• 109.

    הלוחם בשחיתות

    מירי, 25/02/08 10:23

    חומר למחשבה לביבי נתניהו-זה שר המשטרה החדש של הממשלה בראשותך
    רוצים ממשלה של מקצוענים!

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    התנועה לאיכות השלטון אינה ראוייה לתואר הזה.

    בדוק!, 26/04/07 09:58

    התאווה לפרסום הקשרים כביכול הכשרים שלהם עם המיודענים למינהם ועוד מה שיפה לה השתיקה, מזמן מזמן אינה כזאת. ללמדך ישר אמת ומצפוני תמיד ישאר כזה ותהיינה הנסיבות או הסיטואציות כאלה או אחרות לא ישנה את עורו.
    תנןעה לא ראוייה בעליל!

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה

      דור, 26/04/07 15:44

      הבעיה היא בכך שיש צורך בתנועה כזו בארץ בכלל, השילטון אמור לשמור על עצמו נקי ללא שחיתות וללא מעשים פלילים.

      קיימות דוגמאות למדינות ששלטון כזה קיים בהן כגון סין, סינגפור ועוד.

      גם בארץ קיימים פוליטיקאים שלא נגועים בשחיתות, למיטב ידיעתו של הציבור כגון: עמי איילון, פיינס, ברק, בנימין נתניהו ועוד.
      ( יותר קל לי להיזכר באנשי שמאל כי אני יותר מאמין בדרכם)

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    אן סוף והתאבון רב.השאלה למה ומדוע?

    פקק תנועה, 26/04/07 08:26

    פרשות מסתימות ומטופלות. ומיד מופיעות פרשות חדשות.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    ארליך ישר ? חחחחחחחחחחחחה.הוביל מאבק ?

    מיכאל, 25/04/07 23:12

    קישקוש אחד גדול ! מכל הסיפור על השחיתות,השוחד , מה נשאר ? עבירת משמעת של יורם לוי, ואישום טכני לגבי קראדי.חברי איכות השלטון ידם אינן נקיות.הם תמכו בבורובסקי למרות שהוליך אותם שולל ולמרות שהאיש בעת היותו לובש מדים ניסה לרקוח עם פוליטיקאים לעצמו את תפקעד המפכל.
    לא סוד שארליך היה מועמד מול יורם לוי לאותו תפקיד,משלא התמנה החליט לנקום.לוא ארליך המוכר כקרם שניט היה מקבל את התפקיד הוא היה שותק עד היום,אז איזה מן לוחם צדק הוא ?
    ארליך הוא הקצין הכי מתוקשר והכי מחובר לעיתונאים !
    אגב השופט זיילר אמר כי עדותו לא הוסיפה דבר !
    אישית בעבר תמכתי בתנועה לאיכות השלטון,אולם מאז שדרשו ממני תרומה בהוראת קבע,ומאז שהם בוחרים לטפל רק במפורסמים אבל מדלגים על הפקידים האחרים והפכו מעורבים פוליטית גמרתי את התמיכה בהם,
    הם עוד סתם תנועה.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    ארליך תביא ביצים .כמה? (ל''ת)

    כמה שיש, 25/04/07 23:07

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    דורון אלמוג קבל לאחרונה 3 פרסים (ל''ת)

    איתן גוש קטיף, 25/04/07 22:27

    הגב לתגובה זו

    • קיבל פרסים על : חוסר יושר, שחיתות והעדר גיבוי... (ל''ת)

      חבצי, 25/04/07 23:34

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    בא בנאדם אומר לי זובזובן, תיבנה לי קיר 2 מ' גובה 1' אני בונה הוא מש

    סוף הדרך אות, 25/04/07 21:53

    משלם ככה וככה כולל מ.ע.מ, אני מוציא חשבונית, הקיר יצא בסדר!
    מה אני לא מגיע לי איזה אות?
    קרמבו ובייגלך זה העבודה שלו!
    למה אות? כולם מושחתים, ורק הוא צדיק?
    טוב! יחליפו ממשלה, נגיד זבל!
    מה יביאו, את ביבי?ליכוד? אלה זבל כימי! זבל כימי מסוכן יותר מזבל !!!
    עכשיו מגיע גם לי אות, בגלל הסכנה של ביבי, הוא זבל כימי מסוכן!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    היתכן שהתנועה לאיכות השלטון עצמה נגועה בחוסר יושר ? (ל''ת)

    עו''ד, 25/04/07 21:39

    הגב לתגובה זו

    • כן! היא נגועה בחוסר יושר-רק לראות את הפרצוף של שרגא ולהבין... (ל''ת)

