• 189.

    אם את מוכנה לקחת את המושכות? החמור שלי ממתין באורווה (ל''ת)

    טורונטו, 30/04/07 05:23

    הגב לתגובה זו

  • 188.

    ציפורה לא נחמדת-אכזבת חיי הביתה ומהר. (ל''ת)

    גילה, 29/04/07 20:44

    הגב לתגובה זו

  • 187.

    האם לבני המתרפסת,נותנת לי תחושה של ביטחון ?

    שרה.א, 29/04/07 15:12

    לבני המתרפסת היתה אחת מעמודי התווך בהקמת קדימה ,בקולות שניגנבו .
    בנוכלות ובערמומיות נעשה שימוש בקול שלי,ללא הסכמתי.

    כשאני רואה אותה בהתרפסותה ,קשה לי להבין איך יש עדיין אנשים שחושבים שהיא מסוגלת לעמוד בראשות הממשלה ,כאשר לדעתי אפילו בהסברה ,בתקופת המלחמה ניכשלה.

    אני לא מאמינה לה ובטח לא סומכת עליה ,בנושא הביטחון שלי

    הגב לתגובה זו

  • 186.

    ליבני מס' 1!

    דנה, 29/04/07 14:19

    אנחנו עם שלא יודע לפרגן. דווקא ב Time Magazine פירגנו לה המון. כי היא פשוט טובה!

    הגב לתגובה זו

    • צודקת 100% (ל''ת)

      איתן, 29/04/07 14:23

      הגב לתגובה זו

    • במה היא טובה בדיוק?

      יאיר, 29/04/07 14:34

      בעליה המטאורית שלה בפוליטיקה?
      זה מזכיר לי שהיה פעם ראש עיריה של קרית מלאכי שנכנס לתפקיד בגיל 24.
      בגיל 30 וקצת הוא כבר היה שר.
      בהמשך הימים נהיה נשיא המדינה, וכנראה גם אנס סדרתי.
      עליה מטאורית בפוליטיקה לא אומרת דבר.
      ציפי לבני צריכה להיות שרה עוד קדנציה , שתיים לפני שתבשיל להיות מועמדת לראש ממשלה.
      אז מה עוד יכלו לשבח? שהיא מדברת יפה ובצורה שקולה? גם אני יכול לעשות את זה.
      צריך אנשי מעשים כמו בגין ובן גוריון , לא אנשי דיבורים, כמו ליבני ואביגדור פודלמן.

      הגב לתגובה זו

    • אני מוכרחה להודות שאני מאד מקנאת בציפי לבני.

      רוחמה, 29/04/07 15:02

      היא (כמעט) תמיד לובשת חליפות עור יקרות כאלה. ראיתם את חליפת העור שלבשה כאשר ישבה לצדו של מושל קליפורניה ארנולד שוורצנגר ?
      החליפות האלה נוצצות וגנדרניות כאלה שגם אם הייתי רוצה לא הייתי יכולה לעולם להרשות לי לקנות מן המשכורת החודשית הנמוכה שאני מקבלת. אשריה וטוב לה, לציפי לבני, שהיא יכולה להרשות לעצמה כאלה חליפות ראוותניות.

      הגב לתגובה זו

  • 185.

    הייתה ונישארה

    פרעה, 29/04/07 13:55

    חלק ממשלת הכישלון אשר הביאה מפלה על עם ישראל!!
    חלקה בביזיון מלחמת לבנון השנייה אינה נופלת מזו של פרץ או אולמרט!!
    אין לשכוח ואין לסלוח!!

    *מנהיגים* שכמוה........שיחקו ושלחו בזדון חיילים למוות......
    אך ורק למען אימביציית הקריירה האגואיסטית שלה ושלהם!!!

    די.....לא רוצים ניכשלים כמוך ועמו חברי ממשלתך..........

    יאללה קישטה קישטה

    הגב לתגובה זו

  • 184.

    ב''ה אני כמצביע ליכוד מסורתי. אצביע לציפי ליבני כי היא הראויה ביותר

    נדרתי נדר, 29/04/07 13:40

    נתניהו לא בא בחשבון. כי הוא קשקשן ודמגוג ללא כיסוי.

    הגב לתגובה זו

    • לא לאיים - רק ביבי (ל''ת)

      ר., 29/04/07 13:58

      הגב לתגובה זו

    • אבל לביבי אין על מצפונו ונפשו למעלה מ-10000

      אני, 29/04/07 14:14

      100 חיילים אשר נישלחו לטבח על ידי ממשלת כישלון,
      ואשר לגברת ליבני הייתה חלק ממשלת הכישלון!!

      די עם הנפלים!!
      למדינת ישראל דרוש דחוף ביותר מנהיג אשר האנטרס הלאומי יעלה על האנטרס האיגואיסטי והמושחת של קרייה *גדולה* בכל מחיר!!!

      אבל איפה המנהיג הזה..............

      בטח לא לבני!!
      לא עוד נפל!!

      הגב לתגובה זו

    • הראויה למה? (ל''ת)

      מפר נדרים, 29/04/07 14:16

      הגב לתגובה זו

  • 183.

    ליבני הצ'אנס של המדינה (ל''ת)

    תומך, 29/04/07 13:33

    הגב לתגובה זו

    • בטוח לבני הצ'אנס - המון נסיון, המון הישגים, המון עמדות ונחישות (ל''ת)

      יש לא נורמלים, 29/04/07 14:26

      הגב לתגובה זו

  • 182.

    למה אתם חושבים רק על נחשים ותולעים? (ל''ת)

    מצטמררת, 29/04/07 13:24

    הגב לתגובה זו

  • 181.

    155 צודק ! (ל''ת)

    גוז'ף, 29/04/07 13:07

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    חוצפנית לא עדיפה על אולמרט בשום פרמטר לכו הביתה כבר נמאסתם על כוולם (ל''ת)

    מושחתים נמאסתם, 29/04/07 12:18

    הגב לתגובה זו

  • 179.

    חלוץ-אולמרט-לבני-פרץ-פרס-וינוגרד-בג''ץ:''תגידו לנו עם יד על הלב!''

    בנימין, 29/04/07 11:59

    מתוך מילות הספד אותן נשא יוסי, אביו של אור שחר זכרונו לברכה אשר נהרג במלחמה בלבנון יום לפני יום הולדתו ה-21. ''אני לא זוכר, כהורים של אוריק, שאישרנו למישהו לשלוח אותו למוּת במלחמת ברירה רשלנית ומטופשת''. ''אני לא יודע איך הייתי מרגיש לו אוריק היה נופל במלחמת אין-ברירה, אבל פה לא היתה מלחמת אין-ברירה, התחושה שלנו היא שהוא נפל לחינם, במלחמה מיותרת...יש תחושה וצער נורא על האובדן, אך יחד עם זאת תחושה שהולכת ומצטברת שכל העניין היה טעות ביסודו, והכאב הגדול מתחבר עם העובדה הזו. אני לא אומר שלא היו צריכים לטפל בנושא, אבל מה שקרה הוא שחיילים נחטפו ואז יצאנו למלחמה, בלי אג'נדה ובלי תוכנית מסודרת''. ''האם דבר מה קרה כאן לפני חודש? האם רעמו התותחים, הקטיושות נפלו, עצי הגליל עלו בלהבות ומאות אלפים נטשו את בתיהם בבהלה?'', ''הטלוויזיה משדרת בשפעת ערוציה, ללא הפסקה, את אותן תוכניות. כמה יפה וכמה נחת רוח. האם היתה מלחמה בארץ הזאת לפני חודש ימים ?!''. ''בטלוויזיה מופיעים אנשים 'חשובים' ואומרים שהמלחמה 'פרצה' . כמו כח טבע - איש לה 'הפריץ' אותה, איש לא קבע אם איך ובשל מה היא תתנהל, ואיש לא קבע לכמה זמן ואיזה תוצאות היא אמורה להביא. היא פשוט 'פרצה'. ועכשיו לך תאשים מישהו במשהו ש'פורץ'. ''וכעת, לאחר שנגמרה המלחמה ל'פרוץ', מסבירים לנו מנהיגינו את יתרונותיה ואת חסרונותיה. בקיצור, עושים את כל מה שהיו צריכים לעשות לפני ששלחו את אוריק שלנו ואת חבריו - למות. ''ואני לא זוכר, כהורים של אוריק, שאישרנו למישהו לשלוח אותו למות במלחמת-ברירה רשלנית, מטופשת, בהרפתקה שלא הוכנה כהלכה ושהישגיה נצברים בדיעבד. ואני עוד פחות מבין, מי העניק לראש הממשלה את הזכות שלא לבוא ולספר להורים שכולים על מה ולמה נפל בנם''. ''האם לא ייתכן שיקום מנהיג בארץ הזאת ויגיד 'טעיתי'. כן, כמו נסאראללה. שיגיד 'טעיתי. הערכתי לא נכון. סיפקו לי נתונים שלא בדקתי עד הסוף. מיניתי אנשים לא ראויים. טעיתי. ''מה צריכים לחשוב הורים שכולים הרואים היום את המלאי האין-סופי של האינפורמציה הזורמת מאמצעי התקשורת השונים, המתארת את המלחמה כטפשית ומיותרת, ואת המנהיגות כמבולבלת, חסרת נסיון ותבונה ? האם ברורה תחושת ההחמצה הנוראה, הקורעת ? האם ברורה לכם הרגשת האשם האיומה שלנו כהורים על שלא השכלנו לשמור כראוי על מתנת החיים החד-פעמיים שהענקנו לילד המתוק שלנו מפני ידיה של רשות שלומיאלית יהירה ואטומה? הלב מתפוצץ!'' ''על מה אבדו חייו ?''.

    חלוץ-אולמרט-לבני-פרץ-פרס-ועדת-וינוגרד-בג''ץ ושאר פוליטיקאים:''תגידו לנו עם יד על הלב!''

    ''תַגִיד לִי עִם יָד עַל הַלֵב...!''
    אֱמור לי ואל תְבַּלֵף
    איך חטאת ? פשעת ? כשלת ?
    בתפקידך כל-כך התרשלת !

    ''תַגִיד לִי עִם יָד עַל הַלֵב...!''
    אֱמור לי ואל תְחַפֵף !
    איך כשלת ! זִלזלת ! נכשלת !
    כזאת לאוֹרִיק שלנו עוללת !

    ''תַגִיד לִי עִם יָד עַל הַלֵב...!''
    אֱמוֹר לי אם גם לבך דואב וכואב ?
    האם גם אתה על אוֹרִיק שלנו חושב ?
    איך נָמוֹג לו עולם מלא ואוהב.

    ''תַגִיד לִי עִם יָד עַל הַלֵב...!''
    אֱמור לי אם גם לבך שטוף כאב ?
    האם גם אותך מייסר המצפון ?
    ובמפקדיך אתה נותן עוד אֵמוּן ? ? ?

    ''תַגִיד לִי עִם יָד עַל הַלֵב...!''
    אֱמור לי ואל תכזב
    איך התרשלת ? כשלת ? פישלת ?
    לשמור חיי אוֹרִיק שלנו נכשלת !

    ''תגיד לי עם יד על הלב.. .!''
    אמור לי ואל תִתְנדֵף
    כיצד לאוֹרִיק שלנו כך עוללת
    את האשמה מעצמך והלאה גִלְגלת... !

    הגב לתגובה זו

    • אִם יש שִילוּמִים לְמוֹתָם - אֱמוֹר, בַמֶה יְשוּלָם ?

      חיים, 29/04/07 12:45

      ''...וְאֶל מִחוּץ לָעִיר תֵצֵא וּבָאתָ אֶל בֵית-הָעוֹלָם,
      וְאַל-יִרְאֲך אִיש וִיחִידִי תָבוֹא שָמָה,
      וּפָקַדְתָ קִבְרוֹת הַקְדוֹשִים לְמִקְטַנָם וְעַד-גְדוֹלָם,
      ונִיצַבְתָ עַל עֲפָרָם התָחוּח וְהִשְלַטְתִי עָלֶיך דְמָמָה.
      ולְבָבְך יִמַק בְך מעצֶר כְאֵב וכְלִימָה -
      וְעָצַרְתִי את-עֵינֶיך ולא-תִהְיֶה דִמְעָה,
      וְיָדַעְתָ כי-עֵת לִגְעוֹת היא כְשוֹר עָקוּד על הַמַּעֲרָכָה -
      וְהִקְשַחְתִי את-לְבָבְך ולא-תָבוֹא אֲּנָחָה.
      הִנֵה עֶגְלֵי הטִיבְחָה, הִנֵה הֵם שוֹכְבִים כוּלָם -
      אִם יש שִילוּמִים לְמוֹתָם - אֱמוֹר, בַמֶה יְשוּלָם ?
      סִילְחוּ לי, עֲלוּבֵי עוֹלָם, אֱלוֹהֵיכֶם עָנִי כְּמוֹתְכֶם,
      עָנִי הוא בְחַיֵיכֶם וְקַל-וָחוֹמֶר בְמוֹתְכֶם,
      כי תָבוֹאוּ מָחָר על-שְכַרְכֶם וּדְפַקְתֶם על-דְלָתָי -
      אֶפְתְחָה לכם, בוֹאוּ ורְאוּ: יָרַדְתִי מִנְכָסָי !
      וְצַר לי עֲלֵיכֶם, בָּנַי, וְלִבִּי לִבִּי עֲלֵיכֶם:
      חַלְלֵיכֶם - חַלְלֵי חִינָם, וְגָם-אֲנִי וְגָם-אַתֶם
      לא-יָדַעְנוּ לָמָה מַתֶם וְעַל-מִי וְעַל-מָה מַתֶם,
      וְאֵין טַעַם לְמוֹתְכֶם כְּמוֹ אֵין טַעַם לחַיֵיכֶם.
      ושְכִינָה מָה אוֹמֶרֶת ? - הִיא תִכְבוֹש בֶעָנָן רֹאשָה
      וּמֵעוֹצֶר כְּאֵב וכְּלִימָה פוֹרֶשֶת וּבוֹשָה...
      וְגַם-אֲנִי בַלַיְלָה בַלַיְלָה אֵרֵד על-הַקְבָרִים,
      אֶעֱמוֹד אַבִיט אֶל-הַחֲלָלִים וְאֵבוֹש בַמִיסְתָרִים -
      וְאוּלָם, חַי אֲנִי, נְאוּם יי, אִם-אוֹרִיד דִמְעָה.
      וגָדוֹל הכְּאֵב מְאֹד וּגְדוֹלָה מְאֹד הַכְּלִימָה -
      וּמָה-מִשְנֵיהֶם גָדוֹל ? - אֱמוֹר אַתָה, בֶן-אָדָם !
      אוֹ טוֹב מִזֶה - שְתוֹק ! וְדוּמָם הֱיֵה עֵדִי,
      כִּי מְצָאתַנִי בִקְלוֹנִי וַתִרְאֵנִי בְּיוֹם אֵידִי.
      וּבְשוּבְך אֶל בְנֵי עַמְך - אַל-תָשוּב אֲלֵיהֶם רֵיקָם,
      כִּי מוּסָר כְּלִימָתִי תִשָא והוֹרַדְתוֹ על-קֳדְקֳדָם,
      וּמִכְאֵבִי תִקַח עִמְך והֲשֵבוֹתוֹ אל חֵיקָם''.

