• 249.

    בן אדם מסוכן

    דואג מאוד, 09/03/08 10:48

    יש לעצור מיד את הסכנה הזאת למדינת ישראל.
    להדיח אותו מכל משרה ציבורית.

    לא צריך היסטוריה...

    קסאמים שמאסאמים...

    מזרח תיכון חדש...

    לו רק יעזו לירות עלינו בנשק שניתן להם...

    הגב לתגובה זו

  • 248.

    פרס

    דינה, 04/03/08 16:47

    ראו מי מדבר מי שלא למד מעולם היסטוריה אלא עשה אותה

    הגב לתגובה זו

  • 247.

    פרס

    דינה, 04/03/08 16:45

    ראו מי מדבר מי שלא למד מעולם היסטוריה אלא עשה אותה

    הגב לתגובה זו

  • 246.

    טעות חמורה

    דני, 22/07/07 18:49

    אני מכבד מאד את פרס ופועלו במדינת ישראל אבל כנראה הגיל התחיל להשפיע לא ייתכן שהנוער לא ילמד הסטוריה ואני לא מדבר רק על נפוליון אלא ההסטוריה הכי חשובה לעם היהודי לזכור ולא לשכוח את השואה ואת זה שרק בזכות שישה מיליון שנרצחו יש לנו מדינה משלנו הנוער של היום אם לא ייחיבו אות ללמוד ממש לא יכנס לאתרים היסטורים כל מה שמעניין אותם היום זה להוריד סרטים ושירים
    ואתרי סקס כי ההורמונים חוגגים בגיל הזה
    אבל אולי זה מגמתי שהממשלה רוצה למנוע לימודים מהנוער כדי שישארו ברמת השכלה נמוכה שיהיה קל לשלוט עליהם ובגגל זה גם שכר הלימוד באוניברסטאות מרקיע שחקים

    הגב לתגובה זו

  • 245.

    עם שאין לו עבר , אין לו עתיד . (ל''ת)

    גלינ'ק !, 21/05/07 20:06

    הגב לתגובה זו

  • 244.

    גם ספרות לא צריך ללמוד ...

    אד, 26/04/07 20:23

    ...מספיק לקרוא את התקציר על העטיפה האחורית(ממש כמו ששמעון פרס עושה)!

    הגב לתגובה זו

  • 243.

    המזרחיים כבר גילו מזמן איזה אהבל (ל''ת)

    א, 18/04/07 22:21

    הגב לתגובה זו

  • 242.

    שמעון פרס לא צודק ואני לא מסכים איתו.

    אורי, 12/04/07 20:50

    שמעון פרס הפולטיקאי הכי וותיק כיום בפוליטקה בכנסת איזה היסטוריה יש לו וביגרופיה פרס נובל על שלום עם ירדן שחי בתקופת הקמת המדינה ושיהיה לו 120 שנה הוא הפולטיקאי הכי טוב שהיה הוא באמת דואג לעם אפילו שהוא לא היה ראש ממשלה וישב בהרבה ממשלות ופעל רבות למדינת ישראל לא צודק בדעתו ועם כל הכבוד שיש לי עליו ויש לי כבוד כלפיך וכך גם אזרחי ישראל יש להם כבוד לתרומתו למדינת ישראל.הפתגם ''בלי היסטוריה אין עתיד''.נכון עידן הטכנלוגיה המפותחת והגלביזציה משפיעים עוד מעט הוא יגיד שתלימידי ישראל ילמדו בגוגול באינטרנט ולא נלמד בבית ספר בן אדם צריך לקבל השכלה והיסטוריה הוא דבר טוב שיש בו הרבה חשיבה ונותן השכלה לאדם.שחס וחלילה שוותיקי המדינה וותיקי העולם שחיים כבר הרבה שנים ימתו מי ידע את ההיסטוריה של העולם של ארץ ישראל את המלחמות את השינויים ההמצאות שבגל המצאות כאלה יש היום טכונלוגיה מפותחת כפי שהיא היום יש היום בריאות מערכת החיסונים שהומצאו .שהתחוללו בשנות ה 20-40 .

    הגב לתגובה זו

  • 241.

    מעל 300 תגובות לשטויות שמר פרס אומר ?

    מזכיר המדינה, 12/04/07 07:45

    איבדנו את חוש המידה !

    הגב לתגובה זו

  • 240.

    כן, ''לא צריך'' הסטוריה

    Avi Ecuador, 12/04/07 04:31

    מי גם צריך מדינה ליהודים או מדינה ששולטים בה אידיוטים שלא יאפשרו בכל מקרה שתהיה של יהודים?
    מי באמת צריך אותם בשלטון.
    יאללה, להסתפח לארצות הברית ולכבות את האור.
    בעצם לחפש את האור שם, אצלנו האידיוטים והרשעים רק חושך מביאים עלינו.

    הגב לתגובה זו

  • 239.

    הדרך של פרץ זה לא רק שלא צריך הסטוריה

    Avi Ecuador, 12/04/07 04:26

    הדרך שלו ושל השמאל זה שבעצם צריך מזרח תיכון חדש ומדינת ישראל ליהודים גם לא צריכה להיות, מזרח תיכון עם ''שלום'' ומדינה על כל תושביה.
    הדיבור על הסטוריה והדרך שלהם היא הרבה יותר ''עמוקה'' מאשר אתם מדמינים.
    יש בינם לבין השאהידים הערבים הרבה מהשמשותף למרות שזה נראה שהם כה רחוקים.
    השאהידים המוסלמים שואפים לגן עדן וירתואלי ששם יקבלו בתולות.
    השאהידים מסוגו של פרס ודומיו הם שאהידים שמאבדים עם לדעת עם מדינה וירתואלית ללא שטחים ובקו הירוק של ''יהודים'' שמאלנים וערבים (בהמשך של ערבים) ישראל שבטח לא תהיה של יהודים וגם לא תהיה קימת במזרח תיכון עשן, סליחה, חדש שלהם.
    כן, הם גם לא דורשים בתולות השאהידים מהשמאל ''שלנו'' אבל כמו שאמרתי הגן עדן הווירטואלי והמזרח התיכון הוירתואלי שניהם תלושים מהמציאות ולא קשורים להסטוריה או לעתיד.

    הגב לתגובה זו

    • איזה הזוי! הייתי מת לעשן את הגראס שגורם לך לכתוב כך! (ל''ת)

      אבי דגן, 12/04/07 07:28

      הגב לתגובה זו

  • 238.

    ההסטוריה חשובה

    Avi Ecuador, 12/04/07 04:11

    וגם על ההסטוריה שבם היו אידיוטים כמו פרס יהיה חשוב ללמוד בכדי לא לחזור על קטסטרופה חדשה לעם הארץ אם ישרוד.
    ההסטוריה על צרפת?
    חשוב ללמוד.
    חשוב ללמוד איך רוצחים של המהפכה הצרפתית שרצחו את המלך, בנו, אישתו, האצולה... הפכו לאבות הדמוקרטיה המודרנית בעיני השמאל ולהשוות בעתיד עם הרוצח יגאל עמיר שלצערי היום שעדיין אנו בהווה השמאל הופכים אותו לקדוש גיבור בעתיד בעני הימין... מי שלא לומד מההסטוריה ההסטוריה קרוב לוודאי תלמד אותו שנית ועל בשרו.
    לשנן?
    פרס רוצה ללמד עם להיות תלוש מהעבר ותלוש מהמציאות כמו שהוא תלוש מההגיון.

    הגב לתגובה זו

  • 237.

    תמיד ידעתי שפרס חכם, רוצה לנוון את כולם.

    Metziuty, 12/04/07 03:29

    חלק חשוב בלימוד הנו פתוח הזיכרון.

    לאחר שאתה קורא, וזוכר מה שקראת אתה יודע.

    אם לא למדת לקרוא מהר, כיצד ומה לזכור אתה כמעט חמור.

    זה שיש מידע במאגר לא מפתח לך שום דבר.

    זה שאתה שומע מוסיקה לא הופך אותך מחבר מוסיקה או נגן.

    זה שאתה צופה בכדור רגל לא עושה אותך שחקן.

    ואת זה אפילו פרס מבין בגיל 90.
    אבל מה, הוא מארגן קבוצה של שמאלנים המחליפים באוניברסיטאות את הסטורית היהודים בהסטוריה של ערבים.
    הם התקשרו לאינטרנט שיחליף את היוצרות... הערך יהודים יוחלף בערך ערבים.
    עכשיו רק צריך שיהודים יפסיקו ללמוד, יפתחו את האינטרנט וידעו מי הם...

    בראבו פרס, זו שיטה שגם מתאימה לבית זקנים, שם הם במיילא כבר לא זוכרים.
    שישבו כולם מול מסכים וישכחו איתם בשיחות קבועות ע''פ ימים.

    מזרח תיכון חדש גם לזקנים.
    מאת פרס איש העסקים.

    הגב לתגובה זו

  • 236.

    ההיסטוריה הרי חוזרת על עצמה..

    ., 12/04/07 01:46

    לימוד ההיסטוריה ימנע מאיתנו לחזור על אותן טעויות.

    הגב לתגובה זו

  • 235.

    אני יודע להסתכל על מחשב !! (ל''ת)

    פרס, 12/04/07 01:31

    הגב לתגובה זו

  • 234.

    פרס קונה הכול בכסף או בבכי (ל''ת)

    מריה, 12/04/07 01:31

    הגב לתגובה זו

  • 233.

    אולמרט הפקות : האביבי של פרס , הצגת הבכורה ביום העצמאות (ל''ת)

    אולמרט הפקות, 12/04/07 01:30

    הגב לתגובה זו

  • 232.

    מפגר מנטלי , מחפש מפגרת קלאסית (ל''ת)

    האביב של פרס, 12/04/07 01:29

    הגב לתגובה זו

  • 231.

    מע זע סעקס ? פרעסית ספע קשע (ל''ת)

    פערס, 12/04/07 01:28

    הגב לתגובה זו

  • 230.

    לא שמעתי מעולם על קיום האצ''ל, לכן טדי לא היה יכול להלשין עליהם (ל''ת)

    פרס, 12/04/07 01:26

    הגב לתגובה זו

  • 229.

    האף של קלאופטרה מאוד יפה , איך של סוניה ? (ל''ת)

    סוני, 12/04/07 01:24

    הגב לתגובה זו

  • 228.

    אני לא בארץ , אשוב כשאחזור ! (ל''ת)

    פרס, 12/04/07 01:23

    הגב לתגובה זו

  • 227.

    שיעשה כבר את הסקר , אולי יעבור אותו (ל''ת)

    גשר ביילי, 12/04/07 01:22

    הגב לתגובה זו

  • 226.

    בלי אפילו תעודת בגרות,קשה לפרס להבין מה זאת הסטוריה באמת. (ל''ת)

    חבל שלא למדת, 12/04/07 00:41

    הגב לתגובה זו

    • הבגרות של פרס ב''יס לחקלאות? אולי גם זה לא

      ב.זזזז, 12/04/07 07:33

      משחק אותה יעני אינטילגנט
      כי גם הוא לא למד
      פרס הכל זה יחסי ציבור ואתנן

      הגב לתגובה זו

  • 225.

    וגם אתה היסטוריה אז לא צריך גם אותך

    גיא, 11/04/07 22:57

    צא לנו מההיסוריה כבר

    הגב לתגובה זו

  • 224.

    ההיסטוריה תשפוט קשה את שמעון פרס

    מזרחן, 11/04/07 22:26

    אלא אם ההיסטוריה תיכתב ע''י מוסלמים.

    הגב לתגובה זו

  • 223.

    בתור אדם שחווה את רוב ההיסטוריה

    דדי, 11/04/07 21:51

    פרס מפתיע אותי. שמעון, הרי אתה השתתפת במלחמת טרויה

    הגב לתגובה זו

  • 222.

    פרס ! עתיד גדול מאחוריו !!! (ל''ת)

    מיטלק, 11/04/07 21:45

    הגב לתגובה זו

  • 221.

    קודם נשיא,אח''כ נחליף את אולמרט.זה היסטוריה (ל''ת)

    שימון הגדול, 11/04/07 21:11

    הגב לתגובה זו

  • 220.

    פרס יש לי שאלה: ריבונו של עולם, לא היה עדיף לפרוש בכבוד עם איזה טקס

    הכותב אדם בן 90, 11/04/07 21:07

    ראוי ? בשביל מה להתבזות ? בחייט- רבאק ? למה להפוך לבדיחה מהלכת? מה לא חבל ? מה יגידו הצעירים על הדימוי של המבוגרים שבנינו ?

