• 48.

    ושוב - למה רק ביהדות? (ל''ת)

    יריב, 01/05/07 20:59

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אני הייתי שם

    חיפאי, 01/05/07 00:46

    למשטרה לקח שעתיים להגיע.
    אחד האזרחים נפצע קל ממכות שהערבים נתנו לו. כמובן ששום כלי תקשורת לא פרסם כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    למה כתבה זו מתפרסמת ביהדות???

    גרשון, 30/04/07 19:49

    רק לדתיים איכפת מבטחון המדינה? תגידו נפלתם על השכל?

    הגב לתגובה זו

    • כן. רק לדתיים אכפת. עצוב, אך זה המצב (ל''ת)

      ש, 30/04/07 22:47

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    במשטרה חזקים רק בגירוש יהודים ,הפחדנים היו צריכים את כל מניפי הדגל

    אריה, 30/04/07 13:22

    גירוש יהודים ממשלה כושלת שחיתות בממשלה ובכל המנגנונים,שחיתות במשטרה את כל אלה מנצלים הערבים מרימים ראש פוגעים בבטחון המדינה ואין מרים קול אם מניםים דגלים של אשף ואין הם נאסרים מיד לכמה עשרות שנים ...חברי כנסת בוגדים במדינה וכל שני וחמישי טסים למדינות אויב מבלי תת את הדין אז למה למה שהערבים לא ירימו ראש וינצלו את הדמוקרטיה שהם חיים בה .לכויי טובה אלה צריך להחזיר כלשונם לבטל מיד כל הטבות שהמדינה משלמת. ביטוח לאומי, קצבות ילדי. לימוד חינם אומברסיטאות רק למי ששירת הבניהם בצהל,כי לא יכול להיות שכ60 אחוז מהסטודנטים הם ערבים ולחיילי צהל אין יותר מקום. לפי התנהגותם אין הם ראויים לשירותים שהמדינה נותנת ומשקיעה בהם והם בכלל לא מכירים בה.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    נקודה חשובה מאוד שעולה מן הכתבה, שימו לב

    חשוב, 30/04/07 12:47

    לערביי ישראל יש טרקטורונים, אופנועים, סוסים. הם לבושים במיטב האופנה. הם אנשים שבונים טירות פאר מכוערות עם ארבע קומות שהורסות את יערות הצפון. הם אנשים עשירים. מעניין למה בדוח העוני תמיד מתבכיינים שהערבים עניים. איכשהו תמיד כשאני פוגשת אותם הם נראים לי יושבים מצויין.

    הגב לתגובה זו

    • כי הם לא מצהירים על הכנסה

      מובי, 30/04/07 14:54

      וכך גם לא משלמים מיסים
      וכך כל המיליונרים האלו החפצים בהשמדתנו מקבלים מאיתנו תמיכה וסעד.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    דווקא במצבים כאלה הייתי רוצה לראות את ''כהנא חי'' ונוער הגבעות

    ערן, 30/04/07 10:52

    מישהו שיחזיר מלחמה. אי אפשר להישאר אדישים לזה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    בחרת קדימה קיבלת אחורה

    ראובן, 30/04/07 09:34

    בחרת קדימה קיבלתה אויבי ישראל שמרימים ראש .להבא נדע למי להצביע

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    shame,shame,shame-

    downunder, 30/04/07 03:47

    where are the f..ing authorities??
    all those in the pcitures should be persecuted,their citezenship taken away,and than deported to thier brethern in the territories-they do not deserve to live in our demoacratic land.
    if the government will do nothing about it-than we lost all our rights to the land of israel.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    NRG למען המדינה

    מוטי, 30/04/07 01:24

    נורה אדומה לוהטת מתרחשת למול עינינו ואתם (תקשורת) טומנים ראשים בחול. קחו אחריות והפיצו אינפורמצה בצורה גלויה שהרי לכתבה זאת אין שום קשר ליהדות!! במקום למלא מחר את האתר בועידות וינוגרט הציגו את המתרחש על הקרקע ולא במגדלי השן וטובה השעה לקבל אחריות.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    גזען

    אורי, 29/04/07 23:35

    הערבים הם אזרחים בדיוק כמוך דורון, תפנים.
    ממה שאתה מתאר אני מקבל תמונה של אזרחים שיצאו לחגוג בטבע, אתה לא אוהב את האידאולוגיה שלהם? אתה לא אוהב את הפרצוף שלהם? זו הבעיה שלך וזה בטח לא תפקיד המשטרה (אני מבין שעליך איש לא איים) תיאור ההחגיגה הוולגרי לא חורג ממה שקורה בכל חלקי הארץ, אבל מה שהפריע לך זה שמדובר על ערבים... ומה זה אומר, כבר ציינתי בכותרת...