      חיים נחמן ביאליק, בעיר הַהֲרֵיגָה
      תמוז-תשרי, תרס''ד

      הגב לתגובה זו

  • 178.

    לבני אחראית לכשלון באותה מידה, היא לא בובה

    שי, 29/04/07 11:54

    היא הייתה בממשלה, והייתה שותפה מלאה להחלטות, אם התנגדה להן הייתה צריכה לומר זאת ולהתנגד ולא להתחבא.
    היא הייתה יכולה והייתה צריכה להשפיע על ההחלטות שנעשו והיא לא עשתה זאת, היא כשלה בהחלטותיה, כמו גם בקריסה הדיפלומטית שהייתה בזמן המלחמה שלא ייצגו אותנו כמו שצריך פרט לשגריר באום ונתניהו שעבר מתחנה לתחנה ועשה את עבודת משרד החוץ שלא תפקד.
    אסור לנקות אותה מהאשמה, היא לא מוכנה ולא יכולה להיות ראש ממשלה , צריך להזהר מזה, שלא נעשה את אותה טעות שעשינו עם אולמרט, אנחנו רואים היום כמה קשה לתקן טעיות!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 177.

    תזהרו התקשורת מנסה להכתיר את ליבני

    רק לא ליבני, 29/04/07 11:26

    כאתרוגית.היא ללא ניסיון מספיק למדני לקח פעם אחת מהעומד בראשה.

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    זה ברור שציפי לבני צריכה להחליף את אולמרט.

    מיכל כהן, 29/04/07 11:12

    ואם אולמרט יתחיל לחשוב עלינו ולא על עצמו, מן הראוי שיפנה את מקומו ומהר. כי אם לא יפנה את מקומו עכשיו אז מאוחר יותר ביבי יתפוס את מקומו. ומה זה אומר ביבי? זה אומר שאנחנו זונחים לגמרי את רעיון העזרה לחלש, לזקן ונזקק. כי הרי מי יצר את מצב העוני בישראל? מי קיצץ בקיצבאות הזקנה? מי סגר בפני החלש את כל השערים? ביבי כבר היה ראש ממשלה ולא היה משהו משהו. ביבי כבר היה שר אוצר ולא היה טוב לנו, אמנם בעלי ההון חוגגים והבורסה בשמיים, אבל אנחנו הביניים ומטה נפלנו לבד לאדמה. אנחנו צריכים משהו מאוזן יותר. אנחנו צריכים לשמור על האג'נדה החברתית ואוי ואבוי לנו אם נבחר באדם שהפיל אותנו. אז אולמרט, קח אחריות ופנה את מקומך ללבני.

    הגב לתגובה זו

    • ליבני הולכת הביתה יחד אם אולמרט (ל''ת)

      האתרוגית של התק, 29/04/07 11:25

      הגב לתגובה זו

  • 175.

    גם הפגנה של 8 מיליארד לא תזיז את אולמרט

    פסח, 29/04/07 11:12

    תפנימו ותעבירו נושא.

    הגב לתגובה זו

    • יוקמו אוהלי מחאה מול הבתים של ליברמן ושל מועמדי העבודה בפריימריס

      מושון, 29/04/07 11:23

      עד ששתי המפלגות האלה ייצאו מהממשלה, אוהלי המחאה יתקיימו.
      ברור שלאולמרט הפגנות לא מזיזות.
      יש לפגוע בבטן הרכה של הקואליציה שלו - על כל חודש שיהיה אוהל מחאה מול הבית של ליברמן, ישראל ביתנו תאבד מנדט, אחרי שליברמן מכר אותנו, תומכי ארץ ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 174.

    המחליף של אולמרט זה אולמרט בעצמו

    אורן, 29/04/07 11:11

    כל המחליפים מטעם עצמם פשוט תאווי שררה ולא יכולים להתאפק. זה כל כך שקוף שזה מכשיל אותם ומונע מהם להצליח.

    הגב לתגובה זו

    • אבל תגיד לי אורן, אנחנו יכולים להמשיך ככה?

      אורי, 29/04/07 11:28

      שאולמרט ואנשיו כל הזמן נחקרים ושום דבר לא זז?

      הגב לתגובה זו

  • 173.

    לא לאולמרט אבל גם לא לימין ולכתומים שיעשו כאן מדינת הלכה (ל''ת)

    רק עמי איילון, 29/04/07 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    שמתם לב איך הפכו את רב אלוף דן חלוץ לש''ג? (ל''ת)

    אליהו שמש, 29/04/07 10:57

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    לבני?היא עדיין בפוליטיקה? (ל''ת)

    זבוטינסקי, 29/04/07 10:54

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    לבני לא יותר טובה מאולמרט. החטופים עדיין בלבנון והיא שותקת! (ל''ת)

    איתי, 29/04/07 10:51

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    בקרוב - אוהל מחאה מול הבית של ליברמן בהתנחלות נוקדים

    יאיר, 29/04/07 10:39

    לא נזוז מביתו של ליברמן עד שיעזוב את הממשלה.
    נמאס לנו מהשקרים, מהטיוחים, מהעלמת העין ומהסיפורים שהוא מספר בתקשורת הרוסית על זה שהוא השר שאחראי על השב''כ והמוסד.
    כל עוד ליברמן בפנים, ממשלת אולמרט תשרוד!
    בואו בהמוניכם לאוהל המחאה מול ביתו של ליברמן בנוקדים , כשזה יקום!

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    תרשום תרשום

    ירדן שלי, 29/04/07 10:35

    רק ציפי לבני יכולה, עוד לא הבנתם שצריך אישה בראשות הממשלה כאן? זה הדבר היחיד שיציל את המדינה שלנו!!!
    ציפי- העם איתך!

    הגב לתגובה זו

    • למה לא אסטרינה טרטמן ? (ל''ת)

      יוסי, 29/04/07 10:56

      הגב לתגובה זו

  • 167.

    מה עשית בשביל מדינה

    יוסי, 29/04/07 10:33

    אולי יקום מישהו ויסביר מה מכשיר את ליבני להיות ראש ממשלה
    זה שלא לא הזיקה ? יש במדינה עוד שש מליון כאלו.
    זה שלא עשתה טעויות ? כבר לימדונו רבותנו ''מי שלא עושה לא טועה.
    אולי יקום מישהו ויצביע על משהו חיובי שהגב' ליבני עשתה
    באם יש ולו משהו קטן שהיא יכולה להתגאות ולומר יש לכם אותו בזכותי ? נשמח לשמוע

    הגב לתגובה זו

    • הנה, אני קמה!

      שמעונה מדימונה, 29/04/07 11:20

      אולי יותר נכון לומר מה היא כן יכולה לעשות. היא יכולה לעשות. כי אתה מבין ראשי הממשלות שלנו והרבה מנבחרינו לא יכולים לעשות כלום. למה? כי כל פעם צץ משהו לגביהם שמשתק אותם ושמשאיר אותנו בקיפאון. ציפי לבני היא אדם נקי שלא חייב לאף אחד כלום ואין לאף אחד משהו עליו. כאדם כזה היא תוכל להיות ראש ממשלה שיניע את הממשלה לעשיה למען מדינת ישראל. מבין?

      הגב לתגובה זו

      • אני בעד!!! (ל''ת)

        נירה, 29/04/07 12:56

        הגב לתגובה זו

      • ''להיות נקי'' זה לא מספיק. צריך לדעת לעשות ולבני לא הראתה כלום. שתלמד (ל''ת)

        תשבי תירגעי, 29/04/07 14:28

        הגב לתגובה זו

  • 166.

    חתרנית. לא נשכח מה שאמרה נגד חיילי צה''ל. (ל''ת)

    ..............., 29/04/07 10:31

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    הכי טוב ראש ממשלה ערבי [ למה ?]

    עו''ד סמית, 29/04/07 10:17

    כי יהודים עם יהודים לא יודעים להסתדר,,,,,יותר מדי יהודים ביחד , מה שלא תתנו להם ירצו משהו שונה,אולי עדיף באמת מישהו לא יהודי

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    לבני כל כך חתרנית (ל''ת)

    רונן, 29/04/07 10:16

    הגב לתגובה זו

    • אני לא מסכימה איתך, לא זאת המשוואה.

      שולה, 29/04/07 11:22

      אני חושבת שהיא מבינה שאולמרט לא יכול יותר והיא עושה את מה שמתבקש לעשות.

      הגב לתגובה זו

  • 163.

    ציפי לבני

    ברנשטין, 29/04/07 10:08

    כל הממשלה צריכה להתפזר. יש לערוך בחירות חדשות. לא יתכן שהשרביט יועבר לציפי לבני, בהיותה בממשלה בכל העת הזו, ההאשמות נופלות עליה בדיוק כפי שנופלות על האחרים מאחר שהיא שיתפה פעולה, בהיותה חברת ממשלה ולא התפטרה.

    הגב לתגובה זו

    • לא חבל על הכסף?

      לירון, 29/04/07 11:24

      תעשה חישוב כמה זה יעלה ואת הכסף הזה במקום בחירות ניתן לעניים. צריך רק לעשות שיפוצים.. והכל יהיה בסדר.

      הגב לתגובה זו

  • 162.

    יצחקי ''הממשלה תשרוד את דו''ח וינוגרד''!!! (ל''ת)

    גרינשפן, 29/04/07 10:07

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    אולמרט תמיד מפתיע ומנצח כנגד כל הסיכויים

    אלי, 29/04/07 10:05

    עובדה. גם הפעם הספידו אותו והוא ניצח!

    הגב לתגובה זו

    • אבל אסור שהנצחון של אולמרט יהיה ההפסד שלנו. (ל''ת)

      רוני, 29/04/07 11:25

      הגב לתגובה זו

  • 160.

    הפגנת ענק במוצש בכיכר רבין

    ימין שמאל, 29/04/07 10:04

    אולמרט, פרץ, לבני, פרס התפטרו עכשיו (ולמען עקרון החיים יפה שעה אחת קודם)

    הגב לתגובה זו

    • לא נמאס לכם?

      ארצי, 29/04/07 11:08

      יש ממשלה נבחרת והיא לא מתכוונת ללכת לשום מקום.

      הגב לתגובה זו

  • 159.

    יאללה ציפי בלי פחד לכי על זה! (ל''ת)

    רוני רפאל, 29/04/07 10:01

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    [[...מן הפח אל הפחת.....]] (ל''ת)

    ליבני כישלון, 29/04/07 09:53

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    הם לא ידעו כי דמם לא ייחשב בדמים....

    נתן, 29/04/07 09:53

    הם לא ידעו כי דמם לא ייחשב בדמים....

    אילו משוררנו, נתן אלתרמן, היה חי היום, לא מן הנמנע שהיה צריך לכתוב כך את שירו ''מכל העמים''. השיר מוקדש לשַרְשֶרֶת אֲרוּכָּה-אֲרוּכָּה שֶל קוֹרְבְּנוֹת-שָוְוא וְחִינָם. בָּנִים אֲשֶר חֵרְפוּ נַפְשָם, הִקְרִיבוּ עַצְמָם וְנָפְלוּ בְּמִלְחֶמֶה-הַרְפָּתְקָנִית-אוּמְלָלָה-נִמְהָרָה-אֲרוּרָה-רַשְלָנִית-מְטוּפֶּשֶת-פוֹשַעַת-נִמְנַעַת-כּוֹשֶלֶת-מרוּשֶלֶת-נִכְשֶלֶת-מְיוּתֶּרֶת. מִלְחֶמֶת הַרְפָּתְקָה פְּרִי רַשְלָנוּת מְדִינִית-פּוֹלִיטִית-צְבָאִית, הַפְקָרָת חָזִית ועוֹרֶף (איך... איך... איך... וכיצד יוצאים כך למלחמה ? כל-כך בלתי מוכנים ? כל-כך בלתי-ערוכים ? הֵן מבחינת אנדרלמוסיה עצוּמה, באלאגן נורא ותוֹהוּ ובוֹהוּ רב אשר שרר בחזית והן מבחינת הפקרתו הטוטאלית של העוֹרֶף), הֶפְקֵרוּת אֲרוּרָה, נוֹרָאָה ופּוֹשַעַת שֶל ''הַנְהָגָה'' רַאַוְותָנִית-יְהִירָה-יוֹמְרָנִית-מְזַלְזֶלֶת, חַסְרַת-טִיפַּת תְבוּנָה, נֶעֱדֶרֶת שֶמֶץ נִיסְיוֹן, בּוּרָה בהֲבַנָת מַשְמָעוּתָם העָמוּקָה שֶל עֶרֶך חַיֵי-אָדָם. ''הַנְהָגָה'' שֶל מֶמְשָלָה עָלוּבָה-שַחְצָנִית-רַשְלָנִית-חוֹבְבָנִית-רַאֲוְותָנִית-גַאֲוְותָנִית-זַלְזְלָנִית-מִתְהַלֶלֶת-מִתְהַדֶרֶת-מִתְיימֶרֶת-מְבוּלְבֶּלֶת-מִתְפָּאֶרֶת-קִצְרַת-רוֹאִי-שְבֵעַת-רָצוֹן מְעַצְמָה וּמִמַחדָלֶיהָ. מֶמְשָלָה אֲשֶר אוּגְדוֹתֶיהָ מְאַגֶדֶת-אוֹגֶדֶת, בְּנַדְנֵדֶה מִתְנַדְנֶדֶת, במְלָאכְתָה-מְשִימָתָה-מִלְחַמְתָּה-מערכתה השְלוּמִיאֵלִית מעוֹלָם לא הַיתָה, באֱמֶת ובְּתָּמִים, מְרוּכֶּזֶת-מְמוּקֶדֶת. בהֵיעדֵר תכְנִית-מאוּרְגֶנֶת-מְסוּדֶרֶת-מְתוּכְנֶנֶת, בְּלִי-כל מַטָּרוֹת בְּרוּרוֹת בְּעַצְמָה-בְּעַמָה בּוגֶדֶת. בְּמֵי-מַדְמֵנָת-מֶחְדָּלֶיהֶ מִתְמוֹגֶגֶת-חוֹגֶגֶת. עֲבוֹדָתָה מְטַרְפֶדֶת. בָּנֶיהָ עוֹקָדֶת. עַל דָּמָם (בִּשְבִיעוּת רְצוֹנָה העַצְמִית) מְרַקֶדֶת-רוֹקֶדֶת-שוֹרֶדֶת.

