• 164.

    ביזיון !!!!!! (ל''ת)

    ***, 27/04/07 07:39

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    עד מתי ימשך הברדק ? אתם מהמרים על חיינו !!! (ל''ת)

    שחל, 27/04/07 02:50

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    מה הפלא כשמפקד האוגדה שם עסוק כל היום בספין המלחמה ... (ל''ת)

    בועז, 26/04/07 22:15

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    נו טוב שהערבים לא טוענים

    הסוס של מוחמד, 26/04/07 22:11

    שהטנקים שלהם, בגלל מספר חיילים שנטשו את העמדה.

    הגב לתגובה זו

    • חזק ביותר (: (ל''ת)

      אורן, 26/04/07 23:09

      הגב לתגובה זו

  • 160.

    ניהול מופקר ללא וידוי ביצוע וללא הקרנת משמעת בסיסית,ודוגמא אישית (ל''ת)

    בכלל לא מפתיע, 26/04/07 19:51

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    פני צהל היום כפני ציקו תמיר הכושל! (ל''ת)

    יואב, 26/04/07 19:25

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    להערכתי מדובר בתכנית התנתקות מהטנקים של מאיר שיט רית (ל''ת)

    אהוד, 26/04/07 18:34

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    הטנקים הנטושים

    דור 67, 26/04/07 18:03

    אין חדש תחת השמש והברדק חוגג את חגו

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    דומה לחטיפה של גלעד שליט - שום דבר לא משתנה

    פשוט לא שריונר, 26/04/07 17:18

    חטיפה נוספת, עניין של זמן

    הגב לתגובה זו

    • הסבר לי...איך חטיפה יכולה להתרחש

      נמרוד, 26/04/07 18:21

      כאשר הטנק נטוש?!

      הגב לתגובה זו

      • אם ככה אנחנו שומרים אז תהיה עוד חטיפה

        אורן, 26/04/07 18:46

        זאת כוונת המשורר.

        בטח השומר ישן שנת ישרים בצילו של טנק

        הגב לתגובה זו

  • 155.

    כל שני וחמישי ''האחראים יועמדו לדין''

    א, 26/04/07 16:13

    לא רוצים ש האחראים יועמדו לדין !
    רוצים שזה לא יחזור על עצמו יותר !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    אני מאוד מודאג ממינוי אשכנזי (ל''ת)

    TMIR, 26/04/07 16:11

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    נהיינו עם עצל, טיפש רודף בצע וחסר אחריות - כמה חבל................ (ל''ת)

    איריס, 26/04/07 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    צבא שברח מלבנון והפקיר ציוד בשטח, בוודאי שיפקיר גם טנקים מול עזה (ל''ת)

    תשאלו את מופז, 26/04/07 15:41

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    להעיף את אשכנזי.

    חלוץ, 26/04/07 15:31

    מה חשבתם שאם אני אלך הביתה
    זה יגמר?טיפשים.
    איפה מבקר המדינה?
    תביאו גם את אפי איתם.

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    מזלנו שהאויב עדיין טיפש כלכך (ל''ת)

    גבי מכלוף, 26/04/07 15:28

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    עומק הביזיון משחרר את פרץ

    ציון, 26/04/07 15:20

    מאשמה
    ראוה תגובה 105

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    צבא שהפקיר את מדחאת יוסף, אין שום סיבה שלא יפקיר גם טנקים (ל''ת)

    תשאלו את מופז, 26/04/07 15:18

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    לרמטכל - יש לך הרבה מה לעשות !

    אריה, 26/04/07 14:44

    איך יכולים חיילים לחשוב בכלל על הפקרת נשק ואחת כמה וכמה - טנק ?
    מי המפקדים שחינכו אותם ?
    מי המפקדים של המפקדים שאיפשרו מחדל כזה ?
    הדג תמיד מסריח מהראש !
    נקווה שהפעם יענשו כל המעורבים בשרשרת הפיקוד - ולא רק הש.ג.

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    אפה הטנקים שמדברים עליהם

    אחמד, 26/04/07 14:43

    וולה אני הולך לקחת טנק כירכרה או טנק מרכובה ואני יורה עלכם אפו הטנקים שלא משגיחים עלהם תדווחו לי ויש לי עוד רעיונות מה לעשות רק תפרסמו ואני אגיע מיד כמו המקלעים שלקחנו יחמרים הישראלים במקום לשתוק עוד מדברים יאלה יסאדם אטרח יתל אביב בום בום אנא בחיבק

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    לפני 40 שנה מי שהיה מפקיר רובה צ'כי היה נידון למחבוש 40 יום (ל''ת)

    אריה, 26/04/07 14:12

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    לא מופתע

    הרצברג אהרון, 26/04/07 14:00

    מה לעשות ,הצבא הטוב בעולם,הטנק
    הטוב בעולם,וזה מה יש,מופתעים? אני לא. למזלנו לא חטפו לנו הפעם טנק מרכבה.אבל זה עוד יכול לקרות,
    בצבא המבורדק ביותר בעולם.
    זוכרים את רפול , התרמילים,כאן זה מתחיל. מבקר המדינה המעולה שלנו
    צריך לקחת את צהל במהירות המירבית להסתכל עם זכוכית מגדלת
    ולנקות, יש הרבה מה לנקות.
    הצבא על כל זרועותיו כולל הרמטכל
    לא יעשו דבר.

    הגב לתגובה זו

    • המבקר עסוק בלעשות סיכול ממוקד לראש ממשלה מכהן

      אורן, 26/04/07 18:54

      על פרשיות שהיו לפני שנים, שלא גרמו נזק לאף אחד, שלא תרמו להונו האישי של אולמרט ושרק הוסיפו מקומות עבודה לאנשי דימונה.

      אל תפריע לו עם בעיות קיומיות עכשיויות... הוא רוצה להזכר כהבקר שבפיל ממשלה בתקופה קריטית לעם ישראל...

      הגב לתגובה זו

  • 143.

    מצ'וקמקים. בדיוק כמו באירוע חטיפת שליט.

    חיים, 26/04/07 13:56

    בחטיבה הזאת פשוט לא לומדים לקחים.
    שכנראה מתוך כבוד למשפחות לא פירסמו כיצד הצליחו המחבלים לחטוף את גלעד ולהרוג שניים מאנשי צוות הטנק.

    אם ילד פלסטיני היה מגיע לטנקים לפני הכתב, הוא היה יכול לפוצץ אותם ואת הD9 בקלי קלות. לא צריך לעבור הכשרה כדי להוציא כמה רימונים מתוך הטנק ולפוצץ את התחמושת שבפנים, אחד אחרי השני.

    מצ'וקמקים. הם מצדיקים את הכינוי שחיילי החטיבה זכו בו (שאי אפשר לפרסם אותו כאן מפני שהוא יצונזר).

    הגב לתגובה זו

    • בזמני זה היה פלישתים... (ל''ת)

      אורן, 26/04/07 18:55

      הגב לתגובה זו

  • 142.

    כשמפקד האוגדה נקרא צ'יקו...די אני קרוע... (ל''ת)

    גבעת חלפון, 26/04/07 13:56

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    צל''ש לעיתונאים טר''ש למפקד האוגדה

    רון יפה, 26/04/07 13:46

    אם עד סוף היום לא נשמע שהמפקדים כולל האוגדונר נענשים קשות, נדע שצה''ל רקוב בדיוק כמו שהיה בקיץ הקודם. אתמול גם ראינו את ערוות דוברת צה''ל פעורה לרווחה כאשר אייזנקוט פתח את פיו ואמר אמת לשם שינוי והעיתונאים התבקשו לצאת מהאולם כדי שלא יוכלו לדווח.
    מביזיון לביזיון אני מתחיל להבין את שצפוי לנו במלחמה הבאה.
    בתור קצין ים מיל. בחיל הים, לא מצליח להרגע מאז שאח''י חנית כמעט וטבעה ואילו הנפל שקרוי פיקוד חיל הים עדיין על מדים ודרגות. מצבנו זוועתי.

    הגב לתגובה זו

    • את הצבא עוד ניתן לשקם , הנזק של שחיתות הפוליטיקאים הוא בלתי הפיך

      אייל, 26/04/07 14:05

      הממשלה והכנסת הן האסון האמיתי שלנו וכל זמן שהצבא יהיה כפוף לשיקולים של המושחתים שמושכים שם החוטים , מצבנו ימשיך להדאיג.

      הגב לתגובה זו

      • שחיתות הפוליטיקאים תמיד היתה

        אורן, 26/04/07 18:57

        והיא לא פוגעת המדינה כמו שאתה טוען. אני יודע שאתה שונא את אולמרט, אבל לא צריך להגזים. קבלת עט במרמה לא שקולה לנטישת אמל''ח.

        הגב לתגובה זו

        • לא תמיד,לא במינון כזה, ומומלץ לך לעיין בחומר על פרשיות תיקי אולמרט

          אייל, 26/04/07 21:30

          אם תעשה זאת , כולנו נרוויח עוד אזרח ישראלי מפוכח , שאולי ישכיל להבין שזה הרבה יותר מקבלת עט (כנראה שהפסקת לקרוא את הביוגרפיה על אולמרט בשלב שהוא הגיע לכיתה ד'), ושכשהכל רקוב מלמעלה , אז הרקבון מחלחל למטה.
          דהיינו , אם המנהיגים נוטשים כל ערך מוסרי בסיסי הנדרש מצידם כלפי מדינתם , אז למה שהחיילים , לא יבריזו ממשמרתם ? יש כאן מודל לחיקוי והוא שלילי לאללה.

