• 57.

    מילא.

    סקופידון, 02/05/07 20:00

    מילא, שיהיו ימים כאלה,
    יש רעים יותר מאלה,
    וזה לא כל כך נורא.
    מילא, שיהיו ימים כאלה,
    יש טובים יותר מאלה
    הם יבואו חזרה.

    אף על פי שבינינו מפעם לפעם,
    נדמה שאיבדנו כל טעם
    ואין לזה סוף.
    בכל זאת, מזל שהשמש זורחת,
    וטוב שאנחנו ביחד.

    מילא, שיהיו ימים כאלה...

    אף על פי שלרוב המצב פה מתוח,
    ומה כבר לגמרי בטוח,
    כשאין לזה סוף.
    בכל זאת, בינתיים הדרך נמשכת,
    ונשאר, נשאר עוד ללכת.

    (ימים טובים, יעקב גלעד. שרה: יהודית רביץ)

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מה הוא גילה את אמריקה?

    מלכה, 02/05/07 09:44

    מה הוא כתב שלא ידענו כבר? בסדר, הוא ניבל את הפה קצת, אבל חוץ מזה לא חידש דבר. דרך אגב, למה הבן שלך לא התגיס? זה בגלל מלחמת לבנון השניה?

    הגב לתגובה זו

    • עוד כשיהונתן היה קטן, הוא גילה את הגלגל ושנא אותו. (ל''ת)

      אבא של יהונתן, 02/05/07 20:47

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    יהונתן, כל הכבוד

    קורא, 02/05/07 07:29

    תודה שהבנת שהגיע הזמן להוריד את הכפפות ולצאת לעבודה כדי להציל את הארץ הזו.
    מקווה שתחזור לימים הטובים של ''מכתבים למערכת'' ו''שיחות סלון'' ותעשה כל מה שתוכל - בעיתונים, ברחובות, בתקשורת - כדי לשנות ולתקן כל מה שצריך תיקון בארץ הזו.
    אוהבים אותך.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אין מחליפים לקיבינימט - כי כולם על הפנים

    מצטערים, 02/05/07 07:15

    יבואו רק יותר גרועים.צמאי שילטון.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    יקר מפז, כל מילה במקום!

    ron, 02/05/07 01:14

    יהונתן,
    המשך כך! אתה כמעט האור היחידי שבקצה המנהרה המושחתת והמוכתמת דם חפים מפשע הזאתי. מקריאת הטור שלך במשך שנים וגם מהיכרות אישית ברור לי שתמשיך; אל תצפה להערכה מכל המתלהמים שמתחבאים מאחורי כינויים ושמות מזוייפים כאן. כל הגיבורים לשלוח אחרים להיהרג, בו נחכה ונראה את הפרצוף שלהם עוד כמה שנים. כמה טמטום עוד נאכל וכמה דם עוד צריך להישפך עד שהשכל יחדור את המעטה העוור והעבה של קודקודם?

    אבנר (מתגובה 32), יפה ואמת דברת, תראה, בסוף נגיע לשם. אני רק מקווה שעם הרבה פחות קורבנות.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    גפו אומנם זה לא מצחיק אבל הפעם

    98.5 אחוז מהעם, 01/05/07 22:57

    אתה צודק.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    בגלל העכביש הזה נתניהו אין חשק להחליף את הממשלה.

    בני ירקוני, 01/05/07 22:30

    חייבים להעיף את הממשלה הכושלת הזאת . אבל הבעייה זה נתניהו שהוא הגרוע שבגרועים. וליצור הזה יש לו תומכים רבים מהבורים והנבערים שבעדות המזרח שמהם הוא שואב את כוחו. וזה הסיבה העקרית שהנתניהו הזה הוא כמו קוץ על הנשמה שבגללו אין את החשק להחליף את הממשלה . והקוץ הזה מקבל את תמיכתו מהאספסוף הנבער והמשולהב יצרים.

    הגב לתגובה זו

    • גרוע לא גרוע הוא ראש הממשלה

      ככתוב, 02/05/07 01:49

      הבא ואחריו,ברק,

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    ומה עם פולארד? נח לך לשכוח, איש מוסרי שכמוך!

    למדא, 01/05/07 22:00

    זנחנו, בגדנו, הפקרנו.
    שכחנו.
    היה לנו נח ככה.
    גם ליפי הנפש שביננו.
    גם למנפנפי דגל המוסריות.
    דמו בראש כולנו.
    הוא לא שייך לימין או לכתומים.
    הוא אדם שהופעל על ידי מדינת ישראל אור לגויים.
    דמו בראש כולנו.
    הצילו!
    האיש נמק.

    הגב לתגובה זו

    • פולארד בכלא על ריגול למען מדינת אויב

      סטודנט, 02/05/07 01:01

      ומכיוון שישראל אינה מדינת אויב של ארה''ב, כנראה שהוא היה סוכן כפול.

      אז נא לחשוב פעמיים לפני שמאשימים...

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    קורח

    רונן צוקרמן, 01/05/07 21:30

    אתה מאז ומתמיד כל כך צודק הצדקן הגדול כבר אני חושב שאלוהים עשה טעות שהוא לא נתן לתינוק החלול שלך את התורה כולנו כל כך מטומטמים ורק מישפחת גפן צודקת האמת שאני אישית כבר בונא את תיבת נוח כך שהיאוש נעשה יותר נוח

    הגב לתגובה זו

    • חמוד לאללה, חבל שלא הגבתי בזמן. (ל''ת)

      סקופידון, 03/05/07 19:36

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    הלל להתלהמות

    דני מור, 01/05/07 20:55

    המלחמה המחורבנת הזאת יכולה היתה להיות הרבה יותר מחורבנת אילו היינו ''מנצחים'' את החיזבאללה.

    החיזבאללה חיכו לצה''ל שייכנס ללבנון בכל הכוח.

    אילו ראש הממשלה, הרמטכ''ל ושר הביטחון היו אנשים מנוסים ומקצועיים, הם היו מכניסים את כל צה''ל ללבנון ומחסלים את החיזבאללה אך לניצחון היו כמה אלפי הרוגים ולא רק 150.

