• 195.

    תיכנסו,אני צריך עזרה

    תום, 05/02/08 14:21

    היי,נתנו לנו שיעורים לרשום מה אנו יודעים על דוח וינוגרד,מישהו יכול לעזור?
    תודה מראש

  • 194.

    תגיד לי מי הוא שר הבטחון שלך...

    יצחק ידידיה, 03/02/08 10:53

    אולמרט? פרץ? תגיד לי מי הוא שר הבטחון שלך - אגיד לך מי אתה...

  • 193.

    בואו להפגנה מחר ב-19:00בכיכר רבין!!!=-

    מילואימניק טרוד, 02/05/07 23:55

    לא נגמרו לצערנו המאבקים מול השכנים שלנו.
    אני רוצה לפחות לדעת שמקבלי ההחלטות שישלחו אותי ואת חבריי למערכה הבאה יודעים מה הם עושים.

    אני רוצה לראות אותם משלמים על הטעויות שלהם שעלו לנו בדם.

  • 192.

    אולמרט הביתה

    אאא, 01/05/07 12:30

    אולמרט לך הביתה שחרר אותנו מהעונש של רוא''מ בניבצרות ,
    הרי עוד מספר שבועות תיפול עליך פצצה נוספת הפעם על התנהלותך המושחתת לך הביתה לטפל בצרות שלך משם כאיש פרטי ולא כרוא''מ
    בראש כותרות התקשורת.

  • 191.

    איפה קונים שיקול דעת בסופר? בשוק? מחליא!!! (ל''ת)

    הדאגן, 01/05/07 09:26

  • 190.

    רשימת ראשי הממשלה הכושלים ביותר - אולמרט,ברק,גולדה, רבין (ל''ת)

    דורי, 01/05/07 09:23

  • 189.

    דיייייייייייייייי! ל כ ו ה ב י ת ה !!! (ל''ת)

    נדב, 01/05/07 09:14

  • 188.

    הכל תלוי בנו - העתיד בידי העם !!!!

    amisrael.org, 01/05/07 09:12

    על כל אחד ואחת מאיתנו להבין את כובד האחריות המוטלת על כתפינו. כן, עלי ועליך!
    כל אחד ואחת מאיתנו שעתיד החברה והעם קרובים לליבם, יכולים לנסות לחשוב: איפה החלק שלי בתיקון ושיפור המצב? מה השייכות שלי לעם? למדינה? מה המחוייבות שלי לעתיד? ...
    נחבר את הכוחות של כולנו שאיפה המשותפת החוצה את כל ההשקפות והדעות ויחד נתחיל, לאט לאט, להצמיח כאן משהו חדש.
    דרושים בעלי אומץ רוח וענווה, או כאלה שמוכנים לעבוד על התכונות האלה אצלם.
    המהפכה התחילה ...

    • בלבלבלה, זה לא עובד ככה. שנים של שטיפת מוח אנטי ציונית ויהודית

      פפי, 01/05/07 09:22

      הם הגורם מספר אחד להתנוונותה וסיאובה של החברה הישראלית.

  • 187.

    אולמרט פרץ, חלוץ – הם תאונת דרכים היסטורית. למזלנו לא נתקלנו במשאית

    בשם אריה אלדד, 01/05/07 09:06

    אלא רק בכלב...

  • 186.

    רשע, לך כבר הביתה (ל''ת)

    יש דין ויש דיין, 01/05/07 08:58

  • 185.

    המלחמות שלנו ניראות כמו המנהיגים שלנו

    משה, 01/05/07 08:56

    והמנהיגים שלנו ניראים כמו העם שלנו.

  • 184.

    עו``ד יוסי פוקס עתר לבג``ץ בדרישה שרה``מ אולמרט יתפטר מכהונתו בעקבו (ל''ת)

    ע''ד יוסי פוקס, 01/05/07 08:55

  • 183.

    חיילים נפלו איפה הבושה? קח אותך והכסא ולך הביתה! מגעיל!!! (ל''ת)

    המדינה הלכה, 01/05/07 08:45

  • 182.

    איך תתקן את שיקול דעתך? את יושרך? את אשתך מווטש? את ילדך מחו''ל? (ל''ת)

    המיואש, 01/05/07 08:43

  • 181.

    מעריב מוביל ה-''תקש' המגוייסת של אולמרט'' (ל''ת)

    הפסדתם אותי, 01/05/07 08:41

  • 180.

    PRIME MINISTER

    GIDEON, 01/05/07 08:16

    TO #150
    I AM

  • 179.

    המקום לקטר בעיתון, צאו לרחובות להפגין! הלא אולברט צוחק עלינו! (ל''ת)

    עייפתי מהקיבורד, 01/05/07 07:43

  • 178.

    לא ההנהגה כשלה! העם כשל שבחר במנהיגות הזאת! להחליף את העם!!!!! (ל''ת)

    ABC, 01/05/07 07:41

  • 177.

    מחר תפרוץ מלחמה . 2 החמורים יובלו אותנו לאבדון (ל''ת)

    יעקב, 01/05/07 06:56

  • 176.

    השלישיה כשלה בניהול המלחמה, כעת כל שותף בקואלציה שותף לפשע.

    מנחם, 01/05/07 02:19

    כבר מזמן אנו יודעים מה ניתן לצפות מנבחרינו. הגיע הזמן שהבוחר הישראלי יאמר את דברו. כל אזרח חייב להבהיר לנציגיו בכנסת ובמיוחד בקואליציה שאם הח''כ ימשיך לתמוך בממשלה הנוכחית הרי שלא יקבל את קולו בבחירות הבאות. חשוב מאוד לסמן ולזכור את תפקודם של הח''כים בימים אלה, כי במערכת הבחירות הבאה כולם יספרו שלא תמכו באולמרט ופעלו להפלתו.

  • 175.

    אולמרט מחכה לאסד

    אילן, 01/05/07 01:32

    עד לקבלת הדו''ח הסופי של וינוגרד יש
    סיכוי רב שתפרוץ מלחמה אזורית
    בהשתתפות סוריה.
    בזמן מלחמה לא מחליפים שילטון וכך
    אולמרט יזכה בעוד כמה חודשי חסד
    בתפקיד ראש ממשלה.
    בכל מקרה האגו שלו כל כך נפוח שהוא לא לעולם יתפטר מרצונו.

  • 174.

    Olmert is you

    Dani, 01/05/07 01:05

    If you don't riot in the street for change, you will tell the world that you are Olmert and Olmert is you.

  • 173.

    לכל משמיצי ביבי למיניהם

    יהודה, 01/05/07 00:25

    קודם תלמדו היטב מי האיש.
    ותקראו את סיפרו שנכתב לפני הסכם אוסלו האומלל.ותבינו שכל מה שנכתב בספר התגשם לצערינו הרב.ביבי הוא איש חזון רב פעלים.
    ביבי הציל את כלכלת המדינה מקריסה טוטלית ואף אחד לא חולק על זה.אז לכל התינוקות שמשמיצים את ביבי,אתם שונאים לחינם את האיש.

  • 172.

    רק אולמרט יתקן!! לא סומך על ביביבלף והליכוד!! 2010 יש זמן (ל''ת)

    סוף הדרך 2010, 30/04/07 23:50

    • סוף הדרך ,ה-ב-י-ת- ה . הולכים להפגנה !! (ל''ת)

      בחירות, 01/05/07 00:41

  • 171.

    שיר תגובה לשיר של עמיחי שהובא ע''י וינוגרד

    ישי, 30/04/07 23:21

    לרגל האחד במאי בחרתי להביא קטע מתוך שירו של ברטולד ברכט - תהנו


    ''... הצבעי יספר לכם: המכונות
    יעשו זאת למעננו. מעטים מאוד
    יצטרכו למות. אבל
    אתם תמותו במאות אלפים, בכמויות
    שלא נראו מתים עד כה מעולם.
    כשאשמע שאתם בקוטב הצפוני
    ובהודו ובטראנסואאלד, אדע
    איפה למצוא את קבריכם בבוא העת...''

    (מתוך: ברטולד ברכט,גלות המשוררים, תרגום ה' בניימין, עמ' 174)

  • 170.

    אהוד 10000000% פרץ וליבני הביתה (ל''ת)

    חייל מבינת ג'בל, 30/04/07 23:12

  • 169.

    קדימה רובם גובניקים

    מנסיון, 30/04/07 22:37

    מה הם מבינים בקרב, שומעים קפצונים בורחים חמש קילומטר

  • 168.

    שמות 74 העדים בוועדה-מעניין

    אילן, 30/04/07 22:36

    ר'' מל''ח- מר ארנון בן עמי
    אלוף (מיל') עמוס מלכא
    ר' מפא''ת- תא''ל (מיל') שמואל קרן
    דר' גיא בכור
    מנכ''ל משרד הביטחון- מר גבי אשכנזי
    השר שמעון פרס- המשנה לרה''מ
    מר דן מרידור
    השר אלי ישי
    מפקד העורף- אלוף גרשון יצחק
    אלוף (מיל') גיורא איילנד
    פרופ' אסא כשר
    ר' המל''ל- מר אילן מזרחי
    ר' המוסד- מר מאיר דגן
    ראש אלר''מ- אלוף אבי מזרחי
    מפקד מז''י- אלוף בני גנץ
    השר אבי דיכטר
    אלוף (מיל') אהרון זאבי פרקש
    אלוף (מיל') יצחק (חקי) הראל
    השר בנימין (פואד) בן אליעזר
    רה''מ לשעבר מר אהוד ברק
    הצנזור הראשי- אל''מ סימה ואקנין
    חה''כ יובל שטייניץ
    רח''ט מחקר באמ''ן- תא''ל יוסף ביידץ
    דוברת צה''ל- תא''ל מירי רגב
    השר שאול מופז
    פונה מהציבור- יונתן לרנר
    פונה מהציבור- אל''מ (מיל') יואב דייגי
    ר' המוסד לשעבר- מר אפרים הלוי
    אלוף (מיל') ישראל זיו
    קמ''ן אוגדה- אל''מ א.
    מנכ''ל משרד רה''מ- מר רענן דינור
    מפקד פצ''ן (אמ''צ)- אלוף גדי אייזנקוט
    קצין מודיעין פצ''ן- אל''מ ח.
    קצין לוגיסטיקה פצ''ן- אל''מ צ.
    ראש אמ''צ- אלוף טל רוסו
    ר' הסגל משרד רה''מ- מר יורם טורבוביץ
    קצין לוגסטיקה אוג' 91- סא''ל ג.
    מפקד חיל הים- אלוף דוד בן בעש''ט
    ראש השב''כ- מר יובל דיסקין
    מפקד חיל האוויר- אלוף אליעזר שקדי
    ר' אגף מדיני ביטחוני במשהב''ט- עמוס גלעד
    חה''כ אפי איתם
    מפקד אוגדה- תא''ל ארז צוקרמן
    השר לשעבר מר יצחק מרדכי
    רא''ל (מיל') משה (בוגי) יעלון
    ראש מחלקת בטחון מידע- אל''מ רם דור
    חה''כ אופיר פז פינס
    קצין הגנה מרחבית פיקוד צפון- סא''ל (מיל') מ.
    השר רפי איתן
    חה''כ חיים רמון
    מנכל משרד החוץ- מר אהרון אברמוביץ
    מר דב וייסגלס
    רה''מ לשעבר חה''כ בנימין נתניהו
    מזכ''צ שר הביטחון- תא''ל איתן דנגוט
    היועץ המשפטי לממשלה- מר מני מזוז
    ראש מחלקת עיצוב באגף מבצעים- אל''מ א.
    הפצ''ר- תא''ל מנדבליט אביחי
    אלוף (מיל') פרופ' יצחק בן ישראל
    מפקד המכללות- האלוף גרשון הכהן
    מפקד אוגדה- תא''ל גיא צור
    השר יצחק הרצוג
    יו''ר וועדת חוץ ובטחון- חה''כ צחי הנגבי
    ס. מפקד פצ''ן במערכה אלוף איל בן ראובן
    מפקד אוגדה במערכה, תא''ל גל הירש
    היועץ המדיני לרה''מ שלום תורג'מן
    שרת החוץ – הגב' ציפי לבני
    שר הביטחון- מר עמיר פרץ
    רמטכ''ל היוצא רא''ל דן חלוץ
    ר' אמ''ן- אלוף עמוס ידלין
    מפקד פצ''ן במערכה האלוף אודי אדם
    סגן הרמטכ''ל- אלוף משה קפלינסקי
    מזכ''צ רה''מ- אלוף גדי שמני
    סגן שר הביטחון- אפרים סנה
    ראש הממשלה- מר אהוד אולמרט

  • 167.

