• 47.

    הקמת מפעלים בישראל

    מוטי קליפורניה, 26/04/07 18:49

    אינה בגדר 'כדאיות נמוכה למשק'
    ההפך הוא הנכון לאור העובדה שהרבה מפעלים נסגרו.
    אני חולק על ההגדרה הזו.
    לגבי נגוד אינטרסים,יש לבדוק?

    הגב לתגובה זו

    • לעודד בעיקר את המפעלים הקיימים

      מוטי קליפורניה, 26/04/07 20:02

      לדוגמא, אם יש לך קוי ייצור לטנקים אתה בהחלט יכול ליצור גם טרקטורים
      וקומביינים למטרות חקלאיות.
      ניתן להגיע לזאת ע'י פתיחת קו ייצור בשותפות עם מפעלים אמריקאים וחברות אמריקאיות במפעלים קיימים
      ושינוע בעזרת מובילי טנקים נחתות
      והרקולסים למזרח התיכון לאפריקה
      ולשאר חלקי העולם.
      את הברזל ניתן לרכוש באוקראינה.
      מנועי דיזל ובעתיד ביו דיזל.
      ואת זה אני רואה כמשימה לאומית ובדרגה ראשונה.
      בייצור מקררים ומזגנים הגיעה ישראל לרמה גבוהה מאד המתאימה לארצות חמות.
      בתחום הבניה 'בלוק איטונג' יש להוזיל את מחירו ולשוקו כאלטרנטיבה יעילה ביותר בבידוד בתים בארצות חמות.
      צמיגי 'אליאנס' צריכים לודא שכל המרכיבים בייצור הם נצחיים (הנפט יגמר ביום מן הימים)יש לפתח חלופות ולהשקיע במחקר.
      וכן הלאה......


      הגב לתגובה זו

  • 46.

    אולמרט המושחת,תתפטר! (ל''ת)

    אבי, 26/04/07 14:12

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הזנניית השלטון ע''י העליון הממון ומזוזון (ל''ת)

    יצאנית, 26/04/07 10:51

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אני ממתין לתיק פלילי 6,7,8,9 וכו' של אולמרט (ל''ת)

    אל תזוז, 26/04/07 10:41

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    נבוא חשבון עם סייעני אולמרט במשטרה ובפרקליטות (ל''ת)

    בקרוב מאוד, 26/04/07 10:24

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אם זה היה ביבי אורי מסר ושולה זקן היו בצינוק כבר חודשיים (ל''ת)

    מדוע כפפות המשי, 26/04/07 10:23

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    חקירת שב'כ לאורי מסר והנוכל הולך לכמה מאסרי עולם (ל''ת)

    למה מחכים ?????, 26/04/07 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מקור הרע זו תקשורת האתרוגים שרצחה יהודים באוסלו, גירשה אותם בקטיף, (ל''ת)

    ומסרסת את צהל, 26/04/07 10:14

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מזוז גרוע מאולמרט הוא הבעיה לניקוי המדינה משחיתות (ל''ת)

    לזרוק אותו, 26/04/07 09:54

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    הצעה הוגנת לאולמרט לפני הגיליוטינה

    הלפרין, 26/04/07 09:25

    אהוד יקירי.

    אתה ראש הממשלה שלי, על אף שלא בחרתי בךָ. אתמול חילקתָ פרסים, לחצתָ ידיים, בחלקים האלה של תפקידךָ אתה מצטיין. אך בכל הקשור לניהול העסק הזה הנקרא מדינת ישראל, אתה כישלון חרוץ. וזה לא מעכשיו, ככה אתה, פוליטיקאי משחר נעוריךָ, ולא מן הסוג של יצחק הנבון, אלא מן הסוג של יצחק הנגבי.

    ואתה לא רק כישלון. כמה תכונות שבךָ, עוזרות לךָ לשווק את עצמךָ, והתוצאה – כישלון חרוץ המציג עצמו כהצלחה מסחררת, וזה אסון אמיתי, זוהי כבר סכנה של ממש.

    ולא הייתי כותב לךָ את כל אלה אם לא היתה לי עסקה להציע לךָ: לך לךָ לדרכךָ, ואנחנו נבקש מגורמי החוק שיעזבו אותךָ לנפשךָ.