    הנצחון המוחץ הזה על חיזבאללה היה משאיר אותנו עם אלפי משפחות שכולות וועם מלחמה ממושכת מאוד, אולי עדיין היינו סופרים את ההרוגים שם.

    לבנון היא ארץ קטנה אבל כבר היינו בביצה שלה 18 שנים ונהרגו לנו שם 1800 חיילים. אין ללבנון בעיה שנהיה שם עוד כמה שנים ויהרדו לנו יותר חיילים.

    מי שניהל את המלחמה המטומטמת הזאת מנע נזקים אדירים ששום ועדת וינוגרד לא היתה מתקנת.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    תת-רמה

    ישראלי, 01/05/07 20:54

    הכותרת והמאמר גם יחד הם תת רמה. וזאת ללא קשר מה דעתי על אולמרט ופרץ.
    גם ביקורת צריכה להיות ברמה סבירה. לא מספיק שגפן מנבל את הפה ותוקע כותרת שעוד לא נראתה כמוה לנחיתות בעיתונות העברית, הוא גם לא מבין על מה הוא מדבר.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מימין ומשמאל צועקים על אולמרט

    אחד מהעם, 01/05/07 20:51

    ופרץ החובבנים עופו קבינמט, אבל הליצנים צוחקים על העם וטוענים שאין להם כנפיים.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    נראה לי שמר יהונתן שוכח משהו

    עוד מטומטם, 01/05/07 17:49

    אפילו בנו השמאלני הפציפיסט האולטימטיבי הופיע בפני חיילים והתבטא שהוא נגד ''כל סוג של אלימות'' אבל המלחמה הזאת הכרחית!!! זה היה בתחילת המלחמה וסבורתני שהסכמת איתו אז.
    קל לפתוח פה עכשיו כשאז 99% מהעם היה בעד.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אתה ממזער את חלקו של עמיר פרץ

    גיל, 01/05/07 17:48

    רק כיוון שהוא מהשמאל! נדמה לי שזאת הפעם הראשונה שהזכרת את הבור הזה שאין לו שום מושג מה הוא עושה בתפקיד שר הבטחון, האיש שהורץ ע''י חבריו ל''עבודה'' כמתאים לראשות הממשלה. היה מקום להקדיש חצי מאמר על ''האיש עם המשקפת'', זה שלא ידע ''כמה אנשים יש בטנק'', מי שהיה אחראי על הצבא בזמן מלחמה...

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    יהונתן אתה כמו ילד קטן. ''גם אני, גם אני''.

    סקופידון, 01/05/07 17:47

    (( - : }

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    גם אני מסכים עם כול מילה (ל''ת)

    עוז, 01/05/07 17:44

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מסכימה עם כל מילה

    חדוה שפיגל, 01/05/07 17:25

    הפעם הראשונה שאני מסכימה עם כל מילה של יהונתן גפן,כולל הכותרת.
    אולי זה מסמן איזשהו מהפך בתקשורת בעיקר במעריב.

    הגב לתגובה זו

    • את כתומה פאתטית נטולת אינטגריטי.

      אורן, 01/05/07 19:52

      מחר עם היטלר היה בעד ההתנחלויות ומתנגד לפינוי הייתם מריעים לו...

      הגב לתגובה זו

      • תכף אשוב... (ל''ת)

        סקופידון, 02/05/07 19:04

        הגב לתגובה זו

      • אורן, סומנת.

        כיפה אדומה, 02/05/07 19:43

        nrg, שמישהו יודיע לו.

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    לך איתם , באימש'ך. לך. (ל''ת)

    אלי, 01/05/07 17:23

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    תזמין אותם אליך הבייתה ותסתגרו לכם

    אלון, 01/05/07 17:17

    ביחד עם אביב שלא נשמע אתכם שוב, אפשר לעשות משלוחים של חומוס אשכרה הבייתה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    צודק 100% הביתה!הביתה !הביתה!

    אולמרט יא 0, 01/05/07 17:15

    העם משמאל ומימין לא רוצה באולמרט ,אולמרט קח את דבריך ולך לעזאזל.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    יונתן u the man

    שממה ושיממון, 01/05/07 17:14

    אמן אמן ואמן

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ומה עם כל מחרחרי השלום שאיתרגו את הקונספציה?

    אמא, 01/05/07 16:45

    לך גם אתה קיבינימט

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מה זה הצליבה הזאת?

    דפנה, 01/05/07 16:28

    תשחררו את הבן אדם. מביע את דעתו סה''כ ומשתלחים בו כאילו הוא הוא הדמות נושאת הקלון של דו''ח וינוגרד.
    למגיב מס' 1 - הכבש השישה עשר זה אחד באמת מנכסי צאן הברזל התרבותיים שנכתבו כאן. זו תרבות אמיתית, אל לך להקל בה ראש, מכיוון שתרבות היחידה שנשארה לנו היא התרבות מהעבר, כיום לא נשאר כבר כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אתה צודק. אל תשלח את בנך אביב לצבא (ל''ת)

    אמא לחייל קרבי, 01/05/07 15:59

    הגב לתגובה זו

    • איי, גם אני אמרתי את זה. לא פרסמו. זה לא הוגן.