    הגב לתגובה זו

    • נכון, אם להגן על עצמנו זה אומר להיות גזען

      א., 30/04/07 02:57

      אז אנחנו גזענים
      סתם שתדע, מה שהלך שם זה לא סתם נופש של ערבים עם דגלי אשף ביד אלא התפרעות שלהם כלפי יהודים שהיו שם באזור
      נראה איך תגיב כשבסביבות 4000 ערבים יקיפו אותך ויציקו לך, האם גם אז תשב אתם עם מקטרת שלום?
      אתה ושכמותך גזענים , רוצים להשמיד אותנו ואתם נותנים את הגרון לשחיטה
      וחוץ מזה שהם לא חגגו, הם היו באבל, על מה? על זה שהם לא הצליחו להרוג אותנו? על זה שהם התרברבו שבתינו יהיו שלהם ולבסוף הם ברחו מכאן כמו שרק ערבים יודעים לברוח?
      במשך חמישים שנה חלק מהעם הזה חיי באשליה שהם חברים שלנו, אין דבר כזה! הם לא חברים שלנו וגם לא יהיו מקסימום יחסים של שכנים שזה אומר: הם שם (שם שם רחוק בצד שני השני של הירדן במקרה הרע) ואנחנו כאן עם עצמנו חברים אחד של השני
      אני מקווה שלא תצטרך לעבור חוויה כמו של כותב המאמר כדי להתפכח

      הגב לתגובה זו

    • נראה לי שקצת התבלבלת!

      מאיה, 30/04/07 12:03

      מי שגזען הוא הערבי! הוא לא אהב לראות את הפרצוף של דורון והיה שם גם מקרה אלימות לידיעתך, וילד פתח את השפה והתקיפה באה רק מצד הערבים! לזה לא צריך להזמין משטרה?!? ועל זה שהם אזרחים בדיוק כמוהו- ראינו כמה הם שמחים ביום העצמאות ואיך הם מניפים את הדגל- לא משנה אם זה הדגל של א''שף- הוא לפחות לא אויב של ישראל, נכון? אני בטוחה שזה מה שתאמר! אתה חי בבועה!

      הגב לתגובה זו

    • ככה ערבים חוגגים - התפרעות, מכות (ל''ת)

      יריב, 01/05/07 01:38

      הגב לתגובה זו

    • ל-39 מה הקשר???

      אני, 04/05/07 18:32

      ל-39
      ראית מה רשמת מצחיק אתה
      אתה יודע למה הם הפגינו??
      את זה שקמה לנו מדינה הם יעני מתנגדים
      מה הקשר לזה שדורון לא אוהב את הפרצוף שלהם אה??
      הם אולי אזרחים במדינה אבל הם מתנגדים להקשמת המדינה הם לא רוצים שתיהיה לנו מדינה
      אין קשר לזה שלא טוב לי עם הערבים....

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    למה זה מופיע רק ביהדות???????? (ל''ת)

    אריאל, 29/04/07 19:34

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ה''דו-קיום'' הכפוי גורם רק לשפיכות דמים הדדית...יש להפריד בין העמים!

    הפרדה, 29/04/07 18:25

    לקחת את שטח המנדט מ-1917, לשים קו באמצע - לפי הגודל של האוכלסיות, ולהעביר את היהודים מערבה מהקו, ואת הערבים מזרחה מהקו.
    אם בטוב, ואם בנחישות-ורגישות.
    חבל על אלפי המתים החפים-מפשע המהלכים בינינו. יהודים כערבים...
    הפרדה ושלום עכשיו!

    הגב לתגובה זו

    • שטח המנדט מ-1917 כולל גם את מדינת ירדן שהוקמה ב-1922...

      מסכים!, 29/04/07 18:35

      מסכים!

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    למה העיתון לא פונה למשטרה שתסביר למה היא פחדה להגיע (ל''ת)

    יעקב, 29/04/07 15:52

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    צריך היה לצלצל למשטרה,להגיד שיש שם מתנחלים שעושים פוגרום בערבים ואז (ל''ת)

    המשטרה היתה באה, 29/04/07 15:09

    הגב לתגובה זו

    • חותם על כל מילה שלך. (ל''ת)

      ד, 29/04/07 15:23

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    פלסטין ??!!! כנסו כנסו

    פלסטין, 29/04/07 15:03

    כן כן פלסטין ומי שנוח לו שישב בשקט
    מי שלא שילך קבנימט
    פלסטין היא מדינתנו .. אלקודס בירתינו
    פלסטין ערביה כך היתה וכך תשאר
    פלסטין .. פלסטין .. פלסטין .. פלסטין

    אתם חושבים שאתם עושים לנו טובה שאנחנו חיים בארץ אבל אתם לא , אנחנו חיים בארצנו וכל מילה היא מיותרת.. זה שאנחנו נתנו לכם לחיות בארצנו אתם נצלתם לרעה תחזרו לגרמניה שמה ידעו איך לטפל בכם

    הגב לתגובה זו

    • פלסטין - תצא תצא

      ישראל, 29/04/07 16:47

      פלסטין, תצא כבר מכאן!!

      הגב לתגובה זו

    • משוגעים

      א., 29/04/07 17:28

      חס וחלילה שמדינתנו היא מדינתכם הפלסטנים המשוגעים.
      היא שלנו ולא שלכם.
      אתם פשוט מקנאים ורוצים אותה.

      הגב לתגובה זו

    • פלסטין--ימח שמך!היית מת שכך יהיה... (ל''ת)

      יהודי גאה, 30/04/07 11:31

      הגב לתגובה זו

    • תחזרו לגרמניה שמה ידעו איך לטפל בכם

      נועם, 30/04/07 11:39

      אין כאן צנזורה?

