• 49.

    מנהיג טוב משמש דוגמה

    אסי, 14/04/07 11:17

    כמי שרואה עצמו מנהיג של תנועה שלדעתו מכובדת ושיש דור שהתחנך בל''ד . יפה עשית שברחת מהארץ כולי תקווה שיש אחרייך דור שלם.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    זה נכון מה אומרים שבישארה השתין בחראם אל שריף ? (ל''ת)

    חאלד, 13/04/07 21:28

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הסייענים של בשארה מהשמאל יותר גרועים ממנו (ל''ת)

    ואתם שותקים, 13/04/07 20:02

    הגב לתגובה זו

    • אין ספק שהאידיוטיות והרשע

      Avi Ecuador, 13/04/07 20:29

      אחד נחוץ לשני בכדי לגדול ולהתעצם.
      הם מזינים זה את זה
      השואה והקטסטרופה נוצרים מהם.

      הגב לתגובה זו

      • כנראה שלאנשים כמוך חסר חוש אנושי

        יזיד, 13/04/07 20:53

        אולי תשתוק ואל תראה לכולם עד כמה את אדיוט

        הגב לתגובה זו

        • כנראה ששרצים כמוך חושבים שהם הגיעו להיות בני אדם...

          Avi Ecuador, 13/04/07 21:00

          תצטרך להתאמץ הרבה יותר בכדי להסביר משהו, אולי יותר פשוט שאוריד עליך את המים.

          הגב לתגובה זו

          • כנראה שלא הבנת אותי

            יזיד, 13/04/07 21:14

            קודם כל נסיתי לבין אותך! אבל לא יכולתי, הדברים שאמרתי לא נוגדים את דעותיו של ג'וזיף פרח שאני תומך בו אפילו, דבר שני אולי תנסה להבין את מה שאני אומר לך ולהגיב ברצינות ולא סתם קשקושים.
            מה אתה רוצה?!
            אתה אומר תוקף את הערבים את כולם ולאחר מכן מפנה למאמר של ג'וזף פרח שדעותיו דומות לשלי ואף לרבים מבני עמי, אבל כמו שאתה יודע במדינות ערב הם לא יכולים להגיד את זה מאחר שהשליטים שמינה המנדט יערפו להם את הראש.

            הגב לתגובה זו

            • חחח, את בני עמך רואים מפגינים

              AviEcuador, 13/04/07 21:35

              נגד בובות של מוסטאפה ונגד קריקטורות...
              רבים מבני עמך עם דעות של פרע?!
              צאו תפגינו נגד שאהידים ורוצחים ובתולות ותעמדו לצידו של השמאל...
              נראה אותכם!
              נראה אותכם לא מפחדים מ''המיעוט'' של הקיצונים שלכם שלא ירצחו אותכם.
              אתה גיבור בעיתון של יהודים, אצלכם היו עורפים לך את הראש אולי אם היית מתבטא ומראה ''נאורות'' והומניות קצת.
              התרבות שלכם מסוכנת ו''המיעוט'' שלכם שולט בכל דעה נאורה וכל דבר של ביקורת או שונה אתם משמידים או מבריחים.
              ראה רושדי שכתב תרגומים על הקוראן, האיראנים הוציאו על ראשו סכומי עתק בכדי לרצוח אותו והוא ברח ממכם, למה אתם לא יוצאים בהפגנות בכדי לשמור על זכות הדיבור והדמוקרטיה שאתה כמוסלמי בטח בא ומנסה להסביר לנו בישראל?
              למה אתה חושב שעלינו לסמוך עליכם ולהאמין בחיים משותפים איתכם כשתיהיו רוב?
              במדינות ערב שרדו כל כך הרבה יהודים שאפשר למנות על אצבעות יד אחת אולי שאתם מפגינים סובלנות כלפיהם?
              לא מדובר בדמוקרטיה כבר בשביל יהודים, מדובר בלשרוד ואם ישראל חושבת לעשות איתכם דמו-חארטה אז אנו צריכים פשוט להסתפח לארצות הברית, לא צריכים אפילו מדינה איתכם...

              הגב לתגובה זו

            • אתה לא יודע מי אני!

              יזיד, 13/04/07 21:52

              קודם כל לפני שתתחיל להאשים אותי בדברים אלה! תדע לך שאין זה עניין של נוצרי או מוסלמי, זה עניין של מתון או קיצוני.
              יש לי הרבה חברים מוסלמים שמסכמים עם הדעות שלי.
              אבל בו נראה אותך מציע פיתרון, אם אתה הייתה במקומי הייתה מסכן את החיים שלך?! כל אחד מפחד שירצחו אותו ואז השאר יסגו.
              ולעניין היהודים במדינות ערב תזכור שלא העם רצח אותם וזה שרצח אותם לא נבחר ע''י העם אלא זה מישהו שמונה ע''י מדינות המערב כדי שימלא אחר האינטרסים שלהם.
              מה חשבתה שיש בגנים של הערבים דפק ''אנטי-יהודי''?
              אני בטוח שתענה לי באותם הדברים שעניתה לי מקודם, אז אני מבקש ממך לקרוא את המאמר של ג'וזף פרח (שאתה הפנתה אותי אליו) עוד פעם ורק לאחר מכן תענה.

              הגב לתגובה זו

            • ''אתה לא יודע מי אני! ''

              Avi Ecuador, 13/04/07 22:24

              אני גם לא מנסה לדעת,אני יודע שאין פיתרון של חתונה בארץ ישראל והתרבות שלכם היא לא של יהודים ואין ליהודים שום סיכוי לשרוד איתכם בישראל בהמשך ואתה בטח לא תפגין לקיומם של שיהודים ביום שהם יהיו זקוקים ל''חסדיכם''
              עובדה אתם אפילו לא יוצאים נגד הפלסטינים שרוצחים יהודים ולא מפגינים שום עזרה לשמאל.
              במדינות ערב אין יהודים וראה עיראק שהוציאו את היהודי האחרון משם, דרך אגב יהדות עיראק היתה יהדות מוצלחת וגדולה וכולה ברחה משם, אפילו אימי שרצחו את בעלה שם והתחתנה שוב בישראל, פשוט פתחה את הדלת וירו בבעלה מול העיניים, התבוסס בדמו ומת ואף מוסלמי לא שילם על הרצח שלו, ''הרוב'' שכמוך מפחד ''מהמיעוט''.
              כן, אז אני צריך להאמין בך שאולי לא אתה תרצח יהודים ותדע להגן עליהם ולסמוך עליך ודומיך מפני החיות הפאנטים ששורצים בניכם.
              הפיתרון שאתם תלכו מכאן!
              אתה מפחד שירצחו אותך כתבת, גם בהמשך תפחד והרוצחים בחברתכם ימשיכו לשלוט...
              שמע! הפיתרון הוא הפרדה, גם התורקים עשו זאת בקפריסין.
              אין ליהודים שום דרך אחרת איתכם, לא מאמין בכם אפילו בקבר!
              ראה יהודים שאפילו קברים היו צריכים להוציא בכדי שאתם לא תחללו אותם.

