• 128.

    בגלל שזה שגרירות מצרים

    אחד, 27/04/07 18:51

    ולא רצו בעיות איתם

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    שוב מתברר שאכן כהנא צדק (ל''ת)

    כהנא צדק, 27/04/07 17:39

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    איך נוצרי עובד בשביל השיעים?... (ל''ת)

    בוגד!, 27/04/07 15:26

    הגב לתגובה זו

    • בשביל כסף אולי? (ל''ת)

      בשביל כסף אולי?, 28/04/07 11:56

      הגב לתגובה זו

  • 125.

    איזו תמונה לא מחמיאה.כל הראש שלו כחול כאילו חנקו אותו. (ל''ת)

    עוזה, 27/04/07 12:55

    הגב לתגובה זו

    • הוא חנוק מהתרגשות......... (ל''ת)

      פראג', 28/04/07 11:57

      הגב לתגובה זו

  • 124.

    אני מזה אוהב אותו-שהוא לא חיי פה (ל''ת)

    Zach, 27/04/07 07:33

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    הוא יכול לגנוב מסמכים ממשרדים חשאים בכנסת (ל''ת)

    ואולי, 26/04/07 19:11

    הגב לתגובה זו

    • וגם לשתול מיקרופונים..

      יוסקה הקיפוד, 02/05/07 15:52

      חוץ מזה, לא צריך ''לגנוב מסמכים'' אפשר פשוט לצלם אותם במכונת צילום ע''ח משלם המיסים או במצלמת מרגלים בכפתור של החולצה (להשוות מחירים בזאפ ולקנות).

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    מה בשרה יכל למסור לסוכן זר?

    השואל, 26/04/07 17:38

    הסווג הבטחוני שלו אינו מאפשר לו להגיע למידע רגיש

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    בשארה מניפולטור לא קטן וכלים לא חסרים לו... (ל''ת)

    קומבינה., 26/04/07 15:06

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    נכון, זה פוליטי: הוא בעד חזבאללה ואנחנו נגד. החיים קשים. (ל''ת)

    אנחנו דווקא, 26/04/07 14:49

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    לך תזדיין אתה,יא זבל!... (ל''ת)

    עזמי גושחרה, 26/04/07 13:43

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    תקחו לערבים כבר את התעודות הכחולות!!!!!!!!!! (ל''ת)

    גיל, 26/04/07 12:59

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    צריך לבדוק גם את טאלב א סאנע

    הרצליאני, 26/04/07 10:26

    ח''כ א סאנע הוא בן בית בסוריה, צריך לבדוק אםגם הוא לא שייך לכנופיית הגיס החמישי.

    הגב לתגובה זו

    • גם את ח''כ ג'מאל זחאלקה שלדעתח מסוכן יותר מבשארה...כמו כן יש לבטל...

      אני, 26/04/07 23:19

      את מקומו של בשארה ברשימת בל''ד ולא להכניס אף ח''כ ערבי במקומו. אני ידעתי וכתבתי את התיאוריה שנהפכה מציאותית שטאלב א-סאנע שהוא עו''ד במקצועו יציע לבשארה להגן עליו משפטית. זה כבר אבסורד מה שקורה עם החכי''ם הערבים. באף מדינה מתוקנת לא היו נותנים להם במה והיו משעים אותם לאלתר מחברות בבית הנבחרים הישראלי, ושוללים את אזרחותם.

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    אנחנו אשמים. לא הוא כנסו

    שלום לבייב, 26/04/07 10:22

    איך נתנו לבוגד הזה להכנס לכנסת ולשבת בלא לעשות שום דבר מועיל למדינה . ההפף הוא הנכון ועוד משלמים לו כסף מכספי הציבור בושה וחרפה למדינת ישראל. אני ממש מתביש בזה.

    הגב לתגובה זו

    • כי לנו יש בג''ץ שמאלאני הזוי שאישר לו

      ל117 לבייב, 26/04/07 11:06

      להיות בכנסת , מה שמנע מכהנה .. יפי נפש שאיפשרו את הקרנת ג''נין ג''נין של מוחמד בכרי שבני משפחתו אירחו והובילו מחבל רוצח לפוצץ אוטובוס על נוסעיו למירון לאחר שדאגו שהסטודנטיות הערביות ירדו ממנו , וכל הבוהמה הישראלית השמאלאנית הרקובה קמה כמקהלה לתמוך במוחמד בכרי ובסרטו המציג צנחנים מילואימניקים ישראלים שעזבו משפחות את לימודיהם ואת עסקיהם והתייצבו לדגל ,כרוצחי ילדים וזקנים , אתה רואה כאן מעגל של קבוצה קטנה מאוד מספרית של שמאלאנים חדורי שינאה לעמם ולמולדתם ,אבל הם יושבים בצמאתים מרכזיים כמו תקשורת פרקליטות ,בג''ץ , ומסכנת את חיי מדינת ישראל .

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    יש להעמיד את מזוז לדין שאיפשר את בריחתו

    איש, 26/04/07 10:22

    בישארה עבר עבירות שדינם בישראל הוא גזר דין מוות , ע''פ המשפטן פרופ עימנואל גרוס , מדוע הוא לא נעצר מיד כשנחקר במשטרה ?? כי מזוז לא אישר את מעצרו , זה אותו מזוז ואותה פרקליטות הזויה ומושחתת ,שאישרה מעצר עד תום ההליכים נגד נערות ללא שום עבר פלילי שהפגינו נגד פינוי גוש קטיף . מי ישפוט את מזוז מלך המדינה????