    רמון הלך, לא עזבנו
    הירשזון הלך, לא עזבנו
    בשארה הלך, לא עזבנו
    הנשיא התבצר, (תרתי משמע) לא עזבנו

    אבל אתה הרבה יותר מסוכן, כי אתה יושב ליד ההגה, ואתה גם נחמד, ואתה יודע גם להחניף לציבור, ולכן, עקב הסכנה הגדולה שבךָ, ולאור מאזן האינטרסים הלאומיים, כדאי לנו לתת לךָ ללכת בשקט, העיקר שתלך כבר.

    חלון ההזדמנויות צר, גם ההבטחות שלנו הן בלי בעל הבית – אבל נדמה לי שאפשר לקמבן את העסקה הזו. אם הייתָ שקוּל הייתָ יוזם את הקומבינה הזו בעצמךָ, אבל הנוזל הצהבהב הזה עלה לךָ כנראה לראש, ולא יורד.

    לך לךָ לפני שלא נוכל עוד להציע לךָ את ההצעה הנדיבה שהצענו.

    סימני השחיקה הופיעו עוד לפני כמה חודשים עם ההבנה של תוצאות המלחמה, ואז בא דוח המבקר על העסקים הקטנים והכסף הגדול, היום זה המשיך עם שותפךָ עו''ד מסר והכסף הגדול עוד יותר (אגב שאל אותו על איזה קופון הוא חתך מהיזם, 30%, 40%. שאל וספר לנו או אולי עבד על בסיס תשלום קבוע שהיזם קיבל מדודה ורה מחדרה?)

    ומשם נגיע לוינוגרד, וכרמיה, וכל הסיפור הכושל של מנוי לפיד כיו''ר מועצת יד ושם – ודאי שיש עוד הרבה, כי אצלךָ זה לא רוע לב, זה טבע, ככה נולדת.

    אהוד, יש 5 קורבנות בחזיתה של המלחמה הזו, גל הירש – הלך הביתה כבר (ואני סבור שבמידה רבה הוועדה תנקה את שמו), האלוף אדם הלך גם כן, הרמטכ''ל הלך, ונותרו שני השפנים, שר הביטחון וראש הממשלה.

    שר הביטחון הוא טיפוס אמוציונאלי – הוא לא ילך לבד, אפילו עד כדי ''תמות נפשי עם הפלישתים'' אז לך אתה לדרכךָ, ואת כל התיק אנחנו נזרוק עליו.

    אני מעריך שמכאן ולהבא, המכות תגענה בזו אחר זו, ככה זה כשמורחים, מדחיקים ולא מטפלים בזמן.

    לא יהיה לךָ זמן להתעשת מהראשונה, תבוא השנייה, ואח''כ השלישית והרביעית, ואז לדעתי, לא תוכל יותר לקבל החלטות שקולות בנוגע לעתידךָ, וזכור שהיום עתידךָ נמצא עדיין במרכז הווייתךָ, ומשום כך, ומתוך דאגה לךָ, למשפחתךָ, ולעם ישראל, אנא מצא לךָ ומיד עבודה חדשה.

    וזכור דבר נוסף. הסיכוי שההצעה הזו תעלה שוב, הוא קטן מאוד, היא עולָה כי אתה עוד חזק לכמה ימים. חטוף בשתי ידיים, לך לךָ לעסקים, לך תעבוד עם כל אלה שחייבים לךָ כל כך, העיקר, עזוב אותנו בשקט ומהר.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    להזכיר למזוז שאין הוא חייב מאום לאולמרט על מנוי מזוז ליועץ ! אז כנס

    אמנון בן-יהודה, 26/04/07 09:08

    בו עד הסוף .

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מה שנישאר לנו זה רק לקוות

    פקק תנועה, 26/04/07 08:41

    שכול המעשים הללו הם באמת לא קרו

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    שמחה מוקדמת

    בני ברנע, 26/04/07 08:34

    אין ספק כי יש לנו ראש ממשלה מושחת,שחיתות שהתחילה עוד לפני הרבה שנים.

    מבקר המדינה עשה עבודה ראויה לכל ציון אבל נא לא לשכוח כי כדי להגיש כתב אישום צריך לעבור משוכה בדמות היועץ המשפטי לממשלה.

    היועץ הזה לא שכח מי מינה אותו לתפקיד וכמו שסגר את התיק נגד אריאל שרון הוא יסגור את התיק נגד אולמרט.