    ניצחנו!!!

    בשם הנופלים, 30/04/07 22:17

    ניצחנו,למרות רמטכ'ל זחוח ומשתחצן.
    ניצחנו,למרות רמטכ'ל שחושב שהוא אלוהים
    ניצחנו,למרות רמטכ'ל שלא הזיז לו על כל חייל או אזרח שנהרג
    ניצחנו,למרות רמטכ'ל שדאג לספר לעם שקרים
    ניצחנו,למרות רמטכ'ל שרימה את הממשלה
    ניצחנו,למרות רמטכ'ל שהקשיב רק לעצמו
    ניצחנו,למרות רוה'מ שנבחר מטימטום של ציבור
    ניצחנו,למרות רוה'מ מושחת ולא מתאים
    ניצחנו,למרות רוה'מ שמינה שר בטחון כדי להרוס קרירה פוליטית
    ניצחנו,למרות שר בטחון של פולטיקה
    ניצחנו,למרות שר בטחון שאין לו מושג בבטחון
    ניצחנו,למרות שכל אנשי הצבא קרו לעמיר פרץ ''חסר בטחון''
    ניצחנו,בשם כל הנופלים והפצועים.

    • צודק. וצריך לצאת להפגנה.כיון שעדיין לא תוקנו הליקויים.

      בשם הנופלים, 30/04/07 22:36

      רק היום (לאחר כ-9 חודשים)שהועדה טענה שיש בעיה עם תיקון הליקויים,
      הואיל בטובו אולברכט להודיע שהוא יעשה זאת.
      אי אפשר לסמוך עליו,וצריך ללכת לבחירות לאלתר.

    • היו כשלים! אנחנו חייבים לחלוץ אירגון צה''ל מחדש!! אני אוהב אותך חלוץ (ל''ת)

      סוף הדרך, 30/04/07 23:12

    • כשצה''ל מודיע ש''סיבות המחדל ייתכן ולא ייוודעו לעולם...''

      תמרה, 30/04/07 23:15

      כשצה''ל מודיע ש''סיבות המחדל ייתכן ולא ייוודעו לעולם...''

      ''המומה, כואבת וקפואה, אני שומעת את דבריו החלשים של התובע הדורש למצות את הדין על רשלנות מירבית והוא לבדו מול סניגוריה משומנת היטב, מול נציגי התנועה הקיבוצית ומול הקצונה הצבאית. הולכת ונחשפת דרך סלולה לפיזור האשמות ולשחרור נאשמים... אין ספק: לא ממצים את הדין עם מוכשרים ונאמנים שהמערכת רוצה בהם''.
      נעמי אונגר, אמא של ניצן זכרונו לברכה אשר נהרג מכדור תועה במהלך תרגיל אימונים בצנחנים בספרה 'לעצור את הכדור', הוצאת מערכות.

      ''הושיבו אותנו סביב שולחן מלא מומחים. מרחו אותנו. דיברו איתנו על חשיבות המסר החינוכי, שרואה הפרקליטות במשפט הזה. יש איזה אבסורד בכך, שעד שאתה לא נפגע אישית, אתה לא מוּדע לנושא הבטיחות. אבל כשאתה נפגע, המערכת מתייחסת אליך בפטרונות כאל מסכן, מסכנה, אלמנה. צריך להתייחס לטענות שלה בהבנה – וכך פוטרים את הטענות שלי כלא רציניות... אז אולי האסון הזה לא קרה באותם נסיבות שהתרחש האסון הקודם אבל אנחנו כמו ניבאנו אותו. כי שום מסר גדול לא יצא מן האסון הקודם. אפילו המשפט עוד לא הסתיים. וכשיינתנו גזרי הדין ישכחו כבר מה היה באסון צאלים א'. ואם היה איזשהו מסר מהמקרה הראשון, אם מפקד היה יודע שכשהוא מתכנן תרגיל-אש ולא סוגר אותו מכל הקצוות וקורה אסון – הוא יאכל אותה בגדול – אולי האסון שקרה עכשיו לא היה קורה. זה המסר שצריכה להעביר מערכת המשפט הצבאית''.
      בינה, אחותו של רס''ר רמי כץ זיכרונו לברכה שנהרג באסון צאלים הראשון.


      כשצה''ל מודיע ש''סיבות המחדל ייתכן ולא ייוודעו לעולם...''
      אתה יכול להיות סָמוּך ובטוח
      שהטאטוא הפעם יהא סופי. יסודי. חיובי. גמור. מוחלט ומושלם !
      מריחה, לא בדיחה, עם סימן קריאת חֶלֶם גָדוֹל וְחוֹלָם !
      בצה''ל מוליכים שוֹלָל ב100%- הצלחה (כמעט) את כולם.

      כל כך קולע תומר, תל אביב, 19/08/06 20:11

      אני באמת מרגיש כאילו אני ב''1984'' של אורוול.. האח הגדול..
      על איזה הפסד מדברים? הרי ניצחנו בגדול! תראו,זה כתוב בכל העיתונים,זה נשמע על ידי כל הדוברים, זה ניצחון ! כל הכבוד לצה''ל ! להתעורר, ודחוף. כי זה הכל חוץ מניצחון.


      כי כשבצה''ל מודיעים ש... ''נסיבות המחדל ייתכן ולא ייוודעו לעולם...''
      יודע אתה גם, מה חושבים עליך, האזרח הקטן
      אתה החוּשָם, התֶּרַח, הפֶּתִּי, ההֶדְיוֹט או הַלֶמֶך או אתם: הקָשִיש, היָשִיש והנער התָּם
      צה''ל עשה את שֶלוֹ: הִתְרַשֵל... קָבַר וחָתַם.
      ''נערים נפלאים וטובים היו... מה גדולה ויפה הייתה שעתם!''

      27. נער הייתי וגם זקנתי ואיני זוכר חוסר אונים כזה מימי תש'ח עד היום ל''ת משה בודק, חיפה, 17/11/06 11:50

      אולם אתה ההֶלֶך, העומד מן הצד : האָדִיש הרָגִיש, האֱוִויל המַחֲרִיש, הנָתִין המתִּיש, האָטוּם המַשְרִיש
      הצַבָּר המַמְחִיש, הגַדָּא הבִּיש, המַמְתִּין לתַּרְחִיש: הבּוֹאֵש ! המַבְאִיש ! המֵבִיש !
      הנִבְעָר, הנִרְגַּן או המְנוּמְנָם
      טוב תעשה אם תתעורר יום אחד, טרם שדברים סוף-סוף יגעו בך גם.
      תשמיע דבריך באופן בָּרוּר. לא כמו דוֹבֵר צה''ל: בְּטוֹן מְעוּרְפָּל, מְעוּמְעָם, מְגוּמְגָם.
      אָכֵן חָצִיר. עם לְבָדָד יִשְכּוֹן. סְגוּלָה הוּא. אֵין כָּל סִימָן בּוֹ לְדוֹפִי או פְּגָם.

      ישר כוח!! קלעת ל''ת נאוה, כואבת, 17/08/06 11:22

      חייל ! אזרח ! זכור !
      כשבצה''ל מודיעים ש''סיבות המחדל לא ייוודעו לעולם...''
      אתה יכול להיות סָמוּך ובטוח שהטאטוא הפעם יהיה סופי.
      יסודי. חיובי. גמור. מוּחְלָט ומוּשְלָם !
      צה''ל השלים את מלאכתו... הִתְרַשֵל, קָבַר וחָתַם.
      ...וכמו להוסיף חטא על פשע
      מנסים הם בצה''ל להפוך גם אותך למטומטם ! ! !
      תם אך לא נשלם.

      גדול ל''ת גדול, 14/02/07 16:06

  • 166.

    די לעריפת הראשים! אנו ארץ אוכלת ראשי ממשלותיה!!! (ל''ת)

    מה קורה לנו?!, 30/04/07 22:07

    • אם אלו היו משקיעים עשירית מהאנרגיה שהם משקיעים

      מיXתפוזים, 30/04/07 22:26

      לטובת ביתם למען טובת המדינה, מצבנו היה טוב הרבה יותר

    • דווקא נראה שראשי ממשלותיה אוכלים את הארץ ולא להיפך (ל''ת)

      מה קרה לנו?, 30/04/07 23:00

  • 165.

    לך הביתה

    רון חרמון, 30/04/07 22:05

    אחרי דו''ח שכזה אין לך ברירה אלא ללכת הביתה.אני יודע שאתה ציני שחצן ומתנשא אבל יש רגעים שבהם לטובת המדינה צריך לעשות מעשה.רגע כזה הגיע עכשוץ.לך הביתה וקח אתך את כל ממשלת ה''גאונים'' שלך.

    • אני כבר בבית, הולך לישון. לילה טוב. (ל''ת)

      אולמרט, 30/04/07 22:44

  • 164.

    כנסו??????????..

    צפוני, 30/04/07 22:01

    שהפולטיקה ומי שיש לו מנדטים יותר יכול לכהן בכל תפקיד ולעשות דילים זה התוצאה יש לנו מזל שאנו בשלום עם מצריים וירדן ועוד כמה מדינות ערב אחרת אם מפלגה כמו חיזבללה החזיקה מעמד 33 יום וזה ארגון קטן והשתיקו חצי מדינה תארו לכם אם היו מצטרפים מדינות ערב מסביב הפלסטינים מגבירים את הפעולות וערביי ????????? היו פותחים במהומות ועוד מה יכל לקרות לנו אוי ואבוי תפסיקו עם הפוליטיקה המסריחה הזאת ושהאיש המתאים יהיה במקום המתאים למרות שהעם גם יש לו חלק באשמה כי אנו בוחרים אותם נכון שהם מרמים אותנו המצע של הבחירות משהו ושהם בפנים משהו אחר אז כנראה צריך לחוקק חוק שיחיב מצע לפי מסע הבחירות להתעשת ולדאוג לעם בלי עם אין הנהגה ובלי הנהגה אין מדינה שלום עכשין ולא הרתעה ועוד נסיונות על חשבון העם אנו לא שפני נסיונות

  • 163.

    פרץ שוב שובת, בחופש שלו הוא ינסה לחפש עוד קומבינות לפריימריז (ל''ת)

    מיXתפוזים, 30/04/07 21:59

  • 162.

    תסתכל לי בעיניים ותגיד שלא הצבעת אולמרט, תסתכל לי בעיניים ותגיד לי

    דורי, 30/04/07 21:59

    שלא הצבעת פרץ...
    אתה עוד בטטת כורסא אגואיסטית שביעה שלא מעניין אותה כלום חוץ מכסף אוכל נופש ונשים...
    גועל נפש, אני משתין עליך בקשת, הישראלי הממוצע, אתה ראוי לכל המלחמות והקסאמים שנוחתים עליך

    • אמרתי לכם

      אילן, 30/04/07 22:39

      כל הזמן כתבתי כאן כל הזמן,
      תצביעו קדימה תקבלו מאחורה.
      וזה בדיוק מה שקורה כרגע..

  • 161.

    סופה של מדינת ישראל בפתח

    מיXתפוזים, 30/04/07 21:55

    הפריימריז של פרץ חשובים מבטחון המדינה, הוא אמנם מחזיק בתיק אך לא עושה דבר הקשור בבטחון. בקרבתו טוענים כי לא למד כלום מאז התמנה לתפקיד, ורואים זאת
    ההנהגה לא לוקחת אחריות למעשיה
    אולמרט לא מקבל את מסקנות הועדה שהוא עצמו מינה, מנהל כושל מפנה את מקומו (או מפונה ממקומו), אך אצל אולמרט מנהלים דברים אחרת
    מאז תום המחלמה לא נעשה דבר וחצי דבר לשיפור מצב העורף
    בפעם השניה שנסיגה חד צדדית ללא הסכם מביאה ארגוני טרור עד לגדר, כשנתיהו התריע על כך כולם (כולל התקשורת) כינו אותו פופוליסט, מפחידן או הוזה.
    ורה''מ שלנו כבר מכין את השטח לנסיגה הבאה, פרץ עסוק בפינוי ישובים חדשים, והמפונים ה''ישנים'' עדיין לא שוקמו או השתקמו
    מערכת החינוך בקריסה טוטאלית, מוחות בורחים שביתות והישגים מביישים בבתי הספר היסודיים והתיכונים
    כמעט בכל מפלגה יש שרים בכירים שנגועים בפלילים ושחיתויות והם צוחקים עלינו בפנים
    בג''ץ מעדיף סיכון חיילים על פגיעה בזכויות טרוריסטים ותומכיהם
    שרים בממשלת ישראל נפגשים עם אוייבינו ומעודדים אותם להמשיך במעשיהם תוך כדי שלילת זכויותינו להגדרה עצמית ולא רק
    בכל מדינה מתוקנת שוטרים היו מורידים מספר רב של אנשים מההנהגה שלנו מכיסאם אילו אלו לא הסכימו לעשות זאת מייד בעצמם, ואם לא המשטרה, אז הצבא, ואם לא הצבא אז האזרחים
    אבל אנחנו אדישים או שכבר איבדנו תקווה
    השנה בפעם הראשונה מזה 20 שנה נרשמה הגירה שלילית, והטובים אני מבטיח לכם, בורחים ראשונים, במצב הזה דברים לא יהיו יותר טובים
    ואני שואל מה הפלא?

