• 80.

    כל הממשלה הרקובה הזאת אשמה

    ישמעאל, 14/04/07 17:37

    במידה וישוחררו רוצחים,כולכם תהיו אשמים!!ליברמן שמכר נשמתו לשטן עבור תיק עם שם בומבסטי וריק מתוכן,ש''ס ששום דבר לא מעניין אותה פרט לחליבת כספים מתקציבים ממשלתיים,מופז ,שנשאר רק בגלל השררה שבתיקו וכל שאר המזדנבים אחרי אולמרט מחשש לחייהם הפוליטיים

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אולמרט לא הבטיח שהוא לא יכנע לטרור??? (ל''ת)

    יאיר, 11/04/07 21:25

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    טעות לעולם חוזרת

    david, 11/04/07 20:09

    נראה שמושלי ישראל מלך אולמרט ושר המשקים פרץ עוד לא מבינים את הנוסחא שבה משתמשים הערביםהם יודעים שהיהודים מעריכים חיי אדם לא כמו המוסלמים שחיי אדם יותר זולים מכבש הם יודעים שהיהודים הם חלשי אופי ושהם ישברו תחת הלחץ לשחרר הכל רק להציל יהודי אחד הם יודעים גם שעוד יהודים יחטפו ועוד עיסקות יעסקו ועוד רוצחים ישחררו וחוזר חלילה היהודים חלשים המוסלמים חזקים והיהודים יפסדו אלא שיקום מלך בישראל שלא ידע את פרעה ויתחיל להכות בבני עמלק עד חורמה עד משתין בקיר עד שלא ישארו בני עמלק ממזרח לירדן אז זה או הם או אנחנו לא יהיה אף פעם שלום כל עת שערבים גרים ממזרח לירדן

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    אני בספק גדול אם היהודים מסוגלים לקיים מדינה עצמאית בלבו של איזור

    דרור, 11/04/07 19:56

    עויין.
    המעוותות הנאורה של השמאל הישראלי, והרפיסות המוחית והנפשית של הימין, הם, יחד עם טרור פלשתינאי נחוש, מתכון בטוח לחיסולה של המדינה היהודית.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    אם שליט נחשב ע''י השמאל הקיצוני שבוי

    המדריך לטיפש, 11/04/07 19:03

    אז כל פלשתיני יכול להשבות ע''י קבוצות בעם שיחליטו לקחת שבויים, כי הם כולם בעצם נלחמים להשמדת ישראל וזה יהיה לגיטימי.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    להחליף- אחד=אחד!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    משורר, 11/04/07 18:47

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    לסכום

    מוטי קליפורניה, 11/04/07 18:26

    על ישראל להחליף את כל שבויה במדינות האויב, במחבלים הכלואים ובמחבלים בפוטנציה שאינם כלואים
    עדיין.יש לדאוג שהמחבלים שישוחררו לא ישוחררו אל שטחי מדינת ישראל כלומר יהודה ושומרון,אלא לשטחי האויב כלומר עזה.
    לאחר בצוע עסקה זו,להוריד את השלטר בעזה ולנתק עמה מגע לעד ולנצח נצחים.-וזה טוב!
    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    יהודים שגרועים במשא ומתן, בושה

    ירוןמ, 11/04/07 17:01

    כבר מסכימים לשחרר עם דם על הידיים, מלכתחילה נתנו לזה להגרר בין חמאס חו''ל ומצריים, אותו הדבר בלבנון, רעש וצילצולים במקום להתמקד במטרה, כל יום מלחמה יכול להפסק רק עם שחרור החטופים, שום פשרה,אין סוף שטויות, היה צריך לחץ צבאי מתמשך מאז הריגת החיילים וחטיפת שליט, לפי ההתנהגות שלנו הם צודקים, משתלם לחטוף אחד ולהרוג עוד 3 על הדרך - מדינת ישראל תתרכז ב 1 ולא ב 3 ועליהם תשלם הרבה.....נמאס כבר מהמעגל הזה

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    חבריה תשמעו: לפי דעתי

    ברוריה, 11/04/07 15:49

    התנאים של המחבלים האלה בכלא הישראלי - אני מסיקה שהם מנהלים את הטרור מהכלא, הרבה יותר נוח מאשר בשטח. לדעתי, בכלא הם חיים בבטחה ואילו בשטח הם עלולים להגמר בסיכול ממוקד. חשבו רגע איך נתפס ברגוטי והשאר: נכנע עם הידיים למעלה ובלי נעלים בתחתונים בלבד. בחר להכנע, לא להיות שהיד. אז לפעמים עושה רושם שעדיף שהם יהיו שם ויחוסלו. לגופו של ענין: אני חושבת שהספור הזה עם החטיפות שהתחיל בתחילת ימי המדינה , של עצירת מחבלים ושחרורם תמורת ...מלא את המיותר, היה משגה מלכתחילה. אבל כעת כאמור, עדיף אולי כפי שתארתי לאיל. מה דעתכם?

