• 131.

    הכותב מסית ומעוות

    התפוז המכני, 05/05/07 22:06

    הציונות דיכאה את הפלסטינים תושבי הארץ, גירשה אותם מאדמתם, ונישלה רבים מהם מרכושם. כל ניסיון להתעמת עם העבר שלנו הוא חשוב, ולא נובעת ממנו המסקנה שצריך לפגוע בישראל או כל אחת מההזיות האחרות של בן דרור ימיני. נובע מזה שצריך אומץ להכיר ולחקור את ההיסטוריה של המקום הזה גם כשזה לא נעים לתומכי הציונות.

    ההתעלמות מהעבר תמשיך כרגיל להתפוצץ לכולנו בפנים, ובן דרור ימיני ימשיך לקשקש במקלדתו ההזויה

    הגב לתגובה זו

    • פפה עזב עכשיו תורך.לא מדובר על הסטוריה מדובר על חופש ביטוי לא רק

      העם מקיא אותך, 06/05/07 02:16

      לדיעה שלך מה דעתך?

      הגב לתגובה זו

    • אבל בקרנות הקולנוע חייבים לתת ביטוי גם לצד שלנו אתה לא חושב? (ל''ת)

      כסף ציבורי, 06/05/07 02:22

      הגב לתגובה זו

  • 130.

    בן דרור,פרסם בבקשה את שמותיהם של

    אבנר, 05/05/07 18:28

    המנהלים והדירקטורים של אירגונים אלה.
    אני מקווה שזה אינו סוד .

    הגב לתגובה זו

    • פורסם תקרא את הכתבות האחרות בנושא ותקרא היטב את הטוקבקים

      מידע לציבור, 06/05/07 02:18

      פורסמו רשימות

      למשל בקרן רבינוביץ יושבים אלון גרבוז יוסי אורן נחמן אינגבר ענת אבן ועוד כמה בדירקטוריון שמתחבאים כרגע.

      הגב לתגובה זו

  • 129.

    תשמעו סיפור.צהריים קייצי אחד לפני כשנה ויותר

    אבנר, 05/05/07 18:26

    הלכתי ביפו,סליחה,ג'אפה.
    נכנסתי לבית קפה קטן שכמיטב המסורת הבולשביקית המיסיונרית היו בו גם ספרים וכתבי עת.
    מעיון קצר בשמות הספרים והכותבים, שאת חלקם הכרתי, הבנתי שנקלעתי למעוז קדמי של האירגונים הרדיקליים שמאלניים הצדים ברישתם ורישעתם את מחפשי דרכם בחיים.
    שוחחתי מעט עם העובדת שעל פי מבטאה באה ממדינה דוברת אנגלית.
    מכאן לשם לא הסתרתי את דעתי על פעולותיה ועל שיתוף הפעולה עם הפלשת'.בשלב כלשהו היא טענה כלפי המדינה המשבשת ומעלימה את השמות ההיסטוריים האמיתיים של יישובים שונים כמו יפו למשל ששמה הערבי ההיסטורי האמיתי הינו ג'אפה.

    הערתי תשומת ליבה לספר יונה שם מוזכרת עיר הנמל יפו.

    אבל אין עם מי לדבר.
    גרועים מהחמאס.

    הגב לתגובה זו

    • שלח לי אי מייל על המקום הספציפי זה מעניין אותי

      משה זאבי, 06/05/07 02:20

      zeevimos@zahav.net.il

      הגב לתגובה זו

  • 128.

    כל הכבוד,דרור

    בנר, 05/05/07 18:16

    אנשים אלה משתלטים על אירגונים פרטיים,חצי ציבוריים וציבוריים,על מחלקות באקדמיה,על מכוני מחקר כמו ואן ליר ועוד.
    הדרך היחידה להאבק בהם היא בדיוק מה שהם מצפים לו-שלילת אזרחות מאחד כמו סיוון,אי קבלה ואף הרחקה מכל תפקידי ניהול ולימוד באירגונים שונים.

    באיזה מסלול שלא נבחר נהיה פחות דמוקרטיה.זו הדילמה שניצבה בפני מנהיגי ווימאר כשהתלבטו כיצד לטפל בצרעת הסרטנית הנאצית.

    אני מעדיף דמוקרטיה מרוטה אבל חיה על פני התחסלות הדמוקרטיה והפיכת ישראל למדינה פלשת' בה יחיו היהודים-ערבים סוף סוף במדינתם אפילו שלא תהיה דמוקרטיה העיקר שלא תהיה אשכנזית.


    הגב לתגובה זו

  • 127.

    קרן רבינוביץ בהרכבה הנוכחי פסולה מלקבל כספי ציבור (ל''ת)

    רשם העמותות, 05/05/07 02:10

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    כל מילה בסלע.

    יעקב, 30/04/07 23:47

    רם לוי ודוגמתו יש הרבה חבל מאוד שטחו עיניהם מלראות את העוול שהם עושים למדינה שבתוכה הם חיים מאיפה באה להם השינאה למדינה וכל הזמן להצדיק את האויבים מצער מאוד שיש הרבה אנשים שחושבים כמוהו בעיני הם יותר גרועים מהגוים מוציאים דבת הארץ רעה.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    יפה דברת. מה שחבל הוא שאתה

    מוטי, 30/04/07 22:32

    זוכה לתגובות של הציבור המתלהם וחמום המוח מן הימין הקיצוני. אנשים שפויים- תומכים בך. אל תתבלבל מהאנטישמאליות (שבעייני נחשבת לאנטישמית לא פחות), על אף שגם אתה ימני.

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    מעצמאות להתאבדות

    שבתאי מצליח, 30/04/07 00:01

    גם לדמוקרטיה יש גבולות, אים כי גמישים, אך אין גמישות ללא גבול והדמוקרטיה חייבת להגן על ערכיה מפני המבקשים לקעקע כל צביון לאומי.
    ומקומם של יהודים בעלי שינאה עצמית אינו באמצעי התקשורת אלא על ספת הפסיכיאטר.

    לעומת אייל סיון כידאי לראו את הראיון עם ד''ר וואפה סולטן בטלביזיה אל ג'זירה מתאריך 21.2.2006

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    השמאל הוא סדק בחומת המגן של ישראל. (ל''ת)

    ענבר, 29/04/07 08:25

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    השמאל חצה כל גבול מוסרי חייבים לבלום אותו. (ל''ת)

    ערן, 29/04/07 08:24

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    הפחד להיחשב לפאשיסט מניע את החרדים של דת השמאל

    גל, 29/04/07 08:12

    הרי כל רמזון של גאוה לאומית (שלא לאמר פטריוטיות) מייד ייחשב לפאשיזם המפחיד. אז ''למען יתר ביטחון'' מקצינים עוד קצת.
    כך קורה גם, שכל השידור הציבורי הישראלי (רשות השידור + גל''צ) נמצא בידי השמאל. עיתונאי שמיצג את דעות הימין? חס וחלילה. בשם הדמוקרטיה, חובה לסתום להם את הפה, שהרי מי שיסכים לקבל לעבודה עיתונאי שאינו ממקהלת החושבינכון, הוא מייד פשיסט, לאומן מסוכן, והרי הפטריוטיות היא מפלטו של הנבל, ומי רוצה להיות נבל? (אומרים בשמאל, אגב הפגנת כשל לוגי מופלא, כי אפילו אם הפתגם נכון, וזה אם גדול, עדיין לא נובע ממנו היפוכו, שכל פטריוט הוא נבל. כמו שהיפוכו של המשפט ''אם יורד גשם יש עננים'' אינו נכון).

    אבל ''ליתר ביטחון''...

    וכך קרה שלא היה מי שיעצור את הסרט הזה. פשוט, אף אחד לא רצה שיחשבו שהוא לאומן קיצוני, והרי ברור שרק לאומנות קיצונית ,פאשיזם של ממש, עומד מאחורי כל נסיון לעצור ''דעה אלטרנטיבית'', לא? אז אף אחד לא קם.

    רק מה? שכיום, האלטרנטיבה היא קצת גאווה לאומית. השנאה,הזלזול והתמיכה בפירוק המדינה הפכו לטון השולט. התחרות היא מי יצליח לגרום למירב האוניברסיטאות בעולם להחרים אותנו. מי יצליח להכניס יותר פירסומים למנשרי החמאס ואיראן (אפשר להירגע, הנישה הזו בכיס של גדעון לוי, ללא תחרות.. רק תחפשו ברשת).

    זה לא ייעצר אם השפויים לא יעצרו את זה. מדובר בגופים כלכליים, כך שהם פגיעים מאד. מוזר שהעם עדיין לא קלט כמה יכולת השפעה יש בהרגלי הצריכה התקשורתית שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    זו פרצופה של המדינה.. העם מובל כעדר וזה לא הסוף. (ל''ת)

    מוטי, 28/04/07 23:40

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    לצפות בסרט ולהתווכח ללא דעות קדומות

    נפגשנו בבר שירה, 28/04/07 16:10

    אייל סיון אינו בדיוק שונא ישראל. הוא מבקר בסרטיו את האקסיומות הציוניות, חלקן שקריות, עליהן התחנכנו, וראוי להתיחס לתופעות שהוא מעלה נרצינות. הסרט גם אינו ממומן מתקציב המדינה, לא על ידי משרד החינוך ואפילו לא על ידי משרד ההסברה או כל גורם ממלכתי. זכותך כצופה להמנע מראיית הסרט. אני מציעה לצפות בו ולחשוב על המסר שמאחוריו בכנות.

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    התגובות כאן מוכיחות שהסכנה אינה רק מסיוון אלא מהישראלי הממוצע (ל''ת)

    טובה, 27/04/07 20:25

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    מדוגמא אחת אתה מגיע למסקנות נחרצות שרק מלבות פנטיות

    טובה, 27/04/07 20:15

    אם אכן החליטו לתת דווקא לאיש כזה ליצור סרט על ישראל-זו החלטה מטופשת וכל כך הזויה שקשה להאמין שהיא התקבלה לאחר ידיעת כל העובדות,אך מכאן ועד הכללות גורפות שאתה עושה,כמנהגך-הדרך רחוקה. אולי תביא עוד דוגמאות לסרטים,הצגות,ספרים,אומנים שקבלו תקציב מהמדינה והם מזוהים עם השוליים ההזויים ביותר?כן,ישנם פרופסורים שעובדים באוניברסיטאות ומשמיעים דעות קיצוניות,אך הנזק בזה קטן הרבה יותר מאשר סתימת פיות ומשטרת מחשבות. נראה שאתה נתלה בפרשה המוזרה הזו כדי לחזור על המסר הקבוע שלך: השמאל הקיצוני משתלט על המדינה.ממש.
    הרי על כל אמירה שמאלנית קיצונית,אפשר להביא 1000 דוגמאות של לאומנים ימנים שבכל מקום אחר היו נחשבות לאמירות גזעניות,רק ריבויין בישראל הופך אותן לקונצזוס שלא מפריע לרוב הישראלים ,כולל לך. אתה רק מחזק,באיצטלה של פטריוט מאוזן ורציונלי את ההיסטריה נגד כל אמירה החורגת מסרגל התקינות הממסדי ומלבה את ציד המכשפות נגד כל מי שחושב קצת אחרת על הציונות.ואין כאן הצדקה להחלטה שהתקבלה,אם אכן התקבלה.

    הגב לתגובה זו

    • עות קטנה, השמאל הישראלי לא עוסק בחשיבה. הוא עוסק בהרס המדינה

      Metziuty, 28/04/07 00:25

      אנני אוהב תגובות שורה קצרות, אלא תגובות מנומקות, אך אסתפק גם בשורה אחת, מאחרי וכל תגובותי נחסמות.

      הגב לתגובה זו

    • על איזה סתימת פיות, לעזאזל, את

      קובי הקאובוי, 28/04/07 17:18

      מדברת?
      מישהו קרא לאסור את אייל סיון
      או, חלילה, להרוג אותו?
      מישהו קרא לא לתת לו פיסית
      את האפשרות לעשות סרטים?
      לא ולא.
      פשוט יש קריאה לגופים ציבוריים
      במדינה לא לממן לו סרטים אנטי
      ציוניים ועוד לקראת יום העצמאות
      ה-60 של המדינה היהודו-ציונית.
      זה הכל.
      אין פה שום סתימת פיות !!!

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    להעתיק את הכתבה ולהפיץ לכל תפוצות המיילים שלכם! (ל''ת)

    דידי, 26/04/07 21:12

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    jaffa

    יובי, 26/04/07 13:04

    הענין מסריח וזןעק בעוולולתיו לשמים ואם לא נגיב תשמט המדינה מתחת לרגלינו. לאט לאט ובשיטתיות עוזרים הסוטים שביננו, לאויבינובמלאכת הדיליגיטימצה של ישראל. לאויבינו ברורה מטרתם :חיסולנו או סלוקנו או הפיכתנו לבני חסות של האיסלאם בארצנו שלנו. חובתנו כאזרחים שאוהבים את ארצם וחרדים לגורל עמנו, לפעול. צעד קטן וראשון שלי : החלטתי להתנתק מערוץ 8. הגימגימים של מנהלי הערוץ והתפלותם בענין הסרט, אומרים דרשני.עלינו להיות נמרצים. אנא מכם הרימו קולכם ומיד.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    קרן רבינוביץ שילמה מיליון וחצי שקל כספי ציבור לסרט הקורא להשמדתנו

    ניתוח הסרט נכתב, 26/04/07 11:50

    לסרט קוראים עטאש-צימאון. הצלם שלו חתום על המכתב לחיזבאללה במלחמה. הסרט מדגים בצורה שיטטית בסימבוליקה איסלאמית ברורה מה צריכים המוסלמים לעשות ביהודים בארץ ישראל - לעשות כמו שעשה מוחמד בזמנו: לכרות את ראשי היהודים ולזרוק את גופותיהם לבורות. אינני יודע אם מנהלי הקרן הבינו את צעדם אבל התוצאה היא סרט אנטישמי פרו איסלאמי קיצוני.

    הגב לתגובה זו

    • זה אינו חופש היצירה זו הסתה לשמה!!!! (ל''ת)

      מזעזע, 26/04/07 12:00

      הגב לתגובה זו

    • ראיתי את הסרט

      אסף, 29/04/07 15:52

      אתה בטוח שראית את אותו סרט?

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    כבר לפני שנה כתב פרופ' אלון גל מאמר על אנטישמיות וריקבון באקדמיה!!! (ל''ת)

    ואף אחד לא, 26/04/07 11:34

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    השמאל הקיצוני מנהל מסע טיהור אתני כנגד יהודי מדינת ישראל (ל''ת)

    לא פחות לא יותר, 26/04/07 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    די ברור שלמימסד נוח

    אחד ועוד אחד, 26/04/07 11:13

    לאפשר 'השתוללות' התבטאות שמאלנית- זה מעמיד אותו כדמוקרטי בעיני העולם וכפטריוטי יחסית בעיני הרוב בעם, גם כשהמימשל לא מעיז לממש ריבונות

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    סטודנטים מפגינים - רק תנו להם ללמוד בשקט

    אורי, 26/04/07 11:04

    רק כדי לא להגיד כלום, שיורידו שכר לימוד, רק שנוכל להיות כמו המרצים שלנו, כבשים בעלי צמר לבן יותר, מסודרים איכשהו במימסד הפחד האינטלקטואלי.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    בקרנות הקולנוע לא נעשה אף סרט על האנטישמיות או הרצחנות האיסלאמית מע (ל''ת)

    האם שמתם, 26/04/07 11:01

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    וידויו של יורד

    המתעורר בחוץ, 26/04/07 10:34

    לפני כשש שנים ארזתי את חפצי ונסעתי לעבוד בגולה. הגעגועים לישראל אכלו אותי כל הזמן, והייתי מבלה לילות רבים בזיפזופ בין תחנות הטלויזיה השונות, מחפש לראות תוכניות על ישראל. הכל בכדי לשמור על הקשר - והשפיות.