    הגב לתגובה זו

    • ל-115 - אתה צודק ב-100%! (ל''ת)

      רפי, 26/04/07 16:36

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    בשארה פעל בגלוי - אנחנו כל זרועות השילטון - איפשרנו לו לחבור לאויב (ל''ת)

    יופיטר, 26/04/07 10:11

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    במדינת הלכה זה לא היה קורה, עכשיו צריך להוציא אותו להורג

    יש דין ויש דיין, 26/04/07 09:10

    אין מנוס, צריך להוציאו להורג בכל מחיר בכל מקום
    כולל במצרים
    כך היו עושים מיד במדינת הלכה
    הציונות פשטה את הרגל הציונות מסכנת את המדינה מאפשרת למרגלים ערבים לשרת בכנסת ולהביא שואה על העם היהודי
    צריך לעשות הסבה מלאה למדינה יהודית כפשוטו

    הגב לתגובה זו

    • החסרי משוגעים אנחנו (ל''ת)

      תרגיע, 26/04/07 10:28

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    צובע את הרעיונות שלו בכספי שוחד מחו''ל (ל''ת)

    עזמי בשארה, 26/04/07 08:32

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    צריך לצבוע את הערבים בכחול ולזרוק לים (ל''ת)

    ליאת, 26/04/07 08:11

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    בשארה תמיד אבל תמיד תסתכל אחורה

    פצצת אטום, 26/04/07 07:57

    כי המוסד ב''ה מאחוריך

    הגב לתגובה זו

    • לא צריך לדאוג לו - המוסלמים בסופו של דבר יגמרו איתו חשבון

      יופיטר, 26/04/07 10:16

      אצלם ליית דין וליית דיין - והוא הרי שוחר דמוקטיה לא? חלב דבש לא ימצא זה בטוח. נראה לי שכבר עכשי
      הוא התחיל לפחד.

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    מן הסתם יש עוד אלפי בוגדים שמחכים להרוס את מדינת היהודים

    יאיר, 26/04/07 07:45

    אם לא נתעשת , במלחמה הבאה נגלה חוליות חמושות שנלחמות בנו בתוך הקו הירוק

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    אם בשארה לא יחזור לישראל - ייטב לנו

    יופיטר, 26/04/07 04:38

    זה עונש מספיק חמור - כי מה יהיה לו לעשות? כמוהו יש כנראה עוד בארצות ערב - והוא בכלל נוצרי - בשבילם הוא גם כופר - הוא יתגעגע לחופש של ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    אני ממש לא מופתעת - הוא נוסע לסוריה

    יופיטר, 26/04/07 04:34

    הוא נפגש עם אויביי המדינה - וכל זאת למה? - הרי הוא אפילו לא מסתיר את שנאת ישראל כמדינה יהודית - השטות שלנו שאנחנו מאפשרים פגיעה בדמוקרטיה - על ידי עודף דמוקרטיה - ח''כ כמו בשארה לא היה מעי להתנהג כך בשום מדינה דמוקרטית אירופאית - ובטח לא בארה''ב

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    נראה לי שאתם מאמינים לשקרים!

    ערבי הבא בתור, 26/04/07 02:56

    למה לא , לפניו היה ראאד סלאח ראיתם במה הואשם ובמה נסגר התיק.
    זה מצבו של מיעוט. אם מרים את הראש הוא מואשם בבגידה . ואם נשאר
    בשתיקה הוא מואשם בתכנון מזימות.
    למדנו שהשלטון על כל מרכיביו בלי בושה יכול לתפור תיק לכל ערבי בלי היסוס והעם מאמין לו.

    הגב לתגובה זו

    • אם העבירות שלו היו מופנות כלפי הערבים

      100%ציוני בדם, 26/04/07 13:16

      אם העבירת שלו היו כלפי המגזר הערבי הייתם מאמינים לכל מילה לא פעם הוכחתם שאתם אנטי ישראל תאמין לכל האישומים

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    האמת היא שבשארה יצא גם רשע וגם טיפש

    שמעון אמסלם, 25/04/07 23:50

    ואם דומיו כמו ראאד סלאח , אחמד טיבי או סנע מתימן חושבים שחיקויו הוא הדבר הנכון הרי שהדבר מצביע על ערביי ישראל כאנשים לא כל כך חכמים.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    אחר כך הם בוכים למה אין שיוויון? למה מדינה צריכה לתת כסף לבוגדים

    רחמך, 25/04/07 23:12

    שתומכים בטרור?

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    תענוג שהוא יצא מישראל,רק שלא יחזור. (ל''ת)

    אייזיק, 25/04/07 22:59

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    בוקר טוב ישראל, מה, שכחנו שח''כ ואסל טהא התגאה שהמליץ לחטוף חיילים? (ל''ת)

    לא שכחנו, 25/04/07 22:38

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    רק לפני כמה ימים קראתי במעריב

    נח, 25/04/07 22:06

    כמה הישראלים יפי נפש חכמים,וגבורים.וראה עתה פתאום יש ישראלים נבזים,ובוגדים.
    מסתבר שהישראלים החכמים הם בעלי דרכון אמריקאי,רוצים לחיות בישראל אבל גרים בארה''ב.ורק בישראל יש ישראלים מכוערים.ראה סגנון התגובות!

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    מה שלום איל סיון ? (ל''ת)

    אורי, 25/04/07 21:04

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    כהנא צדק. (ל''ת)

    תיכוניסט, 25/04/07 20:54

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    מי זה מוטי קליפורניה? (ל''ת)

    שלמה קוליפורמים, 25/04/07 20:43

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    לא להתבלבל! עזמי בשארה לא בוגד

    רפי, 25/04/07 20:36

    הוא אויב

    הגב לתגובה זו

    • רפי - בול פגיעה (ל''ת)

      יופיטר, 26/04/07 04:28

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    לסכום

    מוטי קליפורניה, 25/04/07 19:56

    יש לעשות עם העו'ד שלו עסקת טיעון,
    הוא יבוא לישראל להחקר באם ימצא אשם יגורש מהארץ ולא ישב בבית כלא.
    ואם ימצא זכאי ישאר בתפקידו.
    וזהו צדק בעיני.
    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    איי... איזה כיף

    מישהו, 25/04/07 19:18

    הוא יכול לבכות כמה שהוא רוצה אבל הפעולות שהוא נקט בהם הפך אותו להומלס וג'ובלס.

    עכשיו רק צריך לדאוג שהוא לא יקבל פנסיה (גם אנחנו יכולים קצת לכופף את החוק לא ???)

    הגב לתגובה זו

    • לא מדויק

      מוטי קליפורניה, 25/04/07 20:03

      המצב היום הוא זמני ויכולים עדיין לחול שינויים קיצוניים בנושא.
      אז, כשתצא לפועל עסקת הטיעון
      יובהרו הדברים לאשורם.
      בעסקת הטיעון יובהר כי: אם ימצא אשם יגורש מהארץ.
      ואם ימצא זכאי ישב בארץ.
      בצורה זו תצא האמת לאור ואף צד לא יחזיק בקלפים אסורים-חיוך
      -אין עוד מלבדו.

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא חכם

      מוטי קליפורניה, 25/04/07 20:10

      ואז תקבל מרד בתשלום מיסים.
      אז את עצות אחיתופל שלך שמור לעצמך.