          ואני , באופן אישי , שונא כל פוליטיקאי מושחת. וביניהם, גם ובעיקר את מי שמכהן בתפקיד הבכיר ביותר במדינה. התפקיד האחרון שאמור להיות נגוע בשחיתות.

          הגב לתגובה זו

          • אתה רק רוצה לנגח את ראש הממשלה ואתה לא מתיחס לתקלה שהיתה שם

            שלומי, 26/04/07 23:22

            תכף תגיד לי שמפלס הכנרת ירוד בגלל אולמרט.
            שיש תאונות דרכים בגלל אולמרט
            שהזיהום אויר הוא בגלל אולמרט..

            תעשה לנו טובה ותסתום ת'פה שלך

            הגב לתגובה זו

  • 140.

    על אלוף פיקוד דרום להישפט על הפקרת ציוד בשטח אם מחבלים היו לוקחים

    אור, 26/04/07 13:38

    הטנקים ואת הבולדוזרים לעזה אז....
    אין פלא מה היו תוצאות מלחמת לבנון...

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    להעמיד לדין את האחראים הגבוהים והעונש

    אחד מהעם, 26/04/07 13:31

    יהיה כספי, לא נזיפה בתיק האישי אלא אחוז מסויים מערך הציוד, ליהודים פוגעים בכיס רק כך הוא מבין, אפילו שזה יפגע בפנסיה, בפיצויים וכו

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    להקים חטיבה מקצועית בקבע

    גל, 26/04/07 13:31

    לגייס חטיבת קבע של כוחות קרקע
    בקבע בתשלום שהיו באופן קבוע על הקו עם שיריון חיר וכולה
    חטיבה מקצועית שתשב קבוע על הקו ותכיר את הגיזרה
    עזה לא הולכת מכאן בעתיד הקרוב
    כך שחטיבה כזאת תפנה את הסדיר למטרה האמיתית שהיא אימונים בצפון
    ובדרך אגב אין צורך לכבוש את פילדלפי אפשר ליצור פילדלפי חדש מצפון לציר המקורי

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    האחראים יועמדו לדין לדין ?? ציקו תמיר צריך לעמוד לדין ולעלות על טיל (ל''ת)

    רמי, 26/04/07 13:26

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    פעם ראיתי את הסרט גבעת חלפון

    דוד, 26/04/07 13:15

    וחשבתי שזה צחוקים ואין דברים כאלה באמת.
    במחלחמה האחרונה ראיתי איך חטיבה אחת גונבת D-9 לחטיבה אחרת, מסתבר שהמציאות לא רחוקה מהסרט.

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    תשובה לכל בעיות הצבא

    שלומי, 26/04/07 13:06

    הגיע הזמן לסיים עם הבדיחה של צבא העם. לגייס רק את מי שרוצה. לתת משכורת כמו שצריך לחיילים, להפסיק להתעסק עם קבנ''ים ולהעיף את כל מה שלא יורה: ת''ש שמ''ש וקט''ש. להפסיק עם הפוליטיקה בצבא, הצבא לא צריך לשמש כח ענישה (ראה חומש) או כח שיטור (ראה התנתקות). הצבא צריך פשוט להגן ולעשות זאת בצורה מקצועית. וזה כולל הכשרה מקצועית לקצינים.

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    כדור שלג...

    שמעון 101, 26/04/07 12:21

    הכל קשור למשמעת שאיש אינו אוכף בצבאנו - צבא העם! משך השנה שחלפה התבשרנו על אובדן מחשב ובו חומר צבאי מאד רגיש, מחשב ששיך לקצין בכיר במטכ''ל, הבניין הטמפלרי הנטוש 6 חודשים ברח' קפלן ובו מפות וחומר סודי, לא ריגש את צמרת הפיקוד ''המתחדשת'' בניצוח ראש המטה הכללי אשכנזי. הוא לצערי היה עסוק בשמיעת סיפור איך הדרוזים העלו את משפחתו ארצה מלבנון, זה סיפור! מפות וחומר צבאי נטוש וכעת טנקים מזוודים ומוכנים לפעולה... אלו סתם שטויות, חבל להקדיש הזמן. אני בוש וגם רועד מפחד - היה לכולנו מזל שטנקים אלו לא נתפסו ע''י אויבנו, בפעם הבאה לא מובטח שכך יהיה.

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    החומר האנושי בצבא יורד ברמתו משנה

    SY, 26/04/07 12:20

    לשנה, אך אין להכליל כלל.
    חלק מהחיילים הסדירים וחלק מהמילואים בעלי רמת מודעות נמוכה ואין ספק שהמפקדים מרמת המג''ד ומעלה מזלזלים בכל מיני פרטים קטנים ומה הפלא שמגיעים למצב כזה?.
    הרמטכ''ל חייב להקים יחידה מיוחדת שתתפרס בכל הארץ ותפקידה היחידי יהיה לבצע בדיקות פתע בכל הרמות ביחידות השונות ובמיוחד בכל מיני יחידות קטנות שממוקמות באיזורים נידחים.
    היחידה הזו צריכה להיות כפופה ישירות לאלוף אכ''א והוא זה שישפוט את חסרי האחריות.

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    אצלינו בחלם

    הרשלה, 26/04/07 12:12

    קשרנו טוב טוב את הטנקים ליתד, שום קוזק לא הצליח לגנוב לנו טנק.

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    הדג מסריח מהראש

    אזרח מודאג, 26/04/07 12:01

    אתה שומע השכם והערב עד כמה מיוסמות מסקנות מלחמת לבנון השניה.וממי אנו שומעים זאת דווקא מכל אלה האחראים למחדלים שנתגלעו .אך עכשיו לאחד בעיות אם מבקר המדינה. לשני יש פרימריז אז מה עושים מספרים מעשיות לעם שעכשיו העסק בידים הנכונות .אך מה לעשות עם אתה שומע את דבריו של האלוף איזנקוט ואז מתחוור לך שבעצם כלום לא השתנה .אגב בדרום נורו קאסמים משך תקופה ארוכה רק קראו לזה הפסקת אש אז איך הופרה הפסקת האש הדמיונית????ואיזו החלטה קבלתם אתם קברניטי המדינה לאחר הדרמטיזציה שיצרתם על ידי כנוס חרום של מערכת הבטחון !מה בדיוק החלטתם משום מה מאוד מזכיר את קבלת ההחלטות במלחמה.אתמול בתוכנית עובדה של אילנה דיין משום מה נזכרתי בתוכנית של הגששים (המשמר האזרחי).תגידו משהו באמת יכול לסמוך על זה שהמדינה בעצם מתנערת באופן שיטתי מכל התחיבויותיה זה נכון בכל התחומים .אחרת כיצד נתן להבין את התפקוד או נכון יותר אי התפקוד למשל בחינוך .כרגע משתוללת שביתה של סטודנטים ושל מורים ואתה רואה שלאף אחד זה לא מזיז .לא שמעתי שום התבתאות של ראש ממשלה בענין מה זה לא מספיק חשוב ??אבל בענין המבקר שמנו גם שמענו .המסקנה אתם מטפלים רק שהענין נוגע לרייטינג לפרימריז כל השאר יסתדר מעצמו!! ככה לא מנהלים מדינה עליכם לפתור מהר את המשבר בחינוך פשוט לא מובנת ההתנהלות של הנוגעים בדבר!!.אז מדוע נתפלא שטנקים מופקרים .או מוצב נטוש הכל מתחיל מלמעלה.נקווה רק שהעם למד את הלקח ובבחירות הבאות (במהרה) לא נבחר באלה שאוטמים את אזניהם לרחשי העם .

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    טנקים נטושים - זה לא ייגמר לעולם!

    ברק, 26/04/07 11:56

    יש להעניש לא רק חיילים וקצינים זוטרים, אלא להגיע עד לקודקודים. רק זה יכול, אולי, לעזור.
    שערוריה!!!!!
    אני חושש, שגם בחטיפתו של חייל שליט הייתה פאשלה דומה, רק לא נעים לדבר על זה

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    אני מיואש !!!!!!!!!!!!!

    גרגורי, 26/04/07 11:52

    זה הצבא החזק בעולם ? זה העם החכם ביותר ? זהו עם שחצן , עם צבא אימפוטנטי המונהג ע''י חבורה מושחתת המובילה אותו לאבדון .

    הגב לתגובה זו

    • מה יעשה הרמטכל החדש? (ל''ת)

      שמוליק, 26/04/07 12:03

      הגב לתגובה זו

  • 128.

    הצבא נראה כמו שר הביטחון שלו... (ל''ת)

    אדוראס, 26/04/07 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    את אף אחד לא מענין כלום ולא רוצים לדעת

    פקק תנועה, 26/04/07 11:49

    ולא מוכנים ללמוד ולהפיק לקחים .ממה שעבר עלנו בשנה האחרונה וביכלל מכול המצב שבו אנו נימצאים כבר עשרות שנים .

