• 91.

    אני מתביישת שהייתי נגד ביבי-מה איתכם?

    שיר, 18/04/07 14:23

    תמיד תמכתי בעבודה ובקדימה, ועכשיו אני מבינה שרק ביבי גרם לכך שהכלכלה שלנו בצמיחה, כמה שירדנו עליו ועל הקיצוצים שלו הוא הביא לפריחה כלכלית שלא היתה כמותה.
    וכמובן שאולמרט זקף זאת לזכותו...
    אולמרט אפילו לא מגיב לכל מה שקשור לסטודנטים ולחינוך.
    בושה, פשוט בושה...

    הגב לתגובה זו

    • עליזה לא חלקה פיצות :( (ל''ת)

      גם אני.., 18/04/07 18:03

      הגב לתגובה זו

    • נכון! ביבי לשלטון!

      DeadStar, 19/04/07 01:12

      לא מספיק שבגלל אולמרט היתה מלחמה בצפון וספגתי קטיושות בטכניון, עכשיו הוא רוצה שאני אשלם על זה פי שתיים!!! בושהההה

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    הכל כדאי בשביל שאולמרט ילך הביתה (ל''ת)

    מושחתים נמאסתם, 17/04/07 19:29

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    לא מבין את הסיבה להפגנות

    סטודנט, 17/04/07 18:58

    אז ועדה ישבה והוציאה מסמך לפני חמש שנים. זה לא אומר שאי אפשר לשקול מחדש לאור המצב הנוכחי. אני לא חושב שיש למישהו כוונה שסטודנטים יצטרכו לעבוטד כל כך הרבה תוך כדי הלימודים שהם לא יצליחו ללמוד.
    הועלה רעיון לפיו סטודנטים יקבלו הלוואות לימודים שיוחזרו רק אחרי שהסטודנט סיים ללמוד והוא מרוויח משכורת גבוהה יותר מהממוצע במשק. כלומר, מיסוי יעודי על סטודנטים לשעבר שיממן את הסטודנטים של היום. לי זה נשמע צודק מאוד, ועונה לכל הטענות של הסטודנטים.

    הגב לתגובה זו

    • איזו תמימות! כדי לך להתעורר

      סטודנטית, 18/04/07 22:50

      סטודנט יקר...אתה גר המדינת ישראל...
      אין שום דבר צודק בזה שתצתרך לשלם בריבית את שכר הלימוד שלך כדי שהבנקים ירוויחו עליך עוד קצת. שלא לדבר על מי ידאג לגובה הריבית? מי שדואג לה עכשיו כשהבנקים איבדו את הצפון?
      ולמה לדעתך שמישהו יאשר הלוואה למי שאין לו כסף עכשיו? או שאולי נניח לא כדי לאשר הלוואה לסטודנט לפילוסופיה...זה לא משתלם לבנק...עזוב בעצם לא צריך שכולם ילמדו- פערים חברתיים זה יופי!
      מדינה שמעוניינת שטובי בניה ישארו בה צריכה להראות את זה בדרך כל שהיא...

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    ברור שבאוטובוס יהיו צמיגים ודלק!!!

    עידן, 17/04/07 18:52

    אחרי הכל זה כלי תחבורה... :-)

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    היזדמנות פז

    david, 17/04/07 18:44

    העם בישראל מקבל במתנה הזדמנות פז לגרש את אולמרט ופרץ מהמושכות של המדינה על כל אדם מתוך 97 האחוזים שחושבים שאולמרט לא טוב למדינת ישראל לקום לנסוע ללכת לטוס לירושלים להצתרף לסטודנטים בהפגנה נגד ממשל השחיתות וחוסר הביטחון אים לא אני לי מי לי אים לא עתה אמתי

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    לכל אלה שהתנפלו על 52

    אנדריי, 17/04/07 18:08

    גם לדעתי עופר (52) צודק! לשלם סכום כמו 10000 לשנה!!! לא מוגזם בכלל יחסית למשכורות של אלה שלא מבזבזים זמן על שביתות ושטויות דומות אלא משקיעים בלימודים. תשקיעו בלימודים - תוציאו ממוצע מעל 90 ומשכורת התחלתית שלכם תהיה בסביבות 10-12, תוך חצי שנה אתם סוגרים את כל החובות!
    אגב, אתם אישית מכירים לפחות סטודנט אחד ששילם את שכר מלא? אני לא. פה מלגה, שם מלגה, פר''ח שמרח... אני מכיר יותר אנשים שהרוויחו מהמלגות מאשר אלה שלא הצליחו לעמוד בלחץ של תשלומים.
    אם שכר ירד (כפי שהיה מתוכנן) ל 5 אלף - זה רק יוריד את רמת הלימודים (לא כל-כך גבוהה גם עכשיו). אם המטרה היא להפוך למדינה בעלת יחס אוכלוסיה/אקדמאים גבוה - אז אפשר להבין את המאבק (מטרה טיפשית אבל, אגב), אחרת תלכו לחדר כושר - ותוציאו את האנרגיות שלכם שם!

    הגב לתגובה זו

    • אנדריי יקירי אין לך מושג מכלום!! העולם האמיתי לא כזה פשוט!!

      אני, 18/04/07 08:34

      נכון אם נשקיע משכורת התחלתית שלנו תהיה 12 אלף? יפה.
      אז כמה דברים:
      1. בשביל שיהיה לנו תואר שייתן לנו 12 אלף שקל צריך כסף (לתואר) ולא משנה כמה תגיד בלה בלה בלה מלגות עיניינים - תואר עולה כסף, לא משנה כמה.
      2. בשביל ללמוד צריך זמן ואין זמן לעבוד במשרה מלאה ומשכורת מלאה (לימודים אתה יודע).
      3. החבר הכי טוב שלי, מקריית מוצקין, סיים את התואר שלו השנה וכל יום הולך קרוב ל-5 ראיונות
      עבודה, ולא רק שהוא לא עושה משכורת של 12000 כמו שאתה חושב שכולם עושים, הוא בכלל לא מוצא עבודה ראויה במשכורת הוגנת, מה גם שכל חברות הענק בצפון לא מוכנים לקבל אקדמאים כי אז הם יצטרכו לשלם להם יותר! במקצוע שהוא למד אין עבודה..
      ויש לי עוד כמה כאלו לווא דווקא מהצפון, יש פחות מידי משרות טובות ויותר מדי מסיימים לימודים אקדמאים.
      4. באיזה זכות אתה בכלל מוצא לנכון להעיר על חובות של אנשים?
      אתה יודע כמה חובות יש לי?
      אתה יודע בכלל איזה חובות יש לי?
      אתה יודע בכלל שלא אני עשיתי את החובות האלו וגם ב50 שנה הקרובות אני לא אסיים איתם?

      די להתנשא ודי עם העצות האלו של ''אני יודע הכל'' כי אתה ממש לא.

      הגב לתגובה זו

      • אה ועוד משהו, רק בשביל הרקורד?

        אני שוב, 18/04/07 08:57

        התחלתי תואר ופרשתי אחרי שנה, בגלל הממשלמה הסרוחה שלך.

        שלא תגיד שלא ניסיתי.

        הגב לתגובה זו

    • תשובה

      כנרת, 28/04/07 13:37

      תנסה מהמילגות האלו לממן גם שני ילדים , אישה ולהחזיק דירה ונראה איך תסתדר זה שבן אדם רוצה ללמוד כשיש לו משפחה זה לא אומר שהוא צריך לרעוב למוות בשביל זה

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    האם יש מחר שביתה????

    שיר, 17/04/07 17:41

    דחוף-האם שובתים מחר??.

    הגב לתגובה זו

    • כן (ל''ת)

      ה, 18/04/07 23:47

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    אני דורש מהממשלה דמי היסתגלות 120.000 לשנה! לא יתנו, אני ישב מול בי

    בית הממשלה עד, 17/04/07 16:54

    אני גם דורש כלכלה דמי כיס ונסיעות,
    עיסוי פעמיים בחודש!
    שאני יקבל, אני אחשוב מה לדרוש בשביתה הבאה!
    סוף הדרך

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    כל הכבוד!!!! להיכנס!!!!

    יואב השובב, 17/04/07 15:33

    הסטודנטים המושחתים לא מבינים שהם צריכים לחשוב לטווח ארוך
    נמאסתם

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    להפסיק לעשות מילואים!

