טירוף בהשפעת, 22/04/07 08:41
הנפולת של נמושות מהכנסת לא הגיעו גם להלווית צייד הנאצים רוזנטל
טורונטו, 21/04/07 12:10
אבי חן, 21/04/07 10:10
ישראלי8, 21/04/07 10:06
אבי חן, 21/04/07 09:50
דן, 20/04/07 21:34
פרופ' ליביו ליברסקו, הינו הדוגמא לחשיבות שהיהדות מייחסת לחיים.
ציון, 20/04/07 20:39
כנראה שבמלחמה האחרונה היית בחול או משהו כזה
ז, 21/04/07 08:14
רפי, 20/04/07 20:07
אם ישראל היתה עושה בשכל ומנסה להסתפח לארצות הברית
Avi Ecuador, 20/04/07 19:27
ציון, 20/04/07 21:05
ציון כתבתי לך שתי תגובות מלאות
Avi Ecuador, 21/04/07 02:31
מעשה של ליברסקו זה כבוד לעם ישראל אבל לא למדינת ישראל
עולה חדש, 20/04/07 19:26
היום שומרים על הביצים בישראל א'
Avi Ecuador, 20/04/07 19:31
Avi Ecuador, 20/04/07 19:12
יורד שתורם הרבה, 20/04/07 19:08
יישר כוח על שמצאת לנכון לענות למקטרגים ולמלעיזים למיניהם.
אלכס, 20/04/07 22:08
כן יש לי קרובי משפחה בחול אבל לא כאלה שניצלו את משאבי המדינה (שגם
ז, 21/04/07 08:18
יהי זכרו ברוך לי זה ברור למה אין נציג
דן, 20/04/07 18:36
שמוקלר, 20/04/07 18:24
אתה יודע , אם היה בא נציג של הממשלה היו
ברוריה, 20/04/07 18:16
אני חשבתי שהשגריר האמריקאי יהיה בלוויה,והופתעתי שלא היה.
גאה ביהודים, 20/04/07 17:50
ולדימיר, 20/04/07 17:48
ס, 20/04/07 17:45
ביום התיחדות עם בני שנפל לא בוחלת במנהגי ולא רוצה לראות פרצופם (ל''ת)
אם שכולהלבנון2, 20/04/07 17:43
משה, 21/04/07 09:43
רון הכחול, 20/04/07 17:33
מה רוצים מחברי הכנסת - בסופו של דבר הוא יורד מהארץ, אכן תותח
שמוליק, 20/04/07 17:30
עינת, 20/04/07 17:24
יואב, 20/04/07 17:24
אייל, 20/04/07 17:22
שירלי, 20/04/07 17:22
למה צריך היה נציג הממשלה להגיע להלווית קרבן ארוע פלילי?
g/, 20/04/07 17:19
למה להתנפל יש סיבה מצדקת לכך...
נכון, 20/04/07 17:15
עודסיבה לא להצביע למושחתים האלה
רפי, 20/04/07 17:12
נציג ממשלתי גם בשביל ה''מראית עין'' זה כבוד מפוקפק בימינו.
., 20/04/07 17:06
אזרח, 20/04/07 16:42
אלכס, 21/04/07 00:09
רותי, 20/04/07 16:40
הטבח קרה על אדמת אמריקה ואז מה ציפת שנשיא ארהב יתעלם?
עכמ, 21/04/07 08:24
מעיין, 20/04/07 16:29
רון, 20/04/07 17:56
אלכס, 20/04/07 22:15
מי היה בא? עבריין מין? אדם תחת חקירה פלילית? זה רק היה מביא בושה
מיקי, 20/04/07 16:09
חנוך, 20/04/07 16:06
ישראלי הוא כל אחד שנושא באזרחות ישראלית
ע., 20/04/07 17:21
גימל, 20/04/07 17:44
Avi Ecuador, 20/04/07 19:19
גם שגריר ארה''ב לא היה. והוא הציל אמריקאים
אחד 1, 20/04/07 16:03
גיא, 20/04/07 16:02
חגי, 20/04/07 15:58
אפרת, 20/04/07 16:33
לגברת מניו יורק האירוע התרחש בארהב
צעי, 21/04/07 08:28
נציגים ממלכתיים גם לא מגיעים כבר להלוויות נפגעי טרור
אזרחית שפויה, 20/04/07 15:49
אם זה היה ספורט, 20/04/07 15:47
קובי, 20/04/07 15:47
שאלה: אם ישראלי חו''ח נהרג בטרק בדרום אמריקה...
קומפורטי, 20/04/07 15:40
טוב שלא היה נציג ממשלתי - לא סובל יפי נפש צבועים
אריה, 20/04/07 15:33
איזה קישקוש. ליברסקו ירד מהארץ לפני עשרים שנה.