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    הדרך הנכונה לעשות זאת:

    הייתי יהודי גאה, 11/04/07 15:18

    מדינת ישראל הגדולה צריכה להודיע להניה כי:
    1. במידה ששליט יפגע - הלוויתו של הניה תהיה בהקדם האפשרי.
    2. במידה שגלעד שליט לא יוחזר מידית - אין חשמל ואין מים לעזה. נקודה.
    לעולם שיצרח יש להגיד: שיוחזר מיד והשלטר והשיבר יפתחו מיד.

    רק במדינה מטומטמת כמו של היהודים נותנים להם לחיות בשקט ולבקר אצל רוצחינו בעוד הם מחזיקים בחייל ולא נותנים לבקר אותו.
    חושבים שסתם זלזלו ביהודי לאורך הדורות? יהודי הוא יצור חסר עמוד שדרה.

    הגב לתגובה זו

    • לכך נחוץ מנהיג ובפועל ישנה רק רכיכה (ל''ת)

      אם ואם, 11/04/07 15:43

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    למה אנחנו ''דמוקרטים''?

    גיל, 11/04/07 15:16

    למה אין לנו חוק הוצאה להורג במדינה?
    אילו הדבר היה תלוי בי , ברגע שהייתי מקבל את רשימת המחבלים שהם רוצים שנשחרר הייתי בכל יום יורה לאחד אחר בראש .
    עד שגלעד שליט לא ישוב לארץ (חי או מת לצערי) נמשיך לירות לאנשי רשימת המחבלים( החיים) בזה אחר זה ושהעולם יקפוץ !

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    מדינת ישראל בתהליך רציף של ירידה לזנות (ל''ת)

    מתבייש, 11/04/07 15:06

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אסור להסכים לשום עיסקה כזאת. (ל''ת)

    יושקו, 11/04/07 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    זה פשוט בושה לממשלה ולצה''ך, עזה כל כך קטנה

    מוטי, 11/04/07 14:51

    עזה כל כך קטנה, הפריסה המודיעינית שלנו כל כך רחבה. זה לא כמו בלבנון, זה פשוט בושה שישראל לא מצליחה לגלות איפה הוא או איפה המעורבים (שאותם ניתן לחטוף ולתחקר).
    אם זה ימישך כך אפשר פשוט לתת למחבל שיורה על אזרחים לחזור חזרה לביתו ואפילו לתת לו טרמפ למחסום.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    על ישראל מוטלת החובה

    מוטי קליפורניה, 11/04/07 12:34

    על ישראל מוטלת החובה לא לוותר, ולהשליך לעזה גם מחבלים שאינם מופיעים ברשימה שהציג החמאס.
    ומופיעים ברשימות שרותי הבטחון.
    לא יתכן לקיים עסקות חלקיות.
    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    זה נשמע כפוליסת ביטוח למרצחים, והזמנה לחטיפה הבאה! (ל''ת)

    ברוך לא מבין, 11/04/07 12:11

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    משוואת החטופים - חובה לקרוא ולהפנים

    אור, 11/04/07 11:34

    המשוואה שרבים עושים היא, שיחרור חייל חטוף מול הפחד של חידוש ההרג והטרור.
    תוצאת המשוואה היא, שחייל קרבי שמשרת את מדינתו יחד עם עוד 15 אחוז בלבד מכלל האוכלוסיה א. מפקיר את נפשו למען שאר 80 האחוז הלא משרתים, ו ב. במידה ויפול בשבי, הוא לא ישוחרר כי שיחרורו יגרום לסכנת מוות לאותה אוכלוסית הלא משרתים. ובמילים אחרות אוכלוסית הלא משרתים קבעה את דינו של החייל או למוות או לשבי, ע''מ לשמור על חייה. - כמה ציני !!!
    חייל חכם לא ישרת חברה אנוכית שכזו !!!!
    ממשלה חייבת לשחרר את חייליה שבשבי, זהו חוזה בלתי כתוב בין החברה לבין חייליה. ממשלה יכולה לנסות למזער את הנזקים האפשריים, אך אינה יכולה להתכחש למחויבותה החברתית.
    יתכן שממשלה חזקה יותר יכולה להשיג את מטרתה בדרכים אחרות, כגון: אי מתן ביקורים לאסירי הפלסטינים, או לא לאפשר להנייה לחזור לעזה, .... לא חסרים רעיונות .
    הבה וניזכור שפדיון שבויי מלחמה (לא אזרחים) הוא אחת המצוות החשובות ביותר ביהדות.