    השוק הגדול ביותר שהיה לי היה כשכבר הגעתי לתוכניות על ישראל - או על הפלסטינאים - וכל התוכניות נוצרו תמיד מנקודת המבט שכל הסבל שנגרם לפלסטינאים הוא כתוצאה מהכיבוש הישראלי הנוראי. וכשכבר הביאו ישראלי לדבר הוא היה איש שמאל כמו גדעון לוי.

    אבל אם לשבת ולראות תוכנית כזאת זה היה מעצבן - השלב של הכותרות היה עוד יותר מעצבן כי שם כמעט כ-ו-ל-ם היו ישראלים! כמעט כל אלו שהפיקו וביימו את הסרטים הללו הם ישראלים. ותמיד בסוף יש תודות לקרנות אלו ואלו - כמובן ישראליות.


    לאחר תקופה של צפייה בשידורים הללו הגעתי למסקנה שישראל שלי השתגעה ושאם זה מה שמדינת ישראל ממנת עדיף לחיות בחו''ל, לפחות פה אני יודע שאני לא שייך - בארץ כנראה חייתי באשליה שהמדינה שלי. אבל היא לא - היא שייכת לכמה משפחות עשירות, היא אנטי חברתית והנראטיב שלה הוא פוסט ציוני מובהק.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מסיק מסקנות לא נכונות. אולי זו הדחקה שאתה זקוק לה.

      ישראלה, 26/04/07 10:58

      זכותך לחיות בחו''ל - אין לי ויכוח על זה. אך אל תגרור את בעיותינו הקשות כאן כתירוץ לכך. תיאורך הקשה על הנזקים בחו''ל של ישראלים רדיקלים כואבת מאוד אבל - אם הם יפילו אותנו הראשונים לסבול יהיו היהודים בחו''ל. מקומך שם בגלות לא בטוח. אם זה כל כך מקומם אותך חזור לכאן והלחם איתנו כתף אל כתף להציל את עם ישראל והציונות. אם אתה נשאר שם כדאי מאוד שתאמץ לך גישה של אדושות מוחלטת לגורל העם היהודי. ועוד עצה קטנה - התבולל.

      הגב לתגובה זו

    • אני מכיר יותר מ10 ישראלים לשעבר, שלא מוכנים לראות סרטים ישראליים,

      צודק ב 100% אתה, 27/04/07 05:47

      לכל יהודי מתלבט, הם ממליצים לא לראות סרטים ישראליים ולא לתרום כספים...
      הסיבה לטענתם כי אנטישמים שמאלנים מוכרים את המדינה לערבים.

      הסרטים הם בנושאים ערביים, כנגד מדינת היהודים.

      והתרומות שיהודים תורמים עוברות לגופים ערביים, הפועלים כנגד מדינת היהודים.

      היום קשה למלא אולמות אפילו לאחר תעמולה אדירה ופרסומי חינם בתחנות הרדיו המשדרות בעברית, ישראלים - וגם יהודים מסרבים ללכת לראות סרטים ישראליים, אפילו כאשר נותנים להם כרטיסי חינם.

      כדאי גם לבדוק את מצב התרומות מיהודי העולם. הירידה בתרומות מהעמך, (אני לא מדבר על עשירים אנטרסנטים, שהתרומה מועילה להם בעסקים). הירידה בתרומות היא אדירה וזה לא בגלל התרופפות הקשר בין ישראל ליהודים...
      הירידה בתרומות היא בגלל החשד כי אנטישמים מנהלים את המדינה למען הערבים.

      לדעתי, למרות השחיתות המבהילה בשלטון, למרות הקשר בין אנשי השמאל והערבים, למרות כי הבג''צ הפך שפוט של השמאלנים...
      אין היום כל תקווה מאנשי הימין, הם לא יפנו שום קובלנה כנגד האנטישמים היהודים... יתכן כי הם סתם בורים, בבונים כפי שקוראים להם אנשים, יתכן והם מושחתים ומפחדים שיתפרו להם תיקים, כפי שטוענים אחרים...

      אבל בעובדה, מאנשי הימין לא תבוא לעם ישראל ישועה. אולי אם ישכנעו את גלאון היא תגיש את האנטישמים היהודים למשפטים, אך יהיה ...קשה לשכנעה, כאשר הם מבטאים את האידאולוגיה שלה

      יורד 108 צודק, וחבל.

      הגב לתגובה זו

    • אני מכיר יותר מ10 ישראלים לשעבר, שלא מוכנים לראות סרטים ישראליים,

      צודק ב 100% אתה, 27/04/07 07:10

      יורד 108 צודק.
      לכל יהודי מתלבט, הם ממליצים לא לראות סרטים ישראליים ולא לתרום כספים...
      הסיבה לטענתם כי אנטישמים שמאלנים מוכרים את המדינה לערבים.

      הסרטים הם בנושאים ערביים, כנגד מדינת היהודים.

      והתרומות שיהודים תורמים עוברות לגופים ערביים, הפועלים כנגד מדינת היהודים.

      היום קשה למלא אולמות אפילו לאחר תעמולה אדירה ופרסומי חינם בתחנות הרדיו המשדרות בעברית, ישראלים - וגם יהודים מסרבים ללכת לראות סרטים ישראליים, אפילו כאשר נותנים להם כרטיסי חינם.

      כדאי גם לבדוק את מצב התרומות מיהודי העולם. הירידה בתרומות מהעמך, (אני לא מדבר על עשירים אנטרסנטים, שהתרומה מועילה להם בעסקים). הירידה בתרומות היא אדירה וזה לא בגלל התרופפות הקשר בין ישראל ליהודים...
      הירידה בתרומות היא בגלל החשד כי אנטישמים מנהלים את המדינה למען הערבים.

      לדעתי, למרות השחיתות המבהילה בשלטון, למרות הקשר בין אנשי השמאל והערבים, למרות כי הבג''צ הפך שפוט של השמאלנים...
      אין היום כל תקווה מאנשי הימין, הם לא יפנו שום קובלנה כנגד האנטישמים היהודים... יתכן כי הם סתם בורים, בבונים כפי שקוראים להם אנשים, יתכן והם מושחתים ומפחדים שיתפרו להם תיקים, כפי שטוענים אחרים...

      אבל בעובדה, מאנשי הימין לא תבוא לעם ישראל ישועה. אולי אם ישכנעו את גלאון היא תגיש את האנטישמים היהודים למשפטים, אך יהיה ...קשה לשכנעה, כאשר הם מבטאים את האידאולוגיה שלה

      יורד 108 צודק.

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    חופש הביטוי מנוצל למאבק בעצם קיום המדינה!!!!!!!! (ל''ת)

    יהודים להתעורר, 26/04/07 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    איך אפשר לשנות?

    נתי, 26/04/07 09:37

    למי לפנות? איפה למחות? רק תגיד.

    הגב לתגובה זו

    • יש מה לעשות- לחשוף להם בפרצוף

      קורא, 26/04/07 11:06

      ויש עוד כוונים בתגובות וביוזמה אישית

      הגב לתגובה זו

    • התשובה כל כך מזעזעת שאני פוחד להגיד אותה!!!!!!!! (ל''ת)

      מצור על, 26/04/07 11:12

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    חבל שהתקשורת האלקטרונית מתעלמת מהנושא - מדוע בעצם? (ל''ת)

    מישהו אמר, 26/04/07 09:19

    הגב לתגובה זו

    • אם אינך יודע את התשובה נסה להסיק על התקשורת. תגיע לאותה תשובה

      המורה רינה, 26/04/07 10:47

      יש להעריך מאד את השמאלני בן דרור ימיני, שעדיין חושיו לא כהו לחלוטין.(תחום הסקת המסקנות זקוק עוד לשיפור)

      הגב לתגובה זו

    • כי זה רק מעניין את בן דרור ימיני

      שם שם, 28/04/07 23:41

      יכול להיות שיש פה חיסול חשבונות אישית?

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    הבעיה המרכזית היא שחברי הכנסת שלנו לא מבינים ולא מתעניינים בנושא הת (ל''ת)

    חברי הכנסת, 26/04/07 09:18

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    זה מה שקורה כשאותו אדם מנהל את קרן הקולנוע עשרים שנה ויותר (ל''ת)

    כבוד האדון, 26/04/07 09:15

    הגב לתגובה זו

    • חברו אלון גרבוז מנהל את הסינמטק שלושים שנה!!!!!!!!1 (ל''ת)

      האם זו, 26/04/07 10:02

      הגב לתגובה זו

      • וגנני בכבלים לא יושב כבר חמש עשרה שנה?!?!?!?!?!!? (ל''ת)

        איך אפשר, 26/04/07 11:02

        הגב לתגובה זו

    • זה מקום העבודה שלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      נחמן, 26/04/07 11:23

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    יש ''לייבש'' את קרנות הקולנוע עד החלפת האנשים ונהלי העבודה הרקובים שם (ל''ת)

    ויפה שעה, 26/04/07 09:14

    הגב לתגובה זו

    • עצוב כמה שזה נכון (ל''ת)

      מבפנים, 26/04/07 10:24

      הגב לתגובה זו

      • בנתיים הקרן היא ש''מייבשת'' את האנשים שהיא אינה חפצה ביקרם!!!!!!!!1 (ל''ת)

        גאון קולנועי על, 26/04/07 11:25

        הגב לתגובה זו

        • וגם אין דריסת רגל למרצים שלא מהשמאל... (ל''ת)

          מכה כפולה, 26/04/07 11:36

          הגב לתגובה זו

  • 101.

    השב''כ צריך לבדוק את המקורות הכספיים שמגיעים מחוץ למדינה לעזרת השמאל (ל''ת)

    גיס חמישי, 26/04/07 09:12

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    ספרו של פרופ' אלחנן יקירה: ''פוסט ציונות, פוסט שואה'' הוא ספר חובה!!! (ל''ת)

    להבנת האויב, 26/04/07 09:10

    הגב לתגובה זו

    • לא היה מזיק גם לקרוא את הספר: ''לחיות עם האסלאם.'' (ל''ת)

      הזדמנות לדעת, 26/04/07 10:16

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    במדינה מתוקנת סיוון היה עומד לדין על מעשיו לא מקבל כסף להמשיך...... (ל''ת)

    משפטן, 26/04/07 09:05

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    הידעתם שקרנות הקולנוע מסרבות לעבוד עם מנהל אמנותי !!!!!! (ל''ת)

    קולנוען, 26/04/07 09:03

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    בחירת שר התרבות הנוכחי מראה על חוסר ההבנה והחשיבות של התרבות (ל''ת)

    למה ברח, 26/04/07 09:00

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    רוני מילוא הוא יו''ר מועצת הקולנוע שלא מבין ולא עושה כלום!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    רוני מילוא, 26/04/07 08:59

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    מה עם ועדת חקירה על התנהלות התרבות בישראל??? (ל''ת)

    לא הגיע, 26/04/07 08:55

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    דוגמא לשיעור אמנות באוניברסיטה:

    ענת, 26/04/07 08:54

    בקורס על ''טראומה הלם וזוועה'' לא הפסקנו לראות צילומים של מחבלים מתאבדים לפני ואחרי. המרצה: ד''ר מאיר ויגודאר לא הפסיק לדבר בשבח האנושיות שלהם והיה ברור מי לדעתו אשם במצב. הוא אף התנצל שקשה לו לא לדבר פוליטיקה. מה לזה ולאמנות? אינני יודע. מה לזה ולשטיפת מוח, הבנתי היטב.

    הגב לתגובה זו

    • ובטח כולכם 'למדתם בשקט' (ל''ת)

      שתיקת, 26/04/07 10:57

      הגב לתגובה זו

      • מודה. אף מילת הסתייגות לא נשמעה. (ל''ת)

        מתבייש, 26/04/07 11:07

        הגב לתגובה זו

    • וכיצד הגיבו הסטודנטים? ישבו בשקט והקשיבו? (ל''ת)

      לא רק המדבר, 26/04/07 11:01

      הגב לתגובה זו

    • ולמה שתקתם?

      יובי, 26/04/07 21:53

      אי אפשר להפגין סלידה או הסתייגות בשקט. למה לא עזבת יחד עם עמיתים שלך שאולי איכפט להם.חבל, חבל שהסטודנטים לא מעיזים למחות , להשמיע מחאה או אולי להחרים מרצים כאלה. עד מתי תמשך ההפקרות באקדמיה

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    השמאל הקיצוני לא גינה רצח העם בדארפור

    ענת, 26/04/07 08:42

    כי הוא מבוצע ע''י מיליציות ערביות....ממש 'ענקי המוסר' ובפועל צבועים וחסרי מוסר

    הגב לתגובה זו

    • בעיני השמאל הראדיקלי היהודים אשמים בכול - נקודה. (ל''ת)

      עצם קיומם, 26/04/07 09:07

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    מתארגנים לפעילות :בג''ץ/ כנסת/ הפגנה

    דני נגר, 26/04/07 08:41

    אני מזמין את כל מי שיחושב שהגיע העת לשים קץ להשתוללות השמאל הקיצוני האנטי ציוני בארץ לנצל את ההזדמנות ההמקוממת הזו ולהתארגן לפעילות מעשית הנדרשת כל-כך כדי לעצור את הסחף המסוכן הזה כנגד מדינת ישראל והציונות מכיוונה של מחתרת השמאל הישראלי ''הנאור''.
    הגיעה העת להילחם על הבית גם בתוך הבית.

    דני נגר
    daninagar@galilan .com

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    השמאל ביצע מזמן השתלטות עויינת על התרבות בישראל!!!! (ל''ת)

    סכנה אמיתית, 26/04/07 08:31

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה עדיין מתבטא,אז כנראה ששוב כתבת שטויות (ל''ת)

      לילי, 28/04/07 12:59

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    קרנות הקולנוע הישראלי מתנהלות כנחלה פרטית :

    ישראלה, 26/04/07 08:16

    מצד אחד מפיקים ציניים רודפי בצע ומצד שני שמאלנים רדיקליים שונאי עצמם וישראל. הברית הזו המשתפת פעולה עם האקדמיה השוטפת את מוחות הסטודנטים לקולנוע מהאוניברסיטה בת''א ועד מכללת ספיר דרך ביה''ס לקולנוע בירושליים דואגת להשקיע עשרות מיליוני שקל כספי ציבור בשנה להתעשרות והתעלקות בישראל. אי אפשר לחדור לתעשייה הזו אם אתה חושב אחרת והנזק בחו''ל מקולנוע זה הוא עצום. הפוליטיקאים לא מבינים או חסרי כישורים לטפל בנושא. אם זה ימשך יהיה אסון גדול לעם ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    איפה הזעקה? איפה ההפגנות? איפה הנוער?

    סרטן בגוף האומה, 26/04/07 07:30

    כנראה שבפועל אין מדינה יהודית.
    השמאל הצליח לרצוח אותה.
    הסרטן הצליח לחסל אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    בן דרור, אנא בטובך אמור למי אפשר לכתוב, איך אפשר להתקומם? אולי בטור

    הבא שלך?, 26/04/07 07:12

    ניסחת את זה יותר טוב מכפי שיכולתי לדמיין אפשרי. זו מוגלה בת שנים שכבר צריכה היתה לצאת ומישהו היה צריך לתת לה ביטוי. ואני אגב, נחשבתי תמיד שמאלנית.

    הגב לתגובה זו

    • האפשרות היחידה

      רחל, 26/04/07 12:22

      כפי שכבר כתבתי, רק ב ג '' ץ יוכל
      להתערבמ כאן כי זהו כסף ציבורי!
      ויפה שעה אחת קודם!
      בן-דרור ימיני אתה משפטן אנא גייס
      מישהוח מעמיתיך!!