    זהו ''שלטון החוק'' במיטבו.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ההחלטה תיפול ב-מ''ומ ''פרקליטות-מזוז'' בעוד 4 שנים (ל''ת)

    עד אז שחיתות, 26/04/07 07:43

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    עשרות תיקי פלילים ולא עושים דבר(ע''ע שרון ובניו) (ל''ת)

    קטוע היד, 26/04/07 06:31

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מזוז - ''העיון בדוח יארך עד 2010'' (ל''ת)

    רה''מ ''צריך מזוז, 26/04/07 05:59

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    קפץ לו האולמרט. (ל''ת)

    אדיר, 26/04/07 03:19

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מזוז חלק מהכנופייה וזו הבעיה המרכזית (ל''ת)

    רק גיליוטינות, 25/04/07 22:59

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    למעלה מ-70 אחוז מהציבור הישראלי אין אמון באהוד אולמרט

    שלושת הקופים, 25/04/07 22:29

    אולמרט הוא ראש ממשלה, אולם כלפי החוק הוא אזרח ככל אזרח, והחוקים במדינת ישראל מחייבים אותו. מבקר המדינה, לפי החוק, הוא אחת הרשויות הממונות על בדיקת טוהר המידות והסדר והמנהל הציבוריים במדינת ישראל, והוא הסמכות הפונה אל היועץ המשפטי בהמלצה להעמיד אנשים לדין, באם ביצעו עבירות בתחומים אלה. אין זה כלל חשוב אם אהוד אולמרט רוחש לו אמון או לא. בדיוק כפי שלא משנה, אלא רק ביום בו נערכות בחירות כלליות, אם לעם יש אמון לאהוד לאולמרט או לא. האם בגלל שלמעלה מ-70 אחוז מהציבור הישראלי אין אמון באהוד אולמרט וביכולתו להיות ראש ממשלה, הוא הפסיק למלא את תפקידו? התשובה היא כפי שאפשר לראות בעליל, היא לא!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    יש להעמיד את אולמרט לדין

    רות, 25/04/07 22:15

    על השחיתויות הנוראיות שלו, ועל ההשתלחות הנוראית במשרד מבקר המדינה

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מבקר שאין לו מה להפסיד...???

    מ.א.בן-אשר, 25/04/07 21:51

    המבקר מתנהג ומתנהל כאחד שכבר אין לו עוד מה להפסיד ומחליט להפיץ את כל חשדותיו המפוקפקים לכל עבר ויהיה מה שיהיה.......תוך סיכון מעמדו והמשך כהונתו.....!!
    בנתיים אנחנו שומעים שראש הממשלה גם איבד את אמונו במבקר השנוי ממילא במחלוקת ציבורית רחבה בגין חקירותיו '''המרוכזות'' כנגד איש אחד : אולמרט ........!!!
    המבקר בעצם הצליח לצייר,לתאר, ולהחדיר לתודעת הציבור שמדובר בראש ממשלה ''פושע'' וכל זאת באמצעות נושאי-כליו הפוליטיים ובסיועה של התקשורת העויינת ..!! אשר על כן, מדובר בשטיפת מוחו של הציבור תוך גיוס דעת קהל להפלת ראש ממשלה מכהן....!!
    אם יתברר שמדובה בחשדות שיתגלו כעורבא פרח הרי שהמבקר צריך להתחיל להתפלל להצלת כבודו ,
    מעמדו,ועתידו הציבורי .
    ואני מאמין ויודע שמדובר בחשדות
    חסרי שחר ומצוצים מן האצבע..!!

    הגב לתגובה זו

    • בינתיים המפוקפק הוא אולמרט ולא המבקר (ל''ת)

      מ.י.ג.בן נפתלי, 25/04/07 23:50

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    מבקר לא ראלוונטי אצל אוליגרך ''אולמרט''

    ולדימיר, 25/04/07 21:46

    לינדנשטראוס!אלוהים עמך ומי לא?
    כל מושחתי ישראל עד כה...
    צילך המבורך קוטל את מוצצי דמינו
    תבורך לחיים ארוכים למען דור ילדינו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מזוז לדין בגין מעילה באמון הציבור!!!! (ל''ת)