    הגב לתגובה זו

    • סבל'ה , אתה גדול. (ל''ת)

      ירון, 11/04/07 21:58

      הגב לתגובה זו

  • 219.

    תגיד לי מר פרס

    שרון, 11/04/07 20:20

    איך לומדים לימודי חשיבה בלי חומר האיך להחשיב כל דבר? גם הסטוריה זהו חלק מהחומר האיך להחשיב כל דבר. אמירה כזאת היא סתם דמגוגיה שאף אתה לא חושב ככה. עדיף לי לחשוב שהוציאו הדברים מהקשרם, שאם לא אתה צריך פסיקיאטר.

    הגב לתגובה זו

  • 218.

    אין בעיה בעצם האמירה מכמו בתוצאותיה

    שלום, 11/04/07 20:12

    כשצריכים לומר משהו כמו זה צריכים לראות מה התוצאות של הדבר:אין ענין לדעת כמה אנשים הרג נפוליאון או איך היתה האף של קלאופטרה כנתון תלוש אך יש ללמוד אותו מתוך חשיבה ואז רק אז יש תועלת בדבר.

    הגב לתגובה זו

  • 217.

    מזל שההכרזה על הקמת המדינה לא הייתה תלויה בפרס. זה לא היה קורה !!! (ל''ת)

    ישראל, 11/04/07 20:10

    הגב לתגובה זו

  • 216.

    פרס להפצצת הכור בעירק , תמך במלחמת לבנון ה-1 , תמך בשנייה ותקע

    מאיר, 11/04/07 20:10

    סכין בגב חבריו בוינוגרד.

    הגב לתגובה זו

  • 215.

    אני בהחלט לא רלוונטי (ל''ת)

    פרס, 11/04/07 19:16

    הגב לתגובה זו

  • 214.

    גודל כידונו של נפוליאון ידוע לכל... (ל''ת)

    הנדן, 11/04/07 19:15

    הגב לתגובה זו

  • 213.

    יש אינטרנט , לא צריך נשיא !! (ל''ת)

    נשיא ותהני, 11/04/07 19:15

    הגב לתגובה זו

  • 212.

    משנתו הפילוסופית של האידיוט : ישא דברים : (ל''ת)

    האידיוט, 11/04/07 19:13

    הגב לתגובה זו

  • 211.

    טבעי לחלוטין..

    ולדימיר ערוסי, 11/04/07 18:45

    ארכיאלגיה והיסטוריה היו תמיד יריבות........

    הגב לתגובה זו

  • 210.

    שלא ידעו על: התרגיל המסריח והחתרן בלתי נלאה ? (ל''ת)

    מיטלק, 11/04/07 18:30

    הגב לתגובה זו

  • 209.

    מי היא סוניה ? לא מכיר ולא זוכר ! (ל''ת)

    פרס, 11/04/07 17:01

    הגב לתגובה זו

    • כנס לאינטרנט, שם יסבירו לך (ל''ת)

      עדר כבשים, 11/04/07 17:03

      הגב לתגובה זו

      • פרטים בסוני (ל''ת)

        סמי וסוסו, 11/04/07 19:17

        הגב לתגובה זו

  • 208.

    פרס שולחת לך את דר' ויגארה ואישתו , אולי ניתן להציל משהוא ? (ל''ת)

    דר קטן, 11/04/07 16:56

    הגב לתגובה זו

  • 207.

    נסתי את פלוץ לי בריח המשכן ומאוד נהנתי

    סלוטאנה ת''א, 11/04/07 16:55

    ממליצה בחום ובחמימות 150 בעמידה לגיל העמידה

    הגב לתגובה זו

  • 206.

    201 האם יש הדגמות בהרצאה לק לי של פרס ? (ל''ת)

    פרסיה, 11/04/07 16:53

    הגב לתגובה זו

    • הדגמה רק לפולניות (ל''ת)

      פולני, 11/04/07 19:17

      הגב לתגובה זו

  • 205.

    אל תשכח לנער אחר השימוש , הסברים לשימוש בהמשך ..... (ל''ת)

    ברק, 11/04/07 16:52

    הגב לתגובה זו

  • 204.

    הרעיון של הצהרת הון מכל מועמד ציבורי שתפורסם באינטרנט (ל''ת)

    רעיון מעולה, 11/04/07 16:47

    הגב לתגובה זו

  • 203.

    מיצאו לי אותו, לא יכולה יותר בלעדיו, על מטוסי בלילות אני בוכיה (ל''ת)

    סוניה העוהבת, 11/04/07 16:45

    הגב לתגובה זו

    • לא שואלים חתרן ובוגדן ידוע איכן ישן בלילה (ל''ת)

      קרוב לודאי, 11/04/07 16:49

      הגב לתגובה זו

      • הוא שלי למחר בלילה (ל''ת)

        ז'ורזת, 11/04/07 16:57

        הגב לתגובה זו

        • אני קודם !! (ל''ת)

          מיגואלה, 11/04/07 17:04

          הגב לתגובה זו

      • יש לי תור אצלו ליום ג, בחצות (ל''ת)

        מיגואלה, 11/04/07 16:58

        הגב לתגובה זו

    • מי תהיינה הגברות הראשונות בבית הנשיא (ל''ת)

      וכמה חדרים, 11/04/07 16:50

      הגב לתגובה זו

  • 202.

    בנחיתת בניים בשדה התעופה לוד ,ישא שי''פ דברים בנושא ''לק לי'' (ל''ת)

    1:15-1:22, 11/04/07 16:42

    הגב לתגובה זו

  • 201.

    לאחד את עם ישראל בתיעוב כלפיו (ל''ת)

    זהו הישג פרסקי, 11/04/07 16:41

    הגב לתגובה זו

  • 200.

    841נותרו מספר כרטיסים קטן להרצאה באצטדיון ר''ג דברי הבל ורעות רוח (ל''ת)

    מפי סימעון פערס, 11/04/07 16:39

    הגב לתגובה זו

  • 199.

    הוא לא רוצה שיזכירו אותו לדיראון

    היסטוריון, 11/04/07 16:37

    שימון, שום דבר לא יעזור לך.

    הגב לתגובה זו

  • 198.

    בשביל לחנך להיות פוסט יהודי לא צריך את משרד החינוך של יולי תמיר (ל''ת)

    מתבוסה עכשיו, 11/04/07 16:35

    הגב לתגובה זו

    • רק פינוי מחבלי תבוסה עכשיו אל חבריהם בעזה יאפשר ניסוי אמיתי של שלום (ל''ת)

      האמיצים, 11/04/07 16:54

      הגב לתגובה זו

  • 197.

    187 היכן ניתן להשיג כרטיסים ? (ל''ת)

    דנה גן נחמה 3ב', 11/04/07 16:31

    הגב לתגובה זו

  • 196.

    הכשלונות שלי מחזקים אותי , ותעיד על כך (ל''ת)

    סונייה, 11/04/07 16:30

    הגב לתגובה זו

  • 195.

    הוא יפה ! (ל''ת)

    אורי זוהר, 11/04/07 16:27

    הגב לתגובה זו

  • 194.

    הוא גדול מהחיות ! (ל''ת)

    דר' דוליטל, 11/04/07 16:26

    הגב לתגובה זו

  • 193.

    הוא אדם ענק (ל''ת)

    הכבשה דולי, 11/04/07 16:25

    הגב לתגובה זו

  • 192.

    לא צריך ללמוד!

    בור ועם הארץ, 11/04/07 16:24

    תראו אותי - לאן שהגעתי- כל חיי בחוג הסילון, מלונות הכי טובים וחשבון הוצאות פתוח -- והכל על חשבונכם -- וללא השכלה!!! אגב, גם לא שירתתי בצהל!!!

    הגב לתגובה זו

  • 191.

    אני יודע כבר להתבונן במחשב !!! פרס (ל''ת)

    טמטום אחד קדימה, 11/04/07 16:24

    הגב לתגובה זו

  • 190.

    הרצאת המשך 841 ל''דברי הבל ורעות רוח'' תנשא באוסלו ע''י הגעון הגעדול (ל''ת)

    סימעון פערס, 11/04/07 16:23

    הגב לתגובה זו

    • כבר באים (ל''ת)

      גימלאי קדימה, 11/04/07 17:09

      הגב לתגובה זו

  • 189.

    גם הנשיא קצב נישא ונהנה מ''פלוץ לי'' של פרס , בריח המשכן (ל''ת)

    משה, 11/04/07 16:20

    הגב לתגובה זו

  • 188.

    כבר לפני 30 שנה

    ספי, 11/04/07 16:17

    מורה טוב להיסטוריה לימד לחשוב ולא לשנן.
    מספר הפילים שבהם השתמש חניבעל אולי לא חשוב אבל גמישות המחשבה בה נקט כשבחר להשתמש בפילים ולהעביר אותם דרך האלפים ראויה ללימוד. מקצוע ההיסטוריה חשוב ביותר ונקווה שפרס לא הובן כהלכה.

    הגב לתגובה זו

  • 187.

    מבוא לחתרנות גלאקטית , הרצאת המומחה !! (ל''ת)

    שמעון פרס ,פריז, 11/04/07 16:12

    הגב לתגובה זו

  • 186.

    בזמנו של פרס (1852) שיננו את מספרי ההרוגים של נפוליאון

    ראובן, 11/04/07 16:12

    היום לימודי ההיסטוריה שונים לחלוטין ומתרכזים בהבנת תהליכים ופיתוח מיומנות ניתוח והסקת מסקנות. אילו היה מודע לכך ודאי לא היה אומר את אשר אמר.

    הגב לתגובה זו

  • 185.

    נשיא עוד היום את ,פלוץ לי'' של פרס (ל''ת)

    נשיא ותהני, 11/04/07 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 184.

    חייב אדם לספר ביציאת מצרים ..... פרסקי חגג ברשות הפלסטינית (ל''ת)

    לכן החור בהשכלה, 11/04/07 16:08

    הגב לתגובה זו

  • 183.

    ספינת ממשלת קדימה טובעת, ואני משחרר דברי הזיה (ל''ת)

    פרעס, 11/04/07 16:06

    הגב לתגובה זו

  • 182.

    מדוע החפרפרת הצרפתית/אמריקאית חייבת אבל חייבת להיות בקרבת השלטון (ל''ת)

    ומדוע על העם, 11/04/07 16:05

    הגב לתגובה זו

  • 181.

    אם אפשר היה להפוך את ההחלטות השגויות של פרס לכסף הייתי היום מליונר. (ל''ת)

    מתי, 11/04/07 16:04

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    הבהמה יצאה לשוח (ל''ת)

    שחת מטומטמים, 11/04/07 16:04

    הגב לתגובה זו

  • 179.

    פרס המציא את הפוסט-ציונות. נקווה שהוא יהיה הפוסט הבא. (ל''ת)

    אלי, 11/04/07 15:55

    הגב לתגובה זו

  • 178.

    ''עם שאינו יודע את עברו ההווה שלו דל ועתידו לוט בערפל'' (ל''ת)

    ברכיה, 11/04/07 15:54

    הגב לתגובה זו

  • 177.

    ארור מגרש היהודים (ל''ת)

    עד עולם, 11/04/07 15:44

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    החפרפרת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    צרפתית !!!!!!!!, 11/04/07 15:42

    הגב לתגובה זו

  • 175.

    מי המפעילים שהצליחו לשמא אותו במסדרונות השלטון ככ הרבה זמן (ל''ת)

    ולמה ??????????, 11/04/07 15:41

    הגב לתגובה זו

    • חוץ מקולק יש עוד הרבה סוכנים זרים (ל''ת)

      ראה אופנהיימר, 11/04/07 16:09

      הגב לתגובה זו

  • 174.

    אפשר לבטל בכלל את הלימודים. הכל נמצא באינטרנט

    דנה, 11/04/07 15:02

    גם חשיבה אפשר למצוא באינטרנט. גם אתרים שונים ומשונים מלאי סטיות. אבל מה זה משנה, כי מי שחושב אולי לא ייכנס אליהם? בשביל מה צריך ללמוד תנ''ך למשל? הרי כבר הכל כתוב שם. וחשבון? מי צריך? ופיזיקה? בשביל מה צריך ללמוד. צריך להיות פוליטקאי טוב וזה מה שחשוב.
    אוי למדינה שמועמד לנשיאות חושב שידע הוא דבר מיותר!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    פרס לא זקוק להסטוריה - פניו לעתיד !