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    תודה בן דרור ימיני - על שאתה משמש פה לכל כך רבים מאיתנו

    אסנת, 26/04/07 07:03

    בכל פעם שאני קוראת אותך אני מרגישה שקבלתי מנת חמצן זמנית. לא בשביל התולעת המכרסמת במדינת ישראל הציונית (!!!!) הזאת נתנו, ואנו ממשיכים לתת, את מיטב בנינו.
    שנאה עצמית היא מחלה פתולוגית של קורבנות המתחילים להאמין בצדקת רודפיהם. פטריוטיות ישראלית לתועבה בעיניהם אבל תמיכה עיוורת באנשים המבקשים את נפשם מזה מאה שנה, הורגים, מפוצצים, טובחים בהם - היא מעלה בעינם.
    הגיע הזמן שנבער את הרע מקירבנו. אין בין בקורת אוהבת על המדינה לבין מסמך שטנה חולני ומתועב כלפיה ולא כלום.
    ושוב, תודה לכותב על כך שהוא מביא את הדברים שהרוב המוחלט של הישראלים חש, להוציא מיעוט נבזי וקולני שמשתמש בדמוקרטיה האנרכיסטית בישראל על מנת לשגשג ולפרוח.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    פרטים על קרן רבינוביץ' שמשקיעה בסרט:

    אחד, 26/04/07 07:02

    של הPFLP -החזית העממית לשחרור
    פלסטין.בקרן זו יושבים לקטורים וחברי ועדה מייעצת לפי הרשימה כדלקמן:
    יוסי אורן-פוסטציוני מובהק אשר טוען כי הציונות היא המצאה של כמה אמאות משועממות פולניות.משכורתו מכסף ציבורי על פי פרסומים נעה בין 20 ל30 אלף ש''ח

    ענת אבן-ידועה בתמיכתה בחרם כלכלי ותרבותי על מדינת ישראל.חתמה על העצומה הקוראת להטלת חרם על ישראל.היא שייכת גם לועדה המייעצת.סרטה זכבה בפרס מאותו אייל סיוון בפריס ועכשיו מחזירים לו גמול.אחוות ראדיקלים.
    רענן אלכסנדרוביץ- לקטור(חייל ממושמע בשירות השמאל) שתפקידו לנקות פרויקטים שאינם מתיישבים עם האג'נדה הפוסט ציונית של קרן זו.
    הבחור חתום על העצומה לשחרור טלי פחימה.
    על כולם מנצח נחמן אינגבר הידוע בבקורתו האוהדת היצאת מגידרה ל סרטו הפוסט ציוני הבוטה של אסי דיין
    החיים על פי אגפא.
    בקרן זו מסתובבת לאחרונה גם המפיקה אסנת טרבלסי מספר 92 ברשימת בל''ד.שעושה את הקו ג'נין תל אביב לאחר שמתחככת על המחבל מניצי הפת''ח זכריה זביידי.

    סרטי נכבה של אודי אלוני ''מחילות'' ועוד רבים אחרים הם עדות לכך שקרן זו חטפה כספי ציבור והפכה לקרן עקיפה של גוש שלום וכל המוטציות הפוליטיות של אורי אבנרי.

    הקרן מתוקצבת על ידי מועצת הקולנוע המושחתת.בכ 18 מיליון שקל מכספי כלל הציבור.

    תסריט שנדחה על ידם שהוגש על ידי בשם העפיפונים של ארמונד,אשר לראשונה מזה 20 שנה לפחות מטפל בבגידת השמאלנים בארצם ועמם . לא עבר אצלם את חומת הבטון.

    פנייה לבג''ץ בנדון תוגש והיה ולא יתמכו בפרויקט הנ''ל.מי שרוצה פלורליזם וחופש ביטוי צריך לדעת גם לשתות ולבלוע את הגולה המרה.

    כל מי שמעוניין לצרף חומר או להצטרף לבג''ץ כולל שיטרוף את הקלפים גם מהקרנות השמאלניות לחלוטין האחרות.נא ליצור קשר עם משה זאבי zeevimos@zahav.net.il

    הגב לתגובה זו

    • עבודת מחקר מדויקת תודה . (ל''ת)

      יעשראלי, 26/04/07 08:29

      הגב לתגובה זו

    • עבודה מצוינת וחשובה

      יש להלחם בהם, 26/04/07 11:07

      מצטערת שאינני מכירה \קרובה לברנז'ה הרלוונטית, אחרת הייתי מתגייסת

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    ישראל היא המדינה השנואה בעולם ובצדק רב (ל''ת)

    אליטה, 26/04/07 06:26

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    יקירי קרן רבינוביץ וגם לקטורים שלה

    רואה שקוף, 26/04/07 01:29

    וכך כתוב במכתב: ''אנו, אנשי קולנוע ישראלים, מברכים את כל אנשי הקולנוע הערבים שהתכנסו בפריז לכבוד הביאנלה. דרככם אנו רוצים לשלוח מסר של
    ידידות וסולידריות לעמיתנו הלבנונים והפלסטינים שנמצאים כרגע במצור ומופגזים על ידי הצבא של מדינתנו. אנו מתנגדים באופן מוחלט לברוטליות ולאכזריות של המדיניות הישראלית אשר הרקיעה לפסגות חדשות בשבועות האחרונים. דבר אינו יכול להצדיק את המשך הכיבוש, את הסגר והדיכוי בפלסטין. דבר אינו יכול להצדיק הפגזת אוכלוסייה אזרחית והרס תשתיות בלבנון וברצועת עזה. הרשו לנו לומר לכם שסרטיכם, שאותם אנו משתדלים לראות ולהפיץ בינינו, חשובים בעינינו עד מאוד. הם מסייעים בידינו להכיר ולהבין אתכם. תודות לסרטים אלו הגברים, הנשים והילדים אשר סובלים בעזה ובביירות ובכל מקום שבו הצבא שלנו מפעיל את האלימות שלו, הם בעלי שם ופנים. ברצוננו להודות לכם ולעודד אתכם להמשיך ולצלם למרות כל הקשיים. מצדנו נמשיך להביע דרך הסרטים שלנו באמצעות פתחון פה ובפעולות אישיות, את עמדתנו שמתנגדת בהחלטיות לכיבוש. נמשיך להביע את תקוותנו לחירות, צדק ושוויון לכל העמים באזור''.

    בין החתומים על המכתב: אבי מוגרבי, אברהם הפנר, ג'אד נאמן, רם לוי, אמיר הראל, קרן ידעיה, בי.זי גולדברג, ענת אבן, דוד אופק, אילאיל אלכסנדר, סימון ביטון, ערן טורבינר, פיליפה קוברסקי, אלינור קוברסקי, עדנה קוברסקי, אסנת טרבלסי, שי כרמלי פולק, אייל סיוון, ארי פולמן, אבנר פיינגלרט, דליה קרפל, ג'ולי שלז וסמי שלום שטרית.

    הגב לתגובה זו

    • מכתב רלוונטי מאד. אגב, מי הוא הרבינוביץ הזה? (ל''ת)

      צליל, 26/04/07 11:09

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    גרבוז מנהל המידרשה וגרבוז מנהל הסינמטק

    סטודנט במידרשה, 26/04/07 00:38

    שני אחים- קוו אחד

    הגב לתגובה זו

    • נכון, דוגמא- גם הבמאי הנחשב מזרחי,

      סטודנטית, 26/04/07 09:46

      כמרצה אורח, התגאה להציג את סירטו על יום כיפור, סרט לכאורה דוקומנטרי שמציג ראיונות עם ערבים ויהודים ביחסם לחג, אבל הוא לא יכול היה שלא להתגייס טוטאלית למאבק נגד ישראל 'המיליטריסטית' והסרט מסתיים כמו חלום רטוב של כל שהיד, חיילי צה''ל במחסום מתפוצצים, אם רציתם פירוט.

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    איך הקולנע הפך כל כך עקום חייבים סרט בנושא (ל''ת)

    דני האדום, 26/04/07 00:15

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    חייבים להעריך את המאפיה השמאלנית שלנו

    יאיר, 26/04/07 00:08

    איך אנשים שמיצגים כ %10 מהאוכלוסיה ושרובם בורגנים (לא בעלי הון או משאבים) מצליחים לשלוט בארץ שרוב התושבים בה והמנהיגים שלה מחזיקים בדעות ורגשות מנוגדים לחלוטין לשלהם.

    צריכים ללמוד את ''דרך הבולשביק'' ולישם אותה בעצמנו עם דעות ימניות מוצקות.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    אין יותר חברי כנסת ציונים?

    יוסי, 25/04/07 23:50

    אני סברתי שיש עדיין מספיק חברי כנסת ציונים שימנעו ביזיון כזה. לא צריך לתת דריסת רגל במדינה לבמאי אנטישמי. אני קורא לכל חברי הכנסת הציונים לפעול על מנת למנוע מאנטישמי להפיק סרט מכספי המיסים של תושבי המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אתמול ראיתי בטלויזיה את האשכנזים מחלקים בינם לבין עצמם את םרס ישראל

    זלמן, 25/04/07 23:36

    זה מדאיג אותי פי אלף מאשכנזי נוסף שיהיה רע ומנוול ככל שאפשר אבל עם אות קיין על המצח.
    האשכנזים בפודיום יותר מסוכנים.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    ואפילו אם כל זה נכון-איך אפשר להאמין לימיני שעכשו הוא דובר אמת-לאחר

    EHAD HAAM-ZIONI, 25/04/07 23:11

    התנפלויותיו החוזרות ונישנות על בג''צ ובאופן אישי על אהרון ברק-מוקד השמירה על הדמוקרטיה הישראלית ושלטון החוק מהידרדרות לרמת העולם השלישי.

    זהו עונשו של מי שקורא ''זאב'' נגד שומרי חומות המשפט וטוהר המידות.

    הגב לתגובה זו

    • ששששש. עכשיו חכמים מדברים. יותר טוב שתקשיב.

      אייזנברג, 26/04/07 01:02

      אולי תלמד משהו....

      הגב לתגובה זו

    • טיפש! את העונש (כביכול) מקבלת המדינה

      אוד מוצל, 26/04/07 02:07

      אני לא דואג לבן דרור. הוא יסתדר, למרות אנשים כמוך. אני דואג שהסרט הזה הוא עוד מסמר בארון הקבורה של מדינת ישראל. הוא ישמש הוכחה נוספת בדבר הפשע בעצם הקמתה של המדינה. אגב, כבר השגת דרכון פולני? כבר קנית כרטיס טיסה הלוך בלבד (זה זול יותר)? אם לא - תזדרז. רק חלק זעום מן המטוסים יספיקו להמריא מכאן בעוד מועד.
      ובבקשה, תגיב לגופם של דברים ולא לגופו של האיש. התנפלויותיו על בג''צ (ומה על התנפלויותיך על הרבנות?) הן פה לציבור רחב, הרואה כיצד קבוצת אנשים, המשבט את עצמו, ומייצגת בצורה בוטה עמדה פוליטית מסוימת (היא שאישרה את הסרט המרושע והשקרי ג'נין ג'נין וקבעה שאדמות שנרכשו בכספי התרומות של קרן הקיימת מיועדות גם להתיישבות ערבית) הופכת להיות מעין כנסת-על, בלי שהציבור בחר בה. שלטון החוק? הצחקתני. ''שלטון החוק'' הזה מופעל בעזרת סוסים ואלות בעיקר כלפי ציבור מסוים, לא כלפי בדואים המשתלטים על אדמות המדינה.

      הגב לתגובה זו

    • כבר הוצאת לעצמך שם של שטוף מוח מטופש, אז חסוך מאיתנו את גיבובי הבלך (ל''ת)

      אחד העם מתהפך, 26/04/07 09:33

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    מה שלא מגיע לטלויזיה לא קיים!!!!!!!!!! (ל''ת)

    כל זעקות השבר, 25/04/07 22:47

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    כל השמות... כל הבעיות... כל הצרות...

    לקרוא בקולנוע, 25/04/07 22:46

    בכתבה בה מבטיח עיני להגן על החלטות הקרן שלו!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    לכל קרן קולנוע יש הנהלה ציבורית כושלת!!!!!!! (ל''ת)

    מינוי לשנים, 25/04/07 22:41

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    המועצה לביקורת סרטים ומחזות

    צריך לפנות, 25/04/07 22:28

    זה הגוף היחיד שיש לו את הכוח לעצור את הטירוף שמאפשר לפנאטים לנצל את הדמוקרטיה בשביל להזדהות עם גורמים רצחנים ולא לחוס על חייהם של קורבנות חפים מפשע. מי שמשיג אפשרות לפנות אליהם שיעשה זאת באמצעות המכתב ששחר כתב בתגובה מס' 2

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    כל תקופה והיודנרייט שלה,בעלי תפקידים פוחדים להביע דעה.

    גליה, 25/04/07 21:56

    אני עובדת עם מוסדות תרבות רבים,ומה שהכי בולט לעין הוא ההתקרנפות,הפחד להיות בעל דיעה עצמאית- פטריוטית. זה לא אופנתי,זה לא עכשיו,זה מגוחך להיות פטריוט ישראלי. זה גיזעי ומתקדם להיות פרו פלשתיני, אתה עולה בסולם החברתי ובסטטוס האמנותי. גם מי שהוא לא שמאלן מבית הופך להיות כזה אפילו למראית עין. וכל החבורה הגדולה הזו חולשת על מאות מיליונים מכספי הציבור ומפיצה רעל עלינו- היהודים בכל העולם. ממש מכעיס ומייאש.

    הגב לתגובה זו

    • גם באוניברסיטה כדאי מאוד להיזהר במה אתה אומר!!!!!!!!!! (ל''ת)

      סטודנט, 25/04/07 22:38

      הגב לתגובה זו

    • למדתי בבתי ספר לאמנות, היה קשה-

      סטודנט, 26/04/07 00:33

      אבל רק גדלתי מזה שלא עוותתי את עמדותי ועבודתי לפי הטעם

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    את המלחמה באנטישמיות ואת ההגנה על הדמוקרטיה....

    ארנון, 25/04/07 21:44

    ...אין להשאיר בידי מערכת החוק.
    זה לא יעיל.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    להוציא את השמאל מחוץ לחוק (ל''ת)

    אין פתרון אחר, 25/04/07 21:29

    הגב לתגובה זו

    • יש. להוציא אותם מישראל היהודית והדמוקרטית.

      מחפש פתרון, 25/04/07 21:39

      החוק לא יעזור בעניין הזה.

      הגב לתגובה זו

      • ואחרי שתשרוף אותם בכיכר -כל הבעיות יפתרו,לא?

        טובה, 27/04/07 20:23

        ההיסטריה היא מפלטו של הבור והפחדן שבטוח שכל הבעיות הן בגלל קבוצה קטנה ש''השתלטה'' על התקשורת ואם רק נפתר ממנה,נתעורר לבוקר חדש. היו כבר מדינות שנסו את הפטנט הזה ונקווה שאינך רוצה להדמות להן.

        הגב לתגובה זו

  • 70.

    בן-דרור, יש לך בעיה. אתה חושב בהיגיון. היהודים תמיד היו עם מתוסבך

    אוטו-אנטישמיות, 25/04/07 21:16

    המשך בפקיחת עיניים ואוזניים המסומאות מרוב קשקושי שנאה עצמית יהודית טיפוסית הפוטמים להם השקם והערב.

    אני ברצינות סבור שבן-דרור ימיני צריך להיות שר החןץ במקום המחדל המתרפס שנמצא שם כיום.
    צריך שאת מדינת ייצג אדם המאמין בצדקת דרכה ודרכו, אדם עם תכונת גאווה יהודית בסיסית ולא עם תכונת-הנגד הנפסדת של שנאה עצמית שכה אופיינית לעם הזה מאז שחר ימיו.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    לא יקום ולא יהיה. (ל''ת)

    שלומי, 25/04/07 21:09

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    בקשת הבהרה

    עודד מ, 25/04/07 21:03

    מהמאמר משתמע שהפקידו בידיו ''את הפקת הסרט (בהא הידיעה) על ששים למדינה. מאחת התגובות משתמע שזהו סרט אחד מתוך מספר סרטים (כמה?) שיופקו. זה קצת משנה את התמונה כי אם מייצגים הרבה נקודות מבט, אין זה אסון אם נקודת מבט כזאת, מגמתית ככל שתהיה, גם באה לידי ביטוי. לא עקבתי אחריו בשנים האחרונות, אבל בזמנו, לפני עשר שנים, אהבתי את הסרט על העונה הנוכחית (פסח-שואה-זיכרון).

