• 18.

    לא לאפשר לבשארה לחזור למדינת היהודים (ל''ת)

    אייזיק, 14/04/07 19:30

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    עם פרסום הכתבה כתבתי מה לדעתי קרה וצנזרו אותי.אם כך אני צודקת

    שרה, מזרחנית, 13/04/07 19:20

    נראה אתכם מפרסמים את זה. פחדנים.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מרגל ?

    חשיבה, 10/04/07 23:01

    בסוף יתברר שהוא מרגל. יש לבדוק זאתחשיבה

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אולי תפרסמו תגובתי

    ס.נ, 10/04/07 17:18

    זכותי להגיב לאדם שענה לתגובתי
    מספיק עם חסימת התגובות

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    פילוסוף שמילוסוף

    ע. מיכאלי, 10/04/07 15:11

    הדבר הביזארי ביותר בכל מה שקשור לבשארה הוא התהדרותו בתואר ''פילוסוף'' לא פחות ולא יותר. הוא מעמיד עצמו בשורה אחת עם סוקרטס,הרמב''ם,שפינוזה,מנדלסון ועוד ועוד. אם אלה הפילוסופים של היום ,הדבר מצביע על פני החברה בכלל ועל החברה הערבית בפרט שההשכלה בדורות האחרונים אינה הצד החזק שלה וגם זו בלשון המעטה. עזמי בשארה פילוסוף -בדיחה גרועה !!!!

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנת

      אורן, 14/04/07 01:21

      כל אדם שהוא בעל תואר אקדמי בפילוסופיה, כלומר מבחינת הלימודים, הידע, ההתמצאות ואולי גם קישור בין רעיונות שונים. אך לא מתיימר לשאת בכותרת ''פילוסוף''. לעומתו,ההוגים הגדולים שהזכרת אולי לא היו בעלי תואר אוניברסיטאי כלל. גם ''משורר'' זה לא אחד שלמד שירה באוניברסיטה. בקיצור, דעותיך הפוליטיות מבלבלות אותך...תהיה בעד או נגד, אבל בלי שטויות...

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    לא משנה מה הוא עשה,העיקר שהתקשורת הישראלי אהבה אותו (ל''ת)

    יאיר, 10/04/07 13:18

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    להפסיק לשלם למי שלא עובד

    אלי, 10/04/07 12:39

    לא יתכן שחברי כנסת ייעדרו מעבודת הכנסת חודשים וימשיכו לקבל משכורת כרגיל.
    לא יתכן שחיים רמון שכל מושב החורף היה עסוק במשפטו והמשיך לקבל משכורת.
    זה גניבת כספי משלם המסים. אם אני יום אחד לא אופיע לעבודתי עלי לתת הסבר. וכאן חברי כנסת לא באים לעבודה חודשים וממשיכים לקבל משכורתם. זוהי שחיתות ממדרגה ראשונה

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    בשארה לא מסכים איתו אך הוא נביא כולם (יהודים)יישבו עם אסד בסוף!

    עידו, 10/04/07 12:33

    כמו הנבואות מלפני 40 שנה של מפלגות השמאל בישראל שאמרו שגם עם ערפאת יישבו
    בעוד כמה שנים זה יהיה בנורמה
    ואני תמיד חושב במובן חיובי
    ישראל חייבת את השלום עם העולם הערבי! והם חייבים אותנו לא פחות מפה! ישראל לא צריכה להתחבב על ארה''ב כששכנותיה הן סוריה לבנון הרשות הפלסטינית ישראל צריכה שלום עם שכנותייה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    שכחתם את הפרט הכי חשוב על בשארה!!!

    סולימאן המופלא, 10/04/07 12:07

    המשפחה שלו בכלל באה מתורכיה, הלאומן הערבי הגדול הזה, מהלאומנים שתמיד אומרים ''המשפחה שלי כאן כבר 20000 שנה ואתם זוהויונים מאורובה'' הוא בכלל מהגר תורכי.

    הגב לתגובה זו

    • אם העקרון שלך נכון-אין לעולים החדשים שלנו זכות להצביע? (ל''ת)

      די להתלהמות, 10/04/07 12:19

      הגב לתגובה זו

      • די להיתממות-לפי בשארה מי שהוריו וכו' לא נולדו פה(היהודים) (ל''ת)

        לא ''שייך''לכאן, 10/04/07 12:22

        הגב לתגובה זו

    • באמת??

      לילי, 10/04/07 14:07

      יש לינק?