    צורי, 17/04/07 15:23

    נמאס כבר ממה שקורה במדינה הדפוקה הזאת, אני משלם 25,000 ש''ח שכ''ל, חודש לימודים בשנה אני מפסיד בגלל מילואים, מה גם שהכסף שאני מקבל על המילואים הוא מגוחך, ואז עוד רוצים להעלות את שכ''ל. מי שתורם הכי הרבה למדינה הוא גם זה שימשיכו לדפוק אותו.
    מלא היגיון

    הגב לתגובה זו

    • אולי ככה המושחת התייחס (ל''ת)

      אני בעד, 18/04/07 18:04

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    וכרגיל בגבעת רם לומדים (ל''ת)

    dc, 17/04/07 15:21

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    אם הסטודנטים הפרו חוק - יש להכנס בהם

    ע, 17/04/07 15:11

    נמאס כבר מההפגנות - שכל אחד חושב שמותר לחסום כבישים בלי שיענש

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    לא יודע אם לתמוך או לא

    אורי סטודנט, 17/04/07 15:02

    שנה ראשונה באוניברסיטה פתאום כל הבלגן הזה, מאיפה לי לדעת מי צודק וצי לא? מה אני מבין באיך לנהל את המדינה, ביחסים בין הכלכלה למוסדות האקדמיים. תכלס כלום אבל מה יש מצב שאני אצטרף לתמיכה, בגלל הסחף הזה של כולם למאבק. סחף. לדעתי הרבה סטודנטים לא מבינים על מה הם נלחמים אלא רק רוצים כבר לצרוח על מישהו בגלל המצוקות שלהם.. ככה אני לפחות

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    אני מקווה שיעלו את שכר הלימוד ב300%

    קול המצפון, 17/04/07 14:46

    ציבור הסטודנטים ברובו לא עושה כלום המאבק שלכם מסתכם בשביתה. לכן לא מגיע לכם כלום!!!!
    במקום ללמוד מהסטודנטים של שנות ה80 שסגרו את המדינה במשך כמעט חודש ואז הממשלה נכנעה ולא העלתה את שכר הלימוד וגם חתמה איתנו הסכם שכר הלימוד לא זז במשך 4!! שנים. עד שלא תסגרו את כל הכבישים במדינה אף אחד לא יקשיב לכם במדינה שלנו מבינים רק כח או אלימות!!!!

    הגב לתגובה זו

    • לסגור את המדינה!! (ל''ת)

      בעד, 17/04/07 14:53

      הגב לתגובה זו

      • בעד!! (ל''ת)

        פעילה קיצונית, 18/04/07 18:06

        הגב לתגובה זו

    • צודק! רק כוח יביא לשינוי. (ל''ת)

      פעיל, 17/04/07 20:53

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    לעופר מתגובה 52

    Melina Perez, 17/04/07 14:42

    ההשוואה לבריטניה מגוחכת.
    המיסוי יקר כי האנשים מרויחים פי 6 מאשר בישראל, וכך הם גם יכולים להוציא כ-1000 ש''ח על ארוחת צהריים בסיסית ולהיות בראש שקט, כי הם יודעים שממילא הם ירויחו בחזרה את הסכום הזה במהירות.
    הפחתת שכר הלימוד על מנת לתת הזדמנות שווה לכולם, בלי להכנס לביצת בירוקרטיה וניירת ע''מ להשיג מלגה מיוחלת זו או אחרת, זה מה שהסטודנטים מבקשים.
    מקווה שתבין את זה.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת בהחלט (ל''ת)

      רועי, 17/04/07 14:54

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    אם רק בגלל הבעיות הכספיות שלכם...

    שונא שמאלנים, 17/04/07 14:42

    אולמרט צריך ללכת,אז תלכו אתם ואולמרט לעזאזזל !!!
    שני חטופים בלבנון ואתם שותקים !
    חטוף בעזה ואתם שותקים !
    ראש ממשלה מטומטם ואתם שותקים !
    ניצולי שואה עוברים שואה נוספת בארץ ישראל ואתם שותקים !
    אז רק בגלל הבעיות הכספיות שלכם אולמרט צריך ללכת ?!
    שתלכו אתם והוא לעזזאל !!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • שונא שמאלנים יקר

      ג'ו, 17/04/07 14:50

      מדבריך מתפרש שרק שמאלנים הם סטודנטים ואילו החבר'ה הימנים לא מספקים חכמים כדי ללמוד במוסדות החינוך להשכלה הגבוהה,אז רק להבהיר שיש המון סטודנטים ימנים,אז אל תשליך עלינו את רגשי הנחיתות שלך,זה שיש לך מנת משכל נמוכה זה לא אשמת הסטודנטים,אפילו אם הם שמאלנים

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    כל הכבוד לכם , יישר כוח! (ל''ת)

    סטודנטית לשעבר, 17/04/07 14:32

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    איזה יופי. כל הכבוד לסטודנטים שהלכו להפגין! (ל''ת)

    גאה בכם, 17/04/07 14:27

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אולמרט דפק את תושבי הצפון נטש אותם לנפשם ופליטותם

    רגב, 17/04/07 14:20

    המושחת צריך ללכת לכלא למאסר עולם

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    52 צודק די חבורת בכינים יורידו לכם יעלו במקום אחר.... עקומת התמורה. (ל''ת)

    הם מטעם הליכוד, 17/04/07 14:13

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    זאת הפגנה של ביבי והליכוד (ל''ת)

    שוב הליכוד, 17/04/07 14:09

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    מחר יש שביתה גם?

    סטודנטית מרופין, 17/04/07 14:04

    כמה זמן זה צפוי להמשך? מי ישלים לנו את כל החומר? אולי אנחנו פוגעים רק בעצמנו...

    הגב לתגובה זו

    • גם מחר וגם מחרתיים ..אין ברירה

      אוריאל, 17/04/07 22:58

      אף אחד לא ישלים לנו את החומר, ואנחנו בהחלט פוגעים בעצמנו..כי רק ככה מבינים במדינה הזו. אני מנסה ללמוד מהבית כדי שלא נשבר.
      דרך אגב רופין שיחקו אותה בהפגנה היום.נראה לי שהיו מרופין בכל אופן עם תופים.

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    שר הבריאות מזלזל בצבור,ולא הזמין תרופה לוירוס המסוכן בשם אולמרט (ל''ת)

    אני פלמחניק זקן, 17/04/07 13:55

    הגב לתגובה זו

    • כי הסטודנטים לקחו את הכסף מהבריאות............. (ל''ת)

      עוד דמגוג ימני, 17/04/07 14:15

      הגב לתגובה זו

      • טעית,,זה אולמרט שלקח את ה $$,,, (ל''ת)

        סטודנט, 17/04/07 14:25

        הגב לתגובה זו

        • לא מדויק - זה הירשזון בחסותו של אולמרט (ל''ת)

          רועי לוי, 17/04/07 14:55

          הגב לתגובה זו

  • 68.

    בכיינים נמאסתם ... (ל''ת)

    אורן, 17/04/07 13:54

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    המרצע יצא מן השק. ''המאבק'' הוא של אנשי ליכוד (ל''ת)

    סטודנטים שימו, 17/04/07 13:51

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אולמרט, אולמרט, יה אולמרט,,,העם גאה בך שאתה ברמה של עלי באבא,,ו40 , (ל''ת)

    ואני כבר בן 78, 17/04/07 13:50

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אולמרט, פרץ, הירשזון, רמון, הנגבי, מי שכחתי???

    תעו''נ שנקר..., 17/04/07 13:43

    כולם חוץ מציפי לבני....
    לכו הביתה.

    אתם לא ראויים.
    אין עתיד למדינה שככה הצמרת שלה.
    חינוך, רווחה, בטחון ....
    הכל נופל...
    הירוקים לשלטון....

    הגב לתגובה זו

    • גם ציפי ליביני

      רועי, 17/04/07 14:41

      תתפלא.