              הגב לתגובה זו

            • עייפתה אותי

              יזיד, 13/04/07 23:06

              כנראה שלא תבין אותי אלא אם תתחיל להכיר אנשים מהמגזר.
              ואל תשכח שיש גם יהודים שהם קיצוניים כמו המתנחלים שאין להם בעייה להרוג ערבי.
              לכם יש צבא ומשטרה שיעצרו בעדם,
              ולנו אין מי שיגן עלינו כי אנו אזרחים סוג ב'.
              תבדוק למשל מה התרחש בנצרת ובמג'אר.
              למדינה פשוט אין אינטרס להגן על אזרח סוג ב'.

              הגב לתגובה זו

            • יא יזיד

              Avi Ecuador, 13/04/07 23:27

              האזרחים סוג ז' שלכם בישראל חיים יותר טוב מרוב הערבים במדינות ערב ולא רוצחים בכם.
              אין שפה משותפת ולא תהיה גם בחתונה לפעמים לא הולך, בטח עם וואחש...
              אני עונה לך פשוט שילמדו יהודים ואולי יתנערו שמאלנים אידיוטים ויקיאו את עצמם ואותכם.
              אין לנו ברירה בכדי לשרוד.
              אתם רסיסטים...

              הגב לתגובה זו

  • 46.

    ישראל היא מדינת לאום דמוקרטית.כלומר שני המושגים בהגשמה מקסימליסטית

    ככל הניתן-בלי, 13/04/07 19:59

    2 המושגים בשילוב והגשמה ,בלי שאחד מהמושגים ילך לאיבוד,ככל הניתן.

    לכל אלה שפתחו את הספר וראו ש''הלך עלינו'',על היהודים,כי הרי כתוב שבדמוקרטיה אין לאום מועדף...

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    כמה שנאה!

    יזיד, 13/04/07 18:53

    חברים, מקריאת התגובות ראיתי שאין מה שינחה אותכם חוץ משנאה וזעם, אבל באמת אתם חושבים שיש משהו דפוק בגנים של הערבים?! פשוט מאוד כשהמדינה מרשה לאנשים כמו ליברמן לכהן כשר ולברוך מרזל להצהיר בקולי קולות את דעותיו, זה מה שדפוק.
    אני משוכנע שכל בני עמי רוצים בדו קיום אבל בתנאי שיקבלו את זכויותיהם המלאות כמו כל אזרח.
    ולאלה שטוענים שפה יש דימוקרטיה ובמדינות הסובבות אותם זה יותר גרוע שלושה דברים: I) אין פה דימוקרטיה בדימוקרטיה זכויות לא מותנות בחובות (כמו שירות צבאי) ובדימוקרטיה אין לאום מועדף.
    II) כשעם מתקיים פה כבר מאות שנים אתם לא יכולים להגיד לו ''לך לחברים שלך'', וכל זה במקום לנסות ולמצוא פיתרון יותר ריאלי, פיתרון שהוא פשרה, כמו לתת לעם הערבי לחיות בכבוד ולתת לו הזדמניות שוות לפחות במישור הציבורי, זכות להגדרה עצמית (שפה, דת וכו').
    III) זה שהמצב יותר גרוע במדינות אחרות לא אומר שככה צריך לחיות העם הפלשטיני! וחוץ מזה להזכירכם שכל זה נכפה עליו הרי אנגליה מינתה את השליטים במדינות הערביות.

    הגב לתגובה זו

    • חחח, זו מנטליות

      Avi Ecuador, 13/04/07 19:45

      אפילו לא חושבים שהבעיה בגנים של השמאל, מבינים עניין.
      רשע ואידיוטיות שמזינים זה את זה והופכים לקטסטרופה ושואה.
      סיפור של ערבים ושמאל...

      הגב לתגובה זו

      • תגובה שמראה עד כמה אתה בוגר ומבין (ל''ת)

        יזיד, 13/04/07 20:43

        הגב לתגובה זו

        • תלמד על ציניות וזלזול

          Avi Ecuador, 13/04/07 20:58

          כבר מזמן לא מדובר בהבנה או כבוד...

          הגב לתגובה זו

    • זו מדינת לאום. דמוקרטיה לא הכי נשגבה בעולם.0K?

      משאירים נשגבות, 13/04/07 19:51

      הפלסטינים ימצאו ביטוי מדיני לאומי במדינה פלסטינית והיהודים במדינת ישראל.
      גם ליהודים יש זכויות לאומיות,תתפלא.

      תשתדלו לאמץ את המודל של דמוקרטיה ללא לאום מועדף לא רק כשזה על חשבון לאומיות של יהודים.

      תציע אתה פתרון שעולה על הדרישות הלאומיות של כל צד.

      הגב לתגובה זו

      • שלא יבלבלו אותך ויספרו לך על נשגב...

        Avi Ecuador, 13/04/07 20:15

        מדינת ישראל חובתה קודם כל ליהודים שגורשו ברחו וניצלו בשן ועיין כשנמלטו מארצותיהם.
        מדינת ישראל היא קטנה מידי ובטח לא יכולה להכיל גם את הערבים ואת שאיפותיהם שנוגדות את שאיפות עצם הקיום של היהודים.
        אין לנו מה לתת להם!!!
        אנו גם לא צריכים להמר על העם היהודי בציון ועל ערבים שונאי ישראל שפעלו ופועלים להשמדתה כשהם מלאי שנאה ומזימות כרימון.
        הם צריכים ללכת מכאן בכדי לשמור על המיעוט האתני היהודים שנמצא בסכנת הכחדה תמידית במזרח התיכון, הכחדה שהם מאימים, מנסים, פועלים והוכיחו בשנאתם ובדרכם ובמעשיהם שהיא בלתי נמנעת אם ישראל תהפוך לדמו-חארטה בקו הירוק שהשמאל האידיוט מסביר לכולנו היום.
        שיעשו מדינות ערב שם אצלהם דמוקרטיות ויוכיחו שהם בכלל מוכנים ומסוגלים לחיות בשיטה זו ונראה במדינותיהם יהודים עם זכויות שלא מפחדים להוציא את ראשם או שנשארים בלי ראש דבר שמאוד נפוץ אצלם.
        הם פשוט צריכים ללכת מכאן ומדינות ערב ואירופה צריכים לפצות אותם ולבקש סליחה ומחילה מיהודים שהם נותנים לה פיצוי כה קטן כמו כבשת הרש שהיום הם רוצים לשדוד מאיתנו.
        לא הלך להם במלחמות אז הם חושבים שהאידיוטים מהשמאל שלנו יתנו להם מתנות.
        למי שיש ספקות על שאיפותם הדמוקרטית ודרכם של מוסלמים אז בבקשה:
        http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=27289

        http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=27274

        הגב לתגובה זו

      • תקרא טוב מאוד את מה שאמרתי ורק לאחר מכן תגיב

        יזיד, 13/04/07 20:51

        בקנדה,צרפת, ארה''ב ורוב מדינות המערב, שהמדינה מתיימרת להיות אחת מהן יש אנשים מכל מקום והם מסתדרים די טוב!
        הבעייה תמיד נובעת מהגזענות ומי יודע יותר טוב ממכם.