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    בן דרור - דברים נכוחים. הבעייה שזה כסף ציבורי... (ל''ת)

    מעוז, 25/04/07 20:47

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    למה לא מזכירים כאן 300 תגובות על הנושא בתרבות? (ל''ת)

    מגיב, 25/04/07 20:46

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    הדרך הבטוחה להוציא כסף מהקרן היא הכפשת מדינת ישראל (ל''ת)

    חייבים לעצור, 25/04/07 20:45

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    כאלה אנחנו...מממנים את הכדורים שקוצרים אותנו. (ל''ת)

    אזרח, 25/04/07 20:44

    הגב לתגובה זו

    • אתם טועים אם אתם חושבים ש

      סתם אזרח ישראלי, 26/04/07 11:22

      *נתינת נשק לפלשתינים הוא אקט
      שונה
      *נתינת דרום לבנון גם אינו שונה
      *ואחרון חביב נתינת רצועת עזה

      כל אלו מימנו יפה מאד את שונאי ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    נחמה: בבית הרביעי יהיו לנו רק מתי מעט שמאלנים. (ל''ת)

    אזרח, 25/04/07 20:41

    הגב לתגובה זו

    • אבל הרבה טיפשים (ל''ת)

      טובה, 28/04/07 13:01

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    למי יש מידע על שמות חברי הוועדה?

    מוטי, 25/04/07 20:27

    כמו כן, האם יש למישהו מידע על הפעילויות המקצועיות והפוליטיות שלהם ב-10 השנים האחרונות?

    הגב לתגובה זו

    • אתה חייב לקרוא את הכתבה והתגובות בנושא בעמוד הקולנוע!!!!!!!!!!1

      ישראלה, 25/04/07 21:00

      זה יפתח את עיניך.

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    אייל סיוון הוא אחד מהבמאים הכי גדולים שישראל ידעה

    שמואל, 25/04/07 20:20

    בעל שם עולמי וזוכה פרסים בין לאומיים

    ומי אתה?

    הגב לתגובה זו

    • אייל סיוון הוא יוצר שולי ופרובוקאטור חסר מצפון!!!!!!!!!!!1 (ל''ת)

      ואתה שמואל, 25/04/07 20:53

      הגב לתגובה זו

    • אייל סיוון הוא שונא ישראל

      ארז, 25/04/07 21:19

      מדוע להפקיר בידיו סרט לציון יום העצמאות ה-60?
      חסרים יוצרים ישראליים אחרים?

      הגב לתגובה זו

    • שמואל , מאיפה אמא ? מה עושה אבא ?

      גרהרד ספירו, 25/04/07 21:32

      שמעת על הפרסים שזכה בהם אורי אבנרי ?
      שמעת על הפרסים שקיבלה לני ריפנשטהאל ?
      שמעת על היוקרה שזכה לה וענונו בחוגי הקידמה ומחנה השלום העולמי ?
      אתה מעודכן ?
      כל הכבוד.
      תרים טלפון מחר ב1605 והזדהה בשם הקוד : ''שועל בכרם 66.''
      תקבל הנחיות נוספות.

      יפה , קומראד . אתה שומר על קו המפלגה , למרות המבוכה שבשארה גרם , וזה מראה על נחישות .
      נזכור את פאבליק מורוזוב ונלחץ את ידי העוסקים במלאכה.

      הגב לתגובה זו

      • אוח.. איך שאהבתי את התגובה הזאת!! (ל''ת)

        מעולה!, 26/04/07 07:05

        הגב לתגובה זו

  • 60.

    אין דרך לעצור את החרפה. הממסד השמאלני שולט במדינה, והממסד הימני

    דרור, 25/04/07 20:05

    הרופס יודע רק להתבכיין.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מי הוועדה שבחרה בסיוון?

    ירון, 25/04/07 19:58

    אולי תספרו לנו? מתארים לנו איזה אויב נטול פנים. מי האנשים הרעים האלה?

    הגב לתגובה זו

    • קרא את הכתבה במדור קולנוע על גיורא עיני (ל''ת)

      ובעיקר את 300, 25/04/07 22:43

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    כתבתו של בן דרור ימיני

    יוכי דנון, 25/04/07 19:58

    קראתי בצער רב את כתבתו של בן דרור ימיני.
    הדברים מקבלים משנה תוקף יום לאחר יום הזכרון שנוגע בי אישית.
    לעניות דעתי הטענות אינן צריכות להיות מופנות לאייל סיון, הוא יוצר ויכול להעלות כל סרט שעולה בעיני רוחו.
    הטענה חייבת להיות מופנית לגופים הציבוריים שהם הממנים, האטימות וליקוי המאורות קיימת אצלם.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    עד שה לא ישלמו הם לא יפסיקו (ל''ת)

    מדינה טפשה, 25/04/07 19:29

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    יש הרבה מה לעשות חוץ ממכתבי מחאה (ל''ת)

    קצת יצירתיות, 25/04/07 19:13

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    הנאכבה שתבוא , אסור שתהשפיע רק על הגירת ערבים. זה יהיה גזעני.

    שונא גזענים, 25/04/07 19:06

    יש יהודים שיצטרכו ללכת מכאן , במסגרת האתגר המוצב בפני החברה הישראלית שוחרת השלום והמנוחה.
    יש להכליל בנושא אנשים ללא הבדל שפה, צבע ,מין או גיל...
    ללא גזענות.
    ללא יראה.
    ללא משוא פנים.

    הגב לתגובה זו

    • ואתה תהיה זה שתקבע...

      וואלה, 25/04/07 21:00

      מי ראוי לגירוש ומי לא.

      הגב לתגובה זו

      • הפעם, כן

        ארז, 25/04/07 21:20

        הפעם הרוב הוא שיקבע.

        הגב לתגובה זו

        • נכון, בדמוקרטיה הרוב קובע. (ל''ת)

          דמוקרטית מלידה., 26/04/07 07:07

          הגב לתגובה זו

      • ומי יקבע ? אתה ובשארה ? ודאי שאני. (ל''ת)

        שונא גזענים, 26/04/07 00:43

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    מר ימיני עוד לא הפנמת שאנו חיים במדינת חלם, חלמאל=ישראל ! (ל''ת)

    אזרח חלם-אל, 25/04/07 19:05

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מעריב, תרימו את הכפפה ותארגנו עצומה

    אזרח שפוי, 25/04/07 18:20

    תארגנו עצומה, דרך האינטרנט. למה לא?

    הגב לתגובה זו

    • כן נכון (ל''ת)

      צי, 25/04/07 21:25

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    להחרים את הסינימטק ,לבטל את המנוי לערוץ 8 ולפנות למבקר המדינה

    רשף פיקי, 25/04/07 16:54

    צודק בן דרור ימיני .רק במדינה מתאבדת וחסרת חוט שדרה וגאוה לאומית יכולה להתקבל החלטה כזו לא היה עולה על הדעת ולא היה מתקבל בשום מדינה דמוקרטית במערב .הפחד מדיקטטורת עתון הארץ ,מגאווה לאומית ופטריוטיות מעביר אנשים על דעתם .
    יש למחות על ההחלטה המעוותת ולשנותה מיד
    להפגין מול הסינימטק לבטל מנוי לערוץ 8
    להגיב באמצעי התקשורת והאינטרנט
    לפנות לחברי הכנסת להעלות כהצעה לסדר יום ולגרום לשינויה
    ואם כל זה לא יעזור לפנות למבקר המדינה ולעתור לבג''ץ

    הגב לתגובה זו

    • לחשוף מי בדיוק יושב בוועדה הזו!!!!! (ל''ת)

      ענת, 25/04/07 17:50

      הגב לתגובה זו

      • בדיוק כך. מי החליט ?

        אוגוסט טמיר ?, 25/04/07 20:52

        ראשית כל צריך לבטל את ההחלטה הזו. שנית יש להדיח את האנשים הללו מחברותם בגוף המחליט.

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    סוף כל סוף עיתונאי אמיץ שלא הולך בתלם.

    לוק, 25/04/07 16:25

    תלם השמאל הקיצוני והמטורף.

    שנו חכמים ''עדיף מאוחר מאשר אף פעם''. טוב לחוש משב רוח מרענן וחדש בעיתונות הישראלית.

    אולי עוד יבוא היום שבו יהודים יוכלו להרים שוב את הראש בהוד ובגאון.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אם אנשים ישרי לב יתכנסו להפגנה בכיכר

    אורי, 25/04/07 16:03

    סיכוי טוב שהיא תידרוש את שמה המקורי.
    התמוגגות העילית 'התרבותית' בתוך מעגליה היא גורמת לחילוני -מסורתי כמוני לשקול בחירה במיפלגה דתית. מעבר לזה- אינני מסתפק בטוקבקים להביע דעה מול חוכמולוג שמגיע מצוייד באישור/מימון/גיבוי 'הצדק הבינלאומי'. כבוד לאנשי המדיה והתרבות המעיזים לחשוב ולנהוג לא בתלם המבושם של האנטיציוני.
    אני מוצא עצמי מבין ומובן עם ערבים הרבה יותר מאשר עם כמה יהודים שקונים את מקומם עלינו.
    שרק יהיה לנו אומץ כנגדם וגם בשבילם. לפעול ולהתארגן מכח חברות אמת.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מעצמאות להתאבדות

    תמי האוזנר-רוה, 25/04/07 15:44

    בן דרור עיתונאי ענק שמצליח לתת ביטוי לתחושות 99.9ַ% (לפחות...)
    של הציבור בישראל. השאלה מדוע וכיצד אנו נותנים שוב ושוב לשברי האחוז היושבים בקרבנו לנתץ לנגח ולהרוס את המפעל הנהדר הקרוי מדינת ישראל. אולי הפעם מישהו יזדעזע ויעצור את הטירוף???

    הגב לתגובה זו

    • זה מזכיר בכלל את האקדמיה בתחום

      הם עוד יעשו מזה, 25/04/07 18:27

      יורים בגב במלחמה וביד השנייה מצלמה

      הגב לתגובה זו

    • תמי יקירתי. - רק מקורבים לשלטון (בירושלים) יכולים לעשות מעשה .... (ל''ת)

      אריה, 25/04/07 22:32

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לתגובה

        תמי, 26/04/07 08:19

        tאתה צודק והם יפעלו אם יופעל לחץ ציבורי ואני מקווה שזוהי ראשיתו

        הגב לתגובה זו

    • ישראל היא אכן מפעל ענק וראוי לגאווה, אבל נציגת האימפריאליזם באיזו

      רותי, 05/05/07 12:54

      וזה כבר לא מושא לגאווה אלא טעון תיקון!!! לא ייתכן שאנחנו נשמש בשר תותחים לאימפריה האמריקאית שמחרחרת מלחמות באיזור, משתלטת על משאבי הנפט והורסת מדינות שלמות כמו עירק. זהו המחיר להיותנו כוחניים ומיליטריסטים, מה לעשות???

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    אין פלא שהשנה היתה הגירה שלילית (ל''ת)

    מיXתפוזים, 25/04/07 15:34

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אם סיון היה חי בימי הביניים, היה גם תופר עלילות דם נגד עמו. (ל''ת)

    היו גם כאלו, 25/04/07 15:29

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מאמר חריף, אנרגטי וסוחף בפשטותו של בן דרור ימיני

    דניאל, 25/04/07 15:25

    עוד פיסת מציאות מעוררת זוועה מהשחיתות והכשל החיסוני של החברה הישראלית.

    אני מקווה כי מאמר זה, וטיפול תקשורתי נרחב בתופעה, יעצור וימזער את נזקיה.
    עם זאת אני חושש כי הקומיסרים ששולטים בחלקים בתקשורת ינסו לבלום כל דיון בנושא, כדי להמשיך בקרנבל השנאה שלהם על חשבון משלם המיסים התמים.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    עמוס שוקן שהוא מיעוט של המיעוט קורא לשינוי ההמנון,אולי הדגל ובה

    להביא למצב שלכל, 25/04/07 15:13

    חוץ מלעם היהודי. אם לא נעצור את השמאל הסהרורי נגיע למצב הזה. וזה לא יקרה עוד הרבה זמן.

    הגב לתגובה זו

    • אכן שוקן הוא חלק מ-3% ישראלים שמנהלים דיקטטורה במדינה. הייתי ממליץ

      משפטאי, 25/04/07 15:31

      מי מממן את עתון הארץ ומשפחת שוקן, אילו היה המימון מגיע ממכירות בלבד היה הארץ הופך מזמן להיסטוריה

      הגב לתגובה זו

      • נכון, אין בעיתון כמעט פרסומות (ל''ת)

        שימו לב, 26/04/07 12:21

        הגב לתגובה זו

  • 44.

    גיורא עיני זה לא איש סודו של פרס ?

    שמאלני לשעבר, 25/04/07 15:10

    זה לא הפקיד ההוא מההסתדרות שהיה איש הסתרים של פרס והיה תמיד מתווך בינו לבין רבין ?

    איך אחד שהיה פעיל במפלגת העבודה התדרדר..

    הגב לתגובה זו

    • זה זה עם השיער הארוך? נו מה, נראה איש תמהוני הזוי. (ל''ת)

      ערן, 25/04/07 15:33

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    חותם על מאמרך

    דוד מורן, 25/04/07 14:48

    כרגיל כתבתו של בן דרור ימיני קולעת.אני מזדהה איתה וחותם על כל מילה. חבל שבמדינה ישנה קסטה תרבותית שתמיד תומכת בשונאיה.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מזל שיש לנו את בן-דרור

    si, 25/04/07 14:32

    מדינה בריאה צריכה עיתונאים שיגנו עליה. לאום בריא בנפשו שמבקש להתקיים לפחות אלף שנה נוספים, צריך עיתונאים פטריוטים כמו בן-דרור. את תוקעי הסכינים בגב יש להוקיע ומיד!! הידד לבן-דרור שכשמו כן הוא.
    בן דרור אדם דגול; הוא יודע מתי יש לשים בצד ביקורת ולצאת בחירוף נפש נגד הבוגדים. בימים קשים אלה אנו זקוקים להרבה בן-דרורים שכאלה, שישימו בצד את שיקולי העיתונות החופשית, את חופש הדעה ואת יפי הנפש.
    לטובת העם והמדינה כולנו יחד, עם בן דרור לא נשתוק ולא נחריש! את השמאלנים ההזויים נבער כמו עשבים שוטים.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אני כבר מיואש חלמאות

    יואב ה, 25/04/07 14:14

    מר בן דרור
    ברצוני להודות לך על גילוי הבושה
    וההלקאה העצמית
    לפי דעתי צריך להעמיד את חברי הועדה לדין
    אנא ממך פרסם שמות האנשים שאחראים לזה
    אני מנהל חברה ןמוכן לתרום
    להפסקת הבושה הזאת
    מצפה לתשובתך

    הגב לתגובה זו

    • הנה הפרטים של האחראים לבזיון, כפי שהופיעו באחת התגובות אתמול

      דבר בשם אומרו, 25/04/07 14:59

      קרן רבינוביץ' הפכה מזמן לזרוע של
      ה - PFLP -החזית העממית לשחרור
      פלסטין.בקרן זו יושבים לקטורים וחברי ועדה מייעצת לפי הרשימה כדלקמן:
      יוסי אורן-פוסטציוני מובהק אשר טוען כי הציונות היא המצאה של כמה אמאות משועממות פולניות.משכורתו מכסף ציבורי על פי פרסומים נעה בין 20 ל30 אלף ש''ח

      ענת אבן-ידועה בתמיכתה בחרם כלכלי ותרבותי על מדינת ישראל.חתמה על העצומה הקוראת להטלת חרם על ישראל.היא שייכת גם לועדה המייעצת.סרטה זכבה בפרס מאותו אייל סיוון בפריס ועכשיו מחזירים לו גמול.אחוות ראדיקלים.
      רענן אלכסנדרוביץ- לקטור(חייל ממושמע בשירות השמאל) שתפקידו לנקות פרויקטים שאינם מתיישבים עם האג'נדה הפוסט ציונית של קרן זו.
      הבחור חתום על העצומה לשחרור טלי פחימה.
      על כולם מנצח נחמן אינגבר הידוע בבקורתו האוהדת היצאת מגידרה ל סרטו הפוסט ציוני הבוטה של אסי דיין
      החיים על פי אגפא.
      בקרן זו מסתובבת לאחרונה גם המפיקה אסנת טרבלסי מספר 92 ברשימת בל''ד.שעושה את הקו ג'נין תל אביב לאחר שמתחככת על המחבל מניצי הפת''ח זכריה זביידי.