      הגב לתגובה זו

    • הירוקים לשלטון! (ל''ת)

      טיפטיפון, 17/04/07 14:48

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    שביתה

    עופר, 17/04/07 13:42

    לאחר דיון ממושך עם שמעון פרס -סגן ראש הממשלה.
    מסתמן שראש הממשלה ייצא אל הסטודנטים במטרה להגיע לפשרה עוד היום.
    על מנת למנוע את המשך השביתה מחר!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    רבותי ההיסטוריה חוזרת

    סטודנט, 17/04/07 13:39

    פעם בעשור יוצאת מדינת ישראל למלחמה למען עצמאותה ועתידה. במהלך המלחמה האחרונה לא גילתה האוכלוסיה בישראל את אורך הרוח הנדרש ממנה והמלחמה הסתיימה בתחושת כישלון. המשמעות היא שהמלחמה הבאה תתרחש תוך זמן קצר בהרבה מעשור עקב תחושת הביטחון שהמלחמה יצרה בקרב אויבנו.
    כך, ציבור הסטודנטים, נדרש בכל מספר שנים נדרש לצאת למלחמה למען עתיד ההשכלה הגבוהה. במידה ודור הסטודנטים הנוכחי לא יגלה את אורך הרוח הדרוש הרי שהמכה הבאה על ההשכלה הגבוהה תגיע מוקדם הרבה יותר. עלינו ללמד את הממשלה לקח, כך שיעברו שנים רבות עד שראש ממשלה כולשהו ינסה לפגוע שוב בחינוך במדינת ישראל ובעתיד החברה כולה.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    משטרת ישראל= בפרוש משטרת אולמרט, אכזרים כמו בצילי,שום הגנה לאזרחים (ל''ת)

    ניצול הפגנות, 17/04/07 13:34

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    ביום חמישי נעשה הפגנה עוד יותר גדולה בכיכר רבין!!!!

    אולמרט תתפטר!, 17/04/07 13:29

    נפציץ את המדינה בסטודנטים, נשבית את המשק עד שהחיידק אולמרט יצא לנו מהוריד!

    הגב לתגובה זו

    • בעזרת כל רבע מיליון הסטודנטים אפשר לעשות המון ! (ל''ת)

      &, 17/04/07 13:37

      הגב לתגובה זו

      • שכחת שרוב הסטודנטים נגד הקשקוש הזה? (ל''ת)

        אני נגד, 17/04/07 13:51

        הגב לתגובה זו

        • כנראה, אתה משת''פ, או יחצ''ן של אולמרט ושל שוחט ושל אחרים ! העם בעדם. (ל''ת)

          ===============, 17/04/07 14:23

          הגב לתגובה זו

        • אתה במיעוט! (ל''ת)

          רועי, 17/04/07 14:42

          הגב לתגובה זו

    • בכיכר מלכי ישראל**

      עידן, 17/04/07 13:39

      צורם לי באוזן לשמוע את השם שכתבת.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    המשטרה של אולמרט,וינוגרד של אולמרט,הכל מכור ,מדינת סדום של אולמרט (ל''ת)

    בצלאל, 17/04/07 13:27

    הגב לתגובה זו

    • אני ממליץ על פרוזאק (ל''ת)

      בהצלחה, 17/04/07 13:52

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    אני איתכם

    רועי, 17/04/07 13:19

    זו רק הסנונית הראשונה! הלאה למאבקים גדולים יותר!!!!!!!!!!!

    ולאלו שטוענים שהסטודנטים לא עושים כלום למען אוכלוסיות אחרות - המחאה הזו עושה שירות אדיר לכל הנדכאים והמושתקים כי היא מעירה את כולנו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    להפיל את ממשלת מלכחי הפנכה

    בנצי האדום, 17/04/07 13:14

    הלאה הסיגארים!

    קום התנערה עם חלכה!

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    זאת הפגנה בורגנית, ולא חברתית! כנסו

    אלון קמחי, 17/04/07 13:10

    ראשי הסטודנטים מתיימרים לכך שזו הפגנה למען השכבות החלשות, אבל האם זה כך האם באמת היה כאן שוויון לכל אם שכר הלימודים היה 1 ש''ח? אז זהו שלא, היום הבעיות מתחילות הרבה לפני בחינוך התיכונים והפסיכומטרי שעולים הרבה כסף, ואילו דרישות האוניברסיטה לקבלה עדיין גבוהות. מה אז השכר לימוד זאת הבעיה , זאת בדיחה יפה מכיוון ששכר הלימוד הוא פחות משליש ההוצאות שיש לסטודנט בזמן הלימודים, אז שלא יעבדו עליכם בפופוליזים בגרוש ששכר לימוד ישנה משהו. דבר נוסף הוא שכמה מאותם סטודנטים שמפגינים טיילו בחו''ל והוציאו הון על טיול אחרי צבא ואז מפגינים שאין כסף ללמוד ולהשכלה גבוהה. נו באמת שיפסיקו לבכות הסטודנטים כנגד ועדה שאין לה מסקנות ושאין סמכות לשנות כלום ללא העברת החוק בכנסת.
    אני סטודנט ואני מודע שעולה הרבה כסף ללמוד, אבל שוב אין השכר לימוד בעיה אלא הדרך להגיע ללימודים בצורה לא מתוכננת והוצאה גדולה להשלמת בגרויות ופסיכומטרי שעל זה אין איש שמתלונן.
    אם הסטודנטים רוצים לשנות שיבואו תוכנית לא דמגוגית שבה יראו שהנה תוכנית אלטרנטיבית שעליה הם ישבו עם הטובים שבמוחות הארץ ואז יגידו הנה בואו נלך לדרך חדשה.
    כדי לשנות יש להפגין למען חינוך בתיכונים, למען ניצולי שואה, לביטול ההוצאות הגדולות על הפסיכומטרי וכ'. אז אפשר לומר הנה בעד שינוי חברתי.
    אתכם התודה
    אלון

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה

      רועי, 17/04/07 14:44

      חינוך חינם לכל השכבות.

      באיזה מקום נשמע שעושים שלוש שנים צבא ואחכ מילואים ועוד משלמים על ההשכלה????? להפיל את השלטון!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • הבעיה מתחילה לפני

      חושבת, 17/04/07 16:46

      הבעיה לצערי מתחילה הרבה לפני ההוצאות לפסיכומטרי
      זה מתחיל בבית , בייחוד כשהבית מלא בילדים אבל אין מה לאכול
      נסחב לגן , שאף אחד לא יתייחס אליך בצורה נידרשת כי הגננת באה לעשות את ה6 שעות שלה וללכת
      נמשך בבתי ספר יסודיים , שרוב המורים שם חסרי מוטיבציה , עייפים ובכלל לא בטוחים שזה מה שהם רוצים לעשות ואתה רק סוחב איתך תוויות , ממשיך בתיכון שעניין ההשכלה הוא בסדר עדיפויות האחרון , והמורים לא ממש מעודדים שינוי בעניין
      ורק אז מתחילים ההוצאות על פסיכומטרי והשלמות
      אמנם ההפגנות לא חודרות לשורש הבעיה אך אין זו סיבה להוסיף בעיה נוספת ולהגדיל את שכר הלימוד .
      ככל ששכר הלימוד יעלה זה מצריך יותר תמיכה כלכלית מגורמים אחרים , ולרוב זה ההורים
      זה יגיע למצב שמי שלומד זה ילדי עשירים
      איפה העידוד לחיים עשירים בידע , מלאי מוטיבציה לפעול ועצמאים ?

      הגב לתגובה זו

    • קמחי היקר

      אמיר, 17/04/07 17:42

      ידידי האדמוני, אני חולק על דעתך.
      נכון, הרבה דברים דפוקים ולא מתפקדים פה. פה במדינה, פה במערכת החינוך, פה בעולם האקדמי. אבל האם להמשיך להרוס ?
      האם עצם העובדה שסטודנטים רבים טיילו לאחר שירותם הצבאי היא הוכחה לכך שהפרוטה מצויה בכיסם לאורך שלוש שנים של לימודים לתואר ראשון ?
      אני מודה. הייתי לוחם שלוש שנים, ועבדתי קשה במשך שנה ברציפות לאחר השחרור על מנת לחסוך לטיול. וטיילתי. מה...לא מגיע לי אחרי שלוש שנים ?
      שכר הלימוד פחות משליש ? אם תקח את 1500 ש''ח שאני חי מהם בחודש ותכפיל בתשעה חודשי לימודים תגיע לסכום של 13 אלף וחצי ש''ח. שכ''ל השנה היה 9000 ש''ח זה פחות משליש ?! זה יותר קרוב לחצי...
      הוועדה הודיעה מראש כי היא רוצה לשנות את שכ''ל לדיפרנציאלי. כלומר, מקצועות מבוקשים יעלו יותר כסף. כלומר....אם אני מגיע ממשפחה קשת יום ואני רוצה ללמוד מקצוע עם ביקוש גבוה בשוק העבודה עלי יהיה לשלם 20 ואולי 30 אלף ש''ח... לא בדיוק מדיניות חברתית-שיוויונית.
      אז למה לא לשבות ? למה לנסות ליצור שינוי. הרי הממשלה הבטיחה כבר....ועכשיו הם פשוט משתינים על אותו ציבור שחירף את נפשו בשירות החובה, במילואים בלבנון... אז תאמר לי ידידי זאת הפגנה בורגנית ? זה פופוליזם ?

