• 45.

    שוטר אמור לשרת ציבור , לא להתנהג כמו עבריינים. (ל''ת)

    איש, 28/04/07 10:34

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    רק עכשיו גיליתם שאין זכויות אזרח בישראל.גופו של אזרח שווה אפס. (ל''ת)

    אזרח ללא זכויות, 28/04/07 10:33

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    משטרע

    בקונין, 27/04/07 19:28

    הפאשיזם של היסמ לא יעבור

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אלימות השוטרים היא נכונה,אבל במקום הלא נכון.

    דוד החפש, 27/04/07 18:36

    יש לתת לשוטרים סמכות להכות עבריינים,ו''שיפוצצו'' מכות כל עברין שעבר עברה אלימה כגון שוד, אונס, תקיפה לצורך ''סגירת חשבון'' וכו'
    כן אני בהחלט רוצה שרוב השוטרים יראו כמו היס''מ -מפחידים שכדאי להזהר מהם-אבל הבעיה שבכל פעם שהיס''מ מופעלים, זה בדר''כ נגד הפגנות(חרדים, ילדות בעמונה, סטודנטים שמעולם לא הפגינו וכו')דבר שאינו נכון כי במקומות אלה מספיקה משטרה ''רכה''
    אבל אין ספק שמדינת ישראל
    היתה נהנת הרבה יותר עם שוטריה היו יותר מרתיעים, וכן גם קצת אלימים.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    המתנחלים חוווים את דיכוי המשטרה שנים (ל''ת)

    פלוט, 27/04/07 17:51

    הגב לתגובה זו

    • איזה שנים?! בהתנתקות וזה. (ל''ת)

      אחד, 27/04/07 18:25

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    איפה הסטודנטים למשפטים???

    אזרח, 27/04/07 17:40

    ראשית אני תומך במאבק הסטודנטים.
    אולם כאזרח אני מתקומם כנגד הפרות חוק בוטות מכל מיגזר ובטח ובטח מצד אלו שמתיימרים להיות בעתיד העילית האקדמאית של המדינה.
    אלא מה ? ראשי הסטודנטים, צרת החינוך, פוליטיקאים מושחתים. כולם מתרעמים על המשטרה שנקטה ''ביד קשה'' כנגד הסטודנטים.
    תבדקו בבקשה בפסד''פ סעיפים 150-154 ותראו שהמשטרה השתמשה באחוז קטן של הסמכויות הנתונות לה בחוק ואפילו ניתן לאמר ''בכפפות משי''. עוד משהו ,תיקראו טוב ותראו שאותם שוטרים שכביכול ''תקפו באלימות'' ע''פ החוק חסינים מפני העמדה לדין פלילי.
    אבל כנראה שסטודנט בימינו אלה אינו בהכרח סימן לידע וחכמה.
    וכמו כולם ההנהגה שלהם בסך הכל מחפשת כותרת ריגעית על גב הסטודנטים.

    הגב לתגובה זו

    • די להגיון של המושחטים

      סטודנט, 27/04/07 18:22

      קודם כל לדעתי האישית רוב השוטרים נהגו במקצועיות ראוייה לציון, אלא שסתם הרביצו היו המיעוט.
      כל זה לא עוזר בכלל לסטודנטים שחטפו מכות.

      תבין, אנחנו אומרים שהשוטרים השתמשו בכוח מופרז, כלומר יכלו להשתמש בפחות כוח ועדיין לשמור על הסדר. נכון שבמקרים מסויימים החוק מתיר שימוש בכל מיני אמצעים - אבל זה לא היה המקרה.
      המידה שבה הסטודנטים היו לא אלימים היא על גבול האבסורד: היה מישהו שתוך כדי ריצה נתקע בפח והפך אותו, ומיד כמה סטודנטים הרימו בחזרה את הפח רק כדי שלא תהיה טיפת ואנדליזם.
      כל פעם שמישהו התחיל לקלל שוטרים, היו יותר שהשתיקו אותו וצעקו ''גם שוטר רוצה ללמוד''

      ההגיון שלך הוא ההגיון של המושחטים בממשלה: ''אם זה לא אסור לגמרי לפי החוק - אז אין שום סיבה שאני לא אעשה את זה''.
      מישהו אמר נבצרות זמנית ולא קיבל?

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    לא שווה לעבור על החוק בשביל כמה עסקנים פוליטים

    סטודנט, 27/04/07 17:29

    אני מתנגד לשביתה. אני לא חושב שצריך להרוס סמסטר שלם בשביל שכמה סטודנטים שרואים את עתידם בפוליטיקה ואוטוטו הולכים להיות עוזרים פרלמנטרים של איזה שר או במרכז מפלגה יוכלו לרכב על הגל.

    האגודה מארגנת ''הפרעות מאורגנות'' לסטודנטים שבוחרים לחזור ללמוד באופן עצמאי והצעד הבא הוא לשלם לבריונים שיחסמו את שערי האוניברסיטה.

    נמאס מאגודת הסטודנטים. לכו לארגן את יום הסדטודנט במקום להשיג ג'ובים על חשבוננו.

    הגב לתגובה זו

    • ושוב הטיעון הטפשי הזה

      יוסי, 27/04/07 18:08

      אתה יושב לבד בבית, בעוד 10,000 איש מכל הארץ יוצאים לרחובות בתל אביב. ובכל זאת אתה כותב שמדובר בקומץ, או במיעוט, או בעסקנים שרוצים להיכנס לפוליטיקה.

      תבין כבר - לא מדובר בקומץ, ולא במיעוט ולא בעסקנים. יש כאן מאבק סטודנטים אמיתי.

      הגב לתגובה זו

      • עוד לא פגשתי סטודנט אחד שתומך במאבק

        סטודנט, 27/04/07 18:57

        חוץ מכמה חבר'ה שנהנים מהחודש חופש ולא בא להם לחזור ללימודים. סומכים על זה שהחומר שאנחנו מפספסים יירד מהסילבוס ולא נצטרך ללמוד הכל לבד לפני המבחן.

        אני רואה איך מתנהל ה''מאבק'' בבן גוריון, ואני רואה בדיוק מי האנשים שדוחפים אותו. זה לא בשבילי ולא למעני.

        ראיתי את ההפגנה בתלאביב בטלויזיה ואת אלימות השוטרים. המראות היו קשים, ואני לא מבין למה היה צריך לחרוג מגבולות ההפגנה.
        למה לחסום כבישים בצורה הזו? איך הצבע האדום והשירים נגד שוטרים השתלטו על ההפגנה? מספיק לראות את כמות האנשים עם החולצות של צ'ה גווארה כדי להבין מי מריץ את העסק הזה - וזה מה שזה. עסק.

        אני לא רוצה לקחת חלק בזה, גם אם אני מסכים עם המטרה. אם חסר כסף, אז אפשר לקחת אותו מתקציב אגודת הסטודנטים שלא עושה כלום למען הסטודנטים.