      דורון, 25/04/07 23:55

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    באמת מה הקטע אם מדובר בגילויי שחיתות לא כל הנ''ל קשורים.... (ל''ת)

    ברכה, 25/04/07 21:20

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    פרסים הזויים במדינה הוזה והזוייה. (ל''ת)

    אבנר, 25/04/07 21:14

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    אות הלוחם בשחיתות או אות למושחת ??? (ל''ת)

    שרגא, 25/04/07 21:13

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    מה שמיטה להר סיני ? מה לאלמוג ולשחיתות שלטונית ??? (ל''ת)

    עשה לך רב, 25/04/07 21:10

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    אלמוג מזכיר את הסיפור על הילד והזקנה....

    אלפרדו, 25/04/07 21:07

    הזקנה לא רצתה לחצות את הכביש והילד אחז בזרוע והעביר אותה בכוח.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    מגיע לעמיר פרץ שמינה את דורון עם דן חלוץ!!! (ל''ת)

    יוסי, 25/04/07 21:00

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    אלמוג - עוד אלוף שקיצר את תפקידו בפיקוד דרום בתרוצים... (ל''ת)

    יודעים ובינתיים, 25/04/07 20:58

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא מונה לסגן רמטכ''ל כי כשל כאלוף פד''מ (ל''ת)

      יודע, 25/04/07 21:39

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    ''מאחורי הקלעים'' גם איכות השלטון מתברר לא כל כך תמימים... כנסו

    יהודה, 25/04/07 20:50

    התנועה הבהירה, עוד טרם הקמת הוועדת וינוגרד ומינוי חבריה, כי ''וועדה שאיננה וועדת חקירה ממלכתית, לא תוכל לבצע את המשימה החיונית של חקירת כשלי המלחמה באופן הנדרש''. לטענת התנועה, לא ניתן להתעלם מהשתלשלות האירועים סביב פתיחת דלתות הוועדה לציבור ולכל הפחות פרסום הפרוטוקולים בהתאם להתחייבותה לבג''צ. השתלשלות אירועים זו מדגישה עד כמה הפגם שנפל בהתנהלות הגורמים הממנים, שהביאו להקמת הוועדה בחטא, יורד לשורשו של עניין ופוגע במילוי יעדה.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    איכות השלטון התלכלכה. ממש חבל. (ל''ת)

    בג''צ, 25/04/07 20:48

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    באמת מה נסגר עם אלמוג ? איך הוא משתלב בזה נראה לי ש-64 צודק (ל''ת)

    אליהו, 25/04/07 20:47

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    כל הפרס הזה הזוי לחלוטין - מי הם בכלל התנועה הזאת? (ל''ת)

    אנדי, 25/04/07 20:46

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    סתם פיטפוטים. מי בחר את האנשים הללו בכלל ???? (ל''ת)

    אלון, 25/04/07 20:38

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    הציבור איבד את האמון בשרגא עם בחירות כאלו (ל''ת)

    שמעון, 25/04/07 20:37

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    האם איכות השלטון הכריזה מלחמה על וינוגרד ועושה דין לעצמה ?? (ל''ת)

    שאלה, 25/04/07 20:36

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    עד כמה שזכור לי התנועה התנגדה לוינוגרד:

    שחיתות של, 25/04/07 20:33

    התנועה הבהירה, עוד טרם הקמת הוועדת וינוגרד ומינוי חבריה, כי ''וועדה שאיננה וועדת חקירה ממלכתית, לא תוכל לבצע את המשימה החיונית של חקירת כשלי המלחמה באופן הנדרש''. לטענת התנועה, לא ניתן להתעלם מהשתלשלות האירועים סביב פתיחת דלתות הוועדה לציבור ולכל הפחות פרסום הפרוטוקולים בהתאם להתחייבותה לבג''צ. השתלשלות אירועים זו מדגישה עד כמה הפגם שנפל בהתנהלות הגורמים הממנים, שהביאו להקמת הוועדה בחטא, יורד לשורשו של עניין ופוגע במילוי יעדה

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    יוסי בכר 10 !!! אלמוג- נראה לא לעניין. (ל''ת)

    שמר, 25/04/07 20:27

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    אחריות אלמוג לתקלה במוצב אפריקה ו''שמירתו'' על חיי פקודיו:

    תתבייש אלמוג, 25/04/07 20:26

    זיכרונות מ''אפריקה''הטנק לא זיהה את המחבלים שפתחו באש על לוחמי הגדוד הבדוויב­9.1.02 בשעה 4:20 לפנות בוקר, חדרו שמונה מחבלים מהחמאס אל שטח ישראל, כשהם חולפים על פני מארב של צוות טנק. המחבלים הצליחו להגיע קרוב למוצב ''אפריקה'', הממוקם 100 מטר צפונית ליישוב כרם שלום, שבדרום מזרח רצועת עזה. במוצב שהו באותה העת ארבעה חיילים מהגדוד הבדווי. בפעולה נועזת ומתוזמנת, מבחינתם, פתחו המחבלים במכת אש קטלנית. במקום התפתחו חילופי אש מהם נהרג אחד המחבלים, ועימו גם שלושת החיילים שאיישו את המקום, סמ''ר מופיד סוואד (25), רס''ל אבראהים חמייד (23) ורס''ל חנא אבו גאנם (25).כוח חילוץ שהגיע לאזור נתקל במחבל השני, שירה כל העת אש מדויקת אל עבר הכוח. המפקד, רס''ן אשרף מזאריב (25) מבית זרזיר, נהרג במהלך ניסיונות החילוץ. האירוע הקשה במוצב ''אפריקה'', גרר אחריו תגובות קשות מצד גורמים בכירים. אלוף פיקוד דרום, דורון אלמוג, הורה לחקור את האירוע. על השאלות הקשות, כיצד הצליחו שמונה מחבלים לחצות את הגדר מבלי שהתגלו, ואיך הערימו המחבלים על טנק, שהיה אמור להיות במקום במארב, לא היו תשובות מספקות. מו צב ''אפריקה'' הוקם זמן קצר לאחר פרוץ האינתיפאדה לאחר ששוטרים פלסטינים ירו ממבנים סמוכים על סיורי צה''ל. חודשיים לפני אירוע החדירה הצליחו מחבלים של החזית העממית לחדור אל מוצב ''מרגנית'' הסמוך, שבגוש קטיף. בעקבות הישנות מקרי החדירה, הוחלט בצה''ל על שינוי תפיסתי של מערך ההגנה על המוצבים.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    מגיע לאריה אלדד !!! אבל לא מבין מה הקשר של אלמוג לעניין.. (ל''ת)

    זאב, 25/04/07 20:26

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    עכשיו אני מבין מדוע הציעו שיהיו יומיים ליום העצמאות. (ל''ת)

    שמח, 25/04/07 20:25

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    דורון אלמוג והפשלות בעזה ושמירה על חיי חייליו:

    רמי, 25/04/07 20:25

    אחת השאלות העיקריות שיצטרך צה''ל לחקור בימים הקרובים היא כיצד חצו להם שמונה מחבלים של החמאס את גדר המערכת, אותה גדר אלקטרונית משוכללת שמפרידה בין רצועת עזה לשטח מדינת ישראל.אלוף פיקוד הדרום, דורון אלמוג, אמר אתמול כי המחבלים השתמשו בשיטות של הטעיה כדי לחצות את הגדר. ההערכה היא שחוליית החמאס נגעה בגדר מספר רב של פעמים, במקומות שונים, על מנת להטעות את כוח צה''ל שפעל בגיזרה. ייתכן גם שהחיילים סברו כי המספר הרב של התרעות על נגיעות בגדר נובע ממזג האוויר הסוער, ובשל כך ירדה רמת הדריכות בגיזרה.מהתחקיר עולה בבירור, כי ניתנה התרעה על כך שגדר המערכת נחתכה ­ אולם המחבלים לא נתגלו.צה''ל יצטרך לבדוק גם כיצד הטנק שהיה אמור להיות במקום לא זיהה את תנועת המחבלים. ככל הנראה המחבלים המתינו שהטנק שהיה במארב ''התקפל'' ועזב את השטח ­ ורק אז חצו את הגדר. אפשרות אחרת שתבדק היא כי המחבלים ניצלו את הגשם והקור כדי לחמוק מהאמצעים הטרמיים של הטנק ­ ולהגיע אל העמדה מבלי להתגלות

    הגב לתגובה זו

    • זוכר את הארוע - מזעזע!!! (ל''ת)

      עידו, 25/04/07 20:57

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    מדוע התנועה מערבבת שימחה בשימחה .

    שרגא, 25/04/07 20:23

    מה הקשר בין אלמוג לשחיתויות ???