    פראבדה, 11/04/07 15:00

    האיש שלא למד כלום , למרות גאוותו על היותו ''איש ספר''.

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    מהטעויות שפרס עשה בימי חייב אפשר להאמין שהוא לא למד היסטוריה . (ל''ת)

    היסטוריון, 11/04/07 14:50

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    ואתה מאמין שיחפשו חומר בהסטוריה ומורשת בעצמם?

    יעקב, מורה, 11/04/07 13:45

    כמורה להסטוריה התפלאתי לקרוא את ה''פנינה'' שיצאה מגרונו של פרס, אדם כמוהו? אתה באמת מאמין מר פרס שהצעירים האלו יכתתו רגליהם ביוזמתם לחפש ולנבור בהסטוריה ובמורשת של מדינתינו? זה יעסיק אותם יותר מתהליך החומרנות שעובר עלינו? ואם כבר יעשו כן, הם ידעו להוציא עיקר מטפל? ובכלל..מי שמך לאמור ששינון פחות חשוב מכלים ללמידה עצמית? השילוב בניהם הוא הכרחי. הייתי ממליץ לך לפרסם תיקון. והבהרות..בטח צוטטת לא כמו שאמרת...

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    ושעננתם לבניך עד שיבינו ברמת התודעה (ל''ת)

    זקן חסר בינה, 11/04/07 13:30

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    פרס רוצה לבטל את ההיסטוריה כיוון שהוא יודע שההיסטוריה תשפוט אותו !! (ל''ת)

    והוא אינו זכאי, 11/04/07 13:29

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    מי צריך את שמעון פרס ??? (ל''ת)

    עמי, 11/04/07 13:26

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    דמגוג במיטבו. פרס אולי לך היו מורים שבחנו אותך על מס'

    מממממממ, 11/04/07 13:04

    האנשים שהרג נפוליון (לפני 100 שנה כנראה) מאז הרבה מים זרמו ב....נהר הזה... נו.....רגע, נבדוק באינטרנט......................................................... כן, בירדן. אני, בת 70, כבר למדתי שאי אפשר להשאר עם ראש חלול כי המחשבות נעשות חלולות והחיים חלולים.
    יש היום כ''כ הרבה ידע שבלאו הכי בית ספר לא יכול להקנות גם טיפה ממנו. (וגם מוח אדם לא יכול להכיל את כולו), בשביל ז ה יש אינטרנט.

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    פרס צודק, וכך גם יולי תמיר. בעידן המחשב הכל בוויקיפדיה (ל''ת)

    מפוכח, 11/04/07 12:50

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    לכל המגיבים נגד פרס

    סטודנט, 11/04/07 12:35

    אני סטודנט שנה שנייה לתואר ראשון, ואני יכול להגיד שכל מה ששיננתי בתיכון אני כבר לא זוכר! אבל כל מה ש-ה-ב-נ-ת-י בתיכון אני זוכר.

    גם באוניברסיטה הרבה מהחומר הוא הבנה. ברור שהמון חומר צריך לשנן, כי יש דברים שהם ככה כי ככה האיש אמר, או ככה קבעו. אבל זה בדיוק הדברים שאחרי הבחינה אני לא אזכור

    אני בעד הבנת ההיסטוריה והבנת התהליכים שגרמו למאורעות ההיסטוריים. אני בעד לימוד היסטוריה לא כדרך שינון אלא להבין, ולהבין שההיסטוריה חוזרת על עצמה, בשביל שלא נחזור על טעויות העבר.

    צודקים כל האומרים שאין עתיד בלי עבר. אבל אין דרך ללמוד היסטוריה, ולזכור אותה לאחר שנים, ללא הבנה.

    הגב לתגובה זו

    • גם תבין וגם תזכור סטודנט אהבל זה אפשרי (ל''ת)

      ושיננתם לבניך, 11/04/07 13:29

      הגב לתגובה זו

    • לפני 40 שנה סיימתי תואר ראשון.

      סטודנט לשעבר, 11/04/07 16:40

      וכבר כשהייתי בשנה שניה, ידענו ששימון פרס הוא מכה שלא כתובה בתורה.

      הגב לתגובה זו

  • 164.

    לימודי היסטוריה

    מורה, 11/04/07 12:32

    חבל שסבא פרס ממשיך לפלוט את שטויותיו!!! אין חשוב מלימודי הסטוריה, לא לשנן תאריכים או כמויות אנשים שנהרגו וכו' , אלא הבנת תהליכים. אם התלמיד לא יגורה בכיתה ע''י לימוד הסטוריה, כיצד ידע ללכת ולחפש באינטרנט על ההסטוריה הכללית או של עם ישראל? כדאי שפרס יהיה נשיא ויתעסק בתפקידו או שילך לבית אבות!!!

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    כמה מטומטם אתה עוד יכול להיות, אתה אובססיבי לעצמך, אידיוט (ל''ת)

    מסעוד, 11/04/07 12:31

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    אני מת עליו הוא תמיד קורע מצחוק (ל''ת)

    אורן, 11/04/07 12:29

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    פרס יודע: הוא הקים את קדימה באינטר' (ל''ת)

    יובל נאה, 11/04/07 12:27

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    פרס לא רוצה שילמדו היסטוריה שמספרת על הפאשלות שלו !!! (ל''ת)

    עוזי, 11/04/07 12:26

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    פרס עביא עלינו את אסון אוסלו, התנגד להפצצת הכור העירקי, תמך במלחמת

    יורם, 11/04/07 12:25

    לבנון הראשונה, ותקע סכין בגב הממשלה בשנייה לאחר שתמך במלחמה.

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    נכנסתי לאינטרנט הקשתי פרס ומה יצא?

    אחד שיודע, 11/04/07 12:24

    השר לפיתוח סביבתי. 40 שנה בפוליטיקה ואף פעם לא נבחר.
    בקיצור האיש עובד רק באינטרנט וכך נראה הפיתוח וכך נראה מצבו הפוליטי.

    הגב לתגובה זו

    • אבל הוא מטייל בעולם על חשבונך - על אמת!!! (ל''ת)

      שבוז, 11/04/07 16:27

      הגב לתגובה זו

  • 157.

    נו מה אתם מתרגשים?

    זומזום ההסטוריו, 11/04/07 12:23

    באמת עוד טמטום מבית מדרשו של אדון פרס. הוא אפילו לא מבין שהסטוריה זה לא דיקלום של עובדות או תאריכים אלא הבנה של צהליכים. הבורות שלו הביא לנו כבר מספיק צרות. אז מספיק להקשיב להבליו של האיש הזה ואין טעם להגיב

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    !!! שלום תמורת פרס !!! (ל''ת)

    לאלתר, 11/04/07 12:16

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    בטוח, ילד בן 12 גולש באינטרנט לקרוא על נפוליאון

    טוביה גנוט, 11/04/07 12:13

    הוא גולש לאתרי פורנו וצ'אטים.
    במזרח התיכון החדש של פרס ובחלומות הסהרוריים שלו ילדים ילמדו הסטוריה מהאינטרנט.
    חמש שנים אחרי שפרס ימות אף ילד לא ידע מי הוא היה, ילמדו באינטרנט, עלק.
    בעצם, אולי האיחוד האירופי יממן פרסומות שילמדו אותנו מי פרס היה

    הגב לתגובה זו

    • מה הבעיה שלכם נגד שמעון פרס?

      pron, 11/04/07 15:47

      אז אם מערכת החינוך גם תקנה למקצועות יופי ולא ילמדו הכל באופן של הכרחה, אולי גם יגלשו לויקיפדיה.
      וחוצמזה, כל מי שמשתמש במחשב נכנס לאתרי פורנו, אני לא מבין מה הבעיה ואני לא רואה בזה דבר פסול אלא טבעי.

      ואם תחנך את הילדים כראוי הם גם יכנסו לוויקפידה וכ''ו.

      פרס אומר דברים חכמים, רק בnrg מדגישים את הדברים שלבד נראים כטמטום. אני כאחד ששינן 36 עמודים למבחן בגרות בהיסטוריה, יודע שזה צורת לימוד מטומטמת שצריך לשים לב לפרטים הקטנים מבלי להבין את המהות הכללית.

      כולכם ישר אוכלים מה שכתוב בכותרת. זה הכל.

      למרות כל מה שאומרים עליו, בין אם זה נכון או לא נכון, בין כל מה שהוא עבר. אף אחד מכם לא עשה אפילו הכי קצת בשביל המדינה כמוהו. הוא לא עבר כמעט שום פרשת שחיתות בעוד יש לנו חברי כנסת שנמצאים בקושי 5 שנים וכבר עושים פרוטקציות וקומבינות במערכת.
      אז חאלס.

      הגב לתגובה זו

  • 154.

    יש גליון אקסל-

    נמרוד, 11/04/07 12:12

    למה ללמוד חשבון?
    יש מעבד תמלילים- למה ללמוד לכתוב?
    שפת העסקים היא אנגלית- למה ללמוד עברית?
    יש מזרח תיכון חדש. אה, בעצם אין...

    ממליץ בחום CT מוח, שיבדוק כמה תאים נשארו לקשיש הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    פרס צריך לפרוש מן החיים הציבוריים ולכתוב סיפורי פנטזיה בזמנו הפנוי (ל''ת)

    לא ספרי, 11/04/07 12:12

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    יש ''ארץ נהדרת'' לא צריך פוליטיקאים פאתטים (ל''ת)

    יגאל לוי, 11/04/07 12:11

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    כמה קנאה יש למגיבים ! 100 ביבים לא

    אזרחית, 11/04/07 12:11

    שווים פרס אחד !! ואני לא מתלהב ממנו כללי ,אבל יש לו קבלות !! הוא עשה בשביל המדינה הרבה וחי בצניעות ! ואשתו לא זורקת נעליים על העוזרת שאין לה !!

    הגב לתגובה זו

    • פרס חי בצניעות?? עניו??? כנראה את לא יודעת היסטוריה ואקטואליה (ל''ת)

      שרית, 11/04/07 18:35

      הגב לתגובה זו

  • 150.

    יש תורת היחסות? לא צריך

    ללמוד, 11/04/07 12:08

    יש משפט פיתגורס? לא צריך ללמוד מתמטיקה.
    יש הכרזת העצמאות? לא צריך ללמוד אזרחות.
    יש רשימת יסודות? לא צריך ללמוד כימיה.
    יש גן זואולוגי? לא צריך ללמוד ביולוגיה.
    אכן, מר פרס, אפשר לסגור את בתי הספר לאלתר!

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    פרס צודק (ל''ת)

    יוסי, 11/04/07 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    תעלת הימים - רעיון הזוי כלכלית ומטורף סביבתית. עוד שטות של פרס ....

    אמנון, 11/04/07 12:08

    בימים האלו פרס מקדם את פרויקט השחתת הערבה והרס ים-המלח(תעלת הימים) שפרס קורא לה משום מה ”מובל השלום“. כלומר כריית תעלה או צינור מים סוף לים-המלח, יצרת אנרגיה הידרואלקטרית והתפלה של חלק ממי הים והעברת לנגב ולממשלת ירדן, וכל זה במחיר מציאה של 10 מיליארד דולר.

    לשם המחשה ב10 מיליארד דולר אפשר לבנות 30 מתקני התפלה מי-ים כמו זה באשקלון, שאמור לייצר 100 מיליון קוב מים בשנה, ויישאר מיליארד עודף. כך נוכל להתפיל מספיק מים כדי לוותר על 300 מיליון קוב בשנה שנשאבים מן הכנרת, שיחזרו לזרום לים המלח בדיוק כמו שהיה במשך מיליוני שנים.
    אין ספק תעלה בין ים-סוף לים-המלח תגרום הרס לנוף הבראשיתי של הערבה, ומי-הים שיעברו בתעלה יסכנו את מי התהום שם. אבל הנזק המרכזי הצפוי לפי המומחים הוא לים המלח עצמו שיתכן ויהפוך לים הגבס או לים האדום על שם העצות האדומות שיתפתחו בו.

    פרס עלה על פטנט, שנקרא מכבסת המילים הישראלית כל משהו שלילי שנותנים לו כותרת עם מילה חיובית הופך באחת לחיובי, וכך גם כאן ברגע שקוראים לתעלה הזאת ”מובל השלום“ מתבטלים באחת כל חסרונותיה.