    הגב לתגובה זו

    • לאור

      מוטי קליפורניה, 11/04/07 11:46

      עזוב אותך ממה שהאויב כותב,להוי ידוע כי ישראל
      תשחרר את חיליה החיים ואת גופות והמתים,בעסקת חבילה עם איראן,סוריה,החמאס והחיזבאללה.בתמורה 'תשליך' את המחבלים משטחה לעזה.
      וזה בדיוק מה שיהיה!

      הגב לתגובה זו

    • למה להפנים, בחלק מהדברים אתה אכן צודק אולם בעקרון יתכן ואתה טועה.

      א.ד., 11/04/07 11:51

      נכון שהחייל שירת את המדינה ונכון שהמדינה חייבת להחזירו, על זה אין כלל ויכוח. הויכוח הוא על היכנעות לטרור, אל הפיכת החטיפות לחלק משיגרת חיינו, על מתן יד ופרס לטרור. לו הממשלה הייתה רצינית, ישנן עוד דרכים להחזיר את החטופים: לייבש את רצועת עזה, לנתק להם את החשמל שהם מקבלים מאיתנו, לסגור את המחסומים, להפסיק להעביר להם כספים ונשק וכד'. במקרה כזה יוחזר החייל שליט על מגש של כסף ובתוספת זר פרחים והתנצלות. יתרה על כך, חטיפות יותר לא יקרו ובטח שלא בבית ספרנו. ממשלת ישראל מלמדת את החמאס כי לחטוף זה טוב ועל חטיפות מקבלים פרסים. כנ'' לגבי החטופים בלבנון: מדוע בכלל ישראל נכנסה למלחמה בלבנון בו בזמן שהם יורים עלינו טילים וישראל מגיבה כשכפפות משי על ידיה. במלחמה כמו במלחמה - קודם יורים ואח''כ סופרים חללים. תהיה בטוח שבמלחמה האחרונה נהרגו אצלנו יותר אזרחים, והדגש על אזרחים, מאשר אצלם לוחמים. די להתרפסות, די להפנמה, די לתת יד לטרור.

      הגב לתגובה זו

    • נכון. גלעד שליט חייב לחזור הביתה (ל''ת)

      ____________, 11/04/07 13:57

      הגב לתגובה זו

    • גם בתורה

      סילקי, 11/04/07 15:22

      יש גבול לכמה אפשר לשלם לכל שבוי במיוחד אם זה גובל בסכנות חיים אחרות. שכל יפי הנפש יפסיקו לצטט חצאי משפטים מהתורה. נמאסתם!

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    אולמרט זוכה לתמיכה של 3% בלבד בציבור, כנראה הוא רוצה שזה יירד עוד (ל''ת)

    אחד מ-97%, 11/04/07 11:15

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אהוד אולמרט וממשלתו = חרפה! חרפה! חרפה! (ל''ת)

    לא לשקוט עד, 11/04/07 11:13

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    בא לי לצרוח!!!

    שוקו, 11/04/07 11:10

    מצד אחד מיד עם החטיפה התחלנו להפגיז ולתקוף ועכשיו אנחנו ממש מתרפסים וממשיכים לוותר. גם לא קיבלנו סימפטיה מהעולם וגם איבדנו עוד מכוח ההתרעה. מה אנחנו חושבים יקרה אחרי ששליט יוחזר?!? מיד יהיה גל חטיפות נוסף כי אנחנו מוכיחים להם כמה משתלם לחטוף חיילים... סליחה... חייל אחד מספיק.

    הצרפתים כאילו מאיימים אבל אפילו לא עם הארנק, אז עם מה בעצם?

    עולם מטורף. אפילו הדובר של ראש הממשלה הפלסטיני משתמש במילה ''רצחו''. הם יודעים יפה מאוד את מי הם רוצים לשחרר.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    טעות פתאלית..!!מה נראה לכם!?כנסו

    שני מנדל, 11/04/07 10:59

    מה אתם חושבים האסירים הולכים לשבת בסטלה בבית אחרי שהם יחזרו לכפרים שלהם..!?הם הולכים לתכנן עוד פיגועים,לשגר קאסמים קטיושות ושלל הפתעות..!!שזה יביא למשפחות שכולות נוספות יתומים ואלמנות רבים..איזה טעות איזה טעות..