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    האם אלמוג יחלוק בפרס עם דן חלוץ ?.... (ל''ת)

    אליעד, 25/04/07 20:23

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    ביטלתי חברותי בתנועה !!! (ל''ת)

    כהן אבי, 25/04/07 20:22

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    בסדר, אבל מדוע אלמוג ?? מה הקשר לשחיתות ??? (ל''ת)

    צרכנות, 25/04/07 20:21

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    כל העסק מריח מפוליטיקה... (ל''ת)

    מגל, 25/04/07 20:20

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    זה קרה אצל אלמוג הפשלונר:

    קובי א., 25/04/07 20:20

    חייל צה''ל, סמל אביעד דותן, נהרג אתמול מפיצוץ מטען רב­עוצמה בדרום רצועת עזה. דותן שימש כנהג בטנק מרכבה סימן 2, ששלושה מאנשי צוותו נפצעו אף הם בפיגוע. הפיגוע בוצע אתמול בשעה 08:30 בבוקר, כשלושה קילומטרים מצפון למעבר כיסופים. צוות הטנק, המשתייך לגדוד 75 בחטיבה 7, ביצע סריקות אחר שני מחבלים אותם זיהה בלילה. לפתע אירע פיצוץ עז. התברר, כי מטען גחון במשקל של כ­100 ק''ג התפוצץ מתחת לטנק. מהתחקיר הראשוני עולה כי הטנק עבר ככל הנראה מספר פעמים על המטען, עד להפעלתו באמצעות פס דריכה.מעוצמת הפיצוץ עף מפקד הטנק, עמרי גל, מחוץ לצריח, ונפצע באורח קל. שלושת אנשי הצוות האחרים נלכדו בתוך הטנק, שהחל לעלות באש. הנהג, אביעד דותן, נלכד בשריפה, ונהרג בתוך הטנק. שני אנשי הצוות האחרים ­ התותחן ניר לשם והטען­קשר אמיר מנבר ­ נפצעו, ומצאו את עצמם לכודים במקומותיהם, משני צידי הצריח, שהתעקם לחלוטין.לשטח הוזעקו כוחות גדולים, שנכשלו בנסיונותיהם הראשוניים לחלץ את הלכודים. התברר כי ידו של מנבר לכודה בצריח, וכך גם רגלו של לשם. מאמצי החילוץ התנהלו במשך כחמש שעות, במהלכם הצליחו הכוחות להגיש לפצועים טיפול רפואי ראשוני ולשמור עימם על קשר קבוע.עם סיום החילוץ הובלו השניים לבית­החולים סורוקה בבאר­שבע. ''היינו תקועים חמש שעות, כאשר שמענו את הקולו ת של המחלצים מפיקוד העורף. הצריח סגר עלינו והיו קטעים שעצמתי את העיניים ופחדתי שאני הולך למות'', סיפר אמש התותחן הפצוע.אלוף פיקוד הדרום, דורון אלמוג, הטיל אתמול את האחריות לפיגוע על ג'מאל אבו­סמהדנה, שארגונו אחראי גם לשני פיגועי המטען הקודמים כנגד טנקי מרכבה סימן 3 של חטיבה 188, בהם נהרגו שבעה חיילים.בתגובה לפיגועים, ביתר אתמול צה''ל את הרצועה. במקביל, נבחנו אמש אפשרויות לתגובה צבאית ברצועה, הכוללת תקיפת יעדי מחבלים. גורמים ביטחוניים הבהירו עם זאת, כי ''מדובר בתגובה מדודה לפיגועים שבוצעו אתמול''.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    כאילו אין בעיות במדינה. רק זה חסר עכשיו (ל''ת)

    יופי יער, 25/04/07 20:19

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אביר , מה אביר ??? תלכו לעבוד... (ל''ת)

    רבוטה.., 25/04/07 20:19

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אין רגע דל. חבל רק שהרשימה הנ''ל רדודה ולא במקום (ל''ת)

    יוסף, 25/04/07 20:17

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    סנ''ץ ארליך - הגדול מכולם עוד ישלם

    יוסי, 25/04/07 20:17

    במערכת רקובה כמו משטרת ישראל נוקמים וינקמו , לא מתאים להםששוטר באמת נלחם בפשע , אם היה עושה את מה שרוצים במשטרה ולא עושה כלום כל היום , היה מתקדם מזמן ,, גם בכתבה , שימו לב , כתוב : מזל שהצלחנו לשמור עליו מפני המשטרה ,, תגידו , השתגענו,, במקום לקבל מהמשטרה ציון לשבח , העמותה צריכה לשמור עליו מפני המשטרה ,, לאן הגענו ?? תנו לו לנהל ולהרים פרויקטים יותר גדולים והשתמשו בו למען בטחוננו ואל תעצרו אותו,,,,, בתקוה שיש שפ מישהוא עם שכל