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    העיקר שהילדים של אולמרט לומדים בחו''ל על חשבון השחיתות והקומבינות (ל''ת)

    אולמרט תתפטרררר, 17/04/07 13:08

    הגב לתגובה זו

    • הם גם לא טרחו לעשות מילואים במהלך המלחמה, שאביהם יזם............... (ל''ת)

      &, 17/04/07 13:39

      הגב לתגובה זו

    • להפיל!!! (ל''ת)

      רעות, 17/04/07 14:45

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    לא משנה מי ומה יפילו אותו רק שילך הוא וקדימה וכל ברנז'ת השמאל (ל''ת)

    אלון, 17/04/07 12:59

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    כל הכבוד!! הסטודנטים נאבקים למען העתיד של כל החברה שלנו! (ל''ת)

    אני, 17/04/07 12:52

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אנחנו רוצים תואר אז מה !!אני לומד במכללה פרטית השכר נשאר למה שביתה

    student, 17/04/07 12:43

    שביתה למה!! החזר כסף !!! אני משלם מעל 25000 בשנה מה זה החזר כסף 2000 ש'ח !!!!! אנחנו רוצים את התואר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    יש להעלות את שכ''ל!

    עופר, 17/04/07 12:41

    אני חושב שצריך להעלות את שכר הלימוד. זה ספין עלוב להשוות את ישראל עם מדינות כמו נורווגיה שם המיסוי הוא באיזור ה-80 אחוז, אם משווים את ישראל עם מדינות כמו בריטניה- שכר הלימוד כאן נמוך, אפילו מאוד. המדינה מגדילה את חלקה ונותנת מלגות ומפעילה פרוייקטים כמו פר''ח, אין ברירה- גם אנחנו נצטרך לשלם יותר. כשהשכר עולה, מחירי כל מוצר עולה, אני לא רואה בעייה בהעלאה סמלית בלבד של שכר הלימוד, וכל ועדה כלכלית שמעורבים בה אנשי מקצוע ולא עסקנים פוליטיים מראה על זה. הסטודנטים ממש לא חכמים במקרה הזה- למה לא להיות שותפים במו''מ? למה לשבות? זה פוגע רק בנו והכל מונע מאנשיפ אינטרסנטים, שפלים וקטנים (אגודת הסטודנטים) שיודעים שכדי להגיע לפוליטיקה, כמו שהם רוצים צריך לעשות שרירים עוד כשאתה סטודנט.

    הגב לתגובה זו

    • עופר, אני ילדה לאם חד הורית חולה עם 100% נכות

      דפקט, 17/04/07 12:57

      אני בת 25 ואין לי כסף לתואר והחלום שלי זה ללמוד במוסד אקדמאי

      תשאיר את התגובות שלך לעצמך

      הגב לתגובה זו

      • תקבלי סיוע, תהיי בטוחה!!!

        סטודנטית בת''א, 17/04/07 13:44

        מי שצריך יקבל.
        אני לא אומרת שצריך להעלות, אבל שכה''ל כפי שהוא הוא הוגן לתלמיד מהמעמד הבינוני.

        הגב לתגובה זו

        • סיוע את מגדירה אני מניחה כהנחה?

          מישהי, 17/04/07 14:38

          חמודה אני עובדת כדי לשרוד ולממן משפחה

          הגב לתגובה זו

        • לא הוא לא (ל''ת)

          רעות, 17/04/07 14:46

          הגב לתגובה זו

        • שכה''ל אינו הוגן ביחס למה

          אני, 17/04/07 16:03

          שהסט' הממוצע מקבל

          הגב לתגובה זו

  • 51.

    כל הכבוד לכל רבע מיליון הסטודנטים, שמפגינים באמצעות שביתה חשובה !!! (ל''ת)

    אייל, 17/04/07 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    שיחריפו את המאבק גם אנחנו מצטרפים

    לירון בינתחומי, 17/04/07 12:35

    האמת נמאס כבר מההתעלמות מסטודנטים באופן כללי, זהו מגזר גדול ואכן מתאים שנתאחד ונפעל יחד במאבק משותף.
    לא רק בעניין שכר לימוד אלא בדברים נוספים.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    בושה מישו שם לב? את הימנים אפשר לעצור אבל חס וחלילה את הסטודנטים

    אפרת, 17/04/07 12:26

    כמשיח לפי תומו טוען המרואין שיש להבחין בין הפגנה פוליטית לסטודנטים למה?
    זה הפגנה וזה הפגנה ועצוב לראות לראות כמה התקשורת הכניסה בראש של האנשים שהימין זה מוקצה וניתן לעצור אותם סתם וזה בסדר לעומת הנורמלים שבסהכ נילחמים על החיים שלהם אופס על הכסף

    הגב לתגובה זו

    • לא מסכים איתך.

      ימני, 17/04/07 12:49

      הימין מוקצה אך לא עד כדי כך שלא תוכלי להפגין. רק שתדעי שבהפגנה הזאת המשטרה (כמו תמיד מול סטודנטים) נוהגת בגסות מאפיינת (מעניין מי המדוכאים בהפגנה
      הזאת...).

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    אולמרט תתפטר

    אפי, 17/04/07 12:25

    אולמרט מוכיח שהוא כישלון וכל מינויו כושלים ומושחתים בביטחון (פרץ)במשפטים (רמון) באוצר (הירשזון) ועכשיו גם בחינוך כל הכבוד לסטודנטים יישר כוח

    הגב לתגובה זו

    • זה רוה''מ הראשון שאף אחד לא תומך בו

      הילה, 19/04/07 00:05

      כולם מתנגדים- תראו לי כאן שתי הודעות תמיכה... פשוט אף אחד לא רוצה אותו, לציבור נמאס!!!
      אולמרט- תבין את המסר!!!

      אולמרט תתפטר!!!

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    אני מוכנה לתלות שלט שאולמרט הביתה במקום דגל ישראל ...ואתם ? (ל''ת)

    אמא, 17/04/07 12:20

    הגב לתגובה זו

    • אני מצטרף ליוזמה, מתוך אחריות ודאגה לעתיד. (ל''ת)

      ש, 17/04/07 12:30

      הגב לתגובה זו

      • מוכנה להצטרף ליוזמה

        מתביישת במדינתי, 17/04/07 16:05

        אך צריך שכל המדינה תנהג כף. בודדים לא ישפיעו.

        הגב לתגובה זו

    • צריך לתלות אולמרט הביתה, ולהניף את הדגל בחצי התורן

      ירושלמי, 17/04/07 12:34

      לאות אבל למדינה, שזהו ראש הממשלה שלה

      הגב לתגובה זו

      • בדיוק כך אני אעשה (ל''ת)

        אודי, 17/04/07 13:03

        הגב לתגובה זו

    • בהחלט ! אבל לא במקום, אלא רק בנוסף לדגל ! (ל''ת)

      +, 17/04/07 12:41

      הגב לתגובה זו

    • אני מצטרף . (ל''ת)

      אלמוני, 17/04/07 12:41

      הגב לתגובה זו

    • אני בעד!!! (ל''ת)

      דבורה, 17/04/07 12:44

      הגב לתגובה זו

    • ומה יקרה אם יתפוס אותי שוטר ??? כאן לא דמוקרטיה !! (ל''ת)

      אלכס, 17/04/07 12:49

      הגב לתגובה זו

    • בסוף תיירים יחשבו, שזו ''מדינת אולמרט'' ולא ''מדינת ישראל''... (ל''ת)

      ===============, 17/04/07 12:51

      הגב לתגובה זו

    • במקום את הדגל לתלות את אולמרט (ל''ת)

      סטאלין, 17/04/07 13:00

      הגב לתגובה זו

    • ליד הדגל לתלות כרזות נגד אולמרט וקדימה (ל''ת)

      עינת, 17/04/07 13:29

      הגב לתגובה זו

    • אני גם!!! (ל''ת)

      רועי, 17/04/07 14:47

      הגב לתגובה זו

    • זה כבר לא אולמרט זה חולרמרט (ל''ת)

      סטודנט לחיים, 17/04/07 17:09

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    ישר כח (ל''ת)

    סטודנטית, 17/04/07 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    לא הבנתי עדיף ביבי? שיוביל אותנו למלחמה עם איראן? (ל''ת)

    מה מה, 17/04/07 12:15

    הגב לתגובה זו

    • בינתיים אולמרט הוא זה שהוביל למלחמות (ל''ת)

      משקיף, 17/04/07 12:58

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    בושה לסטודנטים שמבעירים צמיגים! כנסו!!!