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הקו של אולמרט- סוג של מחלת נפש ששמה- הזדהות עם התוקפן (ל''ת)

    אורי מרכז, 11/04/07 10:53

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    להחזיר בכל מחיר את שליט ואת שני

    גולן, 11/04/07 10:50

    החטופים בחיזבאללה. זאת מחובתו של אולמרט.

    הגב לתגובה זו

    • יש דרכים נוספות להחזירם, ברגע שיפשילו שרוולים ויורידו את הכפפות. (ל''ת)

      א.ד., 11/04/07 11:44

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    עושים צחוק מהעם: שופטים אותם ואח''כ משחרריםן אותם. אז למה בכלל צריך (ל''ת)

    משפט ובזבוז זמן, 11/04/07 10:44

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    שחרור

    גבריאל, 11/04/07 10:39

    אוי למי שישחרר את האסירים ויביא למבול של פיגועים
    מר אולמרט האיטיפדה השלשית בפתח לא תוכל למנוע אותה אבל אתה סוף סוף לא תהיה ראשד ממשלה
    כל מי שנתןמ ידו לאוסלו יעמוד לדין גם אם הוא ראש ממשלה או שאר ממשלה לשעבר או נשיא
    אף אחד לא יסתתר

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אולמרט מציל את התחת שלו מחקירות ע''י עסקת שליט בכל מחיר.

    אסנת, 11/04/07 10:31

    ועם ישראל קונה את הלוקש בהתלהבות, כרגיל. בלי לחשוב על תוצאות.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אולמרט התקפל שוב. הוא חזק רק נגד העם שלו, כמו כל שליט מושחת. (ל''ת)

    נרי, 11/04/07 10:24

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אולי נשחר את אולמרט תמורת שליט? גם לא יש דם של חיילי צה''ל בלבנון. (ל''ת)

    מילואימניק, 11/04/07 10:18

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מה אתם רוצים מאולמרט כאשר הפשלן הכי גדול זה צה''ל .

    פאדי, 11/04/07 10:15

    השחצנות והיהירות של קציני צה''ל החל מהרמה הזוטרה ועד לשפיצים , הזילזול בלוחמים הערביים ובאירגונים השונים שהם נמצאים בהם והסתמכות על '' הראש היהודי ''

    הכל קרס !!
    שחרור האסירים הערביים עם '' דם על הידיים '' הם תוצאה ישירה לפשלות של קציני ומפקדי צה''ל .
    אולמרט ופרץ מנסים לשקם את הנזק שעושה הצבא !!!!

    הגב לתגובה זו

    • הגזמת כיאה לבני עמך: הצבא מקבל הוראות מההנהגה ולא מאף אחד אחר. (ל''ת)

      נגד שחרור רוצחי, 11/04/07 10:45

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    זו לא חנות מכולת

    מוטי קליפורניה, 11/04/07 10:14

    מה זאת אומרת חלק מהרוצחים?יש לשחרר את כולם ללא יוצא מן הכלל,בתמורה לחילינו הן החיים והן המתים.
    ושכל המחבלים יעופו לעזה,וגזר דינם יקבע בשמים בעולם הבא,כי רק לאלוהים המשפט ולא לבני האדם.
    וכשתבין עובדה זו כי סופו של כל אדם
    לעמוד בפני האלוהים,ואף אחד לא יכול להתחמק מזה כי כולם בסופו של עניין יעזבו עולם זה ויעמדו לפניו,יקל עליך לקבל את ההחלטה.
    -אין עוד מלבדו!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    ושוב הוכחה שאין רצון לשלום לא בשלטון שלנו לא בשלהם

    חיילים משוחררים, 11/04/07 10:11

    חוגגים לנו על הראש מחרחרי מלחמה
    מרחיקי שלום
    מרויחי כסף וכח מדם של ''אזרחים פשוטים''

    ואנחנו עסוקים מידי, עייפים מידי, ענים מידי, מאמינים מידי כששוטפים לנו את המח שאין ברירה אלה לעוד מלחמה ועוד מלחמה

    הגב לתגובה זו

    • עוד מטומטם, מדקלם סיסמאות! (ל''ת)

      שולה, 11/04/07 10:19

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    העסקה הכי טובה : אולמרט תמורת שליט ! (ל''ת)

    שתי ציפורים, 11/04/07 10:07

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכים, ובנוסף - עמיר פרץ וחלוץ תמורת החטופים בלבנון (ל''ת)

