• 123.

    לשבור להם את הידיים והרגליים

    Jehova, 27/04/07 02:02

    ביו אם המאבק צודק או לא, לחסום כביש ולמנוע בכח מאנשים לנוע בו זה אלימות, זה לא מוצדק, לא חוקי, וזה אנטי דמוקרטי. זכותם של אנשים לא להסכים לדרישותיהם של כל מי שחושב את עצמו לצודק, סטודנטים/מתנחלים/שמאלנים/פועלים/ערבים מבלי להפגע מכך. רוצים להפגין ? תפאדלו, תעמדו בצד גן הורדים !!
    חובתה של המשטרה להגן על הציבור מפני פורעי חוק ולשם כך נתנו לשוטרים אלות, אזיקים וכובע עם מצחיה !

    שיברו להם את הידיים והרגליים!
    לא ייתכן שמכל המון העברינים רק בודדים נעצרים והרוב יוצאים בלא כלום.
    לא ייתכן שאזרחי ישראל יהיו בני ערובה של כל אחד שיכול לחסום את הכביש !




    • Jehova עדין הנפש

      נדב, 28/04/07 19:19

      התגובה שלך היא אולי אחת התגובות האוויליות שקראתי בחיי, האם הפיתרון שלך לפעולה 'אלימה' כפי שכינת אותה הוא אלימות חריפה עוד יותר? האם אתה מודע לכך שאתה חי במדינה דמוקרטית? כי אם לא אשמח להמליץ לך לעבור לאיראן, לכולנו פה בישראל יהיה הרבה יותר נעים בלעדיך. זכותם של התושבים במדינה זו להפגין על חוסר צדק- ותודה לאל על כך.

  • 122.

    נראה לי שהם באו עצבניים כי לא נתנו להם לבוא להרביץ לנו בחומש

    אני, 26/04/07 20:44

    אז הם הוציאו את זה עליכם, תזמון גרוע מבחינתכם להפגנה

  • 121.

    מה יהיה עם הסמסטר הזה?!

    סטודנטית, 26/04/07 16:39

    בסוף עם כל ההפגנות האלו לא ישאר זמן ללמוד,והכי גרוע אנחנו עכשיו צריכים להשלים את החומר לבד, חלק מהמרצים לא מוכנים ללמד את השעורים שהפסדנו עקב השביתה!
    בושה וחרפה!
    במקום שהמרצים ילכו לקראתנו הם רק עומדים בעכורינו!

  • 120.

    זה כל כך ישראלי

    סטודנטית לשעבר, 26/04/07 16:08

    מהתגובות לכתבה אפשר לראות איך כל הישראליות יוצאת החוצה, הבעיה במדינה פה שאנשים לא יודעים להתלכד. אם כולם היו עושים יד אחת היינו מצליחים להביא לשינוי בהפגנה זאת ובאחרות, אבל תמיד יהיו את אלה שחושבים רק על עצמם ואחרים ללא חזון שחושבים שאם מפסידים כמה שבועות מהלימודים הלך להם התואר. לאותם אנשים תתחילו לחשוב קצת בגדול מה המטרה הכוללת שתצא מזה- יש הרבה אנשים (ואני אחת מהם) שלשלם שכר לימוד זה קשה מאוד ולפעמים בלתי אפשרי מסיבות שונות ומשונות, אז תפסיקו להתבכיין על השעות שאתם מפסידים, במקום זה תצאו להפגין ואולי השינוי יגיע יותר מהר!!!!!!!!!1

  • 119.

    עמק יזרעאל מתקפלים - בושה (ל''ת)

    סטודנט, 26/04/07 12:07

  • 118.

    הגיע הזמן להתעורר

    סטודנטית, 26/04/07 11:12

    אני קוראת לכולם להתעורר ולצאת לרחובות, יש לנו ממשלה מושחתת, כבר אין תקווה לעתיד נורמלי במדינה שלנו, ומשום מה חינכו אותנו לספוג, לספוג הכל כי מי שיושב שם ''יודע מה טוב בשבילנו''. אנחנו מדינה צעירה והם מנצלים את זה, אנחנו שוכחים שהם שם בזכותנו ויש לנו כוח עצום כעם!!! הם נבחרי הציבור , משמע הם שייכים לנו ולא אנחנו להם!!!!! זאת המדינה שלנו ולא רק שלהם!!!! הגיע הזמן להפסיק לאכול חרא ולהראות מי באמת שולט במדינה הזאת, זה לא הגיוני שכל יום יש פרשיית שחיתות חדשה ואף אחד מהמושחתים לא מתפטר מתפקידו, הם עדיין שם יושבים להם על הכסא, ממשיכים לקבל את כל ההטבות, והם כבר לא מתביישים... הרי אין להם ממי להתבייש כי הם לא שמים עלינו!!! איפה נשמע דבר כזה!!!

  • 117.

    שביתת הסטודנטים - מאבק צודק?

    ג., 26/04/07 10:55

    בתור סטודנטית שעובדת בשתי עבודות ע''מ לממן את הלימודים אני רוצה להעלות כמה נקודות:
    1) מדוע לא שאלו אותנו, הסטודנטים, האם אנו מעוניינים בשביתה הזו?
    2) לא תהיתם על כך שאלו שמארגנים את השביתה ו''נלחמים'' למעננו, הם אלו שמקבלים תשלום בתור שכירים העובדים באגודת הסטודנטים?
    3) מדוע מארגני השביתה חושבים שאני כסטודנטית העובדת במשרה וחצי, יכולה להרשות לעצמי לוותר על יום עבודה ע''מ לשבות? מי ישלם לי על היום הזה? יושב ראש האגודה?
    4) לסטודנטים במדינה הזו מאוד קל לשכוח ששכר הלימוד בישראל הוא מהנמוכים בעולם ונכון שיש מקומות בהם לא משלמים כלל שכר לימוד, אבל זו כבר בעיה אחרת, למי הצבעתם בבחירות האחרונות?
    5) איפה האחריות של מארגני השביתה וראשי אגודות הסטודנטים כלפינו? היה ויבטלו את הסמסטר, מי ישא בתוצאות? חשבתם על כך שלכולנו עלולים לעכב קבלת התואר חשבתם על המחיר הגבוה (ולא רק הכלכלי) של החלטה כזו?
    6) אף אחד מאיתנו, ציבור הסטודנטים, לא באמת טרח לבדוק מה באמת עומד מאחורי ארגון השביתה, מה המניעים האמיתיים ומי האנשים העומדים מאחוריה, מדובר פה באקט של פוליטיקאים צעירים המבקשים ליצור לעצמם לובי פוליטי, שאלתם את עצמכם האם באמת אלו האנשים בהם אתם רוצים לתמוך?

    סטודנטים יקרים,
    לכולנו קשה, כולנו רוצים עתיד טוב יותר, אבל תסתכלו מי באמת עושה ומי רק מדבר,
    אל תתרמו למאבק הזה מכיוון שהוא איננו צודק, זהו מאבק פוליטי ולא חברתי, מי שיפגע זה אנחנו.

    מי ששובת הוא זה שלא מעוניין ללמוד או לעבוד!

    • כן, מאבק צודק מאוד!!!

      ש, 26/04/07 12:29

      קודם כול כל הכבוד לך שאת מצליחה גם ללמוד וגם ולעבוד במשרה וחצי אבל זה שאת מצליחה לא אומר שזו צורת הלימודים האופטימילית. את מתבכיינת שאולי ידחו לך את התואר בחצי שנה בלי שמץ של מחשבה על הכלל ועל עתיד ההשכלה הגבוהה בישראל. אחרי שממשלות ישראל לדורותיהן סיימו להרוס כליל את החינוך הממלכתי הן מתפנות עכשיו להשכלה הגבוהה. אם לא נאבק עכשיו עד הסוף גם אם זה אומר ביטול הסמסטר אנחנו שותפים מלאים לתהליך שיצור בסופו של דבר חוסר נגישות מוחלט של השכבות החלשות להשכלה הגבוהה.

      • ל - ש. מבאר שבע

        ג., 26/04/07 13:56

        א) כן אני עובדת משרה וחצי ואני מצליחה ללמוד בצורה אופטימאלית כי אני לא עצלנית, אין לי ברירה, הורי לא יכולים לשלם את שכ''ל והנטל עלי.
        ב) אני ''מתבכיינת'' על דחיית הסמסטר מכיוון שההשלכות, לא רק הכלכליות, של החלטה כזו יהיו הרסניות הרבה יותר מהעלאת שכ''ל או כל החלטה אחרת, לא מדובר פה רק על כסף, אלא על האפשרות שלי להצטרף למעגל העבודה כאזרחית תורמת למדינה ולשכבות הנמוכות מעל לכל.
        ג) היה ראוי שכל אחד מאיתנו יחשוב טוב בבחירות הבאות לפני שהוא שם פתק בקלפי, אני לא הצבעתי הצבעה פוליטית אלא חברתית (ירוקים ולא עלה ירוק) מתוך כוונה לקדם את הנושאים האלו בדיוק, למי את/ה הצבעת?
        הבעייה היא לא עתיד ההשכלה הגבוהה של ישראל, הבעייה היא עד מתי ניתן לאנשים אחרים למכור אותנו בגרושים ולנצל את המצב לעשיית לובי פוליטי על חשבוננו, המאבק הזה האו לא לטובת הסטודנט, אני מבטיחה לך שאנחנו כסטודנטים לא נראה ממנו שום טוב, לצערי הרב, השינוי צריך לבוא ממקום אחר ושונה לחלוטין ועד שלא יפנימו זאת במדינתנו הקטנה לא יזוז כאן כלום

        • ל-ג.

          דנה, 28/04/07 18:18

          ממתי ל''ירוקים'' יש אג'נדה בנושא סטודנטים?.
          לדעתי סתם בזבז את קולך וזאת מכיוון שאירגוני ביבה למיניהם מצליחים ליישם תפישת עולמם גם מחוץ לפרלמנט ( ועובדה שלא עברו את אחוז החסימה). כשהולכים להצביע לכנסת יש לקחת בחשבון האם אותה רשימה תעבור את אחוז החסימה והאם היא מתקיימת גם בתור ארגון חוץ- פרלמנטרי שיכול להשיג דברים גם מבלי להיות בכנסת או שזו רשימה שיכולה להתקיים רק במסגרת פרלמנט.
          צר לי להגיד לך אבל זרקת את הקול שלך לפח, וגם אם הם היו מגיעים לכנסת , לא היתה להם כל השפעה והכי חשוב: אף אחד לא יודע מה יש להם להציע בתחום החינוך.

    • אני ממש לא מבינה אותך!!!

      סטודנטית, 26/04/07 15:40

      אני ממש לא מבינה אותך!!! עכשיו את עובדת בשתי עבודות, את חשבת מה יהיה איתך ואיתי ועוד אלפים כמונו שצריכים לעבוד בשביל השכ''ל הלא מובן הזה בשנה הבאה אם שום דבר לא ישתנה??!! נכון, אף אחד לא יודע באמת מה יהיו התוצאות של המאבק הזה. אבל אם נמשיך לשבת בבית ולא לעשות דבר, כך יראה העתיד שלי ושלך ושל כולנו... עכשיו זה הזמן! זה המאבק שלנו ואנו צריכים להאבק למען עצמינו!!!

      • סטודנטית צפון

        ג., 27/04/07 11:12

        חבל שלא התעמקת בדברים שכתבתי אז אולי היית רואה שיש הגיון במה שאני אומרת, הייתי שמחה אם היית משקיעה מחשבה בדברי...