        הגב לתגובה זו

        • כי אתה יושב בבית.

          יוסי, 28/04/07 10:41

          אני לא לובש חולצות של צ'ה גווארה ובכל זאת הייתי בהפגנות, גם בתל אביב, וגם בירושלים כי אני תומך במטרות המאבק.

          אם אתה באמת מסכים עם המטרה היית צריך לבוא ולהזדהות.
          אם אתה נגד הצעקות בגנות השוטרים היית צריך להצטרך אלינו. על כל אחד שקילל שוטר היו שניים שצעקו ''גם שוטר רוצה ללמוד'' והרגיעו אותו.

          הנימוק בסוף התגובה הוא דבילי לחלוטין: מהתקציבים קוצצו כמיליארד וחצי שקלים, בעוד. תקציב כל האגודות יחד(מכללות ואוניברסיטאות) הוא כמה מליוני שקלים בודדים במקרה הטוב.

          ממה שכתבת אתה מצטייר כמו אותם סטודנטים עצלנים ואוהבי חופש שתיארת: יושב בבית(של אמא), כותב קצת בפורומים, לא מבין איך זה שאנשים מוכנים להיאבק - ומחליט שכנראה משהו לא בסדר איתם.

          אז לא. אנחנו (ברובנו) לא קומוניסטים, אנחנו לא סתם שמחים לחופש, אנחנו לא דואגים רק לתחת שלנו, ואנחנו לא מעטים.
          אתה מוזמן להצטרף...

          הגב לתגובה זו

        • אתה איגוצנטרי.המאבק שלנו מוצדק 100% ואין שיטה אחרת שאפשר לנקוט בה כ

          סטודנטית, 28/04/07 17:13

          כדי להציל את עצמנו ואת הדורות הבאים,,,, השכלה גבוהה היא של עם ולא בע''מ, כל מה שעןשה ממשלת ישראל זה על חשבוננו,,,,,כלומר אנחנו שלומדים במוסדות להשכלה גבוהה, אתה מוכן לשלם 16 אלף שקל שכר לימוד??

          הגב לתגובה זו

  • 38.

    אולמרט - אתה אחראי להכל!

    אופיר, 27/04/07 17:14

    אם אולמרט עובר את אחוז החסימה בבחירות הבאות אני צנצנת...

    כל יום שעובר הוא גורם לעם לשנוא אותו יותר.
    עכשיו התעסקת עם הסטודנטים...

    בהצלחה.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מי ששתק

    אורה, 27/04/07 16:29

    מי ששתק כששוטרים התנהגו באלימות כלפי אזרחים, שרבים מהם משרתים ביחידות קרביות, והם מיישבים את ארצנו, ומי ששתק על מעשים מגונים ותקיפות גופניות של נערות ונשים דתיות, רק משום שהם בעלי דעה פוליטית שונה - אל יתלונן עכשיו כשהאלימות מופנית כלפיו, ואל יצפה לאהדה. אלימות שוטרים היא אלימות שוטרים. יש למחות נגדה תמיד ובכל הזדמנות.
    אינכם נאבקים על שום נושא חברתי. אל תעמידו פנים שמדובר בענין חברתי.
    הלימודים האקדמאיים בישראל מסובסדים מאד.
    מדוע אני צריכה לממן לימודי משפטים למי שיתעשר בעזרת התואר שמימנתי לו?
    אל תאיימו בירידה מהארץ. תואר בחו''ל יעלה לכם פי כמה וכמה.

    אורה

    הגב לתגובה זו

    • נסיון לתגובה מסודרת - מקווה שתקראי

      סטודנט, 27/04/07 17:59

      אני אתייחס קודם כל לטענה השנייה כי היא פשוטה יותר:
      מי שמקבל תואר שיהפוך אותו לעשיר, ירויח המון כסף. כשהוא ירויח המון כסף הוא ישלם המון מיסים. במדינה הגיונית, המיסים יחזרו אליך.
      עובד היי-טק עם משכורת של 25,000 שקלים משלם כמעט חצי מזה במיסים כל חודש, ותוך שנה מחזיר את כל הסיבסוד. שכר לימוד הוא מס גם על מי שלא לומד מקצוע מכניס, מס שמונע מעניים את הזכות להשכלה.

      בכלל, עיקר מאבק הסטודנטים הוא על התקציבים למערכת ההשכלה הגבוהה ונגד שכ''ל דיפרנציאלי ולא נגד עצם העלאת שכ''ל.


      יותר חשובה בעיני הטענה הראשונה והעיקרית שלך. אז ככה:
      קודם כל מובן לי הכעס שלך - את רואה אנשים שחלקם לא היו רגישים לכאב שלך, שלא מחו כאשר שוטרים הפגינו כלפיך אלימות.
      את רואה איך חסימת כבישים פתאום הופכת למאבק לגיטימי, בעוד שכשאת חסמת כבישים לא בדיוק תמכו בזכות שלך להפגין.

      ולמרות הכעס המצודק,התגובה שלך לא נכונה לדעתי. דווקא עכשיו כשיש לך הזדמנות להראות לסטודנטים שכל פעם שלא מכבדים זכויות אזרח - התוצאה לא מאחרת לבוא, את מנכרת אותם.

      הטיעון שלך מביס את עצמו.
      את אומרת: ''אל תצפו לאהדה - לא גיליתם אהדה כשהיכו את המתנחלים''.
      הזכות לאהדה אם כך, מוקנת רק למי אהד מוכים בעצמו. אך את מי בדיוק אהדו המתנחלים לפני ההתנקות? האם תמכו בנכים? בעובדים? במורים? בדרוזים שמשרתים בצה''ל ונזרקים אחרי זה לזבל?
      התשובה היא: באף אחד.
      ולמרות זאת ציפיתם לאהדה ולדעתי בצדק.
      הבנתם אז שלאף אחד בחברה לא כדאי להזניח את החלש (באותו רגע, פעם הייתם דווקא החזק).

      באנגלית אומרים: practice what you preach.
      בעברית: מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך.
      (והמהדרין יגידו: ואהבת לרעך כמוך)

      עכשיו יש מאבק של סטודנטים בעד חברה צודקת יותר.
      אני מזמין אותך להצטרף....

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    ישראל הפכה לדיקטטורה, משטר מושחת מדכא מחאה לגיטימית באלימות

    אפרים, 27/04/07 14:44

    משטר אפל.
    כולנו איתכם סטודנטים יקרים.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לכל הפוליטיקאים וראשי הסטודנטים מצקצקי השיניים

    שוטר בגימלאות, 27/04/07 13:43

    הסטודנטים נחשבים למשכילים,בעלי דיעה,חכמים וכל סופרלטיב אחר.
    ברם - החבר'ה הללו איבדו עשתונות כמו ילדים בכיתה א'. הם הרי ביקשו להפגין ,קיבלו רשיון כדין . אולם הסטודנטים ומנהיגיהם איבדו השליטה והם החלו לחסום כבישים,לסכן עצמם ונהגים , מה הם ציפו ? שהמשטרה תעמוד בצד ותמחה להם כפיים ? ברוב 'חכמתם' האם הם לא הבינו שהתפרעותם לא תעבור בשקט ? כמו שאומריםבמלחמה כמו במלחמה,הסטודנטים התפרעו והמשטרה הגיבה בכח.
    גברת שרת החינוך אולי קודם כל עלייך לפנות לסטודנטים שיכבדו הסכמים עליהם הם חתומים ואת החוק.
    הסטודנטים שלנו דואגים רק את התחת שלהם , לא ראינו אותם מפגינים למען ניצולי השואה או למען שיחרור השבויים !!!
    לא מגיע להם דבר.

