• 25.

    לא מבין למה תלו אותו?לא חבל על המאמץ? (ל''ת)

    ישר לתנור, 22/03/12 13:16

  • 24.

    היכמן היה צריך לקבל עונש

    פק'ק' תנועה, 16/04/07 09:55

    מאסר עולם עים עבודת פרך.ועים אפשרות שאזרחי המדינה יוכלו ליראותו בכילאו עד יומו האחרון .ולהגיב בפניו על כול מעשיהם של הנצים .עונש מוות לאדם כזה זה קל מידי .

  • 23.

    לא רק שלא נלמד הלקח, נהפוך הוא להלן:

    המצליף הלאומי, 16/04/07 08:09

    מיד בתום השואה החל מחול ההשמדה
    העצמית, ההגנה אצ''ל לח''י ה-''תותח
    הקדוש'' אלטלנה והמלחמה על ה''בעלות על מדינת היהודים''.
    זה נמשך עד עצם היום הזה בקרבות
    שריון בין: ימין לשמאל, ספרדים לאשכנזים והשנאה פוערת מידי יום שיא תהום חדש, דבר הגורם נחת רוח
    להיטלר ימ''ש ולגל האנטישמיות המשגשג בעולם כולו.
    אז,,,למדנו משהוא ???

    • אן לך מושג עד כמה אתה צודק (ל''ת)

      פקק תנועה, 16/04/07 09:57

  • 22.

    עמיחי פאגלין ולא פייגלין!!! (ל''ת)

    גיא, 16/04/07 08:02

  • 21.

    עפ''י ''תרבות היהודים'' הדור הבא הוא שיכחיש השואה (ל''ת)

    למקרא תגובות, 16/04/07 07:48

  • 20.

    לה-פן יש לך ''מעריצים'' כאן ראה תג' 11 (ל''ת)

    יודנרט כחול-לבן, 16/04/07 07:09

  • 19.

    ויש בייננו(מגיב 11) המצדיקים את השואה (ל''ת)

    רק לה-פן, 16/04/07 07:02

  • 18.

    ''מלחמות יהודים'' זה היום שלכם,,,חרפת עם לעברו (ל''ת)

    ערב-רב מזרחיים, 16/04/07 07:01

  • 17.

    Eichman

    Jesus, 16/04/07 06:49

    Fucking Thule
    Fucking Freemason

  • 16.

    אין דבר ניסתר

    דני, 16/04/07 05:52

    מיעניי השם יתברך הקדוש ברוך הוא היה בזמן השואה ועוד איך אך לא היתערב כי כך רצה וכאשר יש גזירה מישמיים השם לא מבדיל בין צדיק לרשע מה לעשות כך הוא שופט את עולמו ואין עוד מילבדו

    • אין דבר

      איש, 16/04/07 06:19

      בעזרת השם

  • 15.

    למשקיף צפון

    דן, 16/04/07 05:48

    לך תילמד תורה ולו קצת ואז אענה על השטויות שלך בלי שתילמד תורה לא תדע כלום אז אל תגיב על תגובותי מובן

  • 14.

    And no one asks

    Ha Yodeah Lisol, 16/04/07 02:55

    What is intersing is that no one, I maen no one, even asks why the job of building the funace was given to a 13 years old child. Furthermore, his employer told this child very soon the purpose of the furnace .
    Please do not sensor this response, it has nothing to do with the dreaded arch-nazi.

  • 13.

    אני מתנדב לבנות תנור בשביל כמה ''משלנו''

    שלומית בונה, 16/04/07 01:58

    לשומר האתרוגים כנראה כבר בנו תנור , אך ברגע האחרון הוא הצליח להמלט כשהוא משאיר את הפנים שלו על הדפנות,
    יש עוד תוניסאית שומרת אתרוגים, גם לה צריך לבנות איזה תנור קטן, אך יש חשש שהאמא שלה תתחיל לעשות בו גם פיתות.
    אני מוכן לבנות תנור לניסו שחם, שאמר ''חרא עליהם שישרפו'' אז אני מוכן לבנות לו אחלה של תנור , שלא מוציא את האוכל שרוף.
    אני מוכן לבנות תנור ל כל העושקים והעוסקים במלאכת הגירוש, ההשמדה, וההכחדה של קהילה שלמה בישראל,
    טוב.. האמת שאני לא מומחה בבניית תנורים, אבל בגיהנום יש המון מומחים שישמחו להכניס כמה מהחברים האלו לבישול ניסיון..