    מזוז ה-''חסות'', 25/04/07 21:11

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    המבקר אובססיבי מישהו בודק אותו? (ל''ת)

    ירון, 25/04/07 20:56

    הגב לתגובה זו

    • צודק!אתה חייב בדיקה (ל''ת)

      ירון, 25/04/07 22:29

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    לא יעזור לך,נמשיך לבזוז ולשלוט עד 2010 (ל''ת)

    כנופיית קדימה, 25/04/07 20:30

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אולמרט בטח יחליט על מבצע צבאי בעזה,כדי להסיט את תשומת הלב

    גלעד,בית אריה, 25/04/07 20:01

    מהמלצת המבקר.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מבקר נכבד - עוד לא למדת מקדם שכולם רמאיים וגנבים (ל''ת)

    כך יהיו גם, 25/04/07 20:00

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מזוז לאולמרט - ''הכלבים(העם) נובחים והגנבות מנצחות'' (ל''ת)

    מזוז המשת''פ, 25/04/07 19:52

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    כמה תיקי פלילים לרה''מ? אחרי 5 הפסקתי לספור (ל''ת)

    לפתארת חרפת, 25/04/07 19:46

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אולמרט ראש ממשלה שנתון לסחיטה ...

    Avi Ecuador, 25/04/07 19:46

    ממש סכנה קטסטרופית לעם

    הגב לתגובה זו

    • מעניין מה שכתבת

      שירן, 25/04/07 20:18

      יש מצב

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    המבקר מנקה את האורוות. כל הכבוד! (ל''ת)

    ד., 25/04/07 19:45

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    השתלכות רוה''מ על המבקר פירושה הרס המוסדות הדמוקרטים במדינה...

    צחי, 25/04/07 19:31

    תגובתו והשמצתו ללא כל בסיס רשות במדינה כמבקר המדינה ראויה לכתב אשמה מצד היועץ המשפטי ואם הוא אינו עושה זאת מטעמים השמורים איתו אנחנו בתחילת התרסקותה של הדמוקרטיה במדינת ישראל!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אולמרט תתפטר רוצים בחירות!! (ל''ת)

    ליאור הררי, 25/04/07 19:26

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    זה מדאיג לראות איך אולמרט כראש ממשלה (ל''ת)

    מאבד עשתונות, 25/04/07 19:16

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    חיבים לתמוך במבקר

    מוטי, 25/04/07 18:56

    אחרת כולנו נאכל אותה מהמושחטים

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אולמרט הביתה זמנך עבר אבל עבר מזמן (ל''ת)

    לך הביתה, 25/04/07 18:47

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הלילה חלמתי (באמת) שביבי זוכה ברוב של 54 מול 48 למפלגת העבודה (ל''ת)

    ירושלמי, 25/04/07 18:39

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    סוף סוף מבקר מדינה שרודף רייטינג.

    אלון, 25/04/07 18:06

    זה מה שהוא אמור לעשות..
    מה שווה מבקר מדינה ללא רייטינג?
    מה שווה מבקר מדינה ללא חשיפה ?

    בדיוק כמו שלעיתונות אין השפעה בלי שאף אחד קורא, כך לדוח מבקר המדינה אין שום השפעה אם התקשורת לא מדווחת עליו.

    לכן טוב עושה המבקר שרודף אחר התקשורת, כל עוד הוא מקפיד שהדיווחים יהיו מדוייקים ואמינים (והוא אכן מקפיד).

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כמה רעש גלידהשטראוס עשה, וכמעט אפס תגובות.

    לוק, 25/04/07 18:04

    הבט וראה במו עיניך שלך, לינדנשטראוס, את הזילזול של העם בך. אילו הייתי אתה, והייתי מגלה, שלאחר כל הרעש והצילצולים שעשית, אתה מקבל רק 12 תגובות, כאשר בהארץ במאמר של גלעד שרון יש למעלה משלוש מאות תגובות, הייתי מתבייש.

    אני מניח שלאחר שמחרחרי הריב ומדון יקראו תגובתי הם יזדרזו למלא אותה קילו טוקבק ללירה, ואם לא יעשו כן משמע אתה בצרות גדולות.