      הגב לתגובה זו

    • קראו את תגובה 34 והכירו את האויב

      דב, 01/05/07 01:40

      ודעו עם מי יש לנו עסק - עם אנטישמים אלימים. כל השוויון שהם מבקשים זה רק מסיכה.

      כל הכבוד !! הסרתם את המסכה.
      רק צריך שהשמאלנים גם יבינו מי הכאילו-חברים שלהם.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    למה לא שמים את התמונות הללו בכתבה ראשית באתר

    שי, 29/04/07 14:59

    למה שמים את הכתבה הזאת רק ביהדות במקום לשים בגדול בכותרת ראשית?

    הגב לתגובה זו

    • כי זאת בעיה של יהודים.... (ל''ת)

      אבשי, 29/04/07 16:29

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    Olmert Perez

    El, 29/04/07 14:47

    do they get pay in youn hazmaut to keep the Jewish safe in there own country , and how come Israeli arabs can take non Israeli flag in Jewish land and make us know thatthey not afraid and when Israeli student gos in Jerusalem to cut his bills to get educated they israeli police cut his lags and stop hem any chance for real jewish leaders in the KNESET ISRAEL

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ככה זה התחיל ימי הבדולח ... תזכרו

    סתם יהודי, 29/04/07 14:45

    עברתי שם, פחדתי פחד מוות.
    פה
    בגליל
    יום אחד
    אולי כבר מאוחר
    להעביר את הכתבה לעמוד הראושן
    זה אזהרה
    אני ברחתי
    ואם יהיו הרבה כמוני
    זה הסוף של כולנו

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הם צודקים

    ישראלי ותיק, 29/04/07 14:30

    מישהו מצפה למשהו אחר מערבים?
    הרי הם אומרים בריש גלי שאם היו יכולים היו זורקים את כולנו לים ומקימים את פלסטין מהים עד לנהר.

    הבעיה היא שאנחנו מאפשרים את זה!
    למה לא הגיעו לשם ניידות משטרה לטפל במתפרעים?
    איפה היס''מ?
    רק עם יהודים אוהבי המדינה והעם אתם מסוגלים להתמודד אבל עם מי שקורא להשמדתנו לא???

    הם מנסים אותנו ולכן בשנה הבאה יהיה יותר גרוע.

    הגב לתגובה זו

    • כוחות הביטחון היו בחומש לעשות סדר... (ל''ת)

      מה אתה מתפלא?, 29/04/07 14:56

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    הערבים מריחים חולשה ופחד.זה מה שקורה

    ד, 29/04/07 13:55

    לנו מאז אוסלו.
    אנו בורחים ומפחדים,והם קולטים זאת.
    ומנגד יש יהודים שעסוקים במשרה מלאה להגן עליהם.

    זו רק ההתחלה,המשך יבוא.

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד כשהם מריחים פחד הם מרימים ראש

      אמנון, 29/04/07 21:36

      פשוט בושה למדינה שמדרדרת לשפל שלא יהיה ממנו חזרה לחורבן 3

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    הייתי באירוע דומה, זה היה מזעזע

    פולני, 29/04/07 13:52

    לפני שנה הייתי בפיקניק באתר היסטורי חשוב, ופתאום הגיע מצעד רעשני ומלא רעש ודגלים של אלפי נערים מוסתים, ששרו שירים לאומניים וצעקו סיסמאות גזעניות ומלאות שנאה.
    אני לא מבין איך נותנים לחברה האלה להפגין בפומבי, תוך פגיעה ברגשות המקומיים ותוך שלילת קיומם!
    חוצפה שכזאת!
    אגב, לאתר קראו אושוויץ.

    הגב לתגובה זו

    • מזועזעת - בת לניצול שואה

      א., 29/04/07 15:00

      אם זו התגובה שלך, חבל שלא נשארת שם!!!! כמוך אנחנו לא רוצים פה!

      הגב לתגובה זו

    • שרים שירים באוושויץ? גם לשם הגיעו פלסטינים (ל''ת)

      גיס חמישי, 29/04/07 15:12

      הגב לתגובה זו

    • היטבת למצוא לעצמך כינוי

      ד, 29/04/07 15:16

      הפולנים ידועים באנטישמיות שלהם,הרבה יותר עזה מהגרמנים.

      אז מה מתאים יותר ליהודי מתוסבך
      ששנאת עמו שיבשה את דעתו מלקרוא לעצמו פולני?

      הגב לתגובה זו

    • מה אכלת בפיקניק? (ל''ת)

      יהודים, 30/04/07 18:56

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    ועוד אמיר פרץ הכניס שר ערבי-לא נשכח ולא נסלח -אין שכל (ל''ת)

    חבל''ז, 29/04/07 13:51

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    תגיעו ללוד ביום העצמאות בשנה הבאה-זה עבר את הגבולות איככסס ערבים (ל''ת)

    חבל''ז, 29/04/07 13:50

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    יום עצמאות של מי בדיוק?