      הגב לתגובה זו

      • וככה הם כן משלמים מיסים?... (ל''ת)

        החוצה!, 27/04/07 15:54

        הגב לתגובה זו

    • אין צורך לכופף חוק - לאוייבים לא משלמים משכורת

      יופיטר, 26/04/07 04:30

      מקוה שבית המשפט מבין זאת - כולל העליון

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    בוגדים נמאסתם! (ל''ת)

    שמאלני, 25/04/07 18:33

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    המידע הופץ כבר במלחמת לבנון 2

    יוכי, 25/04/07 18:29

    המידע הופץ כבר במלחמת לבנון
    השניה אבל רק עכשיו מטפלים בזה.

    אסור שיהיו ערבים בכנסת.
    גם בן גוריון לא הסכים לערבים
    בכנסת.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    we have a stranger in the house .. (ל''ת)

    the punisher, 25/04/07 18:21

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    אלא לפי איזה כללים הוא יחזור'' לפי כללי בשאר אסד? או

    @@מ.ל.@@, 25/04/07 18:19

    כללי אחמדינג'אד, או הכללים של מובראק? לאיזה כללים אתה מתכוון?
    תגידו תודה שאנחנו מדינה מפגרת. בארה''ב, או בריטניה הוא לא היה שורד מזמן, בעצם כל המפלגה שלכם.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    בשארה

    דרי אלברט, 25/04/07 18:13

    צריך לאסור על כל ישראלי בעל תעודת זהות ישראלית לנסוע לארץ ערבית שאין לנו איתם יחסי שלום וכל מי שמפר יעצר ויענש .
    בשארה איש שמסכן את המדינה ומחזק את ידי האוייב.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    לא, דודו! איך יכולת?

    פינגי, 25/04/07 18:10

    נולי ובץ לא מפסיקים לבכות בגללך

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    השמאל אוכל מרורים ידי בעלי בריתם הערבים אמרנו לכם !!!!! (ל''ת)

    יואל, 25/04/07 17:51

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    בוגדדד! הוא וכל החכ''ים הערביים גייס חמישי!!

    מילי, 25/04/07 17:48

    אסור לתת להם להיכנס לכנסת!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אסור שישארו במדינה! (ל''ת)

      תבת, 26/04/07 00:36

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    מה שחבל - שלא יהיה יותר ''פרפר נחמד''

    אמיר, 25/04/07 17:47

    איך יצלמו תוכניות חדשות בלעדיו?

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    למה לא עצרו אותו העת שהוא הגיש את מכתב ההתפטרות?

    אלון, 25/04/07 17:47

    הרי הוא היה בשגרירות או בקונסוליה שהם נחשבים שטח ריבוני של המדינה שלנו
    למה לא עצרו אותו אז
    אני לא מבין את התנהלות הפרשה הנ''ל אם יש כאלו חשדות היו צריכים לעצור אותו כשהוא היה בשגרירות
    תחשבו על כך

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    אוהבים אותך עזמי

    יהודי כתום, 25/04/07 17:46

    אין הבדל בין הכתומים לערבים
    את שני המגזרים הנל
    הממשלה השבכ צהל והמשרה רודפים

    הגב לתגובה זו

    • ראובן אדלר, אתה מגזים (ל''ת)

      ל-84, 25/04/07 22:39

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    כולם חכמים

    נביא, 25/04/07 17:45

    איפו ה י ה ו ד י ם מתי תפסיקו לדבר
    ותתחילו לעשות משהו
    אם לא תתעוררו לא תשאר לנו ארץ
    ולא עם .

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    עזמי בשארה הגבר (ל''ת)

    ערבי, 25/04/07 17:44

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    כנאה שבג''צ בהרכב מלא(כולל הפורשים) יבקש סליחה (ל''ת)

    בשאר אסאד, 25/04/07 17:44

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    כנאה שבג''צ בהרכב מלא(כולל הפורשים) יבקש סליחה (ל''ת)

    בשאר אסאד, 25/04/07 17:44

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אם לא היו ערבים פה היינו ממציאים אותם,כדי שיהיה לנו שעיר לעזאזל לעד (ל''ת)

    אני, 25/04/07 17:38

    הגב לתגובה זו

    • ואז לא תהיו שעיר לעזאזל

      תפסיקו לרגל, 25/04/07 22:24

      תמשיכו, תסבלו הרבה יותר

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    בג''צ שיתף פעולה עם בשרה ?

    רפי, 25/04/07 17:31

    כיצד יתכן שכולם אמרו לבג''צ שבשרה סכנה לישראל ובכל זאת הם אישרו לו להכנס לכנסת.
    בנושא בטחון לבג''צ אין שיקול דעת יותר מכוחות הבטחון . שופטי בג''צ הם סכנה קיימית למדינה . לבטל מוסד זה לאלתר וקבוע כללים חדשים עם הרכבה בטחוני שיענה על צורכי הבטחון .

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    אוהבים אותך (ל''ת)

    אל קעידה, 25/04/07 17:29

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    אי אפשר להאשים

    חילוני, 25/04/07 17:27

    את בשארה בבגידה,הוא לא בוגד.
    הוא אוייב במלוא מובן המילה,הוא ואלה שבחרו בו.
    ויש לנהוג בהם כבאויבים לא כבבוגדים!!
    אויבים לא יכולים להיות אזרחים ולא יכולים להבחר לכנסת.
    מקומם הוא במדינה פלסטינית מחוץ לקווי 67.!

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    הוא דומה קצת לדודו מ''פרפר נחמד'' (ל''ת)

    מושיקו, 25/04/07 17:24

    הגב לתגובה זו

    • מה זאת אומרת ''קצת''?! - זה הוא! (ל''ת)

      אמיר, 25/04/07 17:48

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    למה זה לא מפתיע... (ל''ת)

    איתמר, 25/04/07 17:24

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אני מופתעת שזה קרה רק עכשיו ולא הרבה קודם

    לאה, 25/04/07 17:21

    איך הוא התאפק ממש גיבור.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    תודה עזמי שהוצאת לי את כל הנודניקים האלו מן התקשורת מעליי.