    • הגזמת (ל''ת)

      בלשון המעטה, 16/04/07 06:12

  • 12.

    חחחחח תראו איך הוא נראה בתמונה...

    nestol420, 16/04/07 01:41

    כמו אחד שהולך לעבור גני גהנום בהמתנה לאש...

  • 11.

    אייכמן במותו (כמו בחייו) עשה את הסלקציה המתבקשת.

    Yossi V, 15/04/07 22:18

    אלא שאף אחד לא אומר לנו שדוד אורן שהיה ילד בן 13(!) כשהיה צריך לצאת לעבודה כדי לעזור לפרנסת המשפחה קראו אז דוד אמסלם (או אולי בוזגלו, פחימה, אמזלג וכד').
    כי הרי לא דוד שוורץ (או ברקוביץ, או ארליך וכד') בן לניצולי שואה יבנה את הארון, הוא היה אז עסוק בלימודים.
    שהרי לו היה אותו דוד בחור אשכנזי, היה שם משפחתו המקורי היה מפורסם בליווי המושג הנדוש וקלשאי 'סגר מעגל'

    המדינה בת ה-15 צריכה היתה רופאים ושואבי מים. אייכמן במותו (כמו בחייו) עשה את הסלקציה המתבקשת. מדינת ישראל סייעה בידיו.

    אוי לו לסיפור של שואה שלא סגר מעגל.

    • מזכיר לי את הסיפור על אבא שלי.

      א, 15/04/07 22:58

      אבא שלי היה תלמיד מצטיין בארץ מוצאו.
      כשעלה לארץ, זרקו אותם במעברה. אחרי שנה אביו נהרג בתאונת עבודה, ובגלל שהיו עולים חדשים, רימו אותם וכמעט לא קיבלו פיצויים.

      רק מזל אחד היה לאבא שלי.
      בגלל שלא היה מזרחי, הוא לא חשב שעכשיו הוא צריך לבכות ולפנות לפשע.

      הוא עבד ביום, ולמד בלילה, השלים בגרויות בצבא והמשיך ללמוד אחר כך.

      • yofi lachem

        Shai Canaan, 15/04/07 23:08

        shney dfukim.

        lama lo lishtok ve la asot shalom im ha achim?

    • מה שהייה היה...

      העראקי, 16/04/07 01:28

      צריך לשכוח מהנשכחות... היום זה כבר לא אותו דבר.
      כולנו אחים בסופו של דבר

    • אתה דפוק?

      איתי, 16/04/07 01:42

      מה זה השטויות האלה?
      מאיפה הוצאת את הזבל הגזעני הזה?
      אתה יודע מי העלה את יוצאי מדינות ערב ארצה?
      כל העולים החדשים סבלו באותם ימים מעוני, גם אשכנזים.
      הגישה הגזענית שלך שייכת לימי הביניים וכדאי מאד שתפסיק להאשים את האשכנזים בחוסר ההצלחה שלך בחיים.
      לא בגלל בן גוריון ולא בגלל אף מנהיג אשכנזי אחר אתה נכשל בחיים- אתה נכשל בחיים בגלל שאתה לא לוקח אחריות על החיים שלך ומאשים אחרים בכישלונותיך.

    • אתה מוזמן לקחת טיסה חד כוונית למדינות ערב (ל''ת)

      Zach, 16/04/07 06:50

    • וואלה, כמה שאתה דפוק אומלל. רחמים עליך. מקווה שלא עובר בירושה. (ל''ת)

      מהר, כדורים, 16/04/07 12:59

  • 10.

    עובדות

    דני, 15/04/07 22:14

    אתם לא מבינים כול עוד תמשיך ההיתבוללות וכפירה בהשם יהיה צרות לעם ישראל כך גם היה בזמן השואה עים עובדות לא מיתווכחים

    • אבל עם שטויות כן מתווכחים

      משקיף, 16/04/07 00:27

      איפה היה השם ששרפו את כל התינוקות שלא חטאו ואת כל הצדיקים יראי שמיים שדקדקו בכל המצוות ולא עלה על דעתם להתבולל????

      • אנחנו לא יכולים לשפוט...

        nestol420, 16/04/07 01:33

        כי פשוט נברא לא יכול לשפוט את הבורא...
        בכל מקרה עוד הרבה לפני השואה התחילה התבוללת ותפנית חדה למסחר ועושר ועבודות אקדמיות שדרסו את הדת (אחרי 2000 שנים ויותר של שומרי מצוות).