    פלסטינאי, 29/04/07 13:49

    בקרוב מאוד זה יהיה שלנו הפלסטינם
    ואתם עוד תראוֿ

    אני עם מס 8 הוא צודק ועם מס 14 הוא גם

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    בושה וחרפה שמפרסים כתבה כזו ב''יהדות''

    יעל, 29/04/07 13:46

    האם זה לא צריך להופיע בתחילת כל הכתבות?
    למה הגענו? צפו לוועדת וינוגרד גם בנושאים כאלה, זה יגיע!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אני מחכה ליום שבו השכנים הערבים יפשטו על החברים שלהם בקיבוץ דליה, (ל''ת)

    ישרפו את הבתים, 29/04/07 13:23

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    בושה וחרפה !!!מרכז הארץ וככה זה נראה ! (ל''ת)

    אלון, 29/04/07 13:07

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    היכן שיש יהודים פחדנים, הערבים נכנסים!!!

    נועם, 29/04/07 13:05

    תפסיקו לפחד מהם ואז אתם תראו איך הם מקפלים את דגלי התבוסה שלהם ועפים מכאן.

    לג'ון, מעולם לא היתה ישוב ערבי.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מיליון יהודים גורשו ממדינות ערב

    איה, 29/04/07 12:55

    ומי יפצה אותם על הגזל הנוראי שנגרם להם?

    מי יפצה אותם על הגירוש ועל העוול הנושראי שנגרם להם?

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    צריך להעיף את כל הערבים לארצם שזה ערב הסעודית

    סמי, 29/04/07 12:54

    הרי מה הקשר בין ערבים לבין מדינת ישראל? אין שום קשר

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    **הנבכה היא אסון הבריחה של פחדנים***

    הנבכה, 29/04/07 12:50

    הערבים הפחדנים ברחו ואנים מסוגלים לקחת אחריות על הפחדנות שלהם!!

    כשגולה נסעה לחיפה להשכנע את הערבים להישאר, הם אמרו שהם רוצים לעזוב, כי הצבאות העריים יכבשו בשבילם את ארץ ישראל כולה.

    הערבים פחדנים - קחו אחריות!!

    הגב לתגובה זו

    • כמו במגידו עכשיו הם תקפו ורצחו ב 1948

      רמהש, 29/04/07 14:14

      בכוחות עדיפים מספרית ומצוידים ובעזרת 5 צבאות ערבים .שמזימתם נכשלה הם מנסים ביום העצמאות ה59 להפוך את הגלגל .ההתפרעות הזאת דווקא ביום העצמאות מוכיחה פעם נוספת שכוונתם לא טהורה רצונם לגש את היהודים ממולדתם ולא לחיות זה בצד זה.על הרוב היהודי לקחת את זה בחשבון להתכוננן בהתאם.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    מה זה קשור ליהדות? (ל''ת)

    YB, 29/04/07 12:41

    הגב לתגובה זו

    • ומה ציפית? שזה יופיע בכותרות?

      אפרוח שלום, 29/04/07 13:47

      הס, פן תעיר!

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    היה ממש מפחיד. רוכבי סוסים דהרו בין המטיילים (ל''ת)

    וניפצו מראות, 29/04/07 12:18

    הגב לתגובה זו

    • התיאור מזכיר את היס''מניקים...

      יהודי, 29/04/07 12:55

      אז זה אכן מפחיד.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    הנכבה היא אסון הגירוש - לא מד' ישראל. ולגבי הפארק...

    חיפאי, 29/04/07 11:58

    קוראים למקום 'לג'ון' ובין המשתתפים היו תושבי לג'ון - פליטים פנימיים - שהמדינה לא מתירה להם לשוב אל רכושם הפרטי למרות שהדבר לא יערער את האיזון הדמוגרפי.

    אם היית גר במדינה שנוהגת בך באופן שכזה גם היית מרים את דגל המחאה.

    הגב לתגובה זו

    • מגידו, יישוב יהודי [המוזכר בתנ''ך] עם חשיבות לנוצרים

      ערן, 29/04/07 12:51

      אז הגיעו בני הבליעל האלו להשתלט על המקום.

      שים לב, זו תופעה ידועה אצל המוסלמים. להלאים לעצמם רכוש ואדמות לא שלהם, ובסוף אנחנו נקראים כובשים ומתנחלים....

      [דוגמא קטנה: ירושלים והר-הבית היה ידוע כמקום יהודי שאיתו המוסלמים ''לא מתעסקים'' - בהנחיית הנביא שלהם! ירושלים לא מוזכרת ולו פעם אחת בקוראן! אבל חולשתנו השמאלנית גרמה לכך שהמקום הפך להיות מרכז הוויכוח, כמוקד לדוגמא איך אנחנו גזלנו מהם, וכרגיל נצטרך לוותר עליו!]

      הגב לתגובה זו

    • לג'ון אינו שם ערבי, אלא שם חנה הלגיון הרומי

      גרישה, 29/04/07 13:09

      ה13 שגריש מפה את היהודים בתק' בית שני.

      הערבים הם פולשים לארץ לא להם, אל תשכח את זה.

      הגב לתגובה זו

      • הלגיון השישי (ל''ת)

        עדי, 29/04/07 13:46

        הגב לתגובה זו

    • תקשיב טוב מר חיפאי....