    צבי, 17/04/07 12:10

    אנחנו לא נהיה כמו המתנחלים שחסמו כבישים בצורה לא חקית אלא אנחנו נאפשר זרימה של התנועה ללא הפרעה ונעמוד להפגין בצורה כזאת שיראו אותנו. למה באלימות? איפה החוק?

    הגב לתגובה זו

    • דבר בשם עצמך, בנתיים כל הסטודנטים מבעירים צמיגים וחוסמים כבישים

      סטודנט כתום, 17/04/07 12:24

      וקומץ השמאלנים האליטיסטים דווקא בעד העלאת שכר הלימוד, כדי שסטודנטים ממעמד הביניים ומטה לא יוכלו ללמוד ולפגוע בקליקה

      הגב לתגובה זו

      • הסטודנטים צריכים למחות נגד המדיניות של אולמרט ושל הירשזון ! (ל''ת)

        +, 17/04/07 12:40

        הגב לתגובה זו

      • הפגנה שעברה יפה וללא צמיגים שרופים

        סטודנט ירושלמי, 17/04/07 15:59

        זה שיש קומץ של פנאטים שחושבים שצריך לעשות הכל בכוח, וזה שעוד יותר עצוב שמצוטטים אותם כאילו זה מה שהסטודנטים חושבים על המשטרה זה גם סנסציות של התקשורת.
        המשטרה התנהלה יפה מאוד מולנו הסטודנטים ואנחנו נשמענו להוראותיהם יפה מאוד.

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    במקום דגלים - להניף כרזות נגד אולמרט !! ברכב במרפסות ובשלטי החוצות (ל''ת)

    אולמרט, 17/04/07 12:10

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    נלחמים עד הסוף

    שי, 17/04/07 12:07

    כל הכבוד סטודנטים. אתם חוד החנית של עתיד ההשכלה והחינוך בישראל.
    אב לשלושה סטודנטים רעבים.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הפורעים קיבלו אישור ל 400 מפגינים, אבל מוליכים אלפים.

    דרור, 17/04/07 12:05

    המשטרה הפוליטית כמובן לא תפעל נגד המארגנים, כי הם לא כתומים.

    הגב לתגובה זו

    • אולי 400 בהקסדצימלי. (ל''ת)

      סטודנט, 17/04/07 12:54

      הגב לתגובה זו

      • אני רואה שיש לך בעיות בהבנת הנקרא. כנראה שהדרישות בטכניון ירדו קצת. (ל''ת)

        דרור, 17/04/07 13:39

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    מהפכת מעמד הביניים.

    כתום לוחם, 17/04/07 12:05

    כדאי שתפנימו: הסטודנטים הם מעמד הביניים של מדינת ישראל. אנחנו טוחנים שלושים יום מילואים בשנה (גם תוך כדי הלימודים), אנחנו מנסים לממן לעצמנו תוך כדי לימודים את שכר הלימוד ודמי מחיה, אנחנו לא נהיה עשירים אבל נעבוד 40 שנים ונכניס למדינה הרבה מיסים, וחלקנו הגדול פעיל בתחומים אידיאולגיים רבים נוספים- כתומים, פעילי איכות הסביבה, פעילי אגודות צדקה וקידום חלשים (רק ששם אנו לא מכונים סטודנטים אלא מתנחלים או ירוקים או סתם מפגינים).

    היחצ''נים של הממשלה וועדת שוחט מנסים לצייר את הסטודנטים כעשירים מפונקים אשר לא אכפת להם מאיש, אלא רק משכר הלימוד שלהם, וכך מצליחים למנוע מאיתנו תמיכה ציבורית רחבה.

    אז תבינו, המדינה זה אנחנו.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה - בסלע. לקרוא!! (ל''ת)

      רועי, 17/04/07 13:22

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    המשטרה הפוליטית לא עצרה את הפורעים שהובילו דלק מסוכן באוטובוס. כי

    דרור, 17/04/07 12:04

    הם לא כתומים.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    כולם לעלות לבית ראש הממשלה

    אלמוני, 17/04/07 12:01

    להפיל את המושחטים

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    המשטרה פושטת את הרגל, ומאבדת עשתונות

    איתמר, 17/04/07 11:56

    במקום לחקור את הקשר בין הון לשלטון, ולאכוף חוקי עבודה ועבירות תנועה, עוסקת המשטרה בפגיעה פיזית במפגינים (חרדים, מתנחלים, ועכשיו גם סטודנטים). כשהמשטרה רוצה לגרום לקבוצת אנשים להיראות מסוכנת, היא יודעת איך (ראה פינוי גוש קטיף, או הפגנות בצומת בר-אילן)

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    על אולמרט להתפטר.

    מוסא קאראף, 17/04/07 11:55

    לפי בקשת הסטודטנים בכלל-ועל פי בקשתי בפרט-פנה כסאך!!.
    אולמרט-שלום ולא להתראות.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    שביתת הסטודנטים

    ריקי, 17/04/07 11:54

    תגובה ל- 11לא כולם עשירים דעה מוטעת תחשוב קצת

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    נמאס מהפרזיטים האלה שהחליטו לחיות על חשבוננו (ל''ת)

    ח.לוי, 17/04/07 11:53

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אולמרט! תן להם לברבר. גן ילדים עולה 2500 שח לחודש! שלא ילמדו! (ל''ת)

    סוף הדרך, 17/04/07 11:49

    הגב לתגובה זו

    • אולי גן ילדים מזהב בממלכת השן

      סטודנטית ענייה, 17/04/07 14:58

      עולה 2500 ש''ח בחודש.
      פעוטון לילדה שלי עולה 200 ש''ח בחודש, אבל אני מתפשרת- הצעצועים שם לא עשויים מזהב...
      אם לא חווית קושי כלעלי בחייך- אל תיכנס לארנק של אנשים שכן, במיוחד כשהקושי נובע מהנסיון ללמוד!!!

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    אולמרט ינצח

    ריאליסט, 17/04/07 11:45

    תמיד הוא מנצח בסוף.

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט מנצח, כי לא אכפת לו, הוא בודק את החוק...יכולים לפטר אותי? לא

      מנצחים ומפסידים, 17/04/07 17:59

      להוריד לי שכר? לקחת לי את הכיסא, 3 תשובות שליליות ואתה מנצח,,,
      בדיוק כמו קצב, גם הוא מנצח.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    מה אתם מתפלאים???

    ירון דינור, 17/04/07 11:40

    חודשיים לפני ההתנתקות המשטרה בהוראת שרון/ אולמרט ביצעה את אחת ההפרות החמורות בחברה דמוקרטית ומנעה מעשרות אוטובוסים של מפגינים להגיע לנתיבות, וכולם שתקו על הפיכתנו לדיקטטורה בסגנון רוסיה של היום.
    השלב הבא הוא פגיעה בזכות ההפגנה של הסטודנטים. ואח''כ של מי שמתנגד לשלטון המושחת (משהו אמר מעצר מנהלי? שמופעל רק אם יש לך דיעות פוליטיות מסוימות...).

    ''כשלקחו את היהודים שתקתי -
    כי לא הייתי יהודי
    כשלקחו את הקומוניסטים שתקתי -
    כי לא הייתי קומוניסט
    כשלקחו את הצוענים שתקתי -
    כי לא הייתי צועני
    כשלקחו אותי -
    כבר לא היה מי שיצעק...''
    (הרמן הסה)
    זעקי ארץ אהובה!!!
    זעקו אחים יקרים!!!