    שתים עשרה תגובות זה הדבר הכי מזלזל שיכול להיות מופנה לעבר מוסד מבקר המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט וסייעניו, אתם טועים ומטעים. למבקר יש תמיכה רחבה מאד

      יחיאל ח., 25/04/07 19:56

      ואני מציע לכם לעקור את כל מחשבות הזדון מראשיכם. אוי ואבוי לכם, אם תפול שערה אחת מראשו של מיכה לינדנשטראס.

      הגב לתגובה זו

      • יחיאל חטא הלא הנך נבל ולא חכם.

        לוק, 25/04/07 23:07

        חוצפן! אתה בכלל לא מכיר אותי מי אתה בכלל שתכנה אותי איש זדון וסייען, ועל איזה שערות שעל ראשו של לינדנשטראוס אתה מדבר? אתה לא מתבייש להלך עלי אימים?

        אתה מדבר על גנבה? הלוא הנך גנב דעת! אתה גונב דעתי האלקטורלית, שהרי לאחר מחשבה מרובה גמרתי אומר לבחור את נציגיי לכנסת ''קדימה'', והנה אתה ושכמותך משליכים את נציגיי אחד אחד אחר כבוד מהיות מהותם העיקרית, הנציגים הנבחרים שלי לכנסת תוך השחתת שמם והשחתת מידותיי כאזרח כמי שהיה די מטומטם לבחור נציגים מושחתים לכנסת ולממשלה.

        בוש לך אוויל משריש! אני מאוד אוהב את שערותיו של לינדנשטראוס. התסרוקת מאוד מחמיאה לו, ולכן לא הייתי רוצה בשום פנים ואופן לראות ששערה משערות ראשו נפגעת. חלילה לי מללכת בעצת רשעים כמוך.

        ואגב, אצל עזמי בשארה יותר מעניין מלא מלא תגובות שמה...

        אף אחד לא בא לפה מרוב התמיכה ללינדנשטראוס.

        מה שאני מתכוון לעשות, אתה שואל? כאזרח וכאמון הרשמי על הדו''ח אזרוק אתו אל סל האשפה. באמת שאין לי כוונה לקרוא אותו, ואתה ושכמותך יכולים לעשות מה שאתם רוצים, ואולמרט ימשיך לזכות באמוני.

        הגב לתגובה זו

    • כל העבוד: אתה שייך ל- 3% שתומכים באולמרט (ל''ת)

      97%, 25/04/07 20:34

      הגב לתגובה זו

      • אתה טועה ומטעה!

        לוק, 25/04/07 21:04

        אני שייך לרוב משמע עשרים ותשעה מנדטים 29 29 29 29 29 29 29 29 תביט טוב.

        הגב לתגובה זו

        • בוחרי קדימה מתביישים בבחירתם !

          גדי, 25/04/07 23:06

          מי שהביא לאולמרט את ה-29 מנדטים מתהפך עכשיו בלילה בשנתו....ובמשך היום מקלל את עצמו.

          הגב לתגובה זו

  • 8.

    הורסים לנו את המדינה

    נח, 25/04/07 17:50

    מושחתים הביתה

    הגב לתגובה זו

    • מְדִינָה מִקְרִית

      אלכס, 25/04/07 19:09

      מְדִינָה מִקְרִית
      שִקְרִית ... אַך עִבְרִית !
      אַקְרָאִית, עֲמָמִית, אֲרָעִית,
      מְדִינָה לְמַרְאִית.

      מְדִינָה עִיזִית,
      נִבְזִית, לוֹעֲזִית,
      אֲחוּזַת תְּזָזִית,
      יְלָדֶיה, אֲבָנֶיה, גָּזִית.

      עַם מְנוּוָן,
      מעֲרָכָיו מְרוּקָן
      אָדִיש, רָדוּם, שַאֲנָן,
      רְדוּף קוֹרְבָּן וחוּרְבָּן.

      חֶבְרָה אֲרוּרָה
      מְעוּרְעָרָה, רְעוּעָה,
      רָעָה וגְרוּעָה
      עֲמוֹרָה וגְמוּרָה.

      מְדִינָה הבְּנוּיָה על כַּרְעֵי תַּרְנְגוֹלֶת
      עַם השָרוּי (לנֶצַח?) בְּתוֹכְכֵי מְעַרְבּוֹלֶת -
      מֶמְשָלָה בְּלִי תּוֹרָה... בְּלִי קֶמָח... בְּלִי סוֹלֶת...
      סָפֵק, אִם לִבְסוֹף, תִּיוָותֵּר בְּקוֹשִי גוּלְגוֹלֶת.