      אחד, 29/04/07 13:44

      אם קבוצה של ישראלים היו משתלטים על פארק לאומי בקנדה, ביום העצמאות שלהם, ומתנהגים כמו אותם ישמעאלים, היית מגיב באתר זה:
      ''בושה וחרפה של עם. הישראלי המכוער. גועל נפש.'', ''מדוע דווקא ביום העצמאות שלהם הם מפגינים בעד פולארד.'' ועוד ועוד ועוד....

      הגב לתגובה זו

    • יהודים כמוך מעולם לא נתקלו בעיניים של ערבי

      ד, 29/04/07 14:02

      צעיר מאום אל פאחם שלא במסגרת
      מפגש התרפסות וליקוק , שבתומו ,לאחר לכתך הם רצים לאסלה לרוקן דרך פיהם את מחיר ההתאפקות.

      במה פשענו שיש בקרבנו יהודים שגם קריאות השמד של מרצחים כלפיהם ועמם מעוררת בהם רגשות חמלה כלפי האוייבים.

      הגב לתגובה זו

    • עצם התפרעות הנכבא ביום העצמאות אומרת שערביי ישראל ממשיכים את

      רואה שקוף, 29/04/07 14:06

      התקיפות וחוזרים על המוטו שלהם או אנחנו או היהודים .היו יכולים לבחור יום אחר לציון האסון שלהם.

      הגב לתגובה זו

    • אחד המקומות עם השרידים הארכיאולוגים לישוב יהודי (ל''ת)

      שקר ערבי, 29/04/07 14:08

      הגב לתגובה זו

    • תגובה קצרה למגיבים

      חיפאי, 29/04/07 14:31

      אתם מדברים על פולשים, ובכן מי שנוהג כמו קולוניאליסט זו התנועה הציונית, התושבים הילידים של הארץ המכונים כיום פלשתינים או ערביי ארץ ישראל או לא משנה מה, הם אוכלוסיה ילידה בעלת שורשים עמוקים הכוללים גם את היהודים וגם את השבטים השמיים שישבו כאן וטעות להאמין לנאמר במקורות כי לא נשארה נפש חיה מבין אותם כנענים.
      התורה אף סותרת את עצמה בנושא זה, אבל זה דיון אחר.
      אם תרצו לגלות יותר על מורשתם של שכניכם הילידים תוכלו ללמוד זאת מבן גוריון שתיאר את היושבים בארץ באומרו ''אין כל ספק שבעורקיהם יזרום הרבה דם יהודי'', או תעיינו במחקרים של אנתרופולוגים מהמאה ה19 או סקרים גנטיים של היום.
      ואם עוד אחד יקפוץ עם טיעון כגון ''מה בינם ובין הפלאחים היהודים מלפני 2000 שנה'' עדיף וישאל קודם את עצמו את אותו הדבר !

      הגב לתגובה זו

      • שטויות במיץ עגבניות

        גיבוב, 30/04/07 18:58

        אתה טוען להתבוללות?
        סתירות בתורה?

        בור ועם הארץ.
        צא ולמד מחכמי הדור, ואל תביא לי לראיה ''משכנעת'' את בן גוריון...
        נו באמת.

        הגב לתגובה זו

      • כמובן - לא היו ביצות מעולם

        יריב, 01/05/07 21:02

        גם מארק טוויין היה סתם הוזה כשביקר כאן ותיאר שממה ועזובה.

        בחסות אוסלו והבורות הישראלית ניתן גם לשכתב את ההסטוריה. הרי פרס כבר אמר שהכל נמצא באינטרנט ...

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    לכל המגיבים - תכנסו דחוווף!!!

    אחד, 29/04/07 11:48

    לכל היהודים הדבר לא נראה לכם ...
    אז שתשרפו!!!!

    הגב לתגובה זו

    • בקרוב מאוד נעלה אתכם על אוטובים ונעיף אותכם מהארץ

      ירון, 29/04/07 12:45

      אחד אחד - הגיע הזמן לנקות 6ת הארץ מהזוהמה שלכם

      הגב לתגובה זו

      • צריך להתחיל בשמאלנים,הערבים כבר לבד יעזבו. (ל''ת)

        ד, 29/04/07 15:46

        הגב לתגובה זו

      • אוטובוסים?! אתה עדין...

        יפת, 29/04/07 16:24

        אפשר לסדר משלוח מהיר אל 72 הבתולות שמחכות להם....

        ואז נראה אותם גיבורים גדולים...

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    אז כ ה נ א צ ד ק ?! (ל''ת)

    ??!!, 29/04/07 11:40

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ***זה לא קשור ליהדות*****

    עיתונאית, 29/04/07 11:21

    במקום להתמודד נגד התעמולה הערבית אתם מתחבאים.

    אם הייתם יודעים את ההיסטוריה הישראלית כמו שצריך אז היייתם מטיחים בפניהם שה''כפר הערבי'' כביכול בצומת מגידו היה למעשה כפר יהודי עוד מימי בר-כוכבא.

    אבל אתם כל כך מפחדים שגם היסטוריה אתם לא יודעים.

    הגב לתגובה זו

    • למה הכתבה לא עוברת לעמוד הראשון ??\ (ל''ת)

      להנהלת NRG, 29/04/07 11:40

      הגב לתגובה זו

      • למה?