    בִּצְעוֹד נערינו אֱלי מִלְחֶמֶת חִינָם-שָוְוא-וְשוֹלָל
    את חמת ישראל לא שמענו
    כי אתה בחרתנו כַּאֲשֶר עוֹד הַיִינוּ עוֹלָל
    אהבת אותנו ורצית בנו.

    כי אתה בחרתנו מכל העמים
    מסינים, מהודים, מדנים
    אך בצעוד בנינו אל תוך בְּסִיסִים –
    נערים ישראליים, בחוּרִים נְבוֹנִים,
    הֵם לֹא יַדְעוּ כִּי דָּמָם לא ייחַשֵב בַּדָּמִים...
    הֵם לּא אָמְרוּ לְמִשְפַּחְתָם: אַל תַבִּיטוּ !
    ְ
    ורבה דאגה להישרדות-פוליטיקאים
    וקריירות קצינים פן יוּפסָקוּ
    אך המשך חייהם של קורבנות חפים
    על אספלט, טְרָשִים וסְלָעִים יְקוּפְּדוּ !

    עיניהם מדברות: אל תַבִּיטוּ, האֵם, האָב, האָח, האָחוֹת, הַבֵּן והַבַּת,
    אֵיך שוּרוֹת אֲרוּכוֹת הוּנַחְנוּ...
    תְמִימִים וצְנוּעִים וידוּעִים לשֵם,
    רק לא טוב לחיים הוּכָנוּ...

    עיניהם מדברות עוד דברים אחדים:
    אֱלוֹהֵי האָבוֹת ידענו
    כי אתה בחרתנו מכל העמים
    אהבת אותנו ורָצִיתָ בנו !

    כי אתה בחרתנו מכל העַמִים
    לְהָרֵג מוּל כִּסֵא כְּבוֹדך,
    ואתה את דָמֵינוּ אוֹסֶף בכַּדִים
    כִּי אֵין לוֹ אוֹסֶף אַחֵר זוּלָתֶך.

    ואתה מְרִיחוֹ כְּמו רֵיחַ פְּרָחִים
    ואתה מְלַטְפוֹ במִטְפַּחַת,
    ואתה תתבענו מִיְדֵי הרמטכ''ל דָן חָלוּץ
    ומִיְדֵי אוֹלְמַרְט-לִבְנִי-פֶּרֶץ-פֶּרֶס-ועדת-וינוגרד,
    שוֹפְטֵי בג''ץ ושְאָר פּוֹלִיטִיקָאִים
    ומִיְדֵי הַשוֹתְקִים גַם יַחַד !

    הגב לתגובה זו

    • רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד !

      שאול, 29/04/07 11:58

      רְאִי, אֲדָמָה

      רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד !
      בְּחֵיקֵךְ, מְלוֹן-בְּרָכָה, מְעוֹן סֵתֶר, זֶרַע טָמַנּוּ... לא עוֹד
      פְּנִינֵי זְגוּגִיוֹת שֶל כּוּסֶּמֶת, זֶרַע חִטָּה כְּבֵדָה,
      גַּרְגֵּר שְעוֹרָה, חֲתוּל כֶּתֶם, שִיבּוֹלֶת-שוּעָל חֲרֵדָה.

      רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד :
      פִּרְחֵי פְרָחִים בָּךְ טָמַנּוּ רַעֲנַנִּים וּבְהוֹד,
      אֲשֶר נְשָקָתַם הַשֶּמֶש מִנְּשִיקָתָה רִאשוֹנָה,
      מַצְנִיעַ חֵן עִם יְפֵה קֶלַח, קְטוֹרֶת כּוֹסוֹ נְכוֹנָה.
      וְעַד שֶיָדְעוּ צָהֳרַיִם בְּעֶצֶם הַצַּעַר הַתָּם,
      וּבְטֶרֶם רָווּ טַל שֶל בּוֹקֶר בַּחֲלוֹמוֹת-אוֹר נִבְטָם.

      הֵא לָך הַטּוֹבִים בְּבָנֵינוּ, נוֹעַר טְהוֹר חֲלוֹמוֹת,
      בָּרֵי לֵב, נְקִיֵּי כַפַּיִם, טֶרֶם חֶלְאַת אֲדָמוֹת,
      וְאֶרֶג יוֹמָם עוֹדוֹ שֶתִי, אֶרֶג תִּקְווֹת יוֹם יָבוֹא,
      אֵין לָנוּ טוֹבִים מִכָּל אֵלֶּה. אַתְּ הֲרָאִית ? וְאֵיפה ?

      וְאַתְּ תְּכַסִּי עַל כָּל אֵלֶּה. יַעַל הַצֶּמַח בְּעִתוֹ !
      מֵאָה שְעָרִים הוֹד וָכוֹחַ, קוֹדֶש לְעַם מְכוֹרָתוֹ !
      בָּרוּך קָרְבָּנָם בְּסוֹד מָוֶת, כּוֹפֶר חַיֵינוּ בְּהוֹד...
      רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד !

      שאול טשרניחובסקי

      תל-אביב, 3.9.1938

      הגב לתגובה זו

  • 156.

    יאללה בחירות (ל''ת)

    גילי, 29/04/07 09:49

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    אנחנו לא רוצים ראש ממשלה ברמה של דוברת צה''ל !!!!! (ל''ת)

    רגב, 29/04/07 09:42

    הגב לתגובה זו

    • צודק, שתיהן כשלו בזמן המלחמה . (ל''ת)

      מירים, 29/04/07 09:59

      הגב לתגובה זו

      • גרב עדיין חושבת שזו הייתה הצלחה להכניס מצלמות ולסכן את חיי החיילים. (ל''ת)

        לוחם, 29/04/07 10:12

        הגב לתגובה זו

  • 154.

    אין טייס במטוס יש רק דיילת ושמה ליבני (ל''ת)

    אריק, 29/04/07 09:38

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    רק ביבי יוציא את המדינה מהבוץ ''אולמרט'' (ל''ת)

    קהלני שמעון, 29/04/07 09:25

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    מקוה שאין משהו שחושב שציפי לבני מתאימה להחליף את אולמרט

    אזרח, 29/04/07 09:24

    כדאי שלבני תלך יחד עם אולמרט הביתה

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    אנחנו עם מטומטם רפה ומדושן-רוצים ביטחון ללא נכונות להקריב ן....

    אבי, 29/04/07 09:22

    רוב העם משתמט לא מתגייס ולא תורם אך גדול בלהביע ביקורת.
    אנו חיים בים של אויבים ואמנם כח הוא לא הפתרון הסופי אך במשך שנים הוא הגן עלינו באופן נסבל.
    אין ביטוח ואחריות כאשר נלחמים ואם נמרר את חייהם של אלו שיוזמים ונלחמים הרי שסוף המדינה קרב

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    ''טיול שנתי בלבנון עם עוד כמה ילדים בגן....''

    משה, 29/04/07 09:22

    ''אם הנחת העבודה שלנו היא כי הצפון הולך להיות מותקף, אני מציע שלפני שאנו מגיבים, לנקוט פעולות בשביל להגן על האוכלוסייה בצפון וראוי לעשות את זה שעה אחת קודם ולא להמתין להידרדרות. אני מציע לפני זה לעשות את כל פעולות ההכנה בצפון, בשביל לראות איך אפשר לצמצם את הנזקים בעניין, לפני שאנחנו תוקפים. ואם צריך להמתין כמה שעות - אז צריך להמתין אותן''. מאיר דגן, ראש המוסד, ערב המלחמה.

    ''אל-יתהלל חוגר כמפתח''. מלכים א', כ', י''א

    ''יקומו נא הנערים וישחקו לפנינו''. שמואל ב', ב', י''ד.

    משה רודובסקי, אבא של גל רודובסקי זכרונו לברכה אשר נפל בפעולתה הכושלת-מרושלת של השייטת בלבנון אמר בשעתו: ''הם (מתכנני המבצע) חשבו שהם יוצאים עם כתה ז' לטיול שנתי בלבנון''. על משפט זה מבוסס השיר.

    ''טיול שנתי בלבנון עם עוד כמה ילדים בגן....''

    הם בחרו שלא לשעות, לא להאזין כלל, להתעלם לחלוטין
    מהצעתו-התראתו ומאזהרותיו של ראש המוסד, מאיר דגן
    חשבו.... כך עשו לעצמם חשבון.... כי לכל היותר הם יוצאים
    לטיול שנתי בלבנון עם עוד כמה ילדים בגן....
    לא קלטו, לא תפשו, לא השכילו להבין, כי הכריזו מלחמה (לא ''קרב'')
    אך אבוי.... כמה חגג לפתע ''פתאום'' הבאלאגן....
    ים הדמעות אשר נשפך מאז בעטיים
    הפך מזמן כבר להיות אגן.

    ''באלאגן, באלאגן'' אמר סרן בניה ריין זכרונו לברכה לאמו חגית בשיחת הטלפון האחרונה שלו מלבנון.

    מאיר דגן (ראש המוסד) ביום החטיפה: לפני שמגיבים - להכין את העורף

    ראש המוסד, האלוף (מיל') מאיר דגן, המליץ ביום פתיחת המלחמה בלבנון לעכב את התגובה הישראלית לחטיפת שני חיילי המילואים בידי חיזבאללה. דגן אמר בדיון: ''לדעתי, אנו הולכים במהלכים האלה להידרדר לעימות ארוך טווח. הפוטנציאל של עימות כזה לפגוע במטרות עורפיות בישראל הוא גבוה מאוד. לא חייבים לתקוף מחר בבוקר. אפשר להתכונן, להכין. מה יקרה אם נתקוף בעוד יומיים?''
    דגן סבר כי יש לנקוט צעדים בסיסיים לשיפור ההתארגנות בעורף הישראלי לקראת מתקפת קטיושות של חיזבאללה, בטרם יתקוף צה''ל בלבנון. הדברים נאמרו בהערכת מצב מיוחדת שכינס שר הביטחון, עמיר פרץ, בלשכתו בעקבות החטיפה. הישיבה התקיימה ב-12 ביולי אשתקד, בשעה 14:30. להערכת דגן כי מהלומה בלבנון תביא להסלמה ניכרת וממושכת שבמהלכה יותקף העורף, הצטרפו גם ראש השב''כ, יובל דיסקין וראש האגף המדיני-ביטחוני במשרד הביטחון, האלוף (מיל') עמוס גלעד.
    דיסקין טען, כי ''אין דרך להימנע מחזית בצפון. אם אנחנו יורים עליהם, אם אנו הולכים ליזום כעת, משמעות הדבר כי הם יירו עלינו חזרה ואנחנו נצטרך להמשיך, מתגלגל הגלגל''. עמוס גלעד צפה: ''הוא (חיזבאללה) יכה אותנו קודם כל בקטיושות רגילות, שמספרן עצום. הטווח שלהן הוא 20 קילומטר והעומק שלהן בגליל הוא גדול. זה אומר שהגליל יכול להיות די שומם''. גלעד הוסיף אזהרה לפרץ: ''אתה צריך להתכונן למלחמה ארוכה כשאין מקלטים בגליל - זה גם אחד הסודות הגלויים. אין בו מספיק מקלטים''. חרף האזהרות בישיבה בצהריים, המליצו בערב לממשלה שר הביטחון ובכירי צה''ל על תקיפה אווירית נרחבת ובכלל זה השמדת מערך הרקטות. בטרם התקיפה לא ניתנה הנחיה לנקיטת צעדים מיוחדים להכנת העורף בצפון, כמו גיוס מילואים משמעותי לפיקוד העורף או תדרוך של האוכלוסייה. בשורת תחקירים שנעשו לאחר המלחמה נמתחה ביקורת קשה על ההיערכות המאוחרת לטיפול באיום הקטיושות על העורף. כנקודת תורפה מרכזית סומנה העובדה שבזמן שהצבא התארגן בהדרגה למהלך התקפי ממושך, לא ננקטו צעדים דומים בעורף.

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    מְדִינָה מִקְרִית

    אלכס, 29/04/07 09:20

    מְדִינָה מִקְרִית
    שִקְרִית ... אַך עִבְרִית !
    אַקְרָאִית, עֲמָמִית, אֲרָעִית,
    מְדִינָה לְמַרְאִית.