      מ, 11/04/07 10:16

      הגב לתגובה זו

      • הייתי נותנת עוד כמה מהממשלה הנוכחית כצופר וכמחווה לרצון טוב. (ל''ת)

        דניאל, 11/04/07 10:47

        הגב לתגובה זו

      • גם ציפי לבני (ל''ת)

        !, 11/04/07 11:12

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    הצילו! אולמרט משחרר את הרוצח שלי! (ל''ת)

    קורבן שלום, 11/04/07 09:50

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    שחרור מחבלים רוצחים = חטיפות נוספות (ל''ת)

    הנהגה חלשה, 11/04/07 09:48

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ומה עם הטרוריסטים היהודים? לשחרר גם אותם! די לאפליה! (ל''ת)

    יהודה, 11/04/07 09:43

    הגב לתגובה זו

    • שאלה טובה. לדעתי צריך שחרר גם יהודים רוצחי ערבים! (ל''ת)

      אריה, 11/04/07 10:19

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    טיפשים, טיפשים, טיפשים, טיפשים........ (ל''ת)

    רוני, 11/04/07 09:43

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אולמרט אין לך קוים אדומים בכלל-תלך (ל''ת)

    אני, 11/04/07 09:42

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    זו עליית מדרגה אולמרט !

    אני, 11/04/07 09:42

    השנה מספר מצומצם ואח''כ לא תיבחלו לשחרר מרצחים בכלל

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    שחרור מחבלים - בכייה לדורות !!!!!!

    שלומי, 11/04/07 09:41

    הרי ידוע שאותם חלאות ישובו לרצוח יהודים ושוב יתוספו משפחות שכולות.
    הדרג הפוליטי איבד לגיטימציה ומנסה ע''י שחרור גלעד שליט לצבור נקודות לזכותו

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מה אתם בשוק? קומו כולכם ותפגינו בי''ם

    אני, 11/04/07 09:39

    בבקשה אל תצנזרו

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    שחרור האסירים רק כנגד הסכם על כל השבויים. (ל''ת)

    מנדי, 11/04/07 09:38

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אולמרט הביתה!! (ל''ת)

    אני, 11/04/07 09:38

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אולמרט ופרץ דוחפים את המדינה לכיאוס ואנרכיה מוחלטת

    שמעון אמסלם, 11/04/07 09:35

    ככה הם דואגים שלא יושפלו, יחקרו וישפטו אותם על פישעיהם ולעזאזל חיינו ומדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    צריך לשחרר את גלעד שליט תמורת כל מחיר

    אלמונית, 11/04/07 09:35

    מה יוצא לנו מזה שאנו מחזיקים את האסירים - חבל שלא הורגים אותם כבר בתחילת החזקתם............צריך לשחרר את גלעד שליט תמורת כל מחיר - ואני מתפללת בכל ליבי לשובו המהיר - אני מחזיקה אצבעות למשפחות ומתפללת למען המשפחה שלו - אמן

    הגב לתגובה זו

    • מעניין מה תגידי לכל משפחות ההרוגים העתידיים

      כתום, 11/04/07 09:50

      הרי בעקבות העיסקה הקודמת נהרגו 177 יהודים בחמש השנים האחרונות רק על ידי מחבלים ששוחררו! זה נתון שנבדק ואומת על ידי אלמגו''ר! ומה עם החטופים שייחטפו בעקבות ההצלחה של החטיפה נוכחית?

      הגב לתגובה זו

    • צודקת אך את המחיר צריכים לשלם הפלשתינים-ניתן להפגיזם

      אורי מרכז, 11/04/07 11:22

      כל יום ב- 10-פגזי מרגמה, ולהסביר להם שכל יום הכמות תעלה עד שגלעד ישוחרר.
      במידה וחלילה יפגעו בו, הם יחטפו ביום אחד כ- 5000 פגזי תותחים.(כמות הקאסמים שהם ירו)
      הפלשתינים מאד רציונלים בנושאים אלה והם ישחררו אותו אחרי 3-4 ימים.
      אם הם ידעו שהאיום הישראלי ממשי. ואם ידעו שהעיתונות והשמאל לא יטרפדו את האיום. והאיום יהיה ממשי ומעשי לא יחטפו עוד בכלל. הכניעה לסחטנות גורמת להשארותו בשבי לזמן ארוך.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    !!!Retarded government (ל''ת)

    me, 11/04/07 09:34

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ישראל תסכים לשחרר?