    הגב לתגובה זו

    • מדהים!!! כל הכבוד!! (ל''ת)

      מיכל גזית, 17/04/07 12:03

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע - על חטא שחטאנו בעיוורון... (ל''ת)

      אוהד לבנון, 17/04/07 12:06

      הגב לתגובה זו

    • חשוב מאד - לקרוא! (ל''ת)

      יונתן, 17/04/07 14:49

      הגב לתגובה זו

    • לירון דינור - מי שכתב את הברים הנ''ל הוא

      דנה, 17/04/07 16:13

      הכומר הפרוטסטנטי מרטין נימלר ולא הרמן הסה. כדאי שבפעם הבאה תבדוק את הדברים לפני לפני שתטעה ותטעה את האחרים.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    מה המטרה להפיל את אולמרט או הורדת שכר לימוד??.

    רוני סטודנט, 17/04/07 11:39

    אולי למובלי ההפגנה יש אינטרסים פוליטיים

    הגב לתגובה זו

    • מין הסתם אם אולמרט יפול יהיה יותר סיכוי שמישהו אחר יבוא ויוריד את

      דלית, 17/04/07 12:15

      שכר הלימוד

      הגב לתגובה זו

    • אם אולמרט ייפול שכה''ל יירד. (ל''ת)

      הגיון פשוט, 17/04/07 12:34

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    כל הכבוד למפגינים. המעט שעושים במלאכה. יישר כוח (ל''ת)

    א, 17/04/07 11:37

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ואם יש סטודנטים ערבים קיצוניים, לא נשכח הפיגוע באונברסיטה העברית

    שי, 17/04/07 11:33

    שעובד אונברסיטה עברית ערבי עשה את הפיגוע לכן בצדק המשטרה עורכת חיפוש. לא שכל הסטודנטים הערבים שם מסוכנים אבל הקיצונים יכולים להיות. שכחתם שלפחות חצי מהמתאבדים היו סטודנטים. המשטרה גם מחפשת בתיקים של יהודים\ בשביל לא ליצור אפליה. אבל יש בעיות בטחון במדינה שכחתם לרגע

    הגב לתגובה זו

    • ואם יש מגיבים קיצוניים, כדאי שיחשבו לפני שהם כותבים

      איתמר, 17/04/07 11:53

      מה הקשר לפיגוע באוניברסיטה עכשיו? את הפיגוע ביצע עובד קבלן של חברה בתוך האוניברסיטה, את זה אמרת בעצמך, אז מה הקשר לאוטובוס של הסטודנטים? נכון, חצי מהמתאבדים היו סטודנטים. באוניברסיטת אלנג'אח. אתה אהבל רציני

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    השביתות האלה

    תום, 17/04/07 11:31

    צריך לשים לענין הזה סוף
    בינתיים הנפגעים בעיקריים מכל השביתות שהיו ועומדות לבוא הם תלמידי כיתות יא יב
    אסור לפגוע בתלמידים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    למשהו יש חומר בשיטות

    קרל מרקס, 17/04/07 11:29

    אני יודע שהשביתה חשובה אבל יש עבודה

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    על אחזקת חומרים דליקים פעילי ימין נכנסו לכלא!!

    מוטי שחר, 17/04/07 11:23

    והסטונדטים אז שתקו...
    והסטודנטים לא חשבו שיש איזו בעיה עם זה...

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    סטודנט מצטיין תומך בשביתה

    יונתן, 17/04/07 11:17

    השביתה מאוד חשובה ואני סטודנט מצטיין מוכן להקריב אפילו שנה שלמה מלמודי בתקווה שנביא שינוי לא רק לנו אלא לכל החברה הישראלית

    הגב לתגובה זו

    • תומכת בך, יונתן (ל''ת)

      סטודנטית, 17/04/07 11:40

      הגב לתגובה זו

    • תגובה ל- 24

      צניעות, 17/04/07 11:44

      שלום סטודנט מצטיין וגאוותן
      הידעת? צניעות יפה במיוחד לחוקרים צעירים. שחצן שכמוך.

      הגב לתגובה זו

      • צודק במאה אחוז- מצטיין עאלק (ל''ת)

        כ, 17/04/07 15:11

        הגב לתגובה זו

    • אם סטודנט מצטיין אומר אז היא בטוח

      טמבל אחד, 17/04/07 15:12

      מוצדקת, מה הוא מצטיין

      הגב לתגובה זו

    • אתה נשמע איזה אחד ממכללה,

      טכניון, 17/04/07 15:18

      גם כן מצטיין

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    מוות לממשלה הלא דמוקרטית!!!!!!!

    שומר ישראל, 17/04/07 11:15

    מוות לפוליטיקה הבוגדנית!!!!!!

    מה נהיה פה?????
    איפה הדמוקרטיה????

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    איפה הייתם כשהמשטרה נהגה כך כנגד

    עירית, 17/04/07 11:15

    מתנגדי הנסיגה מגוש קטיף? לא שמענו שאירגוני הסטודנטים מחו אז על התנהגות המשטרה!

    הגב לתגובה זו

    • ככה זה כשיש תמיכה ציבורית

      אלעד, 17/04/07 12:10

      כשיש תמיכה ציבורית במהלך מסוים אז יש גם מחאה אם מישהו מנסה לעצור אותו. אני מצטער לומר לך אבל במאבק ההזוי של הכתומים לא הייתה תמיכה ציבורית ולכן יש לך את התחושה שיש פה קיפוח. תתעוררי.

      הגב לתגובה זו

      • קשקשן

        אלעד, 17/04/07 13:09

        תמיכה של מי ?של התקשורת?
        ובלי קשר
        אם זה דמוקרטי אז מה זה משנה תמיכה או לא
        משהו רקוב בדרך החשיבה שלך

        הגב לתגובה זו

    • היינו שם, אבל אז קראו לי כתומה, ולא סטודנטית. (ל''ת)

      הייתי שם, 19/04/07 00:13

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    להכריז על ביטול חגיגות יום העצמאות !! (ל''ת)

    דיקטטורה, 17/04/07 11:10

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    סטודנטים יקרים- חזקו ואמצו!!

    ענבלי, 17/04/07 11:08

    אל תתיאשו כי אנחנו העתיד של המדינה הזו בתקוה גדולה שנהיה פחות מושחתים וטיפשים מאנשי השלטון!
    בקיצור מאבק צודק ומקוה שהצדק יצא לפועל.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אולמרט וגרורותיו ... הם מ-פ-ח-ד-י-ם !!!! (ל''ת)

    לך הביתה, 17/04/07 11:06

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ככה זה בדיקטטורה של אולמרט ......תתחילו להבין ... (ל''ת)

    אולמרט, 17/04/07 11:03

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    המשטרה, לאט לכם עם הסטודנטים.

    זהירות., 17/04/07 11:02

    הזהרו. הם העתיד של המדינה. הם החיילים שנלחמים עבורנו ועבורכם. הם ילדינו היקרים מפז. אם תהפכו אותם לאויבים הם באמת יהפכו לאויבים ואז מה?

    הגב לתגובה זו

    • המשטרה הפכה ''לאוייבינו'' גם את ילדינו הכתומים, אז מה? (ל''ת)

      דרור, 17/04/07 11:25

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    בהפגנות של חרדים המשטרה לא משתמשת בכח (ל''ת)

    גיא, 17/04/07 10:59

    הגב לתגובה זו

    • בוא לבית החולים אחרי הפגנת חרדים או כתומים ותראה כמה פצועים.

      אחות, 17/04/07 11:16

      איפה אתה חי?

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    סטודנטית מאונ' ת''א

    רויטל, 17/04/07 10:54

    רוב הסטודנטים באוניברסיטת ת''א מתנגדים לשביתה הזו ולאופן ניהולה. אגודת הססטודנטים יודעת זאת, אך בוחרת להתעלם מהקולות החזקים של המתנגדים.
    השביתה פוגעת קשות בסטודנטים והאגודה מקלה יד בשימוש באמצעי זה. השביתה מתמשכת ועדיין לא מתנהל אפילו קצת משא ומתן מצד הממשלה.

    הגב לתגובה זו

    • יחצ''נ של אולמרט. להתעלם. (ל''ת)

      סטודנט שובת, 17/04/07 11:14

      הגב לתגובה זו

    • את ועוד שתיים זה לא רוב.

      גם סטודנטית, 17/04/07 11:20

      רק שביתות (כן, של סטודנטים), הביאו
      לשינוי בעבר, תתפלאי.