      סרטי נכבה של אודי אלוני ''מחילות'' ועוד רבים אחרים הם עדות לכך שקרן זו חטפה כספי ציבור והפכה לקרן עקיפה של גוש שלום וכל המוטציות הפוליטיות של אורי אבנרי.

      הקרן מתוקצבת על ידי מועצת הקולנוע המושחתת.בכ 18 מיליון שקל מכספי כלל הציבור.

      תסריט שנדחה על ידם שהוגש על ידי בשם העפיפונים של ארמונד,אשר לראשונה מזה 20 שנה לפחות מטפל בבגידת השמאלנים בארצם ועמם . לא עבר אצלם את חומת הבטון.

      פנייה לבג''ץ בנדון תוגש והיה ולא יתמכו בפרויקט הנ''ל.מי שרוצה פלורליזם וחופש ביטוי צריך לדעת גם לשתות ולבלוע את הגולה המרה.

      כל מי שמעוניין לצרף חומר או להצטרף לבג''ץ כולל שיטרוף את הקלפים גם מהקרנות השמאלניות לחלוטין האחרות.נא ליצור קשר עם משה זאבי zeevimos@zahav.net.il

      הגב לתגובה זו

      • משה, המון תודה על האינפורמציה (ל''ת)

        נריה, 25/04/07 19:17

        הגב לתגובה זו

      • לתת לנו את הכתובות שלהם!

        תבת, 25/04/07 23:15

        הגיע הזמן שהימניים ילמדו מהשמאלנים! צריכים להתחיל להפגין מול הבתים שלהם, תוך זמן קצר ...כולם יעזבו את הארץ לצמיתותֱ.

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    בלתי אפשרי שחבורה של

    אאא, 25/04/07 14:05

    קוסמופוליטים אתאיסטים ואנטישמיים תשלוט במדינה שהוקמה אך ורק כדי להיות מדינת לאום יהודית - ושזה לא יגמר בחורבן.

    אי אפשר שחבורת מרקסיסטים תשלוט בחברה בורסאית - ושזה לא יגמר בכינוס נכסים.

    יש פרדוקסים,מר ימיני,שלא ניתן ליישב.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מעצמאות להתאבדות

    ימיני סמן טוב, 25/04/07 13:58

    מר בן דרור ימיני שאין לי כל קשר אליו שם את הדברים נכונה בפנינו. השמאל הקיצוני יוליך את המדינה ביגון שאולה. בשום מדינה בעולם לא היו עושים כך. מר סיון שהזדהה עם הלבנונים במלחמת לבנון השניה חייב להיות מוקצה מחמת מאוס מכל עשייה תרבותית במדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מישהו יודע איך לארגן עצומה נגד הביזיון השמאלני? (ל''ת)

    יוסי, 25/04/07 13:42

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לא קיים ''עם פלסטיני'' יש אוסף ערבים מכל מדינות ערב. (ל''ת)

    משה, 25/04/07 13:41

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    כתבה המשקפת את הפרנויה הציונית

    איתן, 25/04/07 13:20

    יש בה סימן נוסף להיסטריה בה נתונים ציונים למיניהם כשהם רואים כיצד המדינה הזו נעשית מפלצתית יותר ויותר. ולא רק כלפי פלסטינים, אפרופו הסיפורים על ניצולי השואה בקרבנו.
    www.zochrot.org

    הגב לתגובה זו

    • זה שאני פרנואיד לא אומר שלא רודפים אותי

      קובי הקאובוי, 25/04/07 14:02

      ויש למדינה סיבות טובות מספיק על
      מנת להיות ''היסטרית''.
      אנשים מטונפים מוסרית כמוך
      עם העמותה הדבילית הזאת (זוכרות)
      ועוד כל מני שונאי עצמם ומחרחרי
      שלום מקצועיים
      מביאים עלינו את הסיבות לכך.

      הגב לתגובה זו

    • תגיד, כשתהיה פה מיעוט בתוך מדינה ערבית יהיה לך יותר טוב?

      עמית, 25/04/07 14:03

      אתה תרגיש טוב עם זה שהעם הפלסטיני יקיים פה מדינה על חורבות המדינה היהודית? לא כואב לך ואפילו בקצת שלכל עם תהיה מדינה, חוץ מהעם היהודי? התשובות ברורות ועל כן אין להתייחס אליך כאל מישהו או משהו בארץ הזאת.

      הגב לתגובה זו

    • בוא נציג אותך לבריות איתן- משרת נרצע של הלאומנות הפלשתינאית

      נו באמת, 25/04/07 14:51

      שחותר להשבת הפליטים הפלשתינאים לתוך גבולות ישראל בכדי לקעקע את מדינתם היחידה של היהודים. ואתה עוד מעז להטיף מוסר למישהו? הרי כל התארים שבן דרור ימיני מעטיר על סיוון, חלים עליך באותה המידה.

      הגב לתגובה זו

    • אבל אולי הפרנויה מוצדקת לא ?

      שמאלני לשעבר, 25/04/07 15:09

      אם בקרן הזו 100% מהאנשים חושבים בדיוק כמו סהרורי אנטי ציוני כמוך, כאשר אנשים כמוך לא מהווים אפילו 1% מהאוכלוסיה, זה לא יכול להיות מקרי.

      הגב לתגובה זו

    • איתן בתור תומך טרור אין לך זכות לפרש דברים (ל''ת)

      די, 25/04/07 18:30

      הגב לתגובה זו

    • מי שכל יום מקבל מכות, איננו פרנואיד.

      פר אנואיד, 25/04/07 21:05

      מי שמקבל מכות כל יום איננו פרנואיד אלא עתיר נסיון מר.
      מדינה זו איבדה 23,000 מבניה מאז הווסדה בפעולות איבה וטרור וזה לאחר אבדן של 6 מיליון יהודים בשואה. מדינה זו נמצאת באיום קיומי תמידי מצד אירן ומצד החיזבלה והפלשתינים שמצהירים בפה מלא שכל כוונתם היא להשמידנו.

      אם לזהירות שלנו אתה קורא פרנויה, אתה סובל מדימנציה במצב מתקדם.

      הגב לתגובה זו

    • זוכרות? את מי?

      ארז, 25/04/07 21:23

      האם אתן זוכרות את היהודים שנרצחו בידי המחבלים, שאותן אתן מעריצות?
      את הילדים נרצחו בדרך לבית הספר, את האמהות שנרצחו בדרכן לביתן, את האבות שנרצחו בדרכם למקום העבודה, רק משום שהיו יהודים?
      האם זכרם אינו חשוב? האם דמם של הערבים אדום יותר?

      הגב לתגובה זו

    • אתן מטפחות את הפרנויה הפלשתינית (ל''ת)

      ראי שעל הקיר, 26/04/07 12:24

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    מזדעזע מאוד אבל מתפלא ? לא

    השפוי מן ההר, 25/04/07 13:14

    במדינת חלם בה אנחנו חיים בה פרץ שר ביטחון של מדינה שמוקפת במיליארד וחצי מוסלמים שיעשו הכל כדי להחריבה , ובה שר אוצר מואשם בגניבה ושר המשפטים במעשה מגונה ,שיחזור לממשלה עם סיום עבודות השירות , נשיא המדינה בנבצרות על רקע מיני , מפכל המשטרה ופרקליט המדינה חבולים מועדת זיילר , ראש ממשלה שקוע כולו בפרשיות פליליות , אז במדינה כזאת שרת החינוך יולי תמיר שמקומה בשמאל הקיצוני בגלל דיעותיה ,העדיפה להופיע במפלגת העבודה כי שם משתלם לה יותר ,הרי ברור שתבחר במאי אנטי מדינת ישראל ,ולא חס וחלילה מגד מיל שריון מצטיין ,שגר ביו''ש , הרי האחרון מוחרם מראש לא רק עי יולי תמיר ויחימוביץ ו מאג''אדלה ,אלא גם עי הבוהמה השמאלנית הישראלית הרקובה שלנו ,שרובה תומכת בהשטמטות משירות בצבא , תומכת במוחמד בכרי ובהסרטת ג''נין ג''נין ,וכשחיזבאללה חטף לוחמים והרג אחרים והפגיז את תושבי ישראל ,הם מיד יצאו להפגין נגד ההפגזה הישראלית בלבנון ,

    הגב לתגובה זו

    • שכחת להזכיר גם ש...

      אליהו שמש, 25/04/07 14:14

      שכחת להזכיר שצרת החינוך כבר משנה סיפרי היסטוריה ומוחקת קוים ירוקים!

      שכחת גם את בג''ץ שנבחריו שיפצו קורות חיים , שלא לומר זייפו תארים לא להם על מנת להיות ראויים לשבת בהיכל המשפט

      שכחת לצתת ש'' בימים האלה אין מלך בישראל ואיש הישר בעיניו יעשה''

      כולם עושים/ גונבים לביתם, קומבינטורים, פארזיטים ואוכלי חינם

      שכחת לומר שאו טו טו והמדינה באבדון!

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    האם שרת החינוך עשתה משהו בעניין או שמא היא מרוצה מעניין זה ?

    יאיר, 25/04/07 13:11

    כאשר ישנה החלטה של גופי תרבות ציבוריים שממומנים ע''י כולנו בידי משרד ממשלתי (החינוך) נושא כזה ודאי עלה על שולחנה של השרה.
    קראתי את הכתבה ואני מוכרח לומר שנחרדתי .
    אני חשבתי שאולי ראש הממשלה אולמרט ינצל את העגלה הזו שיכולה לתת לו אין ספור נקודות ,יבחר להתערב בנושא בכך שיטיל וטו על הבחירה ההזויה הזו.
    לגבי הכותרת שהצגתי,אני חושב שהשרה יולי תמיר ידעה על אופי ההחלטה ואולי אף קידמה אותה בברכה.
    חבל מאוד שאחוז קטן כל כך של אנשים מכתיבים לאומה שלמה .
    עוזי חיטמן ז''ל כתה בשירו כך :
    יש כאלה שתפסו מונופול על החכמה ויודעים יותר טוב ממני ויותר טוב ממך, מה טוב בשבילי ? מה טוב בשבילך ?
    כך פועלים גופים אלו מקבלים את המימון מהמוסדות הממשלתיים ומחליטים עבור כולנו ולעיתים עבור מדינה שלמה מה טוב בשביל כולנו ?
    אני אביא כאן הצעה טובה יותר

    אולי עדיף לתת למחמד באכרי יוצר הסרט ג'נין לעשות את העבודה הזו, אבל בחשיבה נוספת אומרים על היהודי שהוא עצמו יכול לעשות עבודה זו טוב יותר מכל גוי.

    הגב לתגובה זו

    • ג'נין ג'נין לא שונה במאום מהספציאליסט

      אביחי, 25/04/07 13:56

      שני סרטים שעושים מניפוליצות שונות כדי לעוות את המציאות מתוך אידיאולוגיה השוללת את קיומה של מדינת ישראל.

      שניהם מגונים ובזויים.
      תועמלנים נחותים ותו לא.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    זה מצביע על כך שממשלת ישראל חושבת כמוהו . (ל''ת)

    הלכה המדינה., 25/04/07 13:07

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    כן, אדון בן ימיני, עתיד הציונות מוטל על כתפיו של אייל סיוון

    אלון ה, 25/04/07 13:03

    בעיני, סיוון - אם הוא זה שביים את עונתה השניה של פלורנטין וביים את הסרט על משפט אייכמן לפני כחמש או שש שנים - אז הוא באמת במאי גרוע.

    אבל לבוא בטענות אל סיוון שכאילו רק בגללו מעמדה של ישראל הולך ומתדרדר זה כבר ממש שיא הציניות וההתחסדות. כאילו שאין אצלנו נשיא מושחת, שר אוצר שחשוד בפלילים, שר שכבר הורשע בפלילים ועל כך הוא עומד לקבל פרס - תפקיד שר האוצר, וגם יש אצלנו ח''כים שבתקופת המלחמה הם בקושי טרחו להגיע לאיזור הצפון החבול, העדיפו לנסוע לחופשות בחו''ל ובנוסף הם פשוט תוקעים אצבע משולשת למילואימניקים ולניצולי שואה, ושלא לדבר על ראש הממשלה הממש לא נכבד, אשר החליט לפתוח במלחמת ברירה שהובילה למותם של 160 אנשים בתוך חודש ועוד העדיף לשקר ולהשלות את העם שהנה אנחנו הולכים לחסל את החיזאללה, הנה אנחנו הולכים להחזיר את החטופים, בעוד שהוא כבר ידע היטב שהפעולות הללו לא אפשריות. אז כן, העולם שונא אותנו רק בגלל שדורון סיוון עומד להוציא סרט שבו הם ילמדו כמה רע כאן, וממש לא בגלל המנהיגים שלנו..

    הגב לתגובה זו

    • הבנת הנקרא

      אביחי, 25/04/07 13:54

      אייל סיוון הוא רק דוגמה עדכנית למשהו שמתרחש כבר עשרות שנים - משנות ה80.

      למשהו הזה קוראים תעמולה פרו פלסטינית במימון ישראלי.

      יש הדרה מוחלטת של כל מה שאינו מיישר קו עם האידיאולוגיה הזו.
      לכן, אין סרטים של יוצרים ימנים, מתנחלים ודתיים.
      ואם יש אז הם בהכרח עוסקים בתכנים השמאל מנקודת מבט שמאלנית.
      כלומר, תמיד יהיה תמהיל של פלסטיני, הומו וכיבוש.
      ולגיוון אז לעיתים יעסקו בפמניזים או חזרה בשאלה.
      אבל תמיד מתוך נקודת מבט פוסט ציונית.

      כמובן שיש יוצאים מן הכלל - הם גם בד''כ הסרטים שמצליחים בקופות.
      אבל הם רק מעידים על הכלל.

      אז נכון שיש בעיות במדינה. יש שחיתות, יש עוני ויש אטימות שלטונית.
      נו אז?
      יש את זה בכל מדינה דמוקרטית.
      זה מצדיק לעשות סרטים הקוראים לחיסול המדינה?
      אז נכון, לא הכל נופת צופים במדינה הזו ובטח שלא כל הרע נובעים מאנשים כדוגמתו של אייל סיוון.
      אבל, זה מכשיר אותו?
      חוץ מזה, כל הדוגמאות שהבאת הן מהשנה האחרונה.
      מסע התעמולה וההסתה האנטישמי של אייל סיוון וחבריו נמשך כבר עשרות שנים.
      הם אולי לא אחראים לכל הבעיות המדינה אבל יש להם חלק נכבד באנטישמיות הגואה בארופה.

      אין שום סיבה שנממן אנשים כאלה.
      מה שמקומם במיוחד זה שכל הכסף זורם לאנשים עם אידיאולוגיה מאד ספציפית.
      אין קונטרה ציונית לקרן רבינוביץ'.
      אין קונטרה ציונית לערוץ 8.
      כל מי שאינו מכפיף עצמו לאידיאולוגיה שלהם לא נחשב ולא ממומן.

      הגב לתגובה זו

      • לאביחי,

        אלון ה, 25/04/07 14:44

        אני ממש לא מאחל לך להיות קורבן של שחיתות, עוני ואטימות שלטונית.

        ועוד בנוסף אתה אומר שיש את כל זה בכל מדינה דמוקרטית. אז אם יש את זה בכל מדינה דמוקרטית, אז ממה אתה כל כך חושש? קרוב לוודאי שאתה רואה שמשמיצים את האמריקאים, משמיצים את הצרפתים, איזה מדינה כבר לא משמיצים. אבל למרות ההשמצות, המדינות הללו מצליחות להחזיק מעמד... כבר מאות שנים שהן מחזיקות מעמד.