    משה קצב, 25/04/07 17:16

    הגיע הזמן שירדו על מישהו אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    ליברמן לשלטון !!!!!!!! (ל''ת)

    ביתר, 25/04/07 17:08

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    פרשת דרייפוס נוסח ישראל (ל''ת)

    נח, 25/04/07 17:06

    הגב לתגובה זו

    • אולי היית רוצה שיהיה ככה

      בושה לך, 25/04/07 17:23

      אבל לא זה העניין אני לא ראיתי את בשארה נלחם נגד חיזבאללה כמו שדריפוס אין בכלל מקום להשוואה

      הגב לתגובה זו

    • פרשת דרייפוס טיפש שכמותך? יש לך מושג על מה אתה מדבר ? (ל''ת)

      לאה, 25/04/07 17:24

      הגב לתגובה זו

    • דרייפוס חה חה חה

      גבלס, 25/04/07 17:38

      אולי פרשת הלורד האו האו.

      הגב לתגובה זו

    • למה רק דרייפוס?

      קובי הקאובוי, 25/04/07 17:59

      זה שילוב של עלילת דרייפוס עם
      הפרוטוקולים של זקני ציון וכן
      רצח אופי כמו שעשו לפרס בזמנו.

      וברצינות עכשיו. אם תשתפר, תהיה
      אדיוט.

      הגב לתגובה זו

    • דרייפוס המליץ למישהו (ל''ת)

      לפגוע באזרחי, 25/04/07 18:31

      הגב לתגובה זו

    • הערבים גל לא תמכו בחיזבללה.... ראינו

      יהודי, 25/04/07 19:03

      היו ערבים בצפון שתמכו בגלוי בחיזבללה במהלך המלחמה האחרונה

      במלחמת המפרץ הם רקדו על הגגות

      אז די להיתמם

      הגב לתגובה זו

    • נח - אתה נח כנראה ולא רואה מה קורה סביבך

      יופיטר, 26/04/07 10:01

      ואולי תעיין שנית בפרשת דרייפוס? - ראה לי שאין לך מושג במה המדובר

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    בושה לממשלה-שרק עכשיו הבינה

    יוני, 25/04/07 17:06

    אני לא מבין , בקארה חצה את כל הגבולות כאשר היה באירן בסוריה ,
    אף אחד לא נתן את הדין , וכעת שהידיעה המובנת מאליה יוצאת לאור
    הפושע ברח .
    זה מראה שאין דין ןאין דיין
    במדינה זו

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    בענין הבוגדים

    יוני, 25/04/07 17:06

    לא בשארה בוגד אלא כל השמולנים והערבים בכנסת ועל זה צריך חקירה מקיפה

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    המסקנה -להגדיל משכורת חברי הכנסת .... (ל''ת)

    ישראלי פשוט, 25/04/07 17:05

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ''''מסירת ידיעה לאוייב'' = פרשנות באל ג'זירה על הנעשה הישראל?

    שפוי מלחמה, 25/04/07 16:59

    ובטח ה''מגע עם הסוכן זר'' הכוונה לתיאום הראיון עם המפיק

    הגב לתגובה זו

    • ממש, ממש מה שכתבת...

      קובי הקאובוי, 25/04/07 17:15

      ושכחת להוסיף את המלה 'לא' לפני
      הכינוי שלך...

      הגב לתגובה זו

    • עוד ''שפוי...'' (ל''ת)

      א', 25/04/07 17:36

      הגב לתגובה זו

    • ערבי בבל''ד הוא אויב. יהודי בבל''ד הוא בוגד. (ל''ת)

      רוטנברג, 25/04/07 21:10

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    עזמי כול ערביי חיפה

    ערבי 48, 25/04/07 16:57

    ואדי ניסאנס אוהבים אותך ותומכים בך תהיה חזק

    הגב לתגובה זו

    • הלסטינים מבפנים ומבחוץ צריכים לבחור לאותו פרלמנט- (ל''ת)

      לפרלמנט הפלסט', 25/04/07 17:07

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    עזמי בשארה המלך

    פאדי, 25/04/07 16:53

    המלך של נצרת

    הגב לתגובה זו

    • דבריך כלאם פאדי (ל''ת)

      טקסני, 25/04/07 23:15

      הגב לתגובה זו

    • הכל כלאם פאדיחה מין טיז אלנבי.... (ל''ת)

      פאדי פאדיחה, 25/04/07 23:19

      הגב לתגובה זו

    • המלך הזה שלך פאסה - אולי יבוא יותר חכם במקומו? (ל''ת)

      יופיטר, 26/04/07 10:04

      הגב לתגובה זו

    • חחח המלך שברח

      צמרת, 27/04/07 19:07

      מקווים שתלכו אחריו כמו עבדים נאמנים

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    הבג''ץ השמאלני ההזוי הורס לנו את המדינה (ל''ת)

    דוד, 25/04/07 16:52

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ערביי ישראל מצהירים בגלוי על נאמנותם לארגוני הטרור למיניהם!

    דויד, 25/04/07 16:47

    אז מה כולם מופתעים?
    שהשמאל יתעורר ויעבוד לצד היהודי של המדינה!

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    עזמי בשארה המלך אוהבים אותך

    מוחמד, 25/04/07 16:46

    ביפו העתיקה

    הגב לתגובה זו

    • מומחד מה עשה בשרע למען ערביי יפו? (ל''ת)

      ז, 25/04/07 23:10

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    איך אפשרו לו לעזוב את הארץ, איך לא נעצר עד תום

    שאלת תם, 25/04/07 16:41

    ההליכים המשפטיים, הרי לא מדובר בעבירה של מה בכך????

    הגב לתגובה זו

    • ל-60

      אמיר, 25/04/07 17:05

      בגלל שהיא עבירה מה בכך איפשרו לו לצאת.איימו עליו אם אתה לא יוצא ומגן על עצמך מבחוץ ולנסות להתעלם ממה שקורה פה, ותגובותיך יהיו מתומצתות אתה תיעצר .

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    בשארה הוא לא בוגד

    אלכס, 25/04/07 16:41

    בוגד מי שנתן מידע לבשארה.
    בשארה הוא אויב.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    איך נותנים לאדם עם קופה שרצים כזאת לצאת לחו''ל?

    מדינה דפוקה, 25/04/07 16:35

    לאזרח פשוט על כל דבר מוציאים לו צו עיכוב יציאה מן הארץ, ולאדם כזה, אשר מאחוריו קופת שרצים בגודל של הר, נותנים לו לצאת לחו''ל בקלות בלתי נסבלת.