    הילה, 11/04/07 09:33

    מישהו שאל אותי?
    חבורת הזבל היושבת זמנית בממשלה מסכימה.
    הכונו למלון פארק 2 סרט ההמשך בסדרה למרחץ הדמים לפני חמש שנים. הלהיט הבא.
    ואל תגידו שלא הזהירו אתכם.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כמה ישראלים צריכים למות כדי שחייל אחד יחזור הביתה? (ל''ת)

    כמה, 11/04/07 09:33

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אחד תמורת אחד

    גדי, 11/04/07 09:33

    לא להסכים ליותר מאחד תמורת אחד. מצדי הם יכולים לבחור כל אחד שמתחשק להם - אבל אחד בלבד.
    זוהי שחיתות מוסרית, ואף פחיתות כבוד עבור הפלסטינים - שאפילו בעינהם אחד משלנו שווה כ-500 משלהם.
    ברור לי שבאופן זה גלעד לא ישוחרר, אבל לפי דעתי אין לנו ברירה. במלחמה יש פצועים, יש הרוגים, ויש גם שבויים. ולא ניתן לשלם מחיר מופקע עבורם.
    כאשר ישרור שלום - נשמח לקיים חילופי שבויים. אבל עד אז - אחד תמורת אחד!
    חוץ מזה - אני לא מבין למה מחכים. אם הפלסטינים טוענים שגלעד שווה כמה מאות משלהם, יש להשוות מייד את תנאי מאסרם של אותם מאות אסירים פלסטינים לתנאי מעצרו של גלעד שליט.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לא לשחרר אף אסיר - הם ירצחו ויחטפו שוב (ל''ת)

    תחשבו קצת קדימה, 11/04/07 09:31

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אני בטוח שאם זו היתה ההחלטה של גלעד הוא היה אומר

    יואב, 11/04/07 09:28

    תפוצצו את עזה עם פצצת אטום! תמות נפשי עם פלישתים!

    הגב לתגובה זו

    • אצלנו בכפר..

      הנרי ה-8, 11/04/07 09:40

      אצלנו בכפר תוהים האם באמת שאלת אותו...? ואולי כדאי גם שתדבר עם האמא שלו...
      בכלל הייתי מציע לך להתנדב עם כל המשפחה שלך ולהתחלף עם גלעד ואז תוכל להגיד לנו תמות נפשי עם פלשתים.

      הגב לתגובה זו

      • לא רוצים לדבר עם אמא שלו

        ראובן, 11/04/07 09:50

        מה היא כבר תגיד? שהיא רוצה את הבן שלה, ושמצידה כולנו יכולים ללכת לעזאזל?

        לא מדברים עם בן אדם במצב כזה. רק מטפלים בו ומנחמים אותו.

        הגב לתגובה זו

      • תזכורת: אתמול פורסם שבעזה משמיעים הקלטה הלועגת לצערה של אמו של גלעד

        לפיד, 11/04/07 10:39

        בהקלטה היא אומרת לו ''גלעד, חג שמח, זו אמא''. תראו כמה אכזרים השכנים שלנו. לאלה נתנו את כל יישובי חבל עזה הפורחים - את כל החממות, את כל הווילות, את כל בתי הספר והמרפאות ואולמות הספורט. בשביל מה? בשביל שיחטפו לנו את גלעד ועוד יתעללו בהוריו המסכנים???

        הגב לתגובה זו

      • קודם שתסתדרו עם עזמי בשארה אצלכם בכפר. אח''כ תדבר. (ל''ת)

        ישראל, 11/04/07 13:58

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    אסור לשחרר

    אני, 11/04/07 09:21

    אם כל הצער אסורררררררררררר לשחרר אסירים. בחטיפה הבאה ולצערי היא תגיע הם ידרשו שנפנה את ירושלים ומה אז? (חומר למחשבה)

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הרבה חיילים נהרגו..

    חייל, 11/04/07 09:20

    בכדי לתפוס את המרצחים שאולמרט עומד לשחרר בכדי שימשיכו לרצוח.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הם סיפקו להם רובים עכשיו לוחמים והשלב הבא (ל''ת)

    קורבנות יהודיים, 11/04/07 09:19

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    צריך לחסל טרוריסטים לא לעצור. יפתור המון בעיות (ל''ת)

    פתרוני, 11/04/07 09:17

    הגב לתגובה זו

    • וואלה רעיון מעניין. חוסך המון ויכוחים (ל''ת)

      נמאס, 11/04/07 17:21

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    זו תהיה טעות איומה שנשלם עליה בהרבה דם.