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    הגיע זמן לחיות בשלום! (ל''ת)

    עמים אחים אנחנו, 10/04/07 11:55

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הם מצפצפים עלינו ועל החוק,הם המפיה של המדינה.

    הרצל, 10/04/07 11:52

    מי יכול עליהם,אפילו המשטרה מפחדת מהם.

    הגב לתגובה זו

    • מספיק עם ''הם'' ו''אנחנו''- יש פושעים בכל חברה, (ל''ת)

      וגם טיפשים, 10/04/07 12:00

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    גם מפקד פיגוע התאומים למד בגרמניה.

    אז מה?, 10/04/07 11:41

    הסטודנט שלמד בגרמניה פילוסופיה מוחמד עאטה היה המוביל בפיגוע התאומים בניו יורק. לידיעתכם.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    זכה ליחסי צבור בחינם,במדינה היחידה שנותנת שיויון למיעוטים. (ל''ת)

    מנדי, 10/04/07 11:27

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    עזמי בשארה הוא גדול אינטלקטואלי היקום

    מנש, 10/04/07 11:20

    דוקטור לפילוזופיה עזמי בשה הוא הוגה הדעות הגדול ביותר שקם לאנושות מאז ומעולם.
    ד''ר עזמי בשה הוא איש הרוח הדגול ביותר עלי אדמות.
    עזמי בשה הוא המלאך שירד לבחון את סיבלות האדם, ולגאול את האנושות מיסוריה.
    הוא גדול מישו, ממחמד ומהבורא עצמו.
    לאורו ילכו מהאטמה גנדי, מרטין לות'ר קינג, אלברט שוויצר, אלברט איינשטיין, סוקראטס ונוח הצדיק.
    ומעתה נכיר באל חדש, ותקום דת חדשה: דת הבשורה (בערבית: בשארה = בשורה), דת עזמיאל אליל האנושות.

    הגב לתגובה זו

    • אלפי שמאלנים בדרך אליך להצטרפות. פנה להם מקום. (ל''ת)

      פאגין, 10/04/07 12:32

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מושתל כבד יחודי

    טים תם, 10/04/07 11:07

    עזמי בשארה בוא מקרה נדיר בעולם, בו השתלת כבד מוצלחת נחשבת לכישלון.
    מר בשארה עושה הרבה למען מחיקת מדינת היהודים. מבחינתו, יש להקים, בטווח הקצר, שתי מדינות ממערב לירדן- מדינה לפשתינית לפלשתינים, ו''מדינת כל אזרחיה'', שעם הזמן, רצון אללה, והעדר אמצעי מניעה, תהפוך גם היא לפלסטין.
    תפיסתו המדינית, שאינה הולכת יד ביד עם התפיסה הציונית של ''בית לאומי ליהודים בארץ ישראל'' אינה תפיסת תם. הסכנה שבדרכו עולה עשרות מונים על הסכנה שבדרך החרב של החמאס והחיזבאללה.
    מאידך, טוב שישראלים כמוהו קיימים, וחחדדים את הצורך בהגדרה מדויקת של זכויות אזרח וזכויות תושב על רקע לאומי, כך, שמיעוט לאומי שאינו יהודי, לא יוכל להשפיע על צביונה הלאומי יהודי של מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • לא כבד אלא כליות (ל''ת)

      ///, 10/04/07 11:17

      הגב לתגובה זו

      • קצת מוסר כליות לא יזיק לנו, די לעוול המתמשך כלפי ערביי המדינה (ל''ת)

        לחשוב שלום!, 10/04/07 12:21

        הגב לתגובה זו

        • לא מדובר על עוולות וקיפוחים אלא על העתיד

          לפי בשארה רק, 10/04/07 12:25

          יש זכויות לאומיות וזכות להגדרה עצמית

          הגב לתגובה זו

        • הוכח שהם אינם מקופחים. לפחות לא כפי שהם טוענים

          אלון, 10/04/07 12:59

          לא מדובר על רצונינו לחיות אתם בשלום
          מדובר באדם שעושה הכול שלא נוכל לחיות השלום.
          אתה ויפיפיי הנפש בעצם מזיקים יותר מאשר מועילים לאפשרות של חיים יחד
          כאשר אתם לא רואים את ההבדל בין שני הדברים
          עבורכם ערבי צודק ויהודי אז הוא רשע.
          בלי להתייחס לתוכן של הדברים
          מה שאתם משיגים זה שנאת אחיחם היהודים שנמאס להם שאתם תמיד מאשימים אותם ולעולם לא רואים שום דבר רע במעשי הערבים

          הגב לתגובה זו

  • 3.

