• 90.

    וההסכם להוריד את שכר הלימוד ב %50 לא בוטל? אתם לא תפסידו סמסטר !!! (ל''ת)

    דוד, 27/04/07 07:13

  • 89.

    המסר החינוכי של הגב' תמיר

    ברכה, 26/04/07 22:24

    שרת החינוך של עם ישראל,
    איפה היית כשהיכו, דרסו, עצרו וכלאו הנערים הרכים הכתומים?
    איפה היתה החמלה שלך?
    הכל פוליטיקה. איזו עליבות!!








  • 88.

    איפה היית בגוש קטיף?במעצרים בגוש דן

    דנה, 26/04/07 18:56

    ילשות וילדים נעצרו בגוש דן בגלל מחשבות, לעתים בגלל הפנות. הם הוכו, נדרסו ויולי תמיר לא טרחה להגיד משהו נגד. כי אם זה נוער דתי- מצווה לרמוס, לדרוס, להכות, הכל כמו בסיסמא: דרוס כל דוס.

  • 87.

    אפה הייתם בעמונה? (ל''ת)

    ורדית, 26/04/07 17:49

  • 86.

    המשטרה פעלה ברגישות אך בנחישות........

    נתן2000, 26/04/07 17:33

    ... בדיוק כמו בעת ההתנתקות. אז מה את פתאום מתלוננת עכשיו ???? האם רק בגלל שאז המפגינים היו ממחנה היריב שלך היה מותר להרביץ להם ???? מדוע אז לא קפצת ??? ואם לא קפצת אז מדוע את קופצת עכשיו ????

    איזו אישה קטנה את !!!!!!!!




  • 85.

    יולי תמיר מתחסדת מבחילה מעוררת חלחלה (ל''ת)

    תגובה, 26/04/07 17:26

  • 84.

    התפקיד של המשטרה זה להפעיל כח. מה אתם רוצים שהשוטרים ינשפו על הסטוד

    ארנון, 26/04/07 17:17

    שהשוטרים ינשפו על הסטודנטים?

  • 83.

    מחאת הסטודנטים על המלחמה?

    מייק, 26/04/07 17:16

    יפה לראות שהייתם שקטים כמו דגים שהמילואמיניקים ניסו לעורר פה איזו מחאה. אז ישבתם ודאגתם לתחת שלכם ועכשיו אתם עושים בדיוק אותו דבר.
    בכיינים אינטרסנטים נמאסתם.

    • אדיוט - זה אותם אנשים

      יעל, 26/04/07 20:45

      הסטודנטים האלה הם אותם מילואימניקים,
      וזה שיש עוד עוולות במדינה לא הופך את המאבק הזה למאבק לא צודק.

    • ''המילואימניקים''

      סטודנט, 26/04/07 21:02

      יש לך מושג בכלל כמה מאותם מילואימניקים שהובילו את המאבק הם גם סטודנטים?

      אתה יודע איזה חלק משמעותי ממי שלחם בקיץ בצפון הוא גם סטודנט?

      או שאתה טוקבקיסט בשכר, או שעברת שטיפת מוח בלא מודע וכעת אתה מתהלם באמצעות רעיונות שאפילו לא שלך.

  • 82.

    אז על מה המחאה בדיוק?

    מיכאל, 26/04/07 17:14

    על מה הסטודנטים מוחים בכלל? שכר הלימוד נמוך מאוד בארץ. לכו תבדקו את אנגליה וארה''ב. סטודנטים בכיינים - רוצים רמה אקדמית גבוהה במחיר ריצפה. יופי.... אתם סטודנטים לא? אז אולי תשתמשו בראש ותבינו שהמחאה שלכם טיפשית. לכו ללמוד במקום לבזבז למשטרה זמן.

    • ארה''ב זו לא המדינה שאנחנו רוצים להיות

      סטודנטית, 26/04/07 20:50

      גם המשכורות שם הרבה יותר גבוהות,
      וחוץ מזה ארה''ב זה בדיוק הדוגמה למדינה שבה רק העשירים מקבלים חינוך טוב- זה המודל שלנו? עוד מעט גם נשלח רק את השכבות החלשות להלחם בצבא שלנו ולסכן את החיים שלהם תמורת כסף, ואז נהיה כמו בארה''ב הגדולה
      סע לארה''ב וברגע שתהיה לך איזושהי בעיה תמצא את עצמך ברחוב

      • לסטודנטית הישראלית

        נח, 26/04/07 21:51

        גילית את אמריקה, מצב זה קיים מאז ומתמיד.תדעי לך הישראלים לקחו המון מהאמריקאים לצערינו רק את השלילי,אם לפחות היו לוקחים גם את החיובי!

    • די כבר לססמאות ריקות

      מיכאלה, 26/04/07 21:04

      זה הרבה יותר מורכב מסטודנטים בכיינים וזה לא מסתכם ב''לא רוצים לשלם''.

  • 81.

    המשטרה תפקדה ברגישות ובנחישות.

    הייתי שם, 26/04/07 17:14

    היס''מ עשה מלאכתו נאמנה והגן בגופו על מדינת ישראל תושבי תל אביב אזרחים עוברים ושבים ותירים. הייתי ברחבת המוזיאון ובהמשך באבן גבירוך ועד הנסיון הכושל לירידה באיילון. המשטרה נהגה באיפוק בנחישות וברגישות ולמעט סטודנטית אחת שזבה דם מאלה שפגעה בראשה לא ארעו אירועים חריגים. הפעם לא היו גולגלות מרוסקות ולא שלחו סוסים בפורעי החוק. אני קורא לכל מי שישראל יקרה לו להוקיע את הפורעים ולהלל את שומרי ומגיני החוק והנהל התקין. יישר כח משטרת ישראל שאו ראשיכם אל על.

    • איך אתה מעז לקחת סטודנטים...ולהפוך אותם לאויבי העם

      אתה מופרע, 26/04/07 17:26

      הסטודנטים האלה פועלים למען הילדים שלך זו זכותם האלמנטרית למחות להביע דעה.

      • כל אחד חושב שהוא פועל למען מטרה צודקת

        אתה לא מופרע, 26/04/07 17:35

        האם אנשי הימין שמטפסים בדרך לא דרך לחורבות חומש לא ''פועלים למען הילדים שלך''?
        האם האנרכיסטים שמתעמתים כל שבוע באלימות עם חיילי צה''ל לא ''פועלים למען הילדים שלך''?

  • 80.

    תמיר שתקה אז

    ארז, 26/04/07 17:00

    הכינו את המשטרה שתהייה אכזרית במיוחד לקראת פינוי גוש קטיף. השמאל התמוגג מנחת כשראה איך המתנחלים חוטפים מכות.

    המשטרה אותה משטרה. עכשיו כשהם פועלים בברוטליות נגד סטודנטים (שחלקן נמנה על השמאל...) אז תמיר פותחת את הפה ומתלוננת...

    גידלנו מפלצת ואסור לבוא בטענות אל המפלצת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • צודק צודק צודק והפועל אלופה לה לה לה (ל''ת)

      צודק צודק צוד', 26/04/07 17:28

  • 79.

    יולי תמיר היא שמאלנית טיפוסית

    הפרשן, 26/04/07 16:59

    כמו כל שמאלני טיפוסי, גם אצל יולי תמיר, הצדק הוא סלקטיבי.

    לא שמענו אותה או את יוסי שריד קוראים לחקור את המשטרה על אלימותה הפרועה בעת הפגנות נגד ההתנתקות או בעת פינוי עמונה.

    כמו תמיד, בשביל יולי תמיר ואנשים כמוה, מי שלא שייך למחנה שלהם הוא אזרח סוג ב. בשבילה אזרחים כאלה הם תמיד ביריונים, פורעי חוק ואספסוף. הם לדעתה, אף פעם אינם זכאים להגנה מפני בריונות המשטרה.


  • 78.

    מנהיגת תבוסה עכשיו תביא רק (ל''ת)

    תבוסה נוספת, 26/04/07 16:58

  • 77.

    ממשלת הפושעים קיימת רק בזכות אלי ישי ליברמן והסנילים (ל''ת)

    ואתם תשתקו, 26/04/07 16:57

  • 76.

    למה?? אולי כי המשטרה בארץ בדיחה..

    אני, 26/04/07 16:53

    לי אישית פרצו תאוטו בשנה האחרונה 4 פעמים, מכיר אינספור אנשים שפרצו להם הביתה רוקנו הכל והכל גם בשנתיים האחרונות, ומה משטרה עושה? מחפשת ילדים שמעשנים סמים כדי לקחת לעצמם, מפוצצת סטודנטים ושאר בני נוער בכל הזדמנות אפשרית כי זה בכיף שלהם.. אה ומדי פעם עוצרת איזה ערבי או שתיים
    אין דבר יותר מגעיל בארץ מלהיות שוטר!!!!!!!!!!!! אין לכם כבוד ואף פעם לא יהיה!!!

  • 75.