    • סוף סןף מישו אומר את האמת

      מאיה, 26/04/07 19:16

      הערה מספר 117 היא סוף סוף מה שרציתי לשמוע. מזל שיש עוד כאלה שחושבים.
      אני גם מאמינה שצריך להיות פה שינוי אדיר בכמעט כל התחומים במדינה, אבל השביתה הזו פוגעת רק בנו ולא באף אחד אחר.
      אני תומכת ברעיון אבל ממש מתנגדת לדרך.

      • למאיה

        ג., 27/04/07 11:11

        תודה על התמיכה, אני שמחה שיש עוד מישהו שחושב כמוני ומסתכל יותר מצעד אחד קדימה, משקיע מחשבה בעתיד שלו, תודה

  • 116.

    נאבקים על המדינה ולא על השכר!!!

    סטודנטית, 26/04/07 09:48

    לכל האנשים היקרים שאומרים שהיו מצטרפים למאבק אילו היה חברתי- אני קוראת להם לצאת מהסלון לרחוב, ולראות ולשמוע מה שקורה באמת ולא רק מה שהטלוויזיה רוצה שתיראו... ההפגנות מתקיימות כבר חצי שנה, מאז שהוקמה ועדת שוחט, אנו נאבקים קודם כל כנגד פער המעמדות בחברה (העשירים יוכלו לשלם גם 20000 בשנה, אל תדאג), נגד השחיתות בממשלה, שלוקחת את כל הכסף לעצמה ושמה זין על האזרחים שבחרו בה, מדי הפגנה אנחנו קוראים לממשלה להחזיר את החיילים השבויים שלנו הבייתה, כי אנחנו מתגעגעים אליהם מאוד, ואם יכולנו לצאת בשבילם ללבנון, אז בטח שאפשר לצאת בשבילם לרחובות ת''א וי-ם. ההפגנות שלנו הן קודם כל נגד האדישות בארץ, שכבר מביישת אותנו, נגד הייאוש האינסופי, ובעד הדמוקרטיה, כי זכותם של האזרחים לדעת, וזכותם ללמוד, וזכותם להביע את דעתם, וללא זכויות אלו אין לנו דמוקרטיה, ובסופו של דבר גם אין לנו מדינה! אנחנו נאבקים על המדינה ולא על השכר לימוד!!! תבואו לאחת ההפגנות במקום לזפזפ בשלט, ותווכחו בעצמכם- בואו להיות חלק מהמהפכה!!!

  • 115.

    הצתרפות למאבק

    אסף - סטודנט, 26/04/07 09:19

    אני ועוד רבים מחבריי נצטרף למאבק רק אם המאבק התרחב לנושאים מהותיים יותר לכלל המדינה כמו השחיתות בשלטון , הזנחת ניצולי השואה ועוד נושאים רבים שגורמים למדינה לקרוס. יש כאן הזדמנות למנף את ההפגנות לכלל האוכלוסיה שאנחנו הסטודנטים חלק מהם.

    • אני איתך רק אם...

      סטודנט בן גוריו, 26/04/07 13:49

      אני איתך אחי...
      לא ממש אפכת לי משכר הלימוד גם ככה אני יצתרך לקרוא את התחת ולממן אותו עבודה יותר עבודה פחות אלף פחות אלף יותר לא מה שיציל אותי!!!

      אבל נגד השחיטות,נגד הממשלה,נגד מנהיגים חסרי בושה וגנבים אני אצא להפגין!!! רק שהמאבק יתפשט ליותר נושאים!!!!!!!!!!!

  • 114.

    האם גם את הסטודנטים יעצרו עד תום הליכים כמו אנשי הימין

    משה, 26/04/07 07:39

    האם גם אותם יאשימו בסיכון חיי אדם ויעצרו אותם עד סוף ההליכים או שזה סעיף שמפעילים אותו רק נגד אנשי ימין?

    • למשה 114- רק נגד אנשי ימין (ל''ת)

      כי הם נודניקים, 26/04/07 11:25

  • 113.

    לכל השוטרים בהפגנה יחד אין 12 שנות לימוד (ל''ת)

    בורים, 26/04/07 07:23

  • 112.

    סטדנטים יקרים - אם לא איכפת לכם מהעוני במדינה

    יופיטר, 26/04/07 04:24

    מהתנהלותה הקלוקלת - מהממשלה המבישה - אין טעם להפגנתכם - אתם לא עובדי חברת חשמל והנמלים אין לכם אצבע על השלטר -מתג - רק על שכר הלימוד אין טעם להפגין - פעם סטודנטים ידעו לסחוף אחריהם למען דעות - למען בני אדם - למען שינוי ולמען שיפור - תחשבו על זה

    • הגיע הזמן שתבדקו מה קורה באמת, ולא מה מספרים לכם!!!

      שפיות, 26/04/07 09:32

      אם היית בהפגנה אתמול, או באחת ההפגנות שהסטודנטים עורכים כבר מעל חצי שנה, היית יודע/ת שאין הפגנה אחת שבה איננו מזכירים את המצב החברתי, השחיתות, החיילים החטופים וזכיויות האזרחים בארץ שנרמסים ברגל גסה. אולי אם תצא/י מהסלון ותרד/י לרחוב, תדע/י באמת מה קורה, ואפילו תוכל/י להשפיע! בהצלחה!!!

  • 111.

    בושה למדינה שככה מתנהגים שוטריה!

    בושה!!, 26/04/07 03:14

    השוטרים האלה היכו ללא רחם באלפי צעירים! הם עבריינים בחסות החוק!! זאת חוצפה ממדרגה ראשונה!

    שוטרים, תתביישו לכם!!

  • 110.

    אני בד''כ לא מפגין-ואם הפגנתי...

    לירן 23, 26/04/07 03:09

    אני מבטיח לכם שזו אינדיקציה לכך
    שחבל על האנרגיה של כל סרבני השביתה...תחסכו באנרגיה שלכם על המקלדת....חבל

  • 109.

    3 במאי. כיכר רבין. הפגנת ענק: אולמרט, הביתה!!!

    אסף, 26/04/07 03:02

    די לאדישות

  • 108.

    כל הכבוד לכל רבבות הסטודנטים הנחושים והצודקים ! (ל''ת)

    &, 26/04/07 02:13

  • 107.

    א-ו-ל-מ-ר-ט ה-ב-י-ת-ה!!!!!! בוזזזזזז!!!

    סטודנטית, 26/04/07 02:04

    מושחת...........
    הביתה ומהר!!!

  • 106.

    כל הכבוד לנו

    סטודנטית, 26/04/07 01:44

    אסור להפסיק עכשו, צריך להמשיך וכל מי שנשאר בבית שיצא מהבועה שהוא חי בה ויתחיל להצטרף ולהלחם בשביל עצמו.

    חייבים להמשיף אנחנו ננצח

  • 105.

    האם ישנה שביתה בכלל???

    סטודנט, 26/04/07 01:36

    ראשי העגודות נכשלו בתחילת המאבק - בתקשורת לא מדברים עלינו בכלל!!! בראש ובראשונה היה צריך לחשוב על איך להעביר את המסר דרך תשרורת.
    כרגע בארצנו לא יודעים שישנה שביתה ואם כן יודעים אז לא יודעים למה........

  • 104.

    אז איפה ומתי ההפגנה הבאה? נבוא שוב (ל''ת)

    סטודנטית מב''ש, 26/04/07 00:56

  • 103.

    ליולי תמיר ולאולמרט לא איכפת

    אודי, 26/04/07 00:52

    הם כבר למדו. עכשיו אף אחד אחר כבר לא חשוב.
    יולי תמיר, לא יהיה עוד פרופסור כמוך. פשוט כי לא יהיו כבר פרופסורים (רק עשירים, שגם ככה יעזבו את המדינה עם פרוץ המלחמה הבאה).

  • 102.

    זאת העצה שנתן להם יוסי שריד.

    שרית - מר''ץ, 26/04/07 00:48

    כתמיד , האיש ממש מיטיב לראות את הנולד.....
    כל עצה - שפך דמים מיותר.

  • 101.

    יותר מדי שתולים של אסף הראל כאן...

    ישראל, 26/04/07 00:41

    אז קיבלתם את התשובה שלכם - מי שהיה בהפגנה לא יאכל את השקרים שלכם - דיברו על הכל, על החטופים, עניים, אי צדק חברתי, עובדים, חינוך, מנהיגות.
    ואולי היו''רים של האגודות לא מנהיגים אידאליים אבל הם לא גנבו מעמותות, לא הזרימו כסף מהמדינה למפעלים של חבריהם, לא אנסו, לא העבירו מידע בטחוני לאויב.
    אז תשאר אתה עם מה שיש לך. יום אחד גם אותך ישאבו למעמד הנמוך, רק כי נורא קשה לך ללמוד עוד שבוע בקיץ במקום מלהיות בים.
    אולי במקום לקטר וליצור סדקים, תפעל לצירוף אותם הציבורים שאתה מתיימר לייצג? אולי במקום להרוס את הניצנים שצומחים ברגעים אלו, תעזור ליצור תמונה של סטודנטים מפגינים ביחד עם ועדי עובדים?
    קשקשן

    • איתך לחלוטין

      סטודנט נאבק, 27/04/07 23:54

      כל מילה פנינה, אין תורך להוסיף.

  • 100.

    שמישהו ייקח אחריות!!! (ל''ת)

    אסף, 26/04/07 00:31

  • 99.

    בנימין נתניהו מחכים לך באהבה עם ישראל (ל''ת)

    אלון עוז, 26/04/07 00:24

    • הזמן עובר, שוכחים מהר, אה?

      סטודנט, 27/04/07 23:50

      אין יותר פטטי ופתי ממך, הכותב תגובה זו, שהרי אם ביבי יגיע לשלטון, וכבר היינו שם, כדאי לכולנו להצטייד בחסכונות עבים לשעת משבר ועוני

  • 98.

    אני בעד הסטודנטים

    אסף, 26/04/07 00:22

    אני חושב לכל הסטודנטים יש זכות לעשות הפגנות מה שבא להם מדובר פה במצב כלכלי ולימודי קיצר בהצלחה לכל הסטודנטים תעשו מה שבראש שלכם!!!!!!!!!

    נ.ב
    אני גם היתי בהפגנה ורקדתי שמה בכביש ברייקדאנס לכל הדטודנטים ומי שזוכר שרקדתי אם חבר שלי שיגיב!

  • 97.

    לאדון 50,56

    סוחר מוחות, 26/04/07 00:17

    השכלה גבוהה מסובסדת איננה עיניין של עזרה לנזקקים, היא למעשה הצהרת כוונות של הממשלה בנוגע לסדרי קדימויות במדינה. ארצות אירופאיות רבות עם אוכלוסיה אמידה מאפשרות למי שמסוגל לרכוש השכלה גבוהה כשהוא פטור משכר למוד ומטרדות פרנסה.
    מה עדיף למדינה סטודנט לרפואה/טכנולוגיה שמשקע את עיקר זמנו ברכישת מיומנות, או כזה שעוסק בחלטורות כדי להתקיים. עזוב את החניונים ה''מפוצצים''- במה עדיף להשקיע בהשכלה בתשתיות או במקורבים בעלי הון?

  • 96.

    התנהגות מעודנת של שוטרים כלפי חוסמי כבישים, רק אם אתה סטודנט. (ל''ת)

    קטיפה, 26/04/07 00:09

  • 95.

    כל הכבוד לשובתים

    שאול, 26/04/07 00:09

    מי שחושב שסבסוד יחזק את האוכלוסיות החלשות לא קולת שהאוכלסיות האלו מהוות היום 50% מהעם, כי אם הקושי לשלם 15000 ש''ח שכר לימוד לשנה זה סימן לחולשה כלכלית אז רוב העם חלש כלכלית, ואם נמשיח לשלום סכומים כאלו הפער רק יגדל ונגיד לא ידענו.
    כל הכבוד לסטודנטים אל תתיאשו המשיכו.