  • 160.

    הממשלה צריכה ללכת הביתה לאלתר,כל יום נוסף מסכן את עצם קיומינו !!! (ל''ת)

    שרה.א, 30/04/07 21:45

  • 159.

    אהוד אל תתיחס אליהם אתה 100% (ל''ת)

    אורלי, 30/04/07 21:35

    • כן אהוד, אל תתייחס. אתה עשר (ל''ת)

      חסן נסראללה, 30/04/07 22:59

    • אולמרט אחלה גבר (ל''ת)

      אבו מאזן, 01/05/07 00:07

    • אולמרט ופרץ ,ירבו כמותכם בישראל..חא חא חא (ל''ת)

      אחמאד אניג''אד, 01/05/07 08:42

    • אחלה!!!!!!!!

      chaim, 01/05/07 09:01

      הבנים שלך מסודרים..........
      החיילים שלנן מתים!!!!!!!!!!

  • 158.

    ראש הממשלה עשה בדיוק מה שצריך (ל''ת)

    רן, 30/04/07 21:33

    • ראש הממשלה תפקד למופת בקיץ. רוצים עוד הפעם (ל''ת)

      חסן נסראללה, 30/04/07 22:59

    • אחלה גבר תמשיך כך (ל''ת)

      חומיני, 01/05/07 00:09

  • 157.

    אולי במקום להפגין על אולמרט להתפטר

    ד, 30/04/07 21:31

    מה שלא יקרה, צריך להפגין לליברמן לפרוש מהממשלה כדי להפיל אותה - מה שיש סיכוי שהוא יעשה? חשבתם על זה? ליברמן יבין שאין לו סיכוי אם ימשיך לגבות את אולמרט.
    אולמרט לעומת זאת אין לו מה להפסיד אם לא יתפטר כי גם ככה הוא גמר את הקריירה. לכן יש להפגין נגד ליברמן כדי להוא יתפטר...

  • 156.

    תתבייש!!!

    כפיר, 30/04/07 21:20

    שלחתם חיילים להילחם ולמות בגלל חוסר הבנה וידע בנושאים צבאיים,אז לפחות תהיו עם מינימום כבוד עצמי ותלכו הבייתה!!! בושה.

  • 155.

    נבחרי העם משקפים את העם! אין למי לבוא בטענות, הם הבבואה שלך! (ל''ת)

    לקחת אחריות, 30/04/07 21:13

  • 154.

    הוועדה קבעה!!!!!!!!!!!! קדימה היא שצריכה לתקן !!! ממשלה אחרת, הכ!

    סוף הדרך 2010, 30/04/07 21:09

    הכשלים יהיו גדולים יותר!!! רק קדימה תתקן!!!! תרבות הידי ביבי הידי שרה היא האסון שלנו כמדינה!!!

  • 153.

    אצלנו בכפר ...

    הנרי ה-8, 30/04/07 20:45

    אצלנו בכפר בחנו את הכתוב היטב...מצאנו שחשיבות הד''וח היא דווקא במה שלא כתוב: תם עידן הכוחניות במדינת ישראל. המסקנה החשובה ביותר היא שהפעלת כח כדרך יחידה לפתרון בעיות עברה מן העולם ( גם האמריקאים מבינים זאת היטב בעירק). חייבים להגיע לפשרה מדינית ורק זו תעניק בטחון למדינת ישראל.

    • הנרי ה 8

      נפוליאון, 01/05/07 09:06

      תראה אני מסכים איתך ,צריכים לחשוב על זה, הם עדיין צריכים לדון על הנושא ותקבל תשובה תוך שבוע שבועיים מקסימום 100 שנה

  • 152.

    ליברמן חייב לצאת מהממשלה (ל''ת)

    קליק, 30/04/07 20:38

    • אני לא חייב כלום ! (ל''ת)

      ליברמן, 30/04/07 21:23

    • זה יצא אז שנהיה שר בעל מנדטים

      ח'וואינה, 30/04/07 21:26

      הוא כבר לא יהיה יותר. אז הוא מושך
      עוד אחד, מימני יש רק קיר אמר ,ולשמאלו יש כיסא אם תחת גדול.

    • להקים משמרות מחאה מול בתיהם של חברי הכנסת של ישראל ביתנו

      יאיר, 30/04/07 22:33

      אם הם יכולים להמשיך ולחיות עם זה שהם בממשלה ושהם בלון החמצן של אולמרט, בואו קצת נמרר להם את החיים.
      במיוחד יש להפגין מול בתיהם של ליברמן ושל חבר הכנסת דוד רותם מההתנחלות אפרת, שבגדו בציבור המתנחלים עוד כשהצטרפו לממשלת אולמרט

  • 151.

    הביתה! (ל''ת)

    click, 30/04/07 20:37

  • 150.

    מודעת מכרז על המדינה

    שי, 30/04/07 20:35

    למדינה בת 59, צעירה ויפיפה, הכוללת ניצולי שואה מורעבים, אוכלוסייה העומדת בתורים לארגוני צדקה, צבא המתייצב לכל מלחמה ומקריב את דמו על אדמת המולדת, ואזרחים תמימים הגרים בין גבולות מוקפים שכנים עויינים וים , דרושה הנהגה חדשה ואיכותית בדחיפות!!!
    דרישות:
    -יושר
    -מנהיגות
    - סמכות
    -ערכיות הומניסטית וציונית
    - אמונה בדמוקרטיה ובדו קיום
    - מנהיגות הדואגת למדינה ולא לכיס שלה

    המתאימים מתבקשים לפנות לאגף הבחירות במשרד הפנים

  • 149.

    ראש הממשלה ושר הביטחון צריכים כבר עכשיו לקום ולהגיד נכשלנו ולהטפטר (ל''ת)

    יוני, 30/04/07 20:34

  • 148.

    ציטוט מהמסמך - ההבדל האמיתי...

    נחמה, 30/04/07 20:34

    יש לציין כי הרמטכ''ל הוא היחיד בין שלושת ה''קודקודים'' שהתפטר בעקבות המלחמה.
    רא''ל חלוץ אף פעל באופן ראוי לשבח כאשר ביצע, בעקבות המלחמה, שורה של תחקירים על היבטים יסודיים
    בעבודת הצבא, לרבות תחקירים שבדקו את הפעלת המטכ''ל עצמו ואת התנהלותו שלו. חלקם נגעו לבעיות
    מקומיות שהתגלו אגב הלחימה בלבנון, אבל חלקם הצביע על בעיות עמוקות של תרבות ארגונית, ערכים, דרכי
    התנהלות, והפקת לקחים. נגיד גם לשבחו של הרמטכ''ל כי בנקודות מסוימות הוא הודה כי אכן טעה
    בהחלטות שקיבל, אגב היציאה למערכה ובניהולה – וזאת בניגוד לממלאי תפקידי מפתח אחרים בהם אנו
    דנים בפרק זה, שלא נשמעה מהם מילת ספק של ממש לגבי טיב החלטותיהם.

  • 147.

    הבעיה העיקרית - אין דור המשך (ל''ת)

    חפשו בארה''ב, 30/04/07 20:28

  • 146.

    לא יודע אם זה מצחיק או עצוב, נסראללה אמר שהם טירונים... (ל''ת)

    חיפאי, 30/04/07 20:28

    • עצוב שאתה מהלל את נסראללה

      אבי, 30/04/07 21:40

      נסראללה גם הביא חורבן והרס למדינתו, מאות הרוגים וחסרי בית... הוא ממש לא דוגמא להצלחה, למה ישראלים בוחרים להלל ולשבח מנהיגי אויב כושלים ולהשמיץ ולהעליב את המנהיגים שלנו? זו כבר שאלה לפסיכאטר טוב... ואל תזבלו לי את המוח עם השפלות נוספות על המנהיגים - פעם הם לא היו מוצלחים יותר ועשו שגיאות רבות יותר - גם אלה שאנו נזכרים בהם בהערצה - אלו אנו שהשתננו והפכנו למפונקים ושחצנים.

  • 145.

    אתם אשמים

    נדב, 30/04/07 20:25

    הרי זה היה ברור שועדת וינוגרד היא מקסימום ועדה לקישוט! הרי היה ברור לכל שאף אחד לא באמת ייקח אחריות וילך הביתה... כשמימין ושמאל הפשע חוגג, כשכל יומיים אנו שומעים על עוד איש ציבור שמעל/גנב/עשק/אנס/הטריד או סתם דפק מכות למאבטח, למה נראה לכם שהם ילכו הביתה?! הפשע משתלם! וע''ע רמון שבדרכו החלקלקה בחזרה לפוליטיקה.
    מי אשם? אנחנו! האדישות שלנו העבירה אותנו על דעתינו! במקום לצאת לרחובות כמו במדינה מתוקנת אנו אדישים בבית ואם כבר יוצאים לרחובות זה מטעמים אנוכיים-אישיים (שכ''ל וכדו').
    אז כמו ששלום חנוך אמר: הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם!!!

    • או שאולי בסופו של טוב לרוב הציבור

      אבי, 30/04/07 21:45

      מתבכיינים, משמיצים, מעליבים וחיים טוב - אז למה לצאת לרחובות? כשכל רכב שני בכביש שווה מעל מאה אלף שקל או כמה מאות אלפי שקלים, כשהרוב רגיל לבקר במלונות פאר כל כמה חודשים, כשכסף רב שוכב בבנק והכלכלה במצב טוב מאי פעם - למה לצאת לרחובות? אולי הציבור פשוט מפונק ולא מטומטם? אולי הציבור עושה חיים ומתלונן ומתבכיין במקביל? כן, אני יודע שיש גם עניים במדינה, רק שרוב אלה שנקראים עניים - פשוט שקרנים שעובדים בשחור...

  • 144.

    תרגעו, כולם. תנו לפרץ ללמוד. עוד שתיים, שלוש מלחמות - והוא יקבל

    רק לא ביבי!, 30/04/07 20:23

    נסיון.
    רק לא ביבי!

  • 143.

    אולי ניתן את ה''בנים'' שלנו לעוד מלחמה אולמרט? (ל''ת)

    עד שאתה ופרץ, 30/04/07 20:19

  • 142.

    כל מלחמה היא רעה

    שמוליק, 30/04/07 20:18

    כל מלחמה זה דבר רע וצריך לעשות הכל כדי למנוע זאת. כאן קפצו בלי מחשבה למלחמה מיותרת נוספת... ולכן הם צריכים ללכת הביתה. די למלחמות צריך להידבר עם שכנינו לעשות שלום ולהשקיע בחינוך ובצמצום פערים.

    • וגם אם יוצאים כבר למלחמה, לא חייבים מייד.

      שפוי מלחמה, 30/04/07 20:25

      קודם מגייסים מילואים ומציבים אולטימטום, ובינתיים מכינים את הצבא.

      לא קודם פותחים במלחמה, ורק אחרי זה חושבים מה עושים.

  • 141.

    תקציב הבטחון משלם את סוללת מומחי ההונאה של פרץ במקום אפודים קרמיים (ל''ת)

    לחיילים, תשתקו, 30/04/07 20:14

  • 140.

    להגיש תביעה אזרחית נגד הצמרת הכושלת (ל''ת)

    ניקו, 30/04/07 20:13

  • 139.

    עונשם של פושעי ההנתקות (ל''ת)

    רפי, 30/04/07 20:08

  • 138.

    רוצים בחירות?