    הגב לתגובה זו

    • חיים ומוות בהשכלה הגבוה

      סטודנט לשעבר, 27/04/07 14:39

      האנשים שדואגים רק לעצמם נמצאים בכנסת. בעצם הם נמצאים בכל מקום, גם בין הסטודנטים וגם אצל הפועל הפשוט.
      ולהזכיר לך, מאבק הסטודנטים הוא על תקציבים לאוניברסיטאות ולא על כסף לכיס הפרטי שלהם.
      ואם מדובר על גובה שכר הלימוד, הרי שהנמחתו תוביל ליותר אנשים מלומדים ותתרום לשכבות החלשות ולהקטנת פערים בחברה. בארופה הבינו מזמן שמימון מלא של השכלה גבוה זה עסק משתלם. בהולנד, לדוגמא, ל 90% מהאנשים יש תואר ראשון.

      עצוב, אבל כיום רק סטודנטים שההורים שלהם יכולים לממן אותם לומדים. ולאלה שעובדים משרה מלאה, ולומדים משרה מלאה (ולא ישנים) אני מצדיע. אבל לא כולם מסוגלים.

      דבר אחד ברור, שחתכו, וחתכו עוד בשנים האחרונות מתקציב ההשכלה הגבוה.
      אנחנו מדינה ללא מחצבי טבע משמעותיים, יש לנו רק משאבי אנוש. לקצץ בזה זה לקצץ מעתיד ילדנו.

      מאבק הסטודנטים אינו אנוכי הוא על העתיד של הילדים שלך ושלי.

      הגב לתגובה זו

      • לסטודנט לשעבר-אין לי דבר נגד המטרות

        שוטר לשעבר, 27/04/07 15:15

        במישור הכללי הם צודקים.הייתי רוצה שההשכלה תהיה בחינם , איני מסכים על דרך המחאה.התפרעויות אינן לגיטימיות !
        לתפיסתי צריך להקצות משאבים נוספים להשכלה הגבוהה כולל מענקי מחקר.לסבסד את הסטודנטים החלשים מהפריפריה,להתנות בגופים ממשלתיים שקבלה לעבודה תהיה לבעלי השכלה גבוהה , זה כן !
        מפריע לי כי הסטודנטים אינם מעורבים די בפעילות למען הציבור ,בשביל זה צריך להשקיע מעט.

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    כל אחד מדמיין את הדמוקרטיה של עצמו ! (ל''ת)

    ארז, 27/04/07 13:17

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    דב חנין.........

    אזרח, 27/04/07 13:07

    איזה שטויות הוא מלאיט אתכם...הממשלה שלחה את המשטרה, קשקוש...מארגני העצרת הגיעו למשטרה וביקשו רשיון לעריכתה בתנאים מסויימים. המשטרה נערכה מבעוד מועד כדי לשמור על הסדר הציבורי, לאבטח את הסטודנטים ודאוג להזרמת תנועה, משהופרו תנאי העצרת שהפכה להפרת סדר וחסימת כבישים נאלצו השוטרים להרחיק את הסטודנטים בחזרה למדרכה, הסטודנטים לא רצו במיוחד לחזור למדרכה ולא הבינו שהם כורים את הבור לעצמם, לשוטרים היתה כל ההצדקה החוקית להשתמש בכח כדי לסלקם מהכביש ולאפשר לכי רכב להמשיך בנסיעה

    אז מכאן ועד דברי ההבל של דב חנין המרחק הוא רב, בקיצור, רבותי הסטודנטים - נפלתם לבור שכרו לכם מארגי העצרת שביקשו חשיפה בכל מחיר, את המחיר אתם שילמתם על בשרכם...פרייארים לא מתים, הם רק מתחלפים...חפשו לכם דרכים יות רמתוחכמות כדי להגיע לתודעה הציבורית באופן אוהד ובדרך ש''תאלץ'' את מחליטי ההחלטות במדינה להיענות לדרישותיכם. תחשבו, אולי תמצאו דרך...

    הגב לתגובה זו

    • אתה בטח לא סטודנט

      משה, 27/04/07 14:56

      וספק אם סיימת בית ספר יסודי. תקן את שגיאות הכתיב שלך (מלאיט????) לפני שאתה מפרסם במרשתת, וספק תמורה טובה יותר למעסיקיך, שוודאי משלמים לך בכסף מלוכלך.

      הגב לתגובה זו

      • זבל למד איך כותבים אנאלפבית (ל''ת)

        Jehova, 28/04/07 04:05

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    בושה וחרפה

    נחשון, 27/04/07 11:49

    פתאום נזכרה יולי תמיר להגיד שהשוטרים היו אכזריים
    איפה היא הייתה שהרביצו והתעללו בכתומים???!!!
    היא שמאלית ויפת נפש שתלך הביתה כבר!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    נמאס מהתרגילים של קומץ פולטיקאים קטנים הקוראים לעצמם ראשי הסטודנטים

    אף אחד לא בחר, 27/04/07 07:45

    רוב מוחץ של הסטודנטים רוצה לחזור ללמוד.

    השביתה משרתת רק אינטרס של 2 או 3 אנשים הרוצים להיכנס לאיזה מרכז מפלגה מסויים.

    הגב לתגובה זו

    • שקרן

      אין גבול, 27/04/07 09:05

      הרוב המוחלט של הסטודנטים תומך במאבק ואף מבקש להחריפו. אני סטודנט באוניברסיטת חיפה (שלא בחר בתא נטו- שהוא כעת בראש האגודה לאחר שנבחר כדין) ושומע את דעות חבריי. למעט כמה שלא בקיאים במטרות המאבק וטרם גיבשו דעה מוגמרת, כ ו ל ם תומכים במאבק.

      הגב לתגובה זו

    • איך אתה יכול לקרוא להם קומץ?

      גיא, 27/04/07 11:31

      מדובר באיחוד של כל גופי הסטודנטים, גם מהאוניברסיטאות וגם מהמכללות.
      אנשים באו מחיפה להפגנה בירושלים.
      אנשים באו מבאר שבע להפגנה בתל-אביב.

      אתה באמת חושב שכל היו''רים הנבחרים של כל המכללות והאוניברסיטאות, וראשי שתי אגודות הסטודנטים, כולם פוליטיקאים קטנים?