      נ. ב.

      לא רק הממשלה הנוכחית. גם הממשלה הבאה.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    למה זה לא בכותרת הראשית? (ל''ת)

    מעניין..., 25/04/07 17:45

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    נא לא לתלות ציפיות במזוז הוא לא יפעל נגד '' ראש המשפחה ''

    מפוכח, 25/04/07 17:42

    הוא הרי חייב להיות נאמן לאיש שקידם אותו לתפקידו !

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אני מאמין יותר לאולמרט מאשר למבקר (ל''ת)

    ברוך, 25/04/07 17:40

    הגב לתגובה זו

    • אתה בטח מאמין גם לבשארה (ל''ת)

      ., 25/04/07 19:17

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    למבקר האמיץ

    יהודי, 25/04/07 17:39

    יישר כוחך!!!
    תמשיך במלאכת הקודש של ביעור נגע השחיתות השלטונית

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    תגובת לשכת אולמרט הינה עליית מדרגה מבחינת הפגיעה בטוהר המידות

    מוטי שחר, 25/04/07 17:31

    מעולם עוד לא קרה כי שליח ציבור (ויהי זה פקיד זוטר או ראש ממשלה) ביכר את ההשתלחות במבקר המדינה על פני התמודדות עניינית עם דו''ח המבקר.
    זוהי חריגה מכל נורמה אפילו יחסית למדינה כל כך מושחתת כמו ישראל.
    זוהי ''הגזמה פראית'' אפילו יחסית למדינה בה ראש הממשלה עצמו מעורב בכמה וכמה פרשיות שחיתות שאת חלקן בכלל לא מבקר המדינה גילה.
    זוהי חריגה בהתחשב בכך שבין כה וכה ראש הממשלה מוקף:
    - ברמון שהורשע סופית בהטרדה מינית אבל באופן די חריג, ויש לומר מוזר, הדבר לא נחשב לו לקלון,
    - בהירשזון שלקח לכיסו (לכאורה) כספי קופת חולים וכספים אחרים,
    - בליברמן שקיבל שוחד (לכאורה) מבעלי הון,
    - בפרס שקיבל (בודאות) שוחד מבעלי הון אבל ''כרגיל'' לא ידע מכלום (הוא יודע להפוך לאהבל כשצריך),
    - במזכירה נאמנה שסייעה (לכאורה) לבחוש במינויים ובתככים הפליליים ברשות המיסים
    - בפואד שגם הפעם מינה כל מיני ''אנשי שטח'' אנאלפאבתים כיועצים לשר רק בכדי שיקבלו משכורת ממשלתית חלף השכיבה על הגדר עבורו

    הוא, עם החמאה מתחת לכובעו, מעז לצאת לשמש ולתקוף חזיתית את המבקר.

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט מסהלהפטר גם מ 3% מהציבור שעוד תומך בו (ל''ת)

      נועם, 25/04/07 17:39

      הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם כל מילה! (ל''ת)

      ד., 25/04/07 19:46

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אנחנו אשמים ולא אולמרט !