    סרקוזי, 30/04/07 20:07

    סעו לבחור בצרפת-בשבוע הבא מתקימות שם בחירות

    • זה בסדר. אברום בורג מייצג אותנו (ל''ת)

      האזרח האוניברסל, 30/04/07 22:58

  • 137.

    כמה קל

    דניאל, 30/04/07 20:01

    כמה קל לשבת בוועדה ולהצביע באצבע מאשימה. כחייל, בשירות מדינת ישראל, ליבי נחמץ לאורך כל השנה הזו, כשצפיתי בטלוויזיה, באינטרנט, או בעיתונות. אני שמח שסוף סוף מתפרסמות מסקנות הוועדה, אך חושש שלאור מדיניות עריפת הראשים שאימצה התקשורת הישראלית – אף אחד לא ייתן לכמה עובדות להרוס את החינגה.

    נכון - פרץ גרוע כשר ביטחון, אם לא דיי בכך שברוב רשלנותו הוא לא פתח את מכסה המשקפת (אפשר לחשוב שהצלם שצילם את הרגע המביך, מעולם לא שכח להסיר את המכסה מהעדשה של המצלמה)... אז גם פתחו לחיילים והמילואימניקית את התחת השנה. ממש מחדל איך שהוא מכריח אותנו לטחון אימונים כאילו אין מחר! דואג למלא את הימ''חים! ממש מאלץ את צה''ל להתכונן למלחמה! חייבים לפטר אותו ומהר, אחרת עוד עלול להיות סוף, סוף צבא הגנה לישראל.

    לא משנה כמה ילגלגו על פרץ וכמה גללי פוליטיקה יזרקו עליו, כשם שהוא היה טוב לרווחה, כך גם לביטחון. עם כל הצער, על כך שפרץ סיים את עבודתו כשר הרווחה והתמנה להיות שר הביטחון, אני מביט בפרסומי הדו''ח ומצטער שקודמיו לא מילאו את תפקיד שר הביטחון באותה מקצועיות בה הוא עשה זאת. עשה זאת, מסתבר – כנגד כל הסיכויים.

    אבל היי, אני לא מתכוון חלילה לבלבל אתכם בעובדות.

    • אפילו פרץ עצמו מודה שהוא לא מתאים לשר הביטחון (ל''ת)

      אבוחצירא אילן, 30/04/07 20:24

      • אתה מוזר?! פרץ מעולם לא היה שר רווחה. (ל''ת)

        ירון, 30/04/07 21:47

    • תפסיק לדבר שטויות

      שניר, 30/04/07 21:38

      תקן אותי אם אני טועה אבל הרמטכל הקודם ניהל את חומת מגן בלי כוחות אווירים בשטח לחימה הרבה יותר קשה(כולם שם ערבים אין יערות ומדבריות רק ערבים שמעונינים במותך) וכל המימות הושגו ובצורה יעילה ששיתקה את יכולות הפיגועים שלהם לתקופה ארוכה שם גם היו מתים אבל אף אחד לא טען הלחימת בחומת מגן נכשלה(שהייתה להזכירך בלי כוחות אוויר עם יותר לוחמים ערבים בניגוד ללבנון שכולם ברחו לצפון ונשארו כמה לוחמי גרילה ועם אזרחים עוינים בניגוד ללבנון שגם שונאים את החיזבאללה ובכל עזה יהודה ושומרון יש יותר אנשים מדרום לבנון ובכל זאת היו פחות חיילים ישראלים בחומת מגן מאשר בצפון הקיץ)
      אז לא! זה לא שהקודמים היו גרועים הם הצליחו במשימות שלהם שהיו אף קשות יותר מאלו של פרץ חלוץ ואולמרט אבל אולמרט וחבורתו נכשלו כישלון חרוץ(אני אפילו לא מדבר על ההתנהגות המופתית של חיילים בהתנתקות זאת בניגוד גמור לכאוס ששרר במלחמה והתלונות שהיו אחריה ואני מזכיר לך שהמצב הריגשי בהתנתקות היה קשה הרבה יותר ואנשים היו אמורים לסרב פקודה אבל ההנהגה תפקדה וידעה מה לעשות וכולם היו מסודרים באופן מופתי אז האשמים העיקרים הם פרץ ואולמרט חלוץ פחות אשם מכיוון שהוא לא רמטכל צלזמני מלחמה והוא לא תוכנן להיות כזה זאת הייתה טעות למנות אותו וחשיבה לטווח הקצר(רצו מישהו יציב שיצליח בהתנתקות) ולא לארוך
      אז די לקשקש זה לא הקודמים זה אולמרט ופרץ המקסימים

  • 136.

    שפתי כהן:שמעתם:''כגודל הארוע והשבר כך גודל ההזדמנות לתקן''.

    שפתי כהן, 30/04/07 19:58

    זה המסר של האנשים החכמים האלה.
    וכמי שזכה להכיר מעט מדי,את הנביא יחזקאל דרור,
    אני רואה את הרצינות שלו.
    זכרו,ועדה נועדה לתקן ולשפר,לא לצוד.
    כפי שאין זה מסמכותו של מקבר המדינה לצוד ראשי ממשלה.
    זה גם לא תפקידם.
    העניין הוא,בעתיד.
    עכשיו,השביטיזם מתחיל בטמבלביזיה,הם אוספים עכשיו עצים למדורה של ל''ג בעומר ביום חמישי.
    המטיף כבר לא השאיר קרש באתר בניה,שלא שדד אותו בחודשים האחרונים.
    ואת מחכים לתחזית של השפתי כהן,על ה''מרד הגדול'',
    ביום חמישי?
    פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.
    שוטה,משטה בכם,שוטים.
    זו התחזית שלי.
    פחחחחח.
    זה אחד הספינים האחרונים שאנחנו אוכלים מביבי.
    באשר לשפה של הדו''ח,זו לא שפה בשביל בצלאל ולא בשביל המטיף.
    היא רק בשביל אלה שמבינים את הכותרת שנתתי לתגובה.
    אל תתנו להכיזבאללה לקחת לנו את העיקר,
    את ''גודל ההזדמנות לתקן''.
    והיפוכו בגולם.
    הם אוספים עצים.
    הביאו את יצחקי הסכינאי והוא סיפק את הסחורה.

  • 135.

    כנסת בזוייה ואחרי זה תשאלו למה מעמדכם בזבל (ל''ת)

    120 בזויים, 30/04/07 19:55

  • 134.

    כל הממשלות דפוקות. עכשיו תורו של אולמרט יאלה תעוף כמו גולדהב10 שקל (ל''ת)

    שלמה, 30/04/07 19:50

  • 133.

    הכשלון

    וינוגרד, 30/04/07 19:49

    קבענו כי בהחלטות על היציאה למערכה ובדרך קבלתן היו כשלים וליקויים חמורים, וכי עיקר האחריות לאלה
    מוטלת על ראש הממשלה, על שר הביטחון ועל הרמטכ''ל לשעבר, דן חלוץ.

  • 132.

    עכשיו יוצאים כל המושחתים מהליכוד מהחורים ומתאחדים להסתערות

    ש.לוין, 30/04/07 19:49

    פתאום סילבן שלום נהיה חבר של ביבי , הם חושבים שהם עאלק ראויים לקבל חזרה את השילטון. אז לא!!! הם מושחתים ואפסים לא פחות מאולמארט.
    חייבים ממשלה אחרת לגמרי נקיה ולא מהטינופות שכבר ידענו בעבר. וינוגרד חשפה את הכשלים של אולמארט וממשלתו ולמעשה היא תחשוף רטרואקטיבי כשלים חמורים נוספים לפחות 15 שנים לאחור.

    • התבלבלת מותק. המושחתים מהליכוד כבר מזמן בקדימה. (ל''ת)

      תבדוק איפה, 30/04/07 22:57

  • 131.

    קיום הבטחה

    פנחס בן דוד, 30/04/07 19:44

    מיד לאחר המינוי התקשר ביבי לשופט וינוגרד חברו למפלגה וברך אותו על המינוי.,תשובת השופט תברך אותי לאחר שתקרה את מסקנות הועדה .שניהם ידעו את המסקנה.
    ישר כוח....

  • 130.

    דו''ח שגוי וגורם נזק

    אריה רומל, 30/04/07 19:44

    הדו''ח שגוי על פניו: לו נהג אומרט לפי עצת וינוגרד שניתנה בדיעבד, הרי עד שהיה מכין תוכנית מלחמה - היא אל היתה פורצת, כי העולם לא היה מאפשר את זה. ואם היו נכנסים קרקעית בכ''ז - היו סופגים אלפי אבידות תוך ביקורת עולמית.

    הדו''ח גם גורם לנזק עצום: כי כל ההרתעה שהושגה בכך שישראל הוכיחה כי היא מסוגלת לפעות בצורה נמרצת ומהירה - מתפוררת. איזה ראש ממשלה יעז לתקוף שוב אם ישראל תותקף פתע? גם כל מדינות ה 7 שתמכו בנו - מי יתמוך שוב בפעולה צבאית ישראלית אם עכשיו קובעת ישראל שהיא נהגה בחוסר אחריות?

    נא לזכור - הכל התחיל כמבצע אווירי. אולמרט עד הסוף מנע מהמבצע להפוך למלחמה כוללת. אז עכשיו לתקוף אותו שלא הכין תוכנית מלחמה, שכאמור, הוא לא נתן לה לפרוץ??? מישהו יכול לשער מה היה קורה אם ישראל היתה פולשת ללבנון וכובשת חלקים ממנה? איזה נזק היה נגרם?

    • צודק לחלוטין

      אליהו, 30/04/07 19:55

      סוף-סוף קולות הגיוניים נשמעים

    • היו תוכניות מזהירות למלחמה אשר לא הופעלו

      אבוחצירא אילן, 30/04/07 20:21

      וזאת בשל האורנטייצה של חלוץ כאיש אויר.
      היה תוכנית לבוא בתנועת מלקחיים - ותוך 48 שעות להיות על הליטני- ומשם לרדת דרומה - ומהגבול לעלות צפונה - וכך היינו מנקים את דרום לבנון ממחבלים בתוך שבוע.
      אך לא נתנו לצבא לעשות זאת - אלא כל מיני מבצעייים ספורדיים ללא תכלית.

      • ותמשיך בבקשה...

        פיינשטיין, 30/04/07 22:12

        וככה גם נתקעים בלבנון...

    • רומל צודק - ונא לקרוא

      פיינשטיין, 30/04/07 22:11

      מלחמת לבנון הראשונה הסתיימה בניצחון צבאי מזהיר: לבנון נכבשה וישראל מינתה נשיא מטעמה [ג'ומאייל]. תוצאות המלחמה היו הרסניות ובקושי נחלצנו מהתופת הזו.

      ארה''ב כבשה את עירק בצורה מזהירה בלי הרוגים כמעט. תוצאות המלחמה - מחרידות. לארה''ב ולעירק גם יחד.

      מלחמת לבנון השנייה הסתיימה בלי ניצחון צבאי מוחץ. אבל עם השגים לא מבוטלים. ולא אכפת לי מה אומרים 5 זקנים באיזה וועדה או מה אומר הרחוב.

  • 129.

    מומחה ההונאה של אולמרט בכל ערוץ בניוחד אייל ארד (ל''ת)

    ואתם שותקים, 30/04/07 19:41

  • 128.

    חחחה בעמוד 97 כתוב שרת

    איינך, 30/04/07 19:40

    היוץ ציפי לבני. אמרתי לכם שהיא יוץ
    והיא מתאימה להנהיג את העם בדיוק כמו הפוץ.

    • סליחה עמוד 94 (ל''ת)

      איינך, 30/04/07 20:04

    • סליחה עמוד 92 (ל''ת)

      איינך, 30/04/07 21:24

  • 127.

    ש'ס מונעת את ההתכוננות למלחמת קיומנו (ל''ת)

    פושעים, 30/04/07 19:39

  • 126.

    אולמרט טעה

    נח, 30/04/07 19:37

    אז מה ?זה רק עושה אותו אנושי.
    תראו לי אדם שאף פעם לא טעה??????

  • 125.

    פרץ היה שר הביטחון טוב.

    שימי, 30/04/07 19:32

    הוא שר הביטחון היחיד , שפעל שיהיה לנו מערכת ליירוט קטיושות. וזה היה לפני המלחמה. מי שאומר שזה היה לאחר המלחמה , סתם מבלבל את המוח. שרי הביטחון הקודמים , לא עשו כלום בעניין הזה.

    • חבל

      הרי, 30/04/07 19:50

      יכול להיות שהיה לנו מערכת ליירוט קטיושות, רק חבל שהקטיושות לא ידעו מזה...