      פוליטיקאי קטן זה שר בטחון שהתעקש על המשרד למרות שלא מבין חצי דבר בבטחון. זה ראש ממשלה שמנסה בטריקים למנות וועדה שלא תמליץ לנעיף אותו.

      מי שמוציא 10,000 איש מהאדישות ולרחובות - הוא לא פוליטיקאי קטן.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    מצעד האיוולת

    אלון ה, 27/04/07 07:29

    אתמול בבוקר הנהלת המכללה שבה אני לומד בחרה להתעלם מהמחאה של האגודה, ואני מדגיש - זו מחאה של האגודה, לא של כלל הסטודנטים, והחליטה להחזיר את הלימודים בתחילת השבוע הבא.

    יותר מאוחר, שעתיים אחרי שפורסמה ההחלטה של ההנהלה, בשעה 14:25, האגודה פרסמה את מכתב שאלו הם עיקריו:

    ''אנחנו חלק מציבור רחב של סטודנטים במדינת ישראל שנמצא בימים אלה במאבק חשוב מאין כמוהו כנגד גזירות כלכליות קשות שעתידות לנחות עלינו. המאבק הזה ישא פרי כל עוד נשמור על סולידריות עם כלל הסטודנטים בארץ, נבין את משמעות המאבק הזה ונצא כנגד הפגיעה בנו.

    ''התחלנו במאבק הזה ולא נרפה עד שמישהו יתעורר ויבין את המשבר העמוק אליו נקלעה מערכת החינוך במדינת ישראל וההשכלה הגבוהה בעיקר.

    ''זוהי חובתנו, לא רק כסטודנטים במכללה האקדמית עמק יזרעאל אלא כאזרחים, תושבי הפריפריה, המוטרדים לעתיד ההשכלה בישראל.

    ''השלכות העלאת שכר הלימוד על עתיד מכללת ... הן גורליות !''

    אז לפי מה שהם כתבו במכתב שיועד אלי, אני יכול להבין שהעתיד של הסטודנטים או עתידם של סטודנטים לעתיד תלוי אך ורק בגודל שכר הלימוד שלו. לא במתן סיוע נרחב עבור הסטודנטים שמעוניינים בכך, לא בדחיפה ובשדרוג ובעידוד פרויקטים לימודיים לא רק במסגרת ההשכלה הגבוהה וגם לא במסגרות לימודיות אחרות, כמו למשל עידוד וטיפוח תלמידים מחטיבות הביניים (אי אפשר לשכוח מחקר שהתפרסם לפני כמה זמן והצביע על כך שרבע מתלמידי חטיבות הביניים לא יודעים קרוא וכתוב), וגם לא בהבטחת עתידו של הסטודנט, כמו למשל דאגה לפתיחה של כמה שיותר מסגרות הולמות בארגונים תעסוקתיים שיכולים להבטיח מקומות תעסוקה לסטודנטים שסיימו את לימודיהם. האם אגודת הסטודנטים פועלת בכלל למען השגת המטרות הללו? אני אשמח מאוד לקבל תגובה מטוקבקיסט זועם שיעמיד אותי על טעותי, ויפרט את המהלכים של אגודת הסטודנטים. אז בינתיים, יורידו את שכ''ל ויעבירו מיליארד שקלים למוסדות על חשבון סדר העדיפות ההולם, ובזכות זה עתיד החינוך וההשכלה הגבוהה יהיה מובטח - ממש...

    בכל מקרה, אחרי המכתב הנ''ל, קיבלנו בשעה 14:50, הודעה חדשה מהאגודה:
    ''...בהמשך להודעה קודמת, אנו מבקשים להבהיר כי אגודת הסטודנטים ממשיכה להשבית את הלימודים, אולם אנו נקיים את הלימודים כסדרם.''

    ואז בשעה 15:48 אנו מקבלים מכתב נוסף עם טון תקיף הרבה יותר:
    ''...בהמשך להודעה הרשמית של המכללה ובתאום עם אגודת הסטודנטים, ממשיכה האגודה להשבית את הלימודים. יחד עם זאת חברי הסגל יגיעו למכללה וידרשו ללמד- במידה וימצאו הסטודנטים בכיתה''

    לאגודה אין שום דבר שאתו הם יכולים לנהל מאבק משמעותי. כל מה שהם מסוגלים לעשות זה רק ליצור גימיקים ולנפח סיפורים. אז בסדר - כולי תקווה שהם לא יצליחו בזה. כי בניגוד למילואימניקים, לניצולי שואה והקשישים בפרט, ולבתי הספר הזנוחים ותושבי הצפון שנפגעו במלחמה האחרונה ולא רק הם - ממש לא למגיע לסטודנטים שיתכופפו למענם ולמעני.

    הגב לתגובה זו

    • באיזו מכללה את לומד?

      יוסי, 27/04/07 09:09

      ייתכן שאתה לומד במכללה סוג ג' עם אגודה סוג ז' או שאתה סתם מטעה. אך ככלל מטרות המאבק הן מאוד ברורות, והורדת שכר הלימוד היא תכלית ראויה מאין כמוה, שתגביר מאוד את הנגישות להשכלה הגבוהה. אין כל ספק, שעל מנת להגביר את הנגישות ניתן לנקוט מהלכים נוספים, אך אין זה מטיל כל צל על המאבק הצודק ועל מטרותיו.

      הגב לתגובה זו

      • האינטילגנט לומד במכללת עמק יזרעאל

        אני, 27/04/07 16:12

        האגודה צלנו במכללה אינה רק ועדת קישוט.
        אצלנו האגודה חזקה והעיקר נמנעת מהתערבות בפוליטיקה בכלל.
        ביום ראשון האגודה מתכוונת להפגין בצומת מזרע ולחסום את הכניסות למכללה.

        נדב, ב ה צ ל ח ה !!!!!!!!!!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    לסטודנטים היקרים מסכים עם 17

    תשמשו דוגמא, 27/04/07 07:17

    הכעס שלכם לדעתי לגיטימי, ולפעמים משנים דברים רק עם הפגנים ולפעמים מהפכות. אבל.....יום אחד כמה מכם עתידים לייצג את הצדק במדינה. וזה דוקא תפקידכם לתרום כשיש חוסר צדק ויש מסכנים שנפגעים. יתכן שאם הייתם נלחמים למען חולי הסרטן ואחרים שהיו צריכים תמיכה, אז היום כולם היו תומכים בכם. בלי תירוצים שאתם צריכים ללמוד ולעבוד. מלחמות נגד רשע הם המלחמות הכי חשובות. אז ככה זה הולך : ממשלה שדופקת, דופקת את כולם, חוץ כמובן מה שלטובתם. אתם לפיכך צודקים ולא צודקים

    הגב לתגובה זו

    • זה בדיוק מה שאנחנו אמרים

      סטודנט, 27/04/07 11:15

      המאבק שלנו הוא מרבק חברתי וגם אם המרכז הוא דברים שקרובים לליבנו כמו עתיד ההשכלה הגבוהה, אנחנו מקדמים את המאבק החברתי בישראל בכלל.
      לא סתם מופיע יו''ר ארדון המורים בכל הפגנה שלנו.
      לא סתם הנושא העיקרי שעליו מדברים בעצרות הוא חוסר השויון בחברה הישראלית.