        הגב לתגובה זו

    • צביעות צדקנית זה לא בריא (ל''ת)

      גם לא סיסמאות, 13/04/07 20:38

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    התנהלות של ערבי טיפוסי...

    מאוס, 13/04/07 18:31

    אימפולסיביות מלווה ברעש וצלצולים דרמה מלווה בסיכסוכים שלא מביישת אף טלנובלה...

    לא נמאס לכם?

    ביום שבו תקחו אחריות למעשיכם, תתעוררו לגלות ש.. אופס... אין את מי להאשים...


    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ינשאלה יתלו אותך במגרש הרוסים

    ציקצוקי לשון, 13/04/07 17:58

    פושע, מסריח, עשר עונשי מוות לא יסיפקו בשבילך חתיכת מניאק מפגר.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    בשרה...אין לך עוד הרבה זמן להסתתר מאחורי החסינות...סופך בכלא !!!

    אבי.ש, 13/04/07 17:39

    צודק מי שהאשים אותך בשת''פ עם אירגוני הטרור ,סוריה ,אירן,וחיזבאללה.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מבחינת בשארה ודומיו כל מ''מ במזה''ת הוא ''ערבי'' ולאף לאום אחר

    אין זכות הגדרה, 13/04/07 17:31

    בשפה פשוטה קוראים לזה לאומנות,לא ליברליות.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לאורי- אתה מפספס את כל הפואנטה הבשארית- (ל''ת)

    מדינות לאום, 13/04/07 17:09

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לערבי מ 35, 36

    Avi Ecuador, 13/04/07 16:56

    תעשו לי טובה, תמשיכו להיות ''גאים'' ותעשו אפילו מצעדי גאווה בירושליים
    אל תסמכו על השמאל ''שלנו''.
    חחח, השמאל היה מביא עליכם מדינה והורס את מדינת ישראל.
    תמשיכו, תמשיכו... אני סומך עליכם ועל חיזבאלל וחמאס שלא יאפשרו לשמאל לאבד את עם-הארץ לדעת, אתם רשעים נס לאידיוטים.
    תזהרו מהגויים הנוצרים, הם לא יהודים, הם מתמחים בפתרונות סופיים.
    כל עם אחר היה מזמן פותר את ''הבעיה'' איתכם.
    ראו בקפריסין איך מוסלמים טורקים פתרו בעיה.
    תמשיך להיות גאה ואולי ''תזכה'' לחיות כמסכן כמו האחים שלך במדינות ערב.
    ישלחו אותך לקבל בתולות ואת הנשים שלכם יחליפו בעיזים וכבשים אולי בשוק.

    הגב לתגובה זו

    • חחח, גם אצלנו יש גאים שרוצים לצעוד בירושליים

      Avi Ecuador, 13/04/07 17:08

      אולי יקבלו אישור ''בזכות'' הערבים מכיוון שלהם הכל מגיע.
      יצעדו ביחד ויהיה קרנבל ''אמיתי''...
      חחח

      הגב לתגובה זו

    • למרות שזה לא כלכך חשוב

      פלוני, 13/04/07 18:01

      איך זה שכתבתה כלכך הרבה שורות בהתבסס על מידע כלכך מוטעה?!
      כמה טמבל את יכול להיות?!
      עזמי בשארה בכלל נוצרי!
      זה מראה עד כמה הימנים בורים ויוצרים לעצמם מציאות שמתאימה להם!
      הייה קשה לתקוף נוצרי נכון?!

      הגב לתגובה זו

      • נו, נוצרי שלא מבין שהוא לא מוסלמי?!

        Avi Ecuador, 13/04/07 19:43

        תסביר לו שגם לו יש בעיה ולנסות להיות מוסלמי לא יתן לו קרדיט ביום חשבון.

        הגב לתגובה זו

      • יש גם ''יהודים'' כמו באשארה שמלקקים למוסלמים

        Avi Ecuador, 13/04/07 20:24

        ראה היהודים האורטודוקסים שהלכו לנשק את השטן אחמנז'י במסיבת הכחשת השואה באיראן.
        ראה מה עושים חיזבאללה לנוצרים בלבנון כאשר יהודים לא חיים איתם ויש להם יותר זמן לנוצרים.
        ספר לנו כמה אוהבים נוצרי לבנון את המוסלמים ומה עשו למדינה שלהם.
        כן, מה אני מסביר לרשע?

        הגב לתגובה זו

      • פלוני שנעלם לי פתאום

        Avi Ecuador, 13/04/07 20:49

        קרא את התגובה שלי ב 45 ואת הלינקים שצירפתי, מאוד יעניין אותך ונראה אותך משיב.
        דרך אגב את הלינק השני כתב נוצרי ערבי שאני מאוד מעריך אותו.

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    כל הליברליות של בשארה מסתכמת בשלילת זכויות לאומיות של יהודים (ל''ת)

    והצדקת כל פגיעה, 13/04/07 16:56

    הגב לתגובה זו

    • עלאק ליברליות (ל''ת)

      כמובן, 13/04/07 17:48

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    חחח, מתיחסים אליהם כאויבים?!