        קג''ש, 29/04/07 13:32

        כי במדינה הזאת לא יודעים להתמודד, ואם יעלו את הכתבה הזו לעמוד ראשי מישהו יצטרך לשאת בתוצאות הבושה- והרי אף אחד לא מוכן לקבל על עצמו את האחריות.
        חברה שלי הייתה שם עם הילדים שלה והיא בעצמה הייתה בהריון והחיות הללו לא התביישו ליידות אבנים כלפיהם...

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    ישראל היא מדינה יהודית -כך נולדה וכך תישאר (ל''ת)

    ישראל ישראלי, 29/04/07 11:20

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אני קורא לממשת ישראל להילחם באוייב הערבי '' ישראלי'' (ל''ת)

    גד, 29/04/07 11:10

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ל1 כנסו!!!!!!!!!

    שמעון, 29/04/07 11:08

    כאזרח תונס וכיהודי ידעתי לשמור על מקומי בתונס.בפוליטיקה לא התערבתי אפילו לא הלכתי לבחור כי הבנתי שאף על פי שאני אזרח תוניסאי המדינה לא שייכת לי ואין זכות לעצב את צביונה.מה אתה חושב אם הייתי מניף דגל ישראל בתוניס?הבעיה עם הערבים שהדמוקרטיה לא מתאימה להם,הם מנצלים אותה לרעה ותאמין לי זה לא עמדה גזענית אלה המציאות מדברת.כל מנהיגי ערב מסכימים עם עמדה כזאת.עצה שלי אליך,תמשיכו להתנהג כך עד שהיהודים האמיתיים יעלו לשלטון ויראו לכם איך מיעוט צריך להתנהג.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הדורון הזה שקרן גדווווול

    הייתי באותו יום, 29/04/07 11:07

    אני לא מבין איך נותנים לחתיכת גזען לכתוב באתר המכובד של מעריב.. צריך קודם לבדוק את הדברים לפני שמפרסמים אותם....
    אני הייתי במגידו וקודם כל התהלוכה שעשו ערבי ישראל היתה חוקית ובאישור המשטרה
    וכל הלך כסדר, אבל כמה מהמתנחילים באו לאזור דווקה ביום הזה כשהם יודעים שיש תהלוכה של הערבים כדי לעשות בלגן הם באו מצוידים בנשק ורובים והיו רוצים לכנס לתוך היער בדיוק איפה שישבו הערבים ואז היה במקום גיפ של צה''ל שמנע מהם לכנס בוודאי שצה''ל לא עשה את זה כדי להגן על הערבים אלה על המתנחלים עצמם כי החיילים של צה''ל ידעו דאם המתנחלים יכנסו ויתגרו בערבים הם לא יצאו משם בחיים ... חוץ מזה אנחנו רואים בפלסטין כעם שלנו וכמדינה שלנו ולא כאיוב אז כמו שאתה יא דורון מניף את הדגל שלך לנו גם מותר הרי אנחנו ערבים פלסטינים שחיים ולא ישראלים כמו שאתה הגדרת אותנו יא אדיוט

    הגב לתגובה זו

    • הפוסל במומו - פוסל

      צפונית, 29/04/07 11:40

      מי ששקרן זה אתה. ראה כמה סתירות ושקרים בטוקבק אחד!
      ''אני לא מבין איך נותנים לחתיכת גזען לכתוב באתר המכובד של מעריב.. ''
      מי שמדבר על גזענים...
      ''אני הייתי במגידו וקודם כל התהלוכה שעשו ערבי ישראל היתה חוקית ובאישור המשטרה
      וכל הלך כסדר, אבל כמה מהמתנחילים באו לאזור דווקה ביום הזה כשהם יודעים שיש תהלוכה של הערבים כדי לעשות בלגן הם באו מצוידים בנשק ורובים והיו רוצים לכנס לתוך היער בדיוק איפה שישבו הערבים ואז היה במקום גיפ של צה''ל שמנע מהם לכנס בוודאי שצה''ל לא עשה את זה כדי להגן על הערבים אלה על המתנחלים עצמם כי החיילים של צה''ל ידעו דאם המתנחלים יכנסו ויתגרו בערבים הם לא יצאו משם בחיים ...'' - זה נשמע לך חוקי שליהודים (בארץ ישראל) לא תהיה אפשרות לטייל (ועוד ביום העצמאות!!!) ושהערבים יוכלו להרוג אותם באישור המשטרה???
      ''מתנחלים'' אצלך זה כולנו, יהודים שגרים בא''י (לא חשוב איפה).
      '' חוץ מזה אנחנו רואים בפלסטין כעם שלנו וכמדינה שלנו ולא כאיוב אז כמו שאתה יא דורון מניף את הדגל שלך לנו גם מותר הרי אנחנו ערבים פלסטינים שחיים ולא ישראלים כמו שאתה הגדרת אותנו יא אדיוט'' - הרי בתחילת דברייך כתבת שאתה ערבי ישראלי (''ערביי ישראל!!!''), פתאום אתה לא? ולמה אתה חושב שבתור פלסטינאי אתה יכול להסתובב עם דגלי אש''פ ולאיים על אזרחי המדינה ועוד בגיבוי צה'' והמשטרה.

      לך, לך לארץ שמתאימה לך (סוריה, לבנון אולי?) ותם לנו להיות עם חופשי בארצנו.