    מְדִינָה עִיזִית,
    נִבְזִית, לוֹעֲזִית,
    אֲחוּזַת תְּזָזִית,
    יְלָדֶיה, אֲבָנֶיה, גָּזִית.

    עַם מְנוּוָן,
    מעֲרָכָיו מְרוּקָן
    אָדִיש, רָדוּם, שַאֲנָן,
    רְדוּף קוֹרְבָּן וחוּרְבָּן.

    חֶבְרָה אֲרוּרָה
    מְעוּרְעָרָה, רְעוּעָה,
    רָעָה וגְרוּעָה
    עֲמוֹרָה וגְמוּרָה.

    מְדִינָה הבְּנוּיָה על כַּרְעֵי תַּרְנְגוֹלֶת
    עַם השָרוּי (לנֶצַח?) בְּתוֹכְכֵי מְעַרְבּוֹלֶת -
    מֶמְשָלָה בְּלִי תּוֹרָה... בְּלִי קֶמָח... בְּלִי סוֹלֶת...
    סָפֵק, אִם לִבְסוֹף, תִּיוָותֵּר בְּקוֹשִי גוּלְגוֹלֶת.

    נ. ב.

    לא רק הממשלה הנוכחית. גם הממשלה הבאה.

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    המדינה מתפרקת אבל העיקר שהבורסה עולה! זה נורמלי?? (ל''ת)

    שלמה המלך, 29/04/07 09:16

    הגב לתגובה זו

    • זהו ''התוצר המוגמר'' של הון+ממון ושלטון (ל''ת)

      שלמי, 29/04/07 09:27

      הגב לתגובה זו

  • 147.

    תאכלו את הלב! העם החליט!!ביבי רה''מ נ-ק-ו-ד-ה (ל''ת)

    ארנון, 29/04/07 09:15

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    אם היא מעונינת אז אני גם מעונין לקחת מושכות

    מבין, 29/04/07 09:13

    מה אנחנו סוסים או חמורים קשורים לעגלות אבל האמת היא הכי מתאימה כרגע כל הייתר ניראים פסה לעומתה יש בה משהו

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    לא לשכוח את המעידות של ציפי לבנה המצביעים על חוכמתה וכישוריה! (ל''ת)

    ABC, 29/04/07 09:09

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    אוֹלְמֶרְט, צֵל עֲנָק, צֵל חֲמַקְמַק-חֲלַקְלַק, צֵל מְהַתֵּל סִיוּט

    אלישבע, 29/04/07 09:06

    אוֹלְמֶרְט, צֵל עֲנָק, צֵל חֲמַקְמַק-חֲלַקְלַק, צֵל מְהַתֵּל, צֵל פְּתַלְתַּל-מִתְפַּתֵּל,
    צֵל מְהֲלֵך (אֵין כָּל סִיבָּה לְחַייך, גַם לא סִיבָּה לגַחֵך, מוּטָב אַל תִשְאַל לָמָה, מַדּוּעַ וְאֵיך....)
    צֵל מְהֲלֵך עֲלֵינוּ אֵימִים, וְהוּא עֲבוּרֵנוּ בְּגֶדֶר סִיוּט !
    אוֹלְמֶרְט, לא לָקַח, לא נָשַא, לא נָטַל עַל עַצְמוֹ עַד עַתָּה
    יוֹתֵר משְמוֹנָה חוֹדָשִים לְאַחַר מִלְחֶמֶת לְבָנוֹן הַשְנִיָה
    וְלוּ מְאוּם, כְּלוּם, שוּם טִיפַּת אַחֲרָיוּת !
    כְּשֶאוֹלְמֶרְט מוֹפִיעַ בְּיָמֵינוּ-בְּלֵילוֹתֵינוּ מְהַוֶוה הוּא לָנוּ חֲלוֹם-רָע-וְנוֹרָא. בִּיעוּת.
    מִי הָיָה מַאֲמִין כִּי בְּאַרְצֵנוּ שֶלָנוּ, יִתְגַלְגלוּ כָּך פְּנֵי הַדְבָרִים ? ייהפְכוּ לִמְצִיאוּת.
    אֵינֶנִי יוֹדַעַת, אַך אֲנִי כּוּלִי מְקוָוה, כִּי אוֹלְמרְט בַּעָם מְהוֶוה רַק מִיעוּט.

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    ציפי לבני - סומכים עליך! עשי את הצעד! (ל''ת)

    ג'וחה, 29/04/07 09:04

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    רק ציפי

    הסוגד, 29/04/07 09:02

    רק ציפי תביא ביטחון לעם ישראל, היא הרי האמא של הקונספציה הגאונית שחסידי אומות העולם יגנו על ביטחון ישראל:

    המצרים ימנעו הברחות בפילדלפי, כפי שאנו נוכחים לדעת יום יום.

    הצרפתים, ישמרו עלינו בלבנון מפני הברחות נשק (היא נסעה לפריז, מוקפת עדת עיתונאים אובייקטיביים שהריעו להישגיה: צרפתים עם טילי נ''מ. כנראה שהטילים מיועדים ליירט את העפיפונים שיוצרו בקייטנת אלקודס של החיזבאללה בחוג מלאכה, אך בינתיים מתאמנים הצרפתים על מטוסי חיל האויר).

    אבו מאזן ישמור עלינו מקסאמים אחרי ההתנתקות (ציפי גרה ברמת אביב, לא בשדרות)

    החלטה 1701 של האו''ם תחזיר לנו את החטופים (אשרי ו\או אידיוט המאמין).

    בקיצור כל נסיגה בריחה והתרפסות טובה לישראל, החלטה 1701 טובה לישראל, ואנו קוטפים את פירות ההתנתקות.

    רק ציפי

    הגב לתגובה זו

    • עוד אחת בלי נסיון שתכשל במלחמה הבאה !- העם לא לומד!!!

      גברי, 29/04/07 09:24

      קדימה מפלגה שהרסה את ישראל בשנה אחת

      הגב לתגובה זו

  • 141.

    אין מנוס מבחירות חדשות אחריות היא קולקטיבית

    מאיר חדד, 29/04/07 09:01

    ועדת וינוגרד אינה ועדת חקירה ממלכתית ואינה יכולה לכפות את מסקנותיה. ממשלת ישראל על כל חבריה אחראית בצורה קולקטיבית על החלטותיה. הגב' לבני אינה יכולה להתנער באחריות בהיותה חברת ממשלה. מאחר והועדה לא יכולה להורות ולכפות את המלצותיה הציבור חייב ע''פ אותן המסקנות לתת את דעתו. וזאת בצורת בחירות. חדשות.

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    עוד לא יבשה הדיו והיא כבר רוקדת-צוחק מי שצוחק אחרון גבירתי-נכשלת (ל''ת)

    גולן, 29/04/07 09:00

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    עוד לא פורסם הדו''ח, איך כולם יודעים ??? (ל''ת)

    אזרח, 29/04/07 08:57

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    אני מוכן שלובה הקופאית מהסופר תהיה ראש ממשלה

    עדיף עליה, 29/04/07 08:54

    אין גבול לבלבול?

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    קחי את המושכות

    שושי, 29/04/07 08:54

    בחיאת ציפי ! קחי את המושכות והוביל את עגלת החמורים כולל אותך החוצה מחיינו!!

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    לבני כנראה לא מבינה שזה לא מה שהיא רוצה-זה מה שהעם בוחר

    מוטי, 29/04/07 08:44

    אבל כנראה שלאף אחד בממשלה לא איכפת מהעם.

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    לבני ראויה, עמי איילון ראוי. רק לא ביבי או ברק (ל''ת)

    כג, 29/04/07 08:42

    הגב לתגובה זו

    • מכל הרשימה רק נתניהו ראוי (ל''ת)

      קצת התבלבלת, 29/04/07 08:52

      הגב לתגובה זו

      • ביבי? ראוי? הצחקת אותי. בוא אלינו לדרום ואראה לך את תוצאות מעשיו של

        סיון, 29/04/07 11:30

        ביבי...

        הגב לתגובה זו

  • 134.

    אסתרינה לראשות הממשלה,וגם פנינה רוזנבלום (ל''ת)

    טורונטו, 29/04/07 08:38

    הגב לתגובה זו

    • יותר טובות מלבני ,בטח ובטח !!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      ישראל.........., 29/04/07 08:54

      הגב לתגובה זו

  • 133.

    אלי ישי תגיד כמה? הירשזון ''יסגור'' עם ר' עובדיה (ל''ת)

    רה''מ, 29/04/07 08:38

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    כל שרי הממשלה היו בעד המלחמה!!!!

    רמות, 29/04/07 08:33

    ולא פחות מהם , רוב מכריע של חברי הכנסת!!
    ושלא יקום מישהו מביניהם, וינסה להסתייג מן ההחלטה על המלחמה.
    כל מי שחשב אחרת שינסה להוכיח זאת ב ע ו ב ד ו ת.
    עד כה לא נמצא אחד , להוציא כמה מחברי הכנסת הערבים .

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    אשת חיל מי ימצא-היא תותחית אמיתית (ל''ת)

    ז''ד, 29/04/07 08:32

    הגב לתגובה זו

    • ואסטרינה לא תותחית אמיתית ? גם היא ראויה !!!! (ל''ת)

      ישראל.........., 29/04/07 08:56

      הגב לתגובה זו

    • צודק, ונראה לי שמצאנו לנו אשת חייל!

      ירון, 29/04/07 11:32

      בהצלחה ציפי! העם איתך!

      הגב לתגובה זו

  • 130.

    המסקנה מוינוגרד:ראש ממשלה רב אלוף

    ריקי, 29/04/07 08:30

    כנראה, שמצבנו הבטחוני- מדיני מחייב שראש הממשלה יהיה איש צבא לשעבר - רב אלוף- כי הוא ידע לשאול את השאלות הנכונות.הרמטכ''ל ידע שלפניו אדם שמבין- אם כי גם איש צבא הוא רק בן אדם ומסוגל לטעות.
    לא מדיחים ראש ממשלה על שיקולים מוטעים אלא רק על חוסר אחריות מירבי.

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    ש''ס מחזיקה את שלטון המושחתים! (ל''ת)

    רועי, 29/04/07 08:28

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    מתי יצא העם הזה לרחובות? הגיע העת (ל''ת)

    משה בודק, 29/04/07 08:23

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    עם כל הכעס על אולמרט ופרץ, בנושא המלחמה הכושלת יש אשם אחד בלבד (ל''ת)

    חלוץ הרמטכל הכי, 29/04/07 08:17

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    מה יהיה בסופו של דבר

    פקק תנועה, 29/04/07 08:14

    חבל מאוד שלא באו יותר אזרחים תושבי המדינה לצעדת הכינרת .ציפי ליבני מוכנה להחזיר את רמת הגולן .אחרי כול מילחמה בישראל יש ביקורת קשה השאלה היחידה היא מדוע לא מפיקים לקחים במלחמות וארועים וועדות שהיו בעבר.?אך נועדות הללו מפגינות יכולת ומבינות יותר טוב מאחרים. כיצד לנהל מדינה ומילחמה?אף חד לא מבטיח לנו ש מיפלגת הליכוד היתה מיתנהגת יותר טוב.או מיפלגת העבודה.כבר היו דברים מעולם.השאלה היא הא?ים כדאי לצאת למערכת בחירות עכשיו וחדשה .שתעלה למדינה עוד הרבה כסף וזעזוע פוליטי ומדיני .?התוצאות אומנם חמורות אבל אפשר להמשיך קדימה בכול זאת .

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    להילחם במי? בנו?! (ל''ת)

    לא מבין, 29/04/07 08:09

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    למה ליבני ? היא לא תמכה ב''התנתקות'' המופקרת ?

    משה, 29/04/07 08:09

    היא לא היתה חברה בממשלה הנואלת הזאת ?

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    משהוא מוכן להסביר לי סוף סוף מי זאת ציפי לבני

    יוסי, 29/04/07 07:57

    אחת שלא היתה כלום עד שהצטרפה לאריק שרון באישור ההנתקות ומאז מדברים עליה כפוטנציאלית לראשות ממשלה ? מה נסגר איתנו?

    הגב לתגובה זו

    • היא לא גנבת (ל''ת)

      בני, 29/04/07 09:32

      הגב לתגובה זו

    • ציפי לבני תקבל את הקול שלי בגלל ש

      M, 29/04/07 10:27

      היא היתה שרת משפטים נהדרת, היא שרת חוץ טובה והיא תהיה ראש ממשלה מהטובים שידענו. נכון שההתנתקות היא כישלון, אבל במצב הנתון אז, זאת נראתה כאופציה הטובה ביותר.
      אשר למלחמת לבנון - זה נכון שלבני תמכה בפתיחתה כמבצע, אבל היא הציעה לעשות אותה כמבצע בן כמה ימים - התקפות קשות של חיל האוויר ואז הפסקה, וזאת לא כדי להשמיד את החיזבאללה או להחזיר את החטופים, אלא כדי ליצור איום ישיר, להחזיר את כושר ההרתעה ולהפעיל לחץ מדיני על החיזבאללה, לשחרור החטופים. לו קיבלנו את דעתה היינו היום במקום אחר. להזכירכם, כל הלבנונים היו נגד החיזבאללה בימים הראשונים, העולם היה אתנו, הלבנונים היו אתנו והחיזבאללה היה המום מהתגובה.
      זה האפקט שלבני רצתה לייצר ולנצל ושאולמרט ופרץ בזבזו בחוסר הבנה וחוסר ניסיון.

      הגב לתגובה זו

      • גם את הקול שלי היא תקבל. (ל''ת)

        מיכל כהן, 29/04/07 11:34

        הגב לתגובה זו

  • 122.

    רוב העם היהודי תמך במלחמה כי לא הייתה שאלה כלל לגבי נחיצותה. חוץ

    יעקב, 29/04/07 07:52

    מלבני שרצתה להסתפק שוב בהפצצת הרים וגבעות.
    היא לא מתאימה לתפקיד החשוב הזה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    לבני פוליטיקאית כושלת שהגיעה לפוליטיקה בדרכים עגלגלות

    למה בני האצ''ל, 29/04/07 07:51

    ממזכירתו של שרון שידעה על השחיתות שלו, עד לכישלון בכל תפקיד שהייתה.