      סקופידון, 01/05/07 16:18

      יהונתן, אותך לאולמרט.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    עכשיו ברור מי כותב את הטוקבקים החומציים

    צהובון, 01/05/07 15:36

    אם גפן היה שולח את המאמר כטוקבק, כנראה שהוא היה מצונזר בגלל גסות הרוח.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הדו''ח אומר הכל...כנסו

    אבנר ,חיפה, 01/05/07 15:28

    אני קורא כאן כמה תגובות למה שיהונתן כתב בשיא היושר והרצינות שלו . הם חייבים לעוף מכאן הכי רחוק שאפשר , ראש ממשלה שמטעה את שריו וגורר את החיילים ואת המדינה למרחץ דמים שלמי ששכח נהרגו בו הרבה חיילים ולמי שאולי לא וזכר או לא יודע לכל חייל כזה יש משפחה מאחור שחיכתה לו או אישה עם תינוק בבטן שחשבה שהנה הם כבר יהיו הורים ויהנו מהילד שלהם ואז מצאה את עצמה אלמנה ואמא לבן שלא ראה את אביו רק כי ראש הממשלה שר הבטחון והרמטכ''ל החליטו להיות בזיון אחד גדול. אז אל תאשימו את העיתונאים כי הם לא נתנו את הפקודות המבולבלות לצבא והם לא שלחו חיילים אל מותם כשהם יודעים שהכל כבר גמור והכל רק כדיי ליצור יתרון מדומה שישמש אותם ליום הבחירות. אני ישבתי אתמול וראיתי כמו כולכם את הקראת הדו''ח והאמינו לי שנגעלתי מהם, ומאוד פחדתי שאלו האנשים שמנהלים לי את המדינה , שר בטחון שלא למד עדיין להשתמש במשקפת , עילג, חסר בטחון, שחצן ללא כל סיבה מוצדקת, שרצה שנסראללה יזכור את שמו וכל מה שנזכור ממנו היא בדיחה אחת עלובה ובעיקר על חשבונינו בדיחה ששמה עמיר פרץ. אם הדו''ח קבע ששר הבטחון כשל במכלול כל תפקידיו אז למי הטענות כאן בדיוק? רק למי שיושב במשרד הבטחון בחוצפה כשהוא יודע שאין לו חצי מושג בבטחון. ואם ראש הממשלה נמצא כאדם שלא יודע לקבל החלטות וכל ההחלטות שלקח היו שגויות אז איפה בדיוק האשמה ? רק באיש הזה שבשיא חוצפתו מסרב להתפטר אחריי דו''ח כזה . זה רק מראה לנו מי האנשים האלו עזיי מצח , חסריי בושה , חסריי רגישות, רק למען המשפחות השכולות שדם בניהם על הידיים שלהם אני מציע שייקחו את עצמם ויעופו לכל הרוחות ויפה שעה אחת קודם...עופו!!!

    הגב לתגובה זו

    • אבנר תגובה יפה

      רוניתי. ר''ג, 01/05/07 17:27

      לא פחות יפה ממה שכתב כאן יונתן , אני אהבתי לראות כמה אתה חד ומאוד תקיף בדעותייך , אין ויכוח עלינו לצאת לרחובות לדרוש את פיטוריי האנשים האלו

      הגב לתגובה זו

      • רונית, מישהו לגור איתו,

        סקופידון, 01/05/07 18:11

        אוליי?

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    יונתן- החלק השפוי בעם מסכים עם כל מילה שלך. (ל''ת)

    אלית, 01/05/07 15:22

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    גם אתה לך איתם קיבינימאט,אנטישמי. (ל''ת)

    dan, 01/05/07 14:43

    הגב לתגובה זו

    • ממש לא התלהבת. (ל''ת)

      scoopidon, 01/05/07 15:32

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    היום שאחרי אולמרט

    הלוי, 01/05/07 14:03

    גפן הפתרון שלך לצערים שילכו להודו הוא פתרון אדיוטי וזה לא בא לפתור את הבעיה זה יסמם את הנוער לכן הפתרון הפשוט להעיף את אולמרט וחבריו עלמנת שהנוער ישאר אז אם אתה מסומם תלך אתה להודו

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מה קרה לך?

    המחתרת הסגולה, 01/05/07 13:56

    בשביל מה אתה נכנס לעיסה הפוליטית הזו? אתה אמור להיות חכם מהם בכמה רמות. גם אתה יודע שהפתרון לא נמצא בשליפות מהמותן, כן, גם אנו רוצים שיעופו לקיבינימט. כן, גם אנחנו רוצים שישבו בכלא על ''שליטה ברשלנות'', על הרג חיילינו... ו? מה אחר כך? מה תעשה אתה, יוני גפן, אחרי שהם יעופו לקיבינימט? אתה תמשיך לשבת בבתי קפה בת''א, לשתות קפה ולעשן.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    עם השמאל הקיצוני כבר היינו 30 שנה בלי מדינה

    מני, 01/05/07 13:51

    גפן וחבריו אוהבי הערבים.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    יש לי הצעה הוגנת יותר, יונתן

    יונה, 01/05/07 13:50

    כיוון שמי שבאמת טמטם את העם היא מקהלת העיתונאים היהירה והמתלהמת, ומי שביאס את משפחות ההרוגים והפצועים, שהקריבו את נפשם למען ההישגים הגדולים - כן, הגדולים - של המלחמה ועכשיו יורקים עליהם, היא אותה מקהלת עיתונאים קרנפית ומטומטמת (''הקבוצה החלשה ניצחה סוף סוף''? איזו צביעות - הרי אין חזק ומשפיע מהקבוצה שלכם, ורק קולכם שלכם נשמע בקהל) - בקיצור, יונתן מוח שנון וקטן, למה שלא תלכו אתם לקיבינימאט, אבל ממש לקיבינימאט רחוק במיוחד, ותבוא קצת רווחה על הארץ.
    מתי ננשום קצת שקט ושפיות? מתי יונח לנו מפרצופיהם הנפוחים של יואב לימור ועופר שלח ואמנון אברמוביץ וארי שביט, ומרגלית וברקאי ובקלית וכל השאר. וגם אתה, יונתן. סע הביתה. וגם אתם, גדי ומיקי ויעקב, מזעיפי הגבינים וקלי הדעת (כמה כמה יצאה הפועל, מיקי?). קחו רכבת, קחו אווירון. תנו מנוחה מהשקר הקרייריסטי שלכם.

    הגב לתגובה זו

    • מחזק דבריך, שונא עיתונאים בדם. (ל''ת)

      יחי, 01/05/07 13:54

      הגב לתגובה זו

    • סוף סוף אדם שפוי

      עמיחי, 01/05/07 16:33

      כל הכבוד חביבי,את תגובתך יש לפרסם בתקשורת.קלעת ופגעת עשית לי את היום.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    חבל שנתניהו הוא שיירש את אולמרט...