  • 124.

    הועדה הצילה אותנו מן הסכנה של ביבי כראש ממשלה.רק לשם כך היה כדאי. (ל''ת)

    פיטגורס, 30/04/07 19:32

    • איך

      הרי, 30/04/07 19:53

      איך בדיוק ניצלנו? דווקא נראה שההפך

  • 123.

    השרידות של אולמרט מונעת את ההתכוננות למלחמת קיומנו (ל''ת)

    סייעניו פושעים, 30/04/07 19:30

  • 122.

    הדו''ח לא חמור כ''כ. צריך לתת להם להמשיך

    פרנץ, 30/04/07 19:30

    ולגמור את העבודה.
    להמשיך ולפנות התנחלויות והחזרת שטחים כולל רמת הגולן. רק אז נוכל לבוא בידיים נקיות לשולחן המשא ומתן.
    אין ממשלה אחרת שיכולה לבצע זאת.
    אולמרט ופרץ יחד מהוים ממשלה יציבה וחזקה שיכולה לבצע. צריך לסלוח להם ולדרוש שימשיכו.

    • לא חמור כל כך, רק אחריות אישית למותם של למעלה ממאה איש. קטן על מי (ל''ת)

      שרוצה לפנות, 30/04/07 22:56

  • 121.

    לך, אולמרט, לך. לך! לך! לך! לך! לך! לך! לך! לך! לך! לך כבר! (ל''ת)

    טלי, 30/04/07 19:29

    • הצחקת אותי ! (ל''ת)

      אולמרט, 30/04/07 19:34

    • לך, התפטר אדון אולמרט

      olises, 30/04/07 20:12

      לך מכאן מנוול, הפכת לסמל לשחיתות ותאוות תארים. אתה דורך על גופות המתים ומזלזל בעמך.

      חסר אחריות שכמוך. עלבון לישראל לדורות

  • 120.

    אני מתפלא שמפלגות מהקאלציה

    כל דבר לטובה, 30/04/07 19:28

    עוד לא פרשו, כל דקה שהם נשארים הם מפסידים בוחרים, כמו מונה של מונית גם זה טוב.

  • 119.

    מצביעים לוזרים = מנהיגים חובבנים ואפסים (ל''ת)

    פפר, 30/04/07 19:28

  • 118.

    אני מקווה ששס וליברמן ייפרשו בהקדם (ל''ת)

    הצבעתי שס, 30/04/07 19:26

    • תמשיך לחלום

      יאיר, 30/04/07 22:35

      ובאותה הזדמנות, תמשיך גם להצביע לש''ס.
      רק אם נעשה משמרות מחאה מול בתיהם של אביגדור פולדמן ושל עבדאללה יוסוף , ולא נעזוב עד שיעזבו את הממשלה, רק אז אולי זה יקרה

  • 117.

    כל מי שלא יגיע להפגנה שישאל את עצמו אם הוא מוכן את המלחמה הבאה

    לעבור עם ההנהגה, 30/04/07 19:26

    לעבור עם ההנהגה הנוכחית. אם לא איכפת לכם שלא תתלוננו אם לא תהיה פה מדינה אחרי המלחמה הבאה ונצטרך לנדוד בגלות כפליטים.
    אם זה לא המצב שאתם רוצים להגיע אליו כדאי שתהיו בכיכר.

  • 116.

    שקט, לא להתלונן, מי בדיוק העלה את הלוזרים הללו למעלה????? (ל''ת)

    פפר, 30/04/07 19:25

  • 115.

    אולמרט מתאים כראש ממשלת ישראל במלחמה הבאה.עם כשלון כמוהו,

    בשאר אסד, 30/04/07 19:24

    יש סיכוי לנצחון סורי.

  • 114.

    ומה עם מופז ויעלון? הרי הם ''הכינו'' את הצבא.חלקם לא פחות מכריע וקשה (ל''ת)

    כרמל, 30/04/07 19:24

  • 113.

    אני זוכר שביבי הזהיר כל הזמן: יעופו טילים ואין הגנה לעורף (ל''ת)

    חה חה, 30/04/07 19:24

    • מאז שהוא נולד הוא מזהיר שיעופו טילים וימשיך בכך עד כלות הנשמה. (ל''ת)

      חה חה חה חה, 30/04/07 20:13

  • 112.

    אני זוכר שביבי כל הזמן שאל:האם הצבא ערוך ומוכן? (ל''ת)

    חה חה, 30/04/07 19:22

    • ואני זוכר שביבי הוא דמגוג ו''מלך'' הליכוד

      גם אני זוכר, 30/04/07 20:19

      המפלגה המיצגת את הציבור הנחשל, הטפילי (האחוז הגבוה ביותר של משתמטי ומסורבי צה''ל), האלים והמושחת ביותר בישראל. המפלגה שדרדרה את ישראל במשך 30 השנה האחרונות לרמה של מדינה לבנטינית, ירודה ומושחתת הדומה לארץ ערבית ממוצעת. זו הסיבה הבסיסית להפסדנו במלחמה.

      • אני ממש לא מתומכי ביבי, ותוקף אותו רבות, אבל...

        יאיר, 30/04/07 22:37

        לא בגלל הליכוד הפסדנו.
        בגלל עמיר ''הכבוד שלי הוא הכי חשוב, כי אני דוד לוי של שנות ה2000'' פרץ , שלא בחר להיות שר חברתי , ובגלל אולמרט שזלזל במשר הבטחון ונתן אותו לפרץ

  • 111.

    מופז המפקיר הלאומי לא היה אף פעם מנהיג גם הפעם משתפן מאולמרט (ל''ת)

    מאדחת יוסף, 30/04/07 19:18

    • אמת. מופש לא ראוי להנהגה. מקסימום קצין תורן טוב זה הכל (ל''ת)

      לא נשכח את, 30/04/07 22:54

  • 110.

    עכברי תקשורת האתרוגים נוטשים את ספינת אולמרט חסון הראשונה (ל''ת)

    השאר בדרך, 30/04/07 19:17

  • 109.

    אולמרט תלמד מגולדה ועוף!!! (ל''ת)

    נמרוד, 30/04/07 19:17

    • גולדה לא עפה. היא התפטרה. (ל''ת)

      אלון, 30/04/07 19:35

  • 108.

    מי שמרים את ידו על עם ישראל.... (ל''ת)

    דוד, 30/04/07 19:16

  • 107.

    מה זאת אומרת אולמרט רוצה לשרוד?!...יש מסקנות!! (ל''ת)

    אולמרט נוכל, 30/04/07 19:16

  • 106.

    כושלים כמו אולמרט

    מאוכזב, 30/04/07 19:15

    לקרוא לאולמרט מנהיג .זה פשוט לצחוק על האינטלגנציה . הבן אדם פשוט מאכאר . איך בדיוק האדם הזה הגיע להנהגה . את זה צריך וינוגרד 2 לחקור , ומהר . כדי לא לחזור על טעות אומללה זו .שעלתה לנו במתים . ובפגיעה בכוח ההרתעה של המדינה . בואנה . אןלמרט אתה פשוט פגעת בעתיד שלנו כאן. אתה מבין מה עשית? אתה חושב לרגע להשוות את עצמך לבן גוריון או לבגין ? תתטפר מיד .

    • למרות מה שאומרים כולם ,הציבור אכן מטומטם!

      אברי, 30/04/07 19:23

      הנהירה אחרי כשלון כמו ביבי מוכיחה את הטענה הזאת מעבר לכל ספק.

      • אברי, ביבי כישלון ואילו אתה אפס מאופס!

        ציון, 30/04/07 21:30

        עד כמה הטימטום יכול לקבל במה לביטוי???

  • 105.

    שתי הערות חשובות - אנא תיכנסו

    אלון ה, 30/04/07 19:12

    א. וינוגרד והוועדה התייחסו אל ראש הממשלה, כמו שראוי להתייחס אל ראש ממשלה. אפילו יותר ממה שראש הממשלה מתייחס או התייחס לעצמו. בתור מדינאי, מנהיג, מוביל. או לפחות בתור אחד שאמור להיות אחד מהתכונות הללו.

    ב. לפי דעתי, הוועדה עשתה בשכל רב שלא נתנה המלצות אישיות. לדעתי, ערכו של דו''ח לא נקבע לפי מה שהוא מורה לעשות, אלא לפי מידת ההשפעה שלו על מי שהוא רוצה להשפיע. ולדעתי, הדו''ח וינוגרד הצליח לקלוע בול. הכדור עכשיו עובר לידיו של הציבור ולמחאה שלו. וזה לאו דווקא חייב להיות בהתקהלות בכיכר. יש את המחאות האלקטרוניות. יש כל מיני מחאות שיכולות להיות מאוד אפקטיביות.

  • 104.

    פושעי מלחמה

    מלי, 30/04/07 19:12

    זה מה שהם ועל כך יש להעמיד כל אחד מהם למשפט.

  • 103.

    זה מה שנקרה - טעויות בשרשרת של ממשלות הקודמות (ל''ת)

    שמעבירים, 30/04/07 19:10

  • 102.

    ''נבחריי'' היקרים - הביתה!

    ziko, 30/04/07 19:10

    זה הזמן לדמוקרטיה נקיה. הדו''ח הזה לא מאפשר לכם להשאר בתפקידכם!
    למען עתידה של הדמוקרטיה המעורערת שלנו - תתפטרו ונלך לבחירות
    בחירות זה לא אידיאלי אבל זוהי חובתנו ! צה''ל חזק ישמור עלינו, ונבחר ''מוטל בספק'' חדש שאולי ייצג אותנו יותר טוב.

  • 101.

    שמעתם???

    חוצפן, 30/04/07 19:09

    אולמרט אמר בישיבה כרגע שהוא לא מתפטר!! כמה חוצפה ועזות מצח יכולה ליהיות לאדם!!
    תתפטר!! נכשלת!!! - בשם כ ל העם

  • 100.

    על ליבני לקת המושכות מידי אולמרט (ל''ת)

    יגאל כהן, 30/04/07 19:05

    • תחליף אפס באפס, תשמור על המשוואה. (ל''ת)

      יגאל תתאושש, 30/04/07 22:53

  • 99.

    ליכודניק ותיק כאולמרט מתקשה להפרד מהכיסא.ראה מקרה קצב. (ל''ת)

    ליכוד מושחת, 30/04/07 19:03

  • 98.

    סעיף ההאשמה החמור כלפי הציבור לא נוסח כהלכה

    דני, 30/04/07 19:01

    סעיף חשוב בכתב ההאשמה החמור של ועדת וינוגראד לא נוסח כהלכה:
    לא – הציבור צריך להחליט ולהסיק ולדרוש.
    הציבור – שראה את המראות ושמע את הקולות וספג את השכול, והפצעים, והנזק והחרדה בזמן אמיתי –
    לא עשה את המתבקש ממנו בזמן אמיתי.
    הציבור לא התמיד לשבת מול משרדיהם ובתיהם של אהוד אולמרט ושל עמיר פרץ עד יארזו את תיקיהם וילכו להם.
    זהו סעיף ההאשמה החמור כלפי הציבור שועדת וינוגראד לא ניסחה כראוי !

  • 97.

    אולמרט כשל כשל חמור והוא עדיין לא מתפטר?! (ל''ת)

    דן, 30/04/07 19:01

  • 96.

    ש''ס, ''הביטוח המנצח של אולמרט'' (ל''ת)

    רועי, 30/04/07 18:55

    • התכוונת ש''ס וליברמן

      יאיר, 30/04/07 22:38

      לזה שש''ס יעשו הכל תמורת כסף , כולל פגיעה בבטחון ישראל, אנחנו כבר רגילים.
      אבל ליברמן?
      הצבעת ליברמן ? קיבלת את קדימה ואסתרינה!

  • 95.

    ביבי תציל אותנו מטיפשותם של אלה. (ל''ת)

    רוה''מ הבא, 30/04/07 18:55

    • ביבי והליכוד הם האחראים להפיכתנו לעם עבדים ביבי עם מרכז הליכוד (ל''ת)

      יחסלו את המדינה, 30/04/07 19:04

    • מצאת לך על מי לסמוך, על פוסטר... (ל''ת)

      כה אמר, 30/04/07 19:05

  • 94.

    עמיר פרץ? זה אמיתי? (ל''ת)

    אהוד ק, 30/04/07 18:53

  • 93.

    אני היחידי, שחש שכאילו היום כמו יום כיפורים?