  • 94.

    המג''בניקים יצאו מכלל שליטה

    רן, 26/04/07 00:06

    במקרה נקריתי למקום. כל שרציתי היה להיכנס מרחוב שאול המלך לביתי שברחוב אבן גבירול. עמדו שם כמה שוטרים, התעלמתי מהם כי לא חשבתי שזה נוגע אליי. ואז שוטר ברבארי (אני חושב שהיה מג''בניק) דחף אותי אחורנית ואמר בגסות: ''לא, אתה לא יכול לעבור''.

  • 93.

    אני היתי בהפגנה כנסו שניה

    אסף, 26/04/07 00:05

    יואו איזסה כיף היה היום ב9 וחצי ככה בערב היה הפגנה של אחדות הסטודנטים אני ןחמר שלי גם הינו שמה רקדנו שמה ראו אותנו בטלווזיה מעריב קפצנו על תחנות ישבנו בכביש שיאאא הכיף =] חח רדתי שם ברייקדאנס יעלו את זה לבאתר של אחדות הסטודנטים בקורב חחחח כנסו ותיראו!!!

  • 92.

    לסטודנטים:

    יאיר, 25/04/07 23:54

    PUSH THE BUTTEN!

  • 91.

    כל הכבוד הגיע הזמן

    שמס, 25/04/07 23:53

    כל הכבוד הגיע הזמן

  • 90.

    לא לאלימות!

    לא נשכח לא נסלח, 25/04/07 23:53

    כל כך מהר שכחנו את מורשת רבין - חבל!

  • 89.

    בגללכם אני אלך לישיבה ולא לאוניברסיטה - תתביישו לכם (ל''ת)

    סטודנט נגד, 25/04/07 23:52

  • 88.

    בעקבות ההפגנה האלימה אני שונא יותר את ההשכלה הגבוהה

    חייל משוחרר, 25/04/07 23:51

    אני לא מבין למה אתם משניאים את עצמכם על הציבור?
    עכשיו אני שולח את הבן שלי לישיבה במקום אוניברסיטה

    • ל-88

      סטודנט, 26/04/07 01:41

      רק ביקשנו שיקשיבו לנו וכיסחו אותנו במכות!!!!!!!!!!
      בטח שאתה שולח את הבן שלך לישיבה, זה חינם!!! אנחנו משלמים על זה במיסים........ מה היית עושה בילעדינו? למי כבר יש כסף לאוניברסיטה.....יקר יקר

  • 87.

    המג''בניקים והיס''מניקים מרביצים מתסכול

    Nושון, 25/04/07 23:48

    הם פורקים תסכול על הסטודנטים בגלל הקנאה.

    הם יודעים לאן היו יכולים להגיע עם עוד קצת אינטלקט. אפילו הם יכולים להבין את זה.

  • 86.

    סטודנטים בעלי מכוניות שובתים=פופוליזם

    momo, 25/04/07 23:48

    אין דבר שיחטפו מכות. רוב הסטודנטים נגד השביתה המטופשת הזו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 85.

    מוכן לבוא לת''א ולפרק להם ת'עצמות. דין ת''א כדין עמונה! (ל''ת)

    סטודנט לשעבר, 25/04/07 23:47

  • 84.

    כל הכבוד לסטודנטים, סוף סוף מחאה אזרחית! (ל''ת)

    מיכל, 25/04/07 23:47

  • 83.

    לטפל בפורעים ביד קשה זו מדינת חוק!!!

    אישה בהריון, 25/04/07 23:47

    לא ייתכן שיולדת לא יכולה להגיע לבית חולים רק בגלל כמה מופרעים חוליגנים ופורעי חוק יש להחזיר את הסדר למדינה ולא לאפשר רמיסה בוטה של החוק.
    משטרת ישראל - איפה הפרשים!!!
    איפה המחתזיות!!! איפה האלות!!! איפה פיצפוץ הגולגלות!!! מה קרה נהייתם נמושות!!! המתנחלים כנראה שברו אתכם

    • טעות בידך גברת...

      ערן, 26/04/07 03:14

      אותם ''כמה מופרעים חוליגנים ופורעי חוק'' כפי שכתבת הם 5,000 סטודנטים שבאו להיאבק בשחיתות שהולכת להרוס לנו את עתיד ההשכלה הגבוהה, הם לא חוליגנים ולא פורעי חוק, אני הייתי שם וראיתי מי איבד שליטה ואלה היו אנשי המשטרה. והיו שם גם פרשים. ובינינו, תחושת בטן שלי אומרת שמי שכתבה את זה היא באמת אישה בהיריון, וגם אם את כן ואת רוצה שהילד שלך ילמד בכבוד, אז את הראשונה שצריכה לתמוך במאבק שלנו.

  • 82.

    קשה להאמין כמה נמוך הממשלה יכולה ליפול!!!

    יו''ר חולון, 25/04/07 23:36

    קשה להאמין כמה נמוך הממשלה יכולה ליפול!!!
    על איזו דמוקרטיה מדובר?
    על הדמוקרטיה שנגד עקרונותיה מופעלות האלות של יס''ם?!

  • 81.

    יאללה סטודנטים משעמם לכם?

    ק, 25/04/07 23:35

    לכו לישון

  • 80.

    משחקים בכאילו

    דן, 25/04/07 23:34

    החזרת השבויים, הקרבה בין הון לשלטון, עניים, שלום, מחדלים, שחיתות, אי לקיחת אחריות, תאונות דרכים, סל תרופות מצומצם, תלמידי יסודין נחשלים, מערכת חינוך כושלת, אמריקניזציה, השמנת יתר, טלוויזיה גרועה, תיאטרון גווע....ואביב גפן בחר להופיע חינם עבור הסטודנטים, שיצאו להפגין נגד מסקנות שלא קיבלו מועדה שעוד לא פרסמה מסקנות.

  • 79.

    צרת החינוך וצרת המדינה - התפטרו!!

    תלמיד תיכון, 25/04/07 23:32

    יולי תמיר, אדון אולמרט - קחו אחריות, התפטרו לאלתר.
    הצילו את כבודכם המעורער, אתם לא שווים מכדי להיות בשלטון.

    התפטרו.
    תכף ומיד.

  • 78.

    את אונס הבנות שלנו היס''מ לא מצליח לעצור

    קובי, 25/04/07 23:31

    אבל לדפוק אלות בסטודנטים הם יודעים. את אונס הבנות שלנו ע''י ערבים הם לא מצליחים לעצור.

  • 77.

    מה קרה חבר'ה גרשו אתכם מהבית??? (ל''ת)

    מגורש מהגוש, 25/04/07 23:29

  • 76.

    המאבק צודק הדרך מביכה!

    סטודנטית לא גאה, 25/04/07 23:29

    הבערת צמיגים, חסימת כבישים, עימותים.... לעוד מישהו זה מזכיר את תקופת ההתנתקות?
    פשוט בושה, מנהיגי אגודת הסטודנטים יש לי חדשות בשבילכם אתם לא יותר טובים מאותם מתפרעים אז ומאותם פוליטיקאים מושחתים...אל תבנו קריירה על הגב שלי בבקשה (ובטח לא קריירה של פוליטיקאים...).
    גם אני סטודנטית שעובדת וקורעת את התחת בשביל לעבור את החודש אבל זאת לא הדרך.
    הבערת צמיגים? חשבתם פעם על איכות הסביבה? אתם יודעים איזה נזק בלתי הפיך זה גורם, חשבתי שאתם דואגים לעתיד...כנראה רק לעתיד שלכם.
    אני מעדיפה להמשיך לשלם ולקרוע את התחת מאשר להיות חלק מהמחאה האלימה הזאת ומהאגודה המביכה הזאת.

    • המאבק אומנם רק צודק, אבל הדרך הכרחית

      NA, 26/04/07 10:26

      במדינה, שהמדיניות היחידה בה, שנשארת קבועה ממשלה לממשלה, היא מדיניות האטימות, אין אפשרות לתת לתהליכים להסחב עד שיעלמו על ידי ראשי ממשלה כמו אולמרט, או שרי חינוך, כמו תמיר.

      כבר ראינו מחאות באות והולכות, בהתעלמות מוחלטת (ומכפישה) של הממשלה (שגם אם נתכחש לזאת, נבחרה על ידינו). מחאות, שכפי הנראה, לא יצרו מספיק גלים בשביל גופי מדיה גדולים, שיתמכו בהם בפרסום (שמחאות, כידוע, מתקיימות דרכו), ובהיעדר אותו פרסום יכלה הממשלה לבטל לעצום עיניים למראות המחאה, ואוזניים לזעקות המוחים.

      על כן, בישראל, כמו שראינו בעבר, מחאה שקטה או נעימה (אפילו אם בטעות), היא מחאה בטלה. אולמרט, כעת, משתדל לא להתעורר לקול הזעקות של הסטודנטים, מפחד שמה הממשלה שלו תאלץ לטפל בבעיה, ותודות למחאות (הרועשות, כמובן), הוא לא יוכל לעשות זאת לעד.

      ועל כן, אני אומר (בהסתייגות מלאה משריפת הצמיגים), מחאה אומנם צודקת בלבד, אבל דרך המחאה, כיום בישארל, בלתי נמנעת.

    • המאבק אומנם רק צודק, אבל הדרך הכרחית

      NA, 26/04/07 10:27

      במדינה, שהמדיניות היחידה בה, שנשארת קבועה ממשלה לממשלה, היא מדיניות האטימות, אין אפשרות לתת לתהליכים להסחב עד שיעלמו על ידי ראשי ממשלה כמו אולמרט, או שרי חינוך, כמו תמיר.

      כבר ראינו מחאות באות והולכות, בהתעלמות מוחלטת (ומכפישה) של הממשלה (שגם אם נתכחש לזאת, נבחרה על ידינו). מחאות, שכפי הנראה, לא יצרו מספיק גלים בשביל גופי מדיה גדולים, שיתמכו בהם בפרסום (שמחאות, כידוע, מתקיימות דרכו), ובהיעדר אותו פרסום יכלה הממשלה לבטל לעצום עיניים למראות המחאה, ואוזניים לזעקות המוחים.

      על כן, בישראל, כמו שראינו בעבר, מחאה שקטה או נעימה (אפילו אם בטעות), היא מחאה בטלה. אולמרט, כעת, משתדל לא להתעורר לקול הזעקות של הסטודנטים, מפחד שמה הממשלה שלו תאלץ לטפל בבעיה, ותודות למחאות (הרועשות, כמובן), הוא לא יוכל לעשות זאת לעד.

      ועל כן, אני אומר (בהסתייגות מלאה משריפת הצמיגים), מחאה אומנם צודקת בלבד, אבל דרך המחאה, כיום בישארל, בלתי נמנעת.

  • 75.

    להחריף המאבק לאלתר! (ל''ת)

    רוני, 25/04/07 23:28

  • 74.

    הניפו הדגלים. שיברו שתיקה. המהפכה החלה, ובגדול.

    שמעון, 25/04/07 23:26

    הניפו הדגלים. שיברו שתיקה. המהפכה החלה, ובגדול.

  • 73.

    הגיע הזמן לסגור את יחידת החוליגנים של המשטרה-יס''מ (ל''ת)

    עבריינים ברשיון, 25/04/07 23:23

  • 72.