    האסטרטג, 01/05/07 13:34

    על גוש המרכז-שמאל להתנות את הצטרפותו אל ממשלת נתניהו - שתוקם לאחר הבחירות שיערכו בקרוב - בהתחייבות של נתניהו להמשך צימצום הנוכחות האזרחית של ישראל בשטחים ולאי הפלת ממשלת החמאס. רק אם נתניהו יעבור את המסלול הפוליטי ששרון עבר (מהימין הקיצוני אל המרכז), עם ישראל ייצא מורווח מן המבוי הסתום שנקלע אליו באשמת ממשלת אולמרט.

    הגב לתגובה זו

    • למה?

      קוקוס, 01/05/07 13:50

      הדרך הזו ממש הראתה את צידקתה בכל המפלות / כישלונות / ביזיונות של השנים האחרונות.
      המציאות טופחת על פני השמאל בישראל, הגשם יורד ואתם אומרים גשם?
      חבורה של חוכמולוגים.

      הגב לתגובה זו

    • עוד חכמולוג שמאלני שחושב שהוא יודע מה טוב למדינה למרות שכל טענה

      העצני, 01/05/07 13:56

      שמאלנית שהוא העלה, הופרכה ממזמן.
      ונאמר שבזמן האחרון גוועו כמה וכמה עיקרי אמונה של השמאל שהוליכו שולל דורות. הם עברו מן העולם בקול דממה דקה, מפני שלתקשורת ששיווקה אותם וגם ייצרה חלק מהם חסר אומץ הלב להודות ולומר: טעינו.

      הגב לתגובה זו

      • אני לא מבין אתכם...

        האסטרטג, 01/05/07 14:02

        הרי עיקרון חלוקת הארץ מקובל על רוב העם. האם זוהי תבוסת הדרך של השמאל?

        הגב לתגובה זו

        • הסבר

          יאיר, 01/05/07 14:49

          ''רעיון חלוקת הארץ'' מעולם לא היה במחלוקת - ישנה סיבה ברורה מאוד מדוע אף רה''מ ימני לא ניסה לספח את הגדה המערבית (חוץ ממזרח ירושלים). מה שכן היה במחלוקת זה צורת הצד השני (מדינה עצמאית? מפורזת? אוטונומיה? אילו גבולות?), וכרגע הנושא הזה ללא הכרעה לכאן ולכאן.

          הגב לתגובה זו

          • שלום יאיר

            האסטרטג, 01/05/07 15:08

            יש טעם בדבריך. אולם, כבר עכשיו די ברור שתהיה זו מדינה עצמאית (פלשתין) על בסיס גבולות 67' (עם חילופי שטחים ביחס של 1:1. האמריקאים והפלשתינאים לא יסכימו לפחות מזה.

            הגב לתגובה זו

            • אסטרטג, הגיע הזמן שאנחנו ננהל את המדינה שלנו,

              איש ציוני אחד, 01/05/07 15:41

              ולא זרים. מאז ממשלת רבין אנחנו מקשיבים לזרים וראה היכן אנו נמצאים. מוקפים איומים של טרור וסכנות קיומיות של ממש.

              הגב לתגובה זו

            • לציוני:

              האסטרטג, 01/05/07 17:09

              אני בהחלט מסכים איתך. אך דע לך, שאם לא ננקוט ביוזמה מדינית כלשהי אז האמריקאים עלולים לפעול נגדנו (לא צבאית, כמובן).

              הגב לתגובה זו

            • אסטרטג, מה שמנחה את השקפת העולם שלך, זה פחד.

              סקופידון, 01/05/07 19:30

              מן הסתם אתה מסכים גם איתי.

              הגב לתגובה זו

            • שלום אסטרטג

              יאיר, 01/05/07 21:12

              א. האינטרס של האמריקאים הוא הסכם - אני לא חושב שאכפת להם במיוחד אם יחס חילופי השטחים הוא 1:1, 2:1 או 234.567:1231.34 . בדומה לא אכפת להם מדברים אחרים כל עוד הפלשתינים יסכימו לכך.

              ב. הפלשתינים יסכימו לפחות. הסיבה העיקרית למצב הנוכחי כאן היא האסטרטגייה הלקוייה של השמאל:

              1. מאוד קשה לנהל משמ ומתן על בסיס ''שטחים תמורת שלום'' כאשר אתה מכריז מראש שישיבתך באותם שטחים אינה לגיטמית. בגלל זה כל משא ומתן מתחיל מקווי 67', עם השאלה על מה עוד נוותר מעבר לכך (ואפשר לראות כי בכל גבול יש תביעות ערביות העוברות את קו הגבול הבינלאומי).

              2. מאוד קשה לנהל מו''מ כאשר קיימת מפלגה פוליטית, עם סיכוי מסוים להיות בשלטון, אשר אין לה שום קווים אדומים (רשימת הקווים האדומים אותם הפר השמאל (אולי ''רק'' שיקר לציבור הישראלי לגבי חלק מהם) תהיה ארוכה מאד, ואני חושב שתכיר את רובה, החל מ''לא יוכנסו סוללות טילים סוריות ללבנון'' עד ל''זכות השיבה''). הצד השני פשוט יודע שהוא תמיד יוכל לקפל אותכם (ויש לכך סיבות אידיאלוגיות ברורות).

              3. מכיוון שהשמאל מתנגד לכל סנקציה ממשית (למשל סיפוח חלק מההתנחלויות לישראל), לאויב אפשרות להמשיך במריו לעד ללא הפסדים, בידיעה שתהיה שעת כושר בה יהיה לו יתרון זמני שיוכל להעביר ליתרון קבוע.

              והרשימה עוד ארוכה.

              הגב לתגובה זו

        • חלוקה עבור מה ?

          שמאלני לשעבר, 01/05/07 17:46

          עבור חתיכת נייר טואלט ?
          עבור שלום אמיתי באמת הרוב מוכן לוותר על חלק (!!) מהשטחים.

          עבור עוד כשלון כמו אוסלו לא מוכנים לוותר על כלום.

          הגב לתגובה זו

    • אסטרטג, את אותה תגובה שלחת אצל עופר שלח.