      בתקשורת אוהבים מן הסצם יותר לסקר אלימות ודברים שמצטלמים טוב, אבל אם היה סיקור של הדברים שנאמרו היית רואה שהמאבק הוא לא על שכר הלימוד.

      הגיוני בכלל ש10,000 איש יתפרצו לרחובות או יבואו לעצרת בשביל 1,000 שקלים?!

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    ומאולמרט לא שומעים אפילו לא מילה! אבל צו 8 הוא כן ישלח לסטודנטים!!! (ל''ת)

    דוד, 27/04/07 07:07

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מגיבים ממשלתיים בשכר

    אבי, 27/04/07 05:29

    רוב התגובות פה הם של מגיבים ממשלתיים בשכר שכל תפקידם הכפשת הסטודנטים .
    אבל הציבור כולו אוהד את הסטודנטים .
    וזה הפחד של המדינה שהציבור יראה אהדה לסטודנטים ולכן הפאניקה המשטרתית

    הגב לתגובה זו

    • לא מקבל שכר ממשלה

      לאבל לשבור רגלי, 27/04/07 06:55

      למתפראים בריונים.
      אין חינם! אין חינם! אין חינם!!

      הגב לתגובה זו

      • אנלפביית לך ללמוד- תוצר של הממשלה

        אבי, 27/04/07 10:07

        זאת בדיוק התוצאה שאנשים שנגד הסטודנטים אפילו לא יודעים איך כותבים את המילה מתפרעים.
        ככה נראית הסתה

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    לשבור להם את הידיים והרגליים

    Jehova, 27/04/07 04:33

    ביו אם המאבק צודק או לא, לחסום כביש ולמנוע בכח מאנשים לנוע בו זה אלימות, זה לא מוצדק, לא חוקי, וזה אנטי דמוקרטי. זכותם של אנשים לא להסכים לדרישותיהם של כל מי שחושב את עצמו לצודק, סטודנטים/מתנחלים/שמאלנים/פועלים/ערבים מבלי להפגע מכך. רוצים להפגין ? תפאדלו, תעמדו בצד גן הורדים !!
    חובתה של המשטרה להגן על הציבור מפני פורעי חוק ולשם כך נתנו לשוטרים אלות, אזיקים וכובע עם מצחיה !

    שיברו להם את הידיים והרגליים!
    לא ייתכן שמכל המון העברינים רק בודדים נעצרים והרוב יוצאים בלא כלום.
    לא ייתכן שאזרחי ישראל יהיו בני ערובה של כל אחד שיכול לחסום את הכביש !

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הכתובת היתה על הקיר

    ארז, 27/04/07 02:16

    מי ששולח את היס''מניקים לפצח גולגלות של נערים בעמונה, שלא יתפלא כשהם מפליאים את מכותיהם גם באחרים.

    הגב לתגובה זו

    • אין ספק, זו מדינת משטרה

      ירחמיאל, 27/04/07 03:51

      טרור של אלימות משטרתית מוטל על האזרחים, בחסות ''שומרי החוק'': בתי המשפט והפרקליטות.

      הגב לתגובה זו

    • אתה משווה מתנחלים שודדי קרקעות לסטודנטים? (ל''ת)

      אין קשר, 27/04/07 07:39

      הגב לתגובה זו

      • ואתה בטח גר בעיר שבנויה על כפר ערבי הרוס

        שמואל, 27/04/07 13:30

        סייג לחוכמה שתיקה.

        מתי תבין שגם תושבי תל אביב, בעיני כל הערבים, הם שודדי קרקעות?!

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    חצופים- נזכרתם להילחם? שזה נוגע לכיס שלכם?! (ל''ת)

    ד, 27/04/07 02:07

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ובהתנתקות היה טוב יותר??? (ל''ת)

    חן, 27/04/07 01:48

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    בכיינים עלובים.......... (ל''ת)

    איש1, 27/04/07 01:29

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    יש לכם הוכחות,

    ד''ר ברנוע, 27/04/07 01:19

    לא מאמין לכם.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    זה התחיל עם מכות לערבים

    סטודנט מודאג, 27/04/07 00:57

    בזמנו אבל לאף אחד זה לא הפריע כי הם ערבים, אחכ היכו אוהדים במגרשי הכדורגל אבל זה בסדר כי הם חוליגנים המשיך עם מכות רצח לכתומים אבל הם קיצונים ומשוגעים כך שכנראה היה סיבה למה פוצצו אותם במכות ועכשיו מה ? מכות לסטודנטים חננות שדואגים להשכלה במדינה הזו.
    כנראה שמתחת לאף של כולנו הפכנו להיות מדינת משטרה , ולשוטרים מותר לעשות הכול בלי לתת את הדין על כך!!

    הגב לתגובה זו

    • מספיק להפריח סיסמאות, אתם לא דואגים להשכלה במדינה, אתם דואגים (ל''ת)

      לכיס שלכם, 27/04/07 02:38

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    מגיע לכם חבל שהם לא פוצצו אותכם יותר חזק

    100% ציוני בדם, 27/04/07 00:51

    מגיע לכם חבל שהמשטרה לא פיצצה אותכם יותר חזק
    שהמתנחלים חסמו כבישים ונלחמו על הבית שלהם אתם עודדתם את המשטרה והציבור לפגוע בהם עכשיו תורכם לקבל את מה שדרשתם שיעשו למתנחלים

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    נלחמים עד הסוף

    אדי, 27/04/07 00:49

    לא צריך לשלוח מיל או להתקשר אם מעונינים לחקור את השוטרים אז לפי התמונות שכל האתרים מפרסמים אותם או מהטלויזיה אני מאמין שהרבה צלמים היו במקום כשחטפנו מקות וצלמו אז יכולים לשלוח למייל את התמונות אבל לצערי הרב אני בטוח שלא יעשו להם דבר.
    אם הייתם רואים איך היו מרבצים ללא רחמים והיו עושים את זה בכיף כאילו הם בגן חיות ומפחדים מהחיות ונותנים לנו מכות היו מוצאים כל העצבים שלהם עלינו.
    אני אישית בזמן שחטפתי מכות משני יסמנקים היו צוחקים איך הם מרבצים לי.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לכבוד הסטודנטים האפסים

    יניב, 27/04/07 00:34

    למרות שאתם הכי צודקים לגבי ההשכלה הגבוהה אני מת שלא ייצא לכם כלום מההפגנות ושתשברו שביתה בלי פיצות ממשפחת נתניהו.
    איפה הייתם כשהנכים, זקנים, חולי סרטן, ניצולי שואה, אמהות חד-הוריות, עניים, מובטלים וכו' היו צריכים כוח רענן כמוכם?
    אתם חושבים רק על כסף ואני מרחם על המדינה אם זוהי התפרצות אידאולוגית.
    אני הייתי סטודנט עד לפני חצי שנה וקרעתי את התחת ואת חשבון הבנק ועד היום אני נאבק בלחזור לאוברדרפט נורמלי ולפרוע הלוואות ולא חשבתי לרגע שאני צריך לקבל משהו מהממשלה הדפוקה הזו לפני מישהו מהרשימה החלקית למעלה.
    מאבק צודק אבל הלוואי שתפסידו.