    ככה זה כש97% מהציבור דורשים ממשלה אחרת ובחירות והממשלה מתעלמת מרצון

    רוינשטיין, 25/04/07 23:23

    והממשלה מתעלמת מרצון הציבור. זה מתאים לדיקטטורה לא לדמוקרטיה. בדמוקרטיה עושים את רצון העם. אם לא, כמו במקרה הזה הכל מתחיל לבעור עד שזה מתפוצץ

  • 71.

    אסור לחסום כבישים!! למה אני צריך לשלם פעמיים! לכו לקמפוס חעשו פליק

    פלק עם בורג, 25/04/07 23:19

    חבל לי שתקבלו מכות מכות!!
    מה זה אפקרות לחסום כבישים!
    בארה''ב היו יורים בכם, וגם כאן יש סכנה!!!
    הכסף שאתם דורשים הוא גם שלי!!!
    ואני לא מוכן לתת הנחות!!!
    במיקרים מסויימים כן, אבל גורף לאאאאא!יוצאי יחידות שדה! עיירות פיתוח!! נכים!!! ערבים לאאאא!
    בדווים כן לפי תנאים מסויימים!
    מי שלא עשה צבא, עבד ויש לו! שישלם מלא מלא!
    מחר אני יחסום לאבא שלך את היציאה לעבודה, לא ישלם לי לא יצא, זה בסדר?
    חינוך חובה זה משהו אחר, בסיסי וצודק!

  • 70.

    שגירשו נשים גברים וילדים מביתם - לכל ההיפים וסתם אדישים מכל הארץ

    גד, 25/04/07 23:19

    זה לא הפריע - אז עכשיו גם לי זה לא מפריע - ואמרנו לכם - מי שמרוצץ גולגולות של ילדים ללא אבחנה - בסוף יגיע לכל אזרח במדינה

  • 69.

    ההתנתקות מתפוצצת לכם בפרצוף (ל''ת)

    גבריאל, 25/04/07 23:18

  • 68.

    מכללת הדסה בי-ם שוברת שביתה

    ביוטכנולוגיה, 25/04/07 23:17

    אפסים !!!!! המכללה מכריחה את האגודה שלנו לחזור ללימודים ביום ראשון .
    הפגנה מול מכללת הדסה במרכז ירושלים ביום ראשון .....
    לשרוף את המכללה

  • 67.

    חוליגנים אקדמאיים! תתביישו לכם! תנו לוועדת שוחט לסיים עבודתה (ל''ת)

    תתביישו!!!, 25/04/07 23:16

  • 66.

    הגיע זמן להלחם

    סתם אחד, 25/04/07 23:16

    זה הזמן,
    וזה הרגע ,

    זיכרו את הסטודנטים בצרפת,
    זיכרו את הסטודנטים בסין,

    אמנם קשה ומיאש אבל הזמן הגיע,..

    האם המאבק הוא של סטודנט תפרן או גם שלך ? ..

    איפה אתה עובד קשה יום ראה לאן הגעת .
    איפה אתה חקלאי שנותן את נשמתו לאדמה ..
    היכן האמהות החד הוריות.

    הלא נמאס לנו מהשלטון הנ''ל ..
    הלא נמאס מהאפליה הקשה .

    היכן תושבי שדרות ראו מה הממשל עשה לכם - זהוא מאבקכם.
    היכן האמהות לא הגיע הזמן שגם אתן תוכלו להתפרנס בכבוד וגם ללמוד ? אולי אפילו לצאת מהעוני.
    זה אתן זה שלכן.

    איפה אתה אותו לוחם שבזמן לחימה הלכת ונלחמת אך בזמן שלום אתה לא כלום.

    איפה אתה חבר שלא יכול ללכת לעבוד במשהוא שהוא לא שמירה.

    היכן את העובד קבלן.
    היכן הטוקביסט הנארץ שיילחם גם הוא.

  • 65.

    מה אתם בדיוק רוצים לעשות?! אנחנו לא ארה''ב, לכו ללמוד שם!!! (ל''ת)

    בושה וחרפה!!!, 25/04/07 23:13

  • 64.

    הגיע הזמן להפיכה כללית - לעם נמאס! (ל''ת)

    ש, 25/04/07 23:11

  • 63.

    עצוב לראות את זה

    סטודנט לעתיד, 25/04/07 23:06

    א. ששוטרים יפצעו סטודנטים !? הרי הסטודנטים האלה היו חיילים לא מזמן, ואפילו מילואימניקים במלחמת לבנון השניה, בושה וחרפה !! שוטרים - אל תגעו בסטודנטים !! הם לא מתנחלים, פלסטינים.

  • 62.

    אין שכל אין לימודים.

    סטודנט מדוכא, 25/04/07 23:05

    מדוע בקובה, וסין הלימודים חינם, גם אנו רוצים. היינו בצהבא אז מגיע לנו , לימודים חינם , דירה חינם, מכונית חינם, משכורת חינם, עיתון חינם,

  • 61.

    הצגות בלי גולגולות מפוצחות בלי מדים שחורים (ל''ת)

    זה שמור, 25/04/07 23:04

  • 60.

    מכללת תל-חי שוברת שביתה (ל''ת)

    סדום, 25/04/07 22:55

  • 59.

    חינם אין כסף

    דן, 25/04/07 22:52

    לכו לישיבה שם לומדים חינם

    • אין לימודים בקונקורדיה? לא שורפים שם את דגל ישראל? (ל''ת)

      יוגי מוגלי, 25/04/07 23:48

  • 58.

    פוליטיקאים קטנים

    סטודנט מב''ש, 25/04/07 22:42

    הדבר היחיד שמעניין את ראשי המאבק הוא פוליטיקה ותו לא.
    אני לא אתפלא אם נראה אותם מככבים בתשדירי בחירות מטעם מפלגה זו או אחרת בשנים הקרובות.
    אני קורא לור''ה להציב אולטימטום, לפיו אם לא יחזרו הסטודנטים ללימודים עד יום ראשון יבוטל הסימסטר כליל.
    אולי זה מה שיעזור לראשי המאבק לרדת מהעץ המאוד גבוה שעליו טיפסו.

  • 57.

    כל הכבוד! המשיכו במאבק!!! (ל''ת)

    כבר לא סטודנטים, 25/04/07 22:40

  • 56.

    צריך לסבסד, את אלו שאין להם, לא באופן גלובלי

    סטודנט, 25/04/07 22:39

    די להביט בחניונים המפוצצים במכוניות חדישות בשביל לגחך למשמע הטענה על שכר הלימוד.
    חלק לא מבוטל הציבור הסטודנטים ממומן ע''י העבודה, חלקם עתודאים, חלקם בני עשירים, חלקם ערבים פרזיטים, ומיעוט קטן שבהם הינו כזה שאינו יכול לעמוד בהוצאה של 1000 שקל בחודש.
    צריך לעזור לכאלה שאין להם, לחיילים קרביים וכיוצ''ב.
    ועל חשבון זה להעלות את שכר הלימוד לכל השאר.
    היום קיימת עבודה זמינה במקדונלדס, בשמירות, בתעשייה וכו'
    התערבותו של אותו פליט פוליטי מחליאה ומקוממת. הנ''ל הינו שריד לתפיסה שצריך ליפול על תקציבים ציבוריים. כך נהג הבטלן כשכל שנותיו ניזון מתקציבי ציבור, וכך הינו מטיף היום.

    • ומה איתך ? ..

      סתם אחד, 25/04/07 23:20

      אנה אמור נה לנו מר סטודנט היכן הינך עובד ?

      האם שומר אתה בלילה ולומד ביום ?
      או אולי עובד הינך במשמרות באיזו עבוד ליל ?

      היכן אתה יושן בליל ?
      האם ישן אצל הורים ?

      האם אתה המשלם על הוצאותיך או שאין כך הם הדברים ?

      הרי אינני מאמין שאתה מחזיק בדירה ברמת אביב מכספך .

      אז לפני לתת רעיונות תלך ותנסה אולי תצליח אולי לא ..

      הרי עוגות יש למכביר ( למי שיש ) ולחם לא צריך

  • 55.

    ''בלהט המרד שא אש להצית''

    גיל, 25/04/07 22:37

    מהמקומות האילו נולדים מנהיגים!

    מאחל לכם בהצלחה.
    אל תוותרו למושחתים.

    • מהמקומות האלה נולדים מנהיגים מנותקים

      דן, 25/04/07 23:43

      כאלה שהולכים להילחם איפה שנוח וקל ויש רווח פוליטי מהיר...

      קוראים לזה עסקנים - לא מנהיגים

  • 54.

    אלימות היא לא פיתרון

    סטודנטית, 25/04/07 22:37

    השוטרים לא אשמים

    • אלימות היא כן פתרון

      רוני, 25/04/07 23:43

      ובטח שהשוטרים אשמים.
      את לא זוכרת מה הם עשו בעמונה?

  • 53.

    אלימות היא לא פיתרון

    סטודנטית, 25/04/07 22:37

    השוטרים לא אשמים

    • את צודקת. אבל עצוב מאד שרק ככה משהו ייזכר שיש פה סטודנטים שכבר (ל''ת)

      שובתים שבועיים., 25/04/07 22:47

      • האלימות היתה של המשטרה ולא של הסטודנטים

        סטודנטית, 25/04/07 23:58

        הביאו לנו יס''מניקים מטורפים כמו רוטוויילרים, צמאים לתת מכות למי שנקרה בדרכם.
        אבל מה לעשות לא לכולם יש מוח כדי ללמוד לתואר אקדמאי, בשביל זה גורילות חסרי מוח הולכים למשטרה.

  • 52.

    סטודנטים ''יקרים'' צאו נגד המאבק בשחיתות...

    אור, 25/04/07 22:35

    נגד אפליה בין גזעית נגד ניצול נשים
    מעונות .ישנם כל כך הרבה נושאים שיש צורך במאבק עליהם, אך היכן הסטודנט הישראלי? אני יודע איפה
    במסיבות בברים בחגיגות .
    כאשר נוגעים בכיסם הפרטי אז יש מאבק רציני,מה שידוע לי הסטודנטים לא כל כך מבינים על מה דנים בועדת שוחט, אין להם מושג מה מטרת הועדה ואת מה היא רוצה לקדם. אני למדתי את הנושא ומתברר שהכל לטובת הסטודנט, והמטרה היא להקל על כל אלה שיש להם קושי במימון השכלתם ועוד יש לציין כי הועדה רוצה להגיע לפיתרון אשר יקל על כל סטודנט וסטודנט ללא הבדל.
    מה שברור הוא לצערי שהסטודנט הישראלי מפונק לרוב אגואיסט
    ומגלה איכפתיות למצבו האישי בלבד.
    באירופה ובארה''ב הסטודנט הוא אקטיבי בכל מה שנוגע לבעיות חברתיות פולטיות ולא רק במה שנוגע לענין האישי.

    • קשקוש

      אביחי, 25/04/07 22:48

      בארופה ובארה''ב הסטודנט אקטיבי ופועל בעיניינים חברתיים כי הוא לא צריך לעבוד ולממן את הלימודים, שכר דירה ושאר ירקות.
      בארופה ובארה''ב שכר הלימוד נמוך מאד ובחלק ממדינות ארופה הם אף חינם.
      בנוסף לכך יש להם מערכת חזקה של מלגות.
      לנו אין דבר מזה.
      להפך, כאן רוצים לייקר את שכר הלימוד.
      אז תגיד לי בבקשה, מתי בדיוק הסטודנט הישראלי יכול למחות ולהפגין? כשהוא עובד ולומד?

      ''למדת את הנושא'' עלק.
      לך תעבוד על מישהו אחר.

      • אביחי יבכיין. תקלוט , אנחנו לא אירופה ולא ארה''C, אנחנו במזה''ת!!!