      סקופידון, 01/05/07 15:47

      אתם מומחים במנטרות ללא כיסוי. מילים מילים מילים.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    כל הבקרת מתרכזת ב-performance הכושל.

    משה לופיאנסקי, 01/05/07 13:14

    אין לי כל כוונה להשתתף בהפגנה או בכל מחאה אחרת! - מדוע?
    אף לא קול בקורת אחד נשמע מן הצבור על עצם הרעיון המטומטם של יציאה למלחמה כוללת בגין חטיפתם (שהייתה צפויה) של שני חיילים. כל הבקרת מתרכזת ב-performance הכושל.
    אכן כועס הצבור ומתוסכל על כי הממשלה לא ספקה לו את הסחורה.
    אוסיף רק כי בדיעבד ניתן לאמר כי היה זה טוב שהבצוע היה כושל. אין צרוף יותר חמור והרסני מרעיון רע עם בצוע טוב.

    הגב לתגובה זו

    • אבל היו יהודים בוכים שגורשו מאדמתם-כמו שאתה אוהב (ל''ת)

      שרית, 01/05/07 14:31

      הגב לתגובה זו

    • לופיאנסקי-איך אפשר היה

      לא להגיב, 01/05/07 15:03

      על חטיפה +חיילים הרוגים+קטיושות
      מה גם שזו היתה חטיפה שנייה בצפון ובמקביל חטיפת שליט.

      אני לא פוצח בויכוח-רק שואל בכנות לדעתך. ומוצא לנכון להוסיף שאני בעד הקו הירוק+-,לא חובב מלחמות ושטחים.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    הם ילכו. הם ילכו, תרגיע. השאלה היא מה יהיה אתך ועם חבריך בשמאל ?

    לוליק, 01/05/07 13:12

    גם לכם ראוי ללכת בדיוק לאותו מקום...

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    בשם החללים

    אחד, 01/05/07 12:35

    איך אתה מעז לדבר בשמנו
    איך אתה מעז לקבוע לשם מה היה מותנו

    לבטח לא מתנו לשווא
    מתנו בידיעה שאנו מגינים על ביתנו

    הגב לתגובה זו

    • הגנה על ביתנו? תעשי לי טובה... זה לא אומר כלום לשמאלנים. (ל''ת)

      בני, 01/05/07 13:02

      הגב לתגובה זו

      • לאחי הימניים

        אדום שרוט, 01/05/07 13:39

        עוד יהיו לנו המון הזדמנויות לריב ביננו, מסעות בחירות, כדורגל....
        אבל עכשיו בואו נהנה רגע מאחדות הדעים והמטרות המשוטפות של הימין והשמאל. זריקת השלומיאלים האפסים המושחתים הביתה.

        ואחר כך אפשר לחזור לריב על ביבי-ברק או אבי נימני-שמעון גרשון או מה שאתם רוצים

        הגב לתגובה זו

        • רבותה, עבודה. (ל''ת)

          סקופידון, 01/05/07 17:24

          הגב לתגובה זו

  • 21.

    תודה יונתן

    איתי, 01/05/07 12:30

    אתה מבטא בדיוק את מה שאני חושב. אני מעריך אותך.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    תודה

    ניצה, 01/05/07 12:07

    תודה שאתה מבטא במילים הנכונות מה שיושב לנו כבד בלב

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אנשים כמו גפן הביאו לרקבון שפושה בחברה שלנו !!! (ל''ת)

    גיימס הטפילד, 01/05/07 12:06

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    צריך לשלוח אותך לשטוף את הפה בסבון ולא בגלל ריח של סיגריות (ל''ת)

    שימי, 01/05/07 11:39

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מקפיד לא לקרוא את יהונתן גפן

    א.ב., 01/05/07 11:38

    החסר אנשים קטנים שמטילים צל גדול אנוכי?

    הגב לתגובה זו

    • גם אתה ..חשבתי שרק אני (ל''ת)

      יואל, 01/05/07 14:24

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    הו יהונתן, חבל

    אפללו, 01/05/07 11:36

    יהונתן, יהונתן
    גם אם אני מסכים עם כל מילה- עדיין חורה לי שאדם שנון כמוך, עם ידע כמו שלך ברזי השפה העברית וחידודי הלשון- משתמש במלים כאלה,
    אפילו אם התכוונת לדבר במלים שהם יבינו.....

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    חזק ואמץ! היית מהקולות היחידים שהתנגדו למלחמה מראשיתה! (ל''ת)

    ניר, 01/05/07 11:36

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מה בכל זאת היה צריך לעשות נוכח חטיפה(שנייה בגזרה ומקבילה לחטיפתשליט

    הריגת 8 חיילים, 01/05/07 11:26

    למרות שכיף להגיד מלחמה מטומטמת

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    גם אם הם צריכים ללכת אתה חייב כהרגלך לנבל את הפה? (ל''ת)

    א ה, 01/05/07 11:22

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    גם למלחמת לבנון הראשונה התנגדת אוטומטית.

    א, 01/05/07 11:17

    15 אלף מחבלים שירו אלפיים קטיושות ביום אחד על קרית-שמונה לא הביאו אותך למסקנה שיש מצבים בהם אומה חייבת להשיב מלחמה שערה.
    חטיפת שני חיילים ,הרג שמונה נוספים וירי מסיבי על אוכלוסיה אזרחית בחודש יולי נחשב בעניך כנראה לשום-דבר.מה איכפת להוגי-דעות מכמה אזרחים אי שם בצפון הארץ?