    שאלת, 30/04/07 18:52

    תחושת תענית כזאת, נו...

  • 92.

    אולמרט, אסור לך להתפטר!! רק אתה יכול לפנות את ההתנחלויות עוד השנה!!

    נעמן, 30/04/07 18:52

    אולמרט נבחר לארבע שנים
    ארבע שה פחות משנה
    יש לו מספיק זמן כדי לחתום חוזה שלום עם סוריה ועם אבו מאזן בחסות סעודית
    אסור לך להתפטר, אולמרט!!

  • 91.

    שימו לב יש ביקורת על רעיון של מהלך יבשתי

    ע, 30/04/07 18:52

    כי צה''ל לא מוכן אליו
    חוץ מזה המטרות לא הגיוניות

    כלומר שתי הטענות שהימין השתמש בהם - למה לא השיגו את המטרות ולמה לא יצאו למהלך קרקעי - הועדה מבקרת

  • 90.

    לשפוט את הסנילים על הסייענות לטולמרט (ל''ת)

    בזויים, 30/04/07 18:51

  • 89.

    השרידות של אולמרט מונעת את ההתכוננות למלחמת קיומנו (ל''ת)

    סייעניו פושעים, 30/04/07 18:50

  • 88.

    אולמרט לך הביתה (ל''ת)

    פוטוס, 30/04/07 18:50

    • הצחקת אותי ! (ל''ת)

      אולמרט, 30/04/07 19:26

      • תצחק תצחק. כשנגרש אותך תבכה, תאמין לי. (ל''ת)

        במקלות נזרוק, 30/04/07 22:52

  • 87.

    מה לגבי כשלונות המוסד,השב''כ ואמ''ן

    טורונטו, 30/04/07 18:50

    במלחמה זו כשלו מערכות והמערכה נפלה. מדוע לא מטפלים בכל המערכות. שיטת הטלאים עברה, היום קונים הכל חדש בדולר סטור. חסרים כמה ראשים למיניין. מה לגבי אותם גורמים(אנשים בעלי שמות ברורים) שהביאו למצב החמור (כפי שנתגלה) בשש השנים לפני הכשלון הגדול?

  • 86.

    אות קלון

    דוח, 30/04/07 18:49

    דוח זה יהיה לעולמי עד אות קלון על המצח של אולמרט , לעולם יסתובב ולא יוכל למחוק את הביזיון הזה . מנהל מדינה שכשל בענק . עם חתימה של שופט

  • 85.

    האבודה בוגדת במדינת ישראל (ל''ת)

    לזכור בקלפי, 30/04/07 18:49

    • ומה עם ישראל בדיחתנו?

      יאיר, 30/04/07 22:40

      הוריי הגיעו לארץ מבריה''מ בשנות ה70, ויש לי קרובי משפחה עולים שהגיעו בשנות ה90, ואני מדבר איתם - ליברמן זורק להם בקושי פירורים, אבל העיקר שיש לו תקציב של 135 מליון שקל למשרד לענייני כלום אסטרטגי שלו, ושהוא לא מוכן לגלות לאן הולך הכסף (צפו לחקירה על כך בעתיד, זכרו את דבריי!).
      אביגדור ליברמן הוא תעודת הביטוח של אולמרט, וכפי שכבר פרשנים פוליטיים התחילו לכתוב, הוא הפודל של אולמרט.
      אז לטעמך, הוא לא גם כן בוגד?

  • 84.

    הסנילים בוגדים במדינת ישראל (ל''ת)

    לזכור בקלפי, 30/04/07 18:48

  • 83.

    ניצחנו במלחמה ולראייה נסראללה עדיין בבונקר. (ל''ת)

    אהוד אולמרט, 30/04/07 18:48

  • 82.

    אין לשלוח את ה- 3 הביתה!

    המחתרת הסגולה, 30/04/07 18:47

    אלא ישירות לכלא באשמת רציחתם של עשרות החיילים הישראלים במלחמה הזו ובפגיעה במאות אלפי אזרחי הצפון. זו האמת.

    • תגיד לי, אתה נורמלי ? על מה אתה מדבר בכלל ?

      בני, 30/04/07 22:56

      החיילים והאזרחים נפלו במלחמה. אף אחד לא רצח אותם, הם פשוט נלחמו נגד החיזבאללה, אותו אירגון שגרם לנו לברוח מלבנון ומאז הוא התקיף אותנו מתי שהתחשק לו.
      מה רצית ? שלא יעשו כלום וימשיכו לשתוק לנסראללה ? זה מה שרצית ?
      שימו לב שבלבנון למרות שיש להם פי 10 ויותר הרוגים, כולם שם תומכים בחיזבאללה ובנסראללה. ולמה ? בגלל שהם מאוחדים והם מוכנים להקריב קורבנות למען מטרתם.

  • 81.

    שלום לעסקן הקטן אולמרט ולא להתראות. (ל''ת)

    אולמרט הביתה, 30/04/07 18:45

  • 80.

    ת-ת-פ-ט-ר-ו!!! ומהר!!! (ל''ת)

    נמאס לנו, 30/04/07 18:45

  • 79.

    אולמרט טוב לשמאלנים! אולמרט יישאר! (ל''ת)

    פרשן פוליטי, 30/04/07 18:38

    • אולמרט טוב לכל העם - מכל הפוליטיקאים מסביב (ל''ת)

      לא פורח פה, 30/04/07 18:47

    • למה אתה מגלה? (ל''ת)

      אולמרט, 30/04/07 18:47

    • מזל שבמלחמה הזו היו עוד כמה שמולאנים שנלחמו להציל את המדינה בדוק (ל''ת)

      מי בנופלים!!!, 30/04/07 18:47

  • 78.

    ועדת וינוגרד הראתה לאולמרט את הדרך החוצה. (ל''ת)

    צביה, 30/04/07 18:38

  • 77.

    ...וליברמן ממשיך לתמוך בקדימה ובאולמרט (ל''ת)

    ליברמן, 30/04/07 18:37

    • הצבעת ליברמן ? קיבלת את קדימה ואסתרינה (ל''ת)

      יאיר, 30/04/07 22:40

  • 76.

    וינוגרד נתן להם שם ''המפץ המופלץ'' (ל''ת)

    ארנון, 30/04/07 18:36

  • 75.

    ועדה בלי שיניים,אבל עם מסקנות. (ל''ת)

    רובי, 30/04/07 18:35

  • 74.

    ליברמן שואל את שלאף מה צריך לעשות עכשיו מה האינטרסים (ל''ת)

    של הרוסים, 30/04/07 18:35

  • 73.

    מטריד אותי החשש

    אצבעוני, 30/04/07 18:35

    שאם בעתיד נמצא במצב שבו תדרש החלטה האם לצאת למלחמה מיידית או לא, שמקבלי ההחלטות יפחדו להחליט (בגלל הוועדה הבאה )ויבחרו אוטומטית,בלי שקול דעת, בשב ואל תעשה.הפתרון הוא אולי שכל ראש ממשלה,שר בטחון ורמטכ''ל ידאגו להיות מוכנים כל הזמן עם תשובה בדוקה לשאלה:האם צה''ל מוכן וערוך למלחמה אם תפרוץ היום(בכל חזית פוטנציאלית).

  • 72.

    אלי ישי חוגג על האתנן של טולמרט מה אכפת לו מדינת ישראל (ל''ת)

    יש גולה, 30/04/07 18:34

  • 71.

    מה עם ועדת חקירה על ההתנתקות? (ל''ת)

    דודו, 30/04/07 18:31

  • 70.

    הצעת חוק : איסור על חברי קדימה לשמש בכל תפקיד ציבורי (ל''ת)

    לעולם, 30/04/07 18:31

  • 69.

    איייאייאייאייאיי (ל''ת)

    אולמרץ, 30/04/07 18:29

  • 68.

    אולמרט מצויין!! אין היום תחליף לאולמרט!!! ספק עם ב-2010

    2010 יהיה!!, 30/04/07 18:28

    קדימה היא מייצגתאת רוב העם!!!
    התחליף, הוא ממש מסוכן, ומושחת!!!

  • 67.

    המטרה: 100000 תגובות שקורות להתפטרות!

    גיא, 30/04/07 18:26

    תגיבו תגיבו תגיבו

  • 66.

    כשל זה לא קיצור של כישלון - או שזאת מילת (ל''ת)

    יפיוף, 30/04/07 18:26

  • 65.

    אולמרט - גדול עליך

    דוד, 30/04/07 18:25

    אתה מפסיק מיד לעבוד אצלנו . אתה לא מסוגל לתפקיד כזה .לא מקצועית -על פי וינוגרד - ולא מוסרית -על פי לינדנשטראוס

  • 64.

    בניגוד לעמדתי הראשונית,אני מתכוון להסיק מסקנות אישיות:פרץ לא ימשיך

    אהוד אולמרט, 30/04/07 18:24

    בתפקידו כשר בטחון.אני אמשיך לתפקד כראש ממשלה.

  • 63.

    עם ישראל: לצאת לכיכרות! לצאת לרחובות! להפגין עד שהממשלה תלך (ל''ת)

    הבייתה, 30/04/07 18:24

  • 62.

    ממשלת ישראל, וכל אחד מחבריה, לא פעלו מתוך שיקול דעת, זהירות...

    דוח וינוגרד, 30/04/07 18:21

    זה לא שזה מפתיע במיוחד. הרי אנחנו יודעים מי ומי היושבים בממשלה.
    בראשות הממשלה יושב עסקן כושל, שהצליח להפווך את עיר הבירה של ישראל לעיר הכי עניה בארץ, בעוד הוא מצליח לצבור עוד ועוד נכסים וממון.
    במשרד הבטחון יושב יו''ר הועד, שאחת לכמה זמן בא לו להוריד איזה שאלטר.
    את משרת שרת החוץ מייאשת אשה שלא יודעת לדבר אנגלית (לא, בידיים זה לא נחשב), ושכישוריה מתבטאים בגלגול עיניים ובמסע יחסי ציבור של עיתונאי חצר.
    שר המשפטים בתקופת המלחמה היה חייב, ממש בדרך לישיבת הממשלה, לנשק קצינה בכח. ככה סתם.
    שר הפנים הוא עוד עסקן דגול של בית''ר ירושלים.
    המשנה לראש הממשלה והשר לענייני פרס, דואג בעיקר לנסיעותיו האינסופיות לחו''ל, ואם אפשר לארגן איזה שיקום מפלגה הוא לא יתנגד. לא משנה איזו מפלגה, העיקר שהוא יעמוד בראש באופן זמני כדי לשקם.

  • 61.

    בואו ונודה על האמת, הציונות לא מסוגלת להוציא מנהיגים ראויים,

    ציון ירושלמי, 30/04/07 18:20

    כשקמה התנועה הציונית והעמידה בראשיה כופרים בדת היהודית היה ברור לכולם המצב
    גדולי ישראל הזהירו את העם ממנהיגיו אלה
    עכשיו צריך להודות על האמת
    הציונות פשוט לא מסוגלת להוציא מנהיגים שיביאו לבטחון עם ישראל
    רק מדניות על פי הלכת ישראל היא שתביא את הבטחון,
    עדיף רמטכל דתי שר בטחון דתי וראש ממשלה דתי על כל אפשרות
    עובדה גם ועדה

    • בן-גוריון היה ראש ממשלה הכי טוב עם חזון - היו ימים חבר (ל''ת)

      אבל הם, 30/04/07 18:42

  • 60.

    אולמרט חייב ללכת הביתה!!! (ל''ת)

    צלי, 30/04/07 18:20

    • לא חייב לך כלום !!! (ל''ת)

      אולמרט, 30/04/07 18:29

      • לא חייב... חובה עליו (ל''ת)

        נינט, 30/04/07 18:55

  • 59.

    איפה כל אלו שכינו את חברי הוועדה מריונטות של אולמרט?תתנצלו!! (ל''ת)

    @@@@, 30/04/07 18:20

  • 58.

    השתגעתם... את ביבי אתם רוצים

    הירושלמים, 30/04/07 18:18

    הוא כבר הרס את המדינה. אתם רוצים שוב.

    • ביבי היה ראש ממשלה גרוע, אבל לא כמו אולמרט!

      יאיר, 30/04/07 22:42

      נכון, הוא עשה הרבה שטויות שנבעו חוסר הנסיון שלו, אבל הוא לא היה ראש ממשלה גרוע כמו אולמרט! אף ועדת חקירה לא קמה כדי לחקור ארועים שהוא היה מעורב בהם.
      אני מקווה שיהיה ראש ממשלה אחר, לא ביבי, ולא ברק, אבל אי אפשר להגיד על ביבי שהוא הרס את המדינה יותר ממה שאולמרט הורס

    • מאז 1993 ואוסלו רק בקדנציה של ביבי לא היה טרור אני רוצה את ביבי !!!