        אדר, 25/04/07 23:11

        אבל בכל מקרה אני נהנה מהתמונות של המחאה. זה מצחיק אותי ובתור מבוגר אי אפשר כבר ללכת מכות סתם בשביל להוציא עצבים. תמיד יש איזה ערס פחדן שמוציא סכין.
        אז תהנו ותתפרקו!!!!

    • למדת לעומק את הנושא? אין לך מושג מכלום

      לירן, סטודנט לח, 25/04/07 23:30

      בטח קראת חמש דקות על נושא השביתה והחלטת שוועדת שוחט באה לקראת הסטודנטים. חבל שלא עברת שיעור בהבנת הנקרא כדי קצת להבין את העניינים. וועדת שוחט לא באה לקראת הסטודנטים אלא באה לקראת הסטודנטים שיוכלו לשלם בעד הלימודים. הם מציעים להפריט את ההשכלה הגבוהה ובעזרת הלוואת שיינתנו לסטודנטים הם יחזירו את הוצאות שכר הלימוד . מי אמר שלסטודנטים יהיו אמצעים כלכליים להחזיר את ההלוואה שהם קיבלו בעת לימודיהם. מי הבטיח לסטודנט למשפטים שתהיה לו באמת עבודה אחרי שילמד את המקצוע הנחשב כל כך ואז יחזיר הלוואה ענקית שתגרום לו לחובות אסטרונומיים וזה בנוסף למשכנתא ולכל יתר הדברים שעליהם יצטרך לשלם בעתיד. ההפרטה של מערכת החינוך היא האסון הכי גדול שיכול לקרות לה. שלא נדבר על יתר הדברים הצודקים שנגדם יוצאת השביתה הזו. הצעתי היא שתיקח לך יום חופשי מהעבודה ותשוטט בכמה אתרים באינטרנט ותבין קצת על וועדת ווינוגרד שהקים יוסי שריד ולמה וועדת שוחט היא הרסנית לסטודנטים. אחרי שתסיים תכתוב לכולנו טוקבק קצת מרשים יותר. תודה

  • 51.

    שימו לב שהמשטרה דיווחה קודם רק על 2000 מפגינים שהתחילו המכות המספר (ל''ת)

    התנפח, 25/04/07 22:32

  • 50.

    שכר הלימוד בארץ הינו בדיחה

    קשקשנים, 25/04/07 22:30

    רבותי הקשקשנים,
    כהורה לילדים שילמתי כ 5000 שקל בחודש עבור מעונות יום מבוקר עד 16:00. ילדי גדלו ובמקום הוצאה למעונות, אני משקיע כ 2000 שקל בחודש עבור חוגים ושעורים פרטיים.
    אבי היה פועל, שתמך בי- בדחיפה, בסמפטיה, ו...זהו. כדי לממן את לימודי עבדתי במאפיה בלילות, ובשמירה היכן שניתן.
    היום, כאיש מקצוע אני משתכר היטב, ומוקיר תודה למדינה שאיפשרה את השכלתי (תואר שני בהנדסה).
    1000 שקל לחודש כשכר לימוד להשכלה גבוהה? זה בדיחה.
    הביטו בחניונים המפוצצים במכוניות משנות הדגם האחרונות. הזוהי תמונת מצב של מסכנות?

    • הבעיה היא שמתכוונים להעלות את שכר הלימוד (ל''ת)

      אלה שלא מבינים, 25/04/07 23:28

    • רק שתדע

      סטודנטית, 25/04/07 23:58

      אני סטודנטית ממעמד הבינים ואין לי כסף בשביל לקחת אפילו שיעורי נהיגה. כי צריך לממן את הלימודים.ונכון זה עינין של סידרי עדיפויות. אבל אני לא יודעת מה אני אעשה שנה הבאה אם יעלו את השכר לימוד.כמובן שאפשר לעבוד אבל ללמוד לא חשוב פחות. אז להבא שרואים סטודנטים קצת התחשבות .

  • 49.

    צריך להחריף את המאבק

    סטודנט, 25/04/07 22:30

    הייתי בהפגנה

    • יופי, תינוק.

      אמוץ, 25/04/07 22:45

      לך ללמוד

  • 48.

    שכר הלימוד להשכלה גבוהה

    מוסה, 25/04/07 22:24

    מי ששירת בצהל שנתיים עד שלוש שנים תרם למדינה ובגמר השירות המדינה חייבת לתת לחייל המשוחרר לימודים בחינם בחורי הישיבה מקבלים מימון לימודים בכולל מדי חודש בחודשו מדוע שהמדינה לא תעביר חלק מן הכספים האלה לטובת חיילים משוחררים מי שלא שירת בצבא שלוש שנים רצופות עבד והתפרנס ויש לו מספיק כסף למימון הלימודים באוניברסיטה

    • לא כולם קיבלו 20,000 מהצבא (בנות)

      יעל, 26/04/07 00:01

      וגם 20,000 לא מכסים תואר של 3-4 שנים כולל הוצאות נוספות של מחיה, שכ''ד, תחבורה ועוד ועוד.
      חוץ מזה - הוצאה מכובדת שנדרשת לפני לימודים באוניברסיטה - פסיכומטרי, כבר 4-5 אלף שקל הלכו.
      לא נשאר הרבה.

  • 47.

    להפיל את ממשלת הכשלון המתמשך ! (ל''ת)

    חבקוק, 25/04/07 22:21

  • 46.

    נו.... מה יקרה

    אליזה, 25/04/07 22:15

    נו עד מתי נשבית עד מתי אף אחד לא ישמע אותנו אנו סתודנטים הם צריכים לעזור ולתמוך בנו ולא לבקש עוד ועוד ממנו מה רוצה שוחט ולמה הוא רוצה להגיע

  • 45.

    כל הכבוד בקי גריפין. מילים חזקות!! (ל''ת)

    ניקה, 25/04/07 22:13

  • 44.

    כל הכבוד לנציגי הסטודנטים!!!להמשיך בשביתה.

    סטודנט, 25/04/07 22:11

    לפי כל ההערכות,אם שביתת הסטודנטים תימשך עוד מספר ימים -וועדת שוחט תפורק ושכר לימוד לא יעלה.

    אז נמשיך לשבות עד להשגת המטרות.
    לא להתקפל.



  • 43.

    הגיע הזמן.....להיות כמו יוון וצרפת

    דניאל, 25/04/07 21:58

    - ולעושת מהומות למען ההשכלה בישראל

  • 42.

    אנחנו איתכם!

    סטודנטית, 25/04/07 21:58

    אסור להכנע, ציבור הסטודנטים לא אדיש! אנחנו איתכם!

  • 41.

    מדינת מישטרה!!!!!!!!!!!!!!

    מיקי, 25/04/07 21:53

    צריך להעלות את כולה באש!

  • 40.

    לטפל בחוסמי כבישים ביד קשה זו מדינת חוק דין ת'א כדין עמונה..אז מה

    אם מדובר ביאפים, 25/04/07 21:47

     

  • 39.

    הממשלה הזאת מבינה רק כח (ל''ת)

    דן, 25/04/07 21:44

  • 38.

    בושה שח''כ במדינת ישראל מעודד לאלימות.

    א, 25/04/07 21:36

    אבל מצד שני זאת ארץ אוכלת יושביה חסרת תרבות אז אני לא מתפלא

  • 37.

    אתם כאלו סתומים

    j, 25/04/07 21:32

    השביתות האלו מתנקמות רק בכם בסוף

  • 36.

    אין כמו קנדה

    דן, 25/04/07 21:31

    כאן סימסטר עולה משהו כמו 6000 שקל באחת האוניברסיטות הטובות בעולם מקגיל קונקורדיה ועוד ומה עוד הממשלה ממנת לכם את הלימודים כולל כלכלה ורק את החלק של הלימודים מחזירים לממשלה תוך כדי עבודה פשוט גן עדן לסטודנטים

    • כן אבל שם אין ערבים ושלטון מושחת זה ההבדל (ל''ת)

      א, 25/04/07 21:37

    • קונקורדיה אוניברסיטה מצויינת?

      מטרופולין, 25/04/07 22:02

      זו אוניברסיטה שהתפרסמה רק ''בזכות'' נוכחות השמאל הרדיקלי המטורף ביותר ביבשת אמריקה...

    • קונקרדיה? אתה בטח לא מעיז להסתובב שם עם כיפה על הראש

      חיים, 25/04/07 22:57

      האוניברסיטה מוכרת בתעמולה האנטי ישראלית שבה.
      אתה מעיז להגיד שאתה ישראלי לשעבר?

  • 35.

    הובערו צמיגים בדרך נמיר (ל''ת)

    תל אביבית, 25/04/07 21:28

  • 34.

    זה מה שקורה שהחולונים מצטרפים !

    דותן, 25/04/07 21:26

    אנחנו לא לוקחים שבויים! (:

    שוחט, שחטת לנו את הסמסטר.. תציל לפחות את השאר ותתקפל

  • 33.

    המתנגדים לשביתה הם אנשי ה''מגיע לי'' שמעולם לא נלחמו עבור משהו. אלה

    אזרח המדינה, 25/04/07 21:22

    האנשים שימצצו את הוריהם עד הלשד ואת סביבתם עד תום. הם הפרזיטים שוברי השביתה שמגיעים לכיתות אך לרוע מזלם נתקלים שם במרצים הסולדים מהתנהגותם הבוגדנית.

    • אם אתה כזה עצמאי...

      סטודנט, 25/04/07 22:00

      ... אז תתחיל להתמודד עם קשיים אמיתיים של עולם אמיתי, ואגב, בזה שאתם שובתים אתם גם, באיזשהו מובן, ''מוצצים'' את הסביבה שלכם! תשלמו פחות - מדינה תקבל פחות כסף - פחות אפשרויות לעזור לנזקקים באמת ולשקם את המדינה. ועוד משהו: לא חשבת אחרי צבא במקום טיול לדרום אמריקה לעבוד שנה/שנתיים לחסוך קצת כסף ורק אז להתחיל ללמוד?!
      תחשוב על זה - עוד לא מאוחר.

      • חצוף. למה אתה מניח שכולם מתחילים

        סטודנטית, צפון, 25/04/07 22:37

        ללמוד בגיל 22??
        אני ועוד רבים אחרים קרענו את התחת שנתיים ויותר אחרי הצבא, וממשיכים לעבוד בחצי משרה בשביל לממן את שכר הלימוד והמחיה, כמובן.
        (גרים עם ההורים, יש הוצאות חוץ מזה).
        השביתה הזאת נכונה וצודקת, חבל שאתה לא מוכן לוותר אפילו לשניה על הנוחיות שלך, (חס וחלילה, חופשת הקיץ תדחה) למען אנשים פחות מבוססים כלכלית, ואפילו ''סתם אנשים רגילים'' שנאבקים יום יום בשביל לשרוד את התואר.

  • 32.

    הטבות לסטודנטים ששירתו את מדינתם ולא לסטודנטים פלסטינים שונאי ישרא

    ההמום, 25/04/07 21:11

    שמסתובבים באוניברסיטה בני 18 לומדים משפטים(הפליה מתקנת כולם דפארים שונאי המדינה הציונית יהודית..
    סטודנטים אני קורא לכם להתמקד.
    לא הטבות לכל הסטודנטים.
    כן הטבות ל מי ששירת את עמו ומדינתו

  • 31.

    ''רק כוח'' מפי אייטולת השמאל שלטון החוק הנאור והשפוי (ל''ת)

    השמאל בכל, 25/04/07 21:08

    • וואלה (ל''ת)

      נכון, 25/04/07 21:42

  • 30.

    די לבכות!!!