    הוא יישרוד עם ילדיו בחו'ל והעמלות ששדד מדינת ישראל לא תשרוד

    מתי תתעוררו, 26/04/07 16:53

    הערכת המצב בסביבתו של ראש הממשלה היא שדו''ח וינוגרד לא יהיה נעים, אבל אולמרט ישרוד אותו. אולי זו תהיה עוד צלקת גדולה, שתתוסף לכל מה שכבר נאמר, נכתב ושודר נגדו. אז הוא יספוג יום שידורים מיוחד, ומקהלת פרשנים ופוליטיקאים שידברו נגדו, אבל למחרת יהיה יום חדש. מקורביו אומרים שאם ועדת וינוגרד לא תקבע מפורשות שאינו ראוי לתפקידו, אולמרט לא יתפטר. בינתיים הוא מפגין ביטחון עצמי. אנשים שראו אותו אתמול בערב הוקרה לפדרציה היהודית של ניו יורק, תיארו את ראש הממשלה במיטבו, שופע עליצות וצחוקים.

    האופטימיות של אולמרט ומקורביו נשענת על הערכת המצב הפוליטי. שלוש מסיעות הקואליציה, שבהן 47 ח''כים - קדימה, ישראל ביתנו והגמלאים - צפויות להימחק בבחירות הבאות. מפלגת העבודה עם 19 הח''כים שלה אמנם לא תיעלם, אבל אם הבחירות יתקיימו מחר, הליכוד בראשות בנימין נתניהו יביס אותה בנוק-אאוט. לפי החשבון הזה, יש רוב מוצק בכנסת נגד בחירות.

    האתגר של אולמרט, אם כך, הוא לשמור את הקואליציה לצדו. לנשוך את השפתיים עוד חודש עד לפריימריס בעבודה, ולקוות שאהוד ברק ינצח ויבוא לחזק את הממשלה כשר הביטחון. האיום העיקרי על אולמרט הוא לחץ ציבורי, שירתיע את ברק מכניסה לממשלה ויביא לקריסתה. זו הסיבה לחיזוריו של אולמרט אחרי הסופר עמוס עוז ובכירי השמאל. הוא רוצה שהם יעניקו תעודת כשרות להרכב החדש של ממשלתו. משהו בנוסח, ''גם אם נעשו טעויות במלחמה, אהוד אולמרט ואהוד ברק הם הצוות היחיד שיכול לקדם את השלום. אם נפיל אותם, נקבל את נתניהו''.

    האם התרגיל הזה יצליח? תלוי בעוצמת גלי הניפוץ שיחולל דו''ח וינוגרד. בחודשים האחרונים נבנה מתח בלתי נסבל בין הזעם הציבורי על ראש הממשלה לאינטרסים של המערכת הפוליטית בשמירת הכיסאות. אבל הציבור אינו מנהל את המדינה, אלא הפוליטיקאים.

    אולמרט נותר בלי חברים: איש מעמיתיו אינו מדבר לטובתו, ואפילו שמעון פרס, שתיאר אותו כראש ממשלה מצוין, השתתק אחרי שפורסמה עדותו המביכה (''אני לא הייתי נכנס למלחמה הזאת'') בוועדת וינוגרד. אולמרט גם לא מתאמץ להשפיע על דעת הקהל: ראיונות יום העצמאות שהעניק לגל''צ ולקול ישראל, התאפיינו בהתחמקות משאלות ובהתנצחות עם המראיינים. הטענה המרכזית שלו, שעליה יחזור בוודאי לאחר פרסום הדו''ח, היתה שכל שרי הממשלה וכמעט כל חברי הכנסת תמכו בהתלהבות ביציאה למלחמה. קשה להאמין, שהם יתייצבו פה אחד להגנתו ביום שני הקרוב.

    • כל הכבוד - ניתוח מעולה של המצב (ל''ת)

      ארז, 26/04/07 17:30

  • 74.

    יולי תמיר לכי לעזאזל, את השרה הכי גרועה בהסטוריה

    דוד, 26/04/07 16:49

    ולמפקד המשטרה אתה שקרן שלא להאמין אף סטודנט לא היה אלים רק היס''מ

  • 73.

    עניי עירך קודמים

    שי, 26/04/07 16:42

    לפני שהיא מאשימה גורמים אחרים שתטפל בעינייני משרדה.

  • 72.

    זה לא מכות זה בכאילו (ל''ת)

    יענקל, 26/04/07 16:39

  • 71.

    תתחפשו לפלסטינים אזרחי ישראל לא ייגעו בכם (ל''ת)

    תביאו דגל, 26/04/07 16:36

    • ל-71 אתה מוכן לנסות ולהביא את ילדיך?

      דני ב., 26/04/07 21:30

      ומה קרה בשנת 2,000 שירו למפגינים בגב?
      אתה חושב שלא זוכרים את הרצח של המפגינים?

  • 70.

    מי שמפקיר את ילדיו בידי תמיר מתבוסה עכשיו (ל''ת)

    הוא פושע, 26/04/07 16:25

  • 69.

    הממשלה צריכה להתפטר

    יסמין, 26/04/07 16:25

    אין ספק הממשלה הביתה,
    אין חינוך אין תרבות
    מה שיש לה בראש:
    איך לגנוב ולא משנה ממי.
    ממשלה מגעילה. תמסרו את המפתחות לבא אחריכם.

  • 68.

    ע''פ תגובת הימין על דברי השרה,אני מבין ששם מצדיקים אלימות משטרתית!

    @@@@, 26/04/07 16:16

    אולי כדאי לזכור זאות היטב כשנבוא לפנות התנחלויות.

    • כרגיל , את תזכרי את מה שלא קרה , ואנחנו נזכור ונבוא חשבון.... (ל''ת)

      גושקה טיף, 26/04/07 16:45

    • ''מבין''? לא מתחיל אפילו להבין !!

      אורן שניידר, 26/04/07 17:45

      תגובת הימין הינה כי מי שעמד נפעם ונרגש מול ''הנחישות והרגישות'' שגילתה המשטרה בגירוש משפחות מביתם באוגוסט 2005 שלא יתפלא שאותו תת ניצב ידפוק לו ת' צורה אם הוא יירד לחסום את איילון.
      תגובת הימין הינה כי מי ששתק באדישות כאשר הראו בטלויזיה שוטר עומד ומכה באלה את ראשיהם של עשרות בני נוער שיושבים ושרים (ובודאי אינם מתעמתים עם המשטרה לפני המכות או אחריהן) אינו צריך להתפלא שסטודנטים יחטפו מכות אם הם מתעמתים עם המשטרה וחוסמים כבישים.
      תגובת הימין הינה כי שרת החינוך אינה יכולה לתבוע ועדת חקירה על מכות שקיבלו כמה סטודנטים מפרי חוק אם היא לא פעלה באופן דומה ובנחישות ראויה כאשר שוטרים אשכרה שברו גפיים, דפקו ראשים באבנים, דרסו אנשים תחת פרסות סוסים וביצעו מעשים ברוטליים בעת ארועי עמונה.
      ואין כאן שום הצדקה לאלימות המשטרה.

  • 67.

    אמירה לא מכובדת של שרת חינוך....(משהו מזויף בדבריה)................ (ל''ת)

    ישראל.........., 26/04/07 16:13

  • 66.

    לכל אזרח ישראלי שבאמת אכפת מהעתיד של המדינה בואו נאחד כוחות

    סטודנט, 26/04/07 16:09

    למען הסטודנטים, למען ניצולי השואה, למען השכבות החלשות, למען צדק חברתי , לחוסר בורות וגזענות, על קפאון מדיני, קפאון חינוכי , נגד סרסורי כוח אדם. כל האזרחים ללא הבדל דת, גזע ומין. כל זה גלגל אחד גדול שמאות אלפים צריכים לצאת לרחובות ! ולהפגין ולתת תקווה לילדיכם לכל מי שבאמת אכפת יעשה את זה מי שלא יעשה את זה הוא מבחינתי שותף לטירוף וירידתה של ישראל לטמיון כזה. בואו נצטרף למאבק הסטודנטים כי הכל בסופו של דבר קשור אחד בשני! לא לתת לאוליגרכיה יד במדינה

  • 65.

    רבותיי נהיינו רוסיה של פוטין, הדיקטטורה חוגגת

    לחמי, 26/04/07 16:00

    אלימות משטרתית בישראל
    דיקטטורה נוסח פוטין
    ראש ממשלה שאינו מתכוון לוותר על כסאו ומעמדו עד שיספיק לרוקן את כל הקופה הציבורית למקורביו.

    • זאת דיקטטורה נוסח השמאל.

      פיני, 26/04/07 19:05

      דיקטטורה שמאלנית.
      אין פה סולידריות ואין פחד ממלחמת אחים.
      השמאל מקצין ומקצין וכל בגידה נהפכת למיינסטרים ולא נחשבת בשמאל ובתקשורת כבגידה ומשהו רע.

  • 64.

    גבי' תמיר: כמה פרצופים את עוד מסתירה מהציבור? צבועה מזוייפת. (ל''ת)

    דניאל, 26/04/07 15:57

  • 63.

    כאילו שלא את נתת את ההוראה. מי שתמכה בפלצות עמונה - שלא תיתמם! (ל''ת)

    אפי, 26/04/07 15:55

  • 62.

    גב' תמיר, תתביישי לך, בעמונה פתחו ראשי ילדים ונוער ולא אמרת מילה. (ל''ת)

    שתתבייש לה, 26/04/07 15:54

  • 61.

    איזו צבועה! בעמונה פיצחו גולגלות במאות-ושתקה היפיופה. (ל''ת)

    רמבו, 26/04/07 15:35

    • כה צודק! (ל''ת)

      שונאים את המשטר, 26/04/07 15:57

    • צודק

      א, 26/04/07 15:59

      יש להעניש בחומרה את כל האספסוף המטורלל הזה שאיים ואף ביצע פגיע בשוטרים ע''י אבנים, מקלות, ביצורים ומי יודע מה.......