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    ביזבוז זמן. (ל''ת)

    ינון, 25/04/07 20:16

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אני דווקא סומך על וינוגרד, ולא באיזו ועדת בדיקה צהלית הזויה........ (ל''ת)

    ליאור, 25/04/07 20:16

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אני מציע להמתין לוינוגרד ולא להקדים את העגלה לסוסים. (ל''ת)

    לוי, 25/04/07 20:15

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    איכות השלטון מאבדת מאמינותה. (ל''ת)

    שלי, 25/04/07 20:14

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הפעם התנועה פישלה ובגדול... דורון אלמוג?....?.... (ל''ת)

    גדי א., 25/04/07 20:14

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    נו די כבר עם הטקסים, בטח כשמדובר באנשים שלא ממש מגיע להם. (ל''ת)

    בינור, 25/04/07 20:13

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    כל כך שקוף שאיכות השלטון ''עושה דווקא'' לוינוגרד. חבל עד היום החזקתי

    דנה, 25/04/07 20:11

    ממנה

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    טוב, איכות השלטון התנגדה מלכתחלילה לוינוגרד והיא רוצה לנגח אותה

    אלי, 25/04/07 20:10

    התנועה הבהירה, עוד טרם הקמת הוועדת וינוגרד ומינוי חבריה, כי ''וועדה שאיננה וועדת חקירה ממלכתית, לא תוכל לבצע את המשימה החיונית של חקירת כשלי המלחמה באופן הנדרש''. לטענת התנועה, לא ניתן להתעלם מהשתלשלות האירועים סביב פתיחת דלתות הוועדה לציבור ולכל הפחות פרסום הפרוטוקולים בהתאם להתחייבותה לבג''צ. השתלשלות אירועים זו מדגישה עד כמה הפגם שנפל בהתנהלות הגורמים הממנים, שהביאו להקמת הוועדה בחטא, יורד לשורשו של עניין ופוגע במילוי יעדה.

    הגב לתגובה זו

    • את זה לא ידעתי, מה גם איכות השלטון מושחתים ?? (ל''ת)

      כינרת, 25/04/07 20:17

      הגב לתגובה זו

    • עכשיו הבנתי מדוע הם עושים זאת ... (ל''ת)

      אלירן, 25/04/07 20:20

      הגב לתגובה זו

    • אז גם התנועה לאיכות השלטון נגועה בשחיתות כנראה. (ל''ת)

      עמוס, 25/04/07 20:24

      הגב לתגובה זו

    • כנראה שזה מה שיש להם שם בראש. ניגוח שלטון החוק (ל''ת)

      נרקיס, 25/04/07 20:37

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    הבחירות הנ''ל מהוות פגיעה ביושרה של איכות השלטון (ל''ת)

    חבל, 25/04/07 20:10

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    איכות השלטון טעתה הפעם בבחירותיה (ל''ת)

    סוני, 25/04/07 20:09

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    לא כל ''הנבחרים'' מתאימים להגדרת הכתבה... (ל''ת)

    יוחאי, 25/04/07 20:09

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    לא יודע, אני דווקא חשבתי על אנשים אחרים שמגיע להם. באמת לא חסר (ל''ת)

    פיני, 25/04/07 20:07

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    האם דורון אלמוג בדרך למפלגת העבודה ? (ל''ת)

    איציק, 25/04/07 20:07

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ''אותות'' פיקטיביים - אני מריח אנשים חדשים בפוליטיקה (ל''ת)

    אחד העם 2, 25/04/07 20:06

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ומה הקשר בין אלמוג לשחיתות ??? שמישהו יעזור לי... (ל''ת)

    הצילו........., 25/04/07 20:06

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    כנראה שהשחיתות מתחילה מ''האיכות''............... (ל''ת)

    תמיר, 25/04/07 20:05

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    האם יחלקו גם תארי, אביר, לורד, סר ? ויביאו את המלכה לחלוקה ??? (ל''ת)

    חלקה טובה, 25/04/07 20:04

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    דורון אלמוג היה האחראי לכריסת מוצב מרגנית - היכנסו

    שקד, 25/04/07 20:04

    בערוץ ראשון במסגרת ''מבט שני'' דיבר מהנדס שהציע לאלוף הפיקוד דאז מיגון כנגד קריסת מוצבים אך דורון אלמוג ניפנף אות בשחצנות מלשכתו.
    חיילם רבים נהרגו בפועלה זו של המחבלים.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מה יש עוד פסטיבלים בקנה ??? (ל''ת)

    ים, 25/04/07 20:04

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    איכות הבזיון לא איכות השלטון... (ל''ת)

    גדי, 25/04/07 20:02

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מתי יתחילו להתרכז בעיקר במדינה הזו ???? (ל''ת)

    עמי, 25/04/07 20:02

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    יש בעיה אחת - אין קשר בין כל האנשים המוזכרים בכתבה לבין שחיתות..... (ל''ת)

    חומר למחשבה...., 25/04/07 20:02

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    משהו משובש באיכות של התנועה... (ל''ת)

    אירופה, 25/04/07 20:01

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    קרמשניט למפכ''לות !!