    הדעה נותנת שזאת חקירה שנמשכת מספר חודשים וסביר להניח שהחדשות קיימות מזה זמן רב, אז איך יתכן שנתנו לו לצאת לחו''ל.

    אבל מה עוד יותר חמור ושיש בו על להדיר שינה מעיניי כולנו, היא העובדה שחקירה כזאת חייבת להיות, מטבע הדברים, חקירה סודית, ואם כך איך נודע לבשארה שמתנהלת חקירה ''סודית'' נגדו. הרי אם הוא ברח סימן שהוא ידע. ואם הוא ידע סימן שמישהו אמר לו.

    ככול שעוברים השנים אנו, בניגוד לכול מדינה נורמלית, אנחנו הולכים אחורה.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    להתחיל להתנהג כמדינה מתוקנת , ולנכש את העשבים השוטים ! (ל''ת)

    יהודי פשוט, 25/04/07 16:35

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    נפלא, זה עובד - זעם ההמונים מופנה

    מירי, 25/04/07 16:34

    מאולמרט וחבורת הכושלים והמושחתים אל בשארה.
    והתגובות כאן יוכיחו.

    הגב לתגובה זו

    • מירי יש זעם ע אולמרט ויש זעם על בשארה -בטוק בק יש מקום לכל הזעמים (ל''ת)

      יופיטר, 26/04/07 10:06

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    אולי שבג''צ יתן דין וחשבון למה יש מחבלים בכנסת ??

    מיקי, 25/04/07 16:32

    מי שאישר את המפלגות האלה לכנסת זה בג''צ. הגיע הזמן שבג''צ יתן תשובות בנושא זה. למה שלא יקח אחריות להחלטותיו ? אולי צריך לפטר את השופטים שאישרו למחבלים לרוץ לכנסת ?

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    על הבג''ץ לשאת באחראיות על הכשרתו של בשארה! הבג''ץ אשם!!! (ל''ת)

    אבי, 25/04/07 16:32

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    זה ידוע !

    אני, 25/04/07 16:31

    צריך לנקוט בצעדים חמורים נגדו,
    הוא רק אחד, ייתכן ויש עוד חברי כנסת ערבים שמוסרים מידע מסווג על המדינה, איך מקבלים חברי כנסת ערבים עם דעות כאלו נגד מדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מניפולציה = חצאי אמיתות ורמזים לא מבוססים (ל''ת)

    כך זה נראה עד כ, 25/04/07 16:30

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לפטר את ראש המוסד וראש השב''כ (ל''ת)

    טורונטו, 25/04/07 16:29

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    לאיזה מידע ביטחוני רגיש כבר הוא חשוף?? לא מאמין לשב''כ!! (ל''ת)

    מוטי, 25/04/07 16:28

    הגב לתגובה זו

    • הוא יודע איפה בתי הזיקוק ואיך קוראים לראש השב''כ (ל''ת)

      סודי ביותר, 25/04/07 16:43

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    עכשיו נזכרו?

    משה, 25/04/07 16:28

    זה היה ברור כשמש שעזמי מרגל
    למה חיכו שיעשה נזק יותר גדול?

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מה אתם רוצים מבשרה ? הוא לא בוגד אלא פטריות ערבי פלסתטיני ,,, כנסו

    אבו יסמין, 25/04/07 16:28

    בוגד זה אדם הפועל נגד עמו , אבל בשרה הינו מרגל והוא הצהיר לא אחת שהוא פטריות ערבי ולא ישראלי , כמו כן האשם צריך להיות מכוון לשלטונות וכן לביהמ''ש אשל לא פוסל אותו ואת חבר מרעיו מלפעול חופשי חופשי ובאין מפריע ולמעשה אנו פותחים הפניהם את הדלתות לפעילות העויינת , מי כן בוגד ? בוגדים היהודים המעטים הפוסט ציונים אשר מסייעים לו בגלוי , אבל הערבים ? הם מרגלים קלאסים באשמתינו ,

    הגב לתגובה זו

    • הוא פטריות רעליות (ל''ת)

      יופיטר, 26/04/07 10:08

      הגב לתגובה זו

    • לא מדויק

      גלעד, 27/04/07 11:56

      בוגד הוא איש הפועל נגד מדינתו, ולאו דווקא נגד עמו

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    שמלאנים

    יוני, 25/04/07 16:27

    תבקשו סליחה מאלו שנפצעו ונהרגו באשמתכם
    ותודו שטעיתם
    שבשארה הוא מחבל.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    סקופ: נחמן אינגבר יפיק סרט על פועלו של האיש לדו-קיום.

    איל, 25/04/07 16:27

    כפוף לתיאומים עם הוואקף , עם IJV ועם קרן רבינוביץ'.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אבל הוא חבר של זהבה גלאון (ל''ת)

    יובב, 25/04/07 16:26

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אחמד טיבי, אייך?לא שומעים אותך! (ל''ת)

    אהרון, 25/04/07 16:21

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הכל בגלל הכיבוש (ל''ת)

    Zach, 25/04/07 16:18

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אני מאמינה שאפשרו לו לעזוב את ישראל

    ישראלה, 25/04/07 16:13

    מתוך מניעים שישרתו את חקירתו.


    ואולי אני מייחסת יותר מדי תחכום
    לרשויות שלנו....
    ואז.... ישמרנו האל!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הבג''ץ של ברק קבע: פייגלין מסוכן למדינה ובשארה ציוני! (ל''ת)

    שלמה המלך, 25/04/07 16:12

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    א-זהאר: נילחם ביהודים עד שחרור האדמה מטומאתם

    האמת ורק האמת, 25/04/07 16:07

    יום רביעי, 25 באפריל 2007, 14:39
    שר החוץ הפלסטיני לשעבר ובכיר חמאס מחמוד א-זהאר הצהיר כי חמאס ימשיך להילחם נגד היהודים, ''עד שחרור האדמה מטומאתם'', כלשונו. לדבריו, ''לעם היהודי אין זכות היסטורית או דתית על פלסטין''. בקול ישראל דווח, כי הוא הוסיף שגם לאחר הכרזת הרגיעה הראשונה לפני כשנתיים ועליית חמאס לשלטון, לא חדל הארגון להתחמש ולגייס פעילים.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    סעיף 99 לחוק העונשין - ככתבו וכלשונו:

    דבר המחוקק, 25/04/07 16:05

    א. מי שעשה, בכוונה לסייע לאויב במלחמתו נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי לסייעו לכך, דינו – מיתה או מאסר עולם.
    ב. לענין סעיף זה, ''סיוע'' – לרבות מסירת ידיעה בכוונה שתגיע לידי האויב או ביודעין שהיא עשויה להגיע לידי האויב, ואין נפקא מינה שבעת מסירתה לא התנהלה מלחמה.