  • 60.

    הופעלה אלימות משטרתית כי:

    דניאל שטיין, 26/04/07 15:35

    יש במדינת ישראל משטר דיקטטורי מושחת בראשות אולמרט ואת חלק מאותו משטר דיקטטורי.

    • כאילו מה,כל דבר שקורה בארץ אולמרט אשם? (ל''ת)

      פייר אני, 26/04/07 16:10

      • אולמרט לקח את האחראיות אבל (כרגיל) אין לזה משמעות (ל''ת)

        זה לא אנחנו, 26/04/07 17:47

  • 59.

    הסטודנטים לא היו צריכים להתפרע

    אסתר, 26/04/07 15:34

    עם כל הכבוד לסטודנטים ואני בעדם הם יכלו להפגין בלי לחסום כבישים ולהפריע לאזרחים כי זו אלימות וזה לא צריך לקרות כי על אלימות תמיד משיבים באלימות הם היו צריכים לחשוב על זה.

  • 58.

    סטודנטים יקרים, עד מתי תגררו אחרי גחמות של פוליטיקאים צעירים ?

    אסף, 26/04/07 15:32

    קודם כל יש להתחיל ולומר שלחימה על עקרונות זה דבר מבורך. אבל, אני תוהה, האם כולכם מבינים באמת מהם העקרונות שעליהם אתם נלחמים ?

    לעצם העניין, שכר הלימוד בישראל הוא מן הנמוכים בעולם המערבי. בכל מקום מבינים, שלימודים הם השקעה גם ברמה האישית. העלאת שכר הלימוד באופן מתון, תוך יישום מנגנון שיאפשר גם למיעוטי יכולת להשקיע בעצמם אינה פסולה, ובהיבט הזה כדאי שתלמדו קצת מה מציעה תכנית שוחט.

    ובסופו של עניין, קצת מציאות: בעוד 3-4 שנים, כשה ''חברים'' שלכם מהאגודה או ההתאחדות (שונשיין ודומיו) יהיו עמוק בתוך הרשימה לכנסת של אחת המפלגות הגדולות (או כבר בכנסת), אז תבינו שהוליכו אתכם שולל. סמסטר אחד כבר כנראה איבדתם. לא נראה לכם שזו חוצפה מצד ארגוני הסטודנטים לגרום לכם לאבד את הסמסטר ? זה לא יעלה לכם כסף ? ודאי שכן, אבל מה אכפת להם, הם פוליטיקאים בדיוק כמו אלו שהם יוצאים נגדם !

    ותאמינו לי, אני מדבר מניסיון. גם כסטודנט לתואר ראשון ושני לשעבר, ששילם שכר לימוד ממיטב כספו, ובמידה מסויימת הלך שולל אחרי השביתה הגדולה של 98, וגם כמי את התנהלות הממשלה והפוליטיקאים הצעירים שלכם !

    • שטויות

      יותם, 26/04/07 16:02

      וועדת שוחט זה עוד וועדה ממשלתית בירוקרטית ומאוסה. הם יכתבו מסקנות יפות שלא ממש ייושמו.
      כמו מאות וועדות מאוסות לפניה שכתבו דברים יפים על מלחמה בעוני/קיטוב/אבטלה.
      בוא אני אספר לך מה יקרה. הוועדה תפרסם את המסקנות חסרות המשמעות שלה. מה שיקרה זה הפרטה של ההשכלה הגבוהה. סגירת חוגים ושכ''ל דיפרנציאלים לחוגים ''רווחיים'' כמו מנהל כלכלה הנדסה וכו. יהיה ''בדיקת נושאים לגופם והקלה לסטודנטים חלשים כלכלית'' כמו שהיום בודקים כלכלית ניצולי שואה שגוועים ברעב.
      ככה זה כבר 59 שנים. וועדות מפרסמות מסקנות שאמורות ''להיטיב'' עם שכבות חלשות ובינתיים אנחנו עוברים תהליך מואץ של אוליגרכיה והפרטה של כל דבר שעשוי להפיק רווח לאילי הון תאווי בצע ופוליטיקאים קומבינטורים.

      אבל הפעם אני לא מוותר להם !!

  • 57.

    פשוט שטויות

    עמי, 26/04/07 15:23

    אותה אלימות ננקטה בעמונה (והרבה יותר).
    אותה אלימות ננקטת כל שבת ע''י המשטרה ביציעי מגרשי הכדורגל (ויותר).
    מי שלא מביע מחאה שזה אצל השני, בסוף חוטף בעצמו.

  • 56.

    יולי תמיר פוליטיקאית תת רמה

    יותם, 26/04/07 15:11

    הלוואי היית יכולה להשתמש בתירוצים ''לא הבנתי את המצב'' ''אני לא בקיאה בעניינים'' אבל לצערך כולם יודעים שאת רחוקה מאוד מלהיות טיפשה.
    את יודעת בדיוק מה המסקנות של הוועדה יעשו להשכלה הגבוהה. זה יהיה עוד מוסד אוליגרכי של ילדי עשירים למטרות רווח של אילי הון.
    אבל את צריה לדבר כמו שאת מדברת בשביל פרץ והממשלה של אולמרט. כי את פוליטקאית.
    את מביישת את התארים האקדמאיים שאת מחזיקה בהם.

    • כל מילה מלמיליאן (ל''ת)

      ירון, 26/04/07 16:50

  • 55.

    הזכות ללמוד- היא זכות יסוד!! שווה את ההפגנה ואפילו את אלימות היס''מ (ל''ת)

    מספיק חשוב, 26/04/07 15:08

    • גם לחיות בביתי ושלא יגרשוני בשל היותי יהודיה, זו זכות בסיסית. (ל''ת)

      מגורשת מגוש קטי, 26/04/07 15:56

  • 54.

    יולי הצבועה. חשבתי שאת בעד לפנות בכח צירים חסומים

    יאיר, 26/04/07 15:08

    או שמא יש דין לשמאלנים ודין לימניים

  • 53.

    לא להפסיק את ההפגנות

    סטודנט זועם, 26/04/07 14:58

    מנסים להרדים אותנו הסטודנטים. מו''מ? כמו המו''מ לשחרור שבויים? כמו המו''מ לשלום? אסור לשבת ולדבר עם הממשלה המושחתת הזאת - רק להציב לה אולטימטומים!

  • 52.

    שחיתות האקדמיות

    חיפאי, 26/04/07 14:57

    הסטדנטים צודקים במאה אחוז, וצריך לעשות רעש גדול.
    לא יעלה על הדעת, שעל מנת ללמוד משפטים בעברית, צריך פסיכומטרי 700 כאשר מדובר בסבסוד בעלי יכולת של אחוז אחד על ידי כלל הציבור באמצעות מס, ואילו אלה הרגילים שמסבסדים, הולכים ללמוד במכללות ומשלמים כשלושים אלף ש''ח לשנה, כדי לרכוש השכלה, ואותם מרצים מהאוניברסיטאות מקבלים משכורות ענק מכאן ומכאן.
    זאת שחיתות ציבורית ועוול עצום.

  • 51.

    בוא דבר איתי פה! (ל''ת)

    עמיחי, 26/04/07 14:56

  • 50.

    יש פורעי חוק ויש פורעי חוק

    אזרח, 26/04/07 14:48

    לשרה יש יחס סלקטיבי לפורעי חוק.
    אם מדובר באנשי ימין חוסמי כביש הם הי בריונים. אבל עברינים מהם יכולה להשיג רווח , היא תצא להגנתם.
    תתבישי.

    • לכל מגיבי הימין המתוסכלים

      רונן, 26/04/07 14:58

      מי שכוונה נגדו אלימות משטרתית- מוזמן להגיש תלונה (והלוואי שימוצה הדין עם השוטר האלים). אנא הפסיקו לדחוף את עצמכם לכל חור. עניינכם לא דומה במאום לעניינם של הסטודנטים, אז שחררו אותנו מעשרות התגובות הצפויות, המשעממות והבלתי ענייניות שלכם.

      • נכון זה בכלל לא דומה

        מתנחל, 26/04/07 15:24

        הסטודנטים מפגינים רק על כסף ולא על דברים מהותיים יותר.

        • זה מעבר לכסף

          אביחי, 26/04/07 16:05

          חבל שאנשים לא מבינים זאת.
          במידה ושכר הלימוד יעלה עפ''י התיכנון של תמיר וועדת שוחט צעירים רבים לא יוכלו עוד ללמוד באוניברסיטה.
          יותר מכך, מחלקות שלמות יתרוקנו משום שהשיקול לבחירת מסלול לימוד יהיה כלכלי בלבד.
          כך למשל, לא יהיו יותר מורים כי השכר של מורה לא מאפשר להחזיר את ההלוואה שמימנה את הלימודים.

          חוץ מזה, הטיעון נגד הסטודנטים שהם לא מפגינים על בעיות חברתיות מתעלם מהמציאות.
          והיא, לסטודנטים אין את הזמן כדי להפגין.
          גם ההפגנה עכשיו היא על חשבון שמנם הפרטי של הסטודנטים.

          הפעילות של הסטודנטים בחו''ל נובעת אך ורק מהעובדה שהלימודים שם זולים מאד ובחלק מהמקומות הם בחינם.
          כאן הסטודנטים אינם יכולים לפעול משום שאת כל זמנם החופשי הם משקיעים בעבודה כדי לכלכ את עצמם.