        תאמין לי. אתה יכול להיות רגוע - כמו שיש מדינות רבות שהם מושמצות אבל מחזיקות מעמד המון זמן. אז גם את המדינה שלנו תמיד ישמיצו, עם או בלי הסרט של סיוון, אבל אנחנו נמשיך ואנחנו נשרוד.

        הגב לתגובה זו

        • תגיד, אתה רציני?

          אביחי, 25/04/07 15:22

          יש לי תחושה שנפלת מהירח.
          כמו איזה איטי שהגיע מכוכב אחר ואין לו שום מושג מה קורה בכדור הארץ.
          בדיוק כמו חייזר אתה לא מצליח להבדיל בין עמים ואומות, כי הרי עבורך כולנו בני אדם בלא שום הבדל.

          אז אלון יקירי, אני לא יודע מהיכן הגעת אבל אני חי כאן במדינת ישראל בכדור הארץ.
          אני משתדל לחיות את חיי עם שתיי רגלי על הקרקע ולא לשייט בחלל.

          הדברים הללו מופנים אלייך כי אתה לא מבין ולא רואה את ההבדל בין מדינת ישראל לדמוקרטיות אחרות כמו צרפת וארה''ב.
          אז אם אין ברירה אני אסביר לך.
          ארה''ב קיימת כבר למעלה מ 200 שנה ואין שום סכנת כיליון המרחפת מעל ראשה מאז מלחמת האזרחים.
          אפילו בתקופות הקשות ביותר שלה במאה האחרונה (מלחמת העולם השנייה, המלחמה הקרה ו9.11) היא לא נמצאה תחת סכנה של השמדה.
          הדבר דומה גם במקרה של צרפת שאפילו בתקופת הכיבוש הגרמני לא הייתה סכנה להכחדות האומה הצרפתית.

          אנחנו, אם לא שמת לב, נמצאים תחת סכנה מתמדת של כליון.
          עבורנו אין אופציה של הפסד כי מהפסד אין תקומה.
          אנחנו, בניגוד לצרפתים ולאמריקאים נמצאים תדיר תחת מתקפה.
          אם זה אנטישמיות או שנאת ישראל.
          ובניגוד לעמים אחרים אותנו כבר ניסו להכחיד ועדיין אנו סובלים מרדיפה במקומות שונים בחו''ל (אפילו הדמוקרטים והליברלים ביותר).

          אז אם אתה משווה אז תשווה נכון.
          תשווה לרואנדה, דרפור, יגוסלביה, ארמניה.

          בקשר להשמצות.
          יש הבדל בין להשמיץ מדינה בשל השחיתות בה או בשל פעולותיה המדיניות.
          כל מדינה יכולה לעמוד בהשמצות אלה כי בשורה התחתונה ההבדל הוא במינון.
          יש מדינות מושחתות יותר ופחות אבל שחיתות יש בכל.
          פרט לכך, ההשמצות האלה לא חותרות תחת הבסיס והזכות לקיומן של מדינות אלו.
          אף אחד לא טוען שבגלל שהמלחמה בעירק אין לארה''ב זכות קיום ויש להשמידה. בעצם יש כאלה שטוענים זאת, אל קעידה.
          אף אחד לא טוען שבגלל השחיתות באיטליה יש לגרש את כל האיטלקים אל מעבר לים.

          במקרה של מדינת ישראל המצב שונה.
          אף אחד לא משמיץ את מדינת ישראל בנושאים אלה.
          כל ההתקפות וההשמצות עוסקות בזכות הקיום של המדינה.
          אנשים כמו אייל סיוון חותרים למטרה אחת שהיא חיסול המדינה.
          זה מעבר להשמצה, זו הסתה.

          במדינה כמו שלנו, אשר חבה את קיומה לתמיכה בין לאומית של מדינות מערביות יש חשיבות עליונה לדעת הקהל העולמית.
          אנשים כמו אייל סיוון מנסים להרעיל את דעת העולם נגדנו והם מצליחים בכך.

          אז בוא נסכם שיש הבדל ביננו למדינות אחרות ושיש הבדל בין השמצה להסתה.
          יכול להיות שנשרוד את ההסתה הזו אבל למה לממן אותה?
          ואם כבר לממן אותה אז מדוע שלא נממן סרטים נאו נאצים? כי אם כבר אז עד הסוף.


          הגב לתגובה זו

          • כן, אביחי, אני מאוד רציני

            אלון ה, 25/04/07 16:25

            חבל מאוד שכינית אותי חייזר, כי אני מנקודת מסוימת מאוד נמנע מלהעליב אנשים אחרים.

            אתה מתעקש שכל העולם אנטישמי ורוצים להשמיד אותנו. אז בסדר, זכותך לחשוב ככה, עובדה שאביגדור ליברמן לא חושב ככה. בימים הראשונים שלו כשר לעניינים אסטרטגים הוא אמר ללונדון וקרשנבאום ''שמתוך המיליון וחצי פלשתינאים שיש בעזה, אפשר למצוא מישהו אחד שיתמוך בנו''. אפילו המפד''ל והאיחוד הלאומי לא מכללים כמו שאתה מכליל. אפילו המתנחלים לא מכלילים כמוך, הם בסך הכל מצהירים בגלוי שהערבים צריכים להיות המשרתים שלהם. זה זכותם לחשוב ככה. כמו שזכותך לשוב כמו שאתה חושב. כמו שזכותי לחשוב כמו שאני חושב. אתה מתעקש שהעולם ודורון סיוון רוצים להשמיד אותנו. אני חושב שהממשלה המושחתת והחברה המאוד לא יציבה זה מה שיהרוס את המדינה. אין מה לעשות, אתה חושב ככה ואני חושב אחרת. אני לא אצליח לשכנע ואתה לא תצליח לשכנע אותי. אבל כל אחד יכול לומר את דעתו. אלו נפלאות הדמוקרציה (דמו - קרציה, הומור...)

            הגב לתגובה זו

            • לא אמרתי את זה

              אביחי, 25/04/07 16:57

              יש הבדל בין ''כל העולם רוצה להשמידנו'' לבין ''אנחנו נמצאים בסכנה קיומית''.

              את מספר המדינות שמעוניינות בהשמדתנו ניתן לספור על יד אחת.
              אבל, לצערנו מדינות אלו יכולות להשמידנו במידה ולא נהיה מספיק חזקים.
              כוחנו תלוי בשני דברים עיקריים:
              במידת הלכידות והחוסן הנפשי של החברה שלנו ולכן מבחינה זו השחיתות מהווה סכנה רבה.
              ובמידת התמיכה הבין לאומית.
              תמיכה זו משמעותית מבחינה צבאית וכלכלית.

              השפעתם של אנשים כמו סיוון פועלת בשני האפיקים הנ''ל.
              הם חותרים תחת הדברים שמלכדים אותנו כחברה והם מנסים ליצור לנו דה לגיטימציה בחו''ל.
              יש להבדיל בין ביקורת לגיטימית לכזו שיש בה סממנים אנטישמים וחותרת להשמדת המדינה.

              סיוון הוא לא שורש כל הרע במדינה.
              את זה לא אמרתי.
              אבל הוא וכשמותו מנהלים מסע תעמולה ארוך ובעל השפעה רבה כנגד המדינה אשר ממומן מכיס האזרחים.

              האם יש מדינה דמוקרטית אחרת שמממנת תנועה החותרת להשמדתה?

              על דבר אחד לא ניתן להתווכח וזה דעותיו של סיוון.
              אולי לך לא מפריע שאנטישמי מקבל מימון ממדינת היהודים, אולי אתה לא רע מה פסול בכך.
              חבל...

              בקשר לשחיתות.
              המצב לא כזה גרוע כמו שמנסים להציג אותו.
              הרבה הייפ ואין תוכן.
              ובכל מקרה, אין קשר בין פעולה נגד אוייבי המדינה למיגור השחיתות.
              שני הדברים יכולים וצריכים לחיות בכפיפה אחת.
              התמקדות באחד והזנחת האחר תביא רק נזק.

              הגב לתגובה זו

            • תגובה אחרונה שלי, וזהו - יותר אני לא מגיב

              אלון ה, 25/04/07 18:48

              אביחי,
              יופי שיש לך שפע של זמן לכתוב את הדברים שלך, כשרואים היטב שאתה מאמין בהם בלב שלך ואני מעריך אנשים שכותבים מהלב. הלוואי וגם לי היה המון זמן לכתוב את הדברים שאתה כותב.

              לפי דעתי, אתה משלה את עצמך בנוגע למציאות כאן, וזה מתבטא היטב כאן בדברים שאתה כותב שסותרים זה את זה. מצד אחד אתה מדבר על הצורך בלכידות וחוסן נפשי, ומצד שני אתה אומר שהשחיתות כאן היא לא נוראית. להזכיר לך, היתה כאן מלחמה לפני כמה זמן, ולא הוכרז על ''מצב חירום'' כתוצאה משיקולים זרים וזו רק דוגמה אחת מתוך המון מקרים שבו הממשלה והפיקוד הצבאי קיבלו החלטות מבצעיות שגויות אך ורק מתוך שיקולים צרים. אני ממליץ לך לקרוא את הספר ''שבויים בלבנון'' על המלחמה האחרונה.

              אתה באמת בטוח שהשחיתות כאן לא נוראה? ראש הממשלה שיש נגדו חשדות של שוחד וטובות הנאה והמון חקירות, הרל''שית שלו הסתבכה עם רשויות המס, שר האוצר החשוד בגניבת כסף (תודה לאל שזה לא ממצעד החיים), נשיא שחשוד באונס, אהה... וגם שר משפטים לשעבר שהורשע בגין מעשה מגונה, והוא עומד לחזור לממשלה בתור שר האוצר. ממש סחורה אמינה. וזה רק אנשי הציבור שלנו - רק לפני כמה זמן היתה ידיעה שהמשטרה ממליצה להעמיד לדין שלושה עובדים מבנק ישראל על כך שזייפו דו''ח על השכר שלהם, ושלא לדבר על המשטרה עצמה ששמה יד עם האחים פריניאן.

              בעיני זה ממש לא הייפ ויש כאן המון תוכן . אז כדאי לך מאוד לשים לב, ברגע שאתה ממעיט בחשיבותם של מקרי השחיתות הציבוריים, ועוד יותר מזה - שאתה תלך ותסביר לי עכשיו בטוקבק מלומד עד כמה המקרים כאן חסרי חשיבות, אז למעשה אתה מעודד את הגדלת הפער בן המעמדות והחלשת החוסן הלאומי. פשוט תשים לב. שוב פעם, לפי דעתי, עדיף להתמקד בעצמנו מאשר להתמקד באחרים.

              הגב לתגובה זו

            • כששובתים יש הרבה זמן :)

              אביחי, 25/04/07 20:46

              הגישה שלי כלפי השחיתות מורכבת ובהזדמנות אחרת אני ארחיב עליה.
              אומר רק זאת, השחיתות הייתה תמיד.
              הסיסמא ''מושחתים נמאסתם'' נולדה עוד בשנות ה80 והיום כולם יודעים על השחיתות והסאוב בתקופת מפא''י.

              השחיתות לא התחילה בתקופת שרון אלא קיבלה חשיפה תקשורתית עזה בשנים האחרונות ובמיוחד בשנה האחרונה בעקבות המלחמה.

              השחיתות היא הדבק שמלכד את החברה שלנו. לכן, מדובר בהרבה מעבר למשהו שניתן לתקן בהעמדה לדין של אדם זה או אחר.
              יותר מכך, גם הצדיקים ביננו הינם מושחתים עפ''י אותן אמות מידה (בייניש, ארבל,לינדנשטראוס, מזוז ורובינשטיין).
              ההבדל הוא בד''כ באיזה צד במפה הפוליטת אתה נמצא באותו רגע וכמה אטרקטיבי מבחינה תקשורתית אתה.

              בכל מקרה, השחיתות הייתה ותהיה תמיד.
              מספרים שזה מה שהפיל את האימפריה הרומית. אולי...
              59 שנים שאנחנו חיים כך, זה הפך לטבע שני עבורנו.
              הקומבינה היא השם השני שלנו.
              ברור שזה גורם נזק אבל זה הפך לדבר כלכך טבעי שאני לא בטוח שנוכל אי פעם להפטר מזה.
              צריך להאבק בכך אבל יש הרבה דברים שאנחנו שוכחים לעשות בדרך.

              כמו להאבק באוייבים האמיתים שלנו.

              דוגמא קטנה, כדי להחלץ מצרה עושים ספין. נניח פוליטיקאי נקלע לצרה אז הוא עושה מהלך פוליטי מדיני משמעותי כדי להסיח את הדעת.
              כך בדיוק פועלים הארגונים הקיצוניים למינהם (שמאל וימין).
              אתה מדבר איתם על ציונות והם מדברים על שחיתות.
              אתה מדבר איתם על שחיתות בארגונים שלהם ובהתנהגותם אז הם מדברים איתך על שלום ופלסטינים.

              ההתנהגות של קרן רבינוביץ' וקרנות דומות היא שיא השחיתות מבחינה זו.
              הם מקבלים תקציבים מכספי ציבור ומפנים אותם לפרוייקטים בעלי גוון אידיאולוגי ספציפי בלבד.
              אבל כמו שאמרתי קודם, בישראל זו לא שחיתות אלא טבע שני.

              בכל מקרה, שיהיה לך שבוע טוב ונקווה שהשביתה תגמר בקרוב.

              הגב לתגובה זו

    • אלון צריך להתחיל ולהתחיל מסיוון וקרנות הקולנע זה מיצווה.

      רואה שקוף, 25/04/07 18:52

      אי אפשר כל פעם להתלונן שהכל מושחת ולא לעשות כלום .חייבים לפגוע באנשים שמשתמשים בכספינו לפגוע בנו ולהוציא את דיבתה של הארץ.

      הגב לתגובה זו

    • תקרא אחורה, ימיני כתב על רבים כמותו

      גל, 28/04/07 23:11

      סיוון מצטרף לרשימה מפוארת וארוכה של אנשים, אנשי רוח , עיתונאים ואקדמאים שפעלו נמרצות להציג את ישראל כוורמאכט II.
      זו לא כתבה מקרית של מר ימיני, ומן הסתם, גם לא תהיה האחרונה, כי לא נראה שהשנים שהוא כותב כאן לא עשו רושם על אף אחד; אחרת איך אפשר להבין שאף אחד מהגופים הרציניים שעסקו במקרה אייל סיוון לא מצאו דרך לשנות את ההחלטה? לאף אחד לא היה אומץ לאמר לאנשי המילייה שלו, ''עד כאן''?

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    עם כל הכבוד לסוגייה הספיציפית הזו, מדובר רק בפסיק. אנא קראו

    צנעני, 25/04/07 13:02

    כולנו מודעים, ברמות משתנות, שלמעשה השלטון הישראלי, הממשלה וכמעט כל הפוליטיקאים שיושבים היום בכל רשויות המדינה שייכים לאותה ''אליטה''. כולל צבא, בתי משפט משטרה ואקדמיה. לכן, הסרט הוא לא הנקודה, אייל סיוון שר''י הוא ''חייל פשוט'' שחי בצרפת ומתפרנס כמו רבים אחרים מכספי הציבור. חסר כאלה? יש עוד עשרות שמות כמו אסי דיין, יהונתן גפן, גיא מרוז, זהבי ועוד. שיהיו בריאים כולם ויתפרנסו. לחם לא חסר.

    מה שחשוב עשרות ומאות מונים הוא לעלות לרמה מכלילה, ולהבין פעם אחת ולתמיד שכיום אין בארץ שלטון שדואג לאינטרסים יהודיים - לא קיים, ומאז תקומת ישראל המודרנית לא התקיים. ממשלות ליכוד ומערך, עם כל האופציות האפשריות לקואליציה מחזירות שטחים וממשיכות לסחור בדם בנינו. גם קואליציות שנחשבו כימניות מאד, גם ראשי ממשלה שצמחו כתוצאה מ''מהפך''. אם בזמנו, דיין מסר את הר הבית למוסלמים בעוד דם הבנים קדושי ישראל ניגר מכתים את רחובותיה, למה אתם מצפים?
    אם במצוות ''רבו'' ירה רבין בספינת מעפילים עם משלוח נשק למען המדינה, האם ניתן לצפות ללוחמי שבט דן שיצאו מאנשים כמוהו?