        בכל מקרה אני לא מצדיק חס ושלום את השואה אבל אנחנו לא במקום הנכון כדי להבין את מעשיו של הקב''ה.

        ד''א הכעס האמיתי אמור לפנות כלפי החילוניות היום שלפעמיים עושה בדיחות עלובות נפש בתקשורת ובתוכניות למינהם מהשואה!!

        השם יעזור לנו מהבורות הזאת!

  • 9.

    מיהו עמיחי פייגלין, המתכנן?

    אליחי, 15/04/07 22:06

    לאלה שלא ידעו את יוסף ולאלה שלא רוצים לדעת, עמיחי פייגלין היה קצין המבצעים האגדי של האצ''ל שבשמו נקשרו מבצעים רבי עלילות במאבק למדינה עברית. הוא היה צעיר מבריק ורב תחבולות שתכנן לביצוע את המאבק בשלטון המנדט הבריטי שנעל את שערי הארץ בפני פליטי השואה. בשיאו, הוא זה שיזם ותכנן את פריצת המבצר של כלא עכו ואת שיחרור אסירי המחתרות ששם ללעג את בריטניה הגדולה. והוא זה שזכה להיות בעל המפעל והאחראי לתכנון ולבצוע של התנור שבו נשרף עד לאפר גדול רוצחי עמנו. איזו יד גורל נתנה לו תפקיד זה שאפשר לו לסגור מעגל.

  • 8.

    פנחס היקר ז''ל הוא האיש הגיבור והגאון!!! (ל''ת)

    העד, 15/04/07 21:10

  • 7.

    אחנו עושים שואה לעצמנו יום יום

    קובי, 15/04/07 21:02

    בכביש, הכוונה לא לתאונות אלא להתנהגות האגואיסטית שבסופה הופכת לרצחנית

    בגזענות שלנו ובאפס סובלנות לאחרים שחיים בקרבנו (עובדים זרים שמועסקים בניצול ע''י קבלנים יהודים, מישהו הזכיר את סימנס ???)

    תרבות הקומבינה, אולי לך הסתדר אבל על הדרך דרכת על מישהו אחר

    (ע''ע שאלה שאני שומע המון, ''מה אתה אשכרה עושה מילואים ?'')

    יש עוד הרבה דוגמאות, אין לי כח נפשי בשביל לפרוט אותן

    אני קצת מיואש


    • טיפה הגזמת עם הדימיו (ל''ת)

      בן, 15/04/07 22:13

    • אל תתיאש כלכך מהר קח אחריות (ל''ת)

      אאאאאאא, 15/04/07 23:23

  • 6.

    עיוות היסטורי

    אבי, 15/04/07 20:27

    התמונה הזאת, שנחקקה בזכרון שלנו, של אייכמן בפוזה הזאת עם הפרצוף הזה היא בכוונה ככה או שהוא תמיד היה מעוות?

    • אוטנטי מבית הדין (ל''ת)

      מ, 15/04/07 20:58

      • לא ענית על השאלה (ל''ת)

        גם מ, 15/04/07 21:20

        • הוא מעוות את הפנים כי סבל מהשיניים

          שלמה בן משה, 15/04/07 22:49

          הצורר אייכמן ימ''ש סבל מכאבי שיניים ולכן הוא מעוות את הפנים הוא סבל במשך שנים בשיניים הטוחנות וביקש אפילו שיטפלו בו .

    • הסבר על הפרצוף המעוות של אייכמן

      ברנרד, 15/04/07 21:21

      הפרצוף הזה מעוות מרצונו הטוב והחופשי של הצורר, הנ''ל סלד מהעם היהודי בעבר ובעת המשפט לא נותרה לו ברירה נוספת לפני שממצים עימו את דינו וגובים ממנו את שעליו לשלם, הוא לא קולט שהגיע לסיטואציה שהעם הנאור שלנו יסגור עימו את החשבון יום אחד באופן בלתי צפוי. כל הכבוד לבחורים שלנו.

  • 5.

    יימח שמם של כל הנאצים ועוזריהם, ויימ''ש של קודמיהם ושל ממשיכי דרכם

    יאיר, 15/04/07 19:57

    הערבים. ושל כל האנטישמים וכל הצוררים וכל מי שרוצה\רצה,יירצה לפגוע בעם היהודי!!

    • אמןןןןןן (ל''ת)

      אמן, 15/04/07 21:21

  • 4.

    ל 1,2,3

    אבי, 15/04/07 19:49

    תסלחו לית
    שכל לא קונים בכסף. ציפיתם שישחררו אותו לחופשי. טיפוסים כמוכם הם הסכנה הגדולה ביותר לעם היהודי.