          המאבק הזה צריך להיות חוצה גבולות פוליטים משום שהוא רלוונטי לכולם.
          הניסיון להפוך אותו למאבק של המתנחלים מול הסטודנטים השמאלנים טועה ומטעה.
          ראשית כי לפחות מחצים מהסטודנטיםהם ימנים ושנית משום שגם המתנחלים נפגעים מהעלאת שכר הלימוד.

          • אתה טועה ומטעה

            מתנחל, 26/04/07 17:33

            השכלה גבוהה היא מוצר שיש לו מחיר והוא עולה כסף.
            בדקת כמה עולה תואר בארה''ב ובמערב אירופה, (למעט צרפת)? יש לי חידוש בשבילך... הרבה יותר מבישראל, כמו כן גם אחוז האקדמאים בישראל לא נופל בכמות ממדינות אלה. גם אני הייתי סטודנט ועבדתי בשתי עבודות, כולל בשבתות וחגים כדי לממן את לימודי ולחיות ברמת חיים סבירה וכך עשו רבים מחברי לספסל הלימודים. גם היום השיקול בבחירת מסלול אקדמי היא כלכלית בלבד והסיבה לכך היא ערכית. פחות 1000 או 500 ש''ח בשכר הלימוד... לא זה מה שיגרום לאנשים ללכת ללמוד חינוך במקום משפטים ומנהל עסקים.
            המפגינים בתקופת ההתנתקות מחו על החרבת עשרות ישובים ושבירת מטה לחמם של משפחות רבות וזאת מבלי להיכנס לתוצאות הביטחוניות של אותה התנתקות. ההשוואה לא במקום בכלל!!!!

          • אתה חי בסרט

            אין לך זמן, 26/04/07 17:52

            הסטודנטים מפגינים על כסף ולא על שום דבר אחר.
            בניגוד לטענתך, הלומדים בחו''ל עולים הרבה מאד אלא שהשכר אחרי כן מביא לכך שכל אחד יכול ללמוד מקצוע מבוקש ע''ח הלואה ולהחזיר אותה לאט לאט כשהוא מתחיל להשתכר.
            מי שהול ללמוד מקצוע לא מבוקש אבל שהמדינה מאד זקוקה לו (נניח, מזרחנות, אילו היה מדובר על מדינת ישראל) מקבל מלגה מהמדינה, כלומר, סובסידיה.
            מה שכן, מי שהולך ללמוד מקצוע תחארוואט (ריקודים סיניים) או לא דרוש משלם הרבה ובצדק. אין סיבה שמשלם המיסים יממן לו את זה.

      • ''לא דומה'' אלא בדיוק אותו דבר, כששותקים על משטר שמשתמש באלימות משטרה

        ראובן אלון, 26/04/07 15:58

        כנגד ציבור אחד, אחר כך שאף אחד לא יתפלא שאותה שיטה, אותה אלימות משטרתית מופעלת על מיגזרים אחרים. אתם לא מבינים שזה כבר מעבר לפוליטיקה? חייבים להעיף את הדיקטטורים שמשתמשים במשטרה כדי לשמור על כסאם בניגוד לרצון הציבור הישראלי. לא משנה אם זה מופנה לנערות בעמונה או לסטודנטים בתל אביב. העובדה היא שזו מחלה ויש צורך דחוף לעצור אותה ולהחלים.

        • נכון מאד!!! (ל''ת)

          דנה, 26/04/07 18:57

      • כשפוגעים באנשי ימין אין טעם אפילו להתלונן.

        מדובר בעובדות, 26/04/07 16:42

        למה אין טעם להתלונן?
        כי למשל כשאנשי ימין פנו לבג''צ באופן דחוף וטענו שנמנעת מהם הזכות להפגין כי הם נעצרו עוד בקריית שמונה בדרכם לכפר מימון.
        בג''צ דן...
        ודן...
        עד שההפגנה בת היומיים הסתיימה, ואז...
        בג''צ החליט שהם ממש צודקים.
        או למשל, תת ניצב ניסו שחם שצולם והוקלט כשהוא מתדרך את פקודיו להפגין אלימות לשמה (ההוא עם ה''שיישרפו''). יש ראיות טובות מאלו? כנראה שלא.
        אז מה עשו לו? בלשונך, האם ''מוצה אתו הדין''?
        שום דבר. הוא בסך הכל התבקש להוריד פרופיל ולא להסתובב בין הרגליים במהלך ההתנתקות שמא יחזור על ההתנהגות שלו.
        אז בשביל מה להתלונן?

      • אתה סתם חצוף.

        אריק, 26/04/07 16:47

        הגיע הזמן שהסטודנטים יבינו שהעובדה שהם המשיכו בשלווה בשלהם בעת גירוש האזרחים האלימה מבתיהם, הלכו לים לשחק מטקות, נסעו לחו''ל, למדו למועד ב', אולי אפילו עשו אז בכיף מילואים, הוא זה שגורם היום למשטרת ישראל להפגין כלפיהם אלימות.
        אם הסטודנטים היו מפגינים אז את חוסר שביעות רצונם מההליך המזעזע של עקירת אנשים מהרכוש שלהם והפגיעה בזכויות הקניין שלהם אולי אז הם היו זכאים לבקש סימפטיה מהציבור בעת שנכים אותם בלב תל אביב.
        אין מקום יותר טוב מלהעלות את זה מאשר כתבה שכותרתה ועניינה האלימות המשטרתית.

  • 49.

    לא השתמשנו באלות גז או כדורי גומי

    שוטר, 26/04/07 14:41

    אבל באגרופים סטירות ובעיטות

  • 48.

    ביכן היו ''רחמיה'' של תמיר בעמונה היכן היו הסטודנטים!!!!!!!!? (ל''ת)

    אשר, 26/04/07 14:40

    • נימאסתם

      צבי, 26/04/07 15:44

      לא רוצים לשמוע מכם עם עמונה, דמיונה או כל מה שלא יהיה. מספיק להידבק לכל דבר שקורה כמו סמרטוט רטוב לאחוריים, אתם פשוט לא מעניינים את אף אחד.

      • ששששש. לא שאלו אותך , לדעתך. אל תתקשר. אנחנו נתקשר אליך. (ל''ת)

        שולינקה, 26/04/07 16:43

  • 47.

    שרת החינוך הגרועה בתולדות ישראל

    לכי הביתה, 26/04/07 14:37

    השרה התבלבלה
    רק למשרה שלה היא דאגה
    לא לסטודנטים או לתלמידים
    להם הרי יש הורים עשירים
    היא תמשיך להביט לשמיים
    לא תעשה דבר ותעצום עיניים

    ליל מנוחה, ששש לא להפריע
    המלך הוא עירום
    המלכה פשוט טיפשה

    • חובה לקרוא (ל''ת)

      פשוט גדול, 26/04/07 14:56

  • 46.

    תודה, יולי!

    די לכיבוש, 26/04/07 14:37

    יכול להיות שאת לא ממש יודעת להריץ עניינים, אבל אין ספק שיש לך את הכוונות הנכונות.

  • 45.

    אלימות מאורגנת של המשטרה

    רותם, 26/04/07 14:35

    התגובה הבלתי נסבלת והאנטי דמוקרטית של המשטרה למחאת הסטודנטים הינה חסרת תקדים. גם מול מפגינים אלימים ומסוכנים, כגון לאומנים ערבים וקיצונים חרדים, מעולם לא הופעל כוח שכזה.
    על רקע זה מתעוררת השאלה, אם התקבל הוראות בלתי חוקיות במשטרה לדכא באלימות את מאבק הסטודנטים? האם ראש הממשלה המושחת והשר דיכטרחסר המעצורים משתמשים במשטרה כדי להכות את הסטודנטים תוך רמיסת החוק והרס הדמוקרטיה? איפה הייתה יולי תמיר כשהוראות כאלה ניתנו למשטרה?

    • ''אלימות חסרת תקדים''? הנה כמה תקדימים

      את חיה פה?, 26/04/07 15:15

      בהתפרעות המשטרתית מול מפגיני ימין בצפון תל אביב תקעו שוטרים אצבעות בעיניהם ובנחיריהם של מפגינים.
      במשטרה רמת גן הוכו מפגינים לאחר שהובלו לשם באזיקים והרחק ממצלמות המשטרה.
      בכפר דרום צולם תת ניצב (!) ניסו שחם כשהוא אומר: ''חרא עליהם, שיישרפו, אל תעשה חשבון... ותפעיל אלות... ותיתן להם מכות בפלג גוף תחתון... ועצורים, עצורים רוני, עצורים ישברו את הכל ...מלא מעצרים כולל שימוש בכוח... אתה יודע שאני מומחה לחרדים האלה... לכן תשמע לניסו... תפורר את הסיפור הזה... אז אמרתי לך את הדברים האלה כדי לחסוך ממך האישורים..''
      ובעמונה? רק בעמונה לבדה הופגנה אלימות תקדימית שמעולם לא ראינו כמוה. היא לא הזיזה למפלגות השמאל שלנו שראו בכך התנהגות נאותה. מפלגת העבודה של יולי תמיר ''המזועזעת'' התנגדה אפילו שועדת חקירה ''פרווה'' של הכנסת תבדוק את האירועים הללו.
      האלימות ההיא, חביבתי, לא שלחה כמה מפגינים לצילום (פוטו אופ?) בבית חולים בחשד לזעזוע מוח אלא ילד אחד למחלקה נוירולגית עם שבר בגולגולת, ח''כ צולם מוכה עד זוב דם עם אלה בראש, אל''מ במילואים צולם שובר את רגלו ומאז הוא נזקק לקביים, ילדים צולמו יושבים על הארץ ומוכים עם הצד ''הלא נכון'' של האלה ללא שום הפגנת אלימות מצידם. אזרח אחר צולם נדרס ע''י סוס כשהוא בכלל מנסה לברוח מההפגנה.
      ואני לא מזכיר את הסרת התגים שנועדה למנוע את זיהוי השוטרים.
      ואני לא מזכיר שמי שהורה להסיר את התגים מועמד היום לתפקיד השני בחשיבותו במשטרת ישראל ''שלנו''.
      וכמובן אני לא מזכיר את האלימות כלפי ערבים, כלפי החרדים בירושלים שכנראה לא איכפת לך ב-א-מ-ת מהם.