    בהצמדת המילה שלום לפרויקט נשמע כאילו הוא חלק ”מחזון“, וכאילו המים שיעברו בתעלה ימלאו ברגע את המזרח התיכון במחשבות חיוביות, יעלימו את ספרי הלימוד הארסיים במדינות ערב, ישנו את כתבות השטנה בתקשורת הערבית ויגרמו לכוהני הדת משני הצדים לדבר על אחווה ואהבה בין העמים.

    הבעיה שאחרי שנתעורר מן הפנטזיה הורודה הזו, נגלה שאין שלום ואבל יש תעלה יקרה ביותר שגמרה נזק אדיר ובלתי הפיך!

    צר לי להיות בוטה, אבל אסור שפרס יהיה נשיא, אסור שיהיה אפילו שר, הוא צריך לפרוש מן החיים הציבוריים ולכתוב אולי סיפורי פנטזיה בזמנו החופשי.

    הגב לתגובה זו

    • צודק. ים במלח יהפוך למאגר מצחין. והפרויקט יחתום את פועלו של פרס !!! (ל''ת)

      מוטי, 11/04/07 12:23

      הגב לתגובה זו

    • אין לך מה להצטער אתה צודק לגמרי ולחלוטין (לצערנו) פרס הביתה (ל''ת)

      יחד עם כל, 11/04/07 12:30

      הגב לתגובה זו

    • תעלת הימים - אחת התכניות ההרסניות ביותר (ל''ת)

      דם ירוק, 11/04/07 12:59

      הגב לתגובה זו

  • 147.

    רעיון מטופש, מי שלא יודע היסטוריה חוזר עליה (ל''ת)

    טומי, 11/04/07 12:07

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    פרס גם התנגד להפצצת הכור העירקי !!!! נו טוב...... (ל''ת)

    אז אמר ..., 11/04/07 12:06

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    פרס תעשה טובה לאנושות לך כבר הביתה!!!!

    היסטוריון לעתיד, 11/04/07 12:05

    עד כמה צריך להיות בור וחיי באשליות בשביל להוציא את הדבר הזה מהפה?
    כבר היו משטרים שניסו לשנות היסטוריה כרגע קם ''אינטליגנט'' שמנסה לבטלה כליל.
    אני דווקא מציע לפתור את עם ישראל מהתופעה הזאת הנקראת שמעון פרס ולקרוא לו בקול גדול ללכת הביתה אל סוניה ונכדיו, אבל רצוי שיסע יותר רחוק למשל לסומליה שלא נשמע ממנו.

    הגב לתגובה זו

    • כרגיל פרס צודק והכותב טועה (ל''ת)

      יואל, 11/04/07 12:09

      הגב לתגובה זו

  • 144.

    אין לנו אוכל,אז מאיפוא האינטרנט. (ל''ת)

    נפגעי הממשלה, 11/04/07 12:02

    הגב לתגובה זו

    • אם אין אנטרנט איך קראת את הכתבה?? (ל''ת)

      רחל, 11/04/07 14:11

      הגב לתגובה זו

      • הוא העלה אותה מאוב... (ל''ת)

        אלפונסו קיחדה, 11/04/07 18:47

        הגב לתגובה זו

  • 143.

    מר פרס, האומנם?האם כל הילדים מסוגלים לכך?

    שאולי ס, 11/04/07 12:00

    ואיך ילמדו ילדי העשירון התחתון, שאין מצוי ''בביתם'' מחשב? או שאתה
    ממרום שבתך, אינך מסוגל לראות בעיות הרות גורל, של ילדים, שלא כבעיות נכדיך. נו באמת, אחרי ששים שנה של ישיבתך בהיכל הכנסת, ללא תועלת מיוחדת, לשכוות אלה, ובכלל.
    היגיע הזמן שתפנה את מקומך לאחר/ת שכן מסוגלים לראות גם ילדים אלו, ולעשות בשבילם ולמענם.

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    מיותר ללמד לחשוב

    שכחתי את שמי, 11/04/07 12:00

    ילדים שלא למדו לחשוב
    יכולים לבדוק מה זה בגוגל.

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    פרס האדם שגרם נזק לישראל יותר מכל מדינאי אחר ! (ל''ת)

    ההיסטוריה תשפוט, 11/04/07 12:00

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    יש קסאם שמסם,אין מדינה (ל''ת)

    בטיטו, 11/04/07 11:58

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    כאילו קלאופטרה? פחעעע

    פוסטמית הקטנה, 11/04/07 11:57

    כאילו מה? כאילו מי? קלאופטרה - את מי זה מעניין? עשתה ניתוח פלסטי? וואלה! אצל מי?

    חניבעל? מי זה? הוא מופיע בשיר שלנו? אז אולי בכוכב נולד? לא? אז למה שנדע מי זה ? כאילו פחעעע!!!! כאילו בעעעע!!!!

    פצצות לגבות של נפוליון הזה. הרג - לא הרג - מזיז לי את ה....
    הנפוליון הזה לא שולתתתתתת!!!!

    ןשמעון פרס? מי זה? למה מאיפה הוא בא? הוא חבר של בר רפאלי? הוא מנולד לרקוד? מה לא?
    אז את מי זה מעניין???

    כאילו גו'רג' אורוול, כאילו ''בערות היא כוח'' -
    אורוול שולתתתתת!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    אאאהה, הבנתי,

    יהונתן, 11/04/07 11:57

    אפשר לצמצם כמה מורים....

    ולקרוא באינטרנט !
    הבעיה היא שעל האינטרנט משתלטים כל מיני גורמים ובסופו של דבר ניתן יהיה לקרוא בעיקר דברים שאנשים\גופים\ממשלות\ארגונים (כולל לא חוקיים) עם ממון ירצו שנקרא...

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    הייתי בכנס

    מושיקו, 11/04/07 11:52

    ו שש מאות איש הנהנו ראשם בתמהון שאמר דברי הטפשות!

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    כולי תיקווה שהאדם הזה לא יהיה נשיא המדינה,הוא גרוע בעייני יותר מקצב (ל''ת)

    מתי, 11/04/07 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    מר פרס - זה לא מה שמלמדים בהיסטוריה !

    משה, 11/04/07 11:51

    לימודי היסוטריה הם הרבה יותר מורכבים היום יותר מתמיד התלמידים נדרשים למחשבה ויכולת להסיק מסקנות .
    פרס ,באמירה זו אתה מפיץ את הבערות .

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    פרס: יש אינטרנט לא צריך נשיא (ל''ת)

    עמי ישראל, 11/04/07 11:48

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    מי זה חניבעל ונופוליאון?

    x, 11/04/07 11:46

    בתור מה שסיים את שתי היחידות אני יכול לומר שלא לימדו אותנו את זה, מתקדים כמעט אך ורק בהיסטוריה יהודית.

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    המסקנה - מועמד אחד פחות לנשיאות המדינה ! (ל''ת)

    צלי, 11/04/07 11:44

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    לסמוך שילדים ילמדו דרך אינטרנט-זוהי פנטזיה

    ציפי, 11/04/07 11:35

    השינון יש לו חשיבות רבה מאוד, ואל לנו לזלזל בכך. אפילו אתה שמעון פרס משנן אמירות ופתגמים רבים, עקב קריאתך בספרים. ילדים נכנסים לאינטרנט כדי לשחק או למצוא חברה, הם לא יחפשו היסטוריה. אל תוותרו על לימוד ושינון היסטוריה, כי בין כך הידע של הנוער מאוד דל בהיסטוריה שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    עכשיו הבנתי איך יכולת לחתום על אוסלו

    דובי הראל, 11/04/07 11:32

    פשוט לא למדת היסטוריה...

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    כי המטרה של פרס - שכתוב ההיסטוריה

    פרופ' באונ', 11/04/07 11:31

    הוא מעוניין שלא ידעו על כשלון הסכם אוסלו אותו הוא יזם והביא עלינו רק טירור וקיצוניות , הוא מעוניין שלא נדע כי רבין ז''ל ראה בו '' חתרן בלתי נלאה '' .
    חשוב לו להופיע כשואף שלום כביכול גם על חשבון הטירור .
    והוא עוד רוצה להיות נשיא המדינה . ( הוא לא רוצה רק דוחפים אותו...)

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    115 - תגובה מבריקה (ל''ת)

    פושקין, 11/04/07 11:31

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    פרס לא ראוי להיות נשיא, גם בגלל השטויות האלה

    מאיה, 11/04/07 11:29

    גוגל הוא מאגר מידע לא ידע, וההבדל עצום. הידע מקומו בראש שלנו והעובדה שאפשר לגלות באינטרנט אינספור עובדות ופרטים בכל תחום אינה תחליף ללימוד ושינון בבית הספר. מאד פופוליסטי היום לדבר נגד השכלה וחינוך, אפילו שרת החינוך אימצה את הגישה המטומטמת, סליחה, אבל אני כועסת, שאין צורך לדעת פרטים. באמת שאין צורך אך איזו חברה נהייה כשכולם יהיו בורים.

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    מותר האדם מהבהמה? גם אתרים כאלה יש ברשת

    אשר, 11/04/07 11:28

    שמעון. כנראה אינך יודע היכן גולשים באינטרנט.
    ממחקרים שנעשו 30% גולשים דוקא באתרים הסותרים את ''מותר האדם מהבהמה'' ודי לחכימא.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    האיש ירד מהפסים בצורה מחרידה !!!!! (ל''ת)

    אלה, 11/04/07 11:28

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    צודק במאה אחוז

    דן, 11/04/07 11:21

    הוא צודק הלוואי ואני הייתי מקבל בילדות למה שהוא מתכוון יותר חשיבה ולא ללמוד כמו תוכי פרטים

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    אוי, כמה שהנוכל הזה מטומטם... יהיר... שחצן... ובעיקר הסמל לבורות (ל''ת)

    רפי, 11/04/07 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    מעניין... העם היהודי... הרי זה בסיס הקיום שלנו, הזכרון הקולקטיבי

    קובי, 11/04/07 11:16

    והוא הלא כול כולו מושתת על ההיסטוריה שלנו, מאז שהקב''ה הבטיח את הארץ הזאת לאברהם אבינו ולזרעו...
    איזו דרך ארוכה ומפוארת עשה העם היהודי מאז ועד היום, זהו כור מחצבתינו, אלוהים , איזה דברים לא חכמים משמיע האדם הזה באחרית ימיו...
    האם זה מה שקורה לכל אדם בהגיעו לגיל מופלג ?...המוח פשוט מסרב לתפקד יותר ?...
    פרס, מעלה גדולה של כל אדם באשר הוא זה לדעת מתי להרפות , ולפנות את מקומו...
    תוכיח לכל העם היושב בציון שבכל אופן נותר בך קמצוץ של כבוד עצמי , ופשוט לך לך בשלום לביתך, אל תתבזה יותר, פשוט חבל...

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    גם חיים חפר כתב שיר על פרס

    יוסי, 11/04/07 11:13

    '' איך הפשפש עלה למעלה '' בביצוע שלישיית מועדון התיאטרון.

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    כל היהדות בנויה על הזכרון הקולקטיבי כעם (ל''ת)

    למה שיבין זאת, 11/04/07 11:11

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    מסכים עם פרס

    אדם הראשון, 11/04/07 11:10

    גם אני לא למדתי הסטוריה ואפשר לחיות גם ככה. פרס עשה לי טובה:חזור למערה.

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    עוד פנינה מהאיש שביטל את משרד ההסברה..

    בטענה ש''לא צריך, 11/04/07 11:09

    ... ותראו איך אנחנו אוכלים אותה בנושא הזה...

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    נזקי קצב יהיו כאין ואפס לנזקי שחיתויות פרס (ל''ת)

    התקשורת יודעת, 11/04/07 11:04

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    כמה שווה לדעתכם שימון פרס ?? ממשכורות של ח'כ ?? (ל''ת)

    מאות מיליוני $, 11/04/07 11:01

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    זו רק ההתחלה! מחר הוא ושכמותו יגידו...

    שיר, תלמידה, 11/04/07 11:01

    בעידן האינטרנט אין צורך לשנן כמה מיליונים נרצחו בשואה. אין צורך לזכור בדיוק מתי היא קרתה... ובכלל, למה צריך ימי זכרון לשואה ולחללי מערכות ישראל כאשר אפשר להזכר בהכל בלחיצת כפתור? כמו כן, אין צורך לשלוח משלחות נוער לפולין, על מנת שגם הדורות הבאים יזכרו ויעבירו הלאה. ניתן להסתפק בסיורים וירטואלים במחנות ההשמדה (הרי זה עידן האינטרנט)!!! אני בזה לאנשים כמו פרס. הטכנולוגיה הזו, ואנשים כמו פרס יביאו אותנו לאבדון.