    אזרח, 25/04/07 20:01

    זה השוטר שהייתי רוצה לראות מוביל אסירים לבית המשפט ולא יעיזו לברוח.
    זה השוטר שהייתי רוצה שיתצפת ויתפוס את עברייני הסמים המוכרים מנות לקטינים.
    זה השוטר שהייתי רוצה לראות מתחקר פושעים ומוציא מהם, בחוכמה ובתחבולות את האמת.
    זה השוטר שעדותו אמינה בעיני.
    זה המפכ''ל הבא.
    קרמשניט - למפכ''לות !!

    הגב לתגובה זו

    • הצחקת אותי

      יוסין, 26/04/07 12:02

      אין לך מושג קלוש על מה אתה מדבר, זה לוחם בשחיתות ? הרי הוא רצה את התפקיד של יורם לוי במחוז הדרומי, משלא קיבל החליט לנקום. כלומר, אם כן היה מקבל את התפקיד אז לא היתה שחיתות? חבר'ה די, לא עשו אותנו מאצבע, את האיש הזה מניעים שיקולים אישיים צרים בלבד, זה הקצין הכי מקושר לעתונות אז הוא גם מקבל כותרות טובות. כשעבד במחוז ת''א ידע ללטף את בוקי נאה וחבריו והם החזירו לו חיבה.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    סר דורון אלמוג. :-) (ל''ת)

    סר מקארטני, 25/04/07 20:00

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    חשבתי שיום העצמאות הסתיים. מה לא ככה ??? (ל''ת)

    משה, 25/04/07 20:00

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ואני קיבלתי אות על פועלי במסגרת ועדת הקישוט הכיתתית (ל''ת)

    רועי, 25/04/07 19:59

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    יש בעיה עם היושרה של איכות השלטון והבחירות שלה.

    רונן, 25/04/07 19:58

    התנועה הבהירה, עוד טרם הקמת הוועדת וינוגרד ומינוי חבריה, כי ''וועדה שאיננה וועדת חקירה ממלכתית, לא תוכל לבצע את המשימה החיונית של חקירת כשלי המלחמה באופן הנדרש''. לטענת התנועה, לא ניתן להתעלם מהשתלשלות האירועים סביב פתיחת דלתות הוועדה לציבור ולכל הפחות פרסום הפרוטוקולים בהתאם להתחייבותה לבג''צ. השתלשלות אירועים זו מדגישה עד כמה הפגם שנפל בהתנהלות הגורמים הממנים, שהביאו להקמת הוועדה בחטא, יורד לשורשו של עניין ופוגע במילוי יעדה.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    איכות השלטון כשלה. היא מנסה לתקוף את וינוגרד. כנסו בבקשה

    עוזי כץ, 25/04/07 19:58

    התנועה הבהירה, עוד טרם הקמת הוועדת וינוגרד ומינוי חבריה, כי ''וועדה שאיננה וועדת חקירה ממלכתית, לא תוכל לבצע את המשימה החיונית של חקירת כשלי המלחמה באופן הנדרש''. לטענת התנועה, לא ניתן להתעלם מהשתלשלות האירועים סביב פתיחת דלתות הוועדה לציבור ולכל הפחות פרסום הפרוטוקולים בהתאם להתחייבותה לבג''צ. השתלשלות אירועים זו מדגישה עד כמה הפגם שנפל בהתנהלות הגורמים הממנים, שהביאו להקמת הוועדה בחטא, יורד לשורשו של עניין ופוגע במילוי יעדה.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    דיי דיי דיינו....עזבו אותנו מספינים רוצים לראות את אולמרט ופרץ בבית (ל''ת)

    מרקו, 25/04/07 19:57

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אלמוג בשליחות ממשלת ישראל ושר הבטחון. חקירה לא אמינה