      • ומפקד המרחב עצמו הרי השתתף בגירוש יהודי גוש קטיף

        ניר רוזן, 26/04/07 18:00

        חגי דותן לא נולד אתמול.
        אולי בגלל שהפגין ''נחישות ורגישות'' בצפון גוש קטיף התמנה לתפקיד בצפון תל אביב.
        חה חה חה.

  • 44.

    אם תמיר אומרת שנבין שמסקנות שוחט טובות אז שתודיע על הקפאתן ל 4 שנים

    jj, 26/04/07 14:32

    ותנסה לגרום לנו להבין\להשתכנע
    באותן מסקנות במשך אותן 4 שנים
    הרי היא בעצמה אומרת כי אלה עדיין לא הוגשו אז מאין לה הקביעה?

  • 43.

    המשטרה חבורה של שטופי מוח אלימים

    סטודנט, 26/04/07 14:32

    היה מפחיד לצפות בטירוף המשטרתי, לא ייאמן שהפרימטים האלו הם חלק מהמדינה שלנו. יש לחנך את השוטרים להבחין בין אלימות חסרת פורפורציה לשמירה על הסדר, כי ניכר שמקבלים שכר על אלימות. יש להגלות את השוטרים לשירות בסיני

  • 42.

    בוקר טוב צרת החינוך.

    סטודנט, 26/04/07 14:30

    במקום להתמקד בבעיות החינוך הבוערות היא פועלת כאילו היא עדיין פעילה ב''שלום עכשיו'' ומתקדת ומתקדת ביהודי חברון ומיפוי הקו-הירוק.

    חבל שאנחנו הסטודנטים מתעוררים עכשיו כשמדובר בבעיות מיידיות שנוגעות בעיקר אלינו, אלימות משטרתית היא לא דבר חדש.

  • 41.

    ''חרא עליהם, שיישרפו, הסטודנטים'' (ל''ת)

    תנ''צ ניסו שחם, 26/04/07 14:25

  • 40.

    נראה שתמיר בוחרת

    סטודנטית מיואשת, 26/04/07 14:19

    לשחק משחק כפול. מצד אחד היא התבטאה בשבוע שעבר שתארגן פגישה בין הסט' לרה''מ
    ( למרות שהסט' התחננו לפגישה עוד קודם).
    מיותר לציין שהיא לא עשתה כלום בנדון ( התוצ' מדברות בעד עצמן) ועכשיו היא מדברת על אלימות כלםי הסט' . למה בכלל הגיעה תמיר למצב בו הסט' צריכים לשבות כ''כ הרבה זמן.

  • 39.

    אי אפשר להתחמק מההשוואה המתבקשת עם הפגנות הימין

    מוטי שחר, 26/04/07 14:19

    ולהלן כמה ממצאים בולטים בהשוואה זו:
    ממצא 1) באירועים בהם נחסמו כבישים והוצתו צמיגים בידי מפגיני ימין, המשטרה עצרה מפגינים ורבים מהם הועמדו לדין. באירועי הסטודנטים המשטרה לא הותירה במעצר שום מפגין.
    ממצא 2) בכל עת שהמשטרה ניתקלה בהפגנה לא חוקית של מפגיני ימין נעשה שימוש באמצעים שימנעו מן המפגינים להגיע למקום ההפגנה כולל החרמת רשיונות נהיגה של נהגי אוטובוס. לעומת זאת בהפגנות של הסטודנטים המשטרה עצרה אוטובוסים לשם חיפוש ואחר כך התירה לאוטובוסים להמשיך בדרכם גם לאחר שנמצאו באוטובוסים צמיגים ודלק.
    ממצא 3) הפגנות הימין פוזרו באלות, בזרנוקי מים ובאלימות גם כלפי מפגינים אזוקים (!). ניתן להבין כי בהפגנה אמש לא השתמשו באלות, לא דחפו אצבעות לעיני מפגינים, לא הוכו מפגינים לאחר שהובאו לתחנת המשטרה, לא נעשה שימוש בזרנוקי מים וגם שום סטודנט לא טוען שרמסו אותו בפרסות סוסים.
    ממצא 4) בהפגנת הסטודנטים נראה ארון מתים (תמונה 4/4) ואיש לא טוען כי הכוונה היתה לאיים במוות על מישהו משום שהיתה לפניו מודעת אבל שהסבירה שמדובר בקבורת החינוך בישראל. זה נתפס כ''סתם'' עוד אלמנט בהפגנה. לעומת זאת, בהפגנת הימין המפורסמת בצומת רעננה נראה ארון מתים ועליו הכתובת: ''רבין ממית את הציונות''. זה לא עזר. גם כיום, למעלה מעשור אחרי כן, האירוע הזה נתפס משום מה כאיום ברצח על רבין ז''ל ו google מוצא כ 430 (!) מקומות בהם ניתן למצוא איזכורים לכך.

    • הפגנת הסטודנטים הייתה מופתית

      משה, 26/04/07 14:32

      הם לא היו אלימים או מסוכנים.
      אין להם כל מטרה לשתק את המדינה או לשנות בכוח הזרוע החלטות דמוקרטיות של הכנסת. הם לא קוראים בשום אופן להפרת חוק וכדומה. על כן ההבדל בהתייחסות, ויחד עם זאת הופעל כלפיהם כוח רב יותר (וודאי לא פחות) מזה שהופעל כלפי אנשי הימין.

      נ.ב. אינני מצדיק כל שימוש בכוח לא סביר כלפי מפגיני הימין באותה תקופה, אך ההשוואה לא במקומה.

      • ''מופתית''? לחסום את איילון? לשרוף צמיגים?

        אוי אוי אוי, 26/04/07 16:54

        איך אפשר לקרוא להפגנה בה חוסמים כבישים הפגנה מופתית?
        האם חריגה מרשיון הפגנה אינה ''הפרת חוק''?
        הם רצו לרדת לאיילון ומישהו חושב ש''אין להם כל מטרה לשתק את המדינה''?
        זה לא נסיון ''לשנות בכוח הזרוע החלטות דמוקרטיות''?

    • המסקנה שלי: מי ששמח שנכנסים במתנחלים מקבל היום את זה בת''א

      איציק דרורי, 26/04/07 14:35

      כל הצפונבונים ושמאלני אוניברסיטת ת''א שאולי אפילו היו מאושרים לראות איך מכסחים ללא רחמנות אנשי ימין שדבקים בבית שלהם בו הם גרים עשרות שנים מוצאים היום את עצמם חוטפים מכות בהפגנה ''שלהם''.
      שלא יצפו לטיפת סולידריות.

      • מר דרורי היקר

        סטודנט, 26/04/07 14:58

        רק לידיעתך הרוב הגדול של הסטודנטים ששובת והשתתף בהפגנה הוא דווקא לא ''הצפונבוני והשמאלני'' בהכרח מאחר ואלו ששובתים הם אלו שהכי יתקשו להמשיך לימודיהם במקרה ושכ''ל יעלה. דווקא הקולות הצפונבונים כהגדרתך, הם אלו שתומכים בביטול השביתה כי גם ככה אבא'לה משלם על הכל והם רוצים לסיים את התואר כמה שיותר מהר.
        סתם בשביל הידע הכללי...

      • להתאחד ולהפגין יחד נגד הרעה החולה שנקראת ממשלת אולמרט (ל''ת)

        עמוס, 26/04/07 16:01

    • ויש לזה סיבה

      שגיא, 26/04/07 14:42

      הסטודנטים - כמו הרבה מגזרים לאחרונה, מוחים על החלטת ממשלה ומפגינים.
      המתחלים מראש לא מחו על החלטת הפינוי (שהיתה לדעתי גרועה), אלא כפרו בשלטון, ביסודותיו, בדמוקרטיה, ביכולת של ממשלה לקבל החלטות, בלגיטימיות של הרוב המצביע בכנסת, ביכולת העקרונית בכלל לפנות שטחים וכו' וכו'. לגיטימי ששלטון יגן על עצמו מפני מחרבי בית כאלה.

      • השלטון עצמו כפר בדמוקרטיה.

        העם היה נגד, 26/04/07 14:54

        אריק שרון, כדי להציל את התחת שלו, יזם את תוכנית הגירוש המופלאה הזאת שנגד כל היגיון אפשרי, ידוע שהתוכנית תביא אסון ותהיה כישלון.