      כן, אנחנו נפגעים, אבל עדיף להיפגע קצת עכשיו
      ולא עם שכ''ל כפול, מילואים, תשלומים לביטוח לאומי/מיסים (כאשר יש ''סטודנטים'' שמקבלים
      הבטחת הכנסה ולא משלמים...קוראים להם
      תלמידי ישיבה).

      זה שלאבא שלך יש 2000 שקל מיותרים, לא אומר שלכולנו יש.

      אם הממשלה לא מנהלת משא ומתן זה תעודת עניות רק בשביל היושבים בה- אם הם שמים פס (ושוטרים) על אלו שעושים מילואים ובעתיד ישלמו מיסים ולא ישבו על
      הת** ורק ידרשו כסף, זה רק מראה לאן הם
      עוד רוצים לדרדר את החינוך.

      הגב לתגובה זו

    • תתביישי על האטימות והאנוכיות, סטודנטית שוטה שכמוך (ל''ת)

      א, 17/04/07 11:39

      הגב לתגובה זו

    • ממש... אבל ממש לא נכון !!!! (ל''ת)

      ממש לא נכון, 17/04/07 11:39

      הגב לתגובה זו

    • לא מסכימה

      תגובה ל-15, 17/04/07 11:46

      נו באמת מה ציפינו מכם אוני' תל אביב, איזה אוני' נראית כמו בית חולים, מקום מושבם של הפלצנים יפי הנפש הדוחים, בעיה שלכם שאתם לא מסכימים לשביתה. תתפוצצו.

      הגב לתגובה זו

    • כנראה, את משת''פית של אולמרט ושל שוחט ! נמאס משחיתות ! (ל''ת)

      $, 17/04/07 13:01

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    הדמוקרטיה נגמרה בהתנתקות

    שלומי, 17/04/07 10:53

    השלטון משתמש במשטרה כדי לסתום פיות מתנגדיו. מי ששתק בזמן שחסמו את הפה לכתומים, שלא יתפלא כשזה מגיע אליו.

    הגב לתגובה זו

    • לא ב''התנתקות'' אלא ב''גירוש''. לא רצוי לאמץ את הביטויים של השלטון

      דרור, 17/04/07 11:27

      ושל התישקורת התומכת בו, המיועדים ''להלבין'' את מעשה הנבלה.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    כמו שאמרתי, מדינת משטרה עלובה. זה מה יש!!!! (ל''ת)

    י, 17/04/07 10:53

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    שילכו לחפש בכנסת ובממשלה מי סרח היום

    סטודנט בשביתה, 17/04/07 10:49

    יש להם הרבה יותר סיכוי לגלות שם תגליות מרעישות... השלטון במדינה מנותק מהעם! זו ההזדמנות של כל הדפוקים לצאת לרחובות ולעשות מהפך! להעיף את כל המושחתים החוצה! להחזיר למעמד הביניים את ההגה של המדינה, אחרת הסוף שלנו הולך ומתקרב!!!

    הגב לתגובה זו

    • השלטון מוגן ע''י המשטרה (ל''ת)

      שלומי, 17/04/07 11:04

      הגב לתגובה זו

    • היהודים לא בשלים למדינה אחד מוכר את השני בעד כסף (ל''ת)

      יהודי, 17/04/07 11:04

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    מי ששובת כדי שאני אממן את האוטו שאבא קנה לו,איננו חסין יותר ממתנגד

    דרור, 17/04/07 10:48

    לגירוש יהודים מביתם.
    שיגידו הסטודנטים תודה, להם, בניגוד לכתומים, מאפשרים להמשיך בדרכם להפגנתם הצפוייה להיות פרועה.

    הגב לתגובה זו

    • מי שמתעלם ממצוקותיהם של אחרים

      כתום לוחם, 17/04/07 10:58

      שלא יתפלא שלאף אחד לא אכפת כשזורקים אותו מביתו. החד צדדיות והעיוורון של כנראה מעבירים אותך על דעתך.
      רוב הסטודנטים עובדים קשה כדי להחזיק את עצמם ולממן שכר לימוד. רובם הגדול טוחן 30 יום מילואים בשנה- וכן, לפני שנתיים רבים מהם דפקו סמסטר שלם בשביל למנוע את הגירוש.

      הגב לתגובה זו

      • כסטודנט ולוחם מן הראוי שתבחין במה קדם למה.

        דרור, 17/04/07 11:24

        מי שהתעלם ממצוקותיהם של המועמדים לגירוש, ואלו רוב הסטודנטים, שלא יתפלא כי המשטרה נוהגת בו ביתר סלחנות ממאיך שהיא נהגה בכתומים.
        ובאשר לעצם השביתה - גובה שכה''ל שהסטודנט משלם צריך להיות מושפע ממצבו הכלכלי וממצבם הכלכלי של הוריו.
        אין סיבה שאני אממן את המכוניות החדישות שממלאות את מגרשי החנייה.
        למה שלא תפגינו נגד המדיניות הקאפיטליסטית הנצלנית, שהיא הגורמת לצימצום התקציב לאוניברסיטאות?

        הגב לתגובה זו

        • האמנם?

          כתום לוחם, 17/04/07 11:51

          אני מציע שתבדוק כמה סטודנטים היו בכפר מימון וכמה היו בגוש עצמו בזמן הגרוש. כמה התנדבו לאחר הגרוש לעזור בחממות. תתפלא לראות כמה. קפוץ פעם לאתר של תא כתום. תלמד כמה דברים חדשים.
          ומכוניות חדשות? מאיפה הנתון הזה? כי אני נוסע באוטובוס הלוך וחזור כל יום.
          אתה משתמש באותם שקרים ודהלגיטמציה בדיוק כפי שהתמשו נגדנו בזמן הגרוש. הוא שאמרתי- העיוורון שלך לא מאפשר לך להסתכל מסביב.

          אם אתה רוצה שהעם יהיה בצד שלך, כדאי שתהיה בצד שלו.
          ושוב, אני אומר זאת כסטודנט, ככתום, ואיש איכות הסביבה.

          הגב לתגובה זו

          • אכן, כן. אתה לא רואה את מגרשי החנייה של אונ' ת''א המפוצצים במכוניות

            דרור, 17/04/07 13:31

            חדישות? אז גש לשם בבקשה.
            שום שקר לא תמצא בדברי ולא דמגוגיה. משום מה אתה בוחר להתעלם מנקודה עיקרית- מצבם הכלכלי של הסטודנט והוריו.
            האם זו התעלמות מקרית?
            ההשוואה בעניין הפעילות המשטרתית צריכה להיות מובנת לך היטב, וכנראה שאתה לוקה בעיוורון.
            תאר לך איזה צווחות היו עולות בתישקורת וכמה מעצרים היו מבוצעים אם המשטרה הייתה מוצאת פח דלק באוטובוס של כתומים בדרכם לכפר מימון.
            אז מי כאן העיוור?

            הגב לתגובה זו

            • הדמגוגייה שלך לא במקומה. רוב הסטודנטים הוא עני, דך ורש !!!!!!!!!!!! (ל''ת)

              #, 17/04/07 13:43

              הגב לתגובה זו

            • קשקשן

              כתום לוחם, 17/04/07 13:47

              רוב חברי באים באוטובוס או באופניים לאוניברסיטה, ועובדים בשביל לפרנס את עצמם. אין לי מושג היכן אתה חי, אבל במדינה שלי ובאוניברסיטה שלי, אין יותר סטודנטים עשירים מאשר אחוזם באוכלוסיה.

              ואגב, מהיכרות אישית עם חבר'ה מתורת החיים שהשב''כ עצר- יש לנו מזל שהתקשורת לא יודעת על מה שעשו מיני אנשים בזמן הגרוש.

              הגב לתגובה זו

            • לסטודנטים באוניברסיטת ת''א יש מכוניות חדישות

              אני, 17/04/07 14:09

              זאת לגיטימציה להעלות לכל הסטודנטים את שכר הלימוד?!
              תגיד לי, איפה אתה חי?
              אצלינו (טכניןן) רוב הסטודנטים (אין לי מושג מה קורה במרכז) לומדים ועובדים קשה מאוד בשביל לשלם את המעונות ואת השכר לימוד! (אני לא מדברת על חיפאים ברי מזל שגרים אצל ההורים).
              כיום- סטודנטים ששני הוריהם עובדים - ונחשבים במצב כלכלי ''סביר'' בקושי גומרים את החודש, אז אל תשמיץ ותכליל, עשירים יש בכל מקום וגם באוניברסיטת תל אביב. אולי בעצם בעיקר שם.