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    שחקתם מספיק!

    ישמעאל, 29/04/07 07:50

    די ! מספיק! אנחנו לא שפני נסיונות!! כאילו היא לא היתה שותפה להחלטות .

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    כולם צריכים ללכת הביתה

    א.א., 29/04/07 07:50

    אנו רוצים לבחור את מי שאנחנו רוצים
    ולא רוצים כסאות מוזיקליים

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    איך לשרוד יש לו זמן לתכנן מלחמה זה חפיף

    אזרח מודאג, 29/04/07 07:49

    מעניין שלראש הממשלה יש מענה לכל דבר הנוגע לו.
    חבל שלא הכין מענה לכל ארוע במלחמה.
    אין בזאת אלא ללמד על התנהלותו ואחיזתו הבלתי מסויגת בכסאו.
    לזה יש יועצים,מתכננים חושבים.
    אם הציבור לא יתעורר.
    חס וחלילה הוא עוד ישאר.

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    דו''ח וינוגרד היהדרוש???? למי????

    אריה, 29/04/07 07:44

    עם ישראל כבר ידע את תוצאות החקירה בטרם הוקמה אך זה היה דירבון ואישור למצב.
    היום כולנו נדרשים להוכיח בגרות ורצינות , אין לנו הזכות והאפשרות לחזור על עוד טעות בבחירות , הפעם יש חשוב ברצינות ,מספיק עם כפפות המשי ! מספיק עם ההססנות ! מספיק עם יפי הנפש .
    אולי לא נעים! אולי לא פופולרי ואולי אומות העולם יכעסו אך יבינו שארין אנו כאן כדאי לספק את רצונותים ונוחיותם .
    אנו כאן כי זו ארצנו זה ביתנו ונעשה הכל לחיות ולהתקיים בזכות ובגאוה.
    עדיף אולי להזכיר את רחבעם זאבי הי''ד ולא לךפחד מלדבר בגלוי על דברים שנעשו האירופה כמו ''טרנפר''
    של מי שלא מרוצה .
    ארץ ישראל היא מדינת היהודים והפעם נלך לבחירות על מהיגים שאולי לא בעלי נסיון אך בעלי כריזמה
    ונכונות לעבוד עם מקצוענים.עם ישראל
    חי וזהי הטראומה האחרונה ומסע האשמות אחרון מכאן והילך עם חייב להיות פעיל (אחרת אל תתלוננו).

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    תוכנית אחמדניג'אד לחיסול ישראל בעיצומה - לבני זה לא האיש (ל''ת)

    לא מתאימה, 29/04/07 07:41

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    לבני אשמה לא פחות מפרץ ואולמרט, במיוחד ההסכם בסוף המלחמה

    יובל, 29/04/07 07:37

    למה לבני פחות אחראית מיתר קברניטי הממשלה ?

    במיוחד מפריע ההסכם הגרוע אותו לבני השיגה בסוף המלחמה שלא כלל חילופי שבויים. זו היתה הפאשלה הכי גדולה! והיא עוד יצאה בהכרזה שזה הסכם מצויין.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    העם כ''כ טיפש שהוא יאכל גם את זה.

    נ, 29/04/07 07:26

    ולכן הסוף ידוע.
    התקשורת תנצח ותכתיר מועמד חדש מהשמאל.
    לא אחת ראויה.... אחת שפשוט פחות הזיקה.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    איזה עונש איזה עונש במה חטאנו? לבודוק מזוזות (ל''ת)

    משה בודק, 29/04/07 07:21

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    ליבני הפנתה עורף לביבי בשעת אמת

    רון, 29/04/07 07:21

    למרות שהמציא אותה, נסיכה שגרה בבית בשכונת יוקרה, ישבה מחדש יהודים
    שותפה למהלכים הכושלים בלבנון.
    דרוש מנהיג אחד מאיתנו לא מרחביה לא מקיסריה ולא מאפקה

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    חלילה, גברתי את הולכת עם כל המפלגה. (ל''ת)

    סוגרים את, 29/04/07 07:20

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    זה ברור כשמש בצהרים שישראל הפסידה במלחמת לבנון השניה, רק חלמאים לא

    sharonik, 29/04/07 07:20

    זה ברור כשמש בצהרים שישראל הפסידה במלחמת לבנון השניה, רק חלמאים לא יאמינו

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    'קדימה' זה אתר אינטרנט שיש לו מפלגה.

    זה סופו של, 29/04/07 07:14

    על ציפי לבני לא חשבתי כראש ממשלה מכיוון לאישה הזאת אין מה להציג, היא פשוט לא עשתה דבר חיובי, היא היתה במקבלי ההחלטות בתקופת המלחמה שעליה ראש הממשלה מודח ציבורית ואפילו מכרה אותה לציבור, היא היתה שם גם בהתנתקות, ולא נשכח לה גם את ההתכנסות שהיא ניסתה למכור אחרי כל הכשלים.
    היום לא בוחרים מועמד ראוי, כנראה בוחרים מועמד פחות מזיק.

    הגב לתגובה זו

    • הצגת את זה נכון. (ל''ת)

      יפה, 29/04/07 07:35

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    זאת בדיחה? לתת ללבני את המושכות!

    רן, 29/04/07 07:00

    בלון ניסוי אידיוטי, שהיחצנים מטעם לבני מפיצים ולא ברור לנו אם לצחוק או לבכות. לבני הסכימה לכל מהלכיו של אולמרט. אם חושבים שהוא צריך ללכת, אז ברור שהיא צריכה ללכת מייד הבייתה. אגב, לדעתי, הצבא נכשל ולא אולמרט ולא פרץ.

    הגב לתגובה זו

    • חבוב זאת אפילו לא בדיחה, זהו אבסורד טארגי,! (ל''ת)

      עין לציון, 29/04/07 08:40

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    אני לא מבין ולא מוכן להבין

    Luis, 29/04/07 06:52

    א)מי הצביע בעד הליבני הזאת? אף אם אולמרט יעשה הכל לשרוד, הרי העם בחר בו! אז שיאכל מה שבחר אבל לבני? אני לא צופה ולא לבן! ב)מה יש בוינוגרד? השופט את אולמרט הוא לא פחות פזיז ממנו התוקף אותו על סתם שמועות לא רשמיות! ממחר אם תרצו תבלעו אותו אבל היום?

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    אני לא מבין ולא מוכן להבין

    Luis, 29/04/07 06:51

    א)מי הצביע בעד הליבני הזאת? אף אם אולמרט יעשה הכל לשרוד, הרי העם בחר בו! אז שיאכל מה שבחר אבל לבני? אני לא צופה ולא לבן! ב)מה יש בוינוגרד? השופט את אולמרט הוא לא פחות פזיז ממנו התוקף אותו על סתם שמועות לא רשמיות! ממחר אם תרצו תבלעו אותו אבל היום?

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    גם פייגלין מוכן לקחת לידיו את המושכות

    יוסי, 29/04/07 06:42

    ...וזה מתקרב.

    למה?

    כי אין לנו אפילו פוליטיקאי אחד אחר, חוץ מפייגלין, שיש לו תוכנית, מסר, ייעוד ואיסטרטגיה עבור העם הזה, חוץ מאיסטרטגיה עבור עצמו...

    הבו לנו מנהיג שידאג לנו ולא לעצמו!

    הגב לתגובה זו

    • ראשי מנהיגות יהודית קראו לסירוב פקודה במלחמת לבנון השניה

      יאיר, 29/04/07 08:25

      בעקבות החטא של אולמרט שקשר ניצחון אפשרי במלחמה לקידום פוטנציאלי של תוכנית ההתכנסות.
      כמו כן, הם רוצים לבטל את המשטר הדמוקרטי במדינה.
      אני מניח יוסי, שאתה צבר ולא גדלת במדינה לא דמוקרטית. אתה מוזמן לנסוע לכמה שנים למדינות לא דמוקרטיות באפריקה, או למדינות כאילו דמוקרטיות כמו רוסיה (שם הכל דמוקרטי יפה עד שאתה כותב טור נגד פוטין בעיתון).
      אחרי זה , כשתחזור, בוא נדבר שוב בתמיכה שלך באישי ציבור קיקיוניים לא דמוקרטים.

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    רק לא לבני בבקשה...

    יהודי אחרון, 29/04/07 06:33

    ספינולוגית במעטה של חשאיות

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    רוצים 'משיח עכשיו'

    מוטי קליפורניה, 29/04/07 06:26

    עם אוהל, סוס, מרעה לצאן, עם בשר הנצלה על גחלים ועם פיתה וזעתר.
    חיים טבעיים ולא ארמונות שן-חיוך
    -אין עוד מלבדו

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    הלואי ומישהו היה מוכן לקחת מושכות

    מוטי קליפורניה, 29/04/07 06:14

    ולא במובן המליצי של המלה,אלא לקחת מושכות ורתמה ואוכף ולהשתמש בסוסים ולא במכוניות.
    לפחות לא היינו נדונים למוות בתאונות דרכים.
    ואם היו שמים קסדה ומגיני ברכיים ומגיני מרפקים היו חוסכים את כל
    אלפי ההרוגים ואלפי הפצועים מתאונות דרכים.
    אבל לרמת מודעות כזו היא אפשר להביא את הצבור,שתמיד יבחר בדרך הקשה והמסוכנת ולעולם לעולם לא יודה בטעות.
    אז בינתיים תמשיכו לקשקש ממילא תלמידי בית הספר לא יגיעו עם סוסי פוני לרחבת בית הספר.כי אלו המושכים במושכות השלטון שכחו כבר
    את העבר ופניהם קדימה לעתיד -אל תפגע אבל זו האמת.!!!
    רק נקודת אור יש בנהריה או אצל האימיש בארה'ב או במרוקו. בהם עדיין ניתן לטעום 'טעם של פעם' ולראות ולנסוע בכרכרת סוסים.
    שם הענווה והצניעות עוד שלטת..
    -אין עוד מלבדו.-אח יה ראב יה ראב
    אך יה וויל יה ווייל איפה איפה איפה?
    ארץ ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    הבעיה עם אולמרט שהוא יצא למלחמה והוא ופרץ לא נתנו לצבא לנצח (ל''ת)

    חייל, 29/04/07 06:12

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    לאולמרט יש רוח לחימה??? ''עייפנו מלהילחם'' (ל''ת)

    Robin, 29/04/07 06:06

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    ההשמות כלפי ראש הממשלה הכי קטנות - לעומת (ל''ת)

    פרץ, 29/04/07 05:43

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    השמאל היהודי הביא את המדינה למצב חמור שלא היה כמותו. אנשים אינם

    להזדקף ולהתעלות, 29/04/07 05:35

    תופשים את חומרת המצב: המצב הבטחוני, המצב המדיני המורכב, לכידות העם, עתיד העם ועוד.

    רק מנהיגים יהודיים, מוכשרים, מנוסים ובעלי מעוף יוכלו לנווט את העם בשעה קשה זו.

    נתניהו ניחן בכשורים לא רגילים ונסיון עשיר. גם הוא אינו מסוגל למעשי ניסים, אך הוכיח עצמו ועשה את הבלתי אפשרי מבחינה כלכלית. השמאל מסית נגדו את העם, מלבה שנאה ועלול להוביל את ישראל לאסון.

    הגב לתגובה זו

    • אתה ממש צודק שלח 90% מהעם לקרשים

      NBB, 29/04/07 09:05

      וסידר את העשירים,,,,,עוד לא היה באסטוריה ראש ממשלה כמו ביבי,,,הרס הכל כלה מאפיונר עם סיגר שראה את העם עם סכוכית מגדלת

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    בשום פנים ואופן ליבני החוצה

    נורית, 29/04/07 05:31

    המדינה שלנו נימצאת כרגע בסכנה אמיתית וכל הזמן מחפשים אשמים חברה זה הזמן להתאחד נגד המלחמה הבאה שלצערנו כנראה בדרך על הצבא להכין את עצמו לכמה חזיתות לבנון.סוריה.מצרים. חיזבלה עזה.ואירן אז באמת במה כולכם מתעסקים .ומי יתן ואני אטעה וזה יהיה פחד לשווא.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    אם תתנו לאולמרט ללכת תצטערו - המחליפים הבאים לא (ל''ת)

    יהיו, 29/04/07 05:26

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    גם אנחנו בעד ציפי-נצרראלה,אחמדינגאד,משעל.ואסד (ל''ת)

    ביירות-דמשק, 29/04/07 05:14

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    אהוד אולמרט יותר שנון מציפי ליבני - תנוו לו אפשרות (ל''ת)

    והוא יוכיח, 29/04/07 05:09

    הגב לתגובה זו

    • את השנינות כבר הוכיח במלחמות פנימיות, לא, תודה!! (ל''ת)

      מספיק ודי, 29/04/07 07:51

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    לא הספיק ראש ממשלה אחד חסר ניסיון?

    אלמוני, 29/04/07 04:57

    המסקנה שלי ברורה, ראש ממשלה צריך להיות אדם שעבר את גיל ה- 70.

    אדם בגיל הזה ראה כבר מספיק, עבר כבר מספיק, התחשל כבר מספיק.

    תראו את ההבדל בין אריק שרון של 1982 ואריק שרון בגיל 70. בין הכהונה הראשונה של רבין לכהונה השניה.

    תראו מה קרה לאהוד ברק הכל כך מוכשר כאשר הוא קיבל לידיו את תפקיד ראש הממשלה כאשר הוא כל צעיר.

    אז מה, אנחנו צרכים את ציפי לבני הצעירה להיות ראש ממשלה?