        • זה בדיוק מה שאני מוכיח

          שגיא, 26/04/07 15:44

          ''העם'' זה הכנסת.
          אם הכנסת הצביעה בעד, ''העם'' לא יכול להיות נגד. עצם זה שאתה לא מבין את זה זו ההוכחה שאתה כופר בדמוקרטיה שלנו .
          ומי זה ''העם'' עבורך בכלל ?
          אתה מבין - למה הכנסת היתה חייבת להגן על עצמה ?

      • נשמה, הכל עניין של זוית ראיה והסיבה לא משנה

        אתה באמת צריך, 26/04/07 15:42

        בוא תראה איך באות לך דמעות לעיניים.
        בוא נתמקד בנושא קטן, ''רשיון הפגנה''.
        כשסטודנטים מפגינים ללא רשיון וחוסמים כביש זו מחאה חוקית? כנראה שלא, כי אחרת בשביל מה צריך רשיון? מדוע אנשי ימין נעצרו עד תום ההליכים על הפגנה ללא רשיון? מדוע שפטו אותם בסיכון חיי העוברים בדרכים? כנראה מדובר על משהו חמור מאד...
        אז בוא ונסכים כי הסטונדטים הפרו את החוק.
        אז מה זה אומר?
        אפשר לומר שבנקודה הפיצפונת הזו (ממש דוגמית ואפילו לא הזכרתי הבערת צמיגים, הדרישה לזכות ווטו על חברי וראשות הועדה לשכ''ל) הסטודנטים הבהירו שבתכל'ס הם כופרים בזכותה של הכנסת לחוקק חוק שדורש מהם להפגין בכפוף לתנאים מסויימים הכתובים ברשיון. הם לא רואים לעצמם חובה לעמוד בתנאים ''מוזרים'' כאלה.
        במילים שלך:
        זו לא פגיעה ''ביסודות הדמוקרטיה''?
        זו לא פגיעה ''בלגיטימיות של הרוב המצביע בכנסת''?
        זו לא פגיעה ביכולת העקרונית של המדינה לקבוע שכר לימוד בהתאם ליכולתה לסבסד את המוסדות להשכלה גבוהה?
        זה לא לגיטימי ששלטון יגן על עצמו מפני מחריבי הדמוקרטיה הללו?

  • 38.

    תמיר: את בושה עטופה בהתייפיפות פילוסופית

    רועי, 26/04/07 14:17

    לא נשכח את הדמגוגיה הזולה וההתבצרות מאחוריה. איפה האג'נדה החברתית שלך ושל פרץ??? חכי לבחירות ותצפי מהצד בקרנך דעכת.

  • 37.

    מה הבעיה - הם חסמו כבישים ? (ל''ת)

    ע, 26/04/07 14:10

  • 36.

    האלימות אתמול חגגה!@!

    גיא- סטודנט, 26/04/07 14:10

    הלכנו להפגין אני וחברי בת''א. השוטרים לא ידעו בכלל מה הכיוון שלנו ומה אנו רוצים.. הם עוד הטוו לנו דרך. ושאלו כל מיני מפגינים לאן אנו רוצים ללכת .. הם הביאו סוסים והכו עם השוט וע''י רגלי הסוס דרכו על אנשים! עצרנו באילון לנוח ואני ועוד בחור , 2 יסמ''ניקים רצו בכיוון, פתאום אחד עצר נתן סטירה מצלצלת לבחור שלידי, אמר לו רוץ והלך!!
    בחורה אחרת שמעדה במדרכה ליד עזריאלי, בעטו בה 3 שוטרים לתוך אוטו!! ופיצצו לה את הפרצוף! , אחד אחר הועף על קיר ונחבל כולו בגבו!! אחכ שעלינו מאילון לעזריאלי סגרו אותנו בפינה ומי שרק רצה לצאת קיבל בעיטה וסטירות רק על המחשבה ללכת הביתה!!
    היתה אלימות כמו שלא ראיתי מעולם . לא היה הבדלה בין נשים לגברים כולם חטפו על לא כלום!!!
    בזיון של משטרה היו! ובזיון ש ל משטרה נשארתם!! שום תוכנית טלוויזיה, לא תעלה את המורל בעם בענין היחס והרגשות כלפיכם! אכפת לכם רק לעשות לביתכם ותו לא !!!

    • אז תתלוננו ולכו להעיד

      טלי, 26/04/07 14:26

      לא חוכמה לכתוב את זה בתגובות , אלא מול מח''ש ומול השוטרים השקרנים

    • אלימות משטרתית היא לא דבר חדש.

      אורן סטודנט, 26/04/07 14:40

      הפגנות ההתנתקות נגמרו יותר גרוע.
      רק שאז המשטרה קיבלה את הגיבוי המתאים מהתקשורת, אז התקשורת טענה... ''איך אתם חוסמים כבישים''? ''מה אם הזקנה שבאמבולנס''?
      תשובת המפגינים היתה באיפוק ובנימוסים וכל אמבולנס עבר בסוף ללא בעיה אבל העיקר שכולם ידעו שהמפגינים הכתומים הם אויבי העם.

      עכשיו הפשיזם חדר טיפה למעטפת הסגורה של המיינסטרים, אולי עכשיו כשזה נוגע אישית לסטודנטים הם ייתעוררו להפיל את הסמרטוטים שהכניסו מדינה שלמה לקומה.

      דרך אגב אני תומך באופן מלא במאבק, ולדעתי חסימת כבישים היא הדרך היחידה להזיז דברים (תשאל את הנכים).

  • 35.

    תמיר תשאלי גם למה מופעל מכבש פוסט ציוני בקרנות הקולנוע (ל''ת)

    צבועה, 26/04/07 14:09

  • 34.

    הצביעות חוגגת

    ישראל, 26/04/07 14:08

    מתנחלים שחסמו כבישים למספר דקות נשלחו למספר חודשים לכלא , שברו לילדות בנות 14 את הצורה ופיה של שרת החינוך לא השמיע מנגינת מארש, פה אלו סטודנטים מותר להם הכל.

  • 33.

    תזכירי לנו מה אמרת על אירועי עמונה, או אולי כבר שכחת. (ל''ת)

    איציק, 26/04/07 14:05

  • 32.

    הבומרנג פוגע בשמאלנים! שתשתוק גברת תמיר כי גם מול עמונה שתקה! (ל''ת)

    גורשתי מביתי!, 26/04/07 14:05

    • הבומרנג עושה סיבובים ארוכים לאחרונה.

      תמר, 26/04/07 16:08

      אלימות משטרתית יש בהפגנות השמאל מזה זמן רב. ולמעשה לראשונה זרקו את ה''בומרנג'' אותו ועדיין זורקים על הערבים בין אם הם פלשתינאים או אזרחי ישראל. ההפגנה היחידה בינתיים שבה שוטרים הרגו שלוש עשרה מפגינים הייתה הפגנה של ערבים וההפגנה היחידה בה נורה יהודי בנשק חם הייתה הפגנת שמאל. הספין למתנגדי ההתנתקות היה מצער, אבל הוא בה אחרי שנים שהם הצדיקו ועודדו אלימות כלפי מי שהם לא אהבו. אתמול האלימות דווקא לא הופנתה כלפי שמאלנים אלא כלפי סטודנטים ימנים כשמאלנים דתיים וחילונים.
      אכן חבל שכל אחד מתקומם רק כשהאלימות מופנית כלפיו.

  • 31.

    במדינת ישראל מדכאים באלימות ערבים, מתנחלים ועכשיו סטודנטים

    אזרחית שפויה, 26/04/07 14:05

    מה חדש?
    על ערבים היה בסדר לירות בראש כדי להרוג בהפגנות?
    על מתנחלים היה בסדר לפוצץ ראשים עם אלות?
    האלימות והברבריות של כוחות המשטרה והיסמ חוזרת לעם שלנו כבומרנג וזה עצוב ומזעזע בעיני.

  • 30.

    שרת חינוך -של איזה ארץ ??

    ע. מיכאלי, 26/04/07 14:04

    גב. תמיר יולי !!
    עושה רושם שלנהל מערכת חינוך במדינה פשוט גדול עלייך. זה לא מספיק להתהדר בתואר פרופסור ובזה לסיים את חובתך !!
    אז אם לא מבינים בניהול עושים קולות של מומחה בנושאי משטרה וסדר ציבורי. גם בתחום הזה אין לך מושג ,לכן אנא תפסיקי לחוות דעה נבובה ולא מקצועית ! קצת חינוך !!!

  • 29.

    יישר כח לסטודנטים וכל הכבוד (ל''ת)

    tvrui, 26/04/07 14:03

  • 28.

    לשוטרי היס''מ הגברים רועדות הידים עד שהם לא מרביצים

    אייל, 26/04/07 14:03

    שוטרי היס''מ תמיד מחפשים להרביץ לא משנה אם זו הפגנה משחק כדורגל או בנמל ת''א רק מכות זה מה שמעניין אותם, נראה אותם בלי המדים ילדים מגודלים נמאסתם כבר עם האלימות שלכם

  • 27.

    החנופה הבזויה לסטודנטים לא תעזור לך (ל''ת)

    ר.שרי, 26/04/07 14:02

  • 26.

    מה ? לא יאומן. כוח בלתי סביר ? ניסו שחם עליכם ! (ל''ת)

    אלי עמונה, 26/04/07 14:02

  • 25.

    אולי יולי תמיר תהיה מוצלחת כשר משטרה (ל''ת)

    יובל, 26/04/07 13:56

  • 24.

    העיקר לרצות את קהל היעד הזה , נכון יולי ?