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    מאוד פשוט - הטנקים הורדו ממוביל, ונהגי המובילים נסעו להם לחמשוש

    נשר, 26/04/07 11:43

    מכמידע בכתבה ניכר - כך מבין כל טנקיסט - שהטנקים היו מוכנים להעמסה על מוביל, ולכן זה התרחיש הסביר ביותר.
    הלקח?
    להצמיד איש צוות לכל טנק שמועמס על מוביל;
    להוציא הנחיה שמוביל לא עוזב טנק לבד.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    צה''ל הוא סוג של מונופול . אתם חושבים שמזיז להם כל זה ? (ל''ת)

    טופיפי, 26/04/07 11:37

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    הנהגת צהל כמו הנהגת המדינה שניהם רקובים,

    אזרח הארץ, 26/04/07 11:36

    ונראה שזאת כבר לא המדינה שלה פיללנו כי ההנהגה הצבאית והמדינית המושחתת והנהנתנית מובילים אותנו לחורבן בית שלישי , האם בשביל זה נהרגו 22300 לוחמים בינהם בני בכורי??? אם היתה משמעת בצהל ובשיריון ,האם שליט היה בידיהם??? האם אלדד וגודוואסר היו נחטפים ללבנון ?? האם פושע במו טננבאום היה נחשף לסודות מדינה ??ומאפשרים לו להעבירם לחיזבללה ויוצא מכל העסק ללא עונש?? יש לנו עם נפלא ,עם הנהגה צבאית ואזרחית רקובים מהיסוד .

    הגב לתגובה זו

    • אני סומך על ההנהגה הצבאית , על האזרחית הרבה פחות

      אייל, 26/04/07 12:04

      אני באמת מאמין שאשכנזי יהפוך כל אבן בכדי להחזיר את צה''ל לימיו הטובים ולשקם את תדמיתו.

      אבל מתקשה להיות אופטימי נוכח תפקודה של הממשלה ונוכח האלטרנטיבות שיש למפלגות האחרות להציע.
      וזה מדאיג.

      הגב לתגובה זו

      • אז איך אתה מסביר את המקרה הנוכחי... (ל''ת)

        אורן, 26/04/07 19:07

        הגב לתגובה זו

        • אין צורך להסביר אותו,צריך לראות איך הוא יטופל ואם יופקו ממנו לקחים

          אייל, 26/04/07 21:40

          אני מקווה שבעוד כמה חודשים נוכל לומר שישנה טביעת יד של רמטכ''ל חדש , עקב שינויים חיוביים שחלים על הצבא ושאף אחד לא יצטרך יותר לחשוף או להסביר פאשלות מהסוג המדאיג הזה.

          ואגב , אני לא דוברת צה''ל , אז תסלח לי מראש , אם לא אראה את עצמי מחוייב לתת לך הסברים שקשורים לצבא.
          (למרות שהייתי שוקל את העניין בחיוב אם היו מורידים לי בזכות זה ממכסת ימי המילואים בשנה)

          הגב לתגובה זו

          • אתה לא מחוייב לתת הסברים לכלום

            אורן, 26/04/07 23:36

            אתה רק מחוייב לתקוף את אולמרט....

            אתה לא צריך לתת הסברים על דבריםן שאתה לא מבין בהם.

            רמטכ''ל לא מתערב בנוהל שמירה על משטח טנקים. נכון שאם זה היה חלוץ מזמן היית תוקף אותו ואומר שהוא יהיר ושחצן ושהכל בגללו...

            ואני מוכן לעשות עוד שבוע מילואים בכיף. גם אם ביבי או ברק או כל מי שהוא ראש ממשלה נבחר יהיה בשלטון. אני רואה בזה זכות גדולה. ואני לא מתנה שרות בפוליטיקה.

            הגב לתגובה זו

  • 123.

    היכן הימים ששכבנו לישון עם הרובים

    מזרחי מרדכי, 26/04/07 11:35

    כן היו ימים שאמא לא הרימה טלפון למגד ואיימה אני אישית מאשים גם את הפיקוד העליון ממשלה וכן את האימאות והאבות .בקיצור זה אנחנו .אין פיקוד כולם עשים זואת רק למען הכסף

    הגב לתגובה זו

    • הם הסתיימו כשהאלופים החלו לישון עם הפקידות

      אייל, 26/04/07 12:00

      במקום להראות נוכחות בשטח בכדי לשמור את היחידות בכוננות קרב.

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    צבא ממש בידור

    זאן-קלוד בוזגלו, 26/04/07 11:34

    יש לי הצעת יעול : תחליפו את מפקד האוגדה : במקום צ'יקו יש למנות את דיקו . לתפקיד אלוף הפיקוד אני מציע את יובל המבולבל והרמטכ''ל יהיה קישקשתא .

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    צבא של שחצנים בושה לצבא השחצן (ל''ת)

    מאיר ממרוקו, 26/04/07 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    שרון רמון הירשזון והעליון ואין שמץ קלון (ל''ת)

    וגם גאון(יהורם), 26/04/07 11:25

    הגב לתגובה זו

    • והסלוגן בחסות גולדמן את זרמון

      אייל, 26/04/07 11:36

      שכחת להוסיף.

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    עכשיו אתם מבינים למה האזרח צריך לאהוב את התקשורת ?

    אזרח, 26/04/07 11:23

    התקשורת בסך הכל מגנה על האזרח הקטן , היא לא מגנה על בעלי אינטרסים שפוגעים באזרח. וכך צריך להיות.

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    מוכר מהמלחמה

    אלי מלול, 26/04/07 11:23

    ההזנחה של כלים בשטח מקורה במפקדים בנונים חסרי אחריות מ''פ שלא מסוגלים להטיל מרות על חיילים זוטרים במלחמת לבנון השניה נשארו כלים מאותה סיבה כולם עזבו ושמחו על קצני מפקדה מיתחת לבנונים שיזזו ויובילו טנקים בושה וחרפה

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    יש לרכוש דחוף עוד מסכי פלסמה !! (ל''ת)

    יוסי, 26/04/07 11:22

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    מה שמראה ששום דבר לא השתנה !!!!! (ל''ת)

    דני, 26/04/07 11:22

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    בטח , יש תקציב אין סופי על חשבון משלם המיסים, אז הם מרשים לעצמם (ל''ת)

    איש, 26/04/07 11:21

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    מה חשב לעצמו החייל האחרון שעזב את הטנקים?

    המפקד, 26/04/07 11:17

    חייל יקר
    אני מקווה שיהיה לך הרבה מאד זמן לחשוב על זה כשתשב בכלא הצבאי, אם בכלל תישאר בצבא!

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    הפקרות פושעת

    איציק פרץ, 26/04/07 11:16

    זו פשוט שערוריה, אחר כך אנחנו שואלים את עצמנו איך נחטפים חיילים ,חוסר המשמעת צועק לשמיים צריך להעמיד לדין באופן מידי את המפקדים ולא את החיילים.כי תחת פיקודם קורים ארועים כל כך חמורים.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    מזל שאנחנו לא מבזבזים את הכסף על שלום רווחה תרופות (ל''ת)

    רק לא שלום, 26/04/07 11:15

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    אשכנזי להירשזון - ''אפשר גם F16'',,, (ל''ת)

    הרומני המקצועי, 26/04/07 11:11

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    צבא של מוקיונים

    סבטלנה, 26/04/07 11:08

    יש לנו מזל גדול שמטוסים יכולים לנחות רק בשדות תעופה אחרת הינו שומעים על כך שמטוס אפ-16 נשכח בג'בליה .......

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה..אגב,סווטה,מי החליפה אותך היום בקופה של הסופרמרקט? (ל''ת)

      אייל, 26/04/07 11:22

      הגב לתגובה זו

      • אותו אחד שהחליף אותך בבסטה. (ל''ת)

        איציק, 26/04/07 11:52

        הגב לתגובה זו

        • אתה טועה , המחשב שלי ממוקם שם.(אגב, רוצה קילו עגבניות ב5 שקלים ?)

          אייל, 26/04/07 14:00

          כל עגבניה , חיים אביטן.

          רק היום.

          הגב לתגובה זו

          • אם היית באמת בעל בסטה, היית אומר:''חמש שקל'' (ל''ת)

            ולא חמישה שקלים, 26/04/07 15:30

            הגב לתגובה זו

            • וזה כן היה משכנע את איציק מחדרה ? ,הבחור בררן. (ל''ת)

              אייל, 26/04/07 19:12

              הגב לתגובה זו

      • לקופאיות יש יותר מוסר עבודה

        הרשלה, 26/04/07 12:10

        מהרבה ישראלים כשרים כמוך

        הגב לתגובה זו

        • ובטוח שיותר מצוות הטנק שעדיין לא התעורר משנת הצהריים

          אייל, 26/04/07 14:02

          לכן חשוב שתטקבק חלש.

          הגב לתגובה זו

    • חכי סווטלנה, גם זה יקרה. (ל''ת)

      הרשלה, 26/04/07 12:08

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    בעיות נוספות במוצב

    שמואל, 26/04/07 11:07

    החיילים לא מתורגלים במוצב וגם על יום הזכרון הם לא שמעו.???!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    הפקרות

    חנה, 26/04/07 10:58

    אין מילים אחרות לתאר את הנעשה אלא רק הפקרות וחוסר אחריות. זה לא מתחיל בצבא זה התחיל כבר בגן הילדים, או בכיתות הנמוכות של בית הספר היסודי. הילד עשה מעשה שעליו מגיע לו עונש כלשהוא ומיד נעמדים הוריו ומגבים אותו. אם הנהלת בית הספר עומדת על דעתה ולא מוותרת פונים ההורים לתקשורת והמורים הם אלו שמתגוננים ומתנצלים וכך אין הילד לומד לשאת בתוצאות מעשיו ולא לוקח אחריות. הגיע הזמן שכל אחד ילמד לשאת באחריות למעשיו החל מילדותו הרכה ואז לא נגיע למצבים ולמעשים נפשעים כאלו.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת,את הקב''ן ונציב התלונות,חיילים לעולם לא נוהיגם להפקיר

      אייל, 26/04/07 11:32

      כשהם זקוקים לסיוע מול הממונים עליהם. וההתרופפות המשמעתית הזו אכן , מתחילה מילדות.
      אבל ,יחד עם זאת , זוהי בעיקר אחריות של המפקדים , ואת שיקום הצבא (כולל את המשמעת שלו) צריך לבצע הדרג העליון שלו.אסור לנו לסמוך על כך שהש.ג. יביא איתו את המשמעת מהבית.