    Avi Ecuador, 13/04/07 16:44

    הרי הם רואים את עצמם פלסטינים ולא ישראלים, הרי הם תומכים באחיהם ולא בישראל (זה נורמלי, השמאל שלא תומכים באחיהם זה לא נורמאלי).
    אז היו צריכים לעשות אותם בשלב ריאשון אזרחים זרים בעלי תעודות פלסטיניות או... צרפתיות וטרנספר, אולי עם פרפרנסיה בעתיד לפיצויים ממדינות ערב ואירופה שהתעללו ורצחו יהודים ושהם ברחו משם.
    יש גם ישראלים שחיים בארצות שונות והם תושבים זרים. גם בפלסטין שהמציאו השמאל שבונים ורוצים לתת במתנה לתושבי סדום עמלק יכולים לחיות יהודים כתושבים זרים שיהיו ישראלים שיחיו חס וחלילה בפלסטין אם ירצו וכמובן ישראל צריכה להגן עליהם ולמחוק מעל פני האדמה כל איזור שמעיים עליהם כשחובת השמירה היא לחיות עם-הארץ שחיים שם ולא על צה''ל.
    היום אתם באמת אויבים לצערי והבעיה היותר גדולה של ישראל היא מחלת איידס-שמאל שעוזרת לכם ולא נותנת אפשרות להבריא לעם-הארץ.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    גאים בך עזמי ..אתה הגיבור שלנו (ל''ת)

    אחמד גנאיים, 13/04/07 16:43

    הגב לתגובה זו

    • מה עוד חדש. תן לערבי סם לאומני והוא בשמיים (ל''ת)

      מה עוד חדש, 13/04/07 16:57

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    אני גאה בך עזמי בשארה.תהיה חזק אנחנו איתך.

    ערבי מגליל, 13/04/07 15:56

    אני מקווה שעזמי בשארה קורה את התגובה שלי.
    אני רוצה לומר שבגלל אנשים כמוך אני מרגיש גאה שאני ערבי.

    בזכות אנשים שכמוכך אני מבין שיש תקווה לשחרר את פלסטין ושעוד לא הפסדנו את הקרב.
    המנהיגים של הערבים היום יותר טובים ממנהיגים יהודים פי אלף וזה בלי להגזים.
    המנהיגים שלנו הם אינטלקטואלים כמו עזמי בשארה שהוא באמת גאון.

    המנהיגים שלנו הם לוחמים כמו חסאן נסראללה שהוא שם בכיס הקטן שלו את כל השב''כ ואת המוסד של היהודים ביחד עם צבא ישראלי.

    ותראו מנהיגים של היהודים:

    ראש ממשלה-גנב ובטוח לא לוחם.

    נשיא-אנס.

    שר הביטחון -דביל עם מנת משכל שלילית.

    שרת החוץ-בלונדה שלא מבינה מהחיים שלה.

    שר האוצר-גנב.

    רמטכ''ל - סוחר בבורסה.

    יש תקווה וזה בזכות אנשים כמו עזמי בשארה ויהודים יודעים את זה ורוצים לחסל אותך.זה לא יצאה להם.

    תדע שערבים בפלסטין כבושה איתך ותמשיך במאבק שלך.

    הגב לתגובה זו

    • תעשו לי טובה, תמשיכו להיות ''גאים'' ותעשו אפילו מצעדי גאווה בירושליים

      Avi Ecuador, 13/04/07 16:52

      אל תסמכו על השמאל ''שלנו''.
      חחח, השמאל היה מביא עליכם מדינה והורס את מדינת ישראל.
      תמשיכו, תמשיכו... אני סומך עליכם ועל חיזבאלל וחמאס שלא יאפשרו לשמאל לאבד את עם-הארץ לדעת, אתם רשעים נס לאידיוטים.
      תזהרו מהגויים הנוצרים, הם לא יהודים, הם מתמחים בפתרונות סופיים.
      כל עם אחר היה מזמן פותר את ''הבעיה'' איתכם.
      ראו בקפריסין איך מוסלמים טורקים פתרו בעיה.
      תמשיך להיות גאה ואולי ''תזכה'' לחיות כמסכן כמו האחים שלך במדינות ערב.
      ישלחו אותך לקבל בתולות ואת הנשים שלכם יחליפו בעיזים וכבשים אולי בשוק.

      הגב לתגובה זו

    • יפה. אבל נשאלת השאלה מי מתייחס אל מי כאוייב..ולמה אם כך,הוא מתבכיין (ל''ת)

      חי חי, 13/04/07 16:59

      הגב לתגובה זו

      • במקום להיות גאים בשמאל ''שלנו'' ולתת להם לעשות להם את העבודה

        Avi Ecuador, 13/04/07 17:14

        הם מחפשים את הרשע שלהם שעושה את רובם בעמיהם מסכנים וחסרי תקווה.
        דרך אגב, הערבים יכלו לחיות עם ימנים אבל לעולם לא יסבלו שמאלנים ובטח לא עם המנטליות שלהם, כן, גם אותי וכמוני שיש מעטים בטח.

        הגב לתגובה זו

        • שתווווק (ל''ת)

          פלוני, 13/04/07 18:04

          הגב לתגובה זו

    • נכון אצלכם הנשיא לא אונס. כי הוא החוק. (ל''ת)

      א, 13/04/07 17:18

      הגב לתגובה זו

    • על מה אתם גאים? שהוא ברח מהארץ?

      fa, 14/04/07 09:08

      סבבה, תמשיכו להיות ''גאים''. אתם ''גאים'' כל , על כל דבר, בשביל כל אחד , העיקר שהוא ערבי. בגלל זה אתם נמצאים בדיוק איפה שאתם. אילו הייתם עושים חשבון נפש וחושבים קצת יותר מעבר לקצה רגשי הנחיתות שלכם אולי הייתם מתקדמים.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    dont let bashara into the country

    zippy, 13/04/07 15:48

    we dont need traders like him

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    בישארה וחבריו עדיין לא מפנימים את העובדה שמדינת ישראל קיימת בזכות ,

    אביהו, 13/04/07 14:58

    בזכות האוניברסאלית של העמים להגדרה עצמית, ועל בסיס זה קיבל הישוב היהודי בארץ את אישור האו''ם להקים מדינה יהודית בארץ ישראל.

    מדינת ישראל היא הביטוי של זכות זו, ושכך הינה מדינת הלאום של העם היהודי בררצו ההיסטורית היא ארץ ישראל.. אם לבישארה ואני מניח לכל ההנהגה הערבית בארץ ולציבור הערבי ככל יש בעייה עם זכות זו שלנו, בני העם היהודי, לעולם לא ייפתר הסכסוך המקומי.

    הגיע הזמן שערביי ישראל יפנימו את עובדה זו: מדינת ישראל קיימת בזכות, וכפי שהם דורשים מדינה לעם הפלסטיני, כך מדינת ישראל הינה מדינת העם היהודי. נקודה.

    הגב לתגובה זו

    • איזה מן היסטוריון הוא אם הוא לא שמע על ועדת פיל ותוכנית החלוקה.