    אייל, 26/04/07 13:56

    להביע תמיכה בסטודנטים זה חשוב.
    מפני שבמוקדם או במאוחר הפוליטיקאים יצטרכו את הקולות שלהם בקלפי.

    לי , באופן אישי , ישנה סלידה מההפגנות של הסטודנטים ולא בגלל שטענותיהם אינן צודקות.

    יש לי סלידה מסקטור שחי בתוך הבועה של עצמו ומכך שהדבר היחיד שגורם לו לשרוף צמיגים ברחוב הוא שכר הלימוד שלו.

    לא אכפת להם משום רעה חולה שאינה קשורה לנישה שלהם , מצידם שתחרב החברה שמסביבם , העיקר שהם לא יצטרכו לשלם תוספת לשכר לימודם.

    הגיע הזמן שסטודנטים בארץ הזו יביעו סולידריות עם משהו נוסף מלבד עם עצמם.

  • 23.

    צילומים מההפגנה ומהלאימות של השוטרים

    אקטיבסטילס, 26/04/07 13:53

    ניתן לראות כאן
    www.flickr.com/photos/activestills/sets/72157600132645350/show

  • 22.

    מזה אתם מתרגשים? פה זה רק כמה סטודנטים שמפגינים בשביל כסף והמשטרה

    פרופרציות, 26/04/07 13:49

    מפזרת את ההפגנה בכוח שקול.

    בעמונה היו אנשים שנלחמו על המדינה, ביתם ואדמתם...על חייהם(!) והשוטרים היו לבושים כאילו יצאו למלחמה נגד האויב עצמו וכך גם הם התנהגו.
    רוצצו גולגולות ועשו פוגרום שלא יבייש את שונאינו.

    • ראינו ושמענו מה אפי איתם אמר למתבצרים בעמונה

      אביחי, 26/04/07 14:05

      אז די כבר עם ההתבכיינות הזו.
      קיבלתם שם בדיוק את מה שהגיע לכם.

      • ראינו ושמענו מה אמר קצין משטרה לשוטריו.

        יוסי, 26/04/07 14:56

        ''תכנסו בהם בכל הכוח, לא לוותר!''
        ולידו היה עמית שניסה להרגיע אותו מפני שיש מצלמות ועדיף לא לחשוף לעם שהמדינה מתכננת פוגרום לגיבורים של העם.

        • מה הקשר?

          אביחי, 26/04/07 16:16

          המשטרה היא אותה משטרה.
          היא הייתה אלימה בעמונה והיא הייתה אלימה בבר אילן והיא הייתה אלימה אתמול.

          כל אדם צריך קודם כל לדאוג לעצמו.
          כשקבוצת אנשים עבורת על החוק ובראשה עומדים נבחרי ציבור המדרבנים ומשלהבים את ההמון לתקוף ולפצוע שוטרים אין לה מה להלין אח''כ.
          הסטודנטים לעומת מתבצרי עמונה, לא הכינו אבנים ולומים מבעוד מועד.
          הם לא תקפו את השוטרים על מנת לפגוע בהם.
          זה ההבדל.
          נכון שהמשטרה לא פעלה כראוי בעמונה אבל גם אלה שהתבצרו שם לא נקיי כפיים.

          • מאיפה הבאת את הטענות שלך?

            אתה לא מפה, 26/04/07 18:59

            אתה לא יכול לציין שם של נבחר ציבור שקרא לאנשי ימין לתקוף ולפצוע שוטרים. אבל מה זה משנה? הנייר האלקטרוני סובל הכל...
            אגב, הסטודנטים ''לא תקפו את השוטרים על מנת לפגוע בהם''? אז למה נועדו המכות והאלימות שמדווח עליה מפקד המרחב? הם ניסו אולי לנשק את השוטרים בכח?

  • 21.

    הדותן הזה מאעה אותכם בזדון עם הבקשה שלו לצילומים

    סטודנטית, 26/04/07 13:48

    את הצילומים של כתבת ערוץ 2 שרה בק והצלם שלה הם ניסו להשמיד מול עינינו- תוך גרירתה בשערותיה באופן משפיל ומבזה. שלא יתחסד לנו הדותן הזה.

  • 20.

    ברור לנו איזה חלק מהסטודנטים יבינו שטעו...

    סטודנט תפרן, 26/04/07 13:48

    את בוודאי מתכוונת לחלק הקטן והעשיר מתוך הסטודנטים כי השאר פשוט לא יוכלו הרשות לעצמם ..
    נדמה שמעולם לא הייתה צרת חינוך מנותקת מהעם כמו יולי תמיר העשירה והשבעה...

    • אלו שיגלו שהם לא יכולים לסיים את התואר

      אורלי, 26/04/07 14:27

      וועדת שוחט עושה לנו תוכניות למשכנתא לעתיד הרחוק, שתהיה עוד תוכנית שתבטיח את ההכנסה העתידית של מנכל''י הגופים המושכים בחוטיני של יולי.....כשהבת של בייגה למדה שנת לימוד היתה בסביבות ה 6000 ש''ח לשנה ולא היה כ''כ הרבה הבדל ביוקר המחייה לעומת היום אז למה אז זה היה אפשרי והיום לא?

      לטוקבקיסטים של יולי,
      תפנו אותה למנהלי המוסדות האקדמים שיתנו פתרונות לשימוש נכון בכספים שהמדינה מעבירה ואל תנסו להעמיס על הסטודנטים.

  • 19.

    אולי אם שכר הלימוד היה נמוך השוטרים היו משכילים

    סטודנט, 26/04/07 13:48

    ולא היו משתמשים באלימות נגד הסטודנטים.
    מעניין שבכל מקום שבו ישנו מפגש של אזרחים עם שוטרים עולה הטענה של אלימות מצד השוטרים.

    • איפה הית כאשר שברו עצמות למתנחלים? שתקת! אזי למה לצפות היום? (ל''ת)

      סטודנט, אריאל, 26/04/07 14:00

  • 18.

    מאות פצועים בעמונה, עם פציעות קשות יותר, לא גרמו לך לפתוח את הפה... (ל''ת)

    צבועה!!, 26/04/07 13:47

    • נכון! אזי מדיע אכשיו שנתרגש מהדמעות של תנין שלכם? (ל''ת)

      חיים, 26/04/07 14:02

      • אני מאוד מקווה שאתה לא סטודנט כי יש לך שגיאות כתיב של ילד בן 6... (ל''ת)

        שוקי, 26/04/07 14:37

        • היי! לא להעליב!! הבן שלי בן 6 ואין לו כאלה שגיאות (ל''ת)

          יוסי, 26/04/07 15:14

        • הבת שלי בת3

          מישהו, 26/04/07 16:02

          ויש לה מספיק שכל לא להעיר הערות חסרות תכלית.

    • למה ציפית? היא שמאלנית קיצונית משלום עכשיו שרק פאשיסטיות וצביעות

      בינימין, 26/04/07 14:57

      בליבה.

  • 17.

    ''הופעל כוח מוגזם כלפי הסטודנטים''

    שמעון, 26/04/07 13:47

    נדמה לי שהתשובה פשוטה ומסובכת בו זמנית ישראל היא מדינה שבניגוד לארצות בעלות מסורת ארוכת שנים של אנטיליגנציה חילונית והערכה כלפיה בחברה כאן לחק גדול מהעמך ובכלל זה המשטרה , יש כלפיה יחס שלילי ואלים במיוחד,אך היחס האלים של המשטרה אינו דבר חדש ובואו ונקרא לילד בשמו עד לפני שנים לא רבות אלימות עד כדי חקירת עצורים בעינויים היו דבר שבשגרה
    כך שלמרות הזעזוע מהתנהגותם המחליאה של השוטרים ספק אם מי מהם יתן את הדין על מעשיו
    שמעון

  • 16.

    אילו היינו סדודנטים ערבים היינו מקבלים הכל מתמיר מלקקת לערבים (ל''ת)

    עודד פעיל קמפוס, 26/04/07 13:46

  • 15.

    היס''מניקים הם גויים רוסים

    סטודנטית, 26/04/07 13:45

    שהובאו לארץ בגלל טיפת דם יהודי מצד הסבא של האבא כדי ''לדברי יולי תמיר ''סרת החינוך'' לאזן את המאזן החילוני השפוי בארץ. בעלייה הגדולה מרוסיה שממשלה אווילית ורקובה זו כה גאה בה הגיעו 500,000 גויים גמורים מרוסיה! הם בונים כנסיות, עונדים צלבים ובחנויות הספרים שלהם ניתן למצוא ספרות ניאו נאצית. היהודים האמיתיים מרוסיה מתלוננים מרה על המשך אותה אנטישמיות שסבלו משכניהם שהובאו עכשיו ארצה.
    בדקו ותראו כמה רוסים גוייסו ליחידת היס''מניקים.

  • 14.

    תמיר מסיתה מבטיחה ולא מקימת וכולם אשמים והיא צדיקת הדור .נמאסת (ל''ת)

    סדודנטית מהפגנה, 26/04/07 13:44

  • 13.

    צבועה- איפה היית כשבנות 14 הוכו באכזריות? (ל''ת)

    תמיר- כישלון!, 26/04/07 13:44

  • 12.

    דיכטר - לנקות את המשטרה מהנאצים. (ל''ת)

    Moises, 26/04/07 13:43

    • חתיכת טינופת! היתי שולח אותך לעזה, שתלמד שם! (ל''ת)

      סטודנט, ת.א., 26/04/07 14:03

  • 11.