      Human Being, 30/04/07 23:02

      לא יודע בשביל מי אתה עובד ? אולמרט / קדימה או אילון - ברק / העבודה.
      אבל אני אומר לך דבר אחד חברי חסר יכולת מחשבה עצמית.

      במה ביבי הרס את המדינה ? בזה שאך ורק בכהונה שלו לא היה טרור והיה שקט ובטחון, שהרגשתי בטוח ללכת ברחוב ולא להיתפוצץ.

      במה הוא הרס את המדינה בכלכלה ? שהוא הפך את כלכלת ישראל לשוק חופשי סוף סוף, הרי אפילו סין הקומוניסטית כבר עשתה את המהלך הכלכלי הזה. הכלכלה היום בכל המדינות בעולם היא חייבת להיות פתוחה וחופשית כדי שתוכל להישתלב בצורה הטובה ביותר בכלכלה הגלובלית שכל מדינות העולם חלק ממנה.

      אין ברירה.

      תחשוב קצת ואפילו אם אתה לא אוהב מישהו או אפילו לא מסכים עם האידיאוליגיה הפוליטית שלו אתה חייב ליבחור בו אם הוא האופציה הטובה ביותר כרגע למדינה שלנו.

      וביבי הוא האופציה היחידה כיום.

  • 57.

    ממליץ בחום על הסרט שבלינק למטה (ל''ת)

    אחלה סרט, 30/04/07 18:14

  • 56.

    ההר הוליד עכבר.מי שציפה,והיו הרבה, שרה''מ יצטרך להתפטר נחל אכזבה מרה (ל''ת)

    אף אחד, 30/04/07 18:14

  • 55.

    43 מיליארד על האי בטחון מי גונב את הכסף ?? (ל''ת)

    פרץ וכנופיית, 30/04/07 18:07

  • 54.

    לקח הוועדה 9 חודש לגלות משנסרלה ידע שיש לנו 3 טירונים (ל''ת)

    בן סורר, 30/04/07 18:05

  • 53.

    הפגנת ענק ביום ה'- אסור לההעדר

    קדימה מהתחלה, 30/04/07 18:02

    הגיע הזמן לפעול. כל יום שהצוות הזה נשאר הוא פשע

    • אפשר לדחות? אני בפגישה חשובה. (ל''ת)

      אולמרט, 30/04/07 18:22

    • ההפגנה הדבילית הזאת תנחל כישלון קולוסלי (ל''ת)

      ארץ נהדרת, 30/04/07 18:33

    • לכל מי שמזלזל בהפגנה, אנא מכם, הקדישו דקה וקיראו

      יאיר, 30/04/07 22:43

      שלום לכם, גם אני תמיד מזלזל בהפגנות ולא מאמין בהן.
      אתם צודקים, הן לא תורמות בדרך כלל לשום דבר.
      אבל הפעם , יש אולי סיכוי שאתם תוכלו להיות חלק ממהלך הסטורי, אם רק תקדישו כמה שעות מהחיים שלכם ביום חמישי ותבואו להפגנה.
      אם נצליח, תוכלו לספר לילדים ולנכדים שלכם שאתם הייתם חלק ממהלך הסטורי גדול, זה לא שווה כמה שעות מיום חמישי בערב?

  • 52.

    ציטוט מן הדו''ח, או מדוע היה עדיף ועדת חקירה ממלכתית

    איתן'לה, 30/04/07 18:02

    ''יש שמאבקם מתרכז בכך שמי שכשל - לדעתם - ייקח אחריות ויפנה את מקומו. אחרים רואים בשבר זה הזדמנות : ליקויים חמורים, בהרבה רמות, התגלו במלחמה שלא היתה קיומית. חיוני שההלם הזה יביא אותנו לתקנם בטרם ניקרא לאתגר חמור יותר. אנו גוזרים את דרך עבודתנו מן הגישה השנייה.''

  • 51.

    להכין יותר עצים בלג בעומר לנוכל ולמשופם (ל''ת)

    מתבוסה עכשיו, 30/04/07 18:01

  • 50.

    לא צריך את וינוגרד כדי להראות את הכישלון שלהם

    ש.לוין, 30/04/07 18:01

    מספיק לשדר את מאורעות המלחמה כפי ששודרו כל יום בטלוויזה את הטילים המתפוצצים על ערי ישראל, את הצבא המתוזז לכאן ולשם בלי לדעת מה המשימה את הרמטקולו את פרץ ואת אולמארט שהייטיבו להסתתר , את ההזחה הפושעת של העורף . את כל זה חווינו כל יום במשך החודש המסוייט הזה כששני מליון אנשים בורחים מבתיהם והמלונות באילת עושקים אותם כהוגן. ראינו גם את גברת מסעודה נמקה במקלט מצחין בקרית שמונה במשך חודש תמים , אבל היו גם יפי נפש שבאו ממרכז הארץ להביא לאנשים לחם ובידור אלה לא היו מהממשלה או מהמדינה היו אלה אזרחים. אז מי צריך את וינוגרד כל הציבור הישראלי הוא וינגורד אחד גדול.

  • 49.

    ב2010 יש בחירות!!! וועדה זו היא קשקשת, ואין אפשרות ליישם המסכנות!!!

    סוף הדרך 2010, 30/04/07 18:00

    מילחמות לפי הספר יש בשוודיה!! כאן זה מיזרח תיכון, והתרבות שלנו בתגובה 100% ככה צרי להלום באוייב!!!

  • 48.

    יאלה נתניהו קח פיקוד וזרוק את

    מדינת ישראל, 30/04/07 17:58

    האומללים האלה מהכנסת, כל רגע שהם שם אין ביטחון למדינה.

    • מה אני עבד שלך? (ל''ת)

      נתניהו, 30/04/07 18:13

  • 47.

    אולמרט - לך לאחד מן הבתים שלך (ל''ת)

    עדו, 30/04/07 17:58

  • 46.

    וינוגרד מבקש ממכם לפעול מייד (ל''ת)

    רק גיליוטינות, 30/04/07 17:57

  • 45.

    מליאת ממשלה פושעת אמר וינוגרד (ל''ת)

    ואתם תשתקו, 30/04/07 17:56

  • 44.

    הנה מכל הכתבות והראיונות מוביל השמאל ש

    גיל גיל, 30/04/07 17:56

    הכשל היה שא-ס-ו-ר לנו לצאת יותר למלחמות. במקום להצביע על אי מוכנות של המדינה להגן על עצמה, כאילו ''פגיעות קטנות'' אפשר ''להכיל''
    במקום להבין שאם שותקים על פגיעות קטנות הן תופחות בסוף להשבתה של שליש המדינה. השמאל יודע להטיף על תופעות בימין ש''צריך להרוג אותם כשהם קטנים''. אך חלילה לא כשמדובר על האויב הערבי.

  • 43.

    כי תעביר ממשלת זדון מן הארץ (ל''ת)

    אודי, 30/04/07 17:55

  • 42.

    וזה עוד בא מועדה שאולמרט מינה

    פרצלא חמינדוס, 30/04/07 17:54

    תארו לכם מה היו המסקנות, עם הועדה הייתה ממונה ע''י הציבור

  • 41.

    ערוץ 1 הערוץ הפרטי של אולמרט ואתם משלמים את האגרה (ל''ת)

    אידיוטים, 30/04/07 17:54

    • אני לא (ל''ת)

      אלון, 30/04/07 18:25

  • 40.

    בתי דין שדה ולבעוט אותם לעזאזל (ל''ת)

    מייד, 30/04/07 17:52

  • 39.

    הביתה.

    איטה, 30/04/07 17:49

    מילה אחת: הביתה

  • 38.

    דו''ח וינוגרד על רה''מ: כשל חמור הנוגע לאי הפעלת שיקול דעת, אחריות (ל''ת)

    וזהירות, 30/04/07 17:47

  • 37.

    אבל היה לו נאום מקסים

    מוני, 30/04/07 17:47

    אבל היה לו נאום מקסים
    איך אפשר לוותר על רוה''מ כזה שיודע לנאום

    עד כאן

  • 36.

    מה זאת אומרת שר הביטחון לא וידא את מוכנות הצבא??

    אחד מהדרום, 30/04/07 17:44

    וידא, ועוד איך וידא. 3 שבועות אחרי שנכנס לתפקיד, שזה חודש ושבוע לפני המלחמה, פרץ תיקן טעות טרגית של הקודמים לו והורה לצה''ל להשיג מערכת מיגון מקטיושות. כל הגנרלים המהוללים לא הבינו שהקטיושות הם איום אסטרטגי, ורק הוא, שגר בשדרות המופגזת בבית לא ממוגן, מבין מה זה ביטחון אמיתי. שר ביטחון צריך להבין, קודם כל, מה זה ביטחון! כדי להשיג ביטחון – בשביל זה יש צבא וחיילים.

    • אתה צודק ב 100% .

      שימי, 30/04/07 17:54

      הדבר היחידי שיכול היה לנטרל את הקטיושות, זה המערכת ליירוט קטיושות. זה כבר היה צריך להיות אצלנו מזמן, אבל שרי הביטחון הקודמים והרמט''כלים הקודמים לא פעלו בשביל זה. שר הביטחון היחידי שהתחיל לפעול וגילה התעניינות זה השר פרץ. וזה היה לפני המלחמה.

      • זה היה שבועיים לאחר פרוץ המלחמה!

        חכם לאחר מעשה, 30/04/07 18:29

        אל תבלבלו את המוח.
        השפם הזה לא מבין דבר וחצי דבר בבטחון.

        • אתה מבלבל את המוח !

          שימי, 30/04/07 19:26

          זה היה שבועיים לפני המלחמה.
          אלה שכן מבינים בביטחון לא עשו כלום בשביל זה. פרץ הוא שר הביטחון היחידי שכן עשה.

    • אתה טועה ב 100%. (ל''ת)

      שימי, 30/04/07 18:14

    • ואיך זה קשור לכשלי המלחמה עצמה?

      שניר, 30/04/07 22:00

      אפילו פה הוא עוזר לאזרחים אבל במלחמה עצמה כזאת בין חיילים אין לו מושג ושם הכישלון לא בקטיושות ודי לבלבל את המוח אף אחד לא האשים אותו בכישלון בצפון האשימו אותו בכישלון המלחמה שהייתה בלבנון יחי ההבדל הדק
      וסתם כדרך אגב מיגון קטיושות בתקופת מופז הייתה מיותרת הם היו צריכים להבין מה לעשות עם יש''ע לא עם לבנון כמו שאומרים נעבור את הנהר ונטפל בבעיה הבאה

  • 35.

    אולמרט שיא החוצפה . אתה חיב ללכת ומיד! (ל''ת)

    אזרחית, 30/04/07 17:42

    • לא רוצה ולא רוצה. (ל''ת)

      אולמרט, 30/04/07 17:46

    • ממש לא חייב (ל''ת)

      אלון, 30/04/07 18:22

  • 34.

    אולי תתפטר כבר אולמרט נו!! (ל''ת)

    עירית האחראית, 30/04/07 17:40

    • לא רוצה ולא רוצה. (ל''ת)

      אולמרט, 30/04/07 17:46

    • אולי לא (ל''ת)

      אלון, 30/04/07 18:22

  • 33.

    ראש הממשלה

    משה ד., 30/04/07 17:40

    ראש הממשלה צריך להיתפתר מהכיסה כי ממשלת זדון תעביר מן הארץ כל הכבוד לועדת ונוגרד

  • 32.

    וועדת קשקשנים!!!לעולם לא יבוצעו מסכנות הוועדה!!! אין חייה כזואת!1

    סוף הדרך, 30/04/07 17:40

    אני מציע לכל הקופצים לילמוד את המסכנות, ולהבין שככה זה לא עובד!!
    וככה זה לעולם לא יעבוד!!
    הרוב לא הכל קישקושים!!!

  • 31.

    אני מתנצל בפני וינוגרד על שלא בטחתי בהם (ל''ת)

    סליחה סליחה, 30/04/07 17:39

  • 30.

    הם אוספים עצים לל''ג בעומר,כל הפוליטרוקים ובעיקר בטמבלביזיה.