    סטודנט, 25/04/07 21:07

    אנשים, די לבכות כבר! תפסיקו לבלבל בשכל לכל המדינה, תחזרו ללמוד, תנו לי לסיים את התואר!
    בפעם המאה: השכלה תביא לכם כסף בעתיד, לאוטיסטים עוד פעם: בעתיד, לא עכשיו, עכשיו צריך להוציא את הכסף על לימודים. גם לא כל כך הרבה כסף: 10 אלף לשנה זה בכלל לא הרבה כסף, ואלף סטודנטים לא יצליחו לשכנע שזה הרבה, במיוחד כשקיימות כל כך הרבה הטבות ודרכים להשיג את הכסף.
    10 אלף לשנה = אלף לחודש, אל תגידו בדווקא אלף הזה מונע מכם ללמוד, שטויות!!! תעשו חשבון כמה אתם מוציאים על בגדים, בילויים ועוד הוצאות מיותרות - אתם רוצים לשכנע אותי שפחות מאלף?
    אז תוותרו על הנאות האלה לארבע שנים, לא יקרה לכם כלום.
    אם אתם רוצים חיים של סטודנטים כמו בסרטים אמריקאיים - אז נכון זה רק לעשירים שלא צריכים לחשוב הרבה על איך להשיג כסף, אבל לזרוק הכל ופשוט ללמוד - אפשרי לגמרי - תנסו במקום לשבות ולהרוס לאחרים את הלימודים!

    • ומה עם שכר דירה ? טיפש!

      גיא, 25/04/07 22:01

      אתה חושב שכל אחד גר אצל ההורים? לא יכול להיות שלפני שלוש שנים היה וועדה (וינוגרד אם שכחת!) שקבעה שיש להוריד את שכר הלימוד ופיתאום באה ''ממשלת הטיפשות'' שלא מתאים לה אז היא שמה עוד וועדה

      • בהחלט ! די לבכות

        סטודנט צפוני, 26/04/07 00:37

        ההפגנה מלכתחילה לא היתה על שכר הלימוד אז אל תעשו מזה עכשיו את המאבק העיקרי. תבואו לבית הקפה בגילמן ולבית הקפה בכניסה לאוניברסיטה, אנשים מוציאים עשרות שקלים ביום !! מאות בחודש !! על בתי קפה ''במסגרת הלימודים'' זה עוד לפני בילויים!! לי לא חסר ואני לא מוציא סכומים כאלה כל יום. אז די לבכות ! תנהלו מו''מ ענייני ואל תשנו את נושא המאבק כל יום כראות עיניכם ,כדי לשרת את האדונים שלכם, ברדה, שונשיין וכל האפסים האחרים שמייצגים בצורה גרועה את הסטודנטים שבחרו בהם.

    • להלן ההוצאות הראליות לשנה ....ילד מפונק שכמוך

      סטודנטית ענייה, 25/04/07 22:11

      שכר לימוד לשנה 13,000
      שכר דירה לשנה (נמוך) 12000
      אוכל לשנה 12000
      מחשב - חד פעמי 5000 שח
      חשבונות ממוצע:
      חשמל 2500 לשנה
      ארנונה ומים 2000 לשנה
      טלפון, אינטרנט, נייד 5000 לשנה
      ספרים, צילומים, ציוד לימודי וכו 6000 לשנה
      נסיעות בתוך העיר עם חופשי חודשי +12+12
      הגענו בלי בגד אחד, סרט, בירה, מתנה ליום ההולדת של אמא או על האש ביום
      וכך בלי סרט אחד, או בגד הגענו ל... 62 אלף שח שזה לחודש חמשת אלפים ש''ח.
      כדי להרוויח משכורת שכזאת צריך לעבוד משרה מלאה או לפי שכר סטודנט שהוא 21 שח לשעה 242 שעות בחודש שהן 60 שעות שבועיות עכשיו...תכניס לזה גם דבר שולי שנקרא לימודים ותגיד לי איך עושים את זה?
      בתנאי שלהורים שלך אין לשים את הסכום הצנוע הזה למפרע

      • חשבת אולי לעבוד כמה שנים?! ובזה לממן את הלימודים? (ל''ת)

        רחל, 25/04/07 22:41

        • כן חשבתי....

          מיכל, 25/04/07 23:01

          ובואי נחשוב כמה שנים צריך לעבוד כדי לחסוך כזה סכום.
          מתי אתחיל ללמוד בגיל 30? ומה עם משפחה וילדים?

        • ונתחיל ללמוד בגיל 30

          נועם, 26/04/07 01:00

          משתחררים בגיל 21 (במקרה הטוב) עובדים עוד שנתיים לפחות בשביל לממן תואר ראשון לומדים שלוש שנים (אל תשכחו להשלים מה שהחמצתם בגלל חודש מילואים) ועובדים עוד שנתיים בשביל לממן תואר שני. ואחרי שנתיים אחרונות (למי יש זמן לדוקטורט) אתה מסיים בגיל 30 עם תואר שני בשביל להספיק לסיים דוקטורט ופוסט אתה מגיע לגיל המופלג של 36 (לאחר מכן מתפלאים למה רוב הסגל זקן ועייף כי את מיטב שנותיו הוא ביזבז בללמוד ולא בלחקור שזאת מטרת האוניברסיטה

      • מה באמת? טפשות\בכיינות לשמה.

        סטודנט לכלכלה, 25/04/07 22:55

        שכר הלימוד כרגע עומד על 9000
        אני מקווה שיעלו אותו.
        שכר דירה נמוך זה תלוי איפה את גרה, פה בב''ש נמוך זה 120 דולר שזה 6000 לשנה כולל הקיץ.
        12000 לשנה על אוכל זה רק אם את יושבת כל יום בארומה. תצרוגת לאדם בארת עומדת על מעט יותר מחצי מה שציינת.
        אפשר לקנות מחשב בשליש מחיר והוא יותר מייספק את צרכייך אלא אם כן את גיימרית, אבל אז את צריכה להחליט אם את גיימרית או סטודנטית. חשמל ממוצע לאדם זה 2000 וזה אחד ששוכח לפעמים את הבוילר, אינטרנט זה 900 ש''ח, פלאפון ...תתחילי להרגיע ותרדי ל 2500 בשנה!
        בקיצור את בכיינית וככה בכלל לא מחשבים עלות של לימוד...
        העלות האמיתית היא שכר הלימוד וספרים + השכר שהיית יכולה להרוויח אם היית עובדת בזמן שאת בשיעורים. כל עוד הוא נמוך מההפרש של ההכנסות בין להיות עם תואר או לא להיות עם תואר - שווה לך ללמוד, אחרת , לכי לעבוד.

      • לענייה המסכנה, חשבת לגור אצל ההורים?

        אחות רחמנייה, 25/04/07 22:57

        לא שכר לימוד, לא ארנונה, לא חשמל...
        ואז מגיעים ל1500 שקל הוצאות לחודש +כ 1000 שקל שכר לימוד חודשי.
        זה סכום זניח. ומותר גם להיעזר בהורים.
        יש לסטודנט 3 חודשי בטלה בקייץ בהם הוא יכול להשלים הכנסה במשרה מלאה.
        אבל המפונק המקומי לא יגור עם הוריו כי זה לא אין, ובחופשות יעדיף להסטלבט ולדפוק את הראש באלכוהול, או לנפוש בחו''ל.
        ובכלל רוב המפגינים הינם בטלני פקולטות הקשקשת ומדעי ההבל ורעות רוח כמו תקשורת ואומנות וקולנוע, נושאים שכלל אין עניינם באוניברסיטאות. אלא במכללות ובתי ספר. הפגנות אלו בעיקר משרתות את מנהיגיהם.

        • אחות רחמנייה

          חייב לדעת, 26/04/07 01:07

          את סטודנטית? מה את לומדת? ואיפה?

      • יש לי חישוב קצת יותר מציאותי.

        רון הכחול, 25/04/07 23:48

        שכ''ל לתואר ראשון הוא כיום 9500 שקל לשנה ולא 13000.
        מחשב ב-5000? יש גם ב-3000. אם את מתעקשת על לפטופ או על מחשב סופר-משוכלל זו הבעיה שלך. ללימודים לא צריך יותר מאינטרנט, אופיס ואולי קצת תוכנות גרפיות פשוטות.
        חשמל 2500 לשנה? רק אם המזגן/הסקה עובדים אצלך נונסטופ. אני גר לבד ומשלם פחות מזה.
        ארנונה ועד ומים - 2000? רק אם את גרה ברחביה את מגיעה לסכומים כאלו.
        ספרים, צילומים וכו' - 6000? איפה את חיה? תשאלי ספרים מהספריה או תקני משומשים. צילומים מסתכמים בכמה מאות שקלים לשנה לכל היותר.
        תקשורת - 5000 לשנה? זה 450 לחודש. אינטרנט (תשתית + תוכן) עולה 100 לחודש מקסימום, טלפון יכול לעלות חצי מזה, כולל הסלולרי. תדברי עם החברות בסקייפ.

        בקיצור - אפשר להסתדר גם עם 3000 שקל בחודש, שאת רובם תיאלצי לשלם גם אם לא תהיי סטודנטית. הורדת שכר הלימוד תסיר ממך 200 שקל לחודש בחישוב שנתי, כלומר פחות מ-7 אחוז לפי החישוב שלי.. אז על זה להרוס שנת לימודים שלמה לרבע מיליון סטודנטים ולחסום כבישים?

        תחשבי על פתרון מציאותי יותר. חשבת פעם על הלוואה לטווח ארוך (זו למעשה התכנית האוסטרלית שיולי תמיר רוצה לממש)? על עבודה אינטנסיבית בחופשת הקיץ? על עבודה כנ''ל שנה לפני הלימודים כדי לחסוך כסף?
        ומה לעזאזל עשית עם מענק השחרור שלך?

    • אתה אולי לא בכיין אבל דביל

      חשבונאית, 25/04/07 22:58

      השכלה תביא כסף??? תלוי איזה! תואר במקצועות זניחים כמו חינוך, ספרות, אומנות ושאר מקצועות הרוח לא יביא במדינה הזאת כלום אנשים כמו שיקספיר, פיקאסו, בקט, ברוק ואפילו שפילברג היו הופכים במדינה הזו לקבצנים עלובים. בעצם יש לשאר שהמקבילות הישראליות שלהם חיים בינינו ובאמת מקבצים נדבות!

    • אתה סטודנט עשיר ומפונק

      לוין, 26/04/07 00:00

      כמוך כשאר העשירים לבך גס בכל אלה שאינם כמוך.שחצן ויהיר ומתנשא. עלוב נפש.

    • אני בטוחה שהסטודנט מהדרום ''שתול''. תתבייש לך רודף בצע! (ל''ת)

      מרים, 26/04/07 00:05

    • אתה מדבר שטויות

      סטודנטית, 26/04/07 01:57

      הם רוצים להוסיף לך 5,000 שקל בשנה. אתה לא תשלם 10,000 אתה תשלם 15,000

      נראה אותך מתמודד עם זה

  • 29.

    השביתה הזאת, היא גם לכל הדורות הבאים. אל תשכחו.

    אודי, 25/04/07 21:05

    כל הכבוד ל-nrg ששם זאת בכותרת הראשית.
    להבדיל מאתרים אחרים...

    • לך לעבוד!!! די לבבל''ת

      די-י-י-י, 25/04/07 22:15

      לא רוצה לממן אותכם, לא רוצה

    • שטויות ! כל שנתיים עושים שביתה ''לדורות הבאים'' (ל''ת)

      אלון, 25/04/07 22:17

      • כן באמת? איזו שביתה הייתה לפני שנתיים? (ל''ת)

        אביחי, 25/04/07 22:50

      • לו הממשלה היתה מכבדת הסכמים

        סטודנטית, 26/04/07 11:18

        לא היינו צריכים להפגין עכשיו.