    וכל שאר הערב רב בכנסת, מי הם? אינם אלא אנשים פשוטים, שיושבים שם על מנת לצבור כספים, לעשות לביתם ומקורביהם, ובנוסף הם מאד מצטיינים בלסתום את הפה. הם יודעים בדיוק מי מחזיק בתקשורת ובתרבות במדינת ישראל ומי שולט הלכה למעשה - גם חובשי הכיפות, גם ה''ימניים הקיצוניים'' וגם בני עדות מזרח שמצטרפים בחדווה לחגיגה על מנת לכסות על הלובן הבוהק של המפא''יניקיות/שמאלנות הנצחית הזו, שצמחה עוד משחר ימי תנועת ההשכלה של יהדות אירופה.

    משמעותה של אותה ''שמאלנות'' פוליטית (במה חטאה יד שמאל?), היא שליטה על המדינה בממשלת בובות מתחלפת, כאשר העקרונות המרכזיים לניהול המדינה בכל המישורים מוכתבים מהאו''ם, האיחוד האירופאי, וארה''ב. לא מתורת ה' תמימה, מסורת יהודית, ההיסטוריה של עם ישראל, אלא מהגויים הקיצוניים ביותר שבאים לסייע לישמעאל. זוהי מדינה יהודית, אך מדינת גולה בד בבד.

    למה הדבר דומה? תארו לכם שהיו מגיעים לארץ כמה מאות צרפתים ושמים עצמם בכל שדרות השלטון האפשריות - החל מראשות הממשלה וכלה בקרנות הקולנוע. מה היה קורה? לא מצב רחוק יותר ממה שקיים היום,
    כולל ברמה הבטחונית צבאית. כניעה לטרור וסרטים למען הטרור.

    ולכן הסיכום הוא גבירותיי ורבותיי, בתור אדם מאמין - ''בימים ההם אין מלך בישראל''.
    אלו הקליפות שעל עם ישראל להכניע ולהקיא מקרבו, כאשר רבש''ע ואב הברית מצפה זאת מאיתנו כי אנו בניו. ישנו ציווי בתורה, שיש לשים בראשינו שופטים ושרים ראויים ומוסכמים ואהובים על העם כולו. זה לא קשה, למרות שנראה שהכנסת, מופת האדריכלות הגרמנית, כל כך רחוקה. כי מחוצה לה שוכן עם נפלא ומלא בכוח ואמונה אינסופית, עם הבחירה. הבחירה מוטלת בידו של אחד ובידם של רבים, האם לפעול וכיצד. אותו עם מופלא הוא הרוב בארץ, ובידו הכח. לאחר תעמולה של כמעט מאה שנה, נוצרה אשלייה שהמיעוט החולני הזה שמנהל לנו את המדינה מהווה את הרוב למרות שהוא בטל בשישים, ומבחינה רוחנית תינוק יכול להכניעם.

    *מותר להפיץ את המאמר בכל מקום בע''ה יש היום כבר את כל האפשרויות הטכנולוגיות וגם זה משמים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק - מה לעשות

      מנחם, 25/04/07 13:54

      מול קצת תעמולה אנטשמית , וחצי סעיף בפרוטוקולים של ישיש ציון, שזה מה שהזבל הנדון כאן עושה, מה תגידו על מבצע מאורגן - לא פרסום - מבצע פיסי ממש שבו באים הצרפתים מהמשל של אדון צנעני - ותופסים כ- 10000 ישראלים, מגרשים אותם בכוח מהבתים, הורסים להם את הבתים, זורקים אותם לקראוונים (יפה מצידם - יכלו לאוהלים)
      ואת כל השטח מעמידים לרשות יברה להפצת זיקוקים שמשום מה הופכים לפצצות ונופלים בהמוניהם על ערים בישראל.
      מי גרוע יותר??
      למה להיות מופתע מאדון סיון יחרב ביתו, אם אדון שרון עושה את שתיארתי כאן??

      הגב לתגובה זו

      • שרון=ביבי=רבין=ברק=בגין=פרס=אולמרט. את זה צריכים כולם להבין.

        אביאל, 25/04/07 15:19

        אין דבר כזה יום אחד סטייק ויום אחד אורז. כבר שישים שנה זה רק מרק דלוח.

        אין שמאל/ימין. כל אחד מהחמודים האלה למעלה בתורו מסר שטחים מארץ ישראל וגרם בדרך זו או אחרת להתחזקות הטרור הישמעאלי. ביודעין ובזדון, ותוך שיתוף פעולה מלא עם ההצגות הדיפלומטיות המגוחכות שארגנו להם הגויים. במקום לעמוד במכבשי הלחץ אירופאי /אמריקאי הם מוכרים את ישראל בנזיד עדשים כל פעם מחדש. תנועת החרות או תנועת העבודה - זה ממש לא משנה, זה רק בשביל שהחמודים האלה שבאים להצביע יחשבו שהם ''משפיעים'', ושאפשר לבחור בציוני אולטרה, ציוני מגה, ציוני מגה-אולטרה עם כיפה שחורה, ציוני לייט, ואם בא לכם גם יש ציוני גימלאי. בדיחה.
        לאחר שאותם אישים עשו את העבודה הם מקבלים כסף, והרבה. מה המשותף לכל האישים הללו - תחשבו לבד, זה לא קשה. השחיתויות והממון הרב, הרקע המשותף, הצמיחה מתוך ה''יחידות המובחרות'', האשכנזיות הזוהרת במלוא תפארתה. ומי שלא צמח משם? יכו לו שורשים בנהלל בכוח. יחברו צינור לפה וישקו. כמו בגין.
        הכסף הוא זה שמשמן את גלגלי המכונה. כסף שמשמן את פסי הרכבת הדוהרת. כסף מאפשר ל120 העכברים לאכול מנתח הגבינה, ולבנות מושבת עכברושים ענקית. המושבה כמובן מתפרסת הרבה מעבר לכנסת ולממשלה, כמו שאנחנו רואים כאן במישור התרבותי.
        ועם ישראל? נתון בתרדמת עמוקה ועוסק בשלו, עובד קשה, לומד, מתפרנס, בונה וילות, יושב על סיר הבשר. בונה בניינים ויולד ילדים ועל מה? הכל אוויר. בדיוק כמו היהודים בגרמניה ערב השואה, שחשבו שהמארקים ישמרו על ערכם גם במשרפות. בדיוק כמו אבותינו עם העבדים, שהתעקש להישאר במצרים.

        אנחנו לא ארגנטינאים או צרפתים שיודעים להבעיר מדינה ולהעיף על טיל את המוגלות החוצה. אנחנו יהודים גלותיים וטובים. שותקים ועושים לביתנו. ולבית של האלוהים שלנו, מה אנחנו עושים?

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    בא לבכות!!! (ל''ת)

    חגי, 25/04/07 12:42

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    בג''ץ

    רחל, 25/04/07 12:27

    מאחר ומדובר בכסף צ י ב ו ר י יש
    להגיש בהקדם בג''ץ. בוודאי יימצא
    עוה''ד לביצוע מהיר והחלטי ואולי
    השופטים היום אחרי סיפור בשא רה
    וחופש הביטוי שהכשיר את בלא''ד
    יתעשתו ויבינו איזה אסון הדבר יכול
    להמיט עלינו.

    הגב לתגובה זו

    • נאיבית

      אביחי, 25/04/07 13:07

      בג''ץ רק יתן רוח גבית להחלטה האומללה הזו.

      על בג''ץ אי אפשר לסמוך בנושאים אלה.
      הפתרון היחידי הוא מאבק ציבורי תקיף.
      להתחיל בעצומות ומכתבים, פנייה לח''כ ועד לחסימה פיזית של הכניסה לסינמטק ולמשרדי ערוץ8.
      הם צריכים לחוש על בשרם את כעסו של הציבור.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    מה שלא עשו אויבינו מבחוץ...

    ארז, 25/04/07 12:25

    יעשו, בחדווה, בהתלהבות, מכוונה תחילה, אויבינו מבפנים - השמאל.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הנושא חשוב מספיק לעליה על הבריקדות (ל''ת)

    א מ רול, 25/04/07 12:18

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ה-סרט? יהיה סרט אחד לרגל חגיגות ה60? נו באמת. די לסלף!

    שפוי מלחמה, 25/04/07 12:13

    אם מקרתיסטים היסטריים כמוך לא יצליחו לסתום לו את הפה, זה יהיה עוד אחד משלל סרטים שמתוכננים ע''י הגופים האלה. אפשר וצריך גם סרט אחד כזה מבינהם.

    הגב לתגובה זו

    • אבל מקרתי צדק

      ארז, 25/04/07 12:23

      מקרתי, בסופו של דבר, צדק - וגם דרור בן ימיני צודק.
      אם יש מקום כלשהו לתעמולה אנטישמית (כי זה מה שאייל סיוון עושה), הרי שאין כל סיבה שהמדינה תממן אותה.

      הגב לתגובה זו

      • מקרתי צדק? מי לימד אותך היסטוריה? בתקופת מקרתי נרדפו על

        היסטוריון, 25/04/07 13:29

        לא עוול בכפם מאות אנשי רוח ואמנים, רבים מהם יהודים, כי מקרתי היה גם אנטישמי וראה את הקשר בין הקומוניזם העולמי ליהדות, פשוט בגלל שהיו להם דעות אחרות משלו על הדרך שבה צריכה להתנהל החברה האמריקאית, או בגלל שביצירות האומנות שלהם היתה ביקורת או צל של ביקורת. הסנאט האמריקאי הודה שדו''ח מקרתי היה החלטה בלתי דמוקראטית וביטל אותו. הוא נשען על פופוליזם המוני ועל שיסוי ההמון נגד מה שהוא קרה אליטות של מהגרים קומוניסטים. אם זה מזכיר לך משהו מהיום אתה כנראה לא ממש טועה

        הגב לתגובה זו

        • הוא צדק בכך שאכן היה ניסיון קומוניסטי

          אביחי, 25/04/07 14:07

          לערער את יציבות המשטר בארה''ב.
          כמובן שהשיטות שלו היו בזויות ומכוערות וככל הניראה גם הסיבות שלו לא היו פטריוטיות גרידא אלא רצון לקידום עצמו מבחינה פוליטית ע''י רמיסת מתנגדיו והעלאת רמת הטרור והפחד בין האזרחים.

          אבל, כשפותחים את תיקי הקג''ב ורואים מה באמת הם עשו ותכננו ניתן לראות כי בסופו של דבר היה צדק במעשיו.

          למשל, סיפורם של הזוג רוזנברג.
          במשך שנים סיפרו שהם היו חפים מפשע ונרדפו בשל דעותיהם ויהדותם.
          הפלא ופלא, לאחר נפילת ברה''מ נחשפו מסמכים הקושרים אותם לפעילות ריגול.
          אמנם, הם לא מכרו את סודות הגרעין כפי שנטען אבל היו מרגלים בכל מקרה.

          הנקודה היא זו, נכון שציד המכשפות של מקארתי הוא תקופה חשוכה בהיסטוריה האמריקאית אבל צריך לקחת הכל בפרופורציות.
          באותה תקופה במדינות אחרות (קומוניסטיות, פאשיסטיות ודמוקרטיות) עשו מעשים חמורים יותר כדי להלחם באוייב המשטר.

          תמיד מצחיק אותי שמדברים על מקארתיזם ושוכחים לדבר על הטיהורים שהקומוניסטים עשו.
          חיים מול פרנסה. מה יותר מפחיד?

          הגב לתגובה זו

          • אל תבלבל אותם עם העובדות

            ארז, 25/04/07 21:27

            זה שסטאלין, שמש העמים, רצח מליוני רוסים, זה בסדר.
            אבל שהמערב יעיז להלחם באלה המנסים לחסלו - זה לא! זה לא מוסרי, לא נאור, לא אנושי...

            הגב לתגובה זו

        • מקרתי צדק, ובגדול

          ארז, 25/04/07 21:26

          אחרי נפילת בריה''מ, כנשפתחו תיקי הקג''ב, נתגלו מאות סוכנים סובייטיים שתולים עמוק בדיוק במקומות שבהם חיפש מקארתי 40 שנה קודם לכן.
          אולי שיטותיו היו בוטות, אבל הוא בהחלט היה בכיוון, וחבל שצדקתו הוכחה אחרי מותו.

          הגב לתגובה זו

    • שונאי ישראל

      רחל, 25/04/07 12:37

      מאין צצים שונאי ישראל שכאלה??

      הגב לתגובה זו

    • אינך שפוי מלחמה; הינך הזוי שלום (ל''ת)

      לנודניק, 25/04/07 12:50

      הגב לתגובה זו

    • היכן הסילוף?

      אביחי, 25/04/07 13:05

      נותנים לאדם שהוא שונא ישראל מוצהר לעשות סרט לכבוד חגיגות ה60.
      זה לא משנה אם זה סרט אחד מתוך חמישה - עשרה או מאה.
      לאדם כזה לא צריך לתת ולו אגורה שחוקה אחת.
      במיוחד כשמדובר בכסף ציבורי ולמען מטרה ציבורית.

      ובכלל, מדוע המדינה צריכה לממן סרטים של אדם שאינו אזרח והוא חותר למען חיסולה.
      עפ''י אותו הגיון אנחנו צריכים לממן סרטים של החמאס וחיזבאללה - הרי בשם חופש הביטוי כל שרץ ניתן להכשיר.

      צריך להפריד בין תוכן הסרט ליוצר.
      ראוי שיהיו גם סרטים ביקורתיים, בכך אין ספק.
      הבעיה מתחילה כשמרבית הסרטים הם ביקורתיים בצורה קיצונית ורק מעטים מהם (אם בכלל) חוגגים את קיומה של המדינה.

      הגב לתגובה זו

    • למה אין סרט תומך בכהנא ?

      חפץ חיים, 25/04/07 19:54

      האם אי פעם מימנה הקרן סרט התומך בכהנא ? הרי בשם ''חופש הדיעה'' ניתן היה לצפות גם לסרט מסוג זה. האם נראה לך שהקרן ההזויה הזאת תאשר סרט כזה ?
      לא, רק סרטים מבית היוצר של שונאי ישראל ממומנים על ידי הקרן!

      הגב לתגובה זו

      • אתה עוד מעז לקרוא לעצמך ''חפץ חיים?''

        ויקטוריה, 05/05/07 12:59

        מי שחפץ חיים אינו תומך בשנאה וגזענות כלפי אף אחד, חפץ חיים הוא זה שוחר שלום ומחפש פשרה ולא תומך כהנא...

        הגב לתגובה זו

    • חבל שאין לנו מקארתי משלנו.

      רון הכחול, 26/04/07 01:18

      לא הייתי מתנגד שתהיה ''ועדה לפעילות אנטי-ישראלית'' שתחקור שתי וערב כל פרופסור, עיתונאי או אמן שמוצץ את לשד הקופה הציבורית כדי להפיץ תעמולה אנטי-ישראלית בעולם.
      יש להתנות קבלת משרה בכל מוסד אקדמי ציבורי בישראל בחתימה על הצהרת אמונים למדינת ישראל כמדינתו של העם היהודי. לא חתמת? לך למוסד פרטי, או לכל הרוחות.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    תסמונת כשל החוסן הלאומי

    אביחי, 25/04/07 12:02

    ניסוח מעולה ומדוייק.
    רשמית הפכת לכותב האהוב עלי.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    יש בנו משהו חולני - לכבד את מי שדורך עלינו ממקומנו מתחת לסוליתו

    עץ זית, 25/04/07 11:50

    מן הרגל שכזה.
    אולי זה נרכש בגולה ממקום הכניעה לשגעונותיו של הפריץ?
    מי שממשיך בגאווה בלתי מוסברת במסורת הזו, הוא דוקא השמאל ההזוי, שלא מבין גאווה לאומית מהי.
    לכל אומה יש לכך זכות בעיני השמאל כולל לעם פלשתיני שלא קיים כלל, מלבד העם היהודי - כך השמאל הקיצוני.
    כך זוכה הבמאי עמוס גיתאי לכבוד מלכים כאן והנה הכתבה הזו.
    אסור לאפשר זאת וחייבים לצאת ולמנוע את ההחלטה האובדנית, החרקירית הזו.
    שלא יגידו אחר כך שמאוחר מדי.