    דרור, 11/04/07 09:16

    עם כל הצער של משפחת שליט צריך לחשוב על כל המשפחות שיהפכו לשכולות עקב שחרור רוצחים פוטנציאלים.
    אסור לבצע את העיסקה!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    איזה טמטום ! למה שלא יחטפו עוד ?ועוד?ועוד?ממשלה אימפוטנטית! (ל''ת)

    יובל, 11/04/07 09:16

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אולמרט: יש לך מושג?

    עמי.ק, 11/04/07 09:10

    לכמה משפחות תגרום להיות שכולות ולכמה נכים תגרום עם התוכניות שלך?
    אל תשחרר רוצחים !! אל תיהייה אסון למדינה !!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    בושה

    דנידין, 11/04/07 09:05

    אסור לשחרר רוצחים שיודעים שיחזרו לרצוח

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    Ulmert ha efes

    naknikulmert, 11/04/07 09:05

    ועל זה נאמר , אהוד האפס, אהוד האפס, אהוד הבן יונה!
    מטו**ם - תחדול כבר את מצעד האיוולת - לך מאיתנו כשלון מהדהד שכמותך, מספיק נזק אתה גורם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    טרוריסטים עם דם על הידיים

    נח, 11/04/07 09:04

    נוכחתי לדעת שיש הבדל בין דם לדם כידוע'' יש כל מיני סוגי דם!''
    צריך רק למצא את התרוץ הנכון והכל הולך.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    לשחרר את אולמרט וקדימה.לעזה. (ל''ת)

    לשחרר, 11/04/07 09:04

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ראו את אולמרט המושחת והמזגזג של היום

    ender, 11/04/07 09:03

    ואת אולמרט של הבחירות הקודמות..
    אפשר לאמר (בפעם המי יודע כמה) אמרנו לכם.
    על החתום: מתנחלים / כתומים / דתיים / וכל השפויים שכולם כמעט לא נשמע (למרות שהם כמעט ולא טועים)כי הם במחנה הלא נכון.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לשחרר את גלעד מייד

    אלי, 11/04/07 08:59

    מי שאומר שלא שיישלח את בנו במקום גלעד לשבי....ניראה אותכם חכמים עכשיו...אם גלעד לא ישוחחר אף נער לא יתגייס .....

    הגב לתגובה זו

    • אלי, תתפלא אבל זו מדינה של חוק.אל תאיים (ל''ת)

      רחוק ושמח, 11/04/07 09:14

      הגב לתגובה זו

    • טיפש! ואם מחר מי ששחורר ירצח עשרות ישראלים? (ל''ת)

      גד, 11/04/07 09:24

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    עכשיו זו רק שאלה של מחיר... (ל''ת)

    ברנרד שואו, 11/04/07 08:58

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אולמרט ופרץ האינטיליגנט התייעצו-- ממש בדיחה (ל''ת)

    לימון, 11/04/07 08:57

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    רעיון לאולמרט

    חלם, 11/04/07 08:57

    כשתדע על מחבלים מתאבדים שידוע שעומדים לבצע פיגוע ויתפסו.. תעלה מדרגה... שחרר אותם.... מתאים לך !!!

    הגב לתגובה זו

    • רעיון מצוין

      מוטי קליפורניה, 11/04/07 18:18

      בצורה זו נעביר לעזה גם כאלו שחשבו להרע או רעים בפוטנציה,
      ואפילו שאינם מופיעים ברשימות החמאס נעדכן עבורם את הרשימה.
      אין עוד מלבדו!

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    לא לשחרר

    בני, 11/04/07 08:50

    פשיטת הרגל המוסרית של המדינה ממשיכה.
    מהלך שחרור כזה יעודד טרור, יעודד חטיפות נוספות.
    כל פלסטיני שנושא האסירים יקר לו יפנה לדרך האלימה ולא לדרך המשא ומתן.
    זהו מהלך שגוי שנשלם עליו במחיר דמים בעתיד.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ראש ממשלה עלוב שמצליח לזעזע אותי כל פעם מחדש (ל''ת)

    זאב, 11/04/07 08:50

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לתבוע למשפט משחררי רוצחים !! (ל''ת)

    המלצה, 11/04/07 08:49

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ביום הראשון לחטיפת גלעד שליט אמר...