    מסכים עם המשטרה

    דור, 26/04/07 13:40

    הסטודנטים סגרו כבישים ותפקידה של המשטרה הוא להשאיר אותם פתוחים.

    היו גילויי אלימות, אך זה היה חלק מהתפקיד.

  • 10.

    כל הקרציות חייבים לדחוף את ההתנתקות לכל מקום. לא קשור! תפנימו! (ל''ת)

    יש נושאים אחרים, 26/04/07 13:34

    • וכמו קרציות צריך כמובן לרסק אותם. נכון שמאלן קטן (ל''ת)

      קרציה שרוצה חים, 26/04/07 13:48

      • חבר'ה להתלכד, יש סכנה משותפת ממשלת קדימה (ל''ת)

        תמיר, 26/04/07 16:05

    • ואתה מעדיף לשכוח את הפשע שעשו שם ולהתרכז בשלך (ל''ת)

      הגר, 26/04/07 16:56

  • 9.

    הצביעות הקבועה של תמיר. בעמונה

    זה לא היה מוגזם, 26/04/07 13:32

    אם לא יעצרו את הברוטליות של היס''מניקים הבהמות כל אזרח יחטוף את זה מתישהו.

  • 8.

    היה מפחיד

    גל, 26/04/07 13:31

    היה ממש מפחיד אתמול בהפגנה. צריך להסתכל בעיניים של ס''מניק תוך כדי שהוא מרביץ מכות ולראות את השנאה.
    אני לא יודע מה מאכילים אותם שם במשטרה

  • 7.

    לשרת החינוך- שכחת את האלימות בעמונה ?

    א, 26/04/07 13:31

    אם זה ילדים ימנים אז מותר לרצץ את גולגולתם ?
    איפה ההגינות שלך ?
    מסתבר שההגינות של השמאלנים היא רק לגבי שמאלנים. (זה כבר ידוע)

    • היסמניקי''ם בעמונה? מפלגת העבודה התנגדה אפילו לחקור את זה !! (ל''ת)

      אז יולי נהנתה, 26/04/07 14:47

  • 6.

    השרשרת היא ערבים, מתנחלים, סטודנטים ואחרי זה גם מורים, קשישים ונכים

    מיקי, 26/04/07 13:29

    אחרי שמכים ערבים מכים גם מתנחלים ואחרי זה סטודנטים, עם אותן אלות ואותם ביריונים
    זה גועל נפש של ממשלה ושל מישטרה

    • שכחת את החרדים שהיס''מ נכנס בהם בהפגנות השבת והקברים

      תשתוק היום, 26/04/07 15:36

      וכולם שתקו וגלגלו עיניים לשמיים.

  • 5.

    היס''מניקים שטופי מוח, לא רואים בעיניים! מטורפים!

    סטודנטית שהוכתה, 26/04/07 13:29

    הרביצו מכות רצח בלי שום פרופורציות, גם לבחורות.

    • זה נשמע כמו אוי אוי אוי (ל''ת)

      למזלך ניסו שחם, 26/04/07 14:38

  • 4.

    יש בישראל חוק

    פקק תנועה, 26/04/07 13:28

    שניקרא חוק חינוך חינם. והוא צריך להיתבצע מהגן ועד סיום הלימודים באוניברסיטה. הרי החינך אים יש בישראל דבר כזה בכלל. מתחיל בגן ואפילו נימשך כול החיים.דבר נוסף .מאוד מומלץ בישראל. להפריד בן שתי המושגים חינון והשכלה ורכישת מיקצוע וידע וכך ניתן יהיה להגדיל את כמות התלמידים בישראל .אחרת מצבנו ילך ויחמיר.

    • קודם שיקיימו אותו בגן בבית הספר היסודי

      אביחי, 26/04/07 14:06

      את המינימום הזה לא עושים אז אתה מדבר על האוניברסיטה?

  • 3.

    תמיר אולמרט וכול השאר....

    עדי, 26/04/07 13:27

    להזכיר לכם מי בוחר בכם????
    זה שאתם סיימתם את הלימודים ואתם יכולים לממן לילדכם את הלימודים לא אומר שלכול אחד יש אבא ואמא ''מפוצצים'' (בכוונה בחרתי בביטוי זה) בכסף.
    לאבא שלי אין 4 בתים ו10 תיקים במשטרה והוא חינך אותי ללכת לצבא ולחיות בארץ כי זו הארץ שלנו - אולמרט איפה הילדים שלך שירתו איפה הם חיים??? למה דנה לא באה להפגין איתנו ? כי אבא ממן לה את הלימודים ותיק במשטרה שלה יסגר מהר כי אבא משחד את השוטרים????
    נמאסת אולמרט הגעת לאיפה שאתה בחסד ולא בזכות- תתפטר ותעלם נמאסת איש מושחט ללא ערכים כלל ולכלל!!!!!!!!!!!!

    • מילים בדורבנות (ל''ת)

      סטודנט,טכניון, 26/04/07 13:51

    • לא רוצה לממן לימודים שלך!!

      לא רוצה!!!, 26/04/07 13:52

      למה חינם? למה לכולם? למה תכף ומייד?
      די עם בכיינות. לא חייבים לכם כלום,
      סתם פאראזיתיות'' רוצים חינם, רוצים חינם. הכל חינם.

      • כשזה יגיע לכיס שלך גם אתה תרצה חינם

        אביחי, 26/04/07 14:09

        אני לא רוצה את הגן של הילדים שלך.
        אני לא רוצה לממן את הבריאות שלך.
        אני לא רוצה לממן את הביטוח לאומי, דמי אבטלה, ושום דבר אחר שהמדינה נותנת לך.
        יותר מזה, אני לא רוצנ לעשות מילואים כדי להגן עלייך.

        לא רוצה!!!

        • אתה לא ממן לי כל-ו-ום!!!

          תכניס את זה לרא, 26/04/07 14:24

          אני ממן הכל מכיסי, לא מבקש נדיבות מאף אחד, משלם מס-הכנסה, ביטוח בריאות, משלם, משלם, משלם,משלם,
          ו רוצה שתעשה כמוני,
          די לגדל פאראזיטים! חינם מקבלים רק זכינים, נכים ו גאונים.
          אתה אחד מהם? אם לא אז שתוק!!!

          • באמת?

            אביחי, 26/04/07 16:13

            אתה לבד ממן את צה''ל? את מערכת הבריאות, חברת חשמל ואת המשטרה?
            אתה לבד עושה את כל זה?
            אתה לבד משלם את המשכורת של המורים?
            רגע ומה עם החרדים? גם אותם אתה לא תממן? ומה עם הישיבות?
            אולי ניקח גם את הכסף ממהתנחלויות?
            אני גם משלם וכך כל אזרח המדינה הזו.

            אז ככה, אתה לא מממן אף אחד.
            אתה משלם מיסים כמו כולם.
            הממשלה עושה את מה שבא לה עם הכסף.
            יש לך בעיה עם זה, זו בעיה שלך. לך תבכה בכתל.
            אותנו לא מעניינת הבכיינות שלך.

            מהכתיבה שלך רואים שאתה לא למדת באוניברסיטה ו אני בספק שסיימת עממי.
            אז יש לך רגשי נחיתות מול הסטודנטים ואתה בטוח שאתה ורק אתה ממן אותם.
            יודע מה? נגד רגשי הנחיתות שלך רק פסיכולוג יעזור (ובמקרה שלך אני בספק).
            אבל אני אבוא לקראתך.
            אם תצליח לחשב כמה כסף מהמיסים שלך בשנה האחרונה הגיע לאוניברסיטאות אני אישית אחזיר לך את הכסף.
            ככה לא תצטרך להמשיך לבכות כל היום, בכיין קטן.

            • אהבתי את השנינות! (ל''ת)

              אריאל, 26/04/07 16:53

      • לא רוצה לשמור עליך במילואים!!!

        מילואמניק, 26/04/07 14:21

        שאתה והמשפחה שלך תהיו צאן לטבח מבחינתי

        • על תשמור, על תעשה לי טובות

          לא רוצה!, 26/04/07 16:02

          די עם בבל''ת, שירתת מדינה תקבל הנחה, למה שאממן לימודים לכולם? למה? לקנות לך גם בית? מרסדס? מה לעשות עם אלה שגרים בקיסריה? גם להם חינם? למה?

  • 2.

    לשרת ה''חינוך''

    דוד, 26/04/07 13:19

    שאלה לי אלייך: האם גם בעמונה אמרת שהופעל כח מוגזם?

    • תשובתי היא ''לא!''

      יולי תמיר, 26/04/07 13:35

      המתנחלים לא שייכים לגזע העליון לשנו

      • התשובה היא לא: גם אתם לא גזע עליון (ל''ת)

        לא רוצה לממן או, 26/04/07 13:54

  • 1.

    אלימות ללא גבולות

    ניסים, 26/04/07 13:18

    כשיש אלימות נגד ערבים זה לא נעצר אצל יהודים
    וכשיש נגד מתחלים נזה לא נעצר אצל סטודנטים

    • שיש קסאם על שדרות זה לא יעצר בבית של ניסים

      גדעון לוי, 26/04/07 13:32

      כשיש קסאם כלפי שדרות זה לא יעצר בבית של ניסים

      • מי זה ניסים??? (ל''ת)

        אריאל, 26/04/07 16:53