    יגאל כהן, 30/04/07 17:36

    שוב הם מנסים לשלוח את האספסוף לרחובות.
    והם לא מבינים כמה הם פתטיים.
    האספסוף לא יצא לרחובות.
    האספסוף יותר אחראי מהם ומבין שממשלה בוחרים בקלפי.

  • 29.

    קדימה יקרה(בלי טיפת ציניות)--חובה לקבל את דו''ח הוועדה ולהתפטר

    כדי להחזיר, 30/04/07 17:34

    בלי קשר אם הם צודקים בניתוח .

    זמנים משוגעים ,אבל ככה זה כרגע.

    ושוב-באהבה ל''קדימה'' ודרכה-אבל אין ברירה אלא להתפטר ולהקדים בחירות.

    • ומה יהיה במקום (ל''ת)

      אלון, 30/04/07 18:20

    • לא רוצים. (ל''ת)

      קדימה, 30/04/07 18:30

  • 28.

    בואו בהמוניכם להפגנה ב 3 למאי כיכר רבין 1900 אולמרט הביתה !! (ל''ת)

    עידן, 30/04/07 17:31

    • אולי לא (ל''ת)

      אלון, 30/04/07 18:19

    • אפשר להפגין איתכם? (ל''ת)

      אולמרט, 30/04/07 18:32

  • 27.

    ממשלה פושעת אמר וינוגרד (ל''ת)

    כולם, 30/04/07 17:30

    • אמרתי את זה לפני 9 חודשים

      אלון, 30/04/07 18:19

      וידעתי מראש לפני שנשבעה. עוד לפני הבחירות ברגע ששינוי לא נבחרה היה ברור שתקום ממשלה דמיקולו

  • 26.

    פשוט ביזיון אולמרט הבית!!

    אופיר בר, 30/04/07 17:30

    מה יהיה במלחמה הבאה אולמרט מסוכן!!

    • אתה הביתה !! (ל''ת)

      אולמרט, 30/04/07 17:47

    • אני ממש לא בעד אולמרט (ראה תגובה קודמת) אבל

      אלון, 30/04/07 18:14

      דוקא היום אולי הוא היחידי שלא מסוכן. אלא אם כן יש לך מישהו שאני לא חושב עליו

  • 25.

    אולמרט העם איתך

    אורי, 30/04/07 17:30

    יש אמון

    • יש אמון שמה

      אלון, 30/04/07 18:12

      שהוא יגנוב ממך, שהוא ישגה שוב

  • 24.

    אולמרט וממשלתו נכשלו

    ליאורה אביב, 30/04/07 17:28

    רוצים בחירות עברנו גיהנום במלחמה

    • ומי יבחר לדעתך

      אלון, 30/04/07 18:11

      אין לנו, לצערי, אופק מנהיגותי. הולך ופוחת הדור

  • 23.

    אולמרט בלי ספינים מנהיג לא שקול הביתה (ל''ת)

    אזרח רגיל, 30/04/07 17:27

  • 22.

    אולמרט יוביל קדימה

    אלברט, 30/04/07 17:23

    הכשלים הם של ביבי ומופז המנותקים.

    • הכשל העיקרי הוא

      אלון, 30/04/07 18:10

      אי היכולת שלנו להפגיז אוכלוסיה ''חפה מפשע'', אי היכולת שלנו או הרצון לגרום לצד השני להכנע ללא תנאי

      • תגיד לנו, אלון:

        טוקבק בחינם, 30/04/07 18:27

        כמה אולמרט משלם לך פר תגובה?

        זה משתלם כלכלית, אפשר לצאת לפנסיה?

  • 21.

    פחחחחחחחח שיקול דעת אלק. (ל''ת)

    יונתן, 30/04/07 17:22

  • 20.

    צריך לתת לראש הממשלה אולמרט גיבוי נרחב

    רועי, 30/04/07 17:21

    אסור להגיע למצב של חוסר יציבות פוליטית.

    • נכון! חייבים יציבות פוליטית! חייבים לגבות את אולמרט (ל''ת)

      חסן, 30/04/07 23:02

  • 19.

    אולמרט למרות הכל עדיף על כל האחרים

    אורנה, 30/04/07 17:20

    צריך לזכור שכולם ליבו את האש. אפילו יוסי ביילין תמך במלחמה בשלב הראשוני.

    • מה הקשר לכולם הוא הראש והוא אחראי (ל''ת)

      אלון, 30/04/07 18:00

  • 18.

    אולמרט אחראי והוא שילם כבר את המחיר

    ארז, 30/04/07 17:19

    עכשיו צריך לתת לו לעבוד.

    • הנה הוא כבר מתחיל (ל''ת)

      אלון, 30/04/07 17:59

    • שיעבוד במקום אחר. לא אצלנו (ל''ת)

      אנחנו מפטרים, 30/04/07 23:02

  • 17.

    ממשלת אולמרט נכשלתם התפטרו!!

    אלינוי, 30/04/07 17:19

    ממשלת אולמרט נכשלה קחו אחריות רוצים בחירות!!

    • הצחקת אותנו ! (ל''ת)

      ממשלת אולמרט, 30/04/07 17:48

    • ומה יהיה אחורי זה? (ל''ת)

      אלון, 30/04/07 17:58

      • לאלון השמאלן התמים, מה יהיה אחרי

        ד, 30/04/07 21:28

        זה? אדם שפוי ולא פנטזיונר... אדם אחראי ולא אחד שעובד על העם לפי המלצות יועצי תדמית

  • 16.

    ביבי הצילו

    הרדופ, 30/04/07 17:18

    גנבו לנו את הממשלה. יושבים בה פושטקים.

  • 15.

    אולמרט יצא כושל גדול !

    אבל, הוא רק כשל, 30/04/07 17:17

    לכן הוא יכול להשאר ראש ממשלת ישראל ולהמשיך לדאוג לנכסיו ולנכסי מקורביו.
    רווח לנו !

  • 14.

    עמונה עמונה עמונה עמונה עמונה עמונה עמונה עמונה עמונה (ל''ת)

    עמונה עמונה, 30/04/07 17:17

    • בדיוק! (ל''ת)

      אם עבריה, 30/04/07 18:36

  • 13.

    כלם מניחים שמשום שידוע ששר הבטחון הוא אפס לא היה מה לצפות ממנו...

    שייעוף גם האפס, 30/04/07 17:16

    כלם מניחים שמשום שידוע ששר הבטחון הוא אפס לא היה מה לצפות ממנו...
    שייעוף גם האפס עם השפם!

  • 12.

    לזרוק אותם מכל המדרגות של הכנסת

    מחדל, 30/04/07 17:16

    עם בעיטה בתחת.

  • 11.

    מה שהוועדה בעצם אומרת זה :

    בועז, 30/04/07 17:15

    בלה בלה בלה ....
    זו הייתה ועדה מיותרת לגמרי.

    • תשעה חודשים 12 מיליון מה שכולם ידעו מראש (ל''ת)

      אלון, 30/04/07 17:57

  • 10.

    ממשלת סמי וסוסו

    פיני, 30/04/07 17:14

    בושה וחרפה, הם עוד חושבים להישאר,

    • העיקר שאתה נשאר (ל''ת)

      אלון, 30/04/07 17:56

  • 9.

    אין מנוס: ראש הממשלה ושר הבטחון חייבים להתפטר מתפקידם. (ל''ת)

    הציבור, 30/04/07 17:13

    • ומה? ומה יהיה אחרי זה? מי יהיה רוה''מ (ל''ת)

      אלון, 30/04/07 17:56

      • תבין שאולמרט לא נבחר ע''י העם הוא מונה ע''י שרון ולא היה מספיק זמן

        מנחם, 30/04/07 19:11

        לפני הבחירות לבחור בצורה מסודרת מחליף מתאים לשרון. אז קבלנו מה שתמיד מקבלים כשמחליטים החלטות חפוזות לדברים חשובים. שהעם יחליט, ברק, ביבי או כל מועמד אחר שברור שהוא עדיף על אולמרט

  • 8.

    תתפטרו חולרות (ל''ת)

    רופא כללי, 30/04/07 17:13

  • 7.

    את המנצחים לא חוקרים

    אילן, 30/04/07 17:12

    הנקודה התחתונה היא שאם היינו
    מנצחים במלחמה לא היתה שום וועדת חקירה.
    עצם היותו שמלאני ויפה נפש גרמה לכשלון.
    בפעם הבאה שיפציץ בלי לחלק פליירים לפני כן.

    • מה שהרבה לא מבינים הוא

      אלון, 30/04/07 17:55

      שניצחנו במלחמה אבל הספסדנו בתפיסה ברגע שאולמרט נכנע ל 1701שהיא הסכם מביש למדינת ישראל. במילים אחרות חצי עבודה (וגם היא לא כל כך טובה) גרועה מאי עשיה

      • Exactly so! (ל''ת)

        Avnera, 30/04/07 18:45

  • 6.

    עכשיו אולמרט והממשלה יגרמו למלחמה כדי לרצות את הימין (ל''ת)

    אשר, 30/04/07 17:12

  • 5.

    אולמרט אשם במותם של 116 חיילים ו- 43 אזרחים ישראלים

    ערן, 30/04/07 17:10

    אולמרט אשם במותם של ילדים רבים ואזרחים רבים לבנונים.

    • מה היית עושה במקום

      אלון, 30/04/07 17:52

      איך היית פותר את בעית החיזבאלה

      • לא יודע לכן אל תבחר בי כראש הממשלה ולא כשר הביטחון (ל''ת)

        מנחם, 30/04/07 19:03

  • 4.

    אולמרט ופרץ הביתה

    פרצלציה, 30/04/07 17:09

    שני קופים שאחראים למחדל הבזיוני
    יאלה תעופו לנו מהעיניים גועל נפש.

    • ומי יבוא במקומם (ל''ת)

      אלון, 30/04/07 17:51

      • הבן שלי בן עשר יותר טוב מהם. רק לא הם (ל''ת)

        גם אתה וגם אני, 30/04/07 23:01

  • 3.

    לך הביתה, שחרר אותנו מעולך, אולמרט!!! (ל''ת)

    חיים, 30/04/07 17:07

    • לא רוצה ולא רוצה. (ל''ת)

      אולמרט, 30/04/07 17:50

  • 2.

    רוצים בחירות עכשייו

    איינך, 30/04/07 17:06

    רוצים בחירות . אין ביטחון אם ממשלה מופקרת.

    • ומי אתה רוצה שיבחר (ל''ת)

      אלון, 30/04/07 17:50

      • רק ביבי. אין כמו ביבי (ל''ת)

        נסראללללה, 30/04/07 18:03

        • בבקשה רק לא ביבי

          אלון, 30/04/07 18:24

          מן הפח אל הפחת. ועוד ספחת שאנו מכירים. לא תודה

          • לא סבלתי את ביבי כראש ממשלה ובחיים לא אצביע ליכוד אבל...

            יאיר, 30/04/07 22:48

            איך אתה בכלל משווה את הנזקים שהוא עשה לעומת מה שאולמרט עשה בתקופתו?
            נכון, בתקופתו מתו חיילים בלבנון, והיה את ארועי מנהרת הכותל שהוא נהג בהם בפזיזות ולא הקשיב למערכת הבטחון, אבל ארועי מנהרת הכותל נגמרו רק עם 13 חיילים הרוגים.
            נכון, ביבי דיבר בפלגנות כלפי חלק מהעם (כמו האמירה ''השמאל שכח מה זה להיות יהודים'' ו''יש שמאלנים פה בקהל'' ו''הם מ-פ-ח-ד-ים'' ) ודיבר על האליטות מרחביה , כשהוא בעצמו בן לאליטות וגדל ברחביה, אבל.... הוא לא הסב בשנה אחת מהקדנציה שלו כל כך הרבה נזק כמו אולמרט! אין תקדים לזה!

  • 1.

    אולמרט כנס אני רוצה להגיד לך

    ערבי גאה, 30/04/07 17:04

    משהו

    לא לקנות מאיתנו כלום

    לא לתת לנו שקל אחד
    במיוחד האשכנזים שקונים מאיתנו קבוע


    יפו
    לוד
    רמלה
    עכו העיר העתיקה
    חיפה ואדי ניסאנס
    נצרת

    • קשקשן, לך תראה מה למדו מדינות ארופה

      חיים, 30/04/07 19:53

      יש ליותר מדי אנשים כאן ראש דפוק, הכי גרועים הם מנהיגים דתיים שבגללם שפיכות הדמים הזאת, אין להם אלוהים, ושונאי אדם הם.