      מאחת שמכירה אישית את דורון. אחד האנשים הכי עדינים ולא מתלהמים שאני מכירה. ודרך אגב הוא לא מתנחל!!!

      הגב לתגובה זו

    • צודק .. כל הכבוד (ל''ת)

      דני, 29/04/07 11:43

      הגב לתגובה זו

    • אין כזה עם ''פלסטיני''

      צחי, 29/04/07 12:15

      וחוץ מזה גיבוב שטויות אדיר כזה לא ראיתי הרבה זמן

      הגב לתגובה זו

      • עם פלסטיני יש ונשאר לעד

        תחשבו טוב, 29/04/07 13:58

        עם פלסטין היה לפני הרבה שנים והוא ממשיך וימשיך להיות אם תרצו ואם לא ולעלום לא ימחק. אבל אתם טני חושב שכדאי תשאלו את נג'אד אם הוא ימחק אותכם או לא?

        כדאי

        הגב לתגובה זו

        • עם פלסטיני זה אוסף חמולות שהכריז על עצמו עם ב-1967

          5000 שנה פה, 29/04/07 15:17

          עם היום.
          היסטוריה למדת?

          הגב לתגובה זו

    • אתה רמאי ושקרן- יא אחמד.

      אני הייתי שם, 29/04/07 13:49

      כל מה שנכתב הוא אמת לאמיתה, ואף מצונזר- לא מוזכר הנזק למכוניות שגרמתם, והקללות שקללתם אותנו- ''תחזרו לגרמניה...'', ''בדם ואש נפדה פלסטין...''

      אז תעשה טובה ותחזור לבירות, תעזוב אותנו בשקט.

      הגב לתגובה זו

    • תגיד אחמד,ממתי לאוסף חמולות רצחניות קוראים עם? (ל''ת)

      ד, 29/04/07 16:11

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    תפסיקו לפחד מכל ערבי עם דגל פלסטין

    מוטי, 29/04/07 10:45

    זה כבר נהיה מצחיק שבן אדם רואה ערבים עם דגל פלסטין ביום העצמאות ועושה במכנסיים.

    בטח עוד איזה צפוני שרואה יותר משלושה ערבים וישר נכנס למקלט.

    המפגינים הללו במגידו (שרוצים לחזור לכפר לג'ון שננטש במלחמת העצמאות) רק עושים נזק לעצמם ומרחיקים את השוויון ואפילו את ה''שלום''.

    מה שבטוח שהם יודעים בדיוק מה קרה בפעם האחרונה שהם עברו את הגבול בשנת 2,000.

    תפסיקו לפחד.
    אנחנו לא בגלות.

    הגב לתגובה זו

    • אני לא מפחד מהדגל הפלסטיני אלא מהבגידה במדינת ישראל

      מרדכי היהודי, 29/04/07 12:03

      אין לי בעיה שפלסטיני תושב ישראל יניף את דגל פלסטין כשבראש שלו. הרי בסופו של דבר הוא אזרח מדינת ישראל רק משום שבמקרה לא ברח ב 48.
      אבל, אזרח ישראל כזה צריך להחליט: הלנו אתה או לצרינו.
      אם אתה רוצה להיות תושב ישראל, לזכות בזכויות האזרח ולהנות מהיתרונות הגלומים בכך אתה חייב לגלות הזדהות עם המדינה. מותר לך להניף את דגל הרש''פ כהזדהות עם אחיך החיים שם, אבל רק אם אתה לא שוכח להניף ביום העצמאות (גם) את דגל ישראל.
      אני לא מעז לחשוב מה היה קורה אילו תושבי ארה''ב היהודים היו מניפים רק את דגל ישראל במצעדים הפרו-ישראליים שלהם. תמיד דגל ארה''ב מונף אף הוא.
      אזרחי ישראל שהפגינו ביום העצמאות באזור מגידו ובמקומות אחרים חולמיםעל חיסול את מדינת ישראל. זה התחיל עם 200 אקדמאיים בראשות בשארה, כיום מחזיק כ 200,000 ובאם לא נתעשת זה רק עלול להתרחב.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    ל-1 אתה נושא תעודת זהות כחולה באופן זמני תפנים את זה.

    סמולן שהתפקח, 29/04/07 10:32

    זה שאתה נושא תעודת זהות כחולה זו טעות הסטורית.
    אתה מזדהה עם אויבי המדינה לכן תושביה ההומניים היהודים של מדינת ישראל לא יטרספרו אותך מה שכן היה ראוי לעשות לכל אויבי המדינה אלא רק ישללו לך את האזרחות הישראלית...
    מותק,אתה תהיה אחלה אזרח פלסטיני..אני בטוח שתחגגוג ביום העצמאות הפלסטיני כמו שצריך..
    עזוב אותנו לנפשנו ..תחבור עם עמך מולדתך וארצך..