    הגב לתגובה זו

    • ל -39

      אמיר, 25/04/07 16:53

      מה הוא יכול למסור? מה הוא היה הרמטכ''ל?

      הגב לתגובה זו

      • הוא היה יכול למסור מידע חיוני שנודע לו כחבר כנסת. (ל''ת)

        יוני, 25/04/07 17:35

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    לפטר את בג''ץ (ל''ת)

    דורית התופרת, 25/04/07 16:04

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    עוד מהלומה לבג''צ ולאמון הציבור בו

    בג''צ אחראי, 25/04/07 16:03

    במגדל השן המשפטי המופרך המכונה בג''צ הקימו חומת בטון עבה כנגד כל מי שהפרקליטות תארה כסכנה מימין לדמוקרטיה. מי שקרא להפרדה בין ערבים ליהודים, לביצוע טרנספר לערביי הגליל הוקע ונמנעה ממנו היכולת להעמיד את המצע שלו למשפט הבוחר.
    מנגד בג''צ נשכב על הגדר בכדי לאפשר למפלגה שחרטה בפומבי על דגלה את הסרוב להכיר במדינת ישראל כמדינה יהודית לעמוד לבחירות. מפלגה שבאופן תדיר מנהיגיה הפרו בריש גלי את החוק ונפגשו עם מנהיגי האוייב קיבלה סיוע גלוי מבג''צ.
    אפשר לומר שחותמת אהרון ברק והאליטה שלו מתנוססת על הרשיון של עזמי בשארה להעביר מידע חזותי לחיזבאללה בזמן מלחמת לבנון השניה (שאני יכול לנחש שהמידע נועד להכווין את הפגיעות בעורף הישראלי).
    הייתי מצפה מאהרון ברק להיות גבר כמו חיים כהן ז''ל בזמנו ולהודות בטעות שיפוט.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הטענות נגד בג''ץ בעניין בשארה הן טענות דביליות ובלתי ראויות לתגובה. (ל''ת)

    @@@@, 25/04/07 16:00

    הגב לתגובה זו

    • ...ותגובה זו היא דיבילית! עובדה! הבג''ץ הכשיר את בשארה! (ל''ת)

      עו''ד לאה, 25/04/07 16:18

      הגב לתגובה זו

      • בג''ץ לא הכשיר את בשארה להיות מרגל!!!ולכן הטענות נגדו אכן דביליות!!! (ל''ת)

        @@@@, 25/04/07 16:47

        הגב לתגובה זו

        • בשארה היה מרגל כבר כשבג''צ הכשיר אותו, לכן הטענות נגדו אינן דביליות

          %%%%%, 25/04/07 17:34

          בשארה תמיד היה מרגל. הוא נסע לסוריה עוד לפני הבחירות האחרונות.

          הגב לתגובה זו

          • אפשר לחשוב שבשרה ומרגל אלו שני ישויות שונות

            מממממממ, 25/04/07 18:25

            תכניסו לכם טוב טוב לראש בשארה ומרגל הם ישות אחת. ממתי הוא התחיל לרגל? תתחילו ממתי הוא התחיל לנסוע למדינות אויב בחסות החסינות שלו.

            הגב לתגובה זו

  • 35.

    הנה מה שבשארה גילה לנסראללה:

    אופיר, 25/04/07 15:57

    1. תל אביב נמצאת דרומית להרצליה
    2. ערביי ישראל גרים בגליל וביפו
    3. הקריה נמצאת בתל אביב
    4. ליד חיפה יש מפעלים כימיים.

    נו באמת !!!! מה כבר האיש הזה יכל למסור לנסראללה שאני לא יכולתי? מה כבר בשארה יודע על הסודות הבטחוניים של ישראל? מה הוא יודע שאי אפשר לקרוא באינטרנט או לראות בטלוויזיה הישראלית על כל ערוציה?

    תהיו הגיוניים ! זה ספין תקשורתי מכוון, לקראת הפרסום הקרוב של וינוגראד.
    גם אם בשארה הלבין כספים, עדיין הוא צריך להישפט אבל בגידה זה לא !

    הגב לתגובה זו

    • איך אתה יודע מה בשארה ידע והעביר לאויב? (ל''ת)

      קודם מבררים, 25/04/07 16:27

      הגב לתגובה זו

    • חברי כנסת ערביים יכולים לתת לאויב מודיעין אסטרטגי פאר אקסלנס

      הקוסם, 25/04/07 16:39

      הם נמצאים כל היום בקרב מקבלי ההחלטות הישראלים, מודעים לתחושות אצלם ובעם ישראל ויכולים לייעץ לערבים כיצד לנהל באופן אסטרטגי את המערכה שלהם באופן הטוב ביותר.

      הנה, תראה, הרי בכל שבע שנות המלחמה עם הפלסטינים לא אירעו פיגועים משמעותיים במקומות כמו רמת אביב ג', רחביה, דניה, סביון, צהלה וכו', אלא בעיקר באיזורים עניים, בירושלים, דרום ת''א, נתניה, ב''ש, הסיבה שבגללה צודדו המחבלים לאיזורים אלה היא מכיוון שהערבים ידעו לייעץ לחמס ולפתח (ע''ע טיבי) כיצד ואיפה עליהם לנהל את המלחמה באופן המוצלח ביותר, איפה אפשר לפגוע כמה שיותר בלי להכאיב למעצבי המדיניות ודעת הקהל. הרי אחרי שני פיגועים בקניון רמת אביב היו כבר כובשים את דמשק, אחרי שהיו נפגעים ילדי ומשפחות האליטות הצבאיות-ממשלתיות-משפטיות-אומנותיות-אידאולוגיות של ישראל הממשלה הייתה מורה מייד לצאת לחומת מגן כפול ומכופל, היו מורידים על הקסבה של שכם לא מילואימניקים בלי אפודים אלא מרדדים אותה עם הפצצות שטיח.

      הערבים היו חכמים מזה, ובגלל זה הצליחו להרוג כ700 ישראלים בטרם הופעל נגדם כוח ממשי מצד ישראל.