      אגב , אני שמח שסוף סוף , מישהי מקדומים שמה אצבע על בעייה כואבת ואמיתית , ולא תולה את הגורמים לקיומה בהתנתקות.
      סחתיין.

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    כשמנהלים צבא דרך מסכי פלאזמה,שוכחים שישנו,בין השאר,ציוד אמיתי בשטח

    אייל, 26/04/07 10:58

    גם במלמחת לבנון 2 , עיתונאים חגגו חופשי על נגמשים שהופקרו ליד הגבול , בזמן מלחמה , כאילו היו מתקני שעשוע לילדים.

    הלו , אשכנזי , צריך להתעורר ומהר , אין לנו צבא אלטרנטיבי וכשהאוייב קולט שאנחנו מנוונים לגמרי ולא מרתיעים , הוא לא מפספס הזדמנויות בכדי לפגוע ולכרסם בנו.

    הלו , אשכנזי , אתה לא קיבלת לידיך את צבא האו''ם , קיבלת את צה''ל , אז תתחיל להוציא את יחידות הצבא מתרדמת הקייטנה שנוחתת עליהן מדי פעם , לפני שיהיה מאוחר מדי.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    תודה על המידע אנשינו בדרך..איפה הצנזור??!!! (ל''ת)

    חמאס, 26/04/07 10:55

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    עומק הביזיון מחרר את פרץ

    יצחק, 26/04/07 10:51

    מאשמה.
    מסתבר שהרקבון חדר לשורש. רקבון כה עמוק הינו פרי הבאושים של הרמטכ''לים לפחות מימיו של אהוד ברק.
    אני עוד זוכר את השאיפה לצבא ''קטן וחכם''
    אם יש לך צבא כזה השולט בטכנולוגית-על למי יש צורך בטנקים פגיעים ?

    לפני מספר חודשים אני זוכר שמצאו נגמ''ש למרגלות תל-פחר . הנגמ''ש חיכה לטקס מור''ק.

    לא ירחק היום ודייגים עזתים ימצאו ספינת סער שמלחיה נרדמו כולם או הלכו להשתין.

    העפת מפקדים החל מרמת אוגדונר ומטה אינה מספקת. השאלה המרכזית כיצד מטמיעים מחדש יחס של כבוד לנשק החל מהכדור הבודד ועד ה- כ-16

    הגב לתגובה זו

    • כ''כ צודק ! (ל''ת)

      יעל, 26/04/07 12:08

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    והצבא אומר שהוא הפיק לקחים מהמלחמה!!! חה...חה....חה.... (ל''ת)

    אבי, 26/04/07 10:46

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    אשכנזי הוא מינוי של כנופיית תבוסה עכשיו של פרץ סנה ובכר (ל''ת)

    אל תצפו למשהו, 26/04/07 10:44

    הגב לתגובה זו

    • military of choclate (ל''ת)

      california, 26/04/07 13:44

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    אייזנקוט אומר שולמרט שקרן נאלח

    תקראו, 26/04/07 10:38

    דבריו של אלוף פיקוד צפון האלוף גדי אייזנקוט, מי שהיה ראש אגף מבצעים במטכ''ל בזמן מלחמת לבנון, שאמר כי שעתיים אחר חטיפת החיילים אהוד גולדווסר ואלדד רגב ב-12 ביולי 2006, היה כבר ידוע לצה''ל שאי אפשר יהיה להחזיר אותם. במילים אחרות, ראש הממשלה אהוד אולמרט, אשר הופיע בפני האומה במשך חודש יולי ואמר, 'יצאנו למלחמה כדי להחזיר את החיילים החטופים הביתה' ו'זו המטרה המרכזית של המלחמה', לא אמר לעם את האמת, אם להשתמש בלשון עדינה. אם ראש הממשלה איננו אומר את האמת לעם בנושאים של מלחמה, חיים או מוות, למה אנחנו צריכים להאמין לדבריו בנושאים אחרים, כמו למשל מבקר המדינה?

    הגב לתגובה זו

    • בוקר טוב !!!!

      זיאן פיר בן-חמו, 26/04/07 10:48

      תגיד, אתה היתה זקוק להצהרה של אייזנקוט כדי לדעת שאולמרט שקרן ?

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    מינוי הרמטכ''ל

    yair1, 26/04/07 10:36

    כאשר חדל אישים כפרץ ממליץ על מינוי רמטכ''ל יש מקום לדאגה רבה.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    ליגרוס את עזה לאפר ואז להיתנצל באום (ל''ת)

    אלמוג, 26/04/07 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    האלו, יש רמטכ''ל חדש?

    פחחחחד, 26/04/07 10:25

    תקרית חד-פעמית??? שיספרו לסבתא! צבא של קורי עכביש נשמע עכשיו מאוד הגיוני.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    כל הכבוד לפליקס פריש ולעיתון מעריב

    יואל פרידג'ון, 26/04/07 10:24

    כל הכבוד לעיתון מעריב שחשף את ההפקרות בצ.ה.ל טוב מאוד שהדבר התפרסם.למען יראו יקראו וירעו.אם הפרשה לא היתה נחשפת במעריב צ.ה.ל היה מטייח את הכל.פעם היה משמעת ברזל בשריון.
    שריונר לשעבר.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    על דבר כזה אלוף הפיקוד צריך לעוף

    אחד 1, 26/04/07 10:20

    או אם יש לו קצת כבוד עצמי ורגש אחריות - להתפטר.
    כדאי לחשוב על הפרטת הצבא אם אנו רוצים לחיות.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    לא מבינים עם מי יש לנו עסק

    יובל, 26/04/07 10:16

    ורק כשנבין אז אולי יש לנו סיכויי לנצח

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    מקור הרע זו תקשורת האתרוגים שרצחה יהודים באוסלו, גירשה אותם בקטיף, (ל''ת)

    ומסרסת צהל, 26/04/07 10:13

    הגב לתגובה זו

    • 100% נכון,ואיך לא חשבתי על זה.. (ל''ת)

      טיק, 26/04/07 10:49

      הגב לתגובה זו

    • אכן , בעיה !

      צקי, 26/04/07 10:50

      והנה עוד הוכחה למצוקת האישפוז בבתי החולים הפסיכיאטרים

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    לנקות צהל כל מי שדבק בו רבב גירוש היהודים ואז יהיה התיקון המיוחל (ל''ת)

    צבא היהודים, 26/04/07 10:11

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    Tanks

    Danny, 26/04/07 10:11

    I can not believe it..........Big Bardak

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    צהל חד פעמי ?????????????????? (ל''ת)

    בושה, 26/04/07 10:10

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    לערוף את ראשי הפלזמה לפני שראשנו ייערפו (ל''ת)

    עי האוייב, 26/04/07 10:10

    הגב לתגובה זו

    • לשחות בבשר החי

      יהודה, 26/04/07 10:38

      אשכנזי תשחת בבשר החי ואז אולי יבינו אותך

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    זה לא ביג דיל, ישראל רגילה להעביר לאוייבנו נשק של צה''ל. (ל''ת)

    א.ד., 26/04/07 10:09

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    לוחם לאימא ''גם במבה ביסלי קרמבו ומילקי'' (ל''ת)

    ראית ב-TV, 26/04/07 10:09

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    תבוסה עכשיו השתלטה על משרד הבטחון ומובילה אותנו לאבדון (ל''ת)

    ואתם שותקים, 26/04/07 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    ההבדל

    אהוד, 26/04/07 10:07

    מלפני מלחמת ששת הימים ועד אחרי מלחמת יום כיפור שרתתי בפלוגת סיור של חטיבת שריון. כשהיינו עוצרים ליד שקמית / קיוסק [בסביבה ידידותית] במרחק שלא עלה על כמה מטרים, אחד מאיתנו היה נשאר לשמור על הרכב / ים. כל שכן בסביבה לא מוכרת / עויינת.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    גם ארוע גילעד שליט היה ארוע חד פעמי

    ציון, 26/04/07 10:07

    אין למפקדים שום בושה
    החיים של הילדים (החיילים) בידיים שלהם
    והם משחקים בהם כמו בשש בש ''לא נורא לא יקרה כלום'' וחטפו את גלעד.
    ''לא נורא לא יקרה כלום '' ויש מלחמת לבנון שניה.
    צריך ללמד את המפקדים שגם שנראה להם שלא הפלסטיני תמיד רואה הוא בכל מקום

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    לא כולם מגויסים ופרייר מתחמן (ל''ת)

    שיוויון, 26/04/07 10:03

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    ברור! צה''ל איבד את שפיותו בחולות גוש קטיף!