אזרח שומר חוק, 20/04/07 15:31
איתן, 20/04/07 15:27
מונה ליזה, 20/04/07 15:19
משלם מיסים, 20/04/07 15:15
פיני ש, 20/04/07 15:14
אבנר, 20/04/07 14:58
אלכס, 20/04/07 14:58
בושה, בושה, בושה הממשלה הזאת!!!!!
שדגכ, 20/04/07 14:51
הַיִתְעוֹרֵר הַמֵּת ? הֲיִזְדַּעְזַע הַמֵּת ?
חיים, 20/04/07 15:21
הם פרופסורים בדיוק כמו שאסתרינה
גרעיני, 20/04/07 15:43
אני מלא חרפה!! טוקבקיסטים כנסו..
שולמן, 20/04/07 14:45
שולמן, 20/04/07 15:23
וולמן, 20/04/07 15:14
זו ממשלה ארורה ומקוללת ממשלה אשר אין לה לב יהודי.
אלכס, 20/04/07 14:39
טוב שלא ביזו את כבודו של המנוח
טובי גור, 20/04/07 14:36
דנה, 20/04/07 14:33
מיכה, 20/04/07 15:11
חיים, 20/04/07 22:23
איציק, 20/04/07 14:19
אולי לכל הלוויה ישלחו שר , או שנמנה שר להלויות מי אמר שחייבים
עמיר, 20/04/07 14:02
הוא גיבור, מסכים. אבל הוא לא פעל מטעם המדינה, ואין מקום לנוכחות שר
זיגמונד מינץ, 20/04/07 13:58
NY, 20/04/07 13:57
עצבנת אותי, 20/04/07 16:14
נציגי הממשלה אינם יכולים להגיע
אזרח, 20/04/07 13:53
נשאלת השאלה האם שכיר חרב ישראלי
אזרחית, 20/04/07 13:51
שמעון 101, 20/04/07 13:49
חי, 20/04/07 13:47
עם ישראל חיה, 20/04/07 13:43
עמי שראל, 20/04/07 16:25
איש ההגיון, 20/04/07 13:41
אביחי, 20/04/07 14:32
גלעד, 20/04/07 15:12
אביחי, 20/04/07 18:07
ישראלים רשעים - לא שווים את המוות הזה
אריק, 20/04/07 13:35
אלכס, 20/04/07 14:22
אם אתה היית מוכן לחטוף כדורים ולמות בשביל התלמידים שלך גם אתה היית (ל''ת)
גיבור ישראל, 20/04/07 15:10
גיבור ישראל, גם כאשר מצילים גויים כן.
פיני ש, 20/04/07 15:30
דווקא מכובד בעיניי שאף נציג מהממשלה הנוכחית לא היה.
סטודנט, 20/04/07 13:34
חבורת הזבל, 20/04/07 13:32
אלכס, 20/04/07 14:59
המאוכזב ., 20/04/07 15:34
anat, 20/04/07 13:30
עם כל הכבוד מדובר ברומני יהודי שעלה לארץ ב-78 ועזב ב-92
א', 20/04/07 13:09
פרופ' ליברסקו יהודי וישראלי אמיץ
מוטי בר-נס, 20/04/07 12:56
ארז, 20/04/07 13:48
הסטודנט המקורי!, 20/04/07 14:29
על מה, 20/04/07 12:49
אין שום סיבה לנציגות ישראלית רשמית בהלוויתו של יורד
דרור, 20/04/07 12:48
האמת היא שאין נציג רשמי למדינת ישראל יש רק כנופיית פשע ורשע
סביון אלמליח, 20/04/07 16:32
על נציג מועצת זיקני אשכנז או מועצת זיקני אשכנז ללא גבולות להיות שם (ל''ת)
רובין קרוזו, 20/04/07 12:46
נחום, 20/04/07 12:44
ליאם, 20/04/07 12:39
ציונית, 20/04/07 12:38
הוא הביא כבוד למדינה והיה ציוני לא פחות ממך
אורן טל, 20/04/07 12:49
חוצפה, 20/04/07 13:01
מירו, 20/04/07 13:28
מירו, אל תכעס עליו, כנראה כך לימדו אותו להתבטא
ציונית, 20/04/07 17:27
יורד, 21/04/07 05:42
ליורד המתוסכל, שמנסה להצדיק את הירידה שלו
ציונית, 21/04/07 23:38
יורד, 22/04/07 03:57
מאיר, 20/04/07 13:38
ציונית דבריך מעוותים את המציאות
משה, 20/04/07 13:48
גבירתי הציונית...רבין טעה בגדול....