    פרס מלקק לאנשי ההי-טק. חתרן בלתי נלאה שכמותו. הוא גם ימכור את כל משנתו הפוליטית ואת כל המדינה בעבור נזיד עדשים. אבל אני בהחלט יכולה להבין אותו. עם כל הנזזק והצער שהוא גרם למדינה האומללה הזו לאורך השנים, הוא באמת היה מעדיף שהדורות הבאים לא ילמדו הסטוריה. תסתלק כבר מחיינו! די נמאסת! רק שלא יהיה נשיא! חס ושלום!

    הגב לתגובה זו

    • מומולץ (ל''ת)

      שיר תותחית, 11/04/07 15:18

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    אין גבול להרס העצמי. (ל''ת)

    מה קרה לנו?, 11/04/07 10:57

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    והטמטום הזה בא אחרי פסח המחוייב בלימוד היסטוריית עם ישראל (ל''ת)

    פרסקי איננו, 11/04/07 10:57

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    שטויות!

    יאיר, 11/04/07 10:57

    איזה שטויות!!! מה זאת אומרת לא צריך ללמוד היסטוריה??פרס אתה באמת לוזר

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    לשימון כמה שאתה חכם!!!!

    eitan, 11/04/07 10:55

    כמה שאתה חכם!
    אם לא נלמד את ילדינו הסטוריה איך הם ידעו מי היה שימון פרס?

    הגב לתגובה זו

    • לא נראה לי שאי פעם פרס יהיה הסטוריה (ל''ת)

      ניר, 11/04/07 11:07

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    מקדים את זמנו כרגיל...

    סטודנט, 11/04/07 10:55

    הביקורת שנשמעת כאן שיטחית ותופסת את האדם (תסלחו לי) הגדול הזה במילה כשמה שחשוב זה העיקרון שהוא מנסה להעביר והוא: פחות שינון פרטים ולמידה דידקטית ויותר פיתוח של מחשבה גבוהה וביקורת.

    הגב לתגובה זו

    • אז גם להתבטא אינו יודע ?

      רוזי, 11/04/07 11:42

      באם זה המסר ניתן להציגו באופן שונה וכך אני מלמדת כבר הרבה שנים.
      היות ופרס הוא אמן הניסוח כנראה שהזקנה פוגעת בו ולכן לא ראוי להיות נשיא המדינה ...

      הגב לתגובה זו

    • תמשיך להיות סטודנט .. (ל''ת)

      יוני, 11/04/07 11:44

      הגב לתגובה זו

    • אתה יכול להיות תלמיד לדמגוגיה זולה ופיטפוטים

      משה, 11/04/07 12:34

      מנוסחים חלק של האגוז הריק שכל חייו הוקדשו לאינטריגות והרס המדינה עד לייסוד.

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    רק פינוי של פרס אל חבריו ההוזים העזה יביא שלום של מזרח תיכון חדש (ל''ת)

    להעביר היום, 11/04/07 10:54

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    פרופ' ישראל אומן נשיא מדינת היהודים (ל''ת)

    פרס נשיא, 11/04/07 10:52

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    לימוד

    אבי, 11/04/07 10:49

    יתכן והמשפט שאמר פרס לא נכון, אני מורה למבוגרים ואני מלמד כיצד לחשוב ולא כיצד לשנן דברים שכתובים בספר, ההצלחות שלי מוכחות. על כן אני מסכים עם החשיבה של משרד החינוך. חשיבה במקום שינון קשה יותר למרבית התלמידים כי כך קשה יותר להעתיק בבחינות

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    בכלל לא צריך ביה''ס יש רשת

    הוא, 11/04/07 10:49

    האם פרס סוף כל סוף איבד את השפיות?
    אפשר שהשתמש ברשת בביה''ס אבל מכאן לביטול הדרך ארוכה. אני רואה כמה הילדים ''חכמים'' העידן האינטרנט. ICQ הוא גבול הידע שלהם ואפילו לדבר עברית כמו שצריך הם כבר לא יודעים.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    כך אמר אבא אבן על פרס ממשפחת הנוכלים קדימה

    אבא אבן, 11/04/07 10:46

    ''אם היו מנסים למצוא אולם,
    בו ניתן יהיה לכנס,
    את כל אלה
    ששמעון פרס
    הוליכם שולל...
    לא היו מוצאים
    אולם גָדוֹל מספיק
    בכדי להכילם''

    הגב לתגובה זו

    • מאיפה אתה מצטט? (ל''ת)

      פרולטריון, 11/04/07 11:05

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    פרס אתה פתטי !!! (ל''ת)

    יהודה, 11/04/07 10:45

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    תמיד טוב לצטט מספר טוב...

    ג'ורג' אורוול, 11/04/07 10:44

    מלחמה היא שלום
    חירות היא עבדות
    בערות היא כח

    1984 מאת ג'ורג' אורוול...

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    להרחיק את פרס מכל עמדה בטחונית רגישה

    גולדה מאיר, 11/04/07 10:43

    להרחיק את פרס מכל עמדה בטחונית רגישה

    גם גולדה מאיר לא חסכה משמעון פרס את שבט לשונה. ''התניתי את השתתפותי בממשלה בהרחקתו של שמעון פרס מכל עמדה ביטחונית רגישה'', אמרה מי שעמדה כצוק איתן בעת שמשה דיין וכמה מחבריו הגנרלים קרסו במהלך מלחמת יום הכיפורים, שאליה הם הובילו באיוולתם כי רבה

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    האמירה הזאת יותר מסוכנת מהסכמי השלום המדומה

    סטודנט, 11/04/07 10:42

    פרס לא מבין את מה שכל אזרח פשוט במדינה מבין - אין עתיד ללא עבר
    בשבילו כל המציאות הינה מציאות וירטואלית - מין משחק מחשב, ולא פלא שהאמירה נאמרה דווקא בכינוס של חברות סטארט -אפ.
    אין חיים ללא רוח.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    חכו חכו. עוד מעט האינטליגנט הזה יפציץ אותנו ממשכנו של הנשיא

    מבקשת אתכם, 11/04/07 10:41

    ז''א בזמן שלא יהיה בחו''ל . הוא נוהג לחבב נסיעות מפוארות לחו''ל על חשבון הקופה הציבורית. (אין כסף לתרופות ולחינוך)

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    אני חושב באמת ובתמים שככל שהוא מזדקן כך הוא פולט יותר שטויות

    יגא, 11/04/07 10:41

    בכל 12 שנות לימודי (כרגע בכיתה יב) לא למדתי כמה אנשים הרג נפוליאון (אם בכלל למדתי עליו), לא למדתי על כמה פילים רכב חניבעל, וגם לא למדתי בכלל על קליאופטרה.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    כולם פנטזיונריים כמוך, פרס? הגיע הזמן שתעזבנו במנוחה (ל''ת)

    צריכים לדמיין?, 11/04/07 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    מרכז פרס לסייענות אוייב מקבל את הכספים לטרטר אותנו ממי ?? (ל''ת)

    סעודים ???, 11/04/07 10:39

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    הנחלת הבסיס לחשיבה וביקורת!!!??

    א''מ, 11/04/07 10:36

    אין בושה למשרד החינוך (חינוך, עלק) לבוא בהצעות, שאין הוא מבין מה עומד מאחורי ההצעה.

    עודף מידע זו הבעיה!!!!!!!!! בלי היכולת לדעת לסנן אותה. דוקא לגבי ההיסטוריה שמידע פחות ולגבי ההוה, שלא נדע.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    פרס תחזיר היום את המפתחות ותתפטר !!!!!!!!!!! (ל''ת)

    רינת, 11/04/07 10:36

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    היסטוריה זה מקצוע ערכי. מלמדים דרכו ערכים.

    דליה, 11/04/07 10:35

    משהו שאולי פרס שכח

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    אני מתבייש שהאדם הזה מייצג אותי מול העולם !!!

    יותם, 11/04/07 10:34

    בטח שיזלזלו בנו בעולם אם אנו לא מכבדים את עברנו.

    הגב לתגובה זו

    • אילו פרס היה מייצג אותנו כל השנים,במקום מושחתי הליכוד,מצבנו היה טוב (ל''ת)

      יותר עשרת מונים, 11/04/07 11:19

      הגב לתגובה זו

      • גם פרס לא יונה צחורה,פשוט זה לא עניין לציבור... (ל''ת)

        שרית, 11/04/07 18:31

        הגב לתגובה זו

  • 92.

    תארו לכם שבזמנו היו אומרים-לא צריך ללמוד יש ספרים וספריות (ל''ת)

    זה אותו דבר, 11/04/07 10:34

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב100%. (ל''ת)

      פושקין, 11/04/07 11:35

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    לא צריך ללמוד על בן גוריון, הרצל, ביאליק, אחד העם, ז'בוטינסקי, וייצ

    בושה ., 11/04/07 10:33

    וייצמן, משה רבנו,
    לא צריך כלום. נהייה בורים ועמי ארצות

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    מי שלא לא לומד היסטוריה נידון לחזור עליה

    פרס שקרן, 11/04/07 10:32

    החולם הרטוב של כל דיקטטורה
    שהאזרחים לא ילמדו היסטוריה בכלל

    אלה מה שיאכילו אותם בחצי שעה של סדר עולמי (חדש).

    דיקטטורה זה פה!
    אנס במשכן
    גנב בראש
    ושאר מציקים

    הגב לתגובה זו

    • למספר 90 כל מילה בסלע!!!!

      ערן, 11/04/07 10:56

      כנראה שבשביל לרוץ לנשיאות הוא מוכן להגיד הכל, מעניין אם בפגישה עם הרב עובדיה הוא גם טען שלא צריך ללמוד תורה והלכה כי זה כבר כתוב 2000 שנה.

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    ההסטוריה יש לה אלף פנים על סיפור אחד

    מלאכי, 11/04/07 10:32

    אם אין לימודי הסטוריה מודרכים אפשר ללמוד ההסטוריה של השואה גם מספרי הנאונצים המופיעים גם כן באינטרנט. והתוצאות מובנות מאליו.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    ההסטוריה יש לה אלף פנים על סיפור אחד

    מלאכי, 11/04/07 10:32

    אם אין לימודי הסטוריה מודרכים אפשר ללמוד ההסטוריה של השואה גם מספרי הנאונצים המופיעים גם כן באינטרנט. והתוצאות מובנות מאליו.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    מה פרס מדבר ? מי לומד על האף של קליאופטרה? לומדים על חומה ומגדל !!! (ל''ת)

    חנה, 11/04/07 10:31

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    פרס, אתה היסטוריה. ומזל שלא שר החינוך

    אלדד, 11/04/07 10:31

    יש דברים בהיסטוריה שחייבים ללמד, ואם פרס חושב שהאינטרנט זה דבר כה אמין שאשלח את בני ניניו.

    אני גם מאמין שיש דברים מיותרים בהיסטוריה שיש לותרם. אבל חלקם במיוחד היסטוריה של עם וארץ ישראל חובה ללמוד.

    אם תסתמך על נוער שישאב את כל המידע שיש באינטרנט לא נגיע לאף מקום. מעודף מידע אנשים לא נהיים יותר חכמים אלא בעלי ידע חסר תועלת.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    בן גוריון מתהפך בקיברו !!! (ל''ת)

    אליהו, 11/04/07 10:30

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    פרס- אפס שחושב את עצמו לאלוהים-נציג הסמולמרט וחבורת אפסיו (ל''ת)

    cyrano, 11/04/07 10:30

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    זו רק ההתחלה, מחר הם יגידו...

    שיר, תלמידה, 11/04/07 10:30

    בעידן האינטרנט אין צורך לשנן כמה מיליונים נרצחו בשואה. אין צורך לזכור בדיוק מתי היא קרתה... ובכלל, למה צריך ימי זכרון לשואה ולחללי מערכות ישראל כאשר אפשר להזכר בהכל בלחיצת כפתור? כמו כן, אין צורך לשלוח משלחות נוער לפולין, על מנת שגם הדורות הבאים יזכרו ויעבירו הלאה. ניתן להסתפק בסיורים וירטואלים במחנות ההשמדה (הרי זה עידן האינטרנט)!!! אני בזה לאנשים כמו פרס. הטכנולוגיה הזו, ואנשים כמו פרס יביאו אותנו לאבדון.