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    הודעה לעם ישראל: 3 במאי. שמונה בערב. כיכר רבין-

    רוני, 29/04/07 03:36

    הפגנת ענק בקריאה: ממשלת אולמרט ה-ב-י-ת-ה!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון כיכר מלכי ישראל (ל''ת)

      יודע דבר, 29/04/07 07:56

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    אנחנו לא מוכנים שלבני תיקח המושכות!!! בחירות עכשיו!!! (ל''ת)

    רוני כהן, 29/04/07 03:35

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    תודה לאולמרט ופרץ

    כל האחרים, 29/04/07 03:02

    אל תוותרו.
    המשיכו לשגע את התקשורת והציבור.
    כך ישכחו אותנו.

    בברכה ,
    קצב
    הירשזון
    ליברמן
    בשארה
    גאידמק

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    ליברמן היחיד עם כריזמה של מנהיג

    אחת העם, 29/04/07 02:27

    אינני שייכת לימין, אך אם מחפשים מנהיג חכם, איטליגנטי, עקבי עם השקפת עולם ברורה, מ נ ה י ג, ליברמן הוא האיש!

    הגב לתגובה זו

    • התברר שליברמן מושחת וגנב - ולכן הצטרף לחבריו בקדימה

      לצערי, 29/04/07 07:14

      לא הבנתי מה לליברמן יש לעשות במפלגת קדימה

      זאת עד שהתגלו כל התיקים והחקירות ...
      אז הבנתי שהוא בא לקבל מקלט במפלגת הפושעים והעבריינים - כל יתר השטויות (מדיניות ועתיד מדינת ישראל) ממש לא חשובות

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    לא יקום ןלא יהיה

    אורי בן עטיה, 29/04/07 02:05

    לא באה בחשבון,

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    ציפי'לה,עוד בלון של התקשורת.אים מאחוריה לא רקורד ולא הישגים

    קדימה פיקציה, 29/04/07 02:01

    משמעותיים.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    ציפי לבני???????????????????????????

    גד, 29/04/07 02:00

    השתגעתם?! היא לא פחות גרועה מאולמרט! היא סתמה את הפה כי היא פחדה לפלוט שטויות - תראו איזה הסכם מטומטם היא השיגה בסוף המלחמה. אם היא תהיה ראש ממשלה שלנו אפשר להתחיל להפעיל את שעון הספירה לאחור

    הגב לתגובה זו

    • השעון כבר מתקתק - השאלה כיצד לעצור אותו (ל''ת)

      הספירה בעיצומה, 29/04/07 07:11

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    ''להילחם עד טיפת הדם האחרונה...''

    ליאור, 29/04/07 01:59

    במי??? במה??? אולמרט כמו קצב ואחרים נלחמים כל הזמן במישהו....
    כבוד יושר והגינות פסו מן העולם שלהם כלא היו...
    ת ת ב י ש ו ! ! !

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    אולמרט ילחם עד טיפת הדם האחרונה של החללים

    שלא נדע, 29/04/07 01:59

    אפילו עליזה רוצה שיתפטר

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    גם אני מוכן ליטול את המושכות

    חנון, 29/04/07 01:54

    היתרון שלי הוא שעדיין לא ישבתי בממשלה שכמעט הביאה את המדינה לפשיטת רגל.
    מה עם כשרון? ובכן יש לי כמו לציפורה. לא מאמינים? תהמרו עלי ותנו לי את המדינה לפחות עד הוועדה הבאה. למה לתת לה? רק כי היא נדחפת ? מה, לי לא מגיע ?
    האמת שזה, יצפאן (בזמן האחרון התחילו לקרוא לו עמיר פרץ) יכול לעזור הרבה. יש לו הופעה מדהימה.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    אילו זכויות עומדות לנפוחה הזאת? מה עשתה עד היום? (ל''ת)

    לא מבין, 29/04/07 01:47

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    בוגי וארנס חייבים להתייצב (ל''ת)

    חבר'ה טובים, 29/04/07 01:43

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ציפורה, מושכות אולי יש אבל סוסים חבבתי אין . קאפיש !!! (ל''ת)

    חיים רמון, 29/04/07 01:36

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    בפעם האחרונה שאשה היתה פה ראש ממשלה...

    יוסי צ., 29/04/07 01:33

    בפעם האחרונה שאשה היתה פה ראש ממשלה... הערבים פרשו את זה כאות חולשה של ישראל וכעיתוי מתאים לתקוף אותה במלחמת יום כיפור וכמעט הצליחו... עם כל הכבוד, ויש לי כבוד לציפי ליבני, אנחנו לא באירופה, ואנחנו לא פינלנד, יש לנו אוייבים שמחכים לשעת כושר להשמיד אותנו, ואישה בראש המדינה יחשב בעיניהם כאות חולשה, כי מה לעשות, אישה זה המין החלש... אסור לנו להכנס להרפתקה הזאת... תנו לנו מנהיג חזק, כמו שרון למשל...!!!

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    איך ציפי הפכה לטפלון?

    סמי האופה, 29/04/07 01:29

    לבני שתקה במלחמה וממשיכה לשתוק ולשבת עם המושחתים כאילו אין בזה שום בעיה מוסרית.

    היא לא ראויה להנהיג.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    ציפי ליבני לא מתאימה להנהגת המדינה! (ל''ת)

    די עם הניסויים!, 29/04/07 01:27

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    נזכרו מאוחר מדיי להלחם, ובשביל מה?! תחזירו את השבויים (ל''ת)

    נראה אתכם נלחמי, 29/04/07 01:15

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    הגיע הזמן לבחירות. נראה שאף אחד לא שולט במצב (ל''ת)

    אריק, 29/04/07 01:15

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    במה היא הוכיחה את עצמה??? שתלך עם אולמרט (ל''ת)

    לילי, 29/04/07 01:12

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אולמרט האמיץ ילחם עד טיפת דמינו האחרונה (ל''ת)

    מנחם, 29/04/07 01:09

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    כל מתקיפי ליבני הם תומכי ביבי. ליבני צריכה להחליף

    משקיף, 29/04/07 01:03

    את אולמרט ללא בחירות. קדימה קיבלה מנדט ל-4 שנים ועליה למצות אותו . לא רוצים בחירות כל שנה וחצי.

    הגב לתגובה זו

    • לא לא . ממש לא תומך ביבי (ל''ת)

      מודאג מלבני, 29/04/07 08:14

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    אין גבול להתבהמות אולמרט!!

    מוטי, 29/04/07 01:02

    חיילים נהרגו בגללו ומשפחות נהרסו והטינופת שקוראים לה אולמרט ''ילחם עד טיפת דמו האחרונה'' תתבייש לך אני כולי בושה שזה ראש הממשלה שלי
    חתיכת יצור מגעיל רמאי וגנב וראש למושחתים.
    אימתי שרים התנגדו לראש ממשלה יה רמאי
    ובכנסת הדיונים האלו וההצבעות סגורות מראש רמאי שכמוך, לך תחשוב עם כל יועצי הספינים שלך על תירוצים חתיכת אוכל חינם מושחת

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    Who's last drop of blood are they willing to fight (ל''ת)

    Shimon, 29/04/07 00:57

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    בכלל לא פורסם הדוח-איזה עם של מרוקאים לא מפותחים

    רר, 29/04/07 00:56

    זה הדוח? כותרת של שתי מילים?

    תביאו דוח של 500 עמודים ומי שקרא 100 שיגיב.

    לאף אחד אין מושג מה כתוב בדוח.

    סתם כמה כתומים וכמה קופים ששונאים את אולמרט בכל מקרה

    הגב לתגובה זו

    • מההיכרות שלי עם המרוקאים

      מוטי קליפורניה, 29/04/07 06:15

      אתה לא שווה את קצה אצבעם.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    העם לא רוצה את ליבני. העם רוצה בחירות. (ל''ת)

    ועכשיו!, 29/04/07 00:55

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מין הפח את הפחת

    גבי, 29/04/07 00:54

    בחירות עכשיו!

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    יתרונות של ציפי

    דני, 29/04/07 00:53

    לא יודע אם היא תיהיה ראש ממשלה טובה אבל סוף סוף ראש ממשלה יפיפיה ואפילו חתיכה! בלונדינית פגז למרות שהיא מנסה להסתיר זאת.

    הגב לתגובה זו

    • אני אוהב את ההומור שלך (ל''ת)

      ניר, 29/04/07 08:15

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    על ליבני ועל פודלמן

    יאיר, 29/04/07 00:50

    ליבני תצטרך להחליט אחרי פרסום דוח וינוגרד האם היא יוצאת נגד אולמרט, או ממשיכה להיות ממלאת מקום ראש הממשלה. היא לא יכולה להחזיק יותר בחבל בשני קצוותיו.
    בכל מקרה, היא לא בשלה להיות ראש ממשלה, ומה שהיא צריכה לעשות זה להסכים להיות ראש ממשלה זמני לתקופה של חצי שנה, אחרי תערכנה בחירות חדשות, לא יותר מזה, רק בדרך זו הליכוד וסיעות הימין יסייעו לה להדיח את אולמרט.
    לחברי הכנסת של קדימה - אנחנו מקציבים לכם 3 חודשים להדיח את ראש הממשלה. אם לא תעשו כן, אנחנו נזכיר לציבור בבחירות הבאות את ההתנהגות הבזיונית שלכם, ונקרא לו לא להצביע למפלגות שאתם תמצאנה בהם. למשל, מרינה סולודקין - את יכולה להמשיך לפלרטט ברעיון שאת תחברי למפלגתו של פודלמן, ישראל בדיחתנו, הציבור לא יצביע לפולדמן אם הוא יראה שאת ברשימה, אם את לא תפעלי להדחת אולמרט. הציבור יזכור שאת נתת לאולמרט בלון חמצן למרות שוינוגרד קבע שהוא אשם.
    ולגבי אביגדור פודלמן, הפודל החדש של אולמרט -
    אל תתפלא אם בקרוב תהיה משמרת מחאה של 24 שעות מול ביתך בהתנחלות נוקדים.
    הפחד הלא ברור של המתנחלים, של הליכוד ושל האיחוד הלאומי ממך הולך להסתיים.
    מכרת את הימין בשביל נזיד עדשים, ובשביל שתוכל לספר בתקשורת הרוסית סיפורי מעשיות על זה שאתה השר שאחראי על השב''כ והמוסד. הפרשנים הפוליטים כבר מתחילים לכתוב עליך שאתה הפודל של אולמרט, ואתה יודע מה דינם של פודלים בפוליטיקה הישראלית.
    אנחנו נזכיר לציבור הישראלי בבחירות הבאות את כל המעללים שלכם. יש לכם 3 חודשים לתרום להדחת אולמרט!

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מבטיחים בסביבתו של רה''מ ''להילחם עד טיפת הדם האחרונה''

    שוקי, 29/04/07 00:48

    אילו היתה לכם אותה נחישות במלחמה הכושלת שניהלתם!
    צריך לעיף אותכם כמה שיותר רחוק ומהר!
    ....חבורת נוכלים שהדאגה היחידה שלכם זה לשררה שלכם...
    ...אתם נוכלים אין ולא מצאתי הגדרה טובה יותר!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    השאלה האם האזרחים מוכנים שהיא תקח את המושכות?? חחחחחח' (ל''ת)

    GLORIUOS, 29/04/07 00:48

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    השם ישמרנו ויצילנו!

    איתן ל., 29/04/07 00:47

    לא פחות ספינאית, לא פחות שמאלנית, לא פחות מושחתת, לא פחות חסרת ניסיון.
    מה יותר? יותר שמורה על ידי התקשורת.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    נזכרתי במנחם בגין

    הצדיק מסדום, 29/04/07 00:44

    כמדומני שהוא בעל האימרה הבאה -
    ''אנו נמצאים עתה על סף התהום ושומה עלינו לצעוד קדימה בנחישות''.
    משום מה, זו הרגשתי (המזופתת, יש לומר) בימים אלה.

    הגב לתגובה זו

    • אין זו אמירה של בגין

      ליאור לאסט, 29/04/07 14:49

      הציטוט איננו מדויק ולא נאמר על ידי מנחם בגין.
      מדובר בראש מדינה באפריקה שתפס את השלטון בכוח ולאחר זמן מה אמר:
      ''כשתפסנו את השלטון מערכת המשפט במדינה היתה על פי התהום, מאז התקדמנו צעד גדול קדימה!''

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    כל הקואליציה ה''יציבה'' הזו

    מושחתים, 29/04/07 00:43

    קשורה בחוטים של תאבי כיסא, כולם יפלו לבור

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    כל הטוקבקיסטים של אולמרט פרצו לפה ? (ל''ת)

    האמנם ?, 29/04/07 00:39

    הגב לתגובה זו

    • לא לא. ממש לא תומך באולמרט (ל''ת)

      מודאג מלבני, 29/04/07 08:16

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    אולמרט, 130 איש כבר איבדו את טיפת הדם האחרונה שלהם. (ל''ת)

    ב ג ל ל ך !!!!, 29/04/07 00:38

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    כתבי החצר של קדימה

    דו, 29/04/07 00:36

    לא למדתם לקח מאולמרט עכשיו אתם מריצים את לבני הכל אישי אצלכם. ביבי הוא המנהיג הטוב ביותר

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    לבני בלון נפוח

    אורית, 29/04/07 00:35

    היזהרו מבועה נוספת.
    היא פוליטיקאית מינוס.
    לא הוכיחה את עצמה בשום מבחן.
    מקסימום קצת כריזמטית בתקשורת, שמריצה אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    עוד פקידה שחושבת עת עצמה.

    אמא, 29/04/07 00:34

    שותקת ומנסה לעשות רושם שהיא לא חלק מהפשלות, אבל היא ועוד איך.
    מה הנסיון וההישגים שלה שמכשירים
    אותה? נמאס מאפסים בניהול המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לליבני אחריות כמו לכולם,לא רוצים יותר קדימה ומושחתים

    רמי, 29/04/07 00:33

    רק בחירות !!!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מה עם ברק שברח

    אחד 1, 29/04/07 00:31

    ונתן דוגמא לחיזבאללה איך לנהוג בנו ודוגמאולצה''ל שאפשר לברוח ושלא חייבים לנצח.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    איפה הייתה רוח הקרב במלחמה? (ל''ת)

    ככ, 29/04/07 00:31

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אני כבר מעדיף את אולמרט

    אילן, 29/04/07 00:31

    אני שובניסט

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    ציפי לבני הייתה שרת החוץ בממשלה הכושלת הזאת שתלך הביתה!!