    צבי, 11/04/07 08:47

    ראש הממשלה מר אולמרט. לא יהיו עסקות חילופי שבויים. וגלעד ישוחרר. ברגע שנחטף אנשים היו בהלם ולאחר זמן יש את שלב העיכול. מתחילים להאמין שאכן הייתה חטיפה והיום חלף זמן ומדברים על חילופי שבויים ועוד עם דם על הידיים. רוצחים אמיתיים. אולמרט!!! איך נפלת איש גדול אלליי

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אין מנדט לממשלת הגנבים להקריב קורבנות פרס לשלום (ל''ת)

    משפטן, 11/04/07 08:41

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    דם הנרצחים הבאים על ידיך אולמרט, מה לא עושים למען הכסא?

    סרג'נט פפר, 11/04/07 08:40

    רק ב5 השנים האחרונות נרצחו 177 אזרחים ע''י מחבלים משוחררים.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אין צדק בישראל

    זאב, 11/04/07 08:35

    הממשלה מפקיר את אזרחיה

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מחיר סביר ע''מ להבטיח עוד יום בחייו הפוליטיים של רה''מ (ל''ת)

    חיים, 11/04/07 08:34

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    גועל נפש. איך הם מעזים לשחרר רוצחים? (ל''ת)

    just me, 11/04/07 08:27

    הגב לתגובה זו

    • אימפוטנטים(אולמרט&פרץ) ותעוזה הם ניגודים (ל''ת)

      לשונאי, 11/04/07 08:38

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    ראש הממשלה וכל הממשלה הזו בכלל שוברים כל שיא שללי שהיה קיים עד כה !

    טרזן, 11/04/07 08:26

    פשוט לא להאמין - זריקת מרץ לעידוד הטרור, רצח יהודים והמשך חטיפות.
    אולמרט ופרץ !!! לכו כבר הביתה !!! אתם הורסים את המדינה שלנו !!! 2 פרזיטים אוכלי חינם.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ישוחררו יגאל עמיר, בני סלע ועמי פופר

    ירון, 11/04/07 08:25

    אם כבר משחררים אנסים ורוצחים - למה רק ערבים? יאללה - ניתן לרצוח ולצאת בזול.

    הגב לתגובה זו

    • אני איתך ב100 אחוז. (ל''ת)

      אהרון, 11/04/07 09:06

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    תקדים יצחק שמיר ליכוד חי וקיים !! (ל''ת)

    אזרחית, 11/04/07 08:22

    הגב לתגובה זו

    • אל תסתתרו אחרי ה''תקדימים'' ! לאוסלו גם היה תקדים ? (ל''ת)

      יי, 11/04/07 09:38

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    משוחררים בלי דם על היידים רצחו יהודים (ל''ת)

    משה בודק, 11/04/07 08:21

    הגב לתגובה זו

    • אמת לאמיתה ! (ל''ת)

      לאה, 11/04/07 09:39

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    ישראל צריכה לידרוש

    פקק תנועה, 11/04/07 07:55

    עבור עיסקה זו .תשלום נוסף מהרשות הפלשתינאית .

    הגב לתגובה זו

    • יש לנו הנהגה מפגרת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      אייל, 11/04/07 09:35

      כמה יהודים ימותו בעקבות העסקה הזאת ?
      אני מהמר על יותר מ- 50

      מה יקרה לכח ההרתעה שלנו בעקבות העסקה הזאת?
      אני מהמר שהוא ידעך לחלוטין. כל מחבל/רוצח ידע שביום מן הימים הוא ישוחרר.

      מה יקרה למוראל של העם הזה ?
      אני מהמר שהוא ירד פלאים.


      אני לא מבין את שיקול הדעת.
      אני לא מבין את התבוסתנות.
      אני לא מבין את הכניעה הבזויה הזאת.

      יש לנו הנהגה מפגרת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • לאייל אתה שואל אני עונה

        אורי מרכז, 11/04/07 10:51

        הצגת שאלות הגיוניות ולעניין. אתה טוען שאינך מבין. הסיבה לחוסר ההבנה שלך נובע מכך שאתה מצפה מהמנהיגים שבחרנו כולנו, לנהוג ברציונליות. הגיע הזמן לקלוט שהמנהיגים , ברובם, סובלים מתסמונת ששמה: הזדהות עם התוקפן. זהו סוג של בעיה נפשית הנובעת מכשל במנגנוני ההגנה. ולכן בפתרון בעיה נפשית- אין הגיון. יש שגעון. אתה רוצה להבין יותר קרא את ספרה של אנה פרויוד ''האני ומנגונני ההגנה'' .האם עניתי לך ?

        הגב לתגובה זו

        • הסבר מדעי נכון ביותר .ומאותה הסיבה נוצר הסכם אוסלו (ל''ת)

          פקק תנועה, 11/04/07 11:02

          הגב לתגובה זו