    פרס מלקק לאנשי ההי-טק. חתרן בלתי נלאה שכמותו. הוא גם ימכור את כל משנתו הפוליטית ואת כל המדינה בעבור נזיד עדשים. אבל אני בהחלט יכולה להבין אותו. עם כל הנזזק והצער שהוא גרם למדינה האומללה הזו לאורך השנים, הוא באמת היה מעדיף שהדורות הבאים לא ילמדו הסטוריה. תסתלק כבר מחיינו! די נמאסת! רק שלא יהיה נשיא! חס ושלום!

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    צריך לחזור לדו''ח דוברת ולא להמציא משהו כל יומיים (ל''ת)

    הולכים לאיבוד, 11/04/07 10:29

    הגב לתגובה זו

    • 82- שכחת לחתום: ''לימור לבנת''. הדו''ח שרצה להפוך את המורים לעבדים. (ל''ת)

      בייבי-סיטר, 11/04/07 10:37

      הגב לתגובה זו

      • לא לבנת ולא נכון.מה גם שאפשר לשפץ את הדו''ח

        הבעייה היתה, 11/04/07 11:03

        כדי להעלות את רמת המורים - כדי להעלות את רמת הלימוד.

        הגב לתגובה זו

        • אין מה להעלות רמה של מורים עם תואר שני !!! הבעיה במשכורות העלובות. (ל''ת)

          מורה, 11/04/07 15:58

          הגב לתגובה זו

  • 81.

    היסטוריה

    מורה להיסטוריה, 11/04/07 10:28

    לפי דעתי השר פרס אבד כוונים באמירתו על מקצוע ההיסטוריה.אדם ללא היסטוריה כמו אדם ללא אבא.העם ישכח את פרס אחרי מותו?איך הדורות תכיר אותו? האם כל דבר שנכתב באינטרנט הוא אמת? פרס תתעשט .אין לך מקום עוד בהיסטוריה הישראלית .אינך מתאים ליום אתה פנית את הזירה . תסיים את הקריירה שלך בנצחון אחד לפחות ולא כל הזמן כשלונות ואמירות חסרות ערך.

    הגב לתגובה זו

    • טוב , פרס מחשיב עצמו ''כאיש העולם''. אז שהעולם יזכור אותו. (ל''ת)

      לך הביתה, 11/04/07 10:35

      הגב לתגובה זו

    • תגובתךהיא אמת , אך טעות כתיב קטנה

      פרס מודה, 11/04/07 10:36

      התעשת ולא התעשט (מעשתונות)

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    חשיבות השינון.

    מיכל כהן, 11/04/07 10:28

    בימים אלו אנו עומדים בפני שאלה חשובה, שאלת שחרור האסירים הפלסטינאים תמורת גלעד שליט. בבואנו להחליט החלטה חשובה זאת, חשוב מאוד שנשנן את שמות השבויים שלנו, רון ארד ואלחנן טננבאום. כי אם שחררנו טננבאום תמורת אסירים אז קל וחומר שבמקרה זה חייבים אנו לשחרר תמורת גלעד שליט. וכשאנו משננים את שמו של רון ארד אנחנו למדים שמאוד רצוי לשחרר את גלעד שליט כי יכול להיות מצב שאחר כך נתחרט שלא עשינו זאת. ולשאלת ההצטיירות בעיני אויבנו כחלשים? תשלחו את היחצנים שלכם שיבהירו לפלסטינאים שאנו עושים זאת כי אנחנו עם שדואג לילדיו וזה מה שמניע אותנו. ולגבי הסיכון שבשחרור של אסירים אשר עלולים לבצע פיגועים? הרי זה ברור לכולנו שעל כל אחד שנמצא בכלא יש עשר פוטנציאלים שמסתובבים חופשי. זאת לא הבעיה.
    הבעיה היא היא בשולחיהם.
    ואת זה חשוב לשנן.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    האיש שימכור את אמא שלו

    הילה, 11/04/07 10:27

    כדי להכנס להסטוריה, מוותר עליה?
    או שסוף סוף קלט שאת הנזקים שעשה רצוי לא לנכס לו בספרי ההיסטוריה

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    פרס כנראה רוצה שישכחו את היסטוריית אוסלו ואת פיגועי הדמים (ל''ת)

    עומרי, 11/04/07 10:27

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    כמה חוויות שיש לי עם ילדים ''יודעי אינטרנט''

    מורה, 11/04/07 10:27

    יום כיפור=יום של נסיעה באופניים
    פסח=חג שהומצא בימי הביניים
    הרצל=שם של רחוב
    ומה הפלא שילדי האינטרנט הללו פוסעים אחר כך עם פנים אטומות בשורה וזורקים ילדים יתומים ואלמנות מהבית? הם הרי מעולם לא שמעו על ''וכל אלמנה ויתום לא תענון''!

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    כן בטח, מה שתלמיד יעשה בזמנו הפנוי זה לגלוש לאתרי ההיסטוריה:)) (ל''ת)

    תלמיד, 11/04/07 10:23

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    בלמודי ההסטוריה שזורים הרעיונות וההתפתחויות של החברה האנושית (ל''ת)

    צריך לרענן, 11/04/07 10:23

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    ''אני מכריז בזאת על ביטולה של מדינת ישראל '' (ל''ת)

    פרס, 11/04/07 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    לא צריך לדעת מה קרה בשואה ואולי אחמאינג'אד בכלל צודק. (ל''ת)

    ליאור, 11/04/07 10:20

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    הוא רוצה להיות נשיא כדי להיכנס להיסטוריה (ל''ת)

    משה, 11/04/07 10:19

    הגב לתגובה זו

    • כדי להיכנס לאינטרנט... (ל''ת)

      :-), 11/04/07 10:33

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    חינוך הוא לא מקצוע ולכן כל זב ומצורע מבין בזה

    שוש, 11/04/07 10:19

    חכם גדול הפרס הזה. ואיך לדעתו לומד מישהו משהו? מהו תהליך לימוד? מה ההבדל בין מורה לספר ובין ספר לאינטרנט? ואם יש הכל באינטרנט או בספרים אז למה צריך ללמוד? שיהיה כבר נשיא ודי.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    פשוט בושה לשמוע את זה

    מהנדס, 11/04/07 10:19

    אדם שנחשב משכיל וחושב להיות נשיא מדינה, ממשיך להראות שוב כמה הוא לא ראוי לשום תפקיד מדיני מלבד פקידות. אני מהנדס ביוטכנולוגיה ורואה עצמי בור בהיסטוריה ועם מעט ידע על ההיסטוריה. למרות זאת ללא עבר אין עתיד וחבל שאדם כה זקן בימים כפרס לא יודע זאת.
    אקווה שלא יקבל שום תפקיד שהוא וששרת החינוך תתעורר לנוכח גל השביתות שמשרדה יוצר.

    הגב לתגובה זו

    • על מה אתה מדבר? שרת החינוך תומכת בגישה זו ! (ל''ת)

      מירה, 11/04/07 10:30

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    ''עם שלא מכיר את עברו לא יהיה לו עתיד (ל''ת)

    נפוליון, 11/04/07 10:16

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מעניין מה בן-גוריון היה אומר על זה ?? (ל''ת)

    גדעון, 11/04/07 10:14

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הוא עדיין רוצה להיות נשיא ??? (ל''ת)

    גדי, 11/04/07 10:09

    הגב לתגובה זו

    • אסור לתת לו להיות נשיא !!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      שמעון, 11/04/07 10:24

      הגב לתגובה זו

      • מחזק (ל''ת)

        נתנאל, 11/04/07 10:42

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    האדם הזה גרם נזק למדינה יותר מכל יהודי אחר. שיעזוב אותנו כבר (ל''ת)

    מניה, 11/04/07 10:09

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    עכשיו אני מבין למה לא משחררים את שליט. פרס לא שמע על ''פדיון שבויים'' (ל''ת)

    פרס לך, 11/04/07 10:06

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אי אפשר להבין את מה שלא יודעים

    אחד, 11/04/07 10:06

    לאחר הצלחתה המסחררת של תוכנית לימוד הקריאה, שגידלה דורות של תלמידם שלא מסוגלים לקרוא ולכתוב, לאחר הצלחתה הפנומנלית של תוכנית לימוד המתמטיקה, שגידלה דורות של תלמידים שבמקום מספרים רואה לנגד עיניהם בדידים צבעוניים, מסתער משרד החינוך על תכונית לימוד חדשה.
    כלי למידה קוראים לזה.
    במקום לדעת התלמידים ילמדו איך לדעת.
    איך לא חשבו על זה קודם?
    איך זה שכל גאוני העולם במשך אלפי שנים למדו בתוכנית הישנה והלא רלוונטית, ורק יולי תמיר ושמעון פרס גילו לנו את האור?

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ללא היסטוריה אין לנו זכות לחיות כאן והטענות הערבים מוצדקות. מה הוא

    חיותה, 11/04/07 10:05

    לא מבין את הנזק שהוא גורם לנו בכך ???

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    זה לא חשוב כמה יהודים היטלר הרג? (ל''ת)

    שיעור הסטוריה, 11/04/07 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    תגידו לי אתם, מה כבר ניתן לומר על האדם הזה ? כל מילה מיותרת.

    אלונה, 11/04/07 10:04

    יש לו מזל שאין ממשלה נורמלית בישראל.

    הגב לתגובה זו

    • אין מה לומר-האיש נעשה מוזר,מוזר,מוזר מיום ליום (ל''ת)

      שישחרר אחיזתו, 11/04/07 10:20

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    פרס אם לא צריך היסטוריה תחזור לפולניה. אתה פולני. איך תוכיח אחרת ?? (ל''ת)

    אמא פולין, 11/04/07 10:03

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אז מה זכותנו על הארץ ללא היסטוריה. (ל''ת)

    טום, 11/04/07 10:02

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לא צריך ללמוד על השואה, רק להאמין בזכות השיבה ..... (ל''ת)

    פרס, 11/04/07 10:01

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ''עם שאינו יודע את עברו ההווה שלו דל ועתידו לוט בערפל'' (ל''ת)

    יגאל אלון !!!!, 11/04/07 09:52

    הגב לתגובה זו

    • לכן הוא לא אהב את יגאל אלון. (ל''ת)

      מירית, 11/04/07 10:15

      הגב לתגובה זו

    • איפה האנשים ההם !!!!! (ל''ת)

      יגאל אלון, 11/04/07 10:24

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    פרס = האיש שמסרב להעלם מחיינו! (ל''ת)

    שאול א., 11/04/07 09:51

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מענין

    אלי, 11/04/07 09:50

    לפי הדברים שמיוחסים לפרס אזי לא צריך ללמוד גם חשבון וגם דמוקרטיה
    ושאר מיני לימודים והילדים יוציאו מהמחשב מה שרוצים,גם פונוגרפיה לא לומדים והם יודעים וכך הלאה והלאה ,אין סוף לחוכמתו של בן אדם
    בן ה-80 ומשהו.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מי זה פרס? (ל''ת)

    לא יודע הסטוריה, 11/04/07 09:50

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    פרס, יש בתי אבות לא צריך אותך בכנסת !!!!! (ל''ת)

    סוניה, 11/04/07 09:49

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    בטח, פרס לא רוצה שידעו את ההיסטוריה כדי שלא יהיו לנו כלים להתמודד ע (ל''ת)

    עם טענות, 11/04/07 09:49

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לו ידע היסטוריה-לא היה מביא לנו את אוסלו

    רוני ל., 11/04/07 09:48

    מה הקשר בין אינטרנט להיסטוריה?
    הרי גם קודם כל המידע היה קיים בספרים ואינציקלופדיות שגם אליהם אפשר להגיע די בקלות.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מה הקשר לאינטרנט ? גם בספריה יש את כל החומר במה זה עוזר להעברתו לתל

    עמי, 11/04/07 09:47

    לתלמידים. זה שהחומר נמצא איפה שהוא לא הופך אותו לפופולרי יותר או פחות. פרס שוב דיבר דברים חסרי טעם.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    פרס בדרך להכחשת ההיסטוריה כולה (ל''ת)

    שריד, 11/04/07 09:46

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    בושה למדינה שזה המשנה לראש הממשלה שלה !!!!! (ל''ת)

    גד, 11/04/07 09:46

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    פרס אתה מדבר שטויות. בשעואי היסטוריה לא משננים כמה אנשים הרג נפולאו (ל''ת)

    אלי, 11/04/07 09:45

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    גם על השואה לא ללמוד???