    ירון, 26/04/07 09:56

    אני אסביר לכם למה:
    עוד קודם לגוש קטיף, צה''ל איבד את דרכו. לא לעשות כלום כאשר החיזבאללה מצפון מקים מוצבים בתוך שטח מדינת ישראל (!) ויותר גרוע, לא להשגיח בכך, מראה שצה''ל, רדוף השמאל והבג''צ, ומטומטם בגלל ''רוח צה''ל'' האנטי יהודית, איבד את דרכו.
    הגירוש מגוש קטיף, קטע מצה''ל גם את חוט השדרה המוסרי. עד הגירוש היה צה''ל צבא מטומטם למען העם. אחרי הגירוש הוא הפך לצבא העם, נגד היהודים.
    הקצינים שהסכימו לפעול נגד היהודים חיסלו את חוט השדרה המוסרי של צה''ל וכך גם חיסלו סופית את רוחו. צריך לעשות מהפיכה בצה''ל ולזרוק החוצה את כל שרשרת הפיקוד שנטמאה בגירוש ולהביא אנשים מוסריים, מגיני יהודים, כי לזה צה''ל נועד.

    הגב לתגובה זו

    • ציפי תעזור

      הסוגד, 26/04/07 10:23

      אל תדאג, ציפי לבני תציל את המצב.

      האמא הרחומה, אם הקונספציה שהמצרים ימנעו הברחות בפילדלפי, קונספציה כה גאונית, שהורחבה לתפיסת ביטחון כוללת שהמפקידה את ביטחון ישראל בידי ''חסידי'' אומות העולם, ושבחי התקשורת.
      לפי אסטרטגיה כוללת זו, ציפי לבני נסעה לצרפת, סביבה עיתונאים ''אובייקטיבים'' שהיללו את הצלחתה להביא ללבנון צרפתים עם נ''מ, שמטרתם להגן על ישראל, מחיל האויר של החיזבאללה (כעשרים עפיפונים עם מבנה אוירודינאמי משוכלל במיוחד, שיוצרו בחוג מלאכה בקייטנת ''אלקןדס''). את אימוניהם עורכים הצרפתים, אגב, על מטוסי חיל האויר. הללויה ציפי.

      כמו כן, ציפי החליפה את הדיבורים המתלהמים (שלה עצמה!), על כך שאם אחרי ההתנתקות יירו קסאם, אז ווי ווי ווי מה נעשה להם, את המיליטריזם ההזוי, ולפיו יש להפעיל לחץ צבאי על הטרור הפלשתיני עד שחרור גלעד שליט, בהנחה ולפיה המצרים, וטוב טוב מובראק הנשיא הטוב, הם שיצילו את שדרות ויחלצו את גלעד שליט.

      ציפי לשלטון

      הגב לתגובה זו

      • מה לציפי ולטנקים ?

        נגסת בגמבה, 26/04/07 11:20

        המאמר מדבר על שני טנקים שהופקרו ואתה נותן לנו הרצאה על ציפי לבני ? מה הקשר ? אני מניח שהיתה תוקף אותה גם בתגובה על מאמר שמדבר על עליה במחיר המלפפונים ....

        הגב לתגובה זו

  • 83.

    מדאיג!!

    ערן, 26/04/07 09:52

    מדאיג

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    גורודיש (ל''ת)

    איפה אתה?, 26/04/07 09:52

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    ביזיון

    שי, 26/04/07 09:52

    ביזיון לפלוגת ונוס

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    חבל''ז צהל רקוב מהיסוד, בוא פרץ להפריך קביעה זו (ל''ת)

    הרמטכ''ל הוחלף, 26/04/07 09:51

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    מפחיד

    נהגי דן השכירים, 26/04/07 09:50

    כנראה שהצבא שלנו גמור ולא יחזור למה שהיה . איזה פחד

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    גבי סומכים עליך (ל''ת)

    אסף, 26/04/07 09:44

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מה הרעש? הילדים הלכו קצת לבלות! מה, לא מגיע להם? (ל''ת)

    אמא של שריונר, 26/04/07 09:43

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    צ. ה. ל.

    סמיר, 26/04/07 09:41

    צבא
    הפדיחא
    להתבייש

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    עד שראשי הפלזמה לא ייערפו עם גיליוטינות שום דבר לא יזוז (ל''ת)

    צבא גירוש, 26/04/07 09:41

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    מדוע לא רואים יותר את מירי רגב

    היכן מתחבאת?, 26/04/07 09:40

    העלוקה של דן חלוץ?

    הגב לתגובה זו

    • למה? אתה מתגעגע?

      אי שם, 26/04/07 09:57

      יכול להיות שהיא היתה ממש מחוברת לדן חלוץ, וכשהוא הלך, היא פשוט הלכה איתו?

      הגב לתגובה זו

    • אין בה צורך לאחר גירוש יהודי גוש קטיף ומלחמת הבזיון ה-2 (ל''ת)

      גד, 26/04/07 11:07

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    מה גבי אשכנזי יעשה בנדון? (ל''ת)

    מעניין מאוד, 26/04/07 09:40

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    נפלה לידיו של גבי אשכנזי הזדמנות פז לעשות סדר בצבא

    למען יראו, 26/04/07 09:37

    דרכי חינוך והסברה כבר לא יועילו כדי לעשות סדר בצבא מבולגן שמעסיק מפקדים לא אחראים ולא איכפתיים.
    המקרה הזה קרה בגלל חוסר משמעת, זלזול במערכת וחוסר יראה כלפי הממונים.
    מקרה כזה מחייב יד חזקה ורק יד חזקה. ללא פיטפוטים וללא פלסף.
    על גבי אשכנזי להעיף מהצבא במיידי את האחראים על הפאשלה.
    את אנשי הקבע האחראים יש לשפוט, להוריד בדרגה, לפטר מהצבא ולשלול מהם את זכויותיהם הכספיות.
    את חיילי הסדיר האחראים, לגרש מהצבא בקלון.
    רק כך.
    למען יראו וייראו.
    אין דרך אחרת!!!

    הגב לתגובה זו

    • אני לא חושב שגרוש מהצבא זה עונש (ל''ת)

      עידו, 26/04/07 09:49

      הגב לתגובה זו

      • עידו, כנראה שאתה בחור צעיר מאוד

        איש זקן ומנוסה, 26/04/07 10:05

        אני לא מאחל לך שבתעודת השחרור שלך מהצבא יהיה רשום: גורש בקלון מצה''ל.
        בנוסף לכך שלא תוכל להתקבל למקומות עבודה, אות הקלון הזה ילווה את החייל המגורש לכל מקום כל החיים.

        הגב לתגובה זו

        • הוא חושב על שחרורו. הוא לא ירד לעומק ''גרוש בקלון''

          אורן, 26/04/07 17:55

          הוא חושב שזה מטבע מתקופת המנדט.

          למרות שרוב תגובותיו מראות על בחור צעיר עם אחריות ואהבת המולדת.

          הגב לתגובה זו

    • עוד לא ראינו (ל''ת)

      דם, 26/04/07 09:54

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    ופני הצבא כפני המנהיגות שלנו....

    השפוי מן ההר, 26/04/07 09:29

    מכוניות שרד ,פלאזמות ,לימודים אקאדמאים ,מסיבות ,תנאי פרישה , אבל אלופים במטכ''ל ובפיקודים לא עברו קורסים בסיסיים צהליים שיכשירו אותם למלא את יעודם , זה לא חשוב , חשובים הקידום , התפקיד הדרגה , המכונית ,השכר וההטבות , כשיש תחקירים נגד הצבא הם תמיד משקרים ומטייחים , עד שההורים השכולים מותשים ,

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    המחדל מאוד חמור,! אך הפרסום של הדבר גם מאוד מסוכן, כדי שלא ישמע,,,

    אבי 101, 26/04/07 09:29

     כדי שלא ישמעו אלו שאסור להם לשמוע מזה, אז איפה הצנזורה בעניין הזה? אני מקווה שלהבא תפעילו את השיקול דעת שלכם.!

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    שיריונר אמיתי לא מפקיר את הטנק שלו

    רם, 26/04/07 09:27

    מרמת מ''מ ועד לרמת המג''ד דרך הסמ''פ והסמג''ד כולם לדין. חייל שמפקיר נשק אישי (ובשיריון נשק אישי זה חארטה) הולך למעצר אז להפקיר מחלקת טנקים?
    קאסמים זה צחוק ילדים לעומת הטווח והדיוק של פגז טנק. לו היו נופלים הטנקים לידי החמאס - או לידי חבורה של פושטקים מהגיהד אולמרט היה אומר שלום ואנחנו היינו צריכים לפתוח במלחמה להחזיר אותם.

    הגב לתגובה זו

    • כמה שזה נכון (ל''ת)

      יעקב, 26/04/07 11:09

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    דוברת צה''ל תעמידו את המפקדים

    בושה לצה''ל, 26/04/07 09:26

    הבכירים לדין ולא את החיילים הזוטרים.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ולנו מספרים שיש על מי לסמוך (ל''ת)

    פחדן, 26/04/07 09:25

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    בשביל מה לפרסם את זה ?

    עידו, 26/04/07 09:25

    א. אני כלל לא מבין למה לפרסם כתבה כזו ולספק מוטיבציה נוספת לאויב לנסות פעולות חדשות - הבעיה היא נקודתית - לא הוצבה שמירה.
    ב. תעוזת הכתבים היא טיפשות לשמה, באותה מידה שלא קרה כלום, גם היו יכולים ליפול על חייל שהיה מגיב באש מיידית על נסיון גניבת נשק.