    אחד העם, 25/04/07 19:56

    חקירתו של אלמוג הייתה תלושה מן המציאות. הוכתבו לו ע''י שר הבטחון המסקנות וזאת ע''מ שהציבור יאמין שחוקרים. פרץ לא תיאר לעצמו שזו תהיה תיבת פנדורה.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אות לאלמוג ? עוד ספין מבית היוצר של שמאלמרט (ל''ת)

    מושחתים נמאסתם, 25/04/07 19:54

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    נו טוף .... (ל''ת)

    חייב ללכת, 25/04/07 19:54

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    חשבתי שאיכות השלטון רצניים יותר. יש בעיה עם הבחירות שלהם. (ל''ת)

    גול עצמי !!!!!!, 25/04/07 19:53

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    כנראה שאלמוג לא קיבל את מה שהובטח לו מפרץ וחלוץ

    אותות ומופתים, 25/04/07 19:52

    א הם מנסים לסתום לו את הפה עם איזשהו אות פיקטיבי

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אותות ? נהיינו פה סוריה ? מה השטויות הללו ? (ל''ת)

    אמנון, 25/04/07 19:51

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    איכות השלטון מבלבלת את המוח שתתעסק בגילוי שחיטויות ולא בשטויות !!!! (ל''ת)

    רגב, 25/04/07 19:50

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ''אביר'' הבטחון - עכשיו נפלתי לרצפה מצחוק. הוא היה משת''פ של פרץ וחלוץ

    יריב, 25/04/07 19:50

    ואתם נותנים לו אות ?

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ספין ספין ועוד ספין .... אוי אולמרט מה יהיה..... החברים של אולמרט.. (ל''ת)

    טומס, 25/04/07 19:48

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הייתי חייל במוצב מרגנית שבו 3 חיילים נהרגו

    ירון א., 25/04/07 19:48

    המחבלים שחדרו אל המוצב בסביבות השעה שלוש לפנות בוקר הפתיעו אותנו וזאת בגלל שאננות של דורון אלמוג.
    אני מתבייש בו.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ארליך

    אריה, 25/04/07 19:48

    התותח קרמשמיט אחד כמוהו ראוי לקידום ולא אחרים בעלי הקשרים כל הכבוד

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מדינה שיורדת מהפסים: באיזה שחיתות נלחם אלמוג בדיוק? (ל''ת)

    רונית, 25/04/07 19:47

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ממלכת ישראל. גם אני רוצה איזה אות ועוד.... (ל''ת)

    שימרית, 25/04/07 19:47

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    יש להתרכז בעשייה . יום העצמאות נגמר. אין צורך במדלקי משואות. (ל''ת)

    אני, 25/04/07 19:46

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    שמענו עליכם התנועה לאיכות השלטון. עלק :-) (ל''ת)

    איכות, 25/04/07 19:46

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    איכות השלטון פישלה הפעם.... (ל''ת)

    אימי, 25/04/07 19:45

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אין לי אמון באיכות השלטון !!!!!! (ל''ת)

    רפי .ל, 25/04/07 19:43

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אלמוג ? הוא לא היה מפקד הגזרה בזמן החדירה לאלי סיני ? (ל''ת)

    ינון, 25/04/07 19:42

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    היס מג'סטי רויאל היינס דורון אלמוג.... (ל''ת)

    נפגעי גירית, 25/04/07 19:41

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    משהו רקוב בממלכת ''איכות השלטון''...... (ל''ת)

    צור, 25/04/07 19:41

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    כן, אבל דו''ח אלמוג הולך לרדת לתהום. אז מה קורה כאן מה הקומבינה ?? (ל''ת)

    שאלה, 25/04/07 19:40

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    איך לומר, התזמון של איכות השלטון מוזר מאוד. יש להמתין לוינוגרד (ל''ת)

    איה, 25/04/07 19:39

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    חשוב ביותר לכולם לקרוא

    משה, 25/04/07 19:39

    הגיע הזמן שדורון אלמוג יהיה המנהיג שלנו מי שרוצה יגיד כן !