    • 1.2.3 הם אותו אדם, ערבי. שהיה ''מת'' לראות את חובננו. (ל''ת)

      למה שיסלחו?, 15/04/07 20:36

  • 3.

    עוד מיתוס

    אילון, 15/04/07 19:25

    עוד מיתוס שהתרסק לרסיסים לאט לאט אנחנו מתפוררים בסוף לא נאמין עוד להיסטוריה שלנו

  • 2.

    למעט אייכמן ימ''ש כולם חייו בחיים מופלגים (ל''ת)

    בן-גוריון טעה, 15/04/07 19:25

  • 1.

    עוד הוכחה שהמשפט לא היה משפט צדק

    סוציולוג, 15/04/07 19:11

    כל משפטו של אייכמן ''ימח שמו'' לא היה משפט הוגן וצודק... התוצאה היתה ידוע מראש וגזר דינו נקבע עוד טרם תפיסתו ... זהו אות קלון למשפט הציוני

    • ומשפט דימניוק מוכיח בשיוק את ההיפך

      אשי, 15/04/07 19:42

      שלפעמים אנחנו קצת ''נאורים'' מדי, ומשחררים נאצי מתועב רק כי ''זה לא הנאצי שהבטחנו''...

    • למה אתה חושב שזו סתירה?

      אלכס מהכרמל, 15/04/07 19:46

      גם משפטו של אדם, שנראה על ידי מאות אנשים וצולם בווידיאו ניגש ויורה בראשה של אישתו, ידוע מראש.
      אז מה? מה לא בסדר כאן?

    • איפה הצדק שלנו???!

      קישון, אפרים, 15/04/07 19:48

      נשרף באוושויץ...

      חפש אותו בין העננים סוציולוג יקר. אולי תמצא את הצדק מרחף לו בין נשמות המעונים אותם טבח יקירך אייכמן שעל משפט הצדק לו אתה כה נזעק!

      ולעובדות - בשום מקום לא ראיתי כתוב שהתנור הוזמן טרם הינתן גזר הדין?

      ובנוסף, יש משפטים שעיקר עשייתם אינו עשיית צדק. האם אפשר לעשות צדק עם מי שעמד בראש 'הפיתרון הסופי'? איך עושים איתו צדק? הורגים אותו 6 מליון פעם בכל מיני שיטות שונות ומשונות?
      המשפט הזה היה משמעותי מאוד עבור כמה מליוני יהודים, גם בזה יש סוג של צדק, היסטורי...!

    • איזה משפט צדק אתה מחפש

      יוסף דסאו, 15/04/07 19:49

      סוצילוג נכבד, אתה מראה אן מציג הבנה נהדרת בעשיית צדק,כנראה שאתה לא בן לניצולי השואה, ובמיוחד שלא זכיתי לראות לא סבי סבתי ודודי מכיוון שהם הושמדו באושוויץ,אז איזה צדק אתה מחפש

    • נקמה היא חוסר צדק

      גולן, 15/04/07 20:14

      לא שאני נקי מחטא ומעולם לא נקמתי אבל מנקמה בטח שלא יוצא כלום במקרה הטוב ובמקרה הגרוע הנקמה היא עונש לנוקם

    • ''הסוציולוג''הוא פרובוקטור ערבי,יש לו בעיה עם ''צדק ציוני''

      אני טוען:, 15/04/07 20:35

      תבינו, הערבים שאפו לשתף פעולה עם הנאצים. ראשיד על אל כילאני תפס את השלטון בעירק וכוננ משטר פרו נאצי, כמובן שגם פרע ביהודים ורצח (ע''ע ''הפרהוד ''). הזבל ה''מופתי'' יצא לעירק בזמן המרד ואחר ברח לשטח הכיבוש הגרמני באירופה. נחשב ע''י בנות הברית בשת''פ עם הנאצים. מסיבות פםוליטיות ''נמחל לו ''. אנשיו היו בין מפעילי מחנה ההשמדה יאסנובץ ביגוסלאביה, שם שחטו את ה''טרנספורטים'' של יהודים, סלאבים וצוענים בסכינם (כמו שערבים אוהבים).