    לזכור ולא לשכוח, 11/04/07 09:44

    ומה עוד.....על הקמת המדינה - חבל על המאמץ, מלחמות ישראל - נו במילא לא נלחמת, אוסלו - כדאי לשכוח.
    אדון פרס הנכבד--מי שלא לומד מההיסטוריה סופו שחוזר עליה!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    לזה קורים השכלה ים תיכונית.

    ליאת, 11/04/07 09:43

    בורות בידע ובילוי על שפת הים התיכון. היחידים שידעו משהו יהיו החרדים והדתיים שימשיכו בכל מחיר ללמוד משנה וגמרא.
    זה מה שנקרא להיות אידיוט ולעשות את כל השגיאות שעושים הגויים בשביל להיות כמותם.
    והרי לשם כך הוקמה מדינת ישראל !!!! לחסל את הראש היהודי ואת העם היהודי שישאר רק בחו''ל בקרה היהודים שומרי המצוות.
    איזו פשיטת רגל לציונות , איזו בושה

    הגב לתגובה זו

    • לליאת - אפרופו השכלה ים-תיכונית

      אסף, 11/04/07 10:27

      לליאת - אפרופו השכלה ים-תיכונית -
      בטח התכוונת לכתוב ''לזה קוראים השכלה ים-תיכונית'', נכון? את יודעת, שאם כוונתך ל''קוראים'' במובן של ''קריאה'', אז מדובר בשורש ק.ר.א, בעוד שאם התכוונת ל''קורים'' במובן של ''קורים, מתרחשים'', אז השורש הוא ק.ר.ה. עלי והצליחי בלימודייך!

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    איך זיקנתו מביישת את בחרותו-חוזקו של העם הוא בספר (ל''ת)

    פנה מקומך מהבמה, 11/04/07 09:42

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    פרס, תעשה לנו טובה,

    יהונתן, 11/04/07 09:42

    צא לגמלאות, תכתוב ספרים על המזרח התיכון החדש, ממילא לא נקרא אותם - כי יש אינטרנט...

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הסטוריה

    רחלי, 11/04/07 09:40

    עצוב מאוד שכך הוא חושב .דור הבא לא ידע כלל איך קמה ארצינו.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    פרס, השר שמדמיין כל הזמן - לאסוננו

    ניקולאי, 11/04/07 09:35

    הדמיון הפורה וההוזה של פרס המיט עלינו כבר אסונות בכלכלה בביטחון ובכל נושא שנגע. עכשיו הוא החליט להיות פדגוג גדול - ולמרות שלא למד אף פעם, הוא החליט לתכנן את מערכת החינוך.

    אולי מספיק כבר, אדון פרס.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    טיפשות ברמה מיניסטריאלית

    עצבני, 11/04/07 09:32

    אם כך, למה שלא נסגור את הספריות ובכך נמנע מהציבור את בזבוז הזמן בלימוד ההיסטוריה האנושית בכלל. שילמדו באינטרנט ופרס יעניק לנו הסמכה ותואר ראשון במדעי הבורות. מוטב לו לפרס שיפרוש במקום לבזבז כספי ציבור יקרים באמירות מטומטמות.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ברור שהאיש מנותק-לא מבין עד כמה דור בוגרי התיכון הנוכחי בור.

    אזרחית, 11/04/07 09:32

    לימודים מסודרים במסגרת התיכון מאפשרים להקנות לדור הצעיר ידע מינימלי, ידע שרובם לא ירכשו מתוך רצון חופשי בעתיד.
    ואח''כ מתפלאים כיצד זה הפכנו בורים כל כך ואיננו יודעם מאין באנו ולאין אנחנו הולכים.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    הוא לא רוצה שילמדו על אוסלו... (ל''ת)

    פרולטר, 11/04/07 09:30

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא רוצה שילמדו בכלל. כך קל יותר לשלוט. (ל''ת)

      חיה, 11/04/07 09:42

      הגב לתגובה זו

    • איש שבחיים לא למד בשום מקום -אינו רוצה

      מני, 11/04/07 09:43

      שמשהו ילמד- טיבעי ֱ!

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    איך האיש קיבל תדמית כל כך משכילה כשכמעט כל משפט שלו הוא טימטום צרוף (ל''ת)

    תבדקו בעצמכם, 11/04/07 09:29

    הגב לתגובה זו

    • והנה גם כמה דוגמאות למי ששכח:

      אליהו, 11/04/07 09:41

      ''קסאמים שמאסמים הם לא עושים שום נזק''
      ''בעידן הטילים לא צריך ללשלוט על שטח אפשר לצאת ממנו ולטפל בטילים מהאוויר''
      ''אסור לקצץ את התקציב אפשר לתת עוד מיסים''
      ''עראפאת הוא ידיד נאמן של עם ישראל''
      וגולת הכותרת: ''התחלנו היום מזרח תיכון חדש''

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    כמי שמעולם לא סיים בי''ס איך האדון המתקרא אנטלקטואל,יודע מה משננים ב

    עגלון פולני, 11/04/07 09:28

    כמי שמעולם לא סיים בי''ס איך האדון המתקרא אנטלקטואל,יודע מה משננים בבי''ס???

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    פרס חביבי,מי שלא לומד מההיסטוריה,נאלץ להתמודד עימה בעתיד

    שרית, 11/04/07 09:28

    אמר את זה אחד בשם הגל, שהודות למערכת החינוך בארץ אף אחד לא ידע מי הוא בעוד כמה שנים.
    ומי שרוצה את התרגום לאנגלית:
    The one who leaves his his History behind ,
    It will kick him in the butt

    ומי שלא מאמין- ראה מזרח תיכון חדש...

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      בן יהודה, 11/04/07 09:36

      התרגום יפה מהמקור.

      הגב לתגובה זו

    • טעות,האמרה מיוחסת לפילוסוף סנטנה........ (ל''ת)

      זיגמונד עורקבי, 11/04/07 18:50

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    פרס ישמח מאד אם נשכח את מה שקרה

    זיו, 11/04/07 09:28

    כי אז הוא יוכל (בגיל שבע-מאות ארבעים בערך) להתחיל מחדש כאילו כלום, וכאילו מעולם לא כינה אותו הבוס שלו ''חתרן בלתי-נלאה'' וכאילו התדמית ''לוזר'' מעולם לא דבקה בו, וכאילו הוא מעולם לא עזב את ביתו לטובת מפלגת פרסומאים ועסקנים עוד יותר מושחתת אפילו מהבית שלו...

    איזה כיף מפעם לפעם לשקוע בהזיות... הלוואי שכל העולם יום אחד יהיה נתון למרותי ואף אחד לא יזכור איזה אפס הייתי קודם....

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ככה צריך!! (ל''ת)

    גוגי, 11/04/07 09:28

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    המניפולציות מצליחות יותר על עם לא משכיל (ל''ת)

    אחד, 11/04/07 09:26

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מי שעושה עסקים עם האוייב לא יכול להלחם בו (ל''ת)

    שמעון פרס, 11/04/07 09:26

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לא צריך גם ללמוד תנ''ך, ספרות וגיאוגרפיה.

    ריבי, 11/04/07 09:25

    הכל נמצא באינטרנט.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    זו הדרך היחידה שאולי יזכרו מי היה פרס

    שמואל כהן, 11/04/07 09:25

    הוא מעוניין שישכחו את בן גוריון ,בגין וכמובן יהודה המכבי וכן הלאה. יזכרו רק אותו , ולו בדרך השלילה.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    די

    אזרח, 11/04/07 09:23

    אני מאד מעריך את פרס על פועלו בעבר עבור הכלל. אבל מגיע שלב בחיי כל אדם ( אם זכה להאריך ימים) שבו עליו לומר שלום לחיים הציבוריים הפעילים. אולי עצוב, אבל אמת.

    לא ללמוד הסטוריה, נו, באמת. לפי אותו הגיון, אפשר לסגור את כל מוסדות החינוך וההשכלה לדרגותיהם, כי אפשר ללמוד הכל מאתרים באינטרנט. בכלל, נפסיק להיפגש עם בני אדם, כי אפשר לשוחח בצ'טים.
    ואפשר להמשיך...

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    חייבים הצהרת הון של המיליארדר פרס אחיו בנו וחברות הקש (ל''ת)

    אל תוותרו, 11/04/07 09:23

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כנראה שפרס לא למד דבר מההיסטוריה והוא עוד רוצה להיות נשיא! (ל''ת)

    ריטה, 11/04/07 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הוא בסך הכל לא רוצה שילמדו שהוא היה לוזר תמידי! (ל''ת)

    ד''ר היסטוריה, 11/04/07 09:21

    הגב לתגובה זו

    • וכמה קורבנות הוא, פרס, הביא לנו ...

      אלמגו''ר, 11/04/07 09:29

      כן, בהסכם אוסלו הקטלני וגרורותיו

      פרס, האבא הרוחני של כל הנסיגות ושחרורי הרוצחים, היה מעדיף שלא תספרו את הקרבנות.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    רק עשרים שנה מאוחר יותר

    שם, 11/04/07 09:19

    כל מה שאני זוכר משיעורי הסטוריה זה התאריך 1492.

    צריך ללמד תלמידים איך לחשוב ואיך להשיג מידע. ולא לדחוף עובדות סתמיות ששוכחים מייד אחרי שהמבחן נגמר.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ככל שעובר הזמן

    משה, 11/04/07 09:17

    מתחוור לי יותר ויותר :
    המלך עירום - האיש שיטחי ורדוד.
    מה אתה רוצה לגדל פה - במקרה הטוב - דור של הייטקיסטים נבערים. ?
    אני כבר מעדיף את ריבלין כנשיא.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    פרס לך הביתה צא מחיינו

    איזק, 11/04/07 09:16

    בעידן האינטרנט אתה כבר לא רלוונטי. שימון, אגב, כבר גלשת באינטרנט...? עושה רושם שלא...

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הדבר היחידי הטוב שפרס עשה בחייו

    מני, 11/04/07 09:16

    הוא הקמת הכור בדימונה לפני 50 שנה.מאז הביא עלינו רק נזקים.לך כבר הביתה !

    הגב לתגובה זו

    • אל תתבלבל זה לא לגמרי שלו. הוא פשוט הצליח לקבל על זה קרדיט (ל''ת)

      בכיר במערכת, 11/04/07 09:32

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    יש ירדן - לא צריך להקים מדינה פלסטינית

    כתום, 11/04/07 09:12

    אולי אם לא ילמדו היסטוריה תצליח לטשטש את חלקך באסון אוסלו

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    דווקא ''במה מותר האדם מהבהמה'' מיותר?

    אסף, 11/04/07 09:08

    מעניינת הדוגמה- מנסים לדבר על חשיבה אינטראקטיבית של הילדים, אבל דברים בסיסיים כמו מה שמבדיל את האדם מהבהמה- את זה פרס לא חושב שראוי ללמד...

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    זה רק מוכיח שהוא כסיל

    חיים, 11/04/07 09:06

    ואולי הוא הגאון ואנחנו האהבלים?!
    לא משנה
    בכל מקרה
    בוקר טוב לכל עם ישראל ואישתו
    אל תכתבו יותר מדי טוקבקים שלא יכאבו לכם הידיים

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    פרס גם הצדיק את קרני שומרון

    נשיא??, 11/04/07 09:03

    האם הוא מתאים להיות נשיא? ההצהרה שלו מוכיחה עד כמה הוא אדם לכל עת. מוטב שלא ילמדו הסטורי שאחרת פרס יחשב לאחד המזיקים הגדולים בהסטוריה של מדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    זה מה שאומר שימון -

    שבוז, 11/04/07 08:58

    הטוען להיות בעל השכלה מאוניברסיטאות הארוורד וניו-יורק! חבל על הזמן!!! אפשר לפתח את הגליל והנגב ולשקם את הצפון - גם ללא השכלה!! וכמובן גם לדאוג לגרעין האיראני! חח!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הבעיה של פרס...

    ישראל, 11/04/07 08:58

    הוא לא לומד מההיסטוריה.
    כך אכלנו אותה עם הסכמי אוסלו, וכך אנחנו אוכלים אותה עד עכשיו.
    מי שלא לומד את ההיסטוריה שלו ומפיק ממנה לקחים, סופו שהוא משלם ביוקר על כך בהווה ובעתיד.