    הגב לתגובה זו

    • אני אומרת כן וכן !!!! (ל''ת)

      יערה., 25/04/07 19:58

      הגב לתגובה זו

    • בשום אופן לא !!! (ל''ת)

      מתי, 25/04/07 19:59

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    מה הקשר בין חקירות שחיתות לדו''ח אלמוג? השתגעתם? (ל''ת)

    מצר על שרגא, 25/04/07 19:38

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    צר לי על אובדנו של אלמוג...אבל מתי היה לו זמון לחקור ?! (ל''ת)

    רועי, 25/04/07 19:38

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    האם חבריו של אולמרט מקבלים אותות ??? (ל''ת)

    מני, 25/04/07 19:38

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לינדנשטראוס צריך לקבל אות ולא כל המוזכרים לעיל !!!! (ל''ת)

    גדי, 25/04/07 19:37

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    זה לא קבוד

    שמעון, 25/04/07 19:37

    שוטר שכינוזי שמפריא למזרחיים לאיתפרנס ופגא בקבוד שילהם לקרוא להם עבריינים

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    נדהמתי מהבחירות של איכות השלטון. אלה לא הבחירות שלי (ל''ת)

    גדעון, 25/04/07 19:36

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה הקשר בין מה שחקר אלמוג לשחיתות? (ל''ת)

    לא מבין, 25/04/07 19:35

    הגב לתגובה זו

    • צודק, אין קשר באמת מוזר. (ל''ת)

      אלפרד, 25/04/07 19:52

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    שחיתות ב''איכות השלטון''. (ל''ת)

    רענן פדצור, 25/04/07 19:34

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    עדיף שיפסיקו לחלק אותות ויתרכזו בעשיה !!!!! (ל''ת)

    דדי, 25/04/07 19:33

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    איבדתי את בני בגלל דורון אלמוג. יש לי מה לומר בנושא !!!

    אם שכולה, 25/04/07 19:32

    ב- 2002 חצו שמונה מחבלים של החמאס את גדר המערכת בעזה, אותה גדר אלקטרונית משוכללת שמפרידה בין רצועת עזה לשטח מדינת ישראל.אלוף פיקוד הדרום אז, דורון אלמוג, אמר כי המחבלים השתמשו בשיטות של הטעיה כדי לחצות את הגדר. מהתחקיר עלה בבירור, כי ניתנה התרעה על כך שגדר המערכת נחתכה ­ אולם המחבלים לא נתגלו. צה''ל בדק גם כיצד הטנק שהיה אמור להיות במקום לא זיהה את תנועת המחבלים. ככל הנראה המחבלים המתינו שהטנק שהיה במארב ''התקפל'' ועזב את השטח ­ ורק אז חצו את הגדר.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אם אנשים כאלמוג מקבלים אות - אני יורד מהארץ! (ל''ת)

    אזרח מודאג, 25/04/07 19:31

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    האם הפכנו לבריטים ומחלקים כאן אותות ??? (ל''ת)

    רותם, 25/04/07 19:29

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    איכות השלטון מושחתת עד יסוד !!!!!!!!! (ל''ת)

    נעמן, 25/04/07 19:29

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    התנועה לאיכות השלטון מפשלת. האם היא יודעת מה וינוגרד יכתוב בדו''ח ? (ל''ת)

    אילון, 25/04/07 19:29

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אולמרט מחלק אותות כדי לנגח את מסקנות וינוגרד !!!! ספין ספין ספין (ל''ת)

    וינוגרד בדרך, 25/04/07 19:27

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    האם אלוג יקבל גם תואר אצולה ? אולי לורד ? (ל''ת)

    מיקי, 25/04/07 19:26

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    לא ברור על מה אלמוג מקבל אות לאור כך שוינוגרד עדיין לא פרסם הדו''ח.. (ל''ת)

    רן, 25/04/07 19:25

    הגב לתגובה זו

    • צודק, הקדימו את העגלה לסוסים ! (ל''ת)

      טום, 25/04/07 19:44

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אולי האלוף (מיל')אלמוג עשה עוול??!! באיזה כלים התנועה משתמשת

    נראה פופוליסטי, 25/04/07 19:14

    פופוליסטי ושטחי....האמנתי בתנועה הזו בעבר.
    ויש לי הרגשה שהיא נגררת לפרסום ופופולריות גרידא.
    הרי הכל היום זה רייטינג...ראה מבקר המדינה

    הגב לתגובה זו

    • ל-1. לי נראה שיש לך משהוא נגד התנועה לאיכות השלטון.

      ציונה, 25/04/07 19:38

      אולי בגלל שאתה לא ברשימת הזוכים. ואולי בגלל זה אתה מתוסכל.

      אולי בשנה הבאה אתה תקבל.

      הגב לתגובה זו

    • דורון אלמוג חף מכל פופוליזם ופוליטיקה

      ניסן, 25/04/07 19:46

      הוא שייך לזן הנדיר יחד עם אמיר דרורי ז''ל.
      כדאי להכניס את אלמוג לפוליטיקה - אפילו בעל כורחו (למרות שהיה עדיף שהוא יהיה הרמטכ''ל)

      הגב לתגובה זו