      אבי, 13/04/07 17:20

      מקווה שעל הצהרת בלפור הוא שמע.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    לידיעתך מר בשארה

    אללה יוסטור, 13/04/07 14:46

    התקשורת מתייחסת בעוינות לכל דבר שמכניס לה כותרות וכסף. את זה אתה יודע וגם ממהר להשתמש בזה לצרכיך האישיים. פתאום כשזה לא מתאים לך - אתה יוצא נגד זה. כיהנת כחבר כנסת ישראל במשך 11 שנה. פתאום עכשיו כשזה לא מתאים לך, ''אתה נעלם'' ועוד לארצות אויב. נדמה שכל הלימודים האקדמיים שלך הם כלי לתירוצים העלובים שאתה פולט ללא הרף מפיך בשביל לכסות על הפאשלות שעשית לבוחריך. אולי פשוט תיעלם בקול דממה דקה, תענוג לאוזניים, לעיניים, ולכל חוש אנושי שאוהב טיפת אסתטיקה !!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לכללל הערבים!!

    מאור הגבר, 13/04/07 13:40

    מה אתם מתלוננים מה אתם צריכים אותו ? הוא הביא לכם משהו ?!! רק צרות הוא הביא לכם וגורם לזה שיהודים ישנאו אותם בגלל כל הנאומים וההסתה שלו כנגד המדינה
    הוא מייצג את החמאס ואת הפלסטינים לא אותכם וככה רוב חברי הכנסת הערבים אולי חוץ מכמה כמו מג'אדלה.

    בקיצור לא איכפת לו ממכם הוא פועל בשביל השטחים ולא בשבילכם !

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא פועל למען השטחים. הוא שולל זכויות לאומיות של יהודים במזהת''כ (ל''ת)

      לסם הלאומני הזה, 13/04/07 14:07

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    עזמי צודק !!!

    חסן עבאדי, 13/04/07 13:29

    את אשר עשה עזמי אי אפשר לקחת ממנו. הוא עשה רבות בפוליטיקה והיה למצפן ומורה דרך, ואם בחר ל''ברוח'' מהכנסת - ההפסד כולו של הכנסת, והרווח הוא לכולנו שניהנה יותר מכתיבתו, הן במאמריו השבועיים ןהן בספריו שילכו וירבו. עזמי הינו האינטלקטואל והוגה הדעות מהמובילים בעולם בכלל, ובעולם הערבי בפרט. חזקה על עזמי שהוא מכלכל את צעדיו היטב ואיסורי הפרסום למינים לא ישתיקו אותו, וכשתינתן לו ההזדנות - הוא ידבר והרבה- ועל פניו נראה שיש לו הרבה מה לאמר. אנו גאים בעזמי, ואם נפסיד פוליטקאי - נרוויח הוגה דעות, כותב וסופר במשרה מלאה. חסן/משפטן

    הגב לתגובה זו

    • יש בעייה עם ההגות שלו. היא משועבדת כדי להצדיק /לשלול צד מאוד מסויים

      זה פגם, 13/04/07 13:53

      הוגי דעות אמיתיים ממליצים על הגותם לכל חברה באשר היא.

      למשל אם חמישית ממדינת פלסטין העתידית יהיו לא פלסטינים היא תצטרך להיות מדינת אזרחיה נטולת לאום..

      למשל הענקת אזרחות לכל אלה שמהגרים /נולדו וחיים בסעודיה...

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    למס' 27

    נתן, 13/04/07 13:18

    אתה רוצה שהערבים ישלטו בנו?
    רוב היהודים במדי נה רוצים
    לשמור על אופיה היהודי של המדינה.
    ערביי ישראל יכולים להצטרף לאחיהם הפלשטינים שיקימו ביום מן הימים את מדינת פלשטין.
    שם יחיו לפי תרבותם, דתם והמנטליות שלהם. אני לא רוצה לחיות יחד עם בני עם ששונא אותנו רוצה בסילוקנו ולא משלים עם קיומנו.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה לנתן

      אורי, 13/04/07 15:51

      שמע ידידי, אני לא מרגיש שערביי ישראל שונאים אותנו או לא רוצים בקיומנו. השאלה היא כמה מגע יש לך איתם, מעבר לרוני דניאל, כדי לקבוע את זה. הנושא של המנטליות לא תופס, מפני שאם אשכנזים וספרדים יכולים להסתדר כאן, על בסיס מנטלי שונה ומרקע אחר, אני די משוכנע שערבים ויהודים יוכלו להסתדר כאן באותה צורה. הרי התרבות של המימונה יותר קרובה לתרבות הערבית מלתרבות היידיש, בשורה התחתונה. לא קראתי לבטל את אופיה היהודי של המדינה, כאן אתה מטעה. ואכן, תעמוד בפני ערביי ישראל בחירה אם להצטרף לפלסטין, וברור מאליו שהם לא יבחרו בה.

      הגב לתגובה זו

    • לך תכיר אנשים

      פלוני, 13/04/07 18:12

      אני כערבי לא מוכר לחיות תחת שלטון מונרכי!
      אבל אל תשכח באיזה ברית ישראל נמצאת! ברית שרוצה להשריש ערכים דימוקרטיים בעירק וסוריה! זה מתאים לכם רק כאשר זה נוגע למדינות אחרות! ורק כאשר המדינות האלה מהוות סיכון!
      דימוקרטיה לא מפלה בין אנשים! בדימוקרטיה אין ''גזע עליון''.
      ואל תשכח שיש הרבה ערבים שהם פעילים במפלגות שמאלניות, והמפלגה הערבית הכי פופולרית היא שמאלנית.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    יש לנו ארץ נעדרת

    עמוס, 13/04/07 13:07

    כתבה מענינת
    יש לנו ארץ נעדרת, ובה גם מגזר הדורש שוויון זכויות למרות שאינו ממלא חובה לאומית כל שהיא וחלקו הלא מבוטל אף ממתין בסבלנות להתרסקות אותה מדינה בה הוא אזרח. מגזר, שחלקו הגדול מייחל למחיקת המדינה היהודית ולהשלטת האיסלם הרדיקאלי, אך בכל זאת נציגיו יושבים בבית הנבחרים, מקבלים חסינות שלכאורה מנוצלת לרעה לא אחת, ומקבלים משכורות עתק.
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/25/ART1/564/252.html