    • סוציולוג ארור, אתה יכול ללכת בעקבות בשארה

      ברנרד, 15/04/07 21:18

      צוררי היהודים לא שייכים למדינה הקדושה שלנו, אתה יכול להעתיק את מקום מגוריך לשכונות בברזיל ארגנטינה אורוגוואי פרגוואי צ'ילה פרו בוליביה ותהיה שכן של הצוררים הפחדנים שמסתתרים מידה הארוכה של מדינת ישראל היהודית הציונית האהובה והקדושה במדינות תבל.

    • לאחרונה יש הרבה סוציומטים כמוך בישראל, לכן אנחנו נראים כך. (ל''ת)

      טורונטו, 15/04/07 21:41

    • עוד שמאלן ואנבי נאור שחושב שהוא מתקדם בכך שהוא מכפיש את ישראל (ל''ת)

      אחשלו, 15/04/07 21:42

      • משקף המציאות

        סוציולוג, 16/04/07 10:44

        אני לא שמאלן ובטח שלא רוצה לפגוש את יגאל אמיר או כל אחד אחר עם דם על הידיים. כמו שאתם רואים גם היום שופטים אנשים מראש ללא דין צודק, כמובן שחלק גדול במשחק לוקח התקשורת שמחפש אייטמים וכותרות פיקנטיות. ואם מדברים על סנגורו של אייכמן - ישנם הרבה עובדות שהוא לא העלה במשפט, עובדות המראות את ''הבנליות של הרוע'' ואת העובדה שאייכמן מילא פקודות כפי שאני מילתי פקודות בצבא (בזמן שרותי ביחידה קרבית מובחרת). בעברי עשיתי דברים שאני מאוד מצטער עליהם, משום שאלו פשעי מלחמה, אבל את אותם דברים עשיתי ללא מחשבה שהם 'לא נכונים'. אני נתתי למוסר שלי למות, ואתם?

        • ל'סוציולוג'

          יהודה, 16/04/07 11:06

          האם אתה מתכוון לכך שאתה מבין למה אייכמן עשה את המעשים שעשה אך לא מצדיק אותם. רוצה לומר, מבין אבל לא מצדיק!

        • הלו,אייכמן לא הצליח להסיבר מי נתן לו את ההוראה לגרש את הילדים מצרפת

          שרית, 16/04/07 11:28

          אם היית טורח ללמוד את המשפט במקום לכתוב ללא ידע
          היית יודע שזה בדיוק היה הCASE שלו
          הבעייה היא שרק החתימה שלו הופיעה על המסמכים של גירוש הילדים הפולנים מצרפת לאושוויץ.
          דבר נוסף,
          הוא טען שהוא אחראי על הובלת היהודים
          אבל ההובלה תוכננה להמית לפחות 10% מהנוסעים.

          דבר אחרון,
          אייכמן היה שותף בועדת ואנזה..
          אם יש לך מושג מה זה...

    • אני איתך אתה צודק

      יוסי, 15/04/07 22:11

      ויש עוד משפט אחד שאת התוצאה שלו ידענו מראש :
      המשפט של יגאל אמיר מראש כולם ידעו שהוא אשם צריך לשחרר אותו מידית יחד עם ברגותי וכול שאר לוחמי הצדק הנאורים רק כדי להוכיח לעולם שאנחנו נאורים גם

      נ.ב אני מקווה שאחרי כול זה גם תפגוש אחד מהם כדי שהוא יוכל להודת לך

    • איכמן זכה לסניגור מבחוץ.

      א, 15/04/07 23:05

      אייכמן הורשה להביא סניגור מבחוץ, שלא היה אזרח ישראל.
      המדינה אף השתתפה במימון שכרו של הסניגור שנבחר.
      בסיום המשפט, הסניגורהתראיין לתקשורת, ומסר כי המשפט היה הוגן.

      עכשיו אתה בא ומעלה טענה, שאפילו סניגורו של אייכמן לא העלה.
      מה זה אומר עליך ?

    • אייכמן טען שהוא מילא הוראות והוכח אחרת

      שרית, 16/04/07 11:25

      אייכמן מעולם לא הכחיש את חלקו,
      הטעון שלו היה:
      הייתי אחראי להעברת ההיודים ולא לרציחתם
      הדבר הוכח כלא נכון :
      1. ההובלות תוכננו כך ש10% ימותו בדרך, גם בפועל וגם בתכנון העיקרי של ועידת ואנזה בה איימן היה שותף.
      2.אייכמן הורה באופן אישי על גירושם והשמדתם של ילדים פולנים מצרפת.

      אם היית טורח ללמוד את המשפט
      לא היית כותב כאלה שטויות
      אבל אז היית צריך
      להשיל ממך
      את הSMALL ניות שלך,