    הגב לתגובה זו

    • העיתונות לא אחראית ולא ממלכתית

      רוברט שרון, 26/04/07 09:55

      מצטרף ב''גדול'' לדעת 66.
      את הנתונים צריך היה להעביר לצה''ל ולעקוב (עיתונאית) אחר מציאת האחראי/ם והעמדתו/תם לדין.
      עצם הסיםור הוא מסירת מידע חיוני לאויב.
      אם יעשה ניתוח לגבי ההתפתחות של אוייבנו ובעיקר רעיונות ואילתורים שלהם נגדנו, יימצא שרוב הרעיונות מקורם ב''מומחים'' ישראליים שטובת המדינה לא חשובה להם אלא דפיקות אגרופיהם על חזם.
      העיתונות תחת האמירה הנפוצה אך המסוכנת של ''זכות הציבור לדעת'' מסכנת את קיומו של ציבור זה.
      זכות הציבור לדעת שיש לנו עיתונות חתרנית שבמקרים רבים איננה אחראית.
      חידלו לדווח לאויב ולטעת בראשו רעיונות !

      הגב לתגובה זו

      • להסתיר הכל !!!!

        נגסת בגמבה, 26/04/07 11:06

        לפי ההגיון הזה יש לאסור על העיתונים לכתוב כל דבר שנוגע למלחמת לבנון השניה, שכן יתגלה לאויבינו כי צה''ל הוא צבא עלוב, מבולבל ולא מוכן לקרב . למה לשנות את המציאות כשאפשר פשוט להסתיר אותה ?

        הגב לתגובה זו

    • אני מזועזעת מתגובתך

      אתי, 26/04/07 10:05

      אני לא מאמינה אתה עוד מאשים את הכתבים על שגילו את הפשלה. היית מעדיף שיטאטאו מתחת לשטיח ובפעם הבאה זה יעלה לנו בחיי אדם?

      הגב לתגובה זו

      • זה לא מה שאמרתי

        עידו, 26/04/07 12:44

        לא האשמתי את הכתבים על כך שגילו את הפשלה - אני כן חושב שזה חוסר אחריות מצידם להניע את הטנק, ולהתעסק עם הנשק מפני שזה היה עלול להיגמר בירי על ידי חייל. ההפגנתיות של פעולתם נועדה רק במטרה אחת והיא להביך את הצבא. הפרסום של הדבר לא תורם בכלום לבטחון המדינה - זה שאנו, ואוייבנו, יודעים על כך לא יגרמו לענישה אחרת ( ונחוצה ) מצד הדרג המפקד, כלפי מי שהיה אחראי על הטנקים / המוצב. הדבר היה מטופל גם אם היו מעדכנים את הצבא בלבד. תתפלאי - אפילו ברמת הסמל לא רואים הפקרת נשק בעין יפה. אני גם אתייחס לתגובת ''נגסת בגמבה'' - ההגיון הזה לא טוען שיש לאסור לפרסם כל דבר לגבי מלחמת לבנון השנייה - אבל גם צריך לדעת מה לא לפרסם - פרסומים כאלה לא תורמים לנו אך כן תורמים לאויב. באותה מידה אני יכול להגיב להגיון שלך ולומר - למה שלא נפרסם את כל החוסרים בכל יחידה, את יכולות החדירה של השריון, את סדר הכוחות של כל יחידה - למה שלא נפרסם אחרי כל רקטה של חיזבאללה איפה היא פגעה כדי לעזור להם בטיווח, אחרי הכל זכותם לדעת. הא סליחה בעצם כבר עשינו את זה..

        הגב לתגובה זו

  • 65.

    עצוב מאוד שקורים מקרים כאלה בצה''ל....

    צבי, 26/04/07 09:24

    אוי ואבוי לעזוב טנק על ציודו? ממש הפקרות. איפה המפקדים. מי אחראי? ממש מחדל....... מקומם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    זה הפך ל''צבא הגנה לצחוק ולהסתכל''! (ל''ת)

    ABC, 26/04/07 09:20

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מאז ומעולם

    מוש, 26/04/07 09:19

    קיימת רשלנות בצבא הקיקיוני הישראלי ונראה לי שכך ימשיכו הדברים עד שמישהו יעיף לכלא מפקד אוגדה ומחט ומגד ומפים ויפזר יחידות וישליט קצת משמעת ובדר בברדק שחתם קבע בצהל ועוד הולכים להעלות לו את המשכורת.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    וואלק, אם הינו יודעים, הינו גונבים את הטנקים ומוכרים אותם כברזל! (ל''ת)

    עלי-סוחר מתכות, 26/04/07 09:18

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    חסר לפלסטינים נשק ?

    מדהים, 26/04/07 09:17

    הפלסטינים כבר הראו שהם יוצאים מהגדר. פעם נתנו להם רובים. עכשיו נותנים להם טנקים ? כדי שיקחו אותם ? ויציגו עוד הישג ? הגיע הזמן שהצבא יתעורר ויבין איפה הוא חי. אין מקום לנוחות, תנאי שירות. הגיע הזמן להתחיל להיות צבא.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מה אתם רוצים

    אבי בת ים, 26/04/07 09:15

    החיילים הלכו לאכול

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    צבא שנלחם נגד ילדים יהודים בחומש

    לא פלא, 26/04/07 09:15

    מפקיר את קודשי ישראל וכו'' לא פלא שאלוהים גורם לכם לכל התקלות האלה הוא הוציא את הרוח שהשרה בצה''ל בעת הקמתו עקב החטא של ההנתקות והפקרת קבר יוסף למרצחים.

    הגב לתגובה זו

    • קו ישיר ?

      יורם, 26/04/07 10:56

      לא ידעתי שאלוהים מתעסק אישית עם הדברים הקטנים הללו. מה המקור שלך ? האם אתה מדבר אתו אישית ?

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    גאידמק - קנה את צה''ל (ל''ת)

    נדל''לניסט, 26/04/07 09:13

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    הרי ברור ששוב הש.ג ישלם.

    שבי, 26/04/07 09:13

    ניתן לראות זאת מאופי התגובה של צה''ל שאומר שהמפקדים בגזרה יחקרו הרי המפקדים בגזרה הם האשמים חחח פשוט ביזיון.
    ''הטר''ש הפשוט ישב במחבוש בעוד המח''ט ייתן בראש לאיזה קצינה בחטיבת איו''ש''

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    איפה רפול?....

    אליהו שמש, 26/04/07 09:12

    רק הורדתם את הכומתה , כל כך סימלי, והפסקתם להיות צבא, בין רגע הפכתם לחבורת סמוך שלומפרים שעובדים בשליפה מהמותן!... אין נוהלים ואין שום תוכנית! לא פלא שהצבא הכי טוב במזרח התיכון החדש של המשנה לשום דבר נכשל במבחן התוצאה והפסיד במלחמה נגד חבורת מחבלים- אפילו לא צבא! הפעם נגמר בנס... בפעם הבאה יגנבו לכם את הטנקים! מה העונש שיקבלו החיילים (תסמונת הש''ג) - כלא או במקרה הטוב ריתוק. מה העונש של מפקד הגדוד, החטיבה, האוגדה?.... נזיפה. חה, חה, חה, צבא הגנה דמיקולו !

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    The BARDAK will stop only when people are kicked out!!!!

    Send them home, 26/04/07 09:10

    The problem is that nobody pays. When they will start kicking Magadim out of the army, the Magadim will fear for their career

    SEND THEM HOME!!!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אם אתם חושבים שמישהו מהבכירים ישלם?

    דניאל, 26/04/07 09:10

    אתם טועים מקסימום ''ישעה'' את עצמו איזה סגן אלוף ואחרי יומיים יחזור שישכחו מהעיניין ,מה שחשוב שהמשכורות ימשיכו לדפוק בצה''ל.
    הרי תראו כמה פרשות יש בפוליטיקה האם מישהו מכל החשודים מאנשי הציבור שילם, עזבו ישיבה בכלא, אבל לפחות שלילת פנסיה או אזשהו צעד, הרי אין במדינה שכר ועונש ואין הטלת אחריות, לכן אל תתפלאו שהמדינה נמחקת לנו מול העניים.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    להחזיר את קהלני לפקד על השירון! משמעת של חטיבה 7 !! (ל''ת)

    שיריונר בפנסיה, 26/04/07 09:09

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    בהתנתקות הציבו שומר על כל גלגל של אוטובוס

    אריה, 26/04/07 09:08

    בזמן הגירוש (''ההתנתקות'') ראיתי במו עיני איך הציבו 4 חיילים על אוטובוס, אחד

    כנראה שיש סדרי עדיפויות מוזרים למפקדי צה''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לגייס לצהל רק אוהבי ארץ ישראל

    צביקה, 26/04/07 09:07

    הגיעה הזמן שרק אוהבי ארץ ישראל יגויסו לצהל. ואז הכול יהיה לטובה.