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אכן, חומר למחשבה

    אורי, 13/04/07 12:38

    אני כל כך אוהב את התגובות בסגנון ''תחליט עם מי אתה''. מישהו כאן באמת ניסה להבין את המלכדו שבו מצויים ערביי ישראל ? כנראה האנשים היחידים עלי אדמות שהמדינה שלהם נלחמת בבני העם שלהם, ושני הצדדים דורשים מהם במפגיע לקבוע עם מי הם - כאילו זה בכלל משנה. אם הם לצידנו הם יוקעו כבוגדים על ידי האומה הערבית, ואם הם מביעים כאב על בני עמם שנהרגים הם מוקעים כאן כבוגדים. כל כך קל להתלהם ולדרוש מהם להזדהות עם ישראל - ותישאל השאלה להזדהות עם מה ? עם ''נפש יהודי הומיה'' ? עם המגן דוד בדגל ? עם יום השואה ? השבר הגדול עליו מצביע בשארה הוא ההבנה כי לא תהיה כאן מדינה דו לאומית כי דורות של ישראלים התחנכו על מדינת אפרטהייד ולא מוכנים לשמוע על מדינה אזרחית, הם רוצים מדינה לאומית על בסיס ''גזעי'' (למרות שלך תוכיח שיהדות זו הגדרה אתנית, אבל נעזוב את זה לרגע בצד). ולכל אלו שמציעים לבשארה לשחק שש-בש וחושפים את הפרצוף הישראלי המכוער, דעו לכם שהאדם הוא אינטלקטואל מבריק, ברמות שרובכם לא תבינו ותדעו אף פעם. נשאלת השאלה - אז מה עושים ? מקבלים אחת ולתמיד החלטה אסטרטגית, מחוקקים חוקה על פיה זו מדינת כל אזרחיה, כלומר מדינה דמוקרטית עם אוריינטציה יהודית, אבל עם מיעוט שההגנה על שוויון הזכויות שלו היא מאבני היסוד של המדינה. מתחילים לתקן את העוול שנעשה כאן קרוב לשישים שנה לתושבים הערבים ויוצרים אולי, אולי בסיס לדו קיום בינינו בעוד עשר שנים, נניח. ואגב, כל מי שכותב כאן ''ערבי גאה'' ושבשארה לא מייצג אותו - בחייאת, מישהו מאמין לכם ? אם הייתי ערבי, כנראה שבשארה היה המייצג הנאמן ביותר של הקונפליקט שאני מצוי בו. שיהיה לכולם שבת שלום.

    הגב לתגובה זו

    • סלח לי אבל אתה מקשקש סיסמאות חסרות טעם.

      אורן, 13/04/07 12:54

      כל מה שאתה כותב אינו רלוונטי לכלום ובטח לא לבעיה האמיתית של ערביי ישראל.
      מלחמת העצמאות של העם היהודי הסתיימה,והארץ הזאת (בגבולות מוכרים) היא ארץ היהודים.
      בשביל ערביי ישראל כמו עזמי שום דבר עוד לא הוכרע והם רוצים לערער על תוצאות המלחמה שהביאה להקמת מדינה יהודית בחלק מארץ ישראלץ כך גם האו''ם החליט.
      זה לא קשור לא לשוויון לא ליחס ולא לנעליים ,מספיק עם שטיפת המוח הפשטנית הזאת.אני מעיד על עצמי שמאד טוב לי שיש אוכלוסיה ערבית בינינו ואני מאד מעריך ומכבד אותם וגם אוהב אותם .אבל דבר אחד תמיד יפריד בינינו. אני יהודי שמאמין שמגיע לעם היהודי מדינה משלו שאף אחד לא יערער על יהדותה.
      פשוט וחלק.
      מדינה שלהם שנלחמת בעם שלהם זה בבלת נחמד ורומנטי אבל זה קשקוש חסר אחיזה במציאות.

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לאורן

        אורי, 13/04/07 15:39

        בוא נראה מה היה לנו - חזרת שוב למלחמת העצמאות , היית רוצה שגם הנכדים שלך ישתמשו בזה כתירוץ ? כן, ''הם התחילו''.. ועכשיו מה ?? העניין מזכיר לי את העלאת השואה כתירוץ מוסרי לקיום המדינה. המדינה לא זקוקה לשום תוקף מוסרי, היא כבר קיימת וגידלה שני דורות שאין להם ארץ אחרת. כשמייחסים כל דבר למלחמת העצמאות ו\או השואה נותנים דווקא בסיס לדיון על עצם זכותנו להתקיים כאן, וזה מיותר. אגב, מה הם הגבולות המוכרים שאתה מדבר עליהם ? אני מקווה שלפחות גבולות 67', אחרת אנחנו פשוט לא מדברים באותה שפה. הנושא של חוסר השוויון הוא לא פשטנות, הוא מציאות. קפוץ לישוב הערבי הקרוב לביתך ונשום עמוק. המדינה שלהם שנלחמת בבני העם שלהם זה קשקוש ''רומנטי''?! הייתי מציע שתפתח מילון. חוץ מזה שתהיה לך שבת מנוחה.

        הגב לתגובה זו

        • גם חיזבאללה זה העם שלהם? ונגד איזה כיבוש נלחם חיזבאללה? (ל''ת)

          המניע לאומי, 13/04/07 17:15

          הגב לתגובה זו

    • הבעייה כשההשקפה האזרחית רק לכוון אחד-היהודי

      עוד חומר למחשבה, 13/04/07 13:24

      זכויות לאומיות ערביות מאוד חשובות לבשארה, אין לו השקפה ליברלית אזרחית כשזה נוגע לערבים ,פאן ערביות וכו'.

      כמו שלערבים יש צרכי ביטוי לאומיים-כך גם ליהודים.
      מה לעשות.
      זה לא חוכמה ''למחול'' על זכויות של אחרים...
      (אתה כיהודי מוחל על שלך אבל גם הוא כערבי מוחל רק על שלך.
      לכן אתה בעל השקפה והוא מניפולטור).
      יתכבד נא בשארה ויציע פתרון לאומי לטובת 2 העמים.
      או שיריץ השקפה אזרחית לכל הכוונים.

      הגב לתגובה זו

      • תגובה

        אורי, 13/04/07 15:44

        באופן כללי אני מסכים איתך. בשארה פוסע על שני הסעיפים בכל מה שנוגע ללאומיות הערבית מצד אחד ולמדינת כל אזרחיה מצד שני. אבל נסה להתייחס לזכויות הלאומיות של ערביי ישראל כזכויות אזרחיות במדינת ישראל (זכויות מגדר היותם חלק מהלאום הישראלי, ולא היהודי), ולא לזכויות הלאומיות של כל ערבי באשר הוא כחלק מהאומה הערבית הגדולה - קשה לי לראות את בשארה כמטיף אמיתי לפן ערביות, מעבר לדמגוגיה שהוא מפזר מדי פעם, בטח כאינטלקטואל שמוקף במדינות שבהן זכויות אזרח בסיסיות עוד לא נלקחות כמובנות מאליהן. בשארה דואג קודם כל לעם שלו, וזה נכון. אבל מצד שני, גם אני ואתה. שתהיה לך שבת שבת.

        הגב לתגובה זו

        • אין כזה דבר לאום ישראלי

          אח שלו, 13/04/07 18:08

          ואם עוד לא הבנת, גם אם היה כזה, בשארה לא היה חלק ממנו, בשארה רואה עצמו חלק מהלאום הערבי, הוא לא מסתיר את העובדה שכל הקישקושי זכויות אדם וחברה אזרחית שלו הם בסה''כ צעד לקראת מטרת העל של הלאומנות הערבית, הנה, הוא מדבר ואתה לא מקשיב : ''.אנחנו ערבים פלשתינים בארץ ודבקים בזכויותינו הלאומיות''.