    אפי, 29/04/07 00:31

    אחראית למות הבנים לא פחות מראש הממשלה המושחת שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הצבענו ליברמן וטעינו,נתקן בפעם הבאה,רק ליכוד (ל''ת)

    עוזי, 29/04/07 00:30

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אנחנו לא רוצים שהיא תהיה העגלונית...

    בני עוז, 29/04/07 00:30

    היא כמובן מוכנה לקחת את המושכות, אך אנו לא רוצים בה כעגלונית.
    מה הרקורד שלה?
    במה היא הוכיחה את עצמה?
    היא נבחרה כליכודניקית, וערקה.
    היא מטופחת על ידי התקשורת, אך אחראית למחדלים לא פחות מחבריה לממשלה הכושלת.
    בחירתה לראשות ממשלה עשויה להתגלות כטעות קריטית עוד יותר מבחירת פרץ לתפקיד שר הביטחון.
    אתם תישנו בשקט אם היא תיקח את המושכות? פוליטיקאית בינונית ומטה, חסרת כישורי מנהיגות, חזון. לא היא תוציא את העגלה מהבוץ.
    חשבתם על זה?

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ציפי מי????? (ל''ת)

    סתם אחד, 29/04/07 00:29

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ציפי לבני לא מתאימה

    י, 29/04/07 00:29

    ציפי לבני חסרת נסיון, שרת חוץ אפורה הדוברת אנגלית מבישה.
    יתרונה הוא בכך שהיא מנהלת מערכת יחסים טובה עם כלי התקשורת הישראלים

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    נו שתיקח כבר (ל''ת)

    חאלאס, 29/04/07 00:29

    הגב לתגובה זו

    • מן הפח אל הפחת ... (ל''ת)

      מגיע לנו, 29/04/07 05:14

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    רק לא עוד פעם מישהו ממפלגת השחיתות

    מירי, 29/04/07 00:29

    ציפי לכי הביתה עם כל חברייך המושחתים

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    עוד מניפולציה של עלובת הנפש הזו

    ניר א., 29/04/07 00:29

    ציפי לבני נכשלה בענק במלחמה, ישבה משותקת ללא מעש, ללא אמונה בצדקת דרכנו והביאה עלינו את ההחלטה האומללה של האו''ם שקיבעה את הכשלון במלחמה.
    כעת היא מדביקה לעצמה מודעות תמיכה ויוצרת ספינים כדי לקדם את עצמה לכסא הנכסף.

    ישמרנו אלוהים מהאישה הרעה והכושלת הזו

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    קדימה לכלא - וזה כולל את לבני (ל''ת)

    מושחתים נמאסתם, 29/04/07 00:27

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הלו, ציפי ליבני לא ישבה במקרה בשולחן הממשלה ולא השתתפה בדיונים?

    יונה צחורה, 29/04/07 00:24

     

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לכל מי שמבקר את אולמרט, אני באמת שואל, מי הגאון הגדול שיחליף אותו??

    יונתן, 29/04/07 00:24

    מה איזה אופציות אחרות כבר יש,

    ביבי יודע לנהל מלחמה, ממש, הוא נלחץ כמו טמפון (מנהרת הכותל 96)

    ברק יודע לנהל מלחמה, הוא זה שהביא למצב הזה מלכתחילה עם בריחה פחדנית מלבנון (2000) וחוסר תגובה על חטיפת 3 חיילים אחרי שהודיע שיגיב בחומרה

    עמי איילון, ממש חסר לנו עוד אחד חסר ניסיון, ושלא יעשה פוזות גם ספיציפית הוא לא ממש מוכשר, מה הרזומה שלו, גם דני יתום היה ראש שב''כ וגם דיכטר אז מה? זה מכשיר אותו להיות ראש ממשלה, למה לא שמעתי את קולו בעת המלחמה? הוא הרי גיבה את המלחמה

    בעצם כולם גיבו את המלחמה (24 שרים בעד- כולם, 111 ח''כ בעד- כל היהודים)

    אז מה רוצים מאולמרט, זה שהוא לא מוכשר לנהל מלחמה? ידוע , ומי כן מוכשר?

    שרון היה מוכשר? אז למה הוא הביא אותנו למצב הזה? למה הוא אפשר התבססות של חיזבאללה על הגבול?

    ואולי אף אחד לא מוכשר לנהל מלחמה? , אז מה???

    בשביל זה יש צבא, אולמרט בסך הכל אחלה בנאדם, חכם יותר מכל האנשים שמשמיצים אותו, לא הלך לו במלחמה, אז להביא את ביבי זה הפיתרון שאת השרה לפיתוח איזורי ציפי לבני, אם אולמרט נכשל (ובדיעבד גם שרון) גם לבני תיכשל, אז תרשו לי לא להצטרף לעליהום הציבורי ,

    אולמרט! תמשיך על תקשיב לכל הטוקבקיסטים ה''מהוללים'' שמשמיצים אותך

    (זה שהקשבת להם ב12 ביולי ובגללם יצאת למלחמה כדי לקבל מהם רייטינג לא אומר שצריך לחזור על הטעות הזאת שוב פעם)

    הגב לתגובה זו

    • משב רוח מרענן

      אני, 29/04/07 05:26

      עדר, אולי תחשבו לפני שאתם צועקים. אולי תנסו להפעיל בעצמכם את מה שיש לכם בגולגולת. תעשו טבלה עם כל שמות המועמדים שלכם לראשות הממשלה ותכתבו ליד כל שם את הכישורים שלו / שלה לתפקיד ואת הפשלות שהוא / היא אחראים להם בעבר. אני מבטיח לכם שאם כל הפשלות של אולמרט, הוא לא יותר גרוע מאף אחד אחר.
      אז אני חוזר על העיצה, תפסיקו להתנהג כמו עדר מטומטם. כולנו, כל עם ישראל רוצים בטובת מדינת ישראל. תפעילו את השכל שלכם ותחשבו טוב אם לאור התחליפים שקיימים באמת כדאי להפיל את הממשלה ולהתחיל סיבוב השמצות ושנאת אחים כדי לבחור מועמד ''יותר מתאים'', אפילו אם הממשלה הזו לא מבריקה במיוחד.

      ולידיעת כל חמומי הראש שישר יתקפו אותי בתור שמאלני שתומך בשחיתויות, אני לא! אני סתם אחד שאיכפת לו שיהיה מה שפחות באלגן במדינה שלנו, של הימין, של השמאל, של הדתיים, של החילונים, של האשכנזים, של הספרדים, של הרוסים, של עדות המזרח, של כל אלו ששכחתי להזכיר, או בקיצור של כולנו!

      הגב לתגובה זו

    • מר נתניהו

      שלום לשלום עכשי, 29/04/07 06:56

      לידיעתך את ארועי מנהרת הכותל הוא חיסל תוך 3 ימים למרות דרישות הערבים והעולם לסגור את המנהרה היא נשארה פתוחה.
      אתה יכול לסוע ולבקר שם גם היום.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    מושכות? מה אנחנו סוסים?לא! חמורים שהצביעו קדימה

    טיפש מפוכח, 29/04/07 00:24

    בפעם הבאה רק מפדל איחוד לאומי

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לבני - מה מכשיר אותה להנהיג מדינה? (ל''ת)

    שאול א., 29/04/07 00:23

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ה''להילחם עד טיפת דם'' נשמע מזעזע כשזוכרים מי, מתי ואיפה השתמש בנוסח

    רמז- מאי 1945, 29/04/07 00:21

     

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    רק מאיר שיטרית: מנהיגות ישרה ואמיצה לשלום וביטחון!

    חזי כ., 29/04/07 00:21

    עם שיטרית יהיה שלום והכלכלה תפרח.
    שיטרית הרים את הסוכנות וירים את המדינה אל על.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לבני שותפה מלאה לכישלון המלחמה. היא הייתה יד ימינו של אולמרט.

    נועם, 29/04/07 00:19

    ואם היא בכוונה נתנה לו לעשות את כל הטעויות - אז היא מסוכנת למדינה הרבה יותר מרמטכ''ל שמוכר מניות!
    היא גם תמכה במבצע הנפשע ביומיים האחרונים שבו נהרגו שליש !!! מהרוגי המלחמה כולה! סתם, ככיסוי תחת, להראות שחבורת הלוזרים אולמרט-פרץ-חלוץ-לבני עשו משהו.
    החיילים והאזרחים שישבו תחת הפגזות הם בפירוש בשר תותחים בשבילה.

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד.היא גרועה. (ל''ת)

      שלמה, 29/04/07 09:21

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    ליבני תתביישי חותרת תחת המנהיג הנבחר (ל''ת)

    בנצי א., 29/04/07 00:15

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ביבי ראש ממשלה

    ואני אומר, 29/04/07 00:15

    וברק שר הביטחון, ותשקוט הארץ,
    וזה סופי.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    קדימה הביתה

    סוף הדרך, 29/04/07 00:14

    וקחו את המעצבנת הליבני אתכם!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מה, כבר שכחתם איך לבני קידמה בהתלהבות את ה-1701 האומללה?!?!?

    ארז, מילואימניק, 29/04/07 00:14

    שהחזיר את חיזבאללה לגבול ישראל, בלי פיקוח על הנשק החדש שלהם?!???
    מה אנחנו מפגרים??

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אולמרט יילם עד טיפת הדם האחרונה - שלנו (ל''ת)

    יורי בני, 29/04/07 00:13

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מתו לי חיילים בידיים

    חייל שלא סולח, 29/04/07 00:13

    ומושחתת זו שמנסה לשדר ניקיון כפיים היתה שרת החוץ של מדינת ישראל בזמן שהיא שלחה אותי ואת חברי למוות! כל התיקים הגדולים של הממשלה נמצאים בידיים חסרי ניסיון כאשר המכנה המשותף לכולם היא אמביציה איגואיסטית ללא מעצורים, שחיתות, אנשים ללא חזון הנצמדים חזק לכיסאותיהם בזמן שמסכנים את עצם קיומה של המדינה.

    לעולם לא אשכח את קריאות החיילים שלי לעזרה שלא נענו, לבלבול ההוראות שכל רגע שינו אותם ואמרו את ההיפך, האי כוננות של הצבא שהפוליטיקאים חשבו להרדים אותו כי ניסו לשדר לאומה שאנו חיים בעידן של שלום והסכמי שלום במקום לראות את הסכנות האמיתיות.
    מדינת ישראל נלחמת יום יום על עצם קיומה ואנו לא יכולים להרשות לעצמינו להיות מדינה חלשה ומתקפלת. מה לעשות, אנחנו לא שוויצריה ולא שבדיה.
    אז ליבני - את לא ראויה ולא שונה מחברייך. את באמת חושבת שאת יכולה להיות ראש ממשלה??!!!
    קדימה לפח האשפה של ההיסטוריה

    הגב לתגובה זו

    • גם אני לא סולח !!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      ארז, 29/04/07 05:58

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    אתם מתכוונים עד טיפת דמנו האחרונה! (ל''ת)

    סדום זה, 29/04/07 00:10

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אם אולמרט מחזיק במושכות אז מי פה החמור?

    מיקי, 29/04/07 00:10

    והתשובה היא אנחנו עם ישראל!!! ככה מתייחסים בקדימה לאזרחי ישראל, בתור חמורים שהם רוכבים עליהם, האמת הם צודקים, הם עושים מאיתנו צחוק, גונבים לנו את הכסף ורק מנחיתים עלינו עוד ועוד מכות

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ישראלים אוהבים חתול בשק...

    יוסי, 29/04/07 00:08

    שעמו לב, רבותי, ב15 השנים האחרונות בישראל הצליחו להבחר לראשות הממשלה אך ורק פוליטיקאים לא מוכרים יחסית (מלבד שרון, כמובן). ביבי, ברק, אולמרט אולי בעתיד לבני. האם לא למדנו דבר? האם אנו שוב רוצים אמביציונר(ית) בלי כל תוכן? האם לא הספיק לנו קיץ 2006?

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    רק זה חסר, לקבל את זעירת השכל הזאת (ל''ת)

    אורי, 29/04/07 00:06

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    גם העם ילחם עד טיפת דמו האחרונה עד שהממשלה תיפול (ל''ת)

    בוז לאולמרט, 29/04/07 00:05

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אנחנו רוצים את ברוך מרזל

    רן, 29/04/07 00:05

    בבחירות שיבואו בקרוב כולנו נשבור חזק ימינה ונבחר רק בחזית יהודית-לאומית של איש הימין הכי אמין שיש היום -ברוך מרזל.

    צריכים להוציא את מפלגת בל''ד של עזמי בשארה ואת התנועה האיסלאמית של הש'ייח המחבל ר'אאד סלאח מחוץ-לחוק ומהר שניהם תומכים בטרור כנגד מדינת-ישראל ושניהם קוראים בפומבי להשמדת מדינת-ישראל רק השבוע הם ותומכיהם(ערביי-ישראל)ציינו את הנכ'בה(יום-העצמאות).

    בואו לא נטייח אין שום הבדל בין ערבי מעזה לערבי מיפו ורהט שניהם רוצים ''מדינה-פלשתינאית'' במקום ישראל אפילו אם כל ערביי יש''ע יעזבו נאבד את הרוב היהודי בתוך דור.

    לכן צריכים להקים משרד לענייני דמוגרפיה ולעודד הגירה ערבית המונית למדינות-ערב.
    פיצוי פינוי לפלשתינאים.

    לכן בבחירות הבאות כולם בוחרים בחזית יהודית-לאומית של ברוך מרזל.
    ברוך מרזל הוא התשובה לטיבי ברכה ובשארה. ושאר שונאיי-ישראל.