    גם לנו יש אינטלקטואלים אלא שאנחנו שלחנו לכנסת את אולמרט וחבר מרעיו

    יוסי בכינור, 10/04/07 10:52

    ולזה קרא התנ''ך עם קשה עורף

    הגב לתגובה זו

    • צודק! חסרים לנו אנשים איכותיים בכנסת ! (ל''ת)

      וככה היא נראית, 10/04/07 12:07

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    ד. בשארה הוא התשובה

    סץנ, 10/04/07 10:50

    עזמי בשארה ותנועת בל''ד הינם התשובה להתנהלות המדינה ויחסה כלפי המיעוט הערבי פלסטיני שחי בתוכה. המדינה אינה יכולה להתמודד עם זה שיש ערבים ברמת חשיבה כו גבוה.
    כן ירבו אנשים כמוך

    הגב לתגובה זו

    • בשארה - אסון לבני עמו

      יוסי, 10/04/07 11:08

      עזמי בשארה הוא ללא ספק איש אינטילגנטי.
      עזמי בשארה הוא גם סכנה אדירה וקשה. לא לנו, היהודים. אותנו הוא לכל היותר מעצבן. לבני עמו הוא סכנה. הוא מסית מהסוג הגרוע ביותר, מביא את חוסר האמון בין יהודים לערבים לרמה הקשה ביותר, וייזכר בין אדריכלי הנכבה הבאה שתבוא על הפלשתינאים.
      שכן, האיש ופעילותו יביאו את היהודים והערבים לעימות אלים ביותר. עימות שלגבינו, היהודים יהיה בבחינת ''להיות או לחדול''. לפלשתינאים, יביא הדבר את האסון הבא שלהם.
      לאיש שלך, עזמי בשארה, יהיו מניות בכורה באסון זה.

      הגב לתגובה זו

      • הצדק איתך אבל אתה צריך לזכור

        אתה צודק, 10/04/07 11:50

        שככל שהאוייב צובר כוח כך קשה יותר להביסו אך אין לנו בררה אחרת

        הגב לתגובה זו

        • גישה לוחמנית היא אסון לכל האזור (ל''ת)

          רק הבנה ושלום, 10/04/07 12:10

          הגב לתגובה זו

          • בהחלט. צריך להכיר בזכויות הלאומיות של כל צד (ל''ת)

            גם של, 10/04/07 12:20

            הגב לתגובה זו

          • שלום זה לגרש יהודים מביתם ולגזול את אדמתם ולתת לאויב?

            יעקב, 10/04/07 12:34

            השלום השמאלני לא מעניין אף אחד.

            הגב לתגובה זו

      • אולי זה מפני שנמאס לו מהאפלייה? (ל''ת)

        חשבת על זה?, 10/04/07 12:09

        הגב לתגובה זו

        • די עם הקשקוש הצבוע על אפלייה (ל''ת)

          כשמתכוונים, 10/04/07 12:19

          הגב לתגובה זו

        • אכן נמאס לו.הוא רוצה לשרת בצבא ולשלם מיסים כמו היהודים ולא נתנו לו (ל''ת)

          עינת, 10/04/07 13:47

          הגב לתגובה זו

    • 2 צודק ב-100%

      אפי, 10/04/07 11:11

      שירבו אנשים כמותו מחוץ לארצנו ושיעברו באלפיהם למדינת הפלשתינים - ירדן וממלכתה

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    האויב שלנו מאוד מתוחכם וחכם - יש להפיק לקחים

    אדי בנדיט, 10/04/07 10:32

    בשארה, אחת היריבים הקשים ביותר לנו היהודים מבחינה אינטלקטואלית-רעיונית הוא דוגמא בולטת לחוסר יכולתנו לייצר מענה הולם. לבשארה יש תפיסה סדורה המגובה בהסברים לכאורה הגיוניים השומטים את הקרקע מתחת לזכותנו הצודקת על ארץ ישראל. לפיכך, יש לפעול להסברה כדי להשיב לנו את מעמדנו ואת הלגיטימציה של ישיבתנו בארץ הזאת.

    הגב לתגובה זו

    • הוא פשוט משתמש בכל מיני ''איזמים'' מערביים לנוחיותו

      משעבד את המושג, 10/04/07 11:04

      קח מושג כמו דמוקרטיה
      כמו קולוניאליזם
      כמו ליברליות
      כמו חופש ביטוי
      כמו חברה אזרחית נטולת ביטוי לאומי
      כמו זכות עם להגדרה עצמית-
      בשארה לא יצליח לנסח נסוח שוויוני כשידבר על היהודים בא''י לעומת הפלסטינים פה.

