר כואב אך סביר שמדינה ריבונית משלמת, אך מדינה ריבונית לא יכולה להפקיר את אזרחיה. מדוע לא שומעים על קרובי משפחה של הרוגי הקטיושות שתובעים מאולמרט להתפטר ? מדוע אין חשיפה תקשורתית של תושבי הצפון שדורשים משר הבטחון ללכת הביתה. התוקף המוסרי של דרישה כזו הוא גדול יותר מזו של ההורים השכולים. התשובה לשאלה זו היא חלק מן הרקבון שפשה בנו כדברי מר כספית. כיוון שאבדה לנו הסולידריות כל אחד חושב לעצמו מחר תהיה מלחמה בעזה והבן שלי או השכן שלי עלול להיפגע ולכן מוכרחים להחליף את האוחזים בהגה. זו מחשבה נכונה אך היא מבטאת את העובדה שכל אחד חי פה לעצמו.
    במוקדם או במאחור פרץ ואולמרט יתפטרו, אך מי ישקם את המצב של העם ?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מה מצחיק? שבעוד בן כספית

    מיכאל, 01/05/07 09:23

    מהלל את הדוח, הוא מוצא לעצמו זמן לרדת על זהבה גלאון - פחות או יותר היחידה במערכת הפוליטית שבזמן המלחמה עצמה פעלה לפי רוח המסקנות של דוח וינוגרד - שאלה שאלות, לא קיבלה את כל מה שהצבא אומר כמובן מאליו, ומילאה את תפקידה כשליחת ציבור נאמנה.


    הגב לתגובה זו

    • כספית הוא עיתונאי חצר של אולמרט.

      עכשיו הוא מחפש, 01/05/07 10:46

      הוא יודע היטב ללקק את החמאה מאלו שנותן להם שירותי עיתונאות מטעם.

      מדובר בעיתונאי בזוי במיוחד.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    בחירות עכשיו!!!

    אסף, 01/05/07 09:22

    לא יעזור לך. נמאס לנו מאתרוגים. אנחנו רוצים חילופי שלטון כדי שרוב האנשים שבכנסת ביחוד כל אנשי קדימה , לא יהיו בכנסת הבאה. עייפנו מאופורטוניסטים. ולא שכחנו שהכותב היה מגדולי האתרוגנים והתומכים של אולמרט. אנחנו לוקחים אחריות כי הדם שלנו הוא זה שנשפך.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כספית, גם אתה צריך להתפטר - נכשלת לאורך כל הדרך (ל''ת)

    רן, 01/05/07 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הישרדות אולמרט מונעת את ההתכוננות למלחמת הקיום ומהווה סיכון בטחוני (ל''ת)

    חמור לעם ישראל, 01/05/07 09:21

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    השנאה לביבי מעבירה אתכם על דעתכם עד שאתם מעדיפים להשאיר את החלמאי (ל''ת)

    והמושחת בראשות, 01/05/07 09:19

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    שמאל הזוי סטייל כספית נוטש את שמאלמרט

    תומר, 01/05/07 09:17

    הספינה טובעת וכל ה''פרשנים'' מחליפים פוזציה...

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    חדל קשקשת: על הממשלה להתפטר, ומיד! (ל''ת)

    ביבי המלך!, 01/05/07 09:09

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    קשה למתוא מוכשרים ממנו ?? זה כתב הגנה של אתרוגן ? (ל''ת)

    רק גיליוטינות, 01/05/07 09:08

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    טור יפה! (ל''ת)

    מתן, 01/05/07 09:08

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מי יישפוט את כספית שהביא עלינו את אולמרט האתרוג ? (ל''ת)

    עם ישראל, 01/05/07 09:07

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    האם עכברי האתרוג נוטשים את ספינה ??? (ל''ת)

    כנראה שכן, 01/05/07 09:06

    הגב לתגובה זו