    אביגדור ליברמן ומפלגת ישראל-ביתנו חשפו את פרצופם האמיתי בכך שהצילו את ממשלת התבוסתנים של אולמרט -לבני-פרץ שמפקירה למוות את תושביי שדרות ,אשקלון ,ויישובי עוטף-עזה זה פשוט פשע והפקרות.
    אולמרט-לבני-פרץ-ליברמן מפקירים את תושביי שדרות לחסדיהם של ארגוני הטרור מרצועת-עזה ולכן איוט ליברמן שותף לפשע המלחמה הזה.

    אנחנו בתנועת חזית יהודית-לאומית מאמינים אמונה עיקשת שארץ-ישראל שייכת לבני-ישראל ולא לבני-ישמעאל.

    ברוך מרזל הוא בין היחידים שיכול לעשות כאן סדר.

    מסכימים?

    הגב לתגובה זו

    • לא כל-כך מסכים

      ארז, 29/04/07 05:56

      במדינה שבה ''מה יאמרו הגויים'' נעשה נימוק עיקרי, יש לעשות שינוי בכיוון החשיבה.
      יש לנער את הציבור ע''י הצבעת מחאה למרזל, לא בגלל שהוא מייצג את מה שהעם רוצה אלא בגלל שהוא צריך להיות הסמן הימני בעוד שהליכוד מייצג את המרכז והמערך מייצג את השמאל החולם (הסהרורי)

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    ציפי לפנה אולמרט

    סאמי עביד, 29/04/07 00:00

    ציפי גם שוטפה להכשלון
    מה היה לא השתתפה בכול הדיונים
    אז מה היה היתה לא נמצעת במלחמה
    הי צרכה ללכת לפני אולמרט
    וי אים אולמרט ילך
    וי ציפי לא
    אז כול הצבור הו לאדחת אולמרט
    ציפי את שוטף מלה לכשלון נו הביתה

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    שום אישיות במערכת הפוליטית לא שווה לביבי

    אורי, 28/04/07 23:56

    אין לליבני ולו שמץ מהכשרון והיכולת שיש לביבי.
    בואו לא ננסה שוב 'פיון' יפה עינים במערכת פוליטית צבאית כלכלית ומדינית כה קשה.

    הבה וניתן את המושכות למוכשר ולמנהיג הכי נבון שיש לנו, וזה נתניהו

    הגב לתגובה זו

    • ביבי שרוף!! אחרי שישב עם ביילין

      יואב צור, 29/04/07 01:28

      ביבי עתיר כשרונות
      אבל אחרי שישב עם ביילין שהביא את אסון אוסלו מתברר שזה אדם שיעשה עסקאות עם השטן ובלבד שיבטיח את ראשות הממשלה.

      ביבי מבחינתי שרוף!!!

      יואב צור-שמאל ציוני!

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    ציפורה האתרוגית של התקשורת שלא

    סכנה, 28/04/07 23:55

    תהיו תמימים כפי שמכרו לנו בשעתו את אולמרט.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לקדימה אין יותר תוקף מוסרי

    אלי, 28/04/07 23:54

    מי שהצביע להם נסחף בגל נוסטלגיה לאריאל שרון.
    אני בטוח שיותר מ 95% מהם מצטערים על זה.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    בוגי המקום ביבי - להנהגת הימין!!! (ל''ת)

    עכשיו ומיד, 28/04/07 23:51

    הגב לתגובה זו

    • מוזר שאתה אומר את זה על הרמטכ''ל שאחראי למצב שהצה''ל הגיע אליו... (ל''ת)

      הסוציאליסט, 28/04/07 23:59

      הגב לתגובה זו

    • לידיעתך: גם בוגי הולך לקבל חזק בראש מווינוגרד

      רפיק, 29/04/07 00:08

      בוא לא נשכח שהאיש היה רמטכ''ל במשך שלוש שנים (למזלנו הרביעית נחסכה מאיתנו) ולא נקף אצבע כדי למלא את הימ''חים ולהתכונן לסכנות שאורבות מצפון.

      לכן בוגי אינו ראוי. (וכמובן שגם ביבי)

      הגב לתגובה זו

    • אחרי שיקראו בדוח וינוגרד מה כתוב על בוגי

      יאיר, 29/04/07 00:43

      הוא יוכל רק לעבוד בחדר האוכל של הקיבוץ שלו בגרופית.
      מי הרמטכ''ל שביטל הדמיות של ירי קטיושות על הגליל בתרגיל צבאי שעשו?
      מי הרמטכ''ל שאמר שהקטיושות של חיזבאללה יחלידו ולא ייעשה בהם שימוש?

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    לבני דוחפת את עצמה

    שרית, 28/04/07 23:50

    כראש ממשלת ישראל הבא! כמה אבסורד ניתן לבלוע מפוליטיקאים מוחתים אלו? מה היא לא ישבה בעצה אחת עם כל חסרי הניסיון ששלחו את בנינו למות בלבנון? איפה יית כל הזמן?
    רקובה הביתה עם חברייך!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מה לגבי שרי הבטחון והרמטכ''לים מהשנים האחרונות? הם האחראים האמיתיים (ל''ת)

    להדרדרות צה''ל, 28/04/07 23:47

    הגב לתגובה זו

    • אחראים כן - אשמים לא

      מילואימניק, 29/04/07 01:46

      זה שחזית הצפון הוזנחה היה מהלך ששילמנו עליו ביוקר אבל בעיקרו היה נכון :
      אסור לשכוח שכששרון ומופז תפסו את השילטון הארץ בערה מפיגועי פח''ע :
      היה אפילו סופ''ש שחור אחד שבו נהרגו יותר מ-100 איש רובם אזרחים בלב הארץ .
      ממשלת שרון + מופז החזירה את הביטחון פנים .אבל שילמנו על כך במחיר כבד בזה שהצבא התאמן הרבה פחות והיה ערוך פחות טוב למלחמה בצפון.
      אבל עם זאת היו תוכניות טובות מאוד למענה לתרחיש כזה בלבנון והמענה היה יכול להיות טוב מאוד אם היתה הנהגה מנוסה אחראית והחלטית.
      הימ''חים ובעיות הכשירות לא היו אלה ש''הפילו'' את המלחמה :
      זה ההתמהמהות בפעולה קרקעית הכרחית ,טירטור של הכוחות ומעל הכל : הזילזול בחיי החיילים ותושבי הצפון שבא לידי ביטוי למשל באי הכרזה על מצב חירום והפקרת החזית הסורית שיכלה לעלות לנו בקטסטרופה

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    התקשורת עוד פעם מריצה מועמד!!תזהרו מציפורה,היא יותר גרועה מאולמרט!! (ל''ת)

    אזרח מודאג, 28/04/07 23:44

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    בקדימה תומכים כל כך באולמרט - בטח ''סידר'' להם קומבינה. (ל''ת)

    איש, 28/04/07 23:44

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    בגלל ליבני וההסכם שלה החיילים החטופים לא איתנו והחיזבאללה התחזק

    ירושלמי, 28/04/07 23:41

    היא סמכה על הג'נטלמניות של נסראללה שיפרק את עצמו מנשק ושיחזיר את החטופים ללא כל ערבויות בינלאומיות, והתוצאה לפניכם

    הגב לתגובה זו

    • איפה אתה חי

      קרלו סנטנה, 28/04/07 23:47

      איש לא האמין בהחזרת החטופים. לבני אחת הבודדים שאמרו מלכתחילה שתפוקות המלחמה מוגבלות ושיש להפסיקה.

      הגב לתגובה זו

      • לפי ראש אמ''ן החיזבאללה חזק יותר מלפני המלחמה עכשיו!

        ירושלמי, 29/04/07 00:02

        וזה בגלל ההסכם המטופש שלה שלא כלל שום ערבויות בינ''ל ושום כוח אכיפה, הסכם כניעה של ישראל שכל כולו זה הסתמכות על היושר של נסראללה- שהתברר בסוף כשואף לאפס
        גם החטופים היו אמורים לחזור לפי ההסתכם ולא היתה לכך שום ערבות

        הגב לתגובה זו

      • ירושלמי דמם של 160 חיילים נתנו בשביל שכמותך

        ee, 29/04/07 00:58

        שב בטלויזה פצח גרעינים ותצעק שיחסלו אותם

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    לבני לא תרמה לתדמית מדינת ישראל

    מדינה רקובה, 28/04/07 23:40

    ולא עשתה דבר כשרת החוץ עם האנגלית העילגת שלה והקול המתחנחן והמעצבן שלה. היא שייכת למפלגה רקובה ואם היו לה אי פעם מחשבות לגבי התנהלות של מפלגתה היא שמרה את הדבר בסוד כדי שלא יזיזו אותו מן הכיסא הגדול עליה בכמה מידות.

    ציפי הביתה עם שאר הרקובים המושחתים. פני את מקומך לטובים ממך את לא ראויה וכדאי שתחזרי למכור נדל''ן. בזה דווקא היית טובה.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אין לנו זמן לחכות עד לדו''ח הסופי,ישראל צריכה הנהגה אחראית לקראתהקיץ (ל''ת)

    123, 28/04/07 23:38

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ציפי ליבני יותר גזענית מאולמרט הפכה את משרד החוץ לסרבן שלום

    מאיר, 28/04/07 23:30

    מה שנקרא בשפה הפשוטה מהפח אל
    הפחד אני כשמאלן מעדיף כבר את הימין לפחות ימין יודע לעשות שלום.

    הגב לתגובה זו

    • אולי תבכה שהיא הפכה את הערבים לסרבני שלום??

      הסטה קואנדו, 29/04/07 00:28

      עד מתי השמאל ימשיך להלעיז את ישראל?

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    ליבני גם אשמה תפסיקו להחמיא

    ציפורה הביתה, 28/04/07 23:29

    לה.כשלונה ככישלון של קדימה והעומד בראשה.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ליבני נכשלה כשרת חוץ

    עודד, 28/04/07 23:28

    מדיניות ההסברה של ישראל נמצאת על הפנים, מדוע לתת לה את הנהגת המדינה ? היא תיכשל גם בתפקיד הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ציפי לבני

    אוי ציפורה, 28/04/07 23:27

    קומי ועשי מעשה. אחרת כל עבודתך עד כה תהיה לשווא.

    הגב לתגובה זו

    • ציפי כמו אולמרט חסרת כשרון

      אדי, 29/04/07 01:36

      וכמו פרץ חסרת ידע הכלום!

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא ייתכן,פינס אמר שיוציא את

    חשבון נפש, 28/04/07 23:26

    העבודה ממשלה. ציפורה גם אשמה כולם חייבים ללכת הביתה. להחרים את ליברמן בבחירות

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    קדימה ציפורה לידבני קדימה, הראי לכולם שאת יכולה להצעיד את ישראל.... (ל''ת)

    קדימה לציפורה!!, 28/04/07 23:26

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    האומנם ? כלום יתכן דבר נישגב??? בהצלחה ציפי לבני ! (ל''ת)

    אמנון בן-יהודה, 28/04/07 23:22

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לשרה לבני,קני לך טיולון.להוביל מדינה זו משימה כבדה. (ל''ת)

    גננת, 28/04/07 23:21

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אם זה נכון

    מלך הסביח, 28/04/07 23:20

    שליברמן והמערך נותנים רשת בטחון לאולמרט, יש להחרים אותם אלקטורלית לתמיד. שמאלנים ישרים שיצביעו צרצ, ימנים ישרים לליכוד.

    הגב לתגובה זו

    • אני ימני ישר ולביבי הנוכל לא אצביע בחיים (ל''ת)

      עאלק, 28/04/07 23:34

      הגב לתגובה זו

      • עלאק ימני (ל''ת)

        נו באמת, 29/04/07 00:14

        הגב לתגובה זו

      • הצבעת פודלמן? קיבלת את אסתרינה וקדימה

        יאיר, 29/04/07 00:52

        וליברמן ישר? הוא גרוע בדיוק כמו ביבי.
        מעניין, איך הבת מגלגלת כבר מגיל 21 מליונים בחברה של יועץ פוליטי (הרי האבא לא יכל לעבוד אז בחברה מתוקף היותו חבר כנסת).
        מעניין, איך הוא העדיף למנות את אסתרינה השקרנית הפתולוגית לשרה במקומו של מי שהיה סגן ראש השב''כ?
        ליברמן הוא פוליטיקאי קטן, שמכר את הימין בשביל פחות מנזיד עדשים, וכדי להיות הפודל של אולמרט.

        הגב לתגובה זו

      • איך גנדי חסר! (ל''ת)

        דולפין מרושע, 29/04/07 00:57

        הגב לתגובה זו

      • אז אתה לא ימני ישר אתה בטח ליברמן

        הנדלמן, 29/04/07 01:35

        רק בנימין נתניהו עומד לבדו מול ונגד חגיגת המושחתים הצוהלת אל מול נהרות דם בנינו הנשפכים.
        אם לא ליברמן ממשלת אולמרט לא היתה שורדת יום אחד אחרי המלחמה.

        הגב לתגובה זו

    • ימנים ישרים לליכוד?!?! מה לליכוד וליושר?

      פילוס, 29/04/07 00:11

      הליכוד - מקור כל הריקבון והשחיתות.

      ואל תגיד לי שכל המושחתים עברו לקדימה. אם הליכוד יקבל שוב (חלילה) 40 מנדטים, אני מפחד לחשוב אילו עסקנים וקומבינטורים יאיישו את הרשימה

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    בוז למושחתים השומרי כיסאות לכו

    חשבון נפש, 28/04/07 23:18

    לעשות חשבון נש.
    בקשו סליחה ומחילה מכל ההרוגי המלחמה השניה.
    שפנים המצפון לא מעיק עליכם?אתם ישנים עם זה טוב?שילד בן 18 נהרג בגללכם.שהשאתרם יתמים אלמנות הורים שכולים.רק הכסא חשוב לתחת השמן שלכם? ??

    הגב לתגובה זו

    • פעם במפלגות (עבודה/מפ''ם++)היה ''וועדה-מסדרת'' ת'רשימה לכנסת.היום (ל''ת)

      וועדה מסדרת לנו, 29/04/07 12:20

      הגב לתגובה זו