    הגב לתגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      אליהו שמש, 11/04/07 10:10

      הגב לתגובה זו

    • מי שלא לומד מהטעויות בהיסטוריה

      איזק, 11/04/07 10:27

      הרי נגזר עליו שיחזור עליהם... כך אמר פילוסוף בשם סנטיאנה SANTAYANA

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    יש אינטרנט-אפשר לשפר את אמצעי ההוראה (ל''ת)

    ולא לצמצם ידע, 11/04/07 08:49

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    פרס מדבר שטויות

    נעם, 11/04/07 08:46

    אם לא נלמד היסטוריה היא תחזור על עצמה...... הוא נראה לי פשוט זוכר את החיילים של נפוליאון....

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    כך אמרתי על שמעון פרס

    אבא אבן, 11/04/07 08:45

    כך אמר אבא אבן על שמעון פרס:

    ''אם היו מנסים למצוא אולם,
    בו ניתן יהיה לכנס,
    את כל אלה ששמעון פרס
    הוליכם שולל...
    לא היו מוצאים אולם
    גָדוֹל מספיק
    בכדי להכילם''.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    צריך לשלב בין ידע לבין יכולת ניתוח (ל''ת)

    ע, 11/04/07 08:45

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ''קסאמים שמסאמים'' - ההתבטאות הכי אומללה בכנסת ה-17.

    דוד, 11/04/07 08:43

    ''קסאמים שמסאמים'', אמר שמעון פרס לעיתונאים שהתקבצו סביבו במזנון הח''כים. פרס רצה להביע את דעתו על אווירת ההיסטריה והפאניקה שמשדרים, לדעתו, פוליטיקאים וגם פרנסי ציבור בדרום, לנוכח מתקפת הקסאמים הנמשכת, אבל האמירה פגעה קשות ברגשותיהם של תושבי שדרות שהכריזו על המשנה לראש הממשלה כאישיות בלתי רצויה. פרס ניסה אחר כך להסביר, אבל גם התפתלויותיו לא הצליחו למזער את הרושם הקשה שהותירו דבריו.



    הגב לתגובה זו

    • הקסאם נורה - הלול נפגע

      מנשה, 11/04/07 08:55

      שתי רקטות קסאם שנורו הבוקר לנגב המערבי גרמו לפציעת אדם קל, ולמותן של עשרות תרנגולות

      אחרי תקופה שקטה יחסית, תושבי שדרות קמו הבוקר לקול פיצוץ. שתי רקטות קסאם נורו הבוקר לעבר שטח ישראל, כאשר אחת פגעה בשדרות והשנייה נחתה באזור הנגב המערבי. אדם אחד נפצע מרסיסים ושני בני אדם נוספים לקו חרדה. קסאם שנחת
      באחד הקיבוצים בנגב המערבי גרם למותן של כמה עשרות תרנגולות ולנזק למבנים חקלאיים. ''החיים שלנו הפכו לבלתי נסבלים'', סיפרה רינה מור-יוסף, תושבת העיר.

      הַבּוֹקֶר (בּוֹקֶר יום א' 17.9.2006 ובּוֹקֶר יום ה' 16.11.2006) קָרָאתִּי שֶבְּקִיבּוּץ גֵבִים
      נָפַל קַאסָם וגָּרַם לְמוֹתָן של עֲשָרוֹת תַרְנְגוֹלוֹת
      זֶה הִזְכִּיר לִי כִּי לֹא מִזְמַן, הִצְהִיר מְיוּדָּעֵנוּ פֶּרֶס: ''קַאסָאמִים שְמַאסָמִים''
      הַנוֹפְלִים, כַּיָדוּעַ, בְּלִי לְהַבְחִין אוֹ לְהַבְדִיל כְּלָל, בֵּין יָמִים לְלֵילוֹת
      באֲמִירָה אוּמְלָלָה זוֹ, הֵבִיא פֶּרֶס שֶפַע שְאֵלוֹת, תְהִיוֹת, פְּלִיאוֹת וּתְמִיהוֹת...
      מִחוּשָם-תֶּרַח-שוֹטֶה-עַרְמוּמִי-תַכְכָנִי-תַכְסְסָנִי-סַכְסְכָנִי
      אַשְמַאי-זָקֵן-מִתְנָוֵון-מִזְדָקֵן-מִסְכֵּן-מִתְרוֹקֵן-יָשִיש-אָדִיש שֶבְּמַהֲלֶך חַיָּיו הִיכָּנוּ
      מַכּוֹת קָשוֹת-''בִּלְתִּי-נִילְאוֹת''-חֲזָקוֹת-אֵיתָנוֹת-נִימְרָצוֹת עַל הַרֹאש טְרַח בְּפַּטִיש
      בָּרוּר כִּי אֵין בִּכְלָל כְּבָר מָה לְצַפּוֹת – יַעַן אָכֵן הַמַצָּב עַתָּה כֹּה בִּיש וּמֵבִיש
      אֵין אַף מָה לְיַיחֵל מִכָּל ''הַנְהָגָתֵנוּ'' לְנִיסִים כָּלְשֶהֵם, נְצוּרוֹת, נִפְלָאוֹת, גְדוֹלוֹת.
      אוּלַי, אִם יִקְרֶה-יאֱרַע הַדָבָר, אַחֲרֵי שֶפֶרֶס יִקְבּוֹר אֶת כּוּלָנוּ....
      לֹא יִהְיֶה מָקוֹם לִשְאוֹל אוֹתוֹ וְאוֹתָנוֹ יוֹתֵר שְאֵלוֹת.
      אוּלַי... ? יִיתָכֵן... ? אִם יִתְרַחֵש הַדָבָר... ?
      ופֶּרֶס יֵיאָלֵץ לאַרֵחַ-לְחֶבְרָתָן, לִשְהוֹת-אַף-בִּמְחִיצָתָן, שֶל שְלָדִים וְשֶל גוּלְגָלוֹת
      יַפְנִים וְיַבִין, כִּי לְגִיל תָּשוּש, קָשִיש, מַתְּשִיש, מַחְלִיש ומֵתִיש
      מִזֶה זְמַן רַב כְּבָר הגִיעַ
      וְאוּלַי מוּטַב כִּי יִפְרוֹש לוֹ עַתָּה וְיִכְתוֹב אִם יַסְפִּיק (כַּנִרְאֶה לֹא יַסְפִּיק...) זִכְרוֹנוֹת.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    פרס מאחד את העם בתעוב הרב כלפיו. (ל''ת)

    אזרחית, 11/04/07 08:41

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    השוּעָל (קוים לדמותו)

    אזרח, 11/04/07 08:40

    השוּעָל (קוים לדמותו)

    הוא עוד יקבור את כולנו... !
    אם נמשיך לעסוק בשלנו...
    השועל הערום, הנואל
    שהונה את עמו ישראל.

    הוא עתיד עוד לקבור את כולנו... !
    אם רק נתמיד לעסוק בשלנו
    השועל החמקמק, הכושל
    שבבינת בני עמו מזלזל.

    זו תהיה כבר בכיה לדורות
    כשכולנו נובא לקבורות
    מאחור יצחקו פוחזות
    עיניים לועגות, מלעיזות.

    הוא עוד יטמון פח לכולנו...
    אם נמשיך לעסוק בשלנו...
    השועל התככן, השפל
    שלשררה ולכוח פוזל.

    הוא עתיד עוד למכור את כולנו...
    אם רק נתמיד לעסוק בשלנו
    העסקן הניצחי, המועל
    באמון בני-עמו, ישראל.

    זו תהיה כבר בכיה לדורות
    כשכולנו נובא לקבורות
    מאחור ירעמו מהדהדות
    לכבודנו מטחי יריות.

    הוא עוד יקבור את כולנו... !
    אם נמשיך לעסוק בשלנו...
    הצלופח החלקלק, המהתל
    שלמנעמי השלטון התרגל.

    הוא עתיד עוד לקבור את כולנו... !
    אם רק נתמיד לעסוק בשלנו...
    ''חתרן בלתי נלאה'' מתפתל
    שעיניו לכבוד מגלגל.

    זו תהיה כבר בכיה לדורות
    כשכולנו נובא לקבורות
    תלוונו שדרה ארוכה של נרות
    עת נִיטַמֵנָה (עָמוק) בתוך שורת ארונות.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    דווקא כן יש מה ללמוד

    פקק תנועה, 11/04/07 08:39

    מההיסטוריה שהיא מדע שאדם מיצר במו ידיו .ולהפיק לקחים עבור עתיד טוב יותר. וכשמיסתכלים אחורה איזה היסטוריה האדם מיצר.וביחוד של העם היהודי. מה הקשר בן נפוליון להיסטוריה היהודית המהוללת ?ליפעמים לחיוב וליפעמים לשלילה.אן כחם כבעל ניסיון אדון פרס.

    הגב לתגובה זו

    • יותר מזה

      מהישוב, 11/04/07 10:55

      צריך ללמוד מההסטוריה כדי שלא נהיה תלויים פעם נוספת במנהיגים דוגמאת פרס. הוא כנראה רוצה למנוע את זה מאיתנו.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    חידה: כמה יהודים נרצחו בגלל ''אוסלו''?

    אני, 11/04/07 08:39

    תשובה: לא תמצאו באינטרנט.

    הגב לתגובה זו

    • כמה נירצחו בגלל כיבוש השטחים?

      שלום, 11/04/07 13:20

      לפני אוסלו וגם אחריו. אוסלו לא פתר את בעיית הכיבוש אבל הבעיה היא הכיבוש ולא הסכם כושל זה או אחר.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    כולם מבלבלים בין ידע כידע וידע כבסיס לחשיבה.

    אורן, 11/04/07 08:37

    על מנת לדון בערכים אנושיים חובה להתמצא בהסטוריה האנושית חובה שהמטען שאתה מביא איתך לדיון מכונן ומעצב יהיה מגובה בידע, אחרת ?
    אנחנון נמציא את הגלגגל כל פעם מחדש?
    אז למה ללמוד שפה ? אפשר להמציא שפה כל פעם שנרצה לתקשר. זה יהיה מעניין אבל ''תוקע''
    איך אפשר להבין את ציפיותיהם ושאיפותיהם או התנהגותם של ערביי ישראל בלי לדעת את ההסטוריה.?
    פרס הוא פריק של הקידמה כביכול..הוא רק מנסה לסתור את משמעות גילו..הוא לא חדל להיות במלחמה עם טענות על גילו וכך הוא חותם על כל שטות שמכוסה ביומרה של ''קידמה''
    טוב אבל זה כבר מתחום הפסיכולוגיה.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה מצוינת

      אסף, 11/04/07 10:33

      חבל שרוב המגיבים ככה לא יודעים להגיב לעניין, כמוך. מצחיק לקרוא תגובות זועמות על התבטאות זו של פרס מאנשים שמעצם אופן התנסחותם (ותוכן הדברים) ניכר שאין שום זיקה ביניהם לבין השכלה.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    ובכל זאת זה הבסיס

    אנוש, 11/04/07 08:36

    אם תשאיר לתלמידים להחליט מה יחפשו באינטרנט, רובם יחפשו רק את ההורדות החדשות של השטויות למיניהן ואפילו לא ידעו שיש דברים אחרים שיש לחפש.
    מעטים הם התלמידים שבוחרים לחפש מרצונם מידע במחשב.
    ומה עם הרבים שאין להם מחשב ואינטרנט?
    ליותר מדי תלמידים ואנשים בארץ אין גישה זמינה למחשבים ואינטרנט כי חסרים להם צרכים בסיסיים יותר - לא הכל נהנים מפנסיה מהממשלה והכנסת והמפלגה. יש כאלה שאין להם.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מדובר באסון אמיתי וענק. פרס הוא חורבן נורא. (ל''ת)

    לך פרס לך כבר, 11/04/07 08:33

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    היה אוסלו?

    עידן, 11/04/07 08:30

    אל תלמדו מהטעויות, מיותר.
    פרס נובל הבא יחד עם נסראללה.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    גם לא צריך ארץ בכלל - אפשר לחיות ווירטואלית

    גרשון, 11/04/07 08:30

    גם לא צריך ארץ בכלל - אפשר לחיות ווירטואלית בתוך איזה matrix של מזרח תיכון חדש ...

    כך גדל מאז אוסלו דור מטומטם שלא יודע כלום על ההסטוריה שלו. אחר כך מתפלאים על הבורות, חוסר בערכים ובערבות הדדית.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לדורי שמפרש את פרס

      איציק, 11/04/07 09:31

      מזל שדורי מסביר את דברי פרס . מה שפרס אמר בכלל לא ברור

      הגב לתגובה זו