    הגב לתגובה זו

    • לא רוצים ולא רוצים (ל''ת)

      כתום כהה, 26/04/07 10:01

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    ככה צה''ל נראה ועוד בראשות ה''כוכב'' התורן אשכנזי... (ל''ת)

    יוני, 26/04/07 09:07

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    פרסום לכל העולם הוא הפקרות לא פחות חמורה

    גד, 26/04/07 09:07

    התקשורת שמחפשת לעצמה כל הזמן כותרות פוגעת בבטחון המדינה. ראינו זאת במלחמת לבנון ואנו רואים זאת גם בכתבה זו.
    אכן יש להתריע על מחדלים ובמקרה זה אם המידע היה נשלח ע''י העיתנאי ישרות לרמטכ''ל ולאלוף הפיקוד, האפקט היה זהה. אינני רואה כל תועלת בהבאת המחדל לידיעת הציבור ובראש ובראשונה לידיעת האויב. הנזק יכל להיות פי כמה גדול מהתועלת. פרט לתועלת האישית של העתונאי שזכה לפירסום.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    לחיילים - כנסו עלובי נפש שכמותכם

    קצין של פעם, 26/04/07 09:06

    זה מתחיל מאישורים לשיער ארוך, לנעלי ספורט ,למכנסיים בלי גומיות ...וכך אתם נראים : חאפרים עלובים, חובבנים חסרי כבוד למקצוע, שלא לדבר על כבוד לצבא ולמדינה.
    אבל מה, רק ינסו להעיר לכם משהו ברחוב, בכביש או במועדון - מייד תוציאו סכין ותדקרו, כי לכם לא פוגעים בכבוד !!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק. או שיביאו את העו''ד של אבא.

      מבהיל, 26/04/07 10:30

      צבא דמיקולו

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    תדע כל אם עבריה לאיזה צבא היא שולחת את בניה (ל''ת)

    המודאגת, 26/04/07 09:05

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    זה סופו של צבא שמפקיר את קבר יוסף

    צבא גיבור, 26/04/07 09:05

    ונותן לערבים לשרוף אותו ולהקים מסגד במקומו.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    וזה עולה לנו 43 מיליארד שקל לשנה ?? מי גונב את הכסף ? (ל''ת)

    ונותן אפס בטחון, 26/04/07 09:05

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    שמפקד אוגדה כל היום מחרמן פקידות

    גביר, 26/04/07 09:04

    וצופה בפלזמות במקום לקיים קשר ישיר עם החיילים ולטפל בבעיותהם לא פלא שכולם זורקים זין כי יודעים שאלה שיושבים למעלה זורקים את הזין הכי גדול ועוד עם משכורות של 50 אלף בחודש פלוס תנאים.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    תקרית חד פעמית ? או קאסאמים חד פעמיים של אבו מאזאן או מדינה חד (ל''ת)

    פעמית של אולמרט, 26/04/07 09:04

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אשכנזי נגמרו החגיגות והטקסים ! גש לעבודה , איזה הפקרות? מה קורה

    אמנון בן-יהודה, 26/04/07 09:03

    בטח תגידו שרב אלוף חלוץ אשם גם בכשל הזה ?

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    צהל בפשיטת רגל ובמיוחד באזור עזה-אין שם אקשן אמיתי (ל''ת)

    רון, 26/04/07 09:02

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    זה אתר חדשות.אז מה חדש פה? (ל''ת)

    פלוני, 26/04/07 09:02

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    צבא אנכרוניסטי

    איש מרכז, 26/04/07 09:01

    בגלל של מפקד מפחד על ה..... שלו בצבא, יש פקודות ונהלים ישנים שאינם רלוונטים ואינם משתנים.

    הגיע הזמן ליצור ולשנות נהלים.

    לקחת את היוזמה בידיים (גם בעניין הלחימה....). לשנות את הדברים ולא לתת להם להשתנות...

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אם ציקו עסוק בליחצו עצמו כל היום אז למה אתם מצפים?

    אלדר, 26/04/07 09:01

    ראיונות וכתבות מיחצנות לא יובילו אותך לשום מקום ציקון תמיר
    במטולה שואלים איפה אתה וההצלחות שלך...

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    עם רמטכ''ל כזה אתם מצפים שישפוט את גלנט ציקו והמח''ט?

    המטיף, 26/04/07 08:59

    הכל משחק מכור , בסוף אולי גם תהיה לנו מלחמה קטנה בדרך.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    וזה ייגמר עם התגובה של דובר צה''ל? (ל''ת)

    צבא זה לא, 26/04/07 08:59

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    סוף סוף מירי גרב מדברת-אשכנזי העלים אותך מירי? סוף סוף (ל''ת)

    ובא לציון גואל, 26/04/07 08:58

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    האם אשכנזי ינזוף בשרשרת הפיקוד הגולנצ'יקית בעזה?-לא נראה לי... (ל''ת)

    איפה ואיפה, 26/04/07 08:57

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    זה מה שקורה שמנהלים מלחמות בפלזמה

    הטוראי שווייק, 26/04/07 08:56

    זה מה שקורה שהאלופים מגדלים כרס במפקדות והמג''דים מנהלים את המלחמה דרך מסכי הפלזמה.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אתם ממש עילוי

    רייטינג, 26/04/07 08:56

    אם הייתם עיתונאים אחראים,הייתם מדווחים למפקד האוגדה ולא רצים לחפש רייטינג.

    הגב לתגובה זו

    • אם הם היו שומעים לעצתך, לא היה קורה דבר.

      אורן, 26/04/07 17:37

      מג''ד, מח''ט ואותו מפקד אוגדה שאליו את מתייחסת צריכים לחטוף בגדול אם לא לפרוש בשקט הביתה.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    ככה זה כשננטשים ערכים של :רעות גיבוי ואחוות לוחמים...

    אילנה, 26/04/07 08:55

    ההסטוריה תשפוט אם לא העתיד...

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    צוות מעריב לדין !!!!

    נסימון, 26/04/07 08:54

    את העיתונאים צריך להעמיד לדין על פלישה

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    188 כרגיל עושים פשלות...

    אני, 26/04/07 08:54

    שום דבר לא השתנה בחטיבה הזאת.
    בכל מקרה אי אפשר לנעול טנקים כי אין להם מנעול.

    הגב לתגובה זו

    • בחלם ידעו לשמור על הטנק

      הרשלה, 26/04/07 10:05

      קשרנו את הטנק ליתד בחבל,שום קוזק לא העיז לגנוב לנו טנקים.

      הגב לתגובה זו

    • 401 האחרונים שיכולים לדבר

      רפי, 26/04/07 11:39

      ראינו איך ''הוכחתם את עצמכם'' במלחמה

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    אם תפסיקו בדרום ללחוץ על מלחמה תקלות כאלו לא יקרו!

    איתן לוחם, 26/04/07 08:54

    אין בושה מה?
    רוצים עוד חטיפה בדרום?
    תתעסק בעניינים שלך גלנט , תרסן את ציקו ותשתדלו למנןע מלחמה!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    תיפסק ההפקרות בצבא! שהמפקדים יצאו מהחדרים הממוזגים עם מסכי פלזמות! (ל''ת)

    שולה, 26/04/07 08:53

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אני מתגעגע לשמואל גורודיש ז''ל. יהי זכרו ברוך (ל''ת)

    חיל ותיק, 26/04/07 08:51

    הגב לתגובה זו

    • אצל גורודיש דבר כזה לא יכל לקרות אפילו בחלום (ל''ת)

      חייל שלו לשעבר, 26/04/07 09:45

      הגב לתגובה זו

      • גורודיש=כשלון

        בוקי, 26/04/07 12:08

        גורודיש היה אלוף פיקוד הדרום בעת מלחמת יום כיפור. ועדת החקירה מצאה אותו אשם בהכנה הלקויה של חזית הדרום והעיפה אותו מן הצבא בבושת פנים . האם הוא האיש שאנו אמורים להתגעגע אליו ? האם הוא המודל לחיקוי ?

        הגב לתגובה זו

        • גורודיש לא היה האשם ביום כיפור

          אורן, 26/04/07 17:35

          רק ישראלי ממוצע (יענו דפ''ר) מסוגל לחשוב שיש גורם אחד (אנושי) ובלעדי שגרם לכשלון במלחמה.

          שחרור המילואימניקים ערב הבחירות והפקרת קו בר לב עם כוח אדם שלא היה מספיק כדי להניע גנרטור,שלא לדבר על הדלקת התעלה, היה גורם מכריע בשלב חציית התעלה של המצרים.

          כשל מודיעיני חמור (יש שטוענים שהיתה קומבינה בן גולדה, נאצר והאמריקאים, לתת למיצרים נצחון קטן ע''מ להרגיע אותם ולייצב את האיזור לקראת שיחות שלום, הבעייה שצה''ל של אז לא ידע מה זה הפסד ''קטן'' במתכוון) לגבי ההתקפה, חימוש והיקף הסיוע הרוסי.

          אני לא אומר שגורודיש היה מושלם. היו לו הרבה בעיות פיקוד ושליטה (אריק ציפצף עליו בחוסר לויאליות משווע)
          אבל לא הוא ''האחראי'' לכשלונות של מלחמת יום כיפור.

          הגב לתגובה זו

    • מה הגעגועים ?

      אפרים, 26/04/07 09:47

      אינני יודע על שום מה יש לך געגועים לגורודיש. סדר ומשמעת היו אז רק לכאורה אמנם על מהירות של 10 קמש מעל המותר מצאתה את עצמך במחבוש אך ברגע האמת כשתעלת סואץ הייתה אמורה לעלות באש עם חציית האוייב המצרי שום דבר לא תיפקד וכמעט והפסדנו את המלחמה אז האמן לי שהתלהבותך מיותרת.

      הגב לתגובה זו

      • לאפרים - גם במלחמת ששת הימים במוצבי רפיח ובג'יראדי זה היה כך?