    ההחלטה לצאת למלחמה מוצדקת מאין-כמוהה.הכשל החמור שעליו מצביעה הוועדה הוא
    שבאחריותו של ראש הממשלה ופקודיו להתכונן מראש לתרחישים אפשריים ולתת מענה הולם בזמן אמת.על זה העם כועס לא על ההחלטה לצאת למלחמה.
    בהמנון הלאום יש הכרזה חד משמעית שאומרת:''להיות עם חופשי....''האם אתה מעלה על הדעת שיש איזה שהוא עם שהיה מבליג על פרובוקציות מרושעות ויושב על הגדר לאורך זמן?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לכו ל

    kat, 01/05/07 11:11

    כל מילים -מילים.יהונתן גפן צריך לשתוק כיכל הזמן הוא בח''ל וגם המילים שהוא משתמש-מילים של שטוים ושל ג'לובים
    למה לא מדברים אל ברק? הוא אשם פי1000 כשה רץ מלבנון בלילה
    קודם כול משפת לברק דם גדול על ידיים שלו פרץ חוצפן גדול כברק
    ברק אשם,אשם,אשם ברק תגיד סליחה

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    יהונתן. גם אתה יודע שבגלל הביבי הזה אין חשק לרבים להעיף את ההנהגה

    ירושלמי ותיק, 01/05/07 11:11

    אמת ונכון. זו הנהגה דפוקה וכושלת. אבל כאשר מתבוננים מהצד וראים מי הוא השוחר לטרף בעזרת האספסוף.
    הרי הביבי הזה הוא מסוכן וגרוע שבעתיים. וזה מה שמונע מרבים להפגין נגד מחדליה וכשלונותיה של הממשלה הזו. לרבים מאזרחי הארץ המפוקחים יש את התקוה שיקום מנהיג ראוי ומוביל שיעמוד מול ביבי וחבורת הזבל שלו. אפשר להניח שזו תהיה ציפי ליבני ואולי עמי איילון . ואז המצב יראה אחרת...

    הגב לתגובה זו

    • אם השמאלנים כל כך מתעבים את ביבי, אז כנראה שיש בו משהו טוב

      היידה ביבילה, 01/05/07 11:54

      משהו ציוני, משהו פטריוטי, משהו שאינו תבוסתני.
      ככל שהשנאה שלכם גוברת כלפיו, כך העם אוהב אותו יותר.

      הגב לתגובה זו

      • אני ימני, בטו שיותר ממך ובכל זאת מתעב את ביבי, כי

        ימין שפוי, 01/05/07 13:39

        ביבי הביא את החברה הישראלית לפערים חברתיים כלכליים בלתי נסבלים, שמהווים איום קיומי, לא פחות ואולי יותר מהאיום הסורי\אירני\חיזבאליאי\חאמסי.
        כי ביבי הוא עוד נהנתן ושרלטן שאיני מאמין לכנותו ואמינותו, גם כושע עמידתו מול אוייבים ואפילו בינ ברית כמו האמריקאים מוטלת בספק, הוא מזיע הרבה, מדבר אומנם יפה ורהוט, אבל שביר , לא חזק,
        ואחרון ביבי יכול היה למנוע את הגירוש,הינתקות, ולא עשה את שיכול היה , למעט מס שפתיים, היתפטרתו היייתה מאוחרת , ולא יעילה,
        בקיצור אנחנו מכירים את ביבי ולכן לא מתלהבים בלשון המעטה מאפשרות שיחזור, במיוחד כדי להמשיך ולהעשיר את חברייו המיליאדרים, ולמה/שיך ולשחוק את המעמד הבינוני, ולהמשיך ולהתאכזר לשכבות העובדים והאצמאים הקטנים,!

        הגב לתגובה זו

        • אני כחרותניק לשעבר וימני בדעותי. רואה את ביבי כמלאך חבלה ומסוכן !

          ליכודניק לשעבר, 01/05/07 15:48

          היצור הזה נתניהו הוא לא רק מלאך חבלה כפי שציין זאת יצחק שמיר.
          הוא נחש ארסי מתחת לקש ויתכן שאם נחש קוברה יקיש את נתניהו אז הקוברה ימות על המקום.
          כל עוד והטיפוס הזה הוא יו''ר הליכוד. אסור לתת לו להתקרב לשלטון.
          עדיף כבר ואולי רצוי את משה פייגלין...

          הגב לתגובה זו

          • השינאה המעוותת שלכם לנתניהו מביאה לנו רק אסונות. וחבל.

            כיום,נתניהו, 01/05/07 17:29

            זה שהתישקורת המנוולת עשתה לכם שטיפת מוח ניחה,אבל למה לעזאזל השינאה המכוערת הזאת?גם את ש''ס בזמנו שנאתם זוכרים?ואל תגידו לי שביבי פגע בחלשים וכל מיני סיסמאות מטופשות,הרי מי שפגע הכי הרבה בחלשים אלו מהיגכם פרץ שרימה אתכם ולא שם עליכם קצוץ.
            תתביישו,מנוולים.

            הגב לתגובה זו

        • ביבי הוא הטוב ביותר,העם לא קונה יותר תבולשיט שלכם!

          מנוולים, 01/05/07 17:31

          די כבר עם הבולשיט על נתניהו,רק הוא מתאים להנהיג בעת הזאת.וחוץ מזה ,אתה ימני כמו שאני דון קישוט...

          הגב לתגובה זו

  • 9.

    מסכים איתך אבל

    מרק, 01/05/07 11:08

    חסר אמינות בדבריך כי אתה תמיד אנטי. מין נביא זעם שלעולם לא יגיד מילה טובה על כלום. אומנם נכון , במקרה הספציפי הזה אין ולו מילה טובה אחת לומר על חבורת הזבל ששולטת בנו אבל לא נראה לי שאוטסיידר כמוך הוא האיש המתאים לבקרם.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    איפה שירת בצבא בגפן הזה?.עוד נגלה שהוא משתמט שבא להטיף לנו..

    ההמום, 01/05/07 11:06

    ספר ספר..

    הגב לתגובה זו

    • לידעתך!

      משה, 01/05/07 11:20

      יהונתן גפן היה קצין בצנחנים. המ''פ שלו היה מתן וילנאי והוא לחם ביום כיפור ברמת הגולן. אז גם אם אתה לא אוהב מה שהוא כותב תלמד עובדות לפני שאתה פותח את הפה.

      הגב לתגובה זו

      • לא קצין לוחם אלא קמ''ן (ל''ת)

        ., 01/05/07 15:08

        הגב לתגובה זו

        • אז מה קמן זה תפקיד איכותי קשה ונחשב

          לוחם, 01/05/07 17:42

          שמבלה הרבה בקו האש בייחוד במלחמה. ואני אומר את זה כלוחם.