          הגב לתגובה זו

    • 27 אתה צודק במאה אחוז (ל''ת)

      remon, 13/04/07 13:38

      הגב לתגובה זו

      • לא. הוא לא צודק ב 100% . לא לוקח בחשבון זכויות לאומיות של יהודים. (ל''ת)

        ________, 13/04/07 14:03

        הגב לתגובה זו

    • אידיוט מתנשא

      ברוך השם, 13/04/07 13:48

      מה אתה מתנשא עלינו, בניסיון להגן על ''האיטלקטואל המבריק''. אכן זכותו להגן על מה שהוא רוצה וחושב לנכון, אבל מה שמפחיד הוא שאנשים פחות מבריקים, כמוך למשל, מטיפים בהתנשאות לאלו שמנסים להגן על עצמם מבשארה או תוקפים אותו על שינאתו השורשית אלינו! למה רק לערבים מותר לשנוא אותנו? ואז אתה בסיפוק עצמי ובהרגשה של אני רחב אופקים מכל יתר הכותבים, כי אני כל כך מתקדם בדעותי, ושונה מההמון המיתלהם. בעוד שבשארה מצטייר בסה''כ כפרובקטור קטן שבמשך שנים ניסר את הענף עליו הוא ישב למרות חוכמתו המופלגת, תקף ללא ערף את הדמוקרטיה הישראלית שנתנה לו פתחון פה. תמך במישטר העלווי בסוריה שמדכא את הרוב הסוני, וכשאמרנו לו בעדינות : יא זאלאמי בא ניראה מה אפשר לעשות ביחד, הוא ירק לנו בפרצוף , ומה שנישאר ירק לבאר וכו' ואמר לנו שזאת זכותו בגלל שהוא תושב, ואנחנו אורחים זמניים ואנחנו לדבריך נלחמים בבני עמו ולא להפך. ואגמור בלצטט את האינלקטואל המבריק ולאמר: לך להזדיין גם אתה וגם הוא.

      הגב לתגובה זו

      • תגובה ל''ברוך השם''

        אורי, 13/04/07 15:48

        לא מפתיעה אותי לא השפה שלך, לא התגובה שלך ולא הרמה שלך.להתמודד עם אידיוט, לך להזדיין וכולי, זה פשוט מעבר לכוחותיי. רק חבל לי שעל מכתבים כאלו חותמים בברוך השם. מזכיר קצת את אלו שנכנסים לכלא וממהרים לשים כיפה לפני המשפט. תהיה בריא

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    יצור פתטי (ל''ת)

    ג'ון, 13/04/07 12:36

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    עזמי בהנחה שאתה קורא את הכתבה,

    דני, 13/04/07 12:24

    תסתתר, כי בקרוב יתפסו אותך!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אני מזמין כל אחד במיוחד ערבים ישראלים להסביר לי ,

    אורן, 13/04/07 12:21

    מה זה..'' זכויות לאומיות לגיטימיות לערבים''
    חוץ מלהקים מדינה פלסטינאית ליד מדינת היהודים..?..
    אני לא מבין את הביטוי הזה??מה זה אומר בעברית פשוטה?

    הגב לתגובה זו

    • השמדת מדינת ישראל (ל''ת)

      אבן שושן, 13/04/07 13:12

      הגב לתגובה זו

    • הכוונה שזכויות לאומיות של ערבים זה מובן מאליו ושל יהודים זה גזעני.. (ל''ת)

      יהודי, 13/04/07 13:30

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    תירוצך קלושים.שפן סלעים בוא לפה ותתמודד עם הטענות (ל''ת)

    בוז לך, 13/04/07 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    על המדינה להיפרד לשלום מהערבים היכן שאפשר:ואדי ערה,,המשולש,מזרח

    ירושלים וכו', 13/04/07 12:16

    אם לא נדע להיפרד מהם לשלום כעת, הם ישיגו בדיוק את מה שהם רוצים - להרוס את המדינה היהודית מתוך כוח האזרחות שנתנו להם! עלינו להיפרד מהם ל-ש-ל-ו-ם!

    ואגב, רק כך נגיע באמת למצב של שתי מדינות לאום לשני עמים. כל אותם המתנגדים לאותה היפרדות - יודעים שבכך הם מונעים את המטרה הסופית של מדינה ערבית אחת לעם אחד...

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הוא גם מקבל משכורת גבוהה על כל מעשיו הנלוזים בושה וחרפה ובוז גדול (ל''ת)

    כועסת מאד, 13/04/07 12:03

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מדינה מטומטמת שמאפשרת שחלאות כאלה יהיו האזרחים שלה!!!!!!!! (ל''ת)

    ג'ינג'י, 13/04/07 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    במדינת ישראל יש חוק לערבי ישראל וחוק אחד לישראלים מתי תבינו?????

    משה א, 13/04/07 11:51

    שילטונות החוק בארץ מפחדים מערבי ישראל מיפני שיש להם זכות בחירה, אבל לעבור על החוק אין להם זכות בשארה עבר על כול חוקי המדינה והשילטונות מפחדים להיתעסק איתו , אילו היה זה ישראלי מיזמן ההיתם מכניסים אותו לכלא נכון , אני מיתביש במדינה הזאת שכולכך הרבה חילים שילמו בחיהם והממשלה לא עושה מספיק עם בוגדי ישראל אם יש צדק בארץ תכניסו אותו לכלא על כך שהוא ניפגש עם שונאי ישראל ממש בושה !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אכן בשארה אתה תושב מקורי של ה''חורן''

    זאב, 13/04/07 11:47

    לידיעת מר בשארה הנכבד כידוע לכל עד לפניי 40 שנה אחיך נקראו חורנים. על שום מה על שום שמוצאכם מהחורן. אני מצדיע לרצונך לחזור סוף סוף למכורתךהלא היא ארץ החורן. שם בטוח לא יפריעו לך לכתוב ספרים ולהביע את דעתך. אני מציע לך לצרף אליך רבים מחברי מפלגתך על מנת שתוכל לשחק שש בש ולהשמיע את חוכמתך

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    עכשיו עזמי יוכל לשוטט ברחבי ערב ולהנחיל להם את משנתו הדמוקרטית (ל''ת)

    דוקא סבבה, 13/04/07 11:44

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אתה מזיק לכל הערבים תעוף מפה!! (ל''ת)

    ערבי גאה, 13/04/07 11:41

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    עזמי, אתה ערבי גאה ושונא ישראל - אז לך מכאן

    החיים והמוות, 13/04/07 11:34

    אתה לא יכול להשלים עם קיום מדינה יהודית בארץ ישראל. ארץ ישראל היא מולדתו היחידה וההיסטורית של העם היהודי.
    אם אינך מוצא את מקומך כאן, היושר האינטלקטואלי מחייב שתלך להסתופף בין ''אחיך'' באחת ממדינותיהם.
    בעייתך היא, שכל זמן שאתה שופך רעל נגדנו - הם יתנו לך במה. אם אתה תשתנה או המצב ישתנה, מישהו יגלה פתאום שאתה נוצרי ולא תוכל לפתוח שם פה.