        שאול, לשעבר, 26/04/07 10:21

        במלחמת יום כיפור הפאשלה היתה כוללת והתרחשה בכל דרגי הפיקוד.
        זה לא יהיה הוגן לבוא היום ולומר שרק גורודיש היה אשם במחדל הכולל שהתרחש אז.
        אני מסכים עם המגיב שכתב שאצל גורודיש מקרה כזה לא יכל לקרות.

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    מה קורה לצה''ל? (ל''ת)

    עמוס, 26/04/07 08:50

    הגב לתגובה זו

    • מדינה ש מחפשת פאדיחות!!

      גולנצ'יק, 26/04/07 09:20

      צה''ל תמיד היה כזה... הבעיה היא שהכתבים הפכו לכתבים צהובים,ו מתחילים להראות את כל החארטות הקטנות, את כל הפאדיחו, לסקר כל דבר, אז כן אתה תחשוב שצה''ל הדרדר ונאסראללה יכריז ניצחון (למרות שהשגנו השגים במלחמה....רק ש אף אזרח לא יבין)...סוריה פתאום תתחיל לאיים, חברה, הכל זה בגלל התקשורת שמחפשת תעסוקה!!!!

      הגב לתגובה זו

      • תמיד צה''ל היה כזה? !!! (ל''ת)

        בחיים לא, 26/04/07 10:34

        הגב לתגובה זו

    • הוא עסוק בלהלחם ביהודים

      דובי, 26/04/07 10:01

      בגוש קטיף, בחומש ובעמונה.

      אתה לא מצפה מצה''ל שבנוסף לפעילותו נגד יהודים, הוא גם ממש יתעסק בלהגן על המדינה...

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    ככה זה כשבפועל אלוף הפיקוד הוא ציקו והחפ''ש הוא גלנט... (ל''ת)

    חה חה חה, 26/04/07 08:50

    הגב לתגובה זו

    • ציקו אכן מנהל את גלנט וגם מתרברב... (ל''ת)

      אזרח מודאג, 26/04/07 08:56

      הגב לתגובה זו

    • זה קרה בפיקוד דרום...

      אורן, 26/04/07 17:09

      לפני שאתה מבקר גולנצ'יקים תלמד בכלל איפה ''הרצועה'' (רמז: זה לא תכנית ברדיו)

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אייזנקוט בצפון ''מוצלח'' יותר??? (ל''ת)

    הצפון מופקר, 26/04/07 08:49

    הגב לתגובה זו

    • אייזנקוט הוא מינוי פסול של עמיר פרץ-וינוגרד חושף הכל... (ל''ת)

      גלעד, 26/04/07 08:54

      הגב לתגובה זו

    • אייזנקוט שר כבר את שירת הברבור שלו...-מי אלוף פצ''ן הבא? (ל''ת)

      פרידמן, 26/04/07 09:08

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    פעם זה היה הצבא הערבי החזק במז''הת. (ל''ת)

    היום גם זה לא., 26/04/07 08:49

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    זה צה''ל של גולני חוראני: אשכנזי ציקו, קפלינסקי אייזנקוט (ל''ת)

    צבא בפשיטת רגל, 26/04/07 08:48

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מה יהיה

    הסוף, 26/04/07 08:48

    צבא בלי ערכים
    צבא בלי מוסר
    צבא מגרש יהודים

    צבא זר

    הגב לתגובה זו

    • אתה דביל

      אורן, 26/04/07 17:10

      צבא בלי משמעת.

      מתנחלים בלי מוסר.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    דוברת צהל: ''האחראים יועמדו לדין''-היכן מסתימת האחריות: בציקו תמיר?

    בזיון, 26/04/07 08:47

    העיקר ששם עסוקים בלחרחר מלחמה שלא תתרחש.
    העיקר שציקו תמיר יסיים קדנציה עם מלחמה ברזומה שלו...
    בושה וחרפה...

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    האלוף גלנט אמש בפלזמה שידר ביטחון (ל''ת)

    מסעודה, 26/04/07 08:46

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    בקרוב גם בסיס המודיעין בגלילות יהיה פתוח למבקרים.

    הלוחש לחרשים, 26/04/07 08:46

    ולערבים ופלסטינים תהיה הנחה משמעותית במחירי הכניסה.הטיול יכלול ביקורים במתקנים תחת הסיווג ''סודי ביותר'' והצצה לתוך מחסן הגריסה של הבסיס ועלעול קצר בדפי המערכת לפני גריסתם.אחמדינאג''אד,אתה אורח הכבוד!

    הגב לתגובה זו

    • לא צריך להכנס המפעילים של אולמרט פרס ליברמן קבלים את הוחות ישירות (ל''ת)

      ומעובדים כבר, 26/04/07 09:02

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    שם צה''ל כשם המנהיגים שלנו

    יוני, 26/04/07 08:45

    ניתן לראות כי אין הפקת לקחים
    צוות מעריב מכה בשנית , שכן זו לא הפעם הראשונה שצוות עיתונאים ניכנס באין מפריע למתקני צהל העזובים.
    כזכור גם בצפון בישוב הערבי החצוי ניכנסו אל המוצב באין מפריע .
    וכך גם ההנהגה שלנו שנקראת ''הכנסת '' שם יושבים הנבחרים, שדואגים לעצמם ובין השאר לבזוז ולבזות אותנו , האזרחים

    הגב לתגובה זו

    • בצפון זה לא קרה - כדאי שתבדוק את העובדות!!! (ל''ת)

      היודע, 26/04/07 08:49

      הגב לתגובה זו

      • זה קרה. היה צוות חדשות שנכנס באין מפריע למוצב על גבול לבנון

        אורן, 26/04/07 17:07

        במרחק התעטשות מאנשי חיזבאללה. כל המוצב ישן ולא היתה שמירה.

        משמעת משמעת משמעת.

        זה לא אשמת פרץ, זה לא אשמת אולמרט זה אפילו לא אשמת הרמטכ''ל. אנו אלופי הזילזול בהכל. אפילו כשמדובר בחיים שלנו!

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    להעמיד לדין את מפקד האוגדה - שערוריה-זה מפקד זה? (ל''ת)

    רון חרוש, 26/04/07 08:45

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ציקו-תפסיק להתעסק בליצור מלחמה וככה לא יהיו תקלות כמו לעיל... (ל''ת)

    ציקו בושה, 26/04/07 08:43

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    היכן האחראי? מ''מ, מ''פ, מג''ד, מח''ט, אוגדונר, אוירת אי-אכפטיות בצ''הל! (ל''ת)

    משה, 26/04/07 08:43

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הכי עצוב שלא שום דבר לאף אחד- אין ערכים ואין משמעת (ל''ת)

    כסת''ח, 26/04/07 08:39

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אשכנזי תעיף הבייתה את המח''ט למען יראו וייראו (ל''ת)

    לימון, 26/04/07 08:36

    הגב לתגובה זו

    • למה אשכנזי יותר טוב מחלוץ ??? (ל''ת)

      היגיוני, 26/04/07 08:40

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    עברה כמעט שנה מהמלחמה ולא למדנו כלום!!!! (ל''ת)

    בינה, 26/04/07 08:32

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אני לא יכול לשכוח את השם: ''עמיר פרץ''

    ח. נאסרללה, 26/04/07 08:31

    כל לילה יש לי סיוטים כשאני רואה את השפם שלו מאיים עלי.
    הצילו!

    הגב לתגובה זו

    • חכה חכה תשמע אותו מדבר אנגלית! אזבכלל לא תוכל לישון (ל''ת)

      המורה לאנגלית, 26/04/07 08:51

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    צבא כזה? לא שולח את הילדים שלי לשם (ל''ת)

    איתן, 26/04/07 08:30

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    למכירה טנק מרכבה סימן 4 מרופא

    חייב להימכר!!!!, 26/04/07 08:28

    כולל כל החימוש
    לפרטים לפנות למוסטפה מעזה.

    הגב לתגובה זו

    • משהו לא הגיוני בתגובה הזאת

      טל, 26/04/07 08:51

      הא בטח, איך יכול להיות מוסטפא רופא?

      הגב לתגובה זו

      • משהו לא הגיוני בתגובה הזאת!

        לוגיקן, 26/04/07 10:09

        יכול להיות שהצבא בטוב ביותר בעולם יתן למוסטפה לגנוב טנק בצהרי היום?

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    זעקה איומה. פאשלה !!!

    אריק, 26/04/07 08:27

    מפחיד וביחוד תגובת צ.ה.ל. נשמע כמו מתיחה מצמררת. צוות העיתון לא הגיע במקרה למקום. משמע, זו תופעה.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הצוות עדיין בשמחת החג מנפנף במנגלים (ל''ת)

    והם צחקו על, 26/04/07 08:26

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    CHELEM THE CITY OF WISDOM (ל''ת)

    J, 26/04/07 08:21

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אף אחד לא רוצה לא יכול ולא מעונין .

    פקק תנועה, 26/04/07 08:12

    להפסיק את ההידרדרות וההיתפרקות של החברה הישראלית .עובדה שעדין יש מיקרים מסוג זה אחרי כול כך הרבה בעיות בעיניינים מסוג זה .אן בישראל המוסג... לקיחת אחריות לאומית .

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הרמטכ''ל הוחלף ומה שהיה P1000 גרוע יותר (ל''ת)

    קטוע היד, 26/04/07 08:11

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    להסתכל לאמת בעיינים צבא מיקי מאוס. (ל''ת)

    בלבנט כמו בלבנט, 26/04/07 08:11

    הגב לתגובה זו