    הגב לתגובה זו

    • מי מכבד? האליטה השמאלנית? זה כמו שקרישנבאום ודיין נותנים פרס לנחום (ל''ת)

      ברנע...זה כה, 25/04/07 12:23

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    תבינו ותפנימו: שמאל פוסט-ציוני קיצוני=יביא חורבן על מדינת היהודים (ל''ת)

    איתן, 25/04/07 11:31

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כנופיית תבוסה עכשיו השתלטה על משרד הבטחון זה הרבה יותר גרוע מסיון (ל''ת)

    האנטישמי, 25/04/07 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הפושעת זו יולי תמיר צתבוסה עכשיו לא סיון (ל''ת)

    , 25/04/07 11:29

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ישנה השתלטות גורפת של אנשי שמאל בכל גופי התרבות כולל התקשורת ואנו

    שותקים- והם, 25/04/07 11:29

    ואני לא מבינה מדוע אנו לא
    עושים דבר. כאילו שיש לעם היהודי
    עוד מדינה, שאנו מוכנים לסבול מצב
    בו אנשים בתוכנו מביאים במודע להתאבדות קולקטיבית של העם היהודי בחיסולה של מדינתו היחידה לטובת הצד הפלסטיני.

    הגב לתגובה זו

    • זה בגלל הבורות של היהודים

      אביב ישראלי, 25/04/07 13:03

      כולנו נפלנו קורבן לתעמולה שמאלנית אינטנסיבית בתקשורת הנשלטת ע''י השמאל הישראלי והערבים שהצליחו לשכתב באופן שיטתי של ההסטוריה של ארץ ישראל מתחילת המאה הקודמת.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אם לא נדע לעצור את השמאל הקיצוני, לא העם הפלסטיני יישאר ללא מדינה (ל''ת)

    אלא העם היהודי!, 25/04/07 11:25

    הגב לתגובה זו

    • בא נתחיל עצור את הסחף בזה שנבין שאין דבר כזה ''עם פלסטיני''

      המורה להסטוריה, 25/04/07 13:00

      ונפסיק להשתמש במושגים שמאלניים שיקריים כמו: ''הגדה המערבית'', ''הקו הירוק'', ''העם הפלסטיני'',
      ''כיבוש'', ''להחזיר'' וכו'.

      לכו ללמוד הסטוריה של ארץ ישראל של ה-120 השנים האחרות ותבינו כולם את הבלוף הגדול של הערבים והמשתפ''ים הישראלים בשמאל.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    NRG ומעריב הם התקווה שלנו להצלת המדינה מהתאבדות. ידיעות אחרונות כבר

    מזמן נותן במה, 25/04/07 11:23

    כל הכבוד לכם תמשיכו ככה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    רק יהודי צרפת מצילים את כבודה של ישראל

    מול הפושע, 25/04/07 11:21

    מאת כתב ''הגדה השמאלית''

    ''הכדור הבא לא יגיע אליך באמצעות הדואר''. כך נכתב במסר שקיבל השבוע הבמאי הישראלי תושב פאריס אייל סיוון. אל המסר, שהגיע באמצעות הדואר, צורף כדור אקדח. אין זו הפעם הראשונה שסיוון מקבל איומים לרצח. בחודשים האחרונים הוא קיבל אין ספור שיחות טלפון ובהן איומים על חייו. סיוון התלונן במשטרת פאריס שפתחה בחקירה.

    הגב לתגובה זו

    • עצמאות והתאבדות

      janna, 25/04/07 13:46

      אני בעד יומים אלו.בחוץ מין הארץ יהודי וגם לא יהודי לא צריך לקלל המדינה שלו.זה מריח לא טוב
      הכסף שלי אני מאדיפה לתת לבמאי אשר חיי בישראל ולא מחפס סימפטיות מאנטישמים בפרז,בלגיה והלה

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    בנימין נתניהו איפה אתה? למה אתה נותן לשמאלנים להרוס לנו את המדינה (ל''ת)

    היהודית היחידה, 25/04/07 11:20

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    איך קרה לנו שהשמאל ההזוי שולט בכל מקום. מדוע תום שגב מקבל תכנית?

    מדוע דווקא הם, 25/04/07 11:19

    עד כדי כך איבדנו את הבושה? הכיצד הגענו למצב שרק אנשים פוסט ציונים או אנטי ציונים שולטים בכל פינה? פשוט מדהים. מדהים. מדהים.

    הגב לתגובה זו

    • דיקטטורת קשורת האתרוגים תחסל אותנו אלא אם נחסלה קודם (ל''ת)

      עורו יהודים, 25/04/07 11:25

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    צודק ב-100% !

    ורה כהן, 25/04/07 11:17

    אין מלים לתאר את הבושה !
    החסרים אנו בימאים מוכשרים?
    זוהי חוצפה מצד האנשים הממונים על התרבות במדינתינו...
    אנו צריכים להשמיע קול גדול ולפנות לכל מי שניתן בענין זה בכדי לבטל את רוע הגזירה!
    עודף דמוקרטיה עוד תוליך אותנו לאנרכיה!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אפס סובלנות לסייעני האוייב (ל''ת)

    עורו יהודים, 25/04/07 11:13

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    סיון הפסיד תביעת דיבה נגד הפילוסוף פינקלרוט

    שכינה אותו, 25/04/07 11:10

    ב-29 ביוני 2006 פורסם בעיתונות כי סיוון הפסיד בצרפת בתביעת דיבה שהגיש נגד הפילוסוף היהודי-הצרפתי אלן פינקלקראוט, על שכינה את סרטו ''דרך 181'' - ''סרט אנטישמי''. בראיון שנערך עם פינקלקראוט ב,2003- הוא ביקר את סרטו של סיוון על ההשוואה שנעשתה לדעתו בין השואה לבין היחס שמעניקה ישראל לפלסטינים. השופט הצרפתי דחה את התביעה של הבמאי סיוון וכתב כי ''פינקלקראוט העניק ניתוח ביקורתי לעבודותיו של סיוון על עמדותיו הפוליטיות''.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    איך כנופיית התעמולה עובדת

    ואתם שותקים, 25/04/07 11:08

    פסטיבל קולנוע ''ישראלי''?
    בפסטיבל הקולנוע הישראלי שהתקיים לפני המלחמה בשדרות מוכת הקאסמים, הוצגו סרטים פוליטיים מגוונים. אך בעוד שהיו שם סרטים מרתקים ומגוונים, הסרטים הפוליטיים-מדיניים הציגו רק את נקודת המבט הפלסטינית בסכסוך האזורי. מעשה מכוון?



    הגב לתגובה זו

    • נו, מכללת ספיר - לא צריך ללכת רחוק!! (ל''ת)

      לפתוח עיניים, 25/04/07 11:52

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מי אלו ראשי המדינה? לא שמאל קיצוני? יולי תמיר חושבת בדיוק כמו סיוון (ל''ת)

    העם חייב לצאת, 25/04/07 11:03

    הגב לתגובה זו

    • עצמאות והתאבדות

      kat, 25/04/07 13:56

      נחון מאוד.היא לא חושבת אל חינוח-היא חושבת איך להרוס את מדינת ישראל-שיערי הומו במקום שיערים אל מוצקת ורפאל.לשנות גבולות בספרים במקום ללמד ילדים
      ילי תמיר עושה פוליטיקה במקום לעבוד
      תלך הביתה

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    התקשורת השמאלנית ומוסדות ההתרבות מנצלים את האדישות שלנו ומשרתים את (ל''ת)

    הנרטיב הערבי, 25/04/07 11:01

    הגב לתגובה זו

    • ומה רע בזה ? זו הדרך לשלום ולאחוות עמים.

      שמואל, 25/04/07 21:47

      רק כך נצליח לשכנע את ההמונים להלחם בחוסר הצדק ובכיבוש הממאיר.

      הגב לתגובה זו

      • עצם קיומה של ישראל כאן הוא ממאיר

        אוד מוצל, 26/04/07 01:47

        רעיונות נוספים: סרט ליום השואה תעשה במאית נאצית; סרט לזכרו של רבין יעשה אבישי רביב (הוא בימאי מוכשר). תמיכת משרד החינוך, וביקורת אוהדת של ''הארץ'' מובטחים

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    חוצפה גדולה

    גלעד, 25/04/07 10:54

    יש מספיק שמאלנים טובים (ואני לא ציני) שיעשו את העבודה. לא צריך לתת זאת דווקא לשונא ישראל..

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לא יאומן!! ראשי המדינה שותקים?? זה סופנו, תתעוררו!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    שחר, 25/04/07 10:23

    הגב לתגובה זו

    • השתכעת? הם צריכים שיוקיעו אותם כמקארתיסטים,פשיסטים?

      גל, 28/04/07 22:57

      למרות שזו האשמה די מצחיקה; בארץ, העיתונאים והאמנים לא צריכים שום מקארתי, הם עושים זאת בעצמם לכל מי שמעז לסטות מקו מחשבה נוקשה ואחיד.. רק תראה מה עשו לאריאל זילבר כשזה העז להביע דעה עצמאית. האמנים בעצמם ביצעו בו רצח אופי.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    עצומה רחבת היקף ורעש ציבורי

    מיכל גולן, 25/04/07 10:23

    מר ימיני היקר! הזדעזעתי למקרא דבריך ובתור אם לילדים, מורה להיסטוריה וציונית בנשמתי אני חרדה רק לעצם המחשבה שסרט מטורף כזה עומד להיות מוקרן ביום חגנו הבא. עד מתי ניתן ל''מהריסייך ומחריבייך'' להמשיך לחגוג ולהכתיב את סדר היום התרבותי של עם שלם??? רק עצומה רחבת היקף בחסות גופים גדולים שתכלול חתימות של מירב האזרחים ושתופנה למקבלי ההחלטות בעניין- תראה לעצמנו שעם ישראל תמיד היה בריא בנפשו ולא יתן ל''חצי האחוז'' הנואל והמבאיש, כדבריך, לסרס ולהשמיד כל חלקה טובה ממדינתנו היקרה! לא ייתכן שנאבד את עצמנו לדעת ולא יהיה פוצה פה ומצפצף!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הקם לזנב בך השכם לזנב בו בכל דרך (ל''ת)

    ויש הרבה, 25/04/07 10:14

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מי נתן לשונא ישראל הזה את המינוי ??????????

    נתי, 25/04/07 10:11

    אולי בכלל האדם שנתן לו את התפקיד הוא אולי איש שמאל קיצוני ושונא ישראל עם קבלות.

    הגב לתגובה זו

    • אלא מה ? (ל''ת)

      הכל מאורגן, 25/04/07 10:41

      הגב לתגובה זו

    • מי שמכיר את קרן רבינוביץ לא מתפלא

      אביב, 25/04/07 12:52

      כולם, אבל כולם שם שמאלנים שונאי ישראל

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    זוהי תיסמונת יהודית ידועה, לצערנו!!!!! (ל''ת)

    אסנת, 25/04/07 10:10

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כל הכבוד לבן דרור ימיני.

    צ, 25/04/07 10:07

    טוב שיש לנו אנשים כמו בןדרורי מיני. אדם שעוצר את הסחף של שונאי ישראל.

    ומה שהכי מרגיז הוא שאותם שונאי ישראל במאים מתוך תוכנו.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לבן דרור ימיני

      אלון, 25/04/07 10:31

      אבל לדעתי ההגדרה חשובה הוא לא ''עוצר את הסחף....'' אלא רק שופך אור של ידע ואמת על הדברים וכשהאמת יוצאת לאור יותר קל לנקוט עמדות נכונות יותר שבמקרה הזה זה נגד השמאל המעוות

      הגב לתגובה זו

      • מישהו מארגן עצומה?

        יוסי, 25/04/07 10:55

        אין לי את הכלים והידע לעשות דבר כזה, אבל אם מישהו ינסח משהו, אני אפיץ ואשלח לכל מכריי ואח''כ נרכז חתימות.
        חייבים לעשות משהו!

        הגב לתגובה זו

        • תתחיל בכתיבת מכתבי מחאה

          הנה הכתובות, 25/04/07 11:17

          אנו קוראים לכם לפעול! שלחו גם אתם מכתבי מחאה:
          1. אל ח''כ יואל חסון שקרא בעבר למנוע תקציבים מהקולנוענים שחתמו על ''מכתב הסולידאריות''.
          2. שרת החינוך יולי תמיר - קרן רבינוביץ נתמכת על ידי משרד החינוך
          3. גיורא עיני, מנהל קרן רבינוביץ- רח' אברהם אידלסון 29, ת''א
          4. הגב' נעמה הניג, יו''ר המועצה לשידורי כבלים ולווין- רח' יפו 23, ירושלים

          הגב לתגובה זו

        • הנה כתב עצומה בשבילך- העתק ושלח

          שחר ישראלי, 25/04/07 12:50

          לכבוד

          הגב' נעמה הניג - יו''ר המועצה לשידורי כבלים לוווין
          ירושלים

          מר גיורא עיני מנהל ''קרן רבינוביץ''
          תל אביב

          שלום רב,
          הנדון: בחירת הבמאי אייל סיוון

          השבוע התפרסם בתקשורת כי במכרז שנערך ע''י ערוץ 8, סינמטק ירושלים וקרן רבינוביץ, נבחר הבמאי אייל סיוון להפיק סרט, המציג את המותג הישראלי השורשי JAFA במסגרת פרויקט ''עבר והווה במדינת ישראל'', לקראת חגיגות ה- 60 למדינה.

          אנו מבקשים להביע את מחאתנו החריפה כנגד בחירה זו.
          מר אייל סיוון הינו ישראלי שגלה ממדינתו מבחירה, מגדיר עצמו כאנטי ציוני מושבע, הסבור כי הקמת המדינה במתכונתה הנוכחית היתה ''טעות היסטורית'' כדבריו. הן בסרטיו והם בהתבטאויות בהזדמנויות שונות, הביע מר סיוון ניכור ועוינות למדינת ישראל ונקט במהלכים הפוגעים בשמה ותדמיתה.
          מר סיוון אף היה בין הקולנוענים שחתמו על מכתב ''סולידאריות'', במהלך מלחמת לבנון השנייה, שנשלח אל קולגות פלסטיניים ולבנוניים אשר נכתב בה בין השאר: ''אנו מתנגדים באופן מוחלט לברוטאליות ולאכזריות של המדיניות הישראלית, אשר הרקיעה לפסגות חדשות בשבועות האחרונים''.
          כמו כן, ראוי לציין גם את סרטו מעורר המחלוקת ''הספציאליסט'' שהציג את הצורר אייכמן באור ידידותי- ואשר מר סיוון לא הכחיש כי השתמש במניפולציות קולנועיות להשגת מטרה זו. גם סרטו זה פגע ברגשות רבים.

          'איש באמונתו יחיה' ומר סיוון רשאי להחזיק בכל דעה שיחפוץ, אך האם הוא צריך להיות הבחירה הראשונה של מדינת ישראל להפקת סרט בנושא ציוני? יותר משיש בכך אירוניה, הדבר מקומם ביותר-
          לא ייתכן כי כספי מדינה ישולמו מבחירה למי שמצהיר עצמו כסולד ממנה בצורה כה בוטה ופוגענית. ועוד דווקא בהקשר הנוכחי של חגיגה לאומית. החסרים במאים מצוינים הראויים יותר למלאכה זו?

          אנו קוראים לכם לשקול מחדש את בחירתכם. הצופה הישראלי זכאי וראוי לכך.

          בכבוד רב,

          הגב לתגובה זו

  • 1.

    רק פינוי חתרני השמאל העמלקי המזנבים בנו אל חבריהם בעזה יביא בטחון (ל''ת)

    לעם ישראל, 25/04/07 10:02

    הגב לתגובה זו