מנחם סורין, 20/04/07 14:50
למה שיבוא נציג לפרופ' יורד שהעדיף את ארה''ב.שיבוא נציג אמריקאי רשמי (ל''ת)
ת''א לא היה טוב, 20/04/07 12:35
חנוך מגן, 20/04/07 12:24
יוסי, 20/04/07 12:43
לנציגי הממשלה יש דברים חשובים יותר לעשות. מה פתאום שיבזבזו זמנם
אזרח, 20/04/07 12:09
אלכס, 20/04/07 12:04
מדהים!!!רק רציתי לשאול אותך אלכס...
yossi, 20/04/07 13:15
אסתי, 20/04/07 14:49
ציון, 20/04/07 17:30
בסה''כ רצו למנוע ממנו את המבוכה...!
חשוך ימי בינימי, 20/04/07 12:03
בושה. חוץ מNRG אף אחד לא עלה על המחדל.
המשתאה, 20/04/07 12:25
עם כל האבל הרב, נו אז מה אם לא הגיע נציג
קרן, 20/04/07 11:59
די לביזיון, 20/04/07 12:13
דור, 20/04/07 13:02
שרית, 20/04/07 12:15
למה רק NRG חשף הבושה, אבל התקשורת כולה שותקת?
אביבית, 20/04/07 12:38
אלכס, 20/04/07 14:10
למה נציג ? הוא מת בנסיבות פרטיות
אבי, 20/04/07 11:57
למה ששרים או חכי''ם יבואו ללויה?
momo, 20/04/07 11:57
רגע, קליין זרק עצמו על רימון כדי להציל את חייליו
ברוריה מהקריות, 20/04/07 11:55
אדום, 20/04/07 11:53
צ, צפון, 20/04/07 11:50
למגיבים 1-3: במקום לראות אדם למופת, אתם רואים רק זבל בעיניכם
ארתור שרמן, 20/04/07 11:48
מר שרמן, אתה מגזים. הקצין קליין
ברוריה מהקריות, 20/04/07 11:58
אביחי, 20/04/07 12:24
עצם הכותרת ה''מאשימה'' כביכול היא היא ביזוי המת!
אבי, 20/04/07 11:45
טלי, 20/04/07 11:43
ממשלת ארה''ב דאגה להעברה המהירה של הגופה לישראל
יהודי, 20/04/07 15:02
עם כל הכבוד לפרופסור הגיבור, מדוע צריך להיות נציג מהממשלה בהלוויתו?
חיים, 20/04/07 11:41
אליהו שמש, 20/04/07 14:21
רוצים לדעת איזה עוד ניצול שואה לא זכה לנציג ממשלתי בהלוויתו?
תיכוניסט, 20/04/07 11:40
זאת כבר לא בושה וחרפה, אלא הפך לנורמה במדינת ישראל!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)
לצערה ודאבה של, 20/04/07 11:50
ולהלווית בני לא בא אף קצין בכיר....
אב שכול, 20/04/07 11:40
גם אני אב שכול מהצפון ובני בכורי נפל בגולני
ל4אבשכול מהצפון, 20/04/07 12:27
משה, 20/04/07 14:08
כשאומרים לכם: ''שלא תדעו עוד צַעַר''
אלכס, 20/04/07 14:03
אורן, 20/04/07 11:30
מפריע שאנו עם ללא חמלה ולפתע נהרג יורד בחו''ל ואנו מתחסדים
@@@@@, 20/04/07 12:07
אורן המייחס פרימיטיביות לאחרים, בעצמו יצור מאד-פרימיטיבי
אזרח, 20/04/07 14:07
עם כל הכבוד הפרופסור היה לא יותר מיורד שנהרג בפיגוע טרור בחו''ל.
אני, 20/04/07 11:25
עם כל הכבוד, הפרופסור היה בן אדם שהציל בני אדם במקום ישר לברוח
שי, 20/04/07 11:49
עם כל הכבוד,האירוע לא היה במדינת
דורון, 20/04/07 12:11
שמוליק, 20/04/07 13:23
בוא'נה אתה אפס אמיתי. הוא ישראלי שנהרג בחו''ל, והגן בגופו על אחרים
שגריר ישראל, 20/04/07 13:49
אחרי שראש הממשלה דאז, מנחם בגין, הוציא אותנו משם
מקס, 20/04/07 11:22
ישראליות זה לא הדבר הכי חשוב בחיים
אסתר, 20/04/07 11:50
חבוב, אני מוותר על היותי ישראלי! למרות שנולדתי כאן, אני יהודי!
יהודי, 20/04/07 12:42
ניר, 21/04/07 06:42
טייב שוורץ, 20/04/07 14:42
אסף. ירושלים., 20/04/07 16:37
אילן, 20/04/07 16:51