• 147.

    וינוגרד, נשמע קצת כמו ויניגרט לא?! (ל''ת)

    אמיר, 29/04/07 16:44

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    אני כל כך מקווה שזה לא יחלוף מהעולם כמו כל דבר בארץ הזאת,ושאולמרט (ל''ת)

    יעזוב את תפקידו, 28/04/07 23:41

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    המגרשים יגורשו. רק פייגלין מתאים. ביבי גרוע כרה''מ. (ל''ת)

    ליכודניק, 28/04/07 22:30

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    כשאני מבינה שכולם מגיבים כך בגלל שרוצים את ביבי (ל''ת)

    נעשה לי, 28/04/07 14:32

    הגב לתגובה זו

    • מי רוצה את הביבון חזרה,בכלל?!-.. (ל''ת)

      שלהבת, 28/04/07 18:17

      הגב לתגובה זו

    • ציפי לשלטון! (ל''ת)

      ציפציף, 28/04/07 22:04

      הגב לתגובה זו

  • 143.

    זה ברור וחבל על הועדה דרך ניהול המלחמה ע''י אולמרט היה כושל ופזיז (ל''ת)

    אולמרט בפניקה, 28/04/07 12:07

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    שמתם לב ? ...כאשר מתעוררות בעיות כלשהן עם איזה קצין בכיר בצה''ל -

    נתיבה, 28/04/07 11:59

    צה''ל תמיד נוהג לשלוח את אותו קצין לחו''ל. ל''השתלמות'', לקורס, ללימודים, למסע הסברה, כנציג באחת השגרירויות....

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    משטרה עם מדים שחורים ואכזרית תנאי מוקדם לשרידות ההון שלטון (ל''ת)

    של הפושעים, 28/04/07 11:46

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    הפגנת ענק בכיכר רבין ב3.5.07 לשלוח הביתה את ממשלת הביזיון די לקיטור (ל''ת)

    אולמרט תתפטר, 28/04/07 11:33

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    השיקום של הריסות שני השלומאלים אולמרט ופרץ יקח כמה שנים קריסה מדינת (ל''ת)

    ובטחונית, 28/04/07 11:28

    הגב לתגובה זו

    • היו הרבה יותר מאשר שני שלומיאלים אבל בדבריך אתה צודק לחלוטין ! (ל''ת)

      נחמה, 28/04/07 12:01

      הגב לתגובה זו

  • 138.

    בנימין נתניהו שר האוצר שר החוץ ראש הממשלה שגריר ישראל באו''ם (ל''ת)

    זאת התשובה, 28/04/07 11:26

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    ביבי-הם לא מ-פ-ח-ד-י-ם!! (ל''ת)

    רובי ריבלין, 28/04/07 10:58

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    ואיפה שלי יחימוביץ בכל הסיפור???

    ישמעאל, 28/04/07 10:36

    בפרשת הנשיא,חרצה את דינו בזריזות מפתיעה!!האם כאן יש אינטרס מפלגתי שצריך להגן עליו בשתיקה???

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    מחדלי לבנון 2 הרבה שנים לפני אולמארט ופרץ אלה האחרונים חשפו את צ

    ש.לוין, 28/04/07 10:22

    אם באמת לא רוצים לחטא לאמת צריך לחקור את מחדלי הצבא וההתנהלות של מפקדיו לפחות עשור שנים אחורנית. צבא לא כושל בין לילה, המוכנות של צבא זה תהליך ארוך ומייגע. העלהום על אולמארט ופרץ נעוצה בלהיטות שלהם ובפזיזות שלהם שלא בדקו בציציות את התנהלות הצבא ואיזה ירושה הם קיבלו, לכן המחדל שלהם והכישלון שלהם הוא בקבלת ההחלטות. מבחינה אופרטיבית יש לתבוע ולהאשים את כל אלה שניהלו את המדינה והצבא בעשור שלפני, אלה הם הפושעים הגדולים באמת, מה שעשו אולמארט ופרץ הם נעצו את המסר האחרון של הכישלון הארוך והמתמשך של העבר.

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100% (ל''ת)

      מבקרת התגובות, 28/04/07 10:42

      הגב לתגובה זו

    • ומה קורה עכשיו בעזה?? יחכו עוד 6 שנים עד שתהפוך ללבנון? עזה=לבנון. (ל''ת)

      מוטי, 28/04/07 11:47

      הגב לתגובה זו

  • 134.

    ועדת חילוץ-בושו והיכלמו

    ישמעאל, 28/04/07 10:01

    אם זו תהיה המסקנה המרכזית אזי,חבל על הכסף ששילמתי עבורכם!!איך לא תתביישו להסיט את האש מראש הממשלה אל הצבא???אות קין תיחקק על מצח כל אחד מכם אם זו המסקנה שתגיעו אליה.ההלוואי שערוץ 10 טועה.

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    בשארה אולמרט ליבני ופרץ לא החליטו היכן להשתקע (ל''ת)

    ארנון, 28/04/07 09:50

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    ולתגובות האחראים לביזיונות

    להעיף אותם, 28/04/07 09:38

    חלוץ: I REALY DON' T CARE
    הייתי הכי חכם ונשארתי כזה. יש לנו את חיל האויר הטוב ביותר בגזרה.
    פרץ: אמרתי לכם שנסראללה לא ישכח את שמי ? עכשיו גם אתם יודעים מה זה ומי פרץ. אני אלוף הבסטות במזרח התיכון !
    אולמרט: הואיל ולא נאמר במפורש שאני נפל והואיל ואני ועליזה כבר ממוקמים והואיל והעם טיפש והואיל וני שם עליכם קצוץ והואיל ויש לי נאומים חבל על הזמן, בקיצור באה לכם עוד מלחמה טובה בקיץ בהנהגתי ??

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    מחדל יוה''כ מתגמד לקראת לבנון 3 (ל''ת)

    ארנון, 28/04/07 09:32

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    אולמרט לא צריך להתפטר (ל''ת)

    פרידמן שר, 28/04/07 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    איזה מסקנות נחמדות.

    עלוב, 28/04/07 09:15

    אולמרט הפזיז. חלוץ המזלזל ופרץ מי זוכר מה. איזה מתוקים . נו נו נו . לא יפה. המדינה נשמעת כמו בדיחה לא מצחיקה.

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    מהיום צריך לצאת חוק - כל פזיז נזיז (ל''ת)

    אני היא, 28/04/07 09:11

    הגב לתגובה זו

    • חזיז ורעם ! רעם וחזיז ! למען עתיד טוב יותר לילדינו בארץ זו

      עזיזה, 28/04/07 11:02

      בקלפיות לא נבריז !

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    ממשלה רופסת

    yair1, 28/04/07 09:05

    רק ממשלה רופסת כממשלת אולמרט הרוויה גם בשחיתות יכולה להפוך לחותמת גומי של הצבא.

    הממשלה הנוכחית והעומד בראשה מהווה סכנה קיומית לישראל ועל עם ישראל מוטלת החובה
    לסלקה מקרבינו בהקדם האפשרי.

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    הוא פשוט הססונר-אסונר-אפסונר-מוקיונר-קיקיונר-זיגזונר

    אלכס, 28/04/07 08:58

    הוא פשוט הססונר-אסונר-אפסונר-מוקיונר-קיקיונר-ריפיונר-ביזיונר-זיגזונר
    לא פחות אף לא יותר...
    כלום ייתכן כי בלהטוטיו הפוליטיים,
    יעלה בידיו מחדש את חיי בנינו להחזיר ? לשחזר ? למחזר ?
    או שמא את רצף זיגזוגיו-פישוליו-כישלונותיו בלבנון
    ינסה-ישתדל בכל מאודו למזער ?
    עד מתי, באחיזתו בקרנות המזבח, בהיצמדותו לכסא השלטון-ההון-השררה
    בנו יתעמר ? אלינו כה-יתאכזר ?
    עד מתי את דמינו יקפיא ? את ליבנו יצמרר ? אלינו יתנכר ?
    עד מתי בעמדותיו יתחפר ? יתבצר ? יתמסמר ?
    האם חיינו, בארצנו שלנו, הפכו אכן להיות לגמרי הפקר ?
    עד מתי הצהרות-סרק יפריח ? הבטחות-שווא ישמיע ?
    לאוויר העולם כך ימשיך אותן לפזר ?
    עד מתי ימשיך לעסוק רק בעצמו ?
    עד מתי יפצח בהמנון לאישיותו ? שירת-רינת-הילת ניצחון ופאר ?
    עד מתי את שמו בחוצות יקלס ? יהדר ? יפאר ?
    עד מתי שירי הלל והידד על עצמו בלבד ישורר-יזמר ?
    עד מתי ברחבי תבל ירעיף חיוכים ? אחרי מנהיגי מדינות בשקיקה יחזר ?
    מדוע כמותנו, מתענוגות החיים, הוא איננו, ולו מעט, מתנזר ?
    האם לא ישכח, עם שובו, על קברם של בנינו, להניח אף זר ?
    כלום איננו חושב, כי אכן הגיעה אף עת, בה אנחנו,
    לצד דיוקן בננו-בתנו, במסגרת שחורה, אותו כראש ממשלה, נמסגר ?
    או שמא ממתין-מחכה הוא לראות עד כי המדינה והממשלה בראשותו
    תתפוגג ? תתפורר ? תתפזר ?
    ''מה נאוו על ההרים רגלי המבשר''
    מי היה מאמין.... ? מי פילל.... ? מי מילל.... ?
    מי יכול היה לשער.... ?
    ....איזה פוליטיקאי ממזר.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    רשלנות בבחירת שר הבטחון

    יצחק, 28/04/07 08:58

    כיום להיות יו''ר חברה ממשלתית צריך כישורים ועדות איתור וכו'. האם כל אחד יכול להיות שר הבטחון. האם מלכתחילה מינויו של פרץ היה לקוי. כן. ולכן כל מי שאישר ומינה אותו צריך ללכת. במילים אחרות. לכו כבר. אבל אף אחד לא ילך אם לא יוכרח לעשות כן בימינו. מרי אזרחי הוא הפתרון.

    הגב לתגובה זו

    • רק ???? (ל''ת)

      אלדד, 28/04/07 09:30

      הגב לתגובה זו

  • 124.

    מכירים את הסיפור עם שלושת הקופים@@@

    מבין, 28/04/07 08:57

    לא יודע,,@ לא ראתי,,,@ לא שמעתי,,,@ בחיי ככה הם ניראים בתמונה

    הגב לתגובה זו

    • ההבדל הקטן פה, שכאן כל אחד מהם...

      אבי דגן, 28/04/07 10:05

      לא יודע, לא רואה, לא שומע...

      כמו כן, בלדבר הם טובים מאד, אך כאשר הם לא יודעים, לא רואים ולא שומעים הם מדברים שטויות!

      והעמך? נו מה לאמר, שהרוב כאן הם חסרי תרבות ודעת, מעטים שמים לב שהכל שיוצא מ''מנהיגינו'' הוא הבל הבלים - הכל הבל!!!

      המצער בכל המצב העגון הזה שבנוסף הם לא שמים עלינו ואכפת להם מהעם אותו הם משרתים:

      שָׂרַיִךְ סוֹרְרִים, וְחַבְרֵי גַּנָּבִים--כֻּלּוֹ אֹהֵב שֹׁחַד, וְרֹדֵף שַׁלְמֹנִים; יָתוֹם לֹא יִשְׁפֹּטוּ, וְרִיב אַלְמָנָה לֹא-יָבוֹא אֲלֵיהֶם.
      (ישעיהו פרק א' כג)

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    למען הצפון, הממשלה חייבת לשרוד!!! (ל''ת)

    נסראללה, 28/04/07 08:50

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    מתי הפגנת הענק?

    אכפתניק, 28/04/07 08:50

    הגיע הזמן לצאת לרחובות. די מספיק אם הם לא מבינים את זה הגיע הזמן שאנחנו נאמר לפרץ ואולמרט שהם חייבים ללכת הבייתה. מספיק לכתוב טוקבקטים צאו להפגין

    הגב לתגובה זו

    • פרשי יס''מ-דיכטר לא מרשים! (ל''ת)

      אדישי, 28/04/07 09:03

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    אנחנו מדינה שחייבת שצה''ל יהיה בכושר תמיד - כך צריך לחשוב (ל''ת)

    כל מנהיג, 28/04/07 08:45

    הגב לתגובה זו

    • אין שכל אין דאגות יש מזוז לחפות על הכול (ל''ת)

      שרעבי, 28/04/07 08:47

      הגב לתגובה זו

    • כשצה''ל מודיע ש''סיבות המחדל ייתכן ולא ייוודעו לעולם...''

      דורון, 28/04/07 10:47

      ''המומה, כואבת וקפואה, אני שומעת את דבריו החלשים של התובע הדורש למצות את הדין על רשלנות מירבית והוא לבדו מול סניגוריה משומנת היטב, מול נציגי התנועה הקיבוצית ומול הקצונה הצבאית. הולכת ונחשפת דרך סלולה לפיזור האשמות ולשחרור נאשמים... אין ספק: לא ממצים את הדין עם מוכשרים ונאמנים שהמערכת רוצה בהם''.
      נעמי אונגר, אמא של ניצן זכרונו לברכה אשר נהרג מכדור תועה במהלך תרגיל אימונים בצנחנים בספרה 'לעצור את הכדור', הוצאת מערכות.
      ''הושיבו אותנו סביב שולחן מלא מומחים. מרחו אותנו. דיברו איתנו על חשיבות המסר החינוכי, שרואה הפרקליטות במשפט הזה. יש איזה אבסורד בכך, שעד שאתה לא נפגע אישית, אתה לא מוּדע לנושא הבטיחות. אבל כשאתה נפגע, המערכת מתייחסת אליך בפטרונות כאל מסכן, מסכנה, אלמנה. צריך להתייחס לטענות שלה בהבנה – וכך פוטרים את הטענות שלי כלא רציניות... אז אולי האסון הזה לא קרה באותם נסיבות שהתרחש האסון הקודם אבל אנחנו כמו ניבאנו אותו. כי שום מסר גדול לא יצא מן האסון הקודם. אפילו המשפט עוד לא הסתיים. וכשיינתנו גזרי הדין ישכחו כבר מה היה באסון צאלים א'. ואם היה איזשהו מסר מהמקרה הראשון, אם מפקד היה יודע שכשהוא מתכנן תרגיל-אש ולא סוגר אותו מכל הקצוות וקורה אסון – הוא יאכל אותה בגדול – אולי האסון שקרה עכשיו לא היה קורה. זה המסר שצריכה להעביר מערכת המשפט הצבאית''.
      בינה, אחותו של רס''ר רמי כץ זכרונו לברכה אשר נהרג באסון צאלים הראשון.

      כשצה''ל מודיע ש''סיבות המחדל ייתכן ולא ייוודעו לעולם...''

      כשצה''ל מודיע ש''סיבות המחדל ייתכן ולא ייוודעו לעולם...''
      אתה יכול להיות סָמוּך ובטוח
      שהטאטוא הפעם יהא סופי. יסודי. חיובי. גמור. מוחלט ומושלם !
      מריחה, לא בדיחה, עם סימן קריאת חֶלֶם גָדוֹל וְחוֹלָם !
      בצה''ל מוליכים שוֹלָל ב100%- הצלחה (כמעט) את כולם.

      כל כך קולע תומר, תל אביב, 19/08/06 20:11

      אני באמת מרגיש כאילו אני ב''1984'' של אורוול.. האח הגדול..
      על איזה הפסד מדברים? הרי ניצחנו בגדול! תראו,זה כתוב בכל העיתונים,זה נשמע על ידי כל הדוברים, זה ניצחון ! כל הכבוד לצה''ל ! להתעורר, ודחוף. כי זה הכל חוץ מניצחון.


      כי כשבצה''ל מודיעים ש... ''נסיבות המחדל ייתכן ולא ייוודעו לעולם...''
      יודע אתה גם, מה חושבים עליך, האזרח הקטן
      אתה החוּשָם, התֶּרַח, הפֶּתִּי, ההֶדְיוֹט או הַלֶמֶך או אתם: הקָשִיש, היָשִיש והנער התָּם
      צה''ל עשה את שֶלוֹ: הִתְרַשֵל... קָבַר וחָתַם.
      ''נערים נפלאים וטובים היו... מה גדולה ויפה הייתה שעתם!''

      27. נער הייתי וגם זקנתי ואיני זוכר חוסר אונים כזה מימי תש'ח עד היום ל''ת משה בודק, חיפה, 17/11/06 11:50

      אולם אתה ההֶלֶך, העומד מן הצד : האָדִיש הרָגִיש, האֱוִויל המַחֲרִיש, הנָתִין המתִּיש, האָטוּם המַשְרִיש
      הצַבָּר המַמְחִיש, הגַדָּא הבִּיש, המַמְתִּין לתַּרְחִיש: הבּוֹאֵש ! המַבְאִיש ! המֵבִיש !
      הנִבְעָר, הנִרְגַּן או המְנוּמְנָם
      טוב תעשה אם תתעורר יום אחד, טרם שדברים סוף-סוף יגעו בך גם.
      תשמיע דבריך באופן בָּרוּר. לא כמו דוֹבֵר צה''ל: בְּטוֹן מְעוּרְפָּל, מְעוּמְעָם, מְגוּמְגָם.
      אָכֵן חָצִיר. עם לְבָדָד יִשְכּוֹן. סְגוּלָה הוּא. אֵין כָּל סִימָן בּוֹ לְדוֹפִי או פְּגָם.

      ישר כוח!! קלעת ל''ת נאוה, כואבת, 17/08/06 11:22

      חייל ! אזרח ! זכור !
      כשבצה''ל מודיעים ש''סיבות המחדל לא ייוודעו לעולם...''
      אתה יכול להיות סָמוּך ובטוח שהטאטוא הפעם יהיה סופי.
      יסודי. חיובי. גמור. מוּחְלָט ומוּשְלָם !
      צה''ל השלים את מלאכתו... הִתְרַשֵל, קָבַר וחָתַם.
      ...וכמו להוסיף חטא על פשע
      מנסים הם בצה''ל להפוך גם אותך למטומטם ! ! !
      תם אך לא נשלם.

      גדול ל''ת גדול, 14/02/07 16:06

      הגב לתגובה זו

  • 120.

    אולמרט ופרץ - התפטרו!

    אפרסק, 28/04/07 08:39

    העם הזה מאס בכם מזמן.
    איך יש לכם את החוצפה להמשיך לשבת בכסאות האלה שהוכחתם פעם אחר פעם שאינכם ראויים להם?
    התפקידים גדולים עליכם לאין שיעור.
    המדינה הולכת לזבל בגללכם.
    מספיק!
    זוזו הצידה.
    בחירות עכשיו!

    הגב לתגובה זו

    • חנקת אותם מצחוק, גדול מחיי 159+3 (ל''ת)

      מישמש, 28/04/07 08:45

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    איך הוא יודע ?

    אהוד, 28/04/07 08:38

    אני מבקש לעשות הפרדה בין הדו'ח להשגת הטיוטה תרם פרסומה.
    מי המדליף ? חברי הועדה ?
    הקלדן / נית ? האם הוא פרץ למשרדי הועדה ? האם ציקו מנשה מצא העתק שהיה צריך להיגרס ? כל אחת מהאפשרויות חייבת בחקירה. !!

    אפילו את מס' העמודים ידעו לציין. !!

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    העם ימשיך לשלם והשלטון ימשיך לשלוט (ל''ת)

    עד יקיז מספיק, 28/04/07 08:22

    הגב לתגובה זו

    • איזה הפיכה מה השטויות - אנחנו לא העולם (ל''ת)

      השלישי, 28/04/07 08:39

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    נכון לעכשיו(אחר וינוגרד) @ מה שהיה הוא שיהיה @ (ל''ת)

    אין לקיחת, 28/04/07 08:20

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    לא ''רעידת אדמה'' ולא..נעליים - ביקורת סבירה.. (ל''ת)

    דניאל, 28/04/07 08:18

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    אשכנזי יושב במשרד ליד פרץ

    יעקב, 28/04/07 08:15

    מדוע לא יעץ את העצות הנכונות?
    מי שמצפה לגדולות מאשכנזי יתאכזב.

    הגב לתגובה זו

    • אם שותים לא כותבים . . . . (ל''ת)

      ישראל.........., 28/04/07 09:12

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    השאננות של הממשלות הקודמות - שלא שמרו על צה''ל חזק

    ומילואים כרגיל, 28/04/07 08:14

    שהביאה את צה''ל למקום שהגיעה במילחמה הפרטיזנית הזאת. ושרון לא רצה עוד מילחמה. ונתן לאולמרט את השרביט של הקורבן.

    הגב לתגובה זו

    • אכן צהל לא היה מוכן למלחמה ולכן לא היה

      ע, 28/04/07 10:00

      צריך לצאת
      צהל לא היה מוכן כי ביבי קיצץ לא בתקציב כי הוא בקושי התאמן למלחמה כי היה צריך לשמור על מאחזים והיה שקוע בתעסוקה מבצעית בשטחים

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    שלושת הקורבנות של הממשלות הקודמות (ל''ת)

    עצימת עיניים, 28/04/07 08:09

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    מצטער-לסמוך על תוכניות הצבא,זה לא שקול דעת מוטעה. (ל''ת)

    צנחן זוטר, 28/04/07 07:39

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    ס''ה סמכנו על הצבא והגנרלים והם פישלו בגדול (ל''ת)

    אודי ועמיר, 28/04/07 07:33

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    מדוע אין התיחסות החל משנת 2000? יחשפו את כשלונות יוצאי סיירת מטכ''ל. (ל''ת)

    טורונטו, 28/04/07 07:03

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    לעמיר פרץ שאלוהים ימשיך לשלם לך בכל חומרת הדין אמן.אמן.אמן. על מה

    יהודה ברזלי, 28/04/07 06:58

    שגרמת לי ולמשפחתי ולבני שנכה צ.ה.ל

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    תחי מפלגת האבודה + איציק ! (ל''ת)

    מרדכי, 28/04/07 06:53

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    אולמרט אולי נהג בפזיזות כי קיבל חוות דעת של לא (ל''ת)

    מנוסים, 28/04/07 06:53

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    מעניין שכולם שוכחים שאת הברדק ישארו ממשלת שרון

    קשר השתיקה, 28/04/07 06:51

    והשלושה שלא היו מנוסים. היו צריכים לצאת למלחמה כבר כמה חודשים אחרי הבחירות שלהם. להתדרדרות צה''ל ואי תפקוד המפקדים. אחראים הממשלות הקודמים שלא אימנו אותם כראוי. ולא הבינו שהזמן השתנה. ומלחמה תהייה מלחמת גרילה. מעניין כמה אטימות נוצרה במדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    עוד בסוף תיראו איך פרץ וחלוץ אשמים, יודעים למה?

    לינץ, 28/04/07 06:44

    חלוץ כבר ברח, נישאר פרץ ממש מרחם עליו הוא אולך להיות שעיר לעזאזל של אוו מרד ורק איזה אסון או מהפך אולי יציל אותו ,כי אולמרט לא יקח שום אחריות על עצמו הוא ראש ריק קאלווסה

    הגב לתגובה זו

    • ראש מלה באיך להרוס

      ישראל ו, 28/04/07 08:30

      את המדינה ואיך לעשות עוד מיליונים מכסף דמים

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    אולמרט סופסוף יעוף לנו מהעיניים! יש אלוהים! (ל''ת)

    רק לא אולמרט!, 28/04/07 06:42

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    אם ראש ממשלה לא יסמוך על הצבא,על מי יכול לסמוך בפעולה צבאית,הצבא (ל''ת)

    והגנרים הם הכשל, 28/04/07 06:28

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    ואם התוצאות היו אחרות-אז שקול הדעת היה אלוהי?הועדה טועה. (ל''ת)

    צילי גננת, 28/04/07 06:27

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    ס''ה אולמרט ופרץ סמכו על הגנרלים והאוגדנרים שכשלו,למה שקול דעת שגוי? (ל''ת)

    חייל שהיה שם, 28/04/07 06:25

    הגב לתגובה זו

    • השגיאה שהם סמכו (ל''ת)

      ע, 28/04/07 10:01

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    והסכינאים במפלגה,ובעיקר ליבני ודיכטר,משחיזים ואורבים,הזבלים. (ל''ת)

    כנרת שלי, 28/04/07 06:21

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    אהוד אולמרט הוא ראש הממשלה הטוב והמוצלח ביותר מאז קום המדינה (ל''ת)

    מגיב בשכר, 28/04/07 06:13

    הגב לתגובה זו

    • אני ממנה אותו אצלי לסוס (ל''ת)

      קליגולה, 28/04/07 06:37

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק ב-100% . (ל''ת)

      גם אני מקבל שכר, 28/04/07 07:08

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    גם אף אחד מחברי הקבינט הבטחוני והשביעיה לא ינקה,כל הזבלה הבייתה. (ל''ת)

    אלכסנדרוני, 28/04/07 06:08

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    ביבי:על אפך וחמתך אולמרט ימשיך להצעיד את המדינה ''קדימה'' הרבה זמן

    שמח לאיד, 28/04/07 06:02

    תרתי משמע.
    השכבות החלשות נושמות כעת לרווחה.

    הגב לתגובה זו

    • קרקורי (ל''ת)

      השמאל, 28/04/07 06:38

      הגב לתגובה זו

    • האומנם? השכבות החלשות כלכלית, נושמות לרווחה עכשיו?

      תמרה פ, 28/04/07 11:00

      ומה עם אלה שנוברים ומחפשים בפחי האשפה, ומוציאים מישם כל מה שנראה להם? או עם אלה, שעומדים בתור לקבל שקית מזון, או מה עם בתי התמחוי, שאולמארט אוהב לאכול שם. הם היום סגורים, בזכות ממשלת אולמארט? חביבי הכל בלוף, כמו הבטחון, החיצוני והפנימי. האחד
      שעשה למען המדינה תמיד, ובכל תפקיד, על הצד הטוב ביותר, גם אם אחרים פישלו, באיזה מבצע לחיסול
      את הממריץ לשינאתנו, מר משעל, ביבי יצא מיד, ובחוכמה, להשיב את הבחורים ''שנכשלו'', הביתה. גם במחיר שחרור אחמד יאסין. שסיים חייו איך שסיים אחר -כך. כשגריר היה מצויין, כשר אוצר, היה אלוף, כראש ממשלה היה, ויהיה הטוב ביותר.
      תנו לו את הצ'אנס, כי אין לנו זמן,
      המצב היום דורש, תוכניות ועשייה
      בד בבד.

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    מעניין איזה ציון נסראללה היה מקבל..

    רמי, 28/04/07 05:31

    לדעתי, אם נסראללה היה נחקר בוינוגרד הוא היה מקבל הצטיינות על ניהולו למלחמה האחרונה ועל התבוסה שהוא גרם לישראל..

    בישראל חסר לנו נסראללה משלנו.. וכך ננצח במלחמות.. לא מספיק נשק מתקדם, צריך את מי שידע לתפעל ולכוון ולדעת את הזמן והמקום..

    הגב לתגובה זו

    • חחח, אחד כמוהו שמפקד על צה''ל לשבוע

      Avi Ecuador, 28/04/07 06:03

      גומר את הבעיה הפלסטינית ב 5 ימים.

      הגב לתגובה זו

    • חסר לנו נסרללה?

      ברתולדי, 04/05/07 17:57

      חסר לנו מנהיג קיצוני, שגורם לכך שאויב נכנס לארצנו, מפציץ במטוסים את ערינו, מחריב אלפי בתים והורג אותנו במאות ואנחנו מצליחים לגרום לו נזק מסוים ואפילו להרוג לו 119 חיילים, והעם של האויב מכריז שזה שלא קרה נס ולא כל כוחותיו חזרו בשלום זה אסון נורא וככה יוצא שלמנהיג שלנו מגיעה תהילת מנצח. זה מה שאנחנו צריכים?!

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    לאליס ארץ הפלאות 67

    Avi Ecuador, 28/04/07 04:36

    הרבה הבל פה
    שום דמורליזציה, עובדות!
    מה השיגה ה''מלחמה'' הזאת?
    השיגה את שחרור החתופים שזה היה ''ייעודה''?
    הביאה להרתעה לכוחו של צה''ל?
    הביאה לאמון במנהיגים?
    יש בה חזון לעתיד?
    סתם אולמרט נסחף כשוטה טועה.
    ודרך אגב, לפני מלחמת יום כיפור הדרג הצבאי דווקא דחף לא להגיב ולחכות וראי זה פלא, דווקא גולדה האישה הזקנה על כל מגבלותיה ו''אי הבנתה'' בצבא, כולם התרכזו במטבחה ושמעו את קולה וכיבדו אותה, היא קבעה לעשות צעדים מכינים למלחמה יותר חריפים כמו גיוס המילואים לפחות שהצבא והגנרלים לא החליטו, מאז וועדת אגרנט כולם דוחפים לשמור על עורם בצבא, זה מעיין טראומה.
    מפקד צבא חייב לדחוף לקבל את דעתו אבל השביל זה אמור להיות ראש ממשלה ושר ביטחון עם משקפת בלי מכסים, הבנת?

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    ביבי - סליחה, טעינו (ל''ת)

    עידו, 28/04/07 03:42

    הגב לתגובה זו

    • גם ביבי טעה

      Avi Ecuador, 28/04/07 05:50

      הוא היה שותף להצבעה לגרוש שעברה בכנסת

      הגב לתגובה זו

      • אתם טועים

        ישראל ו, 28/04/07 08:34

        לא הייתה הצבעה
        הייתה הודעת ראש הממשלה
        זה הכל
        אבל שוב פעם לא הייתה הצבעה

        הגב לתגובה זו

    • נכון.כשבחרנו בו,לאחר אוסלו,טעינו ובגדול.-עד היום אנו משלמים על כך!! (ל''ת)

      @@@@, 28/04/07 06:06

      הגב לתגובה זו

    • העם מושפע משינאת התקשורת אדם הכי חכם בפוליטיקה בנימין נתניהו (ל''ת)

      רמי, 28/04/07 12:03

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    ומי אף פעם לא משלם את המחיר.?

    שבתאי, 28/04/07 03:15

    השמאל שבגלל הבריחה מלבנון פרצה המלחמה ובגלל שעשו את אוסלו נברגו יותר מ2000 יהודים בטרור אותו שמאל שהתנגד לחומת מגן שהצילה מאות יהודים משריפה באוטובוסים.

    הגב לתגובה זו

    • בקרוב יפלו קטיושות גם על תל-אביב ואז הם יחזרו הביתה....

      בעזרת השם, 28/04/07 04:56

      ....לאירופה

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    הנהגה צריכה לחשוב אחרת ...

    ענאן בדר, 28/04/07 02:24

    במסגרת שכזו שקוראים לה בטחון צריכים להשתדל ולהתאמץ שלא יהיו טעויות בזמן מלחמה או בזמן אחר , כי חלילה שלא יתפוס האויב כיוון ולמשוך את זה לטובתו ולהסתכל אחרת לבטחון מדינה , ובטחון מדינה צריך להיות הכיי חזק במעצמה ששלה , לדעתי : אנו צריכים לתת עוד הזדמננות לאולמרט והצצות ששלו , בנדאם לא טעה אך הקבניט הוא שהחליט רק בזו אולמרט עשה את זה מתוך רגש וכאב לגבי החיילים החטופים ואנו כעם ישאל נדאג לבטחון ישאל וגם לא צריך תמיד לאשיים המנהיג בזמן זה .

    הגב לתגובה זו

    • בנימין נתניהו אלוף הוא הצבעת המחאה החדשה שלי

      עופר, 28/04/07 04:13

      הצבעתי בבחירות גימלאים כי המערכת הפוליטית הגעילה אותי. חטפתי מלחמה שנוהלה בפזיזות ובשיקול דעת שגוי (וזה רק לגבי הימים הראשונים שלה, בהמשך ההאשמות חמורות הרבה יותר) ושחיתות שהשתלטה על המערכת כולה, והעיקר: חבורה של זקנים עשירים ומקורבים לצלחת של קדימה שמתחזים לגימלאים. שר הבריאות רוצה לסגור את כל בתי האבות הממשלתיים! הבנתם? עכשיו התמונה האמיתית ברורה לי כבר: רק נתניהו עומד לבדו כנגד החבורה המושחתת שחוגגת לה עכשיו על חשבוננו ונלחם בכל זה בעבורנו. הוא הצבעת המחאה החדשה שלי. נגד השחיתות, נגד הגועל.

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    עדיף ביבי אחד על כל קדימה.

    אני לי, 28/04/07 02:09

    תבדוק מי ומה יש לך בקדימה ומדוע בכלל יצרו את בועת הסבון.

    הגב לתגובה זו

    • תיראו תיראו מי על פי וינוגרד לחוץ ולחיץ-זה לא נאמר על ביבי (ל''ת)

      חי, 28/04/07 03:34

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    הלוואי שיכריזו על בחירות תוך חודש.

    גברי, 28/04/07 02:09

    אפילו תוך כמה ימים וסוף סוף מנהיג יהודי אמיתי ינהיג את העם

    הגב לתגובה זו

    • משבר מנהיגות

      ברתולדי, 04/05/07 18:13

      לפי הסקרים אכן לא רוצים את אולמרט, אבל את מי כן רוצים? 21 אחוז רוצים ביבי, 19 אחוז את שמעון פרס, 12 אחוז עמי איילון 11 אחוז את ליברמן 9 אחוז את ציפי 8 אחוז את דודו טופז. מה זה אומר? שהעם לא יודע מה הוא רוצה ואז פשוט אין ברירה אלא להשאיר את אולמרט בינתים. בחירות בעוד חודש מילא, אבל מה שזה יגרור זה דרישה לבחירות כל חודש רחמנא ליצלן.
      לדעתי מה שדפוק זה כל מערכות השלטון ולך תדע מאיפה תתחיל לתקן, בגלל המלחמה אולמרט יצא פשלונר, אילו שילם במאות אסירים תמורת החטופים היה נחשב בסדר והיינו יכולים להמשיך לחגוג בבלי דעת ולא לדאוג שמא משהו לא בסדר.

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    זה המסקנות??

    דני, 28/04/07 01:56

    את מי זה מעניין מה שמעניין את העם זה למה לא ניצחנו במלחמה אנחנו כן תומכים במלחמה וכל הכבוד שיצאו למלחמה מה שמעניין זה למה יצאו למלחמה ולא סיפקו אוכל לחיילים במקום פלזמות למפקדים.
    איך התקשורת השמאלנית הופכת הכל כדי שזה יהיה בדעה שמאלנית.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    על טעויות משלמים (ל''ת)

    דן, 28/04/07 01:53

    הגב לתגובה זו

    • נכון, משלמים, אבל מי?

      ברתולדי, 04/05/07 18:17

      לאורך כל ההיסטוריה הגדולים טועים והקטנים משלמים ולעתים קרובות הגדולים שטעו ממשיכים להיחשב גיבורים לאומיים בעוד הקטנים זוכים רק לעזוב את העולם הזה שבשבילם תמיד לא היה ממש טוב ולעבור לעולם שכולו טוב.

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    לכו הביתה!!! (ל''ת)

    שרון, 28/04/07 01:51

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    ועוד עוזר השר הלא ידוע

    איינך 3, 28/04/07 01:34

    אומר נא לי אולמרט בסדר גמור לשאלתי, אבל שנינו ידענו כי הוא אינו דובר אמת, כי כחבר ילדות יודע אתה מתי הפה מדבר והעינים אומרות את הכל, אל נא תבוש ידידי לא את ראשך הדרוש אני, אבל את ראשו של הנחש
    אני הנתץ, כי על כבוד האני העצמי של האומה אני זועק, ויחרש העם לשלושה ירחים, ותצא האמת לאור, וכל צהלה ישמע בחוצות הבירה ירושליים.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    ומה עם התושבים? מה הדו''ח אומר על הסבל של תושבי הצפון? (ל''ת)

    תושב הצפון, 28/04/07 01:29

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    השוטים של ביבי כל פעם מאמינים בניצחון חדש.

    יגאל כהן, 28/04/07 01:24

    פעם זה מרד חפשים ופעם זה מרד הורים שכולים וכו' וכו'.
    לא יעזור להכיזבאללה של ביבי כלום.
    הממשלה לא תיפול.

    הגב לתגובה זו

    • שמע אידיוט, כבר לא מדובר בלנצח

      Avi Ecuador, 28/04/07 03:03

      מדובר בלשרוד.

      הגב לתגובה זו

    • ופעם זה הכתבים של ז'בוטינסקי שחילקת לילדים במצוקה (ל''ת)

      סיפורי יגאל חג', 28/04/07 03:04

      הגב לתגובה זו

    • קדימה עד 2010! מי שירשע ילך! לא ביבי ולא ברק שהעם לא אוהב!

      MZ-1-1, 28/04/07 04:54

      אולמרט יכול להמשיך, בתנאי שהחקירות נגדו יהיו סמויות, והיועץ יחליט חקירות קשות וכתב אישום בסוף הקדנציה!!!!!!!!!
      אין לנו מצב ראש ממשלה בחקירה!!!
      יהיה לנו קשה, לא נפקיר מדינה אצל ביבי ההזוי!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    ממשלת אולמרט פישלה- העם רוצה בחירות עכשיו

    דניאל נס ציונה, 28/04/07 01:23

    ממשלת אולמרט פישלה- העם רוצה בחירות עכשיו

    אולמרט אחרי לכשלון ולכן הוא צריך ללכת הבייתה !!

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    זה טבעי שמפקד צבא דוחף ולוחץ לעשות את שהוא רוצה

    Avi Ecuador, 28/04/07 01:23

    אם הוא לא היה דוחף זה נוגד את תפקידו וייעודו.
    הבעיה של ראש ממשלה להבין את המצב הפוליטי והצבאי ולנתח ניתוחי מודיעין שהרמטכ''ל אפילו אין בידיו שבאים ממקורות שרק לממשלה יש וזה ארצות הברית, מודיעין נוסף ולך תדע מה עוד...

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    ''אולמרט לא שאל את השאלות שניתן לשאול...''

    Avi Ecuador, 28/04/07 01:17

    אבל הוא חיפש וחשב שמצא את הכיסויים והאשמים שניתן למצוא.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    הפגנה בכיכר רבין יום ג 1 למאי אולמרט הביתה !!!

    גור, 28/04/07 01:16

    אסור לתת לאולמרט עו''ד תחמן ומאוס להמשיך בתימורניו לשרוד בשלטון. העם מאס באולמרט ומרעיו .חא יעזור לו מסע הדה ליגטמציה במבקר המדינה .לא יעזור הועדה מטעם ועדת וינוגרד שמנסה לתת קצת הוצאת קיטור נגד אולמרט ופרץ ולהגיש את ראשם של חלוץ ואדם שכבר הלכו הביתה. להפסיק לקטר בסלונים ולצאת להפגנות עד אשר ממשלה מושחתת זו תיפול . המדינה והעם ראוים למנהיגות אחרת ישרה יותר אמינה יותר ושקולה יותר..
    העיקר רק לא אולמרט וחבר מרעיו.

    הגב לתגובה זו

    • ההפגנה ביום ה' 3 במאי

      שי, 28/04/07 04:22

      כולם לבוא להביע מחאה על המצב: תושבי ת''א, צפון, דרום, ימין, שמאל, דתיים, חילונים וכל מי שהשחיתות לא מקובלת עליו.

      הגב לתגובה זו

    • דמוקרטיה של הפגנות בכיכר

      ברתולדי, 04/05/07 18:34

      בדמוקרטיה יש בחירות, בבחירות לאדם אחד קול אחד, לשוטר ולגנב, לאלוף ולטוראי, לפרופסור ולמי שנשר מבי''ס עממי. אם ייאספו בכיכר רבע מליון - צריכה הממשלה לעוף אומרים מארגני ההפגנות. רבע מיליון זה 5 מנדטים בכנסת. אלא מה? אלה רבע מיליון לא אנשים סתם אלא ''חיות פוליטיות'' וכל חיה פוליטית שווה 12 אזרחים סתם, כלומר רבע מליון חיות כאלה זה ''רוב העם'' ולכן שוות ערך ל 60 חברי כנסת לפחות, שלא כמו בבחירות דמוקרטיות, ולכן יש בכוחן,באופן דמוקרטי כביכול להפיל ממשלה. זה דמוקרטיה?

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    אולמרט לכלא!

    אזרח מודאג, 28/04/07 01:15

    ביחד עם פרץ וחלוץ!

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    לכו הביתה !!!

    חן גוטליב, 28/04/07 01:09

    צריך לחכות למסקנות ווינוגרד העם יודע הצבא יודע הממשלה יודעת שמשהו במלחמת לבנון השניה היה לקוי מהיסוד ושכול אחד יעשה את חשבון הנפש האישי שלו

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    בעבר כתבתי לכם

    Avi Ecuador, 28/04/07 01:08

    אולמרט יסחף בכדי להוכיח שהוא לא כל כך שמאלני, נסחף בלי חזון ובלי תוכנית ובלי לגרום לשלם לרשע אפילו שטחים, מפריעים לו לבנות את פלסטין.
    הוא עוד ימשיך להסחף למלחמה ששום ימין לא היה מעיז.
    אז אחרי לאבדון, אולמרט רב החובל של הטיאניק ושר האי ביטחון שלו לסיפון פרץ.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    אולמרט לקחת שופט שנתן לך פנדל,,,ו 93% מוחאים כפיים,,,לא נעים נכון,, (ל''ת)

    בצלאל, 28/04/07 01:03

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    דוח מטופש (ל''ת)

    Zach, 28/04/07 01:01

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אולמרט=היסטוריה,,,ביבי = העתיד. מי זה פרץ,,אה זה משביתות הזבל,,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 28/04/07 00:58

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    הר שהוליד עכבר. זוכרים את אליקים רובינשטיין?

    אמא, 28/04/07 00:50

    גם הוא וארבל כתבו על חומרת מעשי
    ראש הממשלה, ואחרי שהשביעו את זעם העם, לא המליצו על התפטרות, וכולם הפליגו הלאה באדישות נכאה.
    אולמרט יאמר שהוא ילמד מהשגיאות...

    הגב לתגובה זו

    • כן אבל אנחנו הפעם לא מוכנים שזה יעבור בלי שיתפטר

      נאור גלאון, 28/04/07 04:24

      מליון וחצי אזרחי הצפון שנמצאים בסכנה אמיתית, תושבי שדרות וישובי עוטף עזה, הסטודנטים במרכז הארץ, המילואימניקים, המשפחות השכולות, בקיצור כולם. ההפגנות ישטפו את הארץ.

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    השאלה החשובה אינה מה היה אלא מה יהיה

    אבי געזונט, 28/04/07 00:45

    המלחמה שהייתה היא רק ''תרגיל על יבש'' לעומת האתגרים הביטחוניים בפניהם אנחנו עומדים. השאלה שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו האם ההנהגה הנוכחית של אולמרט-ליבני-פרץ מסוגלת להתמודד עם האתגרים הללו והתשובה לשאלה זו היא לא.

    כדי לנצח במלחמה זה לא מספיק להיות בסדר או לא לטעות. מלחמה היא זירה שבה פועלים מול יריב שגם הוא מתאמן, חושב ומפעיל טקטיקות ולכן מן הסתם לא תמיד הכול עובד כמתוכנן ולכן מנהיגות בעת מלחמה דורשת יכולת התמודדות עם משברים. מלחמת לבנון השנייה התאפיינה, יותר מכל דבר אחר, בהעדר מנהיגות בכל הדרגים החל בראש הממשלה דרך השרים הבכירים וכלה בדרג הפקוד הבכיר של צה''ל. מי שכן גילה גבורה ואומץ לב אלו הדרגים הלוחמים בשטח וגם תושבי הצפון שלמרות שהיו תחת מטר טילים כבד לא נכנסו לפאניקה וקראו לראש הממשלה לקחת את הזמן ''ולעשות את מה שצריך''.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מדוע מדליפים את תוכנו של הדוח שאמור להתפרסם ביום שני? למה צריך

    אזרח המדינה, 28/04/07 00:43

    להיות הכל כל כך עקום?

    הגב לתגובה זו

    • במדינתנו הכל מודלף, הכל מפורסם.

      פיני ת, 28/04/07 09:04

      ע'י התקשורת, שמוצצת מכל מיני אישים הנוגעים בדבר זה או אחר, כל
      מידע, ומיד מפרסמת. אחר כך אומרים שמבקר המדינה מדליף לתקשורת, מידע על חקירות של אולמארט ואחרים. ואלמארט קופץ על ההדלפה.
      ומשמש בה ככלי להכות בו את המבקר. וישנם אנשים דלי בינה, שקונים את המסקנות, וההיתבכינות שלו.

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    את אשר יגורתה בא !אהוד הדוגמן .בטעות הגעתה עד הלום ,והחלום יתפוצץ

    אמנון בן-יהודה, 28/04/07 00:43

    כמו בלון , צרוף מקרים מצמרר הביא אותך לרשת את קודמך בתפקיד כמה חבל שקודמך לא חש את הסלידה שיש כלפיך בתוך העם !

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    יאלה כמה רוח עושים מהמלחמה הקטנה הזאת

    צילי, 28/04/07 00:37

    יאלה תסיקו מסקנות בתוך הצבא ,בשביל מה כל הועדות האלו.
    באמת חברה של קורי עכביש-היתה מלחמה ,היא נגמרה,היו כשלים תתקנו אותם ,בשביל כל הרוח והצלצולים,עברה כבר שנה כמעט,יאללה עברו הלאה ותתכוננו למלחמה הבאה ולא לזאת שהיתה.
    חברה צולעת ומפונקת

    הגב לתגובה זו

    • מלחמה לא קטנה, כשל לא חדש

      ברתולדי, 04/05/07 18:52

      המלחמה היתה גדולה מאד יחסית לסיבותיה, יחסית לגודל האירגון והכוח שעמדו נגדנו וכמות הפצצות שהוריד חיל האוויר על לבנון המסכנה. הכשל וותיק, 30 שנה הייתי במילואים וראיתי שוב ושוב את הזילזול העמוק של האחראים בצה''ל באיכות האויב וכתוצאה מכך זילזול בצורך להתאמץ להיות טובים יותר, חכמים יותר. אילמלא קם החיזבאללה, אירגון יעיל בהרבה ממה שנתקלנו בעבר, גם הפעם לא היה נחשב מבצע כזה לא כמלחמה ולא ככישלון. עוד בשלב לפני הכנות לעוד מלחמה - הפסיקו לזלזל באויב, הפסיקו להקל ראש בכובד האחריות. הרי מזה התחיל העסק : שלחו סיור לאורך הגדר ללא גיבוי ותצפית .

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    וינוגרד לא יפתיע הוא עוד מסוגל לתת לאולמרט צל''ש

    אריה שניפר, 28/04/07 00:18

    על פי וינוגרד אולמרט עוד יפתיע ואפילו יטען שמגיע לאולמרט צל''ש !!!

    נא לזכור וינוגרד הזמין את אולמרט לפגישה על כוס קפה לפני תחילת העבודה של הועדה המושחתת ביותר מאז קום המדינה!!!

    לי אין ציפיות מהועדה מי שיבדוק את הדברים שכתבתי מהיום הראשון לתחילת עבודת הועדה לאורך כל הדרך הסתבר שאני ידעתי מראש בכל שלב מה עתיד וינוגרד לעשות והדיוק היה 100% בכל תחזית שלי!!!

    לכן אין לי ספק שגם הפעם לא יהיו הפתעות וינוגרד לא יכתוב מילה רעה אחת על אולמרט ההפך הוא עוד מסוגל לתת לאולמרט צל''ש זה לא תהיה הפתעה עבורי!!!

    הועדה מבחינתי ומבחינת רוב המוחלט של אזרחי ישראל לא מענין והוא מיותר.

    ועדת וינוגרד איבדה את אמון כלל הציבור בישראל וכל החלטה של הועדה היא מבחינת הציבור ללא כל משקל וגם אפילו אם יפתיע וינוגרד (מה שאני אישית לא מאמין ) ווינוגרד יכתוב מסקנות אישיות נגד אולמרט הדבר יתקבל בחוסר אמון מוחלט מצד הציבור הרחב!!!

    השחיתות חוגגת ומערכות השלטון מושחתות ורקובות עד היסוד!!!

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    תפסיקו כבר''

    אליס, 28/04/07 00:17

    ליצור פנ יקה, דמורליזציה ולהסית, אתם מייצרים אנרכיה, עם כל ההשלכות המתלוות לכך.מדוע הדרג הביטחוני, ''תמיד'', נשאר נקי. הרי הדרג הזה, דואג בעקר לביטחונו האישי, להטבות שעולות מליונים,[רק השבוע ביצע הרמטכ''ל מחטף של העלאת שכר לקצונה].זוכרים את התמיכה הגורפת שהיתה לממשלה, עם צאתה למערכה המטומטמת הזו,שהדרג הביטחוני הובילה, אם בכוונה להכשיל את הממשלה, ואו בגלל חוסר מקצועיות.אתם התקשורת, מובילים ללינץ ציבורי, לנקמת דם, שמאפיינים חברות שיבטיות ופרמיטיביות. הפתרון האמיתי, הוא יישום הלקחים, שהמדינה הזו באופן סיסטמתי ושלאורך שנים רבות, אינה מבצעת.מי שחרד לגורלה של המדינה, חייב לעמוד על כך, שהלקחים ייושמו, בכל הדרגים, כולל הקמת מועצה רצינית לבטחון לאומי.וכמובן יש להפריד את הצבא מן הפוליטיקה., ומן התקשורת ליטול את ''זכות השפיטה והענישה''., את ''זכות'' ההסתה, אי אפשר כנראה ליטול ממנה, בעידן הרדידות והרייטינג...

    הגב לתגובה זו

    • התשלום על כל מילה? (ל''ת)

      פרסומן, 28/04/07 03:05

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    יאללה עם מטומטם צאו להפגנות ענק ברחובות!! (ל''ת)

    ל-ח, 28/04/07 00:12

    הגב לתגובה זו

    • ברחובות תמצא רק כיפות סרוגות של הביבייוגנד.טמבל,עוד לא קלטת?

      יגאל כהן, 28/04/07 02:55

      אפילו הביבונים,זן בסכנת הכחדה.
      זה הכל נקמת גוש עזה של הסיקריקים.
      זה הכל כיפות סרוגות.
      חכה ותראה,מי יגיע להפגנה.
      אם הם יחבשו כובעים לכסות את הכיפה הסרוגה שלהם,תזהו אותם לפי השביסים של הפלוניות שלהם.
      נוכלים המתנחבלים האלה.
      מועצות הרש''ע ורבני הפש''ע מצאו להם שוב,
      את הבר כחבא שלהם.
      הלא הוא האטד הביבי.
      בועל הארמית.

      הגב לתגובה זו

      • יגאל כהן - כמה שאתה מטומטם ! (ל''ת)

        עידו, 28/04/07 03:40

        הגב לתגובה זו

      • למה שלא תיסע לחופשה אצל ''החברים'' הבדואים שלך בסיני?

        יוסקה, 28/04/07 04:54

        בתקווה שלא תחזור.
        גבלס קטן עליך בתעמולה אנטישמית

        הגב לתגובה זו

  • 65.

    רשלנותו של חלוץ הובילה אותנו לאבדון הזה... (ל''ת)

    גניה, 28/04/07 00:00

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אז הניקוי התחיל.......

    ---דני---, 27/04/07 23:49

    ראש הממשלה לא ראה, לא ידע ולא שאל...

    ואולם, ועדת וינוגרד מעבירה את האשמה מאולמרט לרמטכ''ל דאז דן חלוץ!!!

    לזה ציפיתי מועדה פוליטית שהוקמה על ידי אולמרט, ואת זה קיבלתי!!!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אולמרט חתול האשפתות, כבר מתחיל לחשב את קיצו לאחור (ל''ת)

    וטרינר מרדים, 27/04/07 23:48

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אולמרט לא מבין את עומק המשבר הוא חלש שנוא מנותק אין לו גיבוי לך הבי (ל''ת)

    אולמרט כישלונר, 27/04/07 23:45

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    חלוץ אבי העכשלון (ל''ת)

    בני, 27/04/07 23:40

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    יכול להיות שהדולר יעלה קצתתתתת??? (ל''ת)

    אתי, 27/04/07 23:35

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אני ממש לא מאשים רק את הממשלה האחרונה

    בני, 27/04/07 23:33

    גם הממשלות הקודמות אשמות

    הגב לתגובה זו

    • בני אתה צודק. ממשלת ברק, וממשלת שרון.

      פיני ת, 28/04/07 09:11

      נושאים באחריות להיתדרדרות הבטחונית שלנו, בשיכנועם של אנשי השמאל. שהאמינו, ומאמינים, לשקרנים הגדולים ביותר עלי אדמות.
      ולהלן התוצאות. העיקר ששרון הפך לסמלם של הנאיבים. הוא עצם עיניו אל מול היתחמשותם של אויבנו מהדרום ומהצפון. הגרוע ביותר הוא
      שלא ניזהרים מאלה שלנו ,שותפיהם של אלה מהדרום והצפון.שיבינו כולם, הערבים והיהודים, כאן בארץ ישראל אין מקום לשני עמים, ששינאה עמוקה בינהם, מדורי דורות.

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    כתבי החצר חסון כספית אברמוביץ מצליח ואייל ארד בכוננות ספיגה (ל''ת)

    אולמרט כישלונר, 27/04/07 23:31

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    רק הסטודנטים יפילו את וינוגרד 2007

    וינוגרד 2001, 27/04/07 23:18

    המאבק שלהם ליישום הפחתת שכר הלימוד (וינוגרד, 2001) מתמקד במושחת אולמרט.
    הקישור בין שתי הוועדות של אותו השופט - משקף אי כיבוד המלצות - ומושחתות הממנה אולמרט.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    בתמונה : עלובי החיים . (ל''ת)

    יואל, 27/04/07 23:15

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    רמטכל שהיה אסון

    אחד העם, 27/04/07 23:08

    מדובר באדם שחצן ללא תקנה כמו ורבים מיואי חיל האוויר , אינו מסוגל להנהיג(מוזר שעד לאותו רגע הדבר לא ניתגלה...) ברוך שפטרנו

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    בזיונרים - הביתה!!!!! (ל''ת)

    ב, 27/04/07 23:05

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    בזיונרים - הביתה!!!!! (ל''ת)

    א, 27/04/07 23:05

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    או קיי נעיף את אולמרט ומי יהיה ראש ממשלה?

    אני מחכה בפינה, 27/04/07 23:03

    מי מייחל לרע ונהנה מהמצב?

    הגב לתגובה זו

    • הסוס של קליגולה

      חחח, 28/04/07 01:41

      לא, ברצינות, פרופסור עומן חתן פרס נובל הימני הדתי שקיבל את הפרס על תורת המשחקים.

      הגב לתגובה זו

      • הוא יודע לשחק פוקר? (ל''ת)

        ד''ר נו, 28/04/07 03:37

        הגב לתגובה זו

      • התוכי של הנשיא. (ל''ת)

        עזיזיאן, 28/04/07 06:23

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    אני מחכה לשמוע את הטנקים נוסעים ברחוב שלי.

    ישראלי, 27/04/07 23:02

    כשזה יתרחש, אפתח בקבוק שמפניה ואצא למרפסת לראות את גווייתו של אולמרט נגררת ברחוב.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    ממשיכים בחיים משל שום דבר לא ארע....

    תמרה, 27/04/07 22:59

    ממשיכים בחיים משל שום דבר לא ארע....
    כתרנגולות בסופרמרקט, גידלנו עבורכם ילדים, לשם כפרה.
    כפרה על חיינו... עוון כולנו... עוול כלפיהם...
    בפוליטיקה, בחברה, במדינה, בבג''ץ, בועדת וינוגרד ובצה''ל
    מעולם לא ייחסו חשיבות מיוחדת למשמעות חייהם !
    ילד ...ועוד ילד ...ועוד ילד ...בזרם מתמיד !
    לנצח... לעד... כך תובטח בעירת נר התמיד...
    מחורבן צאלים השני כבר כמעט אין שומעים יותר על תאונות
    אין מדווחים... אין כותבים... אין מוסרים יותר על התאבדויות
    זה וודאי, אינו אומר בהכרח, שהן אינן קיימות
    בפוליטיקה, במדינה, בחברה, בבג''ץ, בועדת וינוגרד ובצה''ל
    פשוט מתמחים בהסתרת ובהעלמת ראיות
    ההכחשה, הכזב, הטיוח, השקר, תקפים וחלים על הכל
    ערך חיי האדם היום בצבאנו נמכר בחיסול בזיל הזול !
    את המציאות אפשר תמיד לצבוע וורוד ועובדות ניתן להטות
    ''הדג מן הראש מסריח !'' ...ישיחו ...יאמרו הבריות
    מיטב נוער צעיר ובריא בשיא פריחת עלומיו
    על חטאי ושגיאות מפקדיו ישלם בחייו
    דור שואף דרור... צמא חיים... חופשי... רענן...
    נרמס, נהרס, נדרס ונגרס באמצעות גוף מסואב שאנן
    נופל שדוד ...ללא קרב מניח הנשק ...למולך מוקרב כקורבן !
    אבות אכלו בוסר וחיי בנים יכלו טרם זמן
    ''כי במותם הם ציוו לנו...'' יחרוק התקליט הישן...
    הולך סובב לו הרוח ועל סביבותיו שב
    קדיש על הבן יאמר כבר לבטח האב
    אין חדש תחת השמש
    מה שהיה הוא מה שיהיה: היום, מחר או אמש.
    השמש זרחה... הקמה בשלה... וצה''ל שחט
    מי עוד זוכר שפעם חגגנו יחדיו ט''ו בשבט ?

    ''איש אינו כה אווילי, אשר יבחר מרצון במלחמה במקום השלום; הרי בשלום קוברים הבנים את אבותיהם, ואילו במלחמה האבות קוברים את הבנים'' הרודוטוס, א, 87.

    הגב לתגובה זו

    • חחח, איתך יגאל עמיר יהיה שר ביטחון

      Avi Ecuador, 28/04/07 01:49

      טוב, בכל מקרה השמאל יעשה אותו בעתיד קדוש גיבור בעני השמאל לצערי.

      הגב לתגובה זו

      • תיקון

        Avi Ecuador, 28/04/07 03:08

        טוב, בכל מקרה השמאל יעשה אותו בעתיד קדוש גיבור בעני הימין לצערי.

        הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך (ל''ת)

      יורם, 28/04/07 02:09

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    הוּא פָּשוּט הַסְסוֹנֵר-אָסוֹנֵר-מוּקְיוֹנֵר-קִיקְיוֹנֵר-זִיגְזוֹנֵ

    אלכס, 27/04/07 22:57

    הוּא פָּשוּט הַסְסוֹנֵר-אָסוֹנֵר-אָפְסוֹנֵר-מוּקְיוֹנֵר-קִיקְיוֹנֵר-רִיפְיוֹנֵר-זִיגְזוֹנֵר
    לא פָּחוֹת אַף לא יוֹתֵר....
    כְּלוּם יִיתָּכֵן כִּי בְּלַהֲטוּטָיו הַפּוֹלִיטִיים,
    יַֹעֲלֶה בְּיָדָיו מְחָדָש אֶת חַיֵי בָּנֵינוּ לְהַחֲזִיר ? לְשַחֲזֵר ? לְמַחֲזֵר ?
    אוֹ שֶמָא אֶת רֶצֶף-זִיגְזוּגָיו-פִישוּלָיו-כִּשְלוֹנוֹתָיו בִּלְבָנוֹן
    יְנַסֶה-יִשְתַּדֵל בְּכָּל מְאוֹדוֹ לְמַזְעֵר ?
    עַד מָתַי, בְּאֲחִיזָתוֹ בְּקַרְנוֹת הַמִזְבֵּחַ, בְּהִיצָמְדוּתוֹ לְכִּסֵא הַשִלְטוֹן-הַהוֹן-הַשְרָרָה,
    בָּנוּ יִתְעַמֵר ? אֵלינוּ כֹּה-יִתְאכְזֵר ?
    עַד מָתַי אֶת דַּמֵנוּ יַּקְפִּיא ? אֶת לִיבֵּנוֹ יְצָמְרֵר ? אֵלינוּ יִתְנַכֵּר ?
    עַד מָתַי בְּעֶמְדוֹתָיו יִתְחַפֵּר ? יִתְבַּצֵר ? יִתְמַסְמֵר ?
    הַאִם חַיֵינוּ, בְּאַרְצֵנוּ שֶלָנוּ, הָפְכוּ אָכֵן לִהְיוֹת לְגַמְרֵי הֶפְקֵר ?
    עַד מָתַי הַצְהָרוֹת-סְרָק יַפְרִיחַ ? הַבְטָחוֹת-שָוְוא יַשְמִיעַ ?
    לאֲוִיר הַעוֹלָם כָּך יַמְשִיך אוֹתָן לְפַזֵר ?
    עַד מָתַי יַמְשִיך לַעֲסוֹק רַק בְּעַצְמוֹ ?
    עַד מָתַי יִפְצַח בְּהִמְנוֹן לְאִישִיוּתוֹ ? שִירַת-רִינַת-הִילַת נִיצָחוֹן וּפְּאֵר ?
    עַד מָתַי אֶת שְמוֹ בַּחוּצוֹת יְקַלֵס ? יְפַאֵר ? יְהַדֵר ?
    עַד מָתַי שִירֵי הַלֵל וְהֵידָד עַל עַצְמוֹ בִּלְבַד יְשוֹרֵר-יְזַמֵּר ?
    עַד מָתַי בְּרַחֲבֵי תֵּבֵל יַרְעִיף חִיוּכִים ? אַחֲרֵי מַנְהִיגֵי-מְדִינוֹת בִּשְקִיקָה יְחַזֵר ?
    מַדּוּעַ כְּמוֹתֵנוֹ, מִתַּעֲנוּגוֹת הַחַיִּים, הוּא אֵינֶנוּ, וְלוּ מְעַט, מִתְנַזֵּר ?
    הַאִם לֹא יִשְכַּח עִם שוּבוּ, עַל קִבְרָם שֶל בָּנֵינוּ, לְהַנִיחַ אַף זֵר ?
    כְּלוּם אֵינֶנוּ חוֹשֵב, כִּי אָכֵן הגִיעָה אַף עֵת, בָּה אֲנַחְנוּ,
    לְצַד דְיוּקָן בְּנֵנוּ-בִּתֵנוּ, בְּמִסְגֶרֶת שְחוֹרָה אוֹתוֹ כְּרֹאש מֶמְשָלָה, נְמַסְגֵר ?
    אוֹ שֶמָא מַמְתִּין-מְחַכֶּה הוּא לִרְאוֹת עַד כִּי הַמְדִינָה וְהַמֶמְשָלָה בְּרָאשוּתוֹ
    תִּתְפּוֹגֵג ? תִּתְפּוֹרֵר ? תִּתְפַּזֵר ?
    ''מָה נָאוּו עַל הֶהָרִים רַגְלֵי הַמְבַשֵר?''
    מִי הָיָה מַאֲמִין.... ? מִי פִּלֵל.... ? מִי מִלֵל.... ?
    מִי יָכוֹל הָיָה לְשַעֵר.... ?
    ...אֵיזֶה פּוֹלִיטִיקָאִי מַמְזֵר.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    החונטה צריכה אותנו ל....

    מוטי, 27/04/07 22:56

    1. לשרת בצבא
    2. להוליד ילדים=דור המשך לפריארים
    3.לשלם מיסים
    4. להצביע בבחירות
    מעבר לכך אנו מיותרים ומפריעים

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    השיטה כשלה

    אליוי, 27/04/07 22:53

    השיטה הכלכלית והאליטה הכלכלית פוליטית היא שכשלה !
    מצד אחד עומד השמאל שטוען שאין סכנה קיומית על ישראל ובאמצעות צבא קטן וטכנולוגיה יקרה ניתן לקיים בטחון (המטרה כמובן לשכנע שנסיגות לא מהוות סכנה )
    מצד שני עומדים המתעשרים ותומכי הגלובליזציה שטוענים שלא צריך את המוני העם ורק חיל אויר ופצצות חכמות יכניעו את הערבים !
    (האינטרסים של העשירים גם הם ברורים יש כאן זלזול טוטלי באנשים ורצון לנצלם )
    המדינה לפי תפיסתם שיכת לקבוצה קטנה שתנהל את הבטחון והכלכלה ואת ההמונים יחזיקו בוהים מול הטלויזיה !
    אם 2 הקבוצות האלה לא יבינו שהם כשלו ישראל תדרדר לדיקטטורה שבה כולם יצאו מופסדים !!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ליברמן אתה יושב בממשלה רק כדי לעשות כסף?. (ל''ת)

    רפי, 27/04/07 22:53

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ש''ס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! צאו בחוץ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    מיקי, 27/04/07 22:45

    גם אתה ליברמן

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מזוז&שנדר&העליון ''בדיקת פלילי אולמרט תארך 5-10 שנים'' (ל''ת)

    הזרוע השפוטת, 27/04/07 22:45

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ביום א הבורסה בצלילה זהירות (ל''ת)

    בני, 27/04/07 22:43

    הגב לתגובה זו

    • ההון והממון+בתים בחו''ל+מטוס בהיכון (ל''ת)

      בני אתה, 27/04/07 22:54

      הגב לתגובה זו

    • הכלכלה מנותקת מהמערכת השילטונית

      אלי, 27/04/07 22:56

      שר האוצר השעה עצמו והבורסה נוסקת, אולמרט לא שולט במדינה ופעיל הסתדרות הוא שר ביטחון ובכל זאת הכלכלה עצמאית.
      הבורסה תמשיך לעלות.

      הגב לתגובה זו

      • כן, כן, שמענו את זה כבר פעם לא?

        אבי, 28/04/07 01:40

        או אולי שמענו את זה כבר אלפי פעמים - לפני הבחירות ואחרי הבחירות, לפני המלחמה ואחריה... כל הבכיינים שלא השקיעו בבורסה ולא השתתפו ברווחים נשאר להם רק לפנטז על נפילה... האמת היא שרוב החברות בתל אביב 100 עושות את הכסף בעסקאות בחו''ל בעיקר וגם אלה שלא - מצליחות ומצליחות בגדול ולכן יש עליות.

        הגב לתגובה זו

    • אז תמכור מהר! (כמו חלוץ לפני המלחמה) (ל''ת)

      ספקולנט, 28/04/07 00:54

      הגב לתגובה זו

    • לא ולא. לאחר נקיון האורוות שבממשלה,

      פיני ת, 28/04/07 01:06

      הבורסה תפרח וגם עם ישראל.
      כי החיים ממשיכים גם לאחר, שילכו הביתה, כל חברי הממשלה הזאת.
      לכולם יש תחליף. ולאלה בטח.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    חבל''ז או הפיכה צבאית ואו לסתום הפיות (ל''ת)

    כי פרידמן הצטרף, 27/04/07 22:42

    הגב לתגובה זו

    • ומזוז חלק איטגרלי מובנה בהשחתת המידות (ל''ת)

      6 תיקי פלילים, 27/04/07 22:56

      הגב לתגובה זו

      • את התיקים שלו אולמרט הרוויח ב''יושר'' (ל''ת)

        אייל, 28/04/07 13:00

        הגב לתגובה זו

    • פרידמן הוא מינוי של החונטה (ל''ת)

      אייל, 27/04/07 23:47

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    אם אלו הציטוטים הכי ''קשים'' מהדו''ח אולמרט יכול לישון בשקט (ל''ת)

    מבין עניין, 27/04/07 22:41

    הגב לתגובה זו

    • כמה משלמים לך מסוכנות הטוקבק של אולמרט? (ל''ת)

      בושה, 27/04/07 22:49

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    אולמרט מנהיג גדול כריזמטי שקול אחראי (ל''ת)

    יגאל כהן, 27/04/07 22:36

    הגב לתגובה זו

    • יגאל להזכירך לקחת כדור (ל''ת)

      ד''ר איצקוביץ, 27/04/07 22:45

      הגב לתגובה זו

      • עזבו את יגאל, סה''כ זקוק להכנסה נוספת (ל''ת)

        לפרנסה, 28/04/07 06:29

        הגב לתגובה זו

    • עוד מגיב שמקבל שכר מסוכנות טוקבק- תתבייש לך (ל''ת)

      סוף עידן, 27/04/07 22:50

      הגב לתגובה זו

      • איך ישראלים מתענגים על כישלון!!!

        אלעד, 28/04/07 01:42

        מעדיפים לעודד את חסן נסראללה - העיקר ללגלג על המחזיקים בעמדות המפתח ועל אנשים עם כוח - האמת שזה נובע יותר מהשחצנות הישראלית המזוהמת והרבה פחות מאיכות המניהיגים... ישראלים כיום = שחצנים+גסות רוח+אכול כפי יכולתך ורמוס את שכנך ורעך...

        הגב לתגובה זו

      • בכל זאת זה יותר טוב מלגנוב כמו אלו (ל''ת)

        שמשלמים לו, 28/04/07 06:31

        הגב לתגובה זו

    • אירוניה ''במיטבה'' ...חחחחחחחחחחחחחה (ל''ת)

      סיט דאון, 27/04/07 23:43

      הגב לתגובה זו

    • זה בטח טקסט שלקוח ממופע סטנדאפ שראית

      אייל, 27/04/07 23:50

      אפילו עליזה היתה מתפוצצת מצחוק אם היית מגדיר את בעלה , ככזה בפנייה.

      הגב לתגובה זו

    • יגאל כהן מגיב דגול, כריזמטי, שקול ואחראי ? (ל''ת)

      אזרחית, 28/04/07 00:18

      הגב לתגובה זו

    • חחח, שיסדר לבן שלך ויזה ועבודה בארצות הברית

      Avi Ecuador, 28/04/07 01:45

      היום זו אחריות, לפחות לבן...

      הגב לתגובה זו

    • שיחקת אותה אחי,אפילו עלי היית יכול לעבוד.

      יגאל כהן, 28/04/07 02:50

      ותראה איך הצליח לך.
      הצלחת לדוג אותם.
      יצאת גבר.
      אכן,אולמרט ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה לנו.
      טוב יותר מבגין.
      גם לדעתי.
      רק שהשפתי כהן,לא נוהג לדבר דברי חנופה.
      אני יותר טוב בגידופים.
      אבל אתה צודק.
      וצריך שהדברים יאמרו.
      דכתיב:''אף אתה הכהה את שיניו ואמור לו וגו'''.

      הגב לתגובה זו

      • יותר טוב מאיסמעיל האנייה? (ל''ת)

        יגאל אל תלכלך, 28/04/07 04:55

        הגב לתגובה זו

    • אומלל

      מטפל באומללים, 28/04/07 06:17

      אתה מסכן -לכתוב דברים שאינך מאמין .אם לא היה עצוב אפ/ר היה לצחוק

      הגב לתגובה זו

    • לא ידעתי שאחד משלושת האחוזום שעדיין תומך באולמרט רחובותי שסובל מאלצ (ל''ת)

      רמי מרחובות, 28/04/07 11:58

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    התשובה לממשלת הביזיון הפגנת ענק בכיכר רבין לשלוח את הכישלונרים הבית (ל''ת)

    אולמרט תתפטר, 27/04/07 22:33

    הגב לתגובה זו

    • ביום חמישי השלישי במאי בכיכר רבין כולם שם (ל''ת)

      יונה, 28/04/07 04:31

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    אולמרט, צל ענק, צל חמקמק-חלקלק, צל מהתל, צל פתלתל-מתפתל, סיוט

    אלישבע, 27/04/07 22:32

    אולמרט, צל ענק, צל חמקמק-חלקלק, צל מהתל, צל פתלתל-מתפתל
    צל מהלך (אין כל סיבה לחייך, גם לא סיבה לגחך, מוטב אל תשאל למה, מדוע ואיך....)
    צל מהלך עלינו אימים, והוא עבורנו בגדר סיוט.
    אולמרט, לא לקח, לא נשא, לא נטל על עצמו עד עתה,
    שמונה חודשים אחרי מלחמת לבנון השניה
    ולו מאום, כלום, שום טיפת אחריות
    כשאולמרט מופיע בימינו-בלילותינו, מהווה הוא לנו חלום-רע-ונורא, ביעות.
    מי היה מאמין כי בארצנו שלנו, כך יתגלגלו פני הדברים ? ייהפכו למציאות.
    אינני יודעת, אך אני כולי מקווה, כי אולמרט בעם מהווה רק מיעוט.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    את נתניהו הם האשימו שהוא לקח

    טפו גם כן ממשלה, 27/04/07 22:32

    מהמשרד מהדקים, וכאילו קבל מתנות,
    שלאחר כך התברר שזה היה שקר,
    כל הגנבים עשו יד אחת נגדו, טוב שהם עברו לקדימה כל המושחטים יושבים שם ביחד,

    הגב לתגובה זו

    • נתניהו גנב את המהדקים שמחברים את העם שלנו (ל''ת)

      עשירון עליון, 27/04/07 22:38

      הגב לתגובה זו

      • והשמאל טוען שבכלל אין עם יהודי (ל''ת)

        אין עם, 27/04/07 23:22

        הגב לתגובה זו

        • אתה מדבר על השכן שלך בבניין שמשמאל ? ?

          אייל, 28/04/07 13:12

          מפני שאני לא שמעתי שום שמאלני (אלא אם כן אתה מספח את נטורי קרתא ואת המפלגות הערביות לגוש הזה) שטוען שאין עם יהודי.

          קצת היסטוריה - הוקמה ופותחה עד 1977 ע''י שלטון שמאלני שאתה טוען שלא מעוניין בקיומה.

          הגב לתגובה זו

          • לא היה זה שלטון שמאלני אלא שמאלי

            ברתולדי, 04/05/07 19:34

            שלטון מפא''י ואפילו כשהשתתפה בו מפ''ם היה שמאלי ועם זאת לאומי במידה שקשה למצוא היום גם בימין. שמאלי זה לא שמאלני, כמו שלאומי זה לא לאומני ומוסרי זה לא מוסרני, שמאלי, לאומי ומוסרי זה אדם ריאלי ומתון שרוצה להיות אדם טוב יותר תוך שאיפה לאידיאל , אבל בהתאם לכלל של חייה ותן לחיות. שמאלני, לאומני ומוסרני זה אדם שמשתמש באידיאל להתלהמות, שואף לביעור הרע-בעיניו ומטיף לשנאה של כל מי שנחשב ל''אויב האידאל''.

            הגב לתגובה זו

      • עם תחילת שלטון נתניהו התחילה ההתפרקות של המדינה (ל''ת)

        דרור, 28/04/07 00:15

        הגב לתגובה זו

        • לידיעתך, כאשר מר בגין עלה לשלטון,

          פיני ת, 28/04/07 09:27

          כל השמאל הפכו לאומללים. ואת מלוא הארס שלחו יום יום, שעה שעה,
          לכיוונו של מר בגין זצ''ל. ע'י משכנו, ומשרדו, בהפגנות ענק.
          (שהמשטרה העלימה עיניה מכך).
          אותו הדבר עשו למר נתניהו.
          רק נבחר את נשמתו הוציאו. אך להם
          לא נשכח ולא נסלח, כן לשמאל, שכאשר היה בשלטון, לאחר קרבות מרים עם המון אבידות בנפש, והערבים ברחו מכאן, לארצות שמהם באו, לרעות את צאנם בישראל. נתנו להם יפה הנפש, מהשמאל לחזור אל המקומות שהיו של אבותינו מלפני אלפי שנים. והפכו אותם לצרתינו. לידיעתך, מר נתניהו הוא הראש ממשלה, הכי נקי כפים, בעל טוהר מידות, חכם, מלא אידיאולוגיה, אוהב ארץ ישראל והעם היושב בה.והכי טוב למעננו, ולמען המדינה מכל ראשי הממשלה שהיו לנו. כל הרכילויות בהקשרו, הם השקרים של השמאל, והתקשורת. כמו היום בדיוק.

          הגב לתגובה זו

      • נתניהו נלחם בטרור ובמיתון איזה מהדקים בראש שלך!?!?!?

        שרי, 28/04/07 00:19

        רק נתניהו יחזיר את השפיות למדינה המדורדרת הזאת

        הגב לתגובה זו

    • נתניהו גנב מאיתנו את אחוות האחים שעוד היתה בעם שלנו

      אייל, 27/04/07 23:54

      ואגב , לא זכור לי שההאשמות שיוחסו לו התגלו כשקר.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אולמרט, צל ענק, צל חמקמק-חלקלק, צל מהתל, צל פתלתל-מתפתל, סיוט

    אלישבע, 27/04/07 22:31

    אולמרט, צל ענק, צל חמקמק-חלקלק, צל מהתל, צל פתלתל-מתפתל
    צל מהלך (אין כל סיבה לחייך, גם לא סיבה לגחך, מוטב אל תשאל למה, מדוע ואיך....)
    צל מהלך עלינו אימים, והוא עבורנו בגדר סיוט.
    אולמרט, לא לקח, לא נשא, לא נטל על עצמו עד עתה,
    שמונה חודשים אחרי מלחמת לבנון השניה
    ולו מאום, כלום, שום טיפת אחריות
    כשאולמרט מופיע בימינו-בלילותינו, מהווה הוא לנו חלום-רע-ונורא, ביעות.
    מי היה מאמין כי בארצנו שלנו, כך יתגלגלו פני הדברים ? ייהפכו למציאות.
    אינני יודעת, אך אני כולי מקווה, כי אולמרט בעם מהווה רק מיעוט.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ביבי הצילו (ל''ת)

    עם ישראל, 27/04/07 22:27

    הגב לתגובה זו

    • הקריאה שלך מזכירה לי איש בלב ים שמבקש שיזרקו לו משקולות כגלגל הצלה

      אייל, 27/04/07 23:57

      דההינו , עוד מושיע שכזה ואבדנו.

      הגב לתגובה זו

    • אל תדאג חביבי ביבי מגיע ואיתו הנצחון על המחבלים והשחיתות (ל''ת)

      גבריאל, 28/04/07 00:20

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    איך הרמטכ''ל כפה החלטות על ממוניו שאינם מבינים כלום בצבא

    המצליף, 27/04/07 22:26

    הגבול בין קבלת החלטות מדיניות לקבלת החלטות מקצעויות הנוגעות לצבא בסיטואציה שנוצרה אז מטושטש מאוד, וכאשר רה''מ ושר הבטחון הם נבערים בתחום הבטחון , טבעי יהיה שהמסר של הממשלה לצבא יהיה ''תעשו מה שאתם מבינים''
    או במילים אחרות הממשלה גררה את הצבא להחליט במקומה
    ועל כך אי אפשר לבוא בטענות לרמטכ''ל

    הגב לתגובה זו

    • אפשר לבוא בטענות כלפי חלוץ על שהוא לקח על עצמו החלטות שגויות

      אייל, 28/04/07 00:01

      ומעבר לכך , אתה צודק - מעליו כיהנה ממשלת רפאים שלא תיפקדה ,לא לפני , לא בזמן ולא לאחר המלחמה.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    אם אולמרט היה אזרח מן השורה

    ספסל העיר, 27/04/07 22:25

    היה כבר יושב שלוש מאסרי עולם
    בלי שום אפשרות להשתחרר.

    הגב לתגובה זו

    • והוא היה מוצא באבו כביר , לצידו , את רוב חברי ממשלתו

      אייל, 28/04/07 00:04

      אם רק...

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    מְדִינָה מִקְרִית

    אלכס, 27/04/07 22:25

    מְדִינָה מִקְרִית
    שִקְרִית ... אַך עִבְרִית !
    אַקְרָאִית, עֲמָמִית, אֲרָעִית,
    מְדִינָה לְמַרְאִית.

    מְדִינָה עִיזִית,
    נִבְזִית, לוֹעֲזִית,
    אֲחוּזַת תְּזָזִית,
    יְלָדֶיה, אֲבָנֶיה, גָּזִית.

    עַם מְנוּוָן,
    מעֲרָכָיו מְרוּקָן
    אָדִיש, רָדוּם, שַאֲנָן,
    רְדוּף קוֹרְבָּן וחוּרְבָּן.

    חֶבְרָה אֲרוּרָה
    מְעוּרְעָרָה, רְעוּעָה,
    רָעָה וגְרוּעָה
    עֲמוֹרָה וגְמוּרָה.

    מְדִינָה הבְּנוּיָה על כַּרְעֵי תַּרְנְגוֹלֶת
    עַם השָרוּי (לנֶצַח?) בְּתוֹכְכֵי מְעַרְבּוֹלֶת -
    מֶמְשָלָה בְּלִי תּוֹרָה... בְּלִי קֶמָח... בְּלִי סוֹלֶת...
    סָפֵק, אִם לִבְסוֹף, תִּיוָותֵּר בְּקוֹשִי גוּלְגוֹלֶת.

    נ. ב.

    לא רק הממשלה הנוכחית. גם הממשלה הבאה.

    הגב לתגובה זו

    • אפילו יובל המבולבל לא יכל להתנסח טוב יותר ממך (ל''ת)

      אייל, 28/04/07 00:06

      הגב לתגובה זו

    • יפה אלכס

      חי, 28/04/07 01:13

      נראה לי שבזה מסתכם הכל

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    שיתפטרו כבר! (ל''ת)

    ב, 27/04/07 22:25

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    כבר בגן רבקה למדתי שהדרג הצבאי ממליץ והמדיני מכריע (ל''ת)

    אורי הדתל''ש, 27/04/07 22:25

    הגב לתגובה זו

    • כשההיצע שיש לעם בבחירות הוא מדינאים שלא מסוגלים להכריע,אז זה מה שיש

      אייל, 28/04/07 00:09

      זאת כנראה הסחורה שיש לנו ואם זה אנחנו אמורים לנצח.

      הממשלה הנוכחית היא ההוכחה הטובה ביותר לתיזה שטוענת שמנהיגים לא צומחים על העצים.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    הבעיה אינה רק חלוץ אולמרט פרץ או דגנרל זה או אחר

    שמעון, 27/04/07 22:22

    הבעיה היא תפישת העולם של השכבה השולטת בישראל, שמבוססת
    על כח ודיכוי כדי להתמודד עם כל
    אתגר, והם מוכנים להקריב את כולנו
    כדי לשמר את הסטטוס קוו לטובתם.

    החלפתם של אולמרט ופרץ בשני
    בובות אחרות של הממסד הצבאי-הפוליטי הישראלי לא תמנע את התהומות אליהם הם מובילים אותנו.


    הגב לתגובה זו

  • 28.

    רגע...אחרי שועדת וינוגרד קבעה שאולמרט פזיז ולא שקול,למה אולמרט

    אולמרט מושחת, 27/04/07 22:18

    ממשיך להתעלם מהמסקנות ולא מתפטר?!...

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הפגנות לא יעזרו כל אחד לעצמו פעילות עממית (ל''ת)

    רק גיליוטינות, 27/04/07 22:17

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    זוכרים שהיו כתבות והסתה נגד אולמרט שמתנגד לצבא ולרמטכ''ל?

    יגאל כהן, 27/04/07 22:16

    זוכרים איך הסתתם נגדו:למה הוא מתערב?
    זוכרים ביבונים?
    או שאביא לכם מגוגל?
    הוא הוכרח להתנצל בטמבלביזיה,שהוא לא מפריע לתוכניות הצבא,כפי שמשמיצים אותו.
    כל אלה,חוכמות של אחרי המלחמה.
    טוב שהיתה וטוב שנגמרה איך שנגמרה.
    חבל שהיא התנהלה איך שתנהלה.
    ויש הרבה שותפים לאשמה.
    והאשמים הכי גדולים,מסיתים את האספסוף הכי נבער מדעת.

    הגב לתגובה זו

    • אתה יודע שה 20 שקל לתגובה שאתה מקבל בא מכספי שואה שהירשזון גנב ??? (ל''ת)

      שפתי ישראל, 27/04/07 22:19

      הגב לתגובה זו

    • זוכרים רק שלא לקחת הכדורים היום יגאל (ל''ת)

      קהלני שמעון, 27/04/07 22:22

      הגב לתגובה זו

    • חשוך מרפא

      ש.מאל נאור, 27/04/07 22:30

      לצערי~יצא לי ולרבים אחרים לקרוא את הגיגך הפרובוקטיבים שטופי המשטמה ,אשר מגירים ארס ושנאה עצמית.
      במיוחד ,כלפי כל מה ומי שמייצג את הימין של המפה הפוליטית הישראלית.
      אין הרבה כבר מה לאמר עליך ודעותיך חוץ מלקבוע שאתה חשוך מרפא ודעותיך אינן רלונטיות.
      המוקטעה המחשבתית בה אתה נעול מעוררת בי קבס.
      ....אם המילים פלצניות מדי בשבילך...אז בלשונך....יא זיבלון לך תמצא מי שינער אותך.
      י

      הגב לתגובה זו

      • ביבון,הכנס לרגע,אני רוצה לאמר לך מה שהוא..

        יגאל כהן, 28/04/07 02:52

        פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.

        הגב לתגובה זו

    • תביא לנו מגוגל תביא לנו ממוגל העיקר שתעזוב אותנו לחצי שעה

      חיים, 27/04/07 23:23

      איזה נודניק

      הגב לתגובה זו

    • אתה זוכר שהוא הקפיא את פעילות הצבא בגלל כל מסר קטן מהאו''ם ?

      אייל, 28/04/07 00:21

      שחטיבות שלמות , נאלצו לקבל מדי יום פקודות סותרות עקב מדיניות חוץ שסברה שחיילים הם פיוני שחמט ושכשאנחנו נעצרים אז גם האויב אומר לעצמו פוס וממתין לנו בסבלנות.

      זוכר את איחסון הפלוגות בבתים חשופים למטווח הברווזים שניהל בהן החיזבאללה ?
      זו תוצאה ישירה של הוראות הממשלה לעצור בכל פעם את כוחותינו ,כי הנה ,הנה ישנה התקדמות מדינית.

      כשמכניסים צבא לשטח , צריך להגדיר לו יעדים ולאפשר לו לבצע את משימותיו עד הסוף , וזה לחלוטין לא קרה - לא היתה לממשלת אולמרט הגדרת יעד ברורה ואת הצבא היא טירטרה בשטח , במקום לאפשר לו להשתלט על שטחים חיוניים בלבנון.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    ''טיול שנתי בלבנון עם עוד כמה ילדים בגן....''

    משה, 27/04/07 22:13

    ''אם הנחת העבודה שלנו היא כי הצפון הולך להיות מותקף, אני מציע שלפני שאנו מגיבים, לנקוט פעולות בשביל להגן על האוכלוסייה בצפון וראוי לעשות את זה שעה אחת קודם ולא להמתין להידרדרות. אני מציע לפני זה לעשות את כל פעולות ההכנה בצפון, בשביל לראות איך אפשר לצמצם את הנזקים בעניין, לפני שאנחנו תוקפים. ואם צריך להמתין כמה שעות - אז צריך להמתין אותן''. מאיר דגן, ראש המוסד, ערב המלחמה.

    ''אל-יתהלל חוגר כמפתח''. מלכים א', כ', י''א

    ''יקומו נא הנערים וישחקו לפנינו''. שמואל ב', ב', י''ד.

    משה רודובסקי, אבא של גל רודובסקי זכרונו לברכה אשר נפל בפעולתה הכושלת-מרושלת של השייטת בלבנון אמר בשעתו: ''הם (מתכנני המבצע) חשבו שהם יוצאים עם כתה ז' לטיול שנתי בלבנון''. על משפט זה מבוסס השיר.

    ''טיול שנתי בלבנון עם עוד כמה ילדים בגן....''

    הם בחרו שלא לשעות, לא להאזין כלל, להתעלם לחלוטין
    מהצעתו-התראתו ומאזהרותיו של ראש המוסד, מאיר דגן
    חשבו.... כך עשו לעצמם חשבון.... כי לכל היותר הם יוצאים
    לטיול שנתי בלבנון עם עוד כמה ילדים בגן....
    לא קלטו, לא תפשו, לא השכילו להבין, כי הכריזו מלחמה (לא ''קרב'')
    אך אבוי.... כמה חגג לפתע ''פתאום'' הבאלאגן....
    ים הדמעות אשר נשפך מאז בעטיים
    הפך מזמן כבר להיות אגן.

    ''באלאגן, באלאגן'' אמר סרן בניה ריין זכרונו לברכה לאמו חגית בשיחת הטלפון האחרונה שלו מלבנון.

    מאיר דגן (ראש המוסד) ביום החטיפה: לפני שמגיבים - להכין את העורף

    ראש המוסד, האלוף (מיל') מאיר דגן, המליץ ביום פתיחת המלחמה בלבנון לעכב את התגובה הישראלית לחטיפת שני חיילי המילואים בידי חיזבאללה. דגן אמר בדיון: ''לדעתי, אנו הולכים במהלכים האלה להידרדר לעימות ארוך טווח. הפוטנציאל של עימות כזה לפגוע במטרות עורפיות בישראל הוא גבוה מאוד. לא חייבים לתקוף מחר בבוקר. אפשר להתכונן, להכין. מה יקרה אם נתקוף בעוד יומיים?''
    דגן סבר כי יש לנקוט צעדים בסיסיים לשיפור ההתארגנות בעורף הישראלי לקראת מתקפת קטיושות של חיזבאללה, בטרם יתקוף צה''ל בלבנון. הדברים נאמרו בהערכת מצב מיוחדת שכינס שר הביטחון, עמיר פרץ, בלשכתו בעקבות החטיפה. הישיבה התקיימה ב-12 ביולי אשתקד, בשעה 14:30. להערכת דגן כי מהלומה בלבנון תביא להסלמה ניכרת וממושכת שבמהלכה יותקף העורף, הצטרפו גם ראש השב''כ, יובל דיסקין וראש האגף המדיני-ביטחוני במשרד הביטחון, האלוף (מיל') עמוס גלעד.
    דיסקין טען, כי ''אין דרך להימנע מחזית בצפון. אם אנחנו יורים עליהם, אם אנו הולכים ליזום כעת, משמעות הדבר כי הם יירו עלינו חזרה ואנחנו נצטרך להמשיך, מתגלגל הגלגל''. עמוס גלעד צפה: ''הוא (חיזבאללה) יכה אותנו קודם כל בקטיושות רגילות, שמספרן עצום. הטווח שלהן הוא 20 קילומטר והעומק שלהן בגליל הוא גדול. זה אומר שהגליל יכול להיות די שומם''. גלעד הוסיף אזהרה לפרץ: ''אתה צריך להתכונן למלחמה ארוכה כשאין מקלטים בגליל - זה גם אחד הסודות הגלויים. אין בו מספיק מקלטים''. חרף האזהרות בישיבה בצהריים, המליצו בערב לממשלה שר הביטחון ובכירי צה''ל על תקיפה אווירית נרחבת ובכלל זה השמדת מערך הרקטות. בטרם התקיפה לא ניתנה הנחיה לנקיטת צעדים מיוחדים להכנת העורף בצפון, כמו גיוס מילואים משמעותי לפיקוד העורף או תדרוך של האוכלוסייה. בשורת תחקירים שנעשו לאחר המלחמה נמתחה ביקורת קשה על ההיערכות המאוחרת לטיפול באיום הקטיושות על העורף. כנקודת תורפה מרכזית סומנה העובדה שבזמן שהצבא התארגן בהדרגה למהלך התקפי ממושך, לא ננקטו צעדים דומים בעורף.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    עד מתי ניתן לחונטה הישראלית לשלוח אותנו למלחמות שולל?? (ל''ת)

    בשר תותחים, 27/04/07 22:10

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    רק גיליוטינות ובתי דין שדה יעשו סדר בבלגן (ל''ת)

    גיליוטינאי, 27/04/07 22:10

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    סייעני אולמרט שגורמים לשרידותו בוגדים במדינת ישראל וצרכיה (ל''ת)

    המנהיגותיים, 27/04/07 22:09

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הפושעים האמיתיים הם ישי ליברמן והסנילים המונעים מאתנו להתכונן (ל''ת)

    למלחמה הבאה, 27/04/07 22:08

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    געגועים לבגין

    בילי הנער, 27/04/07 22:02

    אין לנו היום מנהיג עם שיעור קומה כבגין.
    ביבי הוא הרע המיעוטו.
    יש צורך לחזור לעם .ולקבל מנדט חדש.
    שמאלמרט וידידיו המושחתים חייבים לפנות את מקומם.
    אנו נבוא חשבון עם ש''ס וליברמן שנדבקים לכסאותיהם.

    הגב לתגובה זו

    • להחזיר את בני בגין - איש היושר!!

      ליכודניק, 27/04/07 23:35

      אם יש מישהו מהליכוד שקורא זאת..
      רק בני בגין יחזיר את היושר לשלטון ואת הליכוד ל-61 מנדטים...

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    חלוץ-אולמרט-לבני-פרץ-פרס-וינוגרד-בג''ץ:''תגידו לנו עם יד על הלב...!''

    בנימין, 27/04/07 22:00

    מתוך מילות הספד אותן נשא יוסי, אביו של אור שחר זכרונו לברכה אשר נהרג במלחמה בלבנון יום לפני יום הולדתו ה-21. ''אני לא זוכר, כהורים של אוריק, שאישרנו למישהו לשלוח אותו למוּת במלחמת ברירה רשלנית ומטופשת''. ''אני לא יודע איך הייתי מרגיש לו אוריק היה נופל במלחמת אין-ברירה, אבל פה לא היתה מלחמת אין-ברירה, התחושה שלנו היא שהוא נפל לחינם, במלחמה מיותרת...יש תחושה וצער נורא על האובדן, אך יחד עם זאת תחושה שהולכת ומצטברת שכל העניין היה טעות ביסודו, והכאב הגדול מתחבר עם העובדה הזו. אני לא אומר שלא היו צריכים לטפל בנושא, אבל מה שקרה הוא שחיילים נחטפו ואז יצאנו למלחמה, בלי אג'נדה ובלי תוכנית מסודרת''. ''האם דבר מה קרה כאן לפני חודש? האם רעמו התותחים, הקטיושות נפלו, עצי הגליל עלו בלהבות ומאות אלפים נטשו את בתיהם בבהלה?'', ''הטלוויזיה משדרת בשפעת ערוציה, ללא הפסקה, את אותן תוכניות. כמה יפה וכמה נחת רוח. האם היתה מלחמה בארץ הזאת לפני חודש ימים ?!''. ''בטלוויזיה מופיעים אנשים 'חשובים' ואומרים שהמלחמה 'פרצה' . כמו כח טבע - איש לה 'הפריץ' אותה, איש לא קבע אם איך ובשל מה היא תתנהל, ואיש לא קבע לכמה זמן ואיזה תוצאות היא אמורה להביא. היא פשוט 'פרצה'. ועכשיו לך תאשים מישהו במשהו ש'פורץ'. ''וכעת, לאחר שנגמרה המלחמה ל'פרוץ', מסבירים לנו מנהיגינו את יתרונותיה ואת חסרונותיה. בקיצור, עושים את כל מה שהיו צריכים לעשות לפני ששלחו את אוריק שלנו ואת חבריו - למות. ''ואני לא זוכר, כהורים של אוריק, שאישרנו למישהו לשלוח אותו למות במלחמת-ברירה רשלנית, מטופשת, בהרפתקה שלא הוכנה כהלכה ושהישגיה נצברים בדיעבד. ואני עוד פחות מבין, מי העניק לראש הממשלה את הזכות שלא לבוא ולספר להורים שכולים על מה ולמה נפל בנם''. ''האם לא ייתכן שיקום מנהיג בארץ הזאת ויגיד 'טעיתי'. כן, כמו נסאראללה. שיגיד 'טעיתי. הערכתי לא נכון. סיפקו לי נתונים שלא בדקתי עד הסוף. מיניתי אנשים לא ראויים. טעיתי. ''מה צריכים לחשוב הורים שכולים הרואים היום את המלאי האין-סופי של האינפורמציה הזורמת מאמצעי התקשורת השונים, המתארת את המלחמה כטפשית ומיותרת, ואת המנהיגות כמבולבלת, חסרת נסיון ותבונה ? האם ברורה תחושת ההחמצה הנוראה, הקורעת ? האם ברורה לכם הרגשת האשם האיומה שלנו כהורים על שלא השכלנו לשמור כראוי על מתנת החיים החד-פעמיים שהענקנו לילד המתוק שלנו מפני ידיה של רשות שלומיאלית יהירה ואטומה? הלב מתפוצץ!'' ''על מה אבדו חייו ?''.

    חלוץ-אולמרט-לבני-פרץ-פרס-ועדת-וינוגרד-בג''ץ ושאר פוליטיקאים:''תגידו לנו עם יד על הלב!''

    ''תַגִיד לִי עִם יָד עַל הַלֵב...!''
    אֱמור לי ואל תְבַּלֵף
    איך חטאת ? פשעת ? כשלת ?
    בתפקידך כל-כך התרשלת !

    ''תַגִיד לִי עִם יָד עַל הַלֵב...!''
    אֱמור לי ואל תְחַפֵף !
    איך כשלת ! זִלזלת ! נכשלת !
    כזאת לאוֹרִיק שלנו עוללת !

    ''תַגִיד לִי עִם יָד עַל הַלֵב...!''
    אֱמוֹר לי אם גם לבך דואב וכואב ?
    האם גם אתה על אוֹרִיק שלנו חושב ?
    איך נָמוֹג לו עולם מלא ואוהב.

    ''תַגִיד לִי עִם יָד עַל הַלֵב...!''
    אֱמור לי אם גם לבך שטוף כאב ?
    האם גם אותך מייסר המצפון ?
    ובמפקדיך אתה נותן עוד אֵמוּן ? ? ?

    ''תַגִיד לִי עִם יָד עַל הַלֵב...!''
    אֱמור לי ואל תכזב
    איך התרשלת ? כשלת ? פישלת ?
    לשמור חיי אוֹרִיק שלנו נכשלת !

    ''תגיד לי עם יד על הלב.. .!''
    אמור לי ואל תִתְנדֵף
    כיצד לאוֹרִיק שלנו כך עוללת
    את האשמה מעצמך והלאה גִלְגלת... !

    הגב לתגובה זו

    • רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד !

      שאול, 27/04/07 22:34

      רְאִי, אֲדָמָה

      רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד !
      בְּחֵיקֵךְ, מְלוֹן-בְּרָכָה, מְעוֹן סֵתֶר, זֶרַע טָמַנּוּ... לא עוֹד
      פְּנִינֵי זְגוּגִיוֹת שֶל כּוּסֶּמֶת, זֶרַע חִטָּה כְּבֵדָה,
      גַּרְגֵּר שְעוֹרָה, חֲתוּל כֶּתֶם, שִיבּוֹלֶת-שוּעָל חֲרֵדָה.

      רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד :
      פִּרְחֵי פְרָחִים בָּךְ טָמַנּוּ רַעֲנַנִּים וּבְהוֹד,
      אֲשֶר נְשָקָתַם הַשֶּמֶש מִנְּשִיקָתָה רִאשוֹנָה,
      מַצְנִיעַ חֵן עִם יְפֵה קֶלַח, קְטוֹרֶת כּוֹסוֹ נְכוֹנָה.
      וְעַד שֶיָדְעוּ צָהֳרַיִם בְּעֶצֶם הַצַּעַר הַתָּם,
      וּבְטֶרֶם רָווּ טַל שֶל בּוֹקֶר בַּחֲלוֹמוֹת-אוֹר נִבְטָם.

      הֵא לָך הַטּוֹבִים בְּבָנֵינוּ, נוֹעַר טְהוֹר חֲלוֹמוֹת,
      בָּרֵי לֵב, נְקִיֵּי כַפַּיִם, טֶרֶם חֶלְאַת אֲדָמוֹת,
      וְאֶרֶג יוֹמָם עוֹדוֹ שֶתִי, אֶרֶג תִּקְווֹת יוֹם יָבוֹא,
      אֵין לָנוּ טוֹבִים מִכָּל אֵלֶּה. אַתְּ הֲרָאִית ? וְאֵיפה ?

      וְאַתְּ תְּכַסִּי עַל כָּל אֵלֶּה. יַעַל הַצֶּמַח בְּעִתוֹ !
      מֵאָה שְעָרִים הוֹד וָכוֹחַ, קוֹדֶש לְעַם מְכוֹרָתוֹ !
      בָּרוּך קָרְבָּנָם בְּסוֹד מָוֶת, כּוֹפֶר חַיֵינוּ בְּהוֹד...
      רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד !

      שאול טשרניחובסקי

      תל-אביב, 3.9.1938


      הגב לתגובה זו

      • בא לי לבכות על בנים אהובים ועל מנהגים מושחתים השם ינקום דמם ,גם

        בר כוכבה, 27/04/07 22:52

        מאויב מבית ,אנשים האונסים,גונבים מנצולי שואה מנשקים חילות ללא רשות ,נחקרים ,דואגים לחברהם מחלקים צובים מושחתים שהשם ישלם להם לבנהם ולבני בנהם על מה שעוללו לעם הנרדף הזה
        וגוזלי רכוש

        הגב לתגובה זו

      • מִסְפֵּד

        משה, 27/04/07 23:18

        מִסְפֵּד

        הַשְכוֹל מִתְהַפֵּך בְּגַנֵּנוּ כְּחֶרֶב.
        פּוֹקְדֵנוּ הַשְכוֹל, בֵּית-אֵם וּבֵית-אָב.
        עִם שַחַר יָצָא נַעֲרֵנוּ – עִם עֶרֶב - -
        בָּא בּוֹקֶר. תַּם יוֹם – הוּא לא שָב.

        הָיָה נַעֲרֵנוּ – עֵץ זַיִת מַכְסִיף,
        הָיָה – צַפְצָפָה חֲלוּמַת הֶעָלִים.
        הָיָה נַעֲרֵנוֹ – אַלּוֹן מַעֲנִיף,
        הָיָה הַתָּמִיר בּדְקָלִים !

        נוֹלַד נַעֲרֵנוּ בְּצֵל הַגִּלְבּוֹעַ.
        רוּחַץ נַעֲרֵנוּ בְּנַחַל חֲרוֹד.
        נַעֲרֵנוּ שֶלָנוֹ הַטּוֹב, הַגָּבוֹהָּ.
        אֲהַבְנוּך עַד צְחוֹק וּדְמָעוֹת !

        הָיָה נַעֲרֵנוּ – שְדֵה פַלְחָה מוֹרֶקֶת.
        הָיָה – עַפְעַפֵּי שַחֲרִית נִקְרָעִים.
        הָיָה – כְּתִפְרַחַת תַּפּוּחַ צוֹחֶקֶת.
        הָיָה הַבָּשוּם בַּפְּקָעִים !

        נִגְמַל נַעֲרֵנוּ לְאוֹר וְלִתְכֵלֶת.
        נוֹעַד נַעֲרֵנוּ לִשְבוֹעַ יָמִים.
        נַעֲרֵנוּ הַגֵּא, נַעֲרֵנוּ בְּרוֹש-יֶלֶד,
        אֵיך זָנַק מוּל חֶרְמֵש הַדָּמִים !

        הָיָה נַעֲרֵנוּ – כְּאוֹרֶן הַחוֹרֶש.
        הָיָה – תְּאֵנָה הַחוֹנֶטֶת פַּגִים.
        הָיָה נַעֲרֵנוּ – הֲדַס סְבוּךְ הַשוֹרֶש.
        הָיָה הלוֹהֵט בַּפְּרָגִים !

        הָיָה נַעֲרֵנוּ – בָּבַת-יִזְרְעֶאל,
        טִיפְּחוּהוּ תְּכוֹל-שַחַק, מָטָר וְשָרָב.
        לְפּוֹעַל-חַיָּיו עֵמֶק-רֵעַ יִחֵל,
        יִחֵל וּבָטַח. לא לַשָוְוא ! –

        הָיָה נַעֲרֵנוּ – כְּצוּק הַגִּלְבּוֹעַ,
        הָיָה – כִּמְעוּף נְשָרָיו נֶאְדָּר –
        אַמִּיץ וְנוֹעָז וְגָבוֹהָּ-גָבוֹהָּ
        עַד אַחֲרוֹן רְגָעָיו מוּל הַצָּר.

        משה טבנקין.


        הגב לתגובה זו

    • עם דמעות קראתי חייבים לצאת לרחוב ומהר מחר כבר יהיה מאוחר (ל''ת)

      רמי, 28/04/07 11:51

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    משאל@ האם רה''מ יכול להמשיך בתפקידו? @ (ל''ת)

    נא להביע, 27/04/07 21:58

    הגב לתגובה זו

    • לא ולא! (ל''ת)

      פשוט ולענין, 27/04/07 22:37

      הגב לתגובה זו

      • ובלי מסיבת פרידה (ל''ת)

        לחיים, 28/04/07 06:35

        הגב לתגובה זו

    • כן וכן! (ל''ת)

      פשוט ולענין, 27/04/07 23:33

      הגב לתגובה זו

    • אין מצב! (ל''ת)

      שי, 28/04/07 00:21

      הגב לתגובה זו

    • קדימה הביתה! (ל''ת)

      דניאל, 28/04/07 00:21

      הגב לתגובה זו

    • לא! לא! לא ! השתגעת (ל''ת)

      צידקי, 28/04/07 00:22

      הגב לתגובה זו

    • בהחלט כן ! חד וחלק (ל''ת)

      ארנון, 28/04/07 08:19

      הגב לתגובה זו

    • חייב ללכת אחרת המדינה הלכה לנו (ל''ת)

      רמי, 28/04/07 11:48

      הגב לתגובה זו

    • להעיף את ''ראש הממשלה'' הזה (ל''ת)

      לכל הרוחות!, 28/04/07 21:37

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    הם לא ידעו כי דמם לא ייחשב בדמים....

    נתן, 27/04/07 21:58

    אילו משוררנו, נתן אלתרמן, היה חי היום, לא מן הנמנע שהיה צריך לכתוב כך את שירו ''מכל העמים''. השיר מוקדש לשַרְשֶרֶת אֲרוּכָּה-אֲרוּכָּה שֶל קוֹרְבְּנוֹת-שָוְוא וְחִינָם. בָּנִים אֲשֶר חֵרְפוּ נַפְשָם, הִקְרִיבוּ עַצְמָם וְנָפְלוּ בְּמִלְחֶמֶה-הַרְפָּתְקָנִית-אוּמְלָלָה-נִמְהָרָה-אֲרוּרָה-רַשְלָנִית-מְטוּפֶּשֶת-פוֹשַעַת-נִמְנַעַת-כּוֹשֶלֶת-מרוּשֶלֶת-נִכְשֶלֶת-מְיוּתֶּרֶת. מִלְחֶמֶת הַרְפָּתְקָה פְּרִי רַשְלָנוּת מְדִינִית-פּוֹלִיטִית-צְבָאִית, הַפְקָרָת חָזִית ועוֹרֶף (איך... איך... איך... וכיצד יוצאים כך למלחמה ? כל-כך בלתי מוכנים ? כל-כך בלתי-ערוכים ? הֵן מבחינת אנדרלמוסיה עצוּמה, באלאגן נורא ותוֹהוּ ובוֹהוּ רב אשר שרר בחזית והן מבחינת הפקרתו הטוטאלית של העוֹרֶף), הֶפְקֵרוּת אֲרוּרָה, נוֹרָאָה ופּוֹשַעַת שֶל ''הַנְהָגָה'' רַאַוְותָנִית-יְהִירָה-יוֹמְרָנִית-מְזַלְזֶלֶת, חַסְרַת-טִיפַּת תְבוּנָה, נֶעֱדֶרֶת שֶמֶץ נִיסְיוֹן, בּוּרָה בהֲבַנָת מַשְמָעוּתָם העָמוּקָה שֶל עֶרֶך חַיֵי-אָדָם. ''הַנְהָגָה'' שֶל מֶמְשָלָה עָלוּבָה-שַחְצָנִית-רַשְלָנִית-חוֹבְבָנִית-רַאֲוְותָנִית-גַאֲוְותָנִית-זַלְזְלָנִית-מִתְהַלֶלֶת-מִתְהַדֶרֶת-מִתְיימֶרֶת-מְבוּלְבֶּלֶת-מִתְפָּאֶרֶת-קִצְרַת-רוֹאִי-שְבֵעַת-רָצוֹן מְעַצְמָה וּמִמַחדָלֶיהָ. מֶמְשָלָה אֲשֶר אוּגְדוֹתֶיהָ מְאַגֶדֶת-אוֹגֶדֶת, בְּנַדְנֵדֶה מִתְנַדְנֶדֶת, במְלָאכְתָה-מְשִימָתָה-מִלְחַמְתָּה-מערכתה השְלוּמִיאֵלִית מעוֹלָם לא הַיתָה, באֱמֶת ובְּתָּמִים, מְרוּכֶּזֶת-מְמוּקֶדֶת. בהֵיעדֵר תכְנִית-מאוּרְגֶנֶת-מְסוּדֶרֶת-מְתוּכְנֶנֶת, בְּלִי-כל מַטָּרוֹת בְּרוּרוֹת בְּעַצְמָה-בְּעַמָה בּוגֶדֶת. בְּמֵי-מַדְמֵנָת-מֶחְדָּלֶיהֶ מִתְמוֹגֶגֶת-חוֹגֶגֶת. עֲבוֹדָתָה מְטַרְפֶדֶת. בָּנֶיהָ עוֹקָדֶת. עַל דָּמָם (בִּשְבִיעוּת רְצוֹנָה העַצְמִית) מְרַקֶדֶת-רוֹקֶדֶת-שוֹרֶדֶת.

    בִּצְעוֹד נערינו אֱלי מִלְחֶמֶת חִינָם-שָוְוא-וְשוֹלָל
    את חמת ישראל לא שמענו
    כי אתה בחרתנו כַּאֲשֶר עוֹד הַיִינוּ עוֹלָל
    אהבת אותנו ורצית בנו.

    כי אתה בחרתנו מכל העמים
    מסינים, מהודים, מדנים
    אך בצעוד בנינו אל תוך בְּסִיסִים –
    נערים ישראליים, בחוּרִים נְבוֹנִים,
    הֵם לֹא יַדְעוּ כִּי דָּמָם לא ייחַשֵב בַּדָּמִים...
    הֵם לּא אָמְרוּ לְמִשְפַּחְתָם: אַל תַבִּיטוּ !
    ְ
    ורבה דאגה להישרדות-פוליטיקאים
    וקריירות קצינים פן יוּפסָקוּ
    אך המשך חייהם של קורבנות חפים
    על אספלט, טְרָשִים וסְלָעִים יְקוּפְּדוּ !

    עיניהם מדברות: אל תַבִּיטוּ, האֵם, האָב, האָח, האָחוֹת, הַבֵּן והַבַּת,
    אֵיך שוּרוֹת אֲרוּכוֹת הוּנַחְנוּ...
    תְמִימִים וצְנוּעִים וידוּעִים לשֵם,
    רק לא טוב לחיים הוּכָנוּ...

    עיניהם מדברות עוד דברים אחדים:
    אֱלוֹהֵי האָבוֹת ידענו
    כי אתה בחרתנו מכל העמים
    אהבת אותנו ורָצִיתָ בנו !

    כי אתה בחרתנו מכל העַמִים
    לְהָרֵג מוּל כִּסֵא כְּבוֹדך,
    ואתה את דָמֵינוּ אוֹסֶף בכַּדִים
    כִּי אֵין לוֹ אוֹסֶף אַחֵר זוּלָתֶך.

    ואתה מְרִיחוֹ כְּמו רֵיחַ פְּרָחִים
    ואתה מְלַטְפוֹ במִטְפַּחַת,
    ואתה תתבענו מִיְדֵי הרמטכ''ל דָן חָלוּץ
    ומִיְדֵי אוֹלְמַרְט-לִבְנִי-פֶּרֶץ-פֶּרֶס-ועדת-וינוגרד,
    שוֹפְטֵי בג''ץ ושְאָר פּוֹלִיטִיקָאִים
    ומִיְדֵי הַשוֹתְקִים גַם יַחַד !

    הגב לתגובה זו

    • אִם יש שִילוּמִים לְמוֹתָם - אֱמוֹר, בַמֶה יְשוּלָם ?

      חיים, 27/04/07 22:35

      ''...וְאֶל מִחוּץ לָעִיר תֵצֵא וּבָאתָ אֶל בֵית-הָעוֹלָם,
      וְאַל-יִרְאֲך אִיש וִיחִידִי תָבוֹא שָמָה,
      וּפָקַדְתָ קִבְרוֹת הַקְדוֹשִים לְמִקְטַנָם וְעַד-גְדוֹלָם,
      ונִיצַבְתָ עַל עֲפָרָם התָחוּח וְהִשְלַטְתִי עָלֶיך דְמָמָה.
      ולְבָבְך יִמַק בְך מעצֶר כְאֵב וכְלִימָה -
      וְעָצַרְתִי את-עֵינֶיך ולא-תִהְיֶה דִמְעָה,
      וְיָדַעְתָ כי-עֵת לִגְעוֹת היא כְשוֹר עָקוּד על הַמַּעֲרָכָה -
      וְהִקְשַחְתִי את-לְבָבְך ולא-תָבוֹא אֲּנָחָה.
      הִנֵה עֶגְלֵי הטִיבְחָה, הִנֵה הֵם שוֹכְבִים כוּלָם -
      אִם יש שִילוּמִים לְמוֹתָם - אֱמוֹר, בַמֶה יְשוּלָם ?
      סִילְחוּ לי, עֲלוּבֵי עוֹלָם, אֱלוֹהֵיכֶם עָנִי כְּמוֹתְכֶם,
      עָנִי הוא בְחַיֵיכֶם וְקַל-וָחוֹמֶר בְמוֹתְכֶם,
      כי תָבוֹאוּ מָחָר על-שְכַרְכֶם וּדְפַקְתֶם על-דְלָתָי -
      אֶפְתְחָה לכם, בוֹאוּ ורְאוּ: יָרַדְתִי מִנְכָסָי !
      וְצַר לי עֲלֵיכֶם, בָּנַי, וְלִבִּי לִבִּי עֲלֵיכֶם:
      חַלְלֵיכֶם - חַלְלֵי חִינָם, וְגָם-אֲנִי וְגָם-אַתֶם
      לא-יָדַעְנוּ לָמָה מַתֶם וְעַל-מִי וְעַל-מָה מַתֶם,
      וְאֵין טַעַם לְמוֹתְכֶם כְּמוֹ אֵין טַעַם לחַיֵיכֶם.
      ושְכִינָה מָה אוֹמֶרֶת ? - הִיא תִכְבוֹש בֶעָנָן רֹאשָה
      וּמֵעוֹצֶר כְּאֵב וכְּלִימָה פוֹרֶשֶת וּבוֹשָה...
      וְגַם-אֲנִי בַלַיְלָה בַלַיְלָה אֵרֵד על-הַקְבָרִים,
      אֶעֱמוֹד אַבִיט אֶל-הַחֲלָלִים וְאֵבוֹש בַמִיסְתָרִים -
      וְאוּלָם, חַי אֲנִי, נְאוּם יי, אִם-אוֹרִיד דִמְעָה.
      וגָדוֹל הכְּאֵב מְאֹד וּגְדוֹלָה מְאֹד הַכְּלִימָה -
      וּמָה-מִשְנֵיהֶם גָדוֹל ? - אֱמוֹר אַתָה, בֶן-אָדָם !
      אוֹ טוֹב מִזֶה - שְתוֹק ! וְדוּמָם הֱיֵה עֵדִי,
      כִּי מְצָאתַנִי בִקְלוֹנִי וַתִרְאֵנִי בְּיוֹם אֵידִי.
      וּבְשוּבְך אֶל בְנֵי עַמְך - אַל-תָשוּב אֲלֵיהֶם רֵיקָם,
      כִּי מוּסָר כְּלִימָתִי תִשָא והוֹרַדְתוֹ על-קֳדְקֳדָם,
      וּמִכְאֵבִי תִקַח עִמְך והֲשֵבוֹתוֹ אל חֵיקָם''.

      חיים נחמן ביאליק, בעיר הַהֲרֵיגָה
      תמוז-תשרי, תרס''ד

      הגב לתגובה זו

      • הַחוֹל יִזְכּוֹר אֶת הַגַּלִּים, אֲבָל לַקֶצֶּף אֵין זוֹכֵר

        נתן ונחצ'ה, 27/04/07 23:20

        הַחוֹל יִזְכּוֹר אֶת הַגַּלִּים

        הַחוֹל יִזְכּוֹר אֶת הַגַּלִּים, אֲבָל לַקֶצֶּף אֵין זוֹכֵר
        זוּלַת הַהֵם, אֲשֶר עָבְרוּ עִם רוּחַ לַיְלָה מְאַחֵר
        מזִיכְרוֹנָם הוֹא לְעוֹלָם לא יִימָחֶה,
        לא יִימָחֶה.

        הַכּל יָשוּב אֶל הַמְצוּלוֹת, זוּלַת הַקֶצֶּף הַלָבָן
        נֵרוֹת הַלַיְלָה דָּעֲכוּ, הַיְדִידוּת, הַאַהֲבָה
        הַנְעוּרִים, שֶבָּאוּ פֶּתַע אֶל סוֹפָם.

        כָּמוֹהוּ גַּם, עַל חוֹף לִבָּם, רַטָט אָז מַשֶהוּ חִיוֵּור,
        וְהֵם רָשְמוּ בְּתוֹך הַחוֹל, כְּשֶהַיָרֵחַ העוֹבֵר
        הֵאִיר פִתְאוֹם, פָּנִים זָרוֹת וּשְחוֹק רָפֶה.

        הַכּל יָשוּב אֶל הַמְצוּלוֹת, זוּלַת הַקֶצֶּף הַלָבָן
        נֵרוֹת הַלַיְלָה דָּעֲכוּ, הַיְדִידוּת, הַאַהֲבָה
        הַנְעוּרִים, שֶבָּאוּ פֶּתַע אֶל סוֹפָם.

        היו שָם קוֹנְכִיּוֹת רֵיקוֹת, שֶנַהֲמוּ קִינָה שֶל יָם,
        ובֵּית עָלְמִין עַל הַגְבָעוֹת
        וְשְנַיִים שֶחָלְפוּ דוּמָם
        בֵּין החָצָב וְהַקְבָרִים וְהַשִקְמָה.

        הַכּל יָשוּב אֶל הַמְצוּלוֹת, זוּלַת הַקֶצֶּף הַלָבָן
        נֵרוֹת הַלַיְלָה דָּעֲכוּ, הַיְדִידוּת, הַאַהֲבָה
        הַנְעוּרִים, שֶבָּאוּ פֶּתַע אֶל סוֹפָם.

        מילים: נתן יונתן
        לחן: נחום היימן


        הגב לתגובה זו

  • 16.

    איך חלוץ ''כפה את החלטותיו'' על אולמרט ופרץ שהם מפקדיו? (ל''ת)

    אבנר, 27/04/07 21:57

    הגב לתגובה זו

    • הוא הבין עם מי יש לו כאן עסק,כלומר עם מי אין לו כאן עסק

      אייל, 28/04/07 00:25

      מה שבטוח הוא , שתחת אריק שרון , הוא לא היה מבצע שום טעות בשדה הקרב. (בהנחה שהיינו נקלעים מראש למלחמה הזו אצל שרון)

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    די לקיטורים לצאת להפגנות עד לנפילת הממשלה למען המדינה . (ל''ת)

    לצאת להפגנות, 27/04/07 21:56

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לא צריך את דוח וינוגרד

    אלמוני, 27/04/07 21:49

    כדי לקבוע שאולמרט, פרץ וחלוץ ולמעשה כל הממשלה ההיא צרכים ללכת הביתה. התוצאות מדברות בעד עצמם.

    הביקורת הנוקבת ביותר שיש לי הינה כלפי פרץ, שמתעקש כי למרות חוסר הידע הצבאי שלו הוא יכול להמשיך להיות שר ביטחון. פרץ רוצה להוכיח לעצמו שהוא יכול להיות ממונה על מערכת הביטחון למרות שהוא לא מבין כלום בביטחון. ואת המחיר של הניסיונות שלו, כולנו משלמים.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אולמרט אתה חייב ללכת! לא יעזור לך כישלון! (ל''ת)

    חיים לוין, 27/04/07 21:48

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    זה ממשלה של דמיקלו

    שילוב מערכות, 27/04/07 21:48

    ראש ממשלה חלש שר ביטחון עובד רס''ר ורמטכ''ש שהיה טייס ולא מבין דבר בלחימה קרקעית.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אצלנו בכפר...

    הנרי ה-8, 27/04/07 21:42

    אצלנו בכפר נדהמים לנוכח הגילויים. זה הצבא שצריך להגן עלינו...?
    זו הממשלה האמורה לנהל את הצבא...?
    אולי צריך סוף סוף למנות רמטכ''ל ערבי...? ונשיא ערבי כבר אמרנו...?
    תאמינו לי יהיה כאן הרבה יותר טוב עם המנהיגות תחולק באופן הוגן עם המעוטים. אחרי הכל: אנחנו קוראים לצה''ל ''צבא העם''..

    הגב לתגובה זו

    • קודם שיהיה רב''ט ערבי אח''כ נדבר.. (ל''ת)

      ., 27/04/07 22:13

      הגב לתגובה זו

    • אם זה שיחזק את הלויאליות שלכם למדינה הזו?אז תתפלא,אני לא שולל.

      אייל, 28/04/07 00:30

      אבל חשוב לכולנו לדעת מה רובכם לפני מה ? חסידי השייח סאלח ראאד ועזמי בשארה , או חסידי מדינת ישראל ?

      כי זה לא הולך טוב ביחד.

      הגב לתגובה זו

    • אצלינו בכפר הקטן ששמו מדינת ישראל רוצים (ל''ת)

      שלום לכולם, 28/04/07 06:39

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    ליברמן וש''ס תתביישו (ל''ת)

    אולמרט הביתה, 27/04/07 21:25

    הגב לתגובה זו

    • עזוב את ליברמן, יש לו עסקים לנהל עם שאלף (ל''ת)

      דוברמן, 27/04/07 21:41

      הגב לתגובה זו

      • וכספים שקיבל לכאורה שנחקרים עכשיו באוסטריה ובקפריסין (ל''ת)

        פנחס, 27/04/07 22:03

        הגב לתגובה זו

    • ליברמן וש''ס מבישים בזכות עצמם,הם לא זקוקים ל''סיוע'' של אולמרט לשם כך (ל''ת)

      אייל, 28/04/07 00:32

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    לא נסלח לש''ס ולברמן שמחזקים את אולמרט בחיים (ל''ת)

    לא נשכח, 27/04/07 21:19

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מילת המפתח היא ש ג ו י,,,לא מדויק, לא מסוגל, לא אמין,לא ישר, עקום, (ל''ת)

    כלאמר א ש ם בכל, 27/04/07 21:17

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    תפס את הכסא שלו חזק ולא רוצה לשחרר !!!!

    צחי, 27/04/07 21:15

    חתיכת טמבל תלך הביתה כבר וקח את הפרץ שלך איתך !!!!

    הגב לתגובה זו

    • הדבק אוזל מיום ליום (ל''ת)

      אולמרט לך הביתה, 27/04/07 21:25

      הגב לתגובה זו

      • הוּא פָּשוּט הַסְסוֹנֵר-אָסוֹנֵר-מוּקְיוֹנֵר-קִיקְיוֹנֵר-זִיגְזוֹנֵ

        אלכס, 27/04/07 22:26

        הוּא פָּשוּט הַסְסוֹנֵר-אָסוֹנֵר-אָפְסוֹנֵר-מוּקְיוֹנֵר-קִיקְיוֹנֵר-רִיפְיוֹנֵר-זִיגְזוֹנֵר
        לא פָּחוֹת אַף לא יוֹתֵר....
        כְּלוּם יִיתָּכֵן כִּי בְּלַהֲטוּטָיו הַפּוֹלִיטִיים,
        יַֹעֲלֶה בְּיָדָיו מְחָדָש אֶת חַיֵי בָּנֵינוּ לְהַחֲזִיר ? לְשַחֲזֵר ? לְמַחֲזֵר ?
        אוֹ שֶמָא אֶת רֶצֶף-זִיגְזוּגָיו-פִישוּלָיו-כִּשְלוֹנוֹתָיו בִּלְבָנוֹן
        יְנַסֶה-יִשְתַּדֵל בְּכָּל מְאוֹדוֹ לְמַזְעֵר ?
        עַד מָתַי, בְּאֲחִיזָתוֹ בְּקַרְנוֹת הַמִזְבֵּחַ, בְּהִיצָמְדוּתוֹ לְכִּסֵא הַשִלְטוֹן-הַהוֹן-הַשְרָרָה,
        בָּנוּ יִתְעַמֵר ? אֵלינוּ כֹּה-יִתְאכְזֵר ?
        עַד מָתַי אֶת דַּמֵנוּ יַּקְפִּיא ? אֶת לִיבֵּנוֹ יְצָמְרֵר ? אֵלינוּ יִתְנַכֵּר ?
        עַד מָתַי בְּעֶמְדוֹתָיו יִתְחַפֵּר ? יִתְבַּצֵר ? יִתְמַסְמֵר ?
        הַאִם חַיֵינוּ, בְּאַרְצֵנוּ שֶלָנוּ, הָפְכוּ אָכֵן לִהְיוֹת לְגַמְרֵי הֶפְקֵר ?
        עַד מָתַי הַצְהָרוֹת-סְרָק יַפְרִיחַ ? הַבְטָחוֹת-שָוְוא יַשְמִיעַ ?
        לאֲוִיר הַעוֹלָם כָּך יַמְשִיך אוֹתָן לְפַזֵר ?
        עַד מָתַי יַמְשִיך לַעֲסוֹק רַק בְּעַצְמוֹ ?
        עַד מָתַי יִפְצַח בְּהִמְנוֹן לְאִישִיוּתוֹ ? שִירַת-רִינַת-הִילַת נִיצָחוֹן וּפְּאֵר ?
        עַד מָתַי אֶת שְמוֹ בַּחוּצוֹת יְקַלֵס ? יְפַאֵר ? יְהַדֵר ?
        עַד מָתַי שִירֵי הַלֵל וְהֵידָד עַל עַצְמוֹ בִּלְבַד יְשוֹרֵר-יְזַמֵּר ?
        עַד מָתַי בְּרַחֲבֵי תֵּבֵל יַרְעִיף חִיוּכִים ? אַחֲרֵי מַנְהִיגֵי-מְדִינוֹת בִּשְקִיקָה יְחַזֵר ?
        מַדּוּעַ כְּמוֹתֵנוֹ, מִתַּעֲנוּגוֹת הַחַיִּים, הוּא אֵינֶנוּ, וְלוּ מְעַט, מִתְנַזֵּר ?
        הַאִם לֹא יִשְכַּח עִם שוּבוּ, עַל קִבְרָם שֶל בָּנֵינוּ, לְהַנִיחַ אַף זֵר ?
        כְּלוּם אֵינֶנוּ חוֹשֵב, כִּי אָכֵן הגִיעָה אַף עֵת, בָּה אֲנַחְנוּ,
        לְצַד דְיוּקָן בְּנֵנוּ-בִּתֵנוּ, בְּמִסְגֶרֶת שְחוֹרָה אוֹתוֹ כְּרֹאש מֶמְשָלָה, נְמַסְגֵר ?
        אוֹ שֶמָא מַמְתִּין-מְחַכֶּה הוּא לִרְאוֹת עַד כִּי הַמְדִינָה וְהַמֶמְשָלָה בְּרָאשוּתוֹ
        תִּתְפּוֹגֵג ? תִּתְפּוֹרֵר ? תִּתְפַּזֵר ?
        ''מָה נָאוּו עַל הֶהָרִים רַגְלֵי הַמְבַשֵר?''
        מִי הָיָה מַאֲמִין.... ? מִי פִּלֵל.... ? מִי מִלֵל.... ?
        מִי יָכוֹל הָיָה לְשַעֵר.... ?
        ...אֵיזֶה פּוֹלִיטִיקָאִי מַמְזֵר.

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    אפילו וינ וגרד החוקר מטעם,קובע שאולמרט פזיז ולא ראוי. (ל''ת)

    ארי, 27/04/07 21:15

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אולמרט ופרץ הביתה!

    עמיר, 27/04/07 21:13

    וכמה שיותר מהר

    הגב לתגובה זו

    • האלוף עמירם לוין:פרץ מסוכן לבטחון ישראל

      ערן, 27/04/07 22:11

      בתוכנת ''מסיבת עיתונאים''
      הגדיר כך האלוף לוין את פרץ:סכנה לבטחון.

      הבייתה אולמרט וחלוץ!!

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    אני מקווה שלא נגלה שוב ביום א',שאיזה עיתונאי היה נמהר מדי בציטוטיו

    אייל, 27/04/07 21:12

    צריכים להיות טיפה סובלניים ולחכות לדברים להישמע ממקור ראשון
    (ע''ע הפאשלה של אמנון אברמוביץ').

    הגב לתגובה זו

    • תיקון: יום ב' (ל''ת)

      משה, 27/04/07 21:25

      הגב לתגובה זו

    • אולמרט, זה הרבה יותר חמור... חכה ותראה (ל''ת)

      ב, 27/04/07 22:51

      הגב לתגובה זו

      • אולי , ואם כן , אז גם במקרה שכזה עדיף להמתין בסבלנות (ל''ת)

        אייל, 28/04/07 13:17

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    שימו לב,שיקול דעת שגוי,,= לקוי=עקום=לא ישר=לא אמין=רחוק מהאמת,,,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 27/04/07 21:12

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כל אחד דאג לעצמו

    שמעון אמסלם, 27/04/07 21:11

    חלוץ מכר מניות , פרץ התיעץ עם המתורגמנית שלו בעניני מלחמה, רמון עסק בנישוקים עם חיילות וחלומות רטובים ואולמרט ניהל את עסקי קבלניו/חבריו.
    ''רק'' 159 משפחות שילמו מחיר גבוה ונורא על החלטורות המושחתות של האחראים למלחמה.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    בלי בחירות לא נצא מהמשבר שלנו,השאר קישקושים

    תכלס, 27/04/07 21:11

    זמן ביבי הגיע

    הגב לתגובה זו

    • ביבי,לצערי,עשוי בדיוק מאותם החומרים שמהם אולמרט,הירשזון וקצב עשויים

      אייל, 27/04/07 21:18

      הם כולם יצירי מרכז הליכוד.

      זה שהממשלה הזו היא כושלת ומחרידה בשחיתותה , זה עדיין לא הופך את הכשלון המכונה נתניהו לאלטרנטיבה מוצלחת יותר.
      היינו כבר פעמיים בסרט הזה והוא היה רע.
      יש גבול למזוכיזם.

      הגב לתגובה זו

      • בא נפסיק עם רטוריקה ונתיחס לעובדות, מה היה רע עם ביבי?

        מנחם, 27/04/07 21:52

        חלק גדול מהעם שנא את ביבי מפני שהוא סרב להצטרף להוזים משמאל שהאמינו שאפשר לחיות יחד עם הפלשתינאים בשלום. ביבי פעל מתוך הכרה שהערבים רוצים בהשמדתינו. מה אפשר לעשות שהוא צדק, יריביו זוכרים ששנאו אותו רק לא מזכירים למה.
        ביבי היה שר האוצר היחידי שפעל באחריות להוציא את המדינה מהבוץ. השרים האחרים שאחראים על רווחה וחינוך לא עשו את עבודתם ולא הצליחו לשכנע את שרון להקצות להם משאבים וגרוע מזה, הם לא הצליחו ליעל את המשרדים והמנגנון עליהם הם אחראים. ברור לכולם שהיה מספיק כסף רק שהוא לא נוצל נכון. מספיק להשמיץ את ביבי ללא בסיס

        הגב לתגובה זו

        • נתניהו אלוף, הוא הצבעת המחאה החדשה שלי

          עופר, 27/04/07 22:09

          הצבעתי בבחירות גימלאים כי המערכת הפוליטית הגעילה אותי. חטפתי מלחמה שנוהלה בפזיזות ובשיקול דעת שגוי (וזה רק לגבי הימים הראשונים שלה, בהמשך ההאשמות חמורות הרבה יותר) ושחיתות שהשתלטה על המערכת כולה, והעיקר: חבורה של זקנים עשירים ומקורבים לצלחת של קדימה שמתחזים לגימלאים. שר הבריאות רוצה לסגור את כל בתי האבות הממשלתיים! הבנתם? עכשיו התמונה האמיתית ברורה לי כבר: רק נתניהו עומד לבדו כנגד החבורה המושחתת שחוגגת לה עכשיו על חשבוננו ונלחם בכל זה בעבורנו. הוא הצבעת המחאה החדשה שלי. נגד השחיתות, נגד הגועל.

          הגב לתגובה זו

          • עדיף 1/2 ביבי על אולמרט מושחת אחד! (ל''ת)

            מתמטיקאי, 27/04/07 22:32

            הגב לתגובה זו

            • למה להפקיר מראש, מדינה בידיהם של שניים שמתחרים ביניהם מי כושל יותר?

              אייל, 27/04/07 23:45

              לא מגיע לנו יותר מזה ?

              אתה עד כדי כך מזוכיסט ?

              הגב לתגובה זו

            • רק נתניהו יביא שפיות לעם המסכן הזה!

              דודו, 28/04/07 00:24

              ביבי הגיע הזמן לחזור!

              הגב לתגובה זו

            • עם האור נתניהו יחזור!

              גלית, 28/04/07 00:25

              אני לא מבינה מה יש לאנשים נתניהו הכי טוב שיש לנו ואנחנו מבזבזים זמן למצוא קשקשנים אחרים

              הגב לתגובה זו

            • ביבי מלך! (ל''ת)

              ברדוגו, 28/04/07 00:26

              הגב לתגובה זו

            • אין אף אחד במערכת הפוליטית שמגיע לקרסוליים של ביבי !!!!!!!!!!!!!!!!

              אייל, 28/04/07 02:18

              רק ביבי יכול להוציא אותנו מהבוץ הזה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

              הגב לתגובה זו

            • ביבי ??? פשוט בושה !

              יואל, 28/04/07 08:18

              אני קורה פה את התגובות ופשוט נדהם איך אנשים לא זכורים את תקופת ברק וביבי. שני ראשי ממשלה גרועים ביותר שבונים על כך שהציבור שכח את הבושות שהם עשו. שניהם לעולם לא יקבלו את קולי מכיוון שאני לא באמת מאמין ביכולת שלהם להשתנות - אני פשוט לא חושב שאנשים בגילם ובניסיונם מסוגלים לשנות הרגלי חשיבה ופעולה שהיו כ''כ מעוותים ולקויים.

              הגב לתגובה זו

            • אז שימלוך איפשהו מעבר לים,ושייקח איתו לשם את כל נתיניו גם (ל''ת)

              אייל, 28/04/07 13:25

              הגב לתגובה זו

          • צר לי לאכזב אותך,אבל הוא ממש לא האיש שיגמול אותנו משחיתות וגועל

            אייל, 27/04/07 23:43

            נהפוכו , הוא אחד מנושאי הדגל שלהן.
            לא מעט מהנורמות הציבוריות של המכהנים בממשלה הזו , התחילו בימי שלטונו של נתניהו.

            ויחד עם זה , אולמרט די צריך להיות מרוצה ורגוע מלא מעט אנשים שכמותך.
            הוא בוודאי אומר לעצמו - '' אם את ההתנהלות השערורייתית של נתניהו הם הספיקו לשכוח , בפרק זמן כל כך קצר , אז למה שאת שלי הם לא ישכחו ? '' .
            רק זכרון של אנשים מסוגך יוכל להעניק לאולמרט תחושה שגם הוא יוכל לעשות קאמבק בפרק זמן של תוך שנתיים עד שלוש.

            הגב לתגובה זו

            • נתניהו יעקור את השחיתות מהשורש המושחתים יודעים זאת ולכן נלחמים בו

              שמעון, 28/04/07 04:35

              מכפישים אותו ברוע שלא היה כדוגמתו. מוציאים את דיבתו רעה, מעלילים עלילות שווא. אבל כל זה כבר לא יעזור להם כי בן ימין נתן יהו ראש הממשלה המיועד של מדינת ישראל, להצילה מידי אויבינו ולשקמה מהרס מושחתינו.

              הגב לתגובה זו

          • לא משנה מי יהיה אני מאמין שהוא יהיה יותר זהיר וילמד מהטעויות של

            תתנו לו צ'אנס, 28/04/07 01:32

            אולמרט.
            לא יתכן שיהיה עוד ראש ממשלה שיפזר ג'ובים על ימין ועל שמאל.
            לפחות ביבי לבש פעם מדים ובכלכלה אנחנו יודעים שהוא מבין משהו. אז מה כבר יכול להיות יותר גרוע?

            הגב לתגובה זו

        • ידידי , לא כולנו סובלים מאלצהיימר

          אייל, 27/04/07 23:35

          וזוכרים אותו כראש ממשלה שהגביר את השסע ואת הקיטוב החברתי ע''י הכפשות והסתות:

          את הנאום המחריד כנגד רבין בהפגנת הימין , מול שלטי רבין במדים של נאצי.
          את הלחישה המתוקשרת לאוזנו של הרב כדורי אודות חוסר היהדות של השמאל.
          את סגנון ההתנצחות הקטנוני ,
          את הורדת השכפ''ץ מהגוף , לאחר שוידא היטב שאין שום מתנקש שמאלני בסביבתו.
          את מסע ההשמצות שניהל כנגד התקשורת , המשטרה ,בתי המשפט וההשכלה הגבוהה כמי שכביכול משוייכים לאליטות שמאלניות שמנסות להדיח אותו (נשמע מוכר נכון ?).

          כולנו זוכרים את ההחלטות החפוזות שלו שנבעו מאי עמידה בלחצים (פרשת משעל , הסכם חברון , שחרורו של השייח יאסין)

          את השחיתויות - פרשת בראון/חברון , יגאל עמדי ועוד.

          את גינוני הנהנתנות המופגנת והשחצנית, על רקע מצבה של המדינה.
          את היהירות התקשורתית , את הכנסת המשפחה לכל אירוע תקשורתי , פרשת הנעליים של שרה ועלות אירוח הפמלייה המשפחתית הצעקנית והמביכה שלו בזמן ביקור רשמי בוושינגטון.

          את חוסר המעוף והיוזמה החברתית
          (יש איזה שהוא משהו שזכור לך שהוא פיתח עבור המדינה בזמן שלטונו מלבד שנאת אחים ?).

          כשר אוצר ?

          את ההידרדרות החברתית /כלכלית שממנה אנחנו סובלים עד עצם היום הזה , בגלל אידאולוגיה כלכלית מרושעת שתורתה הוא לגזול מהעניים ולחזק את העשירים.
          מושגים שקריים כמו ''צמיחה'' , לא מועילים למורעבים , לזקנים , לנכים ולחד הוריות שעליהם הוא היה ''גבר'' להנחית את המיסים המרושעים שלו ולהחמיר את מצבם ולהגדיל את מעגל העוני לשיעור שמעולם לא ידעה המדינה שלנו.
          את חוסר הלויאליות שלו למפלגתו -הוא לא הפסיק לרגע לנסות לשים רגליים לאריק שרון , אפילו במחיר פירוק הליכוד.

          עדיף שלפני שאתה שואל אותי מה היה רע בשלטונו , תשאל את עצמך , איזה דבר חיובי הבנאדם תרם למדינה הזו מלבד בירבורי קלישאות לערוצי הטלוויזיה ?
          תשאל את עצמך , אם הוא היה כל כך מוצלח , אז למה העם הדיח אותו בבחירות 99 ?

          ותן לי לגלות לך סוד קטן על ביבי - האיש יודע להציג את עצמו כימני רק כשהוא זקוק לקולות בוחרי הימין לפני הבחירות.
          בדיוק שכמו אולמרט , אין לו שום אידאולוגייה מלבד הרצון העז לשבת על כסא ראש הממשלה.


          הגב לתגובה זו

          • אייל, אתה לא סובל מאלצהיימר אבל אתה סובל משטיפת מוח של מתנגדי ביבי

            מנחם, 28/04/07 04:47

            תראה באיזה חוסר יושר אתה מתקיף את ביבי
            כשכולם שמו לא רגליים בהיותו ראש ממשלה אתה מאשים שיצר שנאת אחים (לא ברור לי על איזה שנאה אתה מדבר) אבל כששרון החליף את עורו ופנה עורף לאידאולוגיה של הליכוד ופרק את הליכוד אתה עדיין מאשים את ביבי בפרוק הליכוד. נו באמת למרות האלצהיימר שלי את זה עדיין אני זוכר.
            כשהוא היה שר האוצר הוא עשה את עבודתו, מי שלא עשו עבודתם היו השרים הממונים על תיקי חברה ורווחה אבל הם האשימו את ביבי ואתה האמנת להם.
            מאיפה אתה יודע שהוא לא נאמן לאידאולוגיה של הליכוד בינתיים הוא יותר נאמן משרון אולמרט ונגרריהם האופורטוניסטים,
            נכון שהוא לא סמל היושר אבל בהשוואה למשפחת שרון, אולמרט, הירשזון ואחרים הוא אמא טרזה

            הגב לתגובה זו

            • אנחנו לא צריכים להסתפק ברע במיעוטו,אלא למצוא את הטוב ביותר

              אייל, 28/04/07 13:20

              ואם הוא קצת פחות מושחת מהמנהיגים שציינת , זה עדיין לא הופך אותו לאלטרנטיבה מוצלחת יותר לאור כשלונותיו ,והן לא שטיפת מוח אלא עובדות.

              שאלת את עצמך פעם שאולי זה אתה שמוחו נשטף מהברבורים התקשורתיים של נתניהו ?

              הגב לתגובה זו

        • ביבי טוב לעשירון העליון הוריד מאות אלפי משפחות לביבים והעמיק הפער (ל''ת)

          כהן, 28/04/07 01:20

          הגב לתגובה זו

          • גם לביבי וגם לאולמרט נשים לא אהודות (ל''ת)

            וגסות רוח, 28/04/07 06:43

            הגב לתגובה זו

        • זכרון קצר - ביבי היה ראש ממשלה גרוע ביותר!

          אני זוכר, 28/04/07 04:49

          1. ביבי סיכסך ופילג את השרים שלו, כמעט כל השרים הבכירים שלו התפטרו בזה אחר זה כי לא יכלו לעבוד איתו.

          2. ביבי הסית ציבורים שלמים במדינה זה בזה (דוגמא: ''הם מפחדים'') באמצעות מסיבות עיתונאים מתלהמות. לא היה רגע שקט לציבור בתקופתו.

          3. ערער את המצב הבטחוני, בתקופתו פרצה האינטיפדה. פתיחת מנהרת הכותל ושאר מהלכים שגויים.

          4. הגיע לשפל חסר תקדים ביחסים עם ארה''ב ושאר העולם. נשיא ארה''ב סירב להיפגש איתו כי טען שהוא שקרן ולא אמין. זה לא קרה לאף ראש ממשלה קודם מעולם!

          5. העסיק נמושות כשרים ויועצים - לימור לבנת, סילבן שלום ושאר מנהיגים דגולים. המועמד שלו לנשיאות שגם נבחר לצערי היה משה קצב...

          הגב לתגובה זו

          • חברי, אתה טועה ומטעה

            הזכרון שלך לא, 28/04/07 21:33

            תקופת ביבי היתה התקופה הכי בטוחה, עם הכי מעט פיגועים בארץ וללא חשש למלחמה כי הוא שמר על כושר הרתעה מצויין.
            חוץ מזה, אולי היית צעיר מידי, או לחלופין, אתה זקן מידי וזכרונך מתעתע בך, אבל האינתיפאדה פרצה בשנת 2000 כשאהוד ברק היה ראש הממשלה. מספר חודשים לאחר התבוסה (היציאה) מלבנון.

            הגב לתגובה זו

    • ביבי אולי הוא לא המועמד הטוב ביותר

      תפסיקו כבר, 28/04/07 21:36

      אבל הוא בהחלט עדיף על כל האחרים.
      מדוע? כי השחיתות לא תיפסק איך שלא יהיה, אבל לפחות הוא יביא ביטחון!

      הגב לתגובה זו