              הגב לתגובה זו

            • אתה חתיכת בור ועם הארץ

              את''איסטית, 17/04/07 16:51

              גם אני סטודנטית באוני' ת''א, ולי אין ''מכונית חדישה'' ולרבים מחבריי גם לא!
              אז מה אם יש כמה סטודנטים צפונפונים שאבאל'ה מממן להם את הלימודים וקנה להם מיצובישי חדשה ליומולדת?? רוב הסטודנטים לא יכולים להרשות לעצמם אפילו חופשי חודשי!!! חוצפן.

              הגב לתגובה זו

        • אין קשר

          אלעד, 17/04/07 12:15

          דרור היקר,
          יצא לי לקרוא כמה תגובות שלך לכתבה באשר להפגנות הסטודנטים. ברצוני להזכיר לך שזהו מאבק שבו ישנה תמיכה ציבורית רחבה וכל נסיון שלך לקשר בין הפגנות הסטודנטים למאבק האלים של הכתומים הוא שגוי. אבקשך להכין שעורי בית לפני שאתה מגיב.

          הגב לתגובה זו

          • אלעד יקר, אני מביע את דעתי ולא אכפת לי מה גודל התמיכה ''הציבורית''

            דרור, 17/04/07 13:36

            במאבק. מדדת את התמיכה?
            אסביר - אינני קושר בין ההפגנה שלכם לזו של מתנגדי הגירוש.
            אני מדגים את האופי הפוליטי שמאלני של פעילות המשטרה בשני המקרים.
            תפגינו נגד הקאפיטליזם שמשליט השלטון ושבגללו אתם נדרשים לשלם יותר. ההפגנה שלכם היא למען הכיס שלכם.

            הגב לתגובה זו

    • מספר 11 אתה חוצפן

      סטודנט, 17/04/07 11:33

      אנחנו הרמנו ידיים על שוטרים וחיילים, לא איימנו במלחמת אחים ולא ביצענו פולסה דה-נורה על אף אחד. אנחנו מפרנסים את החברים שלכם שמתנדנדים קדימה אחורה על הכיסא בישיבה, עושים מילואים, מגנים על המדינה ואתה עוד מרשה לעצמך לפתוח את הפה

      הגב לתגובה זו

      • סטודנט, אתה טיפש וגזען, כלומר שמאלן. (ל''ת)

        דרור, 17/04/07 11:59

        הגב לתגובה זו

      • סטודנט - אתה צודק. (ל''ת)

        גם, 17/04/07 15:17

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    מדינת משטרה

    א, 17/04/07 10:46

    שומרת על שלטון מושחת!

    הלכה הדמוקרטיה....

    הגב לתגובה זו

    • גם בזמן ההפגנות נגד הגירוש כתבת את זה? (ל''ת)

      דרור, 17/04/07 11:01

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    מזכיר את ימי כפר מימון העליזים.........

    יהודיה, 17/04/07 10:43

    איך עצרו לנו את האוטובוסים, חטפו מפתחות מהנהגים... לא יאומן. איפה הדמוקרטיה????

    הגב לתגובה זו

    • מי שלא זעק על הברינות של המשטרה ויאכל אותה כיום (ל''ת)

      יהודי, 17/04/07 11:00

      הגב לתגובה זו

    • חופש הביטוי נגמר כשעצרו אוטובוסים בקריית שמונה (ל''ת)

      ההתנתקות2, 17/04/07 11:07

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    זו הוראה מגבוה. זה ברור.. אולמרט לא בוחל בשום אמצעי! (ל''ת)

    ישראלית, 17/04/07 10:42

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אוי בייגה, כמה עצוב לסיים כך את הקריירה. אף

    אזרח המדינה, 17/04/07 10:40

    אחד לא יזכור את השגיך במשך עשרות שנים. מה שכולנו נזכור זה שסטודנטים נאלצו לחטוף מכות מהמשטרה בגללך. אלה יהיו הסיפורים שיעברו מדור הסטודנטים לדור הילדים שלהם - על בייגה אחד שדפק סטודנטים. ליבי גם לשוטרים שנאלצים להפעיל כח כנגד הסטודנטים, בעוד שלרבים מהם יש בנים ובנות סטודנטים, שחלקם משתתפים בהפגנות.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הזהרתי מההתנתקות שמישטרה אלימה זו חולה רעה שתפגע בכולם

    יואב, 17/04/07 10:39

    אל תתפלאו אם עוד ישברו ראשים של סטודנטים וסטודנטיות עם אלות וסוסים, המדינה הזו כבר לא דמוקרטית, והמישטרה זו מאפיה של פושעים

    הגב לתגובה זו

    • נכון! (ל''ת)

      מת, 17/04/07 14:52

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אחרי המקרה בוירג'יניה, אין אמונה באף אחד. (ל''ת)

    חמורבי, 17/04/07 10:36

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    דין הסטודנטים כדין הכתומים

    הע, 17/04/07 10:34

    אם המשטרה שברה ידיים ורגליים על חסימת כבישים לכתומים מדוע שלא תעשה זאת גם לסטודנטים הצפונבונים ?

    הגב לתגובה זו

    • וגם לעצור אותם לחודשיים על חסימת כביש כמו שעשתה על ילדות

      דוד, 17/04/07 11:35

      המשטרה הגיבורה עצרה חודשיים ילדות בנות 12 (המשטרה יכלה לדעת פרטים על אותן ילדות לא בגלל שהן לא אמרו את השם שלהן זה קשקוש המשטרה ידעת את זהותן) ולעומת זאת סטודנטים שחוסמים כבישים רק נעצרים כמה שעות. שבוע שעבר חסמו את רחוב לבנון ליד אונברסיטת ת''א ורק מעט סטודנטים נערצו לכמה שעות. אפליה פוליטית מובהקת. למה ימנים עוצרים לימים שלמים וסטודנטים רק מעכבים לחקירה?

      הגב לתגובה זו

    • אני הייתי גם בחסימות לפני הגירוש וגם היום... (ל''ת)

      אהבת ישראל, 17/04/07 11:45

      הגב לתגובה זו

    • בושה

      סטודנטית גאה, 17/04/07 11:47

      תתפוצצי קנאית!!!!!!
      אנחנ הסטודנטים דור העתיד.
      כיף לך להתחבא מאחורי מחשב.
      פחדנית.

      הגב לתגובה זו

      • עם דור עתיד כמוך, העתיד נראה שחור. לפחות תשלמי בשביל לרבוץ במדשאות

        דרור, 17/04/07 13:24

        של הקאמפוס, או שאבא ישלם.

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    ברוכים הבאים למועדון (ל''ת)

    משה חכים, 17/04/07 10:33

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    קשה להיפטר מהרגלים שנרכשו נגד מתנחלים

    אלי קופטר, 17/04/07 10:31

    פעם שוטר אלים - תמיד שוטר אלים.
    זו לא משטרה - זו מיליציה עבריינית לשמירת השלטון המושחת.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע! (ל''ת)

      גאולה, 17/04/07 10:37

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    איזה יופי, ההיסטוריה חוזרת על עצמה! מדינת משטרה

    יניב, 17/04/07 10:28

    את המתנחלים עצרו בדרך להפגנה חוקית בכפר מימון ועכשיו אותו הדבר קורה לסטודנטים!

    אי אפשר שלא לגחך מהאירוניות שבדבר

    הגב לתגובה זו

    • מה האירוניה? וכי אין סטודנטים כתומים? (ל''ת)

      כתום לוחם, 17/04/07 10:46

      הגב לתגובה זו

      • כתומים בעד ביבי נתניהו ?! ב-ספק . (ל''ת)

        מסופק., 17/04/07 14:34

        הגב לתגובה זו

    • יפול אולמרט,יבוא כפילו שמתחזה לחסיד מנחם בגין.חרות=התנתקות?! (ל''ת)

      אולמט=ביבי=לפיד, 17/04/07 12:03

      הגב לתגובה זו

      • ביבי בעד המאבק הזה כי הוא צודק! (ל''ת)

        עדי, 17/04/07 12:13

        הגב לתגובה זו

        • ביבי מבטא עמדותיו בעד/נגד,אך כח''כ מצביע הפוך.אז מהBBשונה מאזח מדבר? (ל''ת)

          פר' מוהד+הנתקות, 17/04/07 13:00

          הגב לתגובה זו