      הגב לתגובה זו

      • הוא היה הכוון

        אני, 25/04/07 17:27

        הוא טיווח את הטילים לפגיעה

        הגב לתגובה זו

      • You right!like it never happaned in dizenghof st (ל''ת)

        aldo, 25/04/07 17:28

        הגב לתגובה זו

    • הגיון שמאלני

      תבת, 26/04/07 00:46

      מדבריך משתמע שאף מדינה לא צריכה מרגלים במדינות אוייבות!
      מעניין מדוע הרבה מדינות משקיעות כספים רבים על מרגלים, אם לפי דבריך אין בהם צורך משום שהם לא יכולים להוסיף דבר, יותר ממה שאנשים כמוך מסוגלים! אתה נשמע כמו כל מצביעי חד''ש!!

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    כעת תורה של זהבה גלאון

    אבי, 25/04/07 15:54

    שדורשת לפרסם את הפרוטוקולים כדי שלחיזבאלה יהיה יותר קל במלחמה הבאה

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    יש לי רק שאלה

    אני, 25/04/07 15:53

    למה כשבן אדם מהעם הפשוט עושה משהו לא בסדר במקום עבודתו ישר מפטרים אותו ובשארה שעשה מעשה כזה חמור לא פיטרו אותו אלא חיכו שהוא יתפטר???????

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    חשד ? יש מישהו שלא יודע ? ומה עשה באראכה ? ומה עשה זכור ? (ל''ת)

    יושקו, 25/04/07 15:51

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הוא כנראה כיוון את הקטיושות לנצרת !!! (ל''ת)

    גדי, 25/04/07 15:44

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מה ? הוא לא ציוני ? אני בהלם ! (ל''ת)

    המופתע, 25/04/07 15:44

    הגב לתגובה זו

    • ציוני או לא , ח''כ לא יכול להטיף לפגיעה פיסית באזרחי/חיילי המדינה (ל''ת)

      בטח לא לסייע, 25/04/07 15:58

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    מרגל בהכשר בג''ץ.

    יוסי בכינור, 25/04/07 15:42

    השקפת עולמם השמאלנית של שופטי בית המשפט העליון כבר הביאה עלינו צרות רבות וזו אחת מהן. כיצד אפשרו לאיש הזה לרוץ. כיצד השופטים לא שמו לב לעובדות שכל אדם שהאזין לבשארה לאורך השנים הבין.
    כמה אנשים שילמו בחייהם בשל הסיוע העקיף שהעניקו השופטים לאנשי החיזבאללה?

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אלדד (13) - גם אתה כשלון (ל''ת)

    Eric, 25/04/07 15:41

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    בוגד..בוגד..בוגד.. - התגלה פרצופם האמיתי -- בוגדים... (ל''ת)

    דניאל, 25/04/07 15:40

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    חביבם של השמאלנים (ובג''ץ) הוא האויב... כמה מפליא. (ל''ת)

    נדהם חלקית, 25/04/07 15:33

    הגב לתגובה זו

    • אל תדאג השמלאנים

      יוני, 25/04/07 16:01

      ידאגו לסלף גם את זה..
      ויגידו בטח
      שהוא מסר לחיזבאללה שהעם פה סובל והוא מבקש שיפסיק לתקוף שהיהודים הם אחלה ועוד כל מיני שטויות שהשמאלנים הנאיביים רואים משום מה..

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    הבג''ץ הכשיר את בשארה

    הרואה את הנולד, 25/04/07 15:30

    ערב הבחירות ב- 2003 פסל הבג''ץ את משה פייגלין מלהתמודד לכנסת והכשיר את בשארה. האם תקום ועדת חקירה שתחקור את האסונות שבאחריות הבג''ץ משחרור מחבלים, ועד מתן הכשר לאוייבי העם.

    הגב לתגובה זו

    • להוציא אל מחוץ לחוק כמה מפלגות ערביות (ל''ת)

      לאה, 25/04/07 16:12

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    להאריך את תקופת ההתיישנות לפשעי בשאר-שלא יחזור לעולם

    גדעון לוי, 25/04/07 15:28

    להאריך את תקופת ההתיישנות לפשעי בשאר-שלא יחזור לעולם

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    כבר היה ברשת קודם שטיווח קטיושות לבתי הזיקוק בחיפה (ל''ת)

    123, 25/04/07 15:25

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    הבעיה שבשבילו זה לא אויב

    שוקו, 25/04/07 15:24

    זה לא סיוע לאויב אם זה לא אויב. ערביי ישראל מצהירים בגלוי על נאמנותם לארגוני הטרור החמאס והחיזבאללה. אז איפה פה ההפתעה?

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לא מאמין לאף מילה היוצאת מפי הגורמים הבטחוניים, ובמיוחד מהשב''כ

    Yossi V, 25/04/07 15:24

    קנוניות זדוניות, שאפילו בימי רוסיה הסובייטית לא שמענו על שכמוהן.
    עוד סיפורי טלי פחימה למתקדמים כדי לקדם מטרות ושאיפות שב''כיות מלוכלכות, ולהצדיק את קיומם המיותר של ראשיו.

    הגב לתגובה זו

    • רוסיה הסובייטית? אבל אתם מתים על הקומוניזם

      ., 25/04/07 15:53

      פרדוקס אולטימאטיבי של כל שמאלן קיצוני, איך גם לתמוך בסובייטים ובאיסלאמו-פשיזם וגם לצעוק 'מדינת משטרה' ו'כפייה דתית'.

      הגב לתגובה זו

    • מי שמסר לו שיש חקירה ולכן ברח,זה מן הימין.בימין עבור כסף עושים הכול (ל''ת)

      tbh, 25/04/07 16:56

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אזרחותו של בשארה חייבת, חייבת להשלל ממנו, לא רק מגלל פשעיו נגד

    רותי נאור, 25/04/07 15:23

    מדינת ישראל והעם היהודי היושב בציון, אלא אף בגלל ההשפלות ההולכות ונשנות שלו בנו ובמדינתנו. די לירוקות שלו בפניינו, די!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אתם חושבים שטיבי יותר טוב ?

    מוטי, 25/04/07 15:23

    ודליה איציק מינתה אותו לסגן שלה !!

    כל החכי''ם הערבים אותו הדבר, בשארה כבר קיבל הודעות עידוד מהרבה חכי''ם ערביים.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    בשארה מייצג 3 מנדטים כלומר 100000 ערבים שחושבים כמוהו!! (ל''ת)

    ארכימדס, 25/04/07 15:23

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    והוא נקרא ''ערבי-ישראלי''.