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא מבין זה איזו יהודייה שמאלנית מתל אביב כנראה (ל''ת)

      דני, 29/04/07 11:12

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    כמה הערות

    Nושון, 29/04/07 10:26

    א. חבל שנושא חשוב זה מוצא את עצמו מתחבא במדור 'יהדות'.
    ב. ברור שזה לא היה נעים, אבל תן להם להפגין קצת כח מקומי ולשחק אותה אבו-עלי. כמו תמיד, בעצם התנהגותם, הם יורים לעצמם ברגל. להזכיר שהיה מי שאמר שהערבים מעולם לא החמיצו הזדמנות להחמיץ הזדמנות? אמנם כשזה נאמר עוד לא היו פלסטינאים כהגדרתם כיום, אבל כולנו יודעים שהמנטליות שלהם דומה, לא משנה איך הם יגדירו את עצמם.

    הגב לתגובה זו

    • צודק, גם בגרמניה ב-1933 היה צריך לתת לנאצים לפרוק קצת עצבים

      גיל, 29/04/07 11:11

      והכל הסתדר בסוף כזכור.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מעורר מחשבה

    שאול, 29/04/07 10:22

    אבל למה בוחרים לפרסם כאן משהו שמתאים להיות מכתב למערכת, ותו לא?

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    למה זה נושא ל''יהדות''?

    בא לי ליבכות, 29/04/07 10:11

    האמת- את מי עוד מעניינת המדינה?!

    הגב לתגובה זו

    • זה לא דווח בשום מקום לדעתי חוץ מערוץ 7 (ל''ת)

      גיל ר., 29/04/07 11:09

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    מה לעשות, לצבא ולמשטרה יש דברים יותק דחופים לטפל בהם

    דובי, 29/04/07 10:06

    כמו למנוע מיהודים לחזור לביתם בחומש. זו המשימה הלאומית כיום. ערבים שמערערים את בטחונה של המדינה? בזה כבר מישהו אחר יטפל. המשטרה שכחה איך מתעסקים עם ערבים. אולי היא פשוט רגילה לפוצץ ראשים של יהודים?

    הגב לתגובה זו

    • מה עושים עם מנהיגות חלולה? כנסו...

      סטודנט חושב, 29/04/07 13:17

      לפרטים: http://www.izs.org.il/index.php?PageID=45

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    גזען אחד!!! פחדן!

    nili, 29/04/07 09:57

    זאת מדינה גם של הערבים, תתחיל להכיר בכך. איזו גזענות ואיזה תיאור אלים לצעדת מחאה לגיטימית ביותר.
    ערבית זאת השפה של שכניך, מוטב שתפנים זאת ותפסיק לצות ש''ינקו'' את הארץ ממה שלא נוח לך. זכור איך התחילו את ניקיון הרחובות באירופה.
    אני מצפה ממך לבצע תיקון. כיהודי בוודאי שמעת על תיקון עולם....

    הגב לתגובה זו

    • זה לגיטימי לצעוק ''תחזרו לתאי הגזים''??

      הייתי שם, 29/04/07 10:37

      או אולי זה התיקון שמתבקש ממני לפי תפיסתך?

      הגב לתגובה זו

    • את ממהרת להשתמש בסטיגמות

      מוטי שחר, 29/04/07 11:03

      זאת מדינה גם של ערבים ומותר לכל אזרח לבחור אם לדבר בכנסת בעברית או ערבית.
      ברם כל אזרח, ערבי צ'רקסי או בדווי שמניף את דגל פלסטין זה משהו אחר.
      אפשר לשאול את ארז שגב. הוא מומחה לנושא הזה.

      הגב לתגובה זו

    • בג''ץ

      אבי, 29/04/07 11:04

      כך זה כאשר בג''ץ קובע שהם יכולים לגור בקציר בקיבוץ וכו.

      השמאלני מביט בראי ואומר אני שונא אותו.

      היכן אנו הולכים.

      לא קשור ליהדות כלל קשור ליפי נפש שהורסים הכל ויהיו הראשונים לברוח.

      הגב לתגובה זו

    • חבל שלא יכולת לומר זאת ליהודי חברון בתרפ''ט. היית חסר שם (ל''ת)

      תוהה, 29/04/07 11:09

      הגב לתגובה זו

      • יהודי תרפ''ט ניצלו ע''י שכניהם, רק מיעוט נרצח

        חיפאי, 29/04/07 11:46

        רוב צאצאי תרפ''ט מתנגדים להתנחלות בחברון וכמה מהם אפילו מצהירים בגלוי על תמיכתם בפלשתינים.

        הגב לתגובה זו

        • חשוב לזכור שהנרצחים נרצחו גם ע''י שכניהם... (ל''ת)

          ננה, 29/04/07 13:44

          הגב לתגובה זו

        • צודק ב- 100 אחוז - גאון הדור!

          היהודי הנודד, 29/04/07 13:47

          אם הערבים הצילו את היהודים אז מי רצח אותם??? אתה ממש חכם... ה' ירחם עליך ועל כסילותך! בקשר לעובדה השנייה שהניצולים מתנגדים להתיישבות בחברון - היא נכונה עוד פחות מהטענה הראשונה. עצה לטובתך האישית : לך תעבור דחוף השתלת מוח!!!

          הגב לתגובה זו

    • כהנא צדק? לא-הוא צדק וחצי. (ל''ת)

      מני, 29/04/07 12:03

      הגב לתגובה זו

    • הגזענות היא משמאל שמצדדת באלימות נגד יהודיים ביום העצמאות (ל''ת)

      רואה שקוף, 29/04/07 14:09

      הגב לתגובה זו