  • 28.

    שריד חושב כנראה שמדובר בערבים ואין מגבלות לכוח....

    סטודנט, 25/04/07 21:00

    מוזר מאד.
    האיש חי בעולם וירטואלי.

  • 27.

    כן שריד, הממשלה מבינה רק כח. וגם הערבים.

    אריה, 25/04/07 20:57

    אם היו אומרים על הערבים שהם ''מבינים רק כח'' מה היית אומר?

    יא מתלהם.

  • 26.

    שביתת סטודנטים

    גילי, 25/04/07 20:53

    לא להיכנע , להחריף את השביתה בסוף נצליח!!!

    • 24, 25, 26: אתם אותו בנאדם (ל''ת)

      נו, 25/04/07 21:59

      • גשש בלש (ל''ת)

        אבל תכלס, 25/04/07 23:51

  • 25.

    שביתת סטודנטים

    לילי, 25/04/07 20:52

    אל תהפכו את הסטודנטים לקבצנים יש מספיק קבצנים ברחובות גם ככה!!!!!!!

  • 24.

    שביתת סטודנטים

    לינדה, 25/04/07 20:52

    תנו לסטודנטים ללמוד בכבוד!!!

  • 23.

    הפגנה מיותרת ושביתה מטופשת. תעזבו אותנו במנוחה!! (ל''ת)

    רוב הסטודנטים, 25/04/07 20:51

    • אקדמאי מכניס הרבה כסף גם למדינה ולא רק לעצמו

      יעל, 25/04/07 21:54

      אין לנו נפט, זהב, מחצבים...
      הדבר היחיד שיש לנו זה מוחות מבריקים,
      בקצב הזה גם המשאב הזה יעלם, הטובים ילכו לחו''ל, ילמדו שם בחינם, במלגות מלאות ואנחנו נישאר גם בלי המשאב היקר הזה.
      המדינה רק מרוויחה מכל אקדמאי שמשתלב בשוק העבודה, אז שיכניסו את זה למודעות שלהם, לא רק אנחנו מרווחים אישית, זה רווח לחברה כולה, זו אוכלוסיה שתכניס הרבה מאוד כסף לקופת המדינה במיסים, בייצוא של מידע והייטק ועוד...
      מגיע לכל אחד הזדמנות שווה ללמוד, ואני לא היחידה שלא מוציאה 1000 שקל בחודש על בגדים ויציאות, אני לא יודעת באיזה עולם אתה חי, אבל רב האנשים שאני מסתובבת איתם עובדים קשה, לא מבזבזים, נוסעים בתחבורה ציבורית ובקושי גומרים את החודש!
      ואני בכלל לא מתחילה לדבר על אוכלוסיות שלמות במדינה שאין להם את היכולת הכלכלית בכלל להתחיל ללמוד, אפילו שזה היה יכול להיות כרטיס היציאה היחיד שלהם ממעגל העוני!
      תתאפסו ותחזרו למציאות - זה מאבק למען העתיד של המדינה ולא פחות מזה!!!

  • 22.

    שריד העם הייה צריך להפעיל כוח בזמן שהבאת לנו את אוסלו.! (ל''ת)

    קיקו, 25/04/07 20:51

  • 21.

    כל הכבוד לסטודנטים!

    Joe Anaaref, 25/04/07 20:43

    מיום כניסתי לאוניברסיטה לפני יותר מידי שנים, טרם ראיתי שביתה כל כך מוצלחת.
    בהצלחה לסטודנטים!

  • 20.

    ליו''ר ועדת הסטודנטים ולכל הסטודנטים האיכפתיים

    ravit, 25/04/07 20:41

    אחוז לא מבוטל של בוגרי תואר ראשון לומדים במכללות ובאוניברסיטה הפתוחה ומשלמים הון עתק בשביל ללמוד. נכון שזו בעיה שלנו שלא התקבלנו לאוניברסיטה כי חסרים לנו אי אלו נקודות במבחן הפסיכומטרי, אבל העובדה שאנחנו מצליחים לקבל את התואר הנכסף מוכיחה שלא תמיד הפסיכומטרי הוא זה שקובע ושאם נותנים לנו צ'אנס אנחנו עושים את זה בגדול.
    העניין הוא שמדובר בסכומים משוגעים – כ100,000 ש''ח לתואר. ז''א שהכל שאלה של כסף.. לא הגיע הזמן שכל בני האדם שמעונינים להרחיב את השכלתם ולהשתלב בחברה באופן מכובד יתאחדו יחד?! אם יש כ''כ הרבה בתי ספר פרטיים ומכללות כנראה שצריך לשנות גם את החשיבה המקובעת שה''מלחמה'' היא רק עבור אלה שלומדים במסגרת השייכת למדינה..
    מקווה שהמכתב הקצר הזה נגע לליבך... ברור שאתה טרוד בהשגת יעדיך אבל הנושא באמת כואב ואולי הגיע הזמן לעשות בארץ מהפכת חינוך אמיתית... גם לנו מגיע.

    • צודקת!! (ל''ת)

      סוציאליסט, 25/04/07 21:12

    • אני לא יודעת איפה את לומדת

      טל, 25/04/07 22:16

      ומאיפה הבאת את הסכום הזה- מה שבטוח זה שתואר באוניברסיטה הפתוחה-עולה בדיוק-אבל בדיוק- כמו בכל אוניברסיטה אחרת. (ואני לומדת שם.)

  • 19.

    תפרסמו את מיקומי ההפגנות

    יהודה, 25/04/07 20:31

    שנוכל לבוא...

    • אם איפה שאתה לומד לא מפרסמים אז

      עינב, 25/04/07 21:04

      אתה יכול להיכנס לאתר של הטכניון הם מעדכנים הרבה ואני מתעדכנת שם או באתרים של אוניברסיטאות באתרים של אגודות הסטודנטים

    • חזרתי משם לפני 20 דקות

      יותם, 25/04/07 22:18

      הם הולכים בארלוזרוב לכיוון נמיר.
      ניחוש שלי הם רוצים לחסום את גשר הירקון ולהגיע לאוניברסיטה.

      ללא ספק הם יצאו כלים :)

  • 18.

    יולי תמיר את מאכזבת.

    אמא של סטודנט, 25/04/07 20:30

    הצבעתי למפלגת העבודה גם בזכותך
    היום אני מבינה שטעיתי בגדול
    לא המשכת את דרכו של רבין שנתן קדימויות לחינוך , העלה משכורות של מורים והיה קשוב לסטודנטים
    מפלגת העבודה תשלם בגדול בקלפי גם בגלל שר הביטחון וגם בגלל שרת החינוך. תדברי עם הסטודטים , מהשפלתם החברה רק תפסיד.
    חשבתי שתביאי משהו אחר למשרד החינוך . ממשלת ביזיון בכל המובנים.

    • יולי! שוחט! אולמרט! חזקו ואמצו

      אבא של סטודנט, 26/04/07 00:40

      תעשי לי טובה, אמא של סטודנט! את עוד אזרחית חצופה, שלא מאמינה בהנהגה שלה ושהיא היתה עושה את העבודה טוב יותר. תפסיקי לקשקש ואל תנסי להעמיד את עצמך במקום נבחרי הציבור.

      • אבא של הסטודנט שהתנגד לשביתה?

        בת-אל, 26/04/07 12:06

        אני לא אתפלא אם אתה אבא של הסטודנט שקרא נגד השביתה. תתבייש לך!
        תעשה לי טובה, אבא של סטודנט! א-ת-ה עוד אזרח חצוף. איך אתה יכול לקרוא לקרוא לממשלת השחיתות שיושבת בכנסת שלנו הנהגה? הם מובילים אותנו לאיבדון!!! בכמה עוד פרשיות וחקירות אתה צריך להווכח כדי לצאת מהסרט הפטריוטי בו אתה חי? תקבל את זה שנבחרי הציבור שלך מושחתים, והלוואי והאמא התל-אביבית הנ''ל הייתה בממשלה מקומם. בנוגע אליך, אני סקפטית. נדמה לי שהשחיטות דבקה בך, אז לא הייתי מצרפת אותך לממשלה שלי...

  • 17.

    כל הכבוד לאיתי שונשיין ולסטודנטים

    ינ, 25/04/07 20:27

    תלחמו בקיפוח, בהנצחת הבערות ובשחיתות, כי אתם העתיד ואתם התקווה.

    • שונשיין ?? עוד פוליטיקאי קטן שפוגע בסטודנטים. (ל''ת)

      סתם אחד, 25/04/07 21:48

  • 16.

    אי אפשר לחלוק על צדקת המאבק בועדת שוחט

    מאיה, 25/04/07 20:27

    אולי אפשר להתווכח על ההנהגה, על הדרך, אבל אי אפשר לחלוק על צדקת ההתנגדות לועדת שוחט. היא פוגעת במוסדות האקדמיים, בסגל האקדמי ובבסטודנטים. אבל רק הם נאבקים. סטודנטים תמיד הניעו שינויים חברתיים ומאבקים. הלוואי שתימצא הדרך.

  • 15.

    רוב הסטודנטים נגד השביתה. אפילו בת''א. נמאסתם (ל''ת)

    אתם מושחתים, 25/04/07 20:26

  • 14.

    די לשביתה המיותרת והמטופשת!!

    סטודנט, 25/04/07 20:25

    אין בה שום טעם

    • יש בה טעם - נשבות עד שנפיל את ממשלת השמאל של אולמרט! (ל''ת)

      גידי, 25/04/07 20:58

  • 13.

    להמשיך בשביתה עד השגת התוצאות-אסור להתקפל עכשיו!!! (ל''ת)

    ישראל, 25/04/07 20:25

  • 12.

    זו שביתה של טיפשים. סטודנטים לא אגואיסטים- מתנגדים לה. (ל''ת)

    יוסי, 25/04/07 20:25

  • 11.

    רוב הסטודנטים נגד השביתה!! הגיעו בקושי 2,000, נעדרו 298,000 (ל''ת)

    יונה, 25/04/07 20:24

    • חחחחחחחחחחחחחחחח

      גידי, 25/04/07 20:59

      איזה חשבונות... וואלה, חכם אתה.
      סופר את אלה שלא באו.

      נשבות עד שנפיל את ממשלת ההתכנסות - כי הסטודנטים הם קודם כל גוף חברתי!

    • זה כמו שנומר

      x, 25/04/07 23:50

      בהםגנות המילואניקים אחרי המלחצה באו רק אלפים ומדינה מורכת ממליונים. זה אומר שלא תומכים בהם?

  • 10.

    זה שקר של המארגנים- באו רק 2000 איש (כך אומרת המשטרה) (ל''ת)

    האמת, 25/04/07 20:23

  • 9.

    הקרבה אישית היא חלק מכל מאבק -מי שלא מבין זאת אסור שיגיע

    תגובה לאסף הראל, 25/04/07 20:22

    ללימודים באוניברסיטה מלכתחילה. אתה הוא הישראלי המכוער - לא זה שזורק אשפה בכנרת אלא זה האליטיסט החושב כי טובתו האישית היא מעל הכל ואין עליו להקריב מעט מנוחותו למען שינוי בשביל מספר רב יותר של אנשים ועבור החברה כולה.
    אתה אותו פס ייצור של אולמרט -0 מונע ע''י טובתך האישית בלבד.

    הגיע הזמן להקריב גם שנה אקדמית שלמה בכדי שאנשים יוכלו לרכוש השכלה בזכות יכולתם האישית והאינטלקטואלית ולא בזכות מצבם הכלכלי.