          הגב לתגובה זו

      • גם אני הייתי צנחן ב890 אז מה?זה מתיר לקלל את צה''ל??

        ההמום, 01/05/07 17:50

        ולקלל את ההחלטה לצא למלחמה??הוא מתנגד למלחמות..אני מבין את זה..גם אני..הוא את זה לא מבין שבעצם כולנו מתנגדים למלחמות אבל מה עושה הסמולן הההזוי הזה??
        אומר שכאילו הבעיה היתה בעצם היציאה למלחמה ולא באופן ניהולה הכושל...

        ולמה עושה הסמולן ההזוי הזה למה הוא חותר??
        שפעם הבאה שחיזבאללה יתעצם אנחנו נפחד להגיב...

        וארח כך הסמולן ההזוי ישאל את ניצולי השואה:
        איך הלכתם כצאן לטבח..

        הקץ לצבועים..

        הגב לתגובה זו

    • היה קצין בצנחנים אז תירגע (ל''ת)

      עדי, 01/05/07 12:11

      הגב לתגובה זו

    • ואני בטוח מה הסיבה שאתה חושב שהוא משתמט

      אבי סער, 01/05/07 12:35

      משהו שקשור לעונה עכשיו
      אביב אולי ?

      הגב לתגובה זו

    • הוא שרת בצנחנים ,הבן שלו יצא על סעיף גב

      שרית, 01/05/07 14:33

      שאלה של חינוך,
      והמבין יבין

      הגב לתגובה זו

    • היה קמ''ן-וגם אחיין של משה דיין...... (ל''ת)

      מודאג מקומי, 03/05/07 15:52

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    אחד במאי היום...

    ג', 01/05/07 10:51

    מוזר- הייתי בטוחה שגפן יקשור בן אחד למאי,לדוח',ולטייס העיוור. בדרך כלל הוא יודע לעשות הקשרים בין דברים אקטואליים.זה מה שאני אישית אוהבת אצלו.

    אחד במאי

    אחד במאי
    וראוי,בוודאי,
    שנמחה,על עוולות,
    לעובדים/ומשרות.

    ברצוני להתריע,
    על מקרה די מזויע-
    עובד אחד,לא הוכשר
    לתפקיד לו נבחר!.

    נחשם במי המדובר?
    (לתת רמז מותר?)
    הוא היה פעם,מנהיג פועלים.
    ראש 'העובדים'.

    הוא משול בעיני,לטייס הסומא
    שטס,לעידוד מודעות לצדקה
    מיבשת אחת,לשניה.
    ונחת בשלום,לפני יממה.

    אלא מה,
    קברניט הספינה
    שנזרק 'למים קרים'
    ללא רקע מתאים-
    ההביא אותנו לחוף מבטחים?..


    הגב לתגובה זו

    • אפרופו אחד במאי. אני מתגעגע לימים הטובים שצעדנו וחגגנו באחד במאי. (ל''ת)

      הוי ארצי מולדתי, 01/05/07 11:13

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    צר לי עליך אחי יהונתן- כיצד אתה נמנע מיסורי המצפון שלך?

    שרית, 01/05/07 10:43

    יהונתן,יהונתן...
    עם נמש או בלי נמש(מית נמש)
    עם כבד מקולקל ועיניים צועפות
    עם מוח שרוב תאיו נמחקו מכימיקלים- מותרים ואסורים.

    זה מה שיצא לך??
    קללה עייפה וארכאית???
    חלש,חלש,חלש...

    אכן פני הדור כפני הכלב- אך הכלב
    מלא הקמטים לפחות אוהב ונאמן...


    הרי אינך יכול לעמוד נוכח המציאות
    המרה והכואבת לגבי אחריותך המוסרית לרצח היהודים.

    האם לא מתכת בבריחה מלבנון?
    האם לא תמכת בלתת את האפשרות לפלשטינים להתפוצץ באפרופו ובקו 5 האם תוכל להרים את ידיך ולאמר :
    ''ידי לא שפכו את הדם הזה...''

    אתה יודע שטעית ,לכן אתה נמנע מהמציאות.
    כי הפנטזיה שלך קרסה.
    אבל אולי,
    האינטלקטואילת הערבית תוותר על הכבד שלך,
    מסיבות בריאותיות כמובן...





    הגב לתגובה זו

  • 5.

    תמהני מדוע מניחים לניבולי הפה האלה להופיע באתר. עוד סממן של ריקבון (ל''ת)

    תגובה, 01/05/07 10:33

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הרגשת עליונות מזויפת

    שמוליק, 01/05/07 09:47

    כל סופר אתרוג שהתקשורת מאמצת פותח פה.
    ועוד אומר שהמלחמה מטומטמת. מה אתה אומר??
    כנראה שהיינו צריכים להתרפס בפני החיזבאללה.
    רק נביא להם אלפי מחבלים והם יחזירו את החיילים, מה שנקרא פתרון בדרכי שלום (אצל השמאל תבוסתנות זה שלום).

    הגב לתגובה זו

    • רצף של שטויות. המלחמה באמת היתה מטומטמת

      מישהו, 01/05/07 10:33

      ומצער שאתה לא מסוגל להבין את זה בעצמך. וזה בכלל לא קשור לשאלה האם היינו צריכים להתרפס בפני החיזבאללה או לא. יש כאן שאלות רציניות ומדאיגות בקשר לניהול המלחמה, כך שתשובות עילגות כגון ''רק נביא להם אלפי מחבלים והם יחזירו את החיילים'' לא עונות עליהן. עובדה היא שזו המלחמה הארוכה, היקרה והמסובכת ביותר שישראל היתה בה. אצל חלקים נרחבים בציבור זה מעורר דאגה, אצל טוקבקיסט כמוך זה מעורר תגובות כגון ''אצל השמאל תבוסתנות זה שלום'' (מי צריך את ועדת וינוגרד עם תובנות כאלה)

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    מר גפן אני מקווה שאתה מבין את הפירוש של הכותרת שלך

    יהודי, 01/05/07 09:35

    מאוד לא יפה לקלל ככה.