    גל, 25/04/07 15:23

    ממש ישראלי. בטח חגג גם ביום העצמאות ושם דגל באוטו.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ''מוסד'' הביאו אותו אליי. (ל''ת)

    קדימה, 25/04/07 15:23

    הגב לתגובה זו

    • כאן שב''כ..לא מזהה היכן המיקום של ''הנץ'' (ל''ת)

      אחורה, 25/04/07 17:02

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    בהעדר בטחון מכל סוג, חייבים לכונן כזה במדינה (ל''ת)

    הכשל והמחדל, 25/04/07 15:22

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    היכן התגובה שליישוב פעם היא נכונה

    פקק תנועה, 25/04/07 15:20

    ומיצגת עובדות נכונות

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    עד היום חשבתי כי רק צהל כישלון, סליחה (ל''ת)

    אלדד, 25/04/07 15:19

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מכה לבג''ץ! הוא פעל בחסותו ובתמיכת השמאל! (ל''ת)

    שולה, 25/04/07 15:17

    הגב לתגובה זו

    • ששש...עוד מילה והג'ינג'י העצבני מבג''ץ ינתק לך האינטרנט. (ל''ת)

      עז רך, 25/04/07 23:07

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    צריך להוסיף גם תעמולה ארסית נגד המדינה. (ל''ת)

    אמא, 25/04/07 15:15

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    Lies of the Shabak (ל''ת)

    1, 25/04/07 15:13

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    האם הוא יחידי??????

    אזרח, 25/04/07 15:13

    לחקור היטב מי היו ועודם סייעניו
    ולטפל בהם כראוי

    הגב לתגובה זו

    • שאלה במקומה. (ל''ת)

      שואלת גם, 25/04/07 18:27

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אם זה היה אנטי דמוקרטי

    שמוליק, 25/04/07 15:13

    כמו במדינות ערב ה''נאורות'', ח''כ הנכבד כבר היה מאחורי סורג ובריח ולא היה מסתובב בעולם ומפריח האשמות. מעניין האם במדינות ערב היו נותנים למפלגה שהיא נגד המדינה להיות בכנסת ולקבל כספים על חשבון משלם המיסים.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מובן מאליו. זאת השליחות שלהם. אלא מה, אהבת ציון? (ל''ת)

    נמתין למשפט, 25/04/07 15:11

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    החלופה האולטימטיבית לזרועות הבטחון הוא בני סלע (ל''ת)

    אפשר גם וענונו, 25/04/07 15:11

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    עזמי בשארה

    שמעון, 25/04/07 15:10

    אם לדעת החכי''ם מבל''ד מדובר בשקר אז מדוע עזמי ברח לחו''ל?
    מדוע ביקר בזמן המלחמה בלבנון
    והסתחבק עם נאסראללה וחב מרעיו?
    שיבוא לכאן ושיוכיח את האמת, וכנראה שאין לו.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    האם הוא היחיד???

    בני 123, 25/04/07 15:09

    שאלה זו צריכים כוחות הבטחון לשאול את עצמם.מה עם א-סנעא? מה עם זחלקא ושאר החכים מסיעת בל''ד?

    הגב לתגובה זו

    • בשארה זה בל''ד שזה 3 מנדטים שזה 100000 ערבים לפחות! (ל''ת)

      ארכימדס, 25/04/07 15:26

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    השומרים אמ''ן שב''כ מוסד נרדמו בשמירה (ל''ת)

    לתפארת מדינת, 25/04/07 15:09

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    גם הוא תירגם מסמכים לנסראללה?

    טלי פ., 25/04/07 15:08

    לא מאמין לשב''כ.
    גם אם תגידו שיש שמש בחוץ, אני אצא לבדוק לפני שאאמין לכם.

    הגב לתגובה זו

    • בוגד נשאר בוגד !!! (ל''ת)

      חבקוק, 25/04/07 15:30

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אנחנו העם עם מנגנון השמדה עצמית הכי יעיל בעולם כולו. (ל''ת)

    מוטי, 25/04/07 15:08

    הגב לתגובה זו

    • מדוייק !!!

      עמיר, 25/04/07 16:09

      לצערי אתה צודק.
      כלום לא השתנה מאז ירד משה מהר סיני עם לוחות הברית ומצא את הבורדל חוגג למטה.

      הגב לתגובה זו

    • מס 1 !אין הגדרה יותר טובה משלך!!!אשרייך! (ל''ת)

      או.ל, 25/04/07 16:45

      הגב לתגובה זו

    • מס 1.ההגדרה שלך מדהימה ומדוייקת כאחד (ל''ת)

      א.ח, 25/04/07 16:47

      הגב לתגובה זו

    • הציונות ללא יהדות נולדה עם המנגנון הזה (ל''ת)

      יהודי-חילוני, 25/04/07 16:55

      הגב לתגובה זו

      • קשקשן !!! לפני 65 שנה היתה יהדות ללא ציונות וראה מה קרה ליהודים!!! (ל''ת)

        חילוני מוצהר, 25/04/07 17:59

        הגב לתגובה זו

        • אתה טועה גם בן גוריון אמר זאת.

          מנו, 25/04/07 23:49

          אם תכיר קצת את ההסטוריה תבין. שאותם מנהגי הציונות החילונית שבה אתה מתגאה היו מוטרדים מאוד מלימודי התנ''ך בתיכון שנעשו ללוא זיקה ליהדות, שנלמדו כמו מסמך הסטורי.
          סתם שתדע באסמכתות שהיו בחלק מתעודות העליה צוטת לפני הכל הפסוק בו הקב''ה נותן את הזכות על א''י לעמ''י וזה כן יהדות מה שחסר לנו קצת הרבה במנהיגנו הסוציומאטים

          הגב לתגובה זו

    • אנו עם של מנפנפיי מנגל ומנגביי חומוס מסבח'ה.....

      נאור גבע, 25/04/07 23:51

      לא מגיע לנו מרגל יותר רדוד מזה.

      הגב לתגובה זו

    • הבל הבלים

      עמית, 25/04/07 23:52

      העם ששרד יותר מכל העמים יש לו מנגנוני בקרה, לא השמדה עצמית.

      למרות הטיפשים כמוך מגיב 1.

      הגב לתגובה זו