    אינני מקנא בך כי אין לך מקום לחיות בו. אני חושב שאתה בחור מוכשר אבל במקום לתעל את כשרונך לדו-קיום, בפגישותיך עם המרים שבאויבינו, יצרת אתה לעצמך מצב שאינך רצוי פה בקרב מרבית החיים ורוצים לחיות פה בשלום.

    מבחינתנו - לך לך ונאמר ''ברוך שפטרנו''.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    גם ליהודים יש זכויות לאומיות! (ל''ת)

    בשארה גזען, 13/04/07 11:31

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אי אפשר להיות ח''כ ולצדד בפגיעה באוכלוסיית החברה שבמסגרתה אתה ח''כ (ל''ת)

    חסינות שמסינות, 13/04/07 11:28

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    על ראש הגנב בוער הכובע.

    מירו, 13/04/07 11:21

    אם אתה אומר אתה יודע גם למה.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אני מתבייש בעזמי!

    יוסוף עסלאווי, 13/04/07 11:12

    הוא לא הנציג שלי,הוא לא נציג שלנו בכנסת.הוא מחמם עלינו את כל היהודים ובגללו שונאים אותנו.
    מה הוא הביא לנו?פרנסה?תקציבים?
    רק מלחמות כל היום בשביל הפלשתינאים.אני לא פלשתינאי-אז למה שילחם עבורם?-שילחם עבורי ששלחתי אותו לכנסת!

    הגב לתגובה זו

    • כל כך צודק !

      מציון תצא תורה, 13/04/07 12:23

      אם הח''כים הערביים היו עושים למען ערביי ישראל במקום למען הפלסטינאים המצב של כולנו היה יכול להיות הרבה יותר טוב ! ח''כים יהודים עושים למען היהודים וזה לגיטימי, הפרלמנט הפלסטינאי עושה למען הפלסטינאים וגם זה לגיטימי, אבל מי עושה למען ערביי ישראל כאשר הח''כים הערבים עושים למען ערביי העולם כולו פרט לערביי ישראל ?

      הגב לתגובה זו

    • בקשה לפרוט

      אתה ואני, 13/04/07 12:35

      אשמח אם תפרט יותר במה הוא שונה ממך, באיזה מקום אתה נמצא ביחסך למדינה וילהודים ולאפשרות החיים בצןןתא. וגם איך מונעים מאנשים כמו בשארה - ערבים ויהודים - לתפוס את כל החלל הצבורי. בהערכה לגבורתך לדבר מתוך זיהוי אישי.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    זו טקטיקה טובה לשחק את דמות הקרבן.זה עובד טוב על אנשים...טוב,

    מיקי, 13/04/07 11:09

    לא על כולם.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    טוב שאתה מודה שאתה מסתתר מאחורי החסינות! (ל''ת)

    זאב, 13/04/07 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מה תרמת למגזר הערבי שלא תחזור (ל''ת)

    מוחמד, 13/04/07 10:55

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ערבי נשאר ערבי (ל''ת)

    יצחק, 13/04/07 10:53

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    עזמי בשארה לראשות הממשלה (ל''ת)

    ערבי בדם, 13/04/07 10:53

    הגב לתגובה זו

    • של ערב נסעודית משם באתם ולשם נחזיר אותכם בקרוב (ל''ת)

      עוגי, 13/04/07 11:35

      הגב לתגובה זו

      • טוב תעשה אם תשתוק - כי אתה מראה את הבורות שלך בהסטוריה (ל''ת)

        עאדל, 13/04/07 12:59

        הגב לתגובה זו

        • הכיבוש הערבי הגיע מערב הסעודית

          חיסלו בדרך הרבה, 13/04/07 13:38

          זה היה מזמן ולא פוגע בזכויותיכם כיום,אבל הסטוריה זה הסטוריה.

          וגם זכויותנו במקומן.
          לא הגענו מהירח.
          הסיפור הפלסטיני לגיטימי- אבל לא פחות ולא יותר מהסיפור היהודי.

          הגב לתגובה זו

  • 5.

    אתה לא מעל החוק,חביבי,אתה כמו כל אזרח אחר.אם עברת על החוק?

    צריך לאכוף, 13/04/07 10:51

    כמו על ''השייך'' ראאד וכמו על כל אזרח אחר.
    מי שמך מעל החוק?!
    הם מתנחלים בכנסת,חיים על חשבוננו,ומתחילים לדמיין שהם מעל החוק.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    צודק 100%

    אז מי אשם?, 13/04/07 10:50

    שיתראיין לתקשורת הדמוקרטית בסוריה, איראן, קטאר, סעודיה ושאר מדינת ערב. שם מבינים דמוקרטיה מהי, שם חופש הדיבור הא מושג בעל משמעות.

    האמת - לא מבין את מי הוא מעניין, הוא סתם רודף פרסום ושנא ישראל.חבל שנותנים לו במה בעיתונות הישראלית (יהודית), אם יש מישהו שצריך להאשים בבלון שנקרא עזמי בשארה זה אותנו - נתנו לו הרבה יותר במה ממה שהגיע לו...

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    למה שלא יצרום הזדהות עם העם הלבנוני וצידוד בפגיעה בציבור ישראלי?? (ל''ת)

    מעניין מי רואה, 13/04/07 10:46

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    תחליט עם מי אתה

    דני, 13/04/07 10:43

    ואז אני אחליט אם אתה איתי או איתם!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    בשארה דמוקרט ליברלי קיצוני בנוגע למדינת ישראל ולאומיות של יהודים

    ולאומן קיצוני, 13/04/07 10:42

    את הגותו המפוארת בקשר לחברה אזרחית דמוקרטית ליברלית הוא לא טורח להנחיל במדינות ערביות...

    לאומיות של יהודים זה מבחינתו גזענות אבל לאומיות של ערבים-לגיטימי ומובן מאליו..
    מבחינה אינטלקטואלית זה אדיוטי.

    גם פאן ערביות לא כ''כ משתלב עם חברה אזרחית..

    הגב לתגובה זו

    • נכון (ל''ת)

      ומעניין !, 13/04/07 11:30

      הגב לתגובה זו