      הגב לתגובה זו

      • דמוקרטיה?

        ג'רי, 10/04/07 12:44

        אקח רק את ה''דמוקרטיה''. השימוש שעושים במונח זה כל מיני בני עולה מטשטש את מהות המונח.
        קודם כל, ובצורה פשטנית ביותר- מדוע עד היום לא זועק אף ערבי את זעקת חוסר השויון בשרות סדיר+מילואים של העם והמדינה?
        כמה יכולנו למגן את גבול הצפון וישובי עוטפי עזה לו היו מועסקים ערבים בפרויקטים לאומיים במקום לשרת בצבא?
        מעבר לכך, דמוקרטיה אינה קודש קודשים אלא אמצעי פוליטי להסדרת חיי תושבים במדינה. כל עוד האמצעי משרת את רצון העם, האמצעי טוב. ואם לא, אפשר לוותר עליו.
        אינני אדם דתי, אבל אם העם היהודי בארץ ישראל יחליט, שטובת העם היא שימור צביונה הדתי של המדינה, ולצורך זה תוקם כאן מדינת הלכה, יראה בעיני הדבר צודק טבעי ומוסרי.
        אני אעשה לעצמי חשבון אישי היכן טוב לי לגור, במדינת הלכה יהודית או במדינה דמוקרטית אמריקאית ,ושם אגור.
        אין לבשארה זכות מוסרית להשתמש בכלי הדמוקרטי כדי להרוס את הבית היהודי בארץ ישראל !!!

        הגב לתגובה זו

    • הוא קטליזטור

      ג'רי, 10/04/07 11:33

      לדעתי, אין כאן ''כשל לוגי'' או ''דילמה מוסרית'' או ''הליך מחשבתי'' שאין לו מענה.
      לכל מדינה בעולם יש זכות לשמור על צביונה. לשם כך קיימות מחלקות הגירה הממינות את המהגרים ע''פ קריטריונים שלהם, שהם מוסריים מאד ע''פ קריטריונים מוסריים שלהם. בארה''ב הקריטריונים הם של כסף ויוכלת יצירת כסף.
      בישראל, הקריטריון הוא לאומי. כל מי שיכול לתרום לצביונה היהודי של מדינת היהודים מוזמן. ומי שלא?
      מי שלא, שיחיה כאן כתושב, עם זכויות תושב מלאות. יהנה משרותי חינוך, בריאות וסניטציה כמו כל תושב. ישחק בנבחרת ישראל, ובליגת העל.
      אבל התושב לא יוכל להחליט מה יהיה צבע הדגל-מילות ההימנון- ולא יוכל להצביע בעד או נגד התנתקות-אוסלו-מלחמה.
      ואם ירצה להנות גם הוא מהזכות לקבוע את ההימנון? יעבור את הגבול למדינת פלשתין ויצביע שם.

      הגב לתגובה זו

    • למה אוייב, הוא אזרח ישראל כמונו (ל''ת)

      שנאבק באפלייה, 10/04/07 11:57

      הגב לתגובה זו

      • גם המחבל שנהג במשאית התופת הוא אזרח ישראלי

        ראובן שפירא, 10/04/07 12:03

        חבל שלא שוללים אזרחות על טפשות

        הגב לתגובה זו

        • זה לא הופך את כל הערבים למחבלים ולא מבטל שויון עפ חוק (ל''ת)

          במדינה נאורה!, 10/04/07 12:16

          הגב לתגובה זו

          • אני מצפה מערבי ישראלי שיתנגד שיפוצצו אותי (ל''ת)

            למשל, 10/04/07 12:27

            הגב לתגובה זו

          • זה כן. (ל''ת)

            בן, 10/04/07 12:34

            הגב לתגובה זו

          • רובם המכריע תומכי טרור ומתנגדים למדינה יהודית

            ראובן שפירא, 10/04/07 13:46

            אם החוק הורג אותי, החוק לא טוב.
            איחוד משפחות לערבים שיהיה מכאן למדינות שלהם. הם הרי רוצים חופש.

            הגב לתגובה זו

      • הוא לא נאבק באפלייה. הוא נאבק בזכות הגדרה לאומית של יהודים בא''י. (ל''ת)

        הוא אוייב לאומי, 10/04/07 12:13

        הגב לתגובה זו