    מייחל בכל רגע לנפילת ממשלת הזדון

    הגב לתגובה זו

    • יהודי - יש לך בעיה רצינית בנפש אם לא קיללת כך גם כן לאחר קריאת הדוח (ל''ת)

      מית נמש, 01/05/07 10:00

      הגב לתגובה זו

      • מי שמדברת. דרך אגב, איך בגלות? (ל''ת)

        סקופידון, 01/05/07 16:48

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    הבעיה היא שהם לא כל-כך ממהרים ללכת הבייתה

    איתמר, 01/05/07 09:03

    אולמרט מדבר ומתנהג כמי שהדבר האחרון שהוא שהוא חושב עליו זה להתפטר, והדבר האחרון שמזיז לו ש''בזכות'' ההחלטות שלו נהרגו חיילים ושאין לו הסבר לשום דבר שהתרחש במלחמה האחרונה. אני מתחיל לחשוב שאם אלה הם ה''מנהיגים'' שלנו משהו דפוק בנו או כי בחרנו בהם בטיפשותנו או, כמו שאומר יעקב חסדאי, כי אין לנו באמת אלטרנטיבה להנהגה הרקובה הנוכחית. אני מקווה שיש בכל-זאת

    הגב לתגובה זו

    • אדמירל עמי איילון הוא התשובה!! (ל''ת)

      מית נמש, 01/05/07 09:58

      הגב לתגובה זו

      • פחחחח, עוד שמאלן הזוי.

        יעקב, 01/05/07 10:34

        לא מספיק לך מה עשתה ממשלת השמאל העכשווית, את רוצה לחזור על אותה טעות?

        הגב לתגובה זו

        • מן הסתם, מבחינתך כל שמאלן הוא ''הזוי''

          שמאלן, 01/05/07 12:40

          ולידיעתך, זו ממש לא ממשלת שמאל. הלוואי וזו היתה

          הגב לתגובה זו

      • הפתרון של עמי איילון יביא לטורים ארוכים בקונסוליות הזרות

        שרית, 01/05/07 10:44

        של יהודים שינסו לברוח מפה

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    סתם סופר בגרוש שפותח את הפה

    אדי בנדיט, 01/05/07 07:22

    רק בישראל כל זב חוטם מרשה לעצמו לפתוח את הפה ועוד מקבל טור בעיתון נחשב. תזכיר לי בדיוק מי אתה? אה, אתה לא האבא של אביב גפן וזה שכתב את הספר על הארנב שום-דבר שזה אתה בעצם? למי איכפת בכלל מה אתה חושב? זה שאתה נחשב כביכול הוגה דיעות? למה? כי כתבת את הכבש השישה עשר. זה נותן לך זכות להשתמש בביטויים כמו קיבנימאט? לך עשן או שתה משהו ובאמש'ך עזוב אותנו בשקט.

    הגב לתגובה זו

    • ומה אתה תרמת לחברה?

      דני ב., 01/05/07 08:11

      לפי הלשון המשתלחת שלך מקסימום יש לך באסטה בשוק.
      אינני יודע מדוע אתה צריך לסבול ולקרוא מאמרים של יהונתן גפן שנוא לבך.
      לך תקרא את מקור ראשון, הצופה או נקודה בקיצור משהו שמתאים לדעותיך.

      הגב לתגובה זו

      • אני יודע מה הוא לא תרם. פוסט ציונות ושמאלניות מחליאה. (ל''ת)

        זה הוא לא תרם, 01/05/07 08:40

        הגב לתגובה זו

        • יש לנו משהו במשותף - אני שמאלנית מחליאה ואתה ימני מחליא (ל''ת)

          מית נמש, 01/05/07 09:59

          הגב לתגובה זו

          • את שמאלנית מחליאה בגלל אופייך, אני מחליא ,כהגדרתך, כי איני

            זהל''ת, 01/05/07 10:33

            בדיעה אחת עם השמאל.
            יחי ההבדל הקטן!

            הגב לתגובה זו

      • נכון, יש לי באסטה בשוק.אז מה? אסור לי להביע את דעתי בגלל זה.

        די בנדיט, 01/05/07 10:00

        חוץ מזה, ניסיון סתימת הפיות של השמאל בארץ בעידוד כלי התקשורת שינה את כללי המשחק הדמוקרטי. זה שתוקעים לנו השכם וערב כל מיני ידוענים שפורשים בהרחבה את משנתם ומטיפים בלה בלה בלה. ודרך אגב, אינני יודע מה עשית בצבא ומה הייתה תרומתך, אני יכול להעיד רק על תרומתי והיא לא קטנה במיוחד. אז לפני שנכנס לוויכוח, מי תרם יותר, אני או אתה, אני מציע לך שנעצור כאן ידידי.

        הגב לתגובה זו

    • רק בישראל כל זב חוטם מרביץ נאום בטוקבק וחושב שהוא איזה נואם כיכרות

      מי שמדבר על, 01/05/07 09:00

      לאנשים אכפת יותר ממה שיונתן גפן חושב, מאשר אתה. וממתי הקנה מידה לכתיבה הוא ''מי תרם יותר למדינה''? הוא אולי סופר בגרוש, אתה? אפילו טוקבקיסט בגרוש אתה לא

      הגב לתגובה זו

      • קודם כל תלמד לכתוב יא דפ''ר.

        אדי בנדיט, 01/05/07 09:54

        קודם לא כותבים ''איכפת לו יותר מאשר אתה''. מפתיע כי בד''כ שמאלנים יודעים לכתוב ולהתבטא ברהיטות ''יותר מאשר אתה''. חוץ מזה, אני אולי טוקבקיסט בגרוש אבל גם אתה שטורח להגיב ''לדברי ההבל'' שלי.

        הגב לתגובה זו

    • ''קיבינימאט'' זו קללה גסה מאוד ברוסית!! משהו כמו לך ת...ן תאימא שלך, (ל''ת)

      ורוסים ניפגעים, 02/05/07 07:22

      הגב לתגובה זו