    יוסי אשל, 25/04/07 17:21

    אנחנו האחראים לזה ואנחנו האשמים.
    אנחנו אשמים, כי כשהתופעה הייתה קטנה נתנו לה לצמוח.
    אנחנו מרוממים את הדמוקרטיה אך מתעלמים מזה שהתפקיד החשוב ביותר בדמוקרטיה הוא שלנו:
    העם!
    מעלנו בתפקידנו כי המשכנו לשבת בחוסר מעש ולצקצק בלשון במקום לעשות מעשה.
    מצב המדינה כבר בשפל המדרגה.
    כולם במצב רוח שפוף ויש מי שאומר שקיומה של המדינה מוטל בסכנה.
    שלום עם שכנינו ובינינו לא נראה קרוב.
    נכון שהמצב הביטחוני קשה. אבל, המדינה כבר יצאה ממצבים קשים יותר.
    הפערים החברתיים מאיימים על לכידות ואחדות החברה. אפשר לתקן את זה.
    האתגרים בפניהם המדינה עומדת עצומים אבל אפשר לעמוד בהם.
    על מנת להתחיל צריך מנהיגים ראויים שמסוגלים להוביל ולהנהיג.
    המנהיגות הנוכחית במדינה מושחתת מהיסוד!
    שחיתות שלטונית היא המקור לכל חוליי החברה.
    היא הסיבה לפערים החברתיים.
    היא הסיבה לניהול הכושל של המדינה.
    היא הסיבה להקצאת משאבים לא נכונה לפי צורכי המדינה.
    היא המקור למינויים לא ראויים שמנציחים את השחיתות.
    היא אפילו הסיבה לניהול הכושל של המלחמה, ובכלל, ליציאה אליה.
    ראש הממשלה, אולמרט, לא הורשע עדיין בדין. אבל הוא מעסיק את רשויות החוק עד מעל הראש.
    לא פלא שהוא מתקשה לנהל את המדינה, הוא עסוק בלהגן על עצמו בחקירות הרבות בהן הוא מעורב.
    הוא מגלם את הגבולות המוסריים הנמוכים ביותר שנקבעו בשלטון.
    חייבים להחליף אותו.
    לא משנה מי יבחר אחריו, חייבים לקבוע כי מי שנגוע בשחיתות לא ראוי ולא ינהיג.

    איך?
    אחת ולתמיד נצא לרחוב. אנחנו מתכננים הפגנת מצור על משכן ראש הממשלה.
    ההפגנה לא תתפזר עד שיתפטר.
    זאת הדרך היחידה נגד מי שבזחיחות מתעלם מרחש העם ומנהל ממשלה שכל מעייניה הם לשרוד.

    מי אנחנו?
    העם. זה התחיל בהתארגנות קטנה של אנשים שאיכפת להם לא להקריב את כל הדברים היפים שנבנו במדינה - אנשי אקדמיה, משפט ועסקים - והתפשט לכל שדרות הציבור.
    אנחנו כאן ללא מניעים פוליטיים. רק לקבוע שאמות המידה הנכונות הן שצריכות להנחות את מנהיגינו.
    נפיל את הממשלה, נביא לבחירות חדשות, נבחר בעיניים פקוחות מנהיגות ראויה ונחזור לענייננו.

    איך מצטרפים?
    כותבים שמעוניינים לכתובת הזאת: MepilimEtUlmert@gmail.com
    ומחכים להודעה על מקום ושעה לתחילת ההפגנות.
    מתי נחליט? כשתהיה כמות משתתפים מספיק גדולה כדי להצליח.

    עד אז, העבירו את המסר למה שיותר ישראלים שאיכפת להם.
    הבלןג שלנו :http://www.israblog.co.il/397958

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו באמת אשמים כאשר ישבנו בשקט !

      ירדן, 25/04/07 17:34

      חשוב לקרוא ולהצטרף !!!

      הגב לתגובה זו

    • קוראים לזה הפיכה !!! אתם בעצמכם הופכים את ישראל למדינת עולם שלישית.

      אורן, 25/04/07 17:49

      אין חקירה.
      אין מסקנות.
      אין כתב אישום.
      אין גזר דין.

      יש שמועות.
      יש מבקר שבאמת כבר מגזים וממחזר כל שבועיים את אותו דבר.
      יש רדיפה פוליטית של ראש ממשלה.
      יוסי אתה לא אזרח פרטי ואני לא קונה את זה.
      יש בחירות. תעשה מה שאתה רוצה.
      אין סיבה לבצע הפיכה כאשר לא הוכח בחוק (!!!) שנעשתה עבירה (שגם היא מלפני שנים רבות)

      אנחנו עם של מגזימים והיסטרים!

      הגב לתגובה זו

      • בינתיים מי שרודף אותנו האזרחים זה אולמרט (ל''ת)

        אבי, 25/04/07 18:01

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    אז מי עדיף בדיעבד , אולמרט או ביבי? (ל''ת)

    י, 25/04/07 17:20

    הגב לתגובה זו

    • ביבי (ל''ת)

      ביבי, 25/04/07 17:49

      הגב לתגובה זו

    • עדיף 1/2 ביבי על אולמרט וחצי ! (ל''ת)

      מתימטיקאי, 25/04/07 18:02

      הגב לתגובה זו

    • ביבי עדיף (ל''ת)

      ארנון, 25/04/07 21:04

      הגב לתגובה זו