    • תגובה בחזרה

      אסף הראל, 25/04/07 22:22

      אילו הייתה השביתה מסייעת במאבק הייתה לה את כל ההצדקה שבעולם ואני הייתי הראשון לתמוך בה.
      כלי המחאה שנקרא שביתה באוניברסיטה פשט את הרגל ולא מעניין אף אחד היום. לאף אחד, כולל אולמרט, לא איכפת מהשביתה הזו.

      הייתי מקריב שנה אקדמית שלמה לו ידעתי שבסופה המצב היה משתנה ולמאבק היו פירות.

      • הבעיה שלנו היא: אנשים כמוך. שויתרו. (ל''ת)

        סטודנטית, 25/04/07 23:34

  • 8.

    להמשיך בשביתה ובהפגנות! (ל''ת)

    סטודנט, 25/04/07 20:22

  • 7.

    השביתה הזו אינה מוצדקת

    סטודנט, 25/04/07 20:19

    כבר שלושה שבועות לא לומדים. שלושה שבועות מתוך 13 שבועות המרכיבים את הסמסטר.
    הנפגעים המרכזיים הם לא אחרים מאשר אנחנו. הסטודנטים.
    האוניברסיטאות נערכות להשלמת הסמסטר אל תוך הקיץ. הנציגים שלנו באגודת הסטודנטים ממליצים לנו ברוב חוצפתם להיעזר במערך שיעורי העזר שהם מציעים. בתשלום! בינתיים, אנחנו משלמים על הסמסטר ולא מקבלים שום תמורה.
    הנציגים שלנו נאבקים ובינתיים מבזבזים את כספינו ואף מציעים לגבות מאיתנו מחיר נוסף בכדי שלא נפסיד חומר לימוד חשוב. הם לא מחפשים פיתרון. הם מחפשים מאבק.

    • בשביתה הגדולה של 1998 שבתו 70 יום

      עינב, 25/04/07 20:50

      והסטודנטים לא נפגעו. לא נהרסה להם השנה האקדמית. אני לא מאמינה שהם ימשיכו את ההפגנה הזו 70 יום אבל לא יזיק עם ימשיכו עוד שבוע שבועיים, את זה יוכלו להשלים לנו מקסימום יעריכו בשבוע את הסמסטר, יתנו עוד עבודות.

      • שביתה מוצדקת ועוד איך!

        סטודנטית לשעבר, 25/04/07 23:52

        המשיכו, עד לקבלת תביעותיכם. ואחר כך להורדת משטר הרשע והשחיתות.

    • שובתים עד להפלת ממשלת השחיתות! (ל''ת)

      סטודנט, 25/04/07 21:00

      • להפלת המשטר? חשבתי שמפגינים נגד העלאת השכ''ל

        גם טטודנט, 25/04/07 23:00

        count me out

  • 6.

    הפגנה ביזיון!

    סטודנט מב''ש, 25/04/07 20:13

    מסיבת ענק. קרחנה. שוק בשר. חיקוי לתרגיל פוליטי. קידום מכירות לאומנים. בקיצור, ביזיון. הפגנה שאידאולוגיה מאחוריה זה לא. מאבק ראוי שמנוהל ע''י אנשים לא ראויים וממש לא חכמים. כמו המדינה.

    • Yes!

      Merry, 25/04/07 20:39

      I agree with you

    • אתה תרשום את זה בכל אתר אפשרי?? (ל''ת)

      רוצה לחזור, 25/04/07 21:19

  • 5.

    די לשביתה

    סטודנטית, 25/04/07 20:12

    אני מממנת את הלימודים בעצמי והורדת שכר הלימוד זה דבר מצוין.
    אני בעד המאבק אבל אף אחד לא מתייחס ועכשיו המאבק פוגע רק בנו.
    צריך להפסיק את השביתה ולחזור ללימודים.
    כמו שרבים טוענים השביתה עלולה להרוס את השנה ולגרום להארכת הסמסטר.

    • שטויות...

      תומר, 25/04/07 20:37

      גם אני משלם לבד את שכר הלימוד שלי אבל אני נאבק גם בשביל אחרים ולא חושב שהשביתה הזו נעשית רק בשבילי, בניגוד לאחרים...

    • גברת, את חושבת רק על עצמך

      סולידריות, 25/04/07 23:51

      מדובר במאבק מוצדק על עתיד ההשכלה הגבוהה, על הערך של השכלה, על סולידריות חברתית..

    • סטודנט לא ממומן

      שלומי, 26/04/07 02:54

      המאבק הוא פשוט ונמשיך עד הסוף-
      כסף. כן על כסף.. והשאלה היא למה?
      כי יש לנו את הזכות ללמוד בדיוק כמו לכל מי שטחון. כל מי שמרשה לעצמו למתוח ביקורת עושה זאת רק בגלל שהוא אגוצנטרי ואנוכי וחושב על עצמו.
      לי בניגוד לכך אכפת גם מהסטודנטים עוד כמה שנים או מאלה שגרים בפריפריות ולא מקבלים על מגש של כסף חיים ורודים ודביקים.
      לכל מי שדיבר פה על שונשיין- הערב הוא חטף מכות לידי רק כי הוא מאמין במה שהוא עושה אז שבו בשקט.
      דבר אחרו... בקי גריפין- את גדולה והיית גדולה מת עלייך.

  • 4.

    איזה שואו

    בנאדם, 25/04/07 20:10

    כסטודנט ברור שאעדיף אם שכר הלימוד יהיה נמוך יותר אבל הדרך לדעתי עלובה.

    מה הקשר של אומנים מפורסמים לשכר לימוד? אולי הם גם יקבעו את הסילבוסים לקורסים?

    מאיפה הגיע כל הכסף לשלטים, הסעות וכו'??
    נראה לי שאגודת הסטודנטים יכלה לדאוג לכמה מלגות במקום לעשות רעש

  • 3.

    רק 5 אלף מתוך רבע מיליון סטודנטים....

    בושה לישראל, 25/04/07 20:09

    אז אני מבין שאתם צריכים לעבוד קחו חופש מהעבודה, אני מבין שלהרבה אנשים תל-אביב רחוקה אז צאו להפגנות בערים שלכם.
    אני יודע שאלו שעושים משהו מנסים את מירב כוחם וכל היושבים בבית (כמוני, אני כבר לא סטודנט) יודעים יותר טוב.

    אבל במציאות? תגידו תודה אם תקבלו פיצות, ארז אשל וחבריו שבתו רעב, אתם צריכים ללמוד מה עשו ביוון לפני חודש וחצי ולהתחיל ליישם.

  • 2.

    התעלמו מהמילואימניקים, התעלמו מהניצולי שואה

    אלון ה, 25/04/07 20:05

    אבל הפעם, בניגוד למקרים הקודמים, אני מקווה מאוד שיתעלמו ממני, קרי הסטודנטים.

    • אתה מקווה שיתעלמו ממך ומהסטודנטים? (ל''ת)

      לא הבנתי אותך, 25/04/07 23:36

  • 1.

    המושחתים האמיתיים הם אגודת הסטודנטים

    חן, 25/04/07 19:54

    נמאס כבר מהשחיתות של האגודה והעסקנים הפוליטים מסוג ז' שיש בה. אנשים שרוצים להיות פוליטיקאים ועושים רווח של זמן אוויר שבו מאוזכר שמם מהשביתה הזאת.
    אנשים שמתבסמים מעצם איזכורם בתקשורת ולא אכפת להם בכלל מכלל הסטודנטים שנפגעים קשות מהשביתה שבגללה יוארך הסמסטר ואולי גם יבוטל.
    תתבישו

    • קשקשן

      שרון, 25/04/07 20:06

      אני לא אתפלא אם התגובה הזו מושתלת

      • כניראה, כי לא ייתכן שאנשים לא יבינו

        עינב - חיפה, 25/04/07 20:38

        כמה אנרגיה מהנהיגים שלנו משקיעים בלנסות וללהילחם על זכויותינו כסטודנטים.
        אני גם לא מסכימה עם הופעות אבל זה הדבר היחידי שגורם לתקשורת לשים לב אלינו. כל אחד מאיתנו צריך להעריך את המאמצים שהם עושים בשבילנו. קל לבקר אותם, אבל תחשבו אולי מה אתם עשיתם כדי לתמוך במאבק, אני יודעת שלא עשיתי הרבה בגלל מבחנים אבל אני מעריכה כל מה שמנסים לעשות בשבילי. אולי כדאי שתתנו להם קצת תמיכה? ומי שיכול גם נוכחות? אני יודעת שעוד כמה ימים כשאסיים את מבחני סמסטר א יצפו גם ממני לעזור, ואני אהיה שם לתמוך ולעזור כמה שניתן

        • מושחתים וצבועים!!

          איתי, 26/04/07 00:47

          כל מי שתומך בהפגנה, לא שם לב שהוא תומך במנהיגי השביתה הדואגים לאינטרסים של עצמם ולא תומך בנבחרי הציבור שרואים את טובת הכלל במקרה זה. איך אתם יכולים לדרוש את פיטורי שרת החינוך ?? פירוק ועדת שוחט ?? הפלת הממשלה ?? מי אתם בכלל ??? חצופים! אבל ברדה, שונשיין ועוד כמה אינטילגנטים הם עדיפים נכון ? אז שיקפצו ישר לתפקידי ראש הממשלה ושר החינוך ויצילו את כולנו ?? איך לא חשבנו על זה קודם, פשוט גאוני הדור.. הלוואי שיבטלו את הסימסטר כדי שתבינו דרך הרגליים...

    • צודק

      מאי סטודנטית, 25/04/07 20:09

      אכן נראה כי אגודת הסטודנטים הם חבורה של עסקנים פוליטים שדואגים לעתידם הפוליטי.

      השביתה כבר איבדה מכוחה
      צריכים לחזור ללימודים וראשי הארגון חייבים להתפטר

      • עוד סטודנטית שיושבת בבית וחושבת רק על עצמה

        תתעוררי, 25/04/07 22:57

        העתיד שלנו בידים שלנו, ולפי איך שאת מגיבה הוא רחוק מלהיות ורוד

    • צודק

      סטודנטית, 25/04/07 20:16

      השביתה באמת כבר איבדה מכוחה כי כעט היא פוגעת בסטודנטים עצמם ולא באף אחד אחר.
      צריך לחזור ללימודים ואלו שאחראים על השביתה צריכים לחשוב על תוצאות מעשיהם ולמען מי הם פועלים?

    • איתי שונשיין

      סטודנט, 25/04/07 22:09

      לא פלא שאיתי שונשיין מארגן את ההפגנה..הוא הרי רץ לפריימריז במפלגת העבודה בבחירות הבאות, הוא רוצה להשיג עוד כמה קולות

      • הגיע הזמן לפוליטיקאים אחרים. אולי שונשיין מתאים!

        סטודנטית, 25/04/07 23:42

        למה ההתנגדות האוטומטית למי שיש לו את הכריזמה להנהיג את המאבק? המאבק צודק! כרגע כל מאבק בישראל הוא צודק. יש התעלמות מכל המגזרים החלשים! בושה! ואסור לנו לסתום את הפה. אם איתי שונשיין רוצה לרוץ לפוליטיקה שיהיה לו בהצלחה! הגיע הזמן שיתחלפו המנהיגים. מי יהיה לנו גידמאק?

    • מסכים איתך. כל אחד רוצה להיות ח''כ גבריאלי

      מוהנדס, 25/04/07 23:02

      וכדי שאיזה סטודנט למדעי המדינה יוכל להיות יועץ פרלמנטרי של איזה ח''כ באחת המפלגות נהרס לנו הסמסטר.

      אנחנו עוד נשלם על השביתה הזאת ביוקר...