    הגב לתגובה זו

    • i'm with you !!!! (ל''ת)

      student, 27/04/07 07:28

      הגב לתגובה זו

    • איזו איכפתיות, מדהים!!!

      יובל, 27/04/07 12:25

      אתה נכחת באחת מההפגנות שהזכרת??? אני בטוח שלא הופעת באחת מהם וההסבר לזה שהיית שקוע בלימודים ועבודה אז אל תיהיה חכם לדבר אחרי שסיימת. תחזיר את עצמך ללחץ של הלימדוים עם הרצון לעמוד בנטל הכלכלי. אל תתיפייף פתאום.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    משטרה אלימה

    די לאלימות, 27/04/07 00:33

    גם בימים של גוש קטיף המשטרה השתמשה באלימות,
    חייבים לעצור את אלימות המשטרה

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הסטודנטים הם סכנה לשלטון החוק! להכניס לכלא

    שלטון החוק, 27/04/07 00:13

    למעצר מנהלי. לא לשתוק למען שלטון החוק

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לא השתמשתם באלות?

    אבי הסטודנט, 27/04/07 00:07

    עדיף אלה בראש מאשר אגרוף מיס''מניקים.. הם חיות אדם.

    והטענה שהמפגינים דחפו שוטרים מגוחכת.. גם שדרנית החדשות שרה בק דחפה אותכם?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לשבור את העצמות לפורעים! רוצים שאני אממן את האוטו שאבא קנה להם!!

    דרור, 26/04/07 23:56

    חוצפנים!!
    איפה צווחות התישקורת על מרד, שאותן שמענו בזמן הפגנות הכתומים?

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה יודע על חיים של סטודנטים?

      ., 27/04/07 00:30

      מה אתה יודע על כמה מהם שצריכים לעבוד בלילות כדי ללמוד בימים, למלצר, לאבטח, שיעורים פרטיים, שטיפת רצפות, מכוניות וכלים.

      מה אתה יודע בכלל?

      הגב לתגובה זו

      • אני יודע הרבה על חיים של סטודנט, עברתי את זה בעצמי

        אמיר, 27/04/07 03:18

        בדיעבד זו היתה ההשקעה הטובה של חיי. עם תואר ראשון ושני אני משתכר הרבה מעל הממוצע. חי טוב, עובד בעבודה מענינת. גם עבדתי כשהייתי סטודנט וגם לקחתי הלוואות. לא ברור לי מדוע המדינה צריכה לממן השקעה אישית מהסוג זה כשאני הנהנה.

        הגב לתגובה זו

        • I'll explain it

          misheu, 27/04/07 04:27

          cause other countries ARE willing to make that investment

          הגב לתגובה זו

        • כי זה משתלם למדינה שאזרחיה יהיו משכילים

          יוסי, 27/04/07 11:21

          אם וכאשר סטודנט ירויח יותר - הוא ישלם הרבה יותר מיסים.

          שכר לימוד גבוהה הוא מס על מי שלא מרויח כלום - והמטרה שלו למנוע מהחלשים להתחזק באמתעות השכלה גבוהה.

          הגב לתגובה זו

        • חמוד אם אתה נהנה אז המדינה בטוח נהנת!!! תחשוב ותבדוק (ל''ת)

          יובל, 27/04/07 12:30

          הגב לתגובה זו

    • איפה אתה חי? איזה אוטו?

      סטודנטית, 27/04/07 00:56

      אנשים עובדים בכל עבודה בשביל שכר מינימום, קורעים את עצמם ולא מסוגלים לגמור את החודש,
      אז מה אם יש כמה עם הורים עשירים?
      במצב כזה אן שום הזדמנות לאלה שאין להם...

      הגב לתגובה זו

      • וכשתתחילי להרוויח עשרות אלפי שקלים בחודש,כעורכת דין..

        מקס, 27/04/07 01:35

        תתחלקי איתי ברווחים???????
        אז למה שאני אממן אותך את החבר שלך ואת החברה שלו???????
        את בכל מקרה תדפקי אותי, כרופאה במיון,כעורכת דין, וכעובדת מדינה.

        הגב לתגובה זו

        • תשמע, מקס, אתה בור ועם הארץ בצורה קשה. (ל''ת)

          אני נורמלי, 27/04/07 02:22

          הגב לתגובה זו

    • כי זה טוב למדינה

      אסף, 27/04/07 04:01

      אם אנשים הולכים לקבל השכלה גבוהה זה טוב למדינה ולכלכלה שלה. אני מאחל לך שגם אתה תנצל את הזכות והיכולת שלך לקבל השכלה גבוהה בלי לשלם הרבה כסף, כי ככל הנראה אתה אידיוט מושלם אם אתה חושב שרכישת מקצוע והשתלבות בשוק העבודה בישראל היא משולה לקניית טלוויזיה.

      הגב לתגובה זו

    • כמה טיפשות

      יובל, 27/04/07 12:26

      יש כאלה שאין להם אבא עשיר יא טיפש!!! למעמם נלחמים!!!

      הגב לתגובה זו

    • כמה רוע כמה רוע רוע אפשר לבלוע לבלוע לוע

      צידקיהו, 28/04/07 09:59

      אבא תרחם אבא תרחם....

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    סטודנטים הפסיקו להתבכיין, הזמנתם את זה אז קבלתם

    מנחם, 26/04/07 23:45

    השוטרים זו לא מכונה שניתן לכוון את הכח שהם מפעילים בהתאם לרצונכם.
    לאחר שההפגנה חרגה ממה שאושר, ומספר השוטרים היה קטן מדי מכדי לטפל בהפרת הסדר ביעילות ולשמור על בטחון הנהגים והמפגינים, נאלצו השוטרים להשתמש בכח. למרות התמונות הקשות אינני מאשים את השוטרים שנאלצים מידי פעם להתעמת עם ביריונים משמאלומימין, דתיים וחילונים, סטודנטים ועמך. כל אחד בטוח שמאבקו מצדיק הפרת החוק, שיבוש מהלך חייהם של אזרחים שלא קשורים במאבקם או שלא מצדיקים אותו.
    ב 1966 השתתפתי בהפגנת סטודנטים בירושלים. גם אז התלוננו שהמישטרה הפעילה כח מופרז למרות שלא הפרענו לציבור הרחב כי ההפגנה הייתה באוניברסיטה ובמשרדי הממשלה. היום ברור לי שהשוטרים עשו את המוטל עליהם.

    הגב לתגובה זו

    • החובה של המשטרה היא לנהוג בצורה סבירה

      אילן, 27/04/07 00:27

      והיא לא עשתה זה. למה אתה חושב שזו אזרחות טובה להגן על משטרה שלא עושה את מה שהיא צריכה?

      הגב לתגובה זו

      • ומה חובת הסטודנטים או שלהם אין חובות של אזרחים (ל''ת)

        אמיר, 27/04/07 03:02

        הגב לתגובה זו

    • אין לך מושג מה זה דמוקרטיה, אה?

      נתן, 27/04/07 00:57

      נראה לך שזה תקין שמשטרה מ-פ-י-ר-ה חוק ע''י שימוש בכוח מופרז בצורה כזו מול אזרחים?

      אז נכון שהיו עוד מדינות דמוקרטיות שנפלו במבחן הזה של התמודדות המשטרה מול הפגנות אזרחיות. אבל אם ניקח לדוגמה את ארה''ב שחטאה בחטא הזה בעבר - תוכל לראות שכיום המשטרה שלה מתנהגת למופת באירועים כאלו.

      אנחנו צריכים ללמוד. אנחנו צריכים להפגין ולדרוש מהמשטרה לא להיות זרוע דיקטטורית פאשיסטית שיכולה לגמור לבנאדם את החיים. אם זה סטודנטים, (שאין לי יותר מדי הערכה כלפיהם) פעילי ימין, (שמאל לא חוטפים - אולי רק השוליים הבאמת קיצוניים שלהם) אוהדים במגרשי כדורגל, וכו'.

      מגיע לנו בתור אזרחים במדינה שאמורה להיות חופשית להתהלך ברחובות ולהשמיע דיעותינו ללא פחד ומורא מהמשטרה.

      הגב לתגובה זו

      • אני הולך ברחובות ומשמיע את דעותי מבלי לפחד מהמשטרה

        אמיר, 27/04/07 02:45

        אבל אני גם לא מציק לאזרחים שלווים, ולא סותם כבישים

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    אילו מחזות!

    סטודנט שראה, 26/04/07 23:42

    הייתם צריכים להיות שם בשביל לראות את זה.
    יס''מניקים מבודדים סטודנטים הצידה ומפוצצים אותם מכות ללא התגרות מוקדמת, מדברים על ''אלימות מופרזת''... , זו הייתה השתלחות חסרת רסן של המשטרה בסטודנטים.

    הקצין בשטח הנחה את פקודיו לנהוג באלימות, והתוצאה ידועה לכל.
    גברים ונשים כאחד ספגו את אגרופיי ובעיטות השוטרים, הפרשים הצליפו! בסטודנטים, היס''מניקים שברו את אפה של סטודנטית,פצועים רבים פונו לבית החולים וכל זה על שום מה ?

    על שרצו להפגין ולדרוש ללמוד במדינה שהם כל כך אוהבים, מדינה שמשרתים בכבוד... .
    למה מקשים עלינו להיות פה כל כך... . ?

    הגב לתגובה זו

    • וואו ממש מזכיר את עמונה (ל''ת)

      סטודנט, 27/04/07 02:30

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מחזות מהסרטים.

    סטודנט שראה, 26/04/07 23:39

    הייתם צריכים להיות שם בשביל לראות את זה.
    יס''מניקים מבודדים סטודנטים הצידה ומפוצצים אותם מכות ללא התגרות מוקדמת, מדברים על אלימות מופרזת... , זו הייתה השתלחות חסרת רסן של המשטרה בסטודנטים.

    הקצין בשטח הנחה את פקודיו לנהוג באלימות, והתוצאה ידועה לכל.
    גברים ונשים כאחד ספגו את אגרופיי ובעיטות השוטרים, הפרשים הצליפו! בסטודנטים, היס''מניקים שברו את אפה של סטודנטית, וכל שום מה ?

    על שרצו להפגין ולדרוש ללמוד במדינה שהם כל כך אוהבים, מדינה שמשרתים בכבוד... .
    למה מקשים עלינו להיות פה כל כך... . ?

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    עכשיו הם נזכרים להגיש תלונה?

    נתן, 26/04/07 23:39

    מה עם אלימות השוטרים בעמונה? מה עם אלימות השוטרים בהתנחלויות ובזמן ההתנתקות/גירוש? מה עם אלימות השוטרים במגרשי הכדורגל?

    ככה זה כאשר כל סקטור דואג לאינטרסים שלו. כולם נדפקים בסוף. מתי העם הזה כבר יבין שהוא צריך לפעול ביחד?

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אילו מחזות...!

    סטודנט שראה, 26/04/07 23:38

    הייתם צריכים להיות שם בשביל לראות את זה.
    יס''מניקים מבודדים סטודנטים הצידה ומפוצצים אותם מכות ללא התגרות מוקדמת, מדברים על אלימות מופרזת... , זו הייתה השתלחות חסרת רסן של המשטרה בסטודנטים.

    הקצין בשטח הנחה את פקודיו לנהוג באלימות, והתוצאה ידועה לכל.
    גברים ונשים כאחד ספגו את אגרופיי ובעיטות השוטרים, הפרשים הצליפו! בסטודנטים, היס''מניקים שברו את אפה של סטודנטית, וכל שום מה ?

    על שרצו להפגין ולדרוש ללמוד במדינה שהם כל כך אוהבים, מדינה שמשרתים בכבוד... .
    למה מקשים עלינו להיות פה כל כך... . ?

    הגב לתגובה זו

    • חסמתם את הכביש והפרעתם לי להגיע בזמן להצגה !

      נחום, 27/04/07 00:11

      בושו והיכלמו.
      וכן, מותר לפנות בכוח גם סטודנטית, זה שהיא אישה לא נותן לה זכויות יתר.
      מה זה משנה אם סטודנט או סטודנטית חוסמים לי את הכביש? בכל מקרה אני מאחר להצגה.

      הגב לתגובה זו

      • כל הרעיון הוא

        להפריע לך, 02/05/07 16:09

        איך אפשר לקיים מאבק ושביתה, ולהעלות נושא לסדר היום הציבורי מבלי להפריע לאף אחד???

        זה שזה לא מוצדק ואתה לא מזדהה זה כבר סיפור אחר, עם זה גם אני מסכימה...

        הגב לתגובה זו

    • חבל שלא ראיתי , ממש חבל..

      איגלו, 27/04/07 01:31

      הייתי נהנה מכל מכה שחטפתם , בסך הכל אתם פורעי חוק ופרחחים לדעתי.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    שלום לך מפקד המרחב

    האזרח הקטן, 26/04/07 23:36

    אם באמת הייתם רוצים לבחון את מה שקרה שם אז חיפוש קצר בגוגל היה מספיק. יש תמונות ברשת.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ניצב דותן, איש קטן

    1984, 26/04/07 23:33

    גם אגרופים יכולים להיות שימוש מוגזם בכח, גם מחיצת אנשים עם סוסים היא שימוש מוגזם בכח, הכל נגד אנשים לא חמושים ולא אלימים.

    וחטיפת מצלמות והכאת אנשי עיתונות היא שימוש מוגזם בכח השלטון.

    הגב לתגובה זו

    • תת ניצב.. על מה אתה מעלה אותו בדרגה?

      סטודנט, 27/04/07 00:04

      כואב לו לקחת אחריות על המעשים שלהם? יש את כל ההוכחות האפשריות כנגדם.

      ותאמינו לי - אני הייתי שם - הסטודנטים לא דחפו שוטרים ולא התנהגו באלימות.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    איפה הייתם כשהמשטרה הרביצה לנו העמונה?? (ל''ת)

    מתנחל, 26/04/07 23:33

    הגב לתגובה זו

    • תגובתך לעניין צודקת 100%

      אוהב ישראל, 27/04/07 01:34

      כשהיתעללו בנו ,אנשי הימין אף אחד לא צפצף!

      הגב לתגובה זו

    • מה קורה כאן???

      יובל (סטודנט), 27/04/07 12:37

      סטודנטים מפגינים על שפוגעים בהם וכך גם בעתיד המדינה (כן ואי אפשר לפקפק בזה!!! השכלה זה עתיד המדינה) וכל אחד מוצא אותם כגב לכל מחאה פתאום. מה נסגר???. אם לסטודנטים היה פחות דאגה לתשלומים כספיים אני בטוח שהיו באים לתרום. לגבי עמונה ידידי זה לא קשור בכלל אז גם אם אתה סטודנט אל תחפש גיבוי מציבור הסטודנטים.אם אתה מחפש תמיכה של סטודנטים היא צריכה להיות במהלכים אנטי חברתיים וגם לזה נגיע. אם יראו את הסטודנטים באמת כמו שהם.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    ברברת של המשטרה - רוצים להפיק לקחים

    דוד, 26/04/07 23:26

    אתם לא רוצים ולא מסוגלים !!!
    מי שרוצה להפיק לקחים אוסף מידע בעצמו .
    מי שבא עם טענות כמו מפקד מרחב ירקון אינו אלא קשקשן שרוצה להסיט את הדיון מהעיקר .
    ואין כאן קטרוג או סינגור על מה שקרה אתמול..........

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אני צריך לתבוע אתכם

    נחום, 26/04/07 23:25

    בגלל כמה סטודנטיות בעלות אידיאולוגיה קיצונית (חשבו שלא יגעו בנשים כי הן קדושות) איחרתי להצגה שהן חסמו את הכביש.
    באיזה רשות אתם/ן חוסמים כביש באמצע ת''א?
    מקומכם במעצר ולא בכלי התקשורת.

    הגב לתגובה זו

    • תנועה זורמת = ערך עליון בישראל 2007 (ל''ת)

      הנה ההוכחה, 27/04/07 00:31

      הגב לתגובה זו

    • הזכות להפגין

      הייתי שם, 27/04/07 12:33

      גן הזכות להפגין היא ערך עליון במדינת ישראל 2007 אדוני שאולי סבל קצת בת''א אבל זה למען העתיד שלנו ושל הילדים שלך או של הילדים של הילדים שלך זה לא רק הפגנה למה יקרה שנה הבאה זו הפגנה לגבי מה יקרה לעתיד ההשכלה הגבוהה אבל אולי אתה לא רכשת אחת ואולי גם הילדים שלך לא יוכלו לרכוש אחת אבל אלו שכן רוצים לרכוש חייבים לעמוד על זכותם

      הגב לתגובה זו

    • לזה שאיחר להצגה

      אורן, 27/04/07 17:38

      סתום כבר תפה שלך יאדיוט אף אחד לא מעניין אותו שאיחרת להצגה המפגרת שלך

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    עדיף להרביץ לסטודנט שמאלני ולפרוק עצבים

    נראה אותכם אונס, 26/04/07 23:18

    במקום לאנוס נערות בעמונה
    הא?

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כולם לבוא לתל אביב ב 1.5

    יותם, 26/04/07 23:13

    כולם כולם כולם !!
    להציף את העיר. אנחנו רוצים שינוי. בבקשה אנחנו צריכים את התמיכה של כולם.

    נתראה ב 1.5. ואני מקווה שהפעם ההפגנה תהיה הרבה יותר אלימה והרבה עותר סוערת.

    הגב לתגובה זו

    • צריך לעצור אותך מעצר מנהלי

      עודד, 27/04/07 00:24

      אתה מסית לשיבוש הסדר הציבורי בת''א.
      אתה מתנגד לשלטון הדמוקרטי, להזכירך, העם בחר אולמרט וזה מה שיש גם אם זה לא נוח לך, זה השילטון !

      הגב לתגובה זו

      • Olmert had less then 20% of the votes (ל''ת)

        you little, 27/04/07 04:31

        הגב לתגובה זו

      • נראה לי

        עממית, 27/04/07 04:51

        ..שהעם מתחרט. מעניין מי אתה שהממשלה לא דפקה אותך מספיק עדיין בשביל לא תוכל לשאת את זה יותר.. אבל אל דאגה בטוח יגיעו גם אליך בקרוב. אתה בטח גם תשב בשקט ותקבל את זה ולא תטרח לנסות למחות, כי אתה כנראה לא מאמין בחופש הביטוי והזכות להתנגד. חכה, בקרוב תהיה פה בדיוק סוג המדינה שמתאימה לך - דיקטטורת עולם שלישי עם פער מעמדות עצום ואפס תרבות.

        זה השלטון? את זה אמרת גם לניצולי השואה?
        שר אוצר שמועל בכספים שמיועדים להנצחת השואה, ממשלה שגונבת כסף מהניצולים, נשיאים ושרים שאונסים ומטרידים מינית, ובל נשכח את הצנועים שרק משקרים ומזייפים תארים בשביל התפקיד. אה רגע, הם גם מקמבנים את החברים שלהם, ורגע, לא היה לנו איזה אחד שבגד בבטחון המדינה וברח למדינת אויב...???

        ז ה השלטון. העיקר שלא נגיד על זה כלום, כי זה שלטון ''דמוקרטי''. כל כך הרבה עבריינים כבדים יושבים בממשלה עצמה, איך זה שהם לא מקבלים מכות מיס''מניקים?

        הגב לתגובה זו

    • צודק אין ברירה

      אלמוני, 27/04/07 00:34

      אין ברירה אני נגד אלימות לגמרי אבל השלטון שלנו מושחת וחושב רק על עצמו ולכן הדרך היחידה לשנות היא כוח!!!!!!! לשרוף להרוס ולזעזע את האיזור רק כך
      הדיג הזמן להפגין. פשוט לצאת ולהפגין רק ככה ובהפגנות אלימות